O Πρωθυπουργός, μαζί με τους “εταίρους” της ΕΕ , έπαιξαν το τελευταίο τους χαρτί. Πέταξαν στο λαό ένα πουλημένο δίλημμα. Έφτασαν στον έσχατο εκβιασμό του ελληνικού λαού, παίζοντας με τον εθνικό διχασμό και απαξιώνοντας εντελώς το λαό της χώρας.
Μπροστά σε αυτή την Τρομοκρατία ευρωπαϊκών διαστάσεων, ο λαός ΔΕ φοβάται και ΔΕΝ τσιμπάει.
Εντός ή εκτός ευρώ, αυτή η Κυβέρνηση ή οποιαδήποτε φιλόδοξη αντιλαϊκή διάδοχός της, θα συνεχίσει να σέρνει το λαό στην εξαθλίωση, τη φτώχεια και το μαρασμό.
Τέρμα πια στα στρεβλά διλήμματα!
Το μόνο δίλημμα που τίθεται πλέον με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο είναι ένα:
Ή αυτοί, ή εμείς!
Ή με το Κεφάλαιο, ή με το λαό!
Σε αυτές τις πρωτοφανώς λυσσαλέες συνθήκες επίθεσης, ο λαός απαντά με συνέχιση και κλιμάκωση του αγώνα και της ταξικής πάλης.
Μόνο αυτός είναι ο δρόμος που μπορεί να ανατρέψει τα σχέδιά τους, μόνο αυτός είναι ο δρόμος που μπορεί να φέρει την εξουσία στα χέρια των πολλών, στα χέρια του λαού.
Νικάμε το φόβο στην πράξη, στο πεζοδρόμιο, στο δρόμο του διαρκή κι ανυποχώρητου αγώνα.
Δεν τρομοκρατούμαστε, δεν αποπροσανατολιζόμαστε, δε λυγίζουμε.
Μόνο κερδισμένοι μπορούμε να βγούμε.
Όχι στις εκτονώσεις που διαλέγει η αστική εξουσία για εμάς!
Στην τρομοκρατία τους απαντάμε με Απεργίες, Διαδηλώσεις, Καταλήψεις!
Είμαστε πολλοί, είμαστε αποφασιμένοι, είμαστε δυνατοί, θα νικήσουμε!
__
no use for a name
3 Νοεμβρίου, 2011 12:05 μμ
simon
3 Νοεμβρίου, 2011 12:11 μμ
Σκληρέ – ο Βάρδας ο Σκληρός είσαι; 🙂 🙂 -, αν και δεν βάζεις ερωτηματικό στον τίτλο, η απάντηση είναι ΜΙΑ: Α Υ Τ Ο Ι!!! ΑΥΤΟΙ και οι κωλοσφουγγάριοί τους ή όποιοι ΑΛΛΟΙ όμοιοί τους!!!
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
3 Νοεμβρίου, 2011 12:21 μμ
Όποιος αγωνίζεται δε σκέφτεται την ήττα.
Η ηττοπάθεια είναι μια πολυτέλεια που δεν έχουμε.
Κι απαντώ: ΕΜΕΙΣ.
alexantro trollientes
3 Νοεμβρίου, 2011 12:44 μμ
σου χα στειλει ενα σχολιο
ο Γιαχουλας το καταπιε η εσυ ?
Mitsaras
3 Νοεμβρίου, 2011 12:54 μμ
Μάλλον ο Γιαχούλας. Απ’ ό,τι είδα πήγε από την ίδια τη WordPress στα Spam και το επανέφερα.
oldboy99
3 Νοεμβρίου, 2011 2:33 μμ
Σίγουρα και το avatar του mitsara έπαιξε τον ρόλο του, για την πτώση του ΓΑΠ 😉
Καλορίζικο ρε σύντροφε 🙂
ΘΕΟΣ
3 Νοεμβρίου, 2011 12:53 μμ
ΕΓΩ!
καριων
3 Νοεμβρίου, 2011 1:21 μμ
1ον:θα μας προσφωνεις »συντροφους»
2ον:…Συντροφε,δεν υπαρχει Θεος
(παλιο καλο ανεκδοτο)
Α.Γ.ιος
4 Νοεμβρίου, 2011 7:39 μμ
Υπάρχει, και καλοϋπάρχει, -αφού όποτε τρώω ή όποτε βγαίνω απ’ το μπάνιο ο… σάρακας* αναφωνεί: «Ώ, Θεέ μου!!!» :ΡΡΡ
Ioulianos
3 Νοεμβρίου, 2011 12:28 μμ
Ακριβώς. Σκληροπυρηνικέ.
Αντί για αμυνόμενοι, στην αντεπίθεση και την επίθεση…..
alexantro trollientes
3 Νοεμβρίου, 2011 12:43 μμ
Ιουλιανε
ενα εχω να πω
Αυτο το ανθρωπακι ο ΓΑΠ που και για να φτερνιστει ζηταγε αδεια απ την Ευρωπη, για λογους αδιευκρινηστους εν πολλοις , προκρινε Δημοψηφισμα για την νεα δανειακη συμβαση, που ουσιαστικα (εκβιαστικα η οχι) ζητουσε τοποθετηση του πολιτικου προσωπικου και του λαου στο διλλημα
” Ευρω και κωλοδαχτυλο VS Δραχμη ανεξαρτησια αλλα με φτωχια και μουτζουρα”
Αυτο που ακολουθησε ηταν ενα συλλογικο ΟΧΙ,ολων των ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΩΝ, στη προθεση δημοψηφισματος
Ολα υποτιθεται επιτρεπονται στην ελληνικη δημοκρατια, εκτος απ το να διανοηθει ολαος να φυγει απ την ζωνη του ευρω, την ΕΕ και την ψευτοευρωπαικη προοπτικη της χωρας.
Οι ευρωπαιοι εταιροι ηταν σαφεις :
– Το μονο ερώτημα που μπορει να αφορά το δημοψήφισμα είναι αν η Ελλάδα θέλει να παραμείνει στο ευρώ ή όχι, δήλωσαν Σαρκοζί και Μέρκελ.
– Δεν εχετε καμμια αλλη επιλογη, εκτος απ το να σκυψετε το κεφαλι .
– Ο ελληνικός λαός είναι έξυπνος και ώριμος για να λάβει τη σωστή απόφαση
Οι ποντικοι συμμορφωθηκαν
Ενας ενας,μια μια πηδανε απ το καραβι … αναμενομενο τα ποντικια παντα ετσι εκαναν
Τα παπαγαλακια,οι χρονιοι γλυφτες καθε εξουσιας και καθε γκαουλαιτερ επελεξαν αφεντικο
Οσοι γλυφανε μεχρι πριν λιγες ωρες τον προικισμενο και λαοπροβλητο ηγετη ΓΑΠ, σερνονται σαν υαινες και τον κομματιαζουν … αναμενομενο η ρουφιανια εχει παροδοση
Κατα εκτιμηση μου (μακαρι να διαψευστω) απο κοντα και η “αριστερα”, ολη η κοινοβουλευτικη πιτσαρια , αυτο το απροκαλυπτα πιο σημαντικο κομματι του εξουσιαστικου πλαζ, το τελειο αλλοθι του, που φωναζε εκ του ασφαλους ολους αυτους τους μηνες:
“Οχι στα μνημονια”, “να μεινουμε κριτικα και αγωνιστικα στην ΕΕ” … οι αθλιοι λουστροι καθε αφεντικου,οι σφιγγοκωλαριοι καθε εξουσιας , η “να φυγουμε απ το ευρω”, “να παμε δραχμη,δεν κωλονουμε “, “να εθνικοποιησουμε και τραπεζες,αμα λαχει” , ” να ανταλασσουμε τοματες με πετρελαιο νιγηριας” … οι φτηνομαγαζατορες, απατεωνες, λαικιστες και ψευτες ,εγιναν λαγοι και κρυφτηκαν πισω απ την ευκολια της αρνησης του δημοψηφισματος ,συντασσομενοι σε ενα μετωπο με ολες τις δυναμεις της μαυριλας
Εσεις τι λετε ???????????
Αντιλαμβανομαι πως αμα (που δεν) γινει δημοψηφισμα η απαντηση σας θα ειναι ΟΧΙ στη συμβαση (ειναι ετσι ??) , αλλα θελω να μαθω τιμια και διχως φιοριτουρες, γιατι αρνειστε το δημοψηφισμα … οχι μαλακιες οτι το κανει ο GAP ,γιατι και τις εκλογες που ζητατε ο GAP τις κανει αλλα δεν σας χαλανε
Ioulianos
3 Νοεμβρίου, 2011 12:50 μμ
«Οι τελευταίες εξελίξεις, όπου στον προκλητικό εκβιασμό κατά του λαού με το δημοψήφισμα μπήκε και ολόκληρος ο ευρωενωσιακός μηχανισμός, επιβεβαιώνουν το αποκρουστικό πρόσωπο της λυκοσυμμαχίας της ΕΕ, που είναι μια γροθιά με τα ελληνικά αστικά κόμματα, όσον αφορά στο τσάκισμα των λαϊκών δικαιωμάτων. Τον έναν εκβιασμό θα τον διαδέχεται ένας μεγαλύτερος και πιο ωμός. Η ομολογία της ΝΔ ότι αποδέχεται τη δανειακή σύμβαση δείχνει την υποκρισία της και για το μνημόνιο και το πρόσωπό της ως κόμμα της πλουτοκρατίας. Η καπιταλιστική κρίση θα βαθύνει, διέξοδος υπέρ του λαού δεν υπάρχει όσο κυριαρχούν τα κόμματα του κεφαλαίου και οι παρατρεχάμενοί τους»
»Οι εξελίξεις αναδείχνουν ακόμα πιο έντονα τη σύγκρουση των δύο δρόμων ανάπτυξης της ελληνικής κοινωνίας και κάνουν ακόμα πιο επίκαιρη την πρόταση του ΚΚΕ στο λαό: Αποδέσμευση από την ΕΕ με λαϊκή εξουσία που θα διαγράψει ολόκληρο το χρέος, θα κοινωνικοποιήσει τα μέσα παραγωγής και με κεντρικό σχεδιασμό και εργατικό – λαϊκό έλεγχο θα βάλει τον παραγόμενο πλούτο στην υπηρεσία των λαϊκών αναγκών, στην υπηρεσία αυτών που τον παράγουν και τον κλέβουν οι κεφαλαιοκράτες. Το δίλημμα είναι με το λαό ή με τα μονοπώλια. Τρίτος δρόμος δεν υπάρχει.
»Μόνο το εργατικό κίνημα και η συμμαχία του με τους αυτοαπασχολούμενους και τους μικρούς αγρότες μπορεί να αντιμετωπίσει την κρίση υπέρ του λαού, να σώσει το λαό από τη φτώχεια και την εξαθλίωση, παλεύοντας για την ανατροπή της εξουσίας των μονοπωλίων.
»Ούτε δημοψήφισμα, ούτε άλλη κυβέρνηση. Εκλογές τώρα και λαϊκή οργάνωση παντού, σε κάθε τόπο δουλειάς και κατοικίας. Να μην υποκύψει ο λαός στον εκβιασμό. Οι λαϊκές μάζες του ΠαΣοΚ και της ΝΔ να περάσουν τώρα σε συμπόρευση με το ΚΚΕ. Να αντεπιτεθούμε με στόχο την ανατροπή της εξουσίας των μονοπωλίων»
alexantro trollientes
3 Νοεμβρίου, 2011 1:19 μμ
οκ συμφωνω σε ολα και στο λαϊκή οργάνωση παντού, σε κάθε τόπο δουλειάς και κατοικίας και να μην υποκύψει ο λαός στον εκβιασμό, αντε και στο οι ι λαϊκές μάζες του ΠαΣοΚ και της ΝΔ να περάσουν τώρα σε συμπόρευση με το ΚΚΕ. … και οκ να αντεπιτεθούμε με στόχο την ανατροπή της εξουσίας των μονοπωλίων κλπ κλπ κλπ
αυτο που δεν καταλαβαινω, (νταξει δεν εισαι και υποχρεωμενος ) ειναι γιατι
«οχι δημοψήφισμα, ναι στις Εκλογές »
το δημοψηφισμα ειναι πιο ισχυροκαι απ τις εκλογες
εχει ενα σαφεστατο μηνυμα ,ειτε διατυπωνεται οπως το λενε μερκελ ,σαρκοζυ ,
«ΥΠΟΤΑΓΗ vs τον ΠΟΥΛΟ» ,
ειτε διατυπωνεται οπως μπορουμε ολοι εμεις να διατυπωσουμε
«ΓΡΑΒΑΤΑ , ΜΠΕΜΠΑ ,ΚΙΝΗΤΟ και ΚΩΛΟΔΑΧΤΥΛΟ vs ΜΟΥΤΖΟΥΡΑ , ΠΟΔΗΛΑΤΟ, ΠΛΑΤΕΙΤΣΕΣ και ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ με ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ
ειναι μια τρομερη προκληση
ειναι ενα γαντι που σου πετανε και σεις μας λετε … ααχχχχ δε το σηκωνω ,δε μου το πεταξε κομψα
Να σου πω τι λεω εγω ρε φιλε (και καλη καρδια δλδ….
Οι αριστεροι προκρινουν εκλογες για να μπορουν να συνεχισουν εκ του ασφαλους το λαικισμο και φελολογια περι του αυριο, διοτι δεν προκειται να βγουνε σε θεσεις κλειδια και αρα δεν θα τιθενται υπο δοκιμασια οι σουπερ προτασεις τους
Το να λες 1200 ο κατωτατος μισθος ,αυξησεις στις συνταξεις ,εθνικοποιησεις στα παντα, 200000 προσληψεις στο δημοσιο ,να ανταλασσουμε τοματα με μπενζινα του Τσαβες, κλπ κλπ ειναι ανεξοδο και ευκολο αμα δεν τιθεται υπο δοκιμασια πραγματωσης
Αυτα ομως δεν τολμας να τα πεις εν οψει ενος δημοψηφισματος,διοτι το δημοψηφισμα παιζει σοβαροτατη πιθανοτητα να το κερδισεις
Που ξερεις μπορει να την δει παραξενα ο συγχρονος ραγιας και να σφυριξει ενα ξεγυρισμενο ΟΧΙ στην ΕΕ , στο ευρω και την υποταγη
Τοτε ομως, την επομενη μερα αυτου του υπεροχου ΟΧΙ , θα πρεπει να τεθουν υπο εφαρμογη οι προτασεις σου (σαν ΚΚΕ και αριστερα γενικως) και επειδη ειναι αρες μαρες κουκουναρες και αερολογιες, θα σ αφησουν στο κενο
Και εκει που ησουν μαγκας (με την ανεση της εκ του ασφαλους αντιπολιτευσης), θα γινεις υποψηφιος για γιαουρτωμα, ως ενας ακομη πολιτικος απατεωνας και ενα ακομη δεκανικι (και μαλλον το πιο σημαντικο), επειδη δεν κανεις κατι αλλο απ το να προσφερεις ελπιδα στον καταπιεσμενο και αλλοθι αντιλογου στον εξουσιαστη
Αυτα νομιζω εγω και καλη καρδια … το εννοω
Sanava Bits
3 Νοεμβρίου, 2011 1:25 μμ
νομίζω πως με την υπόθεση του δημοψηφίσματος το ΚΚΕ θα παρακαλά να του χρεωθεί πολιτική βλακεία…
no11888
3 Νοεμβρίου, 2011 1:20 μμ
«θα κοινωνικοποιήσει τα μέσα παραγωγής και με κεντρικό σχεδιασμό και εργατικό – λαϊκό έλεγχο»
Πως θα συμβει αυτο;Ασυμβιβαστος ο κεντρικος σχεδιασμος με τον λαικο ελεγχο.
«Εκλογές τώρα και λαϊκή οργάνωση παντού»
Επιτελους η πρωτη εργατικη επανασταση της καλπης ,προ των πυλων.
Αθανασία
3 Νοεμβρίου, 2011 12:32 μμ
Λαός ενωμένος ποτε νικημενος
alexantro trollientes
3 Νοεμβρίου, 2011 12:36 μμ
οκ καταλαβα η μπαλα στην εξεδρα
μια ερωτηση ρε μαγκα
εχεις καταλαβει τι εγινε ?
αυτα που λες κωλανε σε καθε μερα και σε καθε προβλημα , κατι για το συγκεκριμμενο εχεις
κι εγω απο κοντα με το:
Ή αυτοί, ή εμείς!
Ή με το Κεφάλαιο, ή με το λαό!
Δεν τρομοκρατούμαστε, δεν αποπροσανατολιζόμαστε, δε λυγίζουμε.
Όχι στις εκτονώσεις που διαλέγει η αστική εξουσία για εμάς!
Στην τρομοκρατία τους απαντάμε με Απεργίες, Διαδηλώσεις, Καταλήψεις!
Είμαστε πολλοί, είμαστε αποφασιμένοι, είμαστε δυνατοί, θα νικήσουμε!
και εγω μαζι ,αλλα καταλαβαινεις οτι κατι παιζεται ΕΔΩ , ΓΗ 4ος πλανητης απ τον ηλιο 🙂 , ΕΥΡΩΠΗ , ΕΛΛΑΔΑ , ΣΗΜΕΡΑ , ΤΩΡΑ , ΧΘΕΣ και ζηταει μια λιγουλακι πιο συγκεκριμμενη απαντησουλα απ το μανιφεστο του καλου σταλινικου ?
λεω εγω τωρα …
καριων
3 Νοεμβρίου, 2011 1:02 μμ
»4ος πλανητης»; Τι εγινε ρε παιδια;;; Ερχεται ο Νουμπιρου;
Ο καιρος γαρ εγγυς; ¨:):)
Θα ερθει το UFO να παρει τα »ουφο»;
Σοβαρα παντως,ζουμε την πληρη διαλυση και το ολικο ξεβρακωμα των παντων.
koula
3 Νοεμβρίου, 2011 1:09 μμ
alexantro, οφειλες να μας ειδοποιησεις για τη μεταφορα του πλανητη «πιο εξω»… 😛
δε λες παλι καλά που υπαρχει και το κκε και μπορουν ετσι ολοι να δουν το αληθινο φως και επειτα να συμπορευθουν μαζι του…
Ioulianos
3 Νοεμβρίου, 2011 1:13 μμ
Mitsaras
3 Νοεμβρίου, 2011 1:18 μμ
koula
3 Νοεμβρίου, 2011 1:26 μμ
Mitsaras
1) αυτο δεν ειναι αστειο.. ειναι τραγικο (νεος ανθρωπας κλπ)
2) ακομα με τον Αλεξη ασχολειστε???
Mitsaras
3 Νοεμβρίου, 2011 2:17 μμ
Για να μη νομίζεις πως έχω εμμονές…
oldboy99
3 Νοεμβρίου, 2011 2:45 μμ
Ρε σεις αυτός ομιλεί τα Αγγλικούλια χειρότερα κι από μένα 😀
Χμμμμ «δάκτυλος» Mitsara, έπρεπε να το καταλάβω!
alexantro trollientes
3 Νοεμβρίου, 2011 1:23 μμ
χαχαχαχα
το 4ος πλανητης, ειναι ενα δικο μας «παιχνιδακι» με τον σκληροπυρηνικο φυσικο
μη θελετε να τα ξερετε ολα 😛
koula
3 Νοεμβρίου, 2011 1:26 μμ
όλα τα ξερουμε 😛
και ειδαμε και την προσπαθεια σου να απαγαγεις ολον τον πλανητη… ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕΣ!!!
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
3 Νοεμβρίου, 2011 4:14 μμ
Ου ρε! 😛
rednready2
3 Νοεμβρίου, 2011 1:31 μμ
@Αλεχαντρο
Αυτό που «παιζεται» εδώ είναι το ζήτημα εξουσίας των μέσων παραγωγής, ΔΕΝ είναι να ξαναγυρίσουμε -με ένα μεταφυσικό τρόπο-στην προτεραία κατάσταση καταναλωτικής νιρβάνας.Ο πλούτος που παράγεται από τους εργαζόμενους να πηγαίνει στους εργαζόμενους, να καλύπτει τις ανάγκες του.
Αυτό δεν σημαίνει ipad για τον κάθε πικραμένο και διακοποδάνειο! (γιατί εκεί θα το πας!)
Το «διάφορο» είναι το θέμα(αφού δεν αρέσει η λέξη «υπεραξία)! Σε ποιανού την τσέπη μπαίνει! Λύνουμε λοιπόν το θέμα του «διάφορου» για να βρεθούν χρήματα, μεσα και αγαθα να ζούμε.
Εξάλλου γιατί αδυνατούν ορισμένοι να κατανοήσουν πως ένα κομμουνιστικό κόμμα, σύμφωνα με τις αρχές που πρεσβεύει, μπορεί να μιλάει για το Γενικό (και κατόπιν να το εξιδικεύει;)
Δηλαδή πόσο πιο λιανά να το κάνει στον κάθε πικραμένο;(του ipad και του διακοποδάνειου)
Είναι ή δεν είναι επιλογή της ντόπιας άρχουσας τάξης η είσοδος στην ευρωζώνη; Αρα για τους εργαζόμενους γιατί είναι δίλλημα;
«Θα έρθουν οι κομμουνιστές να μας πάρουν τα σπίτια!»
«Πάρε δάνειο για σπίτι»
«η τράπεζα μου παίρνει το σπίτι»
ποια είναι η ανάγκη που καλύπτουν αυτές φράσεις; Η στέγαση!
Πως λύνεται αυτή η ανάγκη;
1.με παραμονή στη ζώνη του ευρώ;
2.επαναδιαπραγμάτευση του χρέους;
3.με δραχμή/δηνάριο/λέβα και καπιταλισμό;
4.με κεντρικά σχεδιασμένη οικονομία;
5.με αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες αυτοργάνωσης;
Είναι συγκεκριμένα αρκετά όλ αυτά;
το τσουβάλιασμα των κομμάτων της αριστεράς από που προκύπτει; θα το ξαναπώ: προκύπτει από την εξής λογική «Ο μπάτσος είναι όργανο, το μπουζούκι είναι όργανο άρα ο μπάτσος είναι μπουζούκι».
θα ήθελα να δω μια φορα-μιλώντας με τη δική σου λογική, να αναλύσεις εσύ με ένα άρθρο τα πράγματα αντί απλώς να σχολιάζεις. Το κριτήριο σου(Το ξαναματαλέω είναι εξαιρετικό αλλά με διακυμάνσεις.) Θα ήθελα επίσης να δω πως θα ανέλυες τα πράγματα σε έναν από αυτούς που δείχνεις να απεχθάνεσαι: Τους μικροαστούς.
πάντα με καλή διάθεση και για να μην κυνηγάμε την ουρά μας!
Xanadu
3 Νοεμβρίου, 2011 1:46 μμ
με καταληψεις στεγης, ολων αυτων των αδειων κτιριων που μας ανηκουν, εναντια σε καθε λογικη ιδιοκτησιας
δυνατα και κομμουνιστικα
rednready2
3 Νοεμβρίου, 2011 3:09 μμ
Ναι αλλά τώρα ηθικολογείς, δε απαντάς πολιτικά. Ενώ συμφωνούμε στον πιο απόλυτο βαθμό ο τρόπος που το διατυπώνεις κάνει τη διαφορά.
Δοκίμασε να το μεταφέρεις αυτούσιο στις μάζες. Απλά πράγματα!
Xanadu
3 Νοεμβρίου, 2011 3:17 μμ
γιατι ηθικολογω; ???
νομιζω οτι περα απο τις εκλογες και μπλα μπλα, θα πρεπει να κανουμε πραξη τα προταγματα μας
εκτος φυσικα και αν αναγνωριζεις την εννοια της ιδιοκτησιας
γιατι εγω επειδη δεν την αναγνωριζω και επειδη φαντασιωνομαι την κομμουνα, προσπαθω να δημιουργησω αντιστοιχες δομες
rednready2
3 Νοεμβρίου, 2011 3:27 μμ
ποια ιδιοκτησία; του σπιτιού σαν κτίριο ή σαν ατομικό χώρο; την ιδιοκτησία των μαθηματικών (αυτά που «απέκτησε» ο Gates για να μας πουλάει τα windows;) την ιδιοκτησία του εσώρουχου μου; την ιδιοκτησία της αλήθειας των «ειδικών» έναντι των «άλλων» που δεν «ξυπνάνε;»
καλά κάνεις για τις δομές! αλλά μην αποφασίζεις μόνη σου βρε!
Γιαυτό ηθικολογείς: Κρίνεις το δίκιο με όρους ηθικούς
κατα την ταπεινή μου άποψη πάντα
Xanadu
3 Νοεμβρίου, 2011 3:39 μμ
«αλλά μην αποφασίζεις μόνη σου βρε!»
απο που βγαζεις αυτο το συμπερασμα;
και δεν καταλαβα, επειδη μερικοι επιμενουν σταθερα στις εκλογες ως μοναδικη διεξοδο εγω απαγορευεται να κανω πραξη τα προταγματα μου; γιατι; 😕
alexantro trollientes
3 Νοεμβρίου, 2011 1:48 μμ
ρε φιλε ,εγω συμφωνω με ολα αυτα ,αλλα γιατι να τα λετε σε μενα (που ειμαι δεδομενος και ευκολος) και να μην τα πειτε στον κοσμο , στις πλατειες , στους δρομους , στα συνδικατα κλπ κατα τη διαρκεια ενος διαρκους αγωνα και ενος καθολικου δημοψηφισματος που θα αφορα τη ζωη την ιδια, αντι της καταφυγης στις εκλογικες καλπες που εντελει αφορουν απλως το ονομα του νεου αφεντικου
μπορω να δεχτω ενα επιχειρημα,αρα δεν ξερω αν ειναι αυτο :
Ο λαος δεν ειναι ετοιμος, δεν ειναι ωριμος κλπ να αποφασισει ΣΗΜΕΡΑ για ΡΙΖΙΚΑ και ΟΡΙΣΤΙΚΑ πραμματα, οποτε ας παμε απλως σε εκλογες,να ξεφορτωθουμε αυτους ,να ανασυνταχθουμε,να καταγραφουν οι νεες ποσοστωσεις, οπου και το διακυβευμα ειναι ελασσον και οπου στη τελικη θα παρεχουν και δυνατοτητες για μελοντικες διορθωσεις, με αλλες εκλογες ,κινητοπιησεις κλπ κλπ κλπ
αυτο ειναι ?
alexantro trollientes
3 Νοεμβρίου, 2011 2:07 μμ
δλδ να το πω λιανα … οσο πιο λιανα γινεται
εγω το θελω το δημοψηφισμα και θα το προτιμουσα απο εκλογες,για πολλους λογους αλλα κυριως για εναν, οτι ενα θεμα ταμπου ,κατι εντελως δεδομενο ,κατι απαγορευτικο και να το σκεφτεις, το θεμα «μεσα η εξω απο το ευρω» , θα εμπαινε σε δημοσιο διαλογο
θα γινοταν κουτσα στραβα μια πολιτικη ζυμωση, ενος-δυο μηνων που ΟΜΩΣ θα μας πηγαινε πολιτικα ετη φωτος μπροστα
Υστερα απ αυτο , αν χαναμε ας μπαιναμε και σε κουρεμα και σε πηδημα και σ οτι ναναναι
Ο σπορος θα ειχε πεσει και η εξεγερση θα ηταν ηδη κοντα,διοτι ασπρη μερα δεν προβλεπεται ουτως η αλλως απ την δανειακη συμβαση την ΕΕ ,το ΔΝΤ , την Τροικα
Αυτο οπως αποδεικνυεται,αποτελει εφιαλτη και δεν το θελει κανενας πολιτικος.
Ευρωπαιοι ,αμερικλανοι και ελληνες διατρανωνουν σε ολους τους τονους :
«μακρια απο τον κωλο μας ο λαουτζικος και η γνωμη του»
Εμεις γιατι το φοβομαστε … αλλα ποιοι ειμαστε οι «εμεις» ???????
Sanava Bits
3 Νοεμβρίου, 2011 2:15 μμ
σωστός, μόνο που το «enterpise» της αριστερής πρωτοπορίας καίει κάρβουνο…
rednready2
3 Νοεμβρίου, 2011 2:58 μμ
@αλεχ
Αυτό είναι ένα ζήτημα τακτικής! Προσπάθησε να το περάσεις στις μάζες. Εγω θα προσπαθήσω αλλιώς.
γιατί να χτυπιόμαστε;
rednready2
3 Νοεμβρίου, 2011 2:55 μμ
@Αλεχ
Νομίζεις ότι τα λέω μόνο σε σένα! Και στις πλατείες και στους δρόμους κοι όπου! Αυτό τι σημαίνει; ότι η/ο Xanadu θα γίνει κομμουνίστρια; ότι ο lalakis που δεν είναι οπως ΕΣΥ λες «πολιτικά ώριμος» πρέπει να μείνει στην απ έξω και να τον σώσουμε εμείς που ¨ξέρουμε»;
rednready2
3 Νοεμβρίου, 2011 3:47 μμ
@xanadu
Δεν επιμένω εγώ στις εκλογές με τη λογική που μιλάς. Και ΔΕΝ σου απαγορεύω ΤΠΤ! Σε προκαλώ να το μεταφέρεις στις μάζες. Τότε, θα κάνεις αυτό που «σιχαίνεσαι»: Πολιτική. Αλλιώς το ΕΠΙΒΑΛΛΕΙΣ μόνη σου/κάνεις πράξη τα προτάγματα σου μόνη σου.
(Ποια ιδιοκτησία;)
Xanadu
3 Νοεμβρίου, 2011 4:06 μμ
σε ποιον επιβαλω και τι ειναι αυτο το οποιο επιβαλω;
το δικιο φιλε, το κρινω με ορους ταξικους – σε αυτο το επιπεδο μιλαω
και προφανως προσπαθω να μεταφερω στον κοσμο τα δικα μου προταγματα, δικο σου προβλημα αν θεωρεις οτι επειδη εκπεμπουμε σε διαφορετικο μηκος κυματος αυτο αυτοματα σημαινει οτι δεν προσπαθω να κανω κοινωνικη απευθυνση στον κοσμο (δηλαδη επειδη εγω δε θεωρω οτι υπαρχουν μαζες που χρειαζονται καθοδηγηση απο τις πολιτικαντικες «αυθεντιες» δε σημαινει οτι δεν ανοιγω τις δομες μου στον υπολοιπο κοσμο)
το γλειψιμο δεν ειναι κοινωνικη απευθυνση
βεβαιως κακως εχω μπει σε αυτη τη λουπα σχολιων, γιατι αυτο που εγραψες δε βγαζει για μενα κανενα απολυτως νοημα…
πραγματικα δεν καταλαβαινω τι θες να πεις… ή μαλλον δεν καταλαβαινεις εσυ τι θελω να πω εγω
περα απο τα μεγαλα παχια λογια περι κομμουνισμου υπαρχει και η πραξη, και κατι αλλο περα απο αυτο δεν εμπιπτει στη δικη μου λογικη
προσωπικα προσπαθω οοοοσο μπορω να κανω πραξη τα προταγματα μου και μεσα απο αυτα αγωνιζομαι, δεν καταλαβαινω γιατι θα πρεπει να απολογηθω για αυτο
επειδη δεν το εγκρινει η αριστερα; (γιατι στην πραγματικοτητα αυτο ειναι το προβλημα – οτι αρνουμαστε να υποταχθουμε στην αστικη νομιμοτητα και νομιμοφροσυνη και «να παλεψουμε» μεσα απο τους αστικους θεσμους (τουλαχιστον ως επι το πλειστον, γιατι αυτο οταν γινεται σε συνδοιασμο και με αλλα πραγματα δεν ειναι απαραιτητα κακο))
ειχα την εντυπωση οτι επιδιωξη ενος κομμουνιστη ειναι η κομμουνιστικη κοινωνια
απο το θεο θα επελθει η «γη της επαγγελιας»; ή απο εμας τους ιδιους ;
ΥΓ οταν λεω ιδιοκτησια προφανως και αναφερομαι στο βρακι μου 😛
alexantro trollientes
3 Νοεμβρίου, 2011 4:37 μμ
να σε ρωτησω κατι ρε Xanadu, αλλα δεν θα με βρισεις ε ?
rednready2
3 Νοεμβρίου, 2011 6:25 μμ
Υπάρχει κάτι ψυχολογικής τάξεως στον τρόπο που έγραψες τον συνδυασμό «συνδοιασμό»….
Συν- Ενδοιασμούς μήπως για αυτά που λές; αναρωτιέμαι πως θα ανέλυε ο Φροιντ την ενέργεια σου να παραδοθείς σε μια κακή «λούπα σχολίων» στερούμενης νοημάτων μεν, αλλά πλήρης συναισθημάτων(κατ εμέ).
Ευχαριστώ για το διάλογο
Xanadu
3 Νοεμβρίου, 2011 7:11 μμ
@alexantro
οχι
alexantro trollientes
4 Νοεμβρίου, 2011 12:26 πμ
οχι τι ?
οχι μη ρωτησεις η οχι δεν θα σε βρισω ?
no11888
3 Νοεμβρίου, 2011 2:27 μμ
Τι πλουτος παραγεται ρε συ απο τους εργαζομενους.Το 70% της ελληνικης οικονομιας βασιζεται στις υπηρεσιες.Ανοιξες ποτε σου εφημεριδα να ψαξεις για δουλεια τελευταια, ή μιλας παρατηρωντας τα αστρα;
rednready2
3 Νοεμβρίου, 2011 3:19 μμ
Οχι σοφολογιώτατε
εγω ό βλαξ απλώς δουλέυω καμιά εικοσαετία, που να ξέρω.
Η καπιταλιστική ελληνικη οικονομία «βασίζεται»(υπάρχει ακόμα ως τέτοια!) στην παροχή υπηρεσιών.
Το εργατικό δυναμικό υπάρχει τα μηχανήματα υπάρχουν τα λιμάνια και οι δρόμοι υπάρχουν, ο ορυκτός πλούτος υπάρχει, η θάλασσα υπάρχει κτλ κτλ. Το που επιλέγει η αστική-άρχουσα- τάξη να επενδύσει γιατί να μας αφορά;
no11888
3 Νοεμβρίου, 2011 4:48 μμ
Οχι ρε συ τι να μας αφορα.Ασημαντο το προβλημα να εχει εκπαιδευτει το μισο εργατικο δυναμικο να χαμογελαει και να κοπαναει πληκτρα συγκεντρωμενο σε μια πολη,και τωρα να επιστρεψει με το ζορι για να καλλιεργησει ανυπαρκτα χωραφια με ανυπαρκτα μηχανηματα ,σε μια νυχτα.Τα λιμανια τι να τα κανεις;Θα ξεσκιστεις στις εισαγωγες ή στις εξαγωγες.Ο ορυκτος πλουτος ειναι το καρβουνο και ο βωξιτης;Δε εχω σκοπο να ειρωνευτω(αν και αυτο κανω 🙂 ),αλλα καλο ειναι οι μελλοντικοι σχεδιασμοι να ξεπερασουν το σταδιο «του ποδαριου» και της επαναλλαμβονομενης μπλαμπλαλογιας και να περασουν στο σταδιου του σοβαρου σχεδιασμου με καποια ελπιδα προοπτικης,μιας και γινεται λογος για κρατικο σχεδιασμο – για να μην ξεχνιωμαστε.
Αν ο σκοπος ειναι να συτηρουμαστε σε ζωη ,οπως στην παλαι ποτε κραταια ΕΣΣΔ,θα προτιμησω την καπιταλιστικη διαχειριση του κρατους.Ελπιζω τουλαχιστον να εχω την δυνατοτητα εξοδου απο τη χωρα σε περιπτωση που τα λιμανια και τα ορυκτα δε φερουν αποτελεσματα και ο λαος αρχισει τις διαμαρτυριες απο την πεινα.
Sanava Bits
3 Νοεμβρίου, 2011 5:25 μμ
Είναι παγκόσμια πρωτοτυπία να έχεις τη μισή χώρα σε ένα αστικό κέντρο και να ξέρει (και να ονειρεύεται) να χτυπά πλήκτρα και να χαμογελάει.
Σε συνδυασμό με την ύπαιθρο που είναι τσιμεντοποιημένη, δρομοχαραγμένη και σκουπιδομπαζομένη δλδ προβληματική και για αγροτική και για τουριστική εκμετάλλευση, είναι με διαφορά το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχουμε σαν χώρα όχι μόνο όσο αφορά τη σοσιαλιστική προοπτική αλλά την ίδια την επιβίωση.
rednready2
3 Νοεμβρίου, 2011 6:17 μμ
θα ήθελα πολυ να δω τις πηγές των στατιστικών σου.
Από το συντηρούμαστε στη ζωή ώς τον καταναλωτισμό δεν υπάρχει τίποτα άλλο;
Το «καπιταλιστική διαχείριση του κράτους» τι ακριβώς σημαίνει;
για την προσπάθεια να ειρωνευτείς 3 στα 10.
rednready2
3 Νοεμβρίου, 2011 6:26 μμ
ν1188
θα ήθελα πολυ να δω τις πηγές των στατιστικών σου.
Από το συντηρούμαστε στη ζωή ώς τον καταναλωτισμό δεν υπάρχει τίποτα άλλο;
Το “καπιταλιστική διαχείριση του κράτους” τι ακριβώς σημαίνει;
για την προσπάθεια να ειρωνευτείς 3 στα 10.
no11888
3 Νοεμβρίου, 2011 6:56 μμ
readn ready
Τι στατιστικα θελεις;
Αναφερομαι στο καπιταλιστικο κρατος,Και εγω ψαχνω αυτο το ενδιαμεσο αλλα δεν το βρισκω πουθενα.
rednready2
3 Νοεμβρίου, 2011 7:44 μμ
Το εργατικό δυναμικό εκπαιδεύτηκε στο μεν, μπορεί να εκπαιδευτεί στο δε!
Το ενδιάμεσο που ψάχνεις είναι αυτό που έχασες: Καπιταλισμός με «ανθρώπινο πρόσωπο». Την άποψη πως ο καπιταλισμός μπορεί με θεσμούς να είναι δίκαιος.(κουκουρουκου)
(Το ενδιάμεσο ,χρονικά, είναι να αναμένουμε να δεήσει ο Μανιτού και να μας κάνει τη χάρη αφού χορέψουμε το «χορό των πνευμάτων.»)
Αλλά δε μου είπες
τα στοιχεία για το εργατικό δυναμικό που τα βρήκες και τα παρουσιάζεις ως θέσφατο;
no11888
3 Νοεμβρίου, 2011 8:30 μμ
readn ready
για ενδιαμεσο εκανες λογο εσυ.Μην αρχιζεις τις κωλοτουμπες τωρα και τα παιχνιδια νοηματων.
http://tsak-giorgis.blogspot.com/2011/10/y-k.html ολοκληρο το αρθρο ειναι εξαιρετικο.
χρειαζεσαι επισημα στατιστικα για να κατανοησεις την κατευθυνση του καπιταλισμου στον τομεα των υπηρεσιων;
«Το εργαττικό δυναμικό εκπαιδεύτηκε στο μεν, μπορεί να εκπαιδευτεί στο δε!»
Τι μας λες σοβαρα;Να πας εσυ να εκπαιδευτεις στο δε!Ακου εκει.Γιατι το περασες το εργατικο δυναμικο, για κανενα λαστιχο παντος καιρου και συνθηκων;Δεν μας φτανουν τα καπιταλοσκυλα που δεν ξερουν τι θελουν απο γνωσεις, θα γινουμε και λαστιχα της Παπαρηγα.
Sanava Bits
3 Νοεμβρίου, 2011 8:34 μμ
«Τι μας λες σοβαρα;Να πας εσυ να εκπαιδευτεις στο δε!Ακου εκει.Γιατι το περασες το εργατικο δυναμικο, για κανενα λαστιχο παντος καιρου και συνθηκων;Δεν μας φτανουν τα καπιταλοσκυλα που δεν ξερουν τι θελουν απο γνωσεις, θα γινουμε και λαστιχα της Παπαρηγα.»
αυτό τώρα τι είναι; διαμαντοπουλισμός από την ανάποδη;
no11888
3 Νοεμβρίου, 2011 8:39 μμ
οχι,αγανακτηση.
rednready2
3 Νοεμβρίου, 2011 9:16 μμ
@11888 και αλλα νουμερα, τυχαία ή μη
Εκτός από την ξεβολεμένη πάρτη σου, ακούς ποτέ κάποιον άλλο;
Δεν θα γίνεις λάστιχο της Παπαρήγα. Θα σε κάνουμε Υπερβατικό Ποπολάρoο Σερβιτόριο ή Μεγενθυμένο Τυροειδη Πατατούχα ή Εκκωφαντικό Φαντη Μπαστούνι ή ότι άλλο έχεις σπουδάξει(ιεκ νυχοκοπτικής, ΤΕΙ Αβγοκουρευτικής κτλ κτλ)
Εξαλλου,
purus mathematicus, purus asinus
κουκουρουκουουουουουουουουου!
( troliente σου βρήκα έναν σαν κι αυτόν που λέγαμε σπέυσεεε !)
no11888
3 Νοεμβρίου, 2011 9:27 μμ
«Εκτός από την ξεβολεμένη πάρτη σου, ακούς ποτέ κάποιον άλλο»
Ναι ακουω αυτους με αντιμετωπιζουν σαν ισο ανθρωπο και οχι σαν εργατικη μηχανη/ψηφοφορο προς ικανοποιηση ατομικων/πολιτικων φιλοδοξιων.
Αλλο τιποτα ενδιαφερον εχεις να ρωτησεις πολυ το ζαλισαμε και δεν εχω και ορεξη.
mitera
3 Νοεμβρίου, 2011 12:41 μμ
Όλα τα Προτεκτοράτα εμφανίζουν τ΄ ακόλουθα γενικά χαρακτηριστικά:
1. Δημιουργούνται με συνθήκες πλην όμως αδυνατούν να συνάψουν τα ίδια διεθνείς συνθήκες. (δηλ. μούγκα στη στρούγκα)
2. Διατηρούν διεθνή προσωπικότητα και ίδιο έδαφος που διακρίνεται από το έδαφος του κράτους που ασκεί προστασία. (για τα μάτια του κόσμου)
3. Πόλεμοι που τυχόν διεξάγει κράτος που ασκεί προστασία δεν σημαίνει αυτοδικαίως και πόλεμος του Προτεκτοράτου.(αλλοίμονο…δίκη μας δουλεία είναι ο ορυκτός πλούτος της χώρας ο ήλιος ο αέρας κλπ;)
4. Οι υπήκοοι του Προτεκτοράτου διατηρούν δική τους ιθαγένεια, διαφορετική των πολιτών του κράτους που ασκεί προστασία.(τυχαία η διδασκαλία της Γερμανικής και Γαλλικής απο το δημοτικό;Πως θα σερβίρουμε;ε;;;)
5. Κατά συνήθη κανόνα το Προτεκτοράτο παραχωρεί την άσκηση των δικαιωμάτων της εξωτερικής προστασίας του ή μέρους αυτής στο κράτος που ασκεί την προστασία.(ε καλά.. εδώ το μεγάλο ξεμπρόστιασμα)
6. Τέλος το Προτεκτοράτο διατηρεί την εσωτερική του αυτονομία, διοίκηση κ.λπ. χωρίς να μεταβάλλεται το διοικητικό του σύστημα.(ε, κάποιος πρέπει να μαζεύει και τους φόρους απο τους αγράμματους ιθαγενείς)
Κι έλεγα γιατί γουργουρίζει το στομαχι μου!!
katy
3 Νοεμβρίου, 2011 12:42 μμ
“Πρόσφατα με ρώτησαν αν θα απολύσω κάποιον υπάλληλο που έκανε ένα λάθος
που κόστισε στην εταιρεία 600.000$. «Όχι», απάντησα, «μόλις ξόδεψα 600.000$ για να τον εκπαιδεύσω. Γιατί θα ήθελα να χρησιμοποιήσει κάποιος άλλος την εμπειρία του;»
Thomas Watson (1874-1956), Aμερικανός, Ιδρυτής της ΙΒΜ.
Τρελλό γέλιο!!!
parameter λ
3 Νοεμβρίου, 2011 12:44 μμ
» …Έφτασαν στον έσχατο εκβιασμό του ελληνικού λαού, παίζοντας με τον εθνικό διχασμό και απαξιώνοντας εντελώς το λαό της χώρας.»
Άκυρη τοποθέτηση, πιπίλα που βάζει στο στόμα η δεξιά. Ένα δημοψήφισμα λοιπόν, διχάζει την κοινωνία; Αυτή η πρόταση τουλάχιστον διασφάλιζε μια 2η ευκαιρία, μάλλον πάει αυτό το σενάριο, οπότε ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ. Αυτό μόνο ως παρατήρηση, κατά τ΄άλλα συμφωνώ, ΕΜΕΙΣ.
simon
3 Νοεμβρίου, 2011 12:45 μμ
Εγώ το εξέλαβα ως «ή αυτοί θα εξαφανισθούν ή εμείς», γι’ αυτό και το «αυτοί». Τα ίδια λέμε.
Ωστόσο, αν και για την ηττοπάθεια δεν διαφωνώ, για την ήττα, τουλάχιστον ως σοβαρή προοπτική, δεν αγωνίζομαι. Είμαι οπαδός του Σουν Τσου.
Xanadu
3 Νοεμβρίου, 2011 1:31 μμ
«Έφτασαν στον έσχατο εκβιασμό του ελληνικού λαού, παίζοντας με τον εθνικό διχασμό»
οταν γραφεις «εθνικο διχασμο» τι εννοεις; για ποιο λογο και μεταξυ ποιων;
εκτος και αν εννοεις οτι η κυβερνηση αναπαραγει το μυθο περι εθνικου διχασμου
rednready2
3 Νοεμβρίου, 2011 1:41 μμ
🙂 😉 🙂 😉
Γεια! πως παν τα ντου; ντουντουντου ντουντουντου ντουντουντου;
καλησπερα, σ αφήνω τώρα γιατί λαλάει ο Πάσχας!
koula
3 Νοεμβρίου, 2011 1:44 μμ
αντε ξεκολλα και συ μωρε… εδω χανουμε τον ΓΑΠ.. και ο νους σας στο φλέιμινγκ …
rednready2
3 Νοεμβρίου, 2011 3:02 μμ
@κουλά(κουλά)
Ηρεμείστε μανδάμ! Αν δεν κανουμε και χιούμορ θα πάρουμε στα σοβαρά τη μηδαμινότητα μας.
Xanadu
3 Νοεμβρίου, 2011 1:47 μμ
😆 😆 😆
δεν ξερω ρε γαμωτο, χαθηκα λιγο 😦 μηπως σου βρισκεται το τελευταιο τευχος του Καθοδηγητη; 😉 😉 😉
rednready2
3 Νοεμβρίου, 2011 3:04 μμ
Το «Σπίτι και Διακόσμηση» κάνει;
(την τελευταία πως την κάνεις;)
Xanadu
3 Νοεμβρίου, 2011 3:07 μμ
οχι δεν κανει, γιατι δεν εχω σπιτι 😦 😦
: lol :
rednready2
3 Νοεμβρίου, 2011 3:14 μμ
να προτείνω «Κυνηγεσία Κυνοφιλία» ή το «Κουιζ τόμος»;
(θενκσ για το άλλο)
ΔΝΤ
3 Νοεμβρίου, 2011 1:34 μμ
Ηρθε η ωρα του νεου ηγετη!!!! Αληθεια ποιος ειναι?
Παπαδήμος;
3 Νοεμβρίου, 2011 1:56 μμ
Μαλλον εγώ
BandieraRossa
3 Νοεμβρίου, 2011 1:39 μμ
Εμείς!
anton555
3 Νοεμβρίου, 2011 2:00 μμ
Ωραιοι.Ο πολλαπλος εκβιασμος απ’ο,τι φαινεται πιανει μια χαρα.Θελανε παση θυσια να εγκλωβισουν το λαο σε μια μαλακισμενη «εθνικη ενοτητα». Ολα καλα λοιπον. Η κυβερνηση πεφτει αλλα απ’ο,τι φαινεται αλλα το κενο δε θα το καλυψει ο λαος με την ψηφο του αλλα μια κυβερνηση εθνικης σωτηριας-express,ισα ισα για να ψηφιστει η Συμβαση με τους πολυποθητους 180 βουλευτες.Ειδικα τωρα που μετα την κινηση του ΓΑΠ για το δημοψηφισμα,το μονο που ακους ειναι ποσο καλη ειναι αυτη η γαμημενη συμφωνια.Καταφεραν με ενα σμπαρο,να πιασουν ολα τα τρυγονια,χωρις αντιρρησεις,χωρις διαπραγματευσεις,με πανικο κι υψοφοβια.Οι εκλογες λοιπον μπορουν να περιμενουν για αργοτερα.Μετα την «τακτοποιηση»,οταν πλεον δε θα αποτελουν ιδιαιτερο ρισκο για κανεναν.Γεια σου ρε Παπανδρεου.Απο εντελως αχρηστος,εγινες ο νο 1 κινδυνος ολοκληρου του πλανητη! «Μην κουνηθει κανεις! Θα ξαμολυσω το Γιωργακι…»
anton555
3 Νοεμβρίου, 2011 2:16 μμ
To θεμα λοιπον ειναι να μην ψαρωσουμε.Εκβιασμους εσεις? «Οχι» εμεις.
Θα πεθανετε στην πεινα» εσεις? «Απο που θα φυγετε» εμεις.»Θα ερθει χουντα» εσεις? «Θα τους μαμησουμε κι αυτους» εμεις…Γαμω τον ΓΑΠ και το ΠΑΣΟΚ,αλλα οπως λενε κι εδω κατω «Γαμω και τς υπολοιπους». Οσοι κι αν το ψηφισετε,παλι απεναντι σας ειμαστε.
Sanava Bits
3 Νοεμβρίου, 2011 2:03 μμ
Σκάει από λεπτό σε λεπτό (από το δίκτυο «minesota gardentrees & flowers news») – ο ΓΑΠ παραιτείται και προτείνει εκλογές σε 6 μήνες με μεταβατικό πρωθυπουργό τον ΓΓΠ
Xanadu
3 Νοεμβρίου, 2011 2:08 μμ
παντως εγω δε συμμεριζομαι την αισιοδοξια του «ο λαός απαντά με συνέχιση και κλιμάκωση του αγώνα και της ταξικής πάλης.»
ρε παιδια, σορυ αλλα στην ιδια χωρα ζουμε; ποια ταξικη παλη; ποιος αγωνας; και κυριως σε ποιο πλανήτη;
μακαρι να ηταν ετσι αλλα ας ειμαστε ρεαλιστες
η αληθεια ειναι οτι τα τελευταια 2 χρονια εχουν γινει παρα πολλες κινητοποιησεις οι οποιες μαλιστα συγκεντρωσαν αρκετα περισσοτερο κοσμο σε σχεση με λιγα χρονια πιο πριν
η σύσταση ομως του κόσμου που διαμαρτυρεται και «αγανακτει» (εκτος απο αυτων που ουτως ή αλλως συμμετεχουν στους κοινωνικους αγωνες) αποτελειται απο συντεχνιτες που διαμαρτυρονται για το στενο συντεχνιακο τους συμφερον και μετα βριζουν ολους τους υπολοιπους (αναριθμητα παραδειγματα) και απο απογοητευμενους καταναλωτες που δεν εχουν πλεον αυτη τη δυναμη στο βαθμο που θα τους εκανε να αισθανονται ικανοποιημενοι
βεβαιως υπαρχει και μια μεριδα ανθρωπων που εχουν φτασει πολυ χαμηλα και αντιμετωπιζουν προβλημα επιβιωσης
αλλα δυστυχως τα χαρακτηριστικα δεν ειναι αυτα τα οποια θα θελαμε να ειναι
dimi
3 Νοεμβρίου, 2011 2:17 μμ
οπως τα λεει η xanadu ειναι, κ τα εχω επισημανει κ εγω αρκετες φορες.
τεσπα, θα δουμε.
παντως, για να μην ξεχνιομαστε.. στα @@ μας τα ψευτοδιλληματα και στα @@ μας οι καλτσες.
ε, rising galaxy?
ps: χτες δυστυχως προλαβα μια ωρα. καταλαβα και 1-2 πραγματα απο την συνελευση, αλλα δν ειναι ωρα και τοπος αυτος, για τετοια συζητηση.
BandieraRossa
3 Νοεμβρίου, 2011 3:05 μμ
Η διαδικασία ταξικής ωρίμανσης περνάει από διάφορα στάδια. Κι οι συντεχνίτες, κι οι καταναλωτές και γενικά όλοι οι υπνωτισμένοι του μικροαστικού παράδεισου του ’80 & ’90, θα αναγκαστούν να αναθεωρήσουν πράγματα και καταστάσεις.
dimi
3 Νοεμβρίου, 2011 3:13 μμ
οπως τα λες Rossa, αλλα οχι τοσο συντομα , οπως το επισημαινουν ΚΑΙ πολλοι εδω μεσα.
εκτος και αν απο την μια στιγμη στην αλλη , ο λαος αποκτησει πολιτικη συνειδηση..
δν το νομιζω, και δν το πιστευω.
no use for a name
3 Νοεμβρίου, 2011 2:24 μμ
Είναι νομίζω αρκετά φανερό πια, πως πάμε για μεταβατική κυβέρνηση-κυβέρνηση εθνικής ενότητας που σε ένα σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα θα διοργανώσει και εκλογές για να αποφανθεί ο λαός.Στο μεταξύ και στο ενδιάμεσω βέβαια αυτή η κυβέρνηση έκτατης ανάγκης θα φέρει στη βουλή προς ψήφιση τη δανειακή σύμβαση της 26ης Οκτωβρίου,η οποία όπως φαίνεται ξεκάθαρα πια, θα ψηφιστεί από μεγάλο τμήμα της βουλής,μια και έτσι όπως υποστηρίζουνε όλα τα τσιράκια της εκάστοτε εξουσίας θα διασφαλιστεί η σύνέχιση της παρουσίας της χώρας στην Ευρώπη.Κάποιοι βιαστηκά πανηγυρίζουν την πτώση αυτής της κυβέρνησης.Αυτό που έρχεται και είναι πολύ χειρότερο,δεν το βλέπει κανείς?
Λοιπόν,αρκετά το κούρασα για σήμερα,πάμε στην ουσία…
Sanava Bits
3 Νοεμβρίου, 2011 2:25 μμ
γαμάτη γελοιογραφία:
no use for a name
3 Νοεμβρίου, 2011 2:26 μμ
λάθος ντέ…αυτό ήθελα να πω
no use for a name
3 Νοεμβρίου, 2011 2:29 μμ
τί σκατά???ότι και να γράψεις το which side are you on ανεβάζει το μηχάνημα?τόσο πολύ του άρεσε???
rocknrollfever
3 Νοεμβρίου, 2011 2:31 μμ
No Pasaran!
Venceremos!
oldboy99
3 Νοεμβρίου, 2011 2:31 μμ
Πάπαλα ο ΓΑΠ. Θέμα ωρών είναι η πολιτική του κηδεία!
Για να δούμε τι άλλο υπάρχει σε διαθέσιμο-ους σωτήρας-ες…
…διαλέεεεεεεχτεεεεεε!
Mitsaras
3 Νοεμβρίου, 2011 2:32 μμ
Το αφεντικό τρελάθηκε 🙂
oldboy99
3 Νοεμβρίου, 2011 2:34 μμ
Το avatar σου…ήταν η αιτία!!!!! 😛
Mitsaras
3 Νοεμβρίου, 2011 2:37 μμ
🙂 Alfred Neuman για Πρωθυπουργό, ΤΩΡΑ!
http://en.wikipedia.org/wiki/Alfred_E._Neuman
ξέσβουρος
3 Νοεμβρίου, 2011 3:02 μμ
Αίγυπτο θέλουν να μας κάνουν (εννοώ μόνο τα άσχημα) με «μεταβατικές» κυβερνήσεις και στρατούς να ελέγχουν στο δρόμο.
σήμερα έχουμε εκτροπή. Εκτροπή που οι περισσότεροι από εμας – είναι σίγουρο – δεν έχουμε ξαναζήσει παρόμοια.
χεσμένο το αστικό πολιτικό σύστημα φιλάει τον κώλο των αφεντάδων του. οι μαριονέτες έχουν πάθει κωλοπιλάλα.
η αριστερά φοβισμένη στη γωνία.
ο λαός όμως δεν φοβάται.
στο δρόμο συντρόφια. στο δρόμο. στις γειτονιές, στις συλλογικότητες, στους χώρους εργασίας. ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ η χούντα που ονομάζουν κυβέρνηση «μεταβατική», «οικουμενική», «εθνικής σωτηρίας» ή «συνεργασίας».
και σήμερα και κάθε μέρα εκατοντάδες χιλιάδες να αγωνιζόμαστε για τα δικαιώματά μας.
ξέσβουρος
3 Νοεμβρίου, 2011 3:08 μμ
αν αναγνωρίσει η Αριστερά τη νέα χουντική κυβέρνηση και το νέο χουντικό κυνο-βούλιό της, θα είναι για κλάμματα.
τώρα είναι η ώρα της αποχώρησης και της μαζικής αντίστασης.
oldboy99
3 Νοεμβρίου, 2011 3:11 μμ
…συμφωνώ και με συνοπτικές διαδικασίες μάλιστα!
ξέσβουρος
3 Νοεμβρίου, 2011 3:11 μμ
το άρθρο του Κούλογλου
tvxs.gr/node/74837
κατάντια.
Sanava Bits
3 Νοεμβρίου, 2011 3:21 μμ
γιατονπούτσογλου
rocknrollfever
3 Νοεμβρίου, 2011 3:16 μμ
Kι όμως οι Καζάκηδες βγαίνουν και κράζουν την αποχή…
risinggalaxy
3 Νοεμβρίου, 2011 3:42 μμ
μεγάλη επιτυχία, ήρθαν για να μας σώσουν !
ποιοι?
το «εμείς» ρε !
μα ποιο «εμείς»?
το συγκεκριμένο «εμείς».
Μα το «εμείς» δεν είναι ένα..
ιένα είν’το «εμείς»
dimi
3 Νοεμβρίου, 2011 4:50 μμ
ειχα πιασει κουβεντα με μια παρεα και λεγαμε τοτε «το επομενο σταδιο ειναι ο τεχνοκρατισμος»..κ τσουπ..να το και το ονομα του παπαδημου..
γαλαξια, περασα χτες. ησουν?
risinggalaxy
3 Νοεμβρίου, 2011 7:20 μμ
ναι , εσύ ποιος ήσουν? αχαχχα
Revolted_Tzeny
3 Νοεμβρίου, 2011 7:35 μμ
Εμείς της γης οι κολασμένοι…
dimi
3 Νοεμβρίου, 2011 8:31 μμ
αυτος που ειχε τα πιο κοντα μαλλια εκει μεσα κ καθοταν ψηλα.
ξέσβουρος
3 Νοεμβρίου, 2011 3:51 μμ
δεν έχουν ψηφίσει και νέο εκλογικό νόμο… καταλαβαίνετε την απόγνωσή τους.
η «μεταβατική» κυβέρνηση θα έχει πολύ δουλειά.
να νοθέψει ακόμη περισσότερο τα όποια ψιχία δημοκρατίας και αναλογικότητας έχουν απομείνει.
ξέσβουρος
3 Νοεμβρίου, 2011 6:02 μμ
αυτοί ενώθηκαν… εμείς…;;;;
Spin
3 Νοεμβρίου, 2011 6:08 μμ
μια χαρα εσείς???
risinggalaxy
3 Νοεμβρίου, 2011 7:21 μμ
εμείς ποιοι εμείς?
Revolted_Tzeny
3 Νοεμβρίου, 2011 7:36 μμ
Εμεις της γης οι κολασμένοι..
katy
4 Νοεμβρίου, 2011 7:17 πμ
Ξέρεις ξέσβουρε, μου θύμισες, το παλιό εκείνο ανέκδοτο.
Κάτι νταγλαράδες κακομούτσουνοι, ξυλοφορτώνουν τύπο, για να τον κάνουν να ξεράσει όσα ξέρει:
– Μίλα ρε, μίλα, με μας είσαι ή με τους άλλους;
– Με σας είμαι βρε παιδιά, μη βαράτε άλλο.
(Συνεχίζουν οι νταγλαράδες το ξύλο).
– Γιατί βαράτε βρε παιδιά; Αφού σας είπα, με σας είμαι.
– Εμείς είμαστε οι ΑΛΛΟΙ.
astroploio
9 Νοεμβρίου, 2011 12:44 πμ
Παρατηρήστε την ανυπαρξία γεωγραφικών λεπτομερειών καθώς και την ανυπαρξία ειδήσεων επί του θέματος.
http://www.opengov.gr/minenv/?p=3048
Επίσης, σας μεταφέρω διάλογο γνωστού επιχειρηματία της περιοχής με γνωστό του (δυστυχώς δεν μπορώ να έχω διασταυρομένα αποδεικτικά στοιχεία):
– Με 3-4 γνωστούς μου επιχειρηματίες σκεφθήκαμε να κάνουμε προσφορά για την αγορά της «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΖΑΧΑΡΗΣ Α.Ε.» (όπως μπορείτε να πληροφορηθήτε και από ‘δώ: http://www.paraskhnio.gr/index.php?option=com_k2&view=itemlist&task=tag&tag=%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE+%CE%92%CE%B9%CE%BF%CE%BC%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%B1+%CE%96%CE%AC%CF%87%CE%B1%CF%81%CE%B7%CF%82&Itemid=81) με κύκλο εργασιών όπως εδώ: http://www.ebz.gr/profile4.htm με προσφορά 70.000.000 €.
Όταν λοιπόν παρουσιάσαμε την προσφορά στην αρμόδια επιτροπή διενέργειας διαγωνισμού μας πληροφόρησαν «διακριτικά» ότι η εταιρεία ΗΔΗ (χωρίς να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία κατάθεσης προσφορών) έχει πωληθεί σε Γερμανική εταιρεία.
Σε παρένθεση τα δικά μου σχόλια που δεν νομίζω να επηρεάζουν το συλλογισμό σας.
Μας αγοράζουν ήδη αγαπητοί μου, αν νομίζετε ότι έχουμε την πολυτέλεια της διαλογικής δεν ξέρω πια τι να ελπίζω.
Ο καθένας κάνει τις προσπάθειές του:
http://gnomikilkis.blogspot.com/2011/11/blog-post_7804.html?spref=fb
ίσως θα έπρεπε να κάνω νέο θέμα μιας και ποστάρω καθυστερημένα, αλλά ήταν σχόλιο που παρακολουθούσα και ευεργετικά ανησυχητικό το σχόλιο του «ξέσβουρου».
antinemecis
3 Νοεμβρίου, 2011 8:51 μμ
Αυτό που ζούμε είναι ένα απέραντο θέατρο του παραλόγου που είναι προσυμφωνημένο με ένα και μόνο σκοπό… Να υπογραφεί πάσει θυσία με ευρύτερη συναίνεση η νέα δανειακή σύμβαση της απόλυτης υποδούλωσης και ξεπουλήματος της χώρας, ώστε να νομιμοποιηθεί και η προηγούμενη που είναι νομικά στον αέρα…
Το κόλπο του δημοψηφίσματος βάζει τη νομιμοποιητική βάση σε όλο αυτό το κόλπο… Όταν ανοίγει η συζήτηση για κάτι σημαίνει ότι το αποδέχεσαι ως υφιστάμενο και συμφωνείς ή διαφωνείς μαζί του! Σκεφτείτε ότι όλη η συζήτηση άνοιξε χωρίς καν να υπάρχει η περίφημη νέα δανειακή σύμβαση!!!
Παραδέχομαι ότι ούτε κι εγώ στην αρχή το είχα σκεφτεί έτσι και μάλιστα είχα μία διαφωνία με ένα φίλο που του έλεγα ΚΑΙ εκλογές ΚΑΙ δημοψήφισμα! Τότε μου είπε: Mην πέφτεις στην παγίδα… Οποιαδήποτε αποδοχή συζήτησης για τη νέα σύμβαση όπως πλασάρεται (υπόλοιπο της παλιάς συν τη νέα) σημαίνει νομιμοποίηση των όσων αυθαίρετων και αντισυνταγματικών έχουν γίνει ως τώρα και μάλιστα από τον ίδιο το λαό… Δείτε το κι έτσι! Νομίζω ότι υπάρχει βάση σε αυτό…
Την Τρίτη, με αφορμή το ως τότε θέατρο (που ακόμα συνεχίζεται…) έγραψα ένα σχετικό άρθρο για το όλο σκηνικό που άρχισε να δημιουργείται από τον πανικό τους μετά τη λαϊκή οργή της 28ης Οκτωβρίου! Αν θέλετε διαβάστε το… http://wp.me/pAROf-m1
egypt revolt
9 Νοεμβρίου, 2011 11:31 μμ
Εξέγερση στην Αίγυπτο