αλιεύει η Κροτ από εδώ
Πηγή: Του Πέτρου Παπακωνσταντίνου – «Επίκαιρα»
Οι πρόσφατες εμπειρίες από την Ουκρανία, τη Βενεζουέλα και τις χώρες της λεγόμενης «αραβικής άνοιξης» μαρτυρούν πως ό,τι λάμπει δεν είναι πάντα χρυσός…
Ακόμη κι αν δεν το γνωρίζαμε από την Ιστορία, η άνοδος των κινημάτων διαμαρτυρίας σε διεθνές επίπεδο κατά την τελευταία τριετία μάς δίδαξε ότι οι μαζικές διαδηλώσεις μπορεί να είναι φορείς εντελώς διαφορετικών κοινωνικών και πολιτικών μηνυμάτων. Από μόνο του το γεγονός ότι οι διαδηλωτές φορούν μάσκες, φτιάχνουν οδοφράγματα και υποφέρουν από πραγματικά προβλήματα δεν σημαίνει αυτόματα ότι αγωνίζονται για τη δημοκρατία και την κοινωνική δικαιοσύνη». Με αυτές τις εύστοχες διατυπώσεις ξεκινούσε ο αρθρογράφος της βρετανικής εφημερίδας Guardian Σέιμας Μάιλν την ανάλυσή του για τις εν εξελίξει ταραχές στη Βενεζουέλα στο φύλλο της 9ης Απριλίου. Ωστόσο, οι διαπιστώσεις του θίγουν ένα γενικότερο ζήτημα καίριας σημασίας, που υπερβαίνει κατά πολύ τα τεκταινόμενα στη συγκεκριμένη χώρα.
Στα τέλη της δεκαετίας του ’80 – αρχές της δεκαετίας του ’90 η διεθνής Αριστερά, σε όλες τις εκφάνσεις της, υπέστη το σοκ μιας τριπλής κατάρρευσης: αποσάθρωση του ιστορικού κομουνιστικού κινήματος με τη διάλυση της ΕΣΣΔ, εκφυλισμός της σοσιαλδημοκρατίας σε σοσιαλφιλελευθερισμό, στο πρότυπο των Μπλερ και Σρέντερ, και εγκατάλειψη του τριτοκοσμικού σοσιαλισμού, με ορόσημο την επιλογή του καπιταλιστικού δρόμου από την Κίνα του Ντενγκ Σιαοπίνγκ. Αναζητώντας τις αιτίες του εκφυλισμού και της ήττας, πολλοί ενοχοποίησαν αυτό που πολιτογραφήθηκε ως η «πολιτική αυταπάτη» της ιστορικής Αριστεράς είτε στη σταλινική είτε στη σοσιαλδημοκρατική είτε στην τριτοκοσμική της έκφραση: τη μονόπλευρη εστίαση στην κατάληψη της εξουσίας ως πανάκεια για την αντιμετώπιση του κοινωνικού προβλήματος.
Στη θέση αυτής της παράδοσης ήρθε ο «σοσιαλισμός από τα κάτω» να γίνει το σύνθημα της ημέρας. Όπως το συμπιεσμένο ελατήριο που απελευθερώνεται για να πάει από τη μια άκρη στην άλλη, έτσι και σημαντικό τμήμα της διεθνούς Αριστεράς αντικατέστησε την «πολιτική αυταπάτη» με την κοινωνική. Μυθοποιώντας τα ριζοσπαστικά κινήματα εναντίον της νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης και των πολιτικών λιτότητας τύπου Σιάτλ, Πόρτο Αλέγκρε, «Αγανακτισμένων» και Occupy Wall Street, σημαντικοί αριστεροί διανοητές (Χόλογουεϊ, Νέγκρι, Χαρντ κ.ά.) έριξαν το σύνθημα «να αλλάξουμε τον κόσμο χωρίς να πάρουμε την εξουσία», όπως τιτλοφορείται και ένα σχετικό βιβλίο που έγινε διεθνώς best seller. Μια νοοτροπία που ανάγει την πολιτική αδυναμία της Αριστεράς σε αρετή και με την οποία ασφαλώς θα σκάνε στα γέλια οι -οτιδήποτε άλλο εκτός από αιθεροβάμονες- σοβαροί ιδεολογικοί εκπρόσωποι του καπιταλισμού. Όπως, π.χ., ο συγγραφέας και αρθρογράφος των New York Times Τόμας Φρίντμαν, ο οποίος ήδη το 1999 περιέγραφε με αφοπλιστική ειλικρίνεια την αντίληψή του για το «θαυμαστό καινούριο κόσμο» της παγκοσμιοποίησης: «Το αόρατο χέρι της Αγοράς δεν θα λειτουργήσει ποτέ χωρίς την ορατή γροθιά. Τα Μακ Ντόναλντ’ς δεν θα ευημερούν χωρίς τη Μακ Ντόνελ Ντάγκλας, που κατασκευάζει τα F-15. Η κρυμμένη γροθιά που εγγυάται ένα διεθνές περιβάλλον για την τεχνολογία της Κοιλάδας της Σιλικόνης, ονομάζεται στρατός, ναυτικό, αεροπορία και πεζοναύτες των ΗΠΑ».
Η μεγαλύτερη μεταπολεμική κρίση του διεθνούς καπιταλισμού, που ξεκίνησε το 2008, έθεσε σε δεινή δοκιμασία την απολίτικη εξιδανίκευση των «κινημάτων από τα κάτω» και την αφελή πεποίθηση στη δυνατότητά τους «να αλλάξουν τον κόσμο» έτσι, χωρίς πρόγραμμα – και χωρίς να πάρουν την εξουσία. Η κρίση προκάλεσε όντως παλίρροια κινημάτων διαμαρτυρίας, με μια μαζικότητα κι έναν αυθορμητισμό που είχαμε δεκαετίες να δούμε, ιδίως στους αδύναμους κρίκους του παγκόσμιου συστήματος. Ωστόσο, τα κινήματα τύπου «Αγανακτισμένων» στις αναπτυγμένες χώρες της Δύσης -Ελλάδα, Ισπανία, αλλά και Βρετανία, Αμερική κ.α- σύντομα ξεθύμαναν, καθώς δεν ήταν έτοιμα να αντιμετωπίσουν τη θηριώδη δύναμη των κατασταλτικών και ιδεολογικών μηχανισμών του συστήματος. Ακόμη περισσότερο διδακτικές ήταν οι εξελίξεις στις χώρες όπου η σύγκρουση πήρε πιο «άγριες», αιματηρές μορφές, στο όριο του εμφυλίου πολέμου.
«Αραβική άνοιξη»
Οι χώρες της λεγόμενης «αραβικής άνοιξης» (Τυνησία, Αίγυπτος Λιβύη, Υεμένη, Συρία) συγκλονίστηκαν από ένα κύμα μαζι κών, αρχικά ειρηνικών και πάντως δίκαιων εξεγέρσεων εναντίον διεφθαρμένων απολυταρχικών καθεστώτων, που είχαν προδώσει εδώ και πολύ καιρό τους εθνικοαπελευθερωτικούς πόθους των λαών τους, υποτασσόμενες στις ΗΠΑ και τους συμμάχους τους. Στις δύο χώρες που έδωσαν το γενικό σύνθημα, την Τυνησία και την Αίγυπτο, συμμετείχαν τόσο η μορφωμένη μεσαία τάξη των πόλεων όσο και τα εργατικά – «πληβειακά» στρώματα του πληθυσμού. Η Αριστερά στις διάφορες εκφράσεις της (Νασερικοί, σοσιαλιστές, κομουνιστές, ριζοσπάστες) βρέθηκε εξαρχής στην πρώτη γραμμή, σε αντίθεση με τους Αδελφούς Μουσουλμάνους που μπήκαν στο κίνημα μόνο όταν άρχισε να φαίνεται ότι οι αρμοί του παλιού καθεστώτος έτριζαν επικίνδυνα.
Ωστόσο, το καθεστώς κατάφερε να διασωθεί θυσιάζοντας το γηραιό ηγέτη του εν είδει αποδιοπομπαίου τράγου. Η πολιτική αδυναμία της Αριστεράς είχε ως αποτέλεσμα να εγκλωβιστεί η δύσκολη μεταβατική περίοδος στο ίδιο δίπολο που σφράγισε και την προηγούμενη εποχή – στρατός ή ισλαμιστές. Στην περίπτωση της Αιγύπτου η δικτατορία του στρατηγού Σίσι είναι πολύ πιο τυραννική από εκείνη του Χόσνι Μουμπάρακ, έχοντας, μάλιστα, εξασφαλίσει την ανοχή μεγάλης μερίδας της Αριστεράς που είδε το στρατό ως το λιγότερο κακό σε σύγκριση με τους ισλαμιστές.
Ουκρανία και Βενεζουέλα
Στην περίπτωση της Ουκρανίας, η εξέγερση του Μάίντάν στο Κίεβο ξεκίνησε από μια δίκαιη -όπως αναγνώρισε και ο Βλ. Πούτιν- διαμαρτυρία κυρίως των εύπορων και μορφωμένων μεσοστρωμάτων απέναντι στην κλεπτοκρατία του Γιανουκόβιτς. Ωστόσο, η εξέγερση βρισκόταν ευθύς εξαρχής κάτω από την ηγεμονία των αντιδραστικών πολιτικών δυνάμεων, της Ουάσινγκτον και του Βερολίνου, που «απήγαγαν» με τον πιο προκλητικό τρόπο την υπόθεση των διαδηλωτών, μη διστάζοντας να νομιμοποιήσουν και να προσφέρουν στήριξη ακόμη και στα πιο ακραία έως και φιλοναζιστικά στοιχεία. Αντίστοιχα έπραξε η Ρωσία, με την «απαγωγή» των επίσης δίκαιων αντιδράσεων μεγάλων τμημάτων του ρωσόφωνου (κυρίως του εργατικού) πληθυσμού της Κριμαίας και της Ανατολικής Ουκρανίας, που ανησυχούν βάσιμα ότι θα υποστούν στο εξής το διπλό ζυγό της κοινωνικής και της εθνικής καταπίεσης από το νέο κλεπτοκρατικό και αμερικανόδουλο μαζί καθεστώς του Κιέβου.
Εκεί όπου οι διαδηλώσεις πήραν ξεκάθαρα χαρακτηριστικά αντεπαναστατικής «εξέγερσης των πλουσίων» ήταν στη Βενεζουέλα. Όχι ότι δεν υπήρχαν και εδώ πραγματικά προβλήματα, τα οποία τροφοδοτούσαν τη δυσαρέσκεια πολλών και την οργή αρκετών – πληθωρισμός, εγκληματικότητα, ανεπάρκεια αγαθών, ακόμη και διαφθορά στελεχών του κρατικού μηχανισμού. Ωστόσο, οι διαδηλωτές που επιζητούν την ανατροπή του διαδόχου του Τσάβες, Νικολάς Μαδούρο -κατά κανόνα λευκοί, από τα προάστια των πλουσίων-, δύσκολα μπορούν να χαρακτηριστούν «μαχητές της Δημοκρατίας» που αντιμετωπίζουν, τάχα, ένα τυραννικό καθεστώς. Η διχασμένη αντιπολίτευση της Βενεζουέλας έχει χάσει τις δεκαοκτώ από τις δεκαεννέα εκλογικές αναμετρήσεις που έδωσε με τους «Τσαβίστας» μέσα σε δεκαέξι χρόνια. Αναθάρρησε λίγο στις πρώτες προεδρικές εκλογές μετά το θάνατο του Τσάβες, όταν ο λιγότερο χαρισματικός Μαδούρο κέρδισε με διαφορά μόλις 1,5%, αλλά είδε τις ελπίδες της να εξαερώνονται το Δεκέμβριο, όταν οι «Τσαβίστας» επικράτησαν σε πανεθνική κλίμακα με διαφορά 10 ποσοστιαίων μονάδων.
Αδυνατώντας να κερδίσουν στις κάλπες, οι ηγέτες της αντιπολίτευσης και οι Αμερικανοί σύμβουλοι τους έβαλαν μπροστά το σχέδιο της αποσταθεροποίησης – ουσιαστικά ενός ολιγαρχικού πραξικοπήματος με «εξεγερσιακό» μανδύα, κατά το πρότυπο των χρηματοδοτούμενων από τη CIA ταραχών εναντίον του Μοσαντέκ στο Ιράν, το 1953, και των διαδηλώσεων κατσαρόλας κατά του Αλιέντε στη Χιλή, είκοσι χρόνια αργότερα. Όπως αναφέρουν πολλά ρεπορτάζ που είδαν το φως της δημοσιότητας στο δυτικό Τύπο, από τους τριάντα εννέα (μέχρι σήμερα) νεκρούς των ταραχών, η μεγάλη πλειονότητα σκοτώθηκε από ακτιβιστές της αντιπολίτευσης, συμπεριλαμβανομένων οκτώ ανδρών των δυνάμεων ασφαλείας. Άλλωστε, είναι πασίγνωστο ότι ορισμένοι από τους πλέον προβεβλημένους ηγέτες της αντιπολίτευσης είχαν υποστηρίξει ανοιχτά το αποτυχημένο στρατιωτικό πραξικόπημα εναντίον του Τσάβες το 2002.
Αφήνουμε το υστερόγραφο σε έναν τοπικό ακτιβιστή των «Τσαβίστας» από την εργατογειτονιά του Καράκας «23 Γενάρη», τον Ανακάουνα Μαρίν: «Ιστορικά, οι διαδηλώσεις αποτελούν μια μορφή πάλης των φτωχών για τη βελτίωση των συνθηκών ζωής τους. Εδώ όμως είναι οι πλούσιοι που διαδηλώνουν, ενώ οι φτωχοί δουλεύουν».
Shortlink http://wp.me/p1pa1c-jAc
simon
19 Απριλίου, 2014 9:18 πμ
«…κατάρρευσης: αποσάθρωση του ιστορικού κομουνιστικού κινήματος με τη διάλυση της ΕΣΣΔ…» !!!
Τι λες ρε ανίδεε πράχτορα της αντίδρασης Παπακωνσταντίνου; Διάβασε και λίγο Μαϊλη! «Ανατροπή» ήταν και «αντεπανάσταση»! 😀
kleovis
19 Απριλίου, 2014 9:30 πμ
Reblogged this on Αέναη κίνηση.
cronopiusa
19 Απριλίου, 2014 9:44 πμ
Macondo ( Mariposas Amarillas )
kseeath
3 Μαΐου, 2014 2:58 μμ
Οι φασίστες δολοφονούν στην Οδησσό.
Αλληλεγγύη στην αντιφασιστική αριστερά της ν/α Ουκρανίας.
Andrew Brazhevsky.Αθάνατος!
und das heißt: SYRIZA
4 Μαΐου, 2014 11:58 πμ
Δεν διαβάζεις Αυγιανή φίλε:
http://leninreloaded.blogspot.gr/2014/05/blog-post_4.html?showComment=1399189937191
Συριζαυγίτης
5 Μαΐου, 2014 10:50 πμ
Ο «φιλόσοφος» υποστηρικτής της «αριστεράς»
Σλαβόι (Να)ζίζεκ
Τι μπορεί να μάθει η Ευρώπη απ’ την Ουκρανία
Οι Αριστεροί βιάζονται να πατρονάρουν τους Ουκρανούς διαδηλωτές
In These Times
αναδημοσίευση στο Huffington Post με τίτλο «Είναι άξια της Ουκρανίας η Ευρώπη;»
Καθώς πλησιάζουν οι εκλογές για το ευρωκοινοβούλιο που είναι προγραμματισμένες για το τέλος του Μάη, πρέπει να κρατήσουμε στο νου μας τα πρόσφατα γεγονότα στην Ουκρανία. Οι διαδηλώσεις που ανέτρεψαν στο τέλος τον πρωθυπουργό Γιανουκόβιτς και τη συμμορία του στα τέλη του Φλεβάρη πυροδοτήθηκαν από την απόφαση της κυβέρνησης να δώσει προτεραιότητα στις καλές σχέσεις με τη Ρωσία αντί για την εφικτή της ενσωμάτωση στην ΕΕ.
Όπως ήταν προβλέψιμο, πολλοί αριστεροί αντέδρασαν στις ειδήσεις για τις μαζικές διαδηλώσεις, πατρονάρωντας τους φτωχούς Ουκρανούς: «Τι ψευδαισθήσεις που έχουν όταν συνεχίζουν να εξιδανικεύουν την Ευρώπη και δεν μπορούν να δουν ότι είναι σε παρακμή! Δεν καταλαβαίνουν ότι αν μπει στην ΕΕ η Ουκρανία θα γίνει οικονομική αποικία της Δυτικής Ευρώπης όπως είναι σήμερα η Ελλάδα.»
Αυτό που αγνοούν αυτοί οι αριστεροί όμως είναι ότι οι Ουκρανοί δεν είναι καθόλου τυφλοί για την πραγματικότητα της ΕΕ. Ξέρουν πολύ καλά τα προβλήματά της και τις ανισότητές της. Το μήνυμά τους ήταν απλώς ότι η δική τους κατάσταση ήταν πολύ χειρότερη. Τα προβλήματα της Ευρώπης –η οικονομική της αστάθεια, η αδήριτη ανεργία της — εξακολουθούν να είναι προβλήματα των πλούσιων. Θυμηθείτε ότι παρά την τραγική μοίρα της Ελλάδας, οι Αφρικάνοι μετανάστες σπεύδουν εκεί ακόμα μαζικά, πυροδοτώντας την οργή των δεξιών πατριωτών.
Πολύ σημαντικότερο ερώτημα είναι: Τι αντιπροσωπεύει η «Ευρώπη» στην οποία αναφέρονται οι Ουκρανοί διαδηλωτές; […] Δεν είναι οι Ουκρανοί που πρέπει να μάθουν απ’ την Ευρώπη, αλλά η ίδια η Ευρώπη που πρέπει να μάθει να ενωματώνει το όνειρο που κινητοποίησε τους διαδηλωτές της Μαϊντάν.
http://leninreloaded.blogspot.gr/2014/05/blog-post_9388.html
simon1roi
5 Μαΐου, 2014 10:59 πμ
Όχι, δεν είναι βροχή, φτύσιμο είναι, αλλά ποιός να το καταλάβει; 🙂 Στυλοβάτες των ακροδεξιών ΚΑΙ με το ήθος τους πλέον…
http://www.enikos.gr/stathis/232537,Gia_enan_fovo_ki_ena_ginati.html
simon1roi
5 Μαΐου, 2014 11:35 πμ
Ο αντ’ αυτού του επικεφαλής του καταστήματος, που σήμερα αυτοαποκαλείται «Κ»ΚΕ σε συνέντευξη στον ALPHA!
Αν κάποιος βρει τις λέξεις «Σαμαράς», «Βενιζέλος», «ακροδεξιά κυβέρνηση» ή κακό λόγο γι’ αυτούς κερδίζει χρυσούν ωρολόγιον! 😀
Όποιος βρει ύβρεις κατά πάσης άλλης αριστεράς ή του Τσίπρα δεν κερδίζει τίποτε! Όχι να τα ‘κονομήσουμε και με ευκολάκια! 😀 😀
http://www.ertopen.com/eidiseis/item/19916-o-dhmhtrhs-koytsoympas-ston-alpha#.U2dJPoF_szg
Συριζαυγίτης
5 Μαΐου, 2014 11:42 πμ
Αν κάποιος βρει ίχνος επαφής με το περιβάλλον στα σχόλια σου να το πει στη NASA…
Και καλά, ο Στάθης έχει υπογράψει συμβόλαιο παροχής προεκλογικών υπηρεσιών στο απόκομμα, εσύ; Απλός πασόκος; 😉
simon1roi
5 Μαΐου, 2014 12:10 μμ
Βρήκες την απάντηση, φασιστάκο, ή ακόμη ψάχνεις; 😀
simon1roi
5 Μαΐου, 2014 12:29 μμ
Εσύ, φασιστάκο, παίρνεις τίποτε ή είσαι εθελοντής; 😀
BandieraRossa
5 Μαΐου, 2014 3:48 μμ
Να μας πει ο συριζαίος γελωτοποιός ποια θα έπρεπε να είναι η αντιμετώπιση στο δίπολο φιλελευθερισμός-σοσιαλδημοκρατία, τους δύο πυλώνες του καπιταλισμού. 🙂
Εκτός αν ο συγκεκριμένος γελωτοποιός νομίζει ακόμα ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ριζοσπαστικός και αριστερός.
Das mnimonium
5 Μαΐου, 2014 4:40 μμ
Αυτά είναι ξύλινη γλώσσα. Nα μας πεις για «μερκελισμό», «μνημονιακή λαίλαπα» και «εθνοπροδότες πολιτικούς» να συνεννοηθούμε!
Το δίλημμα είναι ΝΔ ή ΠΑΡΙΖΑ, αυτά που λες εσύ αφορούν την δευτέρα παρουσία, η ταξική οπτική είναι ξεπερασμένη επειδή οδηγεί σε καταπιεστικό κράτος!
Bobfisher
5 Μαΐου, 2014 8:29 μμ
Κι εδώ πουτσουμπίκοι; Πρόκειται για επιδημία λοιπόν
simon1roi
5 Μαΐου, 2014 8:48 μμ
Το γελοίο του θέματος, Bob, είναι ότι έρχονται εδώ οι εγκάθετοι των ρυπαρότερων ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΩΝ, που έβγαλε ποτέ η Αριστερά, των ‘ξώγαμων του Μπρέζνιεφ,που όταν έβηχε η ΕΣΣΔ τους έπιανε γρίπη εξ αντανακλάσεως, για να μας πουλήσουν …επανάσταση!!! 😀
giorgalis
5 Μαΐου, 2014 8:58 μμ
Δώσατε τα λεφτά σας στις πλαστικές σημαιούλες του ΠΑΣΟΚ και δεν σας έμεινε να αγοράσετε «επανάσταση».
Το απόκομμα σου μπορείς να το υπερασπιστείς ρε «αριστερέ»;
Κανένα τουίτ; Καμία πορδή; Τίποτα;
simon1roi
5 Μαΐου, 2014 9:06 μμ
ΠΑΡΙΖΑ
5 Μαΐου, 2014 9:13 μμ
Εδώ θα είμαστε αριστερούτσικοι, να ξεφτιλίζουμε την «αριστερά» να μαθαίνουν οι νεώτεροι τι ήταν το ΠΑΣΟΚ με το ξεβράκωμα του σημερινού του κακέκτυπου. 😉
ΠΑΡΙΖΑ
5 Μαΐου, 2014 9:04 μμ
Τι εννοείς «γραφειοκράτες» ρε γίγαντα;
Μπορεί κάποιο αστροπελέκι να το κάνει πενηνταράκια;
Μια ζωή με τα κούφια κλισέ πορεύεστε αριστερούτσικοι των σαλονιών…
Για τον Μπρέζνιεφ δεν θα πεις τίποτα;
simon1roi
5 Μαΐου, 2014 9:17 μμ
Να στο κάνω δίφραγκα, Σαμαρικούλη!
Τα αφεντικούλια σας, ντόπια και ξένα, φασιστάκο, πήραν ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ και την έκαναν σφουγγαρόπανο, πριν την παραδώσουν στους Γέλτσιν και στους Πούτιν αυτού του κόσμου! Αυτό είναι το μοναδικό σας επίτευγμα!
Και στην Ελλάδα παρέδωσαν τους επαναστάτες στους ταγματασφαλίτες και τους χίτες, αφού πρώτα ΕΞΑΙΡΕΣΑΝ απ’ τα σφαγεία τους εαυτούς τους!
Βάρκιζα, πάρε να ‘χεις: «Αμνηστεύονται μόνο τα πολιτικά αδικήματα τα τελεσθέντα από τις 3 Δεκεμβρίου 1944 μέχρι της υπογραφής του παρόντος. Εξαιρούνται της αμνηστίας τα συναφή κοινά αδικήματα, κατά της ζωής και της περιουσίας, τα οποία δεν ήσαν απαραιτήτως αναγκαία διά την επιτυχία του πολιτικού αδικήματος. Ξέρεις τί σήμανε αυτός ο όρος φασιστάκο; ότι ΟΛΟΙ, πλην των «ηγετών» πήγανε στις μυλόπετρες!
Κατάλαβες, φασιστάκο;
ΠΑΡΙΖΑ
5 Μαΐου, 2014 9:20 μμ
Άσε τις πορδές και εξήγα τι σημαίνει «γραφειοκράτες» δεκαοχτάχρονε.
Επιστρέφω σε 100 λεπτά, να περιμένω να σου βάλω «κουλούρι» από τώρα;
simon1roi
5 Μαΐου, 2014 10:14 μμ
Να στο κάνω πιο λιανά λοιπόν, κολλητήρι του Βενιζέλου, μπας και καταλάβεις. Γραφειοκράτης είναι αυτός που «σχεδιάζει» (εδώ γελάνε!) μάχες, στις οποίες θα πάνε να σκοτωθούν ΑΛΛΟΙ και αυτός θα βγάλει το κωλαράκι του απ’ έξω. Κι όταν οι σχεδιασμοί του δεν αφήσουν άλλους ζωντανούς, παρά μόνο αυτόν, ούτε αυτοκριτική δεν κάνει. Πιάνει απλώς και στέλνει στο θάνατο αυτούς που πολέμησαν, με την κατηγορία του προδότη. Και περιμένει την πλήρη αποκατάστασή του από τους άλλους «επαναστάτες».
Σου θυμίζουν τίποτε ολα αυτά, Μαϊλοξέφτυλο; ¨Ανοιξες ποτέ κανα βιβλίο ιστορίας ή διαβάζεις μόνο τα κείμενα του βλαμμένου;
Αν παρ’ όλα αυτά δεν κατάλαβες τί είναι γραφειοκράτης, τότε το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σου δώσω το λόγο μου, πως ΕΤΣΙ είναι. 🙂
ΠΑΡΙΖΑ
5 Μαΐου, 2014 10:51 μμ
Ρε απίθανε τύπε διαβάζεις τι γράφεις; Έχεις συναίσθηση της σκέψης σου που δομείτε σταθερά σουρεαλιστικά;
Ρητορικό το ερώτημα…
Απαντάς στα περί «γραφειοκρατίας» το 2015 με αναφορές στο 1945 και ασυναρτησίες.
Αν μπορούσες να καταλάβεις τι πάει να πει «ασυναρτησία» δεν θα μας έπρηζες τ’ αρχίδια με τους «ψευτοκομμουνιστές» του ΚΚΕ που τάχα δεν είναι αληθινοί κομμουνιστές σαν το πρώην οπορτουνιστικό και νυν σοσιαλδημοκρατικό τσίρκο σου!
Καταλαβαίνεις που «στέκεται» η σκέψη σου;
«Το μπουζούκι είναι μπάτσος», αυτό μας λες.
Δεν σου είπε κανείς να μην είσαι ποσαδιστής ή συριζαίος ή νεοδημοκράτης, ότι γουστάρεις να είσαι, αλλά όταν λες πως το συμφέρον του λαού είναι η αστική δημοκρατία του καλού καπιταλισμού και πως η σοσιαλδημοκρατία είναι ο νέος κομμουνισμός, γίνεσαι αυτόματα καραγκιόζης, μεγάλος καραγκιόζης.
Δεν έχω (απολύτως) καμία απαίτηση να καταλάβεις τι σου λέω, τα γράφω για να μην μπαίνει το συντροφάκι σου με ύφος αστέρα του μπαλέτου που μοιράζει αυτόγραφα και λέει πως «μπαχαλεύω». 😉
simon1roi
6 Μαΐου, 2014 9:17 πμ
Αν και υπάρχουν ειδικά σχολεία για την περίπτωσή σου (δες το σοβαρά, βελτιώνουν σημαντικά την αντιληπτική ικανότητα των τροφίμων τους) θα στο λιανίσω ακόμη περισσότερο.
Από το 1945 έως το 2014 η «ηγεσία» σας δεν άλλαξε στο παραμικρό! Ή μάλλον η τελευταία σας «ηγεσία» (εξαιρετικά εύηχος ορισμός για μια δράκα σεχταριστών) έχει μια σημαντική διαφορά με τις προηγούμενες: εκείνες είχαν τουλάχιστον ως αντίπαλο τη δεξιά και ξεκαθάριζαν τους λογαριασμούς τους με τους εσωκομματικούς τους αντιπάλους εν κρυπτώ και παραβύστω. Η τελευταία «ηγεσίỨκάνει μονομέτωπο, ξεδιάντροπο, φανερό αγώνα κατά πάσης άλλης αριστεράς και στηρίζει με τα χίλια την ακροδεξιά! Την ακροδεξιά, φασιστάκο! Τον Βορίδη και τον Άδωνι, φασιστάκο! Που την παινεύουν, φασιστάκο! Και για τους άλλους κάνουν δίκες προθέσεων, φασιστάκο!
Οχυρωμένοι πίσω από τις «ιστορικές ανακαλύψεις» της αφανούς «ηγεσίας» (λέγε με Μαίλογόντικα) αδιαφορούν πλήρως για τη ζωή του λαού, επιλέγοντας την επανάσταση ως μόνο δρόμο για το σοσιαλισμό και μέχρι τότε κρατούν την αναπνοή τους και διεκδικούν ΜΟΝΟΙ τους (!!!) «οπορτουνιστικά αιτήματα» ! Χτυπούν με λύσσα ακροδεξιού κάθε κίνημα, που δεν ελέγχουν, υπερασπίζονται θεσμούς, που τάχα «θέλουν» να καταλύσουν, συκοφαντούν, βρίζουν «με ήθος χρυσαυγίτη κι εκπαίδευση χουλιγκάνου», που λέει κι ο Στάθης, ψεύδονται ασύστολα, καταγγέλουν τους ΠΑΝΤΕΣ και ζητούν απ’ το λαό (αυτοί οι «επαναστάστες»!!!) να τους κάνει ισχυρή … αντιπολίτευση!!! Παγκόσμια πρώτη κι εδώ!
Κατάλαβες, φασιστάκο;
Όσο για τον σύντροφό μου (που δεν ξέρω αν είναι) τη σκέψη του θέλεις τρεις ζωές να την καταλάβεις. Κάνει όμως ένα λάθος: δεν μπαχαλεύεις! Είσαι ένα ακόμη εγκάθετο πιόνι της «ηγεσίας» του «Κ»ΚΕ. Απ’ τα πολλά που έχω δει…
Παπατζής ο 3½
6 Μαΐου, 2014 9:36 πμ
Αυτό σημαίνει «γραφειοκράτες» τελικά, πέστο έτσι να καταλάβουμε!
Πρέπει επιτέλους να μας εξηγήσεις και τι σημαίνει «αριστερά», «αριστερές δυνάμεις» κτλ.
Και να μην το κάνεις όμως δεν αλλάζει κάτι, θα φανταστούμε την απάντηση σου ως το «κουστούμι του κλόουν», αυτό που αποτελείται από διάφορα κομμάτια υφασμάτων, διαφόρων χρωμάτων, ελαφρώς ασυνάρτητο, πλην όμως, χαρούμενο…
Τρεις ζωές να αναλύω την σκέψη και μόλις το καταφέρω θα αρχίσω να αναρωτιέμαι που έχει κρυμμένη ο καπιταλισμός την ευτυχία μου, τουλάχιστον θα κατανοήσω πως για τρεις ζωές ακόμα ο σοσιαλισμός θα είναι ανεπίκαιρος, την τέταρτη όμως, ποιος με πιάνει!
Παπατζής ο 3½
6 Μαΐου, 2014 9:43 πμ
Και κάτι ακόμα ρε «σύντροφε», όταν απευθύνεσαι σε χρυσαυγίτες, τους αποκαλείς «ψευτοφασίστες»;
Ρωτάω επειδή όταν αποκαλείς τους κουκουέδες «ψευτοκομμουνιστές» δεν θεωρείς πως υπονοείται ότι εσύ είσαι ο αληθινός κομμουνιστής και το κόμμα σου το αληθινό κομμουνιστικό.
Πρέπει να λυθεί αυτή η παρεξήγηση για να μην σφαζόμαστε άδικα «μεταξύ» μας και μας καπακώνει ο καπιταλισμός…
simon1roi
6 Μαΐου, 2014 10:08 πμ
Φασιστάκο, δεν απευθύνθηκα σε κανέναν κουκουέ. Απευθύνθηκα και απευθύνομαι στην «ηγεσία» του «¨Κ»ΚΕ και τα πιόνια της, όπως εσύ. Αν κι αυτό δεν μπορείς αν το καταλάβεις, πες μου ότι έκανες λοβοτομή να λήξει το θέμα.
Αλλιώς το Σεπτέμβρη με τον κηδεμόνα σου. 😀
Ξέρεις επίσης καλά ΠΟΙΟΙ παραπέμπουν τον σοσιαλισμό στις καλένδες με την πολιτική τους.
Για τις υπόλοιπες απορίες από ‘δω και πέρα στον Μαϊλη.
giorgalis
6 Μαΐου, 2014 10:31 πμ
Σε ρωτάνε 50 φορές κάτι, και τις 50 απαντάς με αυτά που έχουν καταπέσει προηγουμένως, επιμονή επαγγελματία (τα έχουμε πει από καιρό αυτά…).
Τώρα να σου ζητήσω να επιβεβαιώσεις τον «σοσιαλισμό που έρχεται με τις εκλογές», για εκατοστή φορά, δεν έχει νόημα .
Αυτό που μπορεί να βγάλει το γέλιο της ημέρας όμως, είναι να θεωρητικοποιήσει ο «bob ο σύντροφας» (τον δρόμο προς τον συριζοσοσιαλισμό). 😉
υγ
Είδες τι γατόνι είσαι «σύντροφε» που με τις επικλήσεις σου σε «συντρόφους από όλους τους χώρους» έχεις «συμμάχους» σαν τον bob;
Πιστεύω πως είναι το θυμικό που τον οδηγεί σε «συμμαχία» μαζί σου, δεν πιστεύω να είναι κανένας οπορτουνιστής αριστερούτσικος… 😀
♡ αγαπούλης ♡
6 Μαΐου, 2014 12:29 μμ
Ανέντιμη επίθεση στον υποψήφιο ευρωβολευτή της «αριστεράς» Στυλιανό Κούλογλου.
http://red-traverso.blogspot.gr/2014/05/blog-post_6.html
Ψήφο σε Κρίτωνα – € – Στέλιο για τους ρεαλιστές!
Σε Γλέζο – ✯ – Κατρούγκαλο για τους οραματιστές!
Απόλα έχει ο ☜μπαξές☞
ε! γιαλα-λι ♫ ε! τσαχα-πε ♬ έλα λελούδι του μπαχτσέ! ♫
♡ αγαπούλης ♡
6 Μαΐου, 2014 1:33 μμ
Ευρωβουλευτών της «αντιφασιστικής» «αριστεράς» συνέχεια:
http://leninreloaded.blogspot.gr/2014/05/blog-post_6.html
Τα βίντεο και τα εξώφυλλα είναι άκρως αποκαλυπτικά για τις σχέσεις του «αριστερού» υποψήφιου ευρωβουλευτή με το δημοκρατικό κόμμα της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ
😉
simon1roi
6 Μαΐου, 2014 12:55 μμ
Από το «Jungle Report», με την ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ότι το «Jungle Report» ΔΕΝ είναι ο ρουφιανο-902, ο «Ρ», ο Λένινριλόουντιντ, το «ΕΘΝΟΣ», το «ΒΗΜΑ» ή «ΤΑ ΝΕΑ», άρα είναι ντεφάκτο πράκτορας της αντίδρασης και αντικομμουνιστικό μπλογκ! 🙂
ΣΗΜΕΙΩΣΗ Νο 2: Τα αριθμημένα βίντεο είναι τα συγχαρητήρια των ΜΜΕ, του Άδωνι και του … «Στόχου» στο «Κ»ΚΕ για το βιντεάκι της «Κ»ΝΕ!!!
Στο πρώτο βίντεο μπορείτε να δείτε τις τραγικές αντιφάσεις των τραγικών, άμα δε και ηλιθίων υποκειμένων, που αυτοαποκαλούνται «κομμουνιστές», εν οις και η εθνικοβλαμμένη.
MEGAλες στιγμές!!! 🙂
«ΚΚΕ έχεις πρόβλημα
Το γεγονός ότι το ΚΚΕ επιλέγει σε μια περίοδο ολοκληρωτικής ισοπέδωσης της κοινωνίας να επιτίθεται με μένος στην αντιπολίτευση και όχι στην κυβέρνηση, που στο κάτω-κάτω αυτή είναι ο ισοπεδωτής, μπορεί να το χαρακτηρίσει ή να το αναλύσει κανείς όπως θέλει. Το πιο πιθανό και λογικό ενδεχόμενο είναι το ψάρεμα ψήφων από το εκλογικό σώμα του Σύριζα.
Ως εδώ όλα καλά και δικαιολογημένα, γιατί πιο πολλές είναι οι πιθανότητες να ψηφιστεί από μετανοημένους συριζαίους παρά από νεοδημοκράτες ή πασόκους (αν υπάρχει ακόμα αυτό το είδος). Άρα καλά κάνει και αφήνει στην άκρη τη συγκυβέρνηση και επικεντρώνει τα πυρά του κατά εκείνου του κόμματος από όπου μπορεί να αντλήσει τα περισσότερα εκλογικά οφέλη. Άλλωστε, αποτελεί ίδιον του κοινοβουλευτισμού τα κόμματα να ενδιαφέρονται πρώτα για τον εαυτό τους και ύστερα για το τι συμβαίνει γύρω τους.
Πέραν αυτού, όμως, δεν φαίνεται καθόλου πρόθυμο να χαραμίσει κάποια σκέψη για τους καινούριους(;) φίλους και συμπαθούντες που απέκτησε. Εξηγούμαι:
Όταν μεγαλοεφοπλιστές και οι μεγαλοεργολάβοι (η «πλουτοκρατία» με άλλα λόγια) σε προβάλλουν πρόθυμα, συντονισμένα και με επαινετικά λόγια μέσα από τα ιδιόκτητα κανάλια τους, όταν σου δίνει εύσημα η κυβέρνηση και μάλιστα μέσω του ακροδεξιού και αντικομμουνιστή υπουργού της Άδωνη Γεωργιάδη, όταν σε χειροκροτούν μέχρι και οι δηλωμένοι χουντικοί και νυν αβανταδόροι των νεοναζί, όταν συμβαίνουν όλα αυτά και εσύ φέρεις παράλληλα και τον βαρύ τίτλο του κομμουνιστή, τότε σίγουρα κάτι δεν πάει καλά. Κοντολογίς, έχεις πρόβλημα. Και όταν μάλιστα, αντί να προβληματίζεσαι γι αυτό, εσύ συμπανηγυρίζεις με δαύτους, τότε δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν: Ή είσαι ηλίθιος και δεν παίρνεις χαμπάρι τι σου γίνεται, ή είσαι απλά βαλτός.
Εγώ προσωπικά ποτέ δεν πίστευα ότι το ΚΚΕ είναι ηλίθιο. Και όταν λέω «ΚΚΕ» δεν εννοώ φυσικά τα ενδεχομένως πολλά καλοπροαίρετα μέλη, στελέχη και υποστηρικτές του, αλλά τον κεντρικό πυρήνα της ιουράσιας ηγεσίας του και τον στενό της παρατρεχάμενο κύκλο.
Ούτε είναι, λοιπόν, ηλίθιο το ΚΚΕ -το νέο ΚΚΕ πιο σωστά, γιατί με το ιστορικό ΚΚΕ των ανταρτών δεν έχει καμία σχέση- ούτε οι προαναφερθέντες φίλοι και συμπαθούντες του είναι καινούριοι. Όλοι αυτοί, οι πλουτοκράτες όπως αόριστα πάντα τους αποκαλεί, ήταν πάντα στον πλευρό του με όλα τους τα επικοινωνιακά μέσα. Όπως αυτοί άλλωστε είναι πάντα και στο πλευρό οποιουδήποτε παίζει συγκεκριμένο διασπαστικό ρόλο που ωφελεί τα συμφέροντά τους ή, αλλιώς, που ωφελεί την εκάστοτε κυβέρνηση που τα εξυπηρετεί.
Από που να αρχίσει κανείς και που να τελειώσει… Από το μποϊκοτάρισμα δεκάδων κοινωνικών κινητοποιήσεων, τις ξεχωριστές πριβέ πορείες του τύπου «γρήγορα να περνάμε και να φεύγουμε» ή για εκείνο τον τραγικό ρόλο πεζοδρομιακής σεκιούριτι της βουλής που είχε αναλάβει μιαν ημέρα; Αυτό όμως που ποτέ δεν θα ξεχάσω, και που ήταν το σημείο σταθμός για να μου γίνει ξεκάθαρο το μέγεθος του προβλήματος που έχει το ΚΚΕ, ήταν το 2008, στις μέρες της εξέγερσης για τη δολοφονία του Γρηγορόπουλου. Τότε το Κόμμα, καθημερινά, ολημερνίς κι οληνυκτίς φιλοξενούμενο στα κανάλια των φίλιων εχθρών «πλουτοκρατών», εξαπέλυε μια χυδαία εκστρατεία συνειδητής κατασυκοφάντησης κατά ολόκληρου εκείνου του κινήματος, εφευρίσκοντας μέχρι και «σωματέμπορους και νταβατζήδες» που εμπλέκονταν σ’ αυτό. Μερικές μόνο από εκείνες τις megάλες και πανελλαδικής εμβέλειας στιγμές του Κόμματος, στο βίντεο που ακολουθεί:
1) https://www.youtube.com/watch?v=x6tW07OLOJk#t=31
2) http://4.bp.blogspot.com/-orQmErVOATc/U2Y039hrcDI/AAAAAAAB-uo/US_U3qSj-H0/s1600/%CE%B1%CE%B4%CE%BA%CE%BA%CE%B5.JPG
3) http://3.bp.blogspot.com/-kJaOZXSl-ww/U2ZIb1Qy1II/AAAAAAAACTQ/THd2n7ZeERc/s1600/kke-stoxos.jpg
simon1roi
6 Μαΐου, 2014 1:03 μμ
Παρακαλώ να εγκριθεί το σχόλιο γρήγορα ! Μιλάμε για απόλυτο ξεβράκωμα και πολύ γέλιο! 😀 😀
simon1roi
7 Μαΐου, 2014 11:29 πμ
1) Ο «Γ.Γ.» του νέου ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΥ «Κ»ΚΕ στον ΑΝΤ1 (ο αντ’ αυτού του πραγματικού «ηγέτη») ερωτάται από τον Παπαδάκη πώς πιστεύει το «Κ»ΚΕ ότι θα φτάσουμε σε αλλαγή του κοινωνικού συστήματος. Όποιος στην απάντηση του Κουτσούμπα βρεί τη λέξη «επανάσταση» κερδίζει χρυσούν ωρολόγιον! Όποιος βρει πόσες φορές είπε τη λέξη «εκλογές» δεν κερδίζει τίποτε! Όχι να κονομήσουμε με ευκολάκια! 😀 Μίλησε και για «κινήματα», αλλά προφανώς όχι σαν το κίνημα του Δεκέμβρη των «σωματέμπορων και νταβατζήδων» του «κοινού ποινικού δικαίου»!!!!!
2) Τί άλλο είπε αυτός ο απίθανος τσαρλατάνος; Ότι και στα ψηφοδέλτια του «Κ»ΚΕ έχουν ανθρώπους που προέρχονται από τη ΝΔ (!!!), το Πα»σο»κ (!!!), τον Σύριζα, αλλά αυτοί, αδερφέ μου, είναι «νερό για λειτουργιά», όπως λέμε στο τόπο μου, όχι όπως οι άλλοι που συμμετέχουν στα άλλα ψηφοδέλτια!!!!!!!!!!!!!!!!
Θα μιλούσαμε για πολύ γέλιο, αν δεν επρόκειτο για την ταφή στο μνήμα του σεχταρισμού (όχι του Μελκιάδες Εστράδα, αλλά) ενός ιστορικού κόμματος, από το οποίο οι περισσότεροι «καταγόμαστε»…
οικοδομικό υλικό
7 Μαΐου, 2014 12:02 μμ
«Γελάει ο κόσμος…»
Πολλοί άνθρωποι προερχόμενοι από την ΝΔ το ΠΑΣΟΚ και τον ΣΥΡΙΖΑ κατεβαίνουν υποψήφιοι με το ΚΚΕ στις εκλογές, έχουν μιλήσει και στον 902 όπως πχ η συγκεκριμένη:
http://www.902.gr/eidisi/ekloges-mais-2014/42907/syzitisi-me-tin-anastasia-panagiotara-ypopsifia-eyrovoyleyti
Ακου τι λέει και τι λένε μπας και πάρεις χαμπάρι τι σημαίνει ενότητα ποιων απέναντι σε ποιους και τι.
Φυσικά την «λεπτομέρεια» πως στο ΚΚΕ δεν πάει κάποιος για καρέκλες και δεν πάνε σκύλοι του συστήματος με τους μηχανισμούς τους, όπως είναι το 99% αυτών που πάνε στην «αριστερά», δεν χρειάζεται να στην θυμίσω.
υγ. Δώσε χαιρετίσματα στον Λούκι στην Ντόλυ και στους αδελφούς Ντάλτον
LAGARTSAS-A
7 Μαΐου, 2014 7:55 μμ
Χαχαχα
ρε τι ναι τουτος;! Κομ-μουνι-στης να ουμε!
Το τι παπαρες, το τι μαλακιες αμολαει ο ανθρωπας δε λεγεται. Αν ειναι αυτος κομμουνιστης τοτε εγω ειμαι ελεφαντας.
Απο που να αρχισει και που να τελειωσει κανεις. Για τας ευρωπας; τα αστικα κοινοβουλια; τις εκλογες; τις λαϊκες συμμαχιες; τις ανατροπες; τις εξουσιες; τις αντιπροσωπευτικες δημοκρατιες; τα ξεσκεπασματα που γινονται απο τα μεσα ντε (ευρωπαϊκο κοινοβουλιο των ολιγαρχιων, εθνικο ολιγαρχικο αστικο κοινοβουλιο) και οχι απο τα εξω… Χαμενος κοπος.
Ποια επαναστα και ποιος καπιταλισμος!Μα τοσο βουδια ειναι αυτοι που τον ακολουθουν. Αλλά τι λεω! Το αφιονισμενο κοπαδι δεν ακολουθει το γκουτσουμπα, μα το κομα, τη στρουγκα, γιατι ιενα ειν του κομα, του μαντρι, με τους μπροσταρηδες και τους καθοδηγηταδες του, τρομαρα τους.
Δε μπιστευω να εισαι ενας απ αυτους giorgalis;!
Ρε συ, σε ειχα για ξυπνιο. Τι να λεμε τωρα! οταν μπλεκει κανεις με τα σκατα γινεται κοπρια.
Δεν εχεις παρει χαμπαρι τι γινεται γυρω σου, με ολη αυτη τη δυστυχια, το ζοφο και την τυραννια. Ζεις στο γκοσμο της κοματικης βλακειας. Ξεκολλα κακομοιρη. Ασε το τρολλαρισμα και κανε κατι καλυτερο που να πιανει τοπο. Αρχιζεις να μου θυμιζεις pagal και παγκαλο που εχουν ψυχωση με το συριζα. Το προβλημα ρε συ δεν ειναι ο συριζα, ειναι ο καπιταλισμος και η ολιγαρχικη τυραννια. Ο συριζα ειναι ενα αστικο κομμα, οπως και το κκε. Η εξεγερση και η επακολουθη επανασταση που θα τα ανατρεψει ολα, καπιταλες, εξουσιες, και κουτουλου για μια κοινωνια της ισοτητας, της ζωης και της ελευθερισα δε φαινεται στον οριζοντα. Τι μένει;! Το μη χειρον. Αμα καταλαβες, καταλαβες. Μη δαγκωνεις αλλο την ουρα σου, γελοιοποιεισαι. Ετερον ουδεν.
LAGARTSAS-A
7 Μαΐου, 2014 8:05 μμ
…της ζωης και της ελευθεριας… κακε δαιμονα.
giorgalis
7 Μαΐου, 2014 8:50 μμ
«Τι μένει;! Το μη χειρον»
Το μη χείρον βόειο μένει, το ‘χεις ακουστά; 😀
simon1roi
7 Μαΐου, 2014 12:11 μμ
Ο Καρτερός εντοπίζει κι άλλες ακροβασίες (άλλη λέξη για τις μαλακίες…) του εν λόγω Κουτσούμπα.
Από την «Αυγή», με την ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ότι η «Αυγή» ΔΕΝ είναι ο ρουφιανο-902, ο “Ρ”, ο Λένινριλόουντιντ, το “ΕΘΝΟΣ”, το “ΒΗΜΑ” ή “ΤΑ ΝΕΑ”, άρα είναι ντεφάκτο πράκτορας της αντίδρασης και αντικομμουνιστική εφημερίδα! 🙂
«Η ΚΡΥΦΗ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ
Του Θ. ΚΑΡΤΕΡΟΥ*
Μέχρι πριν λίγο καιρό ο Τσίπρας ήταν για τον Κουτσούμπα τετράποδο -σκυλάκι του καναπέ. Με τη συνέντευξη του Γενικού Γραμματέα στον Άλφα αναβαθμίστηκε προς δόξαν του πολιτικού πολιτισμού σε δίποδο – αστό πολιτικό, μιμητή του Γιωργάκη, κωλοτούμπα και ακροβάτη. Το τελευταίο μάλιστα, το οποίο ειπώθηκε με σημειολογικό χαμόγελο, δεν πιστοποιεί μόνο την ευφυΐα του συνεντευξιαζόμενου, αλλά και το θάρρος του να μην λέει όχι στο χιούμορ, όταν αυτό φυσικά δεν έρχεται σε αντίθεση με τις βασικές αρχές του.
Υπήρξαν όπως είναι φυσικό ενθουσιώδη χειροκροτήματα για την έκρηξη αυτή ευφυΐας και χιούμορ, από το γνωστό σύμπλεγμα ΜΜΕ και κέντρων προπαγάνδας, το οποίο για κάποιο περίεργο λόγο δεν δέχεται τον Τσίπρα, ούτε ως ακροβάτη, ούτε καν ως αστό. Τέλος πάντων. Το θέμα είναι ότι μέσα στον ενθουσιασμό θάφτηκαν ορισμένα άλλα σημαντικά στοιχεία της συνέντευξης. Όπως εκείνο με το οποίο ο Κουτσούμπας ε π έ κ ρ ι ν ε την πολιτική του Χ α ρ ί λ α ο υ και της ηγεσίας του ΚΚΕ απέναντι στο ΠΑΣΟΚ στις αρχές της δεκαετίες του ογδόντα.
Επέκρινε -και λίγα λέμε. Διότι μας είπε ότι η τότε ηγεσία πρότεινε συνεργασία και καλλιεργούσε αυταπάτες, ενώ ήξερε ότι το ΠΑΣΟΚ δεν πρόκειται να κάνει όσα λέει. Και μας είπε επίσης ότι η θέση του ΚΚΕ τότε ήταν ότι: Λυδία λίθος για τη στάση μας απέναντι στο ΠΑΣΟΚ είναι η στάση του απέναντι στο ΚΚΕ. Κι έτσι φόρτωσε στον Χαρίλαο ότι περίπου συνειδητά έριξε το ΚΚΕ στο λάθος -αφού ήξερε τι εστί ΠΑΣΟΚ. Και για να στηρίξει αυτή την ανοησία, που στηρίζει υποτίθεται τη σημερινή ανοσία στις αυταπάτες, δ ι έ π ρ α ξ ε και μια τσάτρα-πάτρα α κ ρ ο β α σ ί α.
Διότι το ΚΚΕ στο ενδέκατο συνέδριό του δεν έλεγε φυσικά αυτό που σήμερα λέει ο αρχηγός του ότι έλεγε . Έλεγε επί λέξει: Λυδία λίθος για τη στάση του ΠΑΣΟΚ απέναντι στην πραγματική αλλαγή είναι η στάση του απέναντι στο ΚΚΕ. Συγκρίνετε αυτή τη θέση με τη θέση που εμφάνισε στη θέση της ο Κουτσούμπας και βγάλτε συμπέρασμα. Ή δεν έχει μελετήσει αρκετά τα κομματικά ντοκουμέντα, ή έχει κρυφό καημό με τις ακροβασίες -και μάλιστα εις βάρος του κόμματός του.
Άρα, ή διάβασμα και πάλι διάβασμα, σύντροφε. Ή εντονότερη επαναστατική γυμναστική, αν η ακροβασία είναι η κρυφή σου αγάπη…».
ταξικό ναυάγιο
7 Μαΐου, 2014 12:19 μμ
Δώσε ρέστα «αριστερέ»
Δώσε μπας και βρει άλλοθι για τις επιλογές του κανένα βλήμα χωρίς ταξική συνείδηση, κανένας αριστερούτσικος του ηθικού καπιταλισμού που δεν γουστάρει να κουβαλά διαβατήριο στα ταξιδάκια του στας ευρώπας…
Καρπερός Κουκούτσης
7 Μαΐου, 2014 12:22 μμ
Να γράψει ο Καρτερός για τον giorgalis που σε είπε τετράποδο (ή μήπως δίποδο, ιδού η απορία) rantanplan…
simon1roi
7 Μαΐου, 2014 12:38 μμ
Φασιστάκο, η μοναδική σου πλέον ικανότητα είναι αυτή, η μονταζιέρα! Άϊντε με το καλό και συντάκτης στο «Στόχο». Οδεύεις πλησίστιος προς αυτόν.
mitera
7 Μαΐου, 2014 2:04 μμ
Και για να μην αρχίσουμε να παρερμηνεύουμε και την λέξη φασίστας.
Αυτοί είναι οι φασίστες.
Αυτό είναι ο φασισμός.
http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BF%CE%B9-%CE%BD%CE%B5%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%AF-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B1-%CE%B2%CE%AF%CE%B1%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B4%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%86%CF%8C%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CF%84%CE%AF%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AC%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B7-%CF%86%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%AC-%CE%BC%CF%80%CE%AE%CE%BA%CE%B5
BandieraRossa
7 Μαΐου, 2014 3:52 μμ
Εμείς το ξέρουμε μητέρα. Ο γνωστός γελωτοποιός και απροκάλυπτος ξεφτύλας όμως πετάει αβασάνιστα τον συγκεκριμένο χαρακτηρισμό.
Εγώ δε θα τον πω φασίστα, γιατί δεν είναι, αλλά το κόμμα του είναι ο μπάτλερ του ΣΕΒ και των ευεργετών εφοπλιστών. Αυτό το ξέρει και παρ’ όλ’ αυτά συνεχίζει τη στήριξή του. 🙂
simon1roi
7 Μαΐου, 2014 8:09 μμ
Mitera, αυτός είναι ο απροκάλυπτος φασισμός. Υπάρχουν πολλών ειδών κρυφοί φασισμοί και φασίστες. Αν, ας πούμε, είσαι μέλος ενός αριστερού κόμματος ή αναρχικού κινήματος, αλλά στο σπίτι σου σπας στο ξύλο τη γυναίκα σου και τα παιδιά σου, είσαι φασίστας. Απλώς δεν το λες παραόξω.
Επίσης, όταν λες «τι Παπάγος, τι Πλαστήρας» και εννοείς την ακροδεξιά ΝΔ και τον Σύριζα ή την Ανταρσύα ή δεν ξέρω ‘γω τι άλλο και συκοφαντείς, κάνεις δίκες προθέσεων ΠΡΙΝ δεις την εξέλιξη, επειδή κάηκες παλιότερα στο χυλό, βρίζεις με ήθος και ύφος χρυσαυγίτη κλπ, κλπ., είσαι επίσης φασίστας ή τουλάχιστον δρας φασιστικά.
Ξέρεις πολύ καλά τί είναι φασισμός, αλλά δεν ξέρω πόσο αριστεροί είναι αυτοί, με τους οποίους θέλεις ν΄ ανεβείς στο δέντρο, όταν βρίζουν, όχι τον Μιχαλολιάκο, αλλά τον Τσίπρα «τσογλάν μπόϊ, κωλοτούμπα, αριβίστα, ακροβάτη» κλπ, κλπ και ξεχνούν εντελώς τους Σαμαροβενιζέλους. Ειδικά, όταν κ ά π ο ι ο ι απ’ αυτούς δεν έχουν καμιά αναστολή να συναγελάζονται και να «κόβονται» στα γέλια με τον Μπαλτάκο, τον γνωστό Μπαλτάκο, συνομιλητή και δυνάμει σύμμαχο του Κασιδιάρη, πράγμα για το οποίο ο ανωτέρω «κομμουνιστής», κατά την άποψή σου, και ο κατωτέρω παρατρεχάμενός του ΔΕΝ έβγαλαν φύσα.
Ταύτα τα ολίγα.
Και μη νομίζεις πως δεν καταλαβαίνω τί τροπή πήρε αυτή η «συζήτηση» με τον γιοργαλή, όχι ασφαλώς με πρόκληση από ‘μένα.
simon1roi
7 Μαΐου, 2014 8:28 μμ
Mitera, δες λίγο κι αυτό και πες μου τί είναι αυτό που αρχικά λέει το σποτ. «Τα κόμματα που είναι υπέρ της ΕΕ (εμφανίζονται στο σποτ ΚΑΤΑ σειρά (!) ΝΔ, Σύριζα, Πα»σο»κ (Ελιά), Ποτάμι, Ανεξ. Έλληνες) μας υποσχέθηκαν παράδεισο, αλλά μας ΕΦΕΡΑΝ στην κόλαση…» !!! Δηλαδή, και ο Σύριζα μας έφερε στην κόλαση!!!
Πες μου λίγο πάλι τί είναι φασισμός…
giorgalis
7 Μαΐου, 2014 8:52 μμ
Έχεις τερματίσει το βλακόμετρο, τέρμα!
Πες με και φασίστα και ανάγωγο και κάφρο και ναβουχονοδοβοροσορα και ότι θες…
simon1roi
7 Μαΐου, 2014 8:58 μμ
Κανονικά πρέπει ν’ αποσύρω κάθε χαρακτηρισμό, που σου απέδωσα. Για τον απλούστατο λόγο ότι είσαι απλώς άρρωστος… Πνευματικά άρρωστος…
giorgalis
7 Μαΐου, 2014 9:08 μμ
Είναι δεδομένο πως έχεις τερματίσει το βλακόμετρο κι εδώ πρέπει να κάνω την αυτοκριτική μου (να χαρεί κι ο «bob ο σύντροφας») για τον λόγο ότι «συζητώ» τόσο καιρό μαζί σου (πράγμα που σημαίνει πως δεν μπορεί να είμαι και πολύ εξυπνότερος).
Το σποτ μιλά για την ΕΕ που καθορίζει τι θα κάνουν τα κόμματα είτε είναι οι ΑΝΕΛ είτε η «ένωση κεντρώων» είτε ο «giorgalis/LAGARTSAS-A-συμμαχία». Το σποτ «τσουβαλοποιεί» τους υποστηρικτές της ΕΕ ακριβώς επειδή η ΕΕ είναι ένα τσουβάλι που έχει μέσα γάτες για τους λαούς. Το επόμενο σου επιχείρημα θα μπορούσε να είναι «την Χ.Α. την δοκιμάσαμε και την κατηγορούμε;», η απάντηση είναι πως αυτό που εκπροσωπεί είναι δοκιμασμένο και αυτό ισχύει για όλους και για τη ΝΔ και για τΑ ΠΑΣΟΚ κτλ.
Στην κόλαση μας έφερε η ΕΕ και αυτοί που την έχουν μονόδρομο σύμφωνα με το σποτ!
Θα απαντήσεις και γι αυτό ανταπαντώ με το σποτάκι της ΚΝΕ…
demonio
7 Μαΐου, 2014 10:56 μμ
γκριζα και κιτρινη διαφημιση. Ευγε.
οσο για το μωρο (ολα τα μωρα στην πιστα), ξερεις εχει κι αλλες ερμηνειες το σποτ απο αυτην που θελεις να δωσεις εσυ.
Οσο για το ΚΚΕ, αν το δεις σαν μια σχολη απο την δικη σου μερια, θα πρεπει να σε πιανει απελπισια βρε giorgali: βγαζει στελεχη της διαπλοκης συνεχως απο τον Ανδρουλακη και την Δαμανακη, μεχρι την μιση ηγεσια του συριζα και το ναρ, βγαζει συμβουλους του Σαμαρα, στηνει τηλεοπτικους και ραδιοφωνικους σταθμους για τους παραπολιτικους φασιστες, κλπ κλπ. Με δυο λογια δηλαδη απο ποιοτικο ελεγχο (με βαση τα δικα σου λεγομενα παντα) δεν θα περνουσαν ουτε τα μισα … προιοντα του. Τι μεγαλειωδες business plan ειναι αυτο ρε παιδι μου;
Κι οταν αυτη η γραμμη που με τοσο παθος υπερασπιζεσαι εδω κριθει απο καποιο επομενο συνεδρειο ως καταστροφικη και βαθια αντικομμουνιστικη στην ουσια της (γιατι δεν υπαρχει περιπτωση να μην γινει αυτο και μαλιστα συντομα) κι εσυ ως βασιλικοτερος του βασιλια δεις να σε πετανε εξω με τις κλωτσιες παρεα με τον σ.Κουτσουμπα, την Λιανα και ολον αυτον τον συρφετο που νεμεται το κομμα αυτη την περιοδο, να σε δω τι θα κανεις. Διοτι οταν εχεις φτασει στο σημειο να εκφραζεσαι ετσι οπως εκφραζεσαι θεωρωντας πως διαφημιζεις το κομμα σου εδω μεσα, δηλαδη δημοσια, εχεις ενστερνιστει την νοοτροπια του τραμπουκου, εχεις γινει ιδιος με την χειροτερη μορφη αυτου που θεωρεις οτι πολεμας.
giorgalis
7 Μαΐου, 2014 11:12 μμ
Αυτά που γράφεις για το ΚΚΕ φαντάζομαι πως περνούν τον δικό σου «ποιοτικό έλεγχο» (ως γραφόμενα) αλλά ούτε για αστείο τον αντίστοιχο δικό μου…
Για παράδειγμα θα μπορούσα να πω πως το κόμμα είχε κάνει «άνοιγμα» και μπήκε μέσα η σάρα και η μαρά η οποία τελικά ΒΓΗΚΕ (και να αναρωτηθώ αν κάποιοι επιθυμούν να ξαναμπεί η αποδεδειγμένα σάρα και μάρα).
Τραμπούκος είμαι επειδή απάντησα στο «μανιφέστο του πασόκου» του ΓΓ με ειρωνεία ή επειδή «χειροκροτώ» (ως ευγενική φύση που είμαι) τα ρεσιτάλ ανοησίας του κάθε κολλημένου;
demonio
7 Μαΐου, 2014 11:43 μμ
αν ο καθε πασοκος σε μετατρεπει σε τραμπουκο (οπως λεμε φταινε οι γυναικες που τις χτυπουν ή τις βιαζουν οι αντρες) δεν κανεις για κομμουνιστης giorgali μου.
giorgalis
8 Μαΐου, 2014 12:27 πμ
Μην το λες έτσι εύκολα το «τραμπούκος», καλύτερα να το έχεις «δουλέψει» πρώτα μέσα σου.
Το μπλογκ είναι αντιΚΚΕ φωλιά (δεν κάνω παράπονο ως γεγονός το αναφέρω).
Γράφονται από σχολιαστές (σαν τον simon πχ) τέρατα για το ΚΚΕ που θεωρούνται αυτονόητες αλήθειες από πολλούς (σαν εσένα πχ) μέχρι και απολύτως φαιδρά (σαν του «bob του σύντροφα») του στυλ «η Βόρεια Κορέα εκτελεί αντιφρονούντες με όλμους (!) και το ίδιο θα κάνει κι ο Κουτσούμπας» (σε ελεύθερη μετάφραση).
Ο LAGARTSAS έκανε συγκεκριμένη αναφορά σε μένα και δεν τον αντιμετώπισα καθόλου τραμπούκικα, ενώ ο simon πραγματικά έχει ξεφύγει (είναι μνημειώδης η ερμηνεία του τηλ. σποτ που κάνει).
Εύκολα λοιπόν μοιάζει «τραμπούκος» αυτός που αποκρούει τα «αυτονόητα» με την ένταση που το κάνω.
DrAluca
8 Μαΐου, 2014 12:44 μμ
«Το μπλογκ είναι αντιΚΚΕ φωλιά (δεν κάνω παράπονο ως γεγονός το αναφέρω).»
Σε ασχημα μαγαζα κυκλοφορας «συντροφε»…. Συνεχισε τον αγωνα σου, και ισως καποτε δουμε το φως το αληθινο…
Συγνωμη που δεν ειμαστε ριλοουντιντ. Θα μεγαλωσουμε και μεις και θα μαθουμε…
Χαμογελατε…
demonio
8 Μαΐου, 2014 1:13 πμ
παντα φταινε οι αλλοι ! Σου το ξαναλεω λοιπον για να το εμπεδωσεις: αν η συμπεριφορα σου τοσο πολυ καθοριζεται (και αρα ελεγχεται) απο τους τυχαιους αλλους δεν κανεις για κομμουνιστης, διοτι δεν εισαι σε θεση να διατηρησεις εναν αξιοπρεπες επιπεδο.
giorgalis
8 Μαΐου, 2014 12:57 μμ
dr
Εξήγησα γιατί είναι, δεν είναι κατηγορία είναι εκτίμηση, δεν αφορά την «γραμμή» του μπλογκ αλλά πάρα πολλούς σχολιαστές και δεν κάνω κανένα αγώνα και ούτε με νοιάζει ποιος θα δει και αν θα δει οποιοδήποτε φως.
simon
Δεν πρόκειται να μπω στον δρόμο του αντικομμουνισμού που βαδίζεις, να ψάχνω δηλαδή 100 εκατομμύρια λόγους να μην είμαι ΚΚΕ και να είμαι υπέρ της βελτίωσης του σημερινού συστήματος. Ακόμα δεν έχεις καταλάβει πως ο φανατισμός μου δεν είναι υπέρ του ΚΚΕ αλλά κατά του καρκίνου που μας -όχι όλους προφανώς- τρώει.
Για κάποιους σαν σένα έχει δηλώσει ο Παύλος Τσίμας «έφυγα από το ΚΚΕ αλλά δεν ξέπεσα στον αντικομμουνισμό»
DrAluca
8 Μαΐου, 2014 1:02 μμ
Οχι μαν. Δεν ειναι εκτιμηση, ειναι γεγονος (κατ εσε). Ενα γεγονος (κατ εσε) το οποιο ομως δεν φαινεται να σε απασχολει για το «σε τι μερη συχναζεις», αλλα επανειλλημενα το χαρακτηριζεις αντιΚΚΕ ειτε εμμεσα ειτε αμμεσα.
Η φραση «Το μπλογκ είναι αντιΚΚΕ φωλιά» αφορα στο ΜΠΛΟΓΚ, και οχι στους «παρα πολλους σχολιαστες«.
Κοινως, λιγη (ελαχιστη) τσιπα, δεν θα εβλαπτε, οταν τσουβαλιαζεις τοσο κοσμο…
Χαμογελατε…
giorgalis
8 Μαΐου, 2014 1:15 μμ
«Εκτιμώ πως είναι γεγονός», λοιπόν.
Είπα από που βγάζω το συμπέρασμα για την αντιΚΚΕ στάση και ονομάτισα και μερικούς σχολιαστές, δεν θυμάμαι ποτέ να το έχω ξαναπεί αυτό για τους σχολιαστές του μπλογκ, ξεκαθάρισα πως δεν είναι «γραμμή» η αντικουκουεδίλα αλλά στάση πολλών σχολιαστών.
μανικακος
8 Μαΐου, 2014 4:23 μμ
τι το κακό δλδ έχει η «αντικουκουεδίλα»;
giorgalis
8 Μαΐου, 2014 4:48 μμ
Δικό σου πρόβλημα είναι η αντικουκουεδίλα, όχι δικό μου.
Εγώ απαντώ σε αυτούς που κλαψουρίζουν πως είμαι κακό παιδί.
demonio
8 Μαΐου, 2014 10:09 μμ
ρε giorgali γραφεις:
«Ακόμα δεν έχεις καταλάβει πως ο φανατισμός μου δεν είναι υπέρ του ΚΚΕ αλλά κατά του καρκίνου που μας -όχι όλους προφανώς- τρώει.»
Απο αυτην σου την θεση προκυπτει πως πυροβολεις οποιον τσουβαλιαζεις στην κατηγορια «καρκινο», ενω απο την αλλη λες πως δεν εισαι υπερ του ΚΚΕ, αρα δεν ταυτιζεσαι με το οποιο οραμα εχει το ΚΚΕ.
Δηλαδη μας λες πως δεν εισαι υπερ του σοσιαλισμου κλπ. Αρα δηλαδη πυροβολεις μοναχα, δηλ. καταστρεφεις τον καρκινο οπως να’ναι, παιρνεις ενα μαχαιρι απο την κουζινα και κοβεις γενικως κι οτι κατσει, δεν πα να κοψεις και κατιτι παραπανω, δεν πα να προκαλεσεις αιμοραγια κλπ κλπ. Ή πυροβολεις τον ογκο μ’ενα ντουφεκι…
Ωραια μεγαλε !
giorgalis
9 Μαΐου, 2014 12:15 πμ
demonio
Αν ήταν ανώνυμο δεν θα απαντούσα αλλά επειδή ξέρω πως δεν συνηθίζεις να τρολάρεις θα προσπαθήσω να σου πω γιατί κατάλαβες λάθος.
Υπάρχει μόνο μία εναλλακτική του συστήματος, άρα όταν είμαι κατά του συστήματος είμαι υπέρ της εναλλακτικής που είναι ο σοσιαλισμός. Πρέπει να έχεις καταλάβει πως είμαι αρκετά στενόμυαλος ώστε να μην θεωρώ εναλακτική του καπιταλισμού τον Βουδισμό ή κάτι παρόμοιο. Φανατικά υπέρ του σοσιαλισμού δεν είμαι, θα ήμουν αν θεωρούσα πως απλά θα τρώω πιλάφια και θα με χαϊδεύουν όμορφες μελαχροινές πράγμα που δεν το πιστεύω. Φανατικά κατά του σημερινού συστήματος είμαι, πράγμα που σε κάνει να βλέπεις έναν φανατικό που λανθασμένα αντιλαμβάνεσαι ως φανατικό υπέρ του ΚΚΕ.
Ο λόγος που κάνεις λάθος είναι μάλλον επειδή θεωρείς πως ο ΣΥΡΙΖΑ είναι κι αυτός με τον σοσιαλισμό και άρα εγώ που χτυπάω ένα κόμμα (που είναι με το σοσιαλισμό) και στηρίζω ένα άλλο κόμμα (που επίσης είναι με τον σοσιαλισμό) γίνομαι απλά ένας φανατικός του ενός κόμματος.
Όμως εγώ θεωρώ τον ΣΥΡΙΖΑ έναν επίδοξο διαχειριστή του συστήματος που κοροϊδεύει κατάμουτρα την κατάντια μας και παίζει με τον πόνο και την ζωή μας παριστάνοντας την ριζοσπαστική αριστερά που «σώζει»…
demonio
9 Μαΐου, 2014 1:42 πμ
giorgali, αν κατσεις να σκεφτεις αυτα που εγραψες στα δυο αυτα σχολια σου, τα οποια στην ουσια συμπυκνωνουν και ολη την παρουσα τακτικη του κκε, θα καταλαβεις γιατι τσαντιζομαστε διαφοροι εδω μεσα με το υφος σου. Δεν θελεις ακριβως τα πιλαφια και τις γκομενες ή υποπτευεσαι πως αυτες δεν θα σου κατσουν αλλα δεν γουσταρεις να βρει κανενας αλλος να τις προσεγγισει (γιατι τις θεωρεις ιδιοκτησια σου εξ ορισμου) και αρα κανεις οτι ειναι δυνατον να του κλεισεις τον δρομο (αδιαφορωντας για το αν τα πιλαφια σαπιζουν και οι φουκαριαρες οι γκομενες μαραζωνουν) χρησιμοποιοντας τις χειροτερες μεθοδους. Μια κλασσικη σκηση ζηλοτυπιας δηλαδη, ενα εγκλημα παθους.
Εχεις οραμα; Περιεγραψε μας το, κανε μας να το θελουμε κι εμεις. Ο συριζα τι νομιζεις οτι κανει; Περιγραφει κατι που στα ματια του κοσμου μοιαζει πιο ωραιο απ’αυτο που ζει τωρα. Μπορεις εσυ να ζωγραφισεις κατι καλυτερο; Καν’το. Ο κοσμος περναει δυσκολα, δεν μπορει να’χει και σενα πανω απο το κεφαλι του να τον βριζεις πατοκορφα βγαζοντας τ’απωθημενα σου. Δεν ειμαστε μαζωχες ρε αδελφε.
giorgalis
9 Μαΐου, 2014 11:57 πμ
Τα πιλάφια και οι γκόμενες αφορούν τους θρησκόληπτους και τους διαρκώς «αυταπατούμενους» μικροαστούς και όχι κάποιον που έχει πολύ διαφορετική κοσμοαντίληψη από τους προηγούμενους.
Αν θέλεις στόχο πάρε την έξοδο από την ΕΕ την διαγραφή του χρέους την κοινωνικοποίηση των μονοπωλίων, μέχρι τότε γίνε λαϊκή αντιπολίτευση και βάζε τους εμπόδια παντού, άνοιξε τα μάτια για να δεις το προφανές πως άλλος δρόμος δεν υπάρχει.
Αν θέλεις όραμα σκέψου πως μισό αιώνα πριν οι σοσιαλιστικές χώρες είχαν 0% ανεργία, 0% άστεγους, 1 μήνα άδεια για όλους, συντάξεις πολύ νωρίτερα, υπηρεσίες υγείας για όλους, παιδεία όλων των επιπέδων προσβάσιμη για όλους και διάφορα άλλα. Δεν ξέρω αν θέλεις να σου θυμίσω τι γίνεται σε όλο τον κόσμο, στην Ευρώπη, στην Ελλάδα σήμερα, να πούμε για τα σχεδόν 2 εκατομμύρια άνεργους (όχι 1.5) γι αυτούς που δουλεύουν απλήρωτοι, για τις συνθήκες γαλέρας και τα ανύπαρκτα εργασιακά δικαιώματα, για την πείνα και τον μεγάλης έκτασης υποσιτισμό, για τις οικογένειες που ζούνε μαζί και παρακαλάνε να πεθάνει ο παππούς για να έχουν χώρο και παρακαλάνε να μην πεθάνει ο παππούς και χαθεί η σύνταξη, θα μπορούσα να γράφω μέχρι αύριο…
Εσύ και οι ομοϊδεάτες σου μπορεί να έχετε -να προσποιείστε- άγνοια για τα βασικά του σοσιαλισμού αφού θεωρείτε -έτσι λέτε στον λαό- σοσιαλισμό την «υγιή» επιχειρηματικότητα που αναπτύσσεται εντός τις ένωσης των τραπεζιτών των πολυεθνικών και των εφοπλιστών, μπορεί να αντιλαμβάνεστε τον σοσιαλισμό ακριβώς όπως το κόμμα πρότυπο σας, δλδ ευκαιρία για κονόμες και «λαϊκό καπιταλισμό», αλλά αυτό αφορά εσάς και το όραμα που προβάλετε στην κοινωνία.
Εσείς κι εμείς λοιπόν, ανήκουμε σε άλλους κόσμους, βλέπουμε διαφορετικές πραγματικότητες και παρότι ο λαός ακολουθεί εσάς σε ποσοστό 90% (ως πράσινους μπλε και ροζ κόκκους) τα συμφέροντα του είναι με εμάς.
Αν τυχών δεν καταλαβαίνεις τίποτα από τα παραπάνω, τουλάχιστον κατάλαβε πως δεν μας ενώνει κάτι πέρα από την αντίθεση στον φυλετικό ρατσισμό (επειδή τον άλλο ρατσισμό τον υπηρετείτε πιστά) και διάφορες άλλες αντιλήψεις τις κοινωνικής ζωής, αυτά που μας χωρίζουν όμως είναι χαώδη.
http://fadomduck2.blogspot.gr/2014/05/blog-post_9.html
simon1roi
8 Μαΐου, 2014 8:03 πμ
Η απύθμενη φανατίλα σου (αυτή είναι η αρρώστια σου) αναστέλλει και τις -όποιες- δυνατότητες»ανάγνωσης» και «κατανόησης κειμένων» έχεις. Ακόμη κι ο 85χρονος πατέρας μου, που μεγάλωσε με «αρχηγούς τον Βοροσίλοφ, Τιμοσένκο και τον Στάλιν» έχει καλύτερη κρίση. Εσύ επιλέγεις άρρωστη και τυφλή υποταγή στα κελεύσματα και της επιλογές της «ηγεσίας».
Μέχρι το επόμενο συνέδριο, φυσικά, όπως λέει και το demonio. Σ’ ένα μόνο διαφωνώ μαζί του: μπορεί ο Κουτσούμπας, η εθνικοβλαμένη και όλος ο άλλος συρφετός να πεταχτεί έξω από την επόμενη «ηγεσία», ΕΣΥ θα μείνεις οικειοθελώς, υποστηρίζοντάς την με την ίδια φανατίλα. Άλλωστε αυτό δεν έκανες και μέχρι σήμερα;
Καλύτερο πιόνι από ‘σένα δε θα μπορούσε να βρει καμιά ηγεσία…
klimt
8 Μαΐου, 2014 12:34 μμ
Κοίτα…και συγνώμη κιόλας….αλλά επειδή «παρακολουθώ» πολύ καιρό το site, η αλήθεια
αν και πικρή είναι πως για κάποιον μη αντιΚΚΕ είναι πολύ εύκολο να συμπεράνει ποιος είναι φανατίλας, και αυτός είσαι εσύ και οι περισσότεροι σε αυτό το μπλοκ. Δικαίωμα σας και δικαίωμα από τη στιγμή που είναι ανοιχτός ο σχολιασμός να καταθέτει ο καθείς την άποψη του. Πάντως το μαύρο άσπρο και τούμπαλιν δε γίνεται. Καλός ο παραγωγικός διάλογος αλλά όταν πετάς σκατά μην περιμένεις τριαντάφυλλα που μάλλον τριαντάφυλλα λαμβάνετε.
Ευχαριστώ και συγνώμη δε θα ξανα μανά διατυπωσω άποψη
simon
8 Μαΐου, 2014 3:58 μμ
Κοίτα…και συγγνώμη κιόλας…, αλλά «έτσι είναι αν έτσι νομίζετε», άλλως «ου με πείσεις κάν με πείσης».
Καλό μεσημέρι.
Кроткая
8 Μαΐου, 2014 1:34 μμ
βαρεθηκα να παιρνω νοτιφεκσια για σχολια σε αυτο το ποστ!
DrAluca
8 Μαΐου, 2014 1:53 μμ
Στα παπακια μας! :v
Χαμογελατε…
Кроткая
8 Μαΐου, 2014 1:55 μμ
σταματα να κανεις σχολια μη φας ξυλο ΦΑΠ!
DrAluca
8 Μαΐου, 2014 1:59 μμ
Οτι θελω θα κανω, και ξερεις τι σου λεει το ψαρι μου?
Χαμογελατε…
demonio
8 Μαΐου, 2014 10:12 μμ
ωστε κι εσυ μονο κατηχηση θελεις να κανεις συνροφισσα;;; 🙂
katy
8 Μαΐου, 2014 5:55 μμ
Βόρεια Κορέα γίναμε (επιτέλους)! 😀
http://newpost.gr/post/349776/h-bolta-toy-samara-apo-th-boylh-sto-maksimoy
YΓ. Αγάπες μου, παρακολουθώ μέρες τώρα, από ‘δω πάνω, την πολύ ωραία συζήτησή σας…Θέλω να ξέρετε, πως σας λατρεύω ΟΛΟΥΣ! 😀