του Γαλαξιάρχη
Από ένα κομμάτι της Αριστεράς χαρακτηριστήκαμε γραφικοί. Ένα άλλο κομμάτι της Αριστεράς δεν ήθελε να μας ξέρει, μήπως και λερώσει το πεντακάθαρο αστικό της μητρώο. Για την Κεντροδεξιά δεν το συζητώ. Στην καλύτερη περίπτωση είμαστε το ένα “άκρο” κι οι ναζήδες το άλλο “άκρο”. Στη χειρότερη περίπτωση εμείς φέραμε το ναζισμό, επειδή δεν αφήσαμε την αστική τους δημοκρατία να αντιμετωπίζει τους μετανάστες όπως τους έπρεπε… σαν ζώα β’ κατηγορίας.
Είμαστε όλοι εμείς που δεν φοβηθήκαμε να χαρακτηρίσουμε τους χρυσαυγίτες αυτό που είναι στην πραγματικότητα και χωρίς περιστροφές: νεοναζί μαφιόζοι και δολοφόνοι. Εμείς που δεν χαϊδέψαμε τον “τρομαγμένο πολίτη” που ψήφισε τους ιδεολογικούς απόγονους του Αδόλφου. Που φάγαμε τις ψιλές μας και ρίξαμε τις χοντρές μας στα ναζιστικά αποβράσματα εκεί έξω, προκαλώντας φλύκταινες στους απανταχού μύστες του δόγματος “καταδικαζωτηβιαποπουκιανπροέρχεται”.
Εντωμεταξύ, φτάσαμε στο σημείο που ένας νοσταλγός της Χούντας έγινε υπουργός και χαρακτηρίστηκε αξιοπρεπής δικηγόρος πρώην ακτιβιστής της δεξιάς. Ήρθε και η ώρα που ένα ναζιστικό κόμμα μπήκε στη βουλή με τις ευλογίες του Προέδρου της Δημοκρατίας και την… πλύση του Αρείου Πάγου. Ήρθε και η στιγμή που βγήκαν οι waffen πιθηκάνθρωποι από τις τρύπες τους και σφάζουν από ένα συνάνθρωπο κάθε βράδυ, σε πεζοδρόμια, σταθμούς τρένων, ψησταριές και καφενεία.
Μπάστα!
Η κοινοβουλευτική Αριστερά κάποια στιγμή θα πρέπει να κοιτάξει τα μούτρα της στον καθρέφτη και να σκεφτεί πολύ καλά. Τι έκανε για να μη βγουν τα τέρατα από τις πιο αραχνιασμένες σπηλιές της ανθρώπινης ιστορίας; Πόσο αταλάντευτη υπήρξε στον αντιρατσισμό της και πόσες φορές λύγισε στο φόβο της μιντιακής διαχείρισης ενός κοινωνικού εγκλήματος που δεν είναι χθεσινό;
Αντ’ αυτού βλέπουμε εκπροσώπους του “ανθρωπιστικού” ΣΥΡΙΖΑ, της “υπεύθυνης” ΔΗΜΑΡ και του “προλεταριακού” ΚΚΕ, να συγκατοικούν στα πάνελ της κρατικής τηλεόρασης με “κοινοβουλευτικούς συνάδελφους” της Χρυσής Αυγής. Χωρίς ίχνος ντροπής και χωρίς μισή φράση αντίδρασης στα σκουλίκια του νεοναζισμού.
Η κοινοβουλευτική τάξις δεν επιτρέπει τις ακρότητες, θα πει ο υπεύθυνος αριστερός. Το 20% των ψηφοφόρων της “αντιμνημονιακής” Χ.Α. είναι ωραία πελατεία, θα του απαντήσει η σκληρή πραγματικότητα, που δεν φτιασιδώνεται με το μικροαστικό σαβουάρ βίβρ της κουβελοκουλτούρας.
Γι’ αυτό σου λέω κοινοβουλευτικέ μου. Τράβα κοιτάξου στον καθρέφτη. Κι άμα συναντήσεις στο δρόμο σου τον Αρεοπαγίτη που έκρινε πως η Χρυσή Αυγή είναι νόμιμο κόμμα, πες του σε παρακαλώ ότι ο λεκές από αίμα καθαρίζει με κρύο νερό και πολύ τρίψιμο. Αρκεί να είναι νωπός…
Zaphod
Y.Γ. Μία αυτοκριτική: Κι εγώ κατά καιρούς φλέρταρα με την απαξίωση του αντιναζιστικού αγώνα, χαρακτηρίζοντας κάποιες συγκρουσιακές εκδηλώσεις του από γραφικές έως ζημιογόνες. Χωρίς να μετανιώνω για την κριτική μου στάση, θεωρώ ότι υποτίμησα την ανάγκη της καθημερινής σύγκρουσης, ακόμη και με τα όποια λάθη της. Τελικά ήταν ζωτικής σημασίας.
Πρώτη δημοσίευση στο tometopo.gr
ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ
3 Ιουνίου, 2012 1:30 μμ
Reblogged this on ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ.
Αθανασία
3 Ιουνίου, 2012 1:57 μμ
Οι μόνοι πιο ηλίθιοι από τους πολιτικούς ειναι οι ψηφοφόροι.
lnsurrection
4 Ιουνίου, 2012 12:39 πμ
Αφού πάνε και ψηφίζουνε, τα είπαμε αυτά 😉
demonio
3 Ιουνίου, 2012 3:19 μμ
Εγω θεωρω τον νεοναζισμο ως την ακραια μορφη κοινωνικου αυτοματισμου, που εκφραζεται και ανοιχτα (με την βια) σε περιοδους φτωχιας και ανεχειας, σε περιοδους μεγαλης ανασφαλειας μιας κοινωνικης μεριδας. Τοτε επειδη μια μεριδα ανθρωπων ειτε επειδη δεν εχει τα κοτσια να τα βαλλει με τ’αφεντικα ειτε επειδη δεν εχει κατανοησει πως δουλευει το συστημα σε σχεση με τους μεταναστες, δεν εχει τα αντανακλαστικα να πολεμησει την αιτια της καταστασης του και απλα ξεσπα σε αυτους που ειναι ευκολος στοχος, στους ανυπερασπιστους, στους πιο αδυναμους. Αυτοι δεν ειναι μοναχα οι μεταναστες, ειναι πχ και οι γυναικες (τρανταχτο παραδειγμα η ιστορια με τις οροθετικες ιεροδουλες), οι χρηστες, οι ομοφυλοφιλοι κλπ κλπ ακομη και τα ανηλικα παιδια (ποσοι γονεις αληθεια χρησιμοποιουν την φυσικη βια ως μεσο σωφρονισμου, μηπως η παιδοφιλια εχει καταστει πολυ πιο αποδεκτη απ’ότι νομιζουμε;).
Η λογικη του νεοναζισμου καλλιεργειται εδω και καιρο στην ελληνικη κοινωνια. Το να αποκλεισει κανεις τους εκπροσωπους της ΧΑ απο τις δημοσιες συζητησεις δεν ξερω αν ειναι καλη ιδεα. Νομιζω πως ειναι πολυ καλυτερα να αποδομησει κανενας την λογικη και τις πρακτικες τους και να τα εκθετει σε δημοσια θεα. Να τους παρουσιαζει σαν αυτο που ειναι: τραμπουκοι και δολοφονοι του ποινικου δικαιου. Ο αποκλεισμος τους κανει στα ματια πολλων ηρωες, τους θρεφει. Η πληρης εκθεση τους θα μπορεσει μοναχα να καταδειξει ολη τους την αρρωστια. Αυτο βεβαια θα πρεπει να γινει υποθεση του κινηματος και οχι να αφεθει στα χερια των μμε.
adespoti
4 Ιουνίου, 2012 2:26 πμ
αυτο που λες θα λειτουργουσε εφοσον τα μμε μεσω των οποιων ενημερωνεται η πλειοψηφια παρουσιαζαν την πραγματικοτητα. ισα ισα που στην προκειμενη παιρνουν βημα να μιλησουν, να επηρρεασουν κοσμο και επισης να διαψευσουν οτι ενεπλακησαν σε μαχαιρωματα. οποτε δεν νομιζω οτι ξεμπροστιαζονται, εχω την αισθηση πως ειναι υπερ τους.
maskarat
3 Ιουνίου, 2012 8:08 μμ
The Blues Brothers (1980)
Cast: Dan Aykroyd, John Belushi, Henry Gibson
Director: John Landis
Xanadu
3 Ιουνίου, 2012 8:55 μμ
εγω παλι πιστευω οτι τον φασιστα τον αντιμετωπιζεις λεγοντας του «ελα αγορι μου, παρε το κειμενακι σου να διαβασεις»
γενικως παντως εξω απο το χορο πολλα τραγουδια λεμε, αλλα ιστορικα και μονο να το δεις οι φασιστες δεν αντιμετωπιστηκαν με κειμενακια και mainstream δηθεν εναλλακτικοειδη αντιρατσιστικα φεστιβαλ… καλα ειναι και αυτα (οταν φυσικα δεν γινονται στα πλαισια υποκαταστασης της ιδιας της αυτενεργειας των μεταναστων) στα πλαισια της εκφρασης ενος δημοσιου λογου, αλλα τη βια την αντιμετωπιζεις με βια
και οι οποιες συγκρουσεις, παρα τους αφορισμους απο οσους (κατ’εμε) δεν ειχαν το αναλογο σθενος να ακολουθησουν τον αντιφασιστικο αγωνα, δε γινονται απο οπαδιλικι ή απο φετιχισμο, αλλα για ουσιαστικους και πρακτικους λογους
αλλωστε ΔΕΝ ειμαστε ουτε χριστιανοι ουτε μουσουλμανοι, και το αλλο μαγουλο δε θα το γυρισουμε
δικηγόρος του διαβόλου
4 Ιουνίου, 2012 1:20 πμ
Δεν υπάρχουν τρομαγμένοι πολίτες δηλαδή και το βάζεις σε εισαγωγικά; Δεν υπάρχει εγκληματικότητα; (αν μένεις στα Β.Π., όντως εκεί δεν υπάρχει η εγκληματικότητα που υπάρχει στο κέντρο). Δεν υπάρχει δυσανάλογα μεγάλος αριθμός μεταναστών στην Ελλάδα σε σχέση με αυτό που μπορεί να αντέξει η οικονομία και η κοινωνία της, ειδικά τώρα, σε περιόδο κρίσης; Είναι ψευδές ότι πολλοί μετανάστες καταφεύγουν πρωτίστως για λόγους επιβίωσης, στο έγκλημα; Αυτοί τι είναι, ταξικά μας αδέρφια; Ο Μανώλης ο Καντάρης, ο Θανάσης Λαζανάς, το παλικάρι στην Καισαριανή και ο αδερφός του που χαροπαλεύει δεν είναι παρά παράπλευρες απώλειες σε ένα ταξικό πόλεμο;
Οι νεοναζί της Χρυσής Αυγής πάτησαν σε αυτό ακριβώς το πρόβλημα της ανεξέλεγκτης παράνομης μετανάστευσης όταν όλοι εσείς οι επανασταταράδες απαξιούσατε να ασχοληθείτε με το δράμα που βιώνουν τα τελευταία χρόνια οι κάτοικοι του κέντρου, αλλά και τους τη λέγατε από πάνω ότι είναι ρατιστές!
Μην παραπονιέστε λοιπόν και μη ρίχνετε αλλού τις δικές σας ευθύνες. Όπως σπείρατε, θερίζετε. Μόνο που θερίζουν και οι νεοναζί, και μάλιστα κόσμο -Έλληνες και μετανάστες- που δεν φταίει σε τίποτα.
Spin Ξανά
4 Ιουνίου, 2012 10:57 πμ
Τρομαγμένοι πολίτες παντού…και παραδόξως ακόμα και σε περιοχές που δεν υπάρχουν καν μετανάστες. Τρομάζουν φαίνεται γενικώς…
Δικηγόρος του διαβόλου όνομα και πράμα…την ώρα που γίνονται πογκρόμ , εσύ βρήκες τον φταίχτη…
katy
4 Ιουνίου, 2012 9:21 πμ
“Η εξαφάνιση της αίσθησης ευθύνης είναι η πιο απροσδόκητη συνέπεια της υποταγής στην εξουσία”.
Stanley Milgram (1933-1984), Αμερικανός ψυχολόγος.
maskarat
4 Ιουνίου, 2012 10:23 πμ
Και αν δεν κάνω λάθος το κλασικό πείραμα του Milgram είχε σχεδιαστεί ακριβώς για να προσδιορισθεί η ευθύνη των στρατιωτών των ναζί για τα εγκλήματα που έκαναν επειδή «απλά εκτελούσαν διαταγές».
Καλημέρες Πυργοδέσποινά μας!
katy
4 Ιουνίου, 2012 6:27 μμ
Πολύ ενημερωμένο σε βρίσκω maskarat και χαίρομαι γι’ αυτό! 🙂
Περισσότερα (και πολύ ενδιαφέροντα) για το πείραμα του Milgram εδώ:
http://www.phorum.gr/viewtopic.php?p=179732
simon
4 Ιουνίου, 2012 9:36 μμ
Πριν από λίγο στο δελτίο του σκατοκάναλου η ΠΙΟ ΑΘΛΙΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ των τελευταίων χρόνων!
Εμφανίστηκε στο κανάλι του Μπόμπολα και του Ψυχάρη, σε αγαστή συνεργασία με τους Τρεμοπρετεντέρηδες και έναν ΤΖήμα ή Δήμα, όπως τον έλεγε, μπερδεύοντας τα λόγια της και μαντέψτε: όχι δε μίλησε για το πρόγραμμα του ΚΚΕ, για το τί θα κάνει το κόμμα για το λαό (άλλωστε ΔΕΝ ρωτήθηκε καν γι’ αυτά), αλλά για να την «πέσει» στο ΣΥΡΙΖΑ! Ένα τέταρτο την έβλεπα (δεν ξέρω πόση ώρα πριν μιλούσε) και ποτέ στο παρελθόν δε λυπήθηκα τόσο το ΚΚΕ. Ποτέ, επίσης, δε μίσησα τόσο πολύ τους επαγγελματίες αυτούς επαναστάτες, που κρατούν για επικεφαλής τους στο μαγαζάκι τους την αξιοθρήνητη αυτή μουτσούνα.
Πολλές φορές αυτό το κόμμα είχε ανάξιες ηγεσίες. Τους σημερινούς καιρούς νομίζω έπιασε πάτο. Και ποτέ πριν δε λυπήθηκα τόσο πολύ για το ξύλο και τις εξορίες, που «έφαγαν» στο κεφάλι τους ο πατέρας μου και οι μπαρμπάδες μου.
ΥΓ. Άκουγα προχθές τον Γόντικα σε ομιλία του στην πόλη μου να λέει στους νεολαίους; πάρτε το κόμμα στα χέρια σας! Ας τ’ αφήσει αυτός και οι όμοιοί του πρώτα απ’ τα χέρια τους!Ο άθλιος γραφειοκράτης!
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
4 Ιουνίου, 2012 10:37 μμ
Το κορυφαίο που ακούστηκε από την Αλέκα, η οποία οικειοθελώς άφησε το πάνελ να την καθοδηγεί κανονικότατα, ήταν ότι δεν υπάρχει πολιτική αντιμετώπιση του κεφαλαίου(!)
Τι θέλει να πει ο ποιητής; Και γιατί παραμένει πολιτικό κόμμα, και μάλιστα κοινοβουλευτικό, αφού δεν υπάρχει περίπτωση με πολιτικές μεθόδους να αναχαιτιστεί το κεφάλαιο;
Anthimos Tsimplas
5 Ιουνίου, 2012 12:28 πμ
θαυμα… θαυμα
συνεχεις εξαερωσεις
εξαερωθηκε και η προταση φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας απ το νέο πρόγραμμα του Σύριζα
giorgalis
5 Ιουνίου, 2012 10:51 πμ
Η φράση της Παπαρήγα θα είχε κάποια επεξηγηματική συνέχεια αν δεν έχανε τα λόγια της, πράγμα που έχει παρατηρηθεί από πολύ κόσμο του ΚΚΕ εδώ και πολύ καιρό και που έχει εμμεσως αλλά σαφέστατα παραδεχτεί και η ίδια πριν 30-40 μέρες στον χ»νικολάου: «εγώ είμαι και γριά…»
Λάθη κάνει η ηγεσία και ανάμεσα σε αυτά που ανάγκασε μια μεγάλη και κουρασμένη γυναίκα να ηγηθεί του ΚΚ στην μεγαλύτερη κρίση του συστήματος, αλλά άλλο μια ηγεσία που δεν είναι επαρκής και άλλο η γκρούπα των πασοκοσκυλων που παριστάνει την αριστερά με την επωνυμία «ΣΥΡΙΖΑ».
Αυτοί που θα τους εμπιστευθούν τώρα, θα ηγηθούν της προσπάθειας αύριο να πέσει η «αριστερή» κυβέρνηση, όποιος δεν το πιστεύει μπορεί να δει τα σχόλια πχ του Simon σε 4-5 μήνες από τώρα.. 😉
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
5 Ιουνίου, 2012 10:55 πμ
Το ενδεχόμενο της πασοκοποίησης του Σύριζα είναι υπαρκτό. Όσο συνεχίζουν να μην υπάρχουν αριστερές δυνάμεις να του τραβούν το χαλινάρι, από κάτω και από δίπλα.
Την αιτιολογία ότι της Αλέκας της «φεύγουν λόγια» γιατί είναι «γριά» την εκλαμβάνω ως επιτυχημένο χιούμορ. 😉
giorgalis
5 Ιουνίου, 2012 11:04 πμ
Οταν τη βλέπουμε στην τηλεόραση να αρχίζει μια φράση και την τελειώνουμε εμείς κι όχι αυτή, δεν χάνει τα λόγια της;
δεν είναι επιτυχημένο χιούμορ αλλά προφανής κατάσταση.
(λεπτό) χιούμορ είναι οι αριστερές δυνάμεις που θα τραβούν χαλινάρι στον ΣΥΡΙΖΑ
(δεν πιστεύω να εννοείς τον Χολάντ – γιατί το χοντραίνεις…) 😀
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
5 Ιουνίου, 2012 11:08 πμ
Η Αλέκα είχε όλο το χρόνο να εξηγήσει και μάλιστα εξήγησε και παραεξήγησε το σκεπτικό της. Τόσο σούζα, οι παρουσιαστές του Μέγκα δεν κάθονται ούτε στον Μπόμπολα τον ίδιο. Ακόμη κι ο Τσίμας δεν την διόρθωνε που τον έλεγε διαρκώς Τζίμα, μήπως και τη διακόψει από την τόσο θεάρεστη ανάλυσή της για τη λειτουργία της ελεύθερης οικονομίας και πώς αυτή δεν ανακόπτεται με την πολιτική.
Χαλινάρι βάζουν όσοι θα κάτσουν μαζί του στο ίδιο τραπέζι και δεν θα τον αφήσουν ανεξέλεγκτο να πάρει την εντολή και να την κάνει σοσιαλδημοκρατικό χαρτοπόλεμο (είτε λόγω ανάγκης, είτε λόγω συμφέροντος).
giorgalis
5 Ιουνίου, 2012 11:19 πμ
Τζήμα τον λέει εδώ και χρόνια και ο ίδιος δεν διαμαρτύρεται ποτέ επειδή ντρέπεται για τα χάλια του και τον βολεύει – κολακεύει η παράφραση του ονόματος του…
Εντός ΕΕ προφανώς και δεν πας κόντρα στην ελεύθερη οικονομία (εκτός αν είσαι ο τσακ τσιπρας)
Για το «χαλινάρι» το ΚΚΕ προβάλει το παράδειγμα των ΚΚΙταλίας και ΚΚΓαλλίας, αλλά και τόσο μακριά να μη πάμε ας θυμηθούμε το (μακράν) πιο αριστερό του ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ του ’74-’81 και που καταλήξαμε.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
5 Ιουνίου, 2012 11:20 πμ
Δυστυχώς πρέπει να φύγω.
Ένα σχόλιο μόνο. Με τρεις σειρές εξήγησες κι εσύ γιατί το κοινοβουλευτικό KKE δεν έχει κανένα λόγο ύπαρξης.
Capybara
5 Ιουνίου, 2012 4:54 μμ
Η Αλέκα, αναμφίβολα, είναι ντεφορμέ σε σύγκριση με το παρελθόν. Μου δίνει την εντύπωση ότι φοβάται μην τα πει λάθος και τη διαγράψουν κι αυτήν 🙂
simon
5 Ιουνίου, 2012 11:57 πμ
@ γιοργαλή
Σ’ ευχαριστώ που, τουλάχιστον, μου αναγνωρίζεις ανιδιοτέλεια 🙂
Αν μια αριστερή κυβέρνηση τραπεί σε «αριστερή» ή πα»σο»κοφέρει έστω και κατ’ ελάχιστο θα ‘μαι από τους πρώτους που ζητήσω και θα προσπαθήσω να πέσει. Κι είναι αυτό ένα ενδεχόμενο για τον ΣΥΡΙΖΑ. Προσωπικά τον προτιμώ πιο ρηξικέλευθο και συγκρουσιακό, αλλά αποφάσισα να του δώσω μια ευκαιρία, μιας και το όραμα μιας ενωμένης αριστεράς είναι άπιαστο πουλί.
Δεν έχω ούτε προφητικές ικανότητες, ούτε (πιθανώς) τόσο διεισδυτική πολιτική ματιά, όπως εσύ, για να ξέρω τι θα γίνει σε 4-5 μήνες από τώρα.
Θα ήθελα όμως μια σταράτη απάντηση από την Αλέκα ή από οποιοδήποτε άλλο μέλος, φίλο ή οπαδό του ΚΚΕ: ας πούμε ότι στις 18 ξημερώνει μια μοναδική ‘μέρα και το ΚΚΕ γίνεται το πρώτο κομμουνιστικό κόμμα ever, που παίρνει την εξουσία αυτοδύναμα σε μια χώρα. Τι θα κάνει και κυρίως ΠΩΣ θα το κάνει -περισσότερο από τον ΣΥΡΙΖΑ, εννοείται;
Όποιος μου δώσει μια πειστική απάντηση, θα έχει προσθέσει άλλη μια ψήφο στο ΚΚΕ στις 17 του μηνός. Υπάρχει κανείς;;;;
ΥΓ. Το πα»σο»κ του ’81 ήταν ίσως πιο αριστερό από τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά μέχρι το ’85 τουλάχιστον το ΚΚΕ μόνο που δεν το φιλούσε στο στόμα, σκάβοντας το λάκκο του. ΜΕΤΑ ανακάλυψε περί τίνος επρόκειτο, όπως και πολλοί άλλοι. Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία θα θυμούνται τι λέω.
simon
5 Ιουνίου, 2012 11:58 πμ
«…που παίρνει την εξουσία αυτοδύναμα σε μια χώρα…» με κοινοβουλευτικό τρόπο, εννοώ. 🙂
giorgalis
5 Ιουνίου, 2012 12:32 μμ
Εγώ δεν έχω τη δική σου αισιοδοξία και καλή πίστη 😉
Στα σοβαρά (:) ) τώρα, το ΚΚΕ έχει ψελλίσει πως σε περίπτωση νίκης (αυτοδυναμίας; ) θα ζητήσει από τον λαό ένα νέο πολιτικό σύστημα με άλλο σύνταγμα και άλλες δομές, τώρα το γιατί δεν έχει τυπώσει ένα γαμωφυλλάδιο που να τα περιγράφει αυτά και να το δώσει σε εφημερίδες και όπου αλλού να το διαβάσει και η κουτσή μαρία τη στιγμή μάλιστα που η σημερινή «δημοκρατία» προκαλεί αναγούλα σε όλο το λαό, είναι ένα σοβαρό ερώτημα (που μαζί με κάποια άλλα) θα πρέπει να απαντήσει το ΚΚΕ.
Η ηγεσία του ΚΚ δείχνει φοβική χωρίς εμπνευση και χωρίς πίστη αλλά ΔΕΝ είναι συστημικοί κομπογιαννήτες.
demonio
5 Ιουνίου, 2012 12:18 πμ
simon δεν εισαι ο μονος που αισθανεται ετσι, αν και νομιζω πως ειναι μεγαλο λαθος να ακυρωνεις και τον αγωνα των δικων σου.
Νομιζω πως θα ειναι τραγικο για την Ελλαδα να διαλυσει το κκε (σκεψου μοναχα πως θα ηταν εαν δεν υπηρχε κι αυτο ολ’αυτα τα προηγουμενα χρονια να κανει μια σημαντικη ιδεολογικη δουλεια)και μαλιστα σε μια τοσο κρισιμη χρονικη συγκυρια που χρειαζεται μια επαναστατικη φωνη περισσοτερο απο ποτε μετα την μεταπολιτευση. Θα πρεπει ολοι μας να του κανουμε γονιμη κριτικη μπας και συνελθει. Ας μην πεσουμε στην παγιδα που επεσε εκεινο.
simon
5 Ιουνίου, 2012 9:07 πμ
demonio
Ούτε μπορώ, ούτε θέλω ν’ ακυρώσω τίποτε. Απλώς λυπάμαι που οι δικοί μου (και τόσοι άλλοι…) έπαθαν ό,τι έπαθαν για να ‘ρθει μια ‘μέρα να πέσει το κόμμα στα χέρια ΑΥΤΗΣ της ηγεσίας.
Κατά τ’ άλλα, όλοι (πολλοί, για ν’ ακριβολογώ) αυτοί οι παλιοί αγωνιστές κρατούν απέναντι στο ΚΚΕ τη στάση που κράτησε ο Πλουμπίδης: «ό,τι λέει το κόμμα είναι σωστό κι εγώ δεν έχω καμιά σημασία». Αυτή την ύψιστη, αυτή την υπέροχη ανιδιοτέλεια των αγωνιστών εκμεταλλεύεται αυτή η δράκα των «επαναστατών», για να διατηρεί τα προνόμιά της και να δηλώνει αυτό που λέει παραπάνω ο Ζαφόντ!
Είμαι ο τελευταίος των ανθρώπων, που θα αγνοήσει τη σημαντική συνεισφορά του ΚΚΕ, τουλάχιστον στην ανάδειξη του γενικότερου προτάγματος, της ανατροπής του καπιταλισμού. Αλλά είμαι από τους πρώτους που αμφισβητούσαν και αμφισβητούν τη στρατηγική και την πρακτική του. Και έχω πολλά να πω γι’ αυτά.
Το ερώτημα είναι: ακούει κανείς εκεί στον Περισσό;
ΥΓ 1. Αν είχαμε «υπαρκτό», γι’ αυτή τη «γόνιμη κριτική» που αναφέρεις θα είχαμε φάει στα μούτρα τόνους λάσπης στην καλύτερη περίπτωση, στη δε χειρότερη, άσε καλύτερα…
ΥΓ2. Και μόνο το γεγονός ότι το ΚΚΕ έχει 21 χρόνια την ίδια Γ.Γ είναι ενδεικτικό (ας είμαι επιεικής) απουσίας λογικής.
Anthimos Tsimplas
5 Ιουνίου, 2012 10:20 πμ
@simon:
Αυτή την ύψιστη, αυτή την υπέροχη ανιδιοτέλεια των αγωνιστών εκμεταλλεύεται αυτή η δράκα των “επαναστατών”
________________________________
«υπέροχη ανιδιοτέλεια «!!!!!!!!!!!
ευφημισμος σε σημειο κακοποιησης
ε οχι και ανιδιοτελεια η θρησκοληψια
simon
5 Ιουνίου, 2012 10:34 πμ
Αξιολογούμε διαφορετικά και τις έννοιες και τις πράξεις, σεβασμιότατε.
Anthimos Tsimplas
5 Ιουνίου, 2012 4:19 μμ
το ξερω οτι αξιολογουμε διαφορετικα τις εννοιες και τις πραξεις, γιαυτο αλλωστε εισαι απογοητευμενος και πικραμενος απ το ΚΚΕ, επειδη στην αξιολογηση σου κατεχει θεση αριστερου μορφωματος
τωρα γιατι ειναι αριστερο αυτο το πραμμα με τη συγκεκριμενη ηθικη, αισθητικη και πολιτικη προταση , ο θεος και η ψυχη σου το ξερει
Capybara
5 Ιουνίου, 2012 5:06 μμ
Τσίμπλα, έχεις μάλλον στενά & υποκειμενικά κριτήρια για το τί είναι αριστερά. Νομίζω ότι είναι καλύτερο να παραδεχόμαστε ότι υπάρχουν και αριστερές που δε μας αρέσουν, από το να ακολουθούμε έναν κατήφορο που στο άκρο του βρίσκεται η λογική του «μόνο εγώ είμαι αριστερός».
Anthimos Tsimplas
5 Ιουνίου, 2012 5:18 μμ
το κκε και ο συριζα, αριστερους μελη και φιλους εχουν αναμφισβητητα, αριστερα ομως δεν ειναι
ειναι σαν εκεινους τους παροπλισμενους συλλογους πχ ορειβασιας, που εχουν μεν ορειβατες αλλα δεν οργανωνουν αναβασεις
Capybara
5 Ιουνίου, 2012 5:01 μμ
Προφανώς το θρησκοληψία είναι μεταφορικό φαντάζομαι. Η πίστη στο Κόμμα το ’40 είχε πολλά κοινά με την θρησκευτική πίστη, όμως τα μέλη του δεν περίμεναν ανταμοιβή στη μετά θάνατον ζωή, καθώς δεν πίστευαν σ’ αυτήν. Πίστευαν σ’ ένα καλύτερο μέλλον για την Ελλάδα και όλη την ανθρωπότητα. Άρα ήταν ανιδιοτελείς, αφού δεν περίμεναν ανταμοιβή. Αυτό δεν αποκλείει το να συνυπήρχαν ανιδιοτέλεια και «θρησκοληψία».
simon
5 Ιουνίου, 2012 6:52 μμ
Κάποιος άλλος, πιο «προχωρημένος», θα μπορούσε να πει ότι τα μέλη του κόμματος το ’40, που πίστευαν, όπως ο Πλουμπίδης, ότι το κόμμα έχει πάντα δίκιο, έστω κι αν θεωρούσε τους ίδιους πράκτορες, ήταν «μαζοχιστές».
@ Anthimos Tsimplas
5 Ιουνίου, 2012 4:19 μμ
Εγώ αναφέρθηκα σε πράξεις αγωνιστών κι όχι του ΚΚΕ.
Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι στο παλιό ή στο σημερινό ΚΚΕ, αλλά στην ύπαρξη αυτού του μορφώματος (κυρίως του παλιού ΚΚΕ) οφείλεται το ότι τ’ αφεντικά δεν μας έχουν -ακόμη- δεμένους με αλυσίδες απ’ τη μύτη σαν τις αρκούδες, για να χορεύουμε όταν βαράν τα νταούλια.
Όπως σου λέει κι ο Κάπυ το «εγώ ειμί κυρίως ο αριστερός, ουκ έσονται έτεροι αριστεροί, πλην εμού» είναι θρησκευτική δοξασία.
Anthimos Tsimplas
5 Ιουνίου, 2012 11:24 μμ
το μαζοχιστες ειναι δικη σου κριση, εγω δεν ειμαι φροιδιστης
Ioulianos
5 Ιουνίου, 2012 1:05 μμ
simon
Ανάμεσα στο διάστημα των δυο τελευταίων αιώνων που υπάρχει το ΚΚΕ, η μόνιμη επωδός είναι: ΑΥΤΗ η ηγεσία…
Αυτό το «επιχείρημα» όμως είναι ακύρωση της ίδιας της Ιστορίας. Μήπως λέω θα ήταν καλύτερα εάν πιάσουμε το θέμα αναζητώντας, με όπλο την μεθοδολογία της ιστορικής επιστήμης, πιο σύνθετα επιχειρήματα; Συσχετισμούς διεργασίες, μηχανισμούς, σχέσης κοινωνικές οικονομικές ,διεθνείς συγκυρίες, ακόμα και το τυχαίο που επηρεάζουν τις πολιτικές αποφάσεις; Εκτός εάν θέλεις να πιστεύεις ότι αυτή η εκατονταετής Ιστορία ανάμεσα σε δυο αιώνες του ΚΚΕ οφείλεται σε ευπιστία αφέλεια βλακεία παραπλάνηση των ανθρώπων που το στήριξαν με αίμα εξορίες εκτελέσεις.
simon
5 Ιουνίου, 2012 1:40 μμ
@ Ioulianos
Συμφωνώ! Δεν ξέρω μόνο αν οι, εδώ και 100 χρόνια σχεδόν, ηγεσίες του ΚΚΕ είχαν αυτή την αντίληψη και -κυρίως- έ π ρ α ξ α ν σύμφωνα με αυτή την αντίληψη για την ιστορία και τους μηχανισμούς της.
Και, σύντροφε, θεωρώ πως -παρά τις πολλές αντικειμενικές δυσκολίες- οι ηγεσίες του ΚΚΕ ουδέποτε σχεδόν λειτούργησαν αναλύοντας «συσχετισμούς, διεργασίες, μηχανισμούς, σχέσης κοινωνικές οικονομικές ,διεθνείς συγκυρίες» κλπ. Και, όπως ξέρουμε και οι δυό, αυτή η αντιεπιστημονική αντίληψη της ιστορίας από ΑΥΤΟΥΣ κατέληξε σε ποταμούς αίματος, εξορίες, βασανιστήρια και εκτελέσεις και μερικών απ’ αυτούς, αλλά και ΑΛΛΩΝ.
Ioulianos
5 Ιουνίου, 2012 1:52 μμ
simon
Όπως και εμείς που αναζητούμε απαντήσεις και λύσεις, στα δικά μας και του καιρού μας τα ερωτήματα, και που χρειάζεται να πάρουμε αποφάσεις και να προβούμε σε πράξεις που θα έχουν αντίκτυπο στην ζωή μας, δεν μπορούμε να βασιστούμε σε κανενός είδους προφητικής ενόρασης, το αυτό ισχύει και για τους προγενέστερους. Όμως εμείς με ανωτερότητα και με την δεδομένη την χρονική απόσταση που μας επιτρέπει να γνωρίζουμε την ροή και την εξέλιξη των φαινόμενων, κρίνουμε ως θεοί αυτούς που έζησαν, μάτωσαν, και συγκρούστηκαν με την ίδια την ιστορία τους.
Υστερόγραφο.
Πια η διαφορά μεταξύ μνημονίου και δανειακής σύμβασης;
Και πως αυτή η διαφορά (αν υπάρχει) είναι δυνατόν να καταργείται το ένα αλλά όχι το άλλο;
Γιατί η αριστερά που θέλει να κυβερνήσει δεν κάνει λόγω για κρίση του καπιταλισμού;
Δεν είναι;
Η ΕΕ δεν είναι μέλος των δανειστών και της Τρόικας;
giorgalis
5 Ιουνίου, 2012 2:11 μμ
Όχι δεν είναι καπιταλιστική κρίση (είναι απλά πεσμένη η ψυχολογία μας), η ΕΕ είναι ένωση των λαών, στη μέση ανατολή έχουμε «Αραβική άνοιξη», οι εφοπλιστές είναι ευεργέτες, η ΔΗΜΑΡ είναι αριστερό κόμμα, «είμαστε το ΠΑΣΟΚ της καρδιάς σας», «φυσσά άνεμος αλλαγής», «θα φέρουμε νόμο να καταργήσουμε το μνημόνιο…» «θα τις εξυγιάνουμε και θα τις πουλήσουμε»
Θα μπορούσε να βγει κι ο Μητσοτάκουλας να δηλώσει: «εγώ δεν θα βγω να πω μαλακίες» αλλά πρόλαβε ο Κύρκος να πει: «ευτυχώς αλλάξαμε πριν πάρουμε την κυβέρνηση…»
Spin Ξανά
5 Ιουνίου, 2012 2:33 μμ
Το κκε είναι έτοιμο να ισοπεδώσει τους καπιτάλες. Μόνο ο συρριζα μπαίνει ανάμεσα στο κκε και τους πλούσιους. όταν φύγει από τη μέση τελειώσε ο καπιταλισμός.
giorgalis
5 Ιουνίου, 2012 2:37 μμ
Οι καπιτάλες είναι παγωτά, θα τους γλείψουμε μέχρι εξαφάνισης 😉
Spin Ξανά
5 Ιουνίου, 2012 2:39 μμ
αυτό σκεφτόμουν και εγώ στις εποχές της σχολής και των πάρτυ της ΔΑΠ όταν φώναζα και Α ΚΑΙ ΟΥ ΚΑΙ ΔΑΠ ΝΔΦΚ 😛 😛 😛
simon
5 Ιουνίου, 2012 7:13 μμ
@ Ioulianos
5 Ιουνίου, 2012 1:52 μμ
Για τις δυο πρώτες ερωτήσεις του υστερογράφου σου απαντήσεις εδώ:
http://tvxs.gr/news/egrapsan-eipan/katargisi-mnimonion-daneiakis-symbasis-xoris-kataggelia-toy-giorgoy-katroygkaloy
Για τις επόμενες ερωτήσεις: η αριστερά που θέλει να κυβερνήσει δεν κάνει λόγο για κρίση του καπιταλισμού, για τον ίδιο ακριβώς λόγο που η αριστερά που δ ε ν θέλει να κυβερνήσει κάνει λόγο για κρίση του καπιταλισμού (όπερ και το σωστό).
Ioulianos
6 Ιουνίου, 2012 10:28 πμ
simon
Εκεί είναι, σελίδα 59, παράγραφος 8 της Δανειακής Σύμβασης και του Μνημονίου, που απερίφραστα αναφέρεται:
«Η διαθεσιμότητα αυτής της Σύμβασης Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης εξαρτάται από τη συμμόρφωση της Ελλάδας με τα μέτρα που εκτίθενται στο Μνημόνιο…»!
Δηλαδή – παρά τα όσα ισχυρίζεται ο ΣΥΡΙΖΑ – το Μνημόνιο και η Δανειακή είναι ένα πράγμα. Είναι οι δυο όψεις του ίδιου νομίσματος.
*
Επιπλέον:
Αυτή η Δανειακή Σύμβαση είναι που απερίφραστα θέτει την Ελλάδα (άρθρο 13, παράγραφος 1, σελ. 86) υπό το «αγγλικό δίκαιο» και συγκεκριμένα αναφέρει:
«Η Παρούσα Σύμβαση και κάθε εξωσυμβατική αξίωση που γεννάται σε σχέση με αυτή θα διέπονται και θα ερμηνεύονται σύμφωνα με το αγγλικό δίκαιο»!
*
Εκεί είναι (άρθρο 13, παράγραφος 2, σελ. 86) που η Ελλάδα τίθεται υπό την
«αποκλειστική αρμοδιότητα των δικαστηρίων του Μεγάλου Δουκάτου του Λουξεμβούργου»!
*
Εκεί είναι (αρθρο 13, παράγραφος 4, σελ. 86-87 της Δανειακής Σύμβασης) όπου αναφέρεται το εξής καταπληκτικό:
«Το Δικαιούχο Κράτος Μέλος και η Τράπεζα της Ελλάδος παραιτούνται με την παρούσα αμετάκλητα και ανεπιφύλακτα από κάθε δικαίωμα ασυλίας που ήδη έχουν ή μπορεί να δικαιούνται σε σχέση με τους ίδιους και τα περιουσιακά τους στοιχεία έναντι δικαστικών ενεργειών σχετικά με την παρούσα Σύμβαση, συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά από κάθε δικαίωμα ασυλίας έναντι άσκησης αγωγής, έκδοσης δικαστικής απόφασης ή άλλης διάταξης, κατάσχεσης, εκτέλεσης ή ασφαλιστικού μέτρου και έναντι κάθε εκτέλεσης ή αναγκαστικού μέτρου σε βάρος περιουσιακών τους στοιχείων στο μέτρο που αυτό δεν απαγορεύεται από αναγκαστικό νόμο»!
*
Τι μας λέει, λοιπόν, ο ΣΥΡΙΖΑ;
Οτι αυτό το ανεπανάληπτο όργιο που λέγεται «Δανειακή Σύμβαση»,
με το οποίο η Ελλάδα τίθεται υπό το αγγλικό δίκαιο (!),
με το οποίο η Ελλάδα «απαλλάσσεται» από τα …βάρη κάθε έννοιας ανεξαρτησίας και κυριαρχίας,
με το οποίο η Ελλάδα «παραιτείται» κάθε ασυλίας της περιουσίας της έναντι των δανειστών,
αποτελεί – κατά τον ΣΥΡΙΖΑ – ένα πλαίσιο που δεν είναι απορριπτέο, δεν είναι καταγγελτέο, δεν είναι ακυρωτέο!
Αντίθετα αυτό το έκτρωμα ο ΣΥΡΙΖΑ το θέλει γιατί, όπως λέει, σε αντίθεση με το Μνημόνιο που είναι «κακό», η «Δανειακή» είναι «καλή» και «συζητήσιμη», ως εκ τούτου ο ΣΥΡΙΖΑ τη …διαπραγματεύεται.
Κι αυτό – λέει ο ΣΥΡΙΖΑ – είναι «αριστερή» πολιτική…
Γράφει:
ο Νίκος ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ
Anthimos Tsimplas
5 Ιουνίου, 2012 4:27 μμ
ακριβως τα ιδια επιχειρηματα επικαλεστηκε και ο Μεγας Αγιος της ημων εκκλησιας Κωνσταντινος υιος της Ελενης, οταν νομιμοποιουσε τον Χριστιανισμο ως κυρια θρησκεια
…. δεν μπορεί αυτή η τριακοσιοστη Ιστορία ανάμεσα σε 4 αιώνες του Χριστιανισμου να οφείλεται σε ευπιστία αφέλεια βλακεία παραπλάνηση των ανθρώπων που το στήριξαν με αίμα εξορίες εκτελέσεις….
απο που μπρε, το εκανες κοπυ πειστ , βαλε λινκ 😛
simon
5 Ιουνίου, 2012 9:30 πμ
Δεν είμαι ο μόνος, όντως.
Στάθης Σταυρόπουλος, σε σχόλιό του στο enikos.gr:
«Όμως η κατάσταση είναι πλέον θλιβερή.
Βγήκε χθες η κυρία Παπαρήγα στο Mega και ήταν σαν να έβγαλε ο σταθμός του κ. Μπόμπολα και του κ. Ψυχάρη το βαρύ πυροβολικό του κατά του ΣΥΡΙΖΑ.
Πρώτη φορά βλέπω ηγέτη του ΚΚΕ να μην εκθέτει τις θέσεις του Κόμματος στον λαό, αλλά να καταφέρεται κατά των θέσεων άλλου κόμματος της Αριστεράς, εν προκειμένου του ΣΥΡΙΖΑ λες και αυτός είναι ο κυρίως εχθρός του λαού.
Βεβαίως, μονίμως και μονότονα το ΚΚΕ τον τελευταίο καιρό μονομέτωπο αγώνα κατά του ΣΥΡΙΖΑ, συρρικνώνοντας έτσι την εκλογική του βάση, αλλά χθες η κυρία Παπαρήγα υπερέβη εαυτήν.
Και κατά τούτο μου θύμισε τους Μαοϊκούς του 1970, όταν θεωρούσαν όχι τους Αμερικανούς αλλά τους Σοβιετικούς υπ’ αριθμόν Ένα εχθρό των λαών.
Θριάμβευσε χθες η Αλέκα,
Σε ερώτηση της πολύ προσεκτικής και μαζεμένης κυρίας Τρέμη για τις δημοκοπικές απώλειες ψηφοφόρων που παρουσιάζει το ΚΚΕ, η
Αλέκα δεν δίστασε να τους «αδειάσει» και να απαρνηθεί τους ψηφοφόρους του Κόμματος, λέγοντας ότι όλα αυτά τα χρόνια, όσοι ψήφιζαν ΚΚΕ δεν σημαίνει ότι όλα γίνονται και κομουνιστές!
Έτσι απλά!
Η ηγέτης ενός κόμματος που περνάει κάθε μέρα σχεδόν από ειδικό δικαστήριο τον ΣΥΡΙΖΑ, ότι πολλοί από τους ψηφοφόρους του έχουν ψηφίσει στο παρελθόν ΠΑΣΟΚ ή Ν.Δ.,
(ενώ θα έπρεπε να ‘ναι ψηφοφόρου από παρθενογένεση, που άλλο τι πριν να ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ να μην έχουν ψηφίσει) το ίδιο αυτό κόμμα το ΚΚΕ προσβάλει δια της γραμματέως του τους δικούς του ψηφοφόρους, λέγοντας ότι δεν ήταν δα και μόνιμοι!
Ως φαίνεται πολλοί ψηφοφόροι που είχαν κάνει την τιμή στο ΚΚΕ να το ψηφίσουν, φεύγουν τώρα μπας και σώσουν με την ψήφο τους όσα μπορεί να σωθούν.
Προσέτι η Αλέκα στέλνει κι από πάνω πεσκέσι στον ΣΥΡΙΖΑ και πολλούς από τους υπολοίπους.
Και τι δεν είπε η Αλέκα χθες!
Αναρωτήθηκε πως θα αποζημιώσει (!) τους…μετόχους της Ντούτσε Τέλεκομ ο ΣΥΡΙΖΑ!!
Κατηγορούσε τον κ. Τσίπρα ότι εξαπατά τον λαό!
Και μετά την καταγγελία του Μνημονίου, τι; Αναρωτιόταν!
Εως και τους νόμους της αγοράς (!!) επικαλέστηκε η Αλέκα για να προδικάσει την αποτυχία του ΣΥΡΙΖΑ, με τον κ. Τσίμα να συγκατανεύει, Τζίμα να τον αποκαλεί η Αλέκα, παρ’ ότι πολύ καλά γνωρίζονται, με σεβασμό να την ακούει η κυρία Τρέμη (η οποία σε ανάλογες περιπτώσεις διακόπτει αγενώς όποιον έχει πει πάνω από εφτά λέξεις) ακάθεκτη
η Αλέκα. Ακόμα και για «πλάτες» Ομπάμα μίλησε!!
Είναι πλέον φανερό ότι το ΚΚΕ δεν θα βάλει πλάτη σε αυτήν την προσπάθεια του λαού να αντιμετωπίσει εγχώριους και ξένους δυνάστες του. Επιφυλάσσεται, καθώς το ίδιο λέει, για τη στιγμή που ο λαός θα βάλει πλώρη για τον σοσιαλισμό, τότε να τον συντρέξει το ΚΚΕ, τότε να του σταθεί αρωγός.
Τώρα που χάνονται ζωές και κλείνουν σπίτια, ας τα βγάλει πέρα μόνος του ο λαός με τις αυταπάτες του για τον ΣΥΡΙΖΑ και το μάταιον του αγώνα να καταργηθούν φερ ειπείν οι Εφαρμοστικοί νόμοι.
Ίσως, μετά από 39 χρόνια στην πολιτική το φτωχό μου το μυαλό να μην καταλαβαίνει μια τέτοια υψηλή στρατηγική – το ναι στο σωματείο να σημαίνει όχι στο Υπουργείο, όταν ο λαός σου το δίνει, σου ζητά να το πάρεις, σου ζητά να τον υποστηρίξεις και είναι έτοιμος να σε υποστηρίξει κι αυτός.
Είναι εύκολο, όταν δεν θέλει κανείς να πολιτευθεί και συνεπώς να αγωνισθεί, να κάνει δίκη προθέσεων στους άλλους. Και είναι ακόμα πιο εύκολο (;) να λες του λαού «εγώ δεν θέλω υπουργείο», ούτε εσύ το θέλεις, αλλά δεν το ξέρεις – όχι, «εύκολο» δεν είναι, παιδαριώδες είναι.
Το ερώτημα είναι «γιατί»;
Γιατί το ΚΚΕ βγάζει τον εαυτό του έξω απ’ τον χορό; Γιατί δεν μπαίνει μέσα να μας μάθει και μας να χορεύουμε καλύτερα, να προλάβει, και μάλιστα από θέση ισχύος, τυχόν λάθη μας και παραλείψεις;
Να μας «αδειάσει» στο κάτω – κάτω, βρ’ αδερφέ, αν υπαναχωρήσουμε, αν πάμε να προδώσουμε τον λαό.
Γιατί το ΚΚΕ απαρνείται ακόμα και τους ψηφοφόρους του, που μαζικά πλέον δεν εγκρίνουν αυτήν την πολιτική;
Να ‘ναι μόνον το γινάτι από παλιούς και άχαρους ενδοαριστερούς λογαριασμούς – το βρίσκω εξήγηση ανεπαρκή.
Όταν η Γραμματέας του Κομουνιστικού Κόμματος Ελλάδας, αναφέρεται στον ΣΥΡΙΖΑ και ομιλεί για πλάτες Ομπάμα, οι εξηγήσεις δεν είναι εύκολες, αλλά είναι θλιβερές…»
Mitsaras
5 Ιουνίου, 2012 1:18 μμ
Να ήταν μόνο η Αλέκα που ισχυρίζεται πως κάτι παίζεται με τις ΗΠΑ. Από το περιοδικό Επίκαιρα:
Αμερικανικά think tanks και κέντρα αποφάσεων θεωρούν ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι «εξελίξιμος» πολιτικός σχηματισμός, ο οποίος έχοντας ενωπιόν του την προοπτική ανάληψης της εξουσίας θα λειτουργήσει σε πιο ρεαλιστική βάση και θα διατηρήσει μεν την αριστερή φυσιογνωμία, όμως δεν θα παραμείνει σε «αριστερίστικες» λογικές. Οι πηγές αυτές υποστηρίζουν ότι «έχουν γίνει εκτενείς συζητήσεις και επί ελληνικού εδάφους, σχετικά με τη σκοπιμότητα αμερικάνικης προτίμησης και στήριξης σε μια ανασύνθεση του πολιτικού τοπίου με μοχλό το ΣΥΡΙΖΑ».
http://followtheredriver.blogspot.gr/2012/05/blog-post_7306.html
simon
5 Ιουνίου, 2012 1:28 μμ
Μητσάρα, καλημέρα!
Δε χρειάζεται νομίζω να σου θυμίσω πόσα αμερικάνικα think tanks και κέντρα αποφάσεων θεωρούσαν παλιότερα τους κομμουνιστές πράκτορες ξένων δυνάμεων, «ολετήρες της πατρίδος» και ό,τι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς.
Μπορεί κανείς (και ιδίως αριστερός) να επικαλείται τέτοια «κέντρα αποφάσεων» και «πηγές»; 😦
Mitsaras
5 Ιουνίου, 2012 1:56 μμ
Γεια σου Simon 🙂
Τα συγκεκριμένα Think Tank την ίδια άποψη έχουν και τώρα για τους κομμουνιστές με τη διαφορά πως δεν υπάρχει πια το ανατολικό μπλοκ. Στα συγκεκριμένα think tank όμως διαμορφώνεται η εξωτερική πολιτική των ΗΠΑ κι ως εκ τούτου οφείλουμε να λαμβάνουμε σοβαρά το τι λένε. και βεβαίως δεν τους ενδιαφέρει η δημιουργία ενός ριζοσπαστικού ρεύματος. Πάντως με την ίδια λογική αν παρέθετα κάποιον σύνδεσμο από τον «Ρ» θα με χαρακτήριζες βαλτό του Περισσού (που είμαι 🙂 ).
Ο ίδιος όμως ο ΣΥΡΙΖΑ έχει αφήσει μέσω της ρητορικής του τέτοια περιθώρια ερμηνείας. Να σου θυμήσω τις εγκωμιαστικές αναφορές Τσίπρα και Δραγασάκη, στο New Deal, στο σχέδιο Marshall ή τους επαίνους στην πολιτική Ομπάμα που επικεντρώθηκε σε μία δεξιόστροφη επεκτατική νομισματική πολιτική η οποία όμως έχει στο επίκεντρό της το δολάριο και όχι το Ευρώ. Κι αυτό το αναφέρω καθώς τα δύο νομίσματα διέπονται από διαφορετικούς νομισματικούς κανόνες. Να σου θυμήσω επίσης πως στο πρόγραμμά που παρουσίασε δεν έκανε κάποια σαφή αναφορά στα νατοϊκά εξοπλιστικά προγράμματα ή στην μακροχρόνια αποδέσμευση από το ΝΑΤΟ, ζητήματα τα οποία αποτελούσαν έως τώρα μέρος του προγράμματός του. Αυτό μπορεί ασφαλώς να αποτελεί μέρος της τακτικής του ΣΥΡΙΖΑ ώστε να ασκήσει περισσότερη πίεση προς τη γερμανική πλευρά και δε σημαίνει πως ξαφνικά έγινε αμερικανόδουλος. Από την άλλη όμως και οι ΗΠΑ βλέπουν έναν μοχλό πίεσης προς το Βερολίνο ώστε να χαλαρώσει τη σιδερένια δημοσιονομική πειθαρχία που επιβάλλει και γι’ αυτό θα προσπαθήσουν (αν δεν το κάνουν ήδη) να σπρώξουν τον ΣΥΡΙΖΑ σε οικεία κανάλια, μία ώθηση όμως στην οποία φαίνεται και ο ίδιος να ενδίδει.
Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι να δει κανείς τη θέση της εγχώριας αστικής τάξης η οποία βρίσκεται τόσο διαπραγματευτικά όσο και βιολογικά στα χειρότερά της. Δε γνωρίζω καλά τη χαρτογράφησή της αλλά φαίνεται πως υπάρχει κάποια διαφοροποίηση στο εσωτερικό της. Ένα κομμάτι που είναι συνδεδεμένο με την ΕΕ θέλει διακαώς την εκλογή της ΝΔ και γι’ αυτό σε συνεργασία με τα ΜΜΕ βάλουν εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ (αυτό όμως από μόνο του δεν αποτελεί τεκμήριο ριζοσπαστικότητας) κι από την άλλη ένα άλλο κομμάτι το οποίο είναι πιο προσεδεμένο με τις ΗΠΑ και που θεωρεί πως ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να αποτελέσει ένα ατού για τα συμφέροντά της. Οι εγκωμιαστικές δηλώσεις του συμβουλάτορα του Παπαδήμιου κι εκλεκτού του ΔΝΤ και του ΟΑΣΑ, Γληνού φαίνεται πως εκφράζουν αυτή τη μερίδα της αστικής τάξης. Ενδεχομένως και η αμερικανοθραφής Κατσέλη να έχει ρόλο σε αυτή τη διαδικασία.
Σενάρια επιστημονικής φαντασίας? Μπορεί, αλλά σε αυτό το βρώμικο παιχνίδι όλα είναι ανοιχτά και θα φανούν στο εγγύς μέλλον.
Anthimos Tsimplas
5 Ιουνίου, 2012 5:13 μμ
«Οπωσδήποτε χρειαζόμαστε ένα «σχέδιο Μάρσαλ» όχι μόνο για την Ελλάδα αλλά για όλη τη νότια Ευρώπη»
Αλεξης Τσίμπλας
Capybara
5 Ιουνίου, 2012 5:24 μμ
Πάντως το κείμενο στα «Επίκαιρα» θεωρεί ότι η αμερικάνικη υποστήριξη δεν έχει να κάνει με τις προθέσεις του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά με τις εκτιμήσεις των ΗΠΑ γι’ αυτόν.
Mitsaras
5 Ιουνίου, 2012 5:33 μμ
Νομίζω πως ήμουν προσεκτικός ως προς το ζήτημα 🙂 Δεν αναφέρθηκα σε άνευ όρων παράδοση του ΣΥΡΙΖΑ προς τις ΗΠΑ. Ωστόσο την θεωρεί (σύμφωνα με τις δηλώσεις του) πως αποτελεί οικονομικό και γεωπολιτικό αντίβαρο απέναντι στο Βερολίνο και γι’ αυτό φαίνεται να αμβλύνει ορισμένες παλαιότερες θέσεις.
Capybara
5 Ιουνίου, 2012 5:40 μμ
@Mitsaras δεν σου αποδίδω τέτοιες προθέσεις 🙂
Mitsaras
5 Ιουνίου, 2012 5:51 μμ
Το ξέρω ατιμούλικο 🙂
Capybara
5 Ιουνίου, 2012 5:15 μμ
Λες ο ΣΥΡΙΖΑ να συμμαχήσει με τους Αμερικάνους για να διαλύσει την Ευρώπ και μετά να στραφεί ενάντιά τους σαν τον Οσάμα Μπιν Λάντεν;
Spin Ξανά
5 Ιουνίου, 2012 2:09 μμ
Σιγούλια σιγούλια…χρόνος υπάρχει. μέχρι την επανάσταση και τον κομμουνισμο. ΟυυΥΥυυ. Απλά πρώτα πρέπει να καταλάβει ο λαός ότι δεν πρέπει να εμπιστεύεται νδ-πασόκ-συρριζα. όταν το εμπεδώσει αυτό θα δούμε αν ο λαός είναι ώριμος 🙂
Anthimos Tsimplas
5 Ιουνίου, 2012 4:35 μμ
μαλακιες και ψεματα του γελοιογραφου
απο που και πως συναγεται πως , Μαοϊκοί του 1970, θεωρούσαν όχι τους Αμερικανούς αλλά τους Σοβιετικούς υπ’ αριθμόν Ένα εχθρό των λαών
στην σκληροτερη εκδοχη τους,τους θεωρουσαν ιδιους καριοληδες (και δεν ειχαν αδικο), ιμπεριαλιστες οι μεν σοσιαλιμπεριαλιστες οι δε και οι δυο σκισανε το Αφγανισταν και οι δυο εκαναν πραξικοπηματα και οι δυο στηριξαν φασιστικα καθεστωτα … οι παλιοτεροι (αφου ολο τους παλιοτερους επικαλειστε), να σας το πω εγω που ημουνα τζοβενο, θυμουνται την ακριτη υποστηριξη του Μπρεζνιεφ στον Βιντελα
δεν παει ο παπαρας ο Σταθης να ρωτησει τους αργεντινους εκεινων των χρονων, ποιος ηταν χειροτερος ,οι αμερικανοι η οι σοβιετικοι
αλλα μηπως πληρωνει προστιμο για καθε μαλακια που γραφει, ωστε να προσεχει και λιγο ?
μια χαρα τα εχει καταφερει το ατομο, λεει τις μαλακιες του και πληρωνεται απο πανω
Capybara
5 Ιουνίου, 2012 5:18 μμ
Οι Μαοϊκοί φωνάζανε «φονιάδες των λαών Αμερικάνοι – Ρώσοι». Ήταν ενάντια τόσο στον αμερικάνικο ιμπεριαλισμό, όσο και στον σοβιετικό σοσιαλιμπεριαλισμό, όπως τον έλεγαν. Δεν θεωρούσαν την ΕΣΣΔ χειρότερη από τις ΗΠΑ (υπήρχαν και κάποιοι που κατέληξαν εκεί και ό,τι απέμεινε είναι η σημερινή ΟΑΚΚΕ).
Capybara
5 Ιουνίου, 2012 5:21 μμ
Για το Βιντέλα το ΚΚΕ έλεγε ότι είναι κεντριστής δικτάτορας με ισοζύγιο θετικό προς το σοσιαλισμό στη γενική γεωπολιτική. Οι πιο τραγικοί ήταν τα ΚΚ της Αργεντινής που είχαν κι αυτά την ίδια σοβιετική γραμμή, την ώρα που είχαν εκτελεσμένους και εξαφανισμένους από την «κεντρίστικη» χούντα.
katy
5 Ιουνίου, 2012 6:53 πμ
simon, μου επιτρέπεις ν’ αφιερώσω και κάτι στην Αλέκα; 🙂
“Οι μόνοι αναντικατάστατοι άνθρωποι στην ιστορία, ήταν ο Αδάμ και η Εύα”.
Sam Ewing (γεν. 1949), Αμερικανός παίκτης μπέηζ μπωλ.
katy
5 Ιουνίου, 2012 7:01 πμ
Και κάτι ακόμη, που είχε δηλώσει κάποτε κι ο Μίκης….και αισθάνομοι ότι νοιώθει έτσι πολύς κόσμος σήμερα….
“Τα πράγματα για μένα ήσαν σαφή. Δεν μπορεί να λέγεται Αριστερά, η παράταξη που δεν σέβεται τη Δημοκρατία, ούτε μέσα στο Κόμμα, ούτε μέσα στην Κοινωνία. Όμως… πώς να βιώσεις μια τέτοια αλήθεια, όταν έχεις θυσιάσει τα νιάτα σου σ’ αυτή την ιδεολογία;”
Μίκης Θεοδωράκης (γεν. 1925), Συνθέτης και Πολιτικός.
Spin Ξανά
5 Ιουνίου, 2012 2:14 μμ
πριν συνεργαστεί με τη νδ ή μετά το πε αυτό? 🙂
δεν τον αντέχω τον Μίκη…από τότε που τον έβλεπα στο μέγκα επί σημίτη να μας λέει πόσο γαμάτος είναι ο τάπερμαν…
DrAluca
5 Ιουνίου, 2012 2:20 μμ
Γιατι? Δεν ειναι γαματος ο ταπερμαν?
Υπαρχει καποια αμφιβολια απ αυτου?
Χαμογελατε…
Spin Ξανά
5 Ιουνίου, 2012 2:28 μμ
θεόc 😛
DrAluca
5 Ιουνίου, 2012 2:47 μμ
Ειπα μηπως…..
Γιατι μονο σμεσμευσιες εκανε….εεε…σεσμευσεις…σμεσευσεις….δεσευμσεις….Αυτο τελως παντων…
😛
Χαμογελατε…
simon
5 Ιουνίου, 2012 9:10 πμ
» Οι μόνοι αναντικατάστατοι άνθρωποι στην ιστορία, ήταν ο Αδάμ και η Εύα …και οι Γενικοί Γραμματείς των Κ.Κ».
Simon
Καλημέρα, καλή μου! 🙂
adespoti
5 Ιουνίου, 2012 10:39 πμ
δηλαδη ο παιχτης μπεηζμπολ θεωρει τον αδαμ και την ευα πραγματικα προσωπα? και αυτο το αφιερωνεις στην αλεκαρα? καλο
simon
5 Ιουνίου, 2012 10:49 πμ
@ adespoti
Το δέντρο να κοιτάς! Το δέντρο, όχι το δάχτυλο.
adespoti
6 Ιουνίου, 2012 1:37 πμ
simon: δεντρο-δασος, δαχτυλο-φεγγαρι 😛 καλα τα λες, αλλα διασκεδαζω πιο πολυ να δινω σημασια στα «ανουσια» (οταν βαριεμαι)
katy
5 Ιουνίου, 2012 10:55 πμ
adespoti, εσύ θεωρείς την Αλέκα υπαρκτό πρόσωπο; 🙂
simon
5 Ιουνίου, 2012 10:56 πμ
😀 😀 😀 😀
adespoti
6 Ιουνίου, 2012 1:39 πμ
🙂 η αλεκαρα ζει, τους κνιτες οδηγει
nxen
5 Ιουνίου, 2012 12:55 μμ
Έχουν καταντήσει το ΚΚΕ σαν τα ευρήματα των πυραμίδων.
Κρασί, στάρι, υφάσματα κλπ, διατηρούνται σε άριστη κατάσταση όσο είναι απομονωμένα από το περιβάλλον. Μόλις εκτεθούν στον αέρα, στο φως, στις περιβαλλοντικές συνθήκες, αποσυντίθενται άμεσα.
Αυτό προσπάθησαν να κάνουν πάντα οι περισσότερες ηγεσίες των ΚΚ. Μόνο που, καμιά φορά, οι πραγματικότητα δημιουργεί ρωγμές και εισβάλει στο κάστρο, πότε σιγά -σιγά και πότε (σε συνθήκες όξυνσης της ταξικής πάλης) βίαια. Και τότε…
mitera
5 Ιουνίου, 2012 12:55 μμ
Εγώ συμφωνώ με το demonio. 😉
Kαι σε όσους δεν αρέσει η Αλέκα, ας ακούσουν τον Μπογιόπουλο βρε αδερφέ,που είναι ψηλός ξανθός και γαλανομάτης 😛
μη πώ τίποτα για την Πιπίλη (γιατί θα είναι πολύ βαρύ)….που λέει ότι μας κατέστρεψαν τα νοσοκομεία που υπήρχαν σε κάθε χωριό….
simon
5 Ιουνίου, 2012 1:21 μμ
Καλός ο Μπογιόπουλος, όσον αφορά στις διαπιστώσεις, αλλά, όσον αφορά στις λύσεις…
…1) η φορολόγηση των πλουσίων είναι και πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ,
…2) για τη λύση του προβλήματος με το «σπαθί», πρέπει να του πω πως, «τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και …κώλους επιδέξιους» (ελληνική παροιμία). 🙂
mitera
5 Ιουνίου, 2012 1:31 μμ
Το θέμα είναι, ποιών πλουσίων;
Των τραπεζιτών,ων πολυεθνικών,της εκκλησίας, θα είναι;
Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά (ελληνική παροιμία) 🙂
simon
5 Ιουνίου, 2012 1:45 μμ
Ελπίζω, μανούλα μ’ 🙂 στο πρώτο ερώτημα η απάντηση να ‘ναι καταφατική.
Για την παροιμία, ας περιμένουμε να δούμε αν κάτω από τα ράσα βρίσκεται ορίτζιναλ παπάς ή κάνας πουστόπαπας, οπότε τον ξεβρακώνουμε εν ευθέτω χρόνω 😀
mitera
5 Ιουνίου, 2012 1:51 μμ
Μάνα που’χει γιο και τρέχει, δεν φοβάται 🙂
τι να πώ βρε simon……ο καιρός γαρ εγγύς.
Spin Ξανά
5 Ιουνίου, 2012 2:15 μμ
αυτό λέω και γω τόσο καιρό. Ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς έρχεται να τηγανίσει ψάρια!!!
mitera
5 Ιουνίου, 2012 3:19 μμ
Ζεί τελικά; Επιβεβαιωμένο; 🙂
Spin Ξανά
5 Ιουνίου, 2012 4:17 μμ
αλλιώς τζάμπα κοπανιόμαστε 😀
Ioulianos
5 Ιουνίου, 2012 6:14 μμ
Των εφοπλιστών μανούλα .Διότι «Οι ευεργέτες της πατρίδας μας ήταν οι εφοπλιστές.
mitera
5 Ιουνίου, 2012 7:01 μμ
Ιoyliane
Για να λέμε και του στραβού το δίκιο………μπορεί να εννοεί τους απογόνους της Λασκαρίνας Μπουμπουλίνας,που δεν δίστασε να ξοδέψει όλη της την περιούσια προς χάρην της επανάστασης. 😉
mitera
5 Ιουνίου, 2012 7:08 μμ
Βέβαια θα μπορούσε να το πεί κι έτσι
-Να φορολογηθεί το μεγάλο κεφάλαιο με συντελεστή 45% σε διανεμόμενα και αδιανέμητα κέρδη.
-Να καταργηθούν τα αφορολόγητα αποθεματικά και οι «αναπτυξιακές» φοροελαφρύνσεις για το μεγάλο κεφάλαιο.
-Να καταργηθεί το ειδικό φορολογικό καθεστώς για τους εφοπλιστές
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=65731
αλλά μη τα θέλουμε κι όλα δικά μας 🙂
Anthimos Tsimplas
5 Ιουνίου, 2012 11:35 μμ
αγραμματε μαλακα Τσιμπλα, αντε τραβα να ανοιξεις κανα βιβλιο να ξεστραβωθεις καραγκιοζη, οπως πας θα μας βγαλεις και τον Συγγρο στο τελος εθνικο ευεργετη
LAGARTSAS-A
6 Ιουνίου, 2012 12:03 πμ
γιατι ρε δεν ηταν;
στη συγγρου στη συγγρου κανει βολτες η καρακαχπου. 😉
demonio
5 Ιουνίου, 2012 10:41 μμ
mitera καλησπερα
εγω θεωρω το κκε απαραιτητο οσο ποτε αυτη την περιοδο…αλλα ενα κκε λιγο διαφορετικο απ’αυτο που βλεπω αυτη την στιγμη, για λογους που μεσες ακρες εχω γραψει κι εδω ανα διαστηματα. Προερχομαι απ’αυτον τον χωρο και τον ποναω, για τους λογους που και ο simon εγραψε παραπανω.
Ομως και την προηγουμενη φορα ψηφισα συριζα και θα το ξανακανω στις επομενες εκλογες (αν δεν συμβει κατι δραστικο στο ενδιαμεσο). Το πειραμα του συριζα δεν εχει πολλες πιθανοτητες να επιτυχει, αλλα αποφασισα να του δωσω μια ευκαιρια και μαλιστα απο καρδιας, γιατι πιστευω πως η ελευθερια δεν θελει μονον αρετη αλλα και τολμη. Δεν γινεται να κανεις κριτικη μοναχα εκ του ασφαλους. Καποια στιγμη βουτας και στα βαθια νερα και βλεπεις ποσο αντεχεις να αντισταθεις και στην φθορα της εξουσιας. Με δυο λογια προτιμω να σπασω τα μουτρα μου αλλα να εχω δοκιμασει, απο το να αρεσκομαι στην γνωριμη μιζερια μου. Αν το εγχειρημα του συριζα δεν στηριχθει απο τα κατω εμπρακτα, σιγουρα θα παει στο βροντο. Αν ο συριζα δεν εχει το κκε ως αριστερο χαλιναρι οπως γραφει και ο ζαφοντ παραπανω, επισης θα κλαιμε συντομα.
Ολ’αυτα που γραφει ο mitsaras για την επιρροη των ΗΠΑ τ’ακουω βερεσε αυτη την ωρα με την εννοια πως λογικο ειναι οποιος παει για την αναληψη της εξουσιας κανει επαφες με τους αλλους ηγετες. Οτι οι αλλοι θελουν να τον βαλλουν στο χερι δεν σημαινει κατ’αναγκη πως τα καταφερνουν κιολας. Επισης ενα κομμα που μεσα σ’ενα μηνα απο το 5% παει σχεδον στην κυβερνηση, λογικο ειναι να μην τιναξει το συμπαν στον αερα ακαριαια, χωρις να εχει και σαφη εικονα της καταστασης. Υπαρχουν χιλιαδες διεθνης και διακρατικες συμβασεις, δεν ειναι τοσο απλο θεμα να ξεμπλεξει κανεις το κουβαρι.
Εγω πλεον εχω βγαλλει το συμπερασμα πως ολοι οι πολιτικοι χωροι, οπως και οι ανθρωποι γερνουν καποια στιγμη. Αυτο που ηταν υπεροχο πριν 40 χρονια ή 20 χρονια, δεν σημαινει πως ειναι το ιδιο υπεροχο και σημερα. Στον βαθμο που δεν ανανωνεται απλα δεν μπορει να ανταπεξελθει, ισως και να καταλαβει τις αναγκες του σημερα. Η Αλεκα χθες επικαλεσθηκε τους κανονες της αγορας. Η ανανεωση ειναι βασικη παραμετρος για να μενεις στην αγορα. Το κκε επικαλειται την σταθεροτητα των θεσεων του. Μηπως αυτο ομως παει κοντρα στην ιδια την εννοια της διαλεκτικης;
Σταματαω εδω και επαναλαμβανω: μακαρι το κκε να ξαναγινει η πηγη εμπνευσης που θα ηθελα εγω τουλαχιστον να ειναι. Γιατι αλλιως θα πουμε το ψωμι ψωμακι ολοι μας. Η αναγκη της ζωης η ιδια θα το ξαναγεννησει. Αρκει να του στελνουμε ομως κι εμεις τα καλοπροαιρετα μηνυματα.
mitera
6 Ιουνίου, 2012 8:55 μμ
Kαλησπέρα demonio
Ας πράξει καθείς,όπως τον οδηγεί η συνείδηση του.Οι εκλογές δεν ειναι δα και το τέλος του κόσμου.Το βασικότερο είναι να μην το βάλουμε κάτω. 😉
Κάποια άλλη στιγμή θα σου πώ και για τα υπόλοιπα τι σκέφτομαι 🙂
LAGARTSAS-A
5 Ιουνίου, 2012 11:01 μμ
που είναι ψηλός, ξανθός, γαλανομάτης, … και φαλακρος. 😉
LAGARTSAS-A
5 Ιουνίου, 2012 11:05 μμ
που είναι ψηλός, ξανθός, γαλανομάτης, … και φαλακρος. 😉
αλλού βαζεις το σχολιακι και αλλου σκαει. προβοκατσια να ουμ!
giorgalis
5 Ιουνίου, 2012 2:50 μμ
Αν δεν τον «χαρήκατε» στον 105.5 πάρτε μία μικρή γεύση και κρατηστε τους χαρακτηρισμούς σας λίγα (ελάχιστα) μηνάκια…
Anthimos Tsimplas
5 Ιουνίου, 2012 11:37 μμ
αλλος τρομπας και ο Ζιζεκ
εχουμε τον Σοιμπλε να μας λεει ψηφιστε Αντωνακη,μας πρεκυψε και ο Ζιζεκ να μας πει οτι ο Τσιπρας σωζει
ρε γε γαμιομαστε λεω
LAGARTSAS-A
5 Ιουνίου, 2012 11:55 μμ
τι ειειπεεε για το κκεεεε!
\\αυτα τα λεει το κκε που εξακολουθει να ζει αφου ξεχασε να πεθανει\\
πιπερι στη γλωσσα του, που λεει τετοια για το τιμημενο κωμα. 😉
μονο ζομπι δεν το ειπε.
φτου φτου εξαποδω.
Spin Ξανά
5 Ιουνίου, 2012 3:09 μμ
Δε ξέρω αν ενδιαφέρει και κανέναν( μιας και έχουμε εκλογές) , αλλά εμένα με ανησυχεί ,περισσότερο ίσως και από την εκλογική άνοδο της Χ.Α. , το ότι δεν συζητάμε για άλλες δομές πέρα από τις καπιταλιστικές. Την ώρα που ο καπιταλισμός σαπίζει δεν έχουμε να αντιπροτείνουμε τίποτα. Ας μαντέψουμε τι θα γίνει 🙂
Ioulianos
5 Ιουνίου, 2012 6:19 μμ
Να πούμε όμως και ένα μπράβο.
——————————————
«Ο υπηρεσιακός υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Α. Ρουπακιώτης, εξέφρασε τη δυσφορία του για την άρνηση της διοίκησης της Ελληνικής Χαλυβουργίας, να συμμετάσχει στη σημερινή συμφιλιωτική συνάντηση, που είχε καλέσει ο ίδιος. Μάλιστα ο κ. Ρουπακιώτης σχολίασε ότι η προσήλωση στους θεσμούς είναι υποχρέωση όλων.
«Παρόμοιες ενέργειες μπορεί να δημιουργήσουν ζητήματα νομιμότητας που θα κριθούν από τα δικαστήρια», τόνισε ο υπουργός Εργασίας και άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο, «όπου το υπουργείο διαπιστώσει παραβάσεις του νόμου, να κινήσει τις προβλεπόμενες διαδικασίες».
Παράλληλα, ο κ. Ρουπακιώτης με σημερινή του δήλωση τάχθηκε υπέρ της επαναπρόσληψης των απολυμένων εργατοτεχνιτών της Ελληνικής Χαλυβουργίας, ενώ υποστήριξε, ότι «πρέπει να αποφεύγονται οι απολύσεις σε βιώσιμες επιχειρήσεις και πολύ περισσότερο σε περίοδο απεργίας».
Μετά την αποτυχία της σημερινής συνάντησης, η επίλυση της διαφοράς παραπέμπεται στην κυβέρνηση που θα προκύψει από τις εκλογές της 17ης Ιουνίου. Οι 400 εργαζόμενοι της επιχείρησης βρίσκονται σε απεργιακή κινητοποίηση για περισσότερους από έξι μήνες αρνούμενοι τις προτάσεις της επιχείρησης για μείωση θέσεων εργασίας, περικοπές αμοιβών και μετατροπή συμβάσεων πλήρους απασχόλησης σε ελαστικές μορφές εργασίας.»
karampas
5 Ιουνίου, 2012 7:17 μμ
το κκε ειναι η χρυση αυγη.Μετα τισ 20 οκτωβρη που σηκωσανε τα καδρονια χτυπησανε τους διαδηλωτες αριστερουσ αναρχικους κοπελιτσες συνταξιουχους συνασπιστες και οποιουσ βρηκαν μπροστα τουσ και με κυκλωτικες κινησεις και με συνενοηση με την αστυνομια με κινητα τηλεφωνα μαλλον και με 1 νεκρο οικοδομο για να περιφρουρηθει η βουλη και να περασει το μνημονιο και να στηριχτει η ντουτσεμπαγκ η εοκ και το ευρω ,εχουν χασει οι λεξεις το νοημα τουσ.Ειναι αριστεροι αυτοι?Ειναι ακροδεξιοι οι χρυσαυγιτες που τη μερα τησ μαρφιν κανανε ντου στη βουλη και πλακωθηκανε με τα αδερφια μασ τουσ μπατσουσ οπως λεει το κκε[οτι οι μπατσοι ειναι παιδια των εργατων και αδερφια μασ]
Σιγουρα ακροδεξιοι και ναζι ειναι ο σαμαρασ ο τζημεροσ ο μανοσ και πο λοιποι φιλοι τησ ελευθερησ οικονομιασ
Τέλοσ,οσοι ασκουνε την παραμικρη κριτικη στο κκε ,ειναι προγραμμενοι.Οι ανθρωποι αυτοι εκπεμπουνε μισοσ και κακια.Θα βρουνε παλι τα επιχειρηματα ότι ειμαστε ολοι πρακτορες τησ ιντελιτζενσ σερβισ και ακροδεξιοι και φασιστες και οτιδηποτε για να δικαιολογησουν τα εγκληματα τουσ ,όπως αντιστοιχα και στισ 20 οκτωβρη ειπανε και λενε συνεχεια ότι οι 10000 διαδηλωτες που ηταν πισω απο τουσ διαδηλωτες που τουσ πετροβολησαν και στηριξαν τη β ια των αντικκε-δων διαδηλωτων ήταν και οι 10.000 χαφιεδες και πρακτορες τησ σια και οτι δεν περιφρουρησε το κυνοβουλιο το κκε αλλα απλωε χτυπησε οποιο διαδηλωτη βρηκε μπροστα τουσ ,που καλα να παθει αφου δεν κατεβηκε με τα σταλινικα καθαρματα του κκε [οχι την ηγεσια αλλα τη βαση που σηκωσε τα καδρονια.η ηγεσια παιρνει πολλα λεφτα για να στηριζει τα μνημονια και τις καταργημενες βουλες]
spiral architect
5 Ιουνίου, 2012 7:55 μμ
… ειλικρινά αδυνατώ να παρακολουθήσω τη συλλογιστική σου! 😯 😯 😯
(με την ΟΑΚΚΕ την ψιλοπαλεύω, με σένα … ❓ ❓ ❓ )
simon
5 Ιουνίου, 2012 8:24 μμ
Άδικα παρακολουθείς. Ο karampas είναι ένα κόμμα μόνος του! 😀 😀
karampas
5 Ιουνίου, 2012 8:21 μμ
με λιγα λογια εισαι ειμαι ειμαστε και τα 9 εκατομμυρια στοχοσ και προγραμμενοι απο το κκε γιατι δεν το ψηφιζουμε γιατι κανουμε κριτικη γιατι κατεβαινουμε σε διαδηλωσεις εκτοσ τησ περιφρουρησησ του κκε.Αφου ειμαστε εκτος,ειμαστε νομιμοσ στοχοσ για το τιμημενο κκε, ΚΑΙ το σπασιμο του κεφαλιου με καδρονι ειναι μια δικαιη τιμωρια
spiral architect
5 Ιουνίου, 2012 8:36 μμ
Παραιτούμαι … catenaccio! 😛
karampas
5 Ιουνίου, 2012 8:58 μμ
re seis μιλειστε με κκε δες και πεστε τουσ,ότι βαρεσατε τουσ διαδηλωτες στισ 20 οκτωβρη κοκ κοκ και δειτε πως θα αντιδρασουν ,ιδιαιτερα οσοι βαρεσανε κοσμο τοτε
karampas
5 Ιουνίου, 2012 11:39 μμ
όπωσ βασανιστηκαν οι 200 ανταρτες τησ 7ησ μεραρχιασ το 49 απο την ηγεσια του κκε στη βουλγαρια και τα απανθρωπα βασανιστηρια του συντροφου Βλαντα τα σταματησε η μυστικη βουλγαρικη αστυνομία γιατι δεν αντεχαν αλλο τη βαναυσοτητα και τη σατανικοτητα τησ ηγεσια του κκε πανω στους αθωους ανταρτες του κκε,με την ιδια απολυτη σιγουρια και αυτοπεποιθηση αυτοι οι 1000 κκε δες σηκωσαν τα καδρονια και ανοιξαν τα κεφαλια αναρχικων και αριστερων διαδηλωτων στις 20 οκτωβρη και με την ιδια αφοσιωση και εμεισ τη δεκαετια του 80 βαρουσαμε αριστερουσ και αναρχικους αφου ετσι ελεγε το κομμα και μετα οι πιο πολλοι φυγανε και πηγανε στο ναρ και τρωγανε τοξυλο απο αυτους που μεινανε στο κομμα.Συμπερασμα.Η χρυση αυγη μπορει να δειξει ελεοσ στον αριστερο ή στο μεταναστη,Ο μαρξιστης λενινιστης σταλινικοσ χρουτσοφικος πρωην γκορμπατσοφικοσ του κκε ΠΟΤΕ.Εγω στις 20 οκτωβρη καταλαβα τι θα γινει και εφυγα μακρυα διοτι μετα και την αποχωρηση μου απο το κκε το 1991 ειμαι και κατα τησ βιας
Anthimos Tsimplas
6 Ιουνίου, 2012 12:04 πμ
Λεβέντης … όλε
LAGARTSAS-A
6 Ιουνίου, 2012 12:11 πμ
… και μετα λετε οτι δεν υπαρχουν μ.χ. προφητες γαμω τη μπαναϊαμ.
χαχαχαχα
ΣΠΥΡΟΣ Ο ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ
6 Ιουνίου, 2012 8:46 πμ
ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ…….
Αθώα πλάσματα…συνεχίστε τήν ομφαλοσκόπιση…ΧΑ,ΧΑ……
mitera
7 Ιουνίου, 2012 9:56 πμ
Αυτή τη στιγμή το φασιστόμουτρο χειροδίκησε ενάντια στην Κανέλη και μπουγέλωσε την εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ,στην εκπομπή του Παπαδάκη.
Να τι σημαίνει η νομιμοποίηση τους απο τα κωλοκάναλα και κάποιους ηλίθιους ψηφοφόρους.
ΠΟΤΕ ΠΙΑ ΦΑΣΙΣΜΟΣ
katy
7 Ιουνίου, 2012 10:23 πμ
mitera, με πρόλαβες! 😦 Μόλις το είδα και ‘γω το βίντεο στο ίντερνετ, αλλά δυσκολεύομαι λιγάκι να το ανεβάσω. Όποιος μπορεί ας το κάνει.
nxen
7 Ιουνίου, 2012 10:39 πμ
Αυτοί που θεωρούσαν την σύγκρουση με τους φασίστες σαν σύγκρουση περιθωριακών, που άφηναν (και αφήνουν) την αντιμετώπιση της ΧΑ στο δρόμο στις πλάτες της εξ.αρ. και των αναρχικών, που άφησαν – χωρίς αντίδραση – τα αποβράσματα να εκδιώκουν από τον Αγ. Παντελεήμονα την Πορτάλιου και τον Αλαβάνο, τώρα φαίνεται ότι δεν βρίσκονται πια στο απυρόβλητο.
Θα καταλάβουν επιτέλους; Θα αντιδράσουν;
Μπορεί να μην έχουμε φτάσει ακόμα στο «τώρα ήρθαν για μένα, φωνάζω αλλά δεν υπάρχει κανείς να με βοηθήσει», όμως δεν απέχουμε και πολύ!
simon
7 Ιουνίου, 2012 10:43 πμ
Τα μικροτσούτσουνα και σκατόμυαλα χρυσαύγουλα καθάρματα έχουν συνηθίσει να δέρνουν ανυπεράσπιστους ανθρώπους. Ας τους λουστούν τα άλλα καθάρματα πα»σο»κονουδίτες, που τους ανέχτηκαν και τους πέταξαν μπροστά.
Στο μεταξύ, ο «άντρακλας» ο Παυλόπουλος καθόταν χεσμένος στη θέση του.
Ας τους χαίρονται και αυτοί (ΟΛΟΙ) που τους νομιμοποιούν ως συνομιλητές. Το μόνο από το οποίο καταλαβαίνουν αυτοί οι υπάνθρωποι είναι η ΒΙΑ! Μόνο αυτό!
Ioulianos
7 Ιουνίου, 2012 11:06 πμ
Συμφωνώ σύντροφε
spiral architect
7 Ιουνίου, 2012 11:38 πμ
Αναπολώ την εποχή της ΕΣΑΚ-Σ ….
Ioulianos
7 Ιουνίου, 2012 10:35 πμ
katy
7 Ιουνίου, 2012 10:43 πμ
Ιουλιανέ ευχαριστώ πολύ. Καλημέρα!
Ioulianos
7 Ιουνίου, 2012 11:05 πμ
καλημερα katy
Ioulianos
7 Ιουνίου, 2012 10:59 πμ
Τη σύλληψη του Ηλία Κασιδιάρη έχει ζητήσει η εισαγγελέας Πρωτοδικών, Ελένη Ράικου, και ο βουλευτής και εκπρόσωπος Τύπου της Χρυσής Αυγής, αναζητείται.Αυτή την ώρα περιπολικά βρίσκονται έξω από τον ΑΝΤ1, ενώ άνδρες της Αστυνομίας αναζητούν τον Ηλία Κασιδιάρη, που έσπασε την πόρτα του στούντιο και διέφυγε μετά το περιστατικό. Από το ενικος
Καλημέρα μητέρα.
Ioulianos
7 Ιουνίου, 2012 11:13 πμ
Και μπράβο στην Κανέλη που υπεράσπισε ( το αυτονόητο αλλά μάλλον το έχουμε χάσει) την Δούρου.
nxen
7 Ιουνίου, 2012 11:22 πμ
» το αυτονόητο αλλά μάλλον το έχουμε χάσει»
Συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιό σου. Ας το ξαναβρούμε το αυτονόητο, πριν είναι αργά για όλους.
Μόνο με ενωτικούς, αποφασιστικούς και σκληρούς αγώνες αντιμετωπίζεται ο φασισμός.
Στις γειτονιές, στους δρόμους, στους χώρους δουλειάς, σε σχολεία και πανεπιστήμια.
Με όλες τις διαθέσιμες δυνάμεις, χωρίς αποκλεισμούς και σεκταρισμούς.
mitera
7 Ιουνίου, 2012 12:03 μμ
Συμφωνώ απολύτως!
simon
7 Ιουνίου, 2012 11:44 πμ
Δήλωση της Φώφης! Απολαύστε!
«Όποιοι εκκολάπτουν το αυγό του φιδιού, παίζουν με την Ελλάδα και τη δημοκρατία. Ο νεαρός αυτός «κύριος», εκπρόσωπος Τύπου της Χρυσής Αυγής απέδειξε σήμερα ότι είναι εκπρόσωπος μιας ομάδας νεοναζί που εκτός από ακροδεξιοί είναι άνανδροι και τραμπούκοι.
Καλούμε τον πολιτικό, πνευματικό και δημοσιογραφικό κόσμο να καταδικάσει το περιστατικό.
Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στην κα Κανέλλη και στην κα Δούρου», δήλωσε η εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ, Φώφη Γεννηματά, σχετικά με την επίθεση του Ηλία Κασιδιάρη στη Λιάνα Κανέλλη, στην εκπομπή Πρωινό ΑΝΤ1, σήμερα το πρωί.
«Καλούμε τους πολίτες που ψήφισαν τη Χρυσή Αυγή να το ξανασκεφτούν σοβαρά. Δηλώνουμε ότι σε καμία περίπτωση εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ δεν πρόκειται να συμμετέχει σε συζήτηση με εκπρόσωπο της Χρυσής Αυγής», κατέληξε».
Το ΠΟΙΟΙ εκκόλαψαν το αυγό του φιδιού ούτε που το υποψιάζεται η αθώα παιδούλα…
Ουστ, φίδια της δημοκρατίας!
giorgalis
7 Ιουνίου, 2012 11:55 πμ
Ο πατέρας της αν ζούσε θα ευχόταν να ήταν πεθαμένος.
katy
7 Ιουνίου, 2012 12:10 μμ
😆
spiral architect
7 Ιουνίου, 2012 12:01 μμ
«Μια κακιά γυναίκα, ένας υποκριτής φίλος, ένας αυθάδης υπηρέτης και το να ζεις σ’ ένα σπίτι όπου υπάρχει φίδι, είναι θάνατος.
Τσανάκυα, 370-280 π.X., Ινδός σοφός & πολιτικός
katy
7 Ιουνίου, 2012 12:12 μμ
spiral, συμφωνώ απόλυτα! 🙂
monaxiki atenistria VS ale3is Tsimplas
7 Ιουνίου, 2012 12:07 μμ
φυσικα το ΚΚΕ για μια ακομη φορα κατωτερο των περιστασεων
κλεινοντας την τοποθετηση του, στον ΑΝΤ1, ο Μαιλης, ενω ειχε μια ευκαιρια να πεταξει ενα ενωτικο σωσιβιο και να εκφρασει ξεχωριστα την συμπαθεια μου στη Δουρου και εν συνεχεια στους υπολοιπους παρευρισκομενους, περιοριστηκε απλως στο να δηλωσει την συμπαθεια του στους παρευρισκομενους εν γενει … ολα ιδια
δεν ξερω αν λεγεται σκατοκεφαλιαση η σκατοψυχια … μαλλον και τα δυο
Ioulianos
7 Ιουνίου, 2012 12:22 μμ
Μα φυσικά ….
Αλλιώς πως θα μπορούσες να σχολιάζεις;
Θα έμενες άνευ αντικειμένου. Για σένα δουλεύει το κόμμα.
monaxiki atenistria VS ale3is Tsimplas
7 Ιουνίου, 2012 3:43 μμ
θλιβερο
karampas
7 Ιουνίου, 2012 8:27 μμ
o nazi μαιλησ δεν καταδικασε την επιθεση τησ δουρου στον κασιδιαρη?που του κουνουσε το χερι και του ελεγε ότι θα μασ παει 500 χρονια πισω?Αυτα που ειπε η Δουρου ηταν υπογεια επιθεση στον απεθαντο ηγετη τησ εργατιασ τον πατερουλη Σταλιν ο οποιος Π Λ Ε Ρ Ι Α διδαξε το χιτλερ πως να φτιαχνει γκουλαγκ και πως να σκοτωνει εκατομμυρια αθωους οπως στην ουκρανια με τα 7.000.000 νεκρουσ το 1932.Οποτε κακως η κανελη υπερασπιστηκε αυτους που παρασυρουν τον εργατη δηλαδη το συριζα που εκανε υπογειες βολες εναντια στο σταλιν που διδαξε το χιτλερ το μονο συμμαχο του σταλιν μεχρι το 1941.Ο Μαιλησ ηταν εκτοσ γραμμης ,επρεπε να καταδικασει το συριζα που εκνευρισε το γεωπονο εκροσωπο τυπου ,που τι εκανε στην τελικη?εριξε 3 χαστουκια ΕΝΩ ΤΟ ΤΙΜΗΜΕΝΟ ΚΚΕ ΣΤΙΣ 20 ΟΚΤΩΒΡΗ ΑΝΟΙΞΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 100 ΚΕΦΑΛΙΑ διαδηλωτων γυναικων και συνταξιουχων.Αλλα όταν οταν το κκε διδασκε με τα καδρονια η χρυση αυγη ετρωγε βελανιδια
μανικακος
7 Ιουνίου, 2012 8:29 μμ
ζητα γιατρο….
simon
7 Ιουνίου, 2012 8:33 μμ
Καραμπασ,
κουβέντα δεν άκουςα από μεριά ςου για τα χρυσαύγουλα. Εμμονικοσ με το ΚΚΕ, έ; Να το κοιτάξεισ γρήγορα!
karampas
7 Ιουνίου, 2012 8:41 μμ
η χρυση αυγη ειναι καταδικαστεα τα αυτονοητα θα λεμε?απλα συγκρινω τουσ 100 που τραυματισε το κκε στισ 20 οκτωβρη που πεταξε συνταξιουχο απο τα 4 μετρα με τα τζουφια χτυπηματα του γεωπονου.Ο σταλινισμοσ διδαξε και διδασκει τουσ ναζι,εαν θελουμε το βλεπουμε ,αλλοιωσ μενουμε στην καταδικη του τεκνακίου και οτι δεν ειναι πραγματα αυτα κοκ κοκ που σωστα τα λεμε βεβαια
Ioulianos
7 Ιουνίου, 2012 12:20 μμ
Το βίντεο δεν υπάρχει πια…. όσοι πρόλαβαν είδαν…
dimi
7 Ιουνίου, 2012 12:25 μμ
αυτοι που νομιμοποιησαν τα χρυσα αυγα, τωρα ζητανε την συλληψη βουλευτη των.
α ρε , αθανατη δημοκρατια! 😆
κ για να μην ξεχνιομαστε ετσι.. στις δηλωσεις της η βουλευτης του κκε , για αρχη, κανει το αυτονοητο: μαζευει ψηφους.
Ioulianos
7 Ιουνίου, 2012 12:39 μμ
Πόσο βάζεις στοίχημα ότι ο ξυλοδαρμός της Κανελη ήταν σκηνοθετιμένος ακριβώς για το λόγο που αναφέρεις ; Μην ξεχνάς ότι εδώ έχουμε να κάνουμε με Σταλινιστές και Φασίστες. Άρα ;
dimi
7 Ιουνίου, 2012 12:37 μμ
τοσο καιρο που κυνηγουν κ σφαζουν μεταναστες, ολα βαινουν καλως.
οταν τους υποδεχονταν στην χαλυβουργια , ολα ηταν καλα..αλλωστε κ αυτοι πατριωτες ειναι.
τωρα που χτυπησαν καποιον δικο τους, εγινε της πουτανας…απο δηλωσεις βεβαια.
κ αφου ηταν κ μερος του συστηματος, προλαβαν κ εβγαλαν ανακοινωση ολα τα κομματα, για να προλαβουν να μαζεψουν κανα ψηφο.
αι στο διαολο, γαμωζωα.
Ioulianos
7 Ιουνίου, 2012 12:44 μμ
«Η νέα εγκληματική επίθεση μελών της Χρυσής Αυγής εναντίον μεταναστών επιβεβαιώνει άλλη μια φορά ότι αυτό το ναζιστικό μόρφωμα είναι στήριγμα και μηχανισμός του συστήματος, το οποίο δεν χρησιμοποιεί μόνο το καρότο, αλλά και το μαστίγιο. Οι εργαζόμενοι που ψήφισαν την Χρυσή Αυγή πρέπει να διορθώσουν την ψήφο τους», 206-2012 ανακοίνωσή του το ΚΚΕ.http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=63665084
Ioulianos
7 Ιουνίου, 2012 12:49 μμ
Με αφορμή τις επιθέσεις σε μετανάστες η νεολαία ΣΥΝ τονίζει ότι: «Καθημερινά, οι σύγχρονοι μελανοχιτώνες της Χρυσής Αυγής επιτίθενται εναντίον μεταναστών στέλνοντας δεκάδες ανθρώπους στα νοσοκομεία. Οι πράξεις αυτές της φασιστικής συμμορίας που επαίρεται για τον πατριωτισμό και τη νομιμοφροσύνη της δείχνουν για μια ακόμη φορά το πραγματικό πρόσωπό της».http://www.inews.gr/159/anakoinosi-tis-neolaias-syriza-gia-tis-epitheseis-se-metanastes.htm
Ioulianos
7 Ιουνίου, 2012 12:54 μμ
«Το τελευταίο διάστημα και ιδιαίτερα μετά τις εκλογές της 6ης Μάη, η φασιστική συμμορία της Χρυσής Αυγής έχει επιδοθεί σε μια πραγματική δολοφονική εκστρατεία με δεκάδες επιθέσεις σε μετανάστες, άστεγους ακόμα σε απλούς περαστικούς με “ενοχλητικό” παρουσιαστικό τόσο στην Αθήνα, όσο και στην επαρχία. Ομάδες μελών και στελεχών της Χρυσής Αυγής, κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης και επιτίθενται σε εργαζόμενους και νέους, σε μια προσπάθεια επιβολής του φασιστικού μίσους και της αποδοχής του φόβου. Αποκορύφωμα, η επ’ αυτοφώρω προσαγωγή των βουλευτών, Παναγιώταρου και Βουλδή καθώς και της κόρης του φύρερ της συμμορίας μετά από ξυλοδαρμούς μεταναστών. Από το πογκρόμ στην Πειραϊκή Πατραϊκή με αφορμή την δολοφονία του Θ.Λαζανά, μέχρι τις μαφιόζικες επιθέσεις σε σταθμούς του ηλεκτρικού και το Νέο Κόσμο, η σφραγίδα είναι ίδια και είναι αυτή της εταιρίας των ναζιστών δολοφόνων που τις νύχτες κυκλοφορεί με τη στολή του κομάντο σε αποστολή, με σουγιάδες και φαλτσέτες και τη μέρα με πολιτική περιβολή τριγυρίζει στα κανάλια ποτίζοντας το δέντρο του ναζιστικού μίσους και του ρατσιστικού διχασμού.http://www.ert.gr/ethnikes-ekloges-17june-drastiriotita-kommaton/item/13982-%C2%ABDolofonikes-epitheseis-se-metanastes%C2%BB-kataggellei-h-A%CE%9DTARSYA
dimi
7 Ιουνίου, 2012 2:16 μμ
γαμωζωων συνεχεια..
επιστροφη στα βασικα:
με τις ανακοινωσεις ο φασισμος δεν πεθαινει. αμα το καταλαβουν ποτε οι νεολαιες των κομματων…
Ioulianos
7 Ιουνίου, 2012 2:30 μμ
Ακριβώς δεν πεθαίνει.
Αλλά να…. Εσύ ρε παιδί μου έγραψες κάτι για δηλώσεις κομμάτων ε και είπα να σου φρεσκάρω την μνήμη.
dimi
7 Ιουνίου, 2012 3:04 μμ
ναι κ τωρα που μου την φρεσκαρισες τι..?
εβγαλαν δηλωσεις και..? τους εκαναν την μουρη κιμα.
τοσο καιρο ελεγαν να μην ασχολουμαστε με τους γραφικους.
ε τωρα τα λουζομαστε ολοι μεσα.
στην επομενη επιθεση των φασιστων, αλλη μια γενναια δηλωση-καταγγελια να βγαλετε ρε παιδια, να τους βαλετε στην θεση τους.
Spin Ξανά
7 Ιουνίου, 2012 2:07 μμ
Μακάρι να μην είναι πολύ αργά. Μακάρι να είναι αναστρέψιμη η κατάσταση. Αν όχι, δεν πειράζει θα θυμόμαστε τις ένδοξες μέρες που κομμουνιστές, αναρχικοί,αριστεροί κλπ πλακώνονταν μεταξύ τους . Ούτε μία γαμημένη πορεία ενάντια στο φασισμό δεν μπορεί να γίνει, με κόσμο από όλους τους χώρους , που να είναι τίγκα και να έχει στόχο την ισοπέδωση ας πούμε των γραφείων της χρυσής αυγής…
Antipatriotic
7 Ιουνίου, 2012 3:21 μμ
Που να είναι τίγκα και να έχει στόχο την ισοπέδωση των γραφείων της χρυσής αυγής. Γεια στο στόμα σου ρε φίλε!
rednready2
7 Ιουνίου, 2012 2:09 μμ
http://www.skai.gr/news/politics/article/204860/epithesi-ilia-kasidiari-se-liana-kanelli-kai-rena-dourou-diatahtike-i-sullipsi-tou/#disqus_thread
Εδώ το καλό ξέρασμα, για περάστε παρακαλώ για περάστε….και ίσες αποστάσεις έχω, για περάστε, κοπριά για όλα τα γούστα….για περάστεεεεεεε