Η απάντηση της Κοινότητας Αφγανών στους «Πρωταγωνιστές»
Την δική τους απάντηση στον Σταύρο Θεοδωποταμάκι, (η αλλαγή του ονόματος έγινε ώστε να μην αναφερθούν χαρακτηρισμοί όπως: δήθεν δημοσιογράφος, παιδί του Σιμήτη, αισχρό πλυντήριο νεοναζί-φασιστών-ένστολων δολοφόνων παιδίων, και Ντόρα η Μικρή Εξερευνήτρια για και-καλά απολίτικους) και στην κατάπτυστη στάση του, δίνουν τα άτομα της Κοινότητας Αφγανών Μ&Π στην Ελλάδα.
Υπεύνος διατήρησης των χαρακτηρισμών του Σταύρου σε επίπεδο «δεν θα ξεχάσω ποτέ το αίμα που ξέπλυνες»…. DrAluca… H απαλλοτρίωση έγινε από το blog Ροζ Κάρτα.
—————
–
Η απάντηση της Κοινότητας των Αφγανών στους «Πρωταγωνιστές» του Σταυρού Θεοδωράκη. Τα συγχαρητήρια που δεν δώσαμε ποτέ.
Ως Αφγανοί ίσως καμία φορά είμαστε υπερβολικά ευγενικοί αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κάποιοι μπορούν να εκμεταλλεύονται την «ευγένεια» μας και να την χρησιμοποιούν εναντίον μας.
Μετά την «τραγωδία» του Φαρμακονησίου στις 20/01, με 11 νεκρούς, 8 παιδιά και 3 γυναίκες (πρόσφυγες του πολέμου), ενώ ολόκληρη η κοινότητά μας πενθούσε μαζί με τους διασωθέντες πρόσφυγες για την μεγάλη απώλεια αυτή, ανακοινώθηκε ότι οι διασωθέντες πρόσφυγες ευχαρίστησαν εκείνους (τους λιμενικούς) που ευθύνονται για το έγκλημα.
Εμείς ως κοινότητα, σκοπίμως, αφήσαμε τους ίδιους τους διασωθέντες να απαντήσουν, όπως και έγινε. Όλοι τους οι διασωθέντες πρόσφυγες διέψευσαν κατηγορηματικά και επανειλημμένα, τόσο τις «καταθέσεις» όσο και το «ευχαριστώ» που περίσσευε.
Όσον αφορά, την εκπομπή «πρωταγωνιστές» του Σταυρού Θεοδωράκη και τα ψευδή συγχαρητήρια που θα ήθελαν να ακούσουν ο «δημοσιογράφος» και οι συνεργάτες του, ειδικά μετά την προβολή της εκπομπής, δηλώνουμε προς κάθε κατεύθυνση τα εξής:
Ως κοινότητα των Αφγανών, ο ρόλος μας ήταν (όπως πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις) η διαμεσολάβηση μεταξύ του «δημοσιογράφου» και των προσφύγων. Βοηθήσαμε να γίνει η συνεντεύξη με τους διασωθέντες, διαθέτοντας χώρο του γραφείου μας και διερμηνεία. Οι διασωθέντες πρόσφυγες μέσω εμάς εμπιστευθήκαν το «δημοσιογράφο» και την εκπομπή του και χωρίς τη βοήθεια μας θα ήταν αδύνατον να γίνουν οι συνεντεύξεις αυτές, οι οποίες δεν χρησιμοποιήθηκαν τελικά στην εκπομπή, αλλά αποσπασματικά.
Όμως, η εκπομπή μάς εξέπληξε, όπως και πολλούς άλλους που την παρακολούθησαν, με το τρόπο που παρουσίασε τα γεγονότα του Φαρμακονησιού.Στην ουσία, όχι μόνο ήταν άδικο προς ανθρώπους (πρόσφυγες) που εμπιστευθήκαν το δημοσιογράφο και τους συνεργάτες του, αλλά έφτασε και στο σημείο να κατηγορηθούν οι ίδιοι, «το γιατί δεν έτρεχαν να σώσουν τις γυναίκες και τα παιδιά τους όταν αυτοί πνίγονταν».
Η παρουσίαση των «ψευδών» καταθέσεων (χωρίς αναφορά βέβαια, στις σοβαρές καταγγελίες που τις αμφισβητούν) αντί των μαρτυριών των ίδιων των διασωθέντων, που πάρθηκαν στα γραφεία μας, είναι τουλάχιστον αντί- δεοντολογική από τη πλευρά του δημοσιογράφου, Σ.Θ.
Ως κοινότητα των Αφγανών, παρά τις προσπάθειες του Σταυρού Θεοδωράκη να απαλλάξει τους εμπλεκομένους λιμενικούς από τις ποινικές ευθύνες του εγκλήματος και να τους παρουσιάσει «άγγελους της διάσωσης», θέλουμε να εμπιστευθούμε την ελληνική δικαιοσύνη και θα περιμένουμε με αγωνιία το πόρισμα των δικαστικών αρχών για την «τραγωδία» του Φαρμακονησιού. Οι «πρωταγωνιστές» του Σταύρου Θεοδωράκη θα είχαν σίγουρα πολλά συγχαρητήρια από την πλευρά των λιμενικών- εμείς ακόμα κι αν τα δίναμε, (που στην προκείμενη περίπτωση αποκλείεται), θα είχαν μόνο εκμεταλλευτική χρήση εναντίον μας.
Τέλος, από την πλευρά μας και ειδικά από την πλευρά των διασωθέντων υπάρχει μια σκληρή αλήθεια. Πνιγήκαν 8 παιδιά και 3 γυναίκες άδικα και αβοήθητα και κάποιοι ευθύνονται για αυτό.
Μια αλήθεια που καμία εκπομπή και κανένας δημοσιογράφος δεν μπορεί να κρύψει.
Η αξιοπρέπεια πάνω από όλα!
_
Με εκτίμηση
–
Κοινότητα των Αφγανών Μ&Π στην Ελλάδα
–
–
Ενημερωτικό link: http://wp.me/p1pa1c-jyJ
giorgalis
5 Μαρτίου, 2014 7:18 μμ
Οι φασίστες φοράνε αρβύλες φοράνε και γραβάτες και έχουν και “κόντρες” μεταξύ τους άμα λάχει…
Ενώ οι δικοί μας γραβατοφασίστες κυβερνούν και κάνουν νέα κόμματα, χωρίς να έχουν επίσημα ενωθεί με τους αρβυλοφόρους συντρόφους τους, οι αντίστοιχοι της Ουκρανίας το έχουν κάνει.
Σε συνομιλία της πρώτης αντιπροέδρου της ευρωπαϊκής επιτροπής με τον Εσθονό ΥΠΕΞ (που δημοσίευσε κάποια αντίπαλη μυστική υπηρεσία) έχουμε τον ΥΠΕΞ να λέει πως υπάρχουν ισχυρότατες ενδείξεις πως τους ελεύθερους σκοπευτές που δολοφονούσαν διαδηλωτές, τους είχαν προσλάβει οι “επαναστάτες” και όχι το ρεμάλι που κυβερνούσε μέχρι εκείνη τη στιγμή. Η στελεχάρα της ΕΕ λέει «έκπληκτη»: “να το ερευνήσουμε”…
http://rt.com/news/ashton-maidan-snipers-estonia-946/
Την ίδια ώρα, η σιτιζόμενη από την ΕΕ ψευτοαριστερά της χώρας μας, δημοσιεύει ένα ακόμα αντικομουνιστικό και αντισοβιετικό άρθρο στην Αυγιανή που μιλάει για την “Ουκρανική επανάσταση”.
ΣΥΡΙΖΑ & ΔΗΜΑΡ στηρίζουν την ΕΕ, στηρίζουν αυτούς που στηρίζουν τους ΝΑΖΙ, στηρίζουν τον φασισμό που ζούμε, στηρίζουν τον ιμπεριαλισμό. Η στήριξη τους προς τους μετανάστες είναι λοιπόν υποκριτική ή είναι ηλίθιοι ή και τα δύο. Ακριβώς σαν το φασιστοΜπένι που εδώ είναι αντιχρυσαυγίτης και εκεί φύλαγε το χέρι του φιλελέ φιρερίσκου που διόρισε η πολυχρονεμένη μας ΕΕ πρωθυπουργό.
Η συριζοφυλλάδα “ελευθεροτρυπίδα των συντακτών” τα χώνει στο φασιστολούμπεν απόκομμα του Σ.Θεοδωράκη, αλλά μέχρι εκεί, τα “μεγάλα” κάνουν τζιζ..
giorgalis
5 Μαρτίου, 2014 7:19 μμ
Να και η επίσημη φυλλάδα της «αριστεράς»
http://www.avgi.gr/article/2007339/poia-anoixi-gia-tin-oukrania-
simon
5 Μαρτίου, 2014 7:55 μμ
Συλλυπητήρια για τη μεγάλη σας απώλεια. Να ζήσετε, να τον θυμάστε και να τον αντιγράφετε.
giorgalis
5 Μαρτίου, 2014 8:15 μμ
Ο άνθρωπος έφυγε σε μεγάλη ηλικία και μετά από μεγάλη προσφορά δυστυχώς για τους αστούς και τους ναζι της εποχής του.
Ασφαλώς και θα ζήσουμε και θα τον θυμόμαστε και θα διδασκόμαστε από τα θετικά και τα αρνητικά του.
Το σχόλιο σου είναι συμπληρωματικό στο δικό μου με την έννοια πως ο Στάλιν (όπως και η ΕΕ σήμερα) ΕΝΩΝΕΙ τους αστούς και τους κολαούζους τους (οπορτουνιστές, φασίστες κτλ) ενάντια στην απειλή του σοσιαλισμού-κομμουνισμού που είναι αυτό που φοβάστε (ίσως μαζί με το ενδεχόμενο να σβήσει πρόωρα και ξαφνικά ο ήλιος).
Αν ήσουν αριστερός θα έβρισκες να πεις κάτι και για την ΕΕ.
Αν ήσουν έντιμος θα υπερασπιζόσουν τον φιλελευθερισμό ως φιλελεύθερος και όχι όπως το κάνεις τώρα με το να λες συνέχεια και μονότονα πόσο ανθρωποφαγικός είναι ο σοσιαλισμός όταν δεν είναι ουτοπία.
Για μένα είσαι για πολλά βρισίδια αλλά δυστυχώς έχεις αποδειχθεί «αλεξίσφαιρος»…
simon1roi
6 Μαρτίου, 2014 8:24 πμ
«Οπορτουνιστές, φασίστες» και ποιούς άλλους σου ‘πε ο Μαϊλης να τσουβαλιάσεις; Αναρχικούς και όλους τους άλλους, πλην Λακε-δ(αιμονί)ων; 🙂
Εσείς, βέβαια, όταν χρειάστηκε, όπως τον Οκτώβρη του ’11 π.χ., «τσουβαλιαστήκατε» με τους μπάτσους και άλλους «προοδευτικούς», περιφρουρώντας τον «σοσιαλισμό – κομμουνισμό», που βρισκόταν μέσα στα παλιά ανάκτορα, ανοίγοντας κάθε μη ΚΚΕ κεφάλι!
Τώρα «ανακαλύψατε» το φασισμό στην Ουκρανία. Μεγάλο επίτευγμα του σ. Μάκη! Κανείς άλλος δεν το ‘ξερε! 🙂
Το ότι για ‘σενα και τ’ αγέλαστα αφεντικά σου «είμαι για πολλά βρισίδια» είναι τίτλος τιμής για ‘μένα. Με τοποθετείς στην πλευρά κάποιων ΑΛΛΩΝ (ξέρεις ΠΟΙΩΝ!), που έφαγαν τα βρισίδια της ζωής τους απ’ τους «ηγέτες» σου. Δεν ήλπιζα ποτέ σε τέτοια εύνοια.
Για τ’ αρνητικά του αλήστου μνήμης θα μας πεις κάτι ή το πετάς για ξεκάρφωμα; 🙂
Επίσης, συνέχισε να κάνεις διατεταγμένα κώλο την κάθε ανάρτηση. Αλλά μην ελπίζεις ότι δεν θα παίρνεις τις κατάλληλες απαντήσεις. Εντάξει, σταλινάκο; 🙂
giorgalis
6 Μαρτίου, 2014 12:19 μμ
Αυτή είναι η «κατάλληλη» απάντηση για την στήριξη της ψευτοαριστεράς στους συνεργάτες των ναζιστών;
Ο Στάλιν σας φταίει που στηρίζετε τον καπιταλισμό και τον φασισμό μαζί με τα αφεντικά σας;
Ο Στάλιν και οι «επαναστάτες» του ’11 είναι η αιτία που τα αφεντικά που ταΐζουν την «αριστερά» (ΗΠΑ & ΕΕ των λαών…) προκαλούν «επαναστάσεις» από τους νοσταλγούς του Χίτλερ και τους διορίζουν κυβερνήτες;
Άντε να προσφέρεις λουλούδια στους μετανάστες για παρηγοριά, τώρα που οι χώρες τους έχουν την «ελευθερία&δημοκρατία» που προπαγανδίζεις.
Λακεδαιμόνιοι, πασόκε, είναι αυτοί που θέλουν δίκαιη και ανθρώπινη κοινωνία χωρίς αφεντικά και εκμετάλλευση και όχι την σημερινή που με λύσσα στηρίζεις άμεσα εσύ και έμμεσα διάφοροι ηλίθιοι μικροαστοί που δεν καταλαβαίνουν χριστό από το πως λειτουργεί και τι είναι το «σύστημα».
Ο αντικομουνισμός σου, να ξέρεις, δεν έχει καμία διαφορά από του μέσου χρυσαυγίτη (αν υποθέσουμε πως υπάρχει αντικομουνισμός που να μην απευθύνετε σε ηλίθιους και καθίκια).
«Δεν είναι ναζιστικός χαιρετισμός, είναι αρχαιοελληνικός»
«Δεν είναι η ΕΕ ιμπεριαλιστική, είναι των λαών»
«Είμαστε ναζί αλλά κάνουμε συσσίτια»
«Βομβαρδίζουμε τις χώρες, κάνουμε τους λαούς μετανάστες, αγαπάμε τους μετανάστες»
«Δεν φταίει ο καπιταλισμός, φταίει ο κακός καπιταλισμός»
Μπορεί σε επιμέρους ζητήματα να έχετε ακόμα και σημαντικές διαφορές αλλά στο βάθος είστε παιδιά του ίδιου συστήματος.
Πρώτα οι «κακοί» καπιταλιστές («φιλελέ»), μετά οι «καλοί» καπιταλιστές («αριστερά»), μετά οι «ακτιβιστές» του καπιταλισμού (φασίστες), μετά ο πόλεμος…
simon1roi
6 Μαρτίου, 2014 12:40 μμ
Θα το επαναλάβω: οι ύβρεις σου, τιμή μου! Από τραμπούκους και ρουφιάνους του Περισσού δέχομαι τα πάντα!
Και μιας κι ο λόγος για τραμπούκους και ρουφιάνους για δες:
Εδώ παρακάτω στην πρώτη φωτογραφία οι συνεργάτες σας που είναι πάνω στα σκαλιά τί είναι; Αριστεροί, που υπερασπίζονται μαζί σας μια «δίκαιη και ανθρώπινη κοινωνία χωρίς αφεντικά και εκμετάλλευση»; Οι άλλοι Λακε(δαιμόνιοι)ς, στις άλλες φωτο με τα κράνη και τα παλούκια, που κλωτσάνε στο κεφάλι αναρχικούς, σε τί ακριβώς είπες ότι διαφέρουν απ’ τους χρυσαυγίτες; 🙂
Για τον «πατερούλη» και τ’ αρνητικά του θα μας πεις κάτι ή θα πετάξεις πάλι τη μπάλα στην εξέδρα; 🙂
Από 0 μέχρι ΚΚΕ πόσο ξεφτίλας είσαι; 🙂
simon1roi
6 Μαρτίου, 2014 12:41 μμ
Παρέλειψα το ντοκουμέντο.
giorgalis
6 Μαρτίου, 2014 1:24 μμ
Έλα ρε μαντρόσκυλο του συστήματος!
Κι εσύ με την «αναρχία»;
Για τα πανηγύρια δικέ μου, για τα πανηγύρια…
simon1roi
6 Μαρτίου, 2014 1:53 μμ
Στο ξανάπα, αλλά είσαι τόσο στόκος, που δεν το καταλαβαίνεις. Θα στο ξαναπώ: εκτός από τους μπακάληδες,που καμώνονται την «ηγεσία» του ΚΚΕ, τους τραμπούκους και τους ρουφιάνους της και την ΟΑΚΚΕ, ΟΛΟΙ οι άλλοι (των μελών του ΚΚΕ συμπεριλαμβανομένων) είναι σύντροφοί μου!
Κατάλαβες Άννα;
μανικακος
5 Μαρτίου, 2014 9:43 μμ
BandieraRossa
5 Μαρτίου, 2014 10:51 μμ
Ζούμε, τον θυμόμαστε και όταν χρειαστεί θα τον αντιγράψουμε όσον αφορά τα καλά του.
Lavrentij
6 Μαρτίου, 2014 12:47 μμ
Θα σου πω κάτι που θα σε κλονίσει, αλλά να φανείς δυνατός. Η σοβιετική δημοκρατία της Ουκρανίας δεν υπάρχει εδώ και 20 χρόνια. Αυτό που γίνεται στην Ουκρανία δεν είναι συνέχεια του ΜΠΠ, και ούτε ο Πούτιν ούτε ο Γιανουκόβιτς αποτελούν μετεμψυχώσεις του Μεγάλου Προλετάριου Στρατηλάτη. Επίσης μην σε μπερδεύουν τα στρατιωτικά λάβαρα με τα αστέρια και τα σφυροδρέπανα, τα οποία υπάρχουν ακόμη για ιστορικούς λόγους και στις δύο πλευρές. Αν δεν κολλήσεις στο φιλοναζί παρελθόν τους θα δεις ότι στους ουκρανούς ακροδεξιούς αντιστοιχούν αρκετοί μεγαλορώσοι εθνικιστές, οι οποίοι επειδή μόνο και μόνο έχουν ενσωματώσει στην αφήγησή τους την νίκη κατά της ναζιστικής Γερμανίας δεν είναι λιγότερο εθνικιστές και ακροδεξιοί από τους πρώτους.
giorgalis
6 Μαρτίου, 2014 1:07 μμ
Αν απαντάς σε μένα, τότε – μην κλονιστείς – δεν απαντάς σε μένα…
Lavrentij
6 Μαρτίου, 2014 1:23 μμ
Πολύ ωραία τότε, σε παρεξήγησα πιστεύοντας ότι κάνεις γενικότερο σχόλιο για την Ουκρανία (τώρα είδα και το «ρεμάλι» για τον Γιανουκόβιτς). Για να είμαστε δίκαιοι τις τελευταίες μέρες στα μέσα του Σύριζα βλέπω σχεδόν αποκλειστικά γνώμες που περιορίζονται στο ότι η αντιπολίτευση είναι ναζί και η επανάσταση πορτοκαλί (υποκινούμενη από έξω), οπότε το συγκεκριμένο άρθρο στην Αυγή μάλλον είναι η εξαίρεση.
giorgalis
6 Μαρτίου, 2014 1:35 μμ
Είναι εξαίρεση που οι ΗΠΑ και η ΕΕ οργανώνουν διάφορους αντικαθεστωτικούς είτε κάτω από τον μανδύα της «αναρχίας», είτε διάφορους ταλιμπαναίους, είτε φασίζοντες, είτε καθαρόαιμους ναζί, είτε όλους αυτούς μαζί και καταστρέφουν λαούς και χώρες με «επαναστάσεις»;
Είναι ή όχι η ΕΕ και οι ΗΠΑ ανοιχτά υπέρ των φασιστών και ναζιστών και με λύσσα κατά των κομμουνιστών;
Είναι ή όχι η ΕΕ και οι ΗΠΑ ιμπεριαλιστικές οργανώσεις και δυνάμεις;
Αυτός εδώ τι σχέση έχει με τον (κατά την «αριστερά») Μαρτιν Λούθερ Ομπάμα και οι δύο ακριανοί τι σχέση έχουν με τον Αδόλφο Χίτλερ;
giorgalis
6 Μαρτίου, 2014 1:37 μμ
Πόσα λινκ θέλεις από την Αυγιανή υπέρ των ΗΠΑ και ΕΕ και πόσα αντικομουνιστικά;
Λιγότερα από 300;
Για να δούμε τις «εξαιρέσεις»…
katy
5 Μαρτίου, 2014 10:19 μμ
«Είμαι στα μισά της μελέτης της «Γενέσεως» και έχω μείνει κατάπληκτος από την απαίσια συμπεριφορά όλων των πρωταγωνιστών, μηδέ του Θεού* εξαιρουμένου».
J.R. Ackerley (1896-1967), Βρετανός συγγραφέας.
*Σ.Θεο(δωράκης)
DrAluca
6 Μαρτίου, 2014 12:39 μμ
Σοβαρα τωρα… Σε ΑΥΤΟ το αρθρο, θεωρειτε λογικη
Α) την συζητηση για την Ουκρανια, και
Β) την συνεχιση της «κοντρας» ΚΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ και ΣΥΡΙΖΑ-ΚΚΕ?
Ειλικρινα δηλαδη, και με το χερι στην καρδια, θα ηθελα μια απαντηση.
Χαμογελατε…
simon1roi
6 Μαρτίου, 2014 12:50 μμ
Δόκτορά μου, δεν ξεκίνησα εγώ αυτή τη συζήτηση, αλλά ο προβοκατοράκος του Περισσού. Κοιμάται και ξυπνάει με τον «εφιάλτη» του Σύριζα στο μυαλό. Δεν τον ενδιαφέρουν ούτε οι πνιγμένοι μετανάστες, ούτε κάτι άλλο. Είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία, του το ΄πα πιο πάνω.
simon1roi
6 Μαρτίου, 2014 12:59 μμ
Σε κάθε περίπτωση, σου δίνω το ελεύθερο να διαγράψεις τα σχόλιά μου.
DrAluca
6 Μαρτίου, 2014 1:07 μμ
Κανενα απο τα σχολια δεν θα διαγραφει simon. Τα σχολια τα οποια διαγραφω ειναι πολυ συγκεκριμενα. Αλλωστε δεν το ειπα για αυτο. Ειλικρινα ομως, εχω την απορια που εξεφρασα πριν, και θα ηθελα μια απαντηση απο ολους, αν οχι προς εμε, τουλαχισοτν προς τον εαυτο σας…
Χαμογελατε…
simon1roi
6 Μαρτίου, 2014 1:09 μμ
Η απάντησή μου (προς εσένα) είναι: έχεις δίκαιο. Και, σε ό,τι με αφορά, θα προσπαθήσω να μην ξαναπαρασυρθώ απ΄ τον προβοκατοράκο.
demonio
6 Μαρτίου, 2014 10:27 μμ
Dr μου, γιατι δεν φτιαχνεις ενα νημα (στα προτυπα εκεινου του Βλαδιμηρου)….
giorgali και simon εκεινο που κανει τις κουβεντες σας πλεον απιστευτα βαρετες ειναι οτι ο ενας τα’χει με τον Συριζα και ο αλλος με την ηγεσια του ΚΚΕ και τον Μαιλη ειδικως. Τις αποψεις σας τις εμπεδωσαμε και στον βαθμο που η συζητηση δεν εξειδικευεται (πραγμα που δεν φαινεται να ειναι εφικτο) δεν εχει το παραμικρο ενδιαφερον για μενα τουλαχιστον. Εχει κολλησει η βελονα. Εαν φωτιζοτανε καποιες νεες πλευρες ισως ειχε καποιο ενδιαφερον, στο επιπεδο ομως που διεξαγεται η κοντρα, συνηθως δεν εχει κανενα.
DrAluca
6 Μαρτίου, 2014 10:40 μμ
Demonio μου, θεωρω πως το ζητημα δεν ειναι να «βαλουμε τα δυο αβαταρ να «παιξουν» σε αλλη αυλη». Αλλωστε ουτε μικρα παιδια ειμαστε, ουτε κεχαγιας θα το παιξω.
Πιστευω πως ειμαστε μεγαλα παιδια ομως, οποτε μπορουμε να ξερουμε ποτε εχουμε κουρασει. Εμενα προσωπικα μου φαινεται εξ αρχης (οχι μονο εδω μεσα) κουραστικη η κοντρα ΣΥΡΙΖΑ-ΚΚΕ (και τουμπαλιν) για το ποιος ειναι λιγοτερο και πιος περισσοτερο επαναστατης, και τρου, και, και και….
Χαμογελατε…
demonio
6 Μαρτίου, 2014 11:15 μμ
εμενα η κοντρα συριζα κκε (και αλλων) μου φαινεται πολυ ενδιαφερουσα και απαραιτητη αν θελουμε να βρουμε την ακρη του νηματος καποια στιγμη. Αυτος ειναι και ο λογος που συμμετεχω κι εγω ενιοτε στην συζητηση. Ομως ετσι οπως πια γινεται συνηθως εδω εχει στερεψει. Για να μην παρεξηγουμαι υπαρχουν και πολυ ενδιαφερουσες στιγμες.
Η προταση μου ειχε την εννοια να δημιουργηθει ενας ειδκος χωρος για ξεχαρμανιασμα…και οχι μονο για τα δυο αβαταρ. 🙂 Ενας τροπος να ξεκολλησει η βελονα.
simon1roi
7 Μαρτίου, 2014 8:46 πμ
demonio
Σοβαρή και νηφάλια συζήτηση δεν μπορεί να γίνει με εμμονικούς, τύπου giorgali, σε διατεταγμένη υπηρεσία. Προσωπικά θα μπορούσα να συζητήσω πολλά και για τον Σύριζα και για το ΚΚΕ και για όλη την άλλη αριστερά, αλλά δεν θα το κάνω με έναν καμένο τύπο, που φτύνει όλους τους άλλους -πλην Λακεδαιμονίων- ως οπορτουνιστές, ψευτοαριστερούς, φασίστες, χρυσαυγίτες κλπ, θαυμάζει τον Κιμ Γιονγκ Ουν και το «σοσιαλισμό», που οικοδομεί στη Β. Κορέα, τον Σταλιν, τους εγχώριους LR και τους τραμπούκους της ηγεσίας, που γαμούν και δέρνουν όποιον δεν ελέγχουν και δεν έχει ΕΝΑΝ λόγο κριτικής στο ΚΚΕ.
Τώρα όσον αφορά στον Μαϊλη. Η πραγματική ηγεσία στο ΚΚΕ είναι αυτός, ο Γόντικας και λιγότερο η Αλέκα. Ο Κουτσούμπας είναι «βιτρίνα» και αναλώσιμος. Δυστυχώς το ΚΚΕ έχει πέσει στην πιο κρίσιμη περίοδο στα χέρια τους και το μετατρέπουν ταχύτατα σε μια απομονωμένη σέχτα ταλιμπανικού τύπου, με μοναδικό σκοπό τη σωτηρία του -κοινοβουλευτικού τους- μαγαζιού.
Πολλές φορές προσπάθησα να στρέψω τη συζήτηση σε πιο ενδιαφέροντα πολιτικά θέματα, όπως το κρίσιμο θέμα του δρόμου (και του τρόπου) προς το σοσιαλισμό. ΠΟΤΕ δεν είχα μια πολιτική απάντηση.
Αναγκάζομαι να πέσω στο επίπεδό του. Και δεν ξεκινάω ποτέ τις προκλήσεις, όπως κάνει αυτός, είτε είναι κατάλληλη η ανάρτηση, είτε όχι. Αλλά, δεν θα τον αφήσω να παίζει μόνος του. Το ξέρω το παιγνίδι. Πέρασα κι εγώ απ’ το ΚΚΕ.
Οκ; Και σόρυ για τη βαρεμάρα. 😉
demonio
7 Μαρτίου, 2014 10:47 πμ
simon καλη σου μερα
«Αναγκαζομαι να πεσω στο επιπεδο του» λες. Αυτο, θα πρεπει να βρεις εναν τροπο να το αλλαξεις, γιατι εαν πεφτεις στο δικο του επιπεδο πεφτεις και στο επιπεδο του καθενος. Το ζητουμενο ειναι να συνδιαμορφωνεις το επιπεδο, να βρισκεις τροπο να ξεπλοκαρεις την συζητηση. Δες ποσο καιρο εχεις να γραψεις την γνωμη σου πανω στο θεμα της εκαστοτε αναρτησης. Και στο κατω κατω της γραφης ο giorgalis δεν ειναι ο μονος που σχολιαζει. Δεν χρειαζεται να απαντας μονο σε αυτον.
simon1roi
7 Μαρτίου, 2014 11:47 πμ
Ουδείς άλλος έχει τέτοιο επίπεδο και τέτοιες εμμονές και κανέναν άλλο εδώ μέσα δεν αφορά η «πτώση» του επιπέδου.
Πρέπει να καταλάβεις (αν δεν το ‘χεις καταλάβει ήδη) ότι η «δουλειά» του είναι αυτή: επίθεση ΜΟΝΟ στον Σύριζα σε οποιαδήποτε ανάρτηση! Και για να είμαι ακριβής ΚΥΡΙΩΣ στον Σύριζα, αλλά και σε κάθε άλλο κομμάτι της αριστεράς (ΑΝΤΑΡΣΥΑ, αναρχικοί κλπ). Άλλωστε το ‘χει δηλώσει επανειλημμένα, συντρόφους εκτός ΚΚΕ δεν έχει. Μιλάμε για κομματόσκυλο της ηγεσίας ολκής !
Και η «δουλειά» του ΚΚΕ αυτή είναι. Δες τις συνεντεύξεις του Κουτσούμπα. Πάνω από τα μισά απ’όσα λέει αφορούν σε επίθεση κατά του Σύριζα. Η ακροδεξιά, που κυβερνά σχεδόν δεν υπάρχει. Ο κίνδυνος, βλέπεις, για το μαγαζάκι είναι πρωτευόντως ο Σύριζα και σε δεύτερο πλάνο η ΑΝΤΑΡΣΥΑ κλπ.
Πολλές φορές ανήρτησα σχόλια σοβαρής και νηφάλιας κριτικής για την ηγεσία του ΚΚΕ, για τις αλλοπρόσαλλες αποφάσεις του 19ου συνέδριου κλπ., από την «Ίσκρα», το «Βαθύ Κόκκινο» και άλλους ιντερνετικούς χώρους. ΟΛΟΙ αυτοί οι χώροι για το ΚΚΕδόσκυλο της ηγεσίας είναι «βόθροι»!!! Μόνο ο ρουφιάνος ο LR κι ο 902 είναι πατενταρισμένοι επαναστατικοί χώροι!!!
Άσε, να χαρείς, λοιπόν φίλε/η μου. Αν εσύ μπορείς να τ’ αντέχεις αυτά, δεν έχουν όλοι -και ειδικά εγώ- τις ίδιες αντοχές. 😉
giorgalis
7 Μαρτίου, 2014 11:56 πμ
Σκέτη κωμωδία ο «αριστερός»…
Προσπαθεί ο καημένος να κάνει σοβαρή (!) πολιτική συζήτηση αλλά δεν τον αφήνει ο αντικομουνισμός και το ερμηνευτικό του ταλέντο.
Μιλάμε για μεγάλο ταλέντο, τόσο, που ο ρόλος του «αριστερού» έχει μεγαλύτερη χρονική διάρκεια από αυτή του μη ρόλου, με αποτέλεσμα να τα έχει χάσει τελείως και να νομίζει πως στα αλήθεια είναι αριστερός…
Το ΚΚΕ σπάνια το αναφέρω, αναφέρομαι συχνά στην ψευτοαριστερά του νέου ΠΑΣΟΚ.
Ο «αριστερός» πετάγεται πάντα «προσβεβλημένος» (σαν κομματόσκυλο που είναι), και κάνει αναφορά στο ΚΚΕ (από εκεί τον έδιωξαν επειδή ήταν ο μόνος που θεωρούσε τον εαυτό του αριστερό – μετά πήγε στους κυρκοκουβέληδες που είχε και άλλους «αριστερούς» του είδους του – και μας λέει τώρα διάφορες ανοησίες για τον Μαϊλη τον Μπρέζνιεφ και άλλους που φαντασιώνεται να τον καλούν πίσω και να αποκαθιστούν την «μεγάλη αδικία»…)
giorgalis
7 Μαρτίου, 2014 12:02 μμ
Ένας που στηρίζει ΣΥΡΙΖΑ, για τον σοσιαλισμό που θα φέρει και την σοβαρότητα που έχει σαν κόμμα, κάνει «κριτική» στις «αλλοπρόσαλλες» θέσεις του ΚΚΕ μέσω του «ισκρα» του Λαφαζάνη (…) και του πασοκοσκυλάκη της Αυγιανής!
ΑΠΟΘΕΩΣΗ της κωμωδίας ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
simon1roi
7 Μαρτίου, 2014 12:17 μμ
Τί σου ‘λεγα demonio; Άϊντε μίλα εσύ τώρα σοβαρά με εγκάθετους του Μαϊλη! 🙂
giorgalis
7 Μαρτίου, 2014 12:27 μμ
demonio
7 Μαρτίου, 2014 10:00 μμ
simon, απ’οτι βλεπεις εγω τουλαχιστον δεν μπαινω στην συζητηση με αυτους τους ορους…αρα δεν τσαντιζομαι κι ολας. Οσο για τον giorgali σεβομαι το παθος του κατα καποιον τροπο (δηλ. δεν του καταλογιζω κακη προθεση) ομως αβαταρ σαν κι εμενα δεν με πειθουν οι αφορισμοι. Οταν ο giorgalis αναφερει επιχειρηματα μπορω να κουβεντιασω μαζι του, ολες τις αλλες ειρωνιες τις προσπερνω. Απλα ετσι. Αλλωστε θεωρω πως τον κομματικο του χωρο δυσφημει με τις επιφανειακες και εμμονικες του τοποθετησεις. Επισης οταν βγαινουν διαφοροι κκεδες και σε ομοβροντια λενε τα ιδια, με το ιδιο στυλ και τα ιδια λογια ξερω πως προκειται για στειρα παπαγαλια. Και κανουν τοσο κροτο ωστε να αποφυγουν να σκεφτουν πανω στα υπαρκτα ερωτηματα που βαζουν οι υπολοιποι, ωστε να εμποδισουν τους αλλους να συνδιαλαγουν. Ουτε αυτο τους τιμαει. Τα λενε για να τα πουν και οχι για να πεισουν κανεναν. Αν αυτο τους ειναι αρκετο, οκ εγω παω πασο. Αλλωστε επι του επικοινωνιακου οι αποψεις διαφερουν οπως εχουμε ξανασυζητησει…. Και για να μην παρεξηγουμαι, δεν βαζω ολους τους κκεδες στο ιδιο σακι.
Ειλικρινα ομως δεν καταλαβαινω πως καποιοι απο σας τσαντιζεστε τοσο πολυ. Ειναι κριμα που αποχωρησε ο rising και που δεν πολυπαταει ο eddie και ολοι οι υπολοιποι που εχουν εξαφανιστει. Στο φιναλε καποιες αποψεις ας νικηθουν πολιτικα. Η αποχη για μενα δεν ειναι παρα ατομικη λυση.
giorgalis
7 Μαρτίου, 2014 10:46 μμ
Ακου demonio
Από την στιγμή που κάποιος (για διάφορους λόγους) επιμένει να συνδέει τον ΣΥΡΙΖΑ με τον σοσιαλισμό και να θέλει και «επιχειρήματα» τότε άστο να πάει…
Ας υποστηρίξει ο καθένας ότι γουστάρει, σεβαστός θα γίνει, αλλά όχι κοροϊδία, αυτό είναι άλλο.
Δεν το λέω για τον simon, για σένα το λέω.
giorgalis
7 Μαρτίου, 2014 11:10 μμ
O simon (πριν κολλήσει στον Μπρέζνιεφ) παραδέχτηκε πως ο σοσιαλισμός θα επιφέρει βομβαρδισμούς κτλ. Σεβαστή θέση και έντιμη.
Ξέρουμε και για τους «απολιθωμένους που ξέχασαν να πεθάνουν» ξέρουμε για τα «πρόβατα» ξέρουμε για τα «αποτυχημένα συστήματα» τους «θρησκόληπτους» και για το «τέλος της ιστορίας».
Δεν καταλαβαίνω αφού όλα αυτά αφορούν έναν συγκεκριμένο χώρο (σύμφωνα με αυτούς που τα παράγουν και αναπαράγουν) από την μία, πως διάολο αυτοί που είναι απέναντι σε αυτόν τον χώρο, είναι ταυτόχρονα και οι αυθεντικοί εκφραστές αυτού του χώρου;
Γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ δλδ έχει σχέση με τον πραγματικό σοσιαλισμό τον αληθινό κομμουνισμό και την αυθεντική αριστερά;
Απο που προκύπτουν αυτά;
Γιατί δεν βγαίνει ένας μάγκας να πει το προφανές «θα εφαρμόσουμε σοσιαλδημοκρατική πολιτική» χωρίς να μας πει πως είναι και κομμουνιστής και φιλελεύθερος και αστροναύτης ταυτόχρονα…
Δεν βρέχει ειρωνεία. Η ειρωνεία είναι απάντηση σε αυτούς που κοροϊδεύουν, θέλεις να δούμε αν και πόσο είρωνας είσαι εσύ όταν σου κάνω τον πασόκο και αρχίσω να σου λέω για την «αριστερή πρωτοβουλία» και την παρακαταθήκη του Αντρέα Παπανδρέου;
simon
7 Μαρτίου, 2014 11:11 μμ
Μπορεί να ‘χεις και δίκιο. Τελικά το κλάσιμο των «απόψεών του» να ‘ναι η λύση.
Ούτε εγώ βάζω όλους τους κκέδες στο ίδιο σακί. Για την ακρίβεια δεν έχω τίποτε με τον κόσμο του ΚΚΕ. Έχω πολλά με την ηγεσία του και τους λακέδες της. Αυτούς τους εγκάθετους, που, όπως λες, «κανουν τοσο κροτο ωστε να αποφυγουν να σκεφτουν πανω στα υπαρκτα ερωτηματα που βαζουν οι υπολοιποι, ωστε να εμποδισουν τους αλλους να συνδιαλαγουν» και δεν έχουν απαντήσει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ποιός είναι ο δικός τους δρόμος για τον σοσιαλισμό.
Το ξέρεις -και το ξέρουν- γιατί δεν απαντούν. Οι απόψεις τους γι’ αυτό δεν διαφέρουν καθόλου από τις απόψεις των θρησκόληπτων όταν τους ρωτάς πως θα διορθώσει ο θεός τον κόσμο: μ’ ένα θαύμα! Αυτό που δεν καταλαβαίνουν είναι ότι μόνο ένα θαύμα θα σώσει το μαγαζάκι τους. Γιατί περί αυτού ο λόγος (τους)… 😀
demonio
7 Μαρτίου, 2014 11:21 μμ
Αυτο που ξερω σιγουρα ειναι πως δεν συνδεω αυτη την εποχη το κκε με τον σοσιαλισμο. Τον συριζα τον θεωρω ενα πολυ ασταθες σχημα που ομως θεωρω πως συμβαλλει θετικα στην αναζητηση στον χωρο της αριστερας. Τιποτα παραπανω και τιποτα λιγοτερο. Τα υπολοιπα συμπερασματα σου δεν ξερω απο που τα βγαζεις και τα βρισκω εντελως αυθαιρετα. Εχεις ενα αγχος να βαζεις κομματικες ταμπελες κρινοντας εξ ιδιων τα αλλοτρια και δεν μπορεις να δεχτεις πως υπαρχουν και αβαταρ που δεν νοιωθουν την αναγκη να ταυτιζονται με εναν κομματικο χωρο και μαλιστα επ’αοριστον….
giorgalis
7 Μαρτίου, 2014 11:25 μμ
Σου «απαγόρευσα» να μην συνδέεις το ΚΚΕ με τον σοσιαλισμό;
Θα διαμαρτυρηθώ όταν αρχίσεις να μου συνδέεις την ΔΗΜΑΡ με τον σοσιαλισμό.
Αυτό ακριβώς έχει γίνει με τον simon που είναι Κ Ο Μ Μ Α Τ Ο Σ Κ Υ Λ Ο.
katy
7 Μαρτίου, 2014 11:26 μμ
Καλέ μου simon..
Ο ιατρικός όρος για το θαύμα είναι «λανθασμένη διάγνωση». 😉
Stephen King (1947), Αμερικανός συγγραφέας μυστηρίου & τρόμου.
YΓ. Πιλότε μου, sorry για το άσχετο, αλλά νομίζω ότι δικαιούμαι να τρολλάρω και ‘γω λιγάκι.
giorgalis
6 Μαρτίου, 2014 1:15 μμ
Μιλώ για τους μετανάστες και για τους «αριστερούς» που είναι υπέρ των μεταναστών.
Δες ξανά τα πρώτα 2 σχόλια μου.
Ο Μπογιόπουλος σήμερα μιλά για το «ποτάμι» και αγγίζει πολλά περισσότερα:
http://www.enikos.gr/mpogiopoulos/218626,Poly_savoyra_sto_%C2%ABPotami%C2%BB_.html
Είναι και αυτός εκτός θέματος;
Το ότι εμφανίζεται το κομματόσκυλο να υπερασπιστεί τα αφεντικά του με αναφορές στον Στάλιν και σε ότι άλλη μικροαστική «επαναστατική» παπαριά του κατέβει, δεν είναι δική μου ευθύνη.
Αν πιστεύεις κι εσύ πως το πρόβλημα των μεταναστών δεν σχετίζεται με την ΕΕ τις ΗΠΑ και τα πολιτικά κόμματα που υπηρετούν αυτές τις δυνάμεις στην Ελλάδα, να το πεις.
giorgalis
6 Μαρτίου, 2014 1:20 μμ
Το «ποτάμι», ακριβώς όπως η ΔΗΜΑΡ ο ΣΥΡΙΖΑ το ΠΑΣΟΚ οι 58, αυτοπροσδιορίζεται ως «αριστερό κόμμα».
DrAluca
6 Μαρτίου, 2014 1:37 μμ
Γιοργαλη… θα το πω πολυ απλα.. Και αναγνωση γνωριζω. Και μια χαρ ατα διαβασα ΟΛΑ τα σχολια, σε ΟΛΟΚΛΗΡΟ το μηκος τους πριν τοποθετηθω. Μπορω να γνωριζω πολυ πολυ καλα που οφειλεται το προβλημα ΤΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ, οπως μπορω να γνωριζω και ποτε η μπαλα παει στην εξεδρα.
Η ερωτηση μου παραμενει…
Χαμογελατε…
giorgalis
6 Μαρτίου, 2014 1:42 μμ
Αν μου λες να αφήσω το τρολ να τρολάρει επειδή δεν ελέγχει την κομματοσκυλίαση του, τότε το δέχομαι και έχεις δίκιο.
DrAluca
6 Μαρτίου, 2014 1:44 μμ
Ξερεις πολυ καλα τι σου λεω…
Ξερω πως και συ γνωριζεις αναγνωση…και δεν χρειαζονται μεταφραση αυτα που εγραψα.
Χαμογελατε…
simon1roi
6 Μαρτίου, 2014 1:31 μμ
Η «Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου» του Περισσού λέει (σοβαρά) ότι ο Σύριζα υποστηρίζει την πολιτική της ΕΕ και των ΗΠΑ για τους μετανάστες !!!
Φτύστε τον, μην τον ματιάσετε!
giorgalis
6 Μαρτίου, 2014 1:40 μμ
Βρε πανέξυπνε και ο γιωργάκης παπανδρέου ήταν κατά του καπιταλισμού, υπέρ του σοσιαλισμού και αντιεξουσιαστής.
Ήταν και πρωθυπουργός και πρόεδρος της «σοσιαλιστικής διεθνούς»…
Μήπως είναι απολύτως περιττό να μιλήσουμε για τις αναλογίες ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ, ΓΑΠ-ALEXIS;
Δεν πιστεύω πως παριστάνεις τον ηλίθιο, επειδή θα είχες κουραστεί…
simon1roi
6 Μαρτίου, 2014 1:59 μμ
Αλήθεια Άννα; Κι ο Μαϊλης με τον Γόντικα και τον Κουτσούμπα δηλώνουν «κομμουνιστές», όπως κι ο Κιμαδάκος ή άλλοι απίθανοι σύντροφοί (τους) σου. Μήπως να μιλήσουμε ξανά για «αναλογίες»;
Για τον “πατερούλη” και τ’ αρνητικά του θα μας πεις κάτι ή θα πετάξεις πάλι τη μπάλα στην εξέδρα; 🙂
xartaetos
8 Μαρτίου, 2014 1:07 πμ
Εγω που ειμαι νεοδημοκρατης και θελω να ψηφισω αριστερα τωρα και δεν τα ξερω,δεν υπαρχει κανενα κομμα περα απο το ΚΚΕ που να εχει τιποτα να πει με καθαροτητα σκοπων στοχων κτλ?
demonio
8 Μαρτίου, 2014 12:15 μμ
Η αριστερα χαρταετε κατα την δικη μου ταπεινη γνωμη ειναι τροπος ζωης με την εννοια της συμμετοχης στα κοινα, του ενεργου πολιτη, του πληροφορημενου με οραμα την εξαλλειψη της εκμεταλλευσης ανθρωπου απο ανθρωπο. Το τι θα ψηφισεις για μενα ειναι δευτερευον, και θα το βρεις μεσα απο την δραση σου στο κινημα.
katy
8 Μαρτίου, 2014 12:40 μμ
Προσυπογράφω το σχόλιό σου, πολύπολύμαπάραπολύαγαπημένο μου demonio…αν και υποπτεύομαι ότι ο/η χαρταετός είναι τρολλάκι (που δεν είναι βέβαια και τόσο κακό αυτό). 😉
demonio
8 Μαρτίου, 2014 12:53 μμ
καλη σας ημερα Πυργοδεσποινα μου 😉 🙂 Ναι κι εγω το υποπτευομαι και μαλιστα πως προκειται για συγγενικο σας προσωπο. Αλλα τι να κανουμε, θα το αντεξουμε 🙂
Ακουσα πριν στο ραδιοφωνο, πως η Τροικα ζητα να αλλαξει το καθεστως των απεργιων, να μην τις αποφασιζουν τα συνδικατα αλλα τα σωματεια. Εχει κανενας να δωσει περισσοτερη πληροφορια πανω στο θεμα ;
katy
8 Μαρτίου, 2014 12:58 μμ
Η Πυργοδέσποινα, όπως καταλαβαίνεις, δεν υπάρχει περίπτωση να ψάξει αυτό που ρωτάς..η katy όμως μπορεί ….και θα το δει. 😉
demonio
8 Μαρτίου, 2014 1:14 μμ
Μωρε και η Πυργοδεσποινα θα πρεπει να το ψαξει (για να μην πω πως αυτη το εμπνευστηκε για να βαλλει ταξη στα υπογεια) και κατι μου λεει πως θα εχει και δικαιωμα ψηφου (μην σου πω και τις υπολοιπες αρμοδιοτητες που εικαζω πως θα εχει στο νεο καθεστως). 🙂 αν και ειναι για κλαματα η κατασταση, believe me I know what I am talking about…
katy
8 Μαρτίου, 2014 1:14 μμ
Με πολύ πρόχειρο γκουγκλάρισμα βρήκα αυτό.
http://www.tanea.gr/news/economy/article/5094846/me-aisiodoksia-gia-lysh-sto-eurogroup-ths-deyteras-me-nees-apaithseis-gia-ta-ergasiaka-h-troika/
Θα το κοιτάξω όμως και κάποια άλλη στιγμή πιο εμπεριστατωμένα, γιατί μ’ ενδιαφέρει και ‘μένα. katy. 😉
katy
8 Μαρτίου, 2014 1:16 μμ
χαχαχαχα! Μαζί ποστάραμε. Τα μεγάλα πνεύματα συναντήθηκαν! 🙂
giorgalis
8 Μαρτίου, 2014 1:15 μμ
Ε όχι ρε demοnio και συγγενικό πρόσωπο.
Ακόμα κι αν τρολάρει ο φίλος, αυτό δεν μοιάζει με κανένα από τα στυλ μου..
katy
8 Μαρτίου, 2014 1:17 μμ
Συμφωνώ! Το δικό σου στυλ (όπως και το δικό μου), είναι μοναδικό! 😉
demonio
8 Μαρτίου, 2014 1:24 μμ
χα χα χα καλημερα giorgali μου :))) Μονο εσυ θα τρολλαρεις δηλαδη ;;; Και σε αυτο εχεις αποκλειστικα δικαιωματα χρησης ;;;
Κόρακας κρασάτος
8 Μαρτίου, 2014 11:02 μμ
Μέγας μαλέας αυτός ο Θοδωράκης πάντως!!!
Βασιλης
9 Μαρτίου, 2014 12:34 μμ
ΕΧΕΤΕ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΠΟΤΟ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΞΕΡΕΙΣ?
katy
9 Μαρτίου, 2014 10:47 μμ
Bobfisher
11 Μαρτίου, 2014 12:21 μμ
Γέλια μέχρι δακρύων. Ο τριανταφυλλόπουλος καρφώνει τις συνεντεύξεις του θοδωράκη στις φυλακές ανηλίκων. Πως ο θοδωράκης λέει έχει γίνει το ανέκδοτο των φυλακών :)))))
http://www.zougla.gr/greece/article/estine-sinentefksis
Σόρρυ που βάζω λινκ του ζούγκλα στο σάιτ σας, αλλά νομίζω ότι αξίζει να το δει κανείς.
katy
11 Μαρτίου, 2014 5:27 μμ
Κλαίω καλέ μου Βοb! Nα ‘σαι καλά, εσύ κι ο Makis! 😀