Ο φονιάς δεν διανέμει τρόφιμα στην Τ.Ο Νίκαιας της Χρυσής Αυγής (0.04»-0.06″ του βίντεο)
Posted on 19 Σεπτεμβρίου, 2013 12:21 μμ από Back Door Man
Ο φονιάς δεν διανέμει τρόφιμα στην Τ.Ο Νίκαιας της Χρυσής Αυγής (0.04»-0.06″ του βίντεο)
[…] μέσω O φονιάς δεν είχε καμιά σχέση με την Χρυσή Αυγή. […]
spiral architect
19 Σεπτεμβρίου, 2013 12:27 μμ
H Νέδα είναι, Μπακ! 😉
(το μόνο θηλυκό ποτάμι)
Back Door Man
19 Σεπτεμβρίου, 2013 12:29 μμ
Θένκς, δεν ηξερα οτι υπάρχει και ποτάμα 🙂
*
19 Σεπτεμβρίου, 2013 6:39 μμ
Δύο τα ποτάμια με θηλυκό όνομα στην Ελλάδα.
Υπάρψει και η Έρκυνα, στη Λιβαδειά.
(στην Ερκυνα βέβαια, δεν έχουν πάρει τα μούτρα τους να φωτογραφηθούν οι ναζίδες)
spiral architect
19 Σεπτεμβρίου, 2013 6:56 μμ
Nα’ σαι καλά, γιατί μαθαίνουμε. 🙂
Βασίλης
20 Σεπτεμβρίου, 2013 11:54 μμ
Η Νέδα θεωρείται το μοναδικό θυληκό ποτάμι που καταλήγει στη θάλασσα! και ετσι εχει υιοθετηθεί ότι είναι γενικά το ‘μοναδικό’ θυληκό ποτάμι, ενώ όπως πολύ σωστά ανέφερες δεν είναι… 🙂
simon
19 Σεπτεμβρίου, 2013 12:34 μμ
Άρα, η Χροισύ Αβγύ δεν έχει καμιά σχέση με το φόνο! Αυτό δε λένε από χθες οι «σοβαροί» εκπρόσωποι της «σοβαρής» συμμορίας, του εν δυνάμει συμμάχου των άλλων 2 «σοβαρών» συμμοριών;
Θρασύδειλοι φονιάδες, κότες και ΗΛΙΘΙΟΙ ταυτόχρονα! Περίμεναν ότι δεν θα αποκαλύπτονταν όλα αυτά;
spiral architect
19 Σεπτεμβρίου, 2013 12:43 μμ
«Σε πολιτικές δολοφονίες του παρελθόντος δεν κινήθηκε καμία νομική διαδικασία εις βάρος των κομμάτων των οποίων μέλη ήταν οι δράστες» 😯 😉
(λινκ δεν βάζω, καταλαβαίνετε από ποιον προέρχεται)
cronopiusa
19 Σεπτεμβρίου, 2013 1:10 μμ
Το ντοκουμέντο της δολοφονίας του Π. Φύσσα http://www.dailymotion.com/video/x14v57r_%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B4%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80-%CF%86%CF%8D%CF%83%CF%83%CE%B1_news?start=22
Ioulianos
19 Σεπτεμβρίου, 2013 1:11 μμ
Γράφει με καθαρά ποδοσφαιρική διάθεση κάποιος Ψυχογιός Δημήτρης στο ΒΗΜΑ:
«Αν ο αντίπαλός σου γινόταν μέλος του ΕΑΜ, για να βρεις προστασία έπρεπε να προσχωρήσεις στους Ταγματασφαλίτες για να εξασφαλίσεις συμμάχους και προστασία…..
Στην χώρα μας αυτή την εποχή δεν έχουμε πόλεμο, δεν έχουμε απαξίωση της ανθρώπινης ζωής. Ζούμε όμως από τα Δεκεμβριανά του 2008 περίοδο μεγάλης πολιτικής βίας και από το 2010 τρομερής πολιτικής έντασης, φτώχειας και ανεργίας. Θεμελιωμένες πραγματικότητες ανατρέπονται, σχέδια και όνειρα ματαιώνονται, η ανασφάλεια θεριεύει.
Οι πολιτιστικές διαφορές έχουν άλλη μορφή, αναφέρονται σε μουσικές, ποδοσφαιρικές υποκουλτούρες.
Αλλά οι συλλογικότητες που δημιουργούν οι υποκουλτούρες αυτές και καλύπτουν την ανάγκη να έχεις φίλους, να ανήκεις κάπου που τους καταλαβαίνεις και σε καταλαβαίνουν δεν μπορούν να καλύψουν τις νέες πιεστικές ανάγκες που έχουν διαμορφωθεί. Τις λύσεις καλείται να δώσει η πολιτική, οι προϋπάρχουσες διαφορές πολιτικοποιούνται. Αν οι Ολυμπιακοί κάποιας γειτονιάς ή σχολείου προσχωρήσουν στους ακραίους antifa, οι Παναθηναϊκοί ή οι Αεκτζήδες θα προσχωρήσουν στη Χρυσή Αυγή – γιατί και οι μεν και οι δε υπόσχονται πως με άμεση δράση, ανατρεπτική και στις δύο περιπτώσεις, θα επιλύσουν τα προβλήματα.
Η δολοφονία του άτυχου Παύλου Φύσσα, αντιφασίστα, μουσικού και εργάτη μετάλλου ξεκίνησε σε καφετέρια κατά τη διάρκεια παρακολούθησης αγώνα του Ολυμπιακού.
Όμως αυτές οι ενέργειες, όπως και οι ένοπλες επιθέσεις κατά των μεταλλείων και αστυνομικών, έχουν δικαιολογηθεί από τον Αλέξη Τσίπρα ως αποτέλεσμα της κρατικής καταστολής και των νεοαποικιακών πρακτικών της Greek Gold. Το ζήτημα δεν είναι να καταδικάζεται η βία όταν παίρνει ακραίες μορφές, το ζήτημα είναι να μην καλλιεργείται το κλίμα της βίας από τον λόγο και την πρακτική των κομμάτων του συνταγματικού τόξου.
Το θύμα, νέος άνδρας, ευκαιριακός μεροκαματιάρης που εύρισκε διέξοδο σε δύσκολα προβλήματα με τη μουσική έκφραση, γράφει ο Γιάννης Παπαδόπουλος στα Νέα. Ο θύτης, οικογενειάρχης με οικονομικά προβλήματα που «χαρτζιλικωνόταν» από τη Χρυσή Αυγή, μας πληροφορεί ο Βασίλης Λαμπρόπουλος στο Βήμα…..»
http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=530862
ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΒΡΩΜΗΣΑ ΤΟ ΘΕΜΑ
spiral architect
19 Σεπτεμβρίου, 2013 1:49 μμ
Να μας πουν οι ΔΟΛιοι δημοσιογράφοι, πότε σταμάτησε ο Β’ΠΠ και πότε ξεκίνησε ο εν Ελλάδι εμφύλιος;
Να μας πουν επίσης κατά που πέφτει (γεωγραφικά) ο Μελιγαλάς, τι έγινε κει πέρα και αν τα διαδραματισθέντα εκεί είχαν σχέση με τον Β’ΠΠ ή με τον εμφύλιο.
Οχι τίποτ’ άλλο, γιατί ακόμα και η βίκη άλλα πράματα λέει και μεις οι αδαείς 😉 δεν ξέρουμε τι να γιορτάσουμε. 🙄
Madness
19 Σεπτεμβρίου, 2013 1:18 μμ
Εικαστική απορία: αυτές οι εμετικές χαζογκόμενες που είναι μέλη της ΧΑ δεν ξέρουν τι σωβινιστικά-φαλλοκρατικά γουρούνια-εκτρώματα είναι οι ΧΑυγίτες? Ότι θεωρούν τις γυναίκες κατώτερα πλάσματα που χρησιμεύουν μόνο ως μηχάνημα για την αναπαραγωγή? Τι σκατά κάνουν εκεί? Παίρνουν τσιμπούκια στον Κασιδιάρη?
katy
19 Σεπτεμβρίου, 2013 1:40 μμ
Εικαστική απόδειξη, ότι δεν είναι μόνο οι ξανθιές χαζές! 😉
Madness
19 Σεπτεμβρίου, 2013 2:03 μμ
Μαλάκα μου, θα πάθω εγκεφαλικό με αυτά που βλέπω.. 😛
demonio
19 Σεπτεμβρίου, 2013 11:22 μμ
για το συνδομο της Στοκχολμης εχεις ακουσει;
simon
19 Σεπτεμβρίου, 2013 1:42 μμ
Γιατί ρωτάς ρε συναδέλφισσα; Δεν υπάρχουν ηλίθια ζώα με τα χαρακτηριστικά της γυναίκας;
Madness
19 Σεπτεμβρίου, 2013 2:05 μμ
Ναι, ρε φίλε μου, συνάδελφε και συναγωνιστή, αλλά (πες με UFO) ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω τις γυναίκες που είναι χρυσαύγουλα…
spiral architect
19 Σεπτεμβρίου, 2013 5:12 μμ
Μην την ψάχνεις, όπως λέει και η επιγραφή στο δοκάρι στην τελευταία φωτό «έσσεται ήμαρ«.
(μην με πείτε σεξιστή, δεν θα τ´ αντέξω …)
Νικόλας
21 Σεπτεμβρίου, 2013 11:31 μμ
Αγαπητή Madness,θα προσπαθήσω να απαντήσω γενικότερα και λίγο πρόχειρα και όχι μόνο για την σχέση αυτών των γυναικών με την χα.Το φεμινιστικό κίνημα στην Ελλάδα ειδικά μιας και μιλάμε για αυτήν την χώρα,διεκδίκησε και πέτυχε αρκετές νίκες συμπορευόμενο με τις εργατικές-κοινωνικές διεκδικήσεις από την δεκαετία του 30 κιόλας.
Από την δεκαετία του 80 όμως και την ενσωμάτωση όχι μόνο των γυναικών αλλά και του εργατικού κινήματος και την επίτευξη ειδικά για της γυναίκες της ισότητας στα χαρτιά μέσω της θετικής παροχής πολιτικών ελευθεριών συνολικά που έμειναν όμως ανεκμετάλλευτες για να μην πω τίποτα χειρότερο,είδαμε λοιπόν από την δεκαετία του 80 και μετά ή νιώσαμε καλύτερα την εκμετάλλευση που αφορά όχι μόνο τους άνδρες πλέον αλλά και τις γυναίκες στην αγορά εργασίας.
Οι γυναίκες ευχαριστημένες από το δώρο της »ανεξαρτησίας»,μαζί με τους άνδρες που αναθάρρησαν μπροστά στην αύξηση των μισθών τους,αμέλησαν την διεκδίκηση σοβαρών αιτημάτων που βλέπουμε σήμερα μπροστά μας(χαρακτηριστική η περίπτωση των εγκύων στον ιδιωτικό τομέα που απειλούνται με απόλυση),ενω είδαμε να κατοχυρώνεται ως πράξη ισότητας η είσοδος ττων γυναικών με την ίδια ποσόστωση στον μηχανισμό του στρατεύματος και της αστυνομίας.Γνωστές είναι επίσης φράσεις εμπέδωσης της ισότητας από τον μικροαστικό μικρόκοσμο του καθενός περί του ποιου λόγου δεν στρατεύονται και οι γυναίκες για λόγους ισοτιμίας με τους άνδρες στην αγορά εργασίας.
Δυστυχώς,έγραψα πολλά χωρίς να απαντήσω ακόμα στο ερώτημα σου,ωστόσο η αρχή αυτού που έγραψα,η συμπόρευση δηλαδή των γυναικών που το έχουν ανάγκη με τους κοινωνικούς αγώνες μαζί με τους άνδρες θα λύσει αρκετά προβλήματα και είναι κάτι που το χρειαζόμαστε όλοι.
simon
22 Σεπτεμβρίου, 2013 10:48 πμ
@ Νικόλας
21 Σεπτεμβρίου, 2013 11:31 μμ
Φίλε Νίκο, τί περίμενες δηλαδή;
Η μεγαλύτερη «φεμινιστική οργάνωση» τα τελευταία 40 χρόνια είχε για πρόεδρο ένα κυνικό ον με τη μορφή «γυναίκας», της οποίας ο άνδρας την απάτησε, την κατεξευτέλισε δημοσίως, τη διαπόμπευσε, εν τέλει δε τη χώρισε κι αυτή επιμένει να ονομάζεται Μαργαρίτα …ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!!!
katy
22 Σεπτεμβρίου, 2013 1:00 μμ
Καλέ μου simon, ποιός είσαι ‘συ που θα τολμήσεις να πεις κακό, για τη Μαργαρίτα Παπανδρέου;
Για μία από τις Ε.(AΙ) Γ. Ε.ς μιλάς τώρα.. 😀
Αυτή υπήρξε ένα από τα καλύτερα παραδείγματα «φεμινιστριών». Μας δίδαξε, την υπομονή (να «τρως» το κέρατο και να υπομένεις στωικά), το θάρρος (δεν τόλμησε ποτέ να μιλήσει δημόσια για την «ταρανδοσύνη» της), τη στοργή (ως καλή μάνα που ήταν δεν μιλούσε, για να μην πληγωθούν τα «παιδιά») και την καλοκαρδοσύνη (όλα αυτά τα ‘κανε χωρίς προσωπικά οφέλη).
“Ο φεμινισμός είναι ένας τρόπος για άνοστες γυναίκες, να είναι μέσα στα πράγματα”.
Rush Limbough (1951), Αμερικανός ραδιοσχολιαστής.
Νικόλας
22 Σεπτεμβρίου, 2013 2:24 μμ
Δεν την γνώριζα αλήθεια αυτήν την ιδιότητα της Μάργκαρετ,αλλά δεν μου κάνει και πολύ εντύπωση,άλλωστε είναι ίδιον των αστών να καπηλεύοναι κάθε τι ακόμα και ριζοσπαστικό προκειμένου να το φέρουν στα μέτρα τους,για παράδειγμα ο Ραφαηλίδης έλεγε οτι και αν δεν νικούσε η Δεξιά στον εμφύλιο,ηγέτες της χώρας θα ήταν πάλι οι ίδιοι Καραμανλής,Α.Παπανδρέου(ειδικά αυτός)και Μητσοτάκης.
katy
19 Σεπτεμβρίου, 2013 1:43 μμ
«Το να σκοτώνεις έναν άνθρωπο για να υπερασπισθείς μιαν ιδέα, δεν είναι η υπεράσπιση μιας ιδέας, είναι ο φόνος ενός ανθρώπου».
Jean-Luc Godard (1930), Γάλλος σκηνοθέτης.
Bobfisher
19 Σεπτεμβρίου, 2013 2:10 μμ
Ναι, αλλά γιατί τη στήσανε στον Φύσσα; Και γιατί τη Νίκαια και το Πέραμα και όχι π.χ. στην Κυψέλη ή στον Αγ. Παντελεήμονα;
Επειδή η βασική πολιτική των ναζί στον Πειραιά είναι ότι οι «αριστεροί κάνουν όλο απεργίες και διώχνουν τους εφοπλιστές που θέλουν να φέρουν τα καράβια – γι αυτό έχουμε ανεργία». Γι αυτό και ο Φύσσας, όπως και όλη η οικογένειά του, ήταν στόχος. Και η επίθεση στους κκεδες αφισοκολλητές τον ίδιο στόχο είχε, μιας και οι περισσότεροι και γνωστότεροι από εκείνους ήταν, όπως και ο Φύσσας, μέλη του σωματείου μετάλλου . Όποιος γνωρίζει έστω και λίγο την περιοχή και την ιστορία της καταλαβαίνει. Δεν πρόκειται για ιστορία «που ξέφυγε», αλλά για φόνο εκ προμελέτης με πάρα πολύ βρωμιά από πίσω του. Μιλάμε για βρωμιά πολλών δεκαετιών. Μιλάμε για την ίδια βρωμιά που δημιούργησε τα εφοπλιστικά τζάκια.
Υπό το ίδιο πρίσμα μπορούν να εξηγηθούν διάφορες καταστάσεις, όπως π.χ. η στάση συγκεκριμένων εφοπλιστών, που μέσα από τις φυλλάδες και τα κωλοκάναλά τους έχουν δώσει αβάντα στους φασίστες.
Ioulianos
19 Σεπτεμβρίου, 2013 2:18 μμ
Bobfisher
Μια και μόνη παράγραφος σου που κάνει όλες τις αναλύσεις να περιττεύουν.
Γνωματίζεις ωμά και καθάρια μια δολοφονία που είχε προαναγγελθεί από φασίστες τσιράκια εργολάβων της Ζώνης, με ηθικούς αυτουργούς μια δράκα εφοπλιστών.
Bobfisher
19 Σεπτεμβρίου, 2013 2:35 μμ
Ιουλιανέ κοίτα να τους βάλεις λίγο μυαλό εκεί μέσα. Παράκληση ρε φίλε και σύντροφε. Τα βλέπεις.
Ioulianos
19 Σεπτεμβρίου, 2013 3:09 μμ
Bobfisher
Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι εντυπωσιακά άξιοι στο ΚΚΕ για να διαβάσουν τα σημεία των καιρών μα και τις προσδοκίες των κοινωνικών ομάδων που μάχονται.
Το ΚΚΕ είναι αντιμέτωπο ανάμεσα σε άλλα και με την ιστορία του μα και σε αναζήτηση νέων ισορροπιών.
Δεν μπορώ να τοποθετηθώ αναλυτικότερα μια και κατέχομαι από μια ιδεολογική ρευστότητα απέναντι στον κομματικό χώρο που αγάπησα και ακόμα αγαπώ σύντροφε…
giorgalis
19 Σεπτεμβρίου, 2013 3:29 μμ
«Θέλουνε τον Πειραιά»
http://taxikagyalia.blogspot.gr/2013/09/blog-post_15.html
Δώσε λινκ να πάρουμε γεύση για το «να βάλουνε μυαλό»
katy
19 Σεπτεμβρίου, 2013 2:25 μμ
Βοb, τοποθετείς τα πράγματα στην πραγματική τους διάσταση.
Προσκυνώ!
Bobfisher
19 Σεπτεμβρίου, 2013 2:33 μμ
Ευχαριστώ. Το κεφάλι ψηλά τώρα να τους ξαναγυρίσουμε κάτω απ τις πέτρες τους.
nik
19 Σεπτεμβρίου, 2013 2:15 μμ
Πιστεύω πως όποιο άτομο- κομμάτι του λαού παλεύει (συνειδητά ή ασυνείδητα) και υποστηρίξει/δικαιλογήσει αυτό το σύστημα, είναι απλά άτομο ηλίθιο
Bobfisher
19 Σεπτεμβρίου, 2013 2:16 μμ
Καλό ταξίδι μάγκα μου.
Ioulianos
19 Σεπτεμβρίου, 2013 3:23 μμ
Από το λιντσάρισμα ώς τη δολοφονία είναι ένα βήμα
Του Στέφανου Κασιμάτη
«Υποθέτω ότι οι λόγοι για τους οποίους η αποκατάσταση της δημοκρατίας το 1974 δεν περιέλαβε και έναν νόμο περί κομμάτων κατά τα ευρωπαϊκά πρότυπα πρέπει να αναζητηθούν στις ιδιαίτερες συνθήκες και στο πολιτικό κλίμα της Μεταπολίτευσης: ίσως η νομιμοποίηση του ΚΚΕ να μην ήταν δυνατή αν υπήρχε τέτοιος νόμος• και τι είδους αποκατάσταση της δημοκρατίας θα ήταν αυτή με εκτός νόμου τον ιστορικό -και, την εποχή εκείνη, τον κατ’ εξοχήν- εκφραστή της Αριστεράς; Με τον τρόπο αυτόν, όμως, ανοίξαμε έναν δρόμο για την υπονόμευση της δημοκρατίας και, σε τελευταία ανάλυση, για τον κατακερματισμό της κοινωνίας.»
Από τον όμιλο Αλαφούζου. Ανήμερα της κηδείας.
Στην ουσία ο όμιλος, μέσω των πουτανοσκυλων του, ζητάει την υποταγή και την άνευ όρων παράδοση όσων αντιστέκονται στην καθεστωτική και κρατική ιεραρχία. Την εξαφάνιση κάθε φωνής ή έστω της συρρίκνωσης της που δεν συμβαδίζει με το οικονομικό πολιτικό και πολιτισμικό φασισμό που με πληρέστερο τρόπο από τους καραφλούς δολοφόνους επιβαλουν.
Raskolnick
19 Σεπτεμβρίου, 2013 3:56 μμ
Μην ξεχνάμε ότι όλα αυτά τα σκοτεινά μυαλά, ένθεν κι ένθεν, έχουν διαθέσιμα ταμεία γεμάτα λεφτά από τους φόρους μας και μπορούν να πληρώνουν τους φονιάδες!http://my-pillow-book.blogspot.gr/2013/09/hackle.html
giorgalis
19 Σεπτεμβρίου, 2013 4:11 μμ
Έχω δώσει λινκ από τα απολιθωμένα ΜΜΕ του απολιθωμένου κόμματος που μιλούν για την σχέση της ΧΑ με το σύστημα που ζητάνε επίσημα με ανακοινώσεις τους χαμηλότερους μισθούς για τους εργάτες και μεγαλύτερες φοροαπαλλαγές και προνόμια για το κεφάλαιο.
Απολιθωμένα λόγια που μιλάνε για το τι ακριβώς υπηρετεί η ΧΑ.
Θα δώσω λινκ από τα ΜΜΕ της Αριστεράς που ξεσκίζουν την ΧΑ:
http://left.gr/news/i-hrysi-avgi-klimakonei-nea-dimokratia-kai-astynomia-allithorizoyn
http://left.gr/news/ola-meli-gala-sto-meligala
http://www.avgi.gr/article/971251/epidoxe-psifofore-tis-x-a-tha-eisai-to-epomeno-thuma-ton-furer-sou
http://www.avgi.gr/article/969096/prin-to-fidi-spasei-to-abgo
Υπάρχουν πολλά λινκ να δοθούν από την Αριστερά και με δεδομένο πως δεν την παρακολουθώ στενά (πια) αν κάποιος δεν βαριέται ας δώσει κάποιο που να ασχολείται με την σχέση της με το καπιταλιστικό σύστημα και το όραμα της για τους ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ του τόπου.
Στο ράδιο 105.5 που ακούω κάποιους μεγαλοδημοσιογράφους ισχύει το ίδιο, «δολοφόνοι» «καθάρματα» «πανηλίθιοι» κοκ. Προς τιμήν του ο Κώστας Αρβανίτης είπε σήμερα το εξής «τρελό»:
«η κυβέρνηση μιλά για τα άκρα ΧΑ-ΣΥΡΙΖΑ στην πραγματικότητα όμως έχει στόχο το ΚΚΕ».
demonio
19 Σεπτεμβρίου, 2013 11:20 μμ
ακουσα κι εγω τον Αρβανιτη το πρωι και σε σκεφτηκα Μitse 🙂
Χθες επεσα σε πηγαδακι σαμαρικων νεοδημοκρατων που ελεγαν πως αν βγει εκτος νομου τη ΧΑ θα πρεπει να βγει και το κκε… Ετσι, για να παιρνουμε μια γευση απ’αυτα που περιλαμβανει το μενου προσεχως.
giorgalis
19 Σεπτεμβρίου, 2013 11:25 μμ
Νέα τροπή παίρνει η υπόθεση της δολοφονίας.
ΒΡΕΘΗΚΕ ο πραγματικός ηθικός αυτουργός…
http://www.defencenet.gr/defence/item/%CE%B3%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%80%CE%B1%CE%BA%CE%B9%CE%AC%CF%82-%CE%B5%CE%B3%CF%8E-%CE%BA%CE%BA%CE%B5-%CE%AE%CE%BC%CE%BF%CF%85%CE%BD
demonio
19 Σεπτεμβρίου, 2013 11:34 μμ
εκει στην αλλοτε κοκκινη περιοχη γινοτανε καλη ιδεολογικη δουλεια βλεπω…
σορρυ, ξερω η περισταση δεν προσφερεται για τετοια τωρα, αλλα δεν μπορουσα να κρατηθω.
giorgalis
20 Σεπτεμβρίου, 2013 6:38 μμ
Έσκασε μπόμπα με την αποκάλυψη πως ο δολοφόνος ήταν μέλος του ΚΚΕ, πρώην υποψήφιος του σε εκλογές και πρώην μέλος της Κ.Ε.
Βέβαια μετά την αποκάλυψη έτρεξαν πανικόβλητα τα άλλα κόμματα του συστήματος και οι χρηματοδότες τους να καλύψουν το σταλινικό συναιτεράκι τους μπλοκάροντας την είδηση πριν φτάσει σε όλα τα ΜΜΕ να δει ο κόσμος τι είναι τα κόμματα.
Όλοι την κατσαρόλα σας και έξω απο τη βουλή, τώρα!
pagal
20 Σεπτεμβρίου, 2013 12:32 πμ
«…..και σε σκεφτηκα Μitse»
Μitse !!!!!!!!
piere litbarski
20 Σεπτεμβρίου, 2013 11:23 πμ
http://www.avgi.gr/article/979584/emeis-leme-oti-i-nd-tou-samara-kai-i-xrusi-augi-einai-to-idio-pragma
giorgalis
19 Σεπτεμβρίου, 2013 5:27 μμ
Μετά το κάλεσμα των εργατικών σωματείων για νέα συγκέντρωση στη Νίκαια οι νεοναζί κάνουν πίσω:
http://www.enikos.gr/politics/175374,Anavalletai_h_ekdhlwsh_ths_Xryshs_Ayghs_.html
ras eaak
19 Σεπτεμβρίου, 2013 5:30 μμ
Reblogged this on ΡΑΣ ΕΑΑΚ.
cronopiusa
19 Σεπτεμβρίου, 2013 7:00 μμ
Killah P-Εκτός Ελέγχου
cronopiusa
19 Σεπτεμβρίου, 2013 7:02 μμ
simon
19 Σεπτεμβρίου, 2013 7:12 μμ
Και μέσα σ’ όλα αυτά ΤΩΡΑ, ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ο άθλος Δένδιας στέλνει στον Εισαγγ. του Αρείου Πάγου 32 υποθέσεις εγκλημάτων της Χ.Α για να διερευνηθεί «αν όλη αυτή η δράση συνιστά δράση οργανωμένης εγκληματικής συμμορίας». ΤΩΡΑ!!! Μέχρι τώρα που ήταν κρυμμένες όλες αυτές οι υποθέσεις; Που είναι και τι κάνει η (μην πω κανα χοντρό) δικαιοσύνη;
demonio
19 Σεπτεμβρίου, 2013 11:24 μμ
εμενα παντως μου περασε απο το μυαλο, πως οι νεοδημοκρατες βλεπουν εκλογες και προσπαθουν τωρα να περιορισουν την εκλογικη δυναμη της ΧΑ για να παρουν ψηφαλακια.
katy
19 Σεπτεμβρίου, 2013 7:31 μμ
Συνεργασία αστυνομίας με συμμορία, στην αντιφασιστική συγκέντρωση.
Συνηθισμένα πράγματα δηλαδή…
spiral architect
19 Σεπτεμβρίου, 2013 7:47 μμ
Ψηλοκρεμαστή πάσα στον Ιουλιανό:
Τα κόμματα είναι, κατά το καθιερωμένο, συνταγματικής προελεύσεως στερεότυπο, οι «πυλώνες του δημοκρατικού πολιτεύματος». Να ρωτήσω, λοιπόν: Είναι και η Χρυσή Αυγή ένας από τους πυλώνες αυτούς; Βεβαίως, δεν θα τολμούσε κανείς να απαντήσει καταφατικά, εφόσον αντιλαμβάνεται τι σημαίνει «δημοκρατία», παρεκτός αν θέλει να την ειρωνευτεί. Τότε, όμως, τι είναι η Χ.Α. και πώς μέσα στους «πυλώνες της δημοκρατίας» παρεισέφρησε ο αρνητής και υπονομευτής της; Δεν είναι δύσκολη η απάντηση: Προφανώς, επειδή στις τελευταίες εκλογές την ψήφισαν κάτι περισσότερο από 500.000 ψηφοφόροι. Τόσο απλό είναι.
Bobfisher
19 Σεπτεμβρίου, 2013 9:05 μμ
Φόλλοου
1. Δεν πρόκειται για Δημοκρατία αλλά για Κοινοβουλευτισμό, δηλαδή για το φερετζέ της βρετανικής ολιγαρχίας του 17ου -18ου αιώνα, που ελέω βρετανικής αυτοκρατορίας επεκτάθηκε σε όλο τον κόσμο. Ούτε εισαγωγικά ούτε τίποτα. Πρόκειται για φιλελεύθερες ή μη, αλλά πάντως ολιγαρχίες.
2. Οι ναζί είναι μεν υπονομευτές του κοινοβουλευτισμού και η απέχθεια των μελών προς τον κοινοβουλευτισμό είναι γνήσια, αλλά δεν θα είναι ποτέ ενάντιοι της ενίοτε κυρίαρχης τάξης (που ανά τακτά χρονικά διαστήματα χρειάζεται να πετάει το φερετζέ από πάνω της). Τόσο οι έμποροι που απαρτίζουν τις ηγεσίες τους, όσο και τα «κοινά» μέλη στέκουν χαύνοι μπροστά σε κάθε επίδειξη ισχύος (ή ψευδαίσθησης ισχύος) που θα τους προστατέψει από το να σκεφτούν μόνοι τους, δηλαδή πολιτικά. Το να σκέφτεσαι πολιτικά είναι εξαιρετικά επώδυνο, ειδικά αν δεν τόχεις συνηθίσει. Ο ίδιος πάνω κάτω μηχανισμός που λειτουργεί με τις θρησκείες.
3. Η ψήφος με σκοπό την αντιπροσώπευση είναι ολιγαρχικό χαρακτηριστικό και όχι δημοκρατικό. Το γνώριζαν πολύ καλά οι Αριστοτέλης, Μοντεσκιέ, Ρουσσώ κλπ…, αλλά φαίνεται ότι κάπου ξεχάστηκε, ακόμη κι από την αριστερά. Αν πολίτης είναι εκείνος που γνωρίζει εξίσου να «άρχει και να άρχεται», τότε δημοκρατία είναι εκείνο το πολίτευμα που διαπαιδαγωγεί αναλόγως τους πολίτες. Προσωπικά δεν γνωρίζω κανένα άλλο τρόπο να επιτευχθεί αυτό από την κλήρωση των, μάλλον αναπόφευκτων, αντιπροσώπων. Για παράδειγμα, απλά σκέψου τι μορφή θα είχαν τα συνδικάτα, αν οι εκάστοτε ηγεσίες τους κληρώνονταν ανά τακτά διαστήματα.
Spiral, έχουμε ασυναίσθητα υιοθετήσει την ορολογία ΤΟΥΣ, οπότε σκεφτόμαστε και με τους όρους ΤΟΥΣ. Οι 500.000 ψήφοι είναι ακριβώς αποτέλεσμα της βαθιά ολιγαρχικής φύσης της κοινωνίας μας. Όχι κατάντια της δημοκρατίας που ουδέποτε υπήρξε.
simon
19 Σεπτεμβρίου, 2013 7:51 μμ
Και το ξεβράκωμα του άθλιου και (ολοφάνερα) συμπλεγματικού Λαζαρίδη και του άμεσου αφεντικού του.
http://left.gr/news/hr-lazaridis-2011-gia-tin-kyvernisi-pasok-kai-toys-propilakismoys-politikon-i-proklisi-arhizei
spiral architect
19 Σεπτεμβρίου, 2013 8:26 μμ
Mα το Λένιν ρε παιδιά, μα το Λένιν:
Ο (βρωμο)Σκάι ξεπλένει τη ΧΑ συνειδητά, και απροκάλυπτα.
mitera
19 Σεπτεμβρίου, 2013 10:01 μμ
Άκουσα, είδα και μου γύρισαν τα μάτια ανάποδα
Φτιάχνουν το «ανθρώπινο» προφίλ του δολοφόνου,μην τυχόν και μπούν οι ψηφοφόροι της χα σε τίποτα σκοτούρες και αρχίσουν να σκέφτονται..
-βρε μπας και ψηφίσαμε τίποτα δολοφόνους; και τους χαλάσουν την μαγιονέζα.
Για το Τεράστιο Συγκλονιστικό Χθεσινό ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ μούγκα στη στρούγκα τα καθίκια.
Πολλές χιλιάδες κόσμος και δεν τους κάναμε τη χάρη.
Η μαγιονέζα τους, θα χαλάσει. 😉
Το οφείλουμε στα παιδιά όλου του κόσμου.
giorgalis
19 Σεπτεμβρίου, 2013 10:24 μμ
Το αλαφουζέικο μοιάζει να παίζει ενεργό ρόλο στα εσωτερικά του κόμματος, θέλει ίσως να εξημερώσει μία πτέρυγα (επιφανειακά) πράγμα που θυμίζει λίγο την αριστερή πρωτοβουλία του ΠΑΣΟΚ ή διάφορους σε στυλ «κόκκινου Πάνου» από τη ΝΔ ή άλλους γενικά..
Βέβαια δεν αποκλείεται εξ αιτίας του ριζοσπαστικού και ακτιβίστικου χαρακτήρα και προφίλ που έχει το κόμμα να προκύψουν τριγμοί ανάμεσα στην πτέρυγα με τα κοστούμια και την άλλη με τις αρβύλες (άραγε θα έκλειναν τα στόματα για χάρη της ενότητας στην περίπτωση ραγδαίας ανόδου των ποσοστών που θα τους έφερνε κοντά στην διακυβέρνηση;)
Εδώ ο πρόεδρος, με το κοστούμι, μιλά στον λαό «υπεύθυνα» για αυτά που έκανε πριν λίγες ώρες ξεκαθαρίζοντας πως δεν τα έκανε (είναι τόσο «καθωσπρέπει» που δεν είναι δυνατόν να τα έχει κάνει).
Δεν είναι απαραίτητο να περάσουν χρόνια μέχρι ο λαός να συνηθίσει την μία τάση του κόμματος να δολοφονεί και την άλλη να «καταδικάζει την βία» και όλα να είναι μια χαρά..
Η νεοναζιστική εκδοχή της πολυτασικότητας 😉
katy
19 Σεπτεμβρίου, 2013 10:47 μμ
«Ευχής έργον» βέβαια θα ήταν, οι «αρβυλοφόροι» να βγάλουν μαχαίρι στους «κουστουμάκηδες» και να διαλυθούν από μόνοι τους. Τους έχω ικανούς. Τόσο Ηλίθιοι είναι… 😉
giorgalis
19 Σεπτεμβρίου, 2013 11:08 μμ
Παίζει να μην πλακωθούν οι συστημικοί με τους αντισυστημικούς (το κουστούμι καθορίζει την συστημικότητα και το κόστος του τον βαθμό της..) αλλά οι αντισυστημικοί λακέδες των συστημικών με τους άλλους αντισυστημικούς (οι συστημικοί είναι «κατά της βίας») 😀
katy
19 Σεπτεμβρίου, 2013 11:23 μμ
😆 😆 😆
“Έχω μπερδευτεί. Σατανά, βγες έξω”.
Aleister Crowley (1875-1945), Βρετανός μάγος και μυστικιστής.
Eικάζεται ότι ήταν τα τελευταία του λόγια.
μανικακος
20 Σεπτεμβρίου, 2013 7:52 πμ
Aleister Crowley
γνωστός ως ανανεωτής του Ordo Templi Orientis (Ερμητικό Τάγμα της Χρυσής Αυγής)
katy
20 Σεπτεμβρίου, 2013 9:52 πμ
Γλυκειέ μου, πανέξυπνέ μου μανικάκο, είσαι η ζωντανή απόδειξη, ότι τ’ αποφθέγματα που «ανεβάζω», δεν είναι «χαζά», «αφελή» ή «απλά για να σπάνε πλάκα» (καλά, μερικές φορές είναι). «Πιάνεις» τα βαθύτερα νοήματα που κρύβονται πίσω από αυτά! Από σήμερα σε ονομάζω «σύμβουλό» μου! Πολύ τιμητικός τίτλος! 🙂
ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ΟΙ ΚΑΡΑΦΛΕΣ ΤΩΡΑ
20 Σεπτεμβρίου, 2013 12:22 μμ
Οι πολίτες απαιτούμε η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ να τεθει ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ και να αντιμετωπιζεταιι ως ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ εφεξής : http://bit.ly/188Gkyd
Ioulianos
20 Σεπτεμβρίου, 2013 6:38 μμ
Άκουσα την Μάνα του Παύλου τώρα στο radiobubble.
Ήταν ένα απόσπασμα παρμένο από το skai. Όπου δυο οντάρια προσπάθησαν να σκατολογίσουν πάνω στον νεκρό σώμα του Παυλου.
Για όσους όπως εγώ δεν το είχαν ακούσει: http://www.youtube.com/watch?v=F9atlppbLok
katy
20 Σεπτεμβρίου, 2013 7:14 μμ
Aυτός ο Κανελλάκης, πόσο «κατάπτυστος» πια…Δεν άντεξα ν’ ακούσω, πέρα από το 3,5 λεπτό….Τί ακούμε Iouliane μου…Εμετός!
katy
20 Σεπτεμβρίου, 2013 8:44 μμ
Οι δύσπιστοι ας περιμένουν λιγάκι…Έχω πληροφορίες, ότι θα μας δείξουν (με άριστο photoshop, έχουν πάει στους καλύτερους), φωτογραφία του δολοφόνου σε περιφρούρηση (του ΚΚΕ εννοείται) ή να κουνάει σημαία με τεράστιο σφυροδρέπανο, σε ομιλία της Αλέκας! Δεν έχουν αποφασίσει ακόμη… 😉
laskaratos
21 Σεπτεμβρίου, 2013 3:44 μμ
Είναι λίγο άσχετο, αλλά θέλω να απαντήσω στα πέντε πρώτα σχόλια.
Υπάρχουν δεκάδες ποτάμια με θηλυκό όνομα στην Ελλάδα και όχι μόνο η Νέδα όπως κατά κόρον γράφεται αναπαράγεται λανθασμένα ή έστω δυο όπως λέει ο πρώτος σχολιαστής σας.
Η Νέδα πήρε το όνομά της από την ομώνυμη νύμφη.
Για να μην πάω πολύ μακριά στη Στύγα που ρέει και σήμερα, να υπενθυμίσω την ιστορική Αράπιτσα στη Νάουσα και επειδή ο πρώτος σχολιαστής σας αναφέρει και την Έρκυνα, συμπρωματικά εκβάλλει στην αρχαία Προβατία, άλλο ένα θηλυκό ελληνικό ποτάμι, που με τη σειρά του χύνεται στον Βοιωτικό Κηφισό.
Ο πέμπτος σχολιαστής λέει πως υπάρχει μόνο ένα που χύνεται στη θάλασσα.
Να του θυμίσω λοιπόν την Αλαμάνα.