Browsing All Posts published on »17 Νοεμβρίου, 2010«

Πολυτεχνείο 2010

17 Νοεμβρίου, 2010 από

131

Συνεχής Ενημέρωση… Οι σημερινές κινητοποιήσεις με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου  έχουν ήδη ξεκινήσει ανά την Ελλάδα, με την Αθήνα να κάνει την αρχή με προσυγκεντρώσεις που καλέστηκαν  ήδη από τις 2 σε όλο το μήκος της οδού Σταδίου, με συμμετοχή  από τα Πρωτοβάθμια Σωματεία, φοιτητικούς συλλόγους, την ΑΝΤΑΡΣΥΑ, τον ΣΥΡΙΖΑ οργανώσεις της εξωκοινοβουλευτκής αριστεράς, […]

Μία ανεπίδοτη επιστολή

17 Νοεμβρίου, 2010 από

6

με αφορμή τα 37 χρόνια από το Νοέμβρη του 1973, της Νίνας Γεωργιάδου Αγαπημένε μου Διομήδη, δεν έχω καμιά ελπίδα πως το γράμμα μου θα φτάσει σε σένα. Είμαι πια μεγάλο παιδί  και το παραμύθι  για αναστημένους νεκρούς  και  επουράνιους παράδεισους είναι από χρόνια καταχωνιασμένο στο σεντούκι της παιδικής  μου αφέλειας. Όχι πως έχω πάψει να είμαι αφελής. Δε θέλω να […]

Αντίσταση κατά του Τέταρτου Ράιχ

17 Νοεμβρίου, 2010 από

7

Του Γίωργου Δελαστίκ Για την αναδημοσίευση από το Εθνος ευθύνεται ο iguana Ανελέητη είναι πλέον η σύγκρουση. Χωρίς προσχήματα η γερμανική ηγεσία απαιτεί να καθυποτάξει στον οικονομικό τομέα όλες τις χώρες της Ευρωζώνης και της ΕΕ και να τις μετατρέψει σε οικονομικές αποικίες του Τέταρτου Ράιχ. Απαιτεί η οικονομική πολιτική τους να καθορίζεται από το […]

Μια CocaCola για τον «γίγαντα»

17 Νοεμβρίου, 2010 από

1

Της ΑΛΕΚΑΣ ΖΟΥΜΗ Ο «γίγαντας» Λώλος ήταν αυτό που λέμε «έξω καρδιά»… Κι αν μπορούσε να μιλήσει στα «παιδιά» του, θα τους έλεγε, «ρε μάγκες κάντε το παρτάκι σας να μαζέψουμε κάνα φράγκο, να πάρουμε φόρμες, να βγάλουμε και καμιά μπλούζα σαν εκείνες που έγιναν ανάρπαστες…».   Βλέπετε, στις 20 του Νοέμβρη, τα παιδιά του […]