inflammatory
Δε λένε για τις απόψεις οτι είναι σαν τις κωλοτρυπίδες διότι όλοι έχουν απο μια..? Ε, το ίδιο ισχύει τώρα και για τις προβλέψεις..!! Πλάκα πλάκα είναι το μόνο «κλειστό επάγγελμα» που άνοιξε ευρέως στη ζούλα και κανένας δε διαμαρτυρήθηκε. Το performance μιας τάχα «διορατικότητας» και «οξυδέρκειας» τραβάει, οσο άκυρο και να είναι – έστω στα κλεφτά – γιατί καταφέρνει στιγμιαία να ανακουφίσει την έμφυτη ανασφάλεια του ανθρώπου για το τι μέλλει γεννέσθαι δίνοντας την ψευδαίσθηση του ελέγχου…Στην τελική άλλο να έρθει η «καταστροφή» ξεκάρφωτα και άλλο να έχεις δώσει ραντεβού μαζί της. Διαφορετικά το Αstra & Οrama θα είχε κλείσει, η Λίτσα Πατέρα δε θα έκανε πρωινές εκπομπές, τα άρθρα των Financial Τimes δε θα αναδημοσιεύοταν στη blogόσφαιρα σε χρόνο dt, η Πετρούλα δε θα έπιανε δουλειά στο Star κι εγω εν τέλει δε θα έγραφα μαλακίες βραδυάτικα…
Οι FT λοιπόν, προβλέπουν ενα ποσοστό πιθανότητας χρεoκοπίας της χώρας μέσα στην επόμενη δεκαετία, της τάξης του 90%, διότι «δε θα αντέξει στις αγορές ομολόγων που θα τη στριμώχνουν σαν ένα οικονομικό… σουβλάκι», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά. Εαν θες να μάθεις περισσότερα για το greek souvlaki σου εχω παραθέσει σχετικά links και απο παλαιότερες προβλέψεις της ίδιας εφημερίδας για να έχεις να συγκρίνεις. Η δική μου πρόβλεψη είναι πιο πονηρή, δε βάζει ούτε χρονοδιαγράμματα, ούτε ποσοστά, διότι όσο πιο γενική και αόριστη είναι, τόσες περισσότερες οι πιθανότητες να βγεί αληθινή.
Κατ’ εμέ λοιπόν εαν πάμε για χρεoκοπία, τότε μάλλον εκτός απο οργή ίσως δούμε και τα πρώτα δείγματα αυτοδιαχείρησης εργασιακών χώρων στην Ελλάδα. Το πιθανότερο μάλλον είναι να μην προκύψει επειδή ξαφνικά έσκασε αστροπελέκι στο συλλογικό ασυνείδητο το όραμα της κοινωνίας των κολλεκτίβων, οσο το ένστικτο της αυτοσυντήρησης… Άλλωστε παρόμοια σκηνικά που έχουν παιχτεί σε χώρες της Λατινικής Αμερικής, ήταν επειδη οι άνθρωπο απολύθηκαν ή πείναγαν (πχ εργοστάσιο Ζανόν) δηλαδή έφτασε ο κόμπος στο χτένι. Ωστόσο μέσα απο το «βίωμα» και το «παράδειγμα» μπορεί να δημιουργηθεί και σε ευρύτερη κλίμακα το «όραμα». Αλλά ας γίνει η πρώτη κατάληψη ρε αδερφέ και μετά…(προ)βλέπουμε 😉
Μπορεί βέβαια να θέσει κανείς ως παράδειγμα αυτοδιαχείρησης που έχει πραγματοποιηθεί εδω τις σχετικές καταλήψεις σε στέκια…αν και ίσως οι συσχετισμοί είναι λίγο διαφορετικοί. Άλλο μια «παρέα», ενα σύνολο ανθρώπων που μοιράζεται εκ των προτέρων τις ίδιες πολιτικές πεποιθήσεις και αυτοδιαχειρίζεται ενα «τριάρι» κι άλλο ενα μωσαϊκό αντιλήψεων/στάσης ζωής, που τολμά να κάνει την υπέρβαση και να μπεί σε μια καινούργια διαδικασία εργασιακών συνθηκών και σχέσεων, χωρίς αφεντικά και να αυτοδιαχειριστεί το χώρο δουλειάς απο τον οποίο βγάζει το ψωμί. Αν και λέγεται για αυτά τα στέκια οτι είναι «βραχονησίδες στη θάλασσα του συστήματος», αναμφισβήτητα όμως έχουν «παίξει το ρόλο τους» στις κοινωνικές ζυμώσεις και η ουσία είναι οτι μεταλαμπαδεύουν ιδέες που σταδιακά και την κατάλληλη στιγμή, βρίσκουν την ευρύτερη απήχηση. Συνεπώς προβλέπω να μπαίνει και πιπέρι στις «κακές γλώσσες».
Γι αυτό το λόγο στην τελική αν το σκεφτεί κανείς, σκηνικό αυτοδιαχείρησης δεν αποκλείεται να έχουμε και «αύριο» εφόσον απολύσεις γίνονται και τώρα, οπότε ίσως περισσότερο να εξαρτάται οχι τόσο απο την «καταστροφική χρεoκοπία» οσο απο το δυναμισμό…την τόλμη….την τρέλα…ή τα αντικομφορμιστικά αντανακλαστικά των εργαζομένων να το τολμήσουν…αλλά και τη δυνατότητα της αυτοδιαχείρησης αυτής καθ’ αυτής…δε μπορεί πχ να μπεί στο ίδιο τσουβάλι ενα εργοστάσιο κεραμικών πλακιδίων με τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά πχ. Ας μην ξεχνάμε όμως οτι ποτε δε δεσμεύτηκα χωροχρονικά 😉
YΓ 1: το πιο αξιοζήλευτο δείγμα «επαγγελματία προβλέψεων» ήταν μια τύπισα απο την Καταστασιακή Διεθνή που έβγαζε τα προς το ζην γράφοντας ωροσκόπια για άλογα…τι δε με πιστεύεις..?? Διάβασε εδω
ΥΓ 2: κλίκαρε εδώ για το greek souvlaki και εδω για μια παλαιότερη πρόβλεψη απο τους FT
Zaphod
29 Σεπτεμβρίου, 2010 9:43 πμ
«The Revolution Will Not Be Televised»
Αρουραίος
29 Σεπτεμβρίου, 2010 10:34 πμ
Θυνήθηκα μια εκδήλωση που είχα πάει πριν κάποιους μήνες όπου ο Καζάκης είχε πει ότι για τους οικονομολόγους πάνω από 50 ή 60% πιθανότητα για χρεοκοπία (δεν θυμάμαι ακριβώς) σημαίνει σίγουρη χρεοκοπία. Φανταστείτε το…90%…
(Αλήθεια: Ποιά να είναι άραγε αυτά τα…»μη-καθορισμένα μέτρα» που αποτελούν την βασική πηγή «εξοικονόμησης χρήματος» από το 2012-13 και μετά???)
Από εκεί και πέρα θα ήθελα να κάνω δύο παρατηρήσεις:
1. Δεν πρέπει να είμαστε και πολύ σίγουροι ότι αυτή η συμπίεση έως σύνθλιψη που έρχεται σημαίνει επανάσταση και σοσιαλισμό ή αυτοδιαχειριζόμενες κολλεκτίβες. Πιθανά αν έρθει η πλήρης αθλιότητα μπορεί ακόμη και στην Ελλάδα (που δεν έχει τις παραδόσεις της Ισπανίας…) να γίνουν και τέτοιες απόπειρες αυτοδιαχείρισης, όπως άλλωστε έγιναν και στην Αργεντινή. Αυτό όμως δεν πρέπει να μας κάνει και πολύ αισιόδοξους από μόνο του:
Τα πειράματα αυτά χωρίς συνολική πολιτική διέξοδο είναι καταδικασμένα και τέκνα της απόλυτης ένδειας. Όταν θα ξαναπάρουν τα ηνία στα χέρια τους (αν φυσικά ποτέ τα χάσουν) οι γνωστοί, απλά σταδιακά θα επανέλθει η ομαλότης, όπως αυτοί την εννοούν.
2. Τα πειράματα αυτοδιαχείρησης τύπου Μαριναλέντα κατά την δική μου γνώμη είναι πολύ θετικά και δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτά. Απλά να ξέρουμε και τα όριά τους, τα οποία είναι περιορισμένα τοπικά και χρονικά.
Κι αυτό όχι γιατί δεν έχουν δυναμική ή δεν είναι λειτουργικά, αλλά γιατί λειτουργούν μέσα σε ένα ακραία εχθρικό περιβάλλον το οποίο ΔΕΝ θα τα αφήσει να γίνουν κοινωνικός θεσμός. Σήμερα το καθεστώς (κακά τα ψέματα) δεν πολυασχολείται με την Μαριναλέντα. Βγάζουν καμιά βλακεία στις εφημερίδες ότι ο δήμαρχος είναι αυταρχικός, ότι είναι δυνάστης (μας ), ότι έχει περιουσία, αλλά επί της ουσίας περισσότερο την χρησιμοποιούν ως…τουριστική ατραξιόν, παρά της την πέφτουν.
Αυτό δεν θα ισχύσει αν το πράγμα πάει να γενικευτεί ή να αποκτήσει κοινωνική βάση και αιτήματα πέραν της «επιθυμίας» και της ονειροπόλησης. Αυτό έγινε και στην Ισπανία του ’36, αυτό έγινε σε κάθε απόπειρα γενικότερης μετάβασης σε ένα άλλο σύστημα:
Θα δεχθεί λυσσασμένη επίθεση με όλα τα μέσα. Μέσα που θα ξεκινούν από παραπληροφόρηση και ανασκάλεμα κάθε πτυχής της κοινωνικής ζωής προς εξεύρεση αδυναμιών, μέχρι και ωμή κατασταλτική επέμβαση, όπως με τον Φράνκο.
Προσωπικά είμαι ενάντια στην εξ αρχής απαξίωση τέτοιων προσπαθειών ή την επίδειξη αδιαφορίας ή/και εχθρότητας. Ωστόσο θα πρέπει να έχουμε πλήρη συνείδηση των ορίων τους μέσα σε αυτό το σύστημα. Το σύστημα αυτό πρέπει να τσακιστεί σε κάθε περίπτωση αν θέλουμε να δούμε πραγματικά άσπρη μέρα κάποια στιγμή.
Και μιας και είμαστε πιο χαλαροί ως μπλόγκ, κάτι από τα γνωστά κολλήματά μου, από μια πραγματικά πολύ ωραία ταινία για όσους την θυμούνται ακόμη:
Αρουραίος
29 Σεπτεμβρίου, 2010 10:37 πμ
Συγνώμη…κάτι ξέχασα:
«ότι είναι δυνάστης (μας θυμίζει τίποτε αυτό? 😉 )»
Jaquou
29 Σεπτεμβρίου, 2010 3:06 μμ
εκπληκτική ταινία…
Αρουραίος
29 Σεπτεμβρίου, 2010 3:40 μμ
http://radicaldesire.blogspot.com/2010/05/1961.html
Anakata-dyomenh
30 Σεπτεμβρίου, 2010 3:18 μμ
Eκπληκτική ταινία… ίσως από τις καλύτερες που έχει βγάλει ο ελληνικός κινηματογράφος…
mitera
29 Σεπτεμβρίου, 2010 10:44 πμ
🙂
apatris nuxteris, oi nuxterides den exoune patrida
29 Σεπτεμβρίου, 2010 8:27 μμ
xmmmmm, mitera…
mallon avto xreiazetai telika:
apatris nuxteris, oi nuxterides den exoune patrida
29 Σεπτεμβρίου, 2010 8:50 μμ
i mipws…mmmmm…avto..
(prosoxi einai greek 100% !!! 😉 )
Narrator
29 Σεπτεμβρίου, 2010 8:57 μμ
σε λάθος θρεντ ποστάρετε τα έκφυλα δις Νυχτερίς…
apatris nuxteris, oi nuxterides den exoune patrida
29 Σεπτεμβρίου, 2010 9:00 μμ
xmmm… 🙄
(afou ki alloi valane ellinikes tainies…)
dustuxws AVTA ekanan sto greece sta 60s anti na kanoun kamia eksegersi tis prokopis:
μανικάκος
29 Σεπτεμβρίου, 2010 9:05 μμ
της κακιας επαναστασης της φταινε οι τριχες…
Narrator
29 Σεπτεμβρίου, 2010 9:08 μμ
Αν θεωρείτε τις αδερφές Μπρόγιερ εφάμιλλες της Μελίνας πάσο… είναι θέμα αντίληψης τελικά.
Απογοητευμένη Σεπτεμβιόπληκτη κι εσείς;
apatris nuxteris, oi nuxterides den exoune patrida
29 Σεπτεμβρίου, 2010 9:25 μμ
avti i melina den itane…pasok??!!..
Narrator
29 Σεπτεμβρίου, 2010 9:29 μμ
το ‘χεις χάσει… αν το βρεις, σφύρα κλέφτικα!
nolongersafe
29 Σεπτεμβρίου, 2010 9:39 μμ
Όχι απλά ήταν ΠΑΣΟΚ αλλά έπαιξε σημαντικότατο ρόλο στην πρώτη περίοδο του για να έχει ένα όσο το δυνατόν πιο «αριστερο-κουλτουρε» προφίλ, με ολίγη από Ελγίνεια.
Θυμάμαι ότι οι Clash στο Rock in Athens το 1985, αρνήθηκαν κατηγορηματικά ακόμη και φωτογραφία να βγουν – πόσο μάλλον για βίντεο – όταν κατάλαβαν το άθλιο σόου της Μελίνας.
Από την άλλη δεν αντιλέγω: η Μελίνα μπροστά στην ….. Μιλένα (Αποστολάκη), και τα άλλα ζόμπυ του ΔΝΤ φαντάζει σαν Πασιονάρια…..
Ψηφίζω Μπρόγιερ δαγκωτό 🙂
koula
29 Σεπτεμβρίου, 2010 9:44 μμ
εγώ πάλι άλλη ιστορία άκουσα για το λάιβ εκείνο..
ότι δε θα ερχοντουσαν.. αλλά τους έπεισε η Μελίνα..
άλλες πηγές μάλλον..
koula
29 Σεπτεμβρίου, 2010 9:46 μμ
δε βαριεσαι..
περι ορεξεως.. πρασσόπιτα!
έτσι.. για αλλαγη.. (οχι του ΠΑΣΟΚ.. μην τρελαθουμε..)
nolongersafe
29 Σεπτεμβρίου, 2010 9:48 μμ
Αυτό ισχύει για την Nina Hagen που φωτογραφίζονταν με τις ώρες μαζί με την ελληνίδα υπουργό πολιτισμού
koula
29 Σεπτεμβρίου, 2010 9:51 μμ
είμαι αρκετά σίγουρη ότι δε μιλούσε για τη Hagen η «πηγή» μου..
αλλά θα ξαναρωτησω..
δε χανω τιποτα 🙂
οντως δε δοθηκαν συνεντευξεις και φωτο.. αλλά λεμε αν ηρθαν επειδη τους επεισε.. ή ειχαν θεμα με τη Μελινα..
nolongersafe
29 Σεπτεμβρίου, 2010 10:03 μμ
πιθανόν τίποτα από τα δύο. ήρθαν στα τελειώματα τους και με όρους που ΄δυστυχώς κανόνιζε η εταιρία τους.
Το όλο σόου της Μελίνας ήταν κάτι παραπάνω από εμφανές. Και οι Clash της το μίκρυναν βλέπωντας την εκμετάλλευση.
Σάμπως δεν ήταν και η πρώτη φορά που η Μελίνα πήγαινε να βάλει καπέλο σε καταστάσεις …..
Ακόμη περισσότερο οι Μουσικές Ταξιαρχίες και ο Πανούσης που είχαν ανακοινωθεί, αρνηθήκαν τελικά να παίξουν, καταγγέλωντας το υπουργείο και τον σπόνσορα που κρύβονταν έως και λίγες μέρες πιο πριν, την Coca Cola δηλαδή
koula
29 Σεπτεμβρίου, 2010 10:08 μμ
θα ξαναρωτήσω και γω..
γιατι.. αβαταρ ειμαστε.. μπορεί και να κάνω εγώ λάθος στη μεταφορά της πληροφορίας.. (πιναμε κιολας.. ξερω γω.. μπορεί να έκανα τοσο μεγάλο λάθος που να μη θυμαμαι καθολου (?) οτι ειχαν προβλημα με τη συμπεριφορα της Μελινας, οι Clash.. οι οποιοι δεν ειχαν ανακοινωθει ουτε στις αφισες απ’οσο -θυμαμαι να- μου εχουν πει..)
nolongersafe
29 Σεπτεμβρίου, 2010 10:13 μμ
επειδή είναι η πρώτη μεγάλη συναυλία που είδα (ήμουν πολύ μικρός τότε 🙂 ) είμαι σίγουρος ότι οι Clash είχαν ανακοινωθεί αν και δεν θυμάμαι την αφίσα.
Και αυτό επείδή εγώ για αυτούς πήγα.
Επιτέλους με τους Clash κάτι τρέχει στους ΣΧΣ και ανεβαίνουν όλο περίεργες φήμες 🙂
o mitsaras πχ τους θεωρεί σταλινικούς αν και ο Paul Simonon ήταν δικός μου σύντροφος 🙂
koula
29 Σεπτεμβρίου, 2010 10:23 μμ
εγώ ημουν ακομα πιο μικρή.. και συνεπώς στη συναυλία δεν πηγα..
για αυτό και άκουγα προσεκτικά την περιγραφή της «πηγής».. που ήξερε γραφή κι ανάγνωση.. και λίγο από μουσική ήδη εκείνη την εποχή.. 😛
χαρακτηριστικά μου εχουν πει ότι στην αφίσα ΔΕΝ αναφεροταν το συγκροτημα με το όνομά του.. ήταν «εκπληξ绨αν και ειχε διαρρευσει η φημη οτι προκειται για αυτους..
τεσπα..
ΥΓ εγω δεν ξεκινησα καμια φημη αγαπητε γατούλη..
απόρησα με τη δική σου περιγραφή.. και είπα ότι θα το ψάξω κι άλλο.. ακριβώς για να μη λέω μπαρούφες..
🙂
Narrator
29 Σεπτεμβρίου, 2010 10:06 μμ
Πάντως ότι και να λέτε, άλλο να ‘χεις μια άποψη συγκεκριμένη κι άλλο να είσαι «ότι να ‘ναι»
nolongersafe
29 Σεπτεμβρίου, 2010 10:14 μμ
αϊ ντοντ μπιλιβ γιου αρ τοκιν το μι! ντου γιου? πανκ?
🙂
Narrator
29 Σεπτεμβρίου, 2010 10:16 μμ
νο λαβ, Ι αμ τοκινγκ αμπαουτ σαμουαν ελσ ενταϊρλι!
nolongersafe
29 Σεπτεμβρίου, 2010 10:23 μμ
κοζ, αϊ τόουτ, αϊ σόου α πουτικατ!
ο νο! του πουτικατς. εντ α τατλ!! 🙂
Narrator
29 Σεπτεμβρίου, 2010 10:31 μμ
ninja turtle, τρελό τσαμπούκι ο τυπάκος…
χαχα χα!
🙂
Αρουραίος
30 Σεπτεμβρίου, 2010 9:41 πμ
Καλή μας νυχτερίδα ελπίζω το τρολάρισμα που κάνεις στο συγκεκριμένο να είναι από άγνοια και όχι από πρόθεση.
Αν πήγες στο λίνκ που έβαλα
http://radicaldesire.blogspot.com/2010/05/1961.html
θα διάβασες ότι η ταινία κάθε άλλο παρά με τις αδερφές Μπρόγιερ έχει να κάνει. Επίσης η δεκαετία του ’60 (παρόλο που εγώ δεν την έζησα ουσιαστικά) ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα και ταραγμένη δεκαετία για την Ελλάδα και σίγουρα δεν ήταν τα «ούλα ούλα» και στριπτιζάδικα. Υπήρξαν πολλά γεγονότα που μπροστά τους οι σημερινές «εξεγέρσεις» φαντάζουν λίγο καρικατούρες. Κάποια από αυτά περιγράφονται/αναφέρονται και στο λινκ.
Η ταινία η ίδια που έβαλα αποτελεί μια μεταφορά του Ιταλικού νεορεαλισμού στα Ελληνικά δεδομένα και παρόλο που ο Αλεξανδράκης την έχει ψιλοαπορρίψει απ’ όσο ξέρω γιατί του την πετσόκοψαν, παραμένει ένα από τα καλύτερα δείγματα του Ελληνικού κινηματογράφου. Και μόνο να δεις σαν εικόνες (με χαμηλωμένους τους διαλόγους) την (πραγματική) συνοικία, το περιβάλλον, τα ρούχα, τις εκφράσεις των προσώπων κλπ. είναι πράγματι συγκλονιστικό.
Γενικά έχω παρατηρήσει ότι αποστρέφεσαι κάθε τι το Ελληνικό, όμως να ξέρεις ότι όπως ακριβώς αν κανείς δεν αγαπά τον εαυτό του δεν μπορεί να αγαπήσει αληθινά ούτε τους άλλους, έτσι κι αν κανείς δεν αγαπά το λαό του και δεν ενδιαφέρεται γι αυτόν, είναι πολύ δύσκολο να ενδιαφερθεί, να αγαπήσει και να σταθεί αλληλέγγυος προς άλλους λαούς με ένα ειλικρινή και ουσιαστικό τρόπο κι όχι για να κάνει το κομμάτι του, ν’ αποκτήσει εμπειρίες ή να φτιάξει μια βιτρίνα «ευαισθησίας».
Τέλος και παρόλο που προσωπικά δεν εκτιμώ την Μελίνα ούτε πολιτικά (μια προοδευτική αστή ήταν) ούτε καλλιτεχνικά (δεν μου άρεσε προσωπικά ως ηθοποιός στην πλειοψηφία των περιπτώσεων) και πάλι ταινίες σαν το «Ποτέ την Κυριακή» κλπ. δεν συγκρίνονται καν ούτε με τις επιτυχίες της εποχής, πόσο μάλλον με τις χαζομάρες που παραθέτεις κάνοντας «παραλληλισμό».
Φιλικά πάντα 😉
mitera
30 Σεπτεμβρίου, 2010 10:44 πμ
αγαπητε Αρουραιε καλημερα 🙂
Βλεποντας τη κουβεντα που ανοιξε μετα το λινκ της Μερκουρη,θα ηθελα να κανω μια διευκρινηση.Εχω την ιδια αποψη με σενα οσο αφορα τη Μερκουρη.Το λινκ το παρεθεσα εστιαζοντας μονο στη μουσικη κι οχι στην ταινια γενικοτερα η στα γραφομενα σου!
Σεπτεμβριοπληκτη που λεει κι η Narrator! 🙂
Κι επειδη κι εγω πιστευω οτι η δεκαετια του 60 δεν ηταν «ουλα-ουλα» (παροτι ουτε εγω τη εζησα ουσιαστικα 🙂 ) παραθετω αλλη μια ταινια εξαιρετικη οι κυριες της αυλης,τοτε που οι ανθρωποι δεν ειχαν τσιγαρο να καπνισουν,αλλα ηταν πραγματικα αλληλεγγυοι!
Αρουραίος
30 Σεπτεμβρίου, 2010 11:20 πμ
Μητέρα να κάνω μια αδιάκριτη ερώτηση?
………………
Καμιά απάντηση, άρα να την κάνω 😉
Από την αρχή λοιπόν μου έχει κάνει εντύπωση το ψευδώνυμό σου:
Το επέλεξες γιατί το γεγονός αυτό πιστεύεις ότι κατά βάση σε χαρακτηρίζει αυτή την περίοδο, επειδή πιστεύεις ότι είναι ό,τι καλύτερο, επειδή σου καθορίζει πράγματα, επειδή σε πιέζει…..why?
Αν δεν θέλεις δεν απαντάς, απλά επειδή μου έκανε εντύπωση απ’ την αρχή το ρωτώ.
Υγ: Εγώ πάλι είμαι αριστερόπληκτος: Μήνες (Σεπτέμβριο, Οκτώβριο…Μάϊο κλπ) θα έχουμε συνέχεια, δύσκολο να μας τελειώσουν, το άλλο όμως δεν είναι και πολύ δεδομένο… 😉
mitera
30 Σεπτεμβρίου, 2010 11:48 πμ
Αρουραιε να σου απαντησω λοιπον στην «ακρως αδιακριτη» ερωτηση σου,οτι κατα βαση για μενα ενα νικνειμ,δεν δηλωνει τιποτα απολυτως!
Ουτε εψαξα πολυ για να το βαλω,ηταν το πρωτο που μου ηρθε στο μυαλο, σαν μια ιδιοτητα που δεν προκειται ποτε να αποποιηθω!Δεν μπηκα καν, στο κοπο να σκεφτω οτι θα επρεπε να φτιαξω ενα προφιλ με τις αλλες μου ιδιοτητες(μη νομιζεις οτι δεν υπαρχουν 😉 ).Αλλωστε δεν ειμαι υπερ της «εικονας» αλλα υπερ της ουσιας!
Αλλα τωρα που το καλοσκεφτομαι,ναι και με χαρακτηριζει και με πιεζει και με ευχαριστει αλλα πανω απ’ολα με δυναμωνει! Παντως ειναι εντυπωσιακο; 🙂 🙂 (δεν το περιμενα)
υγ
οσο για το ποιο δεν ειναι δεδομενο,δεν το καταλαβα….
Αρουραίος
30 Σεπτεμβρίου, 2010 12:24 μμ
Μητέρα όλο και κάποιο ψυχολογικό τεστ θα έχεις κάνει, δεν μπορεί, έστω κι απ’ αυτά της πλάκας.
Θα έχεις παρατηρήσει λοιπόν ότι αυτό που ζητάνε από σένα (/εμένα/γενικά τον…εξεταζόμενο) είναι να απαντάς στις ερωτήσεις με το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό. Όχι ιδιαίτερη σκέψη και λογική διαδικασία.
Αν λοιπόν σου ήρθε εντελώς-εντελώς αυθόρμητα, τότε ίσως να σημαίνει ακόμη πιο βαθύτερα πράγματα για την ψυχολογία σου… 🙂
Βασικά γι αυτό και θεώρησα αδιάκριτη την ερώτηση: Δεν είναι ο άλλος υποχρεωμένος να δηλώνει δημοσίως την ψυχοσύνθεσή του, στο βαθμό φυσικά που την έχει προσδιορίσει/σκεφτεί!
Ναι, είναι εντυπωσιακό….για μένα! Δεν νομίζω ότι είναι και γενικά εντυπωσιακό. 😉
Υγ: Η αριστερά δεν είναι δεδομένη, το κομμουνιστικό κίνημα δεν είναι δεδομένο, η εναλλακτική σοσιαλιστική προοπτική δεν είναι δεδομένη.
Κι εκείνο που με ενοχλεί είναι το υποκειμενικό κομμάτι που δεν κάνει σχεδόν τίποτε άλλο από το να περιμένει την ιστορική αναγκαιότητα…
mitera
30 Σεπτεμβρίου, 2010 12:37 μμ
και επειδη λοιπον τιποτα δεν ειναι δεδομενο….μη τα πολυπιστευεις αυτα τα γρηγορα τεστ…γιατι μυριζουν Αμερικανιλα και μπορει να σου δωσουν λαθος εικονα για τη ψυχοσυνθεση( σου,μου,του)και τα βαθια να τα κανουν ρηχα,καθως και το αντιστροφο.. 😉 καλο μεσημερι
apatris nuxteris, oi nuxterides den exoune patrida
30 Σεπτεμβρίου, 2010 12:28 μμ
arouraki-arouraki!
to link pou edwses to eida apo tin prwti stigmi (ki as min to…eipa).
tin tainia tin exw dei kai oxi mia fora, exw kai to dvd, giati prin kapoio kairo to edine mia…efimerida 😉
einai ontws kali gia ta dedomena tis elladas tainia.
vevaia, stin ellada den upirkse sta 60s kapoiou eidous prwtoporiaki kin/grafiki anoiksi, opws px sti gallia i nouvelle vague.
(ok, upirkse enas koundouros ki enas damianos, alla ws ekei).
kata ta alla upirkse mia kapoia upotithemeni politistiki akmi (olo avto to pragma me koun-xatzidaki-theodwraki-elutides-seferides-ksarxakous klp klp klp) pou diakopike viaia me ti xounta to 67. etsi ki alliws oxi kati spoudaio pantws, kata ti gnwmi mou.
kai politika kapoia pragmata eginan (iouliana) klp. alla isws logw tou moudiasmatos eksaitias twn eksoriwn-vasanistiriwn-ittas ston emfulio, kati alithina megalo sta 60s stin ellada den egine, sugkritika me tin epanastatiki pnoi pou upipkse tote se oles tis akres tis gis.
kai de milaw mono gia to galliko mai pou itan to apokorufwma, alla kai gia ti germania me ton dutschke, tin italia, ti latiniki ameriki, akoma kai tin agglia («i foititiki eisvoli sto londino», «to elevthero pan/mio sto bristol») kai tis…inwmenes politeies kai alla polla. (akoma ki avtes tis anoikseis-xeimwnes -kserw gw- tis pragas).
kati antistoixa megalo stin ellada sta 60s den upirkse.
kai nai, vasika trolara suneidita (den exw dikaiwma?? :P) kai giati den tin paw katholou avti ti melina kai giati ithela na ksanadw i idia (vasika) gia proswpiki…evxaristisi ta sugkekrimena videakia kai lew «e, as ta…moirastw»!!
avta, me liga logia, arouraki! 🙂
@mitera:
pantws oi…oula oula EINAI apo tis kuries tis avlis 😉
apatris nuxteris, oi nuxterides den exoune patrida
30 Σεπτεμβρίου, 2010 1:10 μμ
se kathe periptwsi xilies fores kaluteri i zeta apostolou, thea tou cult, apo ti merkouri.
edw,
to xwma vaftike kokkino kai i zeta -kastani avti ti fora- paizei sto stavlo me ta alogakia -forwntas mono ta aparaitita:
mitera
30 Σεπτεμβρίου, 2010 1:13 μμ
το ξερω νυχτεριδα!
«olo ayto to pragma……..ksarxakoys klp klp»…. oxi kati spoydeo pantws…..»
Η απαξιωση μερικες φορες δεν ειναι ο καλυτερος συμβουλος!Οι μουσικες και τα ποιηματα των παραπανω συνεβαλαν σημαντικα στην εμψυχωση οσων αντισταθηκαν και τελικα εριξαν τη χουντα!
Εχω ομως και γω μια απορια,αραγε τι θα ειναι αυτο που θα μας στηριξει για να ριξουμε την υπαρχουσα χουντα;;;
χαιρετω τελεσιδικα 🙂
μανικάκος
30 Σεπτεμβρίου, 2010 6:10 μμ
το τακουνι κ οι Ramones… 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
apatris nuxteris, oi nuxterides den exoune patrida
29 Σεπτεμβρίου, 2010 9:24 μμ
zeta apostolou 1965:
parakaloume apomakrunete apo tis othones anilikous, maniakakia kai feministries:
Misha
30 Σεπτεμβρίου, 2010 11:34 πμ
O καθεστωτικός Παναγιώτης Γεννηματάς μιλά έξω από τα δόντια για τα χειρότερα που είναι μπροστά μας
Narrator
30 Σεπτεμβρίου, 2010 2:51 μμ
Είναι να απορρεί κανείς που είναι ο Δρ. Χούφτεν όταν τον χρειάζεσαι…
Με την παράκληση να σταματήσει το greeklish γιατί έχει καταντήσει μια κουραστική αηδία, θα ήθελα να ρωτήσω που οδήγησε ακριβώς τον κόσμο αυτή η επαναστατική πνοή που υπήρξε σε όλες τις γωνιές της Γης το ’60.
Δηλώνω επίσης φαν της βαρβατίλας του Βόγλη στο «Χώμα Βάφτηκε Κόκκινο». Πολύ φλώρος αυτός ο Κούρκουλος με τα επαναστατικά του.
Αναρωτιέμαι δε αν πρέπει να υποδείξω την αντίθεση του να σε εξιτάρει τόσο η Ζέτα (θεά δεν λέω), αλλά ταυτόχρονα να ονειρεύεσαι επαναστάσεις…
Back Door Man
30 Σεπτεμβρίου, 2010 4:17 μμ
Γουστάρεις βαρβατίλα Βόγλη, ε;
Στάσου, μύγδαλα…
Narrator
30 Σεπτεμβρίου, 2010 4:26 μμ
μα να την κυνηγάει ο βοσκός Βόγλης και η ανοργασμική να τσιρίζει έτσι;
Άσε που το σκέφτηκε καλύτερα μετά και άλλαξε γνώμη, αλλά τον είχε καταστρέψει εν των μεταξύ τον άνθρωπο.
Μετά τον Αλεξανδράκη ο Βόγλης και μετά το χάος για τους ζεν πρεμιέ του ελληνικού κινηματογράφου (άντε και ο Μυλωνάς ομορφόπαιδο ήτανε)!
apatris nuxteris, oi nuxterides den exoune patrida
30 Σεπτεμβρίου, 2010 10:19 μμ
pantws, ektos apo ton arrenwpo vogli, uparxei ki enas allos tupos, arketa..katwteros tou vevaia: to asteio, uper-cult…remali!
(ti, mono to maniakaki tha trolarei?? :P)
edw, mazi me ti zeta apostolou (pali i zeta)
apatris nuxteris, oi nuxterides den exoune patrida
30 Σεπτεμβρίου, 2010 10:20 μμ
«afise me» i mia
«afise me» i alli…
to kaimeno to remali oles to apopairnoune 😛
Narrator
30 Σεπτεμβρίου, 2010 10:28 μμ
δεν σε βλέπω να απαντάς όμως στην ερώτηση που σου έκανα…
apatris nuxteris, oi nuxterides den exoune patrida
30 Σεπτεμβρίου, 2010 10:48 μμ
genika apantw mono se sovares erwtiseis, alla tespa..
uparxoun loipon kapoies proswpikotites pou einai pio poluplokes kai pio poludiastates apo to meso oro.
exei na kanei me to aisthitiko kritirio, tis empeiries, to pnevma klp.
loipon, kapoioi apo mas eimaste…alliws kai aporriptoume ta klise:
safws kai sunduazetai i epanastasi me tin agapi gia to cult kai to kalo gousto (metaksu allwn kai avto den einai allwste to rock´n´roll? e, kai to r´n´r sxetizetai ki avto me tin epanastasi)
genika, epanastasi de simainei mizeria, klise kai..parakmi.
opote, polla…anapantexa (gia ton polu kosmo) mporoun na sunduastoun me tin epanastasi:
ektos apo ta…takounia, i thulikotita, ta wraia eswrouxa, oi margarites kai oi toulipes, i fantasia, ta paixnidia tis moiras, i anazitisi tis evtuxias me ola ta mesa, oi petaloudes, oi neraides, i epoikodomitiki aliteia, oi tainies me tin brigitte bardot kai alla polla.
twra, an den egina katanoiti, de ftaiw egw…
Narrator
30 Σεπτεμβρίου, 2010 10:56 μμ
μάλιστα…
βέβαια η ερώτηση ήταν άλλη, δεν ζήτησα διευκρινήσεις πάνω σε αυτά που έγραψες γιατί εκεί πάμε πια στο ότι να ΄ναι και όπως είπα δεν μπορώ και τα greeklish.
Μπορεί να μην σου αρέσουν τα ελληνικά, αλλά πίστευα ότι καταλαβαίνεις της διαφορά του «θα ήθελα να ρωτήσω» (εσένα) με το «αναρωτιέμαι» (μόνη μου).
apatris nuxteris, oi nuxterides den exoune patrida
30 Σεπτεμβρίου, 2010 11:11 μμ
i erwtisi sxetika me to pou odigise -an odigise/egw pistevw oti odigise- to pagkosmio kinima twn 60s odigei mia polu sovari, MEGALI suzitisi pou protithemai na kanw mono me sovara, politikopoiimena atoma pou kseroun kai 5 pragmata (oxi polla anagkastika) kai oxi asxetous…apolitik 😛
oso gia ta greeklish, to xw ksanapei, opoios de thelei…de diavazei! polu aplo..
Narrator
30 Σεπτεμβρίου, 2010 11:19 μμ
δεν πα’ να σκούζεις που λέει κι ο Μανικάκος…
κοιμήσου τώρα ήσυχη ότι με αποστόμωσες… έτσι κι αλλιώς ‘ξύπνια’ ή κοιμισμένη το ίδιο είναι για σένα.. σε μια κατάσταση βρίσκεσαι μονίμως
(ξέχασες να με πεις μικροαστή, πασόκα και τσόκαρο… you’re sli(ee)ping!
μανικάκος
30 Σεπτεμβρίου, 2010 10:39 μμ
apatris nuxteris, oi nuxterides den exoune patrida
30 Σεπτεμβρίου, 2010 10:50 μμ
NTROPI!
anarxopasokomaniakaki!
ti sxesi exei vre avto pou evales me ta kompsa aspromavra cult???!!
😛
Narrator
30 Σεπτεμβρίου, 2010 10:59 μμ
μα ακριβώς την ίδια σχέση που έχει ο Σεπτέμβρης με την επανάσταση!
μανικάκος
30 Σεπτεμβρίου, 2010 11:10 μμ
πασοκοπουλο….
δεξια φτερουγα του λαος…
apatris nuxteris, oi nuxterides den exoune patrida
30 Σεπτεμβρίου, 2010 11:12 μμ
👿
μανικάκος
30 Σεπτεμβρίου, 2010 11:13 μμ
δε πα’να σκουζεις…
nolongersafe
30 Σεπτεμβρίου, 2010 11:55 μμ
Ανακεφαλαιώνω:
1. επανάσταση δεν γίνεται τον Σεπτέμβρη. Μόνο τον Αύγουστο που είναι παχιές οι μύγες. Γνωστά αυτά.
2. επανάσταση δεν μπορείς να κάνεις όταν είσαι όμορφη και περιποιημένη. Πρέπει να είσαι κακάσχημη με τρίχες στα πόδια, αμπέχωνο και άρβυλα, σαν τις φεμινίστριες της δεκαετίας του 70 που ως γνωστόν έκαναν μια σειρά επαναστάσεις παγκοσμίως. Και όλες πετυχημένες. Αντίθετα όσες περιοποιήθηκαν τον εαυτό τους δεν μπήκαν ποτέ στον παράδεισ….. εεε, στην επανάσταση ήθελα να πω. Ιν φακτ, μόνο κακάσχημες γυναίκες έκαναν επανάσταση. Που δεν πρόσεχαν το ντύσιμο τους και ντύνονταν με τσουβάλια. Έτσι καταρρέει ο καπιταλισμός!!!
3. δεν μπορεί να κάνεις επανάσταση άμα σου αρέσει ο Βόγλης, τα τακούνια και οι αδερφές Μπρόγιερ. Μόνο με την Μελίνα Μερκούρη και τα φλατ μπορεί να προχωρήσει ο σοσιαλισμός. Για τους πιο μερακλήδες και πιο σοσιαλιστές και με τον Κατσιφάρα και με πράσινα σταράκια. όσοι δεν πετάξουν τα τακούνια και τα κουστούμια τους άμεσσα, κερδίζουν κατευθείαν ελευθέρας για το ανώτερο στάδιο του σοσιαλισμού.
4. κάθε φορά που το κράτος θα δολοφονεί έναν διαδηλωτή, πρέπει υποχρεωτικά να κάνουμε μνημόσυνο στους τρεις νεκρούς συναδέλφους μας στην Μαρφίν και να καταδικάζουμε την βία από όπου και αν προέρχεται. όποιος δεν το κάνει είναι προβοκάτορας.
5. η δεκαετία του 6ο δεν οδήγησε πουθενά. Όλοι το λένε αυτό. Και ο Μπάμπης ο Σουγιάς, και ο Κώστας ο Τεμάχιος. Όλοι το λένε. Πουθενά, χάσιμο χρόνο, νουλ, ζέρο!
Εκτός από: νίκη των βιετκόγκ κατά των ΗΠΑ, πτώση της κυβέρνησης Ντεγκώλ, απελευθέρωση δεκάδων αποικιών, κατοχύρωση των δικαιωματων των μαύρων στις ΗΠΑ, 114 στην Ελλάδα και Πολυτεχνείο λίγο αργότερα, πτώση των δικτατοριών σε όλη την Ευρώπη, εμφάνιση κινημάτων όπως το γυναικείο το οικολογικό κλπ
Καληνύχτα σας και χαμογελάτε!!!
μανικάκος
30 Σεπτεμβρίου, 2010 11:58 μμ
αει καλα…
Narrator
1 Οκτωβρίου, 2010 12:05 πμ
loophole
1 Οκτωβρίου, 2010 12:01 πμ
Επίσης στο Εκουαδόρ γίνεται χαμός ε.. δείτε εδω:
http://tvxs.gr/news/%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%82/%CE%B1%CF%80%CF%8C%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B1-%CF%80%CF%81%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B9%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BD%CF%8C
και εδώ (φαντάζομαι θα ενημερωθεί περισσότερο όσο περνάει η ώρα:
http://www.thepressproject.gr/theme.php?id=1770
loophole
1 Οκτωβρίου, 2010 12:03 πμ
http://www.enet.gr/?i=news.el.kosmos&id=208669
nolongersafe
1 Οκτωβρίου, 2010 12:06 πμ
όσες φοράνε τσουβάλια και γαλότσες να τρέξουν αμέσως για βοήθεια. Θα τους δουν οι χουντικοί και θα τρομάξουν. 🙂
Προτείνω σε ένδειξη διαμαρτυρίας να τουφεκίσουμε και κανά δυό καλοντυμένες που με «τις πραξεις και τις παραλείψεις τους», τα μανώ και τα κραγιόν τους, καθώς και τα ιμπεριαλιστικά τακούνια τους, έφεραν πιο κοντά την χούντα!!!
(δεν είναι για γέλια, το ξέρω! αλλά δεν αντέχω άλλη καϊλα στους ΣΧΣ όταν έξω γίνεται ο κακός χαμός! Τέλος οριστικά για μένα. Αν οι κουβέντα παιρνει αστεία τροπή θα απέχω)
loophole
1 Οκτωβρίου, 2010 12:09 πμ
Μην κάνεις μεγάλες δηλώσεις.. καλή και η καΐλα καμιά φορά, καλό να ξέρουμε και τι γίνεται γύρω μας.
loophole
1 Οκτωβρίου, 2010 12:15 πμ
Αντιγράφω και τα link από τα σχόλια της ζακού στο press project να υπάρχουν κι εδώ:
http://www.reuters.com/news/video/story?videoId=163758268&videoChannel=1
http://bambuser.com/channel/susanamorg/broadcast/1054662
http://www.telesurtv.net/noticias/canal/senalenvivo.php
Narrator
1 Οκτωβρίου, 2010 12:16 πμ
βρε loopy δεν το ξέρεις ότι η όποια αποτυχία της επανάστασης οφείλεται στη μεταμεσονύχτια καζούρα των ΣΧΣ; που ζεις πια;
nolongersafe
1 Οκτωβρίου, 2010 12:06 πμ
όσες φοράνε τσουβάλια και γαλότσες να τρέξουν αμέσως για βοήθεια. Θα τους δουν οι χουντικοί και θα τρομάξουν. 🙂
Προτείνω σε ένδειξη διαμαρτυρίας να τουφεκίσουμε και κανά δυό καλοντυμένες που με «τις πραξεις και τις παραλείψεις τους», τα μανώ και τα κραγιόν τους, καθώς και τα ιμπεριαλιστικά τακούνια τους, έφεραν πιο κοντά την χούντα!!!
(δεν είναι για γέλια, το ξέρω! αλλά δεν αντέχω άλλη καϊλα στους ΣΧΣ όταν έξω γίνεται ο κακός χαμός! Τέλος οριστικά για μένα. αν η κουβέντα παιρνει αστεία τροπή θα απέχω)
apatris nuxteris, oi nuxterides den exoune patrida
1 Οκτωβρίου, 2010 12:07 πμ
xmmm, anoikses diafora themata, nolong,
kai twra pas kai gia…upno!
tespa, prin paw ki egw, 2 enstaseis-erwtiseis sxetika me to diafwtistiko sxolio sou.
1. oute avgousto, oute septemvri. thumasai to magiko xrismo tou…barman! OKTWVRI! oktwvrio tha ginei i epanastasi.
2.poios einai o mpampis o..sougias (xmmm) ki avtos o kwstas pou les
(sovara twra, to thema gia ta kinimata sta 60s ana ton kosmo kai ti epidraseis eixan einai tromera endiaferon, alla kai terastio thema. ennoeitai oti isxuoun osa les, egw tha eixa na sumplirwsw kai kapoies leptomereioules akoma stis epidraseis avtes akoma. alla oxi twra, einai arga. ekpliktiko thema gia suzitisi pantws…)