Μεταφράζω το άρθρο της Laurie Penny για την εφημερίδα Independent, ενώ προσπαθώ να θυμηθώ πότε ήταν η τελευταία φορά που για να διαβάσεις μια νηφάλια ανάλυση για την κατάσταση στη χώρα, έπρεπε να ψάξεις σε εφημερίδες του εξωτερικού. Παρεπιπτόντως, το σταθερά φιλικό προς τις απόψεις -αλλά και προς την ίδια τη φασιστική συμμορία- της Χρυσής Αυγής «Πρώτο Θέμα», χαρακτήρισε το άρθρο «πρόκληση», χωρίς να προβεί σε κάποια εξήγηση του χαρακτηρισμού. Ίσως γιατί θεωρούν προκλητικό να ενοχλείται κανείς από ρατσιστικές επιθέσεις και δολοφονίες;
Πραγματικοί φασίστες με μαύρες μπλούζες φέρουν σβάστιγκες και δολοφονούν εθνικές μειονότητες στην Αθήνα
«Μετά τους μετανάστες, έρχεται η σειρά σας». Αυτό έγραφαν φυλλάδια που βρέθηκαν αυτή τη βδομάδα στην περιοχή των γκέι κλαμπς στην Αθήνα. Καθώς η βία ενάντια σε μετανάστες και εθνικές μειονότητες κλιμακώνεται σ’όλη την Ελλάδα, οι υποστηρικτές του υπερ-δεξιού κόμματος της Χρυσής Αυγής έχουν επίσης αρχίσει να προωθούν επιθέσεις μίσους ενάντια σε ομοφυλόφιλους και ανθρώπους με αναπηρίες. Αυτοί οι φασίστες παρελαύνουν με μαύρες μπλούζες και πυρσούς στην Αθήνα, τρομοκρατώντας εθνικές και σεξουαλικές μειονότητες, επιδεικνύοντας σύμβολα που δε θυμίζουν παρά μια ξέμπλεκη σβάστιγκα και δηλώνοντας την περιφρόνησή τους για τους πολιτικούς θεσμούς. Και παρόλ’αυτά, σε ολόκληρη την Ευρώπη, συνεχίζουν να αντιμετωπίζονται σαν ένα απλό σύμπτωμα της Ελληνικής οικονομικής κρίσης.
Κάποτε, οι δεξιοί τραμπούκοι έκαναν επιθέσεις ενάντια σε μετανάστες μόνο τη νύχτα. Τώρα τις κάνουν και τη μέρα, χωρίς να φοβούνται τις συνέπειες, μια και σπάνια υπάρχουν τέτοιες. Τις τελευταίες βδομάδες, ο αριθμός και η σοβαρότητα των επιθέσεων αυξήθηκαν – στις 12 Αυγούστου, ένας 19χρονος αιτούμενος άσυλο από το Ιράκ μαχαιρώθηκε θανάσιμα από μία συμμορία μοτοσυκλετιστών, μόλις λίγους δρόμους δίπλα από το κτήριο της βουλής – και σε περίπτωση που οι μετανάστες καταγγείλουν επιθέσεις στην αστυνομία, κινδυνεύουν να συλληφθούν.
Δεν είναι μόνο ότι τα εγκλήματα ενάντια σε μετανάστες στην Ελλάδα θεωρούνται χαμηλής σημασίας, αλλά και ότι μεγάλο μέρος των υποστηρικτών της Χρυσής Αυγής προέρχεται από τους κόλπους της αστυνομίας. Τα exit polls των εκλογών του Μαΐου του 2012 υπέδειξαν ότι σε κάποια αστικά κέντρα, μέχρι και 50% των Ελλήνων αστυνομικών ψήφισαν τη ρατσιστική οργάνωση, που τώρα κατέχει το 7% των εδρών στο κοινοβούλιο.
Τα μαχαιρώματα, οι ξυλοδαρμοί και οι επιθέσεις από μοτοσυκλέτες έχουν γίνει τόσο κοινά που σε πολλές περιοχές της πρωτεύουσας οι μετανάστες φοβούνται να βγουν έξω μόνοι. Παρόλο που η Ελλάδα είχε για καιρό αρκετό αλλοδαπό πληθυσμό – το 80% των προσφύγων που καταλήγουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση φτάνει από ελληνικά λιμάνια – οικογένειες που ήρθαν στη χώρα αναζητώντας ασφάλεια, τώρα φοβούνται για τα παιδιά τους. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έκθεση της οργάνωσης Human Rights Watch με τίτλο «Hate on the Streets» (Μίσος στους Δρόμους), οι αρχές – καθώς και η Ε.Ε. και το μεγαλύτερο μέρος της διεθνούς κοινότητας – εθελοτυφλούν απέναντι στη ρατσιστική βία στην Ελλάδα.
Σα να μην έφτανε η εθελοτυφλία, τώρα ο Υπουργός Δημόσιας Τάξης, Νίκος Δένδιας, δεσμεύτηκε να πατάξει τη μετανάστευση, την οποία περιέγραψε σαν «εισβολή» και «βόμβα στα θεμέλια της κοινωνίας». Όχι τυχαία, ο Δένδιας περιέγραψε επίσης την παρουσία αλλοδαπών στην Ελλάδα σαν πολύ σημαντικότερη απειλή από αυτή της οικονομικής κρίσης – ένα μήνυμα που σίγουρα θα αφισοκολλούσε σ’όλους τους τοίχους της Αθήνας αν μπορούσε.
Η υποκίνηση του ρατσισμού έχει μετατραπεί σε στρατηγική για την εκτροπή της προσοχής ενός απογοητευμένου έθνους μακριά από την κυβέρνηση και τη δημοσιονομική κρίση. Όπως πολλές κεντροδεξιές κυβερνήσεις που αντιμετωπίζουν φθορά, ο κυβερνητικός συνασπισμός της Νέας Δημοκρατίας μιμείται τη γλώσσα των ακροδεξιών εξτρεμιστών, εκμεταλλευόμενη περισσότερο παρά κατευνάζοντας την ξενοφοβία των πολιτών. Με την υποστήριξη του Δένδια, η αστυνομία μαζεύει μετανάστες, συλλαμβάνει και απελαύνει χιλιάδες σε επιχειρήσεις σ’όλη την Αθήνα και σε κοντινές πόλεις, ένα πρόγραμμα που ονομάστηκε -χωρίς ειρωνική διάθεση, απ’ό,τι φαίνεται- «Ξένιος Δίας», από τον ελληνικό θεό της φιλοξενίας.
H άνοδος της δημοτικότητας και της αυτοπεποίθησης της Χρυσής Αυγής δεν ήρθε από το πουθενά. Το κόμμα είναι ενεργό εδώ και δεκαετίες, αλλά τέσσερα χρόνια πριν, πριν από το πρώτο κύμα περικοπών στην Ελλάδα, θεωρούνταν κάτι σαν ανέκδοτο. Αυτό το καλοκαίρι, με το κόμμα να έχει κάτσει στα έδρανα της βουλής, μέλη της Χρυσής Αυγής ιδρύουν παντοπωλεία μόνο για Έλληνες και διανέμουν τρόφιμα σε άνεργους στην Πλατεία Συντάγματος – αλλά μόνο για «αληθινούς Έλληνες».
Δε χρειάζεται να υποδείξει η αριστερά την ιστορική σχέση ανάμεσα στην επιβολή οικονομικής λιτότητας και την άνοδο του φασισμού. Η Χρυσή Αυγή φανερώνει αυτή τη σύνδεση και την καθιστά κατηγορηματική. Αλλά η προθυμία τους να εκμεταλλευτούν τη λαϊκή δυσφορία δε θα καταφέρει ποτέ, σε κανένα έθνος, να κάνει τους ρατσιστές τραμπούκους «φωνή του λαού».
Όπως και άλλες ρατσιστικές ομάδες, η Χρυσή Αυγή ισχυρίζεται ότι εκπροσωπεί την περιθωριοποιημένη εργατική τάξη. Όπως και άλλες ακροδεξιές ομάδες στην Ευρώπη – συμπεριλαμβανόμενης της English Defence League και του νέου British Freedom Party – η Χρυσή Αυγή αυτοαποκαλείται εχθρός ενός χρεοκοπημένου δημοκρατικού συστήματος, που εκμεταλλεύεται για τους δικόυς της σκοπούς το θυμό ενάντια στη νεοφιλελεύθερη κακοδιαχείρηση της οικονομίας. Όμως, παρόλο που ισχυρίζεται ότι τάσσεται ενάντια στη λιτότητα, δεν έχει οικονομικό σχέδιο: οι τακτικές της είναι απλά βίαιες, διχαστικές και αρρωστημένα φασιστικές. Και οι κυβερνήσεις της Ελλάδας και της Ευρώπης δείχνουν πρόθυμες να τις ανεχτούν σαν το κοινωνικό κόστος της συναίνεσης για συνέχιση της λιτότητας.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση ιδρύθηκε μετά το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο για να διασφαλιστεί η κοινωνικο-οικονομική ενότητα μιας ηπείρου ρημαγμένης από το φασισμό. Στην Ελλάδα του σήμερα, η Χρυσή Αυγή αντιμετωπίζεται σα σοβαρό πολιτικό κόμμα, παρόλο που τα μέλη της απέχουν από τις δημοκρατικές διεργασίες και έχουν την τάση να επιτίθενται σε πολιτικούς αντιπάλους τους στην τηλεόραση. Αρκετό καιρό αφού το Ναζιστικό κόμμα πήρε την εξουσία στη Γερμανία το 1933, αφού το Ράιχσταχ είχε καεί και η αντισημιτική βία έγινε επίσημη κυβερνητική πολιτική, οι Ευρωπαϊκές κυβερνήσεις συνέχισαν να ανησυχούν περισσότερο για το ενδεχόμενο μιας σοσιαλιστικής Γερμανίας παρά γι’αυτό μιας φασιστικής. Σχεδόν μέχρι την ώρα που ξεκίνησε ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος, για πολλούς ηγέτες του κόσμου παρέμενε σημαντικότερο να πληρώσει η Γερμανία τα χρέη της. Οι ιστορικοί παραλληλισμοί με το Ναζισμό είναι μια κουρασμένη ρητορική που έχει γίνει φτηνή εξαιτίας σχολιαστών της δεξιάς και της αριστεράς που εκτοξεύουν τέτοιες μεταφορές κατά τη διάρκεια συζητήσεων για την αναγραφή συστατικών σε τρόφιμα και για υπερβολές κατά τον έλεγχο της κυκλοφορίας. Σ’αυτή την περίπτωση όμως, δεν είναι υπερβολή.
Πραγματικοί φασίστες με μαύρες μπλούζες παρελαύνουν στους δρόμους της Αθήνας φέροντας σβάστικες και πυρσούς, σακατεύοντας και σκοτώνοντας εθνικές μειονότητες, ενώ οι κυβερνήσεις του κόσμου παραμένουν τρομακτικά άνετες με αυτό, εφόσον οι Έλληνες πολίτες συνεχίζουν να πληρώνουν τα χρέη της ευρωπαϊκής ελίτ. Όταν τα διδάγματα της ιστορίας μαθαίνονται παπαγαλία, μπορεί να ξεχαστούν εύκολα τη στιγμή που θα τα χρειαστεί κανείς περισσότερο. Αυτή τη φορά, η Ευρώπη πρέπει να θυμηθεί ότι το τίμημα της εκκόλαψης του φασισμού είναι πολύ πιο βίαιο και κοστίζει πολύ περισσότερο από οποιοδήποτε εθνικό χρέος.
aplhrotoiergazomenoi
31 Αυγούστου, 2012 3:04 μμ
«Δεν είναι υπερβολή ο παραλληλισμός με το Ναζισμό»
http://aplhrotoiergazomenoi.blogspot.gr/2012/08/blog-post_5534.html
ΠΗΓΗ: //ΠαραλληλοΓράφος//
Polykarpos
31 Αυγούστου, 2012 3:47 μμ
Ίτε παίδες Ελλήνων
ελευθερούτε πατρίδα,
ελευθερούτε δε παίδας, γυναίκας,
θεών πατρώων έδη,
θήκας τε προγόνων.
Νυν υπέρ πάντων αγών
Πρόκειται για τους στοίχους του παιάνα που παραθέτει ο Αισχύλος στην τραγωδία του «Πέρσες».
Σε λίγες γραμμές περιγράφει τι είναι η πατρίδα, τουλάχιστον για τους Αθηναίους της εποχής. Όχι κάτι αόριστο αλλά πολύ συγκεκριμένα πράγματα για τον καθένα. Κυρίως την ζωή του και την καθημερινότητά του.
Βέβαια πρέπει να σημειώσουμε ότι αναφερόμαστε σε μια εποχή όπου το πολιτικό αγαθό διαμοιραζόταν πέρα από όσο επέτρεπε η εποχή και τα ήθη της διεθνώς. Το αναφέρω αυτό διότι πολύ έχουν μια στρεβλή εικόνα για τον αρχαίο πολιτισμό. Προφανώς μπορούμε και πρέπει να πάμε πέρα από κει.
Πρώτα όμως πρέπει να φτάσουμε στο σημείο να διαμοιράσουμε πάλι την πολιτική ισχύ σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο τμήμα της κοινωνίας γίνεται. Να αδράξουμε το σημείο που το άφησαν και να πάμε παρακάτω. Πράγμα που μου φέρνει στο μυαλό ότι δεν είμαι καθόλου περήφανος «ως Έλληνας» διότι τόσοι άλλοι σαν εμένα, και εγώ μαζί τους, δεν καταφέραμε να σταματήσουμε τα πράγματα και να ανατρέψουμε αυτό το ανθρωποβόρο σύστημα και το σάπιο προδοτικό κατεστημένο του.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως κάποιοι είναι περήφανοι «ως Έλληνες» όταν δεν έχουν κάνει ποτέ τίποτα για να παραγάγουν κάποιο σημαντικό επίτευγμα. Είναι οι άνθρωποι που είναι περήφανοι για ότι κάνουν άλλοι, σε άλλο χρόνο ή τόπο και έτυχε να έχουν απλώς το ίδια ονομασία εθνικότητας. Θλιβερό όσο και η αγωνιώδης προσπάθειά τους να αναδείξουν μια κάποια αξία απλώς απαξιώνοντας άλλες εθνικότητες – κυρίως πιο αδύναμες μειονότητες διότι τους ισχυρούς τους φοβούνται. Είναι διατεθειμένοι να αγωνιστούν μέχρι εκεί που φτάνει η μούντζα τους ή να βρίσουν από την ασφάλεια του καναπέ τους. Δεν τολμούν καν να ψηφίσουν έξω από τα τρομοκρατικά διλήμματα που τους θέτουν κάθε φορά και τόσο εύκολα τους σκιάζουν.
Αυτοί δεν θα καταλάβαιναν πως περιγράφει ο Αισχύλος την έννοια της πατρίδας. Τόσο συγκεκριμένη και προσδιορισμένη στην ευθύνη της ζωής του κάθε ενός. Προτιμούν μια αόριστη και ομιχλώδη ερμηνεία διαφοροποιημένη από τους ίδιους, από το λαό γενικά. Έτσι και δεν χρειάζεται να κάνουν κάτι σημαντικό και οι ίδιοι και μεταθέτουν αλλού τη δική τους ευθύνη. Δεν γνωρίζουν καν με ποιο σεβασμό μιλά ο ποιητής για τους εχθρούς της πόλης του. Αλλά για να σεβαστείς τον άλλο –τον διπλανό, τον όμοιο ή τον διαφορετικό, πρέπει να σέβεσαι τον εαυτό σου. Αυτοί, και είναι πολλοί, έχουν μάθει, ή καλλίτερα εκπαιδευτεί από το σπίτι, το σχολείο και το σύστημα να φοβούνται. Έτσι, δυστυχώς, βρίσκουν την επιβεβαίωση του εαυτού τους μέσα από τον παραμορφωτικό καθρέφτη της φασιστικής βίας.
Γι’ αυτούς η πατρίδα είναι κάτι αφηρημένο και έτσι πάντα θα εξυπηρετεί την κοιλιά του «Μαζί τα έφαγα», την μωροφιλοδοξία του «άλλο να πτωχεύσει η Ελλάδα άλλο οι Έλληνες», την ανάγκη του νυν πρωθυπουργού να μπει στο club των πρωην προς ενοικίαση. Ακόμα και την υποτακτικότητα αυτών των τρίτων κολαούζων που θα δίνουν άλλοθι πλειοψηφίας ή αριστεράς στους δολοφόνους της κοινωνίας.
Για τους άλλους, κάποιους σαν εμάς, πατρίδα είναι η ίδια μας η ζωή. Η ευθύνη της καθημερινότητάς μας. Η ανάγκη μας για δικαιοσύνη, κρυστάλλινη και προστατευτική στον αδύναμο. Ο πολιτισμός που προσπαθούμε να κομίσουμε, γνωρίζοντας το παλιό αλλά σέρνοντας το δικό μας φορτίο ως χαρά. Ένας πολιτισμός που δεν σταματά στο τι γράφει του καθενός η ταυτότητα αλλά απλώνεται φυσικά για να αποστερήσει από τους δυνατούς αυτού του κόσμου την ισχύ να αδικούν. Ο κάθε ένας από τους κατατρεγμένους είναι σύντροφος στον στοίχο γιατί και καθένας από «εμάς» κατατρεγμένος είναι –είτε το ξέρει είτε όχι.
Διότι «όταν δεν πεθαίνουμε ο ένας για τον άλλο (σ.μπ. όποιον άλλο) είμαστε κιόλας νεκροί».
Γι’ αυτό «Ω παίδες Ελλήνων… ίτε»
Read more: http://kopria.blogspot.com/#ixzz257xnSo5b
maskarat
31 Αυγούστου, 2012 4:30 μμ
Εξαιρετική αναδημοσίευση, thnx!
Υ.Γ. Δεν είναι βροχή. Κάτι άλλο είναι…
lascapigliata
31 Αυγούστου, 2012 6:24 μμ
Το Πρώτο Θέμα έβαλε και τη φωτό της δημοσιογράφου. Αν δεν έμενε εξωτερικό, θα έλεγες ότι προσπαθεί να τη στοχοποιήσει.
CrippleHorse
31 Αυγούστου, 2012 6:42 μμ
Ναι, ενώ τώρα την έβαλε απλά για να πεις «α, καμιά αναρχική είναι, γι’αυτό τα λέει αυτά» ή έστω να παροτρύνει τους Χρυσαυγίτες αναγνώστες του να αρχίσουν τα σεξιστικά σχόλια, όπερ και εγένετο.
lascapigliata
31 Αυγούστου, 2012 6:55 μμ
Δεν διαβάζω τα σχόλια στο Πρώτο θέμα, τα αποφεύγω, γιατί απελπίζομαι για την ανθρωπότητα.
Omadeon
31 Αυγούστου, 2012 9:10 μμ
Μάλλον έβαλε τη φωτό για να… δείξει το χρωματιστό μαλλί της και να προκαλέσει ειρωνείες από προκατειλλημένους, κλπ.
Κάπου τη βρήκε τη φωτό όμως. Και εφόσον κυκλοφορεί στο διαδίκτυο είναι όχι μόνο θεμιτή αλλά και θεμιτή η ανάρτησή της. Προσωπικά πάντα ψάχνω για φωτό ΟΛΩΝ των προσώπων στα οποία αναφέρονται οι αναρτήσεις μου. Αλλά… την πάτησα με έναν παλιο-σταλινικό που άρχισε να τσιρίζει ότι τον στοχοποιώ επειδή μείωσα τον… αριθμό των κλικ που χρειάζονται για να βρεις τη φάτσα του στο διαδίκτυο, κατά… 1 ή 2. (μάλλον ξέρεις ποιον εννοώ -εχε)
Κατά τα άλλα, βέβαα, ΕΛΕΕΙΝΟΣ ο τίτλος του φασιστο-θέματος. ΤΙ πρόκληση ρε ηλίθιοι, αφού εσείς οι ΙΔΙΟΙ είστε πρόκληση για την ανθρωπότητα ΚΑΙ ναζί, κρυφοί ή φανεροί
risinggalaxy
31 Αυγούστου, 2012 6:45 μμ
το Πρώτο Θέμα επί της ουσίας στοχοποίησε την ανταποκρίτρια . Όσο για τα οργανωμένα σχόλια των ναζί από κάτω από την ανάρτηση στο site της φυλλάδας, στην Ευρώπη όχι απλά δεν αφήνουν τέτοια σχόλια, παίζει και να στείλουν τους μπάτσους στη πόρτα σου.
CrippleHorse
31 Αυγούστου, 2012 6:51 μμ
Nαι και είναι κι αυτό ένα θέμα μια που κυκλοφορούν διάφοροι στο τουίτερ που δουλεύουν εκεί και δε θέλουν να χαρακτηριστούν ρατσιστές οι ίδιοι μεν, αλλά ούτε να δεχτούν ότι έχει ρατσιστική γραμμή η εφημερίδα. Έχω κάνει τόσα σχόλια κατά καιρούς στο Θέμα και ποτέ δε δημοσιεύονται. Δημοσιεύονται όμως εκατοντάδες σχόλια τύπου «σφάξτε τους αλλοδαπούς». Ή ο Θέμος γράφει ότι τα σχόλια τα λένα καλύτερα από αυτούς για το θέμα της «λαθρομετανάστευσης». Ακροδεξιό αφεντικό γράφει εμετικά φασιστικά κείμενα, άρθρα ρατσιστικής υφής κάθε μέρα, φασιστοπάρτυ στα σχόλια και κόψιμο όσων επικρίνουν, αλλά φασιστική γραμμή δεν υπάρχει, προς θεού.
Omadeon
31 Αυγούστου, 2012 7:48 μμ
Ας δει κι αυτό ο Independent και ας σταματήσει να… αμφιβάλλει οποιοσδήποτε για το ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΙΣΜΟΣ αλλά ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΟΣ ΝΑΖΙΣΜΟΣ
http://www.left.gr/article.php?id=5112
Μούρχεται να ενώσω τα 2 βίντεο σε ένα με αγγλική αφήγηση και καταγγελία προς όλους τους αδαείς ξένους (γιατί οι ελληναρες και το πρώτο θέμα ΔΕΝ επιδέχονται κοινή λογική)
καριων
31 Αυγούστου, 2012 8:06 μμ
Προσφατα γυρισα απο διακοπες στα πατρια εδαφη,οπου εκτος των αλλων ακουσα πραγματα που με καραφλιασαν προωρα-τα μεταφερω επακριβως οπως τα ακουσα:
»Καλα κανει η ΧΑ,να ξεβρωμισουμε»
»Απο τοτε που μπηκαν στη Βουλη,σταματησαν οι μαλακιουλες»
»Χρειαζεται καποιος να ριχνει κι ενα ματσουκι που και που»
(ισως το κορυφαιον)»Πως κανεις ετσι μωρε;Απλα ειναι μια διαφορετικη αποψη» !!!!!
Και το κλου;Μου τα ειπαν,εκτος απο διαφορους γνωστους πρωην Λιακοπουλοπληκτους και κρυφοχουντικους, ατομα που στο παρελθον γνωριζω οτι κινουνταν σε χωρους της Αριστερας,Σταλινικης,εξωκοινοβουλευτικης ή και-στη χειροτερη-σοσιαλδημοκρατικης.
Παιρνεις τα βουνα μετα κυριε προεδρε ή οχι;
Μηπως δεν υπαρχει σωτηρια;
Σημειωτεον οτι στα μερη μου δεν υπαρχει ιχνος εγκληματικοτητας και οι λιγοστοι μεταναστες ειναι κατι χαρωποι,ακακοι κι εργατικοι ανθρωπακοι…
Ioulianos
31 Αυγούστου, 2012 8:39 μμ
Αμαν ρε καριων γιατί σου κάνει εντύπωση που «ατομα που στο παρελθον γνωριζω (εις) οτι κινουνταν σε χωρους της Αριστερας,Σταλινικης,εξωκοινοβουλευτικης» σου είπαν ότι ”Καλα κανει η ΧΑ,να ξεβρωμισουμε”
Είναι τόσο κοινότυπο και λογικό για να το επισημαίνεις όσο είναι ο Εβραίος, που μου είπαν διάφοροι φίλοι (έχω μαρτυρίες), πως ξεροστάλιαζε έξω από ένα κρεοπωλείο και μάλιστα ημέρα Σάββατο για να αγοράσει χοιρινές μπριζόλες.
Που το περίεργο;
καριων
31 Αυγούστου, 2012 9:46 μμ
Ειμαι ρομαντικος μαλλον ακομα και με ενοχλουν οι κωλοτουμπες και οι Ο.Φ.Α.τζηδες,ξερω γω;Εχεις απολυτο δικιο.
DiHiDi
31 Αυγούστου, 2012 9:56 μμ
Σήμερα κοιτώντας απο τις διακοπές το λάιφσταιλ νεοναζιστικό σάιτ έπεσα πανω στην είδηση και σχολίασα στη γυναίκα μου ακριβώς αυτο: 1. Οτι χαρακτηριζε το δημοσιευμα πρόκληση(!!!!!) χωρις να αιτιολογεί στο κείμενο γιατι ειναι προκληση και 2.βεβαίως η φωτογραφία της δημοσιογράφου ( πράγμα που το χω δει προσωπικα πρώτη φορα )- έχει κοκκινα μαλλιά χμ μάλλον αναρχοαπλυτη θα ειναι-. Αμέσως εψαξα το αρχικο αρθρο για να δω αν είχε την φωτο της κοπέλας , πολλές φορές ενα αρθρο συνοδευεται με καποια φωτο του συντάκτη, και βεβαίως δεν υπήρχε πουθενα. Πράγμα που σημαίνει οτι η «δημοσιογράφος» έψαξε στο διαδίκτυο για να βρεί την φωτό της κοπέλας και να την στοχοποιήσει.Εσείς παιδια που έχετε σοσιαλ μιντια και ασχολείστε, νομίζω οτι καλό θα ηταν να απευθύνετε κάποιες ερωτήσεις στην κυρία – πρώην πρωινή ζώνη του Λάμψη fm- Αθανασίου , τι προκλητικό βρήκε στο άρθρο και γιατι έβαλε τη φωτό της κοπέλας. Αλλωστε η κοπέλα απ’οτι είδα ήταν και ντυμένη (πράγμα που δεν μας συνηθίζει για γυναίκες το σεξιστικό σάιτ του κομιστή).
Στο εμετικό σάιτ γραφουν επανειλλημένως -πληρωμένοι προφανώς – σχολιαστες με διαφορετικό νικ . Οσες φορές και να το επισήμανα το σχόλιο μου δεν δημοσιευτηκε. Πραγματικά αξίζει και μιας ερευνας το γεγονος οτι πολλές δηθεν εταιρείες ιντερνετικων υπηρεσιων ουσιαστικά λειτουργούν ως φάμπρικες λαικς και σχολίων σε διαδικτυακούς τόπους με μεγαλη επισκεψιμότητα με το αναλογο βεβαια τίμημα. 3 εκ € πηραν οι χιτλερικοί : όποιος νομίζει οτι τα χρησιμοποιύν μονο για μπλουζάκια ειναι μάλλον αφελής…
Omadeon
31 Αυγούστου, 2012 10:40 μμ
Νομίζω ότι η έκφραση «πρόκληση» παραπέμπει εμμέσως πλην σαφώς σε «πρόκληση για την Ελλάδα», δεδομένου ότι το άρθρο του φασιστοθέματος υπερτονίζει και την κριτική στον Δένδια, καθώς και ένα σωρό πράματα που επαναλαμβάνει σε ένα στυλ που υποβάλλει την ιδέα πως είναι ψέματα «για συκοφάντηση της χώρας» (λες κι η χώρα είναι οι μαχαιροβγάλτες της).
Για το θέμα «στοχοποίησης» έχω κάποιες διαφωνίες όμως, διότι έχω βιώσει στο πετσί μου τη… δαιμονοποιηση από κάποιον (νεο-σταλινικό) που με κατηγόρησε για… χαφιεδισμό επειδή έκανα τον κόπο να ψάξω κι εγώ για τη φάτσα του, την οποία βρήκα αμέσως σε δημόσια βίντεο. Εδώ δεν μιλάμε για «στοχοποίηση» αλλά για απόπειρα πρόκλησης προκαταλήψεων σε ένα κοινό τόσο αποχαυνωμένο ώστε κατακρίνει χρώματα μαλλιών.
Η Καμαριέρα του Στρός Καν
31 Αυγούστου, 2012 11:49 μμ
Το ΘΕΜΑ μάλλον ήθελε να ιντριγκάρει το σύμπλεγμα κατωτερότητας του «τι λένε για μας στο εξωτερικό» aka «μας λένε φασίστες οι Αγγλούρες». Σε συνδυασμό με αυτό θα συμφωνήσω οτι το πιθανότερο ενδεχόμενο είναι να μπήκε η φωτογραφία όχι μόνο λόγω κόκκινου, αλλά και ξυρισμένου μαλλιού για να προκαλέσει σχόλια, δε μου κάνει δηλαδή τόσο για «στοχοποίηση», όπως την αντιλαμβάνομαι εγω τουλάχιστον. Άλλωστε υπήρχαν και σχόλια που χαρακτήριζαν άκυρο τον τίτλο (τα λιγότερα οντως). Την ίδια μαζί με τη φίλη της είχε φιλοξενήσει το ΘΕΜΑ όταν είχαν έρθει τον Ιούλιο για να πάρουν υλικό για το βιβλίο της και ήταν μια χαρά και το άρθρο και οι φωτογραφίες. Απλά τωρα επειδή «εθιξε» αυτά που ουσιαστικά στηριζει η πολιτική γραμμή της φυλλάδας, το έστησαν έτσι προκειμένου να δημιουργήσουν εντυπώσεις «ταπείνωσης απο το εξωτερικό προς εμάς». Ετσι νομιζω…
Omadeon
1 Σεπτεμβρίου, 2012 9:56 πμ
Συμφωνώ απόλυτα, Καμ-του-Στρως-Καν.
Για τα περί δήθεν «στοχοποίησης» είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να λέμε ότι όποιος ψάξει και βρει ΔΗΜΟΣΙΕΣ φωτογραφίες κάποιου προσώπου και τις αναρτήσει σαν διακόσμηση άρθρου διαπράττει «Στοχοποίηση». Πρέπει να το συνειδητοποιήσουμε ΜΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ, ότι στο διαδίκτυο κάτι τέτοιο είναι παράλογο. Οχι μόνο τείνει στην… πολιτική παράνοια, αλλά αντιβαίνει στα διεθνή καθιερωμένα ήθη του διαδικτύου, με πολύ ολέθριες επιπτώσεις.
Για σκεφτείτε το. ΚΑΘΕ φορά που ΕΜΕΙΣ διακοσμούμε άρθρο με ΔΗΜΟΣΙΑ φωτογραφία που βρήκαμε κάπου αλλού, κάποιοι άλλοι (π.χ. ακροδεξιοί) θα λένε ότι είμαστε «χαφιέδες» και ότι «στοχοποιουμε» κάποιον.
π.χ. Αν βρούμε δημόσια φωτό κάποιου βολευτή της Χ.Α. επειδή γελάμε με τα μουστάκια του θα μας κατηγορούν ότι… τον «δίνουμε» σε «αναρχικούς» (ενώ μπορεί απλώς να βρήκαμε μια λιγότερο γνωστή ΔΗΜΟΣΙΑ πόζα του). Στο τέλος θα δικαιώσουμε και τις…. πολυεθνικές που κόβουν υλικά από τα commons του διαδικτύου κατά βούλησιν επειδή δήθεν «παραβιάζεται κόπυράϊτ».
Παραθέτω ΤΙ τράβηξα εγώ (τόνους λάσπης λόγω πολιτικής σκοπιμότητας) σε τέτοιο θέμα
Omadeon
1 Σεπτεμβρίου, 2012 10:08 πμ
Υ.Γ.
Στην ανάρτηση που παράθεσα σε λινκ, όπου πήγα να την ξαναδώ προ ολίγου, έσπευσε να βάλει «like» ένας νεοναζί αγνώστων στοιχείων. Αυτό… ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ για «καλό σκοπό», βέβαια, αλλά γιατί ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΤΑΙ πολιτικά τη βλακεία του προσώπου αυτού (και το γεγονός ότι η φιλο-ΚΚΕ μπλογκόσφαιρα «ποιεί την νήσσαν» για το τεράστιο σφάλμα του).
Οπως ακριβώς ο Κατσαριδιάρης «βγήκε από πάνω» τηλεοπτικά εκμεταλλευόμενος τις μπούρδες του Μαίλη όταν ο τελευταίος υποστήριξε τον Στάλιν αρνούμενος ότι έγιναν διώξεις Ποντίων στη σταλινική ΕΣΣΔ.
Αν δώσουμε στους χρυσαυγίτες το δικαίωμα να μας λένε και χαφιέδες, ζήτω που καήκαμε.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΟΥΛΦΗΣ
6 Σεπτεμβρίου, 2012 9:16 πμ
OTAN ΑΔΡΑΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΣΚΟΠΙΜΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΚΑΣΤΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ ΒΑΛΟΝΤΑΣ ΕΠΙ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΑΔΙΚΩΝ ΚΥΡΙΩΣ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΕΚΛΕΓΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΜΑΣ!