Κάποια στιγμή λοιπόν η επιχείρηση-παύλα-εργοδοσία προσέφυγε στη Δικαιοσύνη και η απεργία κρίθηκε παράνομη και καταχρηστική. Πάει καλά. Μιλάμε όμως για μια ιδιωτική επιχείρηση και για το σωματείο των εργαζομένων σε αυτήν, που επίσης -από την άποψη του νόμου- είναι ιδιώτης. Και επομένως, η όποια μεταξύ τους διαφορά είναιιδιωτική, και επιλύεται ενώπιον των αρμοδίων Δικαστηρίων, που είναι τα πολιτικά Δικαστήρια. Όπως και έγινε.
Τώρα, για όσους πιθανόν δεν το γνωρίζουν, τις αποφάσεις που εκδίδουν τα πολιτικά Δικαστήρια επί ιδιωτικών διαφορώνδεν τις εφαρμόζει ο πρωθυπουργός προσωπικά, ούτε η κυβέρνηση συλλογικά, ούτε καν η αστυνομία, και σίγουρα δεν εφαρμόζονται από μόνες τους. Υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία, που λέγεται «αναγκαστική εκτέλεση», που ρυθμίζεται λεπτομερώς από τον νόμο, και που την αναλαμβάνουν συγκεκριμένα όργανα της Πολιτείας: οι δικαστικοί επιμελητές. Οι οποίοι έχουν δικαίωμα να ζητήσουν τη συνδρομή της Εισαγγελίας ή των αστυνομικών αρχών εφόσον απαιτείται, π.χ. εφόσον ο χαμένος διάδικος αρνείται να συμμορφωθεί με την απόφαση και τη διαδικασία της εκτέλεσής της. Αλλά μέχρι εκεί.
Δεν ξέρω με ποιο ακριβώς σκεπτικό και με ποια διαδικασία παρενέβη στην υπόθεση η προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών -και δεν εμπιστεύομαι τα ρεπορτάζ των ΜΜΕ, οι συντάκτες των οποίων συνήθως έχουν μαύρα μεσάνυχτα από δικονομίες. Σκεπτόμενος μάλλον κυνικά παρά καλόπιστα, υποθέτω ότι θα έχει φροντίσει για τη θεσμική της κάλυψη και ότι η παρέμβασή της θα έχει έρεισμα στον νόμο. Ανατριχιάζω όμως όταν ακούω τον πρωθυπουργό της χώρας να βγαίνει και να διεκδικεί εύσημα διότι τάχα αποκατέστησε την τάξη «τόσο απλά» σε μία (ξαναλέω) ιδιωτική διαφορά, στην οποία δεν έχει καμία αρμοδιότητα και καμία εξουσία να παρέμβει με οποιονδήποτε τρόπο. Διότι, εκτός από το ιερό δικαίωμα στην εργασία και το ανίερο δικαίωμα στην απεργία, συνταγματικά κατοχυρωμένη είναι και η διάκριση των εξουσιών. Διότι ο νόμος ορίζει επίσης ότι η εισαγγελία είναι δικαστική αρχή ανεξάρτητη από τα δικαστήρια και την εκτελεστική εξουσία, και η όποια σύνδεση -έστω και συνειρμική- ανάμεσα στην «προσωπική παρέμβαση Σαμαρά» και την «εντολή της Εισαγγελίας» θα έπρεπε να προκαλεί τουλάχιστον την αποδοκιμασία.
Επίσης υπάρχει και κάτι άλλο: είπαμε ότι το να συνδράμει η αστυνομία στην εκτέλεση μιας δικαστικής απόφασης είναι κάτι που το επιτρέπει (αν και δεν το απαιτεί) ο νόμος, ωστόσοαστυνομία δεν είναι μόνο τα ΜΑΤ. Μπορεί να έχουμε συνηθίσει πια και να μην μας κάνει εντύπωση η παρουσία τους παντού, αλλά καλό είναι να θυμόμαστε πως τα ΜΑΤ είναι ό,τι πιο κοντινό σε στρατό κατοχής μπορεί να διαθέτει μια δημοκρατία και να το βγάζει στους δρόμους: από άποψη εξοπλισμού, τακτικής, ακόμα και εμφάνισης. Η παρουσία των ΜΑΤ με τα κράνη, τις ασπίδες και τις φυσούνες των δακρυγόνων ανά χείρας είναι πια επαρκής συνθήκη για να ανάψουν τα αίματα οπουδήποτε, ακόμα και σε πορεία Ουρσουλίνων καλογραιών, πόσο μάλλον όταν απέναντί τους βρίσκονται εργάτες χαλυβουργίας σκληραγωγημένοι από πολύμηνη απεργία. Ας μην γελιόμαστε: η εντολή να αναλάβουν ακριβώς τα ΜΑΤ, και όχι κάποια άλλη αστυνομική δύναμη, το άνοιγμα του εργοστασίου δεν έχει να κάνει με επιχειρησιακή ανάγκη, αλλά με την ανάγκη του Σαμαρά να κάνει μια πολιτική δήλωση, να δικαιώσει τα συνθήματα περί «τάξης και ασφάλειας» που κραύγαζε προεκλογικά, να δικαιώσει το «εγώ θα τους κατεβάσω τις κουκούλες», να δικαιώσει ακόμα και το ψευτοκουτσαβάκικο ύφος του στις προγραμματικές δηλώσεις, όταν έσκυβε μαγκιόρικα πάνω από το βήμα της Βουλής και -με όλη τη χυδαία σιγουριά του κουραδόμαγκα που ξέρει εκ των προτέρων ότι θα έχει την τελευταία λέξη- κατακεραύνωνε τον Τσίπρα, τον Φωτόπουλο και όποιον άλλον έκανε κέφι.
Για να μη μείνει καμιά αμφιβολία, ιδού και η συνέχεια της ομιλίας του Σαμαρά: «Και στέλνουμε ξεκάθαρο μήνυμα προς κάθε πλευρά: Όταν μέσα σε τέτοια ανεργία, ασκούνται τέτοιες συνδικαλιστικές πρακτικές που απειλούν με κλείσιμο κι άλλα εργοστάσια, δεν θα μείνουμε αδρανείς να κοιτάμε απελπισμένους εργαζόμενους να χάνουν τη δουλειά τους». Μάλιστα. Με άλλα λόγια, προκειμένου να περιφρουρήσει τη νομιμότητα, ο Σαμαράς δηλώνει αποφασισμένος και να την τσαλαπατήσει, άμα χρειαστεί. Όπου δεν πίπτει λόγος θα πίπτει ράβδος, και όπου οι θεσμικές διατυπώσεις δημιουργούν προσκόμματα θα έρχεται αυτός να δίνει τη λύση.
Ολοκληρωτισμός; Όχι αδερφέ, τι κουβέντες είναι αυτές; Δημοκρατία λέγεται. Περίπου.
Narrator
24 Ιουλίου, 2012 5:30 μμ
λεπτομέριες…
zxc
24 Ιουλίου, 2012 5:45 μμ
Νομικισμούς να σκας στα γέλια. Δεν είναι ιδιωτική υπόθεση, εργατική. Εργατικό δικαστήριο όχι οποιοδήποτε πολιτικό Δικαστήριο. Και κάπου εκεί χωρούν τα ΜΑΤ, όχι δικαστικοί κλητήρες. Ου μπλέξεις με δικηγόρους.
DrAluca
24 Ιουλίου, 2012 5:49 μμ
Το εργατικο δηκαστηριο ειναι αυτο που πας με κρανος και γκασμα? Ε γκασμα μου?
Χαμογελατε..
monaxiki atenistria
24 Ιουλίου, 2012 5:53 μμ
εσυ αδελφε ποτε φευγεις διακοπες ?
MLOG
24 Ιουλίου, 2012 6:04 μμ
Θα μπλέξεις με π ο λ λ ο ύ ς δικηγόρους δικέ μου! Η νυν αξιωματική αντιπολίτευση έχει μια υποσυνιστώσα που λέγεται «νομιμολάγνοι τού ΣΥΝ». Στην παρούσα συγκυρία που το σύστημα ούτε την αστική δημοκρατία δεν αντέχει αυτή η συνιστώσα είναι εξαιρετικά χρήσιμη. Το ανωτέρω κείμενο βέβαια έχει ΚΑΙ πολιτικές προεκτάσεις (τάξη και ασφάλεια, ολοκληρωτισμός…). Δεν το διάβασες, ε;
pagal
24 Ιουλίου, 2012 6:05 μμ
Σημασία έχει πως η υπόθεση «Χαλυβουργία» έκλεισε και μάλιστα αισίως.
Οι συνάδερφοι χαλυβουργοί διατήρησαν τις δουλειές τους και την αξιοπρέπειά τους σε πείσμα των Σταλινικών Απολιθωμάτων και των κολαούζων τους.
Και εις άλλα με υγεία !
DrAluca
24 Ιουλίου, 2012 6:12 μμ
Και για κακη σου τυχη η απεργεια συνεχιζεται.
Χαμογελατε…
YA
24 Ιουλίου, 2012 9:29 μμ
Ναι από αύριο ξεκινάει η προετοιμασία: η τηλεφωνήτρια θα γρασσάρει, και η καφετζού θα ξεσκονίζει τους κινητήρες…
Φυσικά δεν υπάρχει αμφιβολία πως η απεργία έσπασε και θα την τελειώσει οριστικά με όση βία χρειαστεί ο Σαμαράς μέχρι τον Σεπτέμβρη που διοργανώνεται μεγάλο πάρτυ σε όλη την Ελλάδα που θα χορεύει σε allegro ρυθμούς χρεωκοπίας (απειλή και καλά…).
Το ΚΚΕ φυσικά και έπαιξε τον συνήθη ρόλο του – αυτόν που ξέρει καλλίτερα από τον οποιονδήποτε: Να οδηγεί αργά και βασανιστικά κάθε μεγάλο εργατικό αγώνα στην ήττα!
pagal
24 Ιουλίου, 2012 9:59 μμ
Αν όπως λες-υπαινίσσεσαι «απεργοσπάστες» είναι μόνο οι διευθυντάδες και οι τηλεφωνήτριες, τότε γιατί τόση πρεμούρα να κρατηθεί η είσοδος κλειστή? Ούτως ή άλλως παραγωγή δε μπορεί να γίνει μόνο με διοικητικούς. Μήπως, λέω μήπως, ο Σιφονιός δε μας λέει την πάσα αλήθεια σχετικά με τη σύνθεση (και το πλήθος) των «απεργοσπαστών» ?
Αλήθεια στην πρόσφατη ψηφοφορία γιατί ψήφισαν μόνο 170 από 480? Οι υπόλοιποι 310 γιατί δεν συμμετείχαν άραγε? Να ναι λες οικονομημένοι τόσο ώστε να αδιαφορούν για τη δουλειά τους?
* «…..δεν υπάρχει αμφιβολία πως η απεργία έσπασε και θα την τελειώσει οριστικά με όση βία χρειαστεί ο Σαμαράς…»
Είσαι οξύνους βλέπω ΥΑ…..ας μη τσακωνόμαστε λοιπόν για τα προφανή
YA
24 Ιουλίου, 2012 10:24 μμ
Δεν θεωρώ οτι είμαι οξύνους αλλά ούτε ότι συμφωνώ μαζί σου ή εσύ μαζί μου σε κάτι μιας και δεν διακρίνω κάτι κοινό σε αυτά που λέμε.
Απλά λόγω δουλειάς τυγχάνει απλά να γνωρίζω τον χώρο γενικά αλλά και τον συγκεκριμένο από πολύ κοντά.
Απλά κράτα ότι ο Σιφωνιός και οι έντιμοι απεργοί κρύβουν πολύ λιγότερα από οσά κρύβει ή παραπληροφορεί ο Μηχανισμός των ΜΜΕ-Βιομηχάνων-Κράτους και αν το κάνουν το κάνουν από ΑΜΥΝΑ στο σύστημα.
Πληροφοριακά πριν την πρώτη απόλυση οι εγγεγραμμένοι (με δικαίωμα ψήφου) εργαζόμενοι στο σωματείο ήταν 375 (+/-5).
Επίσης πληροφορικά τα ΜΑΤ θα είχαν μπει πολύ νωρίτερα αν δεν είχαμε τις εκλογές στην μέση μιας και ο ιδιοκτήτης έψαχνε τεχνητά την αφορμή εδώ και ΜΗΝΕΣ πολλούς αλλά κανείς δεν λάμβανε την ευθύνη και το πολιτικό κόστος για αυτό … Προηγήθηκαν μήνες παραπληροφόρησης (ως συνήθως) από ΜΜΕ για να δημιουργηθεί κατά τον δυνατόν το καταλληλότερο κλίμα για αυτό.
Η είσοδος κρατιέται κλειστή γιατί απλά αυτό ονομάζεται ΑΠΕΡΓΙΑ. Δεν κινείται φύλλο δηλαδή….
Antifwn-x
24 Ιουλίου, 2012 10:32 μμ
έχουν πρώτες ύλες στο εργοστάσιο αν ναι, αληθεύει ότι τις πήρε ο Μάνεσης ή όχι; ξέρεις έχεις πληροφόρηση απο κάποιους εκεί;
YA
25 Ιουλίου, 2012 9:32 μμ
Πρώτες ύλες δεν είχε πολλές συγκριτικά με το πρόσφατο παρελθόν διότι δεσμεύεται ρευστό. Αποθήκες έτοιμου προϊόντος είχε και αυτό θέλει να βγάλει έξω. Και φυσικά γνώριζε από πριν τις υψηλές πιθανότητες απεργίας δηλ. την εξέλιξη που θα είχε το έργο μετά το δίλλημα 5ωρο ή απολύσεις…
pagal
25 Ιουλίου, 2012 10:15 μμ
Μια και γνωρίζεις -απ ότι φαίνεται- τα πράματα καλά ΥΑ …..θα μπορούσες να μας δώσεις μια ιδέα για το ύψος των μισθών στην επιχείρηση?
YA
25 Ιουλίου, 2012 10:31 μμ
Όχι δεν μπορώ διότι από όσο ξέρω εδώ διαβάζουν και κρυφοί κατάσκοποι από την εφορία και θα αρχίσουν το ξεσκόνισμα και τα έκτακτα χαράτσια!…
Στα σοβαρά τώρα το ύψος των μισθών δεν ορίζεται με έναν ή δύο αριθμούς. Πάντως αναφορικά με τους εργαζόμενους μέσα στα εργοστάσια είναι ψίχουλα μπροστά στις συνθήκες εργασίας και την επικινδυνότητα και πάνω από όλα στον τζίρο της επιχείρησης…
Απλά λέω πως το μισθολογικό κόστος είναι το 3ο ή 4ο, σε σχέση με άλλα κόστη.
pagal
25 Ιουλίου, 2012 10:42 μμ
Μπορείς να δώσεις νούμερα….ρωτάω επειδή γράφτηκε και δω κι αλλού κάτι για 400 και 500ε
Βλαδίμηρος
26 Ιουλίου, 2012 11:27 πμ
Έψαξα στο διαδίκτυο και βρήκα έναν «Πίνακα αποδοχών μετάλλου και μεταλλουργικών επιχειρήσεων 2011».
Το βασικό ημερομίσθιο (από 1/9/2011) είναι 40,51 ευρό. Αν υπολογίσουμε με 25 μεροκάματα το μήνα, 1000 ευρό το μήνα. Από την άλλη έχουμε : επίδομα τριετιών, που φτάνει για 21-35 χρόνια δουλειάς τα 13,77, επίδομα γάμου, από 4,05 έως 5,43, επίδομα δεκαετίας στον ίδιο εργοδότη, από 10 χρόνια και πάνω 2,03, επίδομα ανθυγιεινής εργασίας (10, 12, 15 και 20%), από 4,05 έως 8,10 και επίδομα αναρρίχησης 15%, από 6,08 έως 8,14 ευρό.
Σύμφωνα με αυτά τα νούμερα, έχουμε κατώτατο (για νεοπροσλαμβανόμενο, άγαμο, στη λιγότερο ανθυγιεινή εργασία και χωρίς αναρρίχηση : 40,51+4,05=44,56 ευρό, δηλαδή : 25Χ44,56=1114 ευρό το μήνα και για τον καλύτερα αμειβόμενο (21-35 χρόνια στη δουλειά, έγγαμο, στην πιο ανθυγιεινή εργασία, με επίδομα αναρρίχησης) : 40,51+13,77+5,43+2,03+8,10+8,14=77,98 ευρό, δηλαδή, 25Χ77,98=1949,50 ευρό το μήνα.
Για τον εργοδηγό προϊστάμενο υπάρχει και ένα επιπλέον επίδομα 8,10 ευρό, ανεξάρτητα από τα χρόνια υπηρεσίας.
Κυκλοφορεί και ένα βίντεο με συνέντευξη που παίρνουν οι Αυτόνομοι Εθνικιστές του Μαύρου Κρίνου από έναν εργάτη της Χαλυβουργίας, ο οποίος λέει πως παίρνει το μήνα 1050-1070 ευρό, με 17 χρόνια εργασίας (άντε, 1100, όταν ο μήνας έχει 31 ημέρες). Σύμφωνα με τη σύμβαση που βρήκα, θα έπρεπε να παίρνει από 1428 έως 1681,75 (και τα δύο χωρίς επίδομα αναρρίχησης), Αν είναι άγαμος, στη λιγότερο ανθυγιεινή εργασία (10%) παίρνει 1428, οπότε αν αφαιρεθούν οι κρατήσεις για ΙΚΑ και εφορία, ερχόμαστε στα 1068 ευρό.
katy
26 Ιουλίου, 2012 11:47 πμ
Βλαδίμηρε, μια μικρή παρατήρηση (άσχετη), εάν μου το επιτρέπετε. 🙂
Ή θα το πείτε Ευρώ με ωμέγα και τον τόνο στο ωμέγα (Τριανταφυλλίδης) ή Εύρο με όμικρον και τον τόνο στο ύψιλον (Μπαμπινιώτης).
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
24 Ιουλίου, 2012 6:09 μμ
Για να είμαστε ξηγημένοι κι επειδή η αφόρητη ανοησία των νεοφιλελέ υπάνθρωπων μ’ έχει κάνει σταλίνα, όποιος σχολιάζει προκλητικά για να δημιουργήσει flamewar χωρίς να έχει διαβάσει το κείμενο θα τρώει σουτ.
Ξηγημένα, αγαπημένα.
zxc
24 Ιουλίου, 2012 6:27 μμ
Δηλαδή θα απαγορεύσεις τους συνδαιτυμόνες σου να με καθυβρίζουν? Ομονντιέ, θα χάσω κάθε ίχνος διασκέδασης. Αποχωρώ εις ένδειξην διαμαρτυρίας.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
24 Ιουλίου, 2012 6:28 μμ
Στο καλό.
monaxiki atenistria
24 Ιουλίου, 2012 6:18 μμ
καταγγελω τη βια απ οπου κι αν προερχεται
pagal
24 Ιουλίου, 2012 6:22 μμ
Zαμφόρ…..Συμπεριέλαβες μεν στο κείμενό σου κάποιο απόσπασμα απ την ομιλία του κ.Σαμαρά …αλλά δεν έβαλες το καλύτερο, που κατά τη γνώμη μου είναι αυτό :
» Δεν μπορεί ελάχιστοι «γνωστοί-άγνωστοι» να αναστατώνουν την πόλη κάθε τόσο, να καίνε μαγαζιά, να καταστρέφουν περιουσίες, να σπρώχνουν κόσμο στην ανεργία. Και κάποιοι να τους προστατεύουν. Και η Πολιτεία να μην αντιδρά
Αυτά τελείωσαν! Θα προχωρήσουμε πολύ σύντομα σε όλες εκείνες τις αλλαγές και τα μέτρα για να σταματήσει η εγκληματική ασυδοσία των κουκουλοφόρων. Για να αποκαλυφθεί ποιοι είναι και ποιοι βρίσκονται από πίσω τους. Και να δω τότε, αν θα βρεθούν κάποιοι να τους υπερασπιστούν!»
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
24 Ιουλίου, 2012 6:28 μμ
Γουρουνάβαταρ σου έχω ξαναεξηγήσει ότι δε χρειάζεται να πασχίζεις να αποδείξεις ότι είσαι βλαξ. Φαίνεται αμέσως.
Ούτε τη λέξη «αναδημοσίευση» πάνω-πάνω δεν μπορείς να διαβάσεις, πού σκατά να καταλάβεις ότι το κείμενο αφορά τη διάκριση εξουσιών (την ποια; αυτό…);
Antifwn-x
24 Ιουλίου, 2012 6:37 μμ
Αντιλαμβάνομαι τις ανησυχίες του φίλου νομικού, αλλά να επισημάνω δεν είναι ούτε πρώτη φορά ουτε η τελευταία που συμβαίνει κάτι ανάλογο, διαχρονικά συμβαίνει με την εκάστοτε εξουσία. Το θέμα δεν είναι εκεί. Κατα την γνώμη μου,αυτή η παράτυπη ή παράνομη (ότι θέλετε βάλτε) διαδικασία δεν είναι μόνο δικονομικής φύσης αλλά πρωτίστως πολιτικής.Επίσης αποτελεί μια καλή αφορμή για προβληματισμό στα σχετικά με την δικαστική εξουσία, τον νομικό πολιτισμό και την κρατική εξουσία-κυριαρχία, σε όσους διατηρούν την πίστη τους ακόμα για τον διαχωρισμό των εξουσιών του δημοκρατικού πολιτεύματος, κλπ μπλα μπλα Για τους υπόλοιπους τους λίγο υποψιασμένους δεν είναι κάτι καινούριο αυτό.
Να το κάνω λιανά λοιπόν Αυτό που πιστεύω είναι: ότι εξυπηρετεί την κυριαρχία και για όσο την εξυπηρετεί υφίσταται, όταν δεν συντρέχει λόγος για κάτι τέτοιο παύει να ισχύει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Ενδεχόμενα ο τρόπος που παύει κάτι, ή αρχίζει να λειτουργεί κάτι άλλο να έχει ξεχωριστό ενδιαφέρον απο δικονομικής απόψεως, να ενδιαφέρει δηλ τους νομικούς Απο κοινωνική άποψη όμως δεν έχει καμία σημασία ως προς το θεμελιώδες…
Antifwn-x
24 Ιουλίου, 2012 6:40 μμ
Έριξα ένα σχολιάκι αγαπημένο αλλά το έφαγε το μαύρο το σκοτάδι…. 🙂
koula
24 Ιουλίου, 2012 6:41 μμ
νταξ… αναψα το φως 😛
Nikolas
24 Ιουλίου, 2012 7:18 μμ
Κ όπου δεν αρκεί ο φόβος(λεκτικά και όχι μόνο)θα πίπτει Γαύδος(ή και Μακρόνησος ενίοτε).
Προληπτική επίθεση ονομάζεται,άλλωστε παραγίναμε πολλοί στη χώρα για να μας ταίσει όλους το κράτος-λάφυρο ανέκαθεν των συστηματικών κομμάτων και των ψηφοφόρων τους που ψηφίζουν παρ ολα αυτά για την ιδιωτικοποίηση των πάντων ελπίζοντας πως αυτοί σαν γνήσιοι γλύφτες θα την βολέψουν κάπως,κάπου.Οι υπόλοιποι,άνεργοι,απολυμένοι,κλπ;Μας περιμένει ο Καιάδας της εξορίας και του θανάτου,αφού και οι μεθοδευμένες πλέον προσλήψεις στη δεξαμενή μετάλλαξης του ανθρώπου σε κατάσταση ζώου που νοιάζεται μόνο για την πάρτη και την ατομική του επιβίωση στον Ε.Σ τείνουν να εκλείψουν αφήνοντας στους κυβερνώντες τον μονόδρομο της πρόκλησης μετωπικών συγκρούσεων πάνοπλων σωμάτων ασφαλείας και των πολιτών-συμμάχων μέσα από αντιλαικές πολιτικές που φέρνουν υποχρεωτικά απέναντί τους,απεγνωσμένους συνανθρώπους τους,που σε αντίθεση με τα προ δεκαετίας αιτούμενα ζητάνε πλέον το απλά το αυτονοήτο.Αξιοπρεπή διαβίωση.Όσο για τις επενδύσεις που θα ανοίξουν νέες θέσεις εργασίας;Τα όσα γίνονται τώρα απλά προετοιμάζουν το έδαφος.Σε λίγο »βόλεμα» και μέσον θα θεωρείται η δουλεία με 150-200 ευρώ.Δεν είμαι απαισιόδοξος,αλλά βλέπω οτι δεν φταίει μόνο η κρίση για όσα συμβαίνουν αλλά και η κρίση πανικού λόγω του φόβου της επιβίωσης που έχει επιδράσει σε πολύ κόσμο γύρω μας ο οποίος εξακολουθεί πάντως σε ένα μεγάλο βαθμό να »βλέπει» ένα οικονομικό φαινομενο όπως είναι η κρίση που προκλήθηκε από δυσλειτουργίες του -πάντως όχι αόρατου- καπιταλιστικού συστήματος σαν ένα φυσικό φαινόμενο((το οποίο δρα συνήθως ανεξέλεγκτα και ανεξάρτητα από την θέλησή μας) όπως είναι ενας σεισμός π.χ ο οποίος επίσης όμως μπορεί να ερμηνευτεί και να αναλυθεί αφού περάσει η σύντομη επίδρασή του.Βεβαια ίσως τελικά ένας σεισμός μας σώζει που έλεγε και ο Άσιμος.
Giannis Petridis
24 Ιουλίου, 2012 7:21 μμ
Επίκληση στη συνταγματική νομιμότητα, στους εκπορεύοντες νόμους και στη διάκριση των εξουσιών. Χοχοχοχο. Η ουσία της επιχειρηματολογίας σας είναι «καλά τα έτρωγε ο Μάνεσης τόσα χρόνια απο τον ιδρώτα των χαλυβουργών, τώρα που χάνει θέλει να επωμιστούν το κόστος οι εργαζόμενοι, οι οποίοι όμως δεν συμμετείχαν στη μοιρασιά των τεράστιων κερδών». Η επιχειρηματολογία σας είναι αντίθετη με το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της ατομικής ιδιοκτησίας και της διάθεσης και διαχείρισης της κατά το δοκούν. Είναι συνεπώς γελοίο να επικαλείσθε τη συνταγματική νομιμότητα του ενώ σκοπός σας είναι να την καταλύσετε.
spiral architect
24 Ιουλίου, 2012 7:36 μμ
Πες τα ωρέ Γιάννη μ’ στα αναρχογκουμούνια!
…
…
…
Απορώ ρε παιδί μου, που κρυβόσασταν ούλοι εσείς οι σχολιαστές του Σκάι και του Ζούγκλα όλα αυτά τα χρόνια;
Τι έγινε και την κάνατε από τα discussions τους και όψιμα ανακαλύψατε τον //γραφο, κλπ αναρχογκουμουνιστικά μπλογκ;
Είναι σαν να προσπαθείς να πείσεις τον γαύρο να γίνει βάζελος και το τούμπαλιν.
Αφού δεν υπάρχει σημείο επαφής.
(αφήστε τον Pigal, είναι παλιά πονεμένη ιστορία …)
MLOG
24 Ιουλίου, 2012 7:40 μμ
«επικαλείσθε τη συνταγματική νομιμότητα ενώ σκοπός σας είναι να την καταλύσετε» Βάλτε τον μέσα για συκοφαντική δυσφήμηση.
koula
24 Ιουλίου, 2012 7:41 μμ
νομιζω οτι δεν ειναι πολλοι… απλά ειναι ευκολο να παρουσιαζονται ετσι…
θα μου πεις… αμα ο αλλος ερχεται… γκουχ… απο την Αμερικη, βρισκει μποτιλιαρισμα προς Λουτρακι και ανοιγει το αιποντ για να κολλησει μερικες μερες σε ενα μπλογκ, σε ενα μονο ποστ.. υποστηριζοντας τον επιχειρηματια… τον «επιτυχημενο επιχειρηματια» που ελεγε και μια διαφημιση… αντε να βγαλεις ακρη μετα… 😀
απο flamming ομως, καλα παμε… ευτυχως που δε φυσαει πολυ σημερα και δε θα καει η μπλογκοσφαιρα..
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
24 Ιουλίου, 2012 8:03 μμ
Τελικά το πρόβλημά σου είναι στην κατανόηση των ελληνικών, έτσι;
Μπορεί να φταίνε τα πολλά χρόνια στην ξενιτιά.
Τεσπα.
Το κείμενο το γράφει δικηγόρος και κάνει νομική προσέγγιση του θέματος, με πολιτικές προεκτάσεις. Αν δεν σου αρέσει ούτε κι αυτό, τότε άνθρωπε μην υπερασπίζεσαι καν το αστικό καθεστώς. Κουρελού είναι, ούτως ή άλλως.
spural architect
24 Ιουλίου, 2012 7:57 μμ
Η στρατηγική λέει να μισείς τον εχθρό σου, αλλά η τακτική λέει να τον παίρνεις στα σοβαρά.
Μάο Τσε-Τουνγκ, 1893-1976, Κινέζος ηγέτης
DrAluca
24 Ιουλίου, 2012 7:58 μμ
Αγαπω τα ανοιξιατικα ρολα, και μου αρεσει να τα τρωω.
Μάο Τσε-Τουνγκ, 1893-1976, Κινέζος ηγέτης (απο το μυστικο βιβλιαρακι του συντροφου Καπυμπαροφ)
😛
Χαμογελατε…
Βλαδίμηρος
25 Ιουλίου, 2012 2:29 μμ
Αποκατάσταση της αλήθειας :
«Από την άποψη της στρατηγικής, δηλαδή, από την άποψη του μέλλοντος, περιφρονούμε όλους τους εχθρούς, γιατί ξέρουμε ότι μπορούμε να τους νικήσουμε. Από την άποψη της τακτικής, δηλαδή, από την άποψη του παρόντος, τους λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη σε κάθε μάχη».
Αυτό εκφράστηκε και με την άποψη «όλοι οι αντιδραστικοί είναι χάρτινες τίγρεις». Και σ’ αυτό αναπτύσσεται η σκέψη ότι ο ιμπεριαλισμός, ο καπιταλισμός και όλοι οι αντιδραστικοί έχουν διπλή φύση : από την άποψη του παρόντος είναι πραγματικές τίγρεις, σιδερένιες τίγρεις, τίγρεις που τρώνε ανθρώπους. Από την άποψη του μέλλοντος, δεδομένου ότι όλοι αυτοί θα νικηθούν, μια και είναι ξεκομμένοι από το λαό, είναι «χάρτινες τίγρεις, τίγρεις από τυρί σόγιας» (πολύ μαλακό τυρί, σα βούτυρο).
pagal
25 Ιουλίου, 2012 3:56 μμ
Πάλι μισά μας τα λεν οι ημιμαθείς Σπύρος & Δρακουλας !!!
Ευχαριστούμε κ. Βλαδίμηρε για τις διευκρινήσεις
spiral architect
25 Ιουλίου, 2012 6:12 μμ
… και ημείς!
Βλαδίμηρος
26 Ιουλίου, 2012 3:33 πμ
Ο Μάο συνήθιζε να δίνει παραδείγματα διαλεκτικής σκέψης απλά, ώστε να μπορούν να αφομοιώσουν οι μάζες του κινέζικου λαού. Φυσικά, αυτά τα παραδείγματα τα ειρωνεύονταν οι «μορφωμένοι» και οι «διανοούμενοι», που τα εύρισκαν απλοϊκά.
Ένα παράδειγμα : μιλώντας για στρατηγική και ταχτική, έφερε το παράδειγμα του φαγητού Είπε : από άποψη στρατηγικής «περιφρονούμε» το φαγητό, γιατί ξέρουμε ότι μπορούμε να το φάμε όλο. Από άποψη ταχτικής, το τρώμε μπουκιά-μπουκιά, γιατί αλλιώς θα μπουκώσουμε.
Είναι παλιά συνήθεια των «μορφωμένων» αστών να ειρωνεύονται τους προλετάριους διανοητές, γιατί δεν είναι αποσπασμένοι από την πράξη και δε βυζαντινολογούν. Γι’ αυτούς, η θεωρία δεν πρέπει να έχει καμιά σχέση με την πράξη. Αν ένα ζήτημα είναι θεωρητικό, ποτέ δε θα παραδεχτούν να λυθεί με προσφυγή στην πράξη.
Ο Ένγκελς για να αποδείξει ότι μπορούμε να γνωρίσουμε το κατά τον Καντ «αγνώσιμο» πράγμα καθεαυτό, έβαλε το κριτήριο της πράξης. Έγραφε στο «Ο Λουδοβίκος Φόιερμπαχ και το τέλος της κλασικής γερμανικής φιλοσοφίας» : «Η πιο εύστοχη αναίρεση αυτή, όπως και κάθε άλλης φιλοσοφικής λόξας (ή παραξενιάς) είναι η πράξη, δηλαδή, το πείραμα και η βιομηχανία. Αν είμαστε σε θέση να αποδείξουμε ότι ορθά κατανοούμε ένα φυσικό φαινόμενο φτιάχνοντάς το μόνοι μας, παράγοντάς το από τους όρους του και κοντά σ’ αυτά κάνοντάς το να εξυπηρετεί τους σκοπούς μας, τότε μπαίνει τέλος στο ασύλληπτο(άπιαστο) «πράγμα καθεαυτό» του Καντ. Οι χημικές ουσίες που παράγονται στα σώματα των φυτών και των ζώων έμεναν τέτια «πράγματα καθεαυτά» ως ότου η οργανική χημεία άρχισε να τις παρασκευάζει τη μια ύστερα από την άλλη. Έτσι το «πράγμα καθεαυτό» έγινε πράγμα για μας, όπως λ. χ. η χρωστική ουσία του ριζαριού, η αλιζαρίνη, που δεν τη βγάζουμε, πια, από τις ρίζες του ριζαριού που καλλιεργούμε στα χωράφια, αλλά πολύ φτηνότερα και απλούστερα από την πίσσα του πετροκάρβουνου».
Και ο Λένιν γράφει για το Βίκτορα Τσερνόφ, που ήταν ένας από τους ιδρυτές του κόμματος των σοσιαλιστών επαναστατών (εσέρων) και ο θεωρητικός τους :
«Ο κ. Β. Τσερνόφ παραθέτοντας αυτό το συλλογισμό, γίνεται έξω φρενών και εκμηδενίζει τελείως το φουκαρά τον Ένγκελς. Ακούστε τι λέει : Κανένας νεοκαντιανός δε θα απορήσει όταν μάθει ότι από την πίσσα του πετροκάρβουνου μπορεί να παραχθεί «φτηνότερα και απλούστερα» αλιζαρίνη. Μα είναι πραγματικά εκπληκτική και πρωτάκουστη ανακάλυψη, όχι μόνο για τους νεοκαντιανούς, το γεγονός ότι μαζί με την αλιζαρίνη μπορεί να παραχθεί από την ίδια πίσσα και εξίσου φτηνά η αναίρεση του «πράγματος καθεαυτό»».(Λένιν, Υλισμός και εμπειριοκριτικισμός).
Υ.Γ. Φυσικά, εκτός από την ειρωνεία, ο κ. Τσερνόφ έκανε και μια λαθροχειρία, γιατί, προφανώς ο Ένγκελς δεν αναιρεί το «πράγμα καθεαυτό» του Καντ, που ήταν το υλιστικό βάθρο της καντιανής άποψης, αλλά, το αγνωστικιστικό σκέλος της άποψής του (παραχώρηση στον ιδεαλισμό) ότι αυτό το «πράγμα» είναι ασύλληπτο με την εμπειρία (αγνώσιμο, άπιαστο), δεν μπορούμε να το γνωρίσουμε και μόνο υπερβατικά μπορούμε να το συλλάβουμε. Αλλά, από τέτοια τερτίπια είναι γεμάτες οι σελίδες των αντίπαλων του υλισμού.
Βλαδίμηρος
24 Ιουλίου, 2012 8:32 μμ
Όλο το άρθρο είναι εκτός θέματος : άλλο πράγμα η κήρυξη της απεργίας σαν παράνομη και καταχρηστική (κι αυτό λέγεται όχι ιδιωτική διαφορά, αλλά, αστική διαφορά, που την επιλύουν τα αστικά, ή πολιτικά δικαστήρια και όχι τα ποινικά) και άλλο η παρεμπόδιση των απεργοσπαστών να μπουν στο εργοστάσιο, που είναι αρμοδιότητα των ποινικών δικαστηρίων παρ’ όλο που κι αυτό ιδιωτική διαφορά είναι.
Το να χτυπήσεις έναν απεργοσπάστη ή να τον εμποδίσεις βίαια να μπει στο εργοστάσιο να δουλέψει αφενός δεν έχει καμιά σχέση με το αν έχει κηρυχτεί νόμιμη ή παράνομη η απεργία και αφετέρου είναι ποινικό αδίκημα και τότε δικαιολογείται και η δικαστική αρχή να παρεμβαίνει και ο πρωθυπουργός να καμαρώνει ότι αποκαταστάθηκε η τάξη με την παρέμβαση της αστυνομίας.
demonio
24 Ιουλίου, 2012 8:55 μμ
Και μενα μου φαινεται λιγο τραβηγμενη η νομικη αναλυση καθως υποθετω πως τα ΜΑΤ πηγαν εκει για να κρατανε ανοιχτο το δρομο ή κατι τετοιο. Βεβαια εχουμε περασει σε εποχες πληρους αυθαιρεσιας που η εξουσια δεν μπαινει πια καν στον κοπο να κρατησει τα προσχηματα, οποτε μπορει και να ειναι ετσι οπως τα παρουσιαζει το αρθρο. Το ζουμι της υποθεσης ομως σαφως και ειναι η (μη) διακριση των εξουσιων. Δημοκρατια βεβαιως βεβαιως.
Οσο για τον αλλον απο πανω που γραφει για το δικαιωμα στην ατομικη ιδιοκτησια, αναρωτιεμαι ποτε θα διαμαρτυρονταν εκεινος πριν ή μετα τον μαζεψει καποιος στον δρομο και τον ανακηρυξει ιδιοκτησια του κατ’αντιστοιχο τροπο που θα εβαζε λουρι σ’ενα σκυλο ή θα αγοραζε ενα αρνι…
geopanta
25 Ιουλίου, 2012 10:51 πμ
Περιμένοντας τον Gonto
Βλαδίμηρος
26 Ιουλίου, 2012 1:07 μμ
@katy
Επειδή δυστυχώς δεν έχω ούτε τον Τριανταφυλλίδη, ούτε τον Μπαμπινιώτη, θα είχατε την καλοσύνη να μου πείτε πώς το αιτιολογούν αυτό που γράφουν; Ευχαριστώ.
Υ.Γ. Κάθε παρατήρησή σας είναι ευπρόσδεκτη.
katy
26 Ιουλίου, 2012 1:19 μμ
Βλαδίμηρε, δεν θα ήθελα να καταχραστώ τη φιλοξενία του Ζαphod, αναλύοντας ένα θέμα που δεν έχει σχέση με την ανάρτησή του. Ζητώντας συγγνώμη λοιπόν για το άσχετο και εν συντομία…λάβετε….
Το λεξικό Τριανταφυλλίδη δέχεται προέλευση από τη γαλλική λέξη «euro» που με τη σειρά της προέρχεται από το Europe, το οποίο δανείστηκε η γαλλική από την ελληνική (αντιδάνειο). Έτσι προφανώς εξηγείται και ο τόνος στη λήγουσα, γιατί και η γαλλική γλώσσα τονίζει πάντα στη λήγουσα, αλλά και η ελληνική λέξη Ευρώ(πη), διατηρεί τον τόνο της στο «ω».
Αντίθετα, το λεξικό Μπαμπινιώτη παραπέμπει στην αγγλική λέξη «euro», η οποία όμως τονίζεται στην παραλήγουσα («γιούρο»), εξηγώντας ενδεχομένως έτσι και το τόνο στην παραλήγουσα στην ελληνική («εύρο»).
Αυτά τα ολίγα. Θα τα πούμε εκτενέστερα σε άλλη ανάρτηση (σχετική με το θέμα)! 🙂
Βλαδίμηρος
27 Ιουλίου, 2012 12:33 μμ
katy, έχετε δίκιο, δε θα καταχραστώ την καλοσύνη του οικοδεσπότη μας για να δημοσιεύσω την άποψή μου, για το «ευρό». Περιμένω να κάνετε μια ανάρτηση σχετικά με γλώσσα, ορθογραφία, κλπ., όπου θα μπορέσουμε να τα πούμε εκτενέστερα. Τα σέβη μου.
A politistos
27 Ιουλίου, 2012 7:19 μμ
Επειδή μπερδεύτηκα με τις τόσες πολλές και πολύ επιτυχημένες αναρτήσεις, το ζητούμενο είναι αν ο Αντώνης χρησιμοποίησε και αν θα ξαναχρησιμοποιήσει βία καταπατώντας κάθε έννοια δικαίου, προκειμένου να υπερασπιστεί τα συμφέροντα των μεγαλοκαρχαριών »Φίλων-Χορηγών» του και να δημιουργήσει ακόμη καλύτερες συνθήκες και προ’υ’ποθέσεις κέρδους στους επενδυτές(sic) ανα την υφήλιο….?? Λές??!
pagal
28 Ιουλίου, 2012 4:04 μμ
«Πριν από λίγη ώρα, οι εργαζόμενοι στη Χαλυβουργία αποφάσισαν να αναστείλουν την απεργία τους.
Κατά τη σημερινή συνέλευση, από τους 150 παρόντες, οι 107 τάχθηκαν υπέρ της αναστολής, οι 14 κατά και οι υπόλοιποι δεν ψήφισαν.»
http://www.zougla.gr/greece/article/anestali-i-apergia-sti-xalivourgia
Άλλο ένα έγκλημα του ΚΚΕ και της παρανοϊκής-παρακμιακής αριστεράς έλαβε τέλος !
Θύμα?… ο Έλληνας εργαζόμενος και οι όποιες διεκδικήσεις του , που μπαίνουν στο ντουλάπι για χρόνια !
Ας μαζέψουν οι «αλληλέγγυοι» τρόφιμα και λεφτά για τις οικογένειες των 120 που έχασαν τη δουλειά τους για το γινάτι κάποιων επαγγελματιών «επαναστατών»
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
28 Ιουλίου, 2012 4:27 μμ
Όπου δεν πίπτει ράβδος εν γωνία, άρα ξύλο στους φασίστες.
Antifwn-x
28 Ιουλίου, 2012 4:46 μμ
Δεν είμαι χαρούμενος με την είδηση αλλά έχω δυο παρατηρήσεις 1) μην βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα, 2) οι 120 που έχασαν την δουλειά τους παγκάλ κατά πάσα πιθανότητα θα την έχαναν ούτως ή άλλως μην έχεις αυταπάτες…
pagal
28 Ιουλίου, 2012 4:51 μμ
Όχι Μαικ !
Οι περικοπές που προτάθηκαν αρχικά, προτάθηκαν ακριβώς γι αυτό…για να μην απολυθούν εργάτες
Antifwn-x
28 Ιουλίου, 2012 5:06 μμ
Η επίσημη αιτιολογία οκ και το επόμενο βήμα όταν η υφεση δεν υποχωρεί, που δεν υποχώρησε ποιο είναι ρε παγκάλ; Επιμένω μην έχεις αυταπάτες εκεί θα κατέληγε σιγά σιγά και με το μαλακό…. Αλλά μην βιαζόμαστε κάτσε να δεις που και πως θα καταλήξει και μπορούμε να βγάλουμε μετά τα συμπεράσματα μας και αυτό χωρίς να υποστηρίζω ότι όλες οι επιλογές ήταν απόλυτα επιτυχείς…. αλλά ποιος μπορεί αυτό να το εγγυηθεί εκ των προτέρων …
pagal
28 Ιουλίου, 2012 5:14 μμ
Επιδεινούμενης της κρίσης ναι…απολύσεις μάλλον θα γινόταν
Υπ αυτή την έννοια η απεργία μάλλον βόλεψε μια χαρά την εργοδοσία αφού……και μια χαρά δούλεψε με το Βόλο χωρίς το κόστος του Ασπροπύργου ….και τις «αναγκαίες» απολύσεις έκανε εν τέλει……και θα έχει ήσυχο το κεφάλι της για χρόνια από απεργίες και τα ρέστα !
YA
28 Ιουλίου, 2012 6:35 μμ
Μην είσαι και τόσο σίγουρος ότι μία χαρά την βόλεψε διότι και εντελώς άσχετος να είσαι καταλαβαίνεις ότι αν ήταν ήρεμος με κλειστό τον Ασπρόπυργο δεν θα έβαζε θεούς και δαίμονες να το ξανανοίξει…
Πληροφορικά εκτιμώ πως τους 9 μήνες οι μισθοί των στελεχών που πληρώνονταν κανονικά ήταν γύρω στα 2 εκ Ευρώ…. Για να μην αναλύσουμε πολλούς άλλους λόγους που κανένας επιχειρηματίας δεν τον συμφέρει να έχει κλειστή επιχείρηση υπό την κατοχή του και παρά την θέλησή του…
YA
28 Ιουλίου, 2012 6:30 μμ
Καλά πούτσες … απλά δεν θα ήταν 120 σε λίγους μήνες αλλά λιγότεροι σε περισσότερους μήνες. Αλλάζει κάτι?
YA
28 Ιουλίου, 2012 6:27 μμ
Παρόλο που όλοι σε εχουν στην μπούκα (και άρα κιδυνεύω και εγω …χαχα) θα συμφωνήσω μαζί σου κάτι που από την μέση της απεργίας γινόνταν όλο και πιο φανερό.
Αυτό όμως σε καμμία περίπτωση δεν σημαίνει όχι στην απεργία – όχι στην αντίδραση – όχι στον πόλεμο με αφεντικά και εξουσία επειδή είμαστε από κάτω …
Απλά δυστυχώς και τα πρωτοβάθμια σωματεία κάνουν όπως εδώ και χρόνια το παιχνιδάκι τους στις πλάτες των απλών εργαζομένων και οι όποιοι έντιμοι συνδικαλιστές καπελώνονται.
Περαστικά στην εργατική τάξη (σε όλους μας δηλαδή) για ακόμη μία φορά…
DrAluca
28 Ιουλίου, 2012 5:29 μμ
Κυκλοφορουν εδω τριγυρω μηπως κατι καλοπαιδα που παραπονιοντουσαν για την δημοκρατικοτητα των συνεχων αποφασεων απεργειας, να διαμαρτυρηθουν ή σημερα που μας συμφερει το αποτελεσμα ψιλοκουβουμε τουμπεκι και σφυριζουμε αδιαφορα?
Σημερα δεν μας κοφτει η δημοκρατια?
Ε «τυχαιοι, αυτθορμητοι, και χωρις συμφερον σχολιαστες»?
Χαμογελατε…
pagal
28 Ιουλίου, 2012 5:32 μμ
Όλα τα κατάλαβες (πάλι)
DrAluca
28 Ιουλίου, 2012 5:36 μμ
Ελα ρε Pagal…
Ο φιλος σου
Χαμογελατε…
LAGARTSAS-A
30 Ιουλίου, 2012 2:35 μμ
τι να πει κανεις;!
οι λαθος επιλογες οδηγησαν τα πραγματα εδω. στην ηττα.
θα μου πεις, συνηθισσμενα τα βουνα απ’ τα χιονια. οι μαλακιες ομως καποτε πρεπει να τελειωνουν.
ο συνδικαλισμος πρεπει να αναδομηθει σε εντελως νεες βασεις, αμεσης δημοκρατιας (που οι στρουγκες δεν επιθυμουν, για ναχουν το πανω χερι).
η εμμονη καποιων (συνδικαλισταδων, κομματικων καθοδηγηταδων και αριστερουληδων) να μετατρεψουν τον αγωνα ενος κλαδου στο μπροσταροκριο των αγωνων ενος δεινοπαθουντος ποπολου δε μπορουσε παρα να οδηγησει σε ηττα.
δυστυχως δεν εχουμε να κανουμε μονο με το κεφαλαιο και τις φιλιππινεζες του μα και με ολο εκεινο το πλεγμα της δομημενης συνδικαλιστικης, κομματικης και κομματιδιακης ηλιθιοτητας των αριστερουληδων.
Ioulianos
30 Ιουλίου, 2012 3:44 μμ
Και να σκεφτεί κανείς οτι η παρουσίας κλουβών ΜΑΤ είναι εμφανής, το περιεχόμενο της συμφωνίας γνωστό σε όλους και ομως το ερώτημα των ασπόνδυλων είναι «ποιος εμπόδισε τους εργάτες να μπουν στο εργοστάσιο
Βλαδίμηρος
31 Ιουλίου, 2012 10:19 πμ
@Ιουλιανός
Δεν κατάλαβα, τα ασπόνδυλα ποια είναι; Οι συντελεστές της εκπομπής; Αυτοί που έδωσαν στους εκπροσώπους της απεργίας του ΠΑΜΕ (Σιφωνιό και Κατσώτη) επί 10 λεπτά το λόγο για να κάνουν πολιτική και δεν έδωσαν το διακαίωμα στους τηλεθεατές να ακούσουν και την άποψη της κυβέρνησης, της αστυνομίας, του επικεφαλής «ανώνυμου» με πολιτικά, του αττικάρχη, ή οποιουδήποτε άλλου εκπροσώπου της άλλης πλευράς. Εσένα σε ενόχλησε το ερώτημα «ποιος εμπόδισε» και όχι το ότι στο ερώτημα απαντάει μόνο η μία πλευρά.
Ναι, η συμφωνία γνωστή είναι. Το θέμα είναι ποιος δε θέλει να τηρηθεί.
Σιφωνιός και Κατσώτης είπαν πως δεν επιτρεπόταν στους εργάτες να μπαίνουν παρά μόνο ένας-ένας και όχι το προεδρείο. Επίσης ήταν φανερή παραβίαση της συμφωνίας η παρουσία των ματ. Άρα, έβγαλα το συμπέρασμα μια και ο κ. Κατσώτης κατάγγειλε ότι ο Μάνεσης τα διέταξε όλα αυτά πως ο βιομήχανος δε θέλει να λειτουργήσει ξανά το εργοστάσιο. Τότε, όμως, θα έπρεπε να βγάλω το συμπέρασμα ότι ο αποκλεισμός τους εργοστασίου επί 9 μήνες μάλλον δικό του έργο θα ήταν και ότι το ΠΑΜΕ δουλεύει για το Μάνεση! Τώρα, παρόλο που οι εργάτες, η ηγεσία τους (συνδικαλιστική και πολιτική) συμφώνησαν να υποταχτούν σε όλες τις ορέξεις του Μάνεση και έθεσαν σα μοναδικό όρο να αποσυρθούν τα ματ, που τους προκαλούν αλλεργικές αντιδράσεις, η κυβέρνηση και ο βιομήχανος, βλέποντας πως χάνουν το παιχνίδι και το εργοστάσιο θα λειτουργήσει, αποφάσισαν να παραβούν τη συμφωνία και να μην τηρήσουν το μόνο όρο που έθεσαν σαν προϋπόθεση οι εργάτες για να ξαναπιάσουν δουλειά.
Με όλα αυτά, δε θέλω να καταλήξω σε συμπεράσματα. Απλώς εκφράζω μια λογική απορία και από την άλλη, αν και δε μου είναι καθόλου συμπαθείς οι παρουσιαστές της εκπομπής, θεωρώ άδικο να χαρακτηρίζονται τόσο εύκολα «ασπόνδυλα» (εννοείς φασίστες;) τη στιγμή που δήθεν αμερόληπτα και «δημοσιογραφικά» έδωσαν το λόγο μόνο στη μια πλευρά, αφήνοντας σε εύλογη απορία όσους θέλουν πλήρη ενημέρωση, όπως εγώ.
monaxiki atenistria
31 Ιουλίου, 2012 11:18 πμ
ναι οι συντελεστες της εκπομπης
Αυτοί που έδωσαν στους εκπροσώπους της απεργίας του ΠΑΜΕ (Σιφωνιό και Κατσώτη) επί 10 λεπτά το λόγο για να κάνουν πολιτική και δεν κρατησαν το ιδιο δικαίωμα (του δεκαλεπτου) για την άποψη της κυβέρνησης, της αστυνομίας, του επικεφαλής “ανώνυμου” με πολιτικά, του ρουφιανου α, του τσιρακιου χ, του χαφιε, του βουλευτη του αφεντικου, του αττικάρχη , της γραμματεας του μανεση κλπ κλπ κλπ για τους οποιους παραχωρηθηκε ολος ο χρονος για 45χρονια που υπαρχει κρταικη τηλεοραση
ουτε αυτο δεν καταλαβαινεις ?
νιωθεις οτι αδικηθηκε ο μανεσης και θιχτηκαν τα δικαιωματα του ?
τα χαπια σου τα παιρνεις ?
Βλαδίμηρος
31 Ιουλίου, 2012 3:00 μμ
Συνηθισμένη τακτική : όταν δεν ξέρω τι να πω στο συγκεκριμένο θέμα, το ρίχνω στα 45 χρόνια της κρατικής τηλεόρασης! Καλά, που δεν το πήγες στους 4 αιώνες που υπάρχει καπιταλισμός.
Εγώ μιλάω συγκεκριμένα και λέω ότι είναι τουλάχιστον ανόητο να αποκαλείς «ασπόνδυλα» τους συντελεστές της εκπομπής, που έδωσαν το λόγο μόνο στη μία πλευρά κι έτσι μένεις απληροφόρητος γιατί ζητούσαν να μπαίνουν οι εργάτες ένας-ένας, κλπ. Εκτός και αποκαλούνται «ασπόνδυλα» επειδή δεν άφησαν όλους αυτούς που απαριθμείς (ή έστω έναν τους) να μιλήσει για να τον προστατέψουν από τη γελοιοποίηση με τις σαχλαμάρες που θα έλεγε.
Και για να μη μείνουμε μόνο στα 45 χρόνια (ίσως να μην πιάσει και τόσο αυτό το επιχείρημα) καταφεύγουμε και στη γνωστή μέθοδο της συκοφαντίας : όποιος δε βρίσκει απολύτως φυσιλογικά τα όσα αλλοπρόσαλλα ξεφουρνίζουμε, είναι σίγουρα πράκτορας της εργοδοσίας, που θέλει να υπερασπίσει τα «δικαιώματά» της, γιατί θεωρεί ότι «αδικήθηκε».
Δεν έχω καμιά διάθεση να υπερασπιστώ την εργοδοσία. Υπερασπίζομαι το δικαίωμα του καθενός στην πληροφόρηση και υπερασπίζομαι τους συγκεκριμένους δημοσιογράφους, που, αφενός παρουσίασαν μόνο τη μία πλευρά και αφετέρου υβρίζονται και σα φασίστες από … ποιους, άραγε; Το ΚΚΕ; Μα, αυτό είναι η πιο μαύρη αχαριστία (μιλάω πάντα για τη συγκεκριμένη εκπομπή).
Κι επειδή ίσως και η συκοφαντία να μην είναι αρκετή, έρχεται, σαν τελευταίο καταφύγιο των ευγενικών ψυχών, η βρισιά : σίγουρα, βλαμμένος είναι ο αντίπαλος και ξέχασε να πάρει τα χάπια του!
Καλύτερα να παίρνεις όλα τα ψυχοφάρμακα του κόσμου, παρά να κατεβάζεις το φοβερό κοκτέιλ της αλαζονείας, της απαξίωσης και του φανατισμού, καθημερινά.
monaxiki atenistria
31 Ιουλίου, 2012 3:20 μμ
για τρολλ δεν εχεις καθολου πλακα
δουλεψε το
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
31 Ιουλίου, 2012 3:43 μμ
Εμ. Άργησες να το καταλάβεις και συνεχίζεις να του ανοίγεις διάλογο.
Βλαδίμηρος
31 Ιουλίου, 2012 4:20 μμ
Μα, καλά, δεν υπάρχει εναλλακτική κασέτα; Καταδεχτείτε, έστω μία φορά, να απαντήσετε κάτι συγκεκριμένο σε κάτι συγκεκριμένο που λένε τα τρολ, έστω και για ποικιλία (for a change). Η μούγκα μπορεί να εκλειφθεί και σαν έλλειψη επιχειρημάτων.
Antifwn-x
31 Ιουλίου, 2012 6:01 μμ
Και είναι πράγματι γεγονός Βλαδίμηρε ότι την πλήρη ενημέρωση που θες δύσκολα την βρίσκεις στο τοπίο των φιλεργατικών Ελληνικών ΜΜΕ…… λολ :))
Βλαδίμηρος
31 Ιουλίου, 2012 6:19 μμ
@Antifwn-x
Σίγουρα, τα ΜΜΕ, εφόσον ανήκουν σε κεφαλαιούχους, δεν είναι φιλεργατικά, οπότε είναι ακόμα πιο περίεργη η στάση τους, να φιλοξενούν μόνο την άποψη των εργατών! Τώρα, πόσο εργατικό κόμμα είναι το ΚΚΕ και πόσο εκφράζει τους εργάτες το κομματικό ΠΑΜΕ, το αφήνω για άσκηση.
Σ’ αυτή την περίπτωση (και σε άλλες πολλές) κάτι δεν κολλάει. Η παρένθεση αφορά τη στάση του κράτους, που υποκλίνεται στο ΠΑΜΕ και το αφήνει, χωρίς να κάνει καμιά προσπάθεια να το εμποδίσει, να καταλαμβάνει το Υπουργείο Εργασίας, τον ΟΛΠ, κλπ., και περιορίζεται στο να παρακολουθεί απαθώς τα καμώματά του. Μήπως επειδή είπε η Αλέκα ότι «η πραγματική επανάσταση δε θα σπάσει ούτε ένα τζάμι», να το εκτίμησε τόσο πολύ η αστική τάξη και να είπε : τόσο καλά παιδιά που είναι, ντροπή μας να μην τους αφήνουμε να κάνουν τα δικά τους»;
Είμαστε η χώρα των παραδόξων. Καταλαβαίνουμε ένα σωρό πράγματα που θέλουν μεγάλη διανοητική προσπάθεια για να συλληφθούν και δε βλέπουμε πράγματα που είναι κάτω από τη μύτη μας.
Oblivion
30 Ιουλίου, 2012 3:54 μμ
Δεν μπλοκάρετε τον pagal για ποιο λόγο? Ο τύπος νομίζει ότι έχει να κάνει με αριστερίζοντα πρωτοετά που ως «ακομματιστός» ή «ανεξάρτητος» (οι νέοι όροι για να περιγράψεις τον απολιτίκ που θα το ρίξει χρυσή αυγή) γούσταρε να τους την λέει «πολιτικά».
pagal
31 Ιουλίου, 2012 3:15 πμ
Oblivion σας συγχαίρω για την ανεκτικότητα σας απέναντι στο διαφορετικό και για τον τρόπο με τον οποίο προάγετε τον πλουραλισμό !
Δυστυχώς όμως τα κελεύσματά σας για «βάθεμα της δημοκρατίας» θα πέσουν στο κενό μια και ο αντμιν Ζαμφόρ είναι δεδηλωμένος εχθρός του Σταλινισμού και αναφανδόν υπέρ της ελευθερίας της έκφρασης
Oblivion
31 Ιουλίου, 2012 10:53 πμ
Γιατί τι σχέση έχει η δημοκρατία με φασιστάκια σαν και εσένα? Περιόρισε τουλάχιστον το σεξ σου στα σχόλια του tvxs.
Κούλης Στέλογλου
31 Ιουλίου, 2012 4:03 μμ
Παρακαλώ να λάβετε όπισθεν το υποτιμητικό σχόλιο για το διαδικτυακό μου μέσο.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
31 Ιουλίου, 2012 6:28 μμ
Είχαμε δεν είχαμε, το ποστ μετατράπηκε σε case study των βαρύτατων συμπτωμάτων της ΟΑΚΚΕ σε άτομα άνω των 25.
Βλαδίμηρος
31 Ιουλίου, 2012 6:48 μμ
Ένα φάντασμα πλανιέται πάνω από τον Παραλληλογράφο, το φάντασμα της ΟΑΚΚΕ!
giorgalis
2 Αυγούστου, 2012 1:18 μμ
http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=6975596&publDate=2/8/2012
Βλαδίμηρος
2 Αυγούστου, 2012 2:57 μμ
Ναι, δώσε μας και λινκ για να δούμε και τη σπέκουλα του διασπαστή της εργατικής τάξης Ριζοσπάστη!
DrAluca
2 Αυγούστου, 2012 3:13 μμ
Ελα, παρε….
Για να μην λες οτι δεν σε προσεχουνμε….
Λινκ.
Χαμογελατε…
giorgalis
2 Αυγούστου, 2012 3:32 μμ
Φαντάζομαι το USS Enterprise (NCC-1701-F) να έχει σηκώσει «ασπίδες» και να τρέχει με warp speed 10 στη προσπάθεια του να αποφύγει τις θεωρίες – αναλύσεις – κύρηγματα του Βλαδιμηρου, αλλά τελικά να μη τα καταφέρνει και να αυτοκαταστρέφεται
DrAluca
2 Αυγούστου, 2012 3:46 μμ
Long live the captain and the crew…Βλαδιμηρος was a difficult enemy. A stupid one, yet difficult…
Χαμογελατε…
katy
2 Αυγούστου, 2012 3:50 μμ
Εδώ μέσα είσαι και σε ψάχνω; Έλα για μπανάκι… 🙂
http://news.pathfinder.gr/media/Misc/misc/6032.html
giorgalis
2 Αυγούστου, 2012 3:55 μμ
Άσχετο, αλλά από το λινκ που έδωσες είδα αυτό:
http://news.pathfinder.gr/greece/politics/802793.html
οι ομόαιμοι «αντιμνημονιακοί» τώρα κοντράρονται ποίος αγαπά περισσότερο το μνημόνιο… 😀
DrAluca
2 Αυγούστου, 2012 3:56 μμ
Πεταχτηκα στο hellικοπερ αγαπητη Πυργοδεσποινα. 🙂 Παιρνω τα βαθρακοπεδιλα μου κι ερχομαι.. 😀
Χαμογελατε…
Βλαδίμηρος
3 Αυγούστου, 2012 11:27 πμ
@DrAluca
«ROSENCRANTZ : I understand you not my lord,
HAMLET : I am glad of it. A knavish speech sleeps in a foolish ear.»
DrAluca
3 Αυγούστου, 2012 1:22 μμ
Big Figure: Now you’re gonna find out what the score is!
Rorschach: One, nothing. Come and get me.
(και το κοβω εδω το flaming που πας να ανοιξεις)
Χαμογελατε…
pagal
2 Αυγούστου, 2012 4:20 μμ
Δράκουλα?
Αντε γαμήσου
(Αντμίμ-φίλε Ζαμφόρ… παρακαλώ σβήσε όλα τα σχόλιά μου)
pagal
2 Αυγούστου, 2012 4:22 μμ
………σας σιχάθηκα τους //μαλάκες
DrAluca
2 Αυγούστου, 2012 5:24 μμ
Μην σε κραταμε.
Ραντεβου στα γουρουναδικα.
Χαμογελατε…
Βλαδίμηρος
3 Αυγούστου, 2012 1:55 μμ
@DrAluca
Three birds were sitting, knitting a pull-over!