ΟΙ ΕΠΟΝΕΙΔΙΣΤΕΣ ΜΑΜΑΔΕΣ ΤΩΝ ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ
και τα φαντασιακά τέκνα τους
Της eris
Και εκεί που περπατάς κατηφής μεν, σκεπτικός δε, στους δρόμους της πόλης σου, πετυχαίνεις αυτή την αφίσα https://athens.indymedia.org/post/1526590/ και χάνεις 10 μονάδες iq στα πρώτα δευτερόλεπτα ανάγνωσης. Αφού σκουπίσεις τα σαλάκια από τα ορθάνοιχτα χείλη σου και επαναφέρεις το επίπεδο της σκέψης σου σε πάνω κάτω φυσιολογικά επίπεδα, αρχίζει να σου τη δίνει. Και πάνω που θεωρούσες το βόλο και τον Πειραιά ως απόλυτους πάτους στον μη απορροφητικό βόθρο της ελληνικής κοινωνίας, ανακαλύπτεις ότι τόσο η καταβόθρωση, όσο και η απελπισία, μιμούνται την ανθρώπινη ηλιθιότητα: δεν έχουν μήτε πάτο, μήτε όριο.
Ας πιάσουμε αυτή λοιπόν την ωδή στην υποκρισία και την αποβλάκωση από το τέλος της. Από την υπογραφή της: Μαμάδες των Εξαρχείων. Γενικά καμμία μας δεν έχει πιστεύω πρόβλημα με τις μαμάδες perse, μάνα μητέρα μαμά, ούτε με την εμφάνιση τους ως πολιτικό υποκείμενο σε θέματα που άπτονται της ιδιότητας τους. Δεν υπάρχει δηλαδή κανένα πρόβλημα να μιλήσουν ως μαμάδες κάποιοι άνθρωποι, πχ για μια παιδική χαρά, ένα βρεφονηπιακό σταθμό, για ελευθεριακή εκπαίδευση, την ενδοοικογενειακή βία, ή οτιδήποτε άλλο συνάδει με την εμφάνιση της ταυτότητας τους. Όταν όμως ο λόγος αφορά το δημόσιο χώρο και η ταυτότητα που προβάλλεται είναι αυτή της μαμάς, τότε μάλλον πρόκειται για ένα παλιό και δοκιμασμένο τέχνασμα. Τη χρήση της παιδικής ηλικίας ως πολιορκητικό κριό του μικροαστισμού. Είναι αυτά τα παιδάκια που δια στόματος των γονέων τους και των εργολάβων θέλουν να έχουν πρόσβαση και στην πιο ερημική παραλία, στην οποία μετά τη διάνοιξη δρόμου ξεφυτρώνουν ουχί παιδικές χαρές αλλά ναιτ κλαμπ, τα ίδια που τραυματίζονται εφ΄όρου ζωής στη θέα ενός τζάνκι, αλλά προφανώς χαζογελάνε όταν οι καλοί φίλοι των μαμάδων τους βαράνε το ίδιο τζάνκι μέχρι να κυλήσει αίμα και μυαλά στο δρόμο, τα ίδια κοντολογίς που ξεπροβάλλουν σε κάθε προσπάθεια αποστείρωσης του δημόσιου χώρου. Ως άλλοι περιφερόμενοι «κάτοικοι κέντρου» αυτά τα φαντασιακά κωλόπαιδα κάνουν τη ζωή ποδήλατο τόσο στα πραγματικά παιδάκια (που δοθείσης ευκαιρίας θα τιμωρήσουν τους μικροαστούς γονείς τους) όσο και στους ενήλικες. Και η ντροπή συσσωρεύεται και κάποια στιγμή θα κατακλύσει όσους χρησιμοποιούν τα τέκνα τους ερήμην τους για τη δικαιολόγηση των δικών τους συμφερόντων.
Πάμε λοιπόν και στην ίδια την αφίσα. «Φίλε/φίλε που έρχεσαι στα Εξάρχεια για ένα μπάφο, σου προτείνουμε να βάλεις μια γλαστρούλα στο μπαλκόνι σου, ή, αν η κηπουρική δεν είναι το φόρτε σου, βρες ένα μικρό παραγωγό να σε φροντίσει». Έτσι μίλησαν οι μαμάδες των Εξαρχείων, που μάλλον νομίζουν ότι είναι μαμάδες του Βερολίνου. Αυτή είναι η πόλη μας λοιπόν, ηλιόλουστη, χαρούμενη, γλαστρούλες με φούντες στα μπαλκόνια, μπάτσοι χαμογελαστοί που βοηθάνε τις μαμάδες να περάσουν απέναντι στο δρόμο, κάθε δυο τετράγωνα ένας πάγκος λαϊκής με χαρούμενους αγρότες, όλα τα καλούδια τους απλωμένα στα χειροποίητα καλάθια τους, τι σέλινα, τι μαϊντανοί, τι ντομάτες, τι φούντες γουάιτ γουίντοου, να΄σου και οι οπιούχες παπαρούνες, τι ωραία που είναι να΄σαι μια μικρή βρωμερή Μαρία Αντουανέτα και να ζεις στο φρηντριχσάιν, τι θέλουν αλήθεια τα κωλόπαιδα που ρισκάρουν τη σύλληψη για ένα μπάφο στο δρόμο; Αφού μπορούν να το βάλουν σε μια γλαστρούλα σπίτι τους, οι παλιοτεμπέληδες, καμιά μαμά των Αθηνών δε θα τους καρφώσει στους μπάτσους άλλωστε, ή να βρουν ένα μικρό παραγωγό από αυτούς που μια απλή βόλτα στην επαρχία αρκεί για να εντοπίσεις και να τους στέλνει κάθε μήνα ένα καλάθι με αγνή, αψέκαστη, βιολογική φούντα; Τέτοια ερωτήματα τριβελίζουν τα μικρά κεφαλάκια των Μάριων Αντουανετών όλου του κόσμου, λίγο πριν τη λαιμητόμο.
«Δεν αντέχουμε άλλο την ποδαρίλα που πουλάν οι έμποροι και που αναγκαστικά αναπνέουμε εμείς και τα παιδιά μας αφού έχεις κάνει όλους τους γύρω δρόμους τεκέ», συνεχίζουν ακάθεκτες οι μαμάδες του φρηντριχσάιν. Οι μαμάδες με την ευαίσθητη μυτούλα, που δεν αντέχουν άλλο την μυρωδιά του μπάφου που ως τοξικό σύννεφο καταπίνει τα Εξάρχεια, τα αμόλυντα από το καυσαέριο Εξάρχεια, με το γνωστό καθάριο αθηναϊκό αγέρι, το αμόλυντο από τους ρύπους της βιομηχανίας και των αυτοκινήτων, μάταια να πασχίζει να πάρει τη μπαφίλα μακριά. Κατάλαβες φίλε μου, εκεί που καβατζώνεσαι σε ένα πεζόδρομο να πιείς ένα γάρο, να σου και ξεπηδά μια μαμά να σου τρίψει στη μάπα τα λεκιασμένα από τη φουντίλα παιδικά πνευμόνια του μούλικου της. Γιατί κυρά μου; Έρχομαι εγώ εκεί που αλλάζεις τις πάνες στο αγγελούδι σου να σου πω ότι μου βρωμάνε τα σκατά του; Τόσο χώρο έχουν τα Εξάρχεια, είναι ανάγκη να φέρεις το παιδάκι σου στην πιο σκοτεινή γωνία; Ζωή είναι αυτή; Με τέτοιες μαμάδες τι να τους κάνει το κράτος τους μπάτσους;
«Ψωνίζοντας εδώ συντηρείς μαφίες, στηρίζεις την προσπάθεια αδρανοποίησης/γκετοποίησης της περιοχής και παίζεις με επιτυχία το παιχνίδι των μπάτσων». Αφού οι δυο προηγούμενες προτάσεις σου΄χουν κάνει το μυαλό κιμά, αμολάνε κ αυτή, σα γροθιά στο στομάχι. Πράγματι, ψωνίζοντας φούντες, είναι πολύ πιθανό να ενισχύεις τη μαφία, αυτό είναι άλλωστε και ένα κυρίαρχο επιχείρημα για τη νομιμοποίηση της, η οποία μαφία ενισχύεται επίσης και με κάθε δραστηριότητα γρήγορου και ενίοτε παράνομου κέρδους. Ενισχύεις πχ τη μαφία του Mελισσανίδη κάθε φορά που βάζεις βενζίνη στο αμάξι σου και τη μαφία των νυχτερινών κυκλωμάτων κάθε φορά που πίνεις το ουισκάκι σου σε κλαμπ και μπαρ. Τη μαφία της καταναγκαστικής παιδικής εργασίας κάθε φορά που αγοράζεις νάικ και τη μαφία του Mπέου και του Mαρινάκη κάθε φορά που πας γήπεδο. Βρισκόμαστε σε μια περίοδο μαφιοζοποίησης της πολιτικής άλλωστε.
Είναι νομίζουμε καλά γνωστό, ακόμα και στις βλακωδέστερες των απανταχού μαμάδων, ότι καμμία πράξη δε δύναται να κριθεί από μόνη της, αν δεν συνυπολογιστεί το πλαίσιο μέσα στο οποίο πράττεται. Και είναι πάγια τακτική φθηνού γκεμπελισμού η απομόνωση ενός προβλήματος από ένα σύνθετο πλαίσιο προβλημάτων και η ανάδειξη του ως η πηγή του κακού. Το προπαγανδιστικό πλάνο πχ της ακροδεξιάς ελληνικής κυβέρνησης είναι να εγκαλεί κάθε αγωνιστική πρακτική της αριστεράς (απεργία, συγκέντρωση, πορεία) για έλλειψη νομιμότητας, αγνοώντας και σιωπώντας για τα τεράστια ελλείμματα νομιμότητας στα ξεπουλήματα της δημόσιας περιουσίας, το βασανισμό συλληφθέντων, τις πολύχρονες καταδίκες αγωνιστών χωρίς στοιχεία κτλ Οι αξιολάτρευτες μαμάδες, σε μια περιοχή τίγκα στα επιχειρηματικά συμφέροντα, γεμάτη μέχρι σκασμού σε μπαρ και φαγάδικα, συχνά πυκνά κακοπληρωμένης ή μαύρης εργασίας, όπου η μαφία των πορτιέρηδων και της προστασίας αλωνίζει ελεύθερα (και αποτελεί κατά πως φαίνεται και πρότυπο για την οργάνωση της περιφρούρησης αναρχικών φεστιβάλ όπου μεταξύ των άλλων καμμιά μαμά δεν ενοχλείται από το γεγονός της συμμετοχής γνωστών τραμπούκων που λίγες μέρες πριν έσπασαν κυριολεκτικά το κεφάλι ενός νέου, μόνο και μόνο επειδή δεν τους άρεσε η φάτσα του και επειδή μπορούσαν), επιλέγουν να ενοχληθούν μόνο από τη φούντα και το εμπόριο της.
Οι ίδιες μαμάδες που όταν κάποιες κατήγγειλαν την ισοπεδωτική βία ενάντια σε χρήστες πρέζας, προέβαλλαν και πάλι εν μέσω ιντυμήντια τις κορούλες τους και το πιθανό ψυχικό σοκ στη θέα των εξαθλιωμένων, για να συνηγορήσουν στα χυμένα μυαλά στο πεζοδρόμιο (θέαμα κατά πως φαίνεται ιδιαιτέρως διασκεδαστικό για τα τερατάκια που αναθρέφουν), που πνίγονται από τη μυρωδιά της φούντας, αλλά όχι από την τσίκνα των φαγάδικων-χρυσορυχείων που κατακλύζουν την περιοχή, που αγανακτούν με το ότι κάποιες γωνιές είναι «άβατον» των φουντάκηδων, αλλά όχι ότι το 90% του δημόσιου χώρου των Εξαρχείων το΄χουν καταλάβει διασκεδασάδικα, που γυρεύουν πογκρόμ ενάντια στα ξένα ντηλέρια αλλά συζητούν επί ίσοις όροις με τη ντόπια –ελληνικότατη ή κυπριακή- μαφία. Είναι οι ίδιες μαμάδες που υστεροβούλως και ανερυθριάστως λένε βρωμερά ψέματα.
Οι μαμάδες πιθανότατα συμμετάσχουν και στα καλέσματα των επιχειρηματιών και κατοίκων των Εξαρχείων ενάντια στη φούντα όπου η εκδίωξη των ντηλεριών είναι κατά τα λεγόμενα τους «ενδιαφέρουσα, διδακτική και διασκεδαστική εμπειρία». Να γιατί καμιά μαμά των Εξαρχείων δεν άνοιξε το στοματάκι της να πει δυο κουβέντες όταν τα τσιμέντα της Βαλτετσίου και της Ναβαρίνου βαφόντουσαν με τα αίματα υποτιθέμενων μικροντηλεριών: το θεωρούσαν ενδιαφέρουσα, διδακτική και διασκεδαστική εμπειρία. Γι΄αυτές και πάνω απ΄όλα, για τα παιδιά τους. Ας μην εκπλήσσονται λοιπόν όσοι εκ των αναγνωστών δέχθησαν προσφάτως νουθεσίες ώστε αν στρίβουν μπάφο να σηκωθούν να φύγουν από εδώ, πρόκειται μάλλον για φίλους και συναγωνιστές των μαμάδων. Που απαιτούν μια πλατεία καθαρή και αποστειρωμένη, χωρίς πρεζάκια αλλά τίγκα στα τραπεζάκια, χωρίς φούντα αλλά τίγκα στις ακριβοπληρωμένες «μπόμπες», όπου οι διαφωνούντες τραμπουκίζονται, μια πλατεία βγαλμένη δηλαδή από τις πιο βρωμερές μικροαστικές ονειρώξεις.
Η αφίσα βεβαίως κρατά το καλύτερο για το τέλος. Αφού πρωτύτερα έχει ασελγήσει με τρεις μόνο προτάσεις επί του πτώματος όχι μόνο της κριτικής σκέψης αλλά και ολάκερου του διαφωτισμού, τρεις προτάσεις που θα έκαναν τον Καρτέσιο και τον Kαντ να ζωστούν με εκρηκτικά και να οργανώσουν επίθεση αυτοκτονίας στο Kαρτιέ Λατέν, που θα έκαναν το Νίτσε να χαμογελάσει κακόβουλα, όπου η τυχαία και μόνο ματιά προκαλεί βλάβη στις εγκεφαλικές λειτουργίες, αφότου με λίγα λόγια έχει κάνει ό,τι περνά από το χέρι των μαμάδων για την μετατροπή μας σε κρετίνους, κλείνει με την ειρωνική προτροπή: για σκέψου το! Και δεν πρόκειται να ξανασκεφτείς ποτέ στη ζωή σου.
ΣΚΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΗΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ
παιδιά ενάντια στην παιδική ηλικία
Jaquou Utopie
20 Ιουνίου, 2014 5:10 μμ
το eris βγαίνει απ’ την Έριδα;
Miou Mioutha
20 Ιουνίου, 2014 6:28 μμ
Είσαι πολλά κιλά μάλακας/ω @eris
Miou Mioutha
20 Ιουνίου, 2014 6:30 μμ
Και έλα να ξαναψωνίσεις από τη μαφία που βγάζει όπλα απέναντι σε συντρόφους, που αλληλοεκτελούνται στα στενά μας, που τσαμπουκαλεύεται σε καθεμια/ενα που δεν τους γεμίζει το μάτι.
Έλα να ψωνίσεις και θα περάσεις καλά.
eris
20 Ιουνίου, 2014 7:31 μμ
ευχαριστώ καταρχάς για τις διαδικτυακές απειλές: επιβεβαιώνουν μέρος του κειμένου για την κατάντια της ευρύτερης περιοχής. κατά τ΄άλλα ξέρεις πολύ καλά ότι όλα αυτά για τα οποία κατηγορείς τη ναρκομαφία (που δεν είναι η μόνη που δρα στην περιοχή) τα κάνουν επίσης -και με το παραπάνω- και όλοι αυτοί που υποτίθεται ότι είναι ενάντια στη μαφία. οπότε άσε τα ψόφια.
Miou Mioutha
20 Ιουνίου, 2014 10:01 μμ
Έβγαλες τον οχετό σου στον //γράφο και δε θα πάρεις και απάντηση; Συνέχισε έτσι, συνέχισε τους τερατώδεις παραλληλισμούς με τη μαφία και τα φαστφουντάδικα, τη μαφία με τους χτυπημένους τοξικοεξαρτημένους. Αλλά κυρίως συνέχισε να κάνεις τα ψώνια της φούντας σου από τα καλόπαιδα που βγάζουν ‘μεροκάματο’ με την ανοχή και ευλογία τους κράτους και των μπάτσων του.
Συνέχισε και κάποια στιγμή θα τα πεις με κάποιον απο κοντά, μπορεί να μην είμαι εγώ, μπορεί να είναι άλλος. Αλλά θα γυρίσει ο τροχός.
eris
21 Ιουνίου, 2014 9:41 πμ
«ενδιαφερουσα, διδακτικη και διασκεδαστικη εμπειρια», το αποκαλειτε αυτο ετσι δεν ειναι;αν κ δεν ψωνιζω φουντα,ποσο μαλλον απο τα εξρχεια, τι θα συνεβαινε αν ψωνιζα δηλαδη;για πες. μυαλα στο τσιμεντο, τυφλωση, θανατος;εγιναν αυτα, οχι;γαργαρα εκανες τα οσα εγραψα για τις διαφορες μαφιες, οκ, αλλα που τα δες τα φαστφουνταδικα στα εξαρχεια ρε ψευτη;μπαρ κ νυχτερινα κεντρα εχουμε κ στρατιες μπραβων στην πορτα καποιων απο αυτα. κ κατι κλαμπ ομαδων,ιδιωτικων στρατων του μεγαλομαφιζου μελισσανιδη,που χθες εσπαγαν κεφαλια και την καταληψη της στρουγκας.κ επειδη αρεσκεσαι στις διαδικτυακες απειλες, συνεχισε και εσυ να υπερασπιζεσαι τα συμφεροντα των μαγαζατορων και των μπραβων της περιοχης και θα δεις, θα γυρισει ο τροχος.
Μαϊμού Παραλληλογράφος
23 Ιουνίου, 2014 6:03 μμ
Miou Moutha θα την σπάσεις στο ξύλο εννοείς ;
EAAK
20 Ιουνίου, 2014 6:30 μμ
Από το PretentEris.
pagal
20 Ιουνίου, 2014 6:58 μμ
«πνίγονται από τη μυρωδιά της φούντας, αλλά όχι από την τσίκνα των φαγάδικων»
Μιλάμε για ανάλυσάρα-όχι μαλακίες !
Γελοία μεν η αφίσα….μνημείο γελοιότητας δε το άρθρο της συντρόφισσας
Από κάτι τέτοια καταλαβαίνεις πόσο «για τα πανηγύρια» είναι ο «χώρος»….μιλάμε πλέον για κρετινισμό
Mind the Gap
20 Ιουνίου, 2014 10:14 μμ
Προφανώς σου χαλάσανε τα ασφαλή σου ψώνια, στο «άβατο» της «ευρύτερης περιοχής» και την διασκεδαστική βολτούλα σου στα λούμπεν μέρη.
Κρίμα … μπορείς όμως να απευθύνεις ένα κάλεσμα να έρθουν οι μαφίες στη δική σου γειτονιά, να μην ξενιτεύεσαι κιόλας …
eponymos
21 Ιουνίου, 2014 7:33 μμ
καλά εσυ αυτό κατάλαβες απο το κείμενο;τόσος φανατισμός τυφλώνει.
pagal
21 Ιουνίου, 2014 7:59 μμ
….μια χαρά κατάλαβε ο Gap και το σχόλιό του είναι πολύ εύστοχο
Εσύ είναι αμφίβολο το αν κατάλαβες
Μαϊμού Παραλληλογράφος
23 Ιουνίου, 2014 4:06 μμ
ΑΣΕ ΜΑΣ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΟΥ
risinggalaxy
21 Ιουνίου, 2014 6:44 πμ
κρίμα για τον παραλληλογράφο. άντε με το καλό και κείμενα της μαφίας
Jaquou Utopie
21 Ιουνίου, 2014 1:20 μμ
Μην κλαις και μη λυπάσαι που βραδιάζει… Ο Παραλληλογράφος μου είπε να σου στείλω χαιρετίσματα.
μανικακος
21 Ιουνίου, 2014 3:42 μμ
φάε κανα ακτινίδιο ρε ψηλέ 😀 😀 😀
risinggalaxy
22 Ιουνίου, 2014 5:53 πμ
όλα για πλακίτσα από μακριά. Προφανώς
μανικακος
22 Ιουνίου, 2014 11:07 πμ
φυσικά για πλακίτσα ρε στουμπωμένε, γιατι αμα επρεπε να σου απαντησω σοβαρα θα επρεπε να σε βρίσω τετοιος κόπανος που είσαι. λες κ δεν ξερεις τι ειναι ο παραλληλογραφος ή ποιοι ειναι απο πισω….. ασταδιάλα….
Spin
23 Ιουνίου, 2014 9:12 μμ
Πείτε επιτέλους ποιοι είναι από πίσω 😛 😛 😛
μανικακος
23 Ιουνίου, 2014 10:38 μμ
Ο Τζώρτζ, η ΝΤΠ, τα ψεκαστικά και η Κανέλη….
Narrator
21 Ιουνίου, 2014 1:35 μμ
ότι είστε μαλάκες το ήξερα ρε παιδιά, αλλά και τόσο μικροαστοί να θέλετε να κάνετε και παιδιά μέσα στη μαυρίλα, το σκοτάδι και το έρεβος; πέφτω από τα σύννεφα.
μανικακος
21 Ιουνίου, 2014 3:48 μμ
Αμα περιμεναμε τον Σοσιαλισμό για να διαιωνίσουμε το ειδος, δε θα ειχαμε γεννηθεί ποτε….
για φαντασου να μην υπήρχα :ν
Johnny
21 Ιουνίου, 2014 2:25 μμ
παραλληλογραφε αμα γουσταρεις δημοσιο τεκε,σπιτι σου.
μανικακος
21 Ιουνίου, 2014 3:19 μμ
γιατί ρε Τζώνη, απο τα δεντρα σου κόβουμε;
Μαϊμού Παραλληλογράφος
23 Ιουνίου, 2014 4:17 μμ
Σιγά μην κάνω το σπίτι μου δημόσιο τεκέ.
μανικακος
21 Ιουνίου, 2014 3:18 μμ
Μια χαρά τα λέει ο Ερης. Αμα δε σας αρέσει να πάτε αλλου.
Φούντα-μπάλα-κοψίδια….
Μαϊμού Παραλληλογράφος
23 Ιουνίου, 2014 4:17 μμ
ε ρε βίγκαν που σου χρειάζονται
Jaquou Utopie
21 Ιουνίου, 2014 3:27 μμ
H καλύτερη φάση πάντως είναι αυτοί που νομίζουν πως ο Παραλληλογράφος είναι κάποιου τύπου αίρεση όπου όλοι μαζί ασπαζόμαστε τα ποστ που ανεβαίνουν και πριν κάθε ανάρτηση γίνεται ομαδική τελετή οργίων που περιλαμβάνει και όρκο ταύτισης.
Ψιτ, ‘Ερις, τσέκαρε κι εσύ λίγο τη λογική σου πουλάκι μου γιατί από τα τόσα άλματα είναι έτοιμη για πρωταθλητισμό. Μέχρι και χρυσό ολυμπιακό μετάλλιο χτυπά.
Johnny
21 Ιουνίου, 2014 3:55 μμ
Τα εξαρχεια ειναι και θα παραμεινουνε χωρος πολιτικης ζυμωσης και οχι δημοσιος τεκες,τωρα αμα δεν καταλαβαίνετε οτι πρεπει να τελειωσει η ιστορια με τις φουντες και τις καθε λογης κανιβαλιστικες συμπεριφορες νίπτω τας χείρας μου.
Μαϊμού Παραλληλογράφος
23 Ιουνίου, 2014 4:16 μμ
Τι εννοείς κανιβαλιστικές συμπεριφορές ;
risinggalaxy
22 Ιουνίου, 2014 5:53 πμ
Όταν άνθρωποι κινδυνεύουν και απειλούνται από τις μαφίες εδώ και δύο χρόνια και ο Παραλληλογράφος επιλέγει να ανεβάζει κείμενο που τις στηρίζει, τότε ναι, είναι «ο Παραλληλογράφος».
Jaquou Utopie
22 Ιουνίου, 2014 11:02 πμ
Επιμένεις κι ας ξέρεις.
Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε… Κρίμα και για σένα λοιπόν…
υ.γ.
το κείμενο δεν στηρίζει τις μαφίες. Καλά τα λογικά άλματα αλλά καλό θα ήταν να αποδίδουμε και καμιά φορά τις πραγματικές «ευθύνες» σε αυτόν που γράφει, όχι τις προβολές που κάνουμε επειδή είμαστε ευαισθητοποιημένοι με το θέμα.
Η Ίρις έγραψε ένα σαφώς προβοκατόρικο κείμενο για να την πει στην αφίσα των μαμάδων. Θέλει να κάνει κι αυτή την επανάστασή της ενάντια στον μικροαστισμό και νομίζει πως το θέμα είναι η ελευθερία να πίνεις φούντα όπου γουστάρεις και μια σκέτη από κριτική στην οικογένεια. Το βασικό πρόβλημα είναι πως ενώ ασχολήθηκε με την επιφάνεια (τους ρόλους που αναπαράγει η αφίσα, κάτι που οι δημιουργοί της έκαναν προφανώς εσκεμμένα για όποιον θέλει να καταλάβει), όσον αφορά το πραγματικό ζήτημα έκανε το θέμα «μαφία» γαργάρες χρησιμοποιώντας το αστείο επιχείρημα «αφού υπάρχουν κι άλλες μαφίες γιατί να ασχοληθούμε με αυτή;». Επιπλέον δεν έπιασε το χιούμορ της αφίσας των μαμάδων. Εν κατακλείδει ήθελε απλά να πει τα δικά της.
Τώρα εσύ μας λες πως ξαφνικά όλοι στον Παραλληλογράφο, συμφωνούμε/διαφωνούμε με το κείμενο δεν παίζει ρόλο, στηρίζουμε ουσιαστικά τη μαφία. Κάτι θα ξέρεις παραπάνω…
ερις
24 Ιουνίου, 2014 4:12 μμ
απο που κ ως που στηριζει το κειμενο καποια μαφια? τι λογικη γηπεδικου τυπου ειναι αυτη? 0 ή 1, οπαδος ή αντιπαλος, οποιος δν ειναι μαζι μας ειναι με τους εχθρους κτλ? Καταλαβαινω, ειναι ο πιο ξεκουραστος τροπος να αντιλαμβανεσαι τον κοσμο, μονο που ετσι δε μενει κ πολυς κοσμος να αντιληφθεις.
sibyl
23 Ιουνίου, 2014 12:59 μμ
Μα γιατί εξάπτεστε τόσο, αγαπητοί Εξαρχιώτες; Και γιατί τοποθετείτε αυτόματα στη… γειτονιά την εξώτερη όποιον τολμά να σας ασκήσει κριτική; Πολύ περισσότερο, γιατί δεν δράττετε την ευκαιρία να κάνετε την αυτοκριτική σας;
Εξαρχιώτισσα κι εγώ, έλαβα πριν λίγο καιρό, από την Επιτροπή Κατοίκων, 2 μέιλ με την αλληλοσυγκρουόμενη πρόσκληση <>. Η εσωτερική αντίφαση της πρότασης είναι τόσο ειρωνικά προφανής, που αναρωτήθηκα πώς κανείς σας δεν το ένιωσε. Σκέφτηκα να σας το επισημάνω, μα μετά βαρέθηκα –άσε που τα επόμενα μέιλ, με εξαγγελίες του τύπου «Η Θεμιστοκλέους έχει καθαρίσει. Άρα μπορείς άνετα να έλθεις με τ[ο παιδάκι σου]» (!!), με έπεισαν πως έχετε ήδη βυθιστεί, φοβάμαι αλαζονικά, σ’ ένα μύθευμα {γιατί δεν «ξεβρόμισε ο τόπος» –μπρρ, τι μου θυμίζει τούτη η φράση;– επειδή διώξατε παραδίπλα 20 απελπισμένα “ξένα” παιδιά και 2 μαφιόζους: η απελπισία κι η κάθε λογής μιζέρια παραμένουν και τα παιδιά, τα δικά σας και τα ξένα, αναπόφευκτα τη ρουφούν}. Πώς λοιπόν να ταρακουνήσεις μια ομάδα ανθρώπων από τον ομαδικό τους μύθο; Αδύνατον, σκέφτηκα. Κι άραγε αξίζει να τους ταρακουνήσεις, ή μήπως ο όποιος μύθος δίνει ώθηση στο να επιτευχθεί μια αληθινή υπέρβαση;
Κι όσο εγώ χανόμουν σ’ αυτές τις αμφιβολίες, ήρθε αυτό το άρθρο να “ταρακουνήσει”. Άρθρο σκληρό και ίσως υπερβολικό (όπως αρμόζει στην ποίηση), αλλά καλογραμμένο και εν πολλοίς εύστοχο (δηλ. διαθέτει χιούμορ και θίγει, πάνω κάτω, αλήθειες). Μα εσείς, αλίμονο, το αντιμετωπίζετε με οργή και ύβρεις, κουτσουρεύετε και κραδαίνετε μια μόνο φράση του, προκειμένου να το διαβάλλετε ολόκληρο. Και, επιπλέον, οικειοποιείστε εξολοκλήρου κι αυθαίρετα το ρόλο των αντι-μαφιόζων, προσαρτώντας, με περισσή ευκολία κι έπαρση, την καταλυτική και άδικη ρετσινιά του φιλο-μαφιόζου στον όποιο αντιφρονούντα της ρητορικής και δράσης σας.
Αγαπητοί γείτονες, θα πρότεινα να δείτε αυτό το άρθρο ως ΔΩΡΟ: να το διαβάσετε όλο και προσεκτικά (ξέρω ότι κάποιοι από εσάς που ωρύεστε διάβασαν μόνο το μισό), ώστε να αναλογιστείτε εκ νέου τις δράσεις και τα πιστεύω σας, ή και να επισημάνετε, ψύχραιμα και με επιχειρήματα, τυχόν αντιγνωμίες σας. Μόνο με αυτό τον τρόπο, άλλωστε, επιτυγχάνεται η «πολιτική ζύμωση», φίλε Johnny. Και το σπίτι καθαρίζει όχι με το να κλείνουμε τα παράθυρα, μην μπει η βρόμα, αλλά με το να “ξεσκονίζουμε” και να “αερίζουμε” (δηλ. να μελετάμε και να ανανεώνουμε), ξανά και ξανά, το εσωτερικό του…
Ένα σχόλιο στο σχόλιο της Jaquoutopie: Καταρχάς, ορθώς υπερασπίζεσαι τoν ελεύθερο (πολύπλευρο) λόγο της ιστοσελίδας, ενάντια στις ανόητες (ενίοτε και κακόβουλες) επιθέσεις. Κατά δεύτερον, όμως, το υποτιθέμενο «χιούμορ της αφίσας» απέχει πολύ από την πραγματικότητα (γεγονός που με χιούμορ επισημαίνει κι η eris): ως εκ τούτου, είναι άστοχο (εκτός κι αν αποσκοπεί σε πολιτικές αλλαγές, πράγμα που δεν είναι ξεκάθαρο). Άστοχη και άδικη είναι επίσης η απόπειρα των μαμάδων να προσάψουν στους “αγοραστές” χρέη κι ενοχές που δεν τους αναλογούν: τα παιδιά αυτά έχουν ευθύνη απέναντι στον εαυτό τους και τους αγαπημένους τους, μα όχι στη συντήρηση κάποιας μαφίας. Το ζήτημα που θέτει το επίμαχο άρθρο, όπως το αντιλαμβάνομαι, δεν είναι το «αφού υπάρχουν κι άλλες μαφίες γιατί να ασχοληθούμε με αυτή;» αλλά το ότι ο καθείς μας συντηρεί μαφίες, με τον ένα ή άλλο τρόπο: από το παιδάκι που θα φάει μπανάνα Dole, μέχρι το γέρο που του αγοράζει παιχνιδάκι πολυεθνικής. Το όλο θέμα, λοιπόν, είναι πολύ πιο περίπλοκο, αφού αναδεικνύεται ένοχη η ίδια μας η ζωή, ζωή που δεν φτιάξαμε οι ίδιοι.
Το να πάρουμε όλη τη ζωή στα χέρια μας, ακούγεται ωραίο: είναι όμως εφικτό; Και τι σημαίνει “ανακτώ την πόλη και ζωή μου”; Αυτοδιορίζομαι ‘μπάτσος’ και διώχνω όσους μ’ ενοχλούν σε άλλες γειτονιές; Μα αυτό δεν κάνουν κι οι λεγόμενοι χρυσαυγίτες, εξ ονόματος των δικών τους παιδιών; «Δεν είναι ίδιοι οι στόχοι», θα μου αντιτάξετε. Ίσως και να ’χετε δίκιο. Το δίκιο και το άδικο ωστόσο, στην προκειμένη περίπτωση, δεν είναι σ’ εμένα τόσο ξεκάθαρα, όσο τουλάχιστον παίρνουν αμφότερα την ίδια, λίγο πολύ, μορφή. Το μόνο σίγουρο, στο οποίο φαντάζομαι όλοι συμφωνούν, είναι πως χρειάζεται μια ριζική πολιτική αλλαγή προκειμένου να εξαλειφθούν οι άλφα ή βήτα μαφίες. Μήπως λοιπόν χρειάζεται να πιέσουμε προς άλλες κατευθύνσεις;
sibyl
23 Ιουνίου, 2014 1:06 μμ
Η «ΑΛΛΗΛΟΣΥΓΚΡΟΥΟΜΕΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ» ΠΟΥ ΣΒΗΣΤΗΚΕ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓ. ΣΧΟΛΙΟ:
…
sibyl
23 Ιουνίου, 2014 1:06 μμ
… «να κατέβουμε να διώξουμε χασισέμπορους και πελάτες κρατώντας… «μια μπύρα ή ένα ποτήρι κρασί στο χέρι» (!!)»
Ανδρέας
23 Ιουνίου, 2014 3:24 μμ
Πιείτε στην υγειά του πασόκ
Μαϊμού Παραλληλογράφος
23 Ιουνίου, 2014 3:34 μμ
Πίνετε, δεν πίνετε , όλοι μαζί τον πίνουμε
μανικακος
23 Ιουνίου, 2014 3:46 μμ
ασε ρε πασοκοχίπη να ούμ’… 😀
Μαϊμού Παραλληλογράφος
23 Ιουνίου, 2014 4:01 μμ
Πασοκοχίτης με τζίβες και ψευδαίσθηση μεγαλείου 😛
Μαϊμού Παραλληλογράφος
23 Ιουνίου, 2014 4:04 μμ
Eris ποια είσαι ; Δεν θυμάμαι να σου έδωσα άδεια να αναρτήσεις κείμενο. Γενικώς το χουμε μπαχαλέψει εδώ μέσα και δεν γουστάρω μία. Πόσο δύσκολο είναι δηλαδή να περνάνε όλα από μένα ;
Μαϊμού Παραλληλογράφος
23 Ιουνίου, 2014 4:05 μμ
«Έφερα κεικ με χόρτο» πρόλαβε να φωνάξει και ο Παραλληλογράφος της σήκωσε μια σκαλωσιά στην μάπα.
Narrator
23 Ιουνίου, 2014 4:26 μμ
«θα φέρω κέηκ» θυμήθηκε και την έπιασε υστερικό γέλιο.
Jaquou Utopie
23 Ιουνίου, 2014 4:29 μμ
#klaiw γοερά!
Μαϊμού Παραλληλογράφος
23 Ιουνίου, 2014 4:06 μμ
Ε ΧΑΡΤΑΕΤΕ! ΛΙΟΣΠΟΡΕ! Κ Ο Τ Σ Υ Φ Ι
Кроткая
23 Ιουνίου, 2014 4:08 μμ
το κειμενο ειναι γιατομπουτσο, εγω διαφωνησα που ανεβηκε, αλλα στον //γραφο πλεον ζουμε τη δικτατορια των διευθυντικων στελεχων.
πισης ειμαι με το Μανικ.
Μαϊμού Παραλληλογράφος
23 Ιουνίου, 2014 4:12 μμ
Το κείμενο είναι όντως γτπ, αλλά πραγματικά δεν σου πέφτει λόγος τι θα ανέβει και τι όχι. ΕΓΩ και μόνον ΕΓΩ μπορώ να ξέρω τι είναι στο πνεύμα ή όχι του //γράφου. Εγώ υμίν ο παράλληλος ο αληθινός.
DrAluca
23 Ιουνίου, 2014 4:18 μμ
ΕΠΙΓΟΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
Χαμογελατε…
Μαϊμού Παραλληλογράφος
23 Ιουνίου, 2014 4:21 μμ
Με εψιλον γιωτα ρε αγόρι μου καλό σε παρακαλώ έρχεται καύσωνας και κάθε ένα γραμματικό λάθος σκοτώνει έναν έψιλον
DrAluca
23 Ιουνίου, 2014 4:24 μμ
Κατω τα χερια απο την ορθογραφια μου και το καροτοκεικ μου!
Χαμογελατε…
Кроткая
23 Ιουνίου, 2014 4:18 μμ
ο διευθυντης το ξερει οτι λες τετοια? κοιτα μην παρεις ποδι κι εσυ, δουλακι :Ρ
Μαϊμού Παραλληλογράφος
23 Ιουνίου, 2014 4:22 μμ
πιες κανά μπάφο να στανιάρεις και έλα μετά να μου πεις εμένα ποιος είμαι και ποιος με ξέρει και ποιος τελικά είναι ποιος και τι μπορεί να κάνει και τι όχι.
αλλαγήκαιγκόλ
23 Ιουνίου, 2014 4:25 μμ
γκολ γκολ γκολ γκολ
4-0
Кроткая
23 Ιουνίου, 2014 4:28 μμ
δε πινω μπαφους και κυριως δεν ψωνιζω απο εξαρχεια νταξ?
κ πισης απολυεσαι
κ δεν υπαρχει γκολ, δοκαρι ηταν :Ρ
Mαϊμού Παραλληλογράφος
23 Ιουνίου, 2014 4:30 μμ
Ο ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΕΝΑΟΣ, ΔΕΝ ΑΠΟΛΥΕΤΑΙ ΔΕΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΑΙ ΔΕΝ ΓΟΝΑΤΙΖΕΙ
τι δοκάρι, οφσαηντ ησαντο 5 !
μανικακος
23 Ιουνίου, 2014 5:11 μμ
Σταλινομπάχαλα Αλέρτ :v
μανικακος
23 Ιουνίου, 2014 5:15 μμ
Кроткая
23 Ιουνίου, 2014 5:29 μμ
εεεεεεεεεεεετσ! ντου!
μανικακος
23 Ιουνίου, 2014 5:30 μμ
πέρασε όξω, κόκκινη !!!
Кроткая
23 Ιουνίου, 2014 5:36 μμ
σιγα μην περασω εξω!
Μαϊμού Παραλληλογράφος
23 Ιουνίου, 2014 4:14 μμ
Μα να διώξει Ματσιούλις και Λασμέ ;
Mαϊμού Παραλληλογράφος
23 Ιουνίου, 2014 4:23 μμ
‘Ελα Κ Ω Σ Τ Α Κ Η ηΗΗηηη αγαααααπημ μουΥΥυυΥΥ , έλα δω άσε κάτω το μπάφο , δεν είναι δικός μας είναι του κυριουυΥυυυΥΥυ
Μαϊμού Παραλληλογράφος
23 Ιουνίου, 2014 4:49 μμ
Έρις με λίγο έρευνα έμαθα για σένα ….»Η Έριδα (αρχ. Ἔρις) ήταν θεότητα της αρχαιότητας. Ήταν κόρη της Νυκτός και θεά της ζήλιας, της διχόνοιας, του τσακωμού και του καυγά. Κατά άλλους ήταν αδερφή του Άρη. Παριστάνεται συνήθως να κουτσαίνει ή να καμπουριάζει, εκτός όταν σπέρνει τα ζιζάνια, οπότε ομορφαίνει και παίρνει καλό παρουσιαστικό, όπως μας λέει ο Όμηρος στην Ιλιάδα.»
Νόμιζες ότι θα με ξεγελούσες τόσο εύκολα ; ; ;
Μαϊμού Παραλληλογράφος
23 Ιουνίου, 2014 4:59 μμ
Μερικές απορίες :
1) «. Να γιατί καμιά μαμά των Εξαρχείων δεν άνοιξε το στοματάκι της να πει δυο κουβέντες όταν τα τσιμέντα της Βαλτετσίου και της Ναβαρίνου βαφόντουσαν με τα αίματα υποτιθέμενων μικροντηλεριών: το θεωρούσαν ενδιαφέρουσα, διδακτική και διασκεδαστική εμπειρία»
Υποτιθέμενα ; Ti εννοεις eris ΄?
2) Eris λες ότι οι «μαμάδες των εξαρχείων» συμμάχησαν με τους μαφιόζους των μπαρ για να διώξουν τους πρεζέμπορες ;
ερις
24 Ιουνίου, 2014 4:01 μμ
1. σε 1 τουλαχιστον ξυλοδαρμο, κανεις δν ηξερε σιγουρα ανειχε πουλησεικατι, ή τι πηγενα πουλησει αυτος που ισοπεδωσαν
2. διαβασε το κειμενο
sibyl
23 Ιουνίου, 2014 5:34 μμ
Αγαπητοί Εξαρχιώτες,
Γιατί εξάπτεστε τόσο; Και γιατί τοποθετείτε αυτόματα στη… γειτονιά την εξώτερη όποιον τολμά να σας ασκήσει κριτική; Πολύ περισσότερο, γιατί δεν δράττετε την ευκαιρία να κάνετε την αυτοκριτική σας;
Εξαρχιώτισσα κι εγώ, έλαβα, πριν λίγο καιρό, 2 μέιλ με την αλληλοσυγκρουόμενη πρόσκληση «να κατέβουμε να διώξουμε χασισέμπορους και πελάτες κρατώντας… «μια μπύρα ή ένα ποτήρι κρασί στο χέρι»(!!)». Η εσωτερική αντίφαση της πρότασης είναι τόσο ειρωνικά προφανής, που αναρωτήθηκα πώς κανείς σας δεν το ένιωσε. Σκέφτηκα να σας το επισημάνω, μα μετά βαρέθηκα –άσε που τα επόμενα μέιλ, με εξαγγελίες του τύπου «Η Θεμιστοκλέους έχει καθαρίσει. Άρα μπορείς άνετα να έλθεις με τ[ο παιδάκι σου]» (!!), με έπεισαν πως έχετε ήδη βυθιστεί, φοβάμαι αλαζονικά, σ’ ένα μύθευμα {γιατί δεν «ξεβρόμισε ο τόπος» –μπρρ, τι μου θυμίζει τούτη η φράση;– επειδή διώξατε παραδίπλα 20 απελπισμένα “ξένα” παιδιά και 2 μαφιόζους: η απελπισία κι η κάθε λογής μιζέρια παραμένουν και τα παιδιά, τα δικά σας και τα “ξένα”, αναπόφευκτα τη ρουφούν). Πώς λοιπόν να ταρακουνήσεις μια ομάδα ανθρώπων από τον ομαδικό τους μύθο; Αδύνατον, σκέφτηκα. Κι άραγε αξίζει να τους ταρακουνήσεις, ή μήπως ο όποιος μύθος δίνει ώθηση στο να επιτευχθεί μια αληθινή υπέρβαση;
Κι όσο εγώ χανόμουν σ’ αυτές τις αμφιβολίες, ήρθε αυτό το άρθρο να “ταρακουνήσει”. Άρθρο σκληρό και ίσως υπερβολικό (όπως αρμόζει στην ποίηση), αλλά καλογραμμένο και εν πολλοίς εύστοχο (δηλ. διαθέτει χιούμορ και θίγει, πάνω κάτω, αλήθειες). Μα εσείς, αλίμονο, το αντιμετωπίζετε με οργή και ύβρεις, κουτσουρεύετε και κραδαίνετε μια μόνο φράση του, προκειμένου να το διαβάλλετε ολόκληρο. Και, επιπλέον, οικειοποιείστε εξολοκλήρου κι αυθαίρετα το ρόλο των αντι-μαφιόζων, προσαρτώντας, με περισσή ευκολία κι έπαρση, την καταλυτική και άδικη ρετσινιά του φιλο-μαφιόζου στον όποιο αντιφρονούντα της ρητορικής και δράσης σας.
Αγαπητοί γείτονες, θα πρότεινα να δείτε το άρθρο της Eris ως ΔΩΡΟ: να το διαβάσετε όλο και προσεκτικά (ξέρω ότι κάποιοι από εσάς που ωρύεστε διάβασαν μόνο το μισό), ώστε να αναλογιστείτε εκ νέου τις δράσεις και τα πιστεύω σας, ή και να επισημάνετε, ψύχραιμα και με επιχειρήματα, τυχόν αντιγνωμίες σας. Μόνο με αυτό τον τρόπο, άλλωστε, επιτυγχάνεται η «πολιτική ζύμωση», φίλε JOHNNY. Και το σπίτι καθαρίζει όχι με το να κλείνουμε τα παράθυρα, μην μπει η βρόμα, αλλά με το να “ξεσκονίζουμε” και να “αερίζουμε” (δηλ. να μελετάμε και να ανανεώνουμε), ξανά και ξανά, το εσωτερικό του…
Ένα σχόλιο στο σχόλιο της JAQUOU-UTOPIE:
Καταρχάς, ορθώς υπερασπίζεσαι τoν ελεύθερο (πολύπλευρο) λόγο της ιστοσελίδας, ενάντια στις ανόητες (ενίοτε και κακόβουλες) επιθέσεις. Κατά δεύτερον, όμως, το υποτιθέμενο «χιούμορ της αφίσας» απέχει πολύ από την πραγματικότητα (γεγονός που με χιούμορ επισημαίνει κι η Eris): ως εκ τούτου, είναι άστοχο (εκτός κι αν αποσκοπεί σε πολιτικές αλλαγές, πράγμα που δεν είναι ξεκάθαρο). Άστοχη και άδικη είναι επίσης η απόπειρα των μαμάδων να προσάψουν στους “αγοραστές” χρέη κι ενοχές που δεν τους αναλογούν: τα παιδιά αυτά έχουν ευθύνη απέναντι στον εαυτό τους και τους αγαπημένους τους, μα όχι στη συντήρηση κάποιας μαφίας. Το ζήτημα που θέτει το επίμαχο άρθρο, όπως το αντιλαμβάνομαι, δεν είναι το «αφού υπάρχουν κι άλλες μαφίες γιατί να ασχοληθούμε με αυτή;» αλλά το ότι ο καθείς μας συντηρεί μαφίες, με τον ένα ή άλλο τρόπο: από το παιδάκι που θα φάει μπανάνα Dole, μέχρι το γέρο που του αγοράζει παιχνιδάκι πολυεθνικής. Το όλο θέμα, λοιπόν, είναι πολύ πιο περίπλοκο, αφού αναδεικνύεται ένοχη η ίδια μας η ζωή, ζωή που δεν φτιάξαμε οι ίδιοι.
Το να πάρουμε όλη τη ζωή στα χέρια μας, ακούγεται ωραίο: είναι όμως εφικτό; Και τι σημαίνει “ανακτώ την πόλη και ζωή μου”; Αυτοδιορίζομαι ‘μπάτσος’ και διώχνω όσους μ’ ενοχλούν σε άλλες γειτονιές; Μα αυτό δεν κάνουν κι οι λεγόμενοι χρυσαυγίτες, εξ ονόματος των δικών τους παιδιών; «Δεν είναι ίδιοι οι στόχοι», θα μου αντιτάξετε. Ίσως και να ’χετε δίκιο. Το δίκιο και το άδικο ωστόσο, στην προκειμένη περίπτωση, δεν είναι σ’ εμένα τόσο ξεκάθαρα, όσο τουλάχιστον παίρνουν αμφότερα την ίδια, λίγο πολύ, μορφή.
Το μόνο σίγουρο, στο οποίο φαντάζομαι όλοι συμφωνούν, είναι πως χρειάζεται μια ριζική πολιτική αλλαγή προκειμένου να εξαλειφθούν οι άλφα ή βήτα μαφίες. Μήπως λοιπόν χρειάζεται να πιέσουμε προς άλλες κατευθύνσεις;
Η ΘΕΙΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ
Μαϊμού Παραλληλογράφος
23 Ιουνίου, 2014 5:40 μμ
το χεις ξαναποστάρει αυτό και μετά σου φταίνε οι μπάφοι 😛
sibyl
23 Ιουνίου, 2014 5:45 μμ
και θα το ποστάρω ξανά και ξανά μέχρι να σταματήσουν οι μαϊμούδες κι οι όμοιοι τους να προσπαθούν να πνίγουν φωνές με τον πλέον μαφιόζικο και εριστικό τρόπο…
Μαϊμού Παραλληλογράφος
23 Ιουνίου, 2014 5:48 μμ
σιγά μη το ποστάρεις ξανά και ξανά, στις 2 σταμάτησες με το που σου έκανα παρατήρηση. Τι φάση με τις μαημούδες ; Ποιος πνίγει φωνές ; Χα χα ERISτικό τρόπο 😛
Mind the Gap
23 Ιουνίου, 2014 9:03 μμ
Έλα ρε θείτσα ρίχτο άλλη μια να εμπεδώσω και γω που δεν είμαι συγγενής των Εξαρχείων.
Δηλαδής μέχρι να ξεμπλέξουμε τα υπαρξιακά μας, τι είναι ο άνθρωπος ; πως χάθηκε η ζωή απ τα χέρια μας ; πόση ανοχή αντιστοιχεί ατομικά στον καθένα μας για την εξαφάνιση της υπερσιβηρικής κάμπιας ; η μπανάνα είναι λιγότερο μαφιόζικη από το καρότο, είμαστε μόνοι στο σύμπαν ; το αλβανικό το ψεκάζουν με εντομοκτόνα ή το κατουράνε ; … σκάστο ρε και το καπάκι και αύριο μέρα είναι, που να πας τώρα να λύσεις αποσπασματικά ένα πρόβλημα, άστο θα διαλογιστούμε όλοι να βρούμε την ολιστική λύση … α και μην ξεχάσω να διαπιστώσω πως φταίει ο καπιταλισμός, στρίψε άλλο ένα να το συζητήσουμε, ντάγκλαρα, άσε θα ξαναπιάσουμε αύριο απ την αρχή …
Τα ίδια έλεγαν και παλαιότερα διάφοροι Εξαρχοφιλόσοφοι για την επιχείρηση αρετή, «να το δούμε σφαιρικά, και μπλα μπλα μπλα», είναι γενικότερο το θέμα», ιδωμένα από την αναπαυτική θέση της θεωρίας «δε αλλάζει τίποτα μωρέ», αλλά η πράξη σταμάτησε την επιχείρηση αρετή και όσοι «αυτοπροσδιορίστικαν» να πράξουν.
sibyl
24 Ιουνίου, 2014 2:08 πμ
???? Σόρι βρε, δεν αγγίζω ψυχοτρόπες ουσίες, πλην της νικοτίνης, για να μπορώ να σε παρακολουθήσω..!!! Αν και κάτι αρχίζεις να λες στην τελευταία παράγραφο (αλλά, πάλι, η διατύπωση είναι τόσο κακή που στο τέλος μάλλον χάνεται)… Μμμ, αν, πάντως, αυτό που αντιλήφθηκες από την τοποθέτησή μου είναι το “δεν αλλάζει τίποτα μωρέ”, τότε θα σου έλεγα, κομψά, πως… δεν κατάλαβες και πολλά (but it’s ok). Το γεγονός όμως ότι δεν κάνεις διάλογο (για να προχωρήσουμε παραπέρα), αλλά με λούζεις εύκολα με χυδαίους (κι ανυπόστατους) χαρακτηρισμούς, μου λέει πως: α) είτε δεν κατανοείς τις ελλείψεις σου (πράγμα προβληματικό), β) είτε έχεις καταλάβει πολύ καλά το τι λέω, αλλά δεν σ’αρέσει και προσπαθείς έντεχνα να το διαβάλλεις και να το αντιστρέψεις (τακτική κρυφοφασιστική). Δεν αποκλείεται, βέβαια, και απλώς να βαριέσαι τη ζωή σου και να πιάνεσαι από μια φαντασίωση και να τη γιγαντώνεις για να αισθανθείς ένα κάποιο γέμισμα… Όπως και να’χει, επειδή αυτά τα στοιχεία τα διαπιστώνω στους περισσότερους εδώ μέσα, εγώ αποχωρώ. Ήλπιζα σε κάτι άλλο: σ’έναν παραγωγικό και επί ίσοις όροις διάλογο. Έχασα. Μπορείτε να χαρείτε πως “κερδίσατε” και να συνεχίσετε να παίζετε ατέλειωτα μεταξύ σας την άγονη και άσκοπη μάχη του πληκτρολογίου (και του χυδαιολογίου), επιβεβαιώνοντας, πάντα μεταξύ σας, το “δεν αλλάζει τίποτα μωρέ”… xx
Mind the Gap
24 Ιουνίου, 2014 9:23 πμ
Αχ ρε θείτσα συγνώμη που δε σε κατανοώ, έχω βλέπεις τις ελλείψεις μου, διότι προφανώς όποιος δε προσχωρεί αυθορμήτως και πρόθυμα στην αποψάρα σου, έχει ένα έλλειμμα έναντι της θεϊκής σου αυθεντίας. Εξ άλλου εγώ δε καταλαβαίνω και πολλά …
Σ ευχαριστώ και για την εξ αποστάσεως ψυχανάλυση και διάγνωση της αίσθησης κενού που νιώθω, το εκτιμώ πολύ αυτό γιατί είναι ακριβοί οι ψυχαναλυτές. Πραγματικά επιτέλους μου γιγαντώθηκε η φαντασίωση που τελευταία μου ήταν πολύ πεσμένη.
Δεν θα μας κεντήσεις άλλα σεντονάκια ;
Θεία στάσουυυυυυυυυυυ μύγδαλα !
Μαϊμού Παραλληλογράφος
23 Ιουνίου, 2014 5:41 μμ
ΟΙ ΚΝΙΤΕΣ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΗΝ ΗΡΩΙΝΗ
ερις
24 Ιουνίου, 2014 3:54 μμ
Αν παντως κρινετε εσεις στον παραλληλογραφο οτι δεγουσταρετε να εχετε τοκειμενο ανεβασμενο, κατεβαστε το, δε θα μπεικανα πολιτικο θεμα.
pagal
23 Ιουνίου, 2014 8:19 μμ
«μπάφοι», «ντιλέρια», «ψωνίζω», «φούντα», «πίνω μπάφους» «τεκες»……
λεξιλόγιο Μπάμπη Σουγιά που θα ταίριαζε, ίσως, σ ένα σαιτ τοξικοεξαρτημένων-χουλιγκάνων, σ ένα μπλογκ (που όπως λέει στην ταυτότητά του) ασχολείται με… «ζητήματα πολιτισμού, πολιτικής, κοινωνίας, κινημάτων, ανθρωπίνων δικαιωμάτων, οικολογίας και οικονομίας.»
Είχα διαβάσει κάποτε κάπου (στο σταλιμιντια νομίζω) το εξής:
«ο χώρος προσπάθησε να πολιτικοποιήσει το λούμπεν και αντί αυτού λουμπενοποιήθηκε ο ίδιος»
ακριβώς περί αυτού πρόκειται
Spin
23 Ιουνίου, 2014 8:22 μμ
Ή παραλληλογράφο θα το βγάζαμε ή «τσο και λο δε λούμπεν γουεη» και το δευτερο ήταν πιασμένο . Ό,τι και να πεις χίλια δίκια θα έχεις. Δεν υπάρχει πχιότητα.
lascapigliata
23 Ιουνίου, 2014 8:53 μμ
Συμφωνώ με το γουρούνι. Απέραντη ιδρυματοποίηση και lifestyle. (άκους εκεί να περνάνε παιδάκια από τους δρόμους)
lascapigliata
23 Ιουνίου, 2014 8:43 μμ
Κόλλησα στο σημείο που λέει ότι δεν έχει πρόβλημα να τοποθετούνται σαν μαμάδες, αλλά μόνο για βρεφονηπιακούς σταθμούς, και όχι για το δημόσιο χώρο (!) Υπάρχει κάποια ομάδα που απαγορεύεται να τοποθετείται για το δημόσιο χώρο και εγώ δεν το έμαθα;
Δεν καταλαβαίνω πιο είναι το πρόβλημα που εντοπίζει στο κείμενο των «μαμάδων» η συγγραφέας, και πού τα είδε για μπάτσους και τα τοιαύτα, μάλλον στο μυαλό της μόνο.
Και γουάου ναι υπάρχει μαφία στην πλατεία. Μεγάλη αποκάλυψη. Ένα οποιοδήποτε κάλεσμα σε μποϋκοτάζ θα αντιμετωπιζόταν έτσι;
Μπορείς να συνεχίζεις να αγοράζεις παπούτσια νάικ, όπως όλοι μας, δεν σε σταματάει κανείς. Τουλάχιστον να συνειδητοποιείς το τί κάνεις όμως.
Μ.Π
23 Ιουνίου, 2014 10:45 μμ
Μπήκε και ο rising για άλλη μια φορά να υποστηρίξει τα καμμένα των εξαρχείων, μας τα χετε πρήξει με τα εξάρχεια, σε ολη την ελλάδα γινονται δράσεις και μεις ασχολούμαστε με τα εξάρχεια που έχουν γίνει γκέτο. Χτυπανε πρεζάκια και νομίζουν ότι χτυπανε την μαφία. Το τι παίζεται στα εξάρχεια ειναι στοις πάσι γνωστό πλέον. Ειδαμε και την ανακοινωση του BOΞ, που λεγανε οτι δεν πηγαν στους μπάτσους γιατι ξέρουν ότι συνεργάζονται με τους μαφιόζους. Δηλαδη σε άλλη περίπτωση θα πήγαιναν; Μήπως να μιλήσουμε για τους αναρχοπατέρες που λυμαίνονται την περιοχη και τα 15χρονα που τα προμηθεύουν με παλούκια για να παίζουν όποτε τους καβλώσει; Ξέρετε ποιους αναρχοπατέρες ρε μάγκες; Αυτους που στην κατάληψη του Χημείου βγηκαν αλώβητοι απο μέσα και σημερα όλως παραδόξως θεωρούνται οι ανάρχες περιοπής στην περιοχή. Από την κατάληψη του χημείου άλλοι βγηκαμε σαπισμένοι στο ξύλο κι αλλοι βγήκαν κύριοι αφου συζήτησαν «πολιτισμένα» με τους μπάτσους. Αυτοί οι ίδιοι σήμερα γυροβολάνε στην πλατεία εξαρχείων και το παίζουν αναρχες δεν συλλαμβάνονται ποτέ και ολα με τις ευλογίες του Α.Τ της περιοχής. Τυχαίο;
Και για να τελειώνω, τα εξάρχεια γίναν τελικά η παρακμάζουσα περιοχη του λάηφ στάηλ των αναρχικών που νομιζουν οτι αναρχία ειναι να πινεις μπαφους να απειλεις πρεζάκια να σου φέρουν δωρεάν μαυρο αλλιώς θα τους γαμήσεις, να πινεις μπύρες να αναβεις φωτιες και να πετάς καμια μολότωφ στο τσακιρ κέφι κρατώντας επαναστατόμετρο. Να σαν κι αυτό που κρατάει ο Rising και έχει πλακωθεί με όλους καθότι αυτός κατέχει το μεγαλύτερο επαναστατικό και αναρχικό ανάστημα και αυτό που ξερει παντα να κανει είναι να προχωρά σε προσωπικες προσβολές και επιθέσεις και ουαι κι αλλιμονο σε οποιον τολμησει να τον κρίνει, ή να διαφωνήσει μαζί του, μετά αρχιζουν τα μπινελικια και η υποτίμηση και οι προσβολές και οι διαγραφές. Δεν ειναι τυχαίο οτι δεν τον άντεξαν πλέον ουτε κάποιοι που ήταν κολλητοι του σύντροφοι κάποτε. Να κάτι σαν τα εξάρχεια και ο rising.
Τα σέβη μου στο ΒΑΤΙΚΑΝΟ-ΕΞΑΡΧΕΙΑ
Spin
24 Ιουνίου, 2014 4:25 μμ
καρφωτός μπήκες εσυ ε ;;;
Μ.Π
23 Ιουνίου, 2014 10:55 μμ
Y.Γ Επίσης πολύ ωραία παρότρυνση των μαμάδων των εξαρχείων και καθόλου μικροαστική. Πηγαιντε ρε μάγκες να αγοράσετε από αλλού και να κάνετε τεκέ άλλες περιοχές. Βάλτε και γλαστρούλα βρε τι κι αν εχει αυξηθεί η χρήση παρεσθισιογόνων σε ανήλικους κατα 70 τοις εκατό τα τελευταια 5 χρόνια. Εμεις ειμαστε άνετες μαμάδες βρε γιατι ζούμε στα εξάρχεια δεν φρικάρουμε σαν τις μικροαστικες μαμάδες στις άλλες περιοχές όταν καταλάβουν οτι τα παιδιά τους καπνίζουν μπάφους.
Τελικα τα εξάρχεια θα σωθούν μόνο αμα ισοπεδοθούν και ξαναχτιστούν με ανταλλαγη πληθυσμου.
Αλόχα
Chrysostomos G. Zerus
14 Ιουλίου, 2014 1:42 μμ
οι Μαμάδες των Εξαρχείων έγραψαν το αυτονόητο.. φύτεψε το και τέλος το εμπόριο …άλλα το κέρδος δεν είναι προτέρημα μόνο των αστών
μπ@μπ@ς των εξαθλειων
15 Ιουλίου, 2014 8:28 πμ
η αφισα των μαμαδων ειναι gtp
αντιαισθητικη και κατινιστικη