«Μην το κοιτάς από τα ψηλά. Να κατεβείς εκεί κάτω,να μπεις μέσα, να δεις πως είναι η άβυσσος»μου λέει ο μπάρμπα-Γιώργος, χτυπώντας μου τον ώμο.
Ο μπάρμπα- Γιώργος, κοντά στα εβδομήντα πέντε και ακόμα δουλεύει στην ζώνη. Ούτε που θυμάται πότε πρωτόπιασε δουλειά.
Η εργασία δυνατόν να ενέχει τη συναίσθηση της δυνατότητας για δημιουργία. Δεν ταυτίζεται σε καμία περίπτωση με τη δημιουργία ή τη δημιουργικότητα βέβαια. Η εργασία περιέχει και παράγει και τον πλούτο του ανθρώπινου κόσμου στηρίζοντας την υπάρχουσα κοινωνική δομή. Ένα μοντέλο εργασίας σε έναν κόσμο που χαρακτηρίζεται από τις υπάρχουσες οικονομικές σχέσεις αναπαράγει μέσω της αλλοτριωτικής του φύσης τον ίδιο τον κόσμο που την περιβάλλει. Το μοντέλο εργασίας , ειδικά αν κάποιος αναλογιστεί τον ανθρώπινο χρόνο που αυτή καταλαμβάνει στην κοινωνική πραγματικότητα, είναι επίσης και το κυρίαρχο νήμα του ιδεολογικού πλέγματος που περιβάλλει τις κοινωνίες μας. Όμως αυτό είναι ένα νεφελώδες ή μη και πάντως σίγουρα επιφανειακό και φιλοσοφίζον μοντέλο προσέγγισης της πραγματικότητας της εργασίας.
Μπορούμε να το συζητάμε, να το εμπλουτίζουμε και να το αμφισβητούμε… με την άνεσή μας, μέχρι να το κατανοήσουμε θεωρητικά. Αλλά αν καταφέρουμε κάποτε το κοιτάξουμε στα μάτια θα δούμε και το άλλο πρόσωπο του Ιανού. Γιατί το θέμα δεν είναι η εργασία, είναι η θυσία.
Η ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη του Περάματος είναι το κεντρικό «πρόσωπο» όταν κάποιος καταπιάνεται με τα εργατικά ατυχήματα που μετρούν νεκρούς, και η αφορμή αυτή τη φορά είναι πέρα από το ένα αναποδογυρισμένο αυτοκίνητο της ασφάλειας και η εξής:
Σήμερα (Πέμπτη) στις 9.00 το πρωί (οι εργάτες της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης) θα συγκεντρωθούν έξω από τα δικαστήρια του Πειραιά, όπου αναμένεται να γίνει η δίκη των κατηγορουμένων για το δυστύχημα που είχε συμβεί τον Ιούλιο του 2008 στο υγραεριοφόρο «Friendship gas» του εφοπλιστή Πετρίδη στο Πέραμα, στη δεξαμενή του οποίου είχαν χάσει τη ζωή τους 7 εργάτες (5 Ελληνες και 2 αλλοδαποί) και ο Φιλιππινέζος υποπλοίαρχος. Στις 6.30 το απόγευμα θα συγκεντρωθούν στην πλατεία Ηρώων στο Πέραμα.
Η ιστορία του «Friendship gas» που με το τόσο «φιλικό» όνομα έγινε το κρεματόριο 7 ανθρώπων καταγράφηκε όταν συννέβει.
Ήτανε Πέμπτη 24 Ιουλίου του 2008, 4 το απομεσήμερο. Το γκαζάδικο «FRENDSHIPGAS», ύστερα από θερμική ανάφλεξη αρπάζει φωτιά και οι νεκροί στο αμπάρι Νο 3 φτάνουν τους 8. Βεβαίως, το Πέραμα θρηνεί ξανά
Για το πως τα αίτια καταγράφονται ανάλογα με το ποιός διενεργεί την έρευνα, αρκεί να διαβάσει κάποιος τα παρακάτω δύο διαφορετικά πορίσματα:
Στο πόρισμα των εμπειρογνωμόνων , που στάλθηκε στην εισαγγελία Πειραιά λίγες μέρες μετά το δυστύχημα, οι τρεις πραγματογνώμονες (η ανακρίτρια έχει εν τω μεταξύ αρνηθεί να υπάρχει εκπρόσωπος εργαζομένων στις έρευνες) αναφέρουν:
«Η πλέον πιθανή και εύλογη αιτία εκδήλωσης της πυρκαγιάς, που συνέβη στις 16:15 της 24-07-2008, στον κενό χώρο της Νο 3 δεξαμενής φορτίου του υγραεριοφόρου πλοίου «Friendship gas», με αποτέλεσμα τον θάνατο 7 εργαζομένων εξωτερικού συνεργείου επισκευών και ενός μέλους του πληρώματος του πλοίου, οφείλεται κατά πάσα πιθανότητα σε αμέλεια του Β. Καββαδία, τεχνίτη ελασματουργού και του άτυχου βοηθού του Κωνσταντίνου Οικονομάκη…
…Εάν από τους υπεύθυνους των εργασιών επισκευής του πλοίου είχαν ληφθεί και εφαρμοσθεί ορθά όλες οι διατάξεις και ρυθμίσεις της νομοθεσίας για την υγιεινή και ασφάλεια της εργασίας, ήταν δυνατόν να είχε αποφευχθεί η ταχεία εξάπλωση και ενδυνάμωση της πυρκαγιάς και τα εξ’ αυτής προκληθέντα αποτελέσματα ήταν διαφορετικά εάν ληφθεί υπόψη και το γεγονός ότι σύμφωνα με τις διενεργηθείσες τοξικολογικές εξετάσεις των θανόντων, οι επτά (7) από τις (8) αυτές εξετάσεις αναφέρουν ότι ο θάνατος επήλθε συνεπεία ασφυκτικού θανάτου συμβατού με πρόκληση του δια εισπνοής μονοξειδίου του άνθρακος.»
Ένοχοι οι νεκροί…
Αλλά μία άλλη υπηρεσία δίνει διαφορετικά αίτια…
Σε έλλειψη μέτρων ασφάλειας οφείλεται το πολύνεκρο δυστύχημα στο υγραεριοφόρο «Friendship Gas» στη ναυπηγοεπισκευστική Ζώνη Περάματος στις 24 Ιουλίου 2008, σύμφωνα με το πόρισμα που παρέδωσε το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας στο υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας.
Ειδικότερα στην έρευνα που διενεργήθηκε για τις αιτίες του δυστυχήματος που είχε σαν αποτέλεσμα τον θάνατο οκτώ ανθρώπων, ενός ναυτικού και επτά εργαζομένων στο συνεργείο επισκευών, από τρεις εξειδικευμένους και έμπειρους τεχνικούς επιθεωρητές εργασίας και που παραδόθηκε και στον εισαγγελέα Πειραιά, συμπεραίνεται ότι: «Την ημέρα του ατυχήματος (24-7-2008) εκτελούνταν ελασματουργικές εργασίες στο αριστερό μέρος του κενού χώρου (void space) Νο 3 – εντός του οποίου συνέβη το ατύχημα.
Μεταξύ 15:30 μ.μ. και 16:00 μ.μ εκδηλώθηκε φωτιά η οποία αφορούσε προπάνιο το οποίο τροφοδοτούσε εργαλεία τα οποία χρησιμοποιούσαν εργαζόμενοι».
Οι αιτίες
Οι πιθανές αιτίες της πρόκλησης διαρροής προπανίου σύμφωνα με το πόρισμα είναι:
«- Διαρραγή ήδη φθαρμένων σωλήνων προπανίου. Τα υπόλοιπα τμήματα των σωλήνων που ήταν στο κατάστρωμα και δεν υπέστησαν ζημιές λόγω της φωτιάς, δείχνουν ότι δεν ήταν γενικά σε καλή κατάσταση οι ελαστικοί σωλήνες και δεν αποκλείεται σπάσιμο κάποιου από αυτούς.
– Καταστροφή – καύση ελαστικών σωλήνων προπανίου, οι οποίοι έλιωσαν είτε,
α) λόγω του ότι αυτές διέρχονταν (εφάπτονταν) επάνω από την επιφάνεια μεταλλικών ελασμάτων κατά την εκτέλεση εργασιών φλογοκοπής ή συγκόλλησης στην από κάτω ακριβώς επιφάνεια του δαπέδου αυτού ή
β) λόγω σπινθήρων από διπλανές εργασίες φλογοκοπής.
– Είτε από τον συνδυασμό των δύο πιο πάνω περιπτώσεων».
Τα μέτρα ασφάλειας
Λαμβάνοντας υπόψη τις μαρτυρίες, καθώς και την αυτοψία – εξέταση του χώρου συμπεραίνεται από τους διερνεργήσαντες την αυτοψία ότι το δυστύχημα «οφείλεται σε έλλειψη μέτρων ασφαλείας». Συγκεκριμένα οι επιθεωρητές επισημαίνουν:
«1) Δεν υπήρχε ορθή επίβλεψη της εργασίας ώστε οι ελαστικοί σωλήνες οξυγόνου – προπανίου να είναι σε άριστη κατάσταση.
2) Δεν υπήρχαν κατάλληλα πυροσβεστικά μέσα τα οποία πιθανόν θα βοηθούσαν στην κατάσβεση της αρχικής εστίας ή έστω στην καθυστέρησης της φωτιάς και σε συνδυασμό με «τσάκισμα» των ελαστικών σωλήνων θα έδιναν τη δυνατότητα απομάκρυνσης των εργαζομένων
3) Δεν υπήρχε ορθή εργασιακή πρακτική κατά παράβαση των διατάξεων της παραγράφου 1 του άρθρου 32 του Ν1568/85. Συγκεκριμένα οι εργασίες στο εν λόγω πλοίο μπορούσαν να γίνουν αφού πρώτα το πλοίο είχε εισέλθει σε μόνιμη ή πλωτή δεξαμενή ή να υπήρχε πλαγιοδετημένο σε αυτό, πλωτό σκάφος ή πλατφόρμα (λάντζα, σάτι).
Αυτό έδινε τη δυνατότητα να δημιουργηθούν ανοίγματα στα εξωτερικά πλαϊνά τοιχώματα του πλοίου, ικανά να λειτουργήσουν ως έξοδοι διαφυγής όπου θα υπήρχε δυνατότητα μετάβασης – διαφυγής των ευρισκόμενων εκτός του χώρου που συνέβη το ατύχημα, σε περίπτωση ανάγκης.
4) Δεν υπήρχε σχέδιο διαφυγής και διάσωσης κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου 18 του Ν. 1568/85, σύμφωνα με το οποίο «ο εργοδότης οφείλει να καταρτίσει σχέδιο διαφυγής και διάσωσης από τους χώρους εργασίας, εφόσον απαιτείται από τη θέση, την έκταση και το είδος της εκμετάλλευσης».
Η Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη του Περάματος είναι πια διάσημη για τους εργατικούς θανάτους – δολοφονίες ανθρώπων την ώρα που προσπαθούν απλά να βγάλουν το μεροκάματο. Όπως είναι γνωστή και για την ανεργία. Το ένα «φαινόμενο» θρέφει το άλλο… όσο πιο απελπισμένος για δουλειά τόσο πιο πολύ κάνεις ότι δουλειά βρεθεί μπροστά σου, αδιαφορώντας για το εργασιακό περιβάλλον και τις συνθήκες ασφάλειας. Και βέβαια ο εφοπλιστής ενδιαφέρεται για την ιδιοκτησία του και το κέρδος του.
Το προσκλητήριο απλά επιβεβαιώνει ότι δεν υπάρχει τυχαιότητα και ειδικά εφόσον προφανώς δεν αναφέρονται όλα τα περιστατικά, αλλά δείγμα που με μια πρώτη έρευνα βρίσκει κάποιος στο διαδίκτυο…
Σεπτέμβριος 1988. Το δεξαμενόπλοιο «ΑΝΑΤΖΕΛ ΓΚΡΕΪΝΤΝΕΡΣ», ύστερα από μία εκκωφαντική έκρηξη σκίζεται στα δυο. Ο χρονοβόρος καθαρισμός από τα θανατηφόρα αέρια (free gas) που απαιτείται πριν την έναρξη των εργασιών μέσα στα κουρασμένα αμπάρια του πλοίου, προφανώς είναι διαδικασία που ξεπερνιέται εύκολα στη νομοθετική ελαστικότητα του εφοπλιστικού κέρδους. Τραγικός απολογισμός: επίσημα, 10 νεκροί και 20 τραυματίες στο αμπάρι Νο 2.
Μάρτιος 1997. Το γκαζάδικο «Ευγενία» γίνεται ενέδρα θανάτου για τους μεταλλεργάτες της Ζώνης. Ο απολογισμός της τρομακτικής έκρηξης που ταράζει το μεσημέρι της 15ης Μαρτίου την πόλη του Περάματος είναι τρεις νεκροί και αρκετοί τραυματίες. Το «Ευγενία» σκίστηκε στα δύο από την έκρηξη, ενώ τα κορμιά των θυμάτων είχαν εκτοξευτεί σε απόσταση ακόμη και 100 μέτρων από το πλοίο.
Δεκέμβριος 1999. Ο καθαριστής Λευτέρης Τσιέχου βρίσκει τον θάνατο μέσα στη δεξαμενή του «Ασφαλτ Τρέιντερ», όταν αρπάζει φωτιά η πίσσα την οποία προσπαθούσε να καθαρίσει από τη δεξαμενή. Το πλοίο είχε αρπάξει πάλι φωτιά δύο μήνες πριν από τη θανατηφόρα έκρηξη.
Ιούνιος 2000. Μια εκκωφαντική έκρηξη τραντάζει τη Σαλαμίνα και το Πέραμα. Δεν είναι η μόνη. Ακολουθούν κι άλλες, ενώ τεράστιες φλόγες ξεπηδούν από το δεξαμενόπλοιο – διαχωριστήρα αποβλήτων πετρελαίου «SLΟΡS». Πολύ σύντομα οι φλόγες τυλίγουν ένα μικρότερο πλοίο που είναι αγκυροβολημένο δίπλα, με αποτέλεσμα σύννεφα καπνού να σκεπάσουν την περιοχή και να γίνονται ορατά ακόμα και από τον Πειραιά. Κομμάτια των δυο πλοίων εκσφενδονίζονται. Στην περιοχή επικρατεί πανικός. Τη στιγμή της έκρηξης μέσα στο δεξαμενόπλοιο βρίσκονται τέσσερις ναυτεργάτες. Οι τρεις καταφέρουν να ξεφύγουν, όμως ο 24χρονος Βλάσης Βλασσόπουλος εντοπίζεται νεκρός.
Οκτώβριος 2001. Πέντε εργατοτεχνίτες αφήνουν την τελευταία τους πνοή στα έγκατα του γιγαντιαίου δεξαμενόπλοιου «Σέιλορ», το οποίο κατασκευάζεται στην Κυνόσουρα Σαλαμίνας. Στις δεξαμενές του πλοίου υπήρχαν κατάλοιπα πετρελαίου, με αποτέλεσμα να προκληθεί έκρηξη, από την οποία σκοτώθηκαν οι 5 άνδρες.
Γενάρης 2002: Τραγικό θάνατο βρήκε στο Πέραμα ο 55χρονος εργάτης Δημήτρης Χρήστου ο οποίος, ενώ πραγματοποιούσε εργασίες στη θαλαμηγό «Ακουα Μπέρτζιν», έπεσε από ύψος περίπου 2 μέτρων. Ο άτυχος εργάτης, που ήταν μέλος συνεργείου επισκευών, εργαζόταν στα ναυπηγεία «Αφοί Χαλκίτη».
Δευτέρα 16 Ιουλίου του 2007. Το τάνκερ «Ailsa Craig», έχει περάσει «επίσημα» από τη διαδικασία του free gas κι όμως αναφλέγεται και θανατώνει ακαριαία δύο σωληνουργούς. [Δείτε και την επιστολή του δικηγόρου Φραγκίσκου Ραγκούση για το θέμα.]
Πέμπτη 24 Ιουλίου του 2008. Το γκαζάδικο «FRENDSHIPGAS», ύστερα από θερμική ανάφλεξη αρπάζει φωτιά και οι νεκροί στο αμπάρι Νο 3 φτάνουν τους 8. Βεβαίως, το Πέραμα θρηνεί ξανά
Είναι θυσία…
Πηγές ενδεικτικά:
Ελευθεροτυπία [1] [2], Ναυτεμπορική, Άνθρωποι από καλαμπόκι, Στάση στο Χαλάνδρι
Διαβάστε επίσης:
Φάκελος Εργατικά Ατυχήματα: πεθαίνοντας στη δουλειά
Πέραμα σήμερα (του Σπύρου Τσακίρη) από όπου και το φωτογραφικό υλικό που χρησιμοποίησα όπως και η εισαγωγή του κειμένου.
Jaquou Utopie
shortlink: http://wp.me/p1pa1c-9oT
oldboy9
15 Απριλίου, 2011 12:20 μμ
Είναι ΘΥΣΙΑ, το ίδιο video, ξανά, sorry Jaquou ε! 😉
Jaquou Utopie
15 Απριλίου, 2011 12:27 μμ
δεν ξέρω το πρόβλημα υπάρχει με τους νέους κώδικες του You tube και το wordpress… αλλά δεν ενσωματώνει σωστά τα βίντεο στο κείμενο. Θα προσπαθήσω να τα καταφέρω.
Αν δείτε ότι δεν τα καταφέρνω κάθε βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη 🙂
oldboy9
15 Απριλίου, 2011 12:34 μμ
Όχι βρε, μια χαρά παίζει το «δικό» σου video, απλά το ίδιο ανέβασα…αυτό είναι όλο 😉
Jaquou Utopie
15 Απριλίου, 2011 12:52 μμ
ναι, τα κατάφερα να το διορθώσω…
Mitsaras
15 Απριλίου, 2011 1:23 μμ
Ανατρίχιασα με το τραγούδι των Active Member. Άλλο ένα:
Mitsaras
15 Απριλίου, 2011 1:38 μμ
ΠΟΛΥΝΕΚΡΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΣΤΟ «FRIENDSHIPGAZ»
Για τρίτη φορά αναβλήθηκε η δίκη!
Παράσταση διαμαρτυρίας στον προϊστάμενο Εισαγγελίας έκαναν οι μεταλλεργάτες
Την οργή και αγανάκτηση των εργατών της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης, που βρίσκονταν συγκεντρωμένοι έξω από τα δικαστήρια του Πειραιά, προκάλεσε χτες η τρίτη αναβολή που πήρε η δίκη για το πολύνεκρο έγκλημα που συντελέστηκε στο αεράδικο πλοίο «FRIENDSHIPGAZ», όταν στις 24 Ιούλη του 2008 άφησαν την τελευταία τους πνοή μέσα στο αμπάρι του πλοίου 7 μεταλλεργάτες και ένας ναυτεργάτης, από την έλλειψη στοιχειωδών μέτρων ασφαλείας. Η νέα δίκη καθορίστηκε για τις 29 Σεπτέμβρη του 2011.
Η συγκέντρωση των μεταλλεργατών έξω από τα δικαστήρια, απαιτώντας την παραδειγματική τιμωρία των υπευθύνων, ήταν συνέχεια των αγώνων τους, ενάντια στην πολιτική των ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, Ευρωπαϊκής Ενωσης, που τους καταδικάζει στην ανεργία, τη Ζώνη και όλη τη ναυπηγική βιομηχανία της χώρας στη συρρίκνωση και το μαρασμό. Την πολιτική που χτυπάει τα εργασιακά τους δικαιώματα και μετατρέπει τα επισκευαζόμενα καράβια σε παγίδες – θανάτου αφήνει ατιμώρητους τους υπεύθυνους, εφοπλιστές δηλαδή και μεγαλοεργολάβους, και από πάνω στέλνει τα ΜΑΤ να λιανίσει τους εργαζόμενους της Ζώνης όταν διαμαρτύρονται και παλεύουν για το δίκιο τους, όπως έγινε την περασμένη Τρίτη έξω από κτίριο του ΟΛΠ.
Η υπόθεση του «FRIENDSHIPGAZ», παρά το γεγονός ότι αφορά 8 νεκρούς, μέχρι τώρα δεν έχει «καταφέρει» να φτάσει καν στην έδρα. Την αφήνουν τελευταία στο πινάκιο – χτες είχε το νούμερο 25(!) – με αποτέλεσμα να αναβάλλεται λόγω …ωραρίου. Την ίδια αντιμετώπιση έχει και το έγκλημα στο δεξαμενόπλοιο «AILSA CRAIG» που είχε γίνει ένα χρόνο πριν δηλαδή 16 Ιούλη 2007, με απολογισμό 2 νεκρούς εργάτες της Ζώνης, συγγενείς των οποίων συμμετείχαν χτες στην κινητοποίηση.
Στα πλαίσια της συγκέντρωσης, αντιπροσωπεία των σωματείων της Ζώνης και μαζί τους ο Γιώργος Τούσσας, μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ και ευρωβουλευτής του Κόμματος, έκαναν παράσταση διαμαρτυρίας στον προϊστάμενο εισαγγελίας Πειραιά κ. Ποιμενίδη. Κατήγγειλαν αυτήν την τακτική, επισημαίνοντας ότι τα δικαστήρια του Πειραιά όταν είναι να βγάλουν παράνομες τις απεργίες των εργατών συγκροτούνται, συνεδριάζουν και βγάζουν απόφαση μέσα σε τρεις ώρες. Και διαμήνυσαν ότι οι αγώνες θα κλιμακωθούν.
Ολες οι κατηγορίες που έχουν απαγγελθεί στους εργολάβους αδερφούς Σουρλή που είχαν αναλάβει τις εργασίες στο πλοίο είναι σε βαθμό πλημμελήματος. Για τον εφοπλιστή Πετρίδη, πλοιοκτήτη το πλοίου δεν υπάρχει καμία κατηγορία παρά μόνο στον αρχιμηχανικό του. Ομως εκεί που το ποτήρι ξεχειλίζει είναι ότι κατηγορείται και ο μεταλλεργάτης Βασίλη Καββαδίας ο οποίος γλίτωσε από το θάνατο την τελευταία στιγμή!
Στο μεταξύ, αυξάνονται οι καταγγελίες της έντασης της καταστολής και της επίθεσης που δέχτηκαν οι μεταλλεργάτες απ’ τα ΜΑΤ. Ανακοινώσεις έβγαλαν, μεταξύ άλλων, η Ομοσπονδία Μισθωτών Τύπου και Χάρτου, το Σωματείο εργαζομένων στον ΟΑΣΑ, ο Σύλλογος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κερατσινίου – Περάματος και ο αντίστοιχος της Σαλαμίνας. Με ψήφισμα που εγκρίθηκε στην προχτεσινή παναττική σύσκεψη, οι Σύλλογοι και οι Ομάδες της ΟΓΕ στην Αττική σημειώνουν ότι «η πολιτική καταστολής της κυβέρνησης πρέπει να δεχθεί τη λαϊκή αντεπίθεση» και καλεί σε ενίσχυση της κοινωνικής συμμαχίας και πάλης, των ταξικών συνδικάτων και του ριζοσπαστικού γυναικείου κινήματος
Lotea-芙蓉
16 Απριλίου, 2011 12:15 πμ
Τί συμβαίνει με αυτά τα νούμερα στις δίκες; Δηλαδή αν δεν προλάβει να εκδικαστεί το νούμερο σου, δεν πας την άλλη φορά από τους πρώτους;
Mitsaras
16 Απριλίου, 2011 12:26 πμ
Δε ξέρω ακριβώς Lot. Αν μπορέσει να μας διαφωτίσει κάποιος άλλος.
mitera
16 Απριλίου, 2011 12:47 πμ
Ετυχε να βρεθω μαρτυρας σε μια δικη στα δικαστηρια του Πειραια.Η κατασταση εκει ειναι απεριγραπτη.Μικρες αιθουσες, πολυς κοσμος και πολλες υποθεσεις(σαν ποντικι σε φακα ενα πραγμα).Η δικη αναβληθηκε γιατι ξεπερασαμε τις 3μμ και δεν ειχε ερθει η σειρα μας.Θυμαμαι οτι περιμενοντας και συζητωντας με δικηγορους,ηταν αγανακτισμενοι με το θεμα του πινακιου γιατι λεγανε οτι δεν ταξινομουσαν οι δικαστες τις δικες ανάλογα με το θεμα τους και το χρονο που χρειαζεται η καθεμια.Νομιζω οτι το πινακιο το βγαζει καθε φορα το προεδρειο.Η δικη μας υποθεση μεταφερθηκε για το 2012!
Δεν ξερω αν βοηθησα.. ….εχει και δικηγορους η παρεα που ξερουν καλυτερα 🙂
καληνυχτα σε ολους
ChristosK
15 Απριλίου, 2011 4:06 μμ
Για να γινουν θερμες εργασιες-εργασιες συγκόλλησης σε πλοιο πρεπει να βγει δελτιο ελεγχου gas free. Το αν θα ζητηθει αυτος ο ελεγχος ή και το ποσο θα ληφθει υποψιν εξαρταται φυσικα από το ποσο βιαζεται ο ιδιοκτητης να τελειωσουν οι εργασιες στο πλοιο και ποση πιεση μεταφερεται στους εργατες. Κανενας εργατης δε θελει να μπει για εργασια σε ένα αμπαρι, αν δεν είναι βεβαιος ότι εχουν ληφθει τα απαραιτητα μετρα και εχει εγκριθει ο χωρος για εργασιες. Αυτά τα περι αμελειας των εργατων είναι ελεεινα και τρισαθλια, για ποια αμελεια εχουν το θρασσος να μιλανε σε ένα χωρο εργασιας που μετραει ηδη τοσα εργατικα ατυχηματα;;;