Όπως ήταν φυσικό, η κατάργηση του Ασύλου και η εν γένει νεοφιλελεύθερη χροιά του ψηφισμένου νομοσχεδίου για την Τριτοβάθμια, δε θα μείνουν δίχως απάντηση.
Οι φοιτητές έχουν αποδείξει πολλάκις ότι είναι το πιο αγωνιστικό και ριζοσπαστικό κομμάτι της κοινωνίας.
Ο στίβος έχει στηθεί και ο αγώνας θα λάβει μέρος μέσα στα Πανεπιστήμια, αλλά και έξω στους δρόμους.
Υποθέτω πως η Κυβέρνηση γνωρίζει ήδη πως αυτή της η πράξη,δηλαδή η ψήφιση του νόμου, ίσως υπήρξε και το κύκνειο άσμα της. Κάτι η αποτυχία του Μεσοπρόθεσμου, κάτι η κοινωνική κατακραυγή που -νομοτελειακά- θα γιγαντωθεί μες στο Σεπτέμβρη ,κάτι οι μικροκομματικές σκοπιμότητες που σιγά-σιγά αρχίζουν να αναδύονται, και η Κυβέρνηση μετράει ανάποδα.
Πέρα όμως από την Κυβέρνηση, αυτό το ξέρει πολύ καλά και η αντιπολίτευση.
Ακούστε, λοιπόν, κάτι πολύ ενδιαφέρον (και κάτι που θα δικαιολογήσει τη μακροσκελή εισαγωγή μου) :
Μιλώντας με συντρόφους που έλαβαν μέρος στο ΔΣ του Συλλόγου του τμήματος Φυσικής, με μεγάλη μου έκπληξη έμαθα πως η ΔΑΠ -η φοιτητική παράταξη της ΝΔ- υπερψήφισε τις δικές μας προτάσεις, δηλαδή αυτές που εισηγούντο κατάληψη της σχολής.
Εντυπωσιασμένος από την εξέλιξη αυτή, επικοινώνησα και με άλλους γνωστούς μου στο Πανεπιστήμιο, για να λάβω την απάντηση πως σε όλες τις σχολές έχει δοθεί η εντολή από τα κεντρικά της ΟΝΝΕΔ να υποστηρίξει η ΔΑΠ το κλείσιμο των σχολών.
Κι εδώ έχουμε το εξής παράδοξο:
Μια παράταξη που υπερψήφισε το νομοσχέδιο –και μάλιστα έθεσε ως όρο την καθολική κατάργηση του Ασύλου προκειμένου να το υπερψηφίσει– δίνει «γραμμή» καταλήψεων στο φοιτητικό της παρακλάδι.
Πέραν της επονείδιστης κι ανερυθρίαστης συμπεριφοράς (ανυπομονώ να ακούσω τις εξηγήσεις που θα δώσουν, ξέρετε, τύπου «εμείς δε δώσαμε γραμμή οι φοιτητές μας κινούνται κατά βούληση» ή «δε μπορούμε να μείνουμε αμέτοχοι μπροστά στις ανησυχίες της πλειοψηφίας των φοιτητών» ) ,υπάρχει και το χιουμοριστικό κομμάτι: Φαντάζεστε τα καλόπαιδα της ΔΑΠ να μας φέρνουν καφέ στα κατειλημμένα έδρανα ; Ή να αλλάζουμε βάρδια μαζί τους; Ή να χαιρετιόμαστε στους διαδρόμους χρησιμοποιώντας την προσφώνηση «σύντροφε» ;
Ένα είναι το σίγουρο: όπου γάμος και χαρά, η Βασίλω πρώτη.
Όσο μεγαλύτερη η πίεση στην υπο-κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, τόσο πιο γρήγορα θα πέσει. Κι όσο πιο γρήγορα πέσει,τόσο πιο γρήγορα θα ανοίξει ο δρόμος για την πολυπόθητη εξουσία.
Όμως ας ξεκαθαρίσουμε κάτι από τώρα που είναι νωρίς και οι εξελίξεις βρίσκονται μπροστά μας:
Δεν υπάρχει καμία περίπτωση το Φοιτητικό Κίνημα να ανεχθεί τέτοια παράφορη διαστρέβλωση των αγώνων του. Τα φιλελεύθερα παπαγαλάκια της ΝΔ δεν έχουν καμία σχέση με το δικό μας αγώνα. Όποια ρητορεία κι αν σκαρφιστούν για να δικαιολογήσουν τις μικροκομματικές τους σκοπιμότητες, δε θα πρέπει να γίνουν πιστευτοί.
Μας φτάνουν τα φασισταριά μπροστά από τη Βουλή, που κάποιοι τους ονόμασαν και «Αγανακτισμένους».
Δε θέλουμε άλλους λούμπεν επαναστάτες, δεξιούς συστημικούς θιασώτες του καπιταλισμού.
Εμείς δεν είμαστε Αγανακτισμένοι, εμείς είμαστε Αποφασισμένοι.
* Υ.Γ. : Και αγριεμένοι…
Σύνδεσμος διαμέτρου πουλάδας: http://wp.me/s1pa1c-46381
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
28 Αυγούστου, 2011 11:55 μμ
Παίδες, για κάποιο λόγο μου τα βγάζει όλα bold, ενώ δεν το έχω επιλέξει.
Αν μπορεί κάποιος να το ρυθμίσει ή να μου πει τι παίζει, θα ήμουν ευγνώμων…
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
28 Αυγούστου, 2011 11:59 μμ
Fuck! Και τα σχόλια σε bold; Και όλη η σελίδα γενικά!
WTF?
DrAluca
29 Αυγούστου, 2011 12:01 πμ
Μαλλον εχει φαει φρικη η WordPress…Αν συνεχιστει και αυριο θα το κοιταξουμε.
Μην ανησυχεις….Δεν επιασε η καταρα του «εξ’απο δω». 😉
Χαμογελατε…
Dvořák
29 Αυγούστου, 2011 12:03 πμ
τα σχόλια απέκτησαν άλλη βαρύτητα τώρα, καιρός να βγούμε και από τα beta 🙂
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
29 Αυγούστου, 2011 12:14 πμ
E μα, έχουμε αναστήσει την οικοδομή εδώ μέσα, τόσο καιρό στα μπετά…
Κρίση σου λέει μετά! 😛 😛
risinggalaxy
29 Αυγούστου, 2011 12:06 πμ
Μπήκα και διόρθωσα. όταν βάζεις bold σε τίτλο πρέπει και να τα κλείνεις μετά γιατί πάνε σε όλη τη γραμματοσειρά. τα bold τα κλείνεις με » «
risinggalaxy
29 Αυγούστου, 2011 12:07 πμ
τα κλείνεις βάζοντας μπροστά από το b στον κώδικα μια κάθετο. /
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
29 Αυγούστου, 2011 12:09 πμ
Ναι, το ξέρω, απλά δεν ήξερα ότι έπρεπε να τα κλείνεις και στον τίτλο. Thanks man. 😉
DrAluca
29 Αυγούστου, 2011 12:14 πμ
Μαλλον τοτε ΔΕΝ εχει φαει φρικη η WordPress…ΔΕΝ ΘΑ συνεχιστει και αυριο, οποτε ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ το κοιταξουμε.
Μην ανησυχεις….Δεν επιασε η καταρα του “εξ’απο δω”.(still) 😉
Αμαν βρε Rising…..αμεσως να τρεξεις.. 😛
Χαμογελατε…
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
29 Αυγούστου, 2011 12:24 πμ
Ποιος μας έριξε κατάρα ρε δόκτορα;
Έχω χάσει επεισόδια;
Ενημερώστε με τον ανενημέρωτο! 😛
DrAluca
29 Αυγούστου, 2011 12:31 πμ
Ενας ειναι ο ακατανομαστος…ο «οξ’απο δω»…. δρακουμελ της πολιτικης σκηνης…. 🙂
Εαν εχεις καταφερει και εχεις χασει ΑΥΤΟ το επισοδειο…..Ε θα σου κανω αγαλμα!
χαχαχαχαχαχα
Χαμογελατε…
varsamakos
29 Αυγούστου, 2011 12:03 πμ
«φασισταριά μπροστά από τη Βουλή, που κάποιοι τους ονόμασαν και “Αγανακτισμένους”,
σε ποιους αναφερεσαι ;
risinggalaxy
29 Αυγούστου, 2011 12:05 πμ
Αναφέρεται στους διάφορους ΔΑΠΙΤΕΣ, αυτόνομους εθνικιστές και χρυσαυγήτες που ήταν και οι μοναδικοί που κουβαλάγανε και ελληνικές σημαίες. Όλοι γνωστές φάτσες με τα ανάλογα γηπεδικά συνθήματα
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
29 Αυγούστου, 2011 12:05 πμ
Στα αρθρόποδα της Χ.Α. και τους «παλληκαράδες» της ΔΑΠ που έβγαλαν και το σύνθημα «και α και ου και έξω το ΔΝΤ». Εσύ ποιους νόμιζες δηλαδή;
dimi
29 Αυγούστου, 2011 12:10 πμ
επισης , να προσθεσω ακομη, οτι τα αποκαλουμα και Ασπονδυλα 🙂
και για αυτους που αναρωτιουνται..ΝΑΙ, τα αρθροποδα ανηκουν στα ασπονδυλα.
και επισης
«Τα Αρθρόποδα (Arthropoda) είναι συνομοταξία από το βασίλειο των ζώων. Περίπου το 80% όλων των ειδών ζώων, που ζουν σήμερα, είναι αρθρόποδα.
Έχουν εξωσκελετό και το σώμα τους χωρίζεται σε μεταμερίδια. Έχουν αρθρωτά άκρα, που μπορεί να είναι πόδια ή στοματικά μόρια ή κεραίες ή ενδιάμεσα άκρα σαν στοματικά πόδια. Ο αριθμός των ποδιών καθορίζει την ταξινομική διαίρεση, όπως γίνεται αντιληπτό από τα ονόματα Δεκάποδα και Εξάποδα.
Εμφανίζονται από την Κάμβρια περίοδο και περιλαμβάνει μια μεγάλη ομάδα που εξαφανίστηκε τελείως, τους Τριλοβίτες.
Τα αρθρόποδα έχουν κοιλιακή νευρική άλυσο με αρχικά ένα ζευγάρι γάγγλια κατά μέλος και ανοικτό κυκλοφορικό σύστημα με την καρδιά στη ράχη.»
Ps: δεν ειχα τρολλαρει καθολου εδω.
dimi
29 Αυγούστου, 2011 12:03 πμ
γιαυτο μαρεσει το συστημα ..
θα πεσει το ενα μεγαλο κομμα, θα αναλαβει το αλλο μεγαλο κομμα, σαν φυσικος συνεχιστης του πρωτου.
κ με αρθρα σαν αυτο του Φυσικου, επιβεβαιωνομαι.
η ΝΔ θα ερθει σαν σωτηρας, στα ματια των περισσοτερων ελληνων.
χαχαχαχα
ps: οχι και συντροφος ενας ΔΑΠιτης.. ειπαμε, τα εχουμε ισοπεδωσει ολα, αλλα οχι και ετσι 😛
lascapigliata
29 Αυγούστου, 2011 12:15 πμ
Δηλαδή η δικαιολογία για τη συμμετοχή στις καταλήψεις θα είναι εμείς δεν τραβάμε ζόρι με την κατάργηση της δημόσιας και δωρεάν παιδείας αλλά διαφωνούμε σε κάτι λεπτομέρειες;
dimi
29 Αυγούστου, 2011 12:16 πμ
νομιζω η μελλοντικη ανακοινωση της ΔΑΠ θα ειναι κατι του τυπου «μας πιεσε το πασοκ να το κανουμε» ή κατι του τυπου «για το καλο της χωρας, και υπο μεγαλη πιεση, πραξαμε το πιο σωστο» 😛
Dvořák
29 Αυγούστου, 2011 12:30 πμ
εγώ λέω ρε συ φυσικέ να φερθείτε έξυπνα και να βάλετε τα «συντρόφια» της ΔΑΠ πρώτη γραμμή, κάτι σαν ανθρώπινη ασπίδα για τα ΜΑΤ που θα επελαύνουν, τώρα με τον καινούριο «νόμο», να δούμε και πόσο αντέχουν στο ξύλο. το πολύ πολύ να γίνουν λίγο μπλε παραπάνω.
DrAluca
29 Αυγούστου, 2011 12:34 πμ
Εγω θα εκτυπωσω το σχολιο σου και θα το παω στις συνελευσεις…..
Μετα την συναινεση της κυβερνησης….αυτο θα εχει την μεγαλυτερη συναινετικη αποδοχη στα πανεπηστημια.. 😉
Χαμογελατε…
Dvořák
29 Αυγούστου, 2011 12:43 πμ
🙂 προσοχή όμως να μη τους το πείτε γιατί θα το καταψηφίσουν. θα τους λέτε ότι «εσείς θα είστε οι πρωτοπόροι του φοιτητικού κινήματος» και τέτοια, να το χάψουν. και μετά … «και α και ου και ξύλο από παντού». (ρε τι γράφω, και δεν μου φταίνε και σε τίποτα τα παιδιά, είχα και φιλαράκια στη δαπ 🙂
DrAluca
29 Αυγούστου, 2011 1:05 πμ
χαχαχαχαχαχα
ΔΑΠ…πρωτοι στα παρτιζ…πρωτοι στους αγωνες…
χαχαχαχαχαχαχαχα
(μια χαρα φταινε τα παιδια… 😉 )
Χαμογελατε…
Α.Γ.ιος
29 Αυγούστου, 2011 2:34 πμ
Χαχχααχαχαχχααχαχαχαχαχαχχαχαχχααχααχαχαχα ποθαίνωωωωω λέμε 🙂
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
29 Αυγούστου, 2011 3:08 πμ
Καλή η ιδέα, αλλά έχεις χάσει επεισόδια…
Οι ΔΑΠίτες δεν παίζουν ποτέ οι ίδιοι ξύλο. Αφήνουν τους μισθοφόρους φουσκωτούς τους να το κάνουν αυτό και -συνήθως- δεν πέφτει καν ξύλο αφού αρκεί το να βγάλουν το κουμπούρι τους για να τρομάξουν οι «αντίπαλοι».
Και, ναι, δεν είναι λίγες οι φορές που έχουν κουβαληθεί τέτοιοι τραμπούκοι στο πανεπιστήμιο, επιδεικνύοντας τα σιδερικά τους.
Πάνω απ’όλα Δημοκρατία ρε…
BandieraRossa
29 Αυγούστου, 2011 12:32 πμ
Η αντίδραση των δαπόσκυλων είναι στα πλαίσια της υπονόμευσης της κυβέρνησης μΠΑτΣΟΚ. ΑΝ ήταν η νδ στην εξουσία πιστεύατε θα αντιδρούσαν? Όχι βέβαια.
Capybara
29 Αυγούστου, 2011 12:39 πμ
Το καινούργιο στοιχείο είναι ότι δίνουν τέτοια γραμμή υπονόμευσης, ενώ παλιότερα ακόμα κι επί ΠΑΣΟΚ συγκροτούσαν το αντι-κατάληψη μπλοκ με μεγαλύτερη συνέπεια και από την ΠΑΣΠ.
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
29 Αυγούστου, 2011 3:13 πμ
Σωστά. Γίνεται τόσο απροκάλυπτα αυτή τη φορά που πραγματικά περιμένω με αγωνία να δω πώς θα το δικαιολογήσουν.
Το ανέκδοτο θα είναι αν πουν τίποτα του τύπου «εμείς δεν εκπροσωπούμε τη ΝΔ – έχουμε δική μας γραμμή». Εκεί θα γελάσει και το ποικιλόχρωμο ερίφιο.
ΥΓ: Η ΠΑΣΠ, εδώ και πολύ καιρό, έχει διαχωρίσει τη θέση της από το ΠΑΣΟΚ. Βέβαια όλα αυτά μέχρι να αλλάξει η ηγεσία του κόμματος και να ξαναγίνει…»σοσιαλιστικό» ! Πάντως,μετά από τα λίγα χρόνια που παρακολουθώ το θέμα, έχω μάθει πως οι πικραμένοι ΠΑΣΟΚοι είναι πιο επικίνδυνοι κι από τρελάρα δεξιό…
lascapigliata
29 Αυγούστου, 2011 11:29 πμ
Επικίνδυνοι για ποιον;
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
29 Αυγούστου, 2011 1:40 μμ
Για την κοινωνία και για τα υγιή κομμάτια αυτής.
lascapigliata
29 Αυγούστου, 2011 2:03 μμ
Από δικιά μου πείρα ο πικραμένος ΠΑΣΟΚος το πολύ πολύ να γίνει Συριζιώτης.
Ο ΠΑΣΟκος με πορεία καριέρας είναι το χειρότερο. Έχουν πιάσει τον ταύρο από τα αρχίδια.
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
29 Αυγούστου, 2011 2:11 μμ
Διόρθωση:
Το πολύ-πολύ να γίνει ΔΗΜΑΡίτης.
Στον ΣΥΡΙΖΑ είναι τρομοκράτες λέμε.
Υ.Γ: Είναι επικίνδυνοι, γιατί ακόμα πιστεύουν πως το κόμμα τους υπήρξε ή μπορεί να ξαναγίνει κάποτε Σοσιαλιστικό. Είναι αστείο…
lascapigliata
29 Αυγούστου, 2011 10:27 μμ
Αυτό δεν λέγεται πικραμένος μάθκια μου, αυτό λέγεται πετροβολημένος με άρνηση της πραγματικότητας 😛
mrjahmal
29 Αυγούστου, 2011 2:27 μμ
http://www.alterthess.gr/content/%CF%80%CE%B1%CF%83%CF%80-%CE%B1%CE%B5%CE%B9-%CE%BC%CE%B1%CF%8D%CF%81%CE%B7-%CF%83%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B4%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%B7-%CF%88%CE%AE%CF%86%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%85
mrjahmal
29 Αυγούστου, 2011 2:29 μμ
Σορρυ για εδω πηγαινε το link. Πικραμενοι ΠΑΣΟΚοι:
http://www.alterthess.gr/content/%CF%80%CE%B1%CF%83%CF%80-%CE%B1%CE%B5%CE%B9-%CE%BC%CE%B1%CF%8D%CF%81%CE%B7-%CF%83%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B4%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%B7-%CF%88%CE%AE%CF%86%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%85
tonoumoy
29 Αυγούστου, 2011 12:49 μμ
«Οι φοιτητές έχουν αποδείξει πολλάκις ότι είναι το πιο αγωνιστικό και ριζοσπαστικό κομμάτι της κοινωνίας.»
Και το πιο…συνεπές 😉
molisxypnisa
29 Αυγούστου, 2011 8:45 μμ
Στη πλειοψηφία τους οι φοιτητές δεν έχουν δείξει κάτι τέτοιο τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα δυστυχώς. Ούτε αγωνιστικοί, ούτε συνεπείς, ούτε ριζοσπαστες. Ελπίζω τώρα να αλλάξει αυτό.
mrjahmal
29 Αυγούστου, 2011 2:24 μμ
Φιλε φυσικε δεν αμφισβητω τις πληροφοριες σου περι κεντρικης γραμμης απο την ΟΝΝΕΔ για στηριξη των καταληψεων αλλα στη σχολη μου (πολ. μηχ. ΑΠΘ) μαλλον δεν θα παραστουν μαζικα στην αυριανη συνελευση. Αποψη μου ειναι -με καθε επιφυλαξη- οτι σε οποια σχολη μπουν στη συνελευση θα πουν τις οποιες «διαφωνιες» τους αλλα η σταση τους θα ειναι αντι-καταληψη οπως και στις καταληψεις 2005-06. Ειναι και συνεπεις στις θεσεις τους αυτοι οι δαπιτες…
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
30 Αυγούστου, 2011 4:09 πμ
Δεν έχω λόγο να μην σε πιστέψω.
Πάντως, επειδή τυγχάνει να έχω γνωστούς στη ΔΑΠ, ξέρω πως η γραμμή από ΟΝΝΕΔ έχει δοθεί, ιδιαίτερα στις «μεγάλες» σχολές. (για την Πάτρα μιλάω πάντα)
Θα υπάρχουν, βέβαια, και εξαιρέσεις.
Πάντως, αν διαβάσεις αυτό που έγραψε η Ζακού πιο κάτω, θα δεις ότι πράγματι υπάρχει κεντρική γραμμή.
oldboy9
29 Αυγούστου, 2011 3:01 μμ
Δεν πιστεύω να υπάρχουν ΔΑΠίτες εδώ ε!
Jaquou Utopie
29 Αυγούστου, 2011 6:07 μμ
Πάντως αν κάποιος μεταφέρει τη γραμμή της ΔΑΠ, τότε αυτός μάλλον θα είναι η ΔΑΠ Νομικής…
http://www.dap-nomikis.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=1449r
Xanadu
29 Αυγούστου, 2011 8:14 μμ
Ναι, μαλιστα….
Δεν θα πρεπει να το παρουμε αψηφηστα αυτο το καινουργιο παιχνιδακι της
Τα κομματοσκυλα των κομματικων παραμαγαζων στα πανεπιστημια, βλεπουν την καρεκλα τους να τριζει και τρεχουν να τη σωσουν….. ποσο αηδιαστικοι ειναι
τι θρασος εχει να μιλαει η δαπαρα περι χρηματοδοτησης, συγγραματων, φοιτητικων αναγκων και οικονομικης δυσχερειας οταν πριν απο 4 χρονια (με νομοσχεδιο της ΝΔουλας προαγγελο του τωρινου νομοσχεδιου) ξεσκιζε τα λυσακα της και εκανε τα παντα για να καταστειλει τις φοιτηττικες αντιδρασεις και «περιφανα» εβγαινε και δηλωνε οτι «χρονια εμεις προτεινουμε αυτες τις αλλαγες» και οτι «οι φοιτητες συνεννουν με το νομο γιατι ψηφιζουν δαπαρα στις εκλογες, που επειδη εχει σχεδη με τη ΝΔ σημαινει οτι δεν εχουν προβλημα με τις πολιτικες που αυτη ασκει! ταυτοχρονα βεβαιως ειμαστε ανεξαρτητοι και μιλαμε αμεροληπτα και αντικειμενικα δεν εχουμε παρε δωσε με τη ΝΔ»
ταυτοχρονα μιλανε και για επιπλεον αντιδραστικες μεταρρυθμισεις οι οποιες κανεις δε γνωριζει πως θα βοηθησει τν ανωτατη εκπαιδευση (οπως ιδιωτικα πανεπιστημια, συνδεση του πανεπιστημιου με την αγορα εργασιας κτλ)
το προβλημα ειναι οτι χρησιμοποιει γλωσσα που παραδοσιακα χρησιμοποιουν δυναμεις μη αντιδραστικες, δυναμεις που μαχονται για καποια πραγματα και αυτο μπορει να μπερδεψει πολλους φοιτητες
kiratzos
29 Αυγούστου, 2011 10:04 μμ
Πανω σε αυτο η ΔΑΠ δηλωσε οτι »εεε δεν μας ακουγατε το 2006 που λεγαμε να περασει το νομοσχεδιο-τωρα δεν θα τα ειχαμε αυτα»..Με εκεινο προφανως η καρεκλα δεν θα ετριζε ενω ολα αυτα τα οποια ειναι υπερ θα ειχαν περασει..Ειλικρινεις..:D
Xanadu
30 Αυγούστου, 2011 1:02 πμ
😆 😆 😆
kiratzos
29 Αυγούστου, 2011 10:02 μμ
Facts.
Η ΔΑΠ σημερα σε μια απο τις πρωτες συνελευσεις σε πανεπιστημιο της Αθηνας ομολογησε οτι στηριζει τις αντιδρασεις.Οτι το νομοσχεδιο εχει καλα και πολυ πολυ κακα στοιχεια.Οτι με το νομοσχεδιο οπως παρουσιαστηκε ειναι αντιθετη.Οτι ζηταει κλεισιμο της σχολης(οχι καταληψη).Δεν ειχε φερει τρενα οπως συνηθως κανει στη συγκεκριμενη σχολη.Δεν κατεβασε πλασιο προς ψηφιση.Η ΠΑΣΠ ειχε φερει μπολικο κοσμο.Δηλωσε πληρως αντιθετη με νομοσχεδιο και κυβερνηση.Προσπαθησε να κατεβει με το πλασιο των ΕΑΑΚ-ΑΡΕΝ αλλα τελικα κατεβηκε μονη της.Καταληψη συμμετοχη σε πορειες κλπ.
Γνωμη
Διαφωνω με τον σκληρο-πυρηνικο ως προς την αναγνωση της καταστασης.Τωρα το αν εχω δικιο η αληθεια ειναι οτι δεν το ξερω.Θεωρω ομως οτι Δαπ και Πασπ δεν εχουν απο πισω κεντρικη κομματικη γραμμη στη συγκεκριμενη συγκυρια.Οντως αντιτιθεται στο νομοσχεδιο και μαλιστα σε συγκεκριμενα του αρθρα.Σε αυτα που μιλανε για την νεα διοικηση του πανεπιστημιου,για την αποκοπη(υποτιθεται) των παραταξεων απο την εκλογη πρυτανεων και τη γενικοτερη υποβαθμιση τους οπως και για το ενιαιο ψηφοδελτιο.Σε αυτο βλεπω δυο τεινα.Ειτε οτι δεν τους εχουν δωθει σαφεις πληροφοριες για το πως θα μπορουν και με το νεο νομοσχεδιο να εχουν το πανω χερι στα πανεπιστημια,να λυνουν και να δενουν κλπ η οτι το νεο νομοσχεδιο λειτουργει σαν καροτακι στην ανυποψιαστη κοινωνια που φαντασιωνεται Ευρωπες,αδεσμευτα πανεπιστημια υψηλης γνωσης,κατω η διαφθορα και μετα απο τις πρωτες αντιδρασεις που θα ναι και μαζικες(αφου στηριζουν ολοι) θα κανει πισω και ξαφνικα καταληψεις κλπ θα μεινουν στον αερα ΟΙ δαπ-πασπ,ΝΔ-ΠΑΣΟΚ θα εχουν κρατησει την πιτα και ο νομιμος ανυποψιαστος Ελληνας θα συνεχιζει να πιστευι στην επιτυχια.Την περιπτωση του να προδωσαν τα δικα τους σκυλια και μελλοντικους υπουργους κλπ το βρισκω αδυνατο.
Εκει ειναι το clue και εκει πρεπει να απο τη μια εμεις να διαχωριστουμε απο τις αντιδρασεις αυτων και να τονισουμε το τι διεκδικουμε ενω απο την αλλη να μη βασιστουμε στην προσκαιρη επιτυχια του φοιτητικου κινηματος(που μια πενταετια τωρα εκανε σιεστα)..Αυτη τη βδομαδα οπως φανηκε σημερα απο το πρασινομπλε παντειο θα κλεισουν μπολικες σχολες στην Αθηνα αλλα αυτο σε μεγαλο βαθμο στηριζεται στο οτι Δαπ-Πασπ στηριξαν συνελευσεις αλλλιως θα μασταν παλι οι γνωστοι-αγνωστοι να τις παιζουμε μεταξυ μας(οπως εγινε και περυσι δηλαδη που παρ οτι ο νομος ηταν ετοιμος και το ξεραμε,οι συγκυριες βοηθουσαν το ενδοξο φοιτηταρι…εεε φοιτητικο κινημα κοιμοταν)..
Αυτα..και ελπιζουμε σε καλυτερες μερες..
tonoumoy
30 Αυγούστου, 2011 12:03 πμ
Σιγά μην σπουδάζουν στα ελληνικά πανεπ/μια οι μελλοντικοί υπουργοί, στα καλύτερα και πιο ακριβά του εξωτερικού βρίσκονται και τρώνε ήδη με χρυσά κουτάλια. Οι πασπίτες για ψηφοφόροι λογίζονται από την ηγεσία.
catalternative
30 Αυγούστου, 2011 1:49 πμ
Συγνώμη αλλά ψηφίζετε με πλαίσιο;;; !!!!
Xanadu
30 Αυγούστου, 2011 1:04 πμ
Προσωπικα θα με ικανοποιουσε αφανταστα το μοντελο των κλειστων σχολων αλλα με ανοιχτο πανεπιστημιο
vassozacharof
30 Αυγούστου, 2011 9:41 μμ
Ψηφίστηκε ο νέος νόμος για την τριτοβάθμια εκπαίδευση και επιχειρείται τώρα η εφαρμογή του. Πρόκειται για τη διάλυση των πανεπιστημίων και την ανασύνταξη – εκ των ερειπίων- στη βάση μικρών και ευέλικτων μονάδων παροχής κατάρτισης και παραγωγής υλικών και πνευματικών προιόντων. Τα οποία πωλούνται σε μια διευρυμένη αγορά. Αυτά και μόνο αρκούν ώστε να υπάρξει η ανάγκη αντίστασης στο μόρφωμα που εκπόνησαν ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑΟΣ, ΔΗΣΥ. Το πλαίσιό της θα το διαμορφώσει το (τυχόν) κοινωνικό κίνημα ευαισθητοποιημένων φοιτητών και πανεπιστημιακών που θα αναφανεί. Ασφαλώς θα εμπεριέχει μια διπλή άρνηση (τόσο στο αγοραίο όσο και στο κρατικά ελεγχόμενο «μεταπανεπιστήμιο») και μια διεκδίκηση. Το κοινωνικό πανεπιστήμιο που, με όρους ελευθερίας και αλληλεγγύης των συντελεστών του, συνδέεται με τις κοινωνικές ανάγκες- χάριν των οποίων υφίσταται, άλλωστε. Μόνον που η ιστορία δεν ακολουθεί, γραμμικά, προδιαγραφές και βουλήσεις τρίτων. Τα έργα των ανθρώπων, εντός των σχέσεων που οι ίδιοι ορίζουν, δημιουργούν το υλικό της. Απ΄ότι φαίνεται τα μέτωπα που εκκολάπτονται ήδη στα πανεπιστήμια ετοιμάζονται να χαράξουν διαφορετικούς δρόμους. Συγκεκριμένα, οι πρυτάνεις και οι μεγαλοκαθηγητές των ιδρυμάτων αρνούνται να μοιραστούν (πόσο μάλλον να παραδώσουν) τη διοικητική εξουσία στους εξωπανεπιστημιακούς συνεταίρους που τους επιβάλλει ο νέος νόμος. Φυσικά το κοινωνικό και θεσμικό τους status υπαγορεύει και κομψότητα στις πράξεις αντίδρασης. Κάνουν λοιπόν ένα βήμα πίσω, σεβόμενοι δήθεν το (ας πούμε) «φοιτητικό κίνημα». Το οποίο αναγνωρίζουν στα πρόσωπα των παραγόντων και παραγοντίσκων των δύο μεγάλων παρατάξεων, της «γαλάζιας» ΔΑΠ και της «πράσινης» ΠΑΣΠ. Με τους οποίους έχουν αρμονικά συνεργαστεί σ’ εκλεκτορικές διαδικασίες και στην (επ’ αμοιβαία ωφελεία) διευθέτηση ρουσφετολογικών εκκρεμοτήτων κι εκμαυλιστικών διαδικασιών. Οι συνδικαλιστές αυτού του είδους εκπίπτουν, καθώς χάνουν τον διαπραγματευτικό τους ρόλο σε μια σειρά (εσωτερικών) υποθέσεων της καθημερινότητας των ΑΕΙ. Από την άλλη, υπάρχουν και οι αντιδράσεις των παρατάξεων της -κοινοβουλευτικής κι εξωκοινοβουλευτικής- Αριστεράς, των οποίων οι διαφωνίες με το πνεύμα και το γράμμα του νόμου είναι «επί της αρχής». Αυτά τα δύο διακριτά μπλοκ εντός του φοιτητικού σώματος, αν και σε καθαρή σύγκρουση (τόσο με τους απέναντι, αλλά κάποιες φορές και μεταξύ τους) συμπίπτουν στα τακτικά τους συμφέροντα. Εγγράφοντας τις διαμαρτυρίες τους σε διαφορετικές προοπτικές στοχεύουν εντούτοις στο ίδιο σημείο -τη μη εφαρμογή, ακόμη και την κατάργηση του νόμου. Το ερώτημα λοιπόν είναι ποια προοπτική θα ηγεμονεύσει. Ένα συντεχνιακό μέτωπο, ποδηγετημένο εν πολλοίς από την «ευγενική χορηγία» του καθηγητικού κατεστημένου; Αυτό δείχνει το πιο πιθανό. Εκτός κι αν ο τυφλοπόντικας της ιστορίας επιφυλάσσει εκπλήξεις, μόλις ολοκληρώσει τον υπόγειο ρόλο του. ΠΗΓΗ: Εφημερίδα «Ημέρα»