Browsing All Posts published on »23 Φεβρουαρίου, 2012«

Μαζί στα εύκολα και στα δύσκολα

23 Φεβρουαρίου, 2012 από

156

Πως η αλήθεια είναι η μεγαλύτερή μου δύναμη. [Αναδημοσίευση] Μήνες τώρα, παλεύω με τη συνείδησή μου, με τις φήμες αλλά και με την αλήθεια μου. Για όσα μπορεί να υποθέτει κανείς για τον Πέτρο, εγώ είμαι ο άνθρωπος που τον γνωρίζει καλύτερα. Και γνωρίζει καλύτερα το πάθος, την τρέλα, την τόλμη, τα όνειρά του. Η […]

Search me if you can

23 Φεβρουαρίου, 2012 από

33

Γενικά στον παραλληλογράφο μπαίνουν πολλοί. Μην το παινευτούμε, αλλά μια χαρά ρολάρει το πράμα. Βέβαια, ορισμένοι μπαίνουν με λίγο πιο παράδοξο τρόπο ή με ελαφρώς διαφορετική διάθεση και προοπτική… Ναι, καλά καταλάβατε, ήρθε η σειρά μου να σχολιάσω τις αναζητήσεις στο διαδίκτυο που οδήγησαν στο τιτανομέγιστο μπλογκ μας.   «Οι πανκς τα σπάνε» Ισχύει. Ο […]

Mind the Photo – κενού διάλογοι … 23/2/2012

23 Φεβρουαρίου, 2012 από

32

Του Mind the Gap Mind the Photo – κενού διάλογοι … Σουρεαλιστικοί διάλογοι στο κενό, μια σειρά φωτοπαρεμβάσεων στην στυγνή πραγματικότητα για να αποκτήσει η γκρίζα καθημερινότητα το λαμπρό χρώμα της χολής. Τα ομόσπονδα μέρη  του Φεντεραλιστή Ευρωπαίου. Το είδος αυτό ανήκει στην οικογένεια των παχύδερμων παρασίτων, γεννιέται χωρίς γεννητικά όργανα και με το παχύ […]

Η πραγματική σύγκρουση στα πανεπιστήμια

23 Φεβρουαρίου, 2012 από

9

**Αναδημοσίευση από  alfavita.gr  ** του Παναγιώτη Σωτήρη Περίσσεψε και πάλι η υποκριτική αγανάκτηση για τις κινητοποιήσεις στα Πανεπιστήμια. «Περιφερόμενοι πανεπιστημιακοί και φοιτητές διαλύουν εκλογές”, «βία στα ΑΕΙ”, «περιορισμός του δημοκρατικού δικαιώματος”, ήταν μερικές από τις φράσεις που επιμελώς ανακυκλώθηκαν τις τελευταίες μέρες, με αφορμή τις μαζικές κινητοποιήσεις διδασκόντων, φοιτητών και εργαζομένων που ματαίωσαν τις εκλογές […]