Για μία σειρά από λόγους απέφυγα να πάρω προσωπική θέση πάνω στα δυσάρεστα γεγονότα που έλαβαν χώρα κατά την απεργιακή κινητοποίηση της 20ης Οκτωβρίου. Ένας από αυτούς (αλλά όχι ο μοναδικός) ήταν ένα πρόβλημα υγείας που δεν μου επέτρεψε να κατέβω στο Σύνταγμα ώστε να έχω μία άμεση θεώρηση των πραγμάτων. Έτσι, δυσκολεύομαι για την ώρα να καταλήξω σε οριστικά συμπεράσματα, παρ’ όλο που πολλές σκέψεις έχουν περάσει από το μυαλό μου. Στον Παραλληλογράφο εμφανίστηκαν μία σειρά από αναρτήσεις οι οποίες προσπαθούσαν να κάνουν μία αποτίμηση είτε έξω από το δίπολο ΠΑΜΕ – Α/Α χώρος, είτε μονομερώς από την πλευρά του Α/Α χώρου. Ωστόσο υπάρχει και η πλευρά του ΠΑΜΕ, αναφερόμενος κυρίως στους χιλιάδες αγωνιστές και συντρόφους μου που συσπειρώνονται σε αυτό. Ως εκ τούτου αναδημοσιεύω ένα σχετικό κείμενο από το blog Σφυροδρέπανο με τον “προβοκατόρικο” τίτλο* (προς απογοήτευση κάποιων) και με την ακόμα πιο “προβοκατόρικη” κατακλείδα (προς απογοήτευση επίσης κάποιων άλλων). Να τονίσω πως δε με ενδιαφέρει στην παρούσα φάση μία όσο το δυνατόν αντικειμενική ματιά, αλλά να ακουστεί η πλευρά του ΠΑΜΕ χωρίς όμως τους λαρυγγισμούς εκείνους που ενοχλούν τα ευαίσθητα αυτιά μου (απ’ όπου κι αν προέρχονται). Ακολουθεί το κείμενο:
____________________
Στο προηγούμενο κείμενο, ο ηλίας από το μελιγαλά άφησε ένα μεστό σχόλιο για τις απεργίες στα πρώτα χρόνια της μεταπολίτευσης, όπου τις παρουσίαζε σα μια μικρογραφία του πολέμου με διοίκηση, τακτική και εφεδρείες. Συνέχεια της πολιτικής με άλλα μέσα, όπως θα έλεγαν ο βλαδίμηρος κι ο φον κλαούζεβιτς. Αμφιβάλλω όμως αν είχε φανταστεί ότι το σχόλιό του, θα ‘ταν προφητικό. Κι ότι σε αυτόν τον πόλεμο θα θρηνούσαμε και νεκρό.
Σήμερα θα έπρεπε κανονικά να μιλάμε για το πλήθος των απεργών που διαδήλωσαν και τις προοπτικές που ανοίγει. Ή να σχολιάζουμε τα παραλειπόμενα και τα ευτράπελα της πορείας. Τον καντινιέρη με τα χοτ-ντογκ, που έμεινε ατάραχος και δεν το κούνησε ρούπι, όταν χόντρυνε το σκηνικό. Το κομμάτι της περιφρούρησης απέναντι απ’ τους απόστρατους των ειδικών δυνάμεων, που αν έκαναν ντου για να περάσουν, ίσως και να τις τρώγαμε. Μέχρι που μιλήσαμε στη διάλεκτό τους κι υποχώρησαν.
Τις διαρκείς αναφορές στα μεγάφωνα για τη λυκοσυμμαχία της εε και την πλουτοκρατία. Και τους απαραίτητους συνειρμούς με τον ντίσνεϊ. Κάτω ο κακός λύκος κι οι μουργόλυκοι. Κάτω η τρόικα των μικρών εξερευνητών κι η χούντα των χιούι-λιούι-ντιούι. Να εθνικοποιηθεί το θησαυροφυλάκιο του σκρουτζ μακ ντακ.
Και μια σπανιόλα, εδώ στο βορρά, που ρωτούσε ποια διαδήλωση είναι αυτή. Και της τα είπα σπαστά κι απλοϊκά, για να συνεννοηθούμε. Εδώ είναι οι comunistas. Κι ίσως να τρόμαξε η κοπέλα. Μα τόσο πολλοί είναι αυτοί οι comunistas; Κι όλο αυτό το ποτάμι που συσπειρώνουν; Κάπως έτσι πρέπει να σκέφτηκαν και τα αστικά επιτελεία, κι έδρασαν αναλόγως, για να μη γίνουν οι φόβοι τους πραγματικότητα.
Η χτεσινή μέρα είχε εντελώς διαφορετικές προοπτικές. Πρώτα και κύρια, γιατί ήταν απ’ αυτές που ανοίγει το μάτι να πιάσει όλο τον κόσμο, τη λαοθάλασσα γύρω του, και ανοίγει μαζί κι η ψυχή σου, η περηφάνια για την τάξη σου και τον αγώνα της. Και πάντα μένει κάτι απ’ έξω. Αδύνατο να το χωρέσεις, να το υπολογίσεις, να το διατρέξεις πάνω-κάτω, με τα πόδια, ή με το βλέμμα.
Δεύτερον γιατί συνέβη κάτι πραγματικά σπουδαίο, ανεξάρτητα απ’ τις -μη- διαρροές του κομματικού λόχου που γαντζώθηκε απελπισμένα στις έδρες του και ψήφισε τα πάντα, γιατί –ξέρει πως- δε θα τις ξαναβρεί. Το παμε συγκρούστηκε με τους μηχανισμούς του παρακράτους, κατάφερε να περιφρουρήσει την πορεία του και να κρατήσει την πλατεία, κάνοντας αυτό που θα έπρεπε να είχε γίνει πολύ καιρό τώρα, από άλλους χώρους. Αλλά δεν το έκαναν.
Γιατί; Γιατί εμείς δεν είμαστε κνατ… γιατί τα παιδιά είναι κομμάτι του κινήματος, και συγκρούονται με το κράτος… κι άλλα τέτοια που ακούγονται κάθε φορά που τα παιδιά διαλύουν τις πορείες μετά το δεκέμβρη του 08’. Όμως τα παιδιά είναι βαθύ παρακράτος. Κι αν υποθέσουμε πως δεν είναι, τότε τους αξίζει ειδικός έπαινος, γιατί ούτε το κράτος δε θα τα κατάφερνε καλύτερα στη θέση τους.
Γενικά, η προβοκατορολογία δεν είναι ωραίο πράγμα. Άσε που μπορεί να γίνει ενίοτε εύκολο άλλοθι και να χαθεί η ουσία. Αλλά πώς αλλιώς να το ονομάσεις, όταν γίνεται κατά σύστημα σε κάθε απεργία; Τι άλλο να σκεφτείς, όταν βλέπεις διαδικτυακό συντονισμό και συμβουλές να μας βαράν στα πόδια και στα γεννητικά όργανα, γιατί εκεί δε φοράνε κράνη; Ή όταν μαθαίνεις ότι το ίδιο σκηνικό στήθηκε επί της ουσίας στα γιάννενα και σε άλλες πόλεις;
Όχι, δεν ήταν εμφύλιος μεταξύ διαδηλωτών, όπως έλεγαν κάποιοι. Αυτή η εκδοχή πήγε να γίνει στη θεσσαλονίκη, με τη διαφορά ότι λύθηκε γρήγορα, υπήρχε χώρος για όλους γύρω απ’ το υπουργείο κι οι πιο θερμόαιμοι έριξαν μόνο δυο-τρεις σακούλες με σκουπίδια, από κάδους που έστεκαν ξέχειλοι παραδίπλα. Στην αθήνα ξεκίνησε υποτίθεται έτσι, με τη διαφορά ότι στη συνέχεια έπεσαν μάρμαρα, μολότοφ και κρότου-λάμψης που βρέθηκαν όλως τυχαίως στα χέρια τους.
Εδώ λοιπόν δεν χωράνε μεσοβέζικα πράγματα. Ή θεωρείς τα «παιδιά» κομμάτι του κινήματος που συγκρούεται με το κράτος, οπότε τους δικαιολογείς και τους λούζεσαι. Ή τους θεωρείς κομμάτι του κράτους που συγκρούεται με το κίνημα, ή έστω το προβοκάρει αντικειμενικά, ανεξαρτήτως προθέσεων, και κάνεις κάτι για να ξεκόψεις. Και να κοπεί μαχαίρι αυτή η ιστορία των τελευταίων χρόνων, όπου έχεις χορτάσει χημικά και συγκρουσιακές εκτονώσεις που δεν τις διαλέγεις, δεν τις διεξάγεις με τους όρους σου, και πληρώνεις τα σπασμένα των «παιδιών».
Αντ’ αυτού οι πιο πολλοί χώροι έπαιξαν το παιχνίδι των ίσων αποστάσεων. Με πιο θλιβερή περίπτωση αυτή του μ-λ, που είχε μπει στο στόχαστρο των ίδιων μηχανισμών το καλοκαίρι, στην ίδια πλατεία. Εξίσου τρανταχτή κι η η στάση της ακ, που στους νεκρούς της μαρφίν είχε τελείως διαφορετικό κριτήριο κι έκανε κριτική στις –δολοφονικές- πρακτικές του χώρου, ενώ τώρα θεωρεί αποκλειστικά υπεύθυνο το κουκουέ(!). Και τιμητική εξαίρεση η ανακοίνωση της ανταρσύα, που είναι αξιέπαινη, όχι τόσο για τα αυτονόητα που γράφει, αλλά επειδή για αυτά τα αυτονόητα, θα ακούσει τα εξ αμάξης, απ’ τους συμπαθούντες πέριξ των παιδιών.
Το θέμα είναι αν η ανακοίνωση εκφράζει και τη βάση τους, κι έναν ευρύτερο κόσμο του χώρου, που έχει αναπτύξει σε ανησυχητικό βαθμό αντικομματικά αντανακλαστικά. Όταν μένει το κουκουέ, είναι δεκανίκι του συστήματος, αλλά όταν φεύγει είναι προδοτικό. Φταίει που δε μένει να περιφρουρήσει το σύνολο της πορείας, φταίει όμως κι όταν μένει, γιατί δεν αφήνει να εκδηλωθούν οι συγκρουσιακές διαθέσεις του κόσμου. Αντιφατικές κριτικές, χωρίς ειρμό και νόημα. Επίκριση για την επίκριση.
Δεν καταλαβαίνουν όμως ότι αυτό που προβοκάρεται σε τελική ανάλυση –μεταξύ άλλων- είναι οι όποιες προοπτικές κοινής δράσης –ή έστω ένα λιγότερο ψυχροπολεμικό κλίμα- που θεωρητικά επιδιώκουν. Ποιος θα τολμήσει πχ τώρα να ξαναβάλει θέμα παραμονής του παμε στο σύνταγμα; Και γιατί να μείνει στην τελική; Για να έχουμε πάλι τα ίδια;
Μένεις στο τέλος να αναρωτιέσαι τι ακριβώς θα έλεγαν αν οι ρόλοι ήταν μοιρασμένοι διαφορετικά. Και αν τελικά επιθυμούν πραγματικά κάποιας μορφής ενότητα (στη δράση ή στο περιεχόμενο) όταν η όποια δική τους συνοχή υπάρχει στη βάση του ετεροπροσδιορισμού και σε αυτό το πλην λακεδαιμονίων.
Κι έτσι στον τελικό απολογισμό μένει μια παγωμάρα. Για το νεκρό σύντροφο, και τους γνωστούς που τραυματίστηκαν. Παγωμάρα γιατί κρατήσαμε την πλατεία, αλλά το πληρώσαμε με πολύ ακριβό τίμημα. Ένα θάνατο, που θα πεισμώσει τους συντρόφους και το στενό μας κύκλο, αλλά μπορεί να παγώσει τον πολύ κόσμο, όπως οι θάνατοι στη μαρφίν (και το κίνημα έκανε πολύ καιρό να σηκώσει κεφάλι απ’ την 5η μάη). Και τέλος ένας κάποιος προβληματισμός για το επόμενο χρονικό διάστημα, όπου έχουμε το πολυτεχνείο και τα παιδιά μπορεί να επιδιώξουν βεντέτα.
Η ψυχραιμία αναδεικνύεται στο απόλυτο ζητούμενο των ημερών.
Πηγή: http://sfyrodrepano.blogspot.com/2011/10/blog-post_21.html
*Σημείωση: Ο τίτλος της ανάρτησης είναι εκείνος του πρωτότυπου άρθρου.
Dvořák
23 Οκτωβρίου, 2011 6:53 μμ
kanali
24 Οκτωβρίου, 2011 8:13 μμ
Τα ΚΝΑΤ σε ανέκδοτες φωτογραφίες του 1980
16/12/1979 Η νύχτα του Χημείου
lnsurrection
23 Οκτωβρίου, 2011 6:58 μμ
Ειλικρινά βαρέθηκα
iordanoglou
23 Οκτωβρίου, 2011 7:01 μμ
Μητσάρα, αν τον δεκέμβρη του ’08 δεν πρόκειται να γινόταν κατι λόγω του ότι ο κοσμακης ήταν ακόμα βολεμένος, τώρα ενας δεκέμβρης θα ήταν αρεστος για την ηγεσία του ΚΚ;
koula
23 Οκτωβρίου, 2011 7:05 μμ
«Η ψυχραιμία αναδεικνύεται στο απόλυτο ζητούμενο των ημερών.»
πιάσε
μια ψυχραιμια
μια αυτοκριτικη στη «μέση»
κι ένα καθαρό μυαλό στον καθένα
παρακαλώ, να πάνε στο «4»
γειά σου Mitsara! 🙂
Αθανασία
23 Οκτωβρίου, 2011 7:14 μμ
εγραψες…
Θεά
καριων
23 Οκτωβρίου, 2011 8:44 μμ
Μακραν το καλυτερο σχολιο που διαβασα ολη μερα.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
23 Οκτωβρίου, 2011 7:17 μμ
Tους «άλλους» τους ρώτησα κάτι και δεν πήρα ξεκάθαρη απάντηση (πόσα από τα θύματα της μάχης ήταν του «εχθρού»)
«Εσάς» ρωτάω «από ποιον κρατήσατε την πλατεία;» (με την ελπίδα να πάρω απάντηση – και ξέρω ότι δεν θα είναι «από τους παρακρατικούς»)
selina
24 Οκτωβρίου, 2011 1:11 πμ
Την απάντηση την ξέρεις ήδη, καλό το να προσπαθείς να κρατάς ίσες αποστάσεις, να όμως που έρχεται η ιστορία να σου θυμήσει ότι δε μπορείς.
Να σου απαντήσω λοιπόν , κρατήθηκε η πλατεία από αυτούς που συνήθως διαλύουν τις διαδηλώσεις, αν δε τους ξέρεις να τους μάθεις , αν δε τους βρεις να τους ψάξεις…και μετά να αποφασίσεις τι θα κάνεις εσύ γι΄ αυτό.
Αυτοί που τόσο θέλεις να κατηγορήσεις(δικαίωμα σου) αυτό ήξεραν αυτό έκαναν, κάνε εσύ και κάθε εσύ κάτι καλύτερο από αυτούς, μη ζητάς όμως ευθύνες από αυτούς που κάτι έκαναν.
DrAluca
24 Οκτωβρίου, 2011 1:14 πμ
Αυτοι που διαλυουν τις διαδηλωσεις ειναι τα μελη του δεν πληρωνω και οσοι προσπαθησαμε να περασουμε μεμονομενα?
Δηλαδη μου λες οτι διαλυω πορειες…?
Και δεν μου το χα?
Χαμογελατε…
zalkador
24 Οκτωβρίου, 2011 1:23 πμ
ΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!
DrAluca
24 Οκτωβρίου, 2011 1:28 πμ
Ουτε εσυ μου το χες?
Ειδες τι αποκαλυψεις γινονται εν τω μεσω της νυκτος?
Λεω μετα απο αυτο να το κοιταξω και να το εκμεταλευτω…
Εκτος και αν προκειται για κομματικη προβοκατσια….
Χαμογελατε…
zalkador
24 Οκτωβρίου, 2011 1:40 πμ
Έχει τύχει να ξεχάσεις το Χαμογελατε;;;
DrAluca
24 Οκτωβρίου, 2011 1:47 πμ
Αμε…..αλλα προσπαθω να ειμαι ολο και πιο προσεχτικος….
Και ν ααποφευγω τσοι παγους του Spin…. 😛
Χαμογελατε…
Spin
24 Οκτωβρίου, 2011 1:42 πμ
Μια φορά του το βαλα στον πάγο 😀
Αθανασiα
24 Οκτωβρίου, 2011 10:23 πμ
εγω σου τόχα ρεεεεεεε
εισαι αυτος που διαλύει τις ειρηνικές και μη συγκεντρώσεις 😛
DrAluca
24 Οκτωβρίου, 2011 11:36 πμ
Τις κανω αποκεντρωσεις…..
Θα νομιζει κανεις οτι δεν πλενομαι Αθανασια μου…. 😛
Χαμογελατε…
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
24 Οκτωβρίου, 2011 2:10 πμ
Εγώ από ο,τι θυμάμαι η πλατεία κρατήθηκε τελικά από τα ΜΑΤ και καμιά 300αρια (τους συνήθεις ανθεκτικούς πλέον στα μεταλλαγμένα του υπ.προ.πο) της πλατείας. Διαψεύστε με αλλά μετά την επίδειξη ισχύος -και μακριάς μαλαπέρδας- ομού αι αντιμαχόμεναι δυνάμεις εγκατέλειψαν το πεδίο. Οι μεν διωγμένοι ως το μοναστηράκι και οι δε με στοίχιση και ζύγιση. Αρχίδια κρατήσατε, και σκιουζεμουά για τα γαλλικά μου.
ΥΓ Αυτό περίμενα ως απάντηση. Να καταλαβαίνουμε ποιες είναι οι προτεραιότητες και του ενός και του άλλου.
κώστας
24 Οκτωβρίου, 2011 8:10 πμ
Καταπληκτική λογική:
«Ε, τι καταφέρατε τώρα; Σκοτωθήκατε μεταξύ σας και κράτησαν την πλατεία οι μπάτσοι!»
Και ποιά είναι η λύση;
Μα…η προφανής: Όλα ελεύθερα και χαλαρά, κατά τις 12:30 έρχονται οι σόουμαν, κάνουν το κομμάτι τους και 2-3 η ώρα τρέχουμε όλοι μέσα στα χημικά σπίτι μααααας!!!!
Εκπληκτική σύλληψη!
Ό,τι είναι να ‘ρθει θε να ρθει αλλιώς θα προσπεράσει!
Και για να το πω και πιο τραγουδιστά:
«Que Sera, Sera,
Whatever will be, will be
The future’s not ours, to see
Que Sera, Sera
What will be, will be.»
Αλλά υπάρχει και η άλλη εκπληκτική σύλληψη του Αλαβάνου:
Αφήστε να έρθει κόσμος να γεμίσουν τα πάντα και τότε ο…κόσμος θα επιβάλλει την ειρήνη και την προκοπή!!
Ρε τι πολιτικοί γίγαντες κυκλοφορούν στην αριστερά!
Πάντως απέναντι σε μια τέτοια αριστερά προτιμώ τα τάματα στην Παναγία της Τήνου, τα φυλαχτά, τα ξεματιάσματα και κάθε λογής μέσα που χρησιμοποιεί εδώ και αιώνες ο λαός μας για να διώξει τα κακά πνεύματα. Τουλάχιστον περπατά γονατισμός στο προαύλιο της εκκλησίας, φτιάχνει τα φυλαχτά, λέει τα λόγια της βασκανίας, ΚΑΤΙ ΚΑΝΕΙ δηλαδή, δεν υποτάσσεται «στων μαύρων» του την μοίρα…
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
24 Οκτωβρίου, 2011 9:46 πμ
Κωστάκη (ή όπως αλλιώς σε λένε),
Τι ώρα έφυγε ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΑ το ΠΑΜΕ;
Όταν αποχώρησε το ΠΑΜΕ υπήρχε μπάχαλος στην πλατεία;
κώστας
24 Οκτωβρίου, 2011 4:42 μμ
Προτιμάς τις προσωπικές κόντρες από το να πάρεις θέση;
Καλώς:
Εμένα κώστα με φωνάζουν από τότε που με θυμάμαι, αντίθετα μ’ εσένα που βαφτίστηκες σχετικά προσφάτως zaphod στο tvxs. Αφού λοιπόν σ’ αρέσει τόσο πολύ να παίζεις με τα ονόματα/ψευδώνυμα των άλλων όταν στριμώχνεσαι πολιτικά, από εδώ και στο εξής βάλε κι εσύ το πραγματικό σου όνομα όπως εγώ, στείλε μου να έχω και το mail σου όπως έχεις εσύ το δικό μου, κι άσε τα «zaphod» και τα «γαλαξιάρχης» στην άκρη. Κι επειδή γνωριζόμαστε και το ξέρεις, μπορούμε πολύ εύκολα να ελέγξουμε ο ένας την ειλικρίνεια του άλλου.
Λίγο μ’ ενδιαφέρει το πότε αποχώρησε το ΠΑΜΕ και αν υπήρχε μπάχαλος στην πλατεία. Η συγκέντρωση δεν αποτελούσε φόρο τιμής στους μπάχαλους, για άλλο λόγο έγινε. Κάποιοι όμως θέλησαν να διαλύσουν το ΚΚΕ, για να μη τους «κουνιέται». Επιδίωξαν να κάτσει κι αυτό σε μια γωνιά όπως ΟΛΟΙ οι άλλοι τόσα χρόνια που, αφού τους έσπασαν μερικά κεφάλια, κάθονται πλέον υπομονετικά να τελειώσει το επεισόδιο νο 2345 από το σήριαλ «Η κατάκτηση της βουλής».
Πες μου εσύ λοιπόν ποιά ήταν η λύση.
Κάνε μια πρόταση ρε παιδί μου: «Έπρεπε να γίνει αυτό κι εκείνο.»
Τόσες μέρες με ταλαιπωρείς με συνδικαλισμούς. Πάρτο απόφαση επιτέλους, να δω ποιά είναι η πραγματική γνώμη σου.
Και για κερασάκι…ΤΙ πληροφορίες έχεις από το ΠΑΜΕ; Γιατί εγώ ξέρω ότι το ΠΑΜΕ είχε συμφωνήσει να μην επέμβει η αστυνομία. Τα περι αστυνόμευσης της βουλής τα έμαθες από….»inside information»?
Είσαι κολλητός του Πέρρου;
Εξομολόγησες την Παπαρήγα;
Πές μου ρε παιδί μου συγκεκριμένα κι άσε τα υπονοούμενα.
DrAluca
24 Οκτωβρίου, 2011 5:09 μμ
Εμεις του τα λεμε ρε Κωστα του «Γαλαξιαρχη» αλλα το χει παρει πανω του και νομιζει οτι καποιος ειναι…
Που να δεις και την ταυτοτητα του….
Παντως μια χαρα το ΚΚΕ κρατησε την πλατεια, αποθησε τους παρακρατικους μπαχαλους-χουλιγκανους και εκανε την μουρη του καπταλισμου κιμα.
Ολος ο ενταγμενος και ανενταχτος κοσμος το ευχαριστει και θελει κουπονι-συνδρομη απο αυριο.
Χαμογελατε…
κώστας
24 Οκτωβρίου, 2011 5:44 μμ
DrAluca, όπως πιθανά να παρατήρησες, μιλώ με ανθρώπους που αυτοπροσδιορίζονται ως «αριστεροί». Το τί πολιτικές τάσεις και απόψεις υπάρχουν σε άλλους χώρους δεν με αφορούν. Όπως θα είδες παρόλο που διάβασα τραγικά πράγματα για το ανθρώπινο είδος, δεν είπα κουβέντα σε κόσμο που δεν έχουν αυτοπροσδιοριστεί ως αριστεροί, ως μαρξιστές..οτιδήποτε.
Αυτοπροσδιορίζεσαι ως «αριστερός»;
Έχεις ως όραμα το σοσιαλισμό, διαφωνείς με την θεωρητική οπτική του αναρχισμού κλπ.;
Υγ: Το αν την έχει ψωνίσει ή όχι ο Γαλαξιάρχης λίγο μ’ ενδιαφέρει επίσης. Απλά αφού βάζει (για αααααλλη μια φορά…) θεμα του με ποιόν μιλάει, έχω κι εγώ την απαίτηση να ξ΄’ερω με ποιόν ομιλώ παρακαλώ. Δεν θέλω επώνυμα και αηδίες, ούτε κι εγώ θα βάλω: Ονοματάκι, mail και κλείσαμε.
DrAluca
24 Οκτωβρίου, 2011 5:46 μμ
Εχει και Β μερος…
Δες το….Εμεις παντως θελουμε επωνυμα…επειδη θα βαλουμε…Και διευθυνσεις….
Η το κανουμε σωστα η οχι….
Ακομα μια φορα μπραβο στο ΚΚΕ για τα οσα ειπα πριν.
Αυτοπροσδιοωριζομαι ως ανθρωπος…..αλλα το περιμενες….
Χαμογελατε…
Narrator
24 Οκτωβρίου, 2011 5:52 μμ
προσωπικά, ευχαριστώ που διευκρίνησες. την επόμενη φορά που θα σου απευθύνω τον λόγο θα έρθω με ταμπελάκι «hello my name is…» – τώρα με έπιασες λίγο απροετοίμαστη.
από κάτω θα γράψω και χοροταξικό προσδιορισμό, μη τυχόν μπερδευτείς και μου μιλήσεις κατά λάθος.
κώστας
25 Οκτωβρίου, 2011 8:08 πμ
DrAluca είσαι από τους ελάχιστους που πιστεύω ότι όντως αυτοπροσδιορίζεται ως άνθρωπος. Ξέρεις ότι διαφωνώ με αυτό τον προσδιορισμό ουσιαστικά γιατί δίνει στον άνθρωπο κάποια ιδανικά χαρακτηριστικά που ποτέ δεν είχε, πράγμα που είναι το ίδιο λάθος με το αντίθετο: Να πιστεύει δηλαδή κάποιος ότι ο ο άνθρωπος είναι κακός και ότι η εκμετάλλευση είναι στην φύση του.
Παρόλα αυτά επειδή μπορώ να φανταστώ τι εννοείς και κυρίως μπορώ να σε πιστέψω ότι το εννοείς, θα ήθελα να σκεφτείς (κι αν δεν θέλεις μην απαντάς, δεν θα σε παρεξηγήσω όπως κάτι άλλους «συνδικάλες») πόσο «ανθρώπινο» είναι το να χτυπάς 3 καθηγητές της ΟΛΜΕ με παλούκια επειδή προσπάθησαν να σε συγκρατήσουν από το να τα σπάσεις. Πόσο ανθρώπινο είναι να την πέφτεις σε γραφεία οργανώσεων (και δεν μιλώ μόνο για το ΚΚΕ) με πέτρες και μπουκάλια, πόσο ανθρώπινο είναι να απαξιώνεις τόσο χοντρά την γνώμη και τα συναισθήματα αν το θές του άλλου που τρομοκρατείται βλέποντας κάποιους κάγκουρες να σπάνε γύρω του τα μάρμαρα για να επιτεθούν ΓΥΡΕΥΕ ΠΟΥ!!
Ξέρω ότι σε μεγάλο μέρος του χώρου υπάρχει αντιπάθεια προς το ΚΚΕ. Δεν είναι πολιτική αντιπάθεια, ούτε ιδεολογική. Κατά βάση είναι κόμπλεξ: Γιατί αυτοί κι όχι εγώ. Ε ας πάνε σε ένα ψυχολόγο να τους βοηθήσει. Ας κάνουν γιόγκα, ας βρουν μια γκόμενα, ας πάρουν φαρμακάκια. Γιατί το ΚΚΕ σήμερα δεν είναι το ίδιο με του 1980, όχι μόνο γιατί δεν θέλει, αλλά και γιατί ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να είναι, παρόλο που πολλοί ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ πιθανά.
Σκέψου το αν θέλεις.
Τελευταίο:
Υπάρχει και μια άλλη διάσταση στο όλο πρόβλημα. Ότι αυτά τα μαλακισμένα προκαλούν συντηρητικά αντανακλαστικά στον κόσμο. Η διαδικασία ριζοσπαστικοποίησης δεν είναι «μια νύχτα φωτιάς». Έχει άλματα, έχει πισωγυρίσματα, έχει φοβίες, έχει 100 συναισθήματα και σκέψεις. Δε μπορεί ο κάγκουρας να αναλαμβάνει εργολαβία την δική σου ριζοσπαστικοποίηση, γιατί πολύ απλά ΣΕ ΠΑΕΙ ΠΙΣΩ. Αφήνω που σε εκθέτει σε μια σειρά από προβοκάτσιες που το κράτς έχει αποδείξει πλέον ότι μπορεί, θέλει και ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ.
Εσύ λοιπόν που είσαι άνθρωπος, γουστάρεις να βρίσκεσαι ανάμεσα σε ορκ με κάτι μουτσούνες μέχρι το πάτωμα, γκλοπ και καπνογόνα? Εγώ δεν γουστάρω. Πολύ δε περισσότερο που αυτό τον εξοπλισμό θα μπορούσαν να τον χρησιμοποιήσουν για να κάνουν ΑΠΛΑ αυτό που είχε αποφασίσει υποτίθεται ο κόσμος: Τον ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ της βουλής!!!! (Θυμίζω ότι το ΚΚΕ ΔΕΝ, Δ-Ε-Ν είχε αποκλείσει την βουλή.)
Αν το έκαναν πιστεύεις ότι θα τους έλεγε κανείς το παραμικρό;
Με τίποτε, στο εγγυώμαι, παρόλο που, να το ξέρεις, αυτές οι φάσεις είναι πολύ επικίνδυνες για πολλούς λόγους.
Όμως δεν θέλησαν αυτό: Θέλησαν και ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΕΙ να την πέσουν στο ΚΚΕ. (Αυτά τα περί «αυθόρμητου» να μην τα ξανακούσω καλύτερα. Πρόκειται για γελοιότητες να τις λένε μεταξύ τους.)
Αυτά αγαπητέ DrAluca.
Καλό το βιντεάκι, όμως να ξέρεις ότι μέσα σε ένα μπλοκ βρίσκονται ΟΛΟΙ αυτοί οι τύποι που περιγράφει. Κι εκεί σε θέλω κάβουρα: Θα ήταν πολύ πιο απλά τα πράγματα αν υπήρχε μόνο η «αγνότης»…υπάρχει όμως και η υποκρισία, το κόμπλεξ, το ψώνιο κλπ. κλπ. που μπορεί να ντυθούν με τη φόρμα της αγνότητας.
Κι εκεί τι κάνεις;
κώστας
25 Οκτωβρίου, 2011 8:16 πμ
Μου έφαγε ένα post. Όποιος θέλει ας το βάλει.
inflammatory
25 Οκτωβρίου, 2011 1:32 μμ
@Κωστα…το ΠΑΜΕ έκανε συγκεκριμένες χωροταξικές επιλογές με συγκεριμένες πολιτικές προεκτάσεις. Αυτοί που του σκάσανε τα πετρίδια προφανώς έχουν ξεκάθαρη πολιτική θέση και τακτική. Μπορείς να διαφωνήσεις επι της θέσης, επι της τακτικής ακόμα και να νιώσεις συναισθηματικά άβολα με τα αίματα στα κεφάλια εκείνης της ημέρας…ανάλογα με ποια πλευρά είσαι…αν είσαι.. Ομως για να διαχειριστούμε και λίγο το συναίσθημα μπας και βγεί κανα συμπέρασμα…
1. Η ρίψη μολότωφ είναι δολοφονική απόπειρα όσο και η κλωτσιά στο κεφάλι και το σπρώξιμο κάτω απο υπερυψωμένο τείχος. Ο θάνατος και στις 3 περιπτώσεις έρχεται εαν το χτύπημα πετύχει το στόχο. Απλά κάποιες είναι λιγότερο και άλλες περισσότερο «θεαματικές».
2. Συμφωνώ για το κόμπλεξ ως προς το ΚΚΕ. Υπάρχει. Όταν όμως το ΚΚΕ ευθαρσώς «περιφρουρεί» το σύστημα τη στιγμή που αυτό υποθηκεύει το μέλλον εκατομμυρίων, δεν είναι κόμπλεξ. Είναι οργή προς τον συνένοχο
3. Οι μάζες δεν είναι κάτι ενιαιο για να πηγαίνουν σαν ρομπότ συντεταγμένα. Η ζωή η ιδια το αποδεικνύει. Έτσι και στο κίνημα, υπάρχουν διάφορες πολιτικές ομάδες και οργανώσεις με διαφορετική τακτική ή μη. Πρέπει λοιπόν την τακτική τους να τη βλέπουμε και να την αποδεχόμαστε σαν «πακέτο» με τα υπέρ και τα κατά. Το πρόσημο που θα έχει η τακτική συνολικά είναι ευθέως ανάλογο με τις συγκοιρίες. Καμιά φορά μάλιστα δεν υπάρχει καν πρόσημο. Απλά συμβαίνει.
κώστας
25 Οκτωβρίου, 2011 4:13 μμ
Χαίρομαι που μπήκες κι εσύ στον κόσμο της αριστεράς inflammatory.
Διάβασε λοιπόν:
Δεν βάζω το ζήτημα συναισθηματικά γιατί δεν έχω κανένα συναισθηματικό δέσιμο με το ΚΚΕ: Δεν ήμουν ποτέ εκεί και φαντάζομαι το ξέρεις. Όμως το δολοφονικό προκύπτει από την τακτική σου. Όταν πετάς μολότωφ στον άλλο δεν μπορείς να λές μετά ;oti εγώ δεν ήθελα να τον κάψω ζωντανό. Όχι μεγάλε ήθελες, γι αυτό και του έριξες βενζίνη και την άναψες (αυτή είναι η διαδικασία αν δεν την γνωρίζεις). Αν το ΚΚΕ χρησιμοποιούσε τα μέσα τα δικά τους θα είχαν σκορπίσει στο πρώτο δευτερόλεπτο. Και μη συγκρίνεις τις σφεντόνες, τα καπνογόνα, τις μολότωφ με τα ξύλα της περιφρούρησης (ΜΟΝΟ της περιφρούρησης). Δεν θα κάτσουν να τους λιώσουν κιόλας.
2. Περιφρούρησε το ΚΚΕ το σύστημα; Δηλαδή τις άλλες φορές που δεν το περιφρουρούσε τι του έκαναν του συστήματος οι συγκεκριμένοι; Μήπως του έκλασαν μια μάντρα; Καλά σοβαρά μιλάς ότι το ΚΚΕ περιφρουρούσε τη βουλή μη τυχόν και μπούνε μέσα; Το πιστεύεις αυτό που λες; Δηλαδή για ποιό λόγο; Για να ξεκουράσει τα ΜΑΤ;
Καλά έχεις καταλάβει ότι τους πρώτους που δεν ενδιαφέρει η βουλή είναι η κοινοβουλευτική πλειοψηφία η οποία παραβιάζει 10 φορές την ημέρα το ΣΥΝΤΑΓΜΑ; Το σύνταγμα που ΑΥΤΟΙ ψηφισαν;
3. Μπα; Να την αποδεχόμαστε πακέτο; Και γιατί να μην αποδεχτείς το πακέτο του ΚΚΕ που στο κάτω κάτω είναι 100 φορές περισσότεροι από αυτά τα τυπάκια; Έχεις κάποια απάντηση σε αυτό;
Κυρίως όμως: Έχεις απάντηση στο ΓΙΑΤΙ δεν επιχείρησαν αποκλεισμό της βουλής και την έπεσαν στο ΚΚΕ; Εν τέλει: Τους ενδιέφερε καθόλου τι ψηφιζόταν εκεί μέσα ή διαφωνούν με την αισθητική του κτιρίου και θέλουν να το γκρεμίσουν;
inflammatory
25 Οκτωβρίου, 2011 10:00 μμ
@Κώστα
1. Δε μου αποδομείς κανα επιχείρημα αυτή τη στιγμή. Ενα χτύπημα με παλούκι ή μια κλωτσιά με λύσσα στο σωστό σημείο στο κεφάλι, μπορούν να προκαλέσουν θανατηφόρα ζημιά…το ίδιο και η μολότωφ.
2. Παρτο αλλιώς: γιατι το ΚΚΕ κατσικώθηκε μπροστα στη Βουλή και δεν πήγαινε στο κάτω μέρος της πλατειας στα Mcdonalds…??? Έτσι κι αλλιώς δεν ήθελε να παρεμποδίσει τους βουλευτές να μπουνε μέσα…παρα να συγκεντρωσει κοσμο απέξω που με την μαζικη παρουσία τους θα «ασκούσαν πίεση». Τυχαίο..? Δε νομίζω…
3. Εγω το αποδέχομαι το ΚΚΕ ως πακέτο γι αυτό και προσωπικά το θεωρώ απέναντι μου οχι σαν εχθρό αλλά ως εν δυνάμει σύμμαχο. Ακριβώς επειδή δεν είναι μόνο χαφιές, αλλά δραστηριοποιείται συνδικαλιστικά υπέρ των εργαζομένων. Είναι όμως απέναντι.
Το πέσιμο δε θα γινόταν στο ΠΑΜΕ, εαν το ΠΑΜΕ δεν ήταν κατσικωμένο μπροστα στη Βουλή. Είναι αυτονόητο αυτό. Οπως είναι αυτονοητο επίσης οτι μια περικυκλωση της Βουλής (που έχουν γινει και στο παρελθόν) θα κατασταλεί απο τους μπάτσους, εκτός εαν την κάνει το ΠΑΜΕ, οπότε σε τέτοια περιπτωση θα πάνε για τσιγάρο. Εικόνες πάμπολες στο διαδίκτυο μιλάνε απο μονες τους…συζηταμε για τα αυτονόητα τωρα…
κώστας
25 Οκτωβρίου, 2011 10:15 μμ
Προφανώς βρε inflammatory δεν θα γινόταν πέσιμο αν δεν ήταν μπροστά στην βουλή. Αλλά ποιός σου είπε ότι δικαίωμα να είναι μπροστά στην βουλή έχουν μόνο οι ανάρχες και ο κόσμος τους; Δεν δέχεσαι ότι το «κάνω επεισόδια» είναι αντίθετη επιλογή από το «δεν κάνω επεισόδια»; Πως μπορούν να γίνουν ΚΑΙ τα δύο στον ίδιο χώρο;
Γιατί μη μου πεις ότι τα mac donalds είναι «άλλος» χώρος…το ξέρεις κι από τις προηγούμενες πορείες…
Άλλος χώρος είναι π.χ. το πάνω μέρος της βουλής που ΚΑΙ αφύλαχτο ήταν και ΚΑΝΕΙΣ δεν ενδιαφέρθηκε να πάει να το κλείσει, να την πέσει κλπ. Why? Γιατί οι της στρατιωτικής επέμβασης δεν πήγαν από εκεί; Ήταν πιο «εύκολο» να διαλύσουν το μπλοκ του ΠΑΜΕ και μετά να επιτεθούν»; Αλλά τι να λέμε τώρα, οι άνθρωποι για το ΠΑΜΕ πήγαν. Φάνηκε αυτό από την αρχή, φάνηκε ακόμη και μετά, όταν άνοιξε η διασταύρωση στην οπισθοχώρηση όπου εξακολουθούσαν να πετάνε πέτρες στο ΠΑΜΕ που είχε φτάσει σχεδόν στο ύψος του αγνώστου στρατιώτη!!
Κανείς δεν όρμησε από…αγανάκτηση κανείς δεν ενδιαφέρθηκε καν για την βουλή.
Μη το ψάχνεις…στην συγκεκριμένη περίπτωση το ΚΚΕ είχε ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο. Απλά μερικές φορές μου φαίνεται να μην μπορεί να το διεκδικήσει σωστά. Όμως το δίκιο του είναι απόλυτο. Α…και κάτι επιπλέον βρε infammatory: Ήδη απ’ ότι μαθαίνω στο indymedia έχουν αρχίσει οι απειλές προς κάποιες εξωκοινοβουλευτικές οργανώσεις που…τόλμησαν(!) να πάρουν το μέρος του ΠΑΜΕ. Αν παίξει κάτι (όπως είχε παίξει και παλιότερα) θα είναι εξίσου…»αυθόρμητο»; Θα πρέπει να απευθυνόμαστε στον αναρχικό της γειτονιάς μας πριν πούμε κάτι εμείς οι…κόκκινοι φασίστες;
κώστας
25 Οκτωβρίου, 2011 10:37 μμ
Α…και κάτι συμπληρωματικό:
Αν δεν ήταν το ΠΑΜΕ τα επεισόδια θα είχαν αρχίσει πολύ νωρίτερα. Αποτέλεσμα; Μια ολοήμερη εκδήλωση θα είχε διακοπεί κατά τις μία, βία μιάμιση. (ΧΩΡΙΣ ο κόσμος να έχει καμιά διάθεση για ξύλο. Εκεί ήμουν κι εγώ inflammatory)
Μια εκδήλωση που το απόγευμα θα ΜΠΟΡΟΥΣΕ να έχει εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου, που κυριολεκτικά να μην χωράνε στο Σύνταγμα και τα πέριξ, που πιθανά να κύκλωναν την βουλή και μόνο με τον όγκο τους! (Δες την προηγούμενη μέρα τον κόσμο που μαζεύτηκε και θα καταλάβεις ότι…έφτανε και περίσσευε για κάτι τέτοιο)
Αλλά αυτά ήταν ψιλά γράμματα για τους πολέμαρχους που διεκδικούσαν τη γωνιά τους…
inflammatory
25 Οκτωβρίου, 2011 10:53 μμ
@Βρε Κωστα…ζεις εκτός Ελλάδας αυτη την περιοδο ή έχεις ελλιπή ενημέρωση…? Το θεμα εγινε επειδη το ΠΑΜΕ ήταν απλά μπροστα απο τη Βουλή ή επειδη κατσικώθηκε εκει…? Το θέμα έγινε μόνο επειδη παιχτηκε ξύλο με κάποιους αναρχικους ή επειδη προηγήθηκε και τραμπουκισμός σε ΠΟΕ-ΟΤΑ, «δεν πληρωνω» και μπλοκ «18 ανω»….???? Ειναι και αυτοι χουλιγκανομπάχαλοι…??? Ή μηπως και αυτο το αμφισβητείς…?
Η Βουλή μεσα στην οποια ψηφιζεται το 37 έχει τον ιδιο συμβολισμο με τα ΜακΝτοναλτς…? Ε, ας κάτσουν περιμετρικά στο συντριβάνι τοτε…! Ασε βρε Κωστα τωρα…
Δεν εχει πεσει κανενα δημοσιευμα στο indymedia στην αντιληψη μου με αυτο που λες..
inflammatory
25 Οκτωβρίου, 2011 11:00 μμ
Σχετικα με το συμπληρωματικο σου σχολιο…δεν πιστευω στην ταχαμου αποθαρρυνση του κοσμου εξαιτιας καποιου μπάχαλου, ειναι τοσο αμεση η επιδραση των μετρων στην τσεπη των μεσαιων στρωματων πια, που μονο οι φετιχιστες της αναβλητικοτητας θα βρουνε αφορμη για εσωστρεφεια
κώστας
26 Οκτωβρίου, 2011 12:04 πμ
Τραμπουκισμός στο «Δεν Πληρώνω»;
Inflammatory δυστυχώς για κάποιους το όλο σκηνικό έχει καταγραφεί από 10 κάμερες κι 100 φωτογραφίες και φαίνεται ποιός τραμπουκίζει σε ποιόν καθώς και ο ρόλος του «Δεν πληρώνω». Φυσικά δεν απαντάς γιατί οι…super-αγανακτισμένοι δεν πήγαιναν να προσεγγίσουν την βουλή από αλλού, παρά ήθελαν να μπουν από την συγκεκριμένη πλευρά της βουλής. Ήταν τόσοι πολλοί αλήθεια που δεν χωρούσαν σε κάτι λιγότερο από την πλατεία Συντάγματος;
Γιατί στο ΠΑΜΕ ήταν κάμποσοι όπως θα είδες.
Κοίταξε inflammatory, ο καθένας κάνει τις επιλογές του: Για μένα το σημαντικό ήταν να μαζευτεί όσος περισσότερος κόσμος γινόταν, όχι να εκφραστούν οι «μάζες» του «Δεν πληρώνω» που σε 10 λεπτά από την επίθεση των αναρχικών θα είχαν βρεθεί στην Ακρόπολη να θαυμάζουν την θέα. Για μένα το κλειδί ήταν να γεμίσει ασφυκτικά όχι μόνο το Σύνταγμα (που χωρά καμιά εικοσαριά χιλιάδες) αλλά να πλημμυρίσει ο τόπος γύρω απ’ την βουλή. Και τότε ας γίνονταν κι επεισόδια, δεν μ’ ένοιαζε. (που φυσικά δεν υπήρχε κανένας λόγος να γίνουν εκεί που ήταν το ΠΑΜΕ) Μπορεί η ένταση να φέρει και επεισόδια, τι να κάνουμε.
Όμως είναι άλλο αυτό κι άλλο οι καταδρομικές των γνωστών «επαναστατών» της (αντικομμουνιστικής μάλιστα) πλάκας που το 90% από αυτούς πετά την πέτρα και στην πρώτη κίνηση των ΜΑΤ γίνεται Λούης.
Για την αποθάρρυνση: Εσύ δεν το πιστεύεις, αλλά έτσι είναι. Δες πως διαλύθηκε η προηγούμενη μέρα όταν ο κόσμος ήταν ΠΟΛΥ περισσότερος από την Πέμπτη (κατά τη γνώμη μου φυσικά). Αλήθεια ΓΙΑΤΙ την Πέμπτη ήταν λιγότερος, έχεις αναρωτηθεί; Γιατί υπάρχουν πρόχειροι κανα-δυό λόγοι…
Και μιας και δεν τις είδες (τις απειλές), θα στις βάλω αμέσως:
«Πολύ σοβαρό
από @ 10:21, Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011
Πάντως παιδιά το θέμα με τις ανακοινώσεις των αριστερών έχει πράγματι ξεφύγει, και είναι πολύ σοβαρό. Όχι μόνο αδυνατούν να δουν την πραγματικότητα αλλά μεταδίδουν και απευαξάνουν όλα τα φρικτά περί ‘ασφαλιτών’ και ‘προβοκατόρων’ του ΚΚΕ. Είδα και εγώ το ΠΡΙΝ και ήταν πανάθλιο. Δείτε το όλοι και θα φρίξετε. Μήπως θα πρέπει να κάνουμε καμιά επίσκεψη και από εκεί μεριά? Ο κόκκινος φασισμός σηκώνει κεφάλι παντού.»
«Μήπως πρέπει να κάνουμε καμιά επίσκεψη κι από εκεί μεριά;» αναρωτιέται ο ποιητής….
inflammatory
23 Οκτωβρίου, 2011 7:45 μμ
Η απεργία δεν είναι απαραίτητα μια ειρηνική συγκέντρωση διαμαρτυρίας, είναι το μέσο (που μπορει να γυρίσει στο βίαιο) για την ανατροπή. Η Αμαλίας επίσης είναι το σημείο «κορύφωσης» των συγκεντρώσεων γιατί είναι το πλησιέστερο στο κοινοβούλιο και πιο «ανοιχτο» απο τα λουλουδάδικα πχ. Εγώ καταλαβαίνω να μη θέλει το ΠΑΜΕ να έχει ανάμειξη με «συγκρούσεις» και να απομονώνει διαδηλωτές που συμμερίζονται κάτι τέτοιο. Έτσι γουστάρει. Αν και δε θελω νεκρό, για μένα το άξιζε το ξύλο η περιφρούρηση του ΠΑΜΕ. Το λεω για συγκεκριμένους λόγους που απορρεουν απο συγκεκριμένους συσχετισμούς. Δε σημαινει οτι θα ελεγα αλλη φορα απαραιτητα το ιδιο.
Θα είχαμε αλλο σεναριο εαν είχε την πλάτη στο συντριβάνι και τα μάτια στους αναρχικους.
Θα ειχαμε αλλο σεναριο εαν ειχε την πλάτη στο συντριβανι και τα ματια σε ολη τη διαδηλωση
Θα ειχανε αλλο σεναριο εαν ειχε την πλατη στη Βουλή και τα ματια στους αναρχικους
Ε, μα βρε Μητσαρα επελεξε το χειρότερο όλων: την πλατη στη Βουλή και τα ματια σε όλη τη διαδηλωση…
Συγκεκριμένες χωροταξικές επιλογες, σε συγκεκριμένης φύσεως μαζώξεις, με συγκεκριμένο το πλαισιο καταστασης της χωρας και της ψυχολογιας του κόσμου, έχουν πολύ συγκεκριμένες πολιτικές προεκτάσεις. Τυχαίο? Δε νομίζω
risinggalaxy
23 Οκτωβρίου, 2011 7:55 μμ
Ο σταλινικός και ο βλάκας είναι πάντα κερδισμένοι
inflammatory
23 Οκτωβρίου, 2011 8:34 μμ
Μην ανησυχεις ο χαμένος «σε περισυλλογή» τα παιρνει ολα που λεει και το τραγουδι
Jaquou Utopie
23 Οκτωβρίου, 2011 8:49 μμ
Στηρίζεις τη θρυλική ρήση: «Σκάσε ή δράσε;»
inflammatory
23 Οκτωβρίου, 2011 10:20 μμ
Στηρίζω το «κάθε πράγμα στον καιρό του και ο κολιός τον Αυγουστο»
Jaquou Utopie
23 Οκτωβρίου, 2011 10:30 μμ
Και για κάνε έναν κατάλογο με τα «πράγματα» και τον «καιρό» που πρέπει να γίνονται…
inflammatory
24 Οκτωβρίου, 2011 4:04 πμ
Jaquou realistes
Στα πλαίσια μιας κατάστασης που απαιτεί γρηγορα αντανακλαστικά, στοχάζεσαι όταν αλλάζουν οι συσχετισμοί ή συμβεί κάτι αναπάντεχο. Δεν έγινε τίποτα απο αυτά την 20η Οκτώβρη. Εάν πάλι θες σωνει και καλα να στοχαστεις καλό είναι να προσδιορίσεις πάνω σε τι και ποιά κατευθυνση. Το να «αναλύσεις» οτι το ΚΚΕ κάνει πλάτες στο σύστημα, οτι οι μπάχαλοι δεν κατεβαίνουν αξιοπρεπώς στις πορείες και να «βγάζεις το συμπέρασμα» οτι είμαστε κατώτεροι των περιστάσεων δεν είναι στοχασμός. Έχουν ειπωθεί αυτά 500 φορές και μόνο οι φετιχιστές της αναβλητικότητας επαναλαμβάνονται, για να αποφύγουν να πάνε μπροστά.
loophole
24 Οκτωβρίου, 2011 10:18 πμ
ή πίσω
iordanoglou
23 Οκτωβρίου, 2011 10:31 μμ
σε παρατεταμένο Αύγουστο βρισκόμαστε…
koula
23 Οκτωβρίου, 2011 10:34 μμ
αλλά ειναι και παχιες οι μυγες…
τρεχα γυρευε ποια παροιμια ταιριαζει τωρα…
koula
23 Οκτωβρίου, 2011 10:38 μμ
«καθε πράμα στον καιρό του… και οι μύγες παχουλές!» ?
iordanoglou
23 Οκτωβρίου, 2011 10:42 μμ
Παντα είναι παχιές οι μύγες όταν «συντρέχει» Αύγουστος…
koula
23 Οκτωβρίου, 2011 10:46 μμ
ναι και πανε πανω στους κολιούς… μαλακια…
iordanoglou
23 Οκτωβρίου, 2011 10:49 μμ
Και το περίεργο είναι πως στις περιπτώσεις αυτές το φλιτ το’χουν οι μύγες…
zalkador
23 Οκτωβρίου, 2011 10:56 μμ
Έκανε η Jaquou μια σοβαρή ερώτηση και εσείς καθεστε και trollαρετε… Μπράβο…
alexantro trollientes
23 Οκτωβρίου, 2011 8:21 μμ
το ΚΚΕ δεν ειχε κανενα λογο να κανει αυτο που εκανε και που αποτυπωνεται σε αυτο το σκιτσο http://ioannou.files.wordpress.com/2011/10/ski-eth-21-10-11.jpg , πλην της προβολης του ρολου του ως μοναδικης δυναμης [Αντιστασης και Ταξης ] σε συσκευασια του ενος
το ΚΚΕ δεν βρεθηκε εκει ως σταλινικο σχημα αυτοαναθεσης της λαικης αντιστασης , αλλα ως εταιρια διαφημησης μιας κυριλε αντιστασιακης μετα ταξεως πραμματειας
αυτοι ομως που φταινε ειναι οι ηλιθιοι χρησιμοι που ανελαβαν να παιξουν το ρολο για τον οποιο τους προεβλεπε ο Περισσος … το ρολο του επιτεθεμενου στο ταξικο κινημα που αντιστεκεται
οπως και να εχει skata σε ολους
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
24 Οκτωβρίου, 2011 2:12 πμ
Τα φτιάχνουμε; 🙂
ioulianos
23 Οκτωβρίου, 2011 8:27 μμ
Οι μπαχαλάκιδες και οι εξυπνοι κατα μια μεταμοντέρνα θεωριση που υπαινίσσεται το φιλοσοφικό πρόταγμα, πως το νεωτερικό στοιχείο της Κουκούλας ,της Πέτρας, της κρότου λάμψης,του πυροσβεστήρα, του σφυριού ,και του γκλοπ,εναντίον του σταλινικου και του βλάκα που είναι πάντα κερδισμένοι, ειναι υποχρέωση άμεσης πολιτικής σπουδαιότητας.
alexantro trollientes
23 Οκτωβρίου, 2011 8:30 μμ
απαντας σε μενα ?
tonoumoy
23 Οκτωβρίου, 2011 10:55 μμ
Mitsaras, αυτό που πρέπει να αναρωτηθούν οι σύντροφοί σου είναι αν είχε συνεννοηθεί η ηγεσία τους με την κυβέρνηση για την αστυνόμευση του κοινοβουλίου. Όλα τ’ άλλα για παρακρατικούς προβοκάτορες και αναρχοφασιστοειδή τα ακούμε δεκαετίες τώρα.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
24 Οκτωβρίου, 2011 2:13 πμ
Ναι είχε. Δεν είναι κρυφό. Δηλωμένο και από το ΚΚΕ κ το ΠΑΜΕ κ την αστυνομία.
κώστας
24 Οκτωβρίου, 2011 8:15 πμ
Α ώστε το ΚΚΕ αστυνόμευε το κοινοβούλιο?
Αυτή ήταν η συμφωνία zaphod? Αυτό κατάλαβες εσύ;
Μετά όταν μιλάω για θλιβερή «αριστερά», βάζω…ταμπέλες.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
24 Οκτωβρίου, 2011 9:43 πμ
Άστο Κώστα (ή όπως αλλιώς σε λένε).
Μιλάω με στοιχεία ΑΠΟ το ΠΑΜΕ.
inflammatory
25 Οκτωβρίου, 2011 12:53 μμ
Το νου σου…γιατί τα πες όλα μέσα σε μια φραση 😉
dimi
24 Οκτωβρίου, 2011 12:17 πμ
τοση πλυση εγκεφαλου τοσα χρονια απο τον περισσο…
οποιος δεν ειμαι μαζι σας ειναι εναντιον σας.
κ ολοι εμεις, ειμαστε «παρακρατος» και «κουκουλοφοροι».
κατα τα αλλα, μας προτεινετε και ηρεμια..μαλιστα..
dimi
24 Οκτωβρίου, 2011 12:22 πμ
μια φριχτη σκεψη που εκανα μολις, ενθυμουμενος τα κνατ να φυλανε την βουλη..
εικονες φριχτες απο το, οχι και τοσο ,μακρινο παρελθον,που φυσικα ευχομαι να μην επαναληφθουν φετος…κνατ να φυλανε το πολυτεχνειο….
hotdog
24 Οκτωβρίου, 2011 3:04 πμ
Αυτή τη φορά συμφωνώ με το άρθρο. Δεν είμαι ούτε κνιτης, ούτε παμε, ούτε, ούτε, ούτε και γενικά με το ΚΚΕ διαφωνώ σε πολλές πρακτικές του…
Όμως έχει δίκιο και εν τέλη μολότοφ, μάρματα κτλ εναντίον απλού κόσμου? Πρέπει να παραδεχτούμε πλέον ότι κάποια πράγματα έχουν παραγίνει με κάποια καλόπαιδα σε κάθε πορεία να καταφέρνουν να την διαλύουν μέσα σε 30λεπτά. Δεν λέω να μην γίνουν συγκρούσεις αλλά όταν ο κόσμος δεν θέλει τότε τι το τραβάνε από τα μαλλιά? Για να βγάλουν την καλύτερη φωτογραφία?
Το μόνο σίγουρο είναι ότι όλα αυτά που έγιναν και αυτά που ακολούθησαν(βλ. επιθέσεις εναντίον γραφείων ΚΚΕ κτλ) δεν μου αρέσουν καθόλου και φοβάμαι πως τα πράγματα θα χειροτερέψουν αν συνεχιστεί αυτό το πράγμα. Και όλα αυτά όταν η κυβέρνηση περνάει τα χειρότερα μέτρα που θα μπορούσε να περάσει..
noname
24 Οκτωβρίου, 2011 3:19 πμ
το μονο που φαινεται και δυστυχως εχει δικιο σε αυτο το αρθρο ειναι οτι εχουμε δυο επιλογες η με το παμε η με τους μαυρους….
kixwtis
24 Οκτωβρίου, 2011 5:58 πμ
ο εαυτός σου δεν υπάρχει δηλαδή;
καλέ μου φίλε noname ούτε ΠΑΜΕ υπάρχει ουσιαστικά, ούτε μαύροι
το πρώτο είναι μουσείο
και οι δεύτεροι ερασιτέχνες
πρέπει να ριζοσπαστικοποιούμαστε
και να συλλογικοποιούμαστε κάθε μέρα έξω από κόμματα – μουσεία
και πολιτικούς χώρους χωρίς πολιτική στόχευση, ιδεολογία και σαφή στρατηγική
ο αναρχοσυνδικαλισμός είναι η μόνη ελπίδα για μένα
αλλά αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει
inflammatory
24 Οκτωβρίου, 2011 1:17 μμ
Ναι…ο αναρχοσυνδικαλισμός…η δεξιά της αναρχίας…αυτοαναιρείσαι Κιχώτη… 🙂
noname
24 Οκτωβρίου, 2011 3:16 πμ
εγω τωρα για να καταλαβω απο που και ως που ειναι αστυνομευση του κοινοβολιου περιφρουρηση μιας κοινητοποιησης?ή απαγορευεται να διαλεξει το παμε διήμερη περικυκλωση της βουλής ως κινητοποιηση? δηλαδη ο μη κουκολοφορος =μπάτσος?
kixwtis
24 Οκτωβρίου, 2011 5:32 πμ
ερώτηση αλά κνήτικα:
Ποιος επωφελήθηκε από την περιφρούρηση του ΠΑΜΕ;
το κράτος!
άρα το ΠΑΜΕ είναι το παρακράτος
και ακόμα και αν δεν είναι λειτουργεί εκ του αποτέλέσματος ως τέτοιο
κουκου
simon
24 Οκτωβρίου, 2011 8:56 πμ
Σύντροφοι, μην κολώνετε!
Η επανάσταση θα γίνει, … αλλά ΧΩΡΙΣ:
– τους κουκουέδες, που δεν τους γουστάρει κανείς άλλος,
– τους συριζαίους, που δεν τους πάει κανείς άλλος,
– τους α/α, που δεν τους θέλουν όλοι οι άλλοι,
– τους αριστεριστές, που δεν τους χωνεύει κανείς άλλος,
– τους ελευθεριακούς, αμεσοδημοκράτες κλπ, που δε θέλει να τους βλέπει κανείς άλλος,
– τους αντιεξουσιαστές, χωρίς «γιατί»,
– όλους τους υπόλοιπους «άλλους», γιατί είναι «άλλοι»!
Αλλά, η επανάσταση ΘΑ ΓΙΝΕΙ!
Venceremos!!!
katy
24 Οκτωβρίου, 2011 9:01 πμ
+1000!
inflammatory
24 Οκτωβρίου, 2011 1:24 μμ
Μόλις φωτογράφησες το επαναστατικό υποκείμενο: οι μικροαστοί (καναπεδάκηδες-ωχαδερφιστές-βολεμένοι-χίππηδες-hipsters γιατί είναι και κρίμα να προσδιορίζονται χωρίς τα καλολογικά στοιχεία που τους σέρνουν)
Sorry βρε Simon δεν άντεξα 🙂 🙂 🙂 🙂
simon
24 Οκτωβρίου, 2011 6:49 μμ
Δεν αφορά σ’ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ το σχόλιο. Απλώς δεν έβαλα smiley, γιατί δεν μπορώ να …smile! 🙂
Xanadu
24 Οκτωβρίου, 2011 9:43 πμ
τι θρασος…. το κκε επαιξε το ρολο του κρατους στη θεση του κρατους και μιλαει για αλλους που εξυπηρετουν το κρατος
ελεος…..
βεβαιως καταφερε αυτο που ηθελε, και για το οποιο εγινε ολη η μανουρα: να συσπειρωσει την αποδιαρθρωμενη νεολαιϊστικη βαση του
Xanadu
24 Οκτωβρίου, 2011 9:45 πμ
γιατι φυσικα δεν ειναι τυχαιες οι «περιφρουρησεις» που επαιξαν σε ολη την επικρατεια το 48ωρο της απεργιας….
προφανως ηταν κεντρικη γραμμη απο τα «κεφαλια» και καλο θα ειναι η βαση του κκε να μπει σε διαδικασια αυτογνωσιας, αυτοκριτικης και σκεψης (κυριως σκεψης, η τυφλη υπακοη στην κομματικη ηγεσια ποτε δεν ευνοϊσε κανεναν)
Xanadu
24 Οκτωβρίου, 2011 9:51 πμ
«Το παμε συγκρούστηκε με τους μηχανισμούς του παρακράτους, κατάφερε να περιφρουρήσει την πορεία του και να κρατήσει την πλατεία, κάνοντας αυτό που θα έπρεπε να είχε γίνει πολύ καιρό τώρα, από άλλους χώρους. Αλλά δεν το έκαναν.»
προφανως και αναφερεται στους αναρχικους και αναρωτιεμαι, δηλαδη τι υπονοει ο συγγραφεας με την παραπανω προταση; παμε για μαζικο πογκρομ εναντιον των αναρχικων;
και ποια πορεια ακριβως «περιφρουρήθηκε» ; και απο ποιον; προστατευουμε το κοινοβουλιο απο τους διαδηλωτες… μπραβο, συγχαρητηρια… ειδατε τελικα που οι μπατσοι ειναι εργατες αδερφια μας και δεν φταινε ποτε για τα επεισοδια.. η «κακη γυναικα» φταιει που προκαλει τον αντρα της να τη βαρεσει
Xanadu
24 Οκτωβρίου, 2011 10:03 πμ
και κατι που αφορα τμημα
Το ΠΑΜΕ στην ανακοίνωσή του καταγγέλλει «τους γνωστούς αντικομουνιστές όπως ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΝΑΡ που έχει αναλάβει ρόλο εκτελεστή συμβολαίων για λογαριασμό του εργοδοτικού συνδικαλισμού του ΠΑΣΟΚ μαζί με διάφορες προβοκατόρικες ομάδες αναρχοφασιστοειδών που μόνιμα ξεπηδούν από τις συγκεντρώσεις και τα μπλοκ του εργοδοτικού συνδικαλισμό» ως υπεύθυνους για τη σύγκρουση. Στο ίδιο κλίμα και ακόμα πιο επιθετική, είναι η ανακοίνωση της νομαρχιακής Ιωαννίνων του ΚΚΕ, η οποία κατηγορεί το ΝΑΡ, τη ΔΑΚΕ και την ΠΑΣΚΕ, ότι… ευθύνονται για το θάνατο του εργαζόμενου στην Αθήνα: «Έργο των δυνάμεων της ΠΑΣΚΕ, της ΔΑΚΕ (ως πλειοψηφίες του Εργατικού Κέντρου Ιωαννίνων), του ΝΑΡ και των παρατρεχάμενων τους είναι τα χτεσινά επεισόδια που οδήγησαν έναν νεολαίο αγωνιστή του ΜΑΣ στο νοσοκομείο στα Γιάννενα και έναν νεκρό στην Αθήνα» αναφέρει χαρακτηριστικά.
http://www.agon.gr/news/117/ARTICLE/13836/2011-10-22.html
αυτα οσον αφορα αυτους που γλειφουνε αυτους που τους ξεφτιλιζουνε και τους αποδιδουν δολοφονιες, οι οποιες ειναι κρατικες (και την οποια ακομα να βγει το κκε επισημα να την καταγγειλει ως τετοια)
συνεχιστε το γλειψιμο στους «εργατες», που ξερετε; μπορει να ξαναμοιραστει η πιτα και αυτη τη φορα να παρετε μεγαλυτερο κομματι
Xanadu
24 Οκτωβρίου, 2011 10:05 πμ
κατα λαθος βγηκαν bold τα γραμματα 😛 😛
iguana
24 Οκτωβρίου, 2011 11:07 πμ
Ενταξει ρε συ, μην φωνάζεις αλλο θα αρχισουμε να γλείφουμε χουλιγκάνια με μολοτωφ…. Μας συμφέρει στο κάτω κάτω, γιατι αν δεν το κάνουμε μπορει να φαμε και καμια…
Spin
24 Οκτωβρίου, 2011 12:01 μμ
Μπορεί να μας βρουν και κανά εισιτήριο για το ματς με άρσεναλ που θα τους τρομοκρατήσει ο Τζιμπούρ ο δολοφόνος 😉
dimi
24 Οκτωβρίου, 2011 12:14 μμ
τζιμπουρ ο τρομοκρατης. τον ειδα στο κατω μερος της μεγ.βρετ. να σπαει μαρμαρα.
Spin
24 Οκτωβρίου, 2011 12:17 μμ
Αληθεύει. Ο Ζαν Πολ μάλιστα έκανε δημόσια δήλωση για τον αγώνα των Αλγερινών εναντίον των ιμπεριαλιστών 😛
dimi
24 Οκτωβρίου, 2011 12:19 μμ
ο τζιμπουρ θα κατεβει με κρανος στον αγωνα. μαυροκοκκινο.
Spin
24 Οκτωβρίου, 2011 12:27 μμ
Ζαν Μακούν λέμε 😛
μανικακος
24 Οκτωβρίου, 2011 12:14 μμ
εχετε να φατε καδρόνι που θα ειναι ολο δικό σας….. 😀 😀 😀
Spin
24 Οκτωβρίου, 2011 12:22 μμ
Αντιολυμπιακοί είστε ρε όλοι. όλοι σας κ μόνοι μας.
μανικακος
24 Οκτωβρίου, 2011 12:22 μμ
ΝΤΑΞ ΤΑΚΗ…ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!!!!
dimi
24 Οκτωβρίου, 2011 12:27 μμ
μολις καταλαβα την πραγματικη σημασια πισω απο τα ερυθρολευκα χρωματα της ομαδος:
πασιφιστο-κομμουνιστες.
Spin
24 Οκτωβρίου, 2011 12:27 μμ
Ρε βαζελίνες σας καταλαβαίνω από την αρχή 😀
Xanadu
24 Οκτωβρίου, 2011 3:49 μμ
καταρχην δεν φωναζω καποια γεγονοτα παραθετω (αλλα μαλλον εσκεμμενα αγνοησες το σχολιο που γραφει οτι τα bold μπηκαν κατα λαθος)
και κατα δευτερον, θα λεω και θα γραφω οτι θελω και δεν θα παρω την αδεια κανενος συντακτη του παραλληλογραφου
αν δεν σας αρεσει η διαφορετικη αποψη μπορειτε να διαμορφωσετε τον σχολιασμο κλειστο, σα τα τηλεοπτικα παραθυρα του 902
ΥΓ μην κλαιγεστε μετα για «τραμπουκισμους» και πεσιματα, οσο την πεφτετε αντιστοιχο πεσιμο θα τρωτε
ΥΓ2 φυσικα και δε σχολιασες το γεγονος που παρεθεσα, ΟΚ δεν πειραζει
Xanadu
24 Οκτωβρίου, 2011 4:00 μμ
επισης αγαπητε iguana μην ανησυχεις και δεν κινδυνευεις απο καμια μολοτωφ κανενος «χουλιγκανου»
περισσοτερο κινδυνευεις απο την εναρμονηση με το αστικο συστημα και την αναπαραγωγη και την ενισχυση των θεσμων του οπως επισης απο την προπαγανδιση των θεσεων του
iguana
24 Οκτωβρίου, 2011 4:06 μμ
Mπλα μπλα μπλα μπλα (ακουγεσαι σαν ΚΝΙΤΗΣ) μπλα μπλα κλισε κλισε κλσισε
και μπλα.
Και η αναρχία τελικα μπορει να ακουγεται ξύλινη σαν ΚΝΙΤΙΣΣΑ του ’70
Xanadu
25 Οκτωβρίου, 2011 10:40 πμ
τωρα μου εκανες τη μουρη κρεας και με προσβαλες 😦
πως θα συνελθω απο αυτο το χαστουκι της ζωης; 😦 😦 😦
Anakata-dyomenh
24 Οκτωβρίου, 2011 4:32 μμ
τώρα από το να γλείψεις αναρχικούς μέχρι να γράψεις πιο καταπτυστη ανακοίνωση και από της αλέκας,μια απόσταση Α υπάρχει… 😛 😛
Mπετατζής
24 Οκτωβρίου, 2011 11:53 πμ
να και τα λεγόμενα χουλιγκάνια, οι γηπεδικοί κλπ. (αλλού διαβάσαμε για φρικιά)
http://www.enet.gr/?i=news.el.a8lhtismos&id=320304
Καταλάβετέ το, κανείς δεν περισσεύει.
Νομίζω η είδηση αξίζει κάποιο σχολιασμό.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
24 Οκτωβρίου, 2011 12:19 μμ
Koμματικά ελεγχόμενος συνδικαλισμός που αυτοχαρακτηρίζεται ως «το λαϊκό κίνημα»;
Ευχαριστώ δεν θα πάρω
Ανυπόμονοι μπάχαλοι που τα έχουν βάλει με τα 9/10 της κοινωνίας, και οι οποίοι αυτοχαρακτηρίζονται πρωτοπορίες (κάθε είδους);
Ευχαριστώ δεν θα πάρω
Καταστήματα ιδεολογικής ταμπέλας, προς άγραν κομματικής πελατείας;
Ευχαριστώ δεν θα πάρω
Θεοσεβούμενοι μαρξιστές που σκοτώνονται για τα «φιλιόκβε» του Κεφαλαίου;
Ευχαριστώ δεν θα πάρω
Όσο δεν αντιλαμβάνεστε τι σημαίνει «από τη βάση» και τι απαιτεί αυτή η διαδικασία, και αδιαφορείτε για τις πραγματικές κοινωνικές δυναμικές και την υπαρκτή διαστρωμάτωση…
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ!
Μπετατζής
24 Οκτωβρίου, 2011 12:35 μμ
Ζαφόντ, πήραμε και τ΄ αρχίδια μας όμως, ουάν μορ τάιμ. Τα λεγόμενα χουλιγκάνια σε ποιά κατηγορία από αυτές που ανέφερες ανήκουν ;; Δεν έχουν κοινωνική δυναμική ;; εργατική τάξη δεν είναι ;;; Δεν ανήκουν στη διαστρωμάτωση ;;; Συμπάθα με, αλλά δεν σε καταλαβαίνω (εκτός αν δεν απαντάς σε μένα, μπερδεύομαι με αυτό το σύστημα με τις απαντήσεις, στην περίπτωση αυτή τελείως άκυρο το σχόλιο).
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
24 Οκτωβρίου, 2011 12:40 μμ
Όλα τα παραπάνω εντάσσονται στη διαστρωμάτωση.
Κανένα από τα παραπάνω δεν μπορεί να εκφράσει τίποτε περισσότερο παρά τον εαυτό του (και ούτε καν αυτόν, καλά καλά)
inflammatory
24 Οκτωβρίου, 2011 1:47 μμ
Μπετατζή και Ζαφοντ αντιγράφω σχόλιο φίλου που δε θα μπορούσε να τα έλεγε καλύτερα.
εστω και αργα καποιοι καταλαβαινουν αυτο που οι καταστασιακοι….ειπαν ηδη απο την δεκαετια του 60….επανακαθοριζονται οι ταξικοι ρολοι….η εργατικη ταξη οχι απλα δεν θα αποκτησει ταξικη συνειδηση….αλλα στην ουσια δεν υφισταται πλεον…το νεο επαναστατικο υποκειμενο που θα συγκρουστει στον κοινωνικο πολεμο…ειναι ο νεος προλεταριος…οπου δεν οριζεται με στενα οικονομιστικα κριτηρια…αλλα ειναι ο καθενας που δεν εχει καμμια εξουσια στην ιδια του την ζωη….μεσα στις καπιταλιστικες μητροπολεις ειναι πλεον φανερο…οτι οι οροι που εθεσε ο Μαρξ για λουμπεν προλεταριατο και μικροαστικη ταξη εχουν ,μεσα απο την κοινωνικη μεταβολη, εξαφανισθει…ενω εχουν αναδυθει νεα κοινωνικα υποκειμενα…..οπως η αγρια μητροπολιτικη νεολαια και τα υπογεια ρευματα….που συμμετεχουν ενεργα στο ιστορικο γιγνεσθαι….και στις εξεγερσιακες καταστασεις….
(το οτι η Μαρξιστικη θεωρια δεν υφισταται σε καποια σημεια της ,δεν σημαινει με κανενα τροπο οτι δεν ειναι ζωντανη σε καποια αλλα…πχ οταν περιγραφει..καπιταλιστικές σχεσεις θεωρωντας οτι αυτο ειναι ο καπιταλισμός…σχεσεις παραγωγης….την αφηρημενη εργασια….που στις σημερινες τεχνολογικες συνθηκες ειναι νεκρη και αχρειαστη….το εμπορευμα οχι σαν υλικο προιον αλλα σαν σχεση,σαν την κυριιαρχη καπιταλιστικη χιμαιρα στα μυαλα ολων…και το φετιχιστικο χαρακτηρα του εμπορευματος…πχ η ρηση του Μαρξ…αξια εχει μονο οτι ειναι χρησιμο….παραμενει και σημερα φραση κλειδι στο να κατανοησουμε αρκετα ….)
loophole
24 Οκτωβρίου, 2011 1:52 μμ
εκτός απ’ τα υπόγεια ρεύματα να συμπληρώσω και τους ενδελέχεια που είναι επίσης καλό συγκρότημα
inflammatory
24 Οκτωβρίου, 2011 2:00 μμ
παιζει στο φεστιβάλ του ΣΥΝ…?
loophole
24 Οκτωβρίου, 2011 2:24 μμ
όχι βασικά έχουν διασπαστεί
Μπετατζής
24 Οκτωβρίου, 2011 2:06 μμ
Ινφλάματόρυ, εγώ τουλάχιστον συμφωνώ 100% . γι΄ αυτό υπερασπίζομαι τα λεγόμενα χουλιγκάνια και τσατίζομαι όταν μιλάνε απαξιωτικά γι΄ αυτό τον κόσμο. και δε με νοιάζει αν βαφτιστούν εργατική τάξη, άγρια νεολαία, χούλιγκανς, νέοι προλετάριοι ή ξέρω γω τι.
Κάποιες αμφιβολίες έχω σ΄ αυτά που λέει ο φίλος σου, π.χ. για τα θέματα αν υπάρχει ή δεν υπάρχει εργατική τάξη, αν οι μικροαστοί είναι ξεχωριστή τάξη κλπ, αλλά εννοείται ότι δεν έχω κουράγιο ούτε όρεξη να τα συζητήσω τώρα, ούτε και πολλή σημασία έχουν στη τελική 🙂 Πάντως και στην ΚτΘ αν θυμάμαι καλά, για προλετάριους μιλάει.
ξέσβουρος
24 Οκτωβρίου, 2011 3:04 μμ
το πιο τρομακτικό είναι ότι οι κομματικές και οι δήθεν «πρωτοποριακές» στρατηγικές μεταμορφώνουν τους ανθρώπους. γιατί ούτε οι μεν ούτε οι δεν είναι τέρατα (βαρετή επισήμαντη αλλά να ξαναπώ ότι εξαιρώ τους πληρωμένους κάθε είδους και κάθε μπάντας). συναντιέσαι μαζί τους στο δρόμο και μπορείς να συζητήσεις, να συμφωνήσεις στα περισσότερα, να συμμαχήσεις συναισθηματικά, να ανταλλάξεις βιώματα, να δώσεις το τηλέφωνό σου, να ενημερώσεις για δράσεις και συλλογικότητες, να βοηθήσεις και να βοηθηθείς.
και όλα τελειώνουν όταν ρωτήσεις ή δώσεις απαντήσεις στις ερωτήσεις: «Εσύ που ανήκεις;» «Τι ψήφισες;» «Με ποιον κατεβαίνεις στις πορείες;»
Ένα αόρατο χέρι σε μαζεύει και σε τοποθετεί εκεί που «ανήκεις»….
oldboy9
24 Οκτωβρίου, 2011 1:59 μμ
Με μια πρώτη ματιά…
Αυτό το thread μυρίζει καπνό, τι καπνό, μπουρλότο κανονικό δλδ!
Ας είμαι προσεχτικός λοιπόν, κάνει τζιζζζζζ 😉
inflammatory
24 Οκτωβρίου, 2011 2:02 μμ
μη μασάς…μέχρι τώρα τα «λεμε μεταξύ μας»…
oldboy9
24 Οκτωβρίου, 2011 2:08 μμ
Βασικά είμαι και λίγο φορτωμένος από την ταινία που ξαναείδα χθες.
Μιλώ για την ταινιάρα «Land and Freedom», και τσουκ οι συνειρμοί πάνε κουτί με τα τεκταινόμενα…
Γιατί ω ρε, γιατί ω ρε σύντροφοι 😦 😦
Ενωτικά πάντα…
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
24 Οκτωβρίου, 2011 2:21 μμ
Δες στο καπάκι το «Ο άνεμος χορεύει το κριθάρι» να στρώσεις… 😉
ξέσβουρος
24 Οκτωβρίου, 2011 3:15 μμ
μητσάρα, ένα σχόλιο για τη συνεργασία Αστυνομίας και ΚΚΕ.
τα μπαχαλάκια – παρακρατικά και μη – την έκαναν καλα τη δουλειά τους, είναι δεδομένο.
ναι ήταν εγκληματικό το πέταγμα μαρμάρων. το υπογράφουμε όλοι.
ένα σχόλιο για τη δηλωμένη συνεργασία Αστυνομίας και ΚΚΕ.
ένα σχόλιο για τα μάρμαρα, τις πέτρες και τις ροπαλιές από το ΠΑΜΕ.
ένα σχόλιο για το ξύλο που μοιράσατε σε όλους τους διαδηλωτές.
ένα σχόλιο για τον συστηματικό εκφοβισμό όλης της διαδήλωσης.
ένα σχόλιο για τη σιωπή που τυλίξατε το θάνατο του συντρόφου από τον Βύρωνα από δακρυγόνα.
όχι δεν εκπλήσσομαι πλέον με τίποτα. όλοι τουμπεκί ψιλοκομμένο είναι, από το thepressproject.gr μέχρι τα κόμματα της Αριστεράς.
τα χάλια μας…
O_Malamis
24 Οκτωβρίου, 2011 5:38 μμ
Τα ΚΝΑΤ σε ανέκδοτες φωτογραφίες του 1980
16/12/1979 Η νύχτα του Χημείου
Μπρεζνιεφικό Απολίθωμα
24 Οκτωβρίου, 2011 11:45 μμ
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
25 Οκτωβρίου, 2011 9:58 πμ
Kώστα στο Internet είμαστε άβαταρς, είτε επιλέξουμε ένα «πραγματικό» όνομα, είτε ένα φανταστικό. Όπως σωστά είπες από το tvxs (οπότε με γνώρισες, διότι ως zaphod κυκλοφορώ στο «ίδιο πακέτο» από το 2000 στο ελληνικό domain) ήμουν και παραμένω zaphod και ποτέ δεν άλλαζα ιντερνετικό ψευδώνυμο ανά τέρμηνο…
Αυτά περί προσωπικού, γιατί ομολογώ ότι το τυρί το είδα, τη φάκα όχι (καταλαβαινόμαστε νομίζω).
1. Σου είπα για τη συνεννόηση με την αστυνομία, η οποία και γνωστή είναι (η ίδια η Παπαρήγα την ομολόγησε μετά τα γεγονότα), αλλά και ευδιάκριτη υπήρξε για όποιον έχει μάτια να δει. Ωστόσο, πιστεύω εντός της ημέρας θα ανέβει και το ηχητικό στο οποίο θα σε παραπέμψω για να δεις ΠΟΙΑ ήταν η ακριβής συνεννόηση και ως ΠΟΤΕ εξελλισσόταν.
2. Αν δεν ενδιαφέρεσαι για το πότε έφυγαν οι παμίτες (και οι μπάχαλοι), χάνεις τη μισή ουσία της συζήτησης (και σίγουρα όλη την ουσία περί του πώς και από ποιον «κρατήθηκε» η πλατεία). Ποδήλατο λοιπόν στη μία ρόδα κάνε μόνος σου.
κώστας
25 Οκτωβρίου, 2011 3:49 μμ
zaphod από την στιγμή που έχεις τόσο μακράν εμπειρία στο δίκτυο θα έπρεπε να μην ασχολείσαι τόσο επίμονα με κάποια πράγματα. Το ότι έχεις σταθερό άβαταρ εμένα δεν μου λέει τίποτε. Μπορείς να έχεις σταθερό για την κυριλέ πλευρά σου και κινητό για την «άλλη». Υπάρχουν πολλοί που όταν δεν θέλουν να τσαλακώσουν το επίσημο άβαταρ χρησιμοποιούν ένα άλλο. Άμα θες λοιπόν να κουβεντιάσουμε όχι ως διαδικτυακές οντότητες αλλά ως άτομα, τότε βάλε το όνομά σου, δώσε μου και το mail σου το οποίο εσύ ΕΧΕΙΣ αλλά εγώ ΔΕΝ το έχω και τα λέμε. Αλλιώς σταμάτα να με πρήζεις για το τι όνομα χρησιμοποιώ.
Υγ: Μου βγάζει άλλο σήμα, τα στοιχεία μου όμως είναι τα ίδια. Ψάξτε εσείς λοιπόν γιατί συμβαίνει αυτό.
Κι όσο για το τυράκι, εγώ δεν σκορπάω τυράκια, αυτό δεν έχεις καταλάβει. Μπήκα με το όνομά μου για να μη μου τα πρήζετε ότι δήθεν «κωλώνω» και…»μεταμφιέζομαι». Φυσικά όταν ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΕΤΣΙ δέχομαι την γνωστή… «κριτική» ενώ ΞΕΡΕΤΕ ποιός είμα, θα απαιτήσω κι από εσάς που δήθεν κόπτεστε για την «αξιοπιστία», να μου παρουσιαστείτε με τα πραγματικά σας ονόματα, να γίνετε κι εσείς «κοινοί θνητοί» για λίγο κι όχι αεράτες οντότητες που ίπτανται στο διαδίκτυο.
Οι φάκες και τα τυράκια είναι για όσους νοιώθουν έξυπνοι κι εγώ ποτέ δεν θεώρησα τους άλλους χαϊβάνια…..αν και κάποιοι την ψάχνουν έντονα.
Από εκεί και πέρα περιμένω αναλυτικά την άποψή σου γιατί ΔΕΝ την καταλαβαίνω, όπως και το ηχητικό ντοκουμέντο που αναιρεί αυτά που ΕΓΩ γνωρίζω και στα είπα. Αν όμως δεν τα αναιρεί τότε θέλω να μου πεις αν η αστυνόμευση και η περιφρούρηση είναι για σένα το ίδιο πράγμα
μανικακος
25 Οκτωβρίου, 2011 3:51 μμ
δε βαρεθηκες ακόμα? Μανικάκος=το κανονικό…..
Narrator
25 Οκτωβρίου, 2011 3:58 μμ
Αν δεν κάνω λάθος «ποιοι είμαστε» έμαθες όταν πήγαμε για μπύρες ένα βράδυ. Νισάφι πια!
koula
25 Οκτωβρίου, 2011 4:03 μμ
@ κώστας
δε μπορουμε να παρεμβουμε στο τι σηματακι θα σου βγαλει το wpress (αν ηταν ετσι θα ειχαμε επιλεξει ομορφοτατα σεμενακια) …
αρα κατι διαφορετικο κανεις και σου το αλλαζει, σου δινει «άλλο»…
τόσο απλά!
μπορει να φταίει ο τόνος ή το κεφαλαίο «Κ» που είχες ή δεν είχες σε άλλα σχολια… ψάξ’το! 😉
DrAluca
25 Οκτωβρίου, 2011 4:16 μμ
«δώσε μου και το mail σου το οποίο εσύ ΕΧΕΙΣ αλλά εγώ ΔΕΝ το έχω και τα λέμε. Αλλιώς σταμάτα να με πρήζεις για το τι όνομα χρησιμοποιώ.»
Στην ασφαλεια δουλευεις Κωστα?
Αμα ξερουμε (?) ποιος εισαι γιατι δεν μου φαινεσαι και τοσο οικειος?
Και τελος παντως αν μας γνωριζεις και σε γνωριζουμε…..τοτε η λαθος εκτιμηση εκανες….η λαθος εκτιμιση καναμε….
Χαμογελατε…
κώστας
25 Οκτωβρίου, 2011 7:25 μμ
Όχι δικό μου ήταν το λάθος dr., μην νοιώθεις άσχημα.
Το διορθώνω όμως όπως βλέπεις. 😉
catalternative
25 Οκτωβρίου, 2011 4:30 μμ
@κώστας Απλά προς ενημέρωσή σου : το wordpress ζητάει ένα email για να μπορείς να γράψεις σχόλιο, αλλά δεν επαληθεύει ότι το email αυτό είναι δικό σου, με κάποιο email επιβεβαίωσης. Επιπλέον αν έχεις ένα email πχ. kostas.papadopoulos@καπου αυτό δεν σημαίνει ότι σε λένε Κώστα Παπαδόπουλο, οποίοσδήποτε μπορεί να δημιουργήσει ένα λογαριασμό με οποιοδήποτε όνομα, αρκεί απλά να είναι διαθέσιμο από την εκάστοτε εταιρία.
koula
25 Οκτωβρίου, 2011 4:34 μμ
χαχαχααχ γειά σου ρε cat’! 😀
catalternative
25 Οκτωβρίου, 2011 4:40 μμ
Γειά σου ρε Κούλα μάγκισσα!!! 😀
koula
25 Οκτωβρίου, 2011 4:42 μμ
χαχαχαχα νταξ… τωρα δε με σωνει τιποτα! θα πρωταγωνιστω στις ευφανταστες ιστοριες για αγριους… 😛
απφφφφ
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
25 Οκτωβρίου, 2011 7:33 μμ
«Κώστα»
Άκου την εκπομπή εδώ (ειδικά μετά το πρώτο ημίωρο) http://news.radiobubble.gr/2011/10/rbnews-19-20-2011.html
…και σου υπόσχομαι ότι δεν ξανασχολούμαι μαζί σου.
κώστας
25 Οκτωβρίου, 2011 8:28 μμ
Δεν ξανασχολείσαι μαζί μου;
Τι κρίμα…ένα φίλο είχα κι εγώ και τον έχασα με τις βλακείες μου…άντε ξαναμανα πάλι μόνος!
alexantro trollientes
25 Οκτωβρίου, 2011 8:37 μμ
κωλώνεις και μεταμφιεζεσαι , κωλώνεις και μεταμφιεζεσαι , κωλώνεις και μεταμφιεζεσαι , κωλώνεις και μεταμφιεζεσαι , κωλώνεις και μεταμφιεζεσαι , κωλώνεις και μεταμφιεζεσαι , κωλώνεις και μεταμφιεζεσαι , κωλώνεις και μεταμφιεζεσαι , κωλώνεις και μεταμφιεζεσαι ,
σε καταλαβαμε
ασ τα σαπια
koula
25 Οκτωβρίου, 2011 8:41 μμ
απφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ
alexantro trollientes
25 Οκτωβρίου, 2011 9:26 μμ
τι εννοεις μανδαμ 🙂
koula
25 Οκτωβρίου, 2011 9:53 μμ
mister trollientes, εννοάω .. απφφφφφφφφ!
μη δειτε καποιον στην «ακρη».. αμεσως να ζμπρωξετε… 😛
κώστας
25 Οκτωβρίου, 2011 9:55 μμ
🙂
compassocap
26 Οκτωβρίου, 2011 2:28 πμ
ρε παληκάρια να κάνω μια ερώτηση; αν επιτρέπετε δλδ; Γιατί δε βάζετε msn άμα είναι να λέτε χαζοεξυπνάδες και να χαριεντίζεσται; Από το κείμενο του απολιθώματος χαμπάρι δε πήρατε. Και δλδ εγώ έχω τα δικά μου με το ΚΚΕ για το πως στήθηκε εκείνη τη μέρα αλλά τα κατάπια. Μάλλον δε θα είμαι επαναστάτης σαν κ εσάς δλδ για αυτό. Αλλά για πείτε μου με όλη αυτή την επίθεση που του έγινε επί τόπου αλλά και ύστερα που θα το οδηγήσει το ΚΚ την επόμενη φορά; Πως θα είναι η περιφρούρηση του ; Τι σας νοιάζει εσάς θα μου πείτε. Και δίκιο θα έχετε. Να έχουμε να λέμε, να πετάμε εξυπνάδες στα μπλογκς και να το παίζουμε καμπόσοι και παληκάρια και στη δουλειά να σκύβουμε το κεφάλι. Άντε για καμιά μπύρα στη Μεσσολογγίου τώρα.
zalkador
26 Οκτωβρίου, 2011 2:41 πμ
tsimpaenaarxidi@hotmail.com
Παντα ηθελα να το γραψω αυτο…
compassocap
26 Οκτωβρίου, 2011 2:58 πμ
μου έκανες τη μούρη κρέας όχι αστεία. Πίσω στη τρύπα μου ο φαιοκόκκινος.
zalkador
26 Οκτωβρίου, 2011 3:05 πμ
Εσυ δηλαδη τι νομιζεις οτι εκανες με το πρωτο σχολιο; 😀
compassocap
26 Οκτωβρίου, 2011 11:37 πμ
ψυχοθεραπεία φίλε μου. δεν είχα καμιά ελπίδα. Τα νεύρα μου έβγαζα από αυτά που ακούω και την απογοήτευση μου από ανθρώπους που θεωρώ συντρόφους.