απο το Altherthess
17 Νοεμβρίου 2012. Ημέρα μνήμης των θυμάτων της δικτατορικής κυβέρνησης στο Πολυτεχνείο του ’73. 39 χρόνια μετά, στη δημοκρατική Ελλάδα του 21ου αιώνα, μετά το πέρας ειρηνικής πορείας, δυνάμεις των ΜΑΤ εισβάλλουν αναίτια στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, κατευθυνόμενοι προς το κατειλημμένο εδώ και 2 μήνες -από απεργούς και απολυμένους εργολαβικούς υπαλλήλους- Κτίριο Διοίκησης του ΑΠΘ. Πετούν δακρυγόνα και χτυπούν εν ψυχρώ φοιτητές και εργαζομένους που βρίσκονταν εκεί, για να προστατέψουν το χώρο από κάθε είδους εισβολή και λεηλασία. Ορισμένοι εξ αυτών οδηγούνται στο νοσοκομείο και άλλοι στα κρατητήρια.
Η νέα μορφή δημοκρατίας
Εν μία νυκτί, περσινός νόμος ήρθε να καταργήσει την έννοια του με αίμα κεκτημένου ακαδημαϊκού ασύλου, με την πρόφαση της προστασίας των πανεπιστημιακών χώρων από τους «μπαχαλάκηδες». Ένα χρόνο μετά, οι μόνοι που βεβηλώνουν τον πανεπιστημιακό χώρο είναι τα εντεταλμένα όργανα της πολιτείας.
Ας μας καταστήσουν σαφές: ποινικοποιείται το να είσαι φοιτητής, ποινικοποιείται το να είσαι εργαζόμενος, ποινικοποιείται το να ζητάς την περιστολή των σπαταλών και ένα καλύτερο πανεπιστήμιο;; Αν όχι, γιατί έγινε αυτή η κατάφορη κατάλυση της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ εκείνο το βράδυ του Σαββάτου; Ή μήπως η νέα αυτή δημοκρατία που έχουν στο μυαλό τους οι κυβερνώντες περιλαμβάνει την ωμή καταστολή οποιασδήποτε ηλικίας και ιδιότητας πολίτη, που τολμά να προσβάλλει τη διαφθορά και να διεκδικήσει το δίκιο του;
Μας κλέβετε την αθωότητά μας, μας κλέβετε τα όνειρά μας, το μέλλον μας, λεηλατείτε την παιδεία μας, κατατρώγετε το ψωμί μας, τι άλλο θέλετε;; Θέλετε να κλέψετε και την ελευθερία και τη ζωή μας;.. Δεν έχουμε τίποτε άλλο να χάσουμε, οπότε ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ, αν είναι να πέσουμε θα το κάνουμε με ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ!
Οι προστάτες του πολίτη
Είναι τραγελαφικό το να ζεις σε μια κατά τα άλλα «ευνομούμενη» πολιτεία με τόσους φύλακες και προστάτες γύρω σου κι εσύ να νιώθεις φόβο. Φόβο πως αν δεν εκτελέσεις επακριβώς τη δουλειά σου και τολμήσεις να «παρεκκλίνεις» διεκδικώντας το δίκιο σου, μπορεί να σε δείρουν και να σε μπουζουριάσουν.
Έτσι και έγινε με το εξαιρετικής οργάνωσης σχέδιο των ΜΑΤ τη 17η Νοέμβρη: Ταραξίες –αμφισβητούμενης προελεύσεως- πετούσαν πέτρες και μολότοφ έξω απ’ τα όρια του Πανεπιστημίου. Οι διμοιρίες των ΜΑΤ, αντί να τους περικυκλώσουν και να τους καταστείλουν, εισέβαλαν απευθείας στο ΑΠΘ, επιδεικνύοντας την ανωτερότητά τους πάνω στην ηθική πλέον ισχύ του ασύλου.
ΠΟΙΟΣ δίνει το δικαίωμα στους «προστάτες» του πολίτη να εισβάλλουν σε πανεπιστημιακό χώρο, να ρίχνουν χημικά πάνω στα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας –φοιτητές και εργαζομένους- που ειρηνικά περιφρουρούν το χώρο τους από επεισόδια; Με ποιο δικαίωμα μπορεί κανείς να χτυπάει ανηλεώς νέα παιδιά που το μόνο τους κακούργημα είναι ότι «είναι φοιτητές» κι ότι συμπαρίστανται στα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων;
Πληρώνουμε ανθρώπους για να τους μετατρέπουμε σε ρομποτάκια μιας ανεξέλεγκτης και διεφθαρμένης κρατικής μηχανής, πληρώνουμε κάποιους ανθρώπους για να τους μετατρέπουμε σε δήμιους των συμπολιτών τους; Τους πληρώνουμε για να μας δέρνουν ατιμώρητοι όποτε κάνει σ’ αυτούς ή τους ανωτέρους τους κέφι και να μας στέλνουν στο νοσοκομείο;
Εάν είναι έτσι, τότε ΝΑ ΚΑΤΑΒΛΗΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΤΑ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΑ ΣΕ ΦΑΣΙΣΤΕΣ, ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΣ, που προκαλούν φθορές ή δέρνουν ανθρώπους αφιλοκερδώς!!!
Οι πρυτανικές αρχές
Αλήτες εργαζόμενοι, αδιάλλακτοι, εκβιαστές, δε δέχεστε τη συνέχιση της κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος στους εργολάβους, δε δέχεστε να υπογράψετε μ’ αυτούς συμβάσεις μερικών μηνών με 400€ μισθό και σαν να μη φτάνουν όλα αυτά, εμποδίζετε και τις πρυτανικές αρχές να πραγματοποιήσουν τις επετειακές τους εκδηλώσεις και να προφυλάξουν έτσι το ΑΠΘ! Καλά να πάθετε, λοιπόν!
Ανακοινώσεις της Πρυτανείας 2 μέρες πριν τη 17η/11, προεικονίζουν τα μελλούμενα, υποδεικνύοντας πως ΑΝ – σε αντίθεση με «κάθε» φορά- σημειωθούν επεισόδια, η ευθύνη θα καταλογιστεί αποκλειστικά στους απεργούς εργολαβικούς υπαλλήλους. Μία μέρα πριν, ωστόσο, ο Αντιπρύτανης σε τηλεφωνική επικοινωνία ενώπιον φοιτητών ισχυρίζεται πως δε συντρέχει λόγος να αυξηθεί η φύλαξη, διερωτώμενος το γιατί θα μπορούσαν να γίνουν επεισόδια, ενώ απ’ την άλλη λίγα λεπτά πριν τους υποσημείωνε τις έντονες πιέσεις που δέχεται από το Υπουργείο να βάλει την αστυνομία και να πετάξει τους καταληψίες έξω…
Μια πρυτανεία που βάλλεται και κατηγορείται από παντού, ενώ διατείνεται ότι καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια για τα δίκαια αιτήματα των φοιτητών και των εργαζομένων της, το μόνο που κάνει είναι να εκφράζει τη θεωρητική συμπαράστασή της στους ‘πληγέντες’ φοιτητές και να φωτογραφίζει ως υπαίτιους και ‘καταλύτες’ του ασύλου τους εργαζομένους!
Αντιλαμβανόμαστε πια την προσπάθειά σας να βεβηλώσετε τον αγώνα τους, την ασέβειά σας σε ανθρώπους που δεν μπορούν να συντηρήσουν τις οικογένειές τους, όντας τόσους μήνες απλήρωτοι και να στρέψετε τους φοιτητές εναντίον τους. Όσο κι αν προσπαθείτε, όμως, να χειραγωγήσετε την κοινή γνώμη, μην ξεχνάτε ένα πράγμα: πως στα πρόσωπα αυτών των ανθρώπων βλέπουμε ένα δίκαιο και αγνό αγώνα για επιβίωση και αξιοπρέπεια, στα πρόσωπά τους βλέπουμε όλους τους συμπολίτες μας που πλήττονται, στα πρόσωπά τους βλέπουμε τα πρόσωπα των γονιών μας, τα δικά μας πρόσωπα… Οπότε μην περιμένετε να τους γυρίσουμε την πλάτη! Γιατί ακόμη και να το θέλαμε, απλά δεν μπορούμε!
Παρ’ όλα αυτά, να σας διαβεβαιώσουμε πως δε συντρέχει λόγος να θλίβεστε για τη μη πραγματοποίηση εορταστικών εκδηλώσεων λόγω της κατάληψης του Κτιρίου Διοίκησης. Γιατί εκείνο το βράδυ, χάρη και σ’ εσάς, αναβιώσαμε μνήμες του Νοέμβρη του ’73! Καλύτερο εορτασμό απ’ αυτόν δεν θα μπορούσε κανείς να φανταστεί, οπότε σας συγχαίρουμε και σας ευχαριστούμε!
Ανήμερα της επετείου του Πολυτεχνείου, λοιπόν, συντελέσθηκε εντός του ΑΠΘ κακούργημα σε βάρος φοιτητών, εργαζομένων και σε βάρος κάθε πολίτη που θέλει να έχει ελεύθερη βούληση. Μια καλά σκηνοθετημένη θεατρική πράξη με παραγωγούς τις επίλεκτες δυνάμεις των ΜΑΤ, τις πρυτανικές αρχές και τους κυβερνητικούς εντολοδόχους. Μία πράξη που δεν πρόκειται να βρει δικαίωση από κανένα δικαστήριο, γιατί ως γνωστόν κανείς δεν μπορεί να μας προστατέψει απ’ τους φύλακες.
Η πραγματική τιμωρία θα έρθει από όλους εμάς, όταν αφυπνιστούμε απ’ το λήθαργο στον οποίο μας έχουν οδηγήσει, όταν παραμερίσουμε την τεχνητή διχόνοια που έχουν σπείρει ανάμεσά μας, για να μας κρατούν διασπασμένους κι όταν ενώνοντας τη φωνή και τη δύναμή μας παλέψουμε για να φτιάξουμε την Ελλάδα που εκείνοι φοβούνται και που εμείς ονειρευόμαστε!
Εκείνο το βράδυ, δε χτύπησαν τα σώματά μας, αλλά προέβησαν σε άγριο ξυλοδαρμό του μέλλοντος της κοινωνίας μας, των θυσιών όλων μας, βίασαν τα όνειρά μας και την ελευθερία μας! Ας μην το αφήσουμε έτσι!
ΕΔΩ ΑΠΘ, ΕΔΩ ΑΠΘ!
Συνεχίζεται…
13 ημέρες αργότερα, λίγο πριν από τις 5:00 τα ΜΑΤ μπήκαν στο ΑΠΘ και σύμφωνα με πληροφορίες συνέλαβαν 11 άτομα που ήδη έχουν μεταφερθεί στη ΓΑΔΘ. Η επιχείρηση κράτησε λιγότερο από 10 λεπτά, ενώ στο κτίριο διοίκησης υπήρχε λιγοστός κόσμος κατά την επέμβαση. ΟΙ συλληφθέντες είναι όλοι εργαζόμενοι, ενώ κατά τη διάρκεια της επιχείρησης δεν υπήρξαν τραυματισμοί.
Μανικάκος
Ioulianos
30 Νοεμβρίου, 2012 12:07 μμ
Επέμβαση των ΜΑΤ πραγματοποιήθηκε τα ξημερώματα της Παρασκευής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης με συλλήψεις 11 εργαζομένων. ΠΑΜΕ και ΜΑΣ απαίτησαν την άμεση απελευθέρωσή τους και πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο κτίριο διοίκησης του ΑΠΘ.
Λίγο πριν τις 11.00, ξεκίνησε η πορεία προς τα δικαστήρια, όπου περίπου στις 12 μ. αναμένεται να οδηγηθούν οι συλληφθέντες εργαζόμενοι.
Οι συλληφθέντες μεταφέρθηκαν στο Αστυνομικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης και το μεσημέρι αναμένεται να οδηγηθούν στον εισαγγελέα, με την κατηγορία της «διατάραξης οικιακής ειρήνης».
Σύμφωνα με πληροφορίες και ο πρύτανης του ΑΠΘ ζήτησε από τη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης την απελευθέρωση των 11 εργαζομένων. Πρόκειται όμως για υποκρισία, αφού η πρυτανεία είναι που είχε ζητήσει από την Τρίτη την παρέμβαση του εισαγγελέα ενάντια στους απεργούς, λέγοντας ότι στην κατάληψη «τελούνται αξιόποινες πράξεις που διώκονται αυτεπαγγέλτως». Η διοίκηση του ΑΠΘ θα μείνει στην ιστορία ως η πρώτη πρυτανική αρχή που ενεργοποίησε τον αντιδραστικό νόμο-πλαίσιο για την κατάργηση του ακαδημαϊκού ασύλου και, μάλιστα, ενάντια σε απεργιακή κινητοποίηση εργαζομένων του ιδρύματος.
Από το 902
Ioulianos
30 Νοεμβρίου, 2012 12:09 μμ
newsdaemon
30 Νοεμβρίου, 2012 12:19 μμ
Ioulianos
30 Νοεμβρίου, 2012 12:22 μμ
http://www.gr.issworld.com/Pages/Frontpage.aspx
Η εργολαβική εταιρεία ISS που έχει την εργολαβία φύλαξης του ΑΠΘ εφερε εργαζόμενους του εργολάβου καθαριότητας από άλλους χώρους δουλειάς, έξω από το Πανεπιστήμιο, για να καθαρίσουν.
Ο πρύτανης Γ. Μυλόπουλος, με ανακοίνωσή του προς τους καθηγητές, ενημέρωνε ότι ο καθαρισμός θα γίνει «με την καθοδήγηση των κοσμητόρων και των προέδρων» και «θα υπάρχει το κατάλληλο προσωπικό καθαριότητας, που διετέθηκε ευγενώς από την εργολαβική εταιρεία στην οποία το ΑΠΘ έχει αναθέσει τη φύλαξή του και το οποίο θα εργαστεί, όπως και όλοι μας, εθελοντικά».
Η επιχείρηση απεργοσπασίας βαφτίστηκε και από τα ΜΜΕ «εθελοντικός καθαρισμός» .
Ο ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ ΕΓΡΑΨΕ για την «πρωτοβουλία» της ISS : «Κάποιοι από αυτούς πράττουν το αυτονόητο: καθαρίζουν λίγο τους χώρους που δουλεύουν. Αυτό θεωρείται από τάγματα εφόδου, που λειτουργούν ανεξέλεγκτα εντός του πανεπιστημίου, «απεργοσπαστική ενέργεια»! Και εκείνοι που πράττουν το αυτονόητο τιμωρούνται διά ξυλοδαρμού!»
Ioulianos
30 Νοεμβρίου, 2012 12:42 μμ
Και λίγα λόγια για την εργολαβική εταιρεία ISS
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ,προχωρώντας και ένα βήμα παραπέρα δέχτηκε και «δωρεάν» τη χρήση ιδιωτικών απορριμματοφόρων της πολυεθνικής εταιρείας ISS Facility Services ΑΕ, η οποία πέρα από τις συνεχόμενες καταγγελίες εργαζομένων για καταστρατηγήσεις εργασιακών δικαιωμάτων, είναι και εταιρεία που χρησιμοποιεί μόνον «ενοικιαζόμενους» εργαζόμενους, και η οποία έχει μονοπωλήσει την καθαριότητα και τη φύλαξη σχεδόν ολόκληρου του δημόσιου τομέα (νοσοκομεία, πανεπιστήμια, κρατικές υπηρεσίες, όπως Επιθεωρήσεις Εργασίας και ΙΚΑ, ακόμα και υπουργικά γραφεία).
Η έδρα της επιχείρησης ISS Facility Services ΑΕ είναι στη Δανία. Η εταιρία αυτή στις 10 Απριλίου 2008, εξαγόρασε το 100% των μετοχών την Aspis Security A.E. μα πιο πολλές λεπτομέρειες διαβάστε εδώ
Τέλος πρόκειται, όπως καταγγέλλει το Σωματείο εργολαβικών καθαριστών και φυλάκων Κεντρικής Μακεδονίας, για θυγατρική εταιρεία της διαβόητης αμερικανικής τράπεζας Goldman Sachs(!)
Στην εξαγορά της δανικής εταιρείας ISS θα προχωρήσει η βρετανική εταιρεία ασφαλείας G4S, όπως μεταδίδουν ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία. Η αξία της συμφωνίας ανέρχεται σε 5,2 δισ. λίρες ($8,2 δισ.) με τη βρετανική η εταιρεία να καταβάλει 1,53 δισ. λίρες – τα μισά σε μετρητά και τα υπόλοιπα σε μετοχές – για τις εγκαταστάσεις της ISS.
Επίσης θα αντλήσει 2 δισ. λίρες μέσω δικαιωμάτων προαίρεσης ενώ θα αναλάβει και χρέη της ISS ύψους 3,67 δισ. λιρών
Σημειώνεται πως η ISS είχε εξαγοραστεί από τη σουηδική εταιρεία private equity EQT και την Goldman Sachs το 2005 έναντι 3,5 δισ. δολ. ενώ μετά την πώληση στην G4S θα κατέχουν το 11% της νέας εταιρείας.
Πηγή:www.capital.gr
Ποια είναι η «Group 4 Securicor» (G4S) –ανάμεσα σε άλλα;
ιδιωτικός αστυνομοστρατιωτικός κατασταλτικός μηχανισμός εξόντωσης του παλαιστινιακού λαού στα κατεχόμενα εδάφη – καθώς και γενικότερα για την παράνομη δράση της ενάντια στο εργατικό κίνημα και στα κράτη – μέλη της ΕΕ.
Ενώ ο ευρωβουλευτής του ΚΚΕ ζήτησε από την ΕΕ να καταγγείλει τη σύμβαση που έχει συνάψει η G4S με το κράτος του Ισραήλ, καθώς και να διακόψει τη συνεργασία με τα όργανα και τις υπηρεσίες της ΕΕ και τις κυβερνήσεις στις χώρες – μέλη, το Συμβούλιο στην απάντησή του σημείωσε ότι «δεν είναι αρμοδιότητα του Συμβουλίου να σχολιάζει συγκεκριμένες συμβατικές σχέσεις μεταξύ ιδιωτικών νομικών οντοτήτων και τρίτων μερών»!
http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=6271418&publDate=28/5/2011
giorgalis
30 Νοεμβρίου, 2012 12:59 μμ
Αυτά είναι…
Βλαδίμηρος
3 Δεκεμβρίου, 2012 4:10 πμ
Αυτά είναι… οι γνωστές σαχλαμάρες του Ριζοσπάστη.
Να πω, αρχικά, ότι ο «ευρωβουλευτής του ΚΚΕ», τις σοφίες του οποίου μας παραπέμπει ο Ioulianos να διαβάσουμε, λέει ανοησίες. Γράφει ο Ριζοσπάστης ότι ο Αγγουράκης : «καταγγέλλει την ΕE και το Ισραήλ για την εγκληματική δράση της πολυεθνικής εταιρείας Group 4 Securicor» (G4S)». Εντάξει, ρε φίλε, να κατηγορήσεις το Ισραήλ, που σύναψε συμφωνία με μια «εγκληματική» πολυεθνική (αν και αυτό μυρίζει και λίγο εθνικισμό), αλλά καταγγέλλεις την ΕΕ, που δεν έχει συνάψει καμιά συμφωνία με την εταιρία; Και τι βλακώδης διατύπωση είναι αυτή : καταγγέλλω την ΕΕ για την εγκληματική δράση της εταιρίας; Ακόμα και συμφωνία να είχε κάνει η ΕΕ με την εταιρία, αν δε γίνει η «δράση», πώς την καταγγέλλεις; Προληπτικά, σαν τον Καραγκιόζη που έδερνε το Κολλητήρι πριν σπάσει τη στάμνα, γιατί μετά θα ήταν αργά; Εφαρμόζεις το «πρώτα σε σκοτώνω και μετά σου εξηγώ το λόγο»; Τέλος πάντων, ας δούμε την «εγκληματική δράση».
1) Οι σεκιουριτάδες δεν είναι ούτε αστυνομικοί, ούτε – πολύ περισσότερο – στρατιώτες. Νομίζω ότι είναι και άοπλοι. Αλλά και οπλισμένοι να είναι δεν αποτελούν κατά κανέναν τρόπο «αστυνομικοστρατιωτικό κατασταλτικό μηχανισμό». Άλλο πράγμα η ασφάλεια και η φύλαξη προσώπων και χώρων και άλλο η καταστολή.
Ας δούμε πρώτα τη συμφωνία με το Ισραήλ. Ο Αγγουράκης λέει ότι η εταιρία : «παρέχει εξοπλισμό και υπηρεσίες ασφαλείας σε φυλακές κράτησης Παλαιστινίων πολιτικών κρατουμένων στο Ισραήλ και τη Δυτική Οχθη, στο αρχηγείο της ισραηλινής αστυνομίας στη Δυτική Οχθη, καθώς και εξοπλισμό και προσωπικό ασφαλείας σε επιχειρήσεις στους εποικισμούς. Η εταιρεία παρείχε επίσης εξοπλισμό και υπηρεσίες συντήρησης σε σημεία ελέγχου του ισραηλινού στρατού στο Τείχος στη Δυτική Οχθη». Όλα αυτά μπορεί να μην αρέσουν στο ΚΚΕ, πάντως όμως δε συνιστούν καθόλου «κατασταλτικό μηχανισμό εξόντωσης του παλαιστινιακού λαού στα κατεχόμενα εδάφη».
2) Γράφει ο Ριζοσπάστης (και ο Ioulianos αντιγράφει) ότι «καταγγέλλεται η ΕΕ, γιατί αυτή εταιρία, εκτός από την «εξόντωση των Παλαιστινίων» κάνει και άλλα χειρότερα : αναπτύσσει και «παράνομη δράση ενάντια στο εργατικό κίνημα και στα κράτη – μέλη της ΕΕ». Ας αφήσουμε πάλι κατά μέρος, ότι όπως είναι διατυπωμένο από τους φωστήρες του «Ρ», μπορεί να νομίσει κανένας ότι η εταιρία, εκτός από τη δράση της ενάντια στο εργατικό κίνημα, δρα και ενάντια στα κράτη-μέλη της ΕΕ (!) και ας δούμε, αν αποδεικνύεται αυτή η δράση και αν είναι, καν, παράνομη.
Για το πρώτο, ο «Ρ», αντί για απόδειξη, μας παρέχει το εξής νεφέλωμα (και μια και δεν το έχει σε εισαγωγικά, μπορούμε να υποθέσουμε ότι δεν υπήρχε, καν, στην ομιλία Αγγουράκη) :
«Η ενίσχυση των παλιών και η δημιουργία νέων κρατικών και ιδιωτικών κατασταλτικών μηχανισμών αποτελεί προτεραιότητα για το Ισραήλ, αλλά και για την ιμπεριαλιστική διακρατική ένωση του κεφαλαίου της ΕΕ και των αστικών κυβερνήσεων, για το χτύπημα του εργατικού κινήματος». Εδώ, εκτός από την επαναλαμβανόμενη σκόπιμη σύγχυση υπηρεσιών ασφαλείας και κατασταλτικών μηχανισμών, φαίνεται καθαρά ότι δεν υπάρχει καμιά συμφωνία «κρατών-μελών της ΕΕ» με την εταιρία για το «χτύπημα του εργατικού κινήματος». Αυτά οφείλονται στη μυθοπλαστική ικανότητα του «Ρ».
Ας δούμε, τελικά, και για την «παράνομη δράση» : ο Αγγουράκης μιλάει μόνο για τη δράση της εταιρίας στο Ισραήλ και συγκεκριμένα για μία (1) «δράση» της και όχι για τη δράση της στα «κράτη-μέλη της ΕΕ», στα οποία αναπτύσσει καθαρά ιδιωτική δράση (και όχι «παράνομη») και γι’ αυτό και το Συμβούλιο απάντησε πολύ σωστά στον «ευρωβουλευτή του ΚΚΕ» ως εξής : «Δεν είναι αρμοδιότητα του Συμβουλίου να σχολιάζει συγκεκριμένες συμβατικές σχέσεις μεταξύ ιδιωτικών νομικών οντοτήτων και τρίτων μερών». Ο Ριζοσπάστης φαίνεται θεώρησε ότι κακώς ο «ευρωβουλευτής» του περιόρισε το χαρακτηρισμό «παράνομη» στο Ισραήλ και τον διόρθωσε, βάζοντάς τον να λέει την πελώρια ανοησία για «παράνομη δράση» της εταιρίας στην ΕΕ.
Και γιατί το λέω αυτό : η μοναδική περίπτωση «παράνομης δράσης» ήταν «εξοπλισμός και υπηρεσίες συντήρησης σε σημεία ελέγχου του ισραηλινού στρατού στο Τείχος στη Δυτική Οχθη, το οποίο έχει ανακηρυχθεί παράνομο από το Διεθνές Δικαστήριο με τη Συμβουλευτική Γνώμη της 9ης Ιουλίου 2004. Για τη δραστηριότητα αυτή, που είναι παράνομη βάσει της 4ης Σύμβασης της Γενεύης, η εταιρεία έχει κατηγορηθεί μαζί με τις ισραηλινές αρχές για παραβίαση του διεθνούς δικαίου και για συνέργεια στις παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων και την ισραηλινή κατοχή». Άρα, το να λες ότι είναι «παράνομη» η δράση της εταιρίας στην ΕΕ, είναι ανοησία ολκής.
Μα και η συγκεκριμένη «παρανομία» δεν έχει και πολύ στέρεα θεμέλια. Βλέπουμε το «περίεργο» φαινόμενο ότι ενώ το Διεθνές Δικαστήριο ανακήρυξε το Τείχος «παράνομο», το έκανε αυτό με μία Συμβουλευτική Γνώμη (!). Η «δραστηριότητα» της εταιρίας – παροχή εξοπλισμού και υπηρεσίες συντήρησης (του Τείχους;;;) είναι παράνομη βάσει της 4ης Σύμβασης της Γενεύης! Κι επειδή αυτά γίνονται στα «σημεία ελέγχου του ισραηλινού στρατού» μπαίνει κανείς στον πειρασμό να θεωρήσει ότι ο «εξοπλισμός και η συντήρηση» αφορούν τους στρατιώτες, που τους πουλάει όπλα η εταιρία και κάνει και κέιτερινγκ στους φαντάρους με σάντουιτς και κόκα κόλα (αν και εκεί θα πίνουν πέπσι κόλα που ήταν ισραηλινών συμφερόντων). Και αφού μας σερβίρει όλο αυτό τον αχταρμά, ο «Ρ» συμεπραίνει με κάθε σοβαρότητα : «η εταιρεία έχει κατηγορηθεί μαζί με τις ισραηλινές αρχές για παραβίαση του διεθνούς δικαίου και για συνέργεια στις παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων και την ισραηλινή κατοχή». Το από ποιον έχει «κατηγορηθεί» μας αφήνει να το φανταστούμε τελείως ανεπηρέαστοι. Μόνο που ξεχνάει ότι «ο κατηγορούμενος θεωρείται αθώος μέχρι να αποδειχτεί ότι είναι ένοχος».
Πάντως, εγώ κατηγορώ το «Ρ» ότι πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
spiral architect
3 Δεκεμβρίου, 2012 9:18 πμ
Κοίτα να δεις, για να γράφεις τέτοια σεντόνια, η χρησιμοποιείς SCIgen-like speech generator ή στύβεις το μυαλό σου καταναλώνοντας παραγωγικό χρόνο.
Δεν μας είπες, τουλάχιστον πληρώνεσαι καλά; 🙄
Βλαδίμηρος
3 Δεκεμβρίου, 2012 1:46 μμ
Ναι, φυσικά πληρώνομαι καλά για να λέω την αλήθεια και να λέω στους εξαπατημένους ότι τους δουλεύουν ψιλό γαζί, ότι τους πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες, ότι τους ταΐζουν κουτόχορτο λιανικά και χοντρικά. Το να λες την αλήθεια δεν είναι εύκολη δουλειά και πρέπει να πληρώνεται καλά.
Ο Όσκαρ Γουάιλντ («άγριος», στα αγγλικά – ή ακόμα και «τρελός») έλεγε «ακόμα και η αλήθεια μπορεί να αποδειχτεί». Ο Βάρναλης έγραψε «Κι αν κάποτε τα φρένα σου το δίκιο – φως της αστραπής – κι η αλήθεια σου χτυπήσουνε, παιδάκι μου, να μην τα πεις, θεριά οι ανθρώποι δεν μπορούν το φως να το σηκώσουν, δεν είναι αλήθεια πιο χρυσή απ’ την αλήθεια της σιωπής, χίλιες φορές να γεννηθείς, τόσες θα σε σταυρώσουν». Κι ο Μπρεχτ καθορίζει πως υπάρχουν 5 δυσκολίες για να γράψει κανείς την αλήθεια :
Α: Το θάρρος να γράψει κανείς την αλήθεια
Β: Η εξυπνάδα να αναγνωρίσει κανείς την αλήθεια
Γ: Η τέχνη να κάνει κανείς την αλήθεια ευκολοµεταχείριστη σαν όπλο
Δ: Η κρίση να διαλέγει κανείς εκείνους που στα χέρια τους η αλήθεια θ’ αποχτήσει δύναµη.
Ε: Η πονηριά να διαδίδει κανείς σε πολλούς την αλήθεια.
Εγώ θα πρόσθετα ότι υπάρχει και μια έκτη δυσκολία : αυτός που θα πει την αλήθεια, πρέπει πρώτα να έχει εξασφαλίσει τα προς το ζην, ή, να τα εξασφαλίζει λέγοντας την αλήθεια.
Αντίθετα, το πιο εύκολο πράγμα του κόσμου είναι να λες ψέματα στις μάζες (και όχι μόνο). Οι μάζες δέχονται τέτοια πλύση εγκεφάλου καθημερινά από τους «διανοούμενους» (αυτούς, για τους οποίους ο Λένιν έγραφε «στην πραγματικότητα, δεν είναι ο εγκέφαλος (του έθνους), είναιο σκ…»), που άλλοι είναι τα πιστά σκυλιά του καθεστώτος και άλλοι μάχονται να το αντικαταστήσουν με ένα άλλο, εξίσου εκμεταλλευτικό και επιπλέον χωρίς την πολιτική ελευθερία του σημερινού, ενός καθεστώτος που θα βάλει την οριστική ταφόπλακα στο απελευθερωτικό κίνημα της εργατικής τάξης, που είναι πάρα πολύ δύσκολο να δουν το φως της αλήθειας.
Οι «διανοούμενοι» της «αριστεράς», αυτής της αριστεράς, που έγραφε με την πένα του Ρίτσου «Όταν λείπει από το τραπέζι μας το ψωμί κι από το στρώμα μας τ’ όνειρο κι απ’ το δώμα μας το λυχνάρι είναι ο Στάλιν που ανάβει τα μεγάλα ηλεκτρικά στον ορίζοντα κι ακούμε κάτω από τα τούνελ της νύχτας τη βοή των τραίνων που μεταφέρουν λάδι και ψωμί και κάρβουνο στους πεινασμένους» και του Λειβαδίτη « Ο Στάλιν ζει. Γιατί ο Στάλιν δεν είναι ένας άνθρωπος για να μπορεί να πεθάνει Ο Στάλιν είναι η ελπίδα και το ψωμί, είναι τ’ ατσάλι και η Ειρήνη», τι έγιναν, μετά το 20ό Συνέδριο; Βουβάθηκαν, ή, άρχισαν να φτύνουν το είδωλο που γκρεμίστηκε από τον καραγκιόζη το Χρουστσόφ. Ελάχιστες φωνές ακούστηκαν για να υπερασπίσουν το Στάλιν. Καθημερινά, μέσα από τη φασιστοφυλλάδα του «Ελεύθερος Κόσμος», τους προκαλούσε ο σκατόψυχος Σάββας Κωνσταντόπουλος, δημοσιεύοντας τα ποιήματα που είχαν γράψει ο Ρίτσος και ο Λειβαδίτης για το θάνατο του Στάλιν και η «διανόηση» της «αριστεράς» τηρούσε «σιγήν ιχθύος». Κι ο Κωνσταντόπουλος, αποθρασυμένος, με το δίκιο του, τους έλεγε : Διαλέξτε, ή αποκηρύσσετε το Στάλιν (και τα ποιήματά σας), ή, δεν τον αποκηρύσσετε, οπότε πρέπει να καταγγείλετε το Χρουστσόφ ως συκοφάντη! Και η πρόκληση του φασίστα έπεσε στο κενό.
Σταματάω, γιατί πάλι θα αρχίσουν οι φωνές για τα «σεντόνια» – σεντόνια που βγάζουν τα «άπλυτα» στη φόρα.
Ioulianos
3 Δεκεμβρίου, 2012 1:59 μμ
Την δεύτερη αλήθεια λοιπόν ηλίθιε:
Το 2007, η G4S υπέγραψε συμφωνία με την Ισραηλινή Αρχή Φυλακών για την παροχή συστημάτων ασφάλειας στην φυλακή Ofer στα κατεχόμενα, στις φυλακές Ketziot, Megiddo και Damon στο Ισραήλ καθώς επίσης και στα κέντρα κράτησης του Kishon («Jalameh») και της Ιερουσαλήμ («Russian Compound»). Στις φυλακές αυτές βασανίζονται και κακοποιούνται πάνω από 6000 Παλαιστίνιοι πολιτικοί κρατούμενοι, κατά παράβαση της διεθνούς νομοθεσίας.
http://www.eksegersi.gr/article.php?article_id=10176&pos=4&cat_id=48
Ioulianos
3 Δεκεμβρίου, 2012 2:02 μμ
Πάρε να έχεις αλήθειες:
Η αντιπαράθεση μεταφέρθηκε τώρα στο Ευρωκοινοβούλιο όταν η Ευρωβουλευτής των Πρασίνων Μαργκρίτ Άουκε παρατήρησε ότι η εταιρία παρέχει και εκεί υπηρεσίες ασφαλείας. Έγραψε στον πρόεδρο Τζέρζι Μπούζεκ, την Πέμπτη το βράδυ, ζητώντας του να επιβεβαιώσει τις σχέσεις με την εταιρία, και εφόσον είναι αλήθεια να σταματήσει το Ευρωκοινοβούλιο το συμβόλαιο με την G4S.
Μιλώντας στο EUobserver, ο γενικός σύμβουλος της G4S Σόρεν Λούντσμπεργκ-Νίλσεν δήλωσε: «Δεν παρέχουμε υπηρεσίες στους εποικισμούς αυτούς καθαυτούς, αλλά σε εταιρίες και άτομα όπως τράπεζες και σουπερμάρκετ […] Ως αποτέλεσμα της συζήτησης στη Δανία και επανεξετάζοντας την πολιτική μας, βρήκαμε ότι μερικά συμβόλαια [με φυλακές και τσεκπόιντς] είναι αρκετά εντός μιας ηθικής γκρίζας ζώνης.»
Η εταιρία άρχισε να τερματίζει συμβόλαια που περιλαμβάνουν τσεκπόιντς, φυλακές και αστυνομικά τμήματα στη Δυτική Όχθη. Παρόλα αυτά η G4S θα συνεχίσει να παρέχει υπηρεσίες ασφαλείας σε ιδιωτικές εταιρίες και σπίτια στους παράνομους ισραηλινούς εποικισμούς.
http://euobserver.com/institutional/32018
Ioulianos
3 Δεκεμβρίου, 2012 2:05 μμ
θέλεις άλλες αλήθειες ;
Η συνεδρίαση του Δικαστηρίου των Λαών για την Παλαιστίνη (Russell Tribunal on Palestine) στο Λονδίνο έδειξε ότι η G4S Ισραήλ, η οποία ανήκει σε ποσοστό 91 % στην G4S:
1. παρέχει εξοπλισμό και υπηρεσίες ασφαλείας σε εγκαταστάσεις φυλακών όπου κρατούνται παλαιστίνιοι πολιτικοί κρατούμενοι στο Ισραήλ και στην κατεχόμενη Δυτική Όχθη∙
2. παρέχει υπηρεσίες ασφαλείας και φύλακες ασφαλείας σε επιχειρήσεις στους εποικισμούς∙ και
3. παρέχει συστήματα ασφαλείας για τα ισραηλινά αστυνομικά τμήματα στη Δυτική Όχθη,
όλα τα ανωτέρω είναι παράνομα σύμφωνα με την τέταρτη Σύμβαση της Γενεύης. Η G4S έχει παράσχει επίσης εξοπλισμό και υπηρεσίες συντήρησης στα ισραηλινά στρατιωτικά σημεία ελέγχου στη Δυτική Όχθη, τα οποία κατασκευάστηκαν ως μέρος του «διαχωριστικού τείχους» το οποίο κηρύχθηκε παράνομο από το Διεθνές Δικαστήριο στη συμβουλευτική του γνώμη της 9ης Ιουλίου 2004. Συνεπώς, η G4S, συνδράμοντας το Ισραήλ στις παραβιάσεις του διεθνούς δικαίου και του διεθνούς ανθρωπιστικού δικαίου από μέρους του, καταλήγει να είναι συνεργός στις εν λόγω παραβιάσεις. Ωστόσο, στις 21 Ιανουαρίου 2011, η G4S Βελγίου επιλέχθηκε ως ο επίσημος πάροχος υπηρεσιών ασφαλείας για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με τη μεγαλύτερη σύμβαση στελεχωμένων υπηρεσιών ασφαλείας στο Βέλγιο. Η G4S θα παράσχει «μια ολοκληρωμένη λύση ασφαλείας» για 68 κτίρια στις Βρυξέλλες και τους γύρω χώρους τους.
Θα καταλογίσει η Επιτροπή ευθύνες στην G4S για την εμπλοκή της στο Ισραήλ και την Παλαιστίνη, και θα επανεξετάσει την απόφαση της ΕΕ να χορηγήσεις συμβάσεις στην G4S για την παροχή υπηρεσιών ασφάλειας στην Επιτροπή, υπό το πρίσμα της συνεργίας της G4S στις παραβιάσεις διεθνούς δικαίου από μέρους του Ισραήλ σε σχέση με τους εποικισμούς και την κατασκευή του τείχους;
http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//TEXT+WQ+E-2011-003873+0+DOC+XML+V0//EL
Ioulianos
3 Δεκεμβρίου, 2012 2:09 μμ
Πάρε νέες αλήθειες:
Ο ανεξάρτητος εμπειρογνώμονας του ΟΗΕ, Ρίτσαρντ Φολκ, κάλεσε για μποϊκοτάζ όλων των εταιρειών (ανάμεσά τους οι Hewlett Packard, Motorola, Veolia Environment, G4S, Volvo κ.ά) που συσσωρεύουν κεφάλαιο από την επέκταση των παράνομων ισραηλινών εποικισμών στην κατεχόμενη Δυτική Όχθη και στην Ανατολική al-Quds (Ιερουσαλήμ).
Το κάλεσμα για μποϊκοτάζ έγινε από τον Ρίτσαρντ Φολκ, ειδικό εισηγητή του ΟΗΕ για την κατάσταση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στα κατεχόμενα Παλαιστινιακά Εδάφη, στην έκθεση που υπέβαλε στην Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ την Πέμπτη.
http://www.left.gr/article.php?id=11086
spiral architect
3 Δεκεμβρίου, 2012 2:38 μμ
Αστον Ιουλιανέ, είπε ότι πληρώνεται καλά.
Μισθωτός γραφεύς υπηρεσίας.
Πάλι καλά …
Άπλυτα με τον Σάββα Κωνσταντόπουλο; Πες μας και για τον Θεοφύλακτο Παπακωνσταντίνου; Ίδιοι σκατάδες και κιοτήδες ήταν και οι δύο. 😈
«Ο Θεός να σε φυλάει από παλιά πουτάνα και από πρώην κομμουνιστή.».
(σοφή λαϊκή παροιμία)
Ioulianos
3 Δεκεμβρίου, 2012 1:56 μμ
Την πρώτη αλήθεια λοιπόν ηλίθιε:
http://electronicintifada.net/blogs/adri-nieuwhof/london-olympics-security-firm-g4s-helps-israel-abuse-palestinian-children
Βλαδίμηρος
4 Δεκεμβρίου, 2012 2:34 πμ
Ioulianos
Όλα αυτά τα κατεβατά που αραδιάζεις δεν αποδεικνύουν καθόλου ότι ο Αγγουράκης δεν έλεγε μπούρδες όταν ισχυριζόταν στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο ότι η εταιρία αυτή είναι «αστυνομοστρατιωτικός κατασταλτικός μηχανισμός εξόντωσης του παλαιστινιακού λαού στα κατεχόμενα εδάφη – καθώς και γενικότερα για την παράνομη δράση της ενάντια στο εργατικό κίνημα και στα κράτη – μέλη της ΕΕ». Ειδικά για το δεύτερο (για το εργατικό κίνημα στην ΕΕ) είναι ένα χοντρό ΨΕΜΑ.
Προφανώς ισχύουν όλα όσα έγραψα στο πρώτο μου σχόλιο, τα οποία δεν τα ανασκεύασες με τίποτα. Καταλαβαίνω ότι αισθάνεσαι άσχημα επειδή το κόμμα σου εμφανίζεται να λέει σαχλαμάρες και ψέματα, αλλά, αντί να αραδιάζεις κατεβατά που δε λένε τίποτα για την ταμπακέρα, καλό θα ήταν να σκεφτείς μήπως πήρες τη ζωή σου λάθος. Εγώ, πάντως, εκτιμώ την αφοσίωσή σου στο κόμμα και μπορώ να σου αποδείξω, συντροφικά, ότι το ΚΚΕ δεν έχει καμιά σχέση με αυτό που λέει πως είναι.
Βλαδίμηρος
4 Δεκεμβρίου, 2012 3:07 πμ
Σπιράλ
ή δεν καταλαβαίνεις ή είσαι κακόπιστος (ή και τα δύο – παίζει κι αυτό). Τα συγκεκριμένα «άπλυτα» ήταν ότι δε βρέθηκε κανένας διανοούμενος της αριστεράς (ίσως, μόνο ένας ή δύο) να απαντήσουν και να υπερασπίσουν το Στάλιν, αυτοί που έπιναν κρασί στο όνομά του. Δεν ξέρω γιατί αποκαλείς τους Κωνσταντόπουλο και Παπακωνσταντίνου κιοτήδες, εγώ τους ήξερα σαν πρώην κομμουνιστές και μετά φασίστες. Το ότι ένας φασίστας σαν τον Κωνσταντόπουλο καταξευτέλισε την ελληνική διανόηση (το έβγαλε και σε βιβλίο «Η αντιδικία μου με την ιντελιγκέντσια») με το αίσχος του 20ού Συνεδρίου, δείχνει πως το παγκόσμιο κομμουνιστικό κίνημα δεν το διέλυσε ο ιμπεριαλισμός, ούτε η Αμερική, αλλά, οι ρεβιζιονιστές και αποστάτες χρουστσοφικοί όλου του κόσμου, που, στην Ελλάδα, έχουν και μούτρα να αυτοαποκαλούνται κομμουνιστές, αυτοί που προσκύναγαν την ηγεσία των καθαρμάτων, που κυβερνούσαν τη Ρωσία (Χρουστσόφ, Μπρέζνιεφ, Αντρόποφ) κι έκαναν τεμενάδες ακόμα και στον πιτσαδόρο Γκόρμπι και συνέχεια θρηνούν για τον «υπαρκτό» (1956-1989), που ήταν το μεγαλύτερο έκτρωμα της ιστορίας, ένα καπιταλιστικό τέρας, με σοσιαλιστική μάσκα, που φόρτωνε στο σοσιαλισμό όλες του τις κτηνωδίες (απόλυτη διαφθορά στο εσωτερικό, οικογενειοκρατία, πτυχία από το τηλέφωνο, πορνεία, συμμορίες ανηλίκων, οργανωμένο έγκλημα, και στο εξωτερικό, ιμπεριαλιστική πολιτική- Τσεχοσλοβακία 1968, δεκάχρονη κατοχή του Αφγανιστάν).
Και δεν ντρέπεσαι να λες «Μισθωτός γραφεύς υπηρεσίας», όταν είσαι μέσα σου σίγουρος ότι δεν είναι έτσι. Δεν καταλαβαίνεις ότι αυτό το κόμμα σας καταντάει κοινούς συκοφάντες, μικρούς Γκέμπελς, που χρησιμοποιείτε τη συκοφαντία και το ψέμα σαν όπλο ενάντια στους αντιπάλους σας; Δεν καταλαβαίνετε ότι με τη στάση σας στιγματίζετε τη μεγάλη ιδέα του κομμουνισμού;
spiral architect ☭
4 Δεκεμβρίου, 2012 8:26 πμ
Ένα κόμμα που υπάρχει κοντά 100 χρόνια τηρώντας τις ίδιες βασικές αρχές, ε, όπως και να το κάνουμε, πρέπει να προβληματίζει για το πως υπάρχει και γιατί ακολουθεί ακόμα αυτές τις αρχές. Οι τυχόν παρασπονδίες της ηγεσίας του μπορούν να ερμηνευτούν γιατί αυτές οι αρχές υλοποιούνται από πρόσωπα και αυτά κάνουν και λάθη γιατί είναι άνθρωποι.
Δες την περίπτωση του τότε κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΚΚΕ του Μήτσου του Σκλάβαινα, λίγο πριν την άνοδο Μεταξά το ’36. Εν αντιθέσει με την ηγεσία κατάφερε και έπεισε (το πως την «έπεισε» … άστο) κανιντας την περιβόητη συμφωνία του Παλλαϊκού Μετώπου (ΚΚΕ) με την παράταξη των φιλελευθέρων. (Βενιζελικοί). Δεν κατηγορώ ούτε το ΚΚΕ, ούτε τον Σκλάβαινα, αλλά αυτό το γεγονός έδειξε ότι η θεωρία των σκαλοπατιών δεν ισχύει.
Μετά τον εμφύλιο το ΚΚΕ έγινε δικαιολογημένα φοβικό απέναντι σε συνεργασίες με αστικούς σχηματισμούς. Δικαιολογημένα γιατί αντίθετα με τους δεξιούς ή αριστερούς επικριτές του, το ΚΚΕ θρήνησε θύματα, όσοι γλίτωσαν μετανάστευσαν και ολόκληρες περιοχές που μέχρι και τον Β’ΠΠ κομμουνιστοκρατούνταν, εκκαθαρίστηκαν από τα τάγματα, (βλέπε Λακωνική και Μεσσηνιακή Μάνη) οι φυλακές γέμιζαν, άνθρωποι έχασαν περιουσίες, αλλά οι εκατέρωθεν επι-κριτές συνέχισαν να επικρίνουν ανθρώπους-μέλη του Κόμματος καθώς και το Κόμμα.
Ειδικά μετά το ’89, το ΚΚΕ θα μπορούσε να είχε ακολουθήσει το δρόμο του De linke και των συναφών ευρωπαϊκών αριστερών κομμάτων, η να είχε πάρει τον οπορτουνιστικό δρόμο του Ισπανικού και του Ιταλικού ΚΚ. Δεν το έκανε τηρώντας τις αρχές του, (με παρασπονδίες τύπου βρώμικου ’89 και Συνασπισμού) άλλα και πάλι, ζώντος του Φλωράκη έκανε αυτοκριτική λέγοντας «λάθος μας».
Τέλος πάντων πολλά μπορεί να πει κανείς για το ΚΚΕ. Ένα δεν μπορεί να πει: Ότι δεν έχει σταθερές θέσεις. Με λίγα λόγια μιλάει για ανατροπή του συστήματος κάτι που κανένα άλλο κόμμα (δεν μιλώ για σχηματισμούς) δεν προτείνει.
Όσο για το Στάλιν, άστο καλύτερα: Μάθε να κρίνεις ανάλογα με τις ιστορικές συνθήκες.
(πάντως από το εικονοστάσιό μου η σεπτή μορφή του λείπει).
Άσε λοιπόν τη παρελθοντολογία, τη CCCP την ψόφησαν, ο Μπρέζνιεφ, ο Αντρόποφ και ο Φλωράκης αποδήμησαν εις Κύριον, διδάξου όμως από την ιστορία και πες μας τι να κάνουμε.
Αλλιώς συνεχίζοντας το ίδιο αέναο πατιρντί της κριτικής του παρελθόντος στην CCCP, δεν κάνεις τίποτ’ άλλο παρά τη δουλειά ενός ακόμα γραφέα υπηρεσίας που τους χώνει όλους στο ίδιο καζάνι. Aν μη τι άλλο κόψε τα σεντόνια. Φτάνει που τα διαβάζω στις πρασιές του κέντρου της Αθήνας
Άιντε λοιπόν μάστορα, τι προτείνεις;
spiral architect ☭
4 Δεκεμβρίου, 2012 8:49 πμ
Θα πάψω να σε λέω μισθωτό γραφέα υπηρεσίας,
– αν πάψεις να γράφεις τις ίδιες κοινοτοπίες,
– αν σκεφτείς γιατί συνεχίζει και υπάρχει ένα κόμμα κοντά 100 χρόνια με τις ίδιες θέσεις
– αν μάθεις να διδάσκεσαι από την ιστορία, αλλά να προτείνεις για τη σημερινή εποχή
– αν σκεφτείς γιατί όποτε συνεργάστηκε το ΚΚΕ με αστικά κόμματα έσπασε τα μούτρα του (π.χ. σύμφωνο Σοφούλη-Σκλάβαινα)
– αν συνεχίσεις να βρίζεις νεκρούς, που ανεβήκαν στο βουνό με ένα ιδανικό
– αν συνεχίσεις να βρίζεις ανθρώπους που έχασαν περιουσίες και εκπατρίστηκαν (βλέπε εκκαθαρίσεις στη Μεσσηνιακή και Λακωνική Μάνη)
– αν μου πεις πιο άλλο οργανωμένο κόμμα μιλάει για ανατροπή.
Τελικά θα πάψω να σε λέω μισθωτό γραφέα υπηρεσίας αν μας προτείνεις κάτι να το ακολουθήσουμε.
(ένα άλλο σχόλιό μου το’φαγε ΄μαρμάγκα του γουόρντπρες)
mitera
30 Νοεμβρίου, 2012 1:22 μμ
Με πρόλαβες Ιουλιανέ. Πάντα ποιο αναλυτικός.
Κάρολος
7 Δεκεμβρίου, 2012 4:09 πμ
@spiral (4/12/2012, 8.26 π.μ.)
1) «Ένα κόμμα που υπάρχει κοντά 100 χρόνια τηρώντας τις ίδιες βασικές αρχές» : Το να υπάρχεις100 χρόνια και να τηρείς τις ίδιες αρχές δε σημαίνει καθόλου ότι τηρείς σωστές αρχές (άσε που είναι συζητήσιμο αν οι αρχές είναι «οι ίδιες»). Πρώτα-πρώτα, αν δεν το ξέρεις, το κόμμα, στην Ελλάδα, αυτοδιαλύθηκε το 1958, «λικβινταρίστικε», διέλυσε τις παράνομες κομματικές οργανώσεις και κάλεσε τα μέλη του να ενσωματωθούν στην ΕΔΑ. Ο τίτλος ΚΚΕ διατηρήθηκε στο εξωτερικό, σε ένα «κόμμα», που είχε πλήρως εκκαθαριστεί από τους χρουστσοφικούς (χιλιάδες διαγραφέντες στην Τασκένδη), αφού προηγουμένως είχε καθαιρεθεί η νόμιμη ηγεσία του (η ζαχαριαδική) στην κατάπτυστη 6η Ολομέλεια του 1956, και είχε αντικατασταθεί από ρεβιζιονιστές, που ήταν παραγκωνισμένοι μέχρι τότε, λόγω δεξιών παρεκκλίσεων. Στην Ολομέλεια αυτή δεν παρίστατο ο Ζαχαριάδης, γιατί τον είχαν καρατομήσει τα εκκαθαρισμένα από το Χρουστσόφ «αδελφά» κόμματα της ανατολικής Ευρώπης. Μετά το ιουλιανό πραξικόπημα, που το ΚΚΕ και η ΕΔΑ δεν είχαν κάνει τίποτα για να το προλάβουν (αντίθετα διέσπειραν αυταπάτες και καλλιεργούσαν τον εφησυχασμό), το 1968, διασπάστηκε το ΚΚΕ και δημιουργήθηκε το ΚΚΕες. Η μόνη τους διαφορά ήταν ότι το ΚΚΕες ήθελε ανεξαρτησία από τη Ρωσία, ενώ το ΚΚΕ συνέχισε να προσκυνάει το Χρουστσόφ και να δουλεύει τον κόσμο ότι ακολουθεί τις «ίδιες αρχές».
Το 1968, μετά τη διάσπαση, ξανασυστήθηκαν οι παράνομες οργανώσεις στην Ελλάδα από το ΚΚΕ και η δικαιολογία που προβλήθηκε για τη δεκάχρονη διάλυση των οργανώσεων ήταν ότι υπεύθυνο για τις οργανώσεις στην Ελλάδα ήταν το Γραφείο Εσωτερικού, αυτοί που σχημάτισαν το ΚΚΕες , οπότε οι καημένοι οι «ορθόδοξοι» ξεγελιόντουσαν από τους «αναθεωρητές», που τους έλεγαν ότι στην Ελλάδα οι οργανώσεις ζουν και βασιλεύουν!!! Αυτά ούτε στην Ουγκάντα δεν τα λένε.
2) Ότι λάθη τακτικής μπορείς να κάνεις, δε συζητιέται. Το λάθος, όμως, μιας συμφωνίας, όπως το Σύμφωνο Σοφούλη-Σκλάβαινα, δεν κρίνεται από το αν οι αστοί τήρησαν τη συμφωνία είτε όχι, αλλά, αν ζημιώθηκε το κίνημα. Κάτι τέτοιο, όμως, δεν το ισχυρίστηκες.
3) Δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι «ολόκληρες περιοχές που μέχρι και τον Β’ΠΠ κομμουνιστοκρατούνταν, εκκαθαρίστηκαν από τα τάγματα, (βλέπε Λακωνική και Μεσσηνιακή Μάνη)». Νομίζω ότι οι περιοχές που αναφέρεις ενδεικτικά, μάλλον δεν «κομμουνιστικοκρατούνταν».
4) Το ΚΚΕ έπαψε να «τηρεί τις αρχές του» από το 1956, όταν ακολούθησε το 20ό Συνέδριο, τη γραμμή του «ειρηνικού περάσματος στο σοσιαλισμό», τις θεωρίες του Χρουστσόφ για «παλλαϊκό κράτος», αντί για «δικτατορία του προλεταριάτου» και αργότερα όταν υποστήριξε το σοσιαλιμπεριαλισμό του Μπρέζνιεφ στην Τσεχοσλοβακία και το Αφγανιστάν. Από την άλλη μεριά, υποστήριξε το φασίστα δικτάτορα Βιντέλα στην Αργεντινή και το Μεγκίστου της Αιθιοπίας, που έκανε τη γενοκτονία στην Ερυθραία. Έφτασε να υποστηρίξει και τον Αγιατολάχ Χομεϊνί, τον αντιδραστικό φασίστα παπά με τον ισλαμικό νόμο. Γιατί όλα αυτά; Γιατί τους υποστήριζε η Ρωσία. Αυτή είναι πλήρης εγκατάλειψη του διεθνισμού και δουλική υποταγή σε μια ιμπεριαλιστική χώρα και προώθηση των επεκτατικών σχεδίων της.
5) Θα προτιμούσα αντί να δίνεις συμβουλές με χοντρά γράμματα «Μάθε να κρίνεις ανάλογα με τις ιστορικές συνθήκες», να μιλάς συγκεκριμένα, γιατί αλλιώς συζήτηση δε γίνεται. Τι εννοείς; Ότι ο Στάλιν ήταν κατάλληλος για τις τότε συνθήκες και ακατάλληλος για τις σημερινές; Η σεπτή μορφή του σίγουρα θα έλειπε από το εικονοστάσιό σου, δεν αμφέβαλα. Το θέμα όμως είναι ότι το ζήτημα Στάλιν είναι η λυδία λίθος για να δεις αν κάποιος είναι κομμουνιστής ή όχι. Γιατί ο Στάλιν ήταν η εφαρμογή στην πράξη της δικτατορίας του προλεταριάτου, την οποία μπορεί κάποιος να τη δέχεται υποκριτικά στη θεωρία, αλλά, αν δεν τη δέχεται στην πράξη, σίγουρα θα απορρίπτει το σταλινισμό.
6) Με ρωτάς «τι προτείνω». Το λέω και το ξαναλέω (έχει μαλλιάσει το έρμο το πληκτρολόγιο) : δεν ανήκω σε κανένα κόμμα ή οργάνωση (όσο κι αν θέλεις να με γράψεις στην ΟΑΚΚΕ) και σίγουρα δε διαβάζεις στις «πρασιές» αυτά που γράφω. Αν όχι, επειδή εγώ δε διαβάζω στις «πρασιές» τις ανακοινώσεις της ΟΑΚΚΕ, αλλά ότι ανεβάζει στην ιστοσελίδα της, υπόδειξέ μου κάτι συγκεκριμένο (όχι που θα ήταν κακό να με αντιγράφουν πού και πού).
Το μόνο που μπορώ να προτείνω, αυτή τη στιγμή, είναι μελέτη του μαρξισμού. Ξέρω ότι σε μια υποανάπτυκτη και απολίτιστη χώρα, σαν τη σημερινή Ελλάδα, είναι κάτι ακατανόητο και σχεδόν αδύνατο να γίνει. Κι όμως, αν δε γίνει, δεν μπορεί να δημιουργηθεί η μαγιά για ένα επαναστατικό κόμμα.
«Αν δεν κάνουμε αυτό που κανείς δεν μπορεί να μας ζητήσει
θα χαθούμε
Οι εχθροί μας περιμένουν να κουραστούμε.
Όταν ο αγώνας είναι στην πιο σκληρή καμπή του
οι αγωνιστές έχουν την πιο μεγάλη κούραση.
Οι πολύ κουρασμένοι χάνουν τη μάχη».
Αφού φτιαχτεί η μαγιά, θα αρχίσει η προπαγάνδα και η οργάνωση, ώστε να εκπληρωθούν οι Γραφές που λένε «studieren, propagandieren, organisieren . Τα υπόλοιπα αναλύονται στο «Τι να κάνουμε».
Υ.Γ. Για το δεύτερο σχόλιό σου, σε άλλο σχόλιο, για να μη γράψεις πάλι για «σεντόνια».
Βλαδίμηρος
2 Δεκεμβρίου, 2012 5:45 μμ
Ο κ. Κουρμούλης μας ενημερώνει ότι εισέβαλε η αστυνομία και έκανε 11 συλλήψεις «εργολαβικών που περιφρουρούσαν την κινητοποίησή τους, τον αποκλεισμό του κτιρίου Διοίκησης». Στη συνέχεια, καταγγέλλει τον πρύτανη, που έχει καλέσει 3 φορές τη «δημόσια δύναμη» να μπει στο πανεπιστήμιο.
Ξέρει ο κ. Κουρμούλης ότι ο «αποκλεισμός του κτιρίου Διοίκησης» είναι παράνομη πράξη;
Γιατί τότε καταδικάζει και καταγγέλλει την πράξη του πρύτανη;
Βλαδίμηρος
2 Δεκεμβρίου, 2012 7:22 μμ
Ο κ. Κουρμούλης μας πληροφορεί ότι η αστυνομία εισέβαλε στο χώρο του ΑΠΘ και συνέλαβε 11 «εργολαβικούς», που περιφρουρούσαν την «κινητοποίησή τους, τον αποκλεισμό του Κτιρίου Διοίκησης». Ακολούθως καταγγέλλει τον πρύτανη που κάλεσε την αστυνομία.
Ερώτημα : είναι ή όχι παράνομη η πράξη του «αποκλεισμού του Κτιρίου Διοίκησης»;
Βλαδίμηρος
2 Δεκεμβρίου, 2012 7:25 μμ
Ζητάω συγγνώμη από το διαχειριστή για τη διπλή δημοίσευση. Νόμιζα επειδή δεν το είδα δημοσιευμένο ότι το είχε φάει η wordpress. Ας σβηστεί το ένα από τα δύο. Ευχαριστώ.
Spin's
3 Δεκεμβρίου, 2012 1:58 μμ
είσαι πολύ ευγενικός και μου αρέσεις.
Spin's
3 Δεκεμβρίου, 2012 2:13 μμ
πάρε και αυτό
http://www.youtube.com/watch?v=6YZ_vBoBoLo
mitera
30 Νοεμβρίου, 2012 1:14 μμ
Η ISS A/S απασχολεί παγκοσμίως πάνω από 480.000 εργαζομένους και κατατάσσεται μεταξύ των 5 μεγαλυτέρων εργοδοτών στην Ευρώπη. Συνεργάζεται με περισσότερους από 200.000 business-to-business πελάτες, ενώ ο τζίρος της για το 2008 ανήλθε σε € 9,3 δις.
http://www.gr.issworld.com/104/Pages/1206.aspx
Τώρα τι δουλειά έχει η ΙSS, στο δημόσιο? πανεπιστήμιο, είναι ένα άλλο θέμα?
Ioulianos
30 Νοεμβρίου, 2012 3:22 μμ
mitera.
Πρέπει πάντα να ερευνούμε τον πληροφοριακό ορίζοντα και δυνητικά να βρίσκουμε περισσότερες πηγές για να έχουμε τις δυνατότητες για έρευνα. Η εταιρία αυτή ΔΕΝ βρίσκεται στην Ελλάδα μόνο γιατί θέλει να αναλάβει φυλάξεις και αποκομιδή σκουπιδιών. Οι υπηρεσίες καθαριότητας και συνολικά η διαχείριση των απορριμμάτων αποτελούν μεν ένα χρυσοφόρο τομέα για μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους όμως οι δραστηριότητες της «Group 4 Securicor» (G4S) ξεπερνά αυτόν τον τομεα. Παρέχει μισθοφορικούς στρατούς για κάθε χρήση παντού στον κόσμο.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΛΕΙ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ.
mitera
2 Δεκεμβρίου, 2012 7:46 μμ
Καλά τα λες Ιουλιανέ.
Εγω πάντως θα πάψω να σκέφτομαι, γιατί κάνει κακό στην υγεία μου. 😉
Ειδικά όταν συνειδητοποιώ οτι 5-10 πολυεθνικές έχουν απλώσει τα πλοκάμια τους κι έχουν σφίξει τον πλανήτη όλον μέχρι σκασμού.Εκεί που τρελαίνομαι είναι όταν ακούω ανθρώπους να λένε ότι έχουν περικόψει απο το φαγητό, προκειμένου να πληρώνουν άδικους φόρους, χαράτσια κλπ κλπ,ενώ την ίδια στιγμή, οι πολυεθνικές δεν πληρώνουν τίποτα σχεδόν σε φόρους, άσχετα αν τα κέρδη τους είναι υπέρογκα και ο ρόλος τους ύποπτος.
http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2012/11/blog-post_3803.html
simon
30 Νοεμβρίου, 2012 5:44 μμ
Να επαναλάβω με ένταση ΤΙ (πρέπει) ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!
«Η πραγματική τιμωρία θα έρθει από όλους εμάς, όταν α φ υ π ν ι σ τ ο ύ μ ε απ’ το λήθαργο στον οποίο μας έχουν οδηγήσει, όταν π α ρ α μ ε ρ ί σ ο υ μ ε την τεχνητή διχόνοια που έχουν σπείρει ανάμεσά μας, για να μας κρατούν διασπασμένους κι όταν ενώνοντας τη φωνή και τη δύναμή μας π α λ έ ψ ο υ μ ε για να φτιάξουμε την Ελλάδα που εκείνοι φοβούνται και που εμείς ονειρευόμαστε»!
Μου φαίνεται ότι θα κλείνω κάθε μου σχόλιο, όπως ο DrAluca, αλλά με τη φράση «Να ξυπνήσουμε, ρεεεεεε»…
Γιαννκα
1 Δεκεμβρίου, 2012 3:36 μμ
@simon
να κανουμε μία υποθεση εργασιας,ολη αυτη η αναλυση των γεγονοτων και αποκαλυπτοντας το παρασκηνιο,(γιατι οπως καλα ξερεις τιποτα δεν ειναι οπως φαινεται αλλά οι προθεσεις ειναι βαθια και καλα κρυμενες) ενωνουμε τις φωνες μας και παλευουμε γι αυτο που ονειρευομαστε….
ποιος ειναι ο στοχος?
να διαγραφει το χρεος ή να το διαχειριστουμε με ευελιξια αναγνωριζοντας το …
να παραμεινουμε στην ευρωζωνη ή να αποχωρησουμε?
θελουμε λαικη εξουσια ή δεν θελουμε?να βαλουμε το μαχαιρι στο κοκκαλο τελικα ή οχι?
Πως θα παλεψουμε λοιπον με αυτην την πολυφωνια?
(που καθολου δεν διαφωνω οταν εχω δρομολογησει την πολιτικη και οικονομικη κατευθυνση)
simon
2 Δεκεμβρίου, 2012 12:26 μμ
@ Γιαννκα
Καλή μου φίλη, καταλαβαίνω τι λες. Η άποψή μου είναι ότι το «χρέος» είναι τοκογλυφικό, πολλές φορές πληρωμένο από το λαό μας και δε χρωστάμε τίποτε σε κανέναν. Η διαγραφή του επομένως είναι μονόδρομος.
Μπορούμε αυτή τη στιγμή να το κάνουμε; Και με ποιά κυβέρνηση; Ασφαλώς όχι με τους υποτακτικούς που μας κυβερνούν.
Μήπως, λέω μήπως, μια πιο ευέλικτη στάση, θα έδινε τις ανάσες που χρειάζεται ο λαός μας ανυπερθέτως ΤΩΡΑ, χωρίς να χάσουμε από τα μάτια μας και το μυαλό μας το στόχο, μια σοσιαλιστική κοινωνία δηλαδή, έξω από λυκοσυμμαχίες, με αλληλεγγύη, όπως το θέλουμε όλοι και με σταδιακό και σταθερό πέρασμα της εξουσίας σε αυτήν;
Η μονομερής διαγραφή του χρέους (των δανειακών συμβάσεων, δηλαδή, γιατί τα μνημόνια είναι άλλο πράγμα και μπορεί να καταργηθούν αμέσως) προϋποθέτει, κατά τη γνώμη μου, την ύπαρξη μιας χώρας με σχεδόν έτοιμες υποδομές ανάπτυξης (πρωτογενούς και δευτερογενούς), θεσμούς ελέγχου, πλούτο έτοιμο να αξιοποιηθεί κλπ, χώρια η πολιτική βούληση, την οποία ας θεωρήσουμε ότι υπάρχει. Μέχρις ότου μια κυβέρνηση τα πετύχει αυτά τί θα γίνει;
Ας γίνω πιο ξεκάθαρος.Ψήφισα στις 3 προηγούμενες εκλογές Σύριζα, μολονότι η ιδεολογική μου τοποθέτηση είναι πολύ αριστερότερα απ’ αυτόν, για ένα και μόνο λόγο: γιατί βλέπω τη χώρα μας να λεηλατείται, τους συνανθρώπους μας να ρημάζεται η ζωή τους και τη λαϊκή εξουσία, που λες, πολύ μακριά χρονικά και ιδιαίτερα σε μια μόνο χώρα.
Δεν είμαι έτοιμος -ακόμη- να πω για τον Σύριζα «τι Πλαστήρας, τι Παπάγος», μολονότι κάποια δείγματα δε μ’ αρέσουν καθόλου. Θέλω να του δώσω μια ευκαιρία. Δεν θα έχει όμως καμιά τύχη, αν δεν υπάρξει ΕΝΟΤΗΤΑ στο χώρο.
Και κάτι άλλο, χωρίς να θέλω ν’ αντιστρέψω την ερώτησή σου: άμεσα λαϊκή εξουσία χίλιες φορές!!! Πώς, με ποιόν τρόπο; Σε έχει πείσει εσένα κανείς ότι κατέχει το μυστικό αυτό; Μα την αλήθεια, αν κάποιος με πείσει ότι μπορεί να γίνει αυτό (χωρίς τεράστιες ζημίες για το λαό μας) θα τον ακολουθήσω αμέσως.
Μέχρι τότε, ας κάνουμε ένα βήμα, ΑΝ μπορεί να θεωρηθεί ότι το κάνουμε με τον Σύριζα.
Ακόμη κάτι: αν ο Σύριζα δεν κάνει αυτά που υπόσχεται η πτώση του θα είναι ευθέως ανάλογη με την άνοδό του.
Είμαι, ειλικρινά, ανοικτός σε κάθε άποψη για το θέμα. Συγκεκριμένη και σχεδιασμένη άποψη, όμως…
giorgalis
2 Δεκεμβρίου, 2012 1:11 μμ
Τα έχουμε ξαναπεί simon, είσαι στο «ρεαλιστικό» στρατόπεδο, προφανώς δεν έχεις πλήρη αντίληψη για το πόσοι είναι αυτοί που δεν έχουν τίποτα να χάσουν και πόσο περισσότεροι γίνονται κάθε μέρα που περνάει.
Από την άλλη θεωρείς κιόλας πως αυτά που λέει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ δεν είναι ακριβώς αυτά που λέει το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ (γιατί; επειδή οι λαφαζαναίοι είναι Αριστεροί; ) αλλά «άλλα κόλπα» που θα οφελήσουν (ποιους; πως; )
Την ανασυγκρότηση της παραγωγής και την «ανάπτυξη» θα την κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ εντός της ΕΕ την οποία μάλιστα θα την επανιδρύσει!
http://www.syn.gr/gr/keimeno.php?id=21301&PHPSESSID=e14409abe8065f4fee0d22f1aaf44562
Θα την κάνει με τη βοήθεια των ΗΠΑ, συμμαχόντας περιστασιακά με το ΔΝΤ, με τα μεγαλοστελέχη του ΠΑΣΟΚ που έχει μαζέψει (και που είσαι ακόμα…) και με τους χαζοχαρούμενους που φωνάζουν στις ομιλίες του …Τσίπρα: «χωρίς εσένα γρανάζι δε γυρνά, εργάτη μπορείς χωρίς αφεντικά…»
Έχεις διαβάσει συνεντεύξεις των τσίπρα, σταθάκη, δραγασάκη, λαφαζάνη, κίμωνα κουλούρη, απόστολου κακλαμάνη, κώστα πρέκα και ζάχου χατζηφωτίου;
Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ είναι ένα κόμμα που κάνει τους Monty Pythons να νιώθουν αποτυχημένοι.
my name is Fuchtel, Hans-Joachim Fuchtel
2 Δεκεμβρίου, 2012 5:56 μμ
bitte nicht in TSIPRYZA fallen und stort sie nicht
sie sind unsere unsere agenten in Athen
Γιαννκα
2 Δεκεμβρίου, 2012 6:01 μμ
αγαπητε μου Simon
μου λες τωρα οτι το χρεος μας ειναι τοκογλυφικο και η διαγραφη του ειναι μονοδρομος,προφανως ομως αυτη δεν ειναι η αναγνωση των Σταθακη,Δραγασακη,Μηλιου πολλοι πιθανοι μελλοντικοι υπουργοι Οικονομικων,οπως και κατα την αποψη μου, ευελιξια ονομαζεται η ασαφεια και η ανυπαρξια δεσμευσης, σε συγκεκριμενες πολιτικες θεσεις,κατι που δεν συγχωρειται στην κρισιμοτητα της καταστασης που βιωνουμε.
Αν παλι ,λεω ΑΝ ειναι αυτη η προθεση του Συριζα γιατι δεν λεει την αληθεια στον κοσμο για την διαγραφη του χρεους ?ωστε να μην υπαρχει ανακολουθια αποψεων και τακτικων και που αποσκοπει αυτο? στην καταληψη της εξουσιας προκειμενου να ακολουθησουμε τον δρομο που ανελυσες παραπανω?..μα φτιαχνουμε ομελετα χωρις να σπασουμε αυγα και με ποιους συσχετισμους δυναμεων?
Οσο για το τι Παπαγος τι Πλαστηρας,που δεν εισαι ετοιμος να το πεις, δεν εισαι ο μονος, οπως βλεπεις ειναι πολλοι,το μονο που δεν θα ακουσουμε τωρα, ειναι το ‘Δραγασακη δως τα ολα’ γιατι το ταμειο ειναι μειον 🙂
Για μας ,συντροφε η ιστορια μετα το 74 δεν ειναι γραμμενη μονο στα βιβλια της ιστοριας 😉
Δεν μπορω να σε πεισω για τον δρομο στο σοσιαλισμο, αν εσυ ο ιδιος δεν πιστευεις,οτι μπορει να ειναι μεσα απο αυτο το μονοπατι της ανατροπης και της αντιστασης, αλλά, «η ευθεια ειναι συντομοτερη της τεθλασμενης» ,μαθαιναμε στο σχολειο.
Πανω απ ολα πρεπει νομιζω, να ειμαστε συνεπεις με τον ταξικο μας προσδιορισμο,και οταν λεω ταξικος προσδιορισμος δεν εννοω μονο τους εργατες, αλλά τους ελευθερους επαγγελματιες,τους μισθωτους, τους χαμηλοσυνταξιουχους, τους αγροτες που το μεγαλυτερο κομματι τους, εχει πλεον προλεταριοποιηθει και αναζητα διεξοδο στην αληθεια και στην ανατροπη με περιεχομενο.
Οσο πιο γρηγορα δουμε την αληθεια, τοσο πιο γρηγορα θα προχωρησουμε για να βγουμε απο την φρικαλεοτητα του νεοφιλελευθερισμου που ζουμε.
υγ
παρακολουθωντας την ομιλια Τσιπρα στην συνδιασκεψη μονο μία φορα ανεφερε την λεξη σοσιαλισμος!!!! ..καλα για κομμουνισμο καταλαβαινεις.
Γιαννκα
2 Δεκεμβρίου, 2012 6:36 μμ
τωρα μολις το διαβασα… για ποια ενοτητα της αριστερας μιλαμε?ουτε τον Λαφαζανη δεν αντεχουν ν ακουσουν.
http://nonews-news.blogspot.gr/2012/12/blog-post_7828.html
mitera
2 Δεκεμβρίου, 2012 7:34 μμ
Ποιόν Λαφαζάνη ν’ακούσουν κ.Γιαννκα μας;Εχει εναλλακτικές,που να μην υπονομεύουν τη συνοχή και την προοπτική της Ευρωζώνης;ε;
http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=731116
Αυτό το 3% σκέφτομαι. Εγω λέω να έρθει στο κκε και έτσι ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ να φέρουμε τον σοσιαλισμό και να ζήσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ αγαπημένα και μονοιασμένα, μέχρι να μας χωρίσει ο θάνατος. 🙂
giorgalis
2 Δεκεμβρίου, 2012 6:38 μμ
«Αν παλι ,λεω ΑΝ ειναι αυτη η προθεση του Συριζα γιατι δεν λεει την αληθεια στον κοσμο για την διαγραφη του χρεους ?»
Θα σου πω εγώ που τα ξέρω από μέσα (επάγγελμα εκκενώσεις βόθρων…)
Η δεξιόστροφη πορεία του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ είναι μπλόφα για να εξαπατήσει την άρχουσα τάξη και την ΕΕ, μόλις πάρει την κυβέρνηση θα έρθει ο σοσιαλισμός (θα τον φέρει ο πελαργός)
Αυτά που λέει το ΚΚΕ για αριστερίζουσα φρασεολογία που παραπλανά τον κόσμο, είναι συκοφαντίες.
Είναι ζήτημα κοινής λογικής και γνώσης της προϊστορίας, όλα τα αστικά και οπορτουνιστικά κόμματα παραδοσιακά κοροϊδεύουν την άρχουσα τάξη και τα «διαπλεκόμενα», όχι τον λαό… 😉
Γιαννκα
2 Δεκεμβρίου, 2012 6:59 μμ
giorgalis ολα τα ξερεις.. 🙂
my name is Fuchtel, Hans-Joachim Fuchtel
2 Δεκεμβρίου, 2012 8:57 μμ
ρε συ giorgalis αυτα ειναι ψιλα γραμματα
αλλου ειναι η ουσια
Οτι κανείς πλεον δεν δίνει σημασία στο μηδέν.
Κάποτε λογοτέχνες σ αυτον τον τόπο ήταν κάποιοι τύποι σαν τον Παλαμά, τον Σικελιανό τον Καζαντζάκη τον Σεφέρη, τον Ρίτσο,τον Ελύτη.
Οι σημερινοί λογοτέχνες ειναι καποιοι Τατσιόπουλοι, Χωμενιδιδες, Σωτες κλπ
Κάποτε προεδρος του συγκεκριμμένου προγονικου χωρου ήταν ο διανοουμενος Ηλιού, (μας αρεσε η οχι, μικρη σημασια εχει) σήμερα τη θέση κατέχει ένα ανεμάρτιστο ζόμπι, ο Τσίπρας.
Κάποτε η Γυναίκα λεγόταν Ελλη Αλεξίου, σήμερα Δούρου 🙄
κλπ κλπ
Νεα ηθη …
Οι νεόκοποι ταγοί πλεονεκτούν σε χαρτιά των προγόνων, διαθέτουν μεταπτυχιακό και διδακτορικό άμα λάχει απο τα κορυφαια πανεπιστημια της Εσπεριας , αλλά όση κατανόηση και ανεκτικότητα αν επιδείξεις δεν μπορείς να φανταστείς οτι θα κατείχαν στο κύκλο της παραγωγής του κοντινού παρελθόντος άλλη θέση απο του λούστρου και της πλύστρας και αυτο το φαινομενο δεν περιοριζεται μονο στον ΣΥΡΙΖΑ ….
Γιαυτο εμεις οι Γερμανοι σας πηδαμε χαλαραααα
Hans-Joachim Fuchtel
simon
3 Δεκεμβρίου, 2012 9:22 πμ
Φούχτελε,
κάποτε ο Γ.Γ ενός ά λ λ ο υ προγονικού χώρου ήταν ο Γ. Κορδάτος και σήμερα είναι η Αλέκα Δρόσου, χήρα Αθ. Παπαρήγα, της οποίας το σημαντικότερο πλεονέκτημα ήταν το «κολλητιλίκι» της με τον Χ. Φλωράκη.
Κάποτε οι άντρες αυτού του χώρου λεγόταν Άρης, Πελοπίδας, Μπελογιάννης, Πλουμπίδης και σήμερα Μαϊλης και δε συμμαζεύεται…
Το παρελθόν κυνηγάει πολλούς προγονικούς χώρους… Χαλαρά τα ξεχνάς αυτά…
my name is Fuchtel, Hans-Joachim Fuchtel
3 Δεκεμβρίου, 2012 4:59 μμ
το ειπα πεντακαθαρα Σιμον, το φαινομενο δεν περιοριζεται μονο στον ΣΥΡΙΖΑ ….
στον ΣΥΡΙΖΑ αναφερομαι απλως ειεπειδη ειναι το μαστ του καλοκαιριου
αλλα δεν δινεις σημασια σε οτι λεμε …
Γιαυτο εμεις οι Γερμανοι σας πηδαμε χαλαραααα
Hans-Joachim Fuchtel
simon
3 Δεκεμβρίου, 2012 7:29 μμ
Φούχτελε,
το είπες πεντακάθαρα, μόνο που …να… τα παραδείγματά σου ήταν κομματάκι μονόπλευρα. Ή όχι; Την τακτική αυτή (αναφέρομαι σε κάποιον, αλλά δεν εννοώ μόνον αυτόν, μα όλους), Mein Junge, την παίζω στα δάκτυλα. Δικηγόρος γαρ… 😉
my name is Fuchtel, Hans-Joachim Fuchtel
3 Δεκεμβρίου, 2012 7:44 μμ
ωστε δικηγορος ε ?
τωρα που οι ανθρωποι μας στην Αθηνα θα απελευθερωσουν το επαγγελμα να σε δουμε :troll:
simon
3 Δεκεμβρίου, 2012 8:21 μμ
Χαχαχαχαχαχα!!! Δεν έχω ανάγκη! Είμαι μεγαλο-δικηγόρος! 😀 😀
mitera
2 Δεκεμβρίου, 2012 8:00 μμ
Και να σε διορθώσω αν μου επιτρέπεις κ. Γιαννκα.Η ευθεία είναι συντομοτέρα πάσης άλλης γραμμής και οχι μόνο της τεθλασμένης,για να μην υπάρχουν παρερμηνείες νταξ; 😀
simon
3 Δεκεμβρίου, 2012 9:12 πμ
Φίλοι,
διάβασα τα σχόλιά σας.
Δεν είδα ΠΟΥΘΕΝ απάντηση στο βασικό μου ερώτημα: σοσιαλισμός και λαϊκή εξουσία, πώς και με ποιόν τρόπο.
Ξέρω πολύ καλά πόσο γρήγορα προλεταριοποιείται ο λαός, Γιοργαλή και στο ξανάπα: ο ρεαλισμός είναι η πρώτη αρετή του επαναστάτη. Αλλιώς, καταντάει Ζαχαριάδης.
Αν προτείνετε ως λύση την λαϊκή εξέγερση και το «σπάσιμο των αυγών», πρώτον δεν τη βλέπω πουθενά και δεύτερον, μαζί σας μεν, καλή αντάμωση στα «γουναράδικα» δε, όπως έλεγε και κάποιος Άλλος, τον οποίο έστειλε στα «γουναράδικα» ο ως άνω «μεγάλος» και «ρομαντικός επαναστάτης» και μάλιστα σε καιρούς που ο λαός μπορούσε να παρέμβει αποφασιστικά, μιας και είχε όπλα στα χέρια του..
Αν η λύση περνάει μέσα από τον κοινοβουλευτισμό, ποιό θα ‘ναι το «όχημα»;
Δυστυχώς, ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ απαντήσεις, συγκεκριμένες και πειστικές.
Δείτε μερικές «πειστικές και συγκεκριμένες» απαντήσεις:
«Αυτή είναι η κατάσταση. Εμείς βεβαίως θα ενημερώσουμε τον λαό πολύ πιο αναλυτικά, πολύ πιο συγκεκριμένα και εδώ επί τάπητος μπαίνει το ζήτημα: Δεν μπορεί να υπάρξει βελτίωση της ζωής του λαού δίχως γραμμή α ν τ ε π ί θ ε σ η ς, ρ ή ξ η ς και α ν α τ ρ ο π ή ς. Όλα τα άλλα που ακούγονται είτε απ’ την τρικομματική κυβέρνηση είτε απ’ τον ΣΥΡΙΖΑ και τα άλλα κόμματα, είναι α π ά τ η. ‘Η οι άνθρωποι υποτιμούν τους νόμους της καπιταλιστικής αγοράς, το σκληρό και αδυσώπητο ανταγωνισμό που υπάρχει μέσα στην ΕΕ και ανάμεσα στην ΕΕ και στο ΔΝΤ, τις ΗΠΑ, την Κίνα κ.λπ».
«Απ’ τη στιγμή που υπάρχει ο σκληρός και αδυσώπητος ενδοκαπιταλιστικός ανταγωνισμός, απ’ τι στιγμή που υπάρχουν δεσμεύσεις της ΕΕ, απ’ τη στιγμή που η κούρσα του ανταγωνισμού γίνεται πάνω στα ερείπια της ζωής των εργαζομένων, δεν μπορεί να υπάρξει φιλολαϊκό αποτέλεσμα. Δεν θα επιστραφούν κατακτήσεις. Άρα ο λαός πρέπει να δοκιμάσει αυτό τον δ ρ ό μ ο που δεν τον έχει δοκιμάσει σήμερα, αυτό το δρόμο που απαιτεί η βαθιά οικονομική καπιταλιστική κρίση».
Εξαιρετική ανάλυση! Και η α π ά ν τ η σ η (πάντα σαφής και συγκεκριμένη):
«Αυτός που πρέπει να δρομολογήσει πολιτικές εξελίξεις είναι ο λαός. Αν ο λαός δεν παρέμβει η κυβέρνηση θα έχει σταθερότητα ή αν βγει μια καινούργια κυβέρνηση θα έχουμε σταθερά αντιλαϊκή πολιτική και φιλομονοπωλιακή και φιλοευρωενωσιακή. Γενικά πιστεύουμε ότι τα επόμενα χρόνια θα υπάρξει πολιτική αστάθεια.
Αν ο λαός ορθώσει ανάστημα, δεν μπορεί να νικήσει σε ένα βράδυ, άλλοι λένε ότι μπορεί να νικήσει σε ένα βράδυ και μάλιστα μέσω της κάλπης. Όμως ένα λαϊκό κίνημα αντεπίθεσης κατά της ΕΕ και των μονοπωλίων μπορεί να δημιουργήσει ρωγμές στο συσχετισμό δυνάμεων στο αστικό πολιτικό σύστημα και να περάσει αυτό σε φάση αποσταθεροποίησης. Προσέξτε όμως: Οι επάνω πρέπει να αποσταθεροποιούνται και να σταθεροποιείται ο συνεχώς ισχυροποιούμενος λαϊκός παράγοντας, με τη μορφή της λαϊκής συμμαχίας. Δεν μιλάμε για ένα ξέσπασμα. Και με αυτή την έννοια όσο προωθείται η αποσταθεροποίηση από τα πάνω τόσο πρέπει να σταθεροποιούνται τα βήματα και ο δρόμος του λαού προς τα μπρος. Αλλιώς θα έχεις χάος.
Και βεβαίως για να μην βρεθείς μπροστά σε χάος και σε απρόβλεπτες εξελίξεις, πρέπει να ξεκαθαρίσει ο λαός σε όσο γίνεται μεγαλύτερο μέρος του, ποιο δρόμο ανάπτυξης θέλει, ποια πολιτική εξουσία. Αν η εξουσία η πολιτική είναι λαϊκή θα υπάρχει λαϊκή διακυβέρνηση. Σε αυτή τη διακυβέρνηση βεβαίως το ΚΚΕ θα παίξει αποφασιστικό και ουσιαστικό ρόλο».
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ: Η παρέμβαση του λαού (έτσι απλά…) πανάκεια για κάθε νόσο! Αν ο λαός υποδείξει ποιά πολιτική εξουσία θέλει και αν αυτή η εξουσία είναι λαϊκή θα υπάρξει λαϊκή διακυβέρνηση! Ψηφίστε, δηλαδή, ΚΚΕ και ως δια μαγείας θα διαγραφούν «οι νόμοι της καπιταλιστικής αγοράς, ο σκληρός και αδυσώπητος ανταγωνισμός που υπάρχει μέσα στην ΕΕ και ανάμεσα στην ΕΕ και στο ΔΝΤ, τις ΗΠΑ, την Κίνα κ.λπ». Συνεχίστε να ψηφίζετε ΚΚΕ και μ’ ένα κλικ θα σβηστεί από προσώπου γης «ο σκληρός και αδυσώπητος ενδοκαπιταλιστικός ανταγωνισμός»!!!
Ευχαριστώ πολύ, αλλά δεν θα πάρω. Προς το παρόν…
ΥΓ. Και μου λες μετά, Γιοργαλή, ότι Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ Μ Ο Ν Ο είναι ένα κόμμα που κάνει τους Monty Pythons να νιώθουν αποτυχημένοι. 🙂
giorgalis
3 Δεκεμβρίου, 2012 11:08 πμ
To να κοινωνικοποιηθούν οι «μπομπολαίοι» είναι το ίδιο με το να τους χρηματοδοτήσουμε για να «αναπτυχθούν» για «να βρει δουλειά ο κόσμος»;
Γιατί ΠΑΝΤΑ ο χώρος της «ανανέωσης» – ανεξάρτητα από που ξεκινά η σκέψη του – καταλήγει στο συμπέρασμα πως ο Σοσιαλισμός-Κομμουνισμός είναι ουτοπία;
Θα απάντησω: Επειδή ο Σοσιαλισμός εκεί που εφαρμόστηκε είχε προβλήματα και δεν αξίζει άλλη προσπάθεια…Σε αντίθεση με τον Καπιταλισμό που έχει κι αυτός κάποια προβληματάκια αλλά αξίζει να περάσουν οι ζωές των ανθρώπων στην ατελείωτη (και ρεαλιστική βεβαίως-βεβαίως) προσπάθεια να διορθωθούν (να τα διορθώσουν οι δυνατοί ήθελα να πω)
Το θέμα είναι κύριοι αριστεροί ρεαλιστές, πως τόσα χρόνια έχετε στο μυαλό σας μια εικόνα για τον «υπαρκτό» (που είναι «χόλυγουντ στάιλ» καλλιεργημένη -και να δεχθώ πως είναι ακόμα και ..σωστή) και τον συγκρίνεται με τις εποχές δόξας της σοσιαλδημοκρατίας και όχι με το καπιταλιστικό μας «τώρα», που είναι και θα γίνεται όλο και καλύτερο από το αύριο.
Δωρεάν υγεία-παιδεία για όλους, κανένας άστεγος, κανένας άνεργος, κανένας χωρίς σύνταξη, κανένας «μπόμπολας», αυτά είναι θέματα τα οποία ΔΕΝ είναι δυνατόν να είναι το σημείο εκκίνησης επίλυσης των όποιων προβλημάτων για εσάς, είναι ΜΗ ρεαλιστική άποψη που θυμίζει «ολοκληρωτισμούς» και «ανελευθερίες». Αντίθετα μπορούμε να ψηφίσουμε «αριστερά» και θα φροντίσει αυτή για μας…
Θα πάει ο τσιπρας στη μέρκελε θα τις βάλει τις φωνές ή θα κάνει τον βασιλάκη καΐλα και την επόμενη θα ανοίξουν τα γαμημένα τα ναυπηγεία, ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ! 😦
simon
3 Δεκεμβρίου, 2012 11:47 πμ
Δωρεάν υγεία-παιδεία για όλους, κανένας άστεγος, κανένας άνεργος, κανένας χωρίς σύνταξη, κανένας “μπόμπολας”… and justice for all!!!
Πολύ καλές ευχές! Συνεχίζεις, όμως, να μη μου απαντάς π ώ ς θα αποτελέσουν αφετηρία επίλυσης των προβλημάτων και π ώ ς θα συνεχιστεί αυτό. Αυτό κι αν είναι ρεαλισμός!
giorgalis
3 Δεκεμβρίου, 2012 12:26 μμ
H κοινωνία δεν είναι ανθρώπινη αν δεν έχει λύσει αυτά τα θέματα και δεν αξίζει να πιστεύεις σε ένα σύστημα που όχι μόνο αδιαφορεί για την επίλυση τους αλλά τα εντείνει, γι αυτό ο Σοσιαλισμός είναι περισσότερο επίκαιρος από ποτέ.
Έχω την αίσθηση πως στον Σοσιαλισμό των ΚΚΕδων δεν χωρούν τα ΜΜΕ όπως τα ξέρουμε για να παίζουν το γνωστό τους ρόλο, να προπαγανδίζουν πως είναι καλύτερο να πληρώνεις από το να μην πληρώνεις, να πεινάς από το να μην πεινάς, να είσαι άνεργος από το να μην είσαι άνεργος… (για να έχεις μια εικόνα «πως θα συνεχιστεί αυτό»)
Άσε τα χριστιανικά για τους χριστιανούς, η ερώτηση είναι ποία κοινωνία θέλεις να κάνεις καλύτερη; του πρώην υπαρκτού σοσιαλισμού (ακόμα και με τα μάτια κάποιου αφελή που πιστεύει πως θα μπει στη χρονομηχανή και θα βρεθεί στην ανατολική Ευρώπη του ’50) ή του υπαρκτού καπιταλισμού που ζούμε;
Όσο ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μιλά γι αυτά τα θέματα, για το δικαίωμα στη ζωή δλδ, (και δεν κάνει «κιχ») για μένα δεν είναι «Αριστερά», εκτός αν Αριστερά θεωρούμε τα «δικαιώματα των gay» και λύσαμε το πρόβλημα μας…
Νομίζω κατάλαβες πως ήθελα να πω πως πρέπει πρώτα να λυθούν αυτά τα θέματα και όχι πως αυτά τα θέματα θα λύσουν από μόνα τους όλα τα άλλα (αν και κάποιος ειδικός υποψιάζομαι πως θα είχε κάποια επιχειρήματα πως τίποτα δεν λύνετε αν δε λυθεί το πρόβλημα του δικαιώματος στη ζωή…)
Το δικαίωμα στη ζωή θα το βάλουμε στη ζυγαριά του «ρεαλισμού»;
Κι αν το κάνουμε τι είδους Αριστεροί είμαστε;*
*είναι ερώτηση-παγίδα (έχει να κάνει με συγκεκριμένο σημείο του σώματος που απασχολεί ιδιαίτερα συγκεκριμένη ομάδα του πληθυσμού την οποία θα στείλομαι εις τα γκούλαγκ όταν ερθομαι στα πράγματαν)
😉
giorgalis
3 Δεκεμβρίου, 2012 12:32 μμ
έστειλα απάντηση την οποία είμαι βέβαιος πως ο χρήστης-λογοκριτής «koula» την εξαφάνισε μέσο του υποτακτικού του manikakos
🙂
DrAluca
3 Δεκεμβρίου, 2012 12:39 μμ
Καποιος αφηκε ενα σχολιο στην μπορτα, και σκονταψα πανω του… Ξερεις μηπως κατι γι αυτο? 😛
Χαμογελατε…
koula
3 Δεκεμβρίου, 2012 2:14 μμ
@giorgalis μακάρι να καταλάβαιναν όλοι ότι αστειεύεσαι…
troll away, dear… and mind the crap! 😛
giorgalis
3 Δεκεμβρίου, 2012 12:53 μμ
Το ολοκληρωτικό καθεστώς των «μουστακαλήδων» koula-manikakos βρίσκει σθεναρή αντίσταση!!
Ευχαριστώ 🙂
BandieraRossa
3 Δεκεμβρίου, 2012 2:26 μμ
Σίμον, σε αυτό που χωλαίνει (μέσα σε άλλα βέβαια) ο ΣΥΡΙΖΑ, είναι το πως θα βάλει φρένο σε αυτόν τον κατήφορο που έχουμε πάρει ώστε να επαναφέρει κιόλας κάποιες κατακτήσεις που μας πήραν σύσσωμοι ΕΕ-ΔΝΤ-εγχώριοι καπιταλιστές με τους υποτακτικούς τους. Αυτοί μας τα επιβάλλουν και ο ΣΥΡΙΖΑ θεωρεί ότι μπορεί να κάνει ενέργειες προς τη σωστή κατεύθυνση, εντός αυτού του ασφυκτικού πλαισίου;
Ή μας κοροϊδεύουν, ή είναι αφελείς.
giorgalis
3 Δεκεμβρίου, 2012 2:38 μμ
χρήστη koula
Σιγά μη δώσουμε σημασία σε αυτούς που δεν καταλαβαίνουν πως αστειευόμαστε (ακόμα κι όταν το κάνουμε χοντροκομμένα).
Παλιά δεν χαμπάριαζαν χριστό από χιούμορ, τώρα έχουν θέμα και με την πλάκα… 😉
simon
3 Δεκεμβρίου, 2012 7:19 μμ
@ Γιοργαλή,
για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα:
Μη μου βάζεις το «ερωτηματολόγιο του καλού κομμουνιστή». Μου ανασκαλεύεις μνήμες οδυνηρές και δεν είναι σωστό. Ό,τι θέλουμε οι περισσότεροι εδώ μέσα θέλω και ‘γω. Ανθρώπινη κοινωνία, εργασία, ασφάλιση, κοινωνικά και πολιτικά δικαιώματα, ψωμί, παιδεία, ελευθερία ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
Σας ρωτώ συνέχεια Π Ω Σ θα ξεκινήσουμε να τα κάνουμε αυτά; Τ Ι πρέπει να κάνουμε;
Επανάσταση αλά Αλέκα (χωρίς να σπάσει τζάμι); Ένοπλη επανάσταση; Λαϊκή εξέγερση διαρκείας; Γενική απεργία διαρκείας; (η ΑΝΤΑΡΣΥΑ το λέει αυτό και είναι μια βάση για συζήτηση). Ανυπακοή και άρνηση πληρωμής φόρων; Κάτι άλλο; Π.χ. να ιδρύσουμε σύλλογο για την υποστήριξη της Κόκα Κόλα, που λέει ο Βλαδίμηρος; 🙂
Έ χ ε ι κ α ν ε ί ς α π α ν τ ή σ ε ι ς σ’ α υ τ ό ; Εσύ;
Δεν απορρίπτω συλλήβδην τον «υπαρκτό». Δεν τον έζησα, παρά εξ ακοής και από αναγνώσματα, όπως δεν τον έζησες (ή όχι;) και ‘συ. Ζω στον καπιταλισμό και ξέρω καλά τί είναι. ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΑΝΑΤΡΕΨΩ δε μου λέει κανένας!
@ Bandiera Rossa
Δεν ξέρω αν μπορεί ή αν θέλει να το κάνει αυτό ο Σύριζα. Θέλω όμως να το δω. Πολλοί το ισχυρίστηκαν, οι περισσότεροι εξαγοράστηκαν, άλλοι πισωδρόμησαν και συμβιβάστηκαν, αλλά Άλλοι πέθαναν με το αυτόματο στο χέρι στο Προεδρικό μέγαρο υπερασπίζοντας την πολιτική τους.
Και μη σπεύσει κανείς να μιλήσει για «ιερόσυλες συγκρίσεις» Η Ιστορία γελάει σαρδόνια με τους προφήτες και τους μάντεις.
giorgalis
3 Δεκεμβρίου, 2012 8:11 μμ
«Σας ρωτώ συνέχεια Π Ω Σ θα ξεκινήσουμε να τα κάνουμε αυτά; Τ Ι πρέπει να κάνουμε;
Επανάσταση αλά Αλέκα (χωρίς να σπάσει τζάμι); Ένοπλη επανάσταση; Λαϊκή εξέγερση διαρκείας; Γενική απεργία διαρκείας; (η ΑΝΤΑΡΣΥΑ το λέει αυτό και είναι μια βάση για συζήτηση). Ανυπακοή και άρνηση πληρωμής φόρων; Κάτι άλλο;»
«ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΑΝΑΤΡΕΨΩ δε μου λέει κανένας!»
Μου κάνει εντύπωση πως αυτό που λέει η ΑΝΤΑΡΣΥΑ «είναι μια βάση για συζήτηση» σε αντίθεση με αυτά που λέει το ΚΚΕ, που μάλλον δεν είναι, άρα το πρόβλημα είναι πως το ΚΚΕ δεν προτείνει γενική απεργία διαρκείας!
Ας πούμε πως κανείς δεν λέει σε κανέναν «πως να ανατρέψει τον καπιταλισμό», είναι κάτι να πει κάποιος «τουλάχιστον ΜΗ μπαίνετε σε διαδικασία στήριξης αστικών κομμάτων (ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ);
Αν ρωτήσεις τα στελέχη των ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-κτλ όλοι θα σου πουν πως παλεύουν για ψωμί-παιδεία-ελευθερία, όπως τα ίδια και ακόμα πιο προχωρημένα θα σου πουν οι ψηφοφόροι τους (εννοείτε η μεγάλη μάζα κι όχι η μειονότητα των συνειδητοποιημένων), αυτό κάτι λέει…
Κι όμως το “ερωτηματολόγιο ή εγχειρίδιο ή ότι άλλο του καλού κομμουνιστή” είναι τόσο επίκαιρο!
BandieraRossa
3 Δεκεμβρίου, 2012 8:32 μμ
Πλέον δεν πιστεύω ότι μπορεί να κάνει κάτι ο ΣΥΡΙΖΑ. Έχει πάρει πάρει υπό τη σκέπη του πολλούς (αν όχι όλους) πρώην πασόκους που είναι μια σαφής στροφή προς τα δεξιά. Και ούτε θέμα τακτικής μπορώ να το θεωρήσω, αφού ΔΕΝ πιστεύουν στο Σοσιαλισμό.
Όπως επίσης, δε νομίζω η κυβερνητική αποτυχία του ΣΥΡΙΖΑ να στρέψει τον κόσμο σε πιο αριστερές-κομμουνιστικές δυνάμεις και όχι σε δεξιές, αν όχι φασιστικές (χρυσή αυγή).
simon
3 Δεκεμβρίου, 2012 8:41 μμ
:…με αυτά που λέει το ΚΚΕ…»
Τι ακριβώς λέει το ΚΚΕ; Αυτό περιμένω να μου πεις.
simon
3 Δεκεμβρίου, 2012 8:46 μμ
@ BandieraRossa
Αυτό, φίλε/η μέλλει να το δούμε…
giorgalis
3 Δεκεμβρίου, 2012 8:54 μμ
Την ανυπακοη και την άρνηση πληρωμής φόρων την λέει για παράδειγμα.
Την «ανυπακοή» την έκανε σύνθημα κι ο τσιπραντρέας από χθες…
giorgalis
3 Δεκεμβρίου, 2012 8:58 μμ
Και κάτι άλλο simon (μην το πάρεις τοις μετρητοίς 😉 )
Μου θυμίζεις λιγάκι τον apistos πριν τις εκλογές του 09 ώρες ώρες 😀 😀
simon
4 Δεκεμβρίου, 2012 9:06 πμ
Γιοργαλή,
συγγνώμη ρε φίλε! Μου πρότεινες τη λύση “τουλάχιστον ΜΗ μπαίνετε σε διαδικασία στήριξης αστικών κομμάτων (ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ)» και δεν την είδα!!!
Λοιπόν, το αποφάσισα: θα στηρίξω επαναστατικά, λαϊκά, ριζοσπαστικά κόμματα! Αλλά ποιό, ρε γαμώτο;
Το τιμημένο ΚΚΕ;
Την ΑΚΟΑ;
Την Διεθνιστική Εργατική Αριστερά;
Την ΚΕΔΑ;
Την ΚΟΑ;
Την Ομάδα Ρόζα;
Το 2ο Κύμα;
Την ΑΝΤΑΡΣΥΑ ή μία από τις συνιστώσεςτης: (-Αριστερή Ανασύνθεση, -ΑΡΑΣ, -ΕΚΚΕ, -Κομμ/κή Ανανέωση, -ΝΑΡ, -Οικ/γοι Εναλλ/κοί, -ΟΚΔΕ, -Σοσιαλ/κό Εργατικό Κόμμα, -ΑΚΟΣ;
Το ΚΚΕ (μ-λ);
Το ΜΛ ΚΚΕ; Ή και τα δύο μαζί, στη συσκευασία του ενός;
Το Εργατικό Επαναστ. Κόμμα – Τροτσκιστές;
Το ΔΗΚΚΙ;
Ή μήπως να εγγραφώ στην Οργάνωση Αλληλεγγύης της Κόκα Κόλα Ελλάδας; (Γειά σου Βλαδίμηρε!) 🙂
Είμαι κάπως τυχερός που ο Σύριζα γίνεται ενιαίο κόμμα, αλλιώς θα είχα να επιλέξω Κ Α Ι μεταξύ άλλων 15 συνιστωσών!
Ή μήπως να πάω προς τον αναρχικό χώρο, όπου θα πρέπει να επιλέξω:
Τον Αναρχοατομικισμό
Τον Αναρχοκολεκτιβισμό
Τον Αναρχοκομμουνισμό
Τον Αναρχοσυνδικαλισμό
Τον Αναρχοχριστιανισμό
Τον Αναρχοκαπιταλισμό
Τον Αναρχοπρωτογονισμό (Πριμιτιβισμό)
Τον Πράσινο αναρχισμό
Τον Μεταμοντέρνο αναρχισμό
Τον Εξεγερσιακό αναρχισμό
Τον Μεταριστερό αναρχισμό
Τους Ελευθεριακούς Κομμ/στές
Τους Αμεσοδημοκράτες.
Σόρρυ, δεν μπορώ να συνεχίσω, χάθηκα… και ζητώ συγγνώμη από τους συντρόφους, το α τ ο μ ι κ ό κόμμα των οποίων παρέλειψα ν’ αναφέρω. 😦 😦
ΑΥΤΟΙ, ρε συ Γιοργαλή, ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ, που βυσσοδομούν χρόνια τώρα στο κορμί της δόλιας Αριστεράς, που δεν λένε «καλημέρα» ο ένας στον άλλο, που θεωρούν τους άλλους χειρότερους εχθρούς από τους καπιταλιστές, ΑΥΤΟΙ που διαιρούνται με την ταχύτητα της κυτταρικής διαίρεσης, ΑΥΤΟΙ που τους ενδιαφέρει μόνο η ταμπέλα του «μαγαζιού» τους,
Α Υ Τ Ο Ι θα σώσουν τη χώρα; ΑΥΤΟΣ είναι ρεαλισμός;
Εμένα -και μη προς κακοφανισμό σου- δε μου θυμίζεις τίποτε… 😦
koula
4 Δεκεμβρίου, 2012 10:27 πμ
🙂
ποικιλία, η βιβεκόμμ’…
καλημέρα, simon! 🙂
simon
4 Δεκεμβρίου, 2012 10:31 πμ
Καλημέρα Κούλα μου! 🙂
koula
4 Δεκεμβρίου, 2012 10:33 πμ
άσε τα «μου»… ξέχασες τον Αναρχοtrellismo και τον αραχνοkoulismo 😛
Spin's
4 Δεκεμβρίου, 2012 10:59 πμ
Η χώρα δε σώζεται. Τώρα ας αράξουμε να το απολάυσουμε 🙂
giorgalis
4 Δεκεμβρίου, 2012 11:09 πμ
Μεγάλο φάουλ να τσουβαλιάζεις το ΚΚΕ με τους πασόκους του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ και τον κάθε εγωπαθή «καπετάν γκρουπούσκουλο».
Πες καλύτερα για τον Στάλιν… 😉
simon
4 Δεκεμβρίου, 2012 11:24 πμ
Για τον Στάλιν ρώτα καλύτερα τον Μαΐλη. Και για τον Μπρέζνιεφ και τους άλλους πάλαι ποτέ «θεούς και Κυρίους» του.
Σου ‘χω και σύνθημα: «Ψηφίστε τον Μαΐλη, να ψήσουμε του καπιταλισμού το ψάρι στα χείλη»! 😉
Και αν τον δεις ποτέ, ρώτα τον πόσο νομίζει -πέρα από τον καπιταλισμό- ότι φταίνε τα «υπαρκτά ΚΚΕ» σ’ αυτό που ζούμε σήμερα. Θα πάρεις ενδιαφέρουσες απαντήσεις…
Πέρα απ’ αυτά καταλαβαίνεις, ελπίζω, το νόημα όσων έγραψα παραπάνω…
giorgalis
4 Δεκεμβρίου, 2012 11:35 πμ
Μα αν ήταν να ξεψειρίζω τον κάθε Μαΐλη θα έκανα δικό μου κόμμα, στο κάτω κάτω όλο το ιντερνετ γνωρίζει πως είμαι ο εξυπνότερος, γοητευτικότερος, ο πιο καταρτισμένος, μακράν καλύτερος εραστής, ισχυρή προσωπικότητα και κατάγομαι από αριστοκρατική οικογένεια που πάει πολλούς αιώνες πίσω!
Αν νομίζεις πως δεν βλέπουμε τις μαλακίες του κάθε Μα̈́ιλη (αλλά και τις προσπάθειες που κάνει να βελτιωθεί) κάνεις λάθος και μάντεψε, δεν βλέπουμε τις μαλακίες του κάθε Μαϊλη επειδή είμαστε πιο μάγκες (είπαμε οι «πιο μάγκες» έκαναν δικό τους κόμμα).
Η αλήθεια είναι πως απλά δεν ψάχνουμε μανιωδώς λόγο για να είμαστε απέναντι στο ΚΚ.
😉
giorgalis
4 Δεκεμβρίου, 2012 11:54 πμ
Εννοείται πως δεν τσουβαλιάζω όλα τα μικρά κόμματα της Αριστεράς ως γκρουπούσκουλα εγωπαθών, από την άλλη όταν πχ βγαίνει ο δραγασάκης και λέει «θα κρατικοποιήσουμε τις τράπεζες για να τις εξυγειάνουμε και να τις πουλήσουμε σε ιδιώτες» ή όταν οι ήδη φιλοσυστημικοί συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ γίνονται «σώμα ένα» με τους εργατοπατέρες μεγαλοκαθάρματα του ΠΑΣΟΚ και πετάγεται ο κάθε συριζαίος και σου λέει για: αριστερές, σοσιαλισμούς, αταξικές κοινωνίες, ριζοσπαστισμούς, φιλολαϊκές πολιτικές και σοσιαλισμό του 21ου αιώνα κτλ, τα παίρνεις στο κρανίο, δεν τα παίρνεις;
simon
4 Δεκεμβρίου, 2012 12:59 μμ
Άρα, a contrario, εγώ ψάχνω μανιωδώς (!!!) λόγο να είμαι απέναντι στο ΚΚ. 😉 Απέναντι σ’ α υ τ ό το ΚΚ (και σε άλλα «πατερικά» αυτού Κ.Κ) ήμουνα, είμαι και θα είμαι. Στο ξανάπα: κρέας για σφαγείο εγώ δεν ξαναγίνομαι για χάρη κανενός. Αρκετοί και σημαντικοί, γνωστοί και άγνωστοι, πέθαναν για να υπάρχει το μαγαζάκι αυτό σήμερα και να κάνει τα πειράματά του με το λαό.
Όταν κάνεις εσύ κόμμα, αφού οπωσδήποτε είσαι «ο εξυπνότερος, γοητευτικότερος, ο πιο καταρτισμένος, μακράν καλύτερος εραστής (κυρίως!!!), ισχυρή προσωπικότητα και κατάγομαι από αριστοκρατική οικογένεια που πάει πολλούς αιώνες πίσω», θα γραφώ με την πρώτη 😀
simon
4 Δεκεμβρίου, 2012 1:16 μμ
Κι αυτά ο Δραγασάκης τα λέει και το πρόγραμμα του Συριζα:
(x) Τράπεζες στην υπηρεσία της κοινωνίας, μοχλός ανάπτυξης
Άμεσοι στόχοι του ΣΥΡΙΖΑ στον τομέα των τραπεζών, όπως προκύπτουν από τη συνολικότερη πρότασή μας, είναι:
Η με κάθε πρόσφορο τρόπο εγγύηση των καταθέσεων και η ενίσχυση της ρευστότητας των τραπεζών και της οικονομίας.
Η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών με την έκδοση κοινών μετά ψήφου μετοχών, ώστε να διασφαλιστούν τα συμφέροντα του ελληνικού δημοσίου και των Ελλήνων φορολογουμένων. Δ η μ ό σ ι α ι δ ι ο κ τ η σ ί α και κοινωνικός έ λ ε γ χ ο ς των τραπεζών που ανακεφαλαιοποιούνται με δημόσιο χρήμα.
giorgalis
4 Δεκεμβρίου, 2012 1:56 μμ
Εντάξει δεν μπορώ να βρω τη δήλωση του δραγασάκη που μάλλον την φαντάστηκα.
Δεν βάζω λινκ προς τον Ριζοσπάστη που λέει για κρατικοποίηση – εξυγείανση -ιδιωτικοποίηση (επειδή είναι σταλινικος) και ξαναλέω πως δεν το έγραψα με στόχο να σπιλώσω τον μεγάλο επαναστάτη
Τι θα λέγατε για λίγο «κομαντάντε» όμως;
http://www.sofokleousin.gr/archives/117326.html
BandieraRossa
4 Δεκεμβρίου, 2012 4:26 μμ
Σίμον, επιλέγεις όποια κομμουνιστική δύναμη θες. Αλλά συγγνώμη, ο ΣΥΡΙΖΑ πέρασε και δεν ακούμπησε από κομμουνιστικό κόμμα. Όσο πλησιάζει ο κυβερνητικός θώκος, τόσο πιο πολύ στρογγυλεύουν. Κι αυτό δεν έχει να κάνει με τη διαφθορά της εξουσίας, αλλά με το γεγονός ότι αφού παλαιότερα είχαν ξεμπερδέψει με τον μαρξισμό, δεν έχουν πλέον και κανένα πρόβλημα να ξεμπερδέψουν με μια ριζοσπαστική αριστερή λογική. Ανανεωτές γαρ.
Εγώ προσωπικά θεωρώ τις αναλύσεις του ΚΚΕ σωστές, γι’ αυτό και το στηρίζω. Από κει και πέρα τις υπόλοιπες δυνάμεις δεν τις απορρίπτω, αντιθέτως τις βλέπω και τις κρίνω αναλόγως.
@Simon
«Απέναντι σ’ α υ τ ό το ΚΚ (και σε άλλα “πατερικά” αυτού Κ.Κ) ήμουνα, είμαι και θα είμαι. Στο ξανάπα: κρέας για σφαγείο εγώ δεν ξαναγίνομαι για χάρη κανενός. Αρκετοί και σημαντικοί, γνωστοί και άγνωστοι, πέθαναν για να υπάρχει το μαγαζάκι αυτό σήμερα και να κάνει τα πειράματά του με το λαό.»
Νομίζω μια παρόμοια συζήτηση είχαμε ξανακάνει, και δεν μπορώ να βγάλω συμπέρασμα ως προς το τι προτείνεις για να μην ξαναγίνουμε «κρέας για σφαγείο».
ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ
1 Δεκεμβρίου, 2012 12:38 πμ
Reblogged this on ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ.
spiral architect
1 Δεκεμβρίου, 2012 4:40 μμ
Σχολιάζει και γράφει μέλος της ΡΗΜΑΔ, καθηγητής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και εραστής των φιλελεύθερων μεταρρυθμιστών: μη μαδάς τη μαργαρίτα: Το ΑΠΘ απαιτεί οριστική λύση τώρα
Απολαύστε την αριστερά … να τη φτύνεις! 😛 😛 😛
Spin's
3 Δεκεμβρίου, 2012 1:52 μμ
Ωραία τα περνάτε εσείς εδώ. Παίζετε με βλαδίμηρους κλπ, για σας είναι η ζωή 🙂
LAGARTSAS-A
3 Δεκεμβρίου, 2012 4:19 μμ
Η στάση, της πουτάνας
Περιμένεις. Τίποτα. Σκέφτεσαι μήπως να πας αλλιώς. Περίμενες ήδη λίγο. Περιμένεις λίγο ακόμη. Τίποτα. Εδώ που έφτασες ας περιμένεις κι άλλο. Όπου να ‘ναι έρχεται. Δεν μπορεί…
Είναι να μην ξεκινήσεις κάτι.
«Ένα μνημόνιο και τελείωσε. Θα ηρεμήσουν οι έξω, θα ζοριστούν λίγο οι μέσα και όλα μέλι-γάλα.
Ε, εντάξει ας ψηφίσω άλλο ένα. Δύσκολα τα πράγματα. Δεν ήταν στα πλάνα μου. Αλήθεια δεν το θέλω. Όμως εδώ που φτάσαμε τι να κάνουμε. Ξέρω είναι ζόρικα πια.
Λίγο ακόμη και τελείωσε. Δεν μπορεί θα είναι το τελευταίο. Η κατάσταση είναι ήδη τραγική.
Όχι, δεν μπορεί. Δεν γίνεται. Όχι πάλι. Μου το έλεγαν. Τα είχα πάρει στα αστεία. Τρίτο; Δεν είναι δυνατόν. Μα δεν βλέπουν; Δεν έπρεπε να τους πιστέψω. 40 χρόνια μαλάκας. Καλά να πάθω.
Πότε έρχεται το τέταρτο να τελειώνουμε;»
Κάποιες φορές σε πάει μέχρι τέλους.
«Λες να κυβερνήσω; Όμως θέλει εκπτώσεις. Το ιδεολογικό μου πλαίσιο είναι πολύ ακραίο.
Ας κάνω λίγο πίσω. Τα πάντα θέλουν κάποιες θυσίες.
Εντάξει, θέλω και δραχμή, αλλά δεν με χαλάει και το ευρώ. Μήπως να το ξανασκεφτόμουν; Όχι, πλησιάζω…
Εντάξει θέλω να το καταργήσω, αλλά όχι μονομερώς πλέον. Θα βρω κάποια λύση, μωρέ. Το θέμα είναι να είμαι κυβέρνηση. Είμαι τόσο κοντά. Ας κάνω και μία επίσκεψη στα ΜΑΤ που με έδερναν στις πορείες.
Δεν μπορώ να κάνω πίσω τώρα… Τα πάντα μετράνε. Είμαι τόσο κοντά…
Τώρα είμαι στην εξουσία. Προφανώς δεν μπορώ να παίρνω τα ίδια με την πλέμπα. Εγώ τους σώνω στο κάτω κάτω…»
Ακόμα και οι πουτάνες έχουν κόκκινες γραμμές.
Χαιρετισμούς,
Άνος Νάκης
http://pitsirikos.net/2012/12/%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B7/
Γιαννκα
4 Δεκεμβρίου, 2012 11:53 πμ
ηρθα εδω κατω γιατι εχασα τον δρομο …
@simon
κοιταξε κι αυτην την αναλυση….ισως βοηθησει την συζητηση και καθε προβληματισμο…
Public Issue, αυτοτοποθέτηση ψηφοφόρων ΣΥΡΙΖΑ, έρευνα 9 Νοεμβρίου 2012:
Με ιεραρχική κατάταξη:
1. «Σοσιαλιστές» 23%
2. «Σοσιαλδημοκράτες» 15%
3. Χωρίς γνώμη 13%
4. «Αντικαπιταλιστές/αντιεξουσιαστές» 11%
5. «Φιλελεύθεροι» 10%
6. «Κομμουνιστές» 7%
7. Λοιπά 6%
8. «Συντηρητικοί/Χριστιανοδημοκράτες» 5%
9. «Αριστεροί» 5%
10. «Απολίτικοι» 3%
11. «Εθνικιστές» 2%
Public Issue, αυτοτοποθέτηση ψηφοφόρων ΚΚΕ, έρευνα 9 Νοεμβρίου 2012:
Με ιεραρχική κατάταξη:
1. «Κομμουνιστές» 58%
2. «Σοσιαλιστές» 11%
3. «Αντικαπιταλιστές/Αντιεξουσιαστές» 9%
4. Χωρίς γνώμη 9%
5. «Σοσιαλδημοκράτες» 5%
6. Λοιπά 5%
7. «Αριστεροί» 3%
simon
4 Δεκεμβρίου, 2012 1:26 μμ
Γιαννκα, όλοι οι δρόμοι για το «σωστό δρόμο» οδηγούν στη Λεωφόρο Ηρακλείου 145, ΤΚ 142 31 Ν. Ιωνία Αττικής 😀 😀
Γιαννκα
4 Δεκεμβρίου, 2012 1:48 μμ
ειδες που συμφωνησαμε τελικα ? 😉
simon
4 Δεκεμβρίου, 2012 1:54 μμ
Ναι, ναι… Ουκ έσονται έτεροι οδοί, πλην αυτού! 😉
BandieraRossa
4 Δεκεμβρίου, 2012 4:30 μμ
Οι σοσιαλιστές σε τι διαφέρουν από τους σοσιαλδημοκράτες; Οι πρώτοι έχουν κρατήσει ψήγματα μαρξισμού, ενώ οι δεύτεροι ντιπ καταντίπ;
Επίσης, νομίζω χάθηκε σχόλιο μου.
Γιαννκα
4 Δεκεμβρίου, 2012 11:57 πμ
ενα σχολιο μου εχασε τον προσανατολισμο του 🙂 χρηστη koyla θα βοηθησεις να βρει το δρομο του 😉
LAGARTSAS-A
4 Δεκεμβρίου, 2012 12:07 μμ
Χα χα χα
ρε συ simon
πελαγωσες στο τι να επιλεξεις;!
Απ’ ολα τα φρουτα εχει ο μπαξες της αντιπροσωπευσης. Αστικη “δημοκρατια” γαρ και κοινοβουλευτικο συστημα της ολιγαρχιας των αλλοθι.
Τα πραγματα τρεχουν με ασυλληπτη ταχυτητα, οι ζωες μα ρημαζουν. Αναζητειται λυση εδω και τωρα. Την ετοιμαζουν τα επιτελεια. Τα σαπια φρουτα σκορπια. Τι να διαλεξεις;! Το λιγοτερο σαπιο απο τα σαπια;! Ειναι κι αυτο μια λυση. ΣΥΡΙΖΑ.
Ομως υπαρχει κατι, ενα τοσο δουλι. Η υπαρξη μας, ο εαυτος μας, οι γαμημενες ζωες μας.
Στηριξου λοιπον στον εαυτο σου. Βρες τους ομοιους σου. Παρτε την κατασταση στα χεργια σας, για μια κοινωνια της ζωης και της ελευθεριας, χωρις αντιπροσωπους, αφεντικα και επιτηδειους. Συνηθισαμε στα κλουβιά, στο να πεταξουμε το θεωρουμε ακατορθωτο. Που να πας με καψαλισμενα φτερα;! ΟΥΤΟΠΙΑ.
Πιστεψαμε στο αδυνατο, μας πιστεψαν στο αδυνατο που ειναι δυνατο. Ναι θελει χρονο, λεν οι “σοφοι”. Δεν αλλαζει η συνειδηση απο τη μια μερα στην αλλη, λεν οι καθοδηγηταδες στις στρουγκες. Ομως τετοιες στιγμες που τα παντα καταρρεουν επιταχυνουν τις εσωτερικες ανατροπες, οσοι δε παραμενουν στην παραδοση οδηγουνται στο φασισμο-ρατσισμο-ναζισμο.
Αν οχι τωρα πότε;! Αν οχι εμεις ποιοι;!
Μα δεν κουνιεται φυλλο (ναναι ετσι αραγε;!), ζησε μαη μου να φας τριφυλλι, θα μου πεις.
Ε! μεχρι το μαη ψηφιζε συριζα, αν θες. Μπορει να πραξω το ιδιο (στιγμιαιο εγκλημα 🙂 και ανθρωπινη αδυναμια, τι να κανουμε;!). Ετσι κι αλλιως ο συριζα θαρθει στα πραγματα, για να γευτουμε αλλη μια φορα μια απο τα ιδια, με ενα μικρο πασπαλισμα ζαχαρης, κατι ειναι κι αυτο. Οι εργατες ποντικοι ομως θα συνεχισουν να σκαβουν τα τουνελ, μεχρι να βγουν στη επιφανεια των ανοιχτων οριζοντων του μαη και θα βγουν, το βλεπω ;-), γιατι αυτο επιτασσει η ζωη και η ελευθερια.
μανικακος
4 Δεκεμβρίου, 2012 12:11 μμ
για την επανασταση, τον σοσιαλΗσμό και την προλεταριακή έφοδο(των ποντικών εργατων) στον ουρανό….
(ηθελα να βαλω και τον Βιλχελμ καπου στην ατακα αλλα μπερδεψα)
Spin's
4 Δεκεμβρίου, 2012 12:14 μμ
Κάτι τέτοιο ίσως ??? «για την επανασταση, τον σοσιαλΗσμό και την προλεταριακή οργόνη» ???
μανικακος
4 Δεκεμβρίου, 2012 12:16 μμ
εσυ καποιονα μου θυμιζεις…. πηγαινες σχσ παλια;
Spin's
4 Δεκεμβρίου, 2012 12:21 μμ
νταξει μωρέ ένα μηνάκο έλειψα πως κάνεις ετσι 😛
μανικακος
4 Δεκεμβρίου, 2012 12:25 μμ
να βαλεις αβαταρ που μου γυρνας ξεβρακωτος στα ποστ….
τα πραμματα αλλαξαν φιλε, πηραν κεφάλι οι σοβαροι 😀 😀 😀
Spin's
4 Δεκεμβρίου, 2012 12:36 μμ
ναι σιγά μη κάνω λογκιν για να με παρακολουθούν οι πράχτορες
giorgalis
4 Δεκεμβρίου, 2012 12:17 μμ
Υπάρχει και ο σοσιαλΕσμός (βλέπε ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ)
😉
μανικακος
4 Δεκεμβρίου, 2012 12:17 μμ
για τον σοσιαλΚΚΕσμο κουβεντα κουφαλιτσα ε; 😀 😀 😀
giorgalis
4 Δεκεμβρίου, 2012 12:26 μμ
Αν ενωσείς το ΜΗΔΕΝΟΚΟΜΜΑ με το ΑΝΑΡΧΟΚΟΜΜΑ του σ. LAGARTSAS-A, θα δικαιούστε να κάνετε ύμνο της παράταξης το παρακάτω:
😀
LAGARTSAS-A
4 Δεκεμβρίου, 2012 1:28 μμ
μανικακο
ειχα ενα προβλημα με το λειτουργικο, τωρα σε ειδα.
ασε ρε συ το Βιλχελμ, καλα ειναι εκει που ειναι, πονηρουλη. 😉
χτυπας τους τοιχους, μπας κι ακουσουν τα ποντικια ε!.
εχεις παντα τη συμπαθεια μου, για τις περιπαιχτικες σου ικανοτητες.
μανικακος
4 Δεκεμβρίου, 2012 1:41 μμ
😀 😀 😀
giorgalis
4 Δεκεμβρίου, 2012 12:15 μμ
Ρε ΓΓ με μπέρδεψες πάλι!
Μετατοπίστηκες ΔΕΞΙΑ και τα βρήκες με τον ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ ή μήπως μετατοπίστηκες ΑΡΙΣΤΕΡΑ;
LAGARTSAS-A
4 Δεκεμβρίου, 2012 12:53 μμ
Παλι;! 😉
αυτο οφειλεται στο συνδρομο σου να σκεφτεσαι με πολιτικους ορους αριστερος, δεξιος και δε συμμαζευεται.
Οσο για το συριζα, το αφιονισμενο ποπολο θολωμενο στα δεινα του, θα το επιλεξει ως καποια λυση της μη λυσης εν συστηματι.
Οσο για μενα, μερος του ολου ποπολου τι περιμενεις;! 😉
Το χαος δεν εχει επελθει ακομη. Μενει ενα σκαλι. Ο συριζα. Θα το υποστουμε. ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ.
Να μην υποτιμαμε τους μαγειρους εντος και εκτος. Α! Ρε παλιο συνωμοσιολογοι.
katy
4 Δεκεμβρίου, 2012 12:47 μμ
Πάντως την αριστοκρατική καταγωγή του giorgali, την επιβεβαιώνω και ‘γω! 😉
Spin's
4 Δεκεμβρίου, 2012 12:49 μμ
άνοιξε γραφείο πιστοποίησης να χεστείς στο τάλαρο 😛
katy
4 Δεκεμβρίου, 2012 12:52 μμ
Καλέ, πού πήγαν τα μπράτσα σου; 😀
Spin's
4 Δεκεμβρίου, 2012 1:11 μμ
ξεφούσκωσανε 😛
katy
4 Δεκεμβρίου, 2012 1:32 μμ
Πφφ…Νέα Ιωνία, μη μιλάτε για λαϊκές συνοικίες, εδώ μέσα, σας παρακαλώ! 😉
Υ.Γ. Έχω ένα πρόβλημα και δεν μπορώ να κάνω reply. 😦
Συγχωρέστε με παρακαλώ…
Spin's
4 Δεκεμβρίου, 2012 2:09 μμ
kke vs syrriza 0-0
giorgalis
4 Δεκεμβρίου, 2012 2:13 μμ
Από την ημερίδα των Ελλήνων Σοσιαλιστών με θέμα «Η επέλαση των μπολσεβίκων στην Ελλάδα και το μεθυστικό παστίτσιο»
http://www.902.gr/%CE%B5%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%83%CE%B7/%CE%B1-%CF%84%CF%83%CE%AF%CF%80%CF%81%CE%B1%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CF%8D-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%BF%CE%B1%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF
spiral architect
4 Δεκεμβρίου, 2012 2:46 μμ
Και μιας και πλησιάζουν οι γιορτές καλείται η ΚΟ Πειραιά του Πειραιά του ΚΚΕ να βάλει στα γραφεία της στην Καραϊσκου φωτεινά γράμματα και γιορτινά μουσικά φωτάκια που να παίζουν αντάρτικα.
Οχι τίποτ’ άλλο αλλά για να σκούζει ακόμα περισσότερο ο δήμαρχος με το ακατονόμαστο επώνυμο και να μην σκούζουν οι Πειραιώτες συριζαίοι.
Αν μη τι άλλο, θα ακούν τα αντάρτικα και θα νιώσουν αριστεροί.
Spin's
4 Δεκεμβρίου, 2012 5:36 μμ
κκε vs συρριζα πάλι 0-0, τι στο διάολο τι βαρεμάρα είναι αυτή 😛
simon
4 Δεκεμβρίου, 2012 7:01 μμ
«Γι’ αυτό η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ είναι κυριολεκτικά για τη Δευτέρα Παρουσία».
Από όλα τα σχόλια αυτό μ’ άρεσε περισσότερο! Ενώ η -σωστή- πρόταση του ΚΚΕ για «ανατροπή του καπιταλισμού» είναι για αύριο το πρωϊ! Ειδικά, αφού το ΚΚΕ έχει ξεκαθαρίσει ΠΛΗΡΩΣ πώς θα γίνει αυτό, έχει προετοιμάσει τον κόσμο, βρήκε συμμάχους, έχει εξασφαλίσει δηλ όλες τις προϋποθέσεις.
Τίποτε δεν είναι πιο εύκολο από το να δηλώσει κάποιος ότι είναι υπέρ της ανατροπής του καπιταλισμού. Αλλά, σου ζητάω εδώ και 70 σχόλια να μου περιγράψεις πως σκέφτεται το ΚΚΕ (ή όποιος άλλος τελικά) να τον ανατρέψει και δε μου απαντάς. Και δε μου απαντάς γιατί πέρα από τις μεγαλόστομες διακηρύξεις δεν υπάρχει κανένα σχέδιο ή στρατηγική γι’ αυτό. Το μόνο «σχέδιο» διακηρύσσεται μονότονα: «ΚΚΕ δυνατό, στη βουλή και στο λαό». Επαναλαμβάνω (για τελευταία φορά): ψηφίζουμε όλοι ΚΚΕ και παίρνει 80%. ΤΙ ΘΑ KANEI; (Έχω κι άλλες εκδοχές, πιο διασκεδαστικές).
Και το λέω αυτό, γιατί έχουμε κι άλλα παραδείγματα, που μάλλον δεν τα θυμάστε. Να σας τα θυμίσω εγώ.
Θυμάται κανείς κάποιο ΑΚΕΛ; Θυμάται ποιοί ήταν οι στόχοι και η ιδεολογία του; Πήρε τελικά την εξουσία αυτό το κόμμα; Τι την έκανε; Τί έγινε εκεί στο νότο, «που τρίζει ο θάνατος κι η αγάπη κάνει κρότο», που λέει το ωραίο άσμα;
@ Bandiera Rossa
Κρέας για σφαγείο γίνεται όποιος ακολουθεί τυφλά ανθρώπους ανίκανους να σχεδιάσουν και να πραγματοποιήσουν αυτό που διακηρύσσουν. Και μπορεί να χρειαστεί να γίνουμε «θύματα πάλι, αδέλφια» εμείς. Δεν έχω αντίρρηση. Φτάνει να ξέρω (αυτή τη φορά) ΓΙΑΤΙ και ΠΩΣ!
Τυφλός δεν είμαι. Τα βλέπω όλα όσα επισημαίνετε. Κριτική βλέπω, ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΔΕ ΒΛΕΠΩ! Καμιά σοβαρή ανάλυση για την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΠΕΛΑΣΗ ΤΩΝ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕ ΒΛΕΠΩ! (Σόρρυ για τις φωνές) 😉
giorgalis
4 Δεκεμβρίου, 2012 7:44 μμ
Εντάξει ρε simon να δεχτούμε πως ο καπιταλισμός δεν ανατρέπεται ποτέ με τίποτα και από κανένα.
Αν πάρει το ΚΚΕ την αστική διακυβέρνηση θα μας βγάλει από το ΝΑΤΟ, την ΕΕ, θα διαγράψει μονομερώς το χρέος, θα κρατικοποιήσει τα εργοστάσια, τις μεγάλες εταιρίες, θα βάλει αβάσταχτους φόρους στους μεγαλοϊδιοκτήτες, θα κάνει 500χιλιάδες μεταρρυθμίσεις κτλ…
Θα παραμείνουμε στον καπιταλισμό και θα τον κάνουμε πουτάνα, θα πέσει πείνα τρελή, θα πεινάσουν μέχρι και τα ψάρια στις θάλασσες.
Μετά ο ήλιος θα σβήσει και η ζωή στον πλανήτη θα χαθεί.
Αν δράσετε έγκαιρα θα ρίξετε την κυβέρνηση και θα ξαναχτίσετε την Ελλάδα.
😉
simon1ροι
4 Δεκεμβρίου, 2012 9:07 μμ
Ο καπιταλισμός ανατρέπεται. Αυτό που δε λέει το ΚΚΕ είναι ότι θα χρειασθεί, είτε σε πρώτη φάση, είτε σε μεταγενέστερη ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ, όχι σαν αυτή που «δε θα σπάσει τζάμι», όπως δήλωσε η κ. Αλέκα Δρόσου-Παπαρήγα, αλλά την άλλη, την κανονική, με το γνωστό κόκκινο υγρό να ρέει στους δρόμους. Ειρηνικό πέρασμα στο σοσιαλισμό, υπό τις παρούσες συνθήκες, μόνο στα όνειρα του Μεντρέκα.
Στο πρόγραμμά του (Μάης 1996!!!) λέει: «Σε συνθήκες κορύφωσης της ταξικής πάλης, επαναστατικής ανόδου του λαϊκού κινήματος, όταν η επαναστατική διαδικασία έχει ξεκινήσει, μπορεί να προκύψει κυβέρνηση, ως όργανο λαϊκής εξουσίας, που έχει την έγκριση και τη συγκατάθεση του αγωνιζόμενου λαού, χ ω ρ ί ς γ ε ν ι κ έ ς ε κ λ ο γ έ ς και κοινοβουλευτικές διαδικασίες. Αυτή η κυβέρνηση θα ταυτίζεται, ή θα τη χωρίζει τυπική απόσταση από την εξουσία της εργατικής τάξης και των συμμάχων της (;;;) . Σε συνθήκες ταξικών αναμετρήσεων και μεγάλης φθοράς στην επιρροή των αστικών κομμάτων και των συμμάχων τους, μπορεί να προκύψει κυβέρνηση αντιιμπεριαλιστικών αντιμονοπωλιακών δυνάμεων με β ά σ η το κ ο ι ν ο β ο ύ λ ι ο χωρίς να έχουν διαμορφωθεί ακόμα οι όροι για το επαναστατικό πέρασμα.»
Αυτό είναι περίπου σαν το «ή θα βρέξει ή θα χιονίσει ή καλό καιρό θα κάνει»! Άσε που δεν ξέρω σε ποιές ΑΛΛΕΣ αντιιμπεριαλιστικές αντιμονοπωλιακές δυνάμεις αναφέρεται, μιας και, πέρα από το ίδιο, αυτά χαρακτηριστικά δεν τα αναγνωρίζει σε κανέναν άλλο σχηματισμό.
Για να μην προσθέσω αυτό: «Σε κάθε περίπτωση ο αποφασιστικός παράγοντας θα είναι η ενότητα της εργατικής τάξης, η κατάκτηση του ηγετικού καθοδηγητικού ρόλου της, καθώς και του Κ ό μ μ α τ ό ς τ η ς, του ΚΚΕ, στο Μέτωπο».
ΥΓ. Οι επισημάνσεις δικές μου.
BandieraRossa
4 Δεκεμβρίου, 2012 8:00 μμ
@Σιμόν
«Επαναλαμβάνω (για τελευταία φορά): ψηφίζουμε όλοι ΚΚΕ και παίρνει 80%. ΤΙ ΘΑ KANEI;»
Της είχε τεθεί μια τέτοια ερώτηση της Παπαρήγα στο enikos. Ψάξε το στο youtube και θα πάρεις την απάντηση.
Επίσης, πως ξέρεις ποιοι είναι ανίκανοι να σχεδιάσουν και ποιοι όχι; Ποια είναι τα κριτήρια;
simon1ροι
4 Δεκεμβρίου, 2012 8:31 μμ
Δεν είμαι τόσο εξοικειωμένος με τέτοιου είδους έρευνες. Δώσε μου σε παρακαλώ το λινκ.
giorgalis
4 Δεκεμβρίου, 2012 8:43 μμ
simon1ροι
4 Δεκεμβρίου, 2012 9:18 μμ
Τώρα μου λύθηκε κάθε απορία…
simon1ροι
4 Δεκεμβρίου, 2012 9:20 μμ
Καλό βράδυ προς το παρόν, αύριο τα υπόλοιπα, γιατί δουλεύω απ’ τις 7.30 το πρωϊ. 😉
simon
8 Δεκεμβρίου, 2012 1:29 μμ
«Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το λεγόμενο αντιεξουσιαστικό κίνημα είναι ένα εργαλείο που λειτουργεί σε βάρος του κινήματος, κάθε άλλο παρά αντιεξουσιαστικό είναι, αφού για να φτάσει στις ενέργειες που έφτασε το Δεκέμβρη του 2008, αποδείχνει ότι έχει καθοδήγηση, ότι έχει αυστηρή οργάνωση, πειθαρχία. Και κάτι παραπάνω, ότι ο βασικός πυρήνας είναι διαπλεκόμενος με τον κρατικό μηχανισμό, με υπηρεσίες, αφού εδώ και χρόνια δρα ανενόχλητος. Η κατά καιρούς εμφάνιση ενός συγκροτημένου και «εκπαιδευμένου» αυτοαποκαλούμενου «αντιεξουσιαστικού» κινήματος, με κοινό χαρακτηριστικό την κουκούλα και κυρίως την τυφλή βία έχει ως βασικό του χαρακτηριστικό την απουσία πολιτικών συνθημάτων και αιτημάτων, στόχων, πλαισίου. Χτυπά τάχα τον κρατικό κατασταλτικό μηχανισμό, αλλά και οι δύο μαζί μηχανισμοί χτυπούν το κίνημα.»
Αφιερωμένο στον Γιοργαλή! Ποιός το είπε αυτό; Ο Σαμαράς; Ο Κουβέλης; Ο Βενιζέλος; Ο υπολιμενάρχης Γορτυνίας; Άλλος;
giorgalis
8 Δεκεμβρίου, 2012 6:25 μμ
Αφιέρωσε μου κι ένα σχόλιο για τις αντιεξουαστικές – αντικαπιταλιστικές πατάτες και θα σου πω 😉
τώρα που θα έχουμε κυβέρνηση ΣΥΡΙΖ»Α» και θα επανιδρυθεί το κράτος, θα φτιαχτεί και λιμεναρχείο Γορτυνίας, μη το λες για πλάκα!
simon
12 Δεκεμβρίου, 2012 9:43 πμ
Ένα κείμενο για προβληματισμό, από το TVXS.
«ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ και άλλα δαιμόνια. Tων Χρ. Λάσκου και Ευ. Τσακαλώτου
Είναι πολλές οι φορές, τα τελευταία χρόνια, που το ΚΚΕ μας άφησε άφωνους με πράξεις και παραλείψεις του. Η στάση του τον Δεκέμβρη του 2008 είναι, από αυτή την άποψη, εμβληματική. Την ώρα που, ως πρελούδιο αυτών που έμελλε να ζήσουμε στην περίοδο της κρίσης, ευρύτατα τμήματα της νεολαίας –και όχι μόνο– έβγαιναν στο δρόμο και απείλησαν τους κυρίαρχους σε έκταση και με ένταση σχεδόν πρωτοφανή ιστορικά, το ΚΚΕ είδε και κατήγγειλε… κουκουλοφόρους. Επιβεβαίωσε, τότε, πόσο απέναντι βρίσκεται πάντοτε στα πραγματικά κινήματα, δηλαδή στα κινήματα τα οποία δεν τα ελέγχει το ίδιο. Και, βέβαια, το σύστημα πολύ χάρηκε τότε με την απομόνωση των… αριστεριστών. Σήμερα, μετά την τοποθέτηση της Αλέκας Παπαρήγα στη Βουλή για τον προϋπολογισμό, η χαρά και η «εκτίμηση» προσλαμβάνει ασύλληπτες διαστάσεις. Ο Αλέξης Παπαχελάς ένιωσε την υποχρέωση να γράψει πόσο σοβαρή και συγκροτημένη υπήρξε η γ.γ. του ΚΚΕ — σε αντίθεση με τον παλιοΣΥΡΙΖΑ, προφανώς.
Ας προσπαθήσουμε να δούμε τι είπε πραγματικά η Παπαρήγα. Πρώτα απ’ όλα, όπως πρέπει, εντόπισε την πραγματική αντιπαράθεση που υπάρχει στην ελληνική κοινωνία: «Που εμείς, τη λέμε –θα έχετε βαρεθεί να το ακούτε αυτό– με μια αντίθεση: εργαζόμενος λαός-μονοπώλια. Θέλετε να το πείτε: κεφάλαιο-εργασία; Πείτε το όπως θέλετε, για να μην κάνω μεγάλες αναλύσεις».
Μόνο που η αντίθεση εργαζόμενος λαός-μονοπώλια δεν είναι ίδια με την αντίθεση κεφάλαιο-εργασία. Αν ο αντίπαλος δεν είναι το κεφάλαιο, αλλά τα μονοπώλια, τότε όλοι όλοι πλην μονοπωλίων χωρούν στη «λαϊκή συμμαχία». Και, για να χρησιμοποιήσουμε το ίδιο ύφος, πείτε το όπως θέλετε, αλλά ο στρατηγικός προσανατολισμός δεν είναι, σε αυτή την περίπτωση, αντικαπιταλιστικός, αλλά «αντιμονοπωλιακός», με αποτέλεσμα στην πορεία προς τον σοσιαλισμό να παρεμβάλλονται ενδιάμεσα στάδια «προωθημένης δημοκρατίας», «νέας δημοκρατίας» κ.λπ.
Από αυτή την άποψη, ο σημερινός παροιμιώδης απομονωτισμός του ΚΚΕ δεν μπορεί παρά να δημιουργεί απορίες σε όποιον επιχειρεί να αντιληφθεί την ορθολογικότητα της πολιτικής συμμαχιών του. Γιατί, π.χ., αν ένα τμήμα της ελληνικής αστικής τάξης, όπως σημειώνει η Παπαρήγα, ήδη από τη δεκαετία του 1960, αντιδρούσε στην ενσωμάτωση της Ελλάδας στην τότε ΕΟΚ, δεδομένης της βαρύτητας που έχει το θέμα της Ευρώπης στην προβληματική του ΚΚΕ, είναι ακατανόητο γιατί δεν θα μπορούσε –τουλάχιστον η μη-μονοπωλιακή της μερίδα– να περιλαμβάνεται σε μια αντιμονοπωλιακή συσπείρωση κόντρα στη «λυκοσυμμαχία». Πολύ περισσότερο, μάλιστα, αν συνυπολογίσουμε την οξύτητα με την οποία το ΚΚΕ θέτει το ζήτημα του πόσο κακό –και όχι από την «άποψη του σοσιαλισμού»– κάνει στην Ελλάδα η ένταξή της στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η Α. Παπαρήγα, στην ομιλία της, «ξεκαθάρισε» πως το κόμμα της απορρίπτει ακόμη και τη στοιχειώδη συμπόρευση με το ΣΥΡΙΖΑ γιατί είμαστε φιλομονοπωλιακή δύναμη και, μ’ όλες τις όποιες σημερινές διαφορές μας, θα συγκλίνουμε με τη Δεξιά, όχι γιατί είμαστε ανίκανοι ή προδότες, «αλλά γιατί η επιλογή διαχείρισης της κρίσης του συστήματος υπέρ των μονοπωλίων θα σε οδηγήσει σε μία τέτοια σύγκλιση και ταύτιση η οποία, κατά τη γνώμη μας, υπάρχει, αλλά δεν φαίνεται». Η ανάλυση, μάλιστα, μετασχηματίζεται σε «ταξική»: «ο ΣΥΡΙΖΑ εκφράζ[ει] ένα τμήμα επιχειρηματιών στην Ελλάδα, αυτό που λέγεται « λόμπι της δραχμής», αλλά και ένα τμήμα κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης […]. Πραγματικά, με τη δραχμή ο τουρισμός θα λάμψει στην Ελλάδα. Ενδεχομένως, να συμφέρει και τον κλάδο των κατασκευών, τους τσιμεντάδες. Υπάρχουν κλάδοι σήμερα που τους συμφέρει η επιστροφή στη δραχμή». Επομένως, βάσιμα γεννάται το ερώτημα, συνεχίζει: «Ο ελληνικός λαός, οι Έλληνες εργαζόμενοι θα ταυτιστούν, λοιπόν, με ένα τμήμα του κεφαλαίου –για να το πω καθαρά– εναντίον του άλλου;».
Βεβαίως, είναι σουρεαλιστικό να καταγγέλλεις για εκπρόσωπο του λόμπι της δραχμής τον ΣΥΡΙΖΑ, που μονίμως τον παρουσιάζεις ως σημαιοφόρο του… ευρωμονόδρομου. Ή να θεωρείς πως η δραχμή ευνοεί ένα μόνο τμήμα του κεφαλαίου, αλλά πως η είσοδος στην ευρωζώνη αποδιάρθρωσε συνολικά την «ανταγωνιστικότητα» του ελληνικού καπιταλισμού. Ας είναι. Θα προσπαθήσουμε να διατυπώσουμε μερικές ακόμη σκέψεις, από σεβασμό σε έναν ευρύ κόσμο της Αριστεράς, που αγωνιά και προβληματίζεται.
Πολλές φορές το ΚΚΕ φαίνεται να αρνείται τη δυνατότητα επίτευξης βελτιώσεων αν δεν επιτευχθεί αρχικά η «λαϊκή εξουσία». Στην πραγματικότητα, αρνείται την ίδια την ανάγκη διατύπωσης μεταβατικών αιτημάτων, όπως π.χ. της αναδιανομής εισοδήματος υπέρ των εργαζόμενων τάξεων, της δημόσιας ιδιοκτησίας των τραπεζών και άλλων στρατηγικών επιχειρήσεων, του εργατικού και κοινωνικού ελέγχου. Είναι πολύ χαρακτηριστικό πως η Α. Παπαρήγα, στην περίφημη ομιλία, συντάχθηκε ρητά, ονομάζοντάς τους ευθαρσώς, με «τον κ. Βορίδη και τον κ. Κουβέλη», στην αντίρρηση κατά πόσο μπορεί να επιβληθεί φόρος 45% στο κεφάλαιο χωρίς αυτό να αναχωρήσει γι’ άλλες πολιτείες. Εδώ, πραγματικά, έχουμε την αντιστροφή μιας ολόκληρης και συνεκτικής ταξικής παράδοσης του κομμουνιστικού ρεύματος, για το οποίο η δυνατότητα αλλαγών υπέρ των εργαζομένων είναι διαρκώς παρούσα. Η στρατηγική του ενιαίου μετώπου, βασική αναφορά της Κομμουνιστικής Διεθνούς στις καλύτερες στιγμές της, δεν είναι παρά η έμπρακτη μετουσίωση αυτής της αντίληψης.
Τα μεταβατικά αιτήματα ενδυναμώνουν τον κόσμο της εργασίας, του δίνουν εμπιστοσύνη ότι τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν. Επεκτείνουν την ατζέντα, δείχνουν ότι υπάρχουν διαφορετικές λύσεις από εκείνες που υποδεικνύει ο κυρίαρχος λόγος και αλλάζουν τις συνειδήσεις. Απέναντι στην κυριαρχία του ανταγωνισμού και του ατομικισμού, που επιτάσσει η ηγεμονική ιδεολογία, μπορούν να αναδειχτούν νέες αξίες, οι δικές μας αξίες, η συνεργασία, η αλληλεγγύη, η ισότητα. Κι αν δεν περάσεις μέσα από αυτά ο σοσιαλισμός δεν είναι παρά απλή διακήρυξη: όπως εμφατικά σημείωνε ο Μαρξ, ο κομμουνισμός δεν είναι… τελικός στόχος, αλλά το πραγματικό κίνημα, που καθημερινά ανατρέπει την κρατούσα τάξη.
Πολύ χαρακτηριστική συνέπεια της βαριά στραμπουληγμένης λογικής του ΚΚΕ είναι, επιπλέον, το γεγονός πως, ενώ αντιλαμβάνεται τους διεθνείς περιορισμούς στην άσκηση ακόμα και μετριοπαθώς προοδευτικών πολιτικών, για κάποιον ανεξήγητο λόγο, θεωρεί πως μια εθνικοκρατική επιλογή αποδέσμευσης ουσιαστικά τους υπερβαίνει. Βέβαια, όπως επισημαίνει η συντρόφισσα, «μόνη της η αποδέσμευση δεν σου αλλάζει τον καπιταλιστικό δρόμο ανάπτυξης, ούτε σε φέρνει σε μια διαφορετική θέση από μια χώρα που είναι έξω από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για παράδειγμα την Αργεντινή». Την ίδια στιγμή, όμως, «πρέπει να απαγορευθούν οι εισαγωγές», εφόσον «με τη “θάλασσα” των εισαγωγών τελείωσε η ανταγωνιστικότητα». Φανταζόμαστε πως η «ανταγωνιστικότητα» δεν είναι μέλημα της «λαϊκής εξουσίας», αλλά αφορά τον ελληνικό καπιταλισμό και τη δική του «αποδέσμευση». Για μια ριζοσπαστική πολιτική, με ορίζοντα την υπέρβαση του καπιταλισμού, αλλά και για την αντιμετώπιση προβλημάτων πλανητικών διαστάσεων, από το οικολογικό μέχρι τη δράση των πολυεθνικών και του ιμπεριαλιστικού τραπεζικού Mολώχ, λύσεις που δεν έχουν ως κεντρική την υπερεθνική διάσταση είναι προβληματικές, για να το πούμε σεμνά.
Το ΚΚΕ, ως γνωστόν, είναι για τα μεγάλα και όχι για τα μικρά. Και, επομένως, είναι με τα μεγάλα παραγωγικά συμπλέγματα –σχεδιαστικής τεχνολογίας ΕΣΣΔ– και όχι με τις μικρής κλίμακας παρεμβάσεις στην παραγωγή. Με γενικούς όρους, το αναπτυξιακό μοντέλο φαίνεται να είναι αυτό που συμπυκνώνεται στο σύνθημα «big is beautiful» — οι μικρού μεγέθους επιχειρήσεις, οι τοπικοί συνεταιρισμοί, οι μεσαίες αυτοδιαχειριζόμενες επιχειρήσεις δεν μπορούν να αλλάξουν τα δεδομένα σε σχέση τόσο με το παραγωγικό αποτέλεσμα όσο και με την ανεργία και την απασχόληση. Όπως σημείωσε επ’ αυτού η γ.γ. του ΚΚΕ: «Λέει, να κάνουμε πολύ μικρά έργα […]. Η παραγωγική, όμως, ανασυγκρότηση γίνεται με το να δημιουργήσουμε θέσεις εργασίας με τα μικρά έργα, με το να κάνουμε ένα δρομάκι εκεί, ένα δρομάκι αλλού;».
Και αυτό είναι θέμα στρατηγικής σημασίας. Για μας, λοιπόν, η παραγωγή θα πρέπει να λειτουργεί σε κλίμακα τέτοια που, εκτός των άλλων, να μην εμποδίζει τη δυνατότητα αυτοπραγμάτωσης αυτών που απασχολεί, αλλά να την ενδυναμώνει. Η μικρή και προσαρμοσμένη όχι μόνο στον χώρο, αλλά και στους ανθρώπους, κλίμακα, δίνοντας μεγαλύτερο έδαφος στις αυξημένες γνώσεις και δεξιότητες, που διαθέτουν, εν τέλει μπορεί να είναι και περισσότερο παραγωγική. Αυτά, σε συνδυασμό με την οικολογική διάσταση της μικρής κλίμακας και τη δυνατότητα που παρέχει για δημοκρατική αυτοδιεύθυνση και κοινωνικό έλεγχο, την κάνουν, όχι μόνο κατάλληλη για την ικανοποίηση των κοινωνικών αναγκών ήδη από σήμερα, αλλά και προνομιακή μορφή στην πορεία προς μια πραγματικά χειραφετημένη κοινωνία.
Είναι πολλές και σοβαρές, πράγματι, οι διαφορές ανάμεσα στον δικό μας κομμουνισμό και τον δικό τους. Αυτό, ωστόσο, δεν εμποδίζει να επιμείνουν στην πρότασή τους για κατάργηση των Μνημονίων, που ήδη κατέθεσαν και, συντεταγμένοι όπως είμαστε κι εμείς στον ίδιο άμεσο στόχο, να επιχειρήσουμε από κοινού να τον πετύχουμε. Δεν είναι καλή ιδέα; Εκτός και αν κατατέθηκε μόνο για να μας ξεμπροστιάσει. Κι ως προς αυτό δεν πέτυχε τον στόχο. Θα επανέλθουμε αναλυτικότερα».
pagal
4 Δεκεμβρίου, 2012 4:58 μμ
Τι δε παν τα ΜΑΤ…ΚΝΑΤ… Ιησούς Χριστός.,διάολος…ο οποιεσδήποτε τέλος πάντων,….να κόψει τον κώλο απ αυτά τα τσογλάνια -συμβασιούχους….και ….κόπρο-αλληλέγγυους !
Κατ αρχήν…δεν είναι …»απολυόμενοι»…..τελείωσε η σύμβαση !!!!…
πως το λεν στα ΣΥΡΙΖΑΙΚΑ….
…..ΤΕΛΕΊΩΣΕ !!!!!!!!!!!!!!!!!
Spin's
4 Δεκεμβρίου, 2012 5:21 μμ
γλυκουλίνος παγκαλίνος. βγαίνεις και σε λαμπάδα?
pagal
4 Δεκεμβρίου, 2012 5:28 μμ
…αμε !
Spin's
4 Δεκεμβρίου, 2012 5:33 μμ
τρειςτέλειος είσαι. πάνκαλος!
pagal
4 Δεκεμβρίου, 2012 5:39 μμ
Θα σας κόψει τον κώλο η τρόικα……..παράφρονες !
ΖΗΤΩ Ο ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ !
spiral architect
4 Δεκεμβρίου, 2012 9:00 μμ
Ζήτω οι χοιρινές παντσέτες μαστορικά λεπτοκομμένες με κονσερβοκούτι.
simon
12 Δεκεμβρίου, 2012 9:46 πμ
Ένα μεγαλούτσικο σχόλιο πέφτει στον χάφτουρα… Πιάστε το γρήγορα… 🙂