του Γαλαξιάρχη
Καταγγελίες ένθεν και ένθεν, εντολές για συλλήψεις, απειλές, εισβολές της ασφάλειας σε σχολεία. Πολεμικό σκηνικό στήνεται γύρω από τις κινητοποιήσεις και καταλήψεις γυμνασίων και λυκείων, και πάνω από τα κεφάλια χιλιάδων ανήλικων μαθητών. Η κυβέρνηση άναψε το «πράσινο φως» και η Εισαγγελία του Αρείου Πάγου ανέλαβε δράση…
Εγκύκλιος του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Ι. Τέντε, ανοίγει την πόρτα των σχολείων στις εισαγγελικές και αστυνομικές αρχές για να ερευνήσουν τη διάπραξη αδικημάτων, ενώ αναθέτει στους εκπαιδευτικούς καθήκοντα αστυνόμευσης των μαθητών τους. Από την εισαγγελική ρομφαία δεν γλιτώνουν ούτε οι γονείς, οι οποίοι απειλούνται να ελεγχθούν για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.
Η εισαγγελική εγκύκλιος επιστρατεύει το γνωστό επιχείρημα ότι πρόκειται για οργανωμένες μειοψηφίες που ασφαλίζουν τις εισόδους του σχολείου τους και παρεμποδίζουν την είσοδο των συμμαθητών τους, όσο και του διδακτικού προσωπικού. «Ανάμεσα στους καταληψίες», αναφέρει, «παρεισφρέουν τις νυχτερινές ώρες και άτομα που δεν ανήκουν στην εκπαιδευτική κοινότητα, τα οποία προβαίνουν σε καταστροφές των υποδομών του σχολείου, ενώ οι αφαιρέσεις εκπαιδευτικού υλικού και κυρίως ηλεκτρονικών υπολογιστών είναι σύνηθες φαινόμενο. Οι καταληψίες πολλές φορές έχουν την ηθική στήριξη και ενηλίκων, ενώ επιδιώκουν την προβολή τους μέσω των τηλεοπτικών σταθμών, τα οποία πάντοτε τους παρέχουν τη δυνατότητα αυτή».
Ο κ.Τέντες στέλνει μήνυμα τόσο στους συναδέλφους του εισαγγελείς να προχωρούν στην αυτόφωρη διαδικασία για τα «εγκλήματα» της διατάραξης οικιακής ειρήνης, της απρόκλητης φθοράς πράγματος που χρησιμεύει για κοινό όφελος και της κλοπής. Όσο όμως και στους διευθυντές των σχολείων, καθώς οι διαρροές από την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου, προαναγγέλουν διώξεις εκείνων που δεν θα αναφέρουν ότι τα σχολεία τους τελούν υπό κατάληψη (πηγή: Ελευθεροτυπία).
Σημειώνεται, ότι μόλις χθες, στο υπουργικό, ο Πρωθυπουργός κάλεσε τη Δικαιοσύνη να κάνει το καθήκον της, και ήδη η εγκύκλιος του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ι. Τέντε βρισκόταν στα γραφεία των συναδέλφων του εισαγγελέων ώστε να δρομολογηθούν οι διαδικασίες παρέμβασης στις εκατοντάδες υπό κατάληψη σχολικές μονάδες. Την ίδια στιγμή, η υπουργός Παιδείας, πιέζοντας για περαιτέρω επίσπευση της επιχείρισης-«εκκαθάριση στα σχολεία» ζήτησε από τους διευθυντές των σχολείων να «ειδοποιήσουν αμέσως τις αρχές», ενώ έστειλε, όπως αναμενόταν, σε όλες τις μονάδες την (παλαιότερη) εγκύκλιο σχετικά με τον τρόπο αναπλήρωσης των χαμένων ωρών.
Προπηλακισμοί και εισβολές
Πληθαίνουν τα περιστατικά προπηλακισμών, αλλά και απειλών για σωματική βία από διευθυντές σχολείων και «αγανακτισμένους» γονείς, σε μαθητές που συμμετέχουν στις καταλήψεις.
Σύμφωνα με καταγγελία της ΟΛΜΕ «Υποδιευθυντής λυκείου στο Γαλάτσι προκάλεσε το σοβαρό τραυματισμό μαθήτριας ενώ παράλληλα σε Γυμνάσιο της Αργυρούπολης «αγανακτισμένος» γονέας κτύπησε με τον κόπτη που κρατούσε μαθητή που συμμετείχε σε κατάληψη». Η ΟΛΜΕ επισημαίνει ότι «Τα κρούσματα βιαιοπραγίας σε βάρος μαθητών είναι πάμπολλα και η Ομοσπονδία μας αδυνατεί να τα καταγράψει» προσθέτοντας ότι«οι απειλές, οι προπηλακισμοί και η σωματική βία σε βάρος μαθητών είναι απαράδεκτες από παιδαγωγική άποψη και όσοι προβαίνουν σε τέτοιες ενέργειες δεν έχουν καμία θέση στο δημόσιο σχολείο» επισημαίνει.
Να σημειωθεί ότι ευθύνες για την κατάσταση αυτή το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καταλογίζει στο υπουργείο Παιδείας «που με την εγκύκλιο, που απέστειλε στις 20/9/2011, βαφτίζει «πρόληψη και παιδαγωγική αντιμετώπιση» την καταστολή των μαθητικών αγώνων, καλλιεργεί τον «κοινωνικό αυτοματισμό», το διαίρει και βασίλευε, επιδιώκει να στρέψει τους γονείς ενάντια στα παιδιά. Και ακόμη ονομάζει «δυσλειτουργία» τον αγώνα των μαθητών ενάντια στα προβλήματα που η ίδια η κυβέρνηση δημιούργησε». (πηγή: Alterthess)
Ταυτόχρονα, αλγεινή εντύπωση προκαλεί η μαρτυρία «εισβολής» ανδρών της κρατικής ασφάλειας, σε σχολείο της Αγ. Παρασκευής. Σε ανακοίνωση των μαθητών του 4ου Λυκείου της περιοχής, καταγγέλεται περιστατικό εισόδου επτά ένστολων αστυνομικών και τριών ανδρών της ασφάλειας στο σχολείο, με στόχο τη διακοπή της κατάληψης αλλά και της συλλογής στοιχείων «ύποπτων μαθητών». Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι άνδρες της ΕΛΑΣ απείλησαν τους μαθητές ότι θα τους «πάνε στο αυτόφωρο».
Λάδι στη φωτιά ρίχνουν και τα τηλεοπτικά ρεπορτάζ που αναλλώνονται σε «σκηνές καταστροφής» με εξίσου εμφυλιοπολεμικές κραυγές, χωρίς ίχνος συναίσθησης για τη σοβαρότητα και την ψυχραιμία που απαιτεί ένα τόσο ευαίσθητο ζήτημα.
Παρά το πολεμικό κλίμα, το κύμα των κινητοποιήσεων στα σχολεία επεκτείνεται, καθώς πάνω από 500 τελούν υπό κατάληψη αυτή τη στιγμή σε όλη την Ελλάδα.
Ζαphod
Short URL: http://wp.me/p1pa1c-cVG
Ioulianos
30 Σεπτεμβρίου, 2011 11:39 πμ
Η Εγκύκλιος του εισαγγελέα:
‘Τα τελευταία χρόνια παρουσιάζεται συχνά το φαινόμενο της καταλήψεως των σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από μερίδα μαθητών. Αυτοί που κατά κανόνα, αποτελούν οργανωμένες μειοψηφίες ασφαλίζουν τις εισόδους των σχολείων τους και παρεμποδίζουν την είσοδο των συμμαθητών τους όσο και του διδακτικού προσωπικού. Ανάμεσα στους καταληψίες παρεισφρύουν τις νυκτερινές ώρες και άτομα που δεν ανήκουν στην εκπαιδευτική κοινότητα τα οποία προβαίνουν σε καταστροφές υποδομών του σχολείου, ενώ οι αφαιρέσεις εκπαιδευτικού υλικού και κυρίως ηλεκτρικών υπολογιστών είναι σύνηθες φαινόμενο. Οι καταληψίες πολλές φορές έχουν την ηθική στήριξη ενηλίκων, ενώ επιδιώκουν την προβολή τους μέσω των τηλεοπτικών σταθμών οι οποίοι πάντοτε παρέχουν την δυνατότητα αυτή.
Οι συμπεριφορές αυτές, όπως γνωρίζετε, έχουν αξιόποινο χαρακτήρα με τη μορφή εγκλημάτων α) της διατάραξης οικιακής ειρήνης (α. 334 παρ. 3 του ΠΚ), β) της απρόκλητης φθοράς πράγματος που χρησιμεύει για κοινό όφελος (α. 382, παρ. 1 και 2 περ. α. του ΠΚ) και γ) της κλοπής (α. 372, παρ. 2 του Π.Κ.).
Επειδή τα εγκλήματα αυτά διώκονται αυτεπάγγελτα είναι αυτονόητη η παρέμβασή σας μέσω των αστυνομικών αρχών τόσο για την βεβαίωση των εγκλημάτων αυτών όσο και την εξακρίβωση των στοιχείων των δραστών τους. Στα πλαίσια αυτά να ζητείται η συμβολή των εκπαιδευτικών του σχολείου οι οποίοι κατά κανόνα γνωρίζουν την ταυτότητα όσων πρωταγωνιστούν στις καταλήψεις.
Σε εξαιρετικές και σοβαρές περιπτώσεις επιβάλλεται να ακολουθείται η αυτόφωρη διαδικασία σε βάρος εξωσχολικών δραστών. Αντίθετα η αυτόφωρη διαδικασία σε βάρος ανήλικων μαθητών θα πρέπει να αποφεύγεται.
Τέλος σε κάθε περίπτωση εξεζητημένης εγκληματικής συμπεριφοράς από ανήλικους μαθητές να ερευνάται και η τυχόν συνδρομή των όρων του εγκλήματος της παραμέλησης εποπτείας ανηλίκου από τους γονείς (α. 360 παρ. 1 του Π.Κ.)».
Με κυβερνητική εντολή…
Την κατεύθυνση για την καταστολή των κινητοποιήσεων την έδωσαν χτες ο πρωθυπουργός και η υπουργός Παιδείας. Ο πρωθυπουργός, Γ. Παπανδρέου, στη χτεσινή του εισήγηση στο Υπουργικό Συμβούλιο, ταύτισε το δίκαιο αγώνα των μαθητών με καταστροφές σχολείων λέγοντας: «Ούτε φεύγει η Τρόικα, με το να καταστρέφουμε τα σχολεία μας, τη δική μας δημόσια περιουσία. Αντίθετα, υπονομεύεται η υπόσταση της χώρας, υπονομεύεται η οικονομία μας, η συνοχή μας και, αυτά, τα πληρώνει μόνο ο Ελληνας φορολογούμενος, κανένας άλλος».
Η υπουργός Παιδείας, Α. Διαμαντοπούλου, υποστήριξε πως «υπάρχουν συγκεκριμένες κινήσεις και συγκεκριμένα σχολεία που κάνουν καταλήψεις», απειλώντας πάλι με το κόστος των αγώνων: «Κανείς δεν μπορεί να αποφασίζει μόνος του για την κατάληψη του σχολείου και δεν μπορεί η κατάληψη να είναι μία πράξη που δεν έχει επιπτώσεις». Ισχυρίστηκε ακόμα, πως τα σχολικά συμβούλια και οι σχολικές επιτροπές είναι τα μόνα αρμόδια όργανα να αποφασίζουν διεκδικήσεις απαξιώνοντας έτσι τα όργανα και τις μαζικές γενικές συνελεύσεις των μαθητών, ενώ υποστήριξε πως «δεν νοείται να χάνεται ούτε μία ώρα μαθήματος», τη στιγμή που στα σχολεία ουσιαστικά δεν γίνεται μάθημα λόγω έλλειψης βιβλίων και εκπαιδευτικών.
Ο ρόλος του εισαγγελέα Τέντε είναι αντιδραστικός – τρομοκρατικός. Οι εντολές να αποκτήσουν οι καθηγητές ρόλο καταδότη και χωροφύλακα είναι επαίσχυντες. Οι διευθυντές των σχολείων που θα αναλάβουν να αντιμετωπίσουν με απειλές και βία τους μαθητές δεν πρέπει να βρουν μπροστά τους μόνο το πείσμα των δεκαπεντάχρονων, αλλά όλο το εργατικό και λαϊκό κίνημα, και πρώτα απ’ όλα των καθηγητών που νοιάζονται για τα δικαιώματα των μαθητών τους, των παιδιών των εργαζομένων.
Απο τον Ριζοσπαστη.
Eddie
30 Σεπτεμβρίου, 2011 11:43 πμ
παρά τις απειλές κυβέρνησης και εισαγγελέων, οι μαθητές ξανακατέλαβαν το σχολείο ύστερα από συνέλευση!
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1337528
Ας διδαχτούμε λίγο από την ανυπακοή τους εμείς οι μεγαλύτεροι…
lnsurrection
30 Σεπτεμβρίου, 2011 11:49 πμ
Οι δηλώσεις της αννούλας έχουν πλάκα. Στην Ε νομίζω τις διάβασα
Spin
30 Σεπτεμβρίου, 2011 12:03 μμ
Οι εισαγγελείς και παπάρια μάντολες. Να πάνε να πάρουνε μια πίπα από τον Αγαπούλα. Πιο κομψά δεν γίνεται να το γράψω.
simon
30 Σεπτεμβρίου, 2011 12:20 μμ
Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης, Ψωμιάδης ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεε…
Xanadu
30 Σεπτεμβρίου, 2011 12:30 μμ
να σημειωσουμε οτι οι τρομοκρατικες ενεργειες ελαβαν χωρα σε χρονο dt απο την εναρξη των καταληψεων
θα τους κλασουν μια μαντρα
alexantro trollientes
30 Σεπτεμβρίου, 2011 12:44 μμ
τα εκ των εξω χτυπηματα ειναι ανεμενομενα
με τα εκ των εσω τι γινεται
«…. οι ηγεσίες στα συνδικαλιστικά όργανα των καθηγητών μας, ΔΟΕ και ΟΛΜΕ, είναι αυτοί που διορίζουν τους διευθυντές – manager στα σχολεία, που ρίχνουν λάσπη στο συντονιστικό ενώ την ίδια στιγμή αφήνουν να σουλατσάρουν στα σχολεία δήθεν επαναστάτες «αναρχικοί» και μαζί με την κυβέρνηση προωθούν τα ναρκωτικά στους μαθητές, πλασάρουν τη ναρκωκουλτούρα ως λύση στα προβλήματα της νεολαίας….».
http://www.alterthess.gr/content/%CE%BA%CE%B9-%CE%B1%CE%BD-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CF%85%CF%80%CE%AE%CF%81%CF%87%CE%B5-%CE%B7-%CE%BA%CE%BD%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B8-%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B9%CE%AC%CE%B4%CE%B7
η με αλλα λογια
Θεε μου φυλαξε με απο τους φιλους μου , με τους εχθρους μου ξερω τι να κανω
catalternative
30 Σεπτεμβρίου, 2011 4:54 μμ
Και στις καταλήψεις το 91 την ίδια λάσπη έριχναν. Tα λέει καλύτερα ο Τζιμάκος … 😉
mitera
30 Σεπτεμβρίου, 2011 12:47 μμ
Δεν πρόκειτε να αφήσουμε τα παιδιά μας να γίνουν βορά στα χέρια εισαγγελέων και αστυνομίας.Κάτω τα βρωμόχερα σας!Τα διαλύσατε όλα,τα αφανήσατε,καταστρέψατε τις ζωές μας .Δεν πρόκειτε να σας αφήσουμε να ολοκληρώσετε και την καταστροφή του μέλλοντος των παιδιών μας.Δεν τα χουμε για πέταμα ρε,πάρτε το χαμπάρι.Για πέταμα έχουμε όλους εσάς.Αι στο διάολο στο τέλος τέλος.Παλιοτρομοκράτες!!!
Μαθητές-Εκπαιδευτικοί-Γονείς,μια γροθιά στο στομάχι των περικοπών,της εξαθλίωσης,της μιζέριας και της τρομοκρατιάς της εξουσίας.
alexantro trollientes
30 Σεπτεμβρίου, 2011 1:02 μμ
πως θα γινει αυτο mitera ??
με ευχολογια ?
αυτο που συμβαινει τωρα και ειμαστε μαρτυρες ολοι , ειναι πως Εκπαιδευτικοί και Γονείς, κρυβουν την ανυπαρξια τους πισω απο την ζωντανια των πιτσιρικων
τις καταληψεις (των λυκειων -γυμνασιων ,αλλα και δημοτικων) ,θα επρεπε να τις κανουν/με εμεις οι γονεις συντροφια με τους εκπαιδευτικους
επρεπε να ειχαμε το σθενος , τα αρχιδια , τα μουνια ,πεστο οπως θες να παμε εκει σαν συλλογοι γονεων,σαν απλοι γονεις , σαν κηδεμονες , σαν καθηγηταδες και να πουμε οτι η :
– τα σχολεια θα λειτουργησουν οπως πρεπει (αν οχι καλυτερα απο περσυ , τουλαχιστον με τα περσινα στανταρ) , η τα κλεινουμε διοτι σ αυτη τη κωμωδια δεν μετεχουμε και δεν σας προσφερουμε αλλοθι υπαρξης
και παραλληλα να στηναμε (οι καθηγητες και οι γονεις) μαθηματα για τους πιο αδυνατους ,διοτι δεν υπαρχει τπτ πιοαδικο ,απο ενα παιδακι που θα χασει καθε τυχη στις σπουδες επειδη δεν εχουν χρηματα οι απολυμμενοι γονεις του να το στειλουν φροντηστηριο
αλλα ποιοι να τα κανουν αυτα ????
οταν τα πεις σε συνελευση σε κοιτανε σαν UFO
και οι καθηγηταραδες ,πλην ολιγων ηρωικων αξιολατρευτων περιπτωσεων ειναι ενα τσουρμο απο
απεριγαπτους αδιαφορους τυπους ,που στοπροσωπο των παιδιων ασκουνται στην αλαζονεια ,στον αυταρχισμο και τη μισαλοδοξια
δυστυχως …
αλλα ειπαμε αμα δεν συμφωνεις εισαι εμπαθης 😉
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
30 Σεπτεμβρίου, 2011 1:04 μμ
Σμουτς. Κι εγώ σ’ αγαπάω! 😀 😀 😀 😀 😀
Xanadu
30 Σεπτεμβρίου, 2011 1:11 μμ
θα συμφωνησω
ευτυχως που αναφερθηκες και σε εξαιρεσεις γιατι μπορει να σε περνουσανε για φασιστα (ξερεις τωρα…. δογμα της «γενικευσης»)
αλλα αυτομαστιγωσου πρωτα καλυτερα γιατι εσυ φταις, οπως παντα
κανενας απο αυτους τους γονεις και καθηγητες δεν εχουν μεριδιο προσωπικης ευθυνης, ειναι τα καλα και αγια παρασυρμενα προβατα
Spin
30 Σεπτεμβρίου, 2011 1:23 μμ
Καλώς ή κακώς οι γονείς τόσο μπορούν τόσα κάνουν( ετσι νομίζω εγώ τουλάχιστον). Αν περιμένουμε από αυτή τη γενιά γονέων να παρατήσει τη δουλειά( άρα και το μεροκάματο) για να πάει να κάνει κατάληψη τότε κάτι δεν ερμηνεύουμε σωστά .
Γιαννκα
30 Σεπτεμβρίου, 2011 1:35 μμ
spin δεν ειναι απαραιτητο να κανουν οι γονεις καταληψη,αλλα να συμπαρασταθουν, να βρισκονται εκει στα δυσκολα και να μην υπονομευουν τις αντιδρασεις των μαθητων…
Spin
30 Σεπτεμβρίου, 2011 1:46 μμ
Γιάνκα εγώ θυμάμαι στις καταλήψεις των 90s οι γονείς να πηγαίνουν να σπάνε τις αλυσίδες μόνοι τους για να γίνει μάθημα. Έχω την αίσθηση πως οι γονείς τωρα απλά δεν αντιδρούν ιδιαίτερα. Ελπίζω οι επόμενοι να συμπαρασταθούν.
Xanadu
30 Σεπτεμβρίου, 2011 1:40 μμ
αυτο καταλαβες εσυ απο τα γραφομενα ;
μαλλον κατι δε διαβασες καλα 😕
οι γονεις κανουν το μεγαλυτερο κακο, δουλοπρεπεις και δικτατορικοι απεναντι στα παιδια τους, προσπαθουν να επιβαλλουν τη δουλοπρεπεια και σε αυτοι «κοιτα τα μαθηματακια σου» «αυτοι να σε ξεγελασουν θελουν και να σε βαλουν στο κομμα» «τι δουλειες εχεις εσυ με τους αλητες» «δεν ειστε το μονο σχολειο που δεν εχει βιβλια» κτλ
και παμε στο καπακι να το γλεντησουμε βγαζοντας φωτοτυπιες τα βιβλια, συμβαλοντας ετσι στην ιδιωτικοποιηση της παιδειας
συγχαρητηρια
λυπαμια Σπινακο, αλλα πλεον ειμαι εντελως αμιλικτη απεναντι σε αυτη τη σηψη και σε αυτους που συμβαλλουν σε αυτην… ουτε καν τους λυπαμαι πια, τον εαυτο μου λυπαμαι περισσοτερο που ειναι υποχρεωμενος να ζησει μεσα σε αυτη τη σηψη ενω δε θελει
Xanadu
30 Σεπτεμβρίου, 2011 1:42 μμ
μα τι ορθογραφια ειναι αυτη; 😕
Spin
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:05 μμ
αντιπαρέρχομαι την ορθογραφία του draluca που μου μαύρισε τη ψυχή και κόντεψε να με εξαυλώσει 😀
Δεν αντιλέγω στο ότι οι γονείς κάνουν κακό στα παιδιά τους, απλά σκέφτομαι πως μάλλον δεν ξέρουν καν τι άλλο να κάνουν.Μηχανικά συμπεριφέρονται…
Και για να μην παρεξηγηθώ προφανώς και θα ήθελα να δω τους γονείς να λένε στα παιδιά τους :» Κλείστε τα . έτσι και αλλιώς μπουρδέλο είναι, πάμε μαζί να τα αλλάξουμε «
Xanadu
30 Σεπτεμβρίου, 2011 1:44 μμ
πουθενα δεν ειπωθηκε να πανε οι γονεις να κανουν καταληψεις
αυτοι θα επρεπε να κανουν καταληψεις αλλα στους εργασιακους τους χωρους, αλλα καλυτερα μην τους το πουμε πολυ αποτομα και «ξυλινα» γιατι οι αγνοι και αμολυντοι ανθρωποι μπορει να «καουν» τα αυτια τους στο ακουσμα της σατανικής λέξης «κατάληψη»
😛 😛 😛
Γιαννκα
30 Σεπτεμβρίου, 2011 1:30 μμ
@ alexantro trollientes
δεν θα χασω την ευκαιρια να σου πω οτι συμφωνω μαζι σου 🙂
mitera
30 Σεπτεμβρίου, 2011 1:40 μμ
Αλεξάντρο
Χωρίς καμμία εμπάθια το ξεκαθαρίζω 😉
Απο την προσωπική μου εμπειρία και συμμετέχοντας όλο αυτό το διάστημα σε δράσεις και κουβέντες του γονεικού κινήματος,αυτό που έχω διαπιστώσει είναι οτι μέσα σ’αυτα τα χρόνια ήταν απο τις πρώτες φορές που διαπίστωσα σύμπνοια (εκπαιδευτικών-γονιών) και συμφωνία όλων των συλλογικοτήτων για την ανάγκη πιο δραστίκων τρόπων αντίδρασης.Πολλές απ’αυτές ήδη πραγματοποιήθηκαν και πάμε για άλλες.
Θεωρώ ότι δεν είναι εποχή για να απορίπτουμε ευθύνες οι μεν στους δε,γιατί δεν αποδίδουν σε κανένα επίπεδο.
Αυτη η σύμπνοια πρέπει να χειραγωγηθεί προς κάθε κατεύθυνση,απο κάθε μέσο.
Υπάρχουν γονείς που δεν έχουν ν’αγοράσουν γάλα στα παιδιά τους,που δεν ήξεραν καν ότι μπήκε λουκέτο στη βιβλιοθήκη του σχολείου,έκαναν όμως το βήμα της συμμετοχής στην κουβέντα,εξέφρασαν αποψη και αγωνίες.Προσωπικά δεν τους καταδικάζω αλλά τους προσεγγίζω.
Κατα τ’άλλα κατανοώ απόλυτα τα γραφόμενα σου,γιατί κι εμένα πολλές φορές στο παρελθόν με κοίταξαν σαν UFO
Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολύ όμως.
οσο για τη πρόταση σου
alexantro trollientes
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:15 μμ
οκ εσυ προσεγγισε τους ,μακαρι να πετυχεις κατι
εγω τους στελνω στο διαολα
ο καθεις εφ’ ω ετάχθει 😛
mitera
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:23 μμ
Δηλ.έχουμε ταχθεί απέναντι ο καθείς του άλλου; 😉
alexantro trollientes
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:35 μμ
οχι ρε , εμεις μαζι ειμαστε
απλως διαφερουν οι τροποι μας
ειναι θεμα μπακγραουντ 😉
Xanadu
30 Σεπτεμβρίου, 2011 12:52 μμ
Παντως εδω στην πολη μας, σχεδον ολες οι καταληψεις ειναι αποτελεσμα αποφασης γενικης συνέλευσης και οχι ατομικης πρωτοβουλιας μερικων μαθητων.
Επισης οι καταληψιες φοιτητες που ειχαν αναλαβει να πανε για μοιρασμα κειμενου και ενημερωση για τις καταληψεις στα σχολεια τα βρηκαν λιγο σκουρα και δεχτηκαν και επιθεσεις απο γονεις (για να μην αναφερθω στο γεγονος οτι τους περνουσανε για κνιτες 😛 )
alexantro trollientes
30 Σεπτεμβρίου, 2011 1:07 μμ
συναντηθηκανε τα πνευματα μας
την ιδια ωρα εγραφα τα ιδια 😛
Xanadu
30 Σεπτεμβρίου, 2011 1:12 μμ
α και για διεκρινηση οι φοιτητες που πηγαν για μοιρασμα ειναι ανενταχτοι καταληψιες (ουτε αριστεροι ουτε αναρχικοι)
BandieraRossa
30 Σεπτεμβρίου, 2011 1:46 μμ
Ξαναντού για Γιάννενα μιλάς?
Xanadu
30 Σεπτεμβρίου, 2011 1:49 μμ
ναι, why?
προχθες πηγαν κατι παιδια, και μονο στο 2ο λυκειο και γυμνασιο δεν αντιμετωπισαν προβλημα
BandieraRossa
30 Σεπτεμβρίου, 2011 4:50 μμ
Στο σχολείο που είναι απέναντι από την Αντιβίωση λες?
Ήμουν σε αυτήν την εξόρμηση, είχε αποφασιστεί από το συντονιστικό Μαθηματικού, και ήρθαν και κάποιες κοπέλες από το ΠΤΕΤ νομίζω.
Ανένταχτοι είμαστε, αλλά και αριστεροί υπήρχαν και (νομίζω) κάποιες κοπέλες με αναρχικό προσανατολισμό.
Xanadu
30 Σεπτεμβρίου, 2011 5:10 μμ
ναι αυτο λεω!
αχα! μηπως μετα περασατε και απο πανω την ωρα του μαγειρέματος παρεα με τον μονιμως αγχωμενο τρελο που προχθες μας εβγαλε αναλυτικες αποδειξεις για το ποσες τεκιλες ηπιαμε στο διημερο; 😆
BandieraRossa
30 Σεπτεμβρίου, 2011 5:22 μμ
Κάπου στο φύσα ρούφα την έκανα με έναν φίλο, δεν ανέβηκα μετά πάνω.
Τον αγχωμένο τρελό (χαχα) τον θυμάμαι στο γενικό συντονιστικό την Τρίτη με όλες τις αποδείξεις και τα κέρματα στη σακούλα που τα παρέδωσε στην κοπέλα που κρατούσε πρακτικά!
spiral architect
30 Σεπτεμβρίου, 2011 12:54 μμ
Βάλτε Τέντες στα σχολεία!
Μπάζουν (πράσινο) ήλιο … 😛
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
30 Σεπτεμβρίου, 2011 12:56 μμ
http://twitter.com/#!/galaxyarchis/status/119709234773495808
Xanadu
30 Σεπτεμβρίου, 2011 12:59 μμ
μου προκαλει μεγαλη εντυπωση η αντιδραση καθηγητων και γονιων
τοση δουλοπρεπεια και κομματοσκυλιαση πια; τοση; δε ντρεπονται καθολου;
οι δασκαλοι και οι γονεις θα πρεπε να ειναι μπροσταρηδες σε αυτον τον αγωνα και οχι να λειτουργουν ως αλλοι μπατσοι
μαλλον γουσταρουν να πληρωνουν τα βιβλια σε φωτοτυπιες και μια περιουσια σε φροντιστηρια, τρελαινονται απο χαρα στην ιδεα οτι το καμαρι τους θα εχει στιβαχτει αναμεσα σε μερικες δεκαδες μαθητες (για να χωρεσουν ολοι στην ιδια ταξη) και χειροκροτα οταν διαβαζει οτι ακομα δεν εχουν κληθει οι αναπληρωτες καθηγητες και τα σχολεια ειναι χωρις δασκαλους (και μιλαμε για αναπληρωτες γιατι οι μονοι δημοσιοι υπαλληλοι που διοριζονται σημερα ειναι οι μπατσοι)
Γιαννκα
30 Σεπτεμβρίου, 2011 1:13 μμ
Τι ψαχνεις xanadu ειναι ακριβως το ιδιο με οσους ετρεξαν σημερα να πληρωσουν την εφορια..για να μην χασουν την προθεσμια για το χαρατσι… δεν ειναι διατεθειμενοι ουτε για την ελαχιστη αντιδραση…αλλωστε η Σια χθες στο δελτιο του Σκαι μας ενημερωσε για τις καταληψεις και τους «βανδαλισμους» στα σχολεια….
σημερα λοιπον γραφετε η ιστορια του μελλοντος και τα παιδια μας θα διηγουνται στα εγγονια μας ..ιστοριες επιστημονικης φαντασιας απο την δημοσια και δωρεαν παιδεια.
Xanadu
30 Σεπτεμβρίου, 2011 1:20 μμ
βανδαλισμοι στα ερειπια;
πολυ ενδιαφερον…. 😛 😛 😛
κριμα για την εφορια γιατι υπαρχουν δρασεις εμπρακτης αλληλεγγυης και στηριξης σε περιπτωσης που δε θες να παριστανεις τον σκλαβο και να αυτοεξευτελιζεσαι
Xanadu
30 Σεπτεμβρίου, 2011 1:35 μμ
να τας μας….. : http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=46671
ΤΕΙ Αθήνας: Θα αναγκαστούμε να αναστείλουμε τη λειτουργία του ΤΕΙ – σοβαρότατα λειτουργικά προβλήματα
διδακτρα αδερφοι μου, αυτη ειναι η λυση!
Αθανασiα
30 Σεπτεμβρίου, 2011 1:58 μμ
ο πρόεδρος του αρείου πάγου εκλέγεται από την εκάστοτε κυβέρνηση, επομένως ακολουθεί την πολιτική που του υποδεικνύεται…..
δικαστές πάντα υποτελείς και φοβισμένοι..
Narrator
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:04 μμ
Ερείπια ξε-ερείπια, γαμιέται ο Σκάι και η Λεωφόρος – ok, αλλά πείτε μου τώρα ότι δεν γίνονται και καταστροφές να τρελαθούμε τελείως.
Spin
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:12 μμ
Φυσικά και γίνονται. Καταστροφές ΣΟΚ!!! 😛
Narrator
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:14 μμ
Σοκ δεν είναι, αλλά είναι χαζομάρα να διαμαρτύρεσαι γιατί δεν έχεις βιβλία καταστρέφοντας θρανία και καρέκλες 😛
Spin
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:31 μμ
ίσως και να ναι αλλά το γεγονός ότι η παιδεία πάει για φούντο και μανατζεριλίκια δεν αλλάζει.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:15 μμ
Πράγματι… Καίγονται βιβλία.
Τι; Ε; Α, δεν έχει βιβλία;
Ε, τότε… Τότε… Τότε, θα σπάνε θρανία… Ναι, ναι. Σίγουρα σπάνε θρανία.
Και παράθυρα. Ναι. Και παράθυρα…
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:17 μμ
Όσοι έχουν προλάβει τη χούντα, ή έστω έχουν δει κανένα ντοκυμαντέρ για το ’73, θα θυμούνται ίσως τα πλάνα που έδειχνε η ΥΕΝΕΔ από το «εκκενωμένο» ΕΜΠ.
Πράγματι. Τότε η Κοθιώνη ήταν αγέννητη. Αλλά μία χαρά το έμαθε το μάθημά της, επί «κοινοβουλευτικής δημοκρατίας».
Narrator
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:18 μμ
Είναι φυσικό να μην θυμάσαι την τελευταία φορά που μπήκες σε σχολική αίθουσα, πόσο μάλλον που έκανες κατάληψη 😛
Εγώ που είμαι νιούδι φρεσκαδούρα, μια χαρά θυμάμαι
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:22 μμ
Έχω κάνει και κατάληψη σε σχολείο (ναι, και στην εποχή μου υπήρχαν δημόσια σχολεία :P).
Αν έβλεπες την αίθουσα μετά τη διανυχτέρευση (θρανία στη μία άκρη κολλημένα για κρεβάτια, καρέκλες στιβαγμένες ή και πεταμένες) και τράβαγες φωτογραφία, θα μπορούσες να πλασάρεις «σκηνικό καταστροφής» μούρλια, για δελτίο του Σκάι. Βέβαια, όταν έληξε, τα πάντα πήγαν στη θέση τους (ναι, τότε που ο ρεπόρτερ του Σκάι, λείπει σε ταξίδι για δουλειές).
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:23 μμ
Επίσης, τζάμια σπάγαμε και με ανοικτά σχολεία.
Το κάνουν οι μαθητές όλου του κόσμου, με μία μόνο προϋπόθεση: Το σχολείο τους να έχει τζάμια.
Narrator
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:26 μμ
Λαϊκίζεις, ο Σπιν θα είναι περήφανος.
Εγώ έχω κάνει την πρώτη μου κατάληψη στην 4η δημοτικού, beat that.
Το σχόλιο ήταν κριτική στις υπερβολές που γράφονται στα σχόλια, όχι στις καταλήψεις, ούτε στο άρθρο… αλλά νταξ’ τώρα κάνουμε επανάσταση… αυτά είναι λεπτομέριες!
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:32 μμ
Λαϊκίζω; Μμμμ… Ενδιαφέρον.
ΟΚ. Απεταξάμην τους άπλυτους ίμο επαναστάτες και τα λερωμένα από μαρκαδόρο θρανία τους.
Πάω να φιλήσω το χέρι της Ράικου. Ελπίζω να επιληφθεί και για το φλέγον ζήτημα των σκονισμένων γυαλοπινάκων. ΤΩΡΑ ΛΑΪΚΙΖΩ 😉
Spin
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:35 μμ
Καλά προφανώς λαικίζει ο γαλαξιάρχης ό,τι και να γράψει ΑΛΛΑ όπως το παει η Πασοκάρα ( που γαμεί και δέρνει μην παρεξηγηθω) τα κονδύλια για συντήρηση σχολείων είναι αχρείαστα. Τα κονδύλια για χημικά είναι απαραίτητα.
Narrator
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:35 μμ
ok, πάσο, όλα τα ξέρετε και τα λέτε καλύτερα από όλους τους άλλους. make sure ότι η Ράικου έχει πλύνει τα χέρια της, δεν ξέρεις που τα είχε πριν
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:37 μμ
Άμα η συζήτηση είναι για ξεχαρβαλωμένα θρανία, το δίκιο ήδη έχει μετοικήσει (σε κάποιο άλλο, παράλληλο σύμπαν).
Narrator
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:38 μμ
Αν από τα σχόλια μου κατάλαβες αυτό, τα σύμπαντα είναι σίγουρα παράλληλα
Spin
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:39 μμ
ΝIαρρ εγώ προφανώς τα ξέρω όλα είμαι πανέξυπνος, πανέμορφος και πάμπλουτος 😀
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:41 μμ
«πείτε μου τώρα ότι δεν γίνονται και καταστροφές να τρελαθούμε τελείως»
Να υποθέσω ότι αναφερόσουν στη Φουκουσίμα;
alexantro trollientes
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:45 μμ
κοπελια , ο spin τρολλαρει
εγω ομως πραγματι ειμαι έξυπνος, ομορφος και εξαιρετικος συντροφος για ταξιδια σε ανατολη και νοτο
στο εχω ξαναπε μου φαίνεται , αλλα απαντηση δεν πηρα 🙂
Capybara
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:46 μμ
@Ναρέιτορ:
Στα σχολεία γίνονται καταστροφές, πολλές φορές τελείως τυφλές. Αυτό δεν έχει νόημα να πούμε αν είναι σωστό ή λάθος, αποτελεσματικό ή αναποτελεσματικό. Οι μαθητές που κάνουν αυτές τις καταστροφές είναι συνήθως αυτοί που απορρίπτονται, περιθωριοποιούνται και στιγματίζονται από το εκπαιδευτικό σύστημα (ως αδιάφοροι, κουμπούρες, άχρηστοι, αληταράδες, ξένοι κ.λπ.) Σκέψου τί μίσος νιώθουν για το σχολείο αυτά τα παιδιά για να το καταστρέφουν έτσι…
Εγώ εκεί θα επέμενα, για πιο λόγο το εκπαιδευτικό σύστημα παράγει απόρριψη, περιθωριοποίηση και βία, συχνά με την ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευτικών και των γονιών σ’ αυτή τη διαδικασία και όχι στο αν είναι αποτελεσματικός τρόπος αντίδρασης τα σπασίματα.
Τα παιδιά έχουν έτσι κι αλλιώς δίκιο, ακόμη κι όταν κάνουν κατάληψη με μοναδικό αίτημα «να κλείσει το ρημάδι»…
Narrator
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:50 μμ
Να υποθέσεις ότι είναι ηλίθιο να βγαίνεις και να υπερασπίζεσαι τον όποιο αγώνα, λέγοντας καταφανέστατα ψεύδη. Και μην μου πεις για τα ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ τώρα… δεν έδωσα καμία ιδιαίτερη σημασία στις καταστροφές. Είπα απλά ότι συμβαίνουν. Η αλεργία είναι προς τα ξεσηκωμένα επαναστατόπουλα των θρεντς και όχι προς τους μαθητές.
Narrator
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:51 μμ
@ alexantro
σου είχα απαντήσει εκτεταμένα τότε. επόμενο ταξίδι μέσα στον Οκτώβρη. Αναλαμβάνεις έξοδα διαμονής;
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:55 μμ
Ναρ,
Διαβάζω και ξαναδιαβάζω τα σχόλια των «επαναστατών του πληκτρολογίου», πριν το δικό σου για τις «καταστροφές» και δε βρίσκω πουθενά, ούτε να υπερασπίζονται σπασμένα θρανία, ούτε να ασχολούνται καν με αυτά.
Σε ποιον απευθύνεσαι; Γιατί δεν του απαντάς απευθείας; Το γενικό σχόλιο πoιον ακριβώς αφορά, αφού ισχυρίζεται ότι απαντάς σε σχολιαστές;
Narrator
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:58 μμ
Ζαφ,
Στο επόμενο ταξίδι στην Αστραλία θα σου φέρω ένα καπελάκι με φελλούς. Εχθές έμαθα ότι σκοπός των φελλών είναι να διώχνουν τις μύγες χωρίς να χρειάζεται να κινηθεί ο φέρων το καπέλο. Πανέξυπνο!
«βανδαλισμοι στα ερειπια;
πολυ ενδιαφερον…. 😛 😛 😛 »
υ.γ. είναι λίγο εισαγγελικό το ύφος σου ή μου φαίνεται;
alexantro trollientes
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:58 μμ
αμα ειναι για ινδιες , νεπαλ , σρι λανκα αναλαμβανω ,αλλα δε θα γκρινιαζεις με τα χοστελ και τα ασραμ
αλλα να βαλεις εσυ τα εισητηρια 😛
koula
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:01 μμ
ε ψιτ! alexantro!
εχεις φωτο απο ταξιδια σε τετοια μερη? μπορεις να στειλεις καμια??
(σοβαρα μιλαω)
Narrator
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:00 μμ
@ alexantro
το ταξίδι είναι προς Βορρά μεριά (βορειοδυτικά για να είμαστε ακριβείς). εγώ εισητήριο έχω βγάλει γι’ αυτό δεν σου είπα τίποτα… Μπορείς να μείνεις σε χόστελ δεν με πειράζει, να έρχεσαι να τρώμε στο τετράστερο όμως, θα έχει καλό μπουφέ το πρωί.
alexantro trollientes
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:01 μμ
ρε συ Ζαφ ,πραγματικα εχεις πολυ εισαγγελικο υφος
κανεις και φασαρια
ασε μας ρε ανθρωπε
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:01 μμ
Διευκρινιστικό είναι το ύφος μου.
Xanadu λέμε, μην κάνεις ότι δεν βλέπεις καταστροφές γιατί θα τρελαθούμε.
Έτσι αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις και οι παγκαλισμοί (μαζί τα σπάσαμε)
Narrator
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:05 μμ
την επόμενη φορά θα σου στείλω το σχόλιό μου για προέγκριση Πρόεδρε
alexantro trollientes
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:06 μμ
εχω κινηματογραφησει υλικο 6-7 ωρες ,με σκοπο ενα βιωματικο ντοκυμαντερ
σταματησα ομως καποια στιγμη (και ισως καποτε τοσυνεχισω) , τους λογους τους γραφω σε ενα διηγημα με τιτλο :
» ο χορευτης του kathakali »
θες να στο στειλω καπου ?
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:11 μμ
Μου αρκεί να το στέλνεις στον παραλήπτη.
Στον «κουβά» παραλήπτης είναι ο συντάκτης.
Common sence. 😉
Narrator
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:14 μμ
Διευκρίνησα αρκετά νωρίς (τέταρτο σχόλιο μου στο παρόν θρεντ) ποιος είναι ο παραλήπτης. Άλλα λόγια ν’αγαπιόμαστε.
Ο καθείς με το στυλ του, φίλε μου. Και περί ορέξεως κολοκυθόπιτα (μπλιαχ!).
alexantro trollientes
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:21 μμ
κατσε ,επειδη το εχασα καπως
σε πιο παραληπτη και ποιον κουβα ρε Ζαφ
εγω στη koula απαντουσα
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:24 μμ
Kι εγώ στη Ναρ. 🙂
Narrator
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:29 μμ
@ alexantro
ναι, αλλά πάλι κάνεις την πάπια για το ταξίδι στα βορειοδυτικά και σε 2 μήνες θα λες ότι δεν απάντησα στην πρόσκ(λ)ησή σου.
Spin
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:30 μμ
Nar ο χρόνος είναι βίωμα ξεκόλλα 😛
Xanadu
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:30 μμ
ακου να σου πω κυρα-Ναρ, ***EDIT*** δε σημαινει οτι ολοι οι υπολοιποι ειναι υποχρεωμενοι να αντιλαμβανονται τις κακιες τις οποιες πετας μεσα απο υπονοιες ***EDIT***
loophole
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:33 μμ
παρακαλείται η ομάδα ψυχραιμίας του //γράφου να προσέλθει στη ρεσεψιόν
koula
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:37 μμ
@ loophole
η «ομαδα ψυχραιμιας»?
χαχαχαχαχαχαχαχαχα για ξανασκεψου το αυτο… εχω σε ροζ… θες??? 😛
Narrator
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:34 μμ
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
εντάξει, ξεκαύλωσες; να μας προτιμάς, έχουμε το καλύτερο μαγαζί!
Xanadu
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:37 μμ
βρε αντε απο δω μεσημεριατικα, μας προσβαλεις λες ενα σωρο κακιες και εμεις θα πρεπει να καθομαστε να τις τρωμε στη μαπα
αλλα που να τα βαλεις με τις μανταμ που εχουν το copyright της κακιας
Narrator
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:38 μμ
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
συνέχισε, πλάκα έχεις…
Xanadu
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:18 μμ
κοιτα οταν πηγαινα σχολειο και ειχαμε καταληψεις λογω του νομου αρσενη, δεν καναμε καμια καταστροφη στο σχολειο το οποιο δεν ηταν καν ενα ενιαιο κτιριο και καναμε μαθημα σε κατι λυομενα 😛
για ολα τα σχολεια δε μπορω να σου πω γιατι η αληθεια ειναι οτι εχω ακουσει παλιοτερα για καποιες καταστροφες
(επισης καμια καταστροφη δεν εγινε σε κανενα κατειλημμενο τμημα του πανεπιστημιου)
Spin
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:36 μμ
Ναι αλλά δεν είναι καταστροφή οι κλειστές σχολές? 😛
Xanadu
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:41 μμ
σωστος, αυτο μου διέφυγε 😛 😛 😛
Xanadu
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:42 μμ
εγω πτυχιο θελω να παρω τα υπολοιπα δε με ενδιαφερουν
Spin
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:04 μμ
α γιαυτό επικροτείς τα σπασίματα? 😀 😀
Xanadu
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:15 μμ
σε ποια σπασιματα αναφερεσαι; και ποτε επικροτησα;
Spin
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:26 μμ
Xanadu οι φατσούλες δίπλα στο σχόλιο δηλώνουν διάθεση πειράγματος. 🙂
Xanadu
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:32 μμ
σορυ αλλα αποτι φαινεται πρεπει να διευκρινιζεις καποια πραγματα για να μη φας πεσιμο απο μερικους πουθεναδες
Γιαννκα
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:16 μμ
@ spin
ακριβως οπως τα λες ειναι.. αυτα οντως εγιναν…αλλα με αυτη την λογικη του αναπηρου βηματισμου υποθηκευουν το μελλον ολων μας,αλλωστε τετοιο βαναυσο ,απολυταρχικο, κοινωνικο και οικονομικο περιβαλλον δεν υπηρχε.. κι εδω ξαναρχομαστε σε μια αλλη συζητηση προσφατη για την ατομικη ευθυνη και τον εφησυχσμο…
Η επανασταση και η ανατροπη παραμενει ΜΕΓΑ ονειρο 😉
Spin
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:37 μμ
Γιάνκα μα αυτό είναι το πρόβλημα. ότι πάμε στράτα στρατούλα ενώ τα πράγματα αλλάζουν άρδην.
mitera
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:26 μμ
Μερικοί βλέπετε πολύ τηλεόραση! :;)
Spin
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:45 μμ
εγώ επιτέλους mitera έγινα tv free 🙂
alexantro trollientes
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:33 μμ
να υπενθυμισω κατι
αφιερωμενο στους υπεραισιοδοξους ….
κάτι από το παρελθόν, ισα ισα για να θυμόμαστε το μεγαλείο του περίφημου ελληνικού λαού, ταραταζουμ
Ξημερώματα Σαββάτου 17-11-1973 μπαίνει το τανκ στο πολυτεχνείο.
Το βράδυ οι νοικοκυραίοι βλέπουν στην τηλεόραση τους φοιτητάς, μπλα μπλα μπλα … αυτούς που και καλα δεν δούλεψαν ποτέ τους και που δεν σέβονται τους γονείς τους … και που τους θρέφουν κλπ κλπ κλπ
Την επόμενη, ημέρα Κυριακή -παρά τη απαγόρευση συγκεντρώσεων, οι ποδοσφαιρικοί αγώνες διεξήχθησαν κανονικά.
αυτα και δεν χρειαζεται να τα εχετε ζησει ,απλως ρωτηστε τους γονεις σας
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:35 μμ
Εξακτεμόν
Narrator
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:41 μμ
Τα λέει και ο Ηλίας ο Φραγκούλης, αλλά τον θεωρούνε γραφικό: «ποια ΜΑΤ; Ρίξε μια μπάλα στους συγκετρωμένους #the_humanity» ή κάπως έτσι τέλος πάντων
Spin
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:44 μμ
ναι αλλά δεν μπορεί να πει το ρ ούτε να παίξει μπάλα 😀
Spin
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:48 μμ
alexantro νομίζω πως οι αγώνες δεν έγιναν ούτε στις 17 ούτε στις 25 του ίδιου μήνα.όχι πως δεν ισχύει το «δώστε μπάλα στο λαό» , αλλά λέμε…
alexantro trollientes
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:53 μμ
δεν το εχω διασταυρωσει
δεν το θυμαμαι
αλλα το εμαθα ως σιγουραντζα και ως αηδιαστικο παραδειγμα αμοραλισμου
εισαι ο πρωτος που μου το αμφισβητει
πως να το τσεκαρουμε αραγε ?
εχεις τροπο ?
Spin
30 Σεπτεμβρίου, 2011 2:56 μμ
Και γω σιγουράκι το χα, αλλά για κάποιο λόγο( μάλλον εκεί που έγραψες ότι τρολαρω :P) σε αμφισβήτησα και googlara. και βρήκα πρώτο ότι ο Ντάρκο ο αλήτης ο σέρβος ο παίκτουρας γεννήθηκε στις 18/11/1973 αλλά και αυτό εδώ
Ioulianos
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:07 μμ
http://www.epikaira.gr/epikairo.php?id=4074&category_id=0
Δεν αμφισβήτησα ποτέ ότι τα υποθετικά σενάρια είναι καλύτερα από τα πραγματικά……..
Έτσι δεν είναι alexantro trollientes;
alexantro trollientes
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:16 μμ
θενκς
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:07 μμ
Ειδικά οι μαθητές (που δεν έχουν ακόμα πάρει θέση πρωταγωνιστή σε αυτό το σάπιο σύστημα) ,τα θρανία δε θα έπρεπε να τα σπάνε, αλλά να τα βάζουν στον κώλο κάθε εισαγγελέα,διοικητή,διευθυντή,δασκάλου,γονιού,μπάτσου ή πολιτικού που θέλει να τους περάσει μέσα από την κρεατομηχανή της αστικής δημοκρατίας (τρομοκρατίας) και να παραγάγει νέα πειθήνια ζαμπονάκια.
Έτσι, για να μην μπερδεύουμε την πούτσα με τη βούρτσα και τα σημαντικά με τα ασήμαντα.
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:08 μμ
Και να με συγχωράτε για το αγρεσιόν,αλλά σε αυτό το θέμα είμαι πλέον αμείλικτος.
Το μέλλον της ανθρωπότητας δεν το αφήνουμε στα χέρια των απάνθρωπων του Συστήματος.
Τέλος.
alexantro trollientes
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:14 μμ
μαλιστα
πολυ ενδιαφερον ρε συ
αυτο τελικα επιβεβαιωνει οτι ο χρονος ειναι βιωμα
κατι που εγινε μετα απο δυο βδομαδες , για εναν που ειχε βιωσει την εξεγερση στο πολυτεχνειο και ειχε φορτιστει απ αυτην , εμοιαζε σαν να εγινε μια ωρα μετα η την ιδια στιγμη
τραγικο
alexantro trollientes
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:17 μμ
το παραπανω σχολιο παει στον σπιν και ιουλιανο
Ioulianos
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:24 μμ
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Επειδή Υποθέτεις ότι «κατι που εγινε μετα απο δυο βδομαδες , για εναν που ειχε βιωσει την εξεγερση στο πολυτεχνειο και ειχε φορτιστει απ αυτην , εμοιαζε σαν να εγινε μια ωρα μετα η την ιδια στιγμη», ήθελες να «υπενθυμίσεις» σε όλους τους υπόλοιπους ότι «Την επόμενη, ημέρα Κυριακή -παρά τη απαγόρευση συγκεντρώσεων, οι ποδοσφαιρικοί αγώνες διεξήχθησαν κανονικά.»
Εν πάση περίπτωση συμφωνούμε.
Οι υποθέσεις- ως σενάριο- είναι απείρως καλύτερες από την πραγματικότητα….
alexantro trollientes
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:33 μμ
δεν υποθετω βρε τιποτα
μαρτυρια ειναι
μαρτυρια προερχεται απο ΚΚΕ της εποχης
αλλαδεν εχει καμμια σημασια
ειπα πως απλως κατανοω τον λογο του σφαλματος
σε τετοιες μερες και ωρες ,σε συνθηκες τετοιας εντασης και εκκρισης αδρεναλινης ,ο χρονος εχει αλλες διαστασεις , ολα νομιζεις πως γινονται την ιδια στιγμη , νιωθεις πως δεν περασε μια μερα , η αντιθετως η ελαχιστη ωρα που σε σημαδευει ενα οπλο (αν και μπορει να ειναι μολις 5-6 δευτερολεπτα) σου φαινονται αιωνες
ο χρονος διαστελεται και συστελεται κατα περισταση
δεν υπαρχει τπτ πιο φυσικο απ την απωλεια της ωρολογιακης πιστοτητας
Spin
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:37 μμ
Παίζει να είναι η συζήτηση που έχω απολαύσει πιο πολύ όλους αυτούς τους μήνες. Γίνεται της πουτάνας 🙂
alexantro trollientes
30 Σεπτεμβρίου, 2011 3:38 μμ
και εγω …. και εγω
Xanadu
30 Σεπτεμβρίου, 2011 4:01 μμ
Πραγματικα αισθανομαι να βρισκομαι σε πολυ δυσκολη θεση. Θελω να πω κατι, χωρις να θελω να προσβαλω κανεναν.
προσωπικα καθε φορα που παω να γραψω ενα σχολιο εδω μεσα, τοποθετω τον εαυτο μου στη θεση του να σκεφτομαι πολυ πριν το γραψω μηπως και τυχον παρεξηγηθουν καποιοι ή δεν τους αρεσει αυτο που θα γραψω και φαω πεσιμο ή μηπως χαρακτηριστω το ενα ή το αλλο
για αυτο και φροντιζω να ειμαι πααααρα πολυ προσεχτικη στα λεγομενα μου, μην τυχον και θιχτουν καποιοι ή βγει καποια εικονα για το ατομο μου λογω ιδεολογικων πεποιθησεων η οποια μαλιστα καμια σχεση δεν εχει με μενα, και οχι για κανεναν αλλο λογο αλλα γιατι ακολουθει μια αναλωση λογω των χαρακτηρισμων και απομακρυνεται η συζητηση απο το θεμα
απλα καποιοι εχουν ορισει τις δικες τους κανονικοτητες (οι οποιες μαλιστα πολλες φορες ταυτιζονται με τη συστημικη προπαγανδα) και ολοι οι ανθρωποι κατηγοριοποιουνται συμφωνα με αυτες…
λοιπον, δεν ειναι κακο να υπαρχουν διαφωνιες εστω και αν αυτες καποιες φορες ειναι εντονες
επισης καθε ανθρωπος εχει ενα δικο του τροπο εκφρασης και ουτε αυτο ειναι κακο, δεν θα πρεπει να ειναι υποχρεωτικο καθε ενας σχολιαστης να κινειται μεσα σε ορισμενα πλαισια συμπεριφορας ή να εκφραζει μια αποψη η οποια ειναι συμβατη με την κυριαρχη αποψη της ομήγυρης
δε χρειαζεται να παριστανουμε το δελτιο ειδησεων του 902, ουτε οι σχολιαστες εδω περα αποτελουν ενα κλειστο λομπι
τεσπα, ισως στην τελικη ολοι μας να εχουμε παρει πολυ στα σοβαρα τις διαδικτυακες μας περσονες ενω η ζωη ειναι εκει εξω και οχι εδω μεσα
και ισως τελικα και εγω να παραμαλακιζομαι που καθομαι και ασχολουμαι με τις πιπες που μπορει να λεει η x,y narrator ή οποιοσδηποτε αλλος, λες και εχουν μεγαλη σημασια ενω στην πραγματικοτητα δεν εχουν καμια απολυτως
Spin
30 Σεπτεμβρίου, 2011 4:08 μμ
καλά όλα αυτά αλλά τη χολή για το ΚΚΕ να την κόψεις 😀
mitera
30 Σεπτεμβρίου, 2011 4:22 μμ
Ενα κωλοδιαδύκτιο είναι ρε Xanadu….ειρήνη ειμήν πρός πάσαν κατεύθυνση 🙂
Spin
30 Σεπτεμβρίου, 2011 4:26 μμ
🙂
Xanadu
30 Σεπτεμβρίου, 2011 4:12 μμ
και επισης ειναι τελευταια φορα που τρωω στη μαπα προσβολες, ειδικα απο κατι σουργελο-αβαταρ τυπου narrator
Narrator
30 Σεπτεμβρίου, 2011 4:13 μμ
πες μας όμως τι μεσολάβησε από τη ΔΕΘ και ξεφοβήθηκες και ξαναβγήκες με τα κουμπούρια και τις κρεμάλες…
Xanadu
30 Σεπτεμβρίου, 2011 4:19 μμ
τι εγινε κρατας φακελο αρχειου των γραφομενων μου;
οσον αφορα τις κρεμαλες κυρα Κρουελα, βρες κανεναν αλλο να τους τις προσαψεις γιατι αν ειχες μελετησει προσεχτικα το αρχειο των γραφομενων μου (που αποτι φαινεται κρατας) θα ηξερες οτι ποτε δεν εχω γραψει κατι σχετικο
βεβαιως οι μετριοι ανθρωπο κανονικοτητες οριζουν στις οποιες τοποθετουν ολους τους ανθρωπους
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
30 Σεπτεμβρίου, 2011 5:19 μμ
Xanadu εγώ έκανα edit στο πιο πάνω σχόλιο με τις προσωπικές προσβολές.
Ψυχραιμία. Δεκτές οι ενστάσεις (αν και δε νομίζω ότι δέχτηκες ποτέ συντονισμένη επίθεση, χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι είναι υποχρεωμένος κανένας να συμφωνεί με τη α ή β άποψη).
Κι εγώ κατακρινω το «φωτογραφικό» χώσιμο της Ναρ, αλλά ας μην το γυρνάμε στο προσωπικό μπινελίκι.
Θερμή παράκληση.
Xanadu
30 Σεπτεμβρίου, 2011 6:05 μμ
😕
το να μας αποκαλουν φελους και υπερεπαναστατες και να μας καταλογιζουν κρεμαλες επιτρεπεται; το να κανουν ειρωνειες για πραγματα που ουτε εχουμε γραψει ουτε ισχυριστει ποτε και να μας τα καταλογιζουν, επιτρεπεται;
οσον αφορα τα «πεσιματα» να διευκρινησω οτι δεν αναφερομαι σε προσωπικα και με χαρακτηρισμους πεσιματα, αλλα σε πεσιματα «αποψης»
δηλαδη δεν ειναι κακο να εχεις διαφορετικη αποψη και να την λες και να εκφραζεις και τη διαφωνια σου σε κατι που εχει γραψει ενας σχολιαστης, αλλα οταν αρχιζουν οι φωνες ειναι πραγματικα πολυ ενοχλητικο (εκτος και αν αναφερομαστε σε τρολ)… και φυσικα τα οσα εγραψα εχουν παντοτε αυτοκριτικη διαθεση, δηλ αναγνωριζω οτι και γω πολλες φορες εχω παρασυρθει και την εχω «πεσει»
και φυσικα θεωρω οτι οι εντονες διαφωνιες ειναι απολυτα φυσιολογικες αλλα υπαρχουν καποιες λεπτες γραμμες και ισορροπιες
τεσπα, διαφωνω με το edit αλλα αντιλαμβανομαι τους λογους για τους οποιους εγινε για αυτο δε το συνεχιζω
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
30 Σεπτεμβρίου, 2011 6:07 μμ
Σε ευχαριστώ Xanadu 🙂
Y.Γ. Οι φελλοί αφορούσαν εμένα 😛
Xanadu
30 Σεπτεμβρίου, 2011 4:23 μμ
και επισης σιγα μην απολογηθω σε σενα ή στην οποιαδηποτε μετριοτητα για το τι, ποτε και ποιον φοβαμαι ή δε φοβαμαι
η δικη σου λογικη οριζει οτι οι ανθρωποι που συμμετεχουν ειτε λιγοτερο ειτε περισσοτερο στους κοινωνικους αγωνες, λειτουργουν ταυτοχρονα και σα ρομποτ ανικανα να νιωσουν το αισθημα του φοβου απεναντι σε ενα δολοφονικο στρατο
Back Door Man
30 Σεπτεμβρίου, 2011 4:27 μμ
Θα σου έλεγα να αφήσεις το γκάζι και να δουλέψεις λίγο στο ρελαντι τις μηχανές, είναι και ώρα κοινης ησυχίας
Xanadu
30 Σεπτεμβρίου, 2011 4:37 μμ
ευχαριστω πολυ που επιβεβαιωνεις τα γραφομενα μου
την επομενη φορα λοιπον θα επιδωθω στο γλειψιμο και στις δηλωσεις νομιμοφροσυνης
koula
30 Σεπτεμβρίου, 2011 4:25 μμ
Xanadu, εγω παντως μια χαρα σε βλεπω αρκετο καιρο να εκφραζεσαι (οπως κανουν και αλλοι) χωρις δυσκολια και να χαρακτηριζεις αλλους επισης αρκετα «ανετα» και «γρηγορα» …
συνεπως, δεν καταλαβαινω το προηγουμενο κατεβατο που λεει οτι «καθε φορα που πας να γραψεις σχολιο» σκεφτεσαι μην τυχον και δεν αρεσει η άποψή σου…
χωρια που απο τη μια λες οτι δε θες να προσβαλεις κανεναν.. και στο καπακι μιλας για σουργελο-αβαταρ…
Xanadu
30 Σεπτεμβρίου, 2011 4:34 μμ
ναι; ποιον απο δω μεσα εχω χαρακτηρισει;
και στην τελικη τι συμφερον μπορει να εχω απο το να λεω ψεματα; αλλη δουλεια δεν εχω μεσημεριατικα; απλα αισθανθηκα καπως ασχημα απο το ολο σκηνικο και αναλογως εκφραστηκα….δεν καταλαβαινω την αντιδραση σου, αν δεν σου αρεσει αυτο που γραφω προσπαθησε να δεις μηπως υπαρχει καπου καποια αληθεια σε αυτο που γραφω
οσον αφορα το σουργελο-αβαταρ, εεε ειναι λιγο αστειο να θεωρεις οτι η narrator με προσβαλε κατα πολυ ασχημο τροπο και οτι θα παριστανα το μαλακα
koula
30 Σεπτεμβρίου, 2011 4:39 μμ
α καλά!
χααχαχχα οκ!
καταλαβα! δε χρειαζεται να πω τιποτα παραπανω, xanadu…
οταν ηρεμησεις -αν θες πάντα- ξαναδες τι εχεις γραψει.. και θυμησου μονη σου αν εχεις εκνευριστει με αλλους και εχεις χαρακτηρισει υπερβολικα ή χωρις λόγο…
δε θα κατσω να ασχοληθω αλλο.. ειναι πολυ βαρετο.. αμα γουσταρεις συνέχισέ το! αλλά και στο δικο μου σχολιο υπαρχουν αληθειες και ας μη σου αρεσουν…
Xanadu
30 Σεπτεμβρίου, 2011 4:43 μμ
καλα ενταξει, εχω λαθος θα αυτομαστιγωθω και ολοι εδω περα μεσα ειστε υπεροχοι
αυτα
koula
30 Σεπτεμβρίου, 2011 4:45 μμ
αμα γουσταρεις, οκ… αλλά μη λες μετά ότι εγώ σου είπα να αυτομαστιγωθεις… γιατι θα «σφαχτουμε» ασχημα!
Narrator
30 Σεπτεμβρίου, 2011 4:45 μμ
Μην το πειράζεις το κορίτσι Κούλα, συνήθως χαρακτηρίζει τις μάζες και το πόπολο. Σήμερα έκανε εξαίρεση και έκανε προσωπικούς χαρακτηρισμούς…
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
30 Σεπτεμβρίου, 2011 5:23 μμ
TEΛΟΣ
ΗΠΣΤΓ
30 Σεπτεμβρίου, 2011 4:36 μμ
«Όσοι έχουν προλάβει τη χούντα, ή έστω έχουν δει κανένα ντοκυμαντέρ για το ’73, θα θυμούνται ίσως τα πλάνα που έδειχνε η ΥΕΝΕΔ από το “εκκενωμένο” ΕΜΠ.»
Τα πλάνα από το κακοποιημένος από τους ασφαλίτες ΕΜΠ εννοείς, ή μήπως όχι;
DrAluca
30 Σεπτεμβρίου, 2011 5:19 μμ
Να θυμουνται κατι χουντοδιευθυνταδες, κατι πρασινοφρουροι γονεις, και ολοι οι χαρτογιακαδες εισαγγελης της πρασινης πεολειχιας….πως το πρωτο σχολειο στο οποιο θα μπει εισαγγελεας λαμβανοντας μερος στην «συζητηση» περι μειοψηφειων (και ταυτοχρονα αιροντας το βαρος απο τα προβληματα των σχολειων στα οποια εχει οδηγησει η καπιταλιστικη πολιτικη διακυβερνηση ΣΟΚ της σοσιαλιστρικης κυβερνησης ΠΑΣΟΚ) πως θα σημαινει cue για να ξεκιναμε να «χανουμε» σε χαντακια εισαγγελεις και δικαστικους κλητηρες.
Ο πρωτος μπατσος που θα συλλαβει παιδι σε καταληψη εν ετη 2011 θα δημοσιευθουν ονοματα και διευθυνση στο νετ.
Τερμα τα πολλα πολλα….
Καθης εφω εταχθη.
Χαμογελατε…
μανικακος
30 Σεπτεμβρίου, 2011 6:22 μμ
τση πουτανας εγινε παλι???? 🙂 🙂 🙂 🙂
α ρε κωλοσπίν…..
Xanadu
30 Σεπτεμβρίου, 2011 6:29 μμ
αχ Μανικ… ατακτο παιδακι 😆
μανικακος
30 Σεπτεμβρίου, 2011 6:33 μμ
πάλι μπάχαλα κανετε ρε?
Spin
30 Σεπτεμβρίου, 2011 6:49 μμ
Μανικάκε ζηλεύεις που το χασες 😛
μανικακος
30 Σεπτεμβρίου, 2011 6:53 μμ
😀 😀 😀 OY RE!!!!!
lnsurrection
30 Σεπτεμβρίου, 2011 7:21 μμ
Αυτό που έχει παρεξηγηθεί γενικότερα, είναι ότι πιστεύουμε ότι τα σχολεία είναι τα σχολικά κτήρια ή ο σχολικός εξοπλισμός. Λάθος κυρίες και κύριοι.
Τα σχολεία είναι οι δάσκαλοι και οι μαθητές. Σε δεύτερο επίπεδο έρχονται οι γονείς ως πολίτες, όπως και όλοι οι πολίτες φυσικά, που πρέπει να φροντίσουν ώστε να υπάρχει αμερόληπτη παιδεία και όχι ανούσια εκπαίδευση. Μη μπερδευόμαστε λοιπόν. Και όλα λαμπόγιαλο να γίνουν, κανένα σχολείο δεν επηρεάζεται.