Γράφει στον Παραλληλογράφο η Α. Ζ.
“Νοιώθεις βρώμικος. Τόσες ώρες ανάμεσά τους…”
Για πρώτη φορά στα χρονικά, βουλευτής της Χρυσής Αυγής κάθισε στο εδώλιο κατηγορούμενος… Για συνέργεια σε επίθεση (και με μαχαίρι) και ληστεία… Κακούργημα… Αθωώθηκε γιατί “το δικαστήριο έχει αμφιβολίες” όπως ψέλλισε ο πρόεδρος του δικαστηρίου. Ψέλλισε την ώρα που η κατάμεστη αίθουσα από μέλη της Χρυσής Αυγής ξαφνικά φάνηκε να… ήρθε ένα βήμα μπροστά. Συντεταγμένα, τρομακτικά προς το μέρος του.
Ψέλλισε ο πρόεδρος την αθώωση του κατηγορουμένου (σ.σ στον οποίο ουδέποτε αναφέρθηκε ως ‘κατηγορούμενο’ αλλά πάντοτε με το επώνυμό του και το ΄’κύριε’).
Ψέλλισε και το σκεπτικό: “Αποδυναμώθηκε η κατάθεση της αυτόπτη μάρτυρα… Δεν επιβεβαιώνεται…”.
Δεν επιβεβαιώθηκε, όμως και το “άλλοθι” του βουλευτή… Λεπτομέρειες… Λεπτομέρειες για μια τρομαγμένη έδρα, λεπτομέρειες για έναν εισαγγελέα που έδειχνε να έχει την πρόταση έτοιμη στο μυαλό του… Λεπτομέρειες…
Λεπτομέρεια ήταν για το δικαστήριο και ο τραυματισμός με μαχαίρι του φοιτητή… “Μόνο μια μικρή… τομή”… Λεπτομέρειες για την ανήθικη “ηθική” τους και η επίθεση στη μάρτυρα σε προσωπικό επίπεδο, με ασέβεια… Τουλάχιστον ασέβεια…
Τα πάντα κρίθηκαν στις… λεπτομέρειες εκεί στη Γ. 100 αίθουσα του εφετείου…Με την διαδικασία να ξεκινάει στις 9, ήδη μιάμιση ώρα πριν η αίθουσα είχε γεμίσει από μέλη της Χ.Α. Και από τις 8 και μετά δεν επιτρέπονταν σε κανέναν να μπει… Ακόμη και οι δημοσιογράφοι έδωσαν μάχη για να τους επιτραπεί η… είσοδος. Απειλές έξω από την αίθουσα, απειλές και μέσα… “Με εσας θα τα πούμε μετά…”.
Τα… είπαν μετά μέσω της δήλωσης του “αρχηγού” τους.
Εξι χρόνια πριν… “Ετοιμαζόμουν να πάρω τη μηχανή μου έξω από το πανεπιστήμιο… Κάποιος με πλησιάζει:
“Είσαι αναρχικός ρε μουνί;” Τον κοίταξα με απορία… Πριν προλάβω να καταλάβω τι συμβαίνει, στο σημεία έφτασαν άλλα τέσσερα άτομα, έβγαλαν ξύλινα γκλομπ και άρχισαν να με χτυπούν. Καταφέρνω να διαφύγω και να τρέξω προς την είσοδο. Με προλαβαίνουν. Νέα σφοδρότατη επίθεση, κλωτσιές, ρόπαλα, γροθιές. Προσπαθούσα να προφυλάξω το κεφάλι μου. Μου ζητούν ταυτότητα. Αρνούμαι. Νέα χτυπήματα κι εκεί που με σκυμμένος βλέπω αίματα… Δεν είχα καταλάβει ότι μαχαιρώθηκα….”
Δέχεσαι δολοφονική επίθεση (και) με μαχαίρι… Το καταγγελίες και χρειάζεται να περιμένεις έξι ολόκληρα χρόνια μέχρι τη δίκη…Εχεις και μάρτυρες. Αγωνία, απειλές, τρομοκρατία… Αλλά εξακολουθείς να εμπιστεύεσαι την δικαιοσύνη… Κι έρχεται η στιγμή… Και την δικαιοσύνη εκπροσωπεί μια τρομαγμένη, αν όχι εχθρική έδρα…Ο εισαγγελέας σου στέλνει το μήνυμα απ το ξεκίνημα… Βρίσκεσαι εσύ απέναντι σε μια συμπεριφορά σαν… κατηγορούμενος. “Εάν ήθελαν να σας κάνουν κακό γιατί δεν το καναν βραδυνές ώρες;” Έκπληξη.
Οι δικοί σου μάρτυρες “ανεπαρκείς”… Οι δικοί τους “αξιόπιστοι”… Τα δικά σου στοιχεία “ανεπαρκή” επίσης… Τα δικά τους απλώς ανύπαρκτα… Λεπτομέρειες…
“Συμπάσχω με το θύμα. Αυτές είναι πράξεις αλητείας και τέτοιου είδους πράξεις τις καταδικάζω απ όποιον χώρο κι αν προέρχονται” είπε με έμφαση στην απολογία του ο Κασιδιάρης. Νωρίτερα, υποστήριξε πως ήταν σε δουλειά με το αυτοκίνητό του, το οποίο πάρκαρε σε πάρκινγκ καφετέριας, ενώ έχει και την απόδειξη… Η απόδειξη, βέβαια, δεν βρέθηκε ποτέ… Λεπτομέρειες…
Είχε και μάρτυρα γιατρό με τον οποίο φέρεται να συνεργάστηκε την μέρα εκείνη… Μεγάλη η απόκλιση στο χρονικό διάστημα…
Είχε και μάρτυρα την Νάντια Αλεξίου, γνωστή αστυνομική ρεπόρτερ, η οποία μάλιστα παραδέχτηκε στο δικαστήριο πως αυτή ενημέρωσε τον Κασιδιάρη ότι οι πινακίδες του “κυκοφορούν” στα Indymedia. Αλήθεια, γνώριζε… απ έξω τις πινακίδες του Κασιδιάρη; Αλήθεια, πράγματι “κυκλοφόρησαν” στα Indymedia; Αυτό δεν αποδείχτηκε ποτέ… Ηταν όμως μια καλή ευκαιρία να “δικαστούν” και τα indymedia. “Στοχοποιούν κόσμο, στοχοποίησαν τον Κασιδιάρη, έχουν στοχοποιήσει κι εμένα, κι εσάς κυριε συνήγορε” είπε η Νάντια Αλεξίου.
Η Νάντια Αλεξίου, η οποία είχε αντιδράσει στο “εγέρθουτο” του μεγάλου “αρχηγού”. “Στημένους” μας έχουν; Και πόσο; Πολλοί θεωρούν ότι η δική της κατάθεση έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην αθώωση του Κασιδιάρη καθώς στην ουσία ενίσχυσε την υπερασπική γραμμή περί σκευωρίας της αριστεράς. Θα διαφωνήσω.
Καμία απολύτως κατάθεση δεν έπαιξε ρόλο στην ετυμηγορία. Η απόφαση ήταν μία. Αυτή. Από την αρχή. Από πάντα. Σε αντίθετη περίπτωση – λέμε τώρα – δεν μπορώ να φανταστώ τι θα συνέβαινε στην αίθουσα. Οσο για τα περί σκευωρίας της αριστεράς, αναρωτιέμαι εάν η συγκεκριμένη δίκη μπορούσε να μαγνητοσκοπηθεί και ο συνήγορος υπεράσπισης, αραχτός στην σπιταρόνα του, την έβλεπε σε βίντεο δεν θα ντρεπόταν; Ο εισαγγελέας; Ο πρόεδρος; Ντροπή. “Σκευωρία” με επιχειρήματα που…. έμπαζαν από παντού.
Γύρω στις 15:00 ανακοινώθηκε η απόφαση… Οι χρυσαυγίτες περιμένουν τον μεγάλο αρχηγό και τον αποθεώνουν. Αποχωρούν σαν στρατός, φωνάζοντας “Αίμα, Τιμή, Χρυσή Αυγή”… Στην άκρη εμείς, δίπλα σε μια διμοιρία… Ψάχνω τρόπο να φύγω δίχως να ακολουθήσω το “τάγμα” του Κασιδιάρη…
Εκανε και δήλωση. Ετριψε την απόφαση του δικαστηρίου στα μούτρα των δημοσιογράφων. Δεν έμεινα να τον ακούσω. Οχι άλλο.
Εβαλα στη θέση της Μ. τον εαυτό μου. Πόση δύναμη, πόση αξιοπρέπεια. “Ναι” βιάζομαι να… σκεφτώ, θα κανα το ίδιο. Αλλά τελικά έχει νόημα; Για ποια δικαιοσύνη; Για ποια “¨ηθική”; Με ποιο κόστος;
Στόχος τους είναι ο φόβος. Και δεν πρέπει να τον πετύχουν. Με όποιο κόστος.
ΥΓ. Σε ένα διάλειμμα της δίκης Κασιδιάρη, ο ΙΔΙΟΣ πρόεδρος δίκασε και καταδίκασε έναν μετανάστη που δήλωνε αθώος. Η διαδικασία κράτησε δέκα λεπτά. Χωρίς μάρτυρες και στοιχεία. Με μοναδικό στοιχείο μαρτυρία ιδιοκτήτη ίντερνετ καφέ, ο οποίος στη συνέχεια ανασκεύασε. Εξι χρόνια φυλακή και απέλαση. Ο μετανάστης δήλωνε αθώος.
ΥΓ2. Κατά τη διάρκεια της… μίνι δίκης του μετανάστη, μέλη της Χρυσής Αυγής φώναζαν “Εις Θάνατον”
ΥΓ3. Σύσσωμη η κοινοβουλευτική ομάδα της Χρυσής Αυγής στο δικαστήριο. Μετά το τέλος, οι βουλευτές έδιναν εντολές στους “οπαδούς” για το πως θα κινηθούν.
ΥΓ4. “Τι κάνει η μητέρα σου; Δώσ της χαιρετίσματα”. Διάλογος μέλους της Χ.Α με τον… εισαγγελέα.
parameter λ
8 Μαρτίου, 2013 2:26 πμ
διακοναραίοι υπηρέτες
siga
8 Μαρτίου, 2013 2:49 πμ
Ερχονται σκοτεινα χρονια!!!!Αυτοι αμα κυβερνησουν θα χουμε πολεμο!!!!!Δεν υμνω την Αριστερα!!!γιατι αν ειναι δαιμονες !!αυτοι ειναι η ιδια η κολαση!!!Κοινωνια περαστικά!!!!!!!
Vagelford
8 Μαρτίου, 2013 3:00 πμ
Αυτή η περίφημη απόδειξη, που όμως δεν μπορούσε να παρουσιάσει, από ένα πάρικινγ που είναι δωρεάν και δεν κόβει αποδείξεις, ήταν αδιάσειστο στοιχείο αθωότητας.
Όπως και η στοχοποίηση, με την δημοσιοποίηση των πινακίδων του αυτοκινήτου του, που το ήξερε η Νάντια, αλλά που δεν ήταν δικό του αφού ήταν μισθωμένο και του το είχε παραχωρήσει η εταιρία του, αδιαμφισβήτητη.
Ξεφτίλες.
koula
8 Μαρτίου, 2013 1:08 μμ
τελικα η Νάντια, ηταν μαρτυρας υπερασπισης?
γιατι στο τουιτερ ελεγε οτι κληθηκε απο την Ανακρίτρια και οτι δεν ηταν μαρτυρας ουτε υπερασπισης ουτε κατηγορίας…
simon
8 Μαρτίου, 2013 8:50 πμ
Γιατί παραξενεύεστε που η ταξική δικαιοσύνη αθώωσε ένα «χρήσιμο εργαλείο» του συστήματος, το οποίο υπηρετεί αυτή; Περιμένατε κάτι άλλο;
xtremyst
8 Μαρτίου, 2013 9:49 πμ
Είναι η ίδια δικαιοσύνη που ποτε δεν είδε αστυνομική βία, χαλκευμένα κατηγορητήρια και ψευδομάρτυρες ΜΑΤατζηδες, η ίδια δικαιοσύνη που ολα αυτα τα χρόνια δεν βρήκε ούτε εναν απατεώνα πολιτικό, δεν ακουσε ποτε για μίζες και χρηματισμό κυβερνώντων, η ίδια δικαιοσύνη που αφήνει ελεύθερο τον Μαντέλη και τον Τσουκάτο αλλά καταδικάζει σε 7 χρονια φυλάκιση χωρίς αναστολή τους εξαθλιωμένους μετανάστες που έκλεψαν μια κατσίκα για να φάνε, η ίδια δικαιοσύνη που βγάζει παράνομη και καταχρηστική μια απεργία πριν ακόμη τελειώσει η συνέλευση των εργαζομένων, η ίδια δικαιοσύνη που επιτρέπει τις μαζικές προσαγωγές/απαγωγές απο την ΕΛΑΣ, η ίδια δικαιοσύνη που επιτρέπει εδω και χρόνια τον χημικό πόλεμο και τα δολοφονικά χτυπήματα εναντίον διαδηλωτών, η ίδια δικαιοσύνη που μοιράζει 135 χρόνια φυλακή για 2 κατσαρόλες που μαύρισαν το ντουβάρι ενός πολιτικού…
Η δίκη του Κασιδιάρη ήταν κομβικής σημασίας για τη στάση που θα κρατήσει το σύστημα απέναντι στη ΧΑ, τις πρακτικές της και την πολιτική χρησιμότητα της στο μπλόκ εξουσίας….
Την ίδια μέρα με τη δίκη του Κασιδιάρη πάνοπλοι ΕΚΑΜίτες και ΜΑΤατζήδες έπνιξαν την Ιερισσό στα χημικά και έστειλαν ενα κοριτσάκι 10 μηνών στο νοσοκομείο. Λιγες ωρες νωρίτερα οι συνάδελφοί τους μάζευαν τους τοξικοεξαρτημένους απο το κέντρο και τους πήγαιναν στο στρατόπεδο συγκέντρωσης της Αμυγδαλέζας για καταγραφή…
«Κι ήθελε ακόμη πολύ φως να ξημερώσει, όμως εγώ δεν παραδέχτηκα την ήττα…»
iposter
8 Μαρτίου, 2013 10:22 πμ
Είναι επίσης άξιο απορίας γιατι η υπερασπιση ενδιαφεροταν τοσο πολυ αν τον μαχαιρωσαν πολύ ή λιγο, αν του επιτεθηκαν πρωι, αν «απλώς» του εκλεψαν μια ταυτοτητα και οχι… κατι περισσοτερο, την ίδια στιγμή που υποστηριζαν πως ο Κασιδιαρης δεν εχει σχεση με το περιστατικο. Αφου δεν ειχαν σχεση τι τους νοιαζει τι ακριβως εγινε στην επιθεση… Τι προσπαθουσαν να κανουν; Να υπερασπιστουν τους … αγνωστους για αυτους «στρατιώτες» ή να αμφισβητήσουν την αξιοπιστια του παθοντα; Γιατι αν την αμφισβητουν και μετά ο Κασιδιάρης λεει πως καταδικάζει «αυτες τις πραξεις αλητειας…», υπάρχει κάποιο λογικο άλμα… Βεβαια, λογικο αλμα υπάρχει και όταν ο Κασιδιάρης καταδικάζει «αυτες τις πραξεις αλητειας…» και αφήνει τα χρυσαβγοπουλα του στην αιθουσα να περιφρονουν τον παθοντα κατα την ακροαματική διαδικασια και να τον βρίζουν και να τον απειλουν πριν την έναρξη της δικης… Αχταρμάς…
koula
8 Μαρτίου, 2013 1:02 μμ
«Είναι επίσης άξιο απορίας γιατι η υπερασπιση ενδιαφεροταν τοσο πολυ αν τον μαχαιρωσαν πολύ ή λιγο,»
γιατι εψαχναν τη «χρυσή τομή» τελικά…
μια τομή από μαχαίρι που να μπορούν να την αγνοήσουν ως «ασήμαντη»…
άλλο λίγο και θα έλεγαν ότι δεν έγινε καν… ότι ο άνθρωπος «βαριόταν και δεν είχε τιποτα καλυτερο να κανει στη ζωή του» και αυτομαχαιρώθηκε ένα μεσημέρι, όταν απλά περνούσαν χαγίτες απο εκει δίπλα …
ίσα για να τους τραβήξει σε δίκες… ο κακούργος…
DrAluca
8 Μαρτίου, 2013 1:53 μμ
Επρεπε και κατι να πουν…
Πως θα κρατησουν την προαποφασισμενη δικη για πανω απο δεκα λεπτα, ωστε να μην κανει μεγαλο μπαμ?
Ε ας πασπαλισουμε μια μεριδα παπατζες, δυο τρεις δοσεις «η μπαλα στην εξεδρα», πεταμε και μια τζουρα «φερτε οποιον ασχετο εχετε να καταθεσει» και τσουπ…ετοιμος ο Φοντας…
Χαμογελατε…
kixwtis
8 Μαρτίου, 2013 3:39 μμ
το θέμα δεν είναι στους δηλωμένους ναζί
τους γκεμπελίσκους δε θα τους μάθουμε τώρα
αυτό που ξεμπροστιάζεται περισσότερο
είναι ο ναζιστικός χαρακτήρας της δικαιοσύνης
giorgalis
8 Μαρτίου, 2013 11:00 πμ
Όσοι έπεσαν από τα σύννεφα πρέπει να είναι πολύ και μόνιμα ερωτευμένοι.
kixwtis
8 Μαρτίου, 2013 3:40 μμ
πιστεύεις ότι αυτό είναι προφανές για όλους;
δλδ είναι βλάκας ο διδακτορικός που πήγε και έκανε μήνυση;
giorgalis
8 Μαρτίου, 2013 3:52 μμ
Μπορεί να έγινε η μήνυση για να αναδειχθεί το προφανές στους ερωτευμένους ή λόγω τύφλωσης από έρωτα ή επειδή δεν υπάρχει άλλη επιλογή, ποίος ξέρει;
kixwtis
8 Μαρτίου, 2013 4:07 μμ
Κάπως έχεις πάρει στραβά για το πως δουλεύει το πράγμα.
Το κίνημα παίζει ρόλο στα όρια του παιχνιδιού που μπαίνουν. Όταν σε απολύουν και δε σου δίνουν αποζημίωση δεν απευθύνεσαι στην επιθεώρηση εργασίας πχ; Ε ούτε αποζημίωση θα πάρεις και η επιθεώρηση εργασίας την οποία ερμηνεύεις ως ένα κατασκεύασμα «πρόσχημα» του κεφαλαίου για άλλοθι θα σταματήσει να υπάρχει και βέβαια δε θα ασχοληθεί κανείς άλλος και μαζί σου, είτε κινηματικός είτε οτιδήποτε άλλο.
giorgalis
8 Μαρτίου, 2013 4:43 μμ
Τελικά έχω ή όχι δίκιο γι αυτούς που πέφτουν από τα σύννεφα;
kixwtis
9 Μαρτίου, 2013 2:47 πμ
δλδ εσύ με την καταδικαστική απόφαση για τον περίανδρο ανέβηκες στα σύννεφα;
kixwtis
9 Μαρτίου, 2013 2:51 πμ
το θέμα δεν είναι αν κάποιοι πέφτουν από τα σύννεφα
ή μάλλον αυτό το θέλουμε για όσους νεοφιλελέδες, ιδεαλιστές κλπους πιστεύουν ακόμα ή είναι μικροί αρκετά για να πιστεύουν στην ανεξαρτησία της δικαιοσύνης
το ζήτημα αν θα διεκδικούμε δικαιοσύνη και με αυτό τον τρόπο
ή θα τον κρίνουμε de facto αποτυχημένο οπότε δε θα ασχολούμαστε καθόλου
giorgalis
9 Μαρτίου, 2013 11:05 πμ
Είπα πως επειδή η δικαιοσύνη είναι όργανο που υπηρετεί το κράτος των πολυεθνικών των τραπεζιτών των μαφιόζων της πολιτικής κτλ, θα πρέπει να προσποιηθούμε πως δεν υπάρχει;
Αν κατάλαβες αυτό, σηκώνω τα χέρια.
Με αυτή τη λογική δεν θα ξαναψηφίσω επειδή ξέρω πως μέσω εκλογών αλλαγή συστήματος δεν μπορεί να γίνει κι επίσης με την ίδια λογική όταν κάποιος προσφεύγει στη δικαιοσύνη «έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στους δικαστές» κι άλλες τέτοιες πίπες…
Μετά αναρωτιέσαι αν ανέβηκα και στα σύννεφα…
Θα με τρελάνεις;
Δλδ δεν το περίμεναν πως η κασίδα θα αθωωθεί; Δεν το θεωρούσαν πιθανό(τατο) ;
Πέσαν από τα σύννεφα; Αν ναι, θα τους τύφλωσε ο έρωτας – ευτυχώς όμως που περνάει!
kixwtis
9 Μαρτίου, 2013 2:02 μμ
giorgalis
εσύ που δεν έπεσες από τα σύννεφα
το ήξερες για 2 πιθανούς λόγους:
1. κάποτε έπεσες από τα σύννεφα και άρχισες να την ψάχνεις διαφορετικά
2. κάποιος σου τα σφύριξε
Ε λοιπόν σκέψου ότι υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που κανείς δεν τους σφύριξε κάτι μέχρι να φτάσουν στα 15, στα 20, στα 30, στα 50, στα 60 για να πέσουν από τα σύννεφα, επειδή τότε έτυχε να συναντήσουν την πραγματικότητα στην ίδια τη ζωή τους, παρότι οι ίδιοι επέλεξαν να είναι τίμιοι, εργατικοί κλπ.
Με λίγα λόγια αυτό θέλω να πω. Τις αντιφάσεις του συστήματος τις αναδεικνύεις με τα εμπειρικά δεδομένα που έχεις στην καθημερινότητά σου και όχι με το τι έλεγε ο Μαρξ πριν 200 χρόνια
giorgalis
9 Μαρτίου, 2013 4:51 μμ
Τελικά μάλλον τα γράφω κινέζικα ε;
kixwtis
10 Μαρτίου, 2013 3:14 πμ
giorgalis ναι
ένας άνθρωπος που δεν είναι πολιτικοποιημένος
(ερωτευμένος όπως τον ονομάζεις – όχι απολιτίκ)
πέφτει από τα σύννεφα
το θέμα δεν είναι αν έχεις δίκιο, ούτε να πούμε «κρίμας τον άνθρωπο που έπεσε από τα σύννεφα» ή «σιγά μην ασχοληθούμε με τον νοικοκυραίο»
το θέμα είναι ότι μεγάλος μέρος της συλλογικής συνείδησης χτίζεται μέσα από τη διαδικασία της καθημερινής εμπειρίας και όχι από τους «διανοούμενους» και την «φωτισμένη πρωτοπορία»
elsa
8 Μαρτίου, 2013 11:10 πμ
Για να δούμε τι θα γίνει (όταν και αν γίνει) στη δίκη του χαυγίτη που μαχαίρωσε το μαθητή στο Φάληρο. Οι γονείς ελπίζουν στη δικαιοσύνη. Θα διαψευστούν;
Madness
8 Μαρτίου, 2013 11:39 πμ
Δικαιοσύνη ελλιπής… ελαττωματική.. ανδράποδο των τραμπούκων.. Ούτε καν οι μπάτσοι δεν επέβαλλαν την τάξη στην αίθουσα του Δικαστηρίου για τον απλούστατο λόγο ότι τα ίδια σκατά με τους χρυσαυγίτες είναι.. Μόνο καφεδάκι που δεν τους κέρασαν.. Ποιος ξέρει τι απειλές δέχτηκε ο δικαστής (όχι ότι τον δικαιολογώ) κατά της ζωής και της σωματικής ακεραιότητας του ίδιου και των δικών του από τα καθάρματα…
titika1862
9 Μαρτίου, 2013 7:19 μμ
@Madness,Αυτο που δεν καταλαβε ο εν λογω δικαστης ειναι πως με τη δουλοπρεπεια του στη συμμορια αυτη ,παντα θα «κινδυνευει ο ιδιος και τα παιδια του».Διοτι καταφασκει το ναζισμο κ αυτο το μελλον προετοιμαζει για τα παιδια του!!.Αυτο που δεν καταλαβε ο εν λογω δικαστης ειναι πως ειναι ΕΠΙΟΡΚΟΣ και συνενοχος , πως ο ιδιος μαχαιρωνει μια ολοκληρη κοινωνια ,εξευτελιζοντας με το χειροτερο τροπο την ιδια τη Δικαιοσυνη!Δεν υπαρχει καμια δικαιολογια!!Κ ο Τερτσετης στη δικη του Κολοκοτρωνη δεχοταν απειλες κατα της ζωης του αλλα εδρασε κατα συνειδηση.Μεσα στην τοση του μορφωση ο «κυριος»δικαστης αυτο δεν το πληροφορηθηκε απο την Ιστορια.Κριμα!!…
oldboy9
8 Μαρτίου, 2013 11:52 πμ
Ούτε καν τα προσχήματα.
anita korah
8 Μαρτίου, 2013 3:43 μμ
Μα αν δεν ηταν απολύτως σίγουρος οτι θα αθωωθεί ήταν ποτέ δυνατόν να ζητήσει άρση του βουλευτικού του ασύλου??? Αυτό και μόνο αρκεί για να καταλάβει κάνεις το λάδωμα και η ψευδορκία του αιώνα που έπεσε…..
kixwtis
8 Μαρτίου, 2013 3:45 μμ
Υπεύθυνοι δεν είναι μόνο ο εφέτης Γεώργιος Πράσσας.
Υπεύθυνοι είναι όσοι δικαστές συνέβαλαν στις επί 6 χρόνια αναβολές
για την τελική αθώωση. Οι δικαστές που δεν έπαιρναν απόφαση απλά δε θέλαν να πάρουν ευθύνη.
Αν ο Κασιδιάρης ήταν αναρχικός σε ανάλογη περίπτωση 6 χρόνια θα ήταν προφυλακισμένος μέχρι την απόφαση
giorgalis
8 Μαρτίου, 2013 3:56 μμ
Κι αν ο κασιδιάρης ήταν τίποτα εργαζόμενοι που δικαιώθηκαν για την απεργία τους την Παρασκευή θα γινόταν νέο δικαστήριο την Κυριακή για να ξεδικαιωθουν, συνηθισμένα πράγματα δλδ.
Manos
10 Μαρτίου, 2013 1:05 πμ
αν ήταν αναρχικός θα ήταν 6 χρόνια προφυλακισμένος…. Όπως ο Μαζιώτης…..
spiral architect
8 Μαρτίου, 2013 4:43 μμ
Δικαιοσύνη κατ’ επιλογήν
katy
8 Μαρτίου, 2013 5:06 μμ
“Ανάμεσα στη δικαιοσύνη σας και τη μάνα μου, προτιμώ τη μάνα μου”.
Albert Camus (1913-1960), Γάλλος συγγραφέας.
katy
8 Μαρτίου, 2013 5:14 μμ
Xαζή απορία.
Οι Χρυσαυγίτες έχουν καθρέφτη στο σπίτι τους;
“Ο Έλληνας, όταν βλέπει τον εαυτό του στον καθρέφτη, αντικρίζει είτε τον Μεγαλέξαντρο, είτε τον Κολοκοτρώνη, είτε (τουλάχιστον) τον Ωνάση. Ποτέ τον Καραγκιόζη…”
Νίκος Δήμου (1935), Συγγραφέας & Κειμενογράφος.
giorgalis
8 Μαρτίου, 2013 5:30 μμ
O νίκος δήμου πάντως αποκλείεται να μην αντικρίζει τον καραγκιόζη 🙂
katy
8 Μαρτίου, 2013 5:45 μμ
Τί φταίει ο Καραγκιόζης, να τον αποκαλείς «νίκο δήμου» βρε ανήψι; 🙂
giorgalis
8 Μαρτίου, 2013 6:08 μμ
Η αλήθεια είναι πως ο δήμου φέρνει περισσότερο σε σιορ Διονύσιο!
katy
8 Μαρτίου, 2013 6:19 μμ
Πάντως, ο Κασιδιάρης μου φέρνει στον Μορφονιό! Βλάκας, που το παίζει ωραίος… 🙂
Madness
8 Μαρτίου, 2013 8:40 μμ
Η αρσενική version της «χαζογκόμενας».. 😉 «Χαζογκόμενος» ένα πράμα, ρε παιδί μου…
titika1862
9 Μαρτίου, 2013 7:21 μμ
Προσωπικα προτιμω τον Καραγκιοζη απο τον Ωναση.
katy
9 Μαρτίου, 2013 7:28 μμ
Kι εγώ! Ο Ωνάσης, αν και ζάπλουτος, έβγαζε μια βλαχιά! 🙂
BandieraRossa
8 Μαρτίου, 2013 9:17 μμ
Πιο ανησυχητικά τα πράγματα απ’ ότι φανταζόμουν. Σιωπηρή τρομοκρατία στο δικαστήριο από τους νεοναζί, όπου και τους πέρασε. Και βγαίνουν πάλι λάδι, φωνάζοντας για αριστερές σκευωρίες και άλλα. Φασισμός=λαϊκισμός.
Kanali
9 Μαρτίου, 2013 8:34 μμ
Μπράβο Jaquou Utopie. Όμορφο κείμενο.
Ενημερωτικό και ταυτόχρονα δυνατό.
Μπράβο.
anonimos
9 Μαρτίου, 2013 10:22 μμ
Ούτε ένας μάρτυρας δεν είδε τον ίδιο τον Κασιδιάρη στον τόπο του περιστατικού. ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ. Μάρτυρας γιατρός κατέθεσε ότι είχε ραντεβού μαζί με τον Κασιδιάρη την ώρα του περιστατικού. Η μάρτυρας υπέπεσε σε αντιφάσεις. Κλασσική περίπτωση αμφιβολιών και αθώωνεσαι. In dubio pro reo. Είτε λέγεσαι Κασιδιάρης, είτε λέγεσαι Παπαδόπουλος κτλ. Θέλετε καταδίκες του κάθε Κασιδιάρη ακόμα και αν δεν αποδεικνύεται ; Αυτή την δικαιοσύνη πρεσβεύετε ; Ο υποτιθέμενος διάλογος του εισαγγελέα με μέλος της ΧΑ είναι από ψευδής μέχρι συκοφαντικός. Λίγη ψεύτικη σαλτσούλα, έτσι να τονίσουμε τον δικό μας προκατασκευασμένο μύθο. Ακόμα και ο πιο ηλίθιος εισαγγελέας σε μια προκατασκευασμένη δίκη δεν θα έκανε ανοιχτά αυτόν τον διάλογο. Πότε έγινε αυτός ο διάλογος και που ; Από έδρας έδινε χαιρετίσματα ο εισαγγελέας ; Πόσο ψεύτες. Πόσοι από εσάς έχετε πάει σε δικαστήριο ; Πόσοι από εσάς ξέρετε τι σημαίνει ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΩ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ; Έχετε γνώση της δικογραφίας και ξέρετε τα πάντα από Παπαγεωργόπουλο μέχρι Κασιδιάρη και Τζοχατζόπουλο ; Πόσοι έχετε μια προκάτ εικόνα για την Δικαιοσύνη στο κεφάλι σας ;
koula
9 Μαρτίου, 2013 10:30 μμ
ΡΕ ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ!
σκατοτρολ
Ploutonakos
9 Μαρτίου, 2013 10:52 μμ
Ανώνυμε, να σου πω τη μαυρη μου αλήθεια, χέστηκα αν ο κασίδας στη συγκεκριμένη περίπτωση και με βάση μια αστική νομοθεσία την έβγαζε λάδι. Το δικό μου αξιακό σύστημα θα «ικανοποιούταν» με κάτι παρόμοιο που κάναν τα αμερικανά με τον Αλ Καπόνε: δεν μπορούσαν να τον δέσουν για τους φόνους που έκανε και τον τσιμπήσαν για φοροδιαφυγή ρίχνοντάς του τη μέγιστη δυνατή ποινή. Αν και ρέπω προς την άποψη ότι τον συγκεκριμένο και τα πρωτόζωα που τον ακολουθούν πρέπει να τους κοπανάς δυο φορές τη μέρα, ακόμα και αν δεν ξέρεις εσύ το γιατί. Αυτοί ξέρουν.
giorgalis
9 Μαρτίου, 2013 11:49 μμ
«Πόσοι έχετε μια προκάτ εικόνα για την Δικαιοσύνη στο κεφάλι σας ;»
Διάβασε τι έγραψες, «σοβαρέ» και ψύχραιμε…
kixwtis
10 Μαρτίου, 2013 3:25 πμ
για τον Περίανδρο τι έχεις να πεις ναζιστάκο;
BandieraRossa
11 Μαρτίου, 2013 3:41 πμ
Δηλαδή anonime, εμμέσως θες να πεις ότι επρόκειτο για σκευωρία εις βάρος του Κασιδιάρη;
Antifwn-x
11 Μαρτίου, 2013 4:53 πμ
Αν αντιστρέψουμε τα ερωτήματα σου είσαι σίγουρος ότι εσύ μπορείς να απαντήσεις;
Πόσο δεν ξέρεις εσύ το καταδικάζω χωρίς στοιχεία, η με κατασκευασμένα στοιχεία αποτελεί συχνό φαινόμενο στα Ελληνικά δικαστήρια; Πόσο δεν ξέρεις για επιλεκτική αποδοχή των μαρτυριών συγκεκριμένων μαρτύρων πχ αστυνομικών;
Εσύ έχεις γνώση της δικογραφίας και κρίνεις τους υπόλοιπους; Γιατί δεν είδα να αναφέρεις ένα συγκεκριμένο στοιχείο ας πούμε που να αναιρεί τους ισχυρισμούς που θεωρείς λάθος Είσαι σίγουρος ότι έχεις εσύ την πραγματική εικόνα της «δικαιοσύνης» (πάντα σε εισαγωγικά δεν τις αξίζει τίποτα καλύτερο) και απο που προκύπτει αυτή η εικόνα σου;
Αλλά για να μη κοροϊδευόμαστε γιατί πέρα απο ανούσιες ρητορείες, και δικολαβίστικες τακτικές που ανθούν σε ανούσιους χώρους όπως τα δικαστήρια, όλοι αυτή η σαπίλα που μα περιβάλει, όλα τα σκάνδαλα που έχουν φανερωθεί και άλλα τόσα που μένουν «κρυφά» αν πραγματικά υπήρχε κ λειτουργούσε δικαιοσύνη που έλεγχε και δεν ήταν απλά καθρέπτης της πολιτικής εξουσίας και στυλοβάτης ενός άρρωστου συστήματος δεν θα μπορούσαν να είχαν συμβεί τόσο εύκολα, για να παραμυθιαζόμαστε δηλαδή ούτε απο διακηρύξεις περί δικαίου ούτε απο ευγενείς προθέσεις..
Μπορούμε να κρίνουμε μόνο εκ του αποτελέσματος, για αυτό σου λέω, πάρε την «εξυπνάδα» σου και άντε και γαμήσου
anonimos
9 Μαρτίου, 2013 10:39 μμ
Κλασσική απάντηση που δείχνει το ήθος σου «Κούλα». Δεν θα ασχοληθώ άλλο με ¨κυρίες» τύπου Κούλα.
Απλά θα συμπληρώσω στο ελλιπέστατο άρθρο ότι πάντα ή έδρα απευθύνεται στον πληθυντικό και ως «κύριε» στον κατηγορούμενο. Προς τι η έκπληξη ; Όσο για την καταδίκη του αλλοδαπού, δεν μας είπε καν για τι κατηγορούνταν. Και τα στοιχεία είναι μέσα στην δικογραφία, τα λεγόμενα «αναγνωστέα». Φυσικά και ο κατηγορούμενος, και ο κάθε κατηγορούμενος δηλώνει αθώος όπως όλοι οι κατηγορούμενοι ανέκαθεν.
ΥΓ : φυσικά αν νομίζετε ότι είμαι συμπαθών του Κασιδιάρη, γελιέστε. Απλά προσπαθώ να ξεκουνήσω λίγο την προκάτ εικόνα που έχετε στο μυαλό σας. Αλλά θα μου πεις η Κούλα μου είπε να πάω να γαμηθώ ως τρολ. Βόθρος. Αυτή φυσικά ήξερε τα πάντα. Ο Κασιδιάρης έπρεπε να καταδικαστεί επειδή ήταν ο Κασιδιάρης.
katy
9 Μαρτίου, 2013 10:46 μμ
«Δεν θα ασχοληθώ άλλο με ¨κυρίες” τύπου Κούλα…»
Άλλο; Έχετε ξαναπεράσει δηλαδή από τα «μέρη» μας;
DrAluca
9 Μαρτίου, 2013 10:53 μμ
Αμα δεν εισαι συμπαθων θα ξερεις φανταζομαι οτι δεν δικαζοταν για συμμετοχη ε?
Η ειναι ψιλα γραμματα αυτα για την παπατζα σου?
Χαμογελατε…
Antifwn-x
11 Μαρτίου, 2013 5:06 πμ
Ο Κασιδιάρης έπρεπε να καταδικαστεί γιατί είναι φασίστας, αλλά αυτό δεν είναι δουλειά κανενός δικαστηρίου Μιας και τα δικαστήρια δεν διώκουν τις πεποιθήσεις Αλλά για πε τώρα πως γίνεται να είναι γεμάτες οι φυλακές αναρχικούς και όχι φασίστες; έχει καμιά λογική εξήγηση;
Πως είναι δυνατόν οι φυλακές να είναι γεμάτες πρεζάκια, κλεφτρόνια, (κατα βάση) πράνομους μετανάστες, όπως και άτομα για οικονομικά αδικήματα που μπορεί να αφορούν απάτες και χιλίων ευρώ ακόμα, ενώ λαμόγια κ μεγαλοαπατεώνες είναι έξω; Και μην πεις τώρα ότι είναι υπερβολή Όλοι αυτή που φέραν την οικονομική καταστροφή σε μια χώρα τι είναι; τίμιοι άνθρωποι που απλά κάναν λάθος επιλογές; Φυσικά μπορεί, αν δεν έχουμε αποδείξεις ατράνταχτες έτσι είναι το δίκαιο, νομικός πολιτισμός λέγεται, αλλά γιατί τυγχάνει να ισχύει μόνο για τους ισχυρούς; Ε να την χέσω ρε φίλε τέτοια δικαιοσύνη δεν με αφορά…
Antifwn-x
11 Μαρτίου, 2013 5:42 πμ
Α και κάτι ακόμα του αντισυνταγματικούς νόμους και διάφορες διατάξεις που ψηφίζονται κατά καιρούς ποιοι τους βγάζουν τελικά «νομότυπους»; Τα μνημόνια ποιοι βγάλαν απόφαση ότι δεν είναι αντισυνταγματικά; Α περίμενε σου χω και καλύτερο όσες αποφάσεις έχει βγάλει το συμβούλιο της επικρατείας πχ και δεν έχει συμμορφωθεί ακριβώς ας πούμε η κυβέρνηση, είδες να γίνεται τίποτα; Διαμαρτυρήθηκε κάνας χοντρο δικαστής; παραιτήθηκε κανένας μήπως σε ένδειξη διαμαρτυρίας; ξέρω γω έκανε κάτι μπάσει περιπτώσει; Για διάφορα βασανιστήρια που έχουν συμβεί υπήρξε κάποια αυτεπάγγελτη διαδικασία; Για την Χαλκιδική μήπως που μπαίνουν και παίρνουν κόσμο απο τα σπίτια του μήπως; που προσάγάγουν χωρίς λόγο ανήλικά παιδιά; Κάνας δικαστής αεροπαγητης η εισαγγελέας αντέδρασε; κοινησε κάποια διαδικασία διαμαρτυρήθηκε μήπως;
Και το ξαναλέω για ποια δικαιοσύνη μιλάμε;
Antifwn-x
11 Μαρτίου, 2013 5:49 πμ
Φυσικά είναι άσχετα όλα αυτά με την συγκεκριμένη υπόθεση, ξέρω ξέρω… εσύ όμως γιατί υπερασπίζεσαι την ανύπαρκτη δικαιοσύνη; Αφού και οι ίδιοι οι δικαστές το μόνο που υπερασπίζονται είναι ο μισθός τους τίποτα άλλο 🙂
anonimos
9 Μαρτίου, 2013 10:57 μμ
@ploutonakos Αλλα αντ’ αλλων. Κατηγορείσαι για το Α, δεν μπορείς να καταδικαστέις για το Β. Κλασσική περίπτωση δικαιώματος κατηγορούμενου για να προετοιμάσει την υπεράσπιση του. Το παράδειγμα με τον Καπόνε ήταν το λιγότερο ατυχές.
@drAluca δεν είμαι συμπαθών (το αντίθετο) αλλά ότι και να πω, μάλλον δεν θα πείσω κανέναν εδώ. Μα για συμμετοχή κατηγορούνταν. Για άμεση συνέργεια. Και λείπανε οι ίδιοι αυτουργοί. Πόσο εύκολο να αποδειχτεί μια τέτοια κατηγορία ;
DrAluca
9 Μαρτίου, 2013 11:01 μμ
Διαλεξε ρε μαγκα (με οτι υφακι μπηκες αυτο θα τρως, οποτε κοψε την κλαψα. Γκεγκε?) συμμετοχη ή συνεργεια?
Γιατι πολλες λεπτομεριες ξερεις αλλα στα απλα χωλενεις….
Χαμογελατε…
Ploutonakos
9 Μαρτίου, 2013 11:07 μμ
Ανώνυμε, έγραψα για κάτι «παρόμοιο» στη βάση του «χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει». Τουτέστιν, και τελείως άμοιρος ευθυνών να ήταν ο κασίδας στη συγκεκριμένη περίπτωση, υπάρχουν πολλά ράμματα για τη γούνα του από άλλες περιπτώσεις, για τις οποίες δεν πρόκειται να λογοδοτήσει σε καμία αστική/ταξική δικαιοσύνη. Διαχωρίζω λοιπόν το «νόμο» από το «δίκιο» (πάντα σύμφωνα με το δικό μου αξιακό σύστημα) και λέω ότι ο κασίδας είναι ένοχος και πρέπει να πλερώσει ούτως ή άλλως. Οι δικολαβικές παρατηρήσεις που μόνο σύγχυση προκαλούν δεν με ενδιαφέρουν.
kixwtis
10 Μαρτίου, 2013 3:29 πμ
κλασσική περίπτωση βλάβης
anonimos
9 Μαρτίου, 2013 11:04 μμ
Άμεση συνέργεια σε μια πράξη ΕΙΝΑΙ συμμετοχή. Άρθρο 46 του Ποινικού Κώδικα. Το ξέρει οποιοσδήποτε πρωτοετής φοιτητής της Νομικής. Όντως χαμογελάω με κάποιους που δεν ξέρουν την τύφλα τους, αλλά έχουν άποψη. Η τύφλα προέρχεται από τον φανατισμό που αποδίδουν στους άλλους ;
katy
9 Μαρτίου, 2013 11:06 μμ
αnomimos, σας ρώτησα κάτι. Δεν είναι καθόλου ευγενικό να μην απαντάτε σε μια Κυρία.
DrAluca
9 Μαρτίου, 2013 11:08 μμ
«Η συμμετοχή του Κασιδιάρη, σύμφωνα με την κλήση, συνίσταται στο ότι «παρείχε συνδρομή στους ανωτέρω πέντε αγνώστους συναυτουργούς του στις ανωτέρω πράξεις τους, αφού εν γνώσει του είχαν πρόθεση να τελέσουν αυτές και έχοντας τη βούληση να συμβάλει σε αυτές, αφ’ ενός τους παραχώρησε τη χρήση του με αριθμ. κυκλοφ. ΙΗΑ6853 (OPEL ASTRA χρώματος ασημί) ιδιοκτησίας της εταιρείας Executive Lease A.E., μισθωμένο στην εταιρεία «Παπαδόπουλος Α. – Μπουρής Β. Ο.Ε. AVESTA O.E.», της οποίας ήταν υπάλληλος (ιατρικός επισκέπτης) και του είχε παραχωρηθεί η αποκλειστική χρήση του εν λόγω οχήματος προκειμένου να μεταβούν στον χώρο του αδικήματος, αφετέρου στη συνέχεια, κατά το χρόνο που τελούνταν οι ανωτέρω παράνομες πράξεις από τους συναυτουργούς του, βρέθηκε στο Ν. Φάληρο Αττικής (Νοσοκομείο Metropolitan) ισχυριζόμενος ότι είχε μεταβεί εκεί με το προαναφέρόμενο όχημα».»
«Κατηγορείσαι ότι: Με πρόθεση παρείχες συνδρομή στον δράστη πριν και κατά τη διάρκεια της κύριας πράξης και στην εκτέλεση της κύριας πράξης, και ειδικότερα εν γνώσει σου και με πρόθεση να συμβάλεις στις κατωτέρω πράξεις, προέβης σε παροχή συνδρομής σε πέντε, άγνωστους ακόμα, συναυτουργούς σου, οι οποίοι κατηγορούνται ότι τέλεσαν με πρόθεση εγκλήματα που προβλέπονται και τιμωρούνται από τον νόμο και ειδικότερα τα αδικήματα της ληστείας κατά συναυτουργία, εξύβρισης, απρόκλητης επικίνδυνης σωματικής βλάβης στην οποία συμμετείχαν δύο ή περισσότεροι δράστες, παράνομης οπλοφορίας και οπλοχρησίας».
Καταλαβες βλακακο?
Την «τυφλα σου» και πουλους…. και γρηγορα μαλιστα. Γιατι τα γλιτωνεις τα καντιλια λογο αρθρου…
Χαμογελατε…
Antifwn-x
11 Μαρτίου, 2013 5:11 πμ
Η τύφλα προέρχεται απο το άδικο που έχουν φάει στην ζωή τους και γράφουν σττα αρχίδια τους τις διατάξεις του ποινικού κώδικα γιατί απλά ξέρουν ότι δεν τους αφορούν παρά μόνο το πολύ πολύ για να ισχύσουν εναντίων τους… απλά διαχρονικός εμπειρικός κανόνας της ζωής…
Antifwn-x
11 Μαρτίου, 2013 4:57 μμ
Ρε DrAluca γαμώ το ξενύχτι μου σε λάθος μέρος άφησα το σχόλιο ο βλαμμένος.. Την αγάπη σας 🙂
Antifwn-x
11 Μαρτίου, 2013 4:58 μμ
Άκυρο στο σωστό ήταν λολ
DrAluca
12 Μαρτίου, 2013 1:28 μμ
Εχε χαρη που κοιμωμανε….. 😛
Χαμογελατε…
anonimos
9 Μαρτίου, 2013 11:11 μμ
@ploutonakos όταν βρεθείς κατηγορούμενος σε δικαστήριο, θα βρεθεί λοιπόν κάτι να σε καταδικαστείς. Έτσι γιατί γουστάρει το Σύστημα. Ο Κασιδιάρης δεν είναι εξεπαγγέλματος ένοχος, όπως και εσύ άλλωστε. Ένοχος και να «πλερώσει» για ποιο αδίκημα όμως ; Δικολαβίστικες παρατηρήσεις ; Είναι ο ίδιος ο νόμος που αποτρέπει από το να καταδικαστούν αθώοι. Να το θυμηθείς αν ποτέ βρεθείς κατηγορούμενος, ενώ ήσουν αλλού, με μάρτυρες, και απλά μια μάρτυρας είδε το αυτοκίνητο σου κάπου αλλού.
Ploutonakos
9 Μαρτίου, 2013 11:28 μμ
Ανώνυμε, καλώς ή κακώς έχω προσωπική εμπειρία από το πώς λειτουργεί η «ανεξαρτητη» δικαιοσύνη και ξέρω καλά πώς εντέλονται διάφοροι, για αυτό και στο επίπεδο αυτό (της κασιδοπερίπτωσης) διαχωρίζω το «νόμιμο» από το «δίκαιο». Δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες επειδή και μελό θα γίνουμε και, κυρίως, δεν αφορούν την ουσία, η οποία είναι μία: ο κασίδας είναι ένας φασίστας του κερατά και δεν περιμένω από αυτού του τύπου τη δικαιοσύνη να αποδώσει το δίκιο, αφού η ερμηνεία των (καλών ή κακών, δεν έχει σημασία) νόμων και η εφαρμογή τους γίνεται με άλλα κριτήρια. Και να σου πω και μια άλλη μαύρη μου αλήθεια, θα προτιμούσα για τον κασίδα ένα λαϊκό δικαστήριο σε μια πλατεία, με κυρίαρχα στοιχεία την πίσσα και τα πούπουλα (για αρχή).
Την καληνύχτα μου 🙂 .
anonimos
9 Μαρτίου, 2013 11:36 μμ
Μου τα χάλασες στο φινάλε. Τουλάχιστον πιο ευγενικός από άλλους εδώ. Ναι, ο Κασιδιάρης είναι φασίστας του κερατά. Να πληρώσει όμως αυτό που του αναλογεί. Όχι αστείες διώξεις γιατί θα πέσουν στο κενό. Θες να σου κάνω μια πρόβλεψη ; Η απόπειρα επικίνδυνης σωματικής βλάβης στην Κανέλλη (μια βεβιασμένη δίωξη «στον αέρα» από την Εισαγγελία Αθηνών) θα πέσει στο Δικαστήριο, και θα γίνει απόπειρα απλής σωματικής βλάβης (που θέλει όμως έγκληση, όπως άλλωστε και η λόγω και η έργω εξύβριση στη Δούρου). Σε αυτό διαφέρουμε, ξέρεις. Εγώ δεν ονειρεύομαι πίσσα και πούπουλα για κανένα. Είτε αυτός λέγεται Κασιδιάρης, είτε λέγεται ο οποιοσδήποτε ανώνυμος αναρχικός. Καληνύχτα λοιπόν.
kixwtis
10 Μαρτίου, 2013 3:32 πμ
αίλουρος! αίλουρος!!!
Ploutonakos
10 Μαρτίου, 2013 9:24 πμ
α) Είμαι «φιλοξενούμενος».
β) Η περίπτωση της Κανέλλη απλώς αποδεικνύει ότι ενώ τα γουρούνια (=κασιδοεγκέφαλοι) δεν ξέρουν από πορτοκαλάδα μερικοί τους την προσφέρουν και με καλαμάκι. Μόνο και μόνο η δήλωσή του ότι συμπάσχει με το θύμα και ότι καταδικάζει τέτοιες πρακτικές είναι αποδεικτική της στρατηγικής τους. Και τέτοιες στρατηγικές τις αντιμετωπίζεις αναλόγως και χωρίς πολιτικές ορθότητες και άλλες αστικές ευγένειες. Αν το κάνεις «ο κασίδας θα πάρει θάρρος και θα σου ανέβει στο κρεβάτι».
γ) Κοίτα να δεις που συμφωνούμε σε κάτι! Ούτε εγώ ονειρεύομαι πίσσα και πούπουλα για κανέναν επί της ουσίας. Για κανέναν δεν είναι καλό. Αλλά, επειδή και οι φυλακές, ως θεσμός, δεν μου κάθονται καλά (μα για κανέναν όμως) και επειδή οι κασιδιαραίοι είναι και λίγο kinky (όπως και να το δούμε), δεν το βρίσκω και τόσο άσχημο στο πλαίσιο του σωφρονισμού τους να ενταχθούν και θεατρικού-θεαματικού τύπου πρακτικές.
anonimos
9 Μαρτίου, 2013 11:13 μμ
@draluca αφού θες τέτοια απάντηση ΒΛΑΚΑ μόλις περιέγραψες την νομοτυπικη μορφη της ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑΣ. ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ μαλακιστήρι ;
DrAluca
9 Μαρτίου, 2013 11:14 μμ
Ακου τσοφλι….
Επειδη απο το συναφι σου μας τα χετε κανει τσουρεκια αρκετοι. Μην νομιζεις οτι εισαι κανας σπεσιαλ.
Η μαθε να διαβαζεις η τραβα βγαλε κανα σχολειο.
Χαμογελατε…
anonimos
9 Μαρτίου, 2013 11:18 μμ
@draluca τι να διαβάζω ρε γελοίε τύπε ; Ξέρω, έμαθες να διαβάζεις ελληνικά μέχρι τη Γ Γυμνασίου που έβγαλες αλλά δεν αρκεί όταν διαβάζεις νομικά κείμενα. «Με πρόθεση παρείχες ΣΥΝΔΡΟΜΗ κατά την διάρκεια ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΠΡΑΞΗΣ» Άλλη η κύρια πράξη ρε βλήμα, άλλη η άμεση συνέργεια που συνίσταται στην παροχή του αυτοκινήτου και μόνο. Δηλαδή δίνεις το αυτοκίνητο σε κάποιον, τελεί έγκλημα, και εσύ δικάζεσαι ως αυτουργός ; Τι βλήμα.
DrAluca
9 Μαρτίου, 2013 11:20 μμ
Ναι τσοφλι… Αυτο λεω.
Οτι δεν δικαζοταν για την κυρια πραξη.
Καπιτο?
«Ούτε ένας μάρτυρας δεν είδε τον ίδιο τον Κασιδιάρη στον τόπο του περιστατικού. ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ. «
Βαλε λοιπον το ανωθεν στον κωλαρακο σου και στριβε.
Χαμογελατε…
Antifwn-x
11 Μαρτίου, 2013 5:19 πμ
Γιατί αλήθεια πιστεύεις ότι πρέπει ν μας αφορούν τα νομικά κείμενα η να τα λαμβάνουμε υπόψη περα απο το να τα γράφουμε στα αρχίδια μας, πραγματικά έχω την απορία; Αφού δικαιοσύνη δεν υφίσταται ούτως η άλλως…
anonimos
9 Μαρτίου, 2013 11:22 μμ
Και η μάρτυρας έπεσε σε αντιφάσεις. Και οι αυτουργοί δεν βρέθηκαν. Δεν θα κάνω το χατήρι να στρίβω σε κάτι φασιστάκια σαν και εσένα γιατί ανταπαντώ με επιχειρήματα. Αύριο κάποιος θα βρει την πινακίδα σου και θα σε εμπλέξει. Το μόνο εύκολο. Οι αμφιβολίες υπέρ του κατηγορουμένου. Δεν το άκουσες ποτέ στο χωριό σου, γίδι ;
simon
10 Μαρτίου, 2013 2:31 μμ
Υπάρχουν μερικά ανεγκέφαλα σκατόφλωρα στο χώρο της δικαιοσύνης -ειδικά της ποινικής-, απολίτικα, άχρωμα, άγευστα και άοσμα (συνήθως ΚΑΤΑΝΤΟΥΝ κακοί εισαγγελείς ή κακοί δικαστές), που είναι προσκολλημένοι στο γράμμα του νόμου και τους διαφεύγει τελείως η ουσία του. Είναι για τούτο ΦΟΒΕΡΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ! Κωλογλείφτες των «ισχυρών», πρόθυμοι να δεχθούν κάθε δικονομική ή άλλη δικαιολογία τους, στήνουν τα νομικά δίχτυα τους για τους αδύναμους και τους ξεσκιζουν ευκαιρίας δοθείσης. Δεν έχουν, συνήθως, συναίσθηση ότι υπηρετούν ένα απολύτως ταξικό δικαιικό σύστημα, επειδή είναι πολιτικά ηλίθιοι. Νομίζουν, όπως έμαθαν στο πανεπιστήμιο, ότι η δικαιοσύνη είναι τυφλή και δεν κάνει διακρίσεις και πως π.χ. το τεκμήριο αθωότητας ισχύει για όλους. Δεν πάτησαν ποτέ το πόδι τους στο δικαστήριο, για ν’ αντιληφθούν ότι -σχεδόν πάντα, όταν πρόκειται για ανίσχυρους απλούς πολίτες- η έδρα τους καλεί με το κλασσικό «καλώς τον ένοχο»! Βλέπουν και κρίνουν τα πράγματα με την γελοίωδώς επικίνδυνη ματιά του «ακαδημαϊκού», που δεν έχει πείρα από κανενός είδους μαχόμενη δικαστική εμπειρία. Είναι τα χρήσιμα εργαλεία του συστήματος και είναι συνήθως anonimoi…
giorgalis
10 Μαρτίου, 2013 3:43 μμ
Όταν γράφει:
“Πόσοι έχετε μια προκάτ εικόνα για την Δικαιοσύνη στο κεφάλι σας ;”
Δεν πετά απλώς μια τρολιά αλλά παίρνει και καθαρή πολιτική θέση, δεν είναι απολίτικος.
Δικαίως εισέπραξε την «ευχή» για την τρολιά, έχει και τις δικές μου «ευχές» και γι αυτόν και για τη ΔΗΜΑΡ του.
DrAluca
10 Μαρτίου, 2013 5:52 μμ
Οχι για να μην λετε οτι δεν εχουμε ενστικτο… 😛
Χαμογελατε…
anonimos
10 Μαρτίου, 2013 3:31 μμ
Τι μου λέτε ; Το τεκμήριο αθωότητας ισχύει για όλους ; Ακόμα και για τον Κασιδιάρη δλδ ; Εκπλήσσομαι. Α..και η γνωστή καραμελίτσα με τους δικαστές που δεν έχουν δικαστική εμπειρία. Σε αντίθεση με σένα φαντάζομαι. Που γράφεις «επώνυμα». Σκατόφλωροι αντίστροφα. Που γλείφουν μπροστά στην έδρα ; ΥΓ : νομίζεις ότι είμαι δικαστικός αν κατάλαβα καλά; Όχι, αλλά ξέρω καλά και κάτι χασοδίκες σαν εσένα με μίσος απέναντι στους δικαστές, αλλά δεν μπορούν να συντάξουν μια αίτηση εκουσίας. Πάντα φταίνε οι κακοί δικαστές για να δικαιολογηθούν στον πελάτη τους που φυσικά είναι πάντα αθώος !
simon
10 Μαρτίου, 2013 7:09 μμ
«…νομίζεις ότι είμαι δικαστικός αν κατάλαβα καλά;»
Όχι, νομίζω ότι είσαι ένας κομπλεξικός σκατόφλωρος, που μιλάει για τη δικαιοσύνη και σκέφτεται τη λέξη γραμμένη με Δέλτα κεφαλαίο, δεν έχεις ιδεα για το τί γίνεται στις δικαστικές αίθουσες και δίνει διαλέξεις σε μπουρδέλα για τη χρησιμότητα του παρθενικού υμένα. Χαιρετίσματα από τον φον Σαβινί…
ΥΓ. Κάνεις μόνο εκουσία ή βγάζεις και διαταγές πληρωμής από τράπεζες;
αντωνυμος
10 Μαρτίου, 2013 8:31 μμ
Σωστος ο ανωνυμος.
Ακρα, ακρα παντου σε αυτη τη χωρα με παρομοιες μισανθρωπινες και ανομες ορμες .
anonimos
10 Μαρτίου, 2013 10:16 μμ
Από σένα κάνω πολύ περισσότερα, μαχόμενε δικηγόρε που μάλλον κρατάς καμιά τσάντα μεγαλοδικηγόρου στο ΜΟΔ. Μιλάς με συνθηματολογία ΕΑΑΚ Νομικής. Καημένε που βλέπεις παντού συνωμοσίες. Μήπως είσαι από τους πρήχτες δικηγόρους που αν ξεροβήξει η σύνθεση παραβιάζεται το 6 της ΕΣΔΑ ;
ΥΓ : δεν φαντάζεσαι πόσα ξέρω μέσα στις δικαστικές αίθουσες. Κακομοίρη.
Jaquou Utopie
10 Μαρτίου, 2013 10:43 μμ
Ανώνυμε, επειδή είναι εμφανές πως τα ξέρεις όλα, μην προσπαθείς να διαφωτίσεις μέσω των σχολίων ενός μπλογκ την ανθρωπότητα. Σου προτείνω τη συγγραφή βιβλίου.
Κι επειδή σε αυτή τη συζήτηση ότι ήταν να πεις είναι εμφανές ότι το είπες, καλύτερα να δώσεις τόπο στην οργή και να δείξεις μεγαλυψυχία και να μην συνεχίσεις μια άγονη αντιπαράθεση.
Δεν χρειάζεται κανείς να προσβάλει κανέναν άλλο από δω και πέρα. Ας μη παραγνωριστούμε.
Antifwn-x
11 Μαρτίου, 2013 5:23 πμ
Δεν φαντάζεσαι πόσο στα αρχίδια μας είναι τι ξέρεις… ψωνάρα δικηγόρε η δικαστή η… ρε μπας και είσαι καθαρίστρια στα δικαστήρια και απλά το χεις απωθημένο…
έλα βρε κουτό σε πειράζω μη μου κάνεις μήνυση.. λολ
simon
11 Μαρτίου, 2013 8:41 πμ
Δε μας λες καλύτερα τη δική σου άποψη.
Π.χ. πόσες φορές έχει παραβιασθεί τα τελευταία χρόνια το 6 της ΕΣΔΑ (το υποτιμάς ή είναι η ιδέα μου;), πόσες φορές έχει παραβιασθεί ή ερμηνευτεί κατά τα συμφέροντα των κρατούντων αυτό το αστικό Σύνταγμα και ο κανονισμός της Βουλής, πόσες φορές έχει παραβιαστεί από τους νομοθετούντες και τα δικαστήρια το αξίωμα αναλογίας εγκλήματος και ποινής, τί άποψη έχεις για το αυτόφωρο – λάστιχο στα φορολογικά εγκλήματα και την αντίδραση της δικαιοσύνης σ’ αυτό, προς ποιά κατεύθυνση έχει στραφεί η νομοθεσία και η νομολογία των τελευταίων 20 ετών (προς την υπεράσπιση του κράτους δικαίου ή προς την υπεράσπιση του κράτους των μεγαλοεργολάβων κλπ ή μήπως ταυτίζονται αυτά τα δύο;);
Έχω και άλλες ερωτήσεις (αν απαντήσεις σ’ αυτές), αλλά πρέπει να πάω να υπερασπίσω κάποιους ανθρώπους. Ά, και εγώ έχω το κακό συνήθειο να υπερασπίζω και αθώους και ενόχους. Εσύ;
Πάντως το γεγονός και μόνο ότι αποκαλείς «πρήχτες» τους συναδέλφους που επικαλούνται το 6 της ΕΣΔΑ ή τη σύμβαση της Ρώμης του ’50 ή το Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της ΕΕ και άλλες θεμελιώδεις διατάξεις για την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων μου δίνει μια σαφή εικόνα του πως διακονείς τη νομική επιστήμη.
ΥΓ. Μην ξοδεύεις χρόνο με χαρακτηρισμούς! Είμαι 30 χρόνια νομικός και δεν μ’ αγγίζουν.
DrAluca
11 Μαρτίου, 2013 1:13 μμ
Δεν εισαι 12 χρονω οπως εγω?
Πως ειχα αυτη την εντυπωση 😛
Χαμογελατε…
simon
11 Μαρτίου, 2013 1:19 μμ
Εσύ θες ένα χέρι ξύλο, αλλά ποιός να σου το δώσει; 😀 😀 Ούτε ένα τηλεφώνημα, ούτε ένα μέϊλ, τίποτε… Έτσι κάνουν οι φίλοι; Μέσω του //γράφου θα μιλάμε; Άϊντε…
DrAluca
11 Μαρτίου, 2013 1:43 μμ
Με χακαρανε. Ο μανικακος με τηξν Κουλα το κανε. Ορκιζομαι 😀 😀
Χαμογελατε…
μανικακος
11 Μαρτίου, 2013 4:55 μμ
επιβεβαιωνω…. 😀
giorgalis
11 Μαρτίου, 2013 2:06 μμ
Πατημένα 81 ο δικός σου, με φρεσκάδα εφήβου όμως (είναι επίτιμο μέλος στη νεολαία του ΣΥΝ)
Antifwn-x
11 Μαρτίου, 2013 5:11 μμ
Μια γενική ερώτηση προς όλους.Τελικά για ποια δικαιοσύνη μιλάμε; Αν είναι απο φιλολογικό ενδιαφέρον πάω πάσο, αλλά τότε να κάνουμε κ ένα ποστ για εξωγήινους….. 😀
thakis88
11 Μαρτίου, 2013 11:34 μμ
Το ξεκινήσατε καλά ( με την ΟΥΣΙΑ της υπόθεσης κ την ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ..!) και το φθάσατε στους ..εξωγήινους , κλασικοί ΄Έλληνες ¨ ..! Τα τελευταία 7 χρόνια τα έφαγα στα δικαστήρια ( πρι τρεις μήνες ¨τέλειωσα¨.!) αυτόπτης μάρτυρας σε απόπειρα ανθρωποκτονίας , με βαριά σωματική βλάβη ( μόνιμη αναπηρία .!) , μ ΄΄εναν μάρτυρα κατηγορίας ( εμένα ) και τρεις ΨΕΥΔΟΜΑΡΤΥΡΕΣ υπεράσπισης ..!( ΙΔΙΑ σχεδόν περ’ιπτωση..! ) Ξέρετε τι έμαθα αφού ήμουν πρώτος και ¨μίλησα¨ σε ΟΛΕΣ σχεδόν τις δίκες επειδή οι περισσότερες αναβολές ερχόντουσαν κατά την διάρκεια ( για διάφορους λόγους..!) , για τους ¨δικαστές¨;;; α ) Ένας ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΣ δικαστής η εισαγγελέας ΜΠΟΡΕΙ με την πείρα του μέσα σε δυο-τρεις ερωτήσεις να ¨πιάσει¨ τον ψευδομάρτυρα ..! β ) Έχει τρομερά ΜΕΓΑΛΗ σημασία η ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ / αποφαση που έχει βγάλει ο καθένας τους διαβάζοντας την δικογραφία ( πριν την δίκη ) αλλά ΟΧΙ τελειωτικά ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ ( αλλιώς ΔΕΝ θα γίνονταν δικαστήρια..! ) γ ) το ΑΓΧΟΣ του μάρτυρα ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ ΠΟΤΕ κι ας λέει την ΑΛΗΘΕΙΑ , γι ΄αυτό μην λέτε ότι η γυναίκα τα ¨μπέρδεψε¨ , ειδικά αν απ΄ότι κατάλαβα τα 7 αυτά χρόνια μίλησε μιά – δυό φορές όλες κι όλες..! ( τριμελές – εφετείο ) δ ) Οι ελληνες ( με ΜΙΚΡΑ ..! ) δικαστές είναι οι μεγαλύτεροι Αρχηγολάγνοι ΘΡΑΣΥ – ΔΕΙΛΟΙ με τέτοια ¨εξουσία¨ στην κοινωνία ..! Στα ¨εύκολα¨θύματα / περιπτώσεις κάνουν τους ..καμπόσους ρίχνοντας δεκάδες χρόνια ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ αλλά στα ΔΥΣΚΟΛΑ ( όπως εδώ η στον κασιδη ) είναι οι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ Κ Ο Τ Ε Σ ..!!! ( Αν δεν υπήρχε ένας ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ εισαγγελέας καταπέλτης θα είχαν ΑΘΩΟΘΕΙ ΟΙ ΕΝΟΧΟΙ ..!!! και ε ) το ¨λόγω αμφιβολιών ¨εφ ΄όσον ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ μάρτυρας ( που τον προστατεύει και το δικαστήριο , κάπως..! ) και ο κατηγορούμενος είναι ¨στον αέρα¨ ΧΩΡΙΣ ( πραγματικά..! ) αποδεικτικά στοιχεία πάει …περίπατο !!!!!!!! ( Α ! και ΔΕΝ είμαι ούτε χ.αυγούλης , ούτε (τ)σύριζαν , είμαι της ΑΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και δικαστήρια με ¨κληρωτούς¨ η στον ΠΛΑΤΑΝΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ..! )
Antifwn-x
11 Μαρτίου, 2013 11:46 μμ
Και για πε τώρα, ρε μη κλασικέ Έλληνα τι διαφορετικό είπαμε εμείς που μιλήσαμε για εξωγήινους, δικό μου ήταν το αστειάκι, άλλο αν δεν το έπιασες, πιθανών δε διάβασες κ τα προηγούμενα σχόλια…
Ενα μπουρδελο είμαστε.
12 Μαρτίου, 2013 6:52 πμ
Μαλισταααα. Η παρέμβαση του τσοπανοσκυλου του κοπαδιου ήταν καθοριστική.
Εφυγε ο κακός ο λυκος.
Τώρα τα προβατακια μπορούν να συνεχίσουν να βοσκουν ήρεμα.
Μέχρι την επόμενη φορά.
simon
12 Μαρτίου, 2013 8:21 πμ
@ Ενα μπουρδελο είμαστε.
Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια.
Ενα μπουρδελο είμαστε.
12 Μαρτίου, 2013 6:56 πμ
Μπεεεεεεεεεεεεεε
Antifwn-x
12 Μαρτίου, 2013 9:12 πμ
Μπορείς να πάρεις εσύ την θέση του κακού λύκου, εκτός βέβαια αν θες μόνο να βελάζεις, δε βαριέσαι ότι μπορεί ο καθένας…
simon
12 Μαρτίου, 2013 1:18 μμ
Η μητρική σου γλώσσα είναι το μπεεεεεεεεεεεεεεεε, σίγουρα.
Ενα μπουρδελο είμαστε.
12 Μαρτίου, 2013 11:35 πμ
Δυστυχώς, οι περισσότεροι αν και μορφωμένοι, είστε αμόρφωτοι.
Τελικά, φταίει η κρίση αλλά και η παιδεία.
iposter
12 Μαρτίου, 2013 3:40 μμ
Ρε anonime σε τι αντιφάσεις έπεσε η μάρτυρας κατηγοριας, για να καταλάβω δηλαδη; Όπως επισης πες μας και με ποιο τροπο αποδειχτηκε οτι ο αριθμος κυκλοφοριας του επαγγελματικου αυτοκινήτου του Κασιδιάρη κυκλοφορουσε στο ιντερνετ το 2007, οταν δεν τον γνώριζε ούτε η μάνα του, όταν αναζήτηση στο indymedia ή web history pages δεν εμφανιζουν αναφορές σε αυτο το άτομο πριν το 2008; Οταν μετα βίας βρίσκεις ο,τιδηποτε για τον Κασιδιαρη πριν το 2008, όχι μονο στο indymedia, αλλά και γενικά στο internet; Οταν στη δήθεν μάρτυρα που ανεφερε οτι ειδε τον αριθμο στο ιντερνετ ρωτήθηκε να προσκομίσει το στοιχειο ύπαρξης του αριθμού και πότε ακριβώς τον ειδε, έπεσε ή δεν έπεσε σε αντιφάσεις; Το οτι αυτο το άτομο θυμάται αριθμο κυκλοφοριας νοικιασμένου αυτοκίνητου του κατηγορουμενου, χωρις να έχει ασχοληθει το 2007 με την υποθεση, ειναι αξιοπιστη πληροφορια; Εσύ, γνώστη της νομικής, θα την έπερνες στα σοβαρα; Οταν ο «ιδιοκτητης» του δωρεάν παρκινγκ (!) , απο τον οποιο ο Κασιδιαρης πήρε αποδειξη φιλοδωρήματος (!) τη μέρα της επίθεσης και την οποια όμως δεν παρουσιασε πουθενα, εξετάστηκε απο τους συνήγορους του κατήγορου, επεσε ή δεν έπεσε σε αντιφάσεις; Αν δεν έπεσαν σε αντιφάσεις οι μαρτυρες υπεράσπισης του Κασιδιάρη, ο μονος λόγος ειναι γιατι δεν είχαν τιποτα ουσιαστικο να πουν ή να προσκομισουν σα στοιχειο, εκτος απο τη … δήθεν αξιοπιστια τους, πράγμα εντελώς υποκειμενικο (ή μαλλον όχι και τοσο υποκειμενικο σε δικαστήριο γεμάτο χρυσαυγιτικους μπράβους και προστάτες αστυνομικους). Κλασσικη περιπτωση άσχετου μαθητη που στο σχολειο του κανεις δεκα ερωτήσεις, δεν απαντάει τιποτα, και στο τελος βγαινει περηφανος και λεει «δεν έκανα ούτε ένα λάθος…»… Για σένα ειναι λεπτομερεια πως αν δεν υπήρχε η αναφορά της Αλεξίου (η οποια δε στηρίχτηκε με καποιο στοιχειο) τοτε δε θα υπήρχε ούτε θεωρητικα τροπος η μάρτυρας κατηγοριας να συνδέσει τον αριθμο κυκλοφοριας αυτοκινητου του Κασιδιαρη με το γεγονος. Εκτος βέβαια και αν ο Κασιδιαρης υποστηριζε πως η 60χρονη τοτε καθηγητρια τον ειχε τοσο πολυ άχτι τον άγνωστο Κασιδιαρη ώστε να βάλει ιδιωτικους ντεντεκτιβ για να βρουν τον αριθμο κυκλοφοριας του, και να της τον προσκομισουν εντος μιας ημέρας απο τη στιγμή που έγινε η επίθεση μέχρι που ο αριθμος αυτος αναφέρθηκε στη Σύγκλητο… Ναι, ξέρω, όλο και καποιος θα βρεθει με γνώσεις νομικης που θα μας πει πως ακομα και αυτο θα μπορουσε να γινει…Σε εμας που ειμαστε άσχετοι με τη νομική πάντως, επετρεψέ μας να μην εκτιμάμε και τοσο τλετοιες περιπτώσεις «νομικου πολιτισμου»…
Ενα μπουρδελο είμαστε.
12 Μαρτίου, 2013 4:41 μμ
Ε, τι να κάνουμε άλλων είναι μπεεεε άλλων είναι γαβ γαβ.
Jaquou Utopie
13 Μαρτίου, 2013 12:17 πμ
το γατάκι νιάου νιάου, το κοκοράκι κικιρικικιιιιιιιιιιιι…
DrAluca
13 Μαρτίου, 2013 1:47 πμ
Βρουυυυυμ βρουυυυυμ… 😛
Χαμογελατε…
aganaktismenos me tis paparies
13 Μαρτίου, 2013 1:35 πμ
παράγγελμα σεβασμού : «εγέρθουτω ρε ! εγέρθουτω «!
Απόδειξη Ανδρισμού και μαγκιάς : σπάμε στο ξύλο αυτούς που είναι πιο αδύνατοι, και κυρίως τις Γυναίκες ! ….(ενω άμα βρεθεί κάποιος πιο μάγκας κάνουμε τη κότα τη λιράτη) !
Δημοκρατικές Αρετές : Μόνο Εμείς οι Αριοι έχουμε δικαίωματα στη γη ! ολοι οι υπόλοιποι να γίνουν σαπούνι !
Δυνατότητες : Απειρες !! Δωρεάν συσσιτια …..Εξολόθρευση όλων των αλλοδαπών ..τραμπουκισμός….έως και επιρροή σε μερικά λιγόψυχα ανθρωπάκια που κάθονται στα έδρανα των Εφετείων, και γίνονται νούμερο και ρεντίκολο σε όλο τον κόσμο , με τις βρώμικες και μαλακισμένες αποφάσεις τους..!!
=========================================================================
Εγώ δεν συμφωνώ με όλα αυτά ! Προτειμώ τον Φασισμό, την Χούντα, τον Χίτλερ ….και την Χρυσή Αυγή !!…………..και τα χρυσα αυγά………και τα μελατα αυγα……..και τα αυγα τα κλούβια….και σιγα τα αυγά!….και το μουνι που τους πέταγε…και μας έχουν σκοτίσει τα αρχίδια…με τις παπαριές τους, και μας έχουν κάνει και παραμιλάμε, και έχουμε τους 300 μαλάκες που βαράνε μαλακία απο το πρωι μέχρι το βράδυ, και εμείς γαμιώμαστε να πάρουμε ενα πακέτο τσιγάρα…(φαί έχουμε απο τα συσσίτια).!
=========================================================================
ερώτηση κρίσεως: Γιατί οι περισσότεροι απο αυτά τα αντρίκελα είναι Μασόνοι?
όποιος το βρει κερδίζει ελαφρώς μεταχειρισμένο ERICSON μοντέλο 1989
σε αρίστη κατάσταση με 2 μπαταρίες και θήκη.
Antifwn-x
13 Μαρτίου, 2013 4:38 πμ
Το ότι είναι πλούσιοι, που κάνουν τη δουλειά τους και τρώνε μια χαρά δεν αρκεί σα λόγος; Τι ακριβώς σημαίνει Μασόνοι ποτέ δεν κατάλαβα..
Ακόμα και αν όλοι οι πλούσιοι ήταν Μασόνοι, θα υπήρχαν φωνές που θα κόλλαγαν στο ότι επειδή είναι Μασόνοι είναι το πρόβλημα, όχι στο ότι είναι πλούσιοι. Άσχετα του γεγονότος ότι ο πλούτος τους οφείλεται στην φτώχεια μας.
Αυτό ακριβώς είναι η θεωρίες συνωμοσίας ασχολούνται με ένα φανταστικό και φύση αόριστο λόγο και συσκοτίζουν το προφανές… Ποιους νομίζεις ότι τελικά να ωφελούν;
Ploutonakos
13 Μαρτίου, 2013 7:45 μμ
Eντελώς πληροφοριακά, υπάρχουν και πλούσιοι και φτωχοί μασόνοι, όπως και αντιεξουσιαστές και κρατιστές. Η μεταφυσική πετριά που έχουν φάει δεν αποκλείει τίποτε από τα παραπάνω. Απλώς από κάποιους υπάρχει αξιοποίηση των διασυνδέσεων που υφαίνονται μεταξύ τους αλλά και της εικόνας που έχει δημιουργηθεί.
George Souroulas
2 Οκτωβρίου, 2013 12:30 μμ
αριστεροι προβοκατορες παντος τυπου κοψτε τις αλβανικες και τις ρομα φουντες εχετε κανει τα μυαλα σας κιμα με αποτελεσμα να γραφετε καθε ειδους βλακεια υπαρχει και το SR να ψωνισεται
simon
2 Οκτωβρίου, 2013 12:34 μμ
να ψωνισεται;;;
Δε μας μάθανε ορθογραφία στο σχολειό; Μόνο από κείμενα της ΧΑ μαθαίνουμε;