Του Γιώργου Αυγερόπουλου αναδημοσίευση από
Η εφημερίδα των συντακτών
Καθώς ένα χρόνο τώρα ασχολούμαι με τη θεματική «Χρυσός στα χρόνια της κρίσης» έχοντας δουλέψει μαζί με τους συνεργάτες μου στην Κολομβία (1), τη Ρουμανία (2) και την Ελλάδα (3), οι συγκρίσεις είναι αναπόφευκτες.
Θα συγκρίνω την ελληνική περίπτωση με αυτή της Ρουμανίας (γιατί αν αρχίσω από την Κολομβία πολλοί θα πουν ότι συγκρίνω την Ελλάδα με μια λατινοαμερικανική χώρα και «τι σχέση έχουμε εμείς με αυτούς, εδώ είναι Ευρώπη» και άλλα τέτοια, κατά τη γνώμη μου ευτράπελα).
Πριν απ” αυτό όμως ας θυμηθούμε τι προβλέπουν τα δύο μεταλλευτικά σχέδια:
ΕΛΛΑΔΑ
Το ελληνικό κράτος έχει παραχωρήσει τα μεταλλευτικά δικαιώματα μιας έκτασης 317.000 στρεμμάτων στη Βόρεια Χαλκιδική, πλούσιας σε χρυσό, χαλκό και άλλα μέταλλα, στην καναδική πολυεθνική Eldorado Gold.
Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται το κοίτασμα χαλκού – χρυσού στις Σκουριές, που σήμερα εκτιμάται ότι αξίζει περίπου 12 δισεκατομμύρια δολάρια, δύο προϋπάρχοντα ορυχεία μαζί με τις εγκαταστάσεις τους, 310 σπίτια στο Στρατώνι, καθώς και τα δικαιώματα έρευνας και επέκτασης της εξορυκτικής δραστηριότητας με το άνοιγμα και άλλων μεταλλείων.
Το αντάλλαγμα που πλήρωσε η εταιρεία στο ελληνικό κράτος το 2003 για να αποκτήσει τα παραπάνω ήταν 11 εκατομμύρια ευρώ, κάτι που έχει χαρακτηριστεί από κόμματα του ελληνικού Κοινοβουλίου και από κατοίκους της περιοχής «ένα από τα μεγαλύτερα οικονομικά σκάνδαλα της χώρας».
Οσοι αντιδρούν στο μεταλλευτικό σχέδιο, υποστηρίζουν ότι η επένδυση θα προκαλέσει ανεπίστρεπτη καταστροφή στο περιβάλλον, με τα οφέλη να είναι λιγότερα από τις απώλειες.
ΡΟΥΜΑΝΙΑ
Στη Ρόσια Μοντάνα της Ρουμανίας μια άλλη καναδική εταιρεία, η Gabriel Resources, και το ρουμανικό κράτος θέλουν από το 1997 να εξορύξουν το μεγαλύτερο κοίτασμα χρυσού στο υπέδαφος της Ευρώπης.
Για να το κάνουν αυτό θα ανατινάξουν όλα τα βουνά της περιοχής δημιουργώντας τέσσερα ορυχεία ανοιχτής εξόρυξης και μια μεγάλη δεξαμενή εναπόθεσης αποβλήτων, που θα περιέχει κυάνιο και άλλες τοξικές ουσίες.
Οι κάτοικοι που αντιδρούν λένε ότι αυτό θα έχει ανυπολόγιστες συνέπειες στο περιβάλλον καθώς και στην ιστορική κληρονομιά της Ρόσια Μοντάνα, αφού εκεί βρίσκονται οι πιο καλά διατηρημένες ρωμαϊκές στοές παγκοσμίως.
Οι ιστορικοί λένε πως η ακμή της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας οφείλεται ώς ένα βαθμό στο χρυσάφι της Ρόσια Μοντάνα και οι τεχνίτες της εποχής είχαν αναπτύξει ένα δίκτυο υπόγειων στοών για την εξόρυξη, τόσο αριστοτεχνικό, που πολλοί το παρομοιάζουν με υπόγεια Ακρόπολη.
ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ
1. Και οι δύο χώρες πλήττονται βάναυσα από την οικονομική κρίση.
2. Και οι δύο χώρες θέλουν να εξορύξουν το χρυσάφι τώρα που οι τιμές του πολύτιμου μετάλλου βρίσκονται στα ύψη.
3. Και οι δύο χώρες έχουν ως επενδυτές καναδικές εταιρείες.
4. Κάτοικοι και των δύο περιοχών αντιδρούν υποστηρίζοντας πως τα σχέδια εξόρυξης θα έχουν καταστροφικές συνέπειες.
ΔΙΑΦΟΡΕΣ
1. Στη Ρόσια Μοντάνα αστυνομία δεν πάτησε ποτέ, παρά τις διαμαρτυρίες των κατοίκων που πολλές φορές ήταν έντονες και παρά τη συμμετοχή ξένων ακτιβιστών που ταξίδεψαν στη Ρουμανία ειδικά για κείνες τις διαδηλώσεις. Στις Σκουριές στέλνουν τα ΜΑΤ.
2. Ο πρόεδρος της Ρουμανίας Τραϊάν Μπασέσκου, που είναι αναφανδόν υπέρ του πρότζεκτ, επισκέπτεται τη Ρόσια Μοντάνα και συνομιλεί με τους κατοίκους που αντιδρούν. Στην Ελλάδα δεν άκουσα ποτέ για μια τέτοια συνάντηση σε τόσο υψηλό επίπεδο.
3. Στη Ρουμανία το πρότζεκτ το έχει αναλάβει μια κοινοπραξία, η Rosia Montana Gold Corporation (4). Σε αυτή την εταιρεία οι Καναδοί έχουν το 80,69%, ενώ το υπόλοιπο 19,31% έχει μείνει στον έλεγχο του κράτους.
Στην Ελλάδα έχει σχηματιστεί μια αντίστοιχη κοινοπραξία, η «Ελληνικός Χρυσός». Οι Καναδοί ελέγχουν το 95%, ενώ το υπόλοιπο 5% ανήκει στην ελληνική κατασκευαστική εταιρεία «Ακτωρ» του ομίλου Μπόμπολα. Το ελληνικό κράτος δηλαδή δεν έχει κρατήσει απολύτως τίποτα.
4. Το ρουμανικό κράτος, σύμφωνα με τη Rosia Montana Gold Corp., θα πάρει 4 δισεκατομμύρια δολάρια από αυτή την επένδυση, συμπεριλαμβανομένων και των δικαιωμάτων εκμετάλλευσης (royalties) που θα εισπράττει βάσει των νόμων κατ” αναλογία με το μετάλλευμα που θα εξορύσσεται (5).
Αντίθετα η Ελλάδα παραχώρησε στην «Ελληνικός Χρυσός» τα πάντα για 11 εκατομμύρια ευρώ και δεν θα εισπράξει ούτε σεντ από δικαιώματα εξόρυξης στο μέλλον καθώς ο μεταλλευτικός κώδικας που γράφτηκε επί χούντας δεν προβλέπει κάτι τέτοιο (6).
5. Ολοι οι υπουργοί που πέρασαν από το αρμόδιο υπουργείο Περιβάλλοντος της Ρουμανίας, διστάζουν να δώσουν περιβαλλοντική άδεια στο πρότζεκτ της Ρόσια Μοντάνα, και ως εκ τούτου το πράσινο φως για την έναρξή του.
Ο υπουργός Περιβάλλοντος, Ατίλα Κοροντί, μάλιστα απέρριψε το 2007 την περιβαλλοντική μελέτη της εταιρείας καθώς δεν είχαν προσκομιστεί όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά. «Χρειαζόμαστε επενδυτές σε αυτή τη χώρα που να είναι σοβαροί, και η εταιρεία κατά τη γνώμη μου δεν είναι αρκετά σοβαρή», είπε στην συνάδελφο Γεωργία Ανάγνου.
Η τωρινή υπουργός Περιβάλλοντος μάλιστα, Rovana Plumb, πρότεινε πρόσφατα να δοθεί όλος ο φάκελος στη δημοσιότητα προκειμένου οι Ρουμάνοι να γνωρίζουν κάθε λεπτομέρεια αναφορικά με το πρότζεκτ (7).
Στην Ελλάδα, παρ” όλο που εκκρεμεί απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που θα κρίνει το αν θα αρχίσει το πρότζεκτ ή όχι, το υπουργείο Περιβάλλοντος με εντολή του παρεμβαίνει υπέρ της «Ελληνικός Χρυσός» και ουσιαστικά διατάζει το δασαρχείο να εγκρίνει εργασίες υλοτομίας στο αρχέγονο δάσος των Σκουριών, πριν από την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας (8).
6. Η Rosia Montana Gold Corporation προσπαθεί να κερδίσει την κοινή γνώμη της Ρουμανίας με διαφημιστικά σποτ στην τηλεόραση και στις εφημερίδες. Σε σχέση με τη διαφήμιση η εταιρεία κατατάσσεται τρίτη μετά τις δύο μεγάλες εταιρείες τηλεφωνίας. Με αυτόν τον τρόπο ελέγχει και την εγχώρια πληροφόρηση, αφού όπως καταγγέλλουν Ρουμάνοι δημοσιογράφοι, «είναι αδύνατον να δεις να γράφονται άρθρα εναντίον του πρότζεκτ της Ρόσια Μοντάνα στον εθνικό Τύπο».
Στην Ελλάδα η «Ελληνικός Χρυσός» δεν έχει ούτε καν ιστοσελίδα (9) και δεν δαπανά τίποτα για διαφήμιση. Ούτε και φαίνεται να νοιάζει κανέναν -και μιλώ κυρίως για το κράτος- να ενημερωθεί η κοινή γνώμη της Ελλάδας για το τι ακριβώς σχεδιάζεται να γίνει στη Χαλκιδική.
Είναι λες και μιλάμε για μια έρημη τοποθεσία στον πλανήτη Αρη. Τα περισσότερα ελληνικά ΜΜΕ σιωπούν εναρμονιζόμενα με την κυβερνητική γραμμή περί ανάπτυξης και ξένων επενδύσεων uber alles, ενώ το γεγονός ότι στην κοινοπραξία συμμετέχει και ένας από τους πιο σημαντικούς επιχειρηματικούς ομίλους της Ελλάδας, βασικός μέτοχος και σε ΜΜΕ, καθιστά τη δημοσίευση κριτικής σχετικά με το project πρακτικά αδύνατη.
7. Στην Ρουμανία το πρότζεκτ είναι μεγαλύτερο (4 ανοιχτά ορυχεία) και συνεπώς έχει μεγαλύτερες επιπτώσεις στο περιβάλλον από ότι το πρότζεκτ στις Σκουριές. Επίσης θα χρησιμοποιηθεί κυάνιο. Στην Ελλάδα, σύμφωνα με τις δηλώσεις των υπευθύνων της «Ελληνικός Χρυσός» όχι.
Όπως λένε, από τη στιγμή που το κοίτασμα στις Σκουριές περιέχει χαλκό, θα χρησιμοποιήσουν μια τεχνική για μεταλλουργία χαλκού που λέγεται flash smelting (στιγμιαία τήξη) και θα παίρνουν τον χρυσό ως παραπροϊόν.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Το ρουμανικό κράτος, παρ” όλο που έχει να κερδίσει περισσότερα χρήματα από τα σχέδια εξόρυξης χρυσού στο έδαφός του, παρ” όλο που έκανε καλύτερες συμφωνίες και παρ” όλο που και το ίδιο είναι μέτοχος της κοινοπραξίας, φαίνεται να κινείται με περισσότερη ωριμότητα, υπευθυνότητα και προσοχή σε σχέση με την Ελλάδα.
Το ελληνικό κράτος, που χορεύει στον ρυθμό των Μνημονίων, βιάζεται. Με μοναδικό κριτήριο το «να δώσουμε θέσεις εργασίας» ή «να φέρουμε ξένες επενδύσεις» κινείται άρον άρον με προχειρότητα, κερδίζοντας ελάχιστα, και μάλιστα σε ένα θέμα τόσο σημαντικό που αφορά το περιβάλλον μιας περιοχής απερίγραπτου φυσικού κάλλους.
Και επειδή οι άνθρωποι που ζουν εκεί πιστεύουν ότι τα αρχέγονα δάση που θα κοπούν δεν ξαναγίνονται και πως κάθε απόφαση που θα ληφθεί τώρα, θα επηρεάσει άμεσα και τις επόμενες γενιές, διαμαρτύρονται. Ωστόσο αντί να βρουν ένα κράτος που θα σκύψει και θα τους ακούσει, εκείνο τους στέλνει τα ΜΑΤ για να καταπνίξει τη φωνή τους.
Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα της Ευρώπης όπου συμβαίνει κάτι τέτοιο. Δεν υπάρχει καμία ανάλογη περίπτωση, από τη στιγμή που η Ελλάδα έγινε μέλος της ευρωπαϊκής οικογένειας, όπου ένα μεταλλευτικό σχέδιο επιχειρήθηκε να επιβληθεί με αυτόν τον τρόπο, διά της βίας, εκ των άνω, από ευρωπαϊκό κράτος στον λαό του.
Αυτά είναι πράγματα που συχνά τα βλέπει κανείς να συμβαίνουν σε χώρες της Λατινικής Αμερικής. Στη Γουατεμάλα, όπου ΜΑΤ και άνδρες ιδιωτικής εταιρείας σεκιούριτι επενέβησαν προς χάριν της μεταλλευτικής CGN προκειμένου να καταπνίξουν τη διαμαρτυρία ιθαγενών Μάγιας.
Το αποτέλεσμα ήταν να σκοτώσουν φριχτά τον ηγέτη τους, κομματιάζοντάς τον με ματσέτες. Στο Περού για το ορυχείο της Newmont, όπου δυνάμεις καταστολής συγκρούστηκαν με τους ντόπιους που επίσης διαμαρτύρονταν κατά του πρότζεκτ, αφήνοντας πίσω τους νεκρούς και τραυματίες.
Και στην Κολομβία, όπου εξαιτίας του 50χρονου εμφύλιου πολέμου, ο στρατός είναι αυτός που φυλάει τις ιδιωτικές εταιρείες χρυσού. Αλλά είπαμε: Εμείς δεν έχουμε καμιά σχέση με Λατινική Αμερική, είμαστε στο ευρώ, είμαστε Ευρώπη!
Ρώτησα τον πρώην υπουργό Περιβάλλοντος που έβαλε την υπογραφή του για το πρότζεκτ, Γιώργο Παπακωνσταντίνου, τι ακριβώς κερδίζει η χώρα. (Θυμίζω ότι πήραμε 11 εκατ. ευρώ και τέλος. Ούτε σεντ από royalties στο μέλλον.)
Μου απάντησε αυτολεξεί: «Το κράτος κερδίζει γιατί παίρνει φόρους, το κράτος κερδίζει γιατί προσλαμβάνονται πάνω από 1.000 άτομα και αυτά τα άτομα έχουν εισοδήματα, άρα πληρώνουν φόρους».
Θέσεις εργασίας
Ο κ. Στρατουδάκης της «Ελληνικός Χρυσός» μιλάει για «1.700 άμεσες θέσεις εργασίας και τις διπλάσιες έμμεσες». Περίπου 5.000 δηλαδή. Κάτι που με ευκολία επιβεβαιώνει και ο δήμαρχος Αριστοτέλη κ. Πάχτας:
«Πείτε μου, σε ποια άλλη περιοχή της πατρίδας μας, στην επόμενη πενταετία θα δημιουργηθούν άλλες 5.000 θέσεις απασχόλησης;».
Παρ” όλο που θεωρώ έωλο τον αριθμό των έμμεσων θέσεων -γιατί κανείς δεν μπορεί αυτή τη στιγμή να επιβεβαιώσει ότι π.χ. οι γαλότσες που θα φορούν οι εργάτες θα φτιάχνονται από ελληνικά χέρια και δεν θα αγοράζονται από τη Βουλγαρία- θα θεωρήσω ότι ο αριθμός των θέσεων εργασίας που θα δημιουργηθούν θα είναι όντως 5.000.
Οπως επίσης θα τονίσω και κάτι που δεν ακούγεται συχνά: ότι σύμφωνα με τις μελέτες της εταιρείας για τις Σκουριές, το ορυχείο θα έχει ζωή 27 χρόνων.
Αμείλικτα ερωτήματα
Τα ερωτήματα λοιπόν που καλείται να απαντήσει η ελληνική κοινωνία είναι τα εξής: Δέχεται για μια υπόσχεση 5.000 θέσεων εργασίας που θα διαρκέσουν 27 χρόνια, να κοπούν εκατοντάδες στρέμματα αρχέγονου δάσους;
Δέχεται να ρισκάρει τυχόν περιβαλλοντικές επιπτώσεις και ατυχήματα;
Δέχεται να εξορυχτεί χρυσάφι που θα φεύγει έξω, χωρίς να αφήνει περαιτέρω κέρδη στον τόπο από δικαιώματα εξόρυξης, παρά μόνο όσα θα προκύπτουν από τη φορολογία της επιχείρησης και των εργαζομένων της;
Και το πιο σημαντικό: Δέχεται αυτού του τύπου την ανάπτυξη;
Αυτά τα βασικά ερωτήματα θα πρέπει να αποτελέσουν την καρδιά μιας δημόσιας διαβούλευσης, η οποία κανονικά θα έπρεπε να είχε ήδη γίνει. Ετσι ώστε όλοι οι Ελληνες να είναι ενημερωμένοι γι” αυτό που σχεδιάζεται να γίνει σε ένα μέρος της πατρίδας τους.
Μας αφορά όλους. Αλλωστε όπως έλεγε και ο Αριστοτέλης, «Το κύριο γνώρισμα του πολίτη είναι η συμμετοχή στην απονομή δικαιοσύνης και στην άσκηση εξουσίας». Δυστυχώς στη σύγχρονη ελληνική δημοκρατία αυτά είναι ψιλά γράμματα.
shortlink
5. http://en.rmgc.ro/rosia-montana-project/economy/business-plan.html
6. Μεταλλευτικός Κώδικας, ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΤΕΤΑΡΤΟΝ, ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΚΤΗΣΙΑ ΕΝΝΟΙΑ – ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΝ – ΜΕΤΑΒΟΛΑΙ Δικαίωμα μεταλλειοκτησίας http://www.ndf.gr/el/law/law/finish/1—/3-210–35101973.html
stratosbg
18 Φεβρουαρίου, 2013 12:28 πμ
Reblogged this on ahairlessape.
ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ
18 Φεβρουαρίου, 2013 12:37 πμ
Reblogged this on ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ.
βλαδήμητρος
18 Φεβρουαρίου, 2013 11:02 πμ
Θα βρεθεί επιτέλους μια εταιρία να αρχίσει τη μαζική παραγωγή πλαστικών δέντρων για να αρχίσει η σταδιακή αντικατάσταση των δασών (πρώτα των καμμένων μετά των προς εκμετάλλευση υπέρ της κενονίας); Είναι περιττό να αναφέρω πως στην συγκεκριμένη περίπτωση τα δέντρα θα πήγαιναν από τα ορυχεία σε γειτονικές καμένες περιοχές σε χρόνο ρεκόρ και κανείς δεν θα σπαταλούσε φαιδρά ουσία για την «καταστροφή».
Οι καπιταλιστές από το βόλεμα έχουν γίνει πλαδαροί κι αδυνατούν να γεννήσουν νέες ιδέες που να ωφελούν και το κοινωνικό σύνολο και το φυσικό περιβάλλον.
Ο τόπος χρειάζεται μια επανάσταση που θα φέρει νέο αέρα στα μυαλά των ανθρώπωνε και θα απελευθερώσει τις ιδέες που θα οδηγήσουν τον πλανήτη στον 21ο αιώνα της ατέρμονης win-win ανάπτυξης.
Τα κόμματα τα έχουμε – οι άνθρωποι μας λείπουν!
demonio
18 Φεβρουαρίου, 2013 10:04 μμ
giorgali σε βλεπω ετοιμο για μανατζερ στο νεο προτζεκτ με κωδικο ecoplastic woods 🙂 Αυτα ειναι, η κριση γεννα ευκαιριες.
vag_stephanou
18 Φεβρουαρίου, 2013 1:08 μμ
Και εκτός αυτων, τα κοιτάσματα λέγεται ότι περιέχουν αρσενικό, σε ποσοστό 11%, ενώ το επιτρεπτό στην ΕΕ είναι 0,3%: http://antigoldgreece.wordpress.com/2013/01/28/flash2/
altereggas
18 Φεβρουαρίου, 2013 1:09 μμ
KKE το κωμα σου λαε …
Τόσο η σκοπιμότητα όσο και η μορφή της επίθεσης δεν αφήνουν κανένα περιθώριο για ερωτηματικά, ήταν ενέργεια προβοκατόρικη.
Αντικειμενικά στρέφεται ενάντια στο λαϊκό κίνημα
Τέτοιες ενέργειες ποτέ δεν ήταν προϊόν του κινήματος ακόμη και των πιο αυθόρμητων εκδηλώσεών του.Οι εργαζόμενοι της Χαλκιδικής πρέπει να βγάλουν συμπεράσματα.
Και επειδη ειναι πραγματι κωμα της εργατικης ταξης δεν παραλειπει να γλειψει εκει που τον φτυνουνε, τους αγιους εργατες της της εταιριας … δε βρηκε να πει μια λεξη για το σωματειο τους και τις απειλες που εστειλαν κατα παντων , η μη μονο να τους ξαναγλυψει :
Το ΚΚΕ δεν έπεσε ποτέ στην παγίδα να θεωρήσει εχθρούς του τους εργαζόμενους στις Σκουριές, ανεξάρτητα τη θέση που παίρνουν απέναντι στην επένδυση. Είναι και αυτοί τμήμα της εργατικής τάξης που ζουν και θα ζήσουν ακόμη χειρότερα την κόλαση της αντιλαϊκής και αντεργατικής λαίλαπας.
πιο κωμα δεν γινεται !
altereggas
18 Φεβρουαρίου, 2013 1:10 μμ
απ εδω
http://www.902.gr/eidisi/koinonia/9741/skoyries-halkidikis-4-prosagoges-gia-tin-epithesi-kke-i-epithesi-tha
giorgalis
18 Φεβρουαρίου, 2013 2:33 μμ
simon
18 Φεβρουαρίου, 2013 1:55 μμ
@ altereggas
Φίλε, εδώ μόνο στον Σύριζα επιτρέπονται οι επιθέσεις! Όχι στο -ένα, μοναδικό, ολόσωστο και αληθινό- Κόμμα! 🙂
βλαδήμητρος
18 Φεβρουαρίου, 2013 2:27 μμ
Μήπως προτείνεις το ΚΚΕ να αρχίζει να θεωρεί αντίπαλους και να βρίζει και το 80% των εργατών/υπαλλήλων/ανέργων που δεν το ψηφίζουν;
Μπορείς να το κάνεις εσύ όταν φτιάξεις το δικό σου κώμα, γρήγορα μόνο μη σε προλάβουν άλλοι…
Με το κοστούμι της προβοκατορολογίας που οι κομματικές οργανώσεις ντύνουν όλες τις αντιδράσεις πάντως δεν συμφωνώ.
Spin's
18 Φεβρουαρίου, 2013 2:36 μμ
εγώ πάντως προτείνω στο κκε να επιταχύνει την διαδικασία θανάτου του. έτσι και αλλιώς σχεδόν αόρατο είναι πλέον. Αγάπη!
giorgalis
18 Φεβρουαρίου, 2013 2:45 μμ
Γράψε κάτι περισσότερο να βοηθήσεις κι εμάς να ..μη το δούμε! 😉
Spin's
18 Φεβρουαρίου, 2013 2:58 μμ
Το κκε σπατάλησε όλη του την ενέργεια σαν μίζερος δασκαλίσκος . Τι να κάνουμε , πως να το κάνουμε, πόσο λάθος είμαστε, πως οι εργάτες πρέπει να…κλπ κλπ. Ό,τι είναι μέσα στο κκε είναι, ό,τι είναι εκτός είναι λάθος. Ότι δεν το ελέγχουμε είναι ούφο,πράκτορας, προβοκάτορας.
Κοινώς, χέστηκα για την όποια ανακοίνωση του κκε. Η δύναμη του φθίνει συνεχώς, δεν έχει καμία προοπτική και δεν επηρρεάζει με κανένα τρόπο την καθημερινότητα μου. Αόρατο και βαρετό.
giorgalis
18 Φεβρουαρίου, 2013 3:08 μμ
Νομίζω το έχεις θεοποιήσει!
Αυτό που μένει στην τελική απόσταξη είναι αυτό που ζούμε σήμερα (με τις μικροπαραλλαγές του) κι αυτό που προτείνει το ΚΚΕ (με τις μικροπαραλλαγές του)
Τρίτος δρόμος υπάρχει μόνο στα παραμύθια. 😉
Spin's
18 Φεβρουαρίου, 2013 3:14 μμ
Αυτό που ζούμε σήμερα δεν έχει να κάνει όμως με αυτό που προτείνει το κκε. Ή οποιοδήποτε κόμμα. Διαλύονται οι ζωές μας και τα κόμματα συνεχίζουν στον δρόμο τους. εκεί σταθερά. αυτό σημαίνει πως οι δρόμοι μας δεν τέμνονται. άλλα προβλήματα εχω εγώ να λύσω άλλα το κκε και ο συρριζα. δεν περιμενω να με σωσει κανεις φυσικα, απλά βαριέμαι αφόρητα τέτοιου τυπου αφ’υψηλού ανακοινώσεις. λες και ο Μαίλης ας πούμε ξέρει τι σημαίνει εργατιά…
giorgalis
18 Φεβρουαρίου, 2013 3:31 μμ
Αυτό που ζούμε έχει να κάνει με αυτό που προτείνουν όλα τα (κοινοβουλευτικά τουλάχιστον) κόμματα πλην του ΚΚΕ που μιλά για σοσιαλισμό.
Αν έχει κάποια αξία σου λέω πως ο μαΐλης ζει με μισθό εργάτη.
Μου κάνει μεγάλη εντύπωση που κι εσύ θεωρείς τα κόμματα σαν κάτι που δεν αφορά την πραγματική ζωή… αυτά που ζούμε είναι φυσικά φαινόμενα; Τα κόμματα είναι θεοί ψηλά στον Όλυμπο που αδιαφορούν για τα δεινά μας αντί να μας βάζουν προδέρμ;
Ξέρεις τι θέλω από τη ζωή μου; Μία πλούσια να με παντρευτεί αλλά χωρίς να έχω καμία υποχρέωση απέναντι σε αυτή και τον κύκλο της, να μη τη βλέπω καν. Γαμιέται το ΚΚΕ!
Θέλω επίσης οι αγωνιστές να μάχονται να βελτιώσουν την σοσιαλιστική κοινωνία και όχι την καπιταλιστική όπως κάνουν σήμερα (αυτή είναι για απαγόρευση με κάθε τρόπο και κόστος).
Spin's
18 Φεβρουαρίου, 2013 3:39 μμ
μα δεν θέλω κάτι από το κκε, δεν περιμένω κάτι από αυτό. Δεν περίμενω να πάρει τ’άρματα ούτε να μου φτιάξει τη ζωή. δεν θέλω να με προστατέψει, ούτε να μ’οργανώσει, ούτε να οργανωθεί. τπτ. Απλά πιστεύω πως όταν κάποιος μιλά (και) για μένα έχω το δικαίωμα να μιλήσω και γω.
θεωρώ πως κανένα κόμμα δεν έχει ιδέα τι συμβαίνει στην πραγματική ζωή. στα @@ τους. αυτοί παίζουν με ψήφους, ανακοινώσεις , media και λοιπά παιχνιδάκια. Στην πραγματική ζωή κάθε μέρα η εργατιά παίρνει μπούλους με δεκάδες διαφορετικούς τρόπους.
Ζει δλδ με 500 ευρω ο Μαίλης? άντε είμαι καλόπιστος σήμερα 😛
Capybara
18 Φεβρουαρίου, 2013 8:21 μμ
Μόνο που αυτό που προτείνει το ΚΚΕ -με μικροπαραλλαγές- ο κόσμός δεν θα το υιοθετήσει με το μπίρι-μπίρι, αλλά με τη δράση & την εμπειρία των αγώνων, δοκιμάζοντας, πετυχαίνοντας και αποτυχαίνοντας. Κι ας μη μιλήσουμε για το μοντέλο του «υπαρκτού» που προτείνει (και σε κόβει η μαύρη νίλα) και η συμφωνία στο οποίο εσχάτως έγινε και προϋπόθεση για τη συνεργασία με το ΚΚΕ, όπως μας πληροφόρησε η Αλέκα.
giorgalis
18 Φεβρουαρίου, 2013 8:40 μμ
Ο υπαρκτός σοσιαλισμός μπορούσε να εξελιχθεί θετικά για τους λαούς, ο υπαρκτός καπιταλισμός μπορεί να εξελιχθεί θετικά μόνο για τους λίγους (τουλάχιστον μέχρι το μεγάλο μπαμ) και όχι για τους πολλούς που λένε οι «αριστεροί» και οι δεξιοί.
Αν συμφωνήσουμε πως ο υπαρκτός σοσιαλισμός είναι καλύτερος από τον υπαρκτό καπιταλισμό τότε προχωράμε, αν όχι, ίσως την επόμενη φορά (που η ζωή μας θα έχει γίνει ακόμα ..καλύτερη)
Στις «παραλλαγές» κανείς δεν θα κολλήσει (εκτός από τους θαυμαστές του ομπάμα και οπαδούς των ΣΔΙΤ) 🙂
spiral architect, ο καταδικάζων τη (μη) βια απ' όπου κι αν προέρχεται
18 Φεβρουαρίου, 2013 1:22 μμ
Αλλος ένας χρήσιμος ηλίθιος είπε:
– Βρε αναρχοσυριζαίο θα πάψετε να ενοχλείτε τους επενδυτάς;
Spin's
18 Φεβρουαρίου, 2013 2:34 μμ
«Το ΚΚΕ δεν έπεσε ποτέ στην παγίδα να θεωρήσει εχθρούς του τους εργαζόμενους στις Σκουριές, ανεξάρτητα τη θέση που παίρνουν απέναντι στην επένδυση. Είναι και αυτοί τμήμα της εργατικής τάξης που ζουν και θα ζήσουν ακόμη χειρότερα την κόλαση της αντιλαϊκής και αντεργατικής λαίλαπας.»
Μας τρολάρει το ΚΚΕ , κοίτα να δεις που φτάσαμε…Άντε μακάρι στις επόμενες εκλογές (αν γίνουν ) να μη μπει καν στην βουλή να μην μας πρήζει τα @@.
spiral architect
18 Φεβρουαρίου, 2013 2:48 μμ
Spin's
18 Φεβρουαρίου, 2013 3:01 μμ
Και οι μπάτσοι που σπάνε τα κεφάλια μας αδέρφια μας είναι. εργατική τάξη. Όσοι βασανίζουν κρατούμενους είναι αδέρφια μας. Ο ματατζής που βίασε με το γκλομπ μετανάστη είναι αδερφός μου. Αυτοί που διαλύσανε τον Αυγουστίνο είναι συντρόφια. Αυτοί που ληστεύουν μετανάστες, πουλάνε πρέζα και έχουν μικρό τσουτσούνι είναι αδέφια μου. Βρε δε γαμιόμαστε
Oblivion
18 Φεβρουαρίου, 2013 5:44 μμ
Δεν είναι εργάτες. Δεν θέλω να το ρίξω στην τσιτατολογία, αλλά θα περίμενε κανείς, 150 χρόνια μετά που ο Μαρξ όρισε (επιτυχώς, ανεπιτυχώς, δεν ξέρω), κάποιοι να έχουν συνειδητοποιήσει ποιος είναι εργάτης και ποιός όχι. Και ο Μαρξ μίλησε για εργατική ΤΑΞΗ, κάτι που υπερβαίνει κατά πολύ τον μεμονωμένο εργάτη. Σε κάθε περίπτωση, ο μπάτσος, όπως και τα μανατζέρια, δεν είναι εργάτες, εργαζόμενοι κλπ..
catalternative
19 Φεβρουαρίου, 2013 3:14 μμ
Αχ βρε σπινάκο φυσικά και οι μπάτσοι είναι αδέρφια μας, αλλά και εμείς αδερφοκτόνοι 😉
Spin's
18 Φεβρουαρίου, 2013 3:03 μμ
Και ο μπάτσος που πετάει χημικά στην κερατέα και αποβάλλει η έγγυος είναι αδερφός μου. Και αυτός που πετάει χημικό σε αμάξι στις σκουριές αδερφός μου. Ο Δένδιας που τους δίνει το ελεύθερο είναι νονός μου ξερω γω?
DrAluca
18 Φεβρουαρίου, 2013 3:08 μμ
Εγω ενα εχω να πω…
Spin for president!!!!
Χαμογελατε…
giorgalis
18 Φεβρουαρίου, 2013 3:14 μμ
Αυτά που λες είναι τελείως άσχετα με την ανάλυση που κάνουν (και την αντίληψη που έχουν) οι κομμουνιστές.
Είσαι απλά «αγανακτισμένος» με το κόμμα 😀
Spin's
18 Φεβρουαρίου, 2013 3:24 μμ
Είναι δυνατόν να βασανίζεται κόσμος και το κκε( ή οποιοσδήποτε άλλος ) να λέει πως ο μπάτσος ΔΕΝ είναι εχθρός μου ; θα τρελαθούμε εντελώς ; και στην τελική κάποιος μιλάει για μένα και δεν μαρεσουν αυτά που λεει…. εκτός πια αν η εργατική τάξη είναι μεταφυσική έννοια 🙂
giorgalis
18 Φεβρουαρίου, 2013 3:41 μμ
Εγώ θα ήθελα τους μπάτσους να τους στέλνω να πλακώνουν στο ξύλο όποιον κάνει «ακτιβισμό» με τις πλάτες των αφεντών του υπέρ της «ελευθερίας & δημοκρατίας» σε μια σοσιαλιστική κοινωνία.
Ο μπάτσος είναι τόσο πολύ μπάτσος που ότι και να λέμε πάλι μπάτσος θα είναι κι τον ακρωτηριάσουμε και τον βάλουμε σε καροτσάκι μωρού με γλειφιτζούρι στο στόμα και ροζ κορδελίτσα στα μαλλιά, πάλι μπάτσος θα είναι. Ακόμα κι αν έβγαινε ο σ. τάδε και μου έλεγε πως ο μπάτσος είναι αδερφός μου (που δεν το λέει) πάλι θα θεωρούσα τον μπάτσο, μπάτσο και τον σ.,σ.
Spin's
18 Φεβρουαρίου, 2013 3:46 μμ
πες ποιον θες να πάμε να δείρουμε πες μου 🙂
giorgalis
18 Φεβρουαρίου, 2013 3:48 μμ
Ο μπατσος δεν είναι ούτε εχθρός ούτε σύμμαχος έτσι γενικά… είναι μπάτσος.
Δεν θα ήταν σοβαρό ένα κόμμα που τα βάζει με τους μπάτσους, λες κι αυτοί φυτρώνουν μετά τη βροχή…
Υπάρχουν κόμματα που τα βάζουν με το «νεοφιλελευθερισμό» ή τους «άραβες δικτάκτορες» ή τους μπάτσους ή τον καιρό επειδή είναι κρύος τον χειμώνα κτλ, το ΚΚΕ δεν είναι απ αυτά.
Spin's
18 Φεβρουαρίου, 2013 3:52 μμ
όχι βρε δε λέω να μη κάνεις ανάλυση. ούτε να γίνεις φαιδροσυριζέωλος…ΑΛΛΑ δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η λέξη «εχθρός» κάτι σημαίνει. αντιγράφω από wiki…
εχθρός και εχτρός
1.ο αντίπαλος, αυτός που επιχειρεί με πολεμικά μέσα να πετύχει στόχο που δεν είναι επιθυμητός από άλλους
συνώνυμα: πολέμιος
αντώνυμα: σύμμαχος
2.αυτός που προσπαθεί να βλάψει άλλους ή να τους εμποδίσει από το να επιτύχουν κάποιο σκοπό
3.αυτός που ενεργεί από μίσος για άλλον, που κάνει κινήσεις που θα έχουν αρνητικές συνέπειες για το υποκείμενο του μίσους του
4.αυτός που δεν συμφιλιώνεται με κάτι άλλο, που δεν μπορεί να συνυπάρξει μαζί του
giorgalis
18 Φεβρουαρίου, 2013 4:02 μμ
Βρές μου έναν μπάτσο που να είναι κουκουές κι ένα κουκουέ που να αγαπά τον μπάτσο.
Αν δε βρεις, κάνε μια ανάλυση για την απόσταση της ηγεσίας του ΚΚΕ (που υποτίθεται πως αγαπά τον μπάτσο) από όλους τους υποστηρικτές του.
Αν την ανάλυση την κρίνεις φαιδρή, πέτα τη στα σκουπίδια και προχώρα τη σκέψη σου… απλά πράγματα.
DrAluca
18 Φεβρουαρίου, 2013 5:09 μμ
«Αν την ανάλυση την κρίνεις φαιδρή, πέτα τη στα σκουπίδια και προχώρα τη σκέψη σου… απλά πράγματα.»
Φανταζομαι και για τον ΣΥΡΙΖΑ τα ιδια θα λες ε? 😛 😛 😛
Χαμογελατε…
Spin's
18 Φεβρουαρίου, 2013 4:05 μμ
και κάπως έτσι ξεκίνησε το ταξίδι του, αναζητώντας έναν μπάτσο κκε ή έναν κκε μπάτσο . Και χάθηκε και δεν τον ξαναματαείδανε ποτέ τον σπιν 😛 😛 😛
giorgalis
18 Φεβρουαρίου, 2013 4:09 μμ
Θα τον ξαναδούνε μόνο οι σύντροφοι του στα βάθη της Σιβηρίας 😉
giorgalis
18 Φεβρουαρίου, 2013 5:40 μμ
dr
θεωρώ πως μια «ανάλυση» που έχει δεδομένο πως η ηγεσία του ΚΚΕ αγαπά τους μπάτσους την ώρα που η βάση τους απεχθάνεται (και άρα υπάρχει χώρος για παπαροερμηνείες), μπορεί να είναι μόνο φαιδρή.
Για το ΠΑΣΟΚ τι «αναλύσεις» να κάνουμε; το τρώμε στη μάπα από τη μαύρη ώρα που γεννηθήκαμε…
Το ΠΑΣΟΚ είναι για αυτούς που θέλουν ελευθεριακό καπιταλσοσιαλκομμουνισμό (ανθρωποφαγία με σως φράουλα δλδ), εγώ ούτε μπορώ ούτε θέλω να είμαι με τον κανιβαλισμό ελπίζοντας πως θα τρώνε πάντα τους άλλους 😉
Δεν πιστεύω στον αντιμερκελισμό, πως να το κάνουμε; 😀 😀
DrAluca
18 Φεβρουαρίου, 2013 6:04 μμ
Στο προκειμενο ομως, για το ΚΚΕ. το οποιο ειναι απών απο την υποθεση των ορυχειων, εχθρος ειναι οι κατοικοι που επιλεγλουν (με οποιον τροπο εκεινοι κρινουν) να αντισταθουν…
Μην το στεναχωρεσω το ΚΚΕ, αλλα καμια πρωτοπορεια δεεν θα τους πει το πως θα αντιδρασουν στην δολοφονια της περιοχης τους…
Θα το στεναχωρησω ομως, πως παρωτι οι κατοικοι το εχουν γραμμενο (ενω θα μπορουσαν να το εχουν ως σημειο στηριξης σε εναν αγωνα (ακου τωρα πραμματα)), το ιδιο φαινεται οτι δεν χανει ευκαιρια να ανακαλυπτει παντου προβοκατωρες και λουμπεν μπολσεβικους…
Τωρα θα μου πεις, για το ΣΥΡΙΖΑ γιατι δεν λεω κατι….και θα σου πω…ναι αλλα ουτε για την ΜΑΡΦΙΝ ειπα…. 😉
Χαμογελατε…
giorgalis
18 Φεβρουαρίου, 2013 6:27 μμ
Που βλέπεις εσύ πως εχθρός του ΚΚΕ είναι οι κάτοικοι;
Σίγουρα έχει διαφωνία με τους κατοίκους που θέλουν απλά η καταστροφή να πάει αλλού και άλλους να πηδάνε οι πολυεθνικές χωρίς σάλιο, αλλά είναι κατά της «επένδυσης».
Δεν ξέρω ποιο κόμμα είναι «φίλος» των κατοίκων, ελπίζω όχι ο γιωργάκης παπανδρέου που παρέα με άλλους «φίλους» του στο πρόσφατο παρελθόν έτρωγε τα χημικά από τους μπάτσους στο λιμάνι…
«Σημείο στήριξης»; Δε νομίζω… υπάρχουν τόσα σημεία να στηριχθείς… (άσε που ο «αγανακτισμένος» πολίτης δεν θέλει «καπελώματα»…)
DrAluca
18 Φεβρουαρίου, 2013 10:57 μμ
Στο δικο μου τουλαχιστον λεξικο, το να χαρακτηριζεις τις αποφασεις κατοικων ως προβοκατωρικες, λες και απευθυνεσαι σε «τρομοκρατικη οργανωση», τασεται στην ακτηγορια «σε βλεπω ως εχθρο μου…»
😉
Χαμογελατε…
giorgalis
18 Φεβρουαρίου, 2013 11:32 μμ
dr
Δεν έχω παρακολουθήσει την ιστορία αρκετά και δεν καταλαβαίνω για ποιες αποφάσεις κατοίκων που χαρακτηρίστηκαν προβοκατόρικες από το ΚΚΕ μιλάς.
Ενέργεια χαρακτήρισε προβοκατόρικη και δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά ποιοι την έκαναν.
DrAluca
18 Φεβρουαρίου, 2013 11:36 μμ
Δικο μου λαθος…την ενεργεια αυτη.
Κατοικοι την εκαναν. Ουτε τα νεφελιμ, ουτε ο ντοναλντ ντακ….
Χαμογελατε…
giorgalis
18 Φεβρουαρίου, 2013 11:46 μμ
Εγώ πάντως άκουσα στέλεχος του ΚΚ να λέει πως μπορεί από πίσω να κρύβονται παρακράτος ή ακόμα και η κυβέρνηση η ίδια και θύμισε το κάψιμο του ράιχσταγκ που σίγουρα ήταν απείρως χοντρότερο, αλλά ξέχασα, η κυβέρνηση είναι δημοκρατική και δεν θα το έκανε ποτέ αυτό!
DrAluca
19 Φεβρουαρίου, 2013 12:05 πμ
Γι αυτο και οτι δεν φτανει το ΚΚΕ το κανει προβοκατσια…
Οι ανθρωποι ζουν σε καθεστως τρομοκρατιας, με παρακολουθησεις επικοινωνιων, και το ΚΚΕ τους λεει προβοκατωρες, επειδη δεν εδρασαν οπως εκεινο θελει και μπορει….
Χαμογελατε…
DrAluca
19 Φεβρουαρίου, 2013 10:59 πμ
Οταν οι κατοικοι στην περιοχη ζουν σε αυτο το καθεστως:
«Αστυνομικές αρχές στην Ιερισσό συνεχίζουν τις προσαγωγές των πολιτών για καταγραφή γενετικού υλικού, υπό την απειλή της απείθειας.»
Το να βγαινουν οι κομματικες ανακοινωνσεις και να καταδικαζουν ετσι απεριφταστα την βια, και να θετουν τους κατοικους (ναι αυτοι κανανε την επιθεση και οχι οι ελοχιμ) ως προβοκατωρες, ειναι τουλαχιστον προσβλητικο…
Χαμογελατε…
giorgalis
19 Φεβρουαρίου, 2013 12:04 μμ
δρ
αν συνεχίσεις να βάζεις λινκ από τον σκούλογλου απροειδοποίητα, θα σας δείξω τα αγαπημένα μου βιντεάκια από το γιουπορν
ντοντ σέη αη ντιντντ γουόρν γιου 🙂
DrAluca
19 Φεβρουαρίου, 2013 1:51 μμ
Απο μια αλλη οπτικη ειναι ακομα χειροτερο… Ο Στελουκος αναπαραγει το σαητ του Αλεξις (και κλασικα χωρις λινκ)….
Ρεφορμception….
(αλλα αλλου ηταν το σημαντικο 😉 )
Χαμογελατε…
DrAluca
19 Φεβρουαρίου, 2013 2:02 μμ
Σε αλλη εκπληκτικη κινηση αλληλεγγυης της εργατικης ταξης του ΚΚΕ, (γκουχ γκουχ) απανταει…η Αιγυπτος…
«Μήνυμα αλληλεγγύης από την Αίγυπτο για τη BIOME»
Γενικα εδω στο Ελλαδα, το εχουμε πολυ με την αλληλεγγυη…
Χαμογελατε…
giorgalis
19 Φεβρουαρίου, 2013 2:15 μμ
Υπάρχει διαφορά αντίληψης
http://www.902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/9642/viome-paremvasi-toy-syndikatoy-himikis-viomihanias-v-elladas
take a wild guess ποιος θα δικαιωθεί…
DrAluca
19 Φεβρουαρίου, 2013 2:19 μμ
Σιγουρα οχι αυτος που στεκεται απεναντι σε καθε κινηση εργαζομενων που δεν οριζει ο ιδιος….
Φανταζει απιαστο ονειρο το 3% σιγα σιγα….
Χαμογελατε…
DrAluca
19 Φεβρουαρίου, 2013 2:20 μμ
Η αλλιως…
Χαμογελατε…
giorgalis
19 Φεβρουαρίου, 2013 2:32 μμ
http://www.toxrima.gr/pirama-aftodiachirisis-sti-vio-me/
συριζες χρυσόγελοι και υφιπουργοί πολεμάνε για αντικαπιταλιστικά εργοστάσια μετά τις αντικαπιταλιστικές πατάτες…
έχω αγωνία να δω ποιός θα δικαιωθεί 😉
μανικακος
19 Φεβρουαρίου, 2013 2:41 μμ
το σουπερ χιτ «Εργατη μπορεις χωρις αφεντικα» . δε ξερω βεβαια σε ποιον απευθυνεται αλλα νταξ 😀 😀 😀
DrAluca
19 Φεβρουαρίου, 2013 2:48 μμ
Φανταζομαι ετσι ετεροκαθοριζεται παντα η αποψη του ΚΚΕ, ε?
😉
Χαμογελατε…
giorgalis
19 Φεβρουαρίου, 2013 3:10 μμ
ρε μανικ
πρέπει να βάλουμε στο χέρι το κράτος, δεν το βλέπεις;
μετά θα βγει ο simon και θα μας πει πως δεν μπορεί να υπάρξει σοσιαλισμός μόνο σε ένα κράτος, μετά θα βγει ο dr να μας πει πως συμφωνεί με τον simon αλλά πιστεύει πως μπορεί να υπάρχει μια χώρα χωρίς κράτος ανάμεσα σε κράτη, μετά θα βάλεις κάποιο άλλο καλτ χιτ και μετά θα βγει ο βλαδίμηρος και θα μας κάνει να ακουγόμαστε σαν τεράστιοι διανοούμενοι με τις μαλακίες που θα γράψει.
είναι όλα προδιαγεγραμμένα, θα προσχωρήσω στο ΜΗΔΕΝΟΚΟΜΜΑ σου και να πάνε να γαμηθούν όλοι!
εκτός αν οι ποσαδιστές έχουν δίκιο τελικά… 🙂
giorgalis
19 Φεβρουαρίου, 2013 3:15 μμ
η μάλλον άσε…
θα μπω στο μηδενοκόμμα με τον σοσιαλισμό
άρα μέχρι τότε θα στηρίζω το ΚΚΕ
για να λέμε τις εξυπνάδες μας πρώτα πρέπει να έχουμε φάει κάτι (κυριολεκτικά)
ιφ γιου νόου γουάτ αη μιν 😉
Περαστικός
19 Φεβρουαρίου, 2013 3:48 μμ
Η στάση του ΚΚΕ σε αυτό το ζήτημα είναι τέτοια,ώστε να μην ακυρωθεί το το σύνθημα:
«Εργατη μπορείς χωρίς αφεντικά»
Γιατί ο εργάτης μπορεί χωρίς αφεντικά όταν πάρει το σύνολο της οικονομίας στα χέρια του και χρησιμοποίει τα μέσα παραγωγής με κεντρικό σχεδιασμό για την κάλυψη των λαικών αναγκών και όχι με σκοπό το κέρδος(το κέρδος δεν έχει να κάνει μόνο με την «απλή καπιταλιστική αναπαραγωγή» αλλά και με την «διευρυμένη καπιταλιστική αναπαραγωγή» που απαιτεί η επιβίωση μιας επιχείρισης λόγο ανταγωνισμού στα πλαίσια του καπιταλισμού).
Δυστυχώς εδώ δεν έχουμε κοινωνικοποίηση αλλά αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος.
Κοινωνικοποίηση σημαινει να μου ανήκει ΚΑΙ το εργοστάσιο που ΔΕΝ δουλεύω ο ίδιος.
Άλλο η κοινωνική και άλλο η συν-εταιρική ιδιοκτησία.
Μακάρι να πετύχουν,δηλαδή μακάρι να είναι ανταγωνιστικοί και να βρίσκουν πελάτες.
Αλλά δεν είναι και το πιό έξυπνο όταν το κεφάλαιο επιλέγει να αποσυρθεί από χαμηλής κερδοφορίας τομείς της παραγωγής εσύ να πάρεις το εργοστάσιο και να το λειτουργείς στα πλαίσια του καπιταλιστικού συστήματος και των νομοτελειών του.
Μακάρι να πετύχουν,όπως μακάρι να γινόταν φιλολαικό το καπιταλιστικό σύστημα,χωρίς να ήταν απαραίτητη η ανατροπή του.
Πάντως δύο τινά μπορούν να συμβούν,είτε να πετύχει ως καπιταλιστική επιχείριση και να αναπτυχθεί(πράγμα που σημαίνει οτι τυχόν νέοι εργαζόμενοι δεν θα έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους αρχικούς μετόχους «αφού δεν πήραν μέρος του ρίσκου στην αρχή» κτλπ…κτλπ….
Είτε θα την φάει ο ανταγωνισμός με τα γνωστά αποτελέσματα για τους εργαζόμενους.
Και τότε κάποιοι θα τρέχουμε να υπερασπιστούμε το συνθημα «χωρίς εσένα γρανάζι δεν γυρνα,εργάτη μπορείς χωρίς αφεντικά» λέγοντας οτι ο εργάτης μπορεί χωρίς αφεντικά όταν πάρει ο ίδιος την εξουσία και την οικονομία στα χέρια του και όχι παιρνοντας επιχειρίσεις στα πλαίσια του καπιταλισμού.Και τότε κάποιοι άλλοι θα έχουν έτοιμο επιχείρημα οτι «αυτά δεν γίνονται γιατί ο εργάτης δεν μπορεί χωρίς αφεντικά,αυτό αποδείχτηκε,είδαμε τη έγινε στη ΒΙΟ.ΜΕ»…
giorgalis
19 Φεβρουαρίου, 2013 4:01 μμ
Σωστός ο περαστικός και να τονίσω πως το ότι βλέπουμε καταδικασμένη την επιχείρηση δεν σημαίνει πως θέλουμε να φουντάρει για να δικαιωθούμε.
Όποιος το πιστεύει αυτό είναι ηλίθιος με περικεφαλαία.
Spin's
19 Φεβρουαρίου, 2013 4:53 μμ
Περαστικέ ο Θεός πέθανε και Β παρουσία δεν θα υπάρξει 😛
simon
19 Φεβρουαρίου, 2013 5:52 μμ
Τελικά μήπως το ΚΚΕ δεν μπορεί χωρίς αφεντικά; 😉
Περαστικός
19 Φεβρουαρίου, 2013 6:44 μμ
@Spin’s
@simon
Κλασική κατάληξη «διαλόγου» ,φίλου ΚΚΕ-αναρχοσυριζοχαβαλέδων…
Με διαλύσατε με τα επιχειρήματά σας…τρέχω να κρυφτώ στην τρύπα μου.
Είπαμε… Περαστικός…
DrAluca
19 Φεβρουαρίου, 2013 6:56 μμ
E. Περαστικος ντε… το παμε… Δεν σου το αλλαζουμε το ονομα…
Τα φιλια μου στους εργατες (μπατσους) και στους εργατες (σεκιουρηταδες) και στους προβοκατωρες (κατοικους Σκουριων)…
Καλα να περνας, ε?
Χαμογελατε…
DrAluca
19 Φεβρουαρίου, 2013 7:10 μμ
Μουσικο διαλειμμα με εργατες και μελη του λαικου κινηματος (εναντια στο οποιο στρεφονται οι προβοκατωρικες ενεργειες των ουναμουχαθουν κατοικων των Σκουριων)…
Παντου εργατες….Παντου λαικο κινημα…
Χαμογελατε…
DrAluca
19 Φεβρουαρίου, 2013 7:14 μμ
Συνεχιζουμε το ευχαριστο διαλειμα μας, με μια ακομα δοση εργατων και παιδια μαναδων, που κυνηγανε αληταραδες προβοκατορες, για να μπορεσουν να ζησουν και αυτοι, ενω οι αληταραδες οι προβοκατορες ουτε ενα ευχαριστω δεν ειπαν για την γυμναστικη που απηλαυσαν…
Ειπαμε…λαικο κινημα παντου..
Χαμογελατε…
DrAluca
19 Φεβρουαρίου, 2013 7:16 μμ
Και επειδη δεν ειμαστε σεξισται…. ΚΑΙ προβοκατορισες αλητισες που στρεφονται εναντια στο λαικο κινημα με τις πραξεις των….
Ολα τα καλα του Αβρααμ και του Ισαακ εχω αποψε….
Τρεξτε να προκαμετε…
Χαμογελατε…
Alejis Tsimplas
19 Φεβρουαρίου, 2013 6:51 μμ
θα αργησεις, να σε
περιμενω ?
giorgalis
19 Φεβρουαρίου, 2013 7:31 μμ
dr
Το ΚΚΕ ξέρει καλύτερα κι απο σένα κι απο μένα τι είναι οι μπάτσοι και τι οι λούμπεν ή ακροδεξιοι εργάτες και σεκιουριτάδες των μεταλλείων, το περιεχόμενο και η διατύπωση των ανακοινώσεων του δεν μπορεί να είναι ανέμελο όπως τα ποσταρίσματα σου ούτε ασύντακτο και νεφελώδες όπως τα δικά μου, οφείλει να είναι λίγο πιο σοβαρό από εμάς δε νομίζεις;
Εννοείται πως μόνο το ΚΚΕ οφείλει να έχει κάποια σοβαρότητα και κανένα άλλο κόμμα και πολύ το γουστάρω αυτό 😉
DrAluca
19 Φεβρουαρίου, 2013 7:41 μμ
Ναι,….μονο που παλι την ουσια εχασες, και αλλου η ζωη μας παει…
Αλλα δεν πειραζει. Ειπαμε. Εμεις να μαστε καλα….
Παω να μαζεψω προβοκατορες, ουφο, ελοχιμ, νεφελιμ, και λοιπες αντιλαικες ομαδες και να τις κλεισω στο σταλινοκουτακι για την ωρα
Χαμογελατε…
giorgalis
19 Φεβρουαρίου, 2013 7:59 μμ
Ναι είναι οι κάτοικοι που έκαναν την επίθεση, ναι το ΚΚΕ λέει μαλακίες που βαφτίζει τους αγωνιστές προβοκάτορες.
Πες μου τώρα τι θα πετύχουν οι κάτοικοι με αυτό και πες μου τι σκέφτονται για τις «επενδύσεις» στη δική μου γειτονιά και πες μου πως δεν είναι χρυσαυγήτες, μπορείς;
Αποκλείεις πως μπορώ να σου παρουσιάσω στοιχεία που αποκαλύπτουν πως δεν είναι όλοι τους ψηφοφόροι του πάχτα αλλά είναι και χρυσαυγήτες;
Γιατί ο παχτικός κι ο χρυσαυγίτης είναι «κάτοικος» κι «αγωνιστής» άρα με τους ινδιάνους και ο λούμπεν εργάταρος κι ο ακροδεξιός σεκιουριτάς είναι με τους καμπόηδες;
DrAluca
20 Φεβρουαρίου, 2013 12:10 πμ
Οποτε στην «λογικη» οτι δεν ξερουμε ποιοι και τι ειναι (δεν ειναι ρε παιδι μου δικα μας παιδια) καταδικαζουμε σε προβοκατσια….
Η συγχρονη διαλεκτικη σηκωνει τα χερια ψηλα…
Χαμογελατε…
giorgalis
20 Φεβρουαρίου, 2013 12:23 πμ
δρ
πόσο πιο λιανό να το κόψω;
γιατί μια παρέα παχτικών και χρυσαυγητών να μην είναι αγωνιστές όταν η «επένδυση» κάνει πουτάνα το χωριό τους και γιατί ο λούμπεν εργάτης της εταιρίας είναι εχθρός του «κινήματος»;
(την ώρα που ο παραπάνω αγωνιστής είναι φίλος; )
τελικά οι αγωνιστές τι λένε για την «επένδυση» στο δικό μου χωριό;
οι «αγωνιστές» γιατί ακριβώς αγωνίζονται και πρέπει να είναι φίλοι μου;
οι λούμπεν εργάταροι πάλι τι κάνουν και πρέπει να είναι εχθροί μου;
έχω μπερδευτεί!
DrAluca
20 Φεβρουαρίου, 2013 12:27 πμ
Τωρα δηλαδη περασαμε στο αλλο ακρο… Αφου δεν ξερουμε τι ειναι, και για να δικαιολογησουμε την σταση μας, τους βαφτιζουμε εν δυναμη φασιστες και τελειωνει η μπαλα….
Ξανα…η διαλεκτικη σηκωνει τα χερια ψηλα…
Χαμογελατε…
giorgalis
20 Φεβρουαρίου, 2013 12:25 πμ
αφού δεν θα έχει το αποτέλεσμα προβοκάτσιας ο ακτιβισμός τι αποτέλεσμα προβλέπεις να έχει;
DrAluca
20 Φεβρουαρίου, 2013 12:28 πμ
Το ΚΚΕ προβλεπει αποτελεσμα προβοκατσιας…..
Εχει και 090- η μονο αστικη χρεωση?
Χαμογελατε…
giorgalis
20 Φεβρουαρίου, 2013 12:35 πμ
Μπορεί να πέσουν τα ποσοστά του σ.πάχτα στις επόμενες εκλογές…
Να φύγουν, να πάνε αλλού!
giorgalis
20 Φεβρουαρίου, 2013 12:40 πμ
Ξέρουμε τι είναι. είναι αυτό είναι το άλλο και φυσικά μπορεί να είναι και ναζί.
Οι «εχθροί» εργάταροι πάλι ξέρουμε. είναι αυτό είναι το άλλο και φυσικά μπορεί να είναι και πεινασμένοι.
παλι τραβάω ζόρια στον να βρω τον φίλο και τον εχθρό (η διαλεκτική τι τα κάνει τα χέρια; )
DrAluca
20 Φεβρουαρίου, 2013 12:44 πμ
Πως τους ξερετε ρε παιδια? Απ οσο ξερω το ΚΚΕ απο την ολη κινηση απεχει χιλιομετρα…
Οταν ομως «θελει», αμεσως βρισκει χαρακτηρισμους…
Το τι «μπορει να» ειναι, ειναι τελειως ασχετο με την ανακοινωση του ΚΚΕ, η οποια ΑΝ ηταν αυτο το θεμα της, θα επρεπε να λεει αυτο ακριβως…
Επειδη ομως, ΔΕΝ το λεει…(μαντεψτε…) μαλλον δεν ειναι αυτο το θεμα της….
Δεν ειναι δυσκολο…απλο ειναι..
Χαμογελατε…
giorgalis
20 Φεβρουαρίου, 2013 12:48 πμ
Το «κώμα» τελικά πρέπει ή δεν πρέπει να τους βρίσει τους εργάταρους;
από εκεί ξεκίνησε η σαπουνόπερα…
Spin's
18 Φεβρουαρίου, 2013 3:47 μμ
«ηταν η ώρα τηλεψυχανάλυσης του σπιν στην εκπομπή άοσμη οργή »
ευχαριστούμε που παρακολουθησατε
ο ασθενής επιστρέφει χαρωπά στην εργασία του 😛
mitera
18 Φεβρουαρίου, 2013 6:07 μμ
Συνεχίζουμε το πρόγραμμα μας με την εκπομπή « «ο χρυσός αιώνας» των δικτατοριών»,της Νινας Γεωργιάδου, 😉
Αξίζει τον κόπο.Να το δείτε παρ’αυτά.
Αν δεν ουρλιάξεις,δεν βροντοφωνάξεις,δεν ανατριχιάσεις,το λιγότερο που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις τα κλάματα,βλέποντας μπροστά σου μια ακόμα δικτατορία.
4.000.000 Άνθρωποι κάτω απο το όριο της φτώχειας ( μόνο στην Ελλάδα)!!!Το πιάνει ο νούς σας;;;Το πιάνει ορε παιδιά;εεεεε;;;;;
giorgalis
18 Φεβρουαρίου, 2013 6:29 μμ
Η μέρκελ φταίει!!
mitera
18 Φεβρουαρίου, 2013 6:31 μμ
Είναι ο καπιταλισμός σύντροφε 😉
Αλλά που να καταλάβεις….. 😛
Spin's
18 Φεβρουαρίου, 2013 6:36 μμ
ο καπιταλισμός είναι κάποιος αστεροειδής ; 😛 😛 😛
mitera
18 Φεβρουαρίου, 2013 6:47 μμ
Ειναι κάτι σαν το τάλιρο,
Εξ’ού και το όνομα καπι-ταλιρισμος- εν συντομία,- καπιταλισμός. ;P
Spin's
18 Φεβρουαρίου, 2013 6:48 μμ
πως λέμε καπιμπάρας ε? 😛
(θινκ) τανκ του τέταρτου ράιχ
18 Φεβρουαρίου, 2013 6:51 μμ
Κι ο ιμπεριαλισμός είναι το ανώτατο στάδιο του καπιταλισμού, από τα τάλιρα στα κατοστάρικα δλδ!
mitera
18 Φεβρουαρίου, 2013 6:59 μμ
Ήμουν σιγουρη οτι θα τα μπερδέψεις ;P
Πως λέμε κουμπαράς,το α μετατρέπετε σε ου.
Δική μου η παράλειψη.
(θινκ) τανκ του τέταρτου ράιχ
18 Φεβρουαρίου, 2013 6:39 μμ
Οι καπιταλιστές είναι σαν τις κατσαρίδες, σκότωσε μία και οι άλλες θα πάνε στην κηδεία της χωρίς να επιστρέψουν.
Άμα λοιπόν νικήσουμε τη μέρκελε, τότε θα νικήσουμε τον καπιταλισμό!
Η μέρκελ φταίει – το θέμα έκλεισε.
Spin's
18 Φεβρουαρίου, 2013 6:46 μμ
το περίμενα ότι θα ήταν τόσο απλό 😛
giorgalis
18 Φεβρουαρίου, 2013 7:05 μμ
Ακολουθεί μνημείο κουτοπονηριάς:
«Ο ελληνικός χρυσός ανήκει στον ελληνικό λαό και όχι στους ξένους και τους εγχώριους νταβατζήδες, τύπου Μπόμπολα. Απαιτείται μία εθνική κυβέρνηση για να ακυρώσει όλες τις επαίσχυντες συμφωνίες εκποίησης του ελληνικού πλούτου. Οι τρομοκρατικές επιθέσεις αποπροσανατολίζουν και βοηθούν στην εδραίωση της ξένης κατοχής στην Πατρίδα μας».
mitera
18 Φεβρουαρίου, 2013 7:19 μμ
«Σήμερα απαιτείται αγώνας με επιθετικούς στόχους πάλης που μπορεί να φοβίσει τον εχθρό και να ανοίξει το δρόμο προς τα μπρος, σημείωσε, προσθέτοντας ότι χρειάζεται συμμαχία της εργατικής τάξης με τα λαϊκά στρώματα και το κίνημα να κατευθύνεται στην ανατροπή της πολιτικής εξουσίας και όχι απλά μιας κυβέρνησης. Χρειάζεται, πρόσθεσε, μονομερής διαγραφή του χρέους με αποδέσμευση από την ΕΕ και κοινωνικοποίηση των μονοπωλίων. »
Αυτά
χαιρετώ 🙂
giorgalis
18 Φεβρουαρίου, 2013 7:38 μμ
Εντάξει, δεν θα φτάσουν τα χρυσάβγουλα σε «κοινωνικοποιήσεις», αλλά η ανακοίνωση τους με το: «Οι τρομοκρατικές επιθέσεις αποπροσανατολίζουν» έχει λίγο από ΚΚΕ.
Έχει επίσης πολύ από Ανεξ.Ελ και ΕΚΜ-ΣΥΡΙΖΑ με τα «πατριωτικά», ενώ έχει και μπόλικη καραμανλο-λαϊκή δεξιά με «νταβατζήδες» καθώς και πατριωτικό ανδρεοπαπανδρεϊκό ΠΑΣΟΚ με «ελληνικό λαό» και κουραφέξαλα.
Κάποιον καραγκιόζη από τη «ζώου-μπιζ» θα προσέλαβαν στο κόμμα για τις ανακοινώσεις – ίσως τον καρατζαφύρερ…
mitera
18 Φεβρουαρίου, 2013 7:48 μμ
Οταν τους κάψανε τα γραφεία στον Πειραιά,μιλούσαν για παρακράτος (εδώ γελάμε)
Ειναι γνωστό οτι για αντίλογο χρησιμοποιούν σχεδόν αριστερίζουσα γλώσσα.
Τώρα ποιόν έχουν προσλάβει για μανατζερ τι να πώ….απο φασιστοκαφρίλα σφύζει ο τόπος (που λέει ο λόγος) Γιοργαλή.
είπα να φύγω…. 🙂
mitera
18 Φεβρουαρίου, 2013 7:56 μμ
υποσημείωση
το πιο πάνω σχόλιο δεν ειναι βεβαίως της χα, είναι προφανές νομίζω. Άλλωστε υπερψηφίσανε τις προάλλες για το ξεπούλημα των νήσων σε ιδιώτες.Να τα λέμε κι αυτά,να τα ακούνε τίποτα Ελληναράδες αγαθοβιόλιδες.
giorgalis
18 Φεβρουαρίου, 2013 8:10 μμ
χαχαχα
να πας να πεις αλλού πως δεν είσαι ελέφαντας, εδώ δεν είμαστε χάπατα
προδότρα μερκελίστρια 😛
simon
18 Φεβρουαρίου, 2013 8:11 μμ
Ακολουθεί η απόφαση του δικαστηρίου για τα γεγονότα:
«Το ΚΚΕ με ανακοίνωση της ΝΕ Χαλκιδικής καταγγέλλει την επίθεση «απο κουκουλοφόρους στο εργοτάξιο των Σκουριών ως προβοκατόρικη και αντικειμενικά στρεφόμενη ενάντια στο λαϊκό κίνημα» και προσθέτει οτι «»τέτοιες ενέργειες ποτέ δεν ήταν προϊόν του κινήματος, ακόμα και των πιο αυθόρμητων εκδήλωσεών του», καλώντας τους εργαζόμενους της Χαλκιδικής να βγάλουν τα συμπεράσματά τους».
Είπαμε, η επανάσταση δεν θα σπάσει ούτε ένα τζάμι…
giorgalis
18 Φεβρουαρίου, 2013 8:43 μμ
Είμαι υπηρεσία σήμερα, περιπολία 02-04 (μερκελικό νούμερο), για να εμποδίσω το ξέσπασμα της επανάστασης με κάθε κόστος.
Κομμούνια συριζαίοι δεν θα σας περάσει!
simon
19 Φεβρουαρίου, 2013 8:44 πμ
Αν περιμένεις επανάσταση από το ΚΚΕ, ρίξε κάναν υπνάκο, ξύπνα στις 4 και ξαναπάαινε για ύπνο … 🙂
μανικακος
19 Φεβρουαρίου, 2013 1:12 μμ
😀 😀 😀
giorgalis
19 Φεβρουαρίου, 2013 1:25 μμ
Το ΚΚΕ είναι συστημικό και κατά της επαναστάσεως γι αυτό μας βάζει να φυλάμε την πατρίδα (όχι μόνο το αστικό κυνοβούλειο) από τους συριζαίους τους «αναρχικούς» τους εμπρηστές της χαλκιδικής τους «αγανακτισμένους» κι όλους όσοι θέλουν ανατροπή (όχι την εκπομπή).
Περαστικός
19 Φεβρουαρίου, 2013 2:22 μμ
Τουλάχιστον κάποιοι αύριο(μέρα απεργίας) θα ξυπνήσουμε στις 4 για να πάμε περιφρούριση.Κάποιοι άλλοι σούπερ-επαναστάτες στις 4 τι όνειρο θα βλέπουν;
Ντου στη βουλή;;
DrAluca
19 Φεβρουαρίου, 2013 2:25 μμ
Ναι αλλα για την Μαρφιν δεν λετε τοσην ωρα και ανησυχω…
Ξεχασαμε τα βασικα?
Χαμογελατε…
Spin's
19 Φεβρουαρίου, 2013 3:58 μμ
μίκη μάους
Spin
18 Φεβρουαρίου, 2013 8:45 μμ
Παρακαλούνται οι φερόμενοι ως λαικά υποκείμενα να ηρεμήσουν και να γραφτούν στο κκε για τους υποδείξει τον ορθόν τρόπο παρά φύση βιασμού μέχρι να αγιάσει ο κώλος μας και να έρθει ο τζήζας να μας σώσει όλους και να φέρει την επανάσταση. ε ρε χριστιανίλα…
BandieraRossa
18 Φεβρουαρίου, 2013 10:26 μμ
1 μαγική λέξη και ως δια μαγείας 59 σχόλια!!
Περαστικός
18 Φεβρουαρίου, 2013 11:02 μμ
Πάντως η Νομαρχιακή Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ Χαλκιδικής είχε σημειώσεI ερωτηματικά για την επίθεση. «Επί δύο ημέρες η Ν.Ε του ΣΥΡΙΖΑ πραγματοποιεί εκδήλωση για την εναλλακτική προοπτική ανάπτυξης του τόπου μας στον αντίποδα των καταστροφικών επιλογών της νεοφιλελεύθερης και μνημονιακής πολιτικής, που εκφράζεται και με την λειτουργία των μεταλλείων χρυσού, στην Β.Α. Χαλκιδική» τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση.
«Ακριβώς σε αυτή τη χρονική στιγμή (;), εκδηλώθηκε η καταστροφή των εγκαταστάσεων της “Ελληνικός Χρυσός” από αγνώστους. Ένα γεγονός που αφ’ενός είναι αποτέλεσμα των συνεχών προκλήσεων της εταιρίας και της κρατικής βίας ενάντια στους πολίτες που αντιστέκονται στην καταστροφή του τόπου τους, αφ’ εταίρου δε, δημιουργεί πολλαπλά προβλήματα στον πολιτικό και κοινωνικό αγώνα τους ενάντια στις καταστροφικές επιπτώσεις της εξόρυξης χρυσού. Ενέργειες όπως η παραπάνω, δίνει – δυστυχώς – την ευκαιρία τόσο στην εταιρία, όσο και στις δυνάμεις καταστολής να συκοφαντήσουν και να καταστείλουν ακόμα πιο βίαια, τον αγώνα» προσθέτει η νομαρχιακή του ΣΥΡΙΖΑ.
——————————————————————————————————————
Ο ΣΥΡΙΖΑ «αποδοκιμάζει και διαχωρίζει πλήρως τη θέση του από πράξεις που αντικειμενικά υπονομεύουν και συκοφαντούν τους κοινωνικούς αγώνες και δεν συνάδουν με τις αξίες των ανθρώπων, που αγωνίζονται για μια αξιοπρεπή ζωή»
—————————————————————————————————————-
Νομίζω οτι ο ΣΥΡΙΖΑ συκοφαντεί οτι δεν ελέγχει….
Περαστικός
18 Φεβρουαρίου, 2013 11:10 μμ
ή μάλλον…πως το είπε ο altereggas;;;
πιο κωμα δεν γινεται !
giorgalis
18 Φεβρουαρίου, 2013 11:41 μμ
Δεν είναι έτσι…
Το κώμα έχει 362.5 συνιστώσες και δεν καταδικάζουν όλες την επίθεση, αυτό μόνο τα μονολιθικά-μονοτασικά-σταλινικά κόμματα το κάνουν και όχι τα (πρώην) ίμο κόμματα με τους τρέντι προέδρους.
Για παράδειγμα η συνιστώσα κουρουμπλή (παλαιού φίλου και συνεργάτη επι φιλολαϊκών τροπολογιών του πολυχρονεμένου μας δημάρχου πάχτα) σίγουρα καταδικάζει την ενέργεια, αλλά από τη σκοπιά της «πρόκλησης φθοράς» στην περιουσία της αγαπημένης μας επενδυτικής εταιρίας, καμιά σχέση με προβοκάτσιες και αγώνες κατοίκων ή μοτοσικλετών κτλ…
Περαστικός
18 Φεβρουαρίου, 2013 11:54 μμ
Ειλικρινά συγνώμη.Είμαι αδικαιολόγητος αφού δεν γνώριζα τη θέση και των 362.5 συνιστωσών και ούτε ήμουν ενήμερος για όλες τις προσωπικές απόψεις όλων των ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ.Είχα διαβάσει μόνο τις 350 ανακοινώσεις των συνιστωσών και έκανα καμιά πενηνταριά τηλέφωνα σε φίλους Συριζαίους και μου είπαν οτι καταδίκαζαν την επίθεση και έτσι κατέληξα σε λάθος συμπεράσματα.
Ειλικρινά συγνώμη.Για να επανορθώσω προσφέρω το ποσό των 1000 ευρώ για να συμβάλω οικονομικά στην δημοσκόπιση που θα παραγγήλει ο ΣΥΡΙΖΑ για να μάθει την θέση του επί του θέματος.
giorgalis
19 Φεβρουαρίου, 2013 12:02 πμ
Οι σταλινικοί είστε αδιόρθωτοι!
Αν είχες μια εταιρία που φτιάχνει πάνες για μωρά, δεν θα έκανες έρευνα αγοράς να μάθεις τα πάντα για το άνετο και ασφαλές χέσιμο; Τι θα πούλαγες; πάνες στρινγκάκια;
Αυτά κάνετε και το φτάσατε το κόμμα στο 4% και μετά θέλετε να σας πάρουμε και στα σοβαρά…
simon
19 Φεβρουαρίου, 2013 10:46 πμ
Απ’ την άλλη πάλι, σκέφτομαι ότι το κόμμμα (με τρία «μ») ότ(αν) πάει από το 4% στο, ας πούμε, 30% (λέμε και καμιά μ….κία να περνά η ώρα) θα πάρει ψήφους από ελληνοποιημένους κουβανούς ή βορειοκορεάτες συντρόφους ή άστεγους λαθρομετανάστες εξωγήϊνους ή απ’ τους Ελ και τους Νεφελίμ…
Βλαδίμηρος
18 Φεβρουαρίου, 2013 11:53 μμ
Το θέμα δεν αφορά μόνο την Ελλάδα και είναι τελείως άσχετο από τις επιπτώσεις στο περιβάλλον, ή την υγεία των κατοίκων, ή αν βλάπτεται ο τουρισμός, ή η αγροτική οικονομία.
Είναι ένα γενικό ζήτημα που αφορά ΟΛΕΣ τις φτωχές ή υποανάπτυκτες χώρες. Σε όποια τέτοια χώρα γίνει κάποια προσπάθεια να εξορυχθεί χρυσός, αμέσως κινητοποιείται ένα διεθνές δίκτυο που λέγεται “antigold” και επιχειρεί να τη ματαιώσει. Αντίθετα, τις μεγάλες χώρες, τις βιομηχανικά αναπτυγμένες, όπου εξάγεται χρυσός εδώ και πολλά πολλά χρόνια, εκεί δηλαδή που οι επιπτώσεις υπάρχουν από πολύ καιρό, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΙΝΗΜΑ για να σταματήσει η εξόρυξη.
Στην Ελλάδα (;) υπάρχει ένα Παρατηρητήριο Μεταλλευτικών Δραστηριοτήτων, που αγωνίζεται ενάντια στην εξόρυξη χρυσού, χωρίς να τους ενδιαφέρει ούτε περιβάλλον, ούτε τίποτε άλλο, παρά μόνο να μην εξαχθεί ο χρυσός! Το ομολογούν οι ίδιοι σε ένα πολύ αποκαλυπτικό κείμενο που υπάρχει στο διαδίκτυο γραμμένο στα αγγλικά. Γράφουν κατά λέξη : “Το πρόβλημα είναι «να εξορύξεις ή να μην εξορύξεις»”. (Το ερωτηματικό, που έβαλα παραπάνω, οφείλεται στο γεγονός ότι ενώ το μπλογκ του “Παρατηρητήριου” είναι γραμμένο στα ελληνικά, στο κείμενό τους που υπάρχει στο διαδίκτυο όπου μιλούν ως “Hellenic Mining Watch”, γράφουν στιν τελευταία παράγραφο : “Τα τελευταία νέα που έρχονται από την Ελλάδα, είναι ότι υπάρχει μια προσπάθεια να ξανανοίξει το ορυχείο της Στρατονίκης”, πράγμα που δείχνει ότι παρόλο το “Hellenic”, δε βρίσκονται στην Ελλάδα).
Στο κείμενο, το οποίο έχει τίτλο “The Struggle Against Gold Mining
in Greece” (Ο αγώνας ενάντια στην εξόρυξη χρυσού στην Ελλάδα) αναφέρουν με καμάρι ότι αυτοί έδιωξαν την TVX Gold από την Ελλάδα, προκαλώντας τη χρεοκοπία της, πρώτο πηγαίνοντας στη Γενική Συνέλευση της Ντόιτσε Μπανκ και πείθοντας τους μετόχους να πιέσουν την τράπεζα να μη δώσει δάνειο στην TVX Gold, όπερ και εγένετο και δεύτερο κάνοντας παράσταση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή (Κομισιόν) να μην της δώσει επιδότηση λόγω του ότι θα καταστρεφόταν το περιβάλλον. Ακολούθως έβαλαν τους κατοίκους να προσφύγουν στο ΣτΕ, το οποίο έβγαλε απορριπτική απόφαση για την εξόρυξη, λόγω περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Αυτή ήταν η χαριστική βολή για την καναδική εταιρεία. Η μετοχή της έπιασε πάτο (από 14 δολάρια το 1995 στα 30 σεντς το 2002), η εταιρεία χρεοκόπησε και έφυγε κακήν κακώς από την Ελλάδα, αφήνοντας τους εργάτες 6 μήνες απλήρωτους.
Το ωραίο είναι ότι, πάντα κατά το κείμενο, το Συμβούλιο της Επικρατείας, για να βγάλει την απόφασή του για την απαγόρευση εξόρυξης χρυσού στην Ολυμπιάδα, δεν έκανε καν τον κόπο να διαβάσει την περιβαλλοντική μελέτη! Αυτό θα πει “δικαστική ανεξαρτησία”! Ο δικαστής για να είναι εντελώς ανεπηρέαστος δεν πρέπει να εξετάζει τίποτα! Να το σχετικό απόσπασμα του κειμένου :
“Οι δικαστές δεν προχώρησαν σε λεπτομέρειες της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, διότι αυτό θα απαιτούσε τεχνικές ικανότητες και γνώση των πραγματικών συνθηκών”. Εφόσον λοιπόν δεν είχαν ούτε τεχνικές ικανότητες (πού να κάθονται τώρα να καλούν πραγματογνώμονες τεχνικούς) ούτε γνώριζαν τις πραγματικές συνθήκες (και ούτε έκαναν τον κόπο να τις μάθουν) έβγαλαν την πιο αμερόληπτη απόφαση – δεν επηρεάστηκαν από τίποτε απολύτως και μάλλον λειτούργησαν με το αμλετικό δίλημμα “να εξορύξει κανείς ή να μην εξορύξει”, συμφωνώντας με το Παρατηρητήριο στο “να μην εξορύξει”.
Προσωπική μου άποψη ότι όλη η κίνηση κατά της εξόρυξης χρυσού στις μικρές ή/και υποανάπτυκτες χώρες, είναι μια διεθνής προσπάθεια των μεγάλων χωρών που παράγουν μεγάλες ποσότητες χρυσού ώστε να εμποδίσουν άλλες χώρες να παραγάγουν χρυσό. Ποιες είναι οι μεγαλύτερες χώρες παραγωγής χρυσού; ΗΠΑ, Καναδάς, Αυστραλία, Ρωσία, Κίνα, Περού (στο Περού αν θυμάμαι καλά ήδη υπάρχει αντίδραση, η δε Κίνα είναι η πρώτη χώρα παραγωγής χρυσού από το 2007, οπότε υποσκέλισε τη Νότια Αφρική).
Νομίζω ότι κάτω από αυτό το πρίσμα θα έπρεπε να ειδωθεί και η πυρπόληση του εργοταξίου, από κομμάντος έμπειρους και καλά οργανωμένους, αδίστακτους και με άριστο σχεδιασμό και συγχρονισμό.
Υ.Γ. Το κείμενο βρίσκεται, σε δική μου μετάφραση στα ελληνικά, στο scribd, εδώ : http://www.scribd.com/doc/126091735/%CE%9F-%CE%B1%CE%B3%CF%8E%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%B5%CE%BD%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BE%CF%8C%CF%81%CF%85%CE%BE%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%BF%CF%8D-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1
Περαστικός
19 Φεβρουαρίου, 2013 12:20 πμ
Η αλήθεια είναι οτι τα έχω πει εγώ αυτά στην ηγεσία του περισσού αλλά αυτή εμάς της βάσης μας γράφει στα @@ της.Νομίζω οτι πρεπει να αντιγράψουμε το αμεσοδημοκρατικό σύστημα που έχει ο ΣΥΡΙΖΑ και το χρησιμοποίησε με μεγάλη επιτυχία πρόσφατα,όταν αποφάσισε ομόφωνα την επίσκεψη Τσίπρα στις ΗΠΑ και την σπουδαία πολιτική στροφή στον Κευνσιανισμό και την πολιτική Ομπάμα,που δίνει επαναστατική ώθηση στο κώμμα τους.
Περαστικός
19 Φεβρουαρίου, 2013 12:38 πμ
το παραπάνω σχόλιο είναι απάντηση στο:
giorgalis
19 Φεβρουαρίου, 2013 12:02 πμ
simon
19 Φεβρουαρίου, 2013 7:56 πμ
;A!!! Δεν είσαι ο ίδιος ο γιοργαλής;;
giorgalis
19 Φεβρουαρίου, 2013 10:51 πμ
Είμαι ο μόνος που θεωρεί το ΕΚΜ-ΣΥΡΙΖΑ κόμμα τσαρλατάνων και δεν είσαι ο μόνος που το θεωρεί σοσιαλιστικό!
υπάρχει κι ο λαφαζάνης! χαχαχαχα
parameter λ
19 Φεβρουαρίου, 2013 2:31 πμ
Η συμπεριφορά των εργαζομένων είναι αυτή ενός ιδιωτικού στρατού στην περιοχή.
Καπετάνιος
19 Φεβρουαρίου, 2013 9:45 πμ
Αυτή τη φορά η αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ συνολικά ήταν ενδεδειγμένη. Δεν μπορεί να συνεχίσει για πολύ ακόμα ένα κόμμα αξιωματική αντιπολίτευση να πιάνεται κορόιδο αναγκαζόμενο να αντιδρά σε πράξεις βίας με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. βέβαια ακόμα μπροστά για την κυβέρνηση της αριστεράς, και δύσκολο.
Ioulianos
19 Φεβρουαρίου, 2013 9:52 πμ
“Κατάρτιση και επιχορήγηση ανέργων (training voucher) στον παραγωγικό τομέα Β’ της οικονομίας με υποχρεωτική απασχόληση” (Κωδ. ΟΠΣ 37473 & 37474). Είναι δηλαδή ένα επιδοτούμενο από το ΕΣΠΑ πρόγραμμα κατάρτισης δίμηνης διάρκειας (γι’αυτό έρχονται οι “υποχρεωτικές άδειες” μετά τους δυο μήνες), με αντικείμενο:
“Παραγωγική διαδικασία στη βιομηχανική επεξεργασία των ορυκτών πρώτων υλών- Επιφανειακές εξορυκτικές εργασίες
– Υπόγειες εξορυκτικές εργασίες
– Χειρισμός κινητών μηχανημάτων-μηχανήματα έργου”
“Μετά την ολοκλήρωση της κατάρτισης (θεωρία και πρακτική) τουλάχιστον το 30% των καταρτισθέντων οδηγείται σε υποχρεωτική απασχόληση στις επιχειρήσεις/φορείς που πραγματοποιήθηκε η πρακτική άσκηση”. Η υποχρεωτική απσχόληση έχει διάρκεια τεσσάρων μηνών. “Η υλοποίηση της δράσης (κατάρτιση και υποχρεωτική απασχόληση) θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι και την 22η Σεπτεμβρίου 2014″.
Κάθε “καταρτιζόμενος” παίρνει ένα έντυπο οικονομικής αξίας 4240 ευρώ, με αποκλειστικό σκοπό την ανταλλαγή του με τις υπηρεσίες κατάρτισης που θα του παρέχει η επιχείρηση/φορέας (στην περίπτωση των “Μαδεμοχωρίων” η ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ. Με αυτή την επιταγή κατάρτισης (training voucher) πληρώνεται το πρόγραμμα κατάρτισης. Ο καταρτιζόμενος λαμβάνει το ποσό των 2.000 ευρώ για τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα κατάρτισης. Με απλά λόγια:
• Για τους 500 περίπου που “προσλήφθηκαν” με αυτόν τον τρόπο από την εταιρεία τον τελευταίο καιρό, η εταιρεία εισέπραξε από το ΕΣΠΑ
500Χ4.240= 2.120.000 ευρώ!
• Το ΕΣΠΑ πλήρωσε στους “προσληφθέντες” από την εταιρεία το ποσό των
500Χ2.000= 1.000.000 ευρώ
• Και από το ταμείο της ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ δεν βγήκε ούτε ένα ευρώ!!!
Κερδοφόρα επιχείρηση η “κατάρτιση των ανέργων!
Όλο αυτό το πρόγραμμα του ΕΣΠΑ σε κάθε επιχείρηση/φορέα είναι μια απλή τυπική διαδικασία για κάποιους ανέργους που “απασχολούνται και καταρτίζονται” αμοιβόμενοι για κάποιο χρονικό διάστημα. Στην περίπτωση της Β. Χαλκιδικής, ο Πάχτας, οι “Πολίτες της Εldorado” και τα φερέφωνα της εταιρείας του έχουν δώσει μυθικές διαστάσεις: “Η εταιρεία έκανε 500 προσλήψεις και θα προσλάβει ακόμα 500. Τρέξτε στα γραφεία της εταιρείας να προλάβετε να κάνετε αιτήσεις!”
Και τρέχει ο κόσμος, άνδρες και γυναίκες και όχι μόνο από τη Χαλκιδική, για να πάρει κατ’αρχήν τα 2.000 ευρώ του προγράμματος γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι. Άμα προκύψουν και άλλοι τέσσερις μήνες απασχόλησης, έχει καλώς
Ολόκληρο εδώ: http://antigoldgreece.wordpress.com/2013/02/08/hellasgold-espa/
Για τους εμπρησμούς:
Βοήθησαν τους εκπροσώπους της εταιρίας να πιάσουν στασίδι στα παράθυρα των ΜΜΕ την στιγμή που η κυβέρνηση παραχώρησε στην Eldorado Gold Corp., και το κοίτασμα της Θράκης, στο Πέραμα Έβρου με fast track
Η Eldorado Gold Corp ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟ «ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ» ΔΕΛΤΙΟ ΤΗΣ για το Πέραμα Έβρου:
Επιθερμικό κοίτασμα φλέβας αργυρούχου χρυσού
Επιφανειακή εξόρυξη- διάρκεια ζωής ορυχείου= 8 έτη
Υπεβλήθη η ΜΠΕ- αναμένεται έγκριση ως τα τέλη του 2012
Κεφαλαιακή δαπάνη: $189 εκατ.
Η έναρξη παραγωγής αναμένεται εντός του 2015
Πρόβλεψη ετήσιας παραγωγής: 110.000 ουγγιές χρυσού και 85.000 ουγγιές αργύρου στα $278/ουγγιά
Και Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Γεωμεταλλευτικών Ερευνών, το υπέδαφος στο Πέραμα «κρύβει» κοιτάσματα χρυσού αξίας 2 δισ. ευρώ, ενώ η αξία του αργύρου που έχει ανακαλυφθεί ειναι της τάξης των 800 εκατ. ευρώ.
giorgalis
19 Φεβρουαρίου, 2013 9:22 μμ
Θέλω να καπελώσω όλο το μπλογκ και να πω εκφράζοντας την πλειονότητα πως αυτό είναι το πιο ουσιαστικό σχόλιο 😀
parameter λ
19 Φεβρουαρίου, 2013 11:43 πμ
«Έχουν σκοπό να υπαχθούν στο άρθρο 107 του Συντάγματος περί προστασίας ξένων κεφαλαίων. Βάσει αυτού επιτυγχάνουν χαμηλό φορολογικό συντελεστή (υπολογίζεται στο 10%). Θα φορολογούνται μία φορά εδώ, ενώ η δουλειά θα είναι εξασφαλισμένη για τα επόμενα δέκα χρόνια. Και αυτό θα το επιτύχουν με προεδρικό διάταγμα ύστερα από απόφαση του αρμόδιου υπουργού, δηλαδή του Κωστή Χατζηδάκη (βάσει πληροφοριών, έχουν ήδη ένα πρώτο κλείσιμο του ματιού από το υπουργείο). Έτσι, ακόμα κι αν γίνει ο ΣΥΡΙΖΑ κυβέρνηση αύριο το πρωί, όλο αυτό δεν αλλάζει με νόμο. Χρειάζεται αλλαγή του Συντάγματος»
http://unfollow.gr.com/index.php/blog/item/176-%CF%87%CE%B1%CE%BB%CE%BA%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%84%CE%BF-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%B5%CE%BB%CE%BD%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%BF.html
giorgalis
19 Φεβρουαρίου, 2013 11:55 πμ
«Έτσι, ακόμα κι αν γίνει ο ΣΥΡΙΖΑ κυβέρνηση αύριο το πρωί, όλο αυτό δεν αλλάζει με νόμο. Χρειάζεται αλλαγή του Συντάγματος»
Μα τι λες;
Τζούφια η επανάστασις; 😦 😦 😦
simon
19 Φεβρουαρίου, 2013 12:52 μμ
Θα περιμένουμε λίγο…
http://gr.news.yahoo.com/%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CF%83%CE%B7%CF%82–%C2%AB%CE%B8%CE%B1-%CF%87%CE%B1%CF%83%CE%BF%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9-%CE%BB%CE%AF%CE%B3%CE%BF-%CE%B7-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7–%CE%B7-%CE%BD%CE%B5%CE%BF%CE%BB%CE%B1%CE%AF%CE%B1-%CE%AD%CF%87%CE%B5%CE%B9-%CF%80%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9-%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%89-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AC%C2%BB–103843342.html
giorgalis
19 Φεβρουαρίου, 2013 1:03 μμ
Μιας και τον ξέθαψες, θα δώσω ένα λινκ που κάνει κριτική στον «αντιεξουσιαστή» τζιπάκο (το άλτερ έγκο του σ.πσαριανού)
Τσέκαρε και τα σχόλια, έχουν ενδιαφέρον.
http://redflyplanet.blogspot.com/2013/02/blog-post_18.html
simon
19 Φεβρουαρίου, 2013 1:56 μμ
Τζιμάκος: ο εχθρός του (κόμματος του) λαού! Για γέλια…
Αλλά, ρε πούστη μου, παλιότερα είχε λίγο χιούμορ αυτό το κόμμα…
giorgalis
19 Φεβρουαρίου, 2013 2:23 μμ
Σοβαρά πιστεύεις πως θεωρούν τον τζιπάκο εχθρό;
Ο άνθρωπος ένας ταλαντούχος τζουτζές είναι και μέχρι εκεί, σιγά μην είναι εχθρός κι ο μίκι μάους.
Το πρόβλημα το έχουν αυτοί που το χιούμορ του το αντιλαμβάνονται ως καθοδήγηση…
simon
19 Φεβρουαρίου, 2013 6:02 μμ
Ανακοίνωση της ΚΕ του ΚΚΕ.
«Το ΠΓ ενέκρινε τη δημοσίευση στο «Ριζοσπάστη», της απόφασης της Ολομέλειας της ΚΕ για τον Δημήτριο Πανούση (ή Τζίμη Πανούση ή Τζιμάκο ή Τζιπάκο). Ο Πανούσης, αφού μια φορά πρόδωσε και αποκήρυξε το ΚΚΕ γιατί λύγισε μπροστά στην τρομοκρατία της πλουτοκρατίας, ξαναζήτησε στον καιρό του εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα να ξανα…στρώσει με το αίμα του την προδοσία του εκείνη που αναγνώρισε και καταδίκασε. Το ΚΚΕ του έδωσε τη δυνατότητα αυτή. Σήμερα όμως σε μια δύσκολη και κρίσιμη στιγμή, από δειλία και φόβο, παρά τις υποσχέσεις και τη συμφωνία που στα λόγια έδειξε, απειθαρχεί πάλι, ξαναπροδίδει το ΚΚΕ με την τυχοδιωκτική και ύποπτη δράση του που μονάχα τον εχθρό ευνοεί. Στο ΚΚΕ δεν έχει θέση κανένας οσοδήποτε ψηλά κι αν στέκει και οσοδήποτε μεγάλος καλλιτέχνης κι αν είναι, όταν οι πράξεις του δεν συμβιβάζονται με το κοινό κομματικό συμφέρον και όταν παραβιάζεται η δημοκρατική εσωκομματική (λέγε με Μαϊλη)».
giorgalis
19 Φεβρουαρίου, 2013 6:07 μμ
πολύ αστείο!
για τους «εβραιοναζήδες» έχεις κάτι;
simon
22 Φεβρουαρίου, 2013 8:57 πμ
Ένας ταλαντούχος τζουτζές (δε ισχυρίζεται πως είναι και κάτι άλλο…) για όλα!
http://www.ellinofreneia.net/sound.php?id=5622
Ioulianos
22 Φεβρουαρίου, 2013 11:13 πμ
«Να απαλλαγούμε από την κομματική χούντα και όταν λέω κομματική χούντα εννοώ όλους και ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ».
«Κάνουν την ίδια δουλειά, από τη μια η Χρυσή Αυγή είναι οι νταβατζήδες του μεταναστευτικού και το ΚΚΕ είναι οι νταβατζήδες του εργατικού».
Φράσεις του Τζιμη των δυο άκρων Πανούση και όχι του Στέφανου Κασιμάτη της Καθημερινής.
Τι ακριβώς υπερασπίζεις simon;
DrAluca
22 Φεβρουαρίου, 2013 12:51 μμ
Καλα….ειπε και οτι οι χρυσαυγητες κατηργησαν στην πραξη την εξελικτικη θεωρια του Δαρβινου…
Ειπε και αλλα…
Ειπε ενα καρο πραγματα…
Τωρα πως βγαζεις το συμπερασμα οτι ο Πανουσης ειναι της θεωριας των δυο ακρων…..δεν ξερω.
Χαμογελατε…
simon
22 Φεβρουαρίου, 2013 11:25 πμ
Τον Πανούση που ξέρουμε χρόνια τώρα με όλες τις υπερβολές του, Ιουλιανέ. Δεν είναι τωρινές οι απόψεις του. Γιατί πειράζουν τώρα; Και γιατί ενοχλεί ιδιαίτερα το ΚΚΕ ένας «τζουτζές» που λέει κι ο γιοργαλής, ακόμη κι όταν δίνει συνέντευξη σε δυο κομμουνιστές, όπως ο Αποστόλης κι ο Θύμιος, που δεν φαίνεται να ενοχλούνται καθόλου;
giorgalis
22 Φεβρουαρίου, 2013 11:46 πμ
simon
Ξέρεις πολύ καλά πως ο τζουτζές «ενοχλεί» το ΚΚΕ όσο ο βλαδίμηρος «ενοχλεί» εσένα…
Αν το τραβήξουμε θα πούμε: «ο simon, αυτός που εχθρεύεται τον βλαδίμηρο», ούτε τιμητικό ούτε αληθές…
Η συνέντευξη στην ελληνοφρένεια έδειξε πως η ανάλυση της πραγματικότητας της χώρας που κάνει, έχει το βάθος αυτής του μανδραβέλη, μόνο που ο δεύτερος μάλλον κάνει τον βλάκα.
Ο καραγκιόζης που έχει τον εαυτό του για «αναρχικό» και «αντιεξουσιαστή», απλά τιμά το παρουσιαστικό του, η φάτσα του είναι 100% δική του (ιφ γιου νόου γουατ αη μιν)
Μεταφέρω ένα σχόλιο από μπλογκ που για μένα είναι απόλυτα εύστοχο:
«Αλήθεια, δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο να ασχολούμαστε με τον «Τζιμακο» . Υποθέτω ότι όποιος δεν εθελοτυφλεί είχε ήδη κάνει τη διάγνωσή του και είχε κλείσει το θέμα πολύ πριν ξεκινήσει το τσίρκο του με τον Νταλάρα ο εν λόγω «τραγουδοποιός»…
Θα πω μόνον ότι ο καλύτερος τρόπος για να κρύψει κανείς το κιτς είναι -βεβαιότατα και απλούστατα- το κιτς. Και ότι, συχνα, όσοι παριστάνουν επιδεικτικα τον μπουφόνο το κανουν για να κρυψουν ότι ειναι πραγματι μπουφόνοι… Ίσως αυτός ο Φροϋδισμος της πλακας να μπορεί να βοηθήσει μερικούς να δουν κάπως αλλιώς τα «δημιουργήματα» και την συμπεριφορα του «ανατρεπτικού καλλιτέχνη».
DrAluca
22 Φεβρουαρίου, 2013 12:07 μμ
«Ο καραγκιόζης που έχει τον εαυτό του για “αναρχικό” και “αντιεξουσιαστή”»
Ο Τζιμακος, ηταν και θα ειναι επιχειρηματιας…
Αυτο…
Χαμογελατε…
giorgalis
22 Φεβρουαρίου, 2013 11:56 πμ
Ο «τζιμάκος» μου θυμίζει τη «μαύρη τρύπα», πάρα πολύ!
simon
22 Φεβρουαρίου, 2013 12:25 μμ
Γιργαλή,
ο Πανούσης είπε βέβαια κι άλλα για αυτοδιαχείριση, άμεση δημοκρατία κλπ κι όχι μόνον αυτά που ανεφέρετε ο Ιουλιανός και εσύ.
Εμένα πάντως μ’ αρέσει (όχι πάντα) το χιούμορ του, η ελευθεροστομία του και δεν ξέρω αν είναι (και θα είναι) επιχειρηματίας, που λέει ο Ντραλούκα (προφανώς σ’ ένα βαθμό είναι, αφού ανεβάζει ο ίδιος τις παραστάσεις του), ούτε τον συγκρίνω με τον άθλιο Αναστασιάδη, αλλά ούτε και εκλαμβάνω το χιούμορ του ως καθοδήγηση.
Ο Πανούσης είναι μια σχολή σάτιρας μόνος του και ως σατιρικό καλλιτέχνη και μόνο τον υπολαμβάνω.
Θα ήθελα να μάθω πώς βλέπεις εσύ τα “δημιουργήματα” και την συμπεριφορα του “ανατρεπτικού καλλιτέχνη”.
giorgalis
22 Φεβρουαρίου, 2013 12:40 μμ
O τζιπάκος έχει μερικά πολύ ωραία τραγούδια και διαθέτει και καλή φωνή, σπουδαία τραγούδια έχει γράψει κι ο σαββόπουλος, ωραία φωνή έχει κι ο νταλάρας, επίσης υπάρχουν και διάφορες τραγουδίστριες πολύ όμορφες…
Τώρα για την αυτοδιαχείριση και τα καφενειακά που λέει …μιλάνε από μόνα τους, είναι στα πλαίσια της «ανάλυσης» της κατάστασης της χώρας που κάνει!
«να μαζαιφτουμαι ο τζημακως ο γιοργαλίς και ο μπάμπης ο σουγιας και να συγκροτίσουμε μια πενταμελή επητροπι από τεσερα άτομα να κυβερνισουμε τη χόρα»
giorgalis
22 Φεβρουαρίου, 2013 12:43 μμ
Όσο για τη συμπεριφορά του «ανατρεπτικού» είναι ανατρεπτικός όσο κι ο κωστόπουλος, ο αναστασιαδης, ο ραδιοφωνικός προαγωγός πσαριανός, ο κανακης, ο λαζοπουλος κτλ
«Ανατροπές» όπως λέμε κλανιές…
giorgalis
22 Φεβρουαρίου, 2013 12:58 μμ
dr από το πόρταλ του 902
«Βγήκε κι ο Τζίμης Πανούσης απ’ το μπαούλο για να διαφημίσει το σόου του και παρεμπιπτόντως να αμολήσει και κάμποσες μπαρούφες που βρωμάνε ναφθαλίνη. Δεν θα ασχολούμασταν, αν αυτά που έλεγε δεν έδειχναν την κατάντια ορισμένων «αντισυστημικών» τροφίμων του συστήματος και των Μέσων του. Γιατί αν ρωτούσες κάποιον ποιος είπε τα παρακάτω: «Να απαλλαγούμε από την κομματική χούντα και όταν λέω κομματική χούντα εννοώ όλους και ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ», «Ο κόσμος δεν έχει εμπιστοσύνη σε κανένα κόμμα, έχει προδοθεί από όλα τα κόμματα», «Πότε, αύριο έχει απεργία; Α, έγινε χτες! Είναι απεργίες τώρα αυτές;», «και έχει δίκιο ο Κασιδιάρης που βαράει τα χαστούκια…», «Το ΚΚΕ δεν έχει καμία σχέση με την πολιτική. Είναι μια σέχτα ιεχωβάδων» και άλλα παρόμοια, θα σου απαντούσε το Γραφείο Τύπου της Χρυσής Αυγής. Αν τώρα ρωτούσες ποιος είπε: «Κάνουν την ίδια δουλειά, από τη μια η Χρυσή Αυγή είναι οι νταβατζήδες του μεταναστευτικού και το ΚΚΕ είναι οι νταβατζήδες του εργατικού», θα σου απαντούσε ο Βορίδης, ο Γεωργιάδης ή κάποιος από όλους αυτούς που ξεθάβουν τη θεωρία των δύο άκρων για να χτυπήσουν το λαό και τους αγώνες του.
Μιλάμε για τέτοια κατάντια!
Όσο για τις ψευτομαγκιές τύπου «με εξωκοινοβουλευτική κινητοποίηση θα μπορούσαμε να τους ρίξουμε σε 10 μέρες» του αφιερώνουμε το στίχο του δικού του τραγουδιού: Μαγκιά, κλανιά κι απόστημα…
ΥΓ: Φτηνέ Τζιμάκο, με αντικομμουνισμό ξεκίνησες την καριέρα σου, με αντικομμουνισμό τη συνεχίζεις. Δεν μας κάνει εντύπωση. Υπάρχουν πολλοί όμοιοί σου «καλλιτέχνες» που χτυπούν το ΚΚΕ για να δώσουν εξετάσεις και να τους τιμήσει η μπουρζουαζία. Άντε λοιπόν, και στο Μέγαρο, σου ευχόμαστε. Αν και εκεί κρατάνε σοβαρότητα. Αστικού τύπου, αλλά μια σοβαρότητα…»
DrAluca
22 Φεβρουαρίου, 2013 1:01 μμ
Για ποιο λογο μου το εφερες αυτο το ωραιο που δεν μυριζει ναφθαλινη?
Τι πρεπει να δω?
Χαμογελατε…
giorgalis
22 Φεβρουαρίου, 2013 1:10 μμ
dr
«Τωρα πως βγαζεις το συμπερασμα οτι ο Πανουσης ειναι της θεωριας των δυο ακρων…..δεν ξερω.»
νόμιζα πως θα έδινε απάντηση.
DrAluca
22 Φεβρουαρίου, 2013 1:15 μμ
Απο αυτο εσυ βγαζεις αυτο το συμπερασμα… Οκ.
Το ερωτημα μου απαντηθηκε παντως. Δεν μπορω να εχω απαιτησεις να μου αρεσει και η απαντηση…
Αφου το λεει το πορταλ του 902, ετσι θα ειναι…
Χαμογελατε…
giorgalis
22 Φεβρουαρίου, 2013 1:19 μμ
Επιτρέπεις μια διόρθωση στη διατύπωση dr
Αφού το λέει το 902 τότε ΔΕΝ είναι έτσι!
DrAluca
22 Φεβρουαρίου, 2013 1:23 μμ
Απο ολοκληρη συντεντευξη ο ανθρωπος που εγραψε το ανωθεν, πιαστηκε μονο στις προτασεις που εχουν μεσα την λεξη ΚΚΕ, για να βγαλει το ευκολο συμπερασμα οτι τετοια λενε και οι δεξιοι και οι φασιστες. Και απο αυτα να βγαλει το αλλο ευκολο συμπερασμα οτι με αυτους συμφωνει και ο Τζιμακος, αρα των δυο ακρων ειναι…
Το δικο ΜΟΥ προβλημα, δεν ειναι οτι εχουν γραφτει αυτα τα ανωθε, στο πορταλ του 902… That’s our difference….
Χαμογελατε…
giorgalis
22 Φεβρουαρίου, 2013 1:46 μμ
dr
Μα πόσο πιο καθαρά να το πει ο άνθρωπος;
Όταν λες «κακός ο δρ και κακιά η κούλα», τότε ή θα είναι κακός ο δρ μόνο ή θα είναι η κούλα κακιά μόνο ή θα είναι κακοί και οι δύο ή κανένας από τους δύο.
Ο άνθρωπος είπε ΚΑΘΑΡΑ αυτό που πιστεύει ο ίδιος και πχ η μπακογιάννη (η οποία μισεί και το ΚΚΕ και τη ΧΑ) – πίθηκοι οι μεν, νταβατζήδες οι δε – άρα ανάμεσα στους υπόλοιπους μπορεί να βρίσκετε η λύση του προβλήματος μας (και μην πεις για «αυτοδιαχείριση» και αυτοϊκανοποίηση)
Δικαίωμα του φυσικά να μισεί όποιον γουστάρει αλλά όπως όλες οι πουτανίτσες δεν μας λέει γιατί μισεί το ΚΚΕ (είναι άλλο να κάνεις πλάκα μιλώντας για «αμπέχονα και αρβύλες» και άλλο όταν ο κόσμος υποφέρει από την πείνα να απορρίπτεις και τους κομμουνιστές μαζί με τους φασίστες) – τώρα αν ο τζιπάκος θεωρεί πως το ΚΚΕ δεν είναι κομμουνιστικό όπως οι φίλοι του οι δημαρήτες δεν είναι αριστεροί (όπως λέει) αλλά και όπως ο ίδιος είναι αντιεξουσιαστής (όπως υπό-δηλώνει) τότε να μας το κάνει πιο λιανά και τότε θα βγάλει το περισσότερο γέλιο που έχει βγάλει ποτέ στην καριέρα του, είναι σίγουρο.
DrAluca
22 Φεβρουαρίου, 2013 1:52 μμ
Εγω δηλαδη που συμφωνω σε αυτα που ειπε για το ΚΚΕ ειμαι των δυο ακρων?
Μηπως ειπε και οτι αν ειχε χαστουκισει αναρχικος την Καννελη θα ειχαν καει τα εξαρχεια? Μηπως ειναι και αυτο υπερβολη?
Μηπως το οτι οι ανεξοδες 24ωρες απεργειες ειναι βεγγαλικα, ειναι και αυτο υπερβολη?
Μηπως ειναι θεωρια των ακρων? Μηπως το οτι εχει παρει υπεργολαβια το ΚΚΕ την εργατια, αλλα μονο αυτην που δρα ως εκεινο θελει, ειναι και αυτο υπερβολη των δυο ακρων?
Ειπες πριν
«Ξέρεις πολύ καλά πως ο τζουτζές “ενοχλεί” το ΚΚΕ όσο ο βλαδίμηρος “ενοχλεί” εσένα…»
Ελα ομως που ενοχλει…..
Το μονο κακο που εκανε ειναι οτι δεν αφηνει το ΚΚΕ να σβησει απλα και ομορφα οπως το ιδιο προσπαθει να κανει…
Χαμογελατε…
giorgalis
22 Φεβρουαρίου, 2013 2:40 μμ
«Εγω δηλαδη που συμφωνω σε αυτα που ειπε για το ΚΚΕ ειμαι των δυο ακρων?»
Ναι, μπορεί να είσαι της θεωρίας και να μη το ξέρεις. Μπορεί να αντιλαμβάνεσαι πως ο ναζισμός είναι κακός ο σοσιαλισμός είναι κακός η σοσιαλδημοκρατία είναι «έτσι» η αυθεντική δεξιά είναι «αλλιώς» και μπορεί να υπάρξει μια κοινωνία όπως στα παιδικά παραμύθια που όλοι είναι αγαπημένοι και η μαμά τους τους αγαπαει (μπορεί να είσαι «αλλού» δλδ)
Άλλο το «μισώ τον κομμουνισμό» άλλο το «διαφωνώ εδώ εδώ κι εδώ με ένα κομμουνιστικό κόμμα» ο τζιπάκος είναι ανάμεσα στους διαφωνούντες έ; Ξέρεις πόσοι τέτοιοι «αριστεροί διαφωνούντες» υπάρχουν; να σου γράψω ονόματα πρώην και νυν υπουργών; αρχηγών κομμάτων; πρώην πρωθυπουργών; στελεχών; βουλευτών; καλλιτεχνών; τις πουτάνας γίνετε με αυτούς τους αριστερούς που δεν μισούν αλλά «διαφωνούν».. 🙂
«Μηπως ειπε και οτι αν ειχε χαστουκισει αναρχικος την Καννελη θα ειχαν καει τα εξαρχεια? Μηπως ειναι και αυτο υπερβολη?»
Πως θα ξέραμε ότι αυτός που είναι στο στούντιο δίπλα στην καννέλη είναι αναρχικός που εκπροσωπεί τους αναρχικούς κι όχι ένας επικίνδυνος ψυχάκιας; Αν τον είχαν επιλέξει οι αναρχικοί δεν θα ήταν ψυχάκιας και αν ήταν αναρχικός δεν θα χτυπούσε τις βουλευτίνες, άσε που μάλλον κανείς δεν θα τον είχε επιλέξει να εκπροσωπήσει κανέναν…
Ο τζιπάκος δλδ, πλάθει αρρωστημένα σενάρια που καθόλου δεν πατάνε στην πραγματικότητα για να ξεράσει τον αντιΚΚΕ εμετό του.
«Μηπως το οτι οι ανεξοδες 24ωρες απεργειες ειναι βεγγαλικα, ειναι και αυτο υπερβολη?»
Το κόμμα έχει θέση για το ζήτημα και τα στελέχη του συχνά την εκφράζουν αλλά είπαμε στην «περίπτωση ΚΚΕ» σημασία δεν έχει τι λέει αλλά ποιός το λέει.
Παρατήρησες πως ο κλόουν που ζητά απεργίες δεν ήξερε καν για αυτήν της προηγούμενης μέρας;
«Μηπως ειναι θεωρια των ακρων? Μηπως το οτι εχει παρει υπεργολαβια το ΚΚΕ την εργατια, αλλα μονο αυτην που δρα ως εκεινο θελει, ειναι και αυτο υπερβολη των δυο ακρων?
Έχω την αίσθηση πως έχει το δικαίωμα σαν κομμουνιστικό κόμμα να δίνει τον αγώνα του για ανατροπή του συστήματος προς το συμφέρον της τάξης που εκπροσωπεί. Αυτά για «εργολαβίες» είναι…
Έχουν χάσει τον ύπνο τους τα κομμούνια και ο λόγος είναι ο πανούσης 🙂
«Το μονο κακο που εκανε ειναι οτι δεν αφηνει το ΚΚΕ να σβησει απλα και ομορφα οπως το ιδιο προσπαθει να κανει…»
Ναι, 90 χρονιά προσπαθούν να το σβήσουν και κάτι μου λέει πως δεν έχεις ιδέα για τους τρόπους που χρησιμοποιούν 😉
DrAluca
22 Φεβρουαρίου, 2013 2:43 μμ
«Πως θα ξέραμε ότι αυτός που είναι στο στούντιο δίπλα στην καννέλη είναι αναρχικός που εκπροσωπεί τους αναρχικούς κι όχι ένας επικίνδυνος ψυχάκιας;»
Νταξει….εγω δεν εχω να πω κατι αλλο….
Στο ΚΚΕ πες τα αυτα…
Οσο για το σβησιμο….Δεν το πηγαν «οι αλλοι» στο 4%…μονο το πηγε… 😉
Ειπαμε…ο καθενας βλεπει οτι θελει.
Το ερωτημα ειναι μερικοι βλεπουν αυτο που θελει το Κομμα…. 😉
Χαμογελατε…
giorgalis
22 Φεβρουαρίου, 2013 3:01 μμ
Γιατί ρε dr δεν έχεις να πεις κάτι άλλο;
Έχεις κάποιον σύντροφο που θα σε εκπροσωπούσε στο στούντιο και θα χτύπαγε τις βουλευτίνες;
Θα τον είχες επιλέξει να σε εκπροσωπήσει και θα τις χτύπαγε αν ήταν αναρχικός;
Μάλλον όχι, θα τις χτύπαγε επειδή είναι ψυχάκιας αναρχικός, αλλά πάλι δεν θα το έβλεπες ρε παιδί μου πως ο εκπρόσωπος σου είναι ψυχάκιας;
Μπερδεύτηκα ρε γμτ!
Ο κασίδας σου θυμίζω πως είναι ψυχάκιας και ναζί – υπέθεσα που λες, πως για να χτυπήσει ένας αναρχικός δύο βουλευτίνες (της αριστεράς, της ψευτοαριστερας, ότι θες βάλε) θα πρέπει να είναι ψυχάκιας ή μήπως όχι;
Τα σενάρια του τζιπάκου όπως προείπα είναι «βγαλμένα από τη ζωή» κι όχι από τη φαντασία του μόνο και μόνο για να μας πασάρει την βλακώδη αντικουκουεδίλα του…
DrAluca
22 Φεβρουαρίου, 2013 3:15 μμ
Γιατι νομιζω ξεχνας οτι το ΚΚΕ θεωρει τους αναρχικους προβοκατορες, οτι τους θεωρει εχθρους. οτι οτι οτι…
Αλλα το θεμα ειναι πως η παρομοιωση που εκανε ο Τζιμμακος, ηταν υποθεση εργασιας. Κοινως, δεν χρειαζεται να ηταν αυτο ακριβως το γεγονος…
Μπορω να σου θυμισω 3-4 περιστατικα ετσι προχειρα που οι φασιστες την πεσανε ανοιχτα στο ΚΚΕ στον δρομο, και δεν ανοιξε μυτη…
Αλλα ειπαμε….ο Τζιμμακος αντιΚΚΕ, εγω αντιΚΚΕ, ο αλλος αντιΚΚΕ…γενικα ολοι ετεροκαθοριζομαστε σε σχεση με το τι εικονα εχει το ΚΚΕ για την αποψη μας γι αυτο….
Χαμογελατε…
DrAluca
22 Φεβρουαρίου, 2013 3:20 μμ
Βεβαια το ακομα πιο σημαντικο ειναι οτι καθομαστε και συζηταμε για το αν ο Τζιμμακος ειναι αντιΚΚΕ, σε ενα θεμα που ανθρωποι ζουν την τρομοκρατια καθημερινα στο πετσι τους, και κοινως βαρκουλες αρμενιζουν….
Χαμογελατε…
BandieraRossa
22 Φεβρουαρίου, 2013 8:10 μμ
Dr, το ΚΚΕ δε θεωρεί του αναρχικούς προβοκάτορες. Αυτό που λέει, και ξέρεις ότι ισχύει, είναι πως μέσα στους αναρχικούς παρεισφρύουν οι προβοκάτορες. Βλέπε Μαρφίν, που ήταν δουλειά προβοκατόρων και όχι αναρχικών.
Όσο για τον Πανούση, ωραίος καλλιτέχνης. Μέχρι εκεί. Ειδικά με τη συγκεκριμένη συνέντευξη ξέπεσε πάρα πολύ στα μάτια μου. Το δε κομμάτι που αναφέρεται ΚΚΕ και χα, παραπέμπει ξεκάθαρα στη θεωρία των δύο άκρων. Αν δεν το βλέπεις dr, τότε μάλλον είσαι εμπαθής.
Όταν παραλληλίζουν βία αναρχικών-ρατσιστικά εγκλήματα νεοναζί είναι θεωρία των δύο άκρων (που όντως είναι), αλλά όταν ο Πανούσης κάνει έναν ανήθικο παραλληλισμό ΚΚΕ-χα, τότε δεν είναι…
DrAluca
22 Φεβρουαρίου, 2013 11:50 μμ
Εγω εκει που θελω εξ αρχης να καταληξω, ειναι πως ο Τζιμακος (τον αποκαλω συνηδειτα Τζιμακο και οχι Πανουση)πλεον ειναι πρωτα απ ολα επιχειρηματιας. Και καλα κανει. Και μαγκια του.
Απο την αλλη, καλως τα ειπε.
Μην ξεχνας πως στατιστικα, κοινωνιολογικα, και οπως αλλιως θες, η θεωρι των δυο ακρων, δεν εχει απο την μια τους φασιστες, και απο την αλλη το κκε…
Οποτε το να λεμε οτι βαζει το Τζιμακος το κκε στην θεωρια των δυο ακρων , ειναι ανακλαστικη αντιδραση, η οποια ουδεμια σχεση εχει με την πραγματηκοτητα…
Εγω προσωπικα δεν θα εμπαινα στο τρικακι να συγκρινω το Χ κκε με του Χ,Ψ φασιστες…. Δεν ειναι αυτη η διαλεκτικη μου.
Το να πεφτει ομως, ολοκληρο κοινοβουλευτικο κομμα(το οποιο στην τελικη «δεν ενοχλειται» απο τις δηλωσεις ενος καλλιτεχνη) στην συνεχη υπερασπιση εαυτου απεναντι στον καλλιτεχνη αυτον…..τοτε μαλλον το κομμα ειναι που εχει το θεμα και οχι ο καλλιτεχνης…. Διοτι μαλλον ο καλλιτεχνης πετυχε φλεβα…
Αλλα επιστρεφω στην αρχικη μου τοποθετηση,,,, Ο Τζιμακος, ΔΕΝ ειναι διαμορφωτης γνωμης. ΔΕΝ ειναι ινστρουχτορας. ΔΕΝ ειναι «καπελακιας».
Οταν τον αντιμετωπιζεις ως τετοιον, τον τοπωθετεις εσυ πρωτα (που τον αντιμετωπιζεις ως τετοιον) στην θεση του ινστρουχτουρα κλπ….
Χαμογελατε…
DrAluca
22 Φεβρουαρίου, 2013 11:52 μμ
Nα πω επισης, πως αν στον διαλογο μου με τον Γιοργαλη, βγηκα καποιες στιγμες εκτος εαυτου…,, οτι δεν εχω να αποδειξω κατι για τον Χ Τζιμακο, τον Ψ Γιοργαλη…. Δεν ειμαι απολογητης κανενος.
🙂
Χαμογελατε…
simon
22 Φεβρουαρίου, 2013 10:32 μμ
Giorgalis,
πάντως γα έναν τζουτζέ που δεν ενοχλεί χύθηκαν αρκετά κιλά μελάνης από τους μη ενοχληθέντες.
BandieraRossa
23 Φεβρουαρίου, 2013 12:26 πμ
Dr, η θεωρία των άκρων, από αυτούς που το επικαλούνται, αποτελείται ουσιαστικά από τους αστούς και το εργατικό κίνημα. Το εργατικό κίνημα και τις αντιδράσεις του θέλουν να πλήξουν. Το ΚΚΕ, οι εξωκοινοβουλευτικοί και οι αναρχικοί έχουν αναφορές στο εργατικό κίνημα, οπότε πλήττονται από τη συγκεκριμένη θεωρία. Συνεπώς το διαλεκτικό δίπολο εδώ είναι εργασία-κεφάλαιο.
Όσον αφορά τον Πανούση, ένα άρθρο-σχόλιο του πόρταλ του αφιερώθηκε. Δεν έβγαλε ανακοίνωση το γραφείο τύπου.
DrAluca
23 Φεβρουαρίου, 2013 12:40 πμ
Πιστεψε με BandieraRossa…του αφιερωθηκε πολυ μελανη, απο μελη του ΚΚΕ,, σε σχεση με το μεγεθος της παρμβασης του…
Οσο για το εργατικο κινημα, το βλεπουμε μαλλον διαφορετικα.
Εγω δεν το εκλαμβανω ως κατι ενιαιο…. τουλαχιστονξ σε σχεση με τους αστους…..
Το διαλεκτικο διπολο μπορει να καταληξει να ειναι αυτο που λες (μπορει οντως)….αλλα σε πρωτη αναγνωση δεν ειναι αυτο,… 🙂
Χαμογελατε…
giorgalis
23 Φεβρουαρίου, 2013 12:37 πμ
Στο ΚΚΕ επικρατεί μεγάλος αναβρασμός μετά τη συνέντευξη πανούση, αυτά που είπε για αυτοδιαχείριση, άμεση δημοκρατία, απεργία διαρκείας, επανάσταση κτλ, έχουν σοκάρει τους μελετητές των μαρξ ενγκελς λενιν κτλ και ήδη έχουμε τις πρώτες παραιτήσεις μετά μπουνιδίων.
Τελικά ο πανούσης τόσο καιρό τους έδειχνε το δρόμο κι αυτοί κοιτούσαν το δάχτυλο με αποτέλεσμα να παρασέρνουν και διάφορους αφελεις (με ταξική συνείδηση όμως) πολίτες στα σκοτεινά μονοπατια του σταλινισμού.
Τελικά είδαν το δρόμο, παραδέχτηκαν το λάθος και το ΚΚΕ μετά από 100 χρόνια αναστέλλει τη λειτουργία του.
Η μεγάλη μάχη μεταξύ αριστεράς – δεξιάς θα κριθεί στο ντιμπέητ μεταξύ ΤΖΙΜΗ ΠΑΝΟΥΣΗ – ΑΣΤΥΝΟΜΟΥ ΜΠΑΛΟΥΡΔΟΥ στην εκπομπή της βίκυς φλέσσα «ΣΤΑ ΑΚΡΑ» την προσεχή δευτέρα.
κι ένα τραγουδάκι αφιερωμένο στους επαναστάτες σαν τον τζιμάρα τον πανούση ναούμ
Περαστικός
19 Φεβρουαρίου, 2013 2:42 μμ
Ρε simon έχεις καταλάβει οτι κάνατε ένα θρεντ 95 σχολίων βρίζοντας το ΚΚΕ για την θέση που πήρε απέναντι στην επίθεση στις Σκουριές μη γνωρίζοντας οτι και ο ΣΥΡΙΖΑ έβγαλε καταδικαστική ανακοίνωση και κάνοντας αβαβα όταν την πόσταρα πιο πάνω.
Ή η αποδοκιμασία της επίθεσης είναι λάθος και τότε πρέπει να τα βάζεις και με ΣΥΡΙΖΑ και με ΚΚΕ(με τα γνωστά… κωμα,σταλινικοι,απολιθωματα κτλ και για τους δύο) το οποίο θα ήταν απόλυτα κατανοητό.
Ή η αποδοκιμασία είναι σωστή.
Είναι κατανοητή η εμπάθεια εναντίον του ΚΚΕ από ένα φορέα μικροαστικής συνείδησης αλλά και κανένα επιχείρημα εκτός από αντιΚΚΕ τσιτάτα δεν θα ήταν άσχημο…
DrAluca
19 Φεβρουαρίου, 2013 2:50 μμ
«Το ΚΚΕ εκανε αυτο, εκεινο το αλλο»
– Ναι αλλα για τον ΣΥΡΙΖΑ δεν λετε..
«Ο ΣΥΡΙΖΑ εκανε εκεινο, το αλλο, το παραλλο»
-Ναι αλλα για το ΚΚΕ δεν λετε…
Αλλα κανεις δεν λεει για την Μαρφιν και συνεχιζω να ανησυχω….
Χαμογελατε…
Περαστικός
19 Φεβρουαρίου, 2013 3:10 μμ
Τι χαμογελάτε;;
Ξεκαρδιζόμαστε απο τα γέλια με του ΣΥΡΙΖΑ και των συν αυτω καραγκιοζιλίκια.
υγ Αλλά κανείς δεν λέει για την «περιφρούριση» της βουλής και αρχίζω να ανησυχώ…
DrAluca
19 Φεβρουαρίου, 2013 3:13 μμ
Πως δεν ειπε κανεις?
Ειπε ο «Περαστικος» που «ξανα απ την πορτα μου περνα και τηγανιζω ψαρια» if you know what i mean…
Χαμογελατε…
Spin's
19 Φεβρουαρίου, 2013 4:58 μμ
Μα το ΚΚΕ μισούμε θανάσιμα. Ο Συρριζα μας πληρώνει για να σας χτυπάμε. εγώ φαντάσου προχτές χτύπησα τατού αλέξις !
simon
19 Φεβρουαρίου, 2013 6:17 μμ
΄@ Περαστικός
Είσαι νέος (;) στο σάϊτ και δεν γνωρίζεις τις απόψεις μου για τον Σύριζα και την Αριστερά γενικότερα. Ο διάλογος μεταξύ εμού και του γιοργαλή είναι παλιός και δεν συμπεριλαμάνει ύβρεις. Ύβρεις βλέπουν μόνο κάποιοι σαν αυτούς που βγάζουν ανακοινώσεις για ένα γεγονός, για το οποίο, στο κάτω-κάτω, δεν έχουν ιδέα πώς έγινε.
Και μιας κι ο γιοργαλής ανέφερε πιο πάνω το Ράϊχσταγκ, εκεί οι κομμουνιστές ήταν β έ β α ι ο ι για το ποιοί το έκαναν ή (να το διατυπώσω διαφορετικά) ήταν βέβαιοι ότι δεν το ‘καναν αυτοί.
Η ανακοίνωση του Σύριζα ήταν πιο «ήπια», αλλά αυτό δεν σημαίνει πως με βρίσκει σύμφωνο. ‘Νταξ’;
Alejis Tsimplas
19 Φεβρουαρίου, 2013 4:55 μμ
αυτο ρε ειναι κνιτοσαιτ !!!!!!!
πας καλα;
που μας εστειλες παλι 🙄
Spin's
19 Φεβρουαρίου, 2013 4:00 μμ
Πάντως το κκε είναι μπαχαλομηδενοκόμμα. όποτε αναφέρεται γίνεται της πουτάνας 😛
Alejis Tsimplas
19 Φεβρουαρίου, 2013 5:38 μμ
ουπς εκτακτη ανακοινωση του κωματος για τον Τζιμακο- Τζιπακο … τι σου ναι ομως ο λαικισμος ενα πραμα …
Τόσο η σκοπιμότητα όσο και η μορφή της επίθεσης του Τζιπακου κατα του κομματος της εργατιας, δεν αφήνουν κανένα περιθώριο για ερωτηματικά, ήταν ενέργεια προβοκατόρικη.
Αντικειμενικά στρέφεται ενάντια στο λαϊκό κίνημα
Τέτοιες ειρωνιες ποτέ δεν ήταν προϊόν ενος υγιειους και ρωμαλεου προλεταριακου χιουμορ ακόμη και των πιο ελευθεριακων και παρακμιακων εκδηλώσεών του.
Οι ακροατες και οι αγοραστες των cds του πρέπει να βγάλουν συμπεράσματα.
Το ΚΚΕ δεν έπεσε ποτέ στην παγίδα να θεωρήσει εχθρούς του τους μουσικους, τους συνεργατες και τους αθωους ακροατες του Τζιπακου, ανεξάρτητα τη θέση που παίρνουν απέναντι στην επίθεση στο κομμα της εργατιάς.
Είναι και αυτοί τμήμα της εργατικής τάξης που ζουν και θα ζήσουν ακόμη χειρότερα την κόλαση της αντιλαϊκής και αντεργατικής λαίλαπας,γιαυτο και τους καλούμε να στρατευθουν στις γραμμές ακροατών και τηλεθεατων του ΠΑΜΕ
καπως ετσι …
ενα κεντρικο κειμενο παιζει και με καθε ευκαιρια αλλαζουν τα ονοματα, τους χρονους και τους τοπους
κατα τ αλλα το κωμα συρτα τη μπαλα και συρτακι ατελειωτο
giorgalis
19 Φεβρουαρίου, 2013 5:49 μμ
Ρε το κόμμα γιατί το μπλέκεις;
Το θέμα είναι τι λέει ο τζιπάκος για τους «εβραιοναζήδες» τους μετανάστες (με τα καλάσνικοφ) και την αστική δημοκρατία (που πρέπει επιτέλους να σταματήσει να είναι απάνθρωπη)
εγώ πχ διαφωνώ μαζί του και λέω πως ο τζιπάκος είναι γτπ αντιεξουσιαστής 😉
LAGARTSAS-A
19 Φεβρουαρίου, 2013 11:07 μμ
Απεργία! Ουάου!
Νέα 24ωρη πανελλαδική απεργία κήρυξαν για αύριο Τετάρτη η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ. Όλοι οι κλάδοι κατεβαίνουν στην απεργία με διαφορετικά αιτήματα, γιατί ο καθένας είναι στην καρακοσμάρα του και νοιάζεται μόνο για να σώσει τον κώλο του.
Η γενική απεργία κρίθηκε απαραίτητη από τα κομματόσκυλα και τους εργατοπατέρες γιατί πρέπει να εκτονωθεί η ένταση που υπάρχει στην κοινωνία, ώστε να μην κινδυνέψει το καθεστώς.
Όλοι ξέρουν πως με μια γενική απεργία διαρκείας η κυβέρνηση θα πέσει σε λίγες ημέρες αλλά δεν το θέλουν αυτό γιατί θα χάσουν τα προνόμιά τους, οπότε κάνουν 24ωρες απεργίες για να κάνουν οι εργαζόμενοι παρέλαση και περιφορά των πανό στο κέντρο της Αθήνας, να εκτονώνονται φωνάζοντας ντεμέκ επαναστατικά συνθήματα –του στυλ «Εμπρός λαέ μην σκύβεις το κεφάλι – Ξεκινά το τούρκικο και θα το χάσεις πάλι»-, και μετά να πηγαίνουν για φραπέ, φαΐ, Σουλεϊμάν και νάνι.
Οι απεργιακές διαδηλώσεις είναι όλο και πιο αδύναμες, αφού οι εργαζόμενοι μειώνονται διαρκώς και οι άνεργοι προτιμούν να κάθονται να κλαίνε τη μοίρα τους από το να τρέχουν να διαδηλώνουν για να μην χάσουν μέρος του μισθού τους τα λαμόγια που διόρισαν η Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ.
Ο ΣΥΡΙΖΑ ποντάρει πολλά στην απεργία, για να ανεβάσει το ποσοστό του στις δημοσκοπήσεις, και προσπαθεί να πείσει τους εκατοντάδες χιλιάδες οπαδούς του ΠΑΣΟΚ -που έχουν λατρέψει τώρα τελευταία τον ΣΥΡΙΖΑ- να κατέβουν στη διαδήλωση και να το παίξουν επαναστάτες που παγιδεύτηκαν επί δεκαετίες στο δημόσιο και τους ακριβούς καναπέδες από τους πανούργους πολιτευτές του ΠΑΣΟΚ, αν και οι ίδιοι ήταν φτιαγμένοι για μεγάλα πράγματα επειδή είναι αδικημένες μεγαλοφυΐες.
Το ΚΚΕ δεν θα περιφρουρήσει αύριο τη Βουλή από τους αναρχικούς και τους άλλους διαδηλωτές -επειδή τα ποσοστά του έχουν πέσει πολύ και υπάρχει ο κίνδυνος να μείνει εκτός Βουλής και να χάσει την κρατική επιχορήγηση του καπιταλιστικού καθεστώτος-, ενώ υπάρχει η πιθανότητα να πέσει και λίγο σπρωξίδι με τα ΜΑΤ, για τις ανάγκες της τηλεόρασης αλλά και για να αποδείξει το ΚΚΕ πως είναι επαναστατικό, αν και οι απολυμένοι και οι απλήρωτοι του Ριζοσπάστη μάλλον θα απουσιάζουν από την αυριανή διαδήλωση, γιατί είναι άνεργοι και άφραγκοι, οπότε δεν μπορούν πια να θεωρούνται κομουνιστές.
Τρία σχεδόν χρόνια μετά την χρεοκοπία της χώρας, όποιος περιμένει λύση από τα υπάρχοντα κόμματα και τις παρελάσεις των ξεπουλημένων εργατοπατέρων στο κέντρο της Αθήνας, να πάει να κοιταχτεί σε κάνα γιατρό.
Η μόνη λύση είναι στάση πληρωμών από μέρους μας, γενική απεργία διαρκείας και να κατέβουν οι πολίτες στο Σύνταγμα ενωμένοι, χωρίς κομματικές σημαίες, απαιτώντας ισότητα, δικαιοσύνη και αξιοπρέπεια.
Θέλω να εκφράσω τον σεβασμό μου σε αυτούς που αντιστέκονται πραγματικά και σε όσους αγωνιστές βρίσκονται στις φυλακές, και κλίνω ευλαβικά το γόνυ στη μνήμη των ανθρώπων που αντιστάθηκαν και έπεσαν υπερασπιζόμενοι τη Δημοκρατία.
(Παρ’ όλα αυτά, θα πάω στη διαδήλωση.)
http://pitsirikos.net/2013/02/%CE%B1%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CE%BF%CF%85%CE%AC%CE%BF%CF%85/
Θα συρθουμε τωρα και σ αυτή την απεργια των ασφαιρων πυρων των συνδικαλισταδων και των κομματικων φορεων τους, μεχρι τοτε που εργαζομενοι, ανεργοι, απελπιζμενοι, πεινασμενοι, μαθητες, φοιτητες, δεινοπαθουντες, αποφασισουμε να προχωρησουμε σε μαζικες κινητοποιησεις διαρκειας που θα γκρεμισουν τους τυραννους εκμεταλλευτες-καταπιεστες και τα σφουγγοκωλαρια τσιρακια τους.
oldboy99
22 Φεβρουαρίου, 2013 2:28 μμ
Δηλώνω απερίφραστα φαν του Τζιμάκου έως…παρεξήγησης μην πω! Η τέχνη δεν «στρατεύεται»… Πανούσης μια όαση εδώ και δεκαετίες ρε!
καψουρης με τους Ρουληδες
22 Φεβρουαρίου, 2013 4:53 μμ
ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΕΙΠΕ Ο ΤΖΙΠΑΚΟΣ … ΜΙΑ ΧΑΡΑ
ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΡΩΤΗΞΗ ΓΙΑ ΡΟΥΛΗΔΕΣ
στις 9/10/ 2012 ειχαμε επισκεψη της Μερκελ και αγαναχτησμενοι πατριωτες, ΓΣΣΕ, ΑΔΕΔΥ, Συριζα, ΚΚΕ, Ανταρσυιοι/ ΜΛουδες, (ακομα και καποια στεκια τσιμπησαν) καλουσαν σε συλλαλητηρια Συνταγμα και Ομονοια εναντια στην «προκλητικη» επισκεψη
πριν κανα διημερο ηταν εδω ο Ολαντ … αυτον που αποκαλουσε Ολαντρεου ο Τζυμπρας και αυτον που αποκαλει πιονι του διεθνους μονοπωλιακου κεφαλαιου και των τραπεζων το ΚΚΕ και δεν κουνηθηκε φυλο, αρκεστηκαν σε κατι ψιλοανακοινωσεις και αξιωματικοαντιπολιτευτης ο Συριζα σε κλαψουρισματα μεσω Σκουρλετη που δεν καταδεχτηκε να τους συναντησει ?
τι αλλαξε ?
Με την Μερκελ ολα πουτανα, στον Ολαντ ανοχη, μηπως οταν ερθει ο Ομπαμιας θα εχουμε και υποδοχη στο αεροδρομιο με γαρυφαλα ?
μα τι παθανε ολοι ?
1) στρατευτηκαν τελικα στο αντιΜερκελιστικο μετωπο και συνομολογουν πλεον πως, ο σοσιαλιστης Ολαντ ειναι καλος και η ναζιστρια Μερκελ καριολα ?
2) αντιληφθηκαν (κομματι δυσκολο …) εν τελει , οτι δεν ειναι προσωπικο θεμα, Μερκελ, Σαρκοζυ, Καμερον, Ομπαμα κλπ, αλλα ειναι αγωνας καπιταλισμου και βαρβαροτητας VS ανθρωποτητα και ζωη και αρα δεν χρειαζονται ανεμομυλο-μαχιες, εναντια στα συμβολικα πιονια ?
3) κατι αλλο μηπως ?
τρυποκάρυδος
22 Φεβρουαρίου, 2013 5:08 μμ
αυτό που διακυβεύεται στις Σκουριές δεν είναι απλώς ένα ζήτημα «περιβαλλοντικής ευαισθησίας» απέναντι στο «αναπτυξιακό όραμα». Αυτό που διακυβεύεται στις Σκουριές είναι το δόγμα που θα ορίζει τη ζωή μας στο άμεσο μέλλον
http://xorostiskarmaniolas.espivblogs.net/2013/02/20/λίγα-λόγια-για-τις-σκουριές-χαλκιδική/
pagal
22 Φεβρουαρίου, 2013 5:44 μμ
«Αυτό που διακυβεύετα…… το δόγμα που θα ορίζει τη ζωή μας» !!!!!
Σιγά μη διακυβεύεται και η ύπαρξη του ανθρωπίνου είδους……ή και αυτού ακόμα του Σύμπαντος !
Απίστευτοι εμμονικοί των άκρων !
Δεκάρα δε δίνεται για το δάσος της Χαλκιδικής, για το κυάνιο ή και για οτιδήποτε άλλο
Μόνο να κολλήσετε αγωνιστικά ένσημα να τα επιδεικνύετε στις «μαζώξεις» και στα νυφοπάζαρα του «χώρου»
Πήρατε άραγε χαμπάρι ότι στον Πολύγυρο και στα χωριά οι Χαλκιδικιώτες είναι συντριπτικά υπέρ της εξόρυξης?…. Αυτό πως ξεπερνιέται?
Πόσο «αναρχικό» και «αριστερό» είναι να αποφασίζουν κάποια άεργα φρικιά και κάποιοι επιδοτούμενοι κουλτουριάρηδες απ την Αθήνα το τι θα κάνουν* οι κάτοικοι της Χαλκιδικής?
* «Να γίνουν μελισσοκόμοι» κατά το «ας φαν παντεσπάνι»
parameter λ
22 Φεβρουαρίου, 2013 6:07 μμ
άληθεια; Έγινε και διαδήλωση υπέρ της εξόρυξης;
Cotton Ni
22 Φεβρουαρίου, 2013 10:42 μμ
Κοίτα να δεις που τα «άεργα φρικιά» άλλαξαν και λούκ! Είναι και πολλά εκεί στη Θεσσαλονίκη, πανάθεμά τα…