Μεταφέρει ο Risinggalaxy
Aπο τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε με μέλος των ΣΧΣ , αυτή τη στιγμή έχουν κάνει την εμφάνηση τους ΜΑΤ και έχει κλείσει η Σόλωνος. Αδιευκρίνιστος αριθμός διμοιριών περιμετρικά της περιοχής.
Οι ρουφιάνοι από τα χουντο-κάναλα από κοντά ..
Αλληλεγγύη ρε κουφάλες.
Ακροδεξιά ζόμπι και καθωσπρέπει διαπλεκόμενοι φτού σας ρε ! «Χριστιανοί» και καλά το παραμύθι..
update 17:55
ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες κάνουν λόγω για παραίτηση του Πρύτανη και εντολή αντί-εισαγγελέα να επέμβουν τα ΜΑΤ
update 18:03
Το άσυλο έχει αρθεί. Απόφαση εισαγγελέα για έμβαση των ΜΑΤ επιβεβαιωμένη.
Πλήρης απαγόρευση της κυκλοφορίας περιμετρικά της Νομικής, ούτε πεζοί δεν περνάνε.
update 18:14
Συνέντευξη τύπου αυτή την ώρα από τους απεργούς πείνας
update 18:26
Μέσω τηλ. : Συγκινητικές στιγμές με τους απεργούς να έχουν κατέβει όλοι στην είσοδο φωνάζοντας τα συνθήματα τους τα οποία ακούγονται σε όλη τη περιοχή.
H Αντιεξουσιαστική Κίνηση Αθήνας καλεί στις 19:00 συνέλευση στην πλατεία Εξαρχείων και πορεία προς το κτήριο της Νομικής
update 18:40
Aπο το τηλ. : Οι απεργοί φαίνεται να δηλώνου ότι αν γίνει επέμβαση θα προχωρήσουν σε απεργία δίψας.
Πριν από λίγο έφτασε στο χώρο ο Αλέκος Αλαβάνος και μιλάει με δημοσιογράφους
update 18:54
Επιβεβαιώνεται ότι αυτός που ζήτησε την άρση του ασύλου ήταν ο Πρύτανης Πελεγρίνης .
Αυτή τη στιγμή γίνεται προσπάθεια από μερίδα διαδηλωτών να περάσουν το κλοίο των ΜΑΤ.
Στο σημείο υπάρχουν οι βουλευτές του ΣΥΝ και ο γραμματέας και δημοσιογράφοι οι οποίοι έχουν και αυτοί πρόβλημα να περάσουν τον κλοιό.
update : 19:12
Aπό τηλεφωνική επικοινωνία μαθαίνουμε ότι αυτή τη στιγμή έχει πάει ο εισαγγελέας και μιλάει με εκπροσώπους των απεργών και εκπροσώπους των οργανώσεων αλληλεγγύης.
Πληροφορίες μιλάνε επιχείρηση που θα γίνει από τα ΕΚΑΜ (η πληροφορία μεταδόθηκε από 105.5 Στο Κόκκινο)
update 20:25
Συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις με τους μετανάστες και τους αλληλέγγυους στη Νομική. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ιδιοκτήτης στο κτήριο του οποίου θα γινόταν η μεταστέγαση τώρα την αρνείται χωρίς την αστυνομία να τους επιτηρεί και δεν τους δέχεται για πάνω απο τρείς μέρες. Πληροφορίες λένε ότι απαίτησε και άυξηση του μισθώματος που έγινε δεκτή από την πολιτική ηγεσία (επικοινώνησαν μαζί του 3 υπουργοί).
Συγκεντρωμένοι αλληλέγγυοι Ακαδημίας και Ιπποκράτους όπως και Σόλωνς και Ιπποκράτους. Οι αλληλέγγυοι περικυκλώνουν την αστυνομία που περικύκλωσε τη Νομική…
VIDEO
http://www.justin.tv/widgets/live_embed_player.swfWatch live video from Μενάκιος Πολί on Justin.tv
update 23:50
Φαίνεται ότι έχει επιτευχθεί λύση και οι μετανάστες θα βγουν απο τη Νομική.
Οι μετανάστες θα μεταβούν με πορεία στο νέο κατάλυμμα. Η διαδρομή που θα ακολουθήσει η πορεία είναι Σίνα-Ακαδημίας-Πατησίων-Ηπείρου με διακριτική συνοδεία της αστυνομία (λένε οι πληροφορίες… αστείο η διακριτική συνοδεία μετά την αστυνομοκρατία όλου του κέντρου της Αθήνας για όλο το απόγευμα)
update 1.50
Από δήλωση εξοργισμένου Γιαννόπουλου πριν από λίγο… Οι μετανάστες δεν έχουν ξεκινήσει και φαίνεται ότι δε θα φύγουν από τη Νομική απόψε. Η ομάδα Δέλτα παραμένει απ’ έξω. Ο ιδιοκτήτης του κτιρίου όπου θα μετέβαιναν υπαναχώρησε και δε δέχεται τους μετανάστες τώρα. Οι μετανάστες δεν πρόκειται να βγουν αν δε δοθεί λύση, καθώς δεν υπάρχει κτίριο υποδοχής αυτή τη στιγμή. Περιμετρικά παραμένουν ισχυρές δυνάμεις.
Νωρίτερα, ο Παπουτσής είχε στείλει πούλμαν για τη μεταφορά των μεταναστών στο νέο κτίριο, προκειμένου να αποφευχθεί η πορεία (φυσικά οι μετανάστες και οι αλληλέγγυοι δεν το δέχτηκαν). Παρόλα αυτά, λύση για κτίριο δεν είχαν βρει!!! Αρκετοί αλληλέγγυοι παραμένουν εκεί…
update 2.45
Ο Ρουτζούνης – ιδιοκτήτης του κτιρίου -στο οποίο θα μετακινούνταν οι μετανάστες, φαίνεται ότι πλέον αρνείται εντελώς να τους παραχωρήσει το κτίριο. Οι αστυνομικές δυνάμεις έξω από τη Νομική αυξάνονται… Δεν υπάρχει καμία ευθύνη των μεταναστών για τη μη μετακίνησή τους καθώς οι ίδιοι είχαν δεχτεί τη μετακίνηση στο κτίριο, αλλά τους τα «γύρισαν».
update 3.25
Οι μετανάστες βγήκαν τελικά από τη Νομική. Έπειτα από διαρκή παιχνίδια όλη νύχτα, ο ιδιοκτήτης του κτιρίου συμφώνησε να παραχωρήσει το κτίριο. Αυτή τη στιγμή η πορεία κατεβαίνει τη Σόλωνος, μετανάστες και αλληλέγγυοι μαζί. Η παρουσία της αστυνομίας δεν είναι διακριτική…
update 4.27
Επιτέλους, οι μετανάστες έφτασαν στο κτίριο, υπάρχουν ακόμα αλληλέγγυοι συγκεντρωμένοι απ’ έξω. Η αστυνομική παρουσία πολύ ισχυρή.
Spin
27 Ιανουαρίου, 2011 5:47 μμ
Αλληλεγγύη ρε κουφάλες και όπου μας βγει. δε γαμιέται…δε θα κάτσουμε να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα επειδή ζούμε σε έναν σύγχρονο μεσαίωνα.
Γιαννκα
27 Ιανουαρίου, 2011 5:53 μμ
Πριν απο λιγο η πρυτανεια ζητησε αρση του ασυλου απο τα καναλια…
ChristosK
27 Ιανουαρίου, 2011 6:00 μμ
ontws zhth8hke arsh tou asylou, prepei na kateboume oloi sth nomikh
MITSARAS
27 Ιανουαρίου, 2011 6:03 μμ
Άσχημη εξέλιξη 😦
Xanadu
27 Ιανουαρίου, 2011 6:06 μμ
Οποιος μπορει ας κατεβει νομικη για ενισχυση σε περιπτωση που γινει ντου
kixwtis
27 Ιανουαρίου, 2011 6:07 μμ
φφφ
Έκρυθμη κατάσταση
οι εξελίξεις απρόβλεπτες
kixwtis
27 Ιανουαρίου, 2011 6:09 μμ
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΡΕ!!!!
melenepopi
27 Ιανουαρίου, 2011 6:16 μμ
Αλληλεγγύη τώρα,γιατί όσοι σηκώνουν κεφάλι θα είναι οι επόμενοι.
Spin
27 Ιανουαρίου, 2011 6:29 μμ
Κατεβείτε τώρα όλοι κάτω.
Καλούμε άμεσα όλο τον κόσμο σε συγκέντρωση στις 19:00 στην Πλατεία Εξαρχείων και Πορεία προς την αποκλεισμένη από τις δυνάμεις των ΜΑΤ Νομική Σχολή.
ΑΚ ΑΘΗΝΑΣ
απο indymedia
Julien Chaulieu
27 Ιανουαρίου, 2011 6:32 μμ
I predict a riot!!!
Κρατάτε μας ενημερωμένους.
Επίσης
Δεν έγινε Άρση ακόμα
από Αναγνώστης 6:24μμ, Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011
Παιδία κανείς δεν λέει ακόμα ότι έγινε άρση..
Το συζητάνε στην βουλή λέει..
Και εννοείται να κατέβει κόσμος αλλά ας πει κάποιος από την νομική τι παίζει να ξέρουμε..
Άλλοι λένε ότι δεν πρέπει να κατέβει άσχετος κόσμος με τόσους μπάτσους..
1252788
Kατεβείτε όλοι κατω
από grn 6:29μμ, Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011
Έχουν πάρει εντολή τα ΜΑΤ να χτυπήσουν στο ψαχνό! Να υπερασπιστούμε και το άσυλο και την ελευθερία έκφρασης και τα αδέρφια μας!
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1252764
Julien Chaulieu
27 Ιανουαρίου, 2011 6:33 μμ
Κι εδώ
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1252726
Narrator
27 Ιανουαρίου, 2011 6:35 μμ
Αφελής ερώτηση: τι σκατά συζητάνε στη Βουλή για άρση του ασύλου εφόσον είναι αρμοδιότητα της Πρυτανείας;
Ευχαριστώ προκαταβολικώς για τις σοβαρές απαντήσεις.
Spin
27 Ιανουαρίου, 2011 6:37 μμ
και οι συνταγματάρχες πριν πράξουν το συζητούσαν το θέμα.
risinggalaxy
27 Ιανουαρίου, 2011 6:39 μμ
ο πρύτανης εχει παραιτηθεί δηλώνοντας ότι δεν ελεγχει πλεον τις εξελιξεις.. το άσυλο έχει αρθεί απο όσο ξέρουμε και απλα γινεται συζήτηση στη βουλη για το τι θα γίνει
mariori
27 Ιανουαρίου, 2011 6:41 μμ
Καλά αυτός φώναξε την αστυνομία και μετά παραιτήθηκε.?Τραγικος!
risinggalaxy
27 Ιανουαρίου, 2011 6:53 μμ
για το ξεκάρφωμα μάλλον, βασικά απορώ τι θέση έχει πλέον ένας τέτοιος τύπος στο πανεπιστήμιο
anle
27 Ιανουαρίου, 2011 7:40 μμ
Σαμπως εχουνε να συζητησουν κατι σοβαρο/ Δε βρισκεις οτι η ολη ιστορια τους ηρθε κουτι για συζητηση περι καταργησης ασυλου;. Την αλλαγη του νομου θα συζητουν. Οσο για ραηοτ χλωμο το κοβω, γιατι ακομα και εγω δεν πειθομαι. Γενικα μακαρι να χω λαθος και να ειναι η αφορμη να βγει η κοινωνια στους δρομους αλλα μου φαινεται οτι απλα να χουμε να κανουμε τζερτζελο με τους μπατσους ειν η ιστορια. Για μενα ο πρυτανης επρεπε να μην αρει το ασυλο, τουλαχιστον οχι ακομα.
Εγω αη ντοντ πρεντικτ ε ραηοτ αλλα ασυλο καπουτ σε κανα 2μηνο.
Xanadu
27 Ιανουαρίου, 2011 6:49 μμ
Ακομα μια απογοητευση απο τους «πνεματικους καθοδηγητες» μας, απο τους ακαδημαϊκούς δασκάλους μας. Αυτην την στιγμη σύσσωμη η ακαδημαϊκή κοινότητα θα ΕΠΡΕΠΕ να στέκεται στο πλευρό των μεταναστών και να σταθεί σα τοίχος απέναντι στο στρατό της κοινοβουλευτικής ΧΟΥΝΤΑΣ.
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
27 Ιανουαρίου, 2011 6:52 μμ
Αύριο θα ζητούν συμπαράσταση από τους φοιτητές για να διατηρήσουν τα οφίτσια τους. Ελπίζω να λάβουν την κατάλληλη απάντηση: στα τσακίδια οσφυοκάμπτες.
Xanadu
27 Ιανουαρίου, 2011 7:18 μμ
Ας τολμήσουν να ζητήσουν συμπαράσταση και θα πάρουν τα α@@@@@ μας. Τοσα χρονια που ειμαι μελος της ακαδημαϊκής κοινότητας δεν εχω δει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ να συμπαραστέκονται στους κοινωνικές αγώνες, και ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ στους αγωνες των φοιτητών. Εχουν επιλέξει συνειδητά την αποχή και την εμμεση συμμετοχή στα πεπραγμένα. Καλο θα ηταν καποια στιγμη να ξεπεράσουν την κομματοσκυλίασή τους ή τη φυτουλιάσή τους ή τη δειλία τους ή τον συντηριτισμό τους ή γενικότερα να ξεπεράσουν την αιτία που τους κρατάει απαθείς και αδρανείς, και σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και επιτελέσουν επιτέλους το ρόλο τους.
μανικακος
27 Ιανουαρίου, 2011 7:03 μμ
τωρα εδειξε η τν βανακια των ΕΚΑΜ…..
alexantro trollientes
27 Ιανουαρίου, 2011 7:18 μμ
o zouglas ebale kamera
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=85&type=&mid=110
Xanadu
27 Ιανουαρίου, 2011 7:05 μμ
Το πρόβλημα είναι ότι δεν μας έχει μείνει πλέον σάλιο για να σας φτύσουμε.
CrippleHorse
27 Ιανουαρίου, 2011 7:11 μμ
Ποιος αντέχει να είναι θεσσαλονίκη τέτοια ώρα.
Πάντως δεν ωφελεί να αναρωτιέστε πότε θα γίνει η επίθεση των μπάτσων, η απάντηση είναι προφανώς όταν θα ξεκινήσει το δελτίο του Χατζηνικολάου.
Spin
27 Ιανουαρίου, 2011 7:47 μμ
εγώ…
mariori
27 Ιανουαρίου, 2011 7:19 μμ
Τελικά ο πρύτανης λένε ότι δεν παραιτήθηκε
CrippleHorse
27 Ιανουαρίου, 2011 7:22 μμ
Στο άλτερ μόλις είπε ότι έφευγε εκνευρισμένος λέγοντας «τώρα το παιχνίδι είναι πάνω σας».
Καραγκόζηδες κωλοφασίστες περιγράφουν όσα γίνονται στην τιβί χωρίς να καταλαβαίνουν πόσο το όλο σκηνικό θυμίζει τις «διαπραγματεύσεις» να βγούνε όλοι έξω «χωρίς να πάθει κανείς τίποτα» στο πολυτεχνείο του 73, λίγο πριν μπουν τα τανκς.
CrippleHorse
27 Ιανουαρίου, 2011 7:42 μμ
Έκαναν και ρεπορτάζ για τις «καλλιτεχνικές ανησυχίες του Πελεγρίνη», κι έπαιζαν αποσπάσματα από τις παραστάσεις του. Σουρεαλισμός λέμε.
Back Door Man
27 Ιανουαρίου, 2011 7:23 μμ
O ΣΥΝ έβγαλε ανακοίνωση η οποία τους ψιλοαδειάζει…
mariori
27 Ιανουαρίου, 2011 7:24 μμ
Είναι δύσκολες οι στιγμές αλλά ποιος λέτε να παίξει το ρόλο του μαστοράκη?
johnk
27 Ιανουαρίου, 2011 7:31 μμ
Toυς αδειασε εντελως βασικα…
risinggalaxy
27 Ιανουαρίου, 2011 7:35 μμ
και ο κόσμος θα αδειάσει τον ΣΥΝ
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
27 Ιανουαρίου, 2011 7:35 μμ
Που είστε ρε χάνοι του Κουβέλη, που λυσσάξατε υπέρ Καμίνη; Πού κρύβεται ο συνήγορος του πασόκου;;;
CrippleHorse
27 Ιανουαρίου, 2011 7:41 μμ
Αυτός τις διαδηλώσεις θέλει να απαγορεύσει (αν δεν έχουν «άδεια»), το άσυλο θα υπερασπιστεί;
johnk
27 Ιανουαρίου, 2011 7:37 μμ
Ναι σωθηκαμε αν εμφανιστουν αυτοι..Εδω ο οριτζιναλ Συν γυρισε πλατη τον Κουβελη ψαχνεις?
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
27 Ιανουαρίου, 2011 7:41 μμ
Δίκιο έχεις. Τελικά και το αριστερό κλανίδι δε μυρίζει γλαδιόλες. Την ίδια βρώμα έχει… 😦
μανικακος
27 Ιανουαρίου, 2011 7:41 μμ
http://www.justin.tv/menace82?#/w/803530944
Narrator
27 Ιανουαρίου, 2011 7:44 μμ
Παπουτσής στο twitter
Συνάντηση τώρα στο Υπουργείο με εκπροσώπους των οργανώσεων των μεταναστών και έκκληση για ομαλή αποχώρηση τους
anle
27 Ιανουαρίου, 2011 7:52 μμ
Καλα ο Γιωργος ο αναμορφωτης φαγωθηκε να ¨Πραξει τα νομιμα¨ ο Πελεγρινης, δηλ να αφησει τους μπατσεους να μπουν μεσα. Τωρα θελει διαλογο;
kixwtis
27 Ιανουαρίου, 2011 7:47 μμ
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1252764
risinggalaxy
27 Ιανουαρίου, 2011 7:50 μμ
Η ανακοίνωση του ΣΥΝ είναι απλά απαράδεκτη
CrippleHorse
27 Ιανουαρίου, 2011 7:55 μμ
Τα παιδιά στο ΣΥΝ που κάνουν ό,τι γουστάρουν όπως πάντα, όταν έγραφαν την ανακοίνωαση, απλώς ξέχασαν ότι δε μιλάνε για παιδάκια με πανό που θα κάνουν πορεία και θα πάνε σπίτι τους ξέροντας ότι θα τους γράψουν, αλλά για απεργούς πείνας. Εκτός τόπου και χρόνου.
anle
27 Ιανουαρίου, 2011 7:58 μμ
Απο Κυριακατικο σχολειο μεταναστων
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ο Σύλλογος της Μαροκινής Κοινότητας στην Ελλάδα ζητάει από τον υπουργό δημόσιας τάξης να μην προχωρήσει σε βίαιη εκκένωση της Νομικής. Ζητάμε από την κυβέρνηση να προτείνει συγκεκριμένο χώρο όπου θα συνεχίσουν την απεργία πείνας οι μετανάστες με τους συμπαραστάτες τους, χωρίς αστυνομική παρουσία. Φοβόμαστε ότι μια κατασταλ.τική ενέργεια θα πυροδοτήσει αλυσιδωτές εκρήξεις σε απελπισμένους μετανάστες.
kixwtis
27 Ιανουαρίου, 2011 7:59 μμ
θα γίνει της Γαλλίας
Julien Chaulieu
27 Ιανουαρίου, 2011 8:22 μμ
Πρέπει να γίνει της Γαλλίας βασικά!!! Καιρός είναι να εξεγερθούν.
Narrator
27 Ιανουαρίου, 2011 8:15 μμ
Κάτια Μακρή @ ALTER: «μαζεύτηκε κόσμος έξω από τη Νομική. Όχι κανονικός, ξέρετε τώρα, των Εξαρχείων
Mega: «Ακόμα και στελέχη του Συνασπισμού προέτρεπαν τους μετανάστες να δεχτούν την πρόταση μεταστέγασης»
μανικακος
27 Ιανουαρίου, 2011 8:17 μμ
απλυτους εννοουσε η Κάτια???? 🙂 🙂 🙂
mariori
27 Ιανουαρίου, 2011 8:20 μμ
Ναι της μύρισαν… έχει μύτη η κάτια
Julien Chaulieu
27 Ιανουαρίου, 2011 8:26 μμ
MEGAλη ξεφτίλα δηλαδή
mariori
27 Ιανουαρίου, 2011 8:19 μμ
ΜΕGA:Παπαρήγα: Να μην ασκηθεί βία κατά των μεταναστών. Η κυβέρνηση θα έχει την ευθύνη και για την πράξη και για ότι ακολουθήσει μετά.
Μπλοκ 700-800 ατόμων εξω από τη νομική
Δρίτσας: Είναι αισιόδοξος
Δεν υπάρχει κτίριο ενώ έγινε δεκτό το αίτημα να μη φυλάσσεται από αστυνόμια.
μανικακος
27 Ιανουαρίου, 2011 8:19 μμ
ας τοιχοκολησουν την δηλωση του ΣΥΡΙΖΑ στην πορτα του φορουμ μεταναστων στα χανια……
μανικακος
27 Ιανουαρίου, 2011 8:22 μμ
τοιχοκολαω στην πορτα….!!!!
καλο….
Spin
27 Ιανουαρίου, 2011 8:19 μμ
Η κοινοβουλευτική αριστερά τα κατάφερε…ξεφτιλίστηκε εντελώς…
anton555
27 Ιανουαρίου, 2011 8:26 μμ
Παραχοντρυνε το παιχνιδι.Μπορει καποιος να του δωσει οποια διασταση και οποια ερμηνεια νομιζει.Η ουσια ομως ειναι οτι ΠΑΛΙ παιζεται χοντρο παιχνιδι στην πλατη απελπισμενων ανθρωπων.Κουραγιο στους 300…Κυριως καλη δυναμη για να τα βγαλουν περα σ αυτην την κωλοχωρα της λαμογιας που βρεθηκαν…
μανικακος
27 Ιανουαρίου, 2011 8:29 μμ
τρεμω την ωρα που θα γυρνανε πισω….
ελπιζω οτι θα γυρισουν….
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
27 Ιανουαρίου, 2011 8:28 μμ
ΈΚΤΑΚΤΟ
Συγκλονιστικό. Aπορία ελληνίδας αηδού, πριν λίγη ώρα στο κέντρο της Αθήνας:
μανικακος
27 Ιανουαρίου, 2011 8:31 μμ
που να ξερει το κοριτσι ρε τι γινεται στο κεντρο? 🙂 🙂 🙂
σαμπως κουβεντιαζει το σταρ τετοια πραμματα????
κακιασμενε…. 🙂 🙂 🙂
anle
27 Ιανουαρίου, 2011 8:58 μμ
Re eida th foto kai eipa oti ein h bandh.. Apapa ton idio plastiko exoun..
Mh mou to stenaxwreite. Edw trgouda se magaza me 300 evrw to mpukali anef apodeiksews kai 1000 to garoufalo. Kai telos pantwn se ena bradu pernei osoi oi 300 se 10etia. Na fane pantespani kai na skasoun loipon na perasei to koritsi
Narrator
27 Ιανουαρίου, 2011 8:44 μμ
Οι απαντήσεις που πήρε μπορούν άνετα να χαρακτηριστούν ως επικές!!
_biglebo_: έξαλλη είναι. ελπίζω νά φορά αδιάβροχη μάσκαρα. #dakrygona
yani_kyriakidis: @ElliKokkinou ας έπαιρνες Μετρό…
min_ta_rwtas: @ElliKokkinou Βούλωνε κι οδήγα. #Πες_μας_τι_πίνεις
Ap_Chill: @ElliKokkinou aferese to cd sou apo to cd player kai vale radiofwno… isws katalaveis..
Trixotoulis_: εχει απιστευτη κινηση πραγματικα!!!ειναι 3 πουλάκια που κάθονται τοση ωρα στο φαναρι μπροστα σου. @ElliKokkinou
Nkfotakis: και το βραβείο «Μαρία Αντουανέτα 2011» πηγαίνει… RT @ElliKokkinou Γιατι εχει τοση κινηση στο κεντρο?1 μετρο καθε 3 λεπτα…τα νευρα μου
Urfuslaag: Την ίδια στιγμή στο Α του Κενταύρου: RT @ElliKokkinou Γιατι εχει τοση κινηση στο κεντρο?1 μετρο καθε 3 λεπτα…τα νευρα μου…
Sourotiri: #EPIC RT με τίτλο «και το μουνί χτενίζεται» @ElliKokkinou Γιατι εχει τοση κινηση στο κεντρο?1 μετρο καθε 3 λεπτα…τα νευρα μου…
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
27 Ιανουαρίου, 2011 9:03 μμ
ΕPIC! 😀 😀 😀 😀
Xanadu
27 Ιανουαρίου, 2011 9:26 μμ
εγω άλλο αναρωτιέμαι, αυτη ενώ είναι στο αυτοκίνητό της ποστάρει tweets; τέτοια ανάγκη πια για αυτοπροβολη και για να βγάλει στη φορα τι κανει το κάθε δευτερόλεπτο στην ιδιωτική της ζωή;
σουρεαλισμος…. εδω ο κόσμος καίγεται και το μουνι χτενίζεται (υπάρχει γενικοτερα ενα θεμα με το μουνι)
koula
28 Ιανουαρίου, 2011 9:44 μμ
… τελικά, καλά εκανε ο Λενιν Κοκκινου και δεν άλλαξε το όνομά του από σεβασμό στην αοιδό…
anton555
27 Ιανουαρίου, 2011 8:31 μμ
Κουιζ:Γιατι σε θεματα μεταναστων,ασυλου,»αντιεξουσιαστων» ερχεται στο επικεντρο ο ΣΥΡΙΖΑ? Το ΚΚΕ που ειναι?
Γιατι δεν υπαρχει πουθενα?Ουτε καν η Λιανα?
Δουλεμα τρωμε…
mariori
27 Ιανουαρίου, 2011 8:34 μμ
Γιατί δεν καλείται
anton555
27 Ιανουαρίου, 2011 8:37 μμ
Μονο στην TV υπαρχει λογος?
mariori
27 Ιανουαρίου, 2011 8:41 μμ
τι εννοείς?
johnk
27 Ιανουαρίου, 2011 8:37 μμ
Κατσε να θυμηθω ποτε ηταν η τελευταια φορα που ασχοληθηκε το ΚΚΕ με τους μεταναστες..χμμ ας μην το παμε εκει το θεμα βεβαια..
Capybara
27 Ιανουαρίου, 2011 8:47 μμ
Το ΚΚΕ κάνει λάθος στη συγκεκριμένη συγκυρία, δείχνει μικροπολιτική μικροψυχία, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν στηρίζει έμπρακτα τους μετανάστες γενικά (βλ. Μανωλάδα, Μηχανιώνα κ.λπ.). Μακάρι να είχε τη μεγαλοσύνη να πει «κάτω τα χέρια από τους μετανάστες» και να πήγαιναν έξω από τη Νομική και οι ΚΝίτες να υπερασπιστούνε το άσυλο, το οποίο στην τελική βάλλεται με αφορμή μια περίπτωση που η χρήση του θα έπρεπε να είναι σχολικό παράδειγμα, ως προς το σε τι χρησιμεύει το άσυλο…
mariori
27 Ιανουαρίου, 2011 8:40 μμ
Αλέκος Αλαβάνος: «Δεν αποτελεί μία από τις πιο εύστοχες επιλογές η εγκατάσταση μεταναστών απεργών πείνας στο κτίριο της Νομικής Σχολής»
john το κκε με τους μετανάστες ασχολείται καθημερινά. Τελευταία φορά προχθές το παμε έκλεισε δουλεμπορικό γραφείο. Να μην το πάμε εκεί αλλά να ξέρουμε και τι λέμε
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
27 Ιανουαρίου, 2011 8:43 μμ
Αν είχε την πρωτοβουλία το ΠΑΜΕ να φέρει 50 μετανάστες στην Ακρόπολη, να δεις πόσο επαναστάτες θα το έπαιζαν. Μην τρελαθούμε τώρα. Το ΚΚΕ βρέθηκε εκτός της συγκεκριμένης κίνησης, άρα το μόνο που έκανε ήταν το μόνο που γνώριζε να κάνει: την κατούρισε!
mariori
27 Ιανουαρίου, 2011 8:49 μμ
Ζητήθηκε από το κκε να συμμετέχει? Απορία είναι αυτή. Και πού την κατούρησε? Και ξαναλέω εγώ ότι βλέπω λέω, όπως κι εσύ βέβαια. Ζητά σαφώς τη νομιμοποίηση τους, τη δικαίωση των αιτημάτων και τώρα να μην ασκηθεί βία αλλά η κυβέρνηση να δώσει λύση στα αιτήματα. Δεν είπε καν ότι έκαναν λάθος που δε δέχτηκαν τη συμφωνία! Εγώ αυτό το βρίσκω έντιμο.
Δεν είναι ώρα για αυτά αλλά πραγματικά δεν άνοιξε αυτό το θέμα όπως θα έπρεπε..
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
27 Ιανουαρίου, 2011 8:59 μμ
Έπρεπε να κληθεί επισήμως για να στηρίξει;
Κι εγώ σου λέω να μη στηρίξει την κίνηση.
Έπρεπε να τη φτύσει κι από πάνω (οι δημόσιες δηλώσεις των στελεχών του ΚΚΕ είναι άθλιες καθώς μιλούν για προβοκάτσιες, ύποπτα χρηματοδοτούμενες ΜΚΟ και πολιτικά παιχνίδι σε βάρος των μεταναστών).
Και αναρωτιέμαι και πάλι, αν το ΚΚΕ έφερνε 50 μετανάστες στην Ακρόπολη και κάποιος τολμούσε να υπονοήσει ότι υπάρχει πολιτική σκοπιμότητα, στα πόσα δευτερόλεπτα θα είχε δεχτεί τη χαλπάτσα του αντικομμουνισμού;
Ε, λοιπόν γιατί να μη χαρακτηριστεί η στάση του ως αντιδραστική, από τη στιγμή που αντιτίθεται σε μία εμφανώς ταξική έκφραση πάλης;
mariori
27 Ιανουαρίου, 2011 9:06 μμ
Πού τις είδες αυτές τις δηλώσεις? Εγώ όσες δηλώσεις έχω δει αλληλεγγύη δείχνουν και κάνουν κριτική στην επιλογή της νομικής και τους κινδύνους που αυτή είχε. Και παντού βάζει σαν πιο σημαντικό τη δικαίωση των μεταναστών. Όλοι όσοι βγάζουν σκεπτικισμό για τη νομική πιόνια του συστήματος είναι?
Και σήμερα ακόμα το κκε επίσημα δε βγήκε και είπε κάνατε λάθος που δε δεχτήκατε.
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
27 Ιανουαρίου, 2011 9:26 μμ
Αν δεν είδες τις απαξιωτικές δηλώσεις των στελεχών του ΚΚΕ για τις οργανώσεις που βρίσκονται δίπλα στους απεργούς τότε να με συγχωρείς αλλά είτε δε διαβάζεις εφημερίδες, είτε δε βλέπεις τηλεόραση. Εννοείται ότι μετά από τα λογύδρια περί ύποπτων συμφερόντων, ακολουθεί μία γενικόλογη υποστήριξη των δίκαιων αιτημάτων των μεταναστών. Δεν ισχυρίστηκα ότι το ΚΚΕ ξέχασε και τα βασικά.
Απο εκεί και πέρα, αλλο πιόνι του συστήματος, άλλο αντιδραστικός. Η συμβολική πράξη στην αναζήτηση ασύλου στη νομική σχολή όχι μόνο δε θα έπρεπε να βρει αντίσταση από το ΚΚΕ και από οποιοδήποτε άλλο κόμμα της Αριστεράς (επιμένω ότι δε χρειάζεται να τη στηρίξουν έμπρακτα), αλλά αντιθέτως θα έπρεπε να διαφημίζεται ως άκρως συμβολική, αδειάζοντας όσους μιλούν για «κτίρια» και «λερωμένους μπιντέδες».
mariori
27 Ιανουαρίου, 2011 9:35 μμ
Α αν εννοείς δηλώσεις για αυτούς που επέλεξαν τη νομική τότε ναι ισχύει. Και δυστυχώς συμφωνώ απόλυτα (αν και κανείς δε μίλησε για ύποπτα συμφέροντα) γιατί η όποια κίνηση πρέπει να γίνεται με πολύ σοβαρή οργάνωση και με έτοιμες συμμαχίες και όχι με όρους εντυπωσιασμού. Και να επιλεγόταν η νομική ή η όποια νομική μετά από αποφάσεις συλλόγων και σωματείων.
Και ξαναλέω πολύ καλύτερη η επιλογή που είχε γίνει πρακτικά από τους ίδιους ανθρώπους πρόπερσι στα χανιά.
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
27 Ιανουαρίου, 2011 9:40 μμ
Συνεχίζεις να παραβλέπεις τη μισή πραγματικότητα και να εμμένεις στη μισή αλήθεια. Η Ακρόπολη ήταν ή όχι εντυπωσιασμός; Κινδύνευε ή όχι να γυρίσει μπούμερανγκ (που εν μέρει γύρισε) λόγω συσχετισμού δυνάμεων και κακού σχεδιασμού (ως και το μισοαναρθόγραφο πανώ χλευάστηκε);
Τακτικισμός και αντιτακτικισμός όχι απλώς δεν έχει νόημα στη συγκεκριμένη συμβολική κίνηση, αλλά αποτελούν ξεπερασμένη τακτική και ενδεχομένως μία ακόμη μαύρη σελίδα στην ιστορία της κοινοβουλευτικής Αριστεράς (όπως το 2008). Οι επόμενες μέρες θα δείξουν και δεν είμαι καθόλου μα καθόλου αισιόδοξος. Η κοινοβουλευτική Αριστερά συμπεριλαμβανομένου του ΚΚΕ έχει πεθάνει και απλώς μικρά αντανακλαστικά του νευρικού συστήματος (όπως και στους νεκρούς) αφήνουν την ψευδαίσθηση σε όλους εμάς ότι υπάρχει ζωή εκεί μέσα. Όταν θα βρωμίσει το πτώμα ίσως και να το καταλάβουμε. Πάντως η πρώτη μποχίτσα μας έχει πάρει.
anton555
27 Ιανουαρίου, 2011 8:51 μμ
Σημερα?Αλληλεγγυη δεν εχει?Το θεμα βεβαια ειναι καυτη πατατα και εκει λιγο κολλαμε…
mariori
27 Ιανουαρίου, 2011 8:52 μμ
Μα τώρα έγιναν αυτά.
Julien Chaulieu
27 Ιανουαρίου, 2011 8:40 μμ
Έχει και ο ρουφιάνος live
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=85&type&mid=110
Julien Chaulieu
27 Ιανουαρίου, 2011 8:42 μμ
Ανεκτικά τα λέει.
risinggalaxy
27 Ιανουαρίου, 2011 8:53 μμ
Η αριστερά του κυνομβουλίου αρχίζει και ζέχνει σιγά σιγά , ανοίγοντας το δρόμο στην εθνικοσοσιαληστική σούπα του Σπίθα …κατακαημένη Βαιμάρη
Julien Chaulieu
27 Ιανουαρίου, 2011 8:57 μμ
Τραγικός ο Σπίθα!!!
Spin
27 Ιανουαρίου, 2011 8:58 μμ
τι σιγά σιγά. κατακάηκε η κοινοβουλευτική αριστερά και βρώμισε όλος ο τόπος…
anton555
27 Ιανουαρίου, 2011 8:53 μμ
Εχει δικιο παντως η mariori.Λαθος timing για αυτο…Προς το παρον πανω απ ολα ειναι αυτοι οι 300 ανθρωποι.
Xanadu
27 Ιανουαρίου, 2011 9:01 μμ
Ρε παιδια επειδή έχω μπερδευτεί λίγο και η ενημέρωση είναι λίγο στα χαμένα, τι γίνεται αυτή την ώρα;
έχουν μπει οι μπάτσοι στη νομική ή όχι; διεξάγεται συνέλευση των μεταναστών; γενικότερα γνωρίζεις κάποιος κάτι ποιο συγκεκριμένο;
zakwer
27 Ιανουαρίου, 2011 9:31 μμ
Δηλαδη αν το Συρριζα δεν δηλωνε αυτα θα λεγατε καλα λογια; Δεν θα βρισκαμε παλι κατι να το κατηγορησουμε οπως το Δεκεμβρη του 2008;
Δεν θα ηθελα με τιποτα να υπαρξη riot με αφορμη αυτο το συγκεκριμενο γεγονος. Οχι γιατι δεν αξιζει η γιατι δεν θα ειναι δικαιολογημενη, αλλα γιατι οι »συσχετισμοι δυναμεων» δεν θα ειναι καθολου μα καθολου υπερ των διαδηλωτων, δεν θα υπαρχει αρκετη υποστηριξη. Θα ειναι μαλλον μια γρηγορη και συντριπτικη ηττα που θα εχει κακες συνεπειες για τους κοινωνικους αγωνες και την αντιμετωπιση των μεταναστων απο την »κοινη γνωμη». Μπορει να μας καιει το δικαιο, και τους μεταναστες το ιδιο αλλα νομιζω χρειαζεται να λαμβανουμε υποψη μας περισσοτερα πραγματα.
johnk
27 Ιανουαρίου, 2011 9:18 μμ
Θα ξεκινησει η πορεια λενε..Δεν εχω καταλαβει αν τελικα θα πανε Ηπειρου και Πατησιων ομως…
μανικακος
27 Ιανουαρίου, 2011 9:34 μμ
μολις ειπαν για πατησιων….
Narrator
27 Ιανουαρίου, 2011 9:19 μμ
και οι απαντήσεις:
Sourotiri: To βρήκατε, τζιμάνια είστε
dimver: αναρωτιέμαι, όταν η ΔΑΠ δέρνει με λοστάρια σε πανεπιστήμια και τει, το άσυλο τι γνώμη έχει;
diakoptis: εσείς κάντε κανα λογκοδιαγωνισμό κ άστε τα σχόλια
sir_john: Από πότε ρε τσογλάνια η απεργία πείνας είναι εγκληματική πράξη;
alepouda: σου κρεμεται μια κλωστή απο τη ζακέτα
tassakos: Σκάσε, ηλίθια!
linaki_: Το βραβείο της ανοιχτής παλάμης στην RT @ONNED:
gaubiu: Δεν γαμιεστε ρε μοσχάρια..
TheSkyetc: λύση είναι να κοιμηθείτε με τα ψάρια
anle
28 Ιανουαρίου, 2011 12:45 πμ
Entwmetaksu ta xete dei ta paidakia thw neolaias ND einai ola h les kai pernoun meros sto super idol h les kai exoun sto spiti tous afisa tou uiou kokou delagretsia.
An kai egw gia thn katarghsh tou asulou pou upothalptei trakosous alhtes *(ante 200 mhn eim apoluth) pou mazi ta fagame tha sumfwnhsw
MITSARAS
28 Ιανουαρίου, 2011 12:47 πμ
Στο ΠΑΜΑΚ οι μισοί είναι σαν παλαιστές του σούμο. Ψάχνουν τη κωλοτρυπίδα τους με GPS.
koula
28 Ιανουαρίου, 2011 12:53 πμ
tzi pi ASS legetai… pff…
kai episis, ftaiei to kalo fagaki tis symprwteyousas… 😛
anle
28 Ιανουαρίου, 2011 12:55 πμ
Μουχαχα!! Σωστα, ξεχασα το φαινοτυπο ¨Ζαφειρης Μελας/Νικόλας Πατέρας¨
Γαλιλότεα
28 Ιανουαρίου, 2011 12:55 πμ
Μπα στο ΕΜΠ, είναι όλα μοντελάκια, ροζ πράσινα πουλοβεράκια, καλοκουρεμένο μαλλάκι και έτσι. Είχε κυκλοφορήσει και στη σχολή ένα φυλλάδιο οδηγιών, που προοριζόταν για «εσωτερική ενημέρωση» : πρέπει να ντύνεστε απλά, να μιλάτε φιλικά και χαμογελαστά προς τους συναδέλφους σας… 😛
Xanadu
28 Ιανουαρίου, 2011 1:03 πμ
χαχαχαχαχαχαχαχα! ξέρω για ποιο φυλλάδιο λες…. 😀 😀
παντως θα ηθελα να κανω μια διόρθωση στα γραφόμενά σου, και να πω ότι το ροζ πουλοβερακι, πουκαμισακι, μπλουζάκι, κτλ που τελειώνουν σε -ακι, ειναι σφραγίδα στο dress code της πασπ
mariori
27 Ιανουαρίου, 2011 9:53 μμ
γαλαξιάρχη
To πανό δεν ήταν ανορθόγραφο! 🙂
Από εκεί και πέρα όχι δε θεωρώ λάθος την ακρόπολη με βάση αυτά την κοινή γνώμη γύρω μου παρόλη την επίθεση από τα μμε που καμία σχέση δεν εχουν με κκε αντίθετα με τώρα. Επίσης δε μιλάμε για μια συμβολική κίνηση μιας μέρας αλλά για μια δράση πολύ συγκεκριμένη,πολύ επικίνδυνη που χρειάζεται ακόμα μεγαλύτερη οργάνωση. Αν πήγαινε και έκανε κατάληψη στην ακρόπολη μέχρι να φύγει η τρόικα ας πούμε θα υπήρχε αντιστοιχία και εκεί θα σου έλεγα και πάλι τα ίδια αν είχε την ίδια ανοργανωσιά και τους ίδιους συσχετισμούς. Και πραγματικά δε θεωρώ ότι το σύνολο της αριστεράς (κοινοβουλευτικής και μη με την εξαίρεση του εεκ νομίζω) έχει πεθάνει ή είναι αντιδραστικοί ή επηρεάζονται από το σύστημα, επειδή εξέφρασαν προβληματισμό για τη νομική. Μπορεί να κάνω και λάθος!
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
27 Ιανουαρίου, 2011 9:56 μμ
Το ΜΙΣΟανορθόγραφο πήγαινε στο γεγονός ότι χρησιμοποιήθηκε μία έκφραση («peoples») που θεωρείται ολίγον νεωτεριστική και στα όρια των γραμματικών κανόνων. Ούτως ή άλλως οι περισσότεροι αγγλομαθείς (αλλά όχι αγγλόφωνοι) ως καραμπινάτη ανορθογραφία την εξέλαβαν. 🙂
MITSARAS
28 Ιανουαρίου, 2011 12:36 πμ
Μία ένσταση. Το ζήτημα του πανό είναι διαφορετικό καθώς ήταν μια πράξη που δεν έβαζε ενδιάμεσα άλλους ανθρώπους ή ομάδες. Ακόμα και οι τουρίστες μπορούσαν ελεύθερα να ανέβουν και μάλιστα χωρίς να πληρώσουν εισητήριο. Όποιο κόστος θα το επωμιζόταν μόνο το ΚΚΕ. Το σχόλιο αυτό ήταν για τα κανάλια και για τη κοινή γνώμη.
Από εκεί κι έπειτα αυτό ήταν επιλογή και των μεταναστών και δε πιστεύω πως πήγαν σαν πρόβατα. Αυτοί θέλανε να ακουστούν και πράγματι το κατορθώσανε, καλώς ή κακώς (ως προς το πώς ακουστήκανε). Οι όποιες πράξεις έχουν κι ένα trade off ως προς το αποτέλεσμα. Όλα αυτά θα φανούν πολύ σύντομα. Τόσο ως προς τα δίκαια αιτήματα των μεταναστών όσο και προς το ζήτημα του ασύλου μερικές μέρες πριν κατατεθεί το πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση στη Βουλή.
Επιπλέον γράφτηκε πως επειδή το ΚΚΕ δε μπορούσε να καρπωθεί οφέλη αντιτάχθηκε στη συγκεκριμένη κίνηση. Εγώ θα απαντούσα πως αν ήθελε το ΚΚΕ να κάνει κάτι τέτοιο δε χρειαζόταν κανέναν. Απλά θα το έκανε. Προχωράει με το πρόγραμμα και τη τακτική του. Θα δικαιωθεί? Εγώ πιστεύω πως ναι. Όμως αμ έπος αμ έργον.
Εύχομαι πάντα το καλύτερο για τους μετανάστες…
MITSARAS
28 Ιανουαρίου, 2011 12:40 πμ
Το έγραψα στα πεταχτά. Ελπίζω να βγαίνει νόημα 🙂
Alexis
27 Ιανουαρίου, 2011 10:43 μμ
Kala mages vrady tha ginei h douleia….Paiksane to themataki sta kanalakia opws katalavainw kai twra tha perimenoun to vradaki na kanoun to ntou me tin hsixia tous na min yparxoun tpt periergoi k traviksoun kamia foto me «memonomena peristatika viaiopragias» ……
A sixtir tous sixathika olous tous skatopsyxous pia, den antexw alli propaganda …eleos….
μανικακος
27 Ιανουαρίου, 2011 10:52 μμ
στο indy μιλανε για αποπειρα αυτοκτονιας…..
Γαλιλότεα
27 Ιανουαρίου, 2011 11:36 μμ
‘Ημουνα κάτω κατά τις 9:00 ήρεμα φαινόντουσαν τα πράγματα, κόσμος πολύς είχε μαζευτεί στους δρόμους γύρω, από τη Νομική, μέχρι εκεί που αφήνανε τα ΜΑΤ, οι ματατζήδες με πλήρη εξάρτηση και μάσκες…
risinggalaxy
27 Ιανουαρίου, 2011 11:56 μμ
Uploaded with ImageShack.us
risinggalaxy
28 Ιανουαρίου, 2011 12:02 πμ
κυκλοφόρησε στο facebook με υπότιτλο : «Η τρολιά είναι σαν τη γελοιογραφία, μια στις τόσες δεν κάνει πλάκα»
mariori
27 Ιανουαρίου, 2011 11:58 μμ
Δεν έχει καψή η αφίσα και πληγώνομαι!
risinggalaxy
28 Ιανουαρίου, 2011 12:00 πμ
γεμίσαμε φασίστες και δεν υπάρχει εύκαιρο και video-wall
Spin
28 Ιανουαρίου, 2011 12:07 πμ
αν και , για σεβασμό στους καρατζαφέρη, μιχαλολιάκο, άδωνι, σαμαρά κλπ, θα έπρεπε να μπει ΝΕΟφασίστες στην τρολιά…
Marx Factor
28 Ιανουαρίου, 2011 12:58 πμ
Οι προτάσεις του Υπουργείου Προστασίας του Ρατσιστη απορρίφθηκαν απο τους μετανάστες, οι προτάσεις των μεταναστων ηταν 3:
-Δεχονται να πάνε αλλού
-Να απομακρυνθούνε οι αστυνομικες δυνάμεις
-Να πάνε αλλου ΜΑΖΙ με τους αλληλέγγυους και να υπάρχει ελευθερία πρόσβασης των αλληλέγγυων στο χώρο που θα πάνε
Ο Παπουτσής απέρριψε τις 2 τελευταίες και οι μετανάστες ανακοίνωσαν οτι σε αυτή τη περίπτωση θα μείνουν Νομικη. Σε ρελάνς πρότεινε η αστυνομία να απομακρυνθουνε σε ευρύτερη περίμετρο. Οι μετανάστες απέρριψαν την προταση.
Στη Θεσσαλονίκη κάναμε εκτακτη συνέλευση στις 7 και αμέσως μετα ακολούθησε μεγάλη πορεία συμπαράστασης -μεγάλη για το χρονικο περιθωριο της ειδοποίησης- μετα μαζευτηκαμε για περιφρούρηση και συνέλευση για τις αυριανές δράσεις συμπαράστασης. Βγάλαμε βάρδιες περιφρούρησης της απεργίας για ενα τριημερο.
Διαδηλώσεις εγιναν σε Γιάννενα Βολο Πάτρα Ηράκλειο και Χανιά εχουν ανακοινωθεί και αυριανες πορείες. Η κυβέρνηση τα κανάλια αλλά και η καθεστωτικη αριστερά πέσανε θύματα της πολιτικής τους γιατι μια δυνητικά περιθωριακή απεργία πείνας 300 μεταναστών -απο υπερβολικο ρατσιστικο και αποπροσανατολιστικο ζήλο- μετατράπηκε σε κεντρικο θέμα στα δελτία ειδήσεων. Το έντονο αρνητικο προσημο της αρχικής δημοσιότητας μέσα στην υπερβολη που μας χαρακτηρίζει άρχισε γρήγορα να δημιουργεί συμπάθεια στο μέσο τηλεθεατή που εβλεπε 3-4 εξαλλους ρατσιστες να μην αφήνουνε τους εκπροσώπους των αλληλέγγυων να μιλήσουνε. Απλός κόσμος στη πόλη μας που και ξενόφοβη είναι και ανθιμούπολη αρχισε να αγανακτεί με την οπερέττα και σχολίαζαν στα καφενεία «ε μα για να μην τους αφήνουνε να μιλήσουνε θα πει οτι εχουν χεσμένη τη φωλιά τους» Στη κοινωνία θεάματος η αρνητικη δημοσιότητα λειτουργησε ανάποδα, την εχασαν τη μπάλα. Απο δω και περα θελει αλληλεγγύη και μαζικη συμπαράσταση, το θέμα εγινε -απο δικιά τους μαλακία-κεντρικο! και κεντρικο θα μείνει….αν μάλιστα σας πω οτι επικοινώνησε μαζί μας η Θυρα 10 του Ηρακλη και ζήτησε να συμπαρασταθει στην απεργία τι θα πούνε οι μεγαλόστομοι σοβαροφανείς αναλυτές του γηπεδικού? για την ενημέρωσή σας η θύρα 10 κατέβασε σε ενα βράδυ 20 χιλιάδες άτομα σε διαδήλωση για τον επικείμενο υποβιβασμο του Ηρακλη περσι. Τέλος επεσαν οι μάσκες ανάμεσα σε «περσόνες» του ΣΥΝ…ενω Γιαννόπουλος Δρίτσας Λαφαζανης και Αλαβάνος εσπευσαν να προσφέρουν θεσμικη ασπιδα προστασίας στην απεργία εβγαινε Τσίπρας και Παπαδημούλης και τους αδειαζαν…ο νοων νοείτο…αλλά φάνηκε το παραμύθι απο την προ-Καλλικρατικη φιέστα οπου ανέβηκε να μιλήσει για 40 λεπτα ο Τσιπρας για την κρίση και ουτε μια φορά ειπε την λέξη «καπιταλισμός»…για το ΚΚΕ δεν θα πω παρα μονο αυτό…εχει δίκιο η κοπέλλα…αφου δεν πηγε κανεις να ζητήσει απο το ΚΚΕ να κατέβει…γιατι να κατέβει? θα τρέχει σαν γκρουπι πίσω απο τα γεγονότα?
parameterλ
28 Ιανουαρίου, 2011 1:09 πμ
off topic:
πριν λίγο στο zougla radio μεταδόθηκε ότι σημειώνονται σφοδρές συγκρούσεις μεταξύ κατοίκων της Κερατέας και των αστυνομικών δυνάμεων
Anakata-dyomenh
28 Ιανουαρίου, 2011 1:12 πμ
μάλιστα… κι εγώ μόλις το διάβασα… αλλού το περιμέναμε σήμερα κι αλλού γίνεται.
anton555
28 Ιανουαρίου, 2011 1:14 πμ
Τουλαχιστον ελπιζω,μετα το σημερινο, οι μεταναστες να αντιληφθηκαν με τι καραγκιοζηδες εχουν να κανουν και να αρχισουν σιγα σιγα να οργανωνονται ΜΟΝΟΙ τους.Αν μη τι αλλο φαινεται οτι ειναι σοβαροτεροι(και πιο ψημενοι) ανθρωποι απο τη μεγαλη πλειοψηφια των καλομαθημενων ιθαγενων και μπορουν να τους παρουν και τα σωβρακα δινοντας κι ενα καλο μαθηματακι σε ολους μας…
Anakata-dyomenh
28 Ιανουαρίου, 2011 1:26 πμ
Οι μετανάστες δεν έχουν φύγει ακόμα… μεγάλη καθυστέρηση. Έξω από την είσοδο υπάρχουν ακόμα ομάδα Δέλτα, οπότε δε φεύγουν αν δε φύγουν αυτοί μάλλον. Υπάρχει συζήτηση μεταξύ Πελεγρίνη και ιδιοκτήτη του κτιρίου και φαίνεται ότι ακόμα υπάρχουν διαφωνίες. Κάποιοι μετανάστες που έχουν πρόβλημα υγείας αναμένεται να βγουν πρώτοι, υπάρχουν οχήματα που θα τους μεταφέρουν. Αυτά από ζούγκλα ράδιο προς το παρόν…
alex
28 Ιανουαρίου, 2011 1:32 πμ
Εγώ να θυμίσω απλά μερικές λεπτομέρειες: σήμερα ήρθε ξανά στην Αθήνα η τρόικα, χθες η Γερμανία ζήτησε από τις χωρες της ευρωζώνης να εντάξουν στο σύνταγμά τους τη μείωση μισθών και μερικά ακόμη τέτοια ασήμαντα γεγονότα…
risinggalaxy
28 Ιανουαρίου, 2011 1:37 πμ
τι εννοείς δηλαδή ότι οι απεργία πείνας 300 ανθρώπων συνδέεται με κάποιον τρόπο με τον ερχομό της τρόικας…?
ε να μην το ξεφτιλίσουμε κιόλας με τον ανορθολογισμό, έλεος
alex
28 Ιανουαρίου, 2011 3:59 μμ
Να σου πω τι είναι ανορθολογισμός: είναι η αποφυγή κάθε ανάλυσης που βασίζεται στην πραγματικότητα και στα εργαλεία που έχουν προσφέρει σπουδαίοι στοχαστές και η υιοθέτηση μιας μεταφυσικής πίστης που λέει΄, γενικώς και αορίστως, ότι η εργατική τάξη θα εξεγερθεί επειδή αυτό είναι το δίκαιο. Εδώ φοβάμαι ότι η πραγματικότητα έχει άλλη άποψη, πράγμα που μας έχει διδάξει η ιστορία κάθε κοινωνικής αλλαγής και κάθε ανατροπής κάποιου κοινωνικού μοντέλου προς εγκαθίδρυση κάποιου άλλου. Και πώς μας το διδάσκει ακριβώς; Σε όλα τα έως τώρα γνωστά παραδείγματα υπήρχε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο εντός του οποίου η μία τάξη καταπίεζε την άλλη. Εφόσον, λοιπόν, υπήρχε το πλαίσιο, υπήρχαν και οι προϋποθέσεις η καταπιεσμένη τάξη να επαναστατήσει κατά του καταπιεστή της, και μάλιστα επειδή αυτό ήταν το συμφέρον της και όχι επειδή όλη η κοινωνία διαπνεόταν από υψηλές αντιλήψεις περί δικαίου. Στη Γαλλία εξεγέρθηκε η αστική τάξη κατά της αριστοκρατίας, στη Ρωσία οι κολίγοι κατά της φεουδαρχίας, και στις δύο περιπτώσεις υπήρχε αφενός μία καταπισμένη τάξη που έκρινε ότι το συμφέρον της ήταν να ενωθεί και να ανατρέψει την υπάρχουσα κατάσταση και αφετέρου ένας ορατός και απτός εχθρός εντός αυτού του πλαισίου που προανέφερα. Σήμερα το πλαίσιο είναι ουσιαστικά ανύπαρκτο, καθώς σε τέτοια κλίμακα που υφίσταται, δηλαδή παγκόσμια, είναι στην ουσία σαν να μην υπάρχει. Ο εχθρός λοιπόν δεν είναι ούτε ορατός ούτε απτός, αντιθέτως είναι ένα «φάντασμα», αλλά με πανίσχυρα όπλα, πρωτόγνωρα ισχυρά. Εκτός από ισχυρός είναι και εφυέστατος, έχει διαβάσει και Μαρξ και διάφορους άλλους στοχαστές. Ο ευφής και διαβασμένος αυτός εχθρός γνωρίζει λοιπόν ότι έχει απόλυτα το πάνω χέρι διότι έχει αφαιρέσει από τις άλλες τάξεις όλα τους τα όπλα. Αυτό το έχει κάνει αργά και μεθοδικά, καταστώντας σχεδόν αδύνατη κάθε αντίδραση, διότι η αντίδραση προϋποθέτει, αν κανείς δεν θέλει να μιλά με μεταφυσικούς και συναισθηματικούς όρους, υπαρκτές κοινωνίες με όλη τη σημασία της λέξης, δηλαδή οργανωμένα σύνολα που διέπονται από εσωτερική αλληλεγγύη, καθώς και παραγωγικές σχέσεις που να λειτουργούν έστω και στοιχειωδώς. Πώς ο εχθρός τα διέλυσε όλα αυτά; Διαλύοντας πρώτα το πλαίσιο, καταστώντας δυνατή την ελεύθερη μετακίνηση κεφαλαίου, και δεύτερον στρέφοντας τη μια κοινωνική ομάδα κατά της άλλης. Ταυτόχρονα γνώριζε πως η ανεξέλεγκτη μετακίνηση πληθυσμών θα έκανε τις κοινωνίες ακόμη πιο ανίσχυρες, καθότι, αν βέβαια δεν βλέπεις τα πράγματα μεταφυσικά και συναισθηματικά, το φθηνό έως πάμφθηνο εργατικό δυναμικό προτιμάται πάντοτε στον πραγματικό κόσμο. Όλα αυτά, για μένα τουλάχιστον, σημαίνουν πως το μοναδικό όπλο των χειμαζόμενων τάξεων είναι η επανασυσπείρωσή τους εντός ενός συγκεκριμένου πλασίου, το οποίο θα καταστεί τον εχθρό ξανά ορατό και απτό και άρα πιο αδύναμο. Η αποκατάσταση λοιπόν του διαρηχθέντος κοινωνικού ιστού, που είναι η προϋπόθεση για οποιαδήποτε πετυχημένη αντίδραση, εάν βεβαίως δεν βλέπεις τα πράγματα από μια μεταφυσική σκοπιά (η οποία ενίοτε φτάνει μάλιστα να υιοθετεί και φυλετικές θεωρίες περί ανάξιων λαών, ρατσιστών και φασιστών) είναι μια επίπονη διεργασία που θέλει σωστή ανάλυση της κατάστασης και στρατηγική. Φαίνεται βεβαίως πως πολλοί διαφωνούν με αυτή την άποψη και θεωρούν ότι ο εχθρός πλέον είναι ο λαός, τον οποίο δεν τον χρειαζομαστε για να αλλάξουμε τα πράγματα, έτσι κι αλλιώς είναι απλώς ένα τσούρμο αγράμματων, μικροαστών, ρατσιστών, νοικοκυραίων. Πού κολλάνε τώρα όλα αυτά με το θέμα μας: εγώ, που πιστεύω ότι φορέας της αλλαγής μπορεί να είναι μόνο η ίδια η κοινωνία, δεν θέλω και δεν θα έπρεπε να θέλω να την στρέψω εναντίον μου. Κάνοντας αψυχολόγητες κινήσεις, το αποτέλεσμα θα είναι να αποδυναμωθώ και η χειιμαζόμενη κοινωνία να στραφεί σε άλλους που δεν τα λένε τόσο κουλτουριάρικα αλλά πιο απλά και κατανοητά, και μάλιστα θα φαίνεται ότι θίγουν τη ρίζα του πρόβληματός της. Γιατί η παρόμοια κίνηση με τους μετανάστες στη Θεσαλλονίκη δεν κατέληξε σε αυτή την ήττα για την αριστερά (γιατί περί ήττας πρόκεται, μην βαυκαλίζεστε); Γιατί δεν μπορούσε να γίνει κι εδώ κάτι παρόμοιο; Γιατί έτσι και προσπαθείς να βοηθήσεις τους μετανάστες (έστω και αν η κίνησή του δεν έχει καμιά ελπίδα επιτυχίας, γιατί οι πενήντα είναι σταγόνα στον ωκεανό και επειδή πράγματι είναι αδύνατον να νομιμοποιηθούν όλοι οι μετανάστες που με το ρυθμό που έρχονται στη χώρα) και δεν στρέφεις όλη την κοινωνία εναντίον σου και να διευκολύνεις όλο και περισσότερο τον εχθρό σου και τα τσιράκια του. Όλα αυτά βεβαίως πάντα όταν δεν βλέπεις μεταφυσικά και ανορθολογικά τα πράγ
ματα.
MITSARAS
28 Ιανουαρίου, 2011 4:16 μμ
Φοβερό σχόλιο ρε φίλε!
ChristosK
28 Ιανουαρίου, 2011 5:24 μμ
μητσαρα, οσο τεινω να πιστεψω οτι δεν ειρωνευεσαι (γιατι ακομα διατηρω επιφυλαξεις) τοσο λυπαμαι με τη θεωρια να χορευει στον πλατη της αλληλεγγυης.
MITSARAS
28 Ιανουαρίου, 2011 5:40 μμ
Χρηστάρα
1ον) Δεν ειρωνεύομαι.
2ον) Σου είπα πως χρειάζομαι μαθήματα περί αλληλεγγύης ή τη λύπησή σου?
ChristosK
28 Ιανουαρίου, 2011 5:52 μμ
γαμησε το, πες οτι δεν το πα και τελος εδω.
MITSARAS
28 Ιανουαρίου, 2011 6:00 μμ
Με συγχωρείς για την επιθετική απάντηση. Κάποια στιγμή θα το συζητήσουμε πιο ψύχραιμα. Απλά έχω μία προθεσμία και μόνο με ατάκες ή γενικόλογα μπορώ να συμμετάσχω στη συζήτηση.
ChristosK
28 Ιανουαρίου, 2011 6:02 μμ
ενταξει μητσαρα
mariori
28 Ιανουαρίου, 2011 4:26 μμ
Τόσες μέρες αυτά πάνω κάτω προσπαθώ να πω… εσύ το έκανες πολύ καλύτερα
ChristosK
28 Ιανουαρίου, 2011 5:21 μμ
μεγαλε, 300 μεταναστες εργατες κανουν απεργια πεινας εδω και τωρα, διπλα στο σπιτι σου, σε κανενα ανυπαρκτο παγκοσμιοποιημενο πλαισιο, και δε χρειαζεται καμια θεωρια για να σταθεις αλληλεγγυος.-
mariori
28 Ιανουαρίου, 2011 5:34 μμ
Άλλο πράγμα η αλληλεγγύη και άλλο η όποια κριτική. Μην τα μπερδεύεις! Το ένα δεν εμποδίζει το άλλο τουλάχιστον για μένα.
alex
28 Ιανουαρίου, 2011 5:40 μμ
Την αλληεγγύη, φίλε μου, τη θεωρώ αυτονόητη, την απερισκεψία όμως όχι. Επαναλαμβάνω, αυτό που εγινε στη Νομική δεν ήταν ο μοναδικός τρόπος, η Θεσσαλονίκη δείχνει τι εννοώ…
ChristosK
28 Ιανουαρίου, 2011 6:01 μμ
Το ξερω, η αλληλεγγυη θεωρειται αυτονοητη απ’ ολο το φασμα του εργατικου χωρου, ειδικα οταν επενδυεται και μ’ ενα αδειασμα ολκης ειναι βαλσαμο, χθες το βραδυ ομως δεν ηταν 1 εκατομυριο αλληλεγγυοι αλλα 5000 απερισκεπτοι ρεμπεσκεδες.
Αρουραίος
28 Ιανουαρίου, 2011 5:27 μμ
Δύο σχόλια για τα δύο σχόλιά σου:
1. Δεν ξέρω για όλους, αλλά πάντως οι περισσότεροι από εδώ δεν νομίζω ότι στεκόμαστε αδιάφοροι απέναντι στα γεγονότα που ανέφερες, ούτε έχουμε πει ότι είναι ασήμαντα.
Εκτός από το ότι «έγιναν» όμως, έχεις να πεις και κάτι άλλο;
Θέλω να πω γνωρίζεις μήπως κάποια τεράστια διαδήλωση/απεργία που προετοιμαζόταν εδώ και μήνες για τον ερχομό της τρόϊκας και «τσάκισε» μ’ αυτή την πρωτοβουλία; Έχεις υπόψην σου αν το ΚΚΕ π.χ. θα χαλούσε τον κόσμο για την πρόταση της Γερμανίας ή τέλος γνωρίζεις έστω με κάποιο τρόπο ότι ο κόσμος ασχολείταν με τους ταξικούς του αγώνες και τον αποπροσανατόλισε μια τέτοια κίνηση; (Αυτή με τους μετανάστες εννοώ)
2. «εχθρός πλέον είναι ο λαός, τον οποίο δεν τον χρειαζόμαστε για να αλλάξουμε τα πράγματα, έτσι κι αλλιώς είναι απλώς ένα τσούρμο αγράμματων, μικροαστών, ρατσιστών, νοικοκυραίων»
Γνωρίζεις κάποιον άλλο πλην των Πύρινων Κατσαρόλων της Βροντής και τους φίλους τους, που να παίρνει αυτή την θέση; Θα ήθελα να μου παραθέσεις κάποιο κείμενο. Φυσικά πολλές φορές όλοι μας έχουμε σκεφτεί ότι η απάθεια και η μικροαστικοποίηση της λογικής και της σκέψης έχει διεισδύσει βαθιά στον κόσμο, αλλά αυτό πολύ απέχει από το τσούρμο των αγράμματων νοικοκυραίων. Δεν πάει μακριά άλλωστε από τότε που και η Παπαρήγα είχε πει ότι ο λαός έχει ευθύνες που ψηφίζει συνέχεια τα 2 κόμματα και αυτό δεν είναι το μόνο: Συχνά λέει ότι εμείς δεν χαϊδεύουμε αυτιά (…και καλά κάνει κατά τη γνώμη μου)
«Κάνοντας αψυχολόγητες κινήσεις, το αποτέλεσμα θα είναι να αποδυναμωθώ και η χειιμαζόμενη κοινωνία να στραφεί σε άλλους που δεν τα λένε τόσο κουλτουριάρικα αλλά πιο απλά και κατανοητά, και μάλιστα θα φαίνεται ότι θίγουν τη ρίζα του πρόβληματός της.»
Έχεις κάνει κάποιες μετρήσεις γι αυτό που λες;
Θέλω να πω ότι γνωρίζεις εμπεριστατωμένα ότι η Ελληνική κοινωνία στράφηκε ενάντια σε αυτούς τους ανθρώπους ή μήπως η Ελληνική κοινωνία είναι ένα θύμα των μηχανισμών και του σύσσωμου (επαναλαμβάνω: ΣΥΣΣΩΜΟΥ) «πολιτικού κόσμου» που εν χορώ εξέφρασε μια πρωτοφανή υστερία απέναντι στο δικαίωμα κάποιων ανθρώπων να διαμαρτυρηθούν μέσα σε ένα πανεπιστημιακό χώρο, παρουσιάζοντάς τους ως παράνομους καταληψίες καθοδηγούμενους από σχεδόν τρομοκράτες που βεβήλωσαν το ιερό μας πανεπιστήμιο; Εγώ έχω μια υποψία (και μία ελπίδα αν το θες) ότι ο Ελληνικός λαός ναι μεν είναι συντηρητικός και φοβισμένος αυτή την εποχή, όμως στην φασιστικοποίησή του συμβάλλουν τα μέγιστα οι μηχανισμοί του συστήματος. Μηχανισμούς τους οποίους το ΚΚΕ και ο ΣΥΝ απλά κοιτούν με δέος, ψελλίζοντας στην κυριολεξία κάτι «μη» και «δεν είναι σωστό, ανθρώπινο και…ταξικό».
Και κάτι τελευταίο:
Βγαίνει ο Μεντρέκας και το ΚΚΕ και λέει ότι θέλουν να τελειώνουν με το άσυλο για να μπουν οι εταιρίες στα πανεπιστήμια. Να τον πληροφορήσω ότι οι εταιρίες έχουν μπει στα πανεπιστήμια, τώρα διορίζεται σιγά-σιγά και μάνατζερ και σε λίγο θ’ ανοίξουν και γραφεία όπως πάει. Δεν βλέπω να τους εμπόδισε ιδιαίτερα το άσυλο, εκείνο που τους καθυστέρησε κάπως είναι κάτι αριστεριστές που κάθε τρεις και λίγο κάνουν σαματάδες από ανωριμότητα.
Αντίθετα το να χρησιμοποιηθεί το πανεπιστήμιο για μια διαμαρτυρία (διαμαρτυρία και όχι σπασίματα από μερακλήδες), το να ξαναπάρει κινηματική διάσταση αυτός ο χώρος που τον έχουν για σουλούπωμα και ξεπούλημα, είναι κάτι που τους χαλά ιδιαίτερα την σούπα. Είναι κάτι που σίγουρα δεν θα εκτιμήσουν και ιδιαίτερα οι πολυεθνικές, που προτιμούν να βλέπουν αφισσάκια για την ανταγωνιστικότητα κι όχι μετανάστες να κάνουν απεργία πείνας.
Είναι λίγο «αναχρονιστικό», πως να στο πω…
alex
28 Ιανουαρίου, 2011 5:36 μμ
Επειδή φεύγω τώρα, και το δικό σου σχόλιο θέλει εκτενή απάντηση, επιφυλλάσσομαι για το βράδυ.
alex
29 Ιανουαρίου, 2011 6:11 μμ
Σε ό,τι αφορά το πρώτο μέρος του σχολίου σου: Γνωρίζω, καθώς παρακολουθώ το μπλοκ, ότι κι εσείς τα γνωρίζετε όσα έγραψα στο δεύτερο σχόλιό μου. Το κρίσιμο λοιπόν είναι ακριβώς ότι δεν γίνονται οι μαζικές διαδηλώσεις για να τα αποτρέψουν, και αυτό έχει τους λόγους του. Η κοινωνία βρίσκεται σε σύγχυση, κατακερματισμένη και μουδιασμένη. Αν ερμηνεύσεις με συγκεκριμένα αναλυτικά εργαλεία την κατάσταση, βλέπεις ότι είναι σχεδόν αδύνατον να δημιουργηθεί κίνημα προς το παρόν, όχι μόνο εδώ αλλά σε ολόκληρο το δυτικό κόσμο. Μερικούς από τους λόγους για τους οποίους εγώ πιστεύω ότι είναι δύσκολο να συμβεί αυτό τους ανέφερα περιληπτικά στο προηγούμενο σχόλιό μου. Παρ’ όλα αυτά, όταν έχεις όραμα ελπίζεις και δεν θέλεις να παραιτηθείς. Πιάνεσαι από το παραμικρό, αλλά ακόμη κι έτσι, εγώ δεν μπορώ να ξεχάσω ότι απαιτούνται κάποιες ελάχιστες προϋποθέσεις για να υπάρξει έστω και μια σπίθα. Κινήσεις σαν τη συγκεκριμένη της Νομικής (και εννοώ όχι την ουσία της, αλλά τον τόπο που επιλέχτηκε για να γίνει), δυναμιτίζουν κι άλλο την ούτως ή άλλως απέλπιδα προσπάθεια προς αυτήν την κατεύθυνση κσι φέρνουν και τους ίδιους τους μετανάστες σε δυσχερέστερη θέση, γιατί η κοινωνία δεν είναι ο μικρόκοσμος στον οποίο ζούμε εμείς και λειτουργεί με εντελώς διαφορετικό τρόπο. Μην σου πω ότι το Πασοκ πολύ πιθανό να βγει κερδισμένο από αυτή την ιστορία. Άρα, όσον αφορά το πρώτο σκέλος του σχολίου σου, η απάντηση είναι πως δεν έχει σημασία αν το ΚΚΕ ή όποια άλλη αριστερή συλλογικότητα είχε προγραμματίσει κάποια κίνηση ή όχι, γιατί το μεγαλύτερο πρόβλημα εδώ δεν είναι ο αποπροσανατολισμός, αλλά η περαιτέρω συντηρητικοποίηση της κοινωνίας.
Όσον αφορά το δεύτερο σκέλος του σχολίου σου: δυστυχώς το βλέπω, το ακούω και το διαβάζω διαρκώς με πολλούς και διάφορους τρόπους. Θα σου μιλήσω για τον πιο χαρακτηριστικό: τον Άγιο Παντελεήμονα, που αποτελεί για μένα ένα τρανταχτό παράδειγμα για αυτόν τον ελιτισμό για τον οποίο μιλάω. Επειδή έζησα από σχετικά κοντά την κατάσταση απ’ όταν ξεκίνησε περίπου, θα σου πω ότι στο υπαρκτό πρόβλημα των κατοίκων, η αριστερά και γενικότερα όλο αυτό που λέμε προοδευτικός χώρος αντέδρασε με τον χειρότερο δυνατό τρόπο: επιθετικά και σπεύδοντας να φορέσει ταμπέλες. Αντί δηλαδή ο προοδευτικός χώρος να σκύψει πάνω από το πρόβλημα για να αποτρέψει τα χειρότερα (γιατί για μένα δεν νοείται άλλη αντίδραση από έναν χώρο που διατείνεται ότι απευθύνεται στην κοινωνία), άφησε τον κόσμο έρμαιο της χρυσής αυγής, με τα γνωστά αποτελέσματα. Και όταν λέω να σκύψει πάνω στο πρόβλημα, δεν εννοώ φυσικά ότι θα συμπαρατασσόταν με την όποια άποψη περί ενοχλητικών μυγών που πρέπει να εξοντωθούν, αλλά αναγνωρίζοντας την ύπαρξη του προβλήματος και προσπαθώντας, στο πλαίσιο του εφικτού, να περισώσει ό,τι μπορούσε από μια κατάσταση που ήταν μαθηματικά βέβαιο πού θα οδηγούσε σε άλλη περίπτωση. Με δυο λόγια, εννοώ πως αντί να ερμηνεύσει την αγωνία της κοινωνίας με τη βοήθεια (πέραν της λογικής) των υπαρκτών αναλυτικών εργαλείων, καταφεύγει σε απλοϊκούς και επικίνδυνους χαρακτηρισμούς, που αντί, όπως νομίζει, να αποτρέψουν την εκκόλαψη του αυγού του φιδιού, τη διευκολύνουν.
Ως προς το τρίτο σχόλιό σου, απάντησα εν μέρει στην αρχή του παρόντος δικού μου σχολίου. Μετρήσεις δεν χρειάζεται να κάνει κανείς, αρκεί να έχει τα μάτια και τα αυτιά του ανοιχτά και να γνωρίζει στοιχειωδώς πώς αντιδρά ο κόσμος, ιδίως σε περιόδους κρίσης.
Τέλος, δεν είχα υπόψη μου τι είπε ο Μαντρέκας (αν μου το λες θεωρώντας ότι «για κάποιους λόγους» θα έπρεπε να το γνωρίζω, σε ενημερώνω ότι κάνεις λάθος), και σαφώς έχεις δίκιο ότι οι εταιρείες έχουν ήδη μπει στο πανεπιστήμιο.
Ένα άρθρο επί του θέματος που με βρίσκει σύμφωνη, είναι το ακόλουθο: http://www.aristerovima.gr/blog.php?id=1754
Αρουραίος
29 Ιανουαρίου, 2011 7:53 μμ
Για το πρώτο:
Τώρα κατάλαβα τι εννοούσες, όμως ο τρόπος που το διατύπωσες παρέπεμπε στον αποπροσανατολισμό. Από εκεί και πέρα για την συντηρητικοποίηση, νομίζω ότι βλέπεις μόνο το μισό κομμάτι κι αυτό με συγκεκριμένη οπτική.
Εγώ δεν θεωρώ ότι η κατακραυγή βγήκε μέσα από την κοινωνία. Η κατακραυγή και η κυριολεκτική υστερία βγήκε μέσα από τα ΜΜΕ και τους κρατικούς μηχανισμούς. Εκεί όμως που εμπεδώθηκε στον ευρύ κόσμο ήταν όταν η αριστερά άδειασε εντελώς τους απεργούς. Ήταν ένα παιχνίδι του κράτους χωρίς καμία αντίσταση από τους μόνους που θα μπορούσαν να υψώσουν μια φωνή. Και φυσικά φάνηκε (και λογικά…) σαν «καθολική κατακραυγή». Κι επειδή (όπως λέει κι ο Παπακωνσταντίνου) «ΑΣΦΑΛΩΣ και είχαν» το δικαίωμα να κάνουν μια τέτοια ενέργεια οι μετανάστες, αυτό φάνηκε ΚΑΙ σαν συντηρητικοποίηση.
Μάλλον όμως περιμένουμε πολλά από την κοινωνία:
Για την ακρίβεια τα περιμένουμε ΟΛΑ και χωρίς κανένα κόστος από την…»πρωτοπορία»:
Και η αριστερά να την αδειάζει από επιχειρήματα ΚΑΙ να αντισταθεί στον κυριολεκτικό βομβαρδισμό των ΜΜΕ-Κράτους- αστικών Κομμάτων. Εννοείται μάλιστα ότι διαφωνώ κάθετα με την εκτίμηση του Παπακωνσταντίνου ότι «Όλες οι αριστερές δυνάμεις…..βρέθηκαν στην πλευρά του δίκιου, του διεθνισμού και της δημοκρατίας.»
Είναι τόσο «αισιόδοξη» που προσωπικά μου μοιάζει για ανέκδοτο.
………………………………………………………………………
Για το δεύτερο κομμάτι: Έχεις δίκιο ή τουλάχιστον συμφωνούμε σε αυτό, σε ό,τι λες. Κι εγώ τον έχω δει αυτό τον «ελιτισμό», όμως δεν πιστεύω ότι η συγκεκριμένη ενέργεια είχε κάτι το ελιτίστικο, με την έννοια ότι δεν προκάλεσε ή έθιξε ή απαξίωσε ανθρώπους που έχουν κάποιο πολύ υλικό πρόβλημα. Εκείνο που προκάλεσε απ’ ότι φάνηκε άμεσα είναι το κράτος, που έχει την γραμμή της μηδενικής ανοχής απέναντι σε μια κοινωνία έτοιμη να εκραγεί.
Μάλιστα μπορώ να το…επεκτείνω και λίγο παραπάνω και να πω ότι οι (επι)κριτές έδειξαν ένα ελιτισμό, θεωρώντας ότι η Ελληνική κοινωνία είναι συντηρητική και δεν αντέχει τέτοια «θεάματα». Προληπτική λογοκρισία λοιπόν για να μην ξυπνήσουμε το συντηρητικό και καθυστερημένο τέρας…
Τέλος συγνώμη για το Μεντρέκα, αλλά νόμιζα ότι στηρίζεις την γραμμή του ΚΚΕ (όχι ότι είσαι ΚΚΕ ντε και καλά, αλλά ότι συμφωνείς με αυτά που λέει. Τέτοιες παρεξηγήσεις είναι συχνές στο δίκτυο… 😉 )
risinggalaxy
28 Ιανουαρίου, 2011 5:58 μμ
τώρα που μας έπεισες ότι είσαι καλός κομμουνιστής θα μας πείς αν ήσουν εκεί για αυτούς τους ανθρώπους?
Αρουραίος
28 Ιανουαρίου, 2011 8:02 μμ
Σ’εμένα μιλάς galaxy?
ChristosK
29 Ιανουαρίου, 2011 12:20 πμ
οχι ρε αρουρη στον alex μιλαει, μα καλα, λιγο να λειψω και θα σφαχτειτε ρε γαμωτο. 🙂
αν κανω λαθος και μιλαει τελικα σε σενα, εγω θα την πληρωσω
Αρουραίος
29 Ιανουαρίου, 2011 9:41 πμ
Χρήστο εκτιμώ πολύ την καλή σου πρόθεση (όχι μόνο τώρα αλλά από την αρχή, ακόμη -και κυρίως- στις διαφωνίες μας), αλλά θα ήθελα να εκτιμήσω κι αν υπάρχει και κάποια άλλη «κακή». Γιατί μου κάνει εντύπωση να ζητά να κάνει κάτι ο alex «για αυτούς τους ανθρώπους», όντας έχοντας δηλώσει την διαφωνία του με το όλο σκηνικό.
Εξακολουθώ λοιπόν να περιμένω 2 απαντήσεις: Μία από Rising και μία από alex.
risinggalaxy
31 Ιανουαρίου, 2011 6:39 μμ
oxi re ston pio apo epanw gamw to sxoliasmo moy..edw emfanistyike
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
28 Ιανουαρίου, 2011 1:43 πμ
Κατεβήκατε να την υποδεχτείτε;
Και αύριο εδώ θα είναι. Και μεθαύριο για την αναδιάρθρωση θα ξαναλέμε.
Υ.Γ. Οι μετανάστες εντάσσονται στον ταξικό αγώνα όλες τις ημέρες πλην Τρίτης και Σαββάτου και επιπλέον όποτε ορίσει ο Αζκαμπάν.
alex
28 Ιανουαρίου, 2011 4:15 μμ
Γενικά είχα σχηματίσει για σας την άποψη ότι δεν βάζετε τους άλλους εύκολα σε κουτάκια, φαίνεται πως έκανα λάθος…
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
28 Ιανουαρίου, 2011 5:40 μμ
Ζητώ συγγνώμη. Σε πέρασα για άλλον, με τον οποίο είχαμε πύρινο διάλογο επί του θέματος «προβοκάτσια».
Παρόλα αυτά, η πρώτη σειρά του σχόλιού μου συνεχίζει να ισχύει. Με το δάκτυλο σηκωμένο σε οποιαδήποτε μη καπελωμένη κίνηση εκτός «κεντρικού σχεδιασμού» όχι μόνο δεν πάμε πουθενά, αλλά βγάζουμε απείρως περισσότερο τα ματάκια μας από ότι ένας λάθος σχεδιασμός ενός τμήματος του κινήματος.
alex
29 Ιανουαρίου, 2011 6:16 μμ
Δεκτή η συγνώμη. Συμφωνώ με το ότι δεν πάμε πουθενά με το δάκτυλο σηκωμένο σε οποιαδήποτε μη καπελωμένη κίνηση, όμως οι καπελωμένες κινήσεις δεν με αφορούν ούτως ή άλλως. Η ένστασή μου είχε να κάνει απλώς με την επιλογή του συγκεκριμένου χώρου και τις, κατ’ εμέ, δυσάρεστες συνέπειες για όλους πλην της εξουσίας.
anton555
28 Ιανουαρίου, 2011 1:33 πμ
To πιο ωραιο δε στην υποθεση ειναι οτι οι Ελληναραδες νομιζουν οτι κανεις αλλος στον κοσμο δε βλεπει τις μαλακιες τους.Λες και ο,τι γινεται σε ενα τοσο ευαισθητο θεμα,δεν ενδιαφερει κανεναν αλλο.Συνεχιστε παλληκαραδες μου να αφηνετε την ακροδεξια να κανει πολιτικη και λουστειτε τις συνεπειες.Μην ακουσω ομως τιποτα κλαματα μετα και τιποτα καταρες εναντιον των απολιτιστων τριτοκοσμικων Μουσουλμανων…
anle
28 Ιανουαρίου, 2011 1:37 πμ
Ευτυχως φυγανε οι μεταναστες να επανέλθει η πΙοτητα στα Ελληνικα Πανεπιστημια
anton555
28 Ιανουαρίου, 2011 1:40 πμ
Το μελλον της χωρας.Ανωτερο dna ρε παιδακι μου,πως να το κανουμε!
parameterλ
28 Ιανουαρίου, 2011 1:47 πμ
πάπαλα η συμφωνία με τον ιδιοκτήτη, μόλις το κατήγγειλε ο Γιαννόπουλος
johnk
28 Ιανουαρίου, 2011 1:47 πμ
Ε ενταξει ενας κοσμος που παντα στη ζωη του θα ειναι »α και ου» δεν μας ενδιαφερει καν..Ελιτιστικο βεβαια αυτο..και ισως χαζο γιατι σε ολη αμς τη ζωη απο αυτους θα τον τρωμε αλλα πρεπει να μπαινουν προτεραιοτητες…Αντε τι σκατα θα γινει μας εχει φαει η αγωνια..
Παρακολουθηση γεγονοτων απο Ισπανια..ε παει πολυ
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
28 Ιανουαρίου, 2011 1:53 πμ
Αντέχετε νυχτερινή μαλακία; Ο Παλαβάνος τους παλάβωσε τους νεοδημοκράτες και ο σουρεαλιστής πολιτικός αναλυτής των «ντιντήδων» Φαήλος-εγώ-έσκισα-το-καλσόν-μου-για-τον-Οτσαλάν Κρανιδιώτης επί τω έργω:
**tp://www.antinews.gr/2011/01/28/82369/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+AntiWeblog+(ANTI+WEBLOG)
Χρειάζεται πολύ χιούμορ για να διαβαστεί, καθώς περιλαμβάνει από Μάο έως Αλαβάνο και από Ελ ώς Ούρουγκ Χάι.
11888
28 Ιανουαρίου, 2011 2:02 πμ
To καλυτερο που εχει να κανει αυτος ο φαηλος ειναι να σκαψει ενα λακκο και να πεσει μεσα.Προσφερομαι να σπρωξω τα χωματα.
ArseneLupin
28 Ιανουαρίου, 2011 5:13 πμ
Αυτός ο μαλάκας δεν ανήκει και στους ‘συμβούλους’ του ‘Αντώνη’ που ζητάει με τόσο επιμονή την άρση του ασύλου?
Πάντως πραγματικά μονάχα ως χιουμοριστικό κείμενο μπορεί να εκλειφθεί ειδάλως πως θα κρατήσεις την ψυχραιμία σου? Σαν την ανακοίνωση του άλλου καραγκιόζη Καρατζαφέρη περί σουιτών δηλαδή…
johnk
28 Ιανουαρίου, 2011 1:59 πμ
»Οι παράνομοι δεν θα επιβάλουν τον τσαμπουκά τους στους νόμιμους πολίτες αυτής της χώρας. Η απάντηση στους εκβιασμούς πρέπει να είναι αυστηρή καταστολή, εφαρμογή του Νόμου μέχρι κεραίας. Σύλληψη, δίκη, καταδίκη, απέλαση. Οι ηθικοί αυτουργοί δεν μπορούν να απελαθούν, πώς να χάσουμε τέτοια τεφαρίκια αλλά πρέπει να πάει και σ΄ αυτούς ο λογαριασμός. Με τόκο. Αλλιώς η ιστορία αυτή θα αποτελέσει την αρχή ενός ντόμινο κοινωνικής και εθνικής αποσύνθεσης.»
Aλλα το χειροτερο απο ολα ειναι τα σχολια απο κατω…Καλα τι σκατα σαιτ με αντιθεση αντισταση αντιδραση..Οι λεξεις χανουν το νοημα τους..
Δεν μπορω να σταματησω να βριζω να γελαω..δν ξερω..Εκνευρισμος μονο
11888
28 Ιανουαρίου, 2011 2:13 πμ
Καλα θελει γερο συκωτι για να διαβασεις τις μπουρδες που γραφουν εκει μεσα.
parameterλ
28 Ιανουαρίου, 2011 2:01 πμ
καθώς το διάβαζα με πιάσανε τα νεύρα, zaphod, μάλλον κάποια εμμονή έχει με τα σπαθιά ο ραφαήλ. πολύ τιμωρός την έχει δει, μην βρεθεί με κάνα σπαθί στον κώλο και ξυπνήσει κάποιο πρωί …
risinggalaxy
28 Ιανουαρίου, 2011 2:06 πμ
Παιδιά είναι απλό, η δεξιά και η ακροδεξιά στην Ελλάδα έχουν καταλάβει ότι η Βάρκιζα μας τελείωσε.
Η Κυνοβουλευτική Αριστερά νομίζει ότι έχουμε Δημοκρατία και Κράτος δικαίου.
Αλλά τι ανάγκη έχει η Αριστερά των στελεχών, αυτή θα τους θρηνήσει τους νεκρούς?
zakwer
28 Ιανουαρίου, 2011 2:32 πμ
Εχω την εντυπωση οτι οπως σιγα σιγα θα φυγει ο κοσμος και οι δημοσιογραφοι, τα ματ θα μπουκαρουν και το πρωι θα εχουμε εορτασμους εθνικης θριαμβευσης. Ελπιζω να λεω μαλακιες
parameterλ
28 Ιανουαρίου, 2011 2:34 πμ
zakwer,
μακάρι να την πεις, εγώ πάντως την είπα χθες υπερασπιζόμενος τον Πελεγρίνη.
Anakata-dyomenh
28 Ιανουαρίου, 2011 2:35 πμ
Κι εγώ ελπίζω να μη γίνει τίποτα γιατί όλα αυτά ακούγονται πολύ περίεργα… Πάντως, οι μετανάστες έχουν δηλώσει ρητά ότι η μετακίνησή τους δεν έγινε ενώ αυτοί ήταν έτοιμοι επειδή δε βρέθηκε λύση με κτίριο! Αν γίνει οτιδήποτε… θα είναι καθαρή πουστιά! Εκεί που έχουμε φτάσει, δεν υπάρχει εμπιστοσύνη για τίποτα…
zakwer
28 Ιανουαρίου, 2011 2:39 πμ
Ο αυτος ο τζιτζιφιογκος πως τον λενε, που εχει το κτιριο, μετα απο 10 φορες που αλλαξε γνωμη τωρα λενε οτι αρνειται εντελως. Θυμηθηκε οτι εχει πινακες
Anakata-dyomenh
28 Ιανουαρίου, 2011 2:42 πμ
Ναι και καλά φοβάται τις φασαρίες τώρα… Κωλονύχτα εντελώς… οι αστυνομικές δυνάμεις αυξάνονται λέει.
mariori
28 Ιανουαρίου, 2011 2:45 πμ
Μα τώρα είναι δυνατόν να πέφτουμε στην ανάγκη του κάθε ρουτζούνη? Να υποχρεώσει η κυβέρνηση τον καμίνη (είναι και ευαίσθητος και καλά τρομάρα του) να ανοίξει κανένα γυμναστήριο. Μα υποχρεώσει το εργατικό κέντρο (δικό της είναι άλλωστε) να τους δεχτεί. Τι ηλίθια παιχνίδια! Και τα delivery είχαν φονικά σουβλάκια και δεν τους άφησαν?
Anakata-dyomenh
28 Ιανουαρίου, 2011 2:54 πμ
Μας δουλεύουν κανονικά…
ChristosK
28 Ιανουαρίου, 2011 2:57 πμ
μετα απο ολα αυτα καταληξαμε παλι στο οτι δε γινεται να γινει η μετακινηση τετοια ωρα και θα περιμενουν να ξημερωσει για να γινει μερα. Οσον αφορα τον ιδιοκτητη του περιβοητου ακινητου, δε νομιζω οτι υπαρχει τετοια περιπτωση, να παιζει δηλαδη κρυφτουλη με την κυβερνηση, μια το δινω μια δεν το δινω. Νομιζω οτι καποιο αλλο παιχνιδι παιζεται, θα το μαθουμε συντομα. Αυτην την ωρα εχουν μεινει ακομα καποιοι αλληλεγγυοι στην ακαδημιας, αλλά ο κοσμος οπως ειναι φυσικο εχει σπασει. Παρολα αυτα, υπαρχει ακομα κοσμος ο οποιος περιμενει εκει, μετα απο εκληση των μεταναστων και των εγκλειστων αλληλεγγυων να μεινουν λιγο ακομα μεχρι να ξεκαθαρισει τι ακριβως θα γινει. Υποτιθεται οτι ξαναγινονταν διαπραγματευσεις να φυγουν τωρα.
Γενικα, κι εν συντομια, τα σεναρια που επαιζαν ολο το βραδυ ηταν πολλα και επαναλαμβανομενα. Το ολο παιχνιδι απο δω και περα παιζεται στους ορους με τους οποιους θα γινει η μετεγκατασταση των μεταναστων και στους ορους που θα γινει η διαμονη τους στο νεο κτηριο. Ελπιζω μονο να μην κανει καμια μαλακία η κυβερνηση και τους την πεσει γιατι θα γινει της καριολας.
Anakata-dyomenh
28 Ιανουαρίου, 2011 2:59 πμ
Ακριβώς επειδή κάνει μπαμ ότι είναι παιχνίδι όλο αυτό… ελπίζω να μη γίνει καμιά μαλακία…
Στην Κερατέα οι συγκρούσεις συνεχίζονται στο μεταξύ…
ChristosK
28 Ιανουαρίου, 2011 3:08 πμ
γενικα εχω την αισθηση οτι δεν της βγηκε οπως θα ηθελε της κυβερνησης και παγιδευτηκε στο ιδιο της το κολπο, απο τη μια δεν ηθελε να μπουκαρει φοβουμενη τα χειροτερα κι απο την αλλη δε μπορουσε να κανει πια πισω. Θα δουμε αυριο το πρωι πως θα εξελιχθει το πραγμα. Καλη δυναμη στους επαργους πεινας που μεσα στα ολα που ειχαν, τωρα εχουν κι ενα απιστευτο παιχνιδι τακτικης στο οποιο πρεπει να συμμετεχουν. Αλληλεγγυη στους αγωνιζομενους μεταναστες.
Xanadu
28 Ιανουαρίου, 2011 3:12 πμ
Θα συμφωνήσω christosk, να συμπληρώσω ότι θα θέλουν κιόλας ταυτόχρονα να διατηρήσουν το υποτιθέμενο αμετακίνητο, που ποτε δεν κανει πισω, απο-φασιστικο προσωπειο που τοσο επιτυχημενα εχουν υιοθετησει τον τελευταιο χρονο
Anakata-dyomenh
28 Ιανουαρίου, 2011 3:14 πμ
τι γίνεται ρε παιδιά… πάλι άλλαξε γνώμη και καλά ο ιδιοκτήτης… Μάλλον, την πορεία φοβήθηκαν κι έπαιξαν παιχνιδάκια. Αυτή τη στιγμή στο ράδιο του ζούγκλα λέει ότι απομακρύνονται οι Δέλτα, οπότε μάλλον θα βγουν οι άνθρωποι σε λίγο… Για να δούμε.
loophole
28 Ιανουαρίου, 2011 4:02 πμ
από tvxs
Έπειτα από πολύωρες διαπραγνατεύσεις και παρά την εμπλοκή που σημειώθηκε τα ξημερώματα της Παρασκευής ως προς την αποχώρηση των μεταναστών από το παλιό κτίριο της Νομικής, ο ιδιοκτήτης του ακινήτου στην Πατησίων και Ηπείρου έδωσε τελικά το «πράσινο φως» για τη μετεγκατάσταση των απεργών πείνας. Οι μετανάστες άρχισαν να εξέρχονται του κτιρίου, προκειμένου να μεταφερθούν στο νέο χώρο, πραγματοποιώντας πορεία από κεντρικούς δρόμους της Αθήνας.
Ενώ διαφαινόταν ότι οι συμμετέχοντες στις διαπραγματεύσεις είχαν καταλήξει σε συμφωνία αποχώρησης των μεταναστών και μεταφοράς τους στο κτίριο της Πατησίων και Ηπείρου, ο ιδιοκτήτης του ακινήτου εξέφρασε επιφυλάξεις για τον αριθμο των ατόμων, πέρα από τους μετανάστες απεργούς πείνας, που θα εγκαθίσταντο τη νύχτα στο χώρο που είχε παραχωρήσει. Εκπρόσωποι της Επιτροπής Αλληλεγγύης έκαναν λόγο γαι εμπαιγμό και δήλωσαν, στη συνέχεια, πως θα παρέμεναν στο κτίριο, αφού ήταν αδύνατο να περιφέρονται στην Αθήνα μέχρι το πρωί.
Ώρες πριν και έπειτα από μαραθώνιες διαπραγματεύσεις, είχε συμφωνηθεί να συνεχίσουν οι μετανάστες την πανελλαδική απεργία πείνας τους σε νεοκλασικό κτίριο, στη συμβολή των οδών Πατησίων και Ηπείρου που ανήκει σε ιδιώτη και οι μετανάστες να μεταφερθούν στο κτίριο με την αστυνομία να φυλά περιμετρικά το χώρο «για την αποτροπή τυχόν ακροδεξιών επιθέσεων». Επίσης, να επιτρέπεται η είσοδος στο κτίριο συγκεκριμένου αριθμού μελών της Πρωτοβουλίας Αλληλεγγύης. Οι αλληλέγγυοι θα βρίσκονται σε διπλανό οικόπεδο. Τέλος, οι μετανάστες να φιλοξενηθούν στο κτίριο όχι για διάστημα μεγαλύτερο των 15 ημερών.
blackpanther1975
28 Ιανουαρίου, 2011 5:03 πμ
Μολις γύρισα σπίτι μετά από μια απο τις πιο έντονες μέρες της ζωής μου.
Πολλά έμαθα, πολλά είδα, πολλά ξαναένιωσα…
Ήμουν μαζί στην νομική μαζί με την inflammatory μέχρι τέλους.
Αύριο όταν θα έχω ξεκουραστεί θα γράψω ένα κείμενο με τον τίτλο ντοκουμέντο μαρτυρία για την 28 Γενάρη.
Το να ζεις έντονα, κρίσιμα γεγονότα στην καρδιά τους δεν συγκρίνεται με τίποτε.
Σήμερα ένιωσα ότι πήρα βιώματα ενός χρόνου…
kixwtis
28 Ιανουαρίου, 2011 5:34 πμ
marxfactor
28 Ιανουαρίου, 2011 6:43 πμ
Τελικά επήλθε συμφωνία…. Τέσσερις παρα τέταρτο οι μετανάστες απεργοί πείνας και οι αλληλέγγυοι κατευθύνονται προς το κτίριο της οδού Ηπείρου…. Διμοιρίες των ΜΑΤ ακολουθούν την πορεία κρατώντας κάποια απόσταση …
Ο Ελληνικός λαός μπορεί να κοιμηθεί ήσυχος και το πρωί πια φορτωμένος με απολυμαντικά να κατέβει στη Νομική και να την παραδώσει αμόλυντη πια στη κοινωνία…
mitera
28 Ιανουαρίου, 2011 10:35 πμ
Η «ιδιωτικη πρωτοβουλια» εδωσε παλι την «λυση»……για 15 μερες…….!
mpampis@mail.gr
28 Ιανουαρίου, 2011 3:21 μμ
σε ποιον ανηκει το κτιριο?
DrAluca
28 Ιανουαρίου, 2011 3:28 μμ
Ποιο κτηριο?
Το κτηριο προορισμος?
Χαμγελατε…
s0sta
28 Ιανουαρίου, 2011 3:52 μμ
στο mega πάντως εχτές είπαν ότι είναι ιδιοκτησίας του διευθυντή μιας από της εταιρίες πού κάνουν της δημοσκοπήσεις το κτίριο που πήγαν οι άνθρωποι τα ξημερώματα..
Ποια από όλες δεν συγκράτησα.
Έτσι και αλλιώς καμία εμπιστοσύνη δεν τους είχα/έχω ή θα έχω για την εγκυρότητα της ενημέρωσής τους.
Μπορεί να τους το είπε η αστυνομία και αυτό άτυπα.. 😉
loophole
28 Ιανουαρίου, 2011 4:03 μμ
απ’ ότι ξέρω είναι ο διευθυντής (;) της Kapa Research
και γράφει και το θεϊκό ο πιτσιρίκος σήμερα:
«H επιλογή του κτιρίου έγινε μετά από δημοσκόπηση της Κάπα Research, όπου το 15% των ερωτηθέντων απάντησε πως οι μετανάστες πρέπει να μεταφερθούν στον Καιάδα, το 20% στο βυθό της θάλασσας, ενώ το 65% απάντησε «να τους πάρετε στο σπίτι σας».
s0sta
28 Ιανουαρίου, 2011 4:05 μμ
Ιδιοκτήτης είναι ο κ.Κωντσαντινος Ρουτζουνης, ιδιοκτητης της εταιριας δημοσκοπησεων Kappa Research.
απο σχόλιο στο
» tv x s (xoliastes)»
Back Door Man
28 Ιανουαρίου, 2011 6:24 μμ
Μίνι ανταπόκριση από την Ηπείρου:
O παραχωρηθείς χώρος δεν αρκεί για όλους και μάλλον θα στηθούν σκηνές στο προάυλιο.
Οι κύριες ανάγκες αυτή την στιγμή είναι ρούχα και νερά.
Ετοιμάζεται συγκέντρωση αλλυλεγύης στο Μουσείο.
Κατά την διάρκεια της παραμονής μου εμφανίστηκαν και δύο κλασικές αγανακτισμένες που αφού ειρωνέυτηκαν «τι θέλουν τα αγοράκια μας, θέλουν γυναίκες να τους φέρουμε;» συνέχισαν με το κοινότυπο «ήρθατε από τα βόρεια προάστια και μας τους φέρατε εδώ». Tα παιδιά της περιφρούρησης της αγνόησαν πλήρως και αυτές σκυλιασαν περισσότερο.
Θλιβερή νότα η μελαμψή μετανάστρια που μου έπιασε την κουβέντα: «Tι θέλαν και τους έφεραν εδώ, ήρθαν και τα κανάλια και θα ασχολούνται όλοι μαζί μας»…
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
28 Ιανουαρίου, 2011 6:32 μμ
Λούμπεν τρόμος
mitera
28 Ιανουαρίου, 2011 7:18 μμ
Ποιος τους σωζει,τους ανθρωπους απο τα χουντοκαναλα!Στησανε «πανηγυρι ενημερωσης».
Τι στο διαολο παιχνιδια παιζουνε παλι;
Δικο μας μελημα ειναι να τους παμε οτι χρειαζονται.