Λέτς Πόγκο !!!
Το “Μέχρι να Γίνεις ο Βασιλιάς των Ηλιθίων” είναι ένα ντοκυμαντέρ μεγάλου μήκους για την έξαρση της πάνκ ιδεολογίας και μουσικής σαν κοινωνικό πολιτικό φαινόμενο, από τα τέλη του ’70 έως και σήμερα.
Είναι μια παραγωγή του Σέργιου Βαφειάδη μαζί με τους Μιχάλη Νταλανίκα και την ομάδα Omega Commons και περιλαμβάνει συνεντεύξεις πολλών πρωταγωνιστών της σκηνής αυτής και ανθρώπων που τη στήριξαν όλο αυτό το διάστημα. *
κάνει πάσα ο Μανικάκος να ούμ’ 😀
Posted in: Ελλάδα
katy
18 Δεκεμβρίου, 2013 7:34 μμ
“Δεν υπάρχει εξυπνάδα, υπάρχει αρνητική ηλιθιότητα”. 😉
Sir Giorgalis Mietzsche, Έλληνας διαδυκτιακός φιλόσοφος (με εννιά γράμματα).
demonio
18 Δεκεμβρίου, 2013 10:33 μμ
Τα γυαλια που φοραει ηταν τα ελαττωματικα, δεν απ’την καλη παρτιδα…
katy
18 Δεκεμβρίου, 2013 10:40 μμ
«Ο λαός μου φοράει πράσινα γυαλιά για τόσο πολύ καιρό, που οι περισσότεροι νομίζουν πως αυτή είναι πραγματικά η Σμαραγδένια Πολιτεία».
L. Frank Baum (1856-1919), Αμερικανός συγγραφέας (Μάγος του Οζ).
ΥΓ. Όπου «πράσινο» βάλε «κόκκινο»! 😉
giorgalis
18 Δεκεμβρίου, 2013 10:46 μμ
Άστο πράσινο σου λέω…
katy
18 Δεκεμβρίου, 2013 10:55 μμ
Σ’ άρεσε αυτό με τα πράσινα γυαλιά ε; Ήμουνα σίγουρη… 😉
«Ο μέσος όρος ζωής θα αυξανόταν αλματωδώς, αν τα πράσινα λαχανικά μύριζαν εξίσου ωραία με το μπέικον».
Doug Larson (1926), Αμερικανός αρθρογράφος.
Και για να μη μας βρίσει ο γλυκός μου ο Μανικάκος, να κάνω κι ένα σχόλιο σχετικό με το θρεντ…
Πανκ, ροκ, χέβυ μέταλ και δεν συμμαζεύεται, είναι μΟΥσικές γι’ αλήτες. Εμένα μου αΡΕσει μόνο η κλασσική μουσική. 🙂
demonio
18 Δεκεμβρίου, 2013 11:22 μμ
εγω για μαυρα τα ειδα παντως…ασε που κατα ταγικη ειρωνια δεν αποδειχθηκαν και εγγυηση για αλανθαστη θεα, πραγμα που οδηγησε εκει που οδηγησε (μεσα απο περιεργες μεταφυσικες μετακινησεις στον χωρο…). Γμστ δηλ.
demonio
18 Δεκεμβρίου, 2013 11:22 μμ
τραγικη ειρωνια
katy
18 Δεκεμβρίου, 2013 11:27 μμ
Εάν μου επιτρέπεις καλό μου demonio…να διορθώσω και το «ειρωνεία». 😉
demonio
18 Δεκεμβρίου, 2013 11:38 μμ
βεβαιως και σου επιτρεπω 🙂 αλλωστε, εγω δεν υποστηριξα ποτε πως κατεχω το αλανθαστο ή καμια θεια φωτιση 🙂
katy
18 Δεκεμβρίου, 2013 11:44 μμ
Πώς και δεν έχεις καμιά θεία (φώτιση) εσύ; 🙂
demonio
19 Δεκεμβρίου, 2013 12:50 πμ
μμμ απο μικρο μαλλον ειχα ενα θεμα με τις Λεξεις (του Σαρτρ) κι ετσι με αποποιηθηκαν ολες.
katy
19 Δεκεμβρίου, 2013 6:31 μμ
😀 😀 😀
«Οι λέξεις δεν έχουν σημασία, όταν αναγνωρίζεις τις προθέσεις».
Isabel Allende (1942), Χιλιανή συγγραφέας.
katy
19 Δεκεμβρίου, 2013 6:35 μμ
Ανηψιέ μου, for you.
«Αν υπάρξει μέλλον, θα είναι πράσινο». 😉
Petra Kelly (1948-1992), Γερμανίδα ακτιβίστρια – οικολόγος.
katy
18 Δεκεμβρίου, 2013 10:46 μμ
Κι όπου «Σμαράγδι»…»Ρουμπίνι»! 😉
multistrada
19 Δεκεμβρίου, 2013 1:12 πμ
Αυτος ο αναρχομηδενισμος δεν αναιρειτε οταν το τιποτα γινει κατι?Κατι αρα μη ουδεν
Νικόλας
19 Δεκεμβρίου, 2013 10:42 μμ
Mιας και μιλάτε για Punk-rock καταστάσεις,πέρα απο το πανέμορφο βιβλίο του Μανώλη Νταλούκα που περιγράφει μεστά και με ακρίβεια τον χώρο του rock στην Ελλάδα από το 1944 με την γενιά του χάους και της ιπτάμενης παράγκας μέχρι τον θάνατο του Παύλου Σιδηρόπουλου το 1990,προτείνω ένα εξαιρετικό βίντεο που είναι και δωρεάν και για το punk-rock γενικότερα,για να ευθυμήσουμε λίγο μέρες που είναι και για όσους δεν το είδανε ακόμα.
ACDC και βρε Σοφία Βόσσου που να βρω ένα drum fil(αράκι)!
ΥΓ.Το drum fil είναι ο ρυθμός που παίζει κάποιος ντράμς.
DrAluca
19 Δεκεμβρίου, 2013 10:51 μμ
DrAluca ειπες? 😛
Χαμογελατε…
Νικόλας
19 Δεκεμβρίου, 2013 11:06 μμ
🙂 🙂
Δεν πρόσεξα αρχικά την συνωνυμία..αλλά τώρα που το παρατηρώ καλύτερα…Μανώλη, εσύ;Hξερα τον rock τύπο που έχεις και φυσικά θαυμάζω την πνευματώδη-χιουμοριστική σου διάσταση και μέσα από το blog!
DrAluca
19 Δεκεμβρίου, 2013 11:46 μμ
Απλα μια παρακληση… να μεινει μεταξυ μας η ταυτοτητα μου 😛 😛
(κυκλοφορω ως Ντραλουκας Χαλκιας κλαρινοπαιχτης 😛 )
Χαμογελατε…
Νικόλας
19 Δεκεμβρίου, 2013 11:50 μμ
Εννοείται!! 🙂 🙂
Χαίρομαι αφάνταστα για το έργο σας και την κληρονομιά σας!!Και εννοώ φυσικά το συγκρότημα των διαδόχων σας!!
🙂 🙂
DrAluca
20 Δεκεμβρίου, 2013 1:33 πμ
Τελικα κατι ηξερα που σε ελεγα να ερχεσαι συχνοτερα 😛
Για το συμφερον μου δουλευα 😛
http://www.youtube.com/watch?v=iMs_WffLI2k
Χαμογελατε…
Νικόλας
20 Δεκεμβρίου, 2013 11:30 πμ
Xαχαχαχα!! 🙂 Οι Iρλανδοί είναι μεγάλη μου αδυναμία ειδικά από τότε που είδα το »ο άνεμος χορεύει το κριθάρι» του Κεν Λόουτς..
@oldboy Kλασικό μεν, αλλά κολλάει νομίζω,αν το μπουζούκι είναι το εθνικό μας όργανο,γιατί δεν μπορεί να παίξει τον εθνικό μας ύμνο;
Πολλές καλημέρες σε όλους!
simon
20 Δεκεμβρίου, 2013 1:29 μμ
Ωραίοι οι Ιρλανδοί, δόκορά μου! 🙂
Το τραγούδι τους μου θύμισε αυτό το δικό μας 😀
YG. Eγώ είμαι ο παππούς με την τσαμπούνα, που φαίνεται στο 2:59΄ 🙂
oldboy9
20 Δεκεμβρίου, 2013 11:10 πμ
Κομμάτια από το ντοκιμαντέρ έχω δει και παλαιότερα, μάλλον τώρα ενώθηκαν σ’ ένα. Ωραίο αποτέλεσμα πάντως.
Πολλές καλημέρες Punkίτες μου 🙂 -στους δε μπουζουκόβιους καληνύχτες λέω!
katy
20 Δεκεμβρίου, 2013 12:16 μμ
Για μας (τους λάτρεις της κλασσικής μουσικής) δεν έχει καλημέρες, γλυκό μου παλιόπαιδο; 😀
oldboy9
20 Δεκεμβρίου, 2013 12:32 μμ
Ω μα τι λέτε! Πολλές καλημήρες αγαπητή Πυργοδέσποινα, βεβαίως και δεν έχω πρόβλημα με την κλασική μουσική -αυτή έχει μαζί μου 😛
Νικόλας
20 Δεκεμβρίου, 2013 12:40 μμ
Καλημέρα και από εμένα Υψηλοτάτη!Ενας -αρκετά καλός πιστεύω- συνδιασμός κλασικής μουσικής και rock πως θα σας φαινόταν;
ΥΓ.Ξέρω οτι επαναλαμβάνω το κομμάτι αλλά είναι έπος!!
katy
20 Δεκεμβρίου, 2013 3:35 μμ
Mμμμ….ενδιαφέρον άκουσμα Νικόλα μου. Οτιδήποτε μπορεί να «ενώσει», είτε διαφορετικά είδη μουσικής, είτε οτιδήποτε άλλο (if you know what I mean 😉 ), είναι πάντα ευπρόσδεκτο στον Πύργο μου! 🙂
Νικόλας
20 Δεκεμβρίου, 2013 3:39 μμ
Αφιερώμενο!!Από ποίημα του Yeats…
katy
20 Δεκεμβρίου, 2013 3:47 μμ
Ε ξ α ι ρ ε τ ι κ ό! Σ’ ευχαριστώ με συγκίνησες (και με ξάφνιασες η αλήθεια είναι). Σαν να ήξερες ότι η Loreena, είναι μια πολύ αγαπημένη μου καλλιτέχνιδα.
Κλασσικός φυσικά θεωρείται και ο Elvis!
“For what is a man, what has he got?
The right to say the things he feels and not the words of one who kneels”.
Όταν το είπε ο Σινάτρα, φυσικά και ανατριχιάσαμε…αλλά όταν το είπε “Βασιλιάς”…όλα νομίζω τέλειωσαν… (από τη μαστούρα μπερδεύει λιγάκι τα λόγια, αλλά τον συγχωρούμε). Θλιβερό και ταυτόχρονα βαθιά ανθρώπινο το βίντεο…Παρ’ όλη τη γελοία και κιτς εμφάνιση, δεν τολμάει κανείς να πει κουβέντα! Respect!
Nικόλα μου, αφιερωμένο εξαιρετικά!
ΥΓ. Θα κάνετε επιτέλους εδώ μέσα, ένα αφιέρωμα στο “Βασιλιά” ή να βάλω τις φωνές; 😀
Νικόλας
20 Δεκεμβρίου, 2013 4:09 μμ
Αλήθεια το ανέμενα από μια κυρία σας εσάς να σας αρέσει η Loreena Mckennit,o Εlvis είναι Ο ΘΡΥΛΟΣ…η κιτς εμφάνιση του,προσωπικά δεν με ενοχλεί και τόσο γιατί αποτελούσε νομίζω μέρος τόσο της παράδοσης που εκπροσωπούσε,του νεωτερισμού της »εποχής» του αλλά και του ιδιαίτερου και μοναδικού τρόπου που ήθελε να εμφανίζεται.
Αλλά μιας και μιλήσατε για πανσέληνο προχτές,μια διασκευή που μπορεί να σας ξενίσει,αλλά νομίζω οτι αξίζει…
ΥΓ.Ο καθένας από εμάς έχει πει αυτά τα λόγια κάπου,κάποτε…
katy
20 Δεκεμβρίου, 2013 4:33 μμ
Πολύ ωραίο! 🙂
A, ώστε διάβασες το σχόλιό μου εκείνο… Και ‘γω η πλουσία, που νόμιζα ότι δεν ασχολήθηκε κανείς, είχε και πανσέληνο….άσ’ τα να πάνε… Για δε μίλαγες καλέ; 🙂
Ξέρεις μου το ‘χουν πει κι άλλοι αυτό…ότι ενώ διαβάζουν τα σχόλιά μου, δεν μου μιλάνε…Δεν καταλαβαίνω τίποτα αφού…και παρ’ όλο που είμαι σνομπ, πανέμορφη και αριστοκρατική, κάνω τα πάντα για να πιστέψει ο «λαουτζίκος», ότι είμαι «προσιτή». Μήπως δεν κάνω κάτι σωστά; 😀
Κέρασμα.
Νικόλας
20 Δεκεμβρίου, 2013 4:50 μμ
Φυσικά και το διάβασα απλά με τόσο φόβο γύρω μας,μόνο ο ρομαντισμός μας έμεινε πλέον και η ταυτόχρονη απάρνηση της ευαισθησίας μας…
Κάποτε ονειρευόμασταν την ημέρα,τώρα μας έμεινε μόνο το ταξίδι του ύπνου!
ΥΓ.Ολα αυτά ταιριάζουν με έναν »πληθυντικό αριθμό» αγαπητή princess,αν και θα βαρύνω λίγο την ατμόσφαιρα 🙂
katy
20 Δεκεμβρίου, 2013 5:07 μμ
Έχεις απόλυτο δίκαιο Νικόλα μου.
Αυτό, είναι που λείπει σήμερα, από τους ανθρώπους. Το θάρρος. Νοιώθουν ντροπή (ενώ δεν θα ‘πρεπε), να εκφράσουν όλα αυτά που νοιώθουν, να μιλάνε όμορφα, να δείξουν ότι είναι ρομαντικοί και ευαίσθητοι βρε αδερφέ, γιατί φοβούνται την απόρριψη ή τον πιθανό εξευτελισμό.
Το συγκεκριμένο τραγούδι, είναι το αγαπημένο μου ever (της katy και όχι της Πυργοδέσποινας). 😉
Νομίζω ταιριάζει εδώ. Αφιερωμένο φυσικά.
Νικόλας
20 Δεκεμβρίου, 2013 5:21 μμ
Νομίζω οτι μια συζήτηση πρέπει να »κλείνει»(παραμένει ανοιχτή ωστόσο… : ) )όταν φτάνει στο ωραιότερο συμπέρασμα…Και εσείς μόλις το δώσατε με το προηγούμενο σχόλιο σας(+ το υπέροχο κομμάτι του Sting…) ,εκπροσωπώντας με τον καλύτερο τρόπο το αιώνια ανθεκτικό -στην βάρβαρη ανδρική φύση- φύλο σας για άλλη μια φορά…
Θα σας αφιερώσω εκ μέρους μου ένα αντίστοιχο κομμάτι,ως ελπίδα για καλύτερες ημέρες!! 🙂
Υγ.Δεν φεύγω φυσικά,θα συνεχίσω να σας απολαμβάνω επεμβαίνοντας!! 🙂
katy
20 Δεκεμβρίου, 2013 5:28 μμ
Η σειρά μου να ζητήσω συγγνώμη, γιατί βγαίνω για την απογευματινή μου βόλτα, στην παγωμένη Βαυαρία. Τη συζήτηση δεν θα τη κλείσουμε. Μπορούμε να τη συνεχίσουμε κι αργότερα-αργά το βράδυ (εάν δεν μου προκύψει κάτι και μπορείς και θέλεις κι εσύ) ή οποιαδήποτε άλλη φορά. 🙂
Νικόλας
20 Δεκεμβρίου, 2013 5:38 μμ
Καλή βόλτα και από εμένα! 🙂
katy
20 Δεκεμβρίου, 2013 12:52 μμ
😀 😀 😀
Φιλάκια και καλημέρες στη εκλεκτή πρωινή παρέα (oldboy και Νικόλα).
Madness
20 Δεκεμβρίου, 2013 2:07 μμ
Μην ξεχνάμε το ρεμπέτικο, Πυργοδέσποινα!! 😛
katy
20 Δεκεμβρίου, 2013 2:35 μμ
Eννοείται, καλή μου Madness! Kalhmeres ή και Kalhsperes (για μερικούς μερικούς)! 🙂
oldboy9
20 Δεκεμβρίου, 2013 11:55 πμ
Καλημέρα Νικόλα, πολύ καλή ταινία, αλλά υπάρχει και η κορυφαία ταινία του Λόουτς, αυτή δλδ 😉
http://www.cine.gr/film.asp?id=705513
Νικόλας
20 Δεκεμβρίου, 2013 12:34 μμ
Aυτή ήταν η πρώτη ταινία του που είδα oldboy,το »Γη και Ελευθερία» δλδ,αν και εξακολουθώ να προτιμώ τους Ιρλανδούς από τους Ισπανούς στο συγκεκριμένο θέμα(της ιδιοσυγκρασίας για να γίνω πιο συγκεκριμένος).
oldboy9
20 Δεκεμβρίου, 2013 12:41 μμ
Χμμμμ…. δε σου λέω ότι έχεις άδικο -για λόγους ευγενείας! Πάντως το «No Pasaran» ήχησε εντονότερα στην Ισπανία 😉
Νικόλας
20 Δεκεμβρίου, 2013 12:47 μμ
Συμφωνώ!Απλά οι έριδες που περιγράφονται στο »Γη και Ελευθερία»,με στεναχώρησαν περισσότερο και από την τραγική αδελφοκτόνο ιστορία στο »Κριθάρι»…
oldboy9
20 Δεκεμβρίου, 2013 12:55 μμ
Στο γνωστό: Αυτά που μας ενώνουν είναι πολύ περισσότερα απ’ αυτά που μας χωρίζουν, αρκεί βέβαια αυτό να ‘ναι κατανοητό από…εμάς!
Νικόλας
20 Δεκεμβρίου, 2013 1:08 μμ
Aυτά που μας »χωρίζουν»(μιλώντας γενικά και εννοώντας την διαφορά αντίληψης μας-πάλι μιλάω γενικά,όχι προσωπικά- ως προς την στρατηγική επίτευξη της Ουτοπίας μας για την ώρα) μας κάνουν και ξεχωριστούς,αυτά που μας ενώνουν όμως(η κατεύθυνση προς μια κοινωνία χωρίς εκμετάλλευση) μας κάνουν να διαφέρουμε και από τους πολλούς…
simon
20 Δεκεμβρίου, 2013 1:36 μμ
Καλημέρα παίδες!
Μυ επιτρέπετε μια παρέμβαση; Ση χώρα μας νομίζω πως πρέπει να μιλάμε γι’ ΑΥΤΟΥΣ που μας χωρίζουν, όχι γι’ αυτά. Με τη λέξη «ΑΥΤΟΥΣ» να χωράει ολούς μέσα…
katy
20 Δεκεμβρίου, 2013 1:55 μμ
Eσύ γλυκέ μου simon, εάν δεν πετάξεις τη σπόντα σου, θα σκάσεις! 😉
Σμουτς! 🙂
Νικόλας
20 Δεκεμβρίου, 2013 2:00 μμ
Καλημέρα Simon,αυτοί που μας χωρίζουν,μιλώ για ΝΔ-ΠΑΣΟΚ κυρίως,ενώ στην πρώτη στραβή αποκηρύττουν χωρίς τύψεις ακόμα και τους ομογάλακτους συντρόφους τους(Ακης,Λιάπης,κλπ)είμαι σίγουρος οτι στην πρώτη ευκαιρία θα τους θα αποκαθιστούσαν,για να μην πω οτι η ανομία που τους δένει ως σύνολο έχει δημιουργήσει τέτοιους δεσμούς μεταξυ τους,σχεδόν υπαρξιακούς θα τους χαρακτήριζα..
Στα καθ’ ημάς η κρίση του 89-91,δημιούργησε σχέσεις γαϊδουρινού πείσματος εως πολεμικής ενίοτε και ενώ ο στόχος είναι κοινός,δεν ξέρω πραγματικά τι θα μπορούσε να λύσει το πρόβλημα μας.
simon
20 Δεκεμβρίου, 2013 2:42 μμ
Νικόλα, αυτοί που μας χωρίζουν, ως αριστερά, είναι ανάμεσά μας… Πάντα ανάμεσά μας ήταν…Είναι αυτοί που καθορίζουν (συνήθως με τη μεγαλύτερη ανεπάρκεια), για λογαριασμό μας, τί είναι αριστερά, σοσιαλισμός, πως θα πάμε εκεί κλπ. Και δεν εννοώ μόνο αυτούς, στους οποίους πάει το μυαλό σου, αλλά ΟΛΟΥΣ γενικά, όσους σκέπτονται για λογαριασμό μας…
Νικόλας
20 Δεκεμβρίου, 2013 2:49 μμ
Πράγματι,ελπίζω να ξημερώσει κάποτε μια ημέρα που οι σκέψεις μας θα αυτοκαθαρίζονται από εμάς με κοινή συνισταμένη όμως την πραγματική έγνοια για τον διπλανό μας…
Οπως λέει και ένα σύνθημα και στον καπιταλισμό και στον σοσιαλισμό η μοναξιά είναι η ίδια…
katy
20 Δεκεμβρίου, 2013 3:28 μμ
«Οι ιδεολογίες (ηγεσίες) μας χωρίζουν. Τα όνειρα και οι αγωνίες μας ενώνουν».
Ευγένιος Ιονέσκο (1912-1994), Γαλλορουμάνος θεατρικός συγγραφέας.
ΥΓ. Η παρένθεση δικιά μου! 😉
BandieraRossa
21 Δεκεμβρίου, 2013 1:16 πμ
Ποιους εντάσεις στην έννοια «Αριστερά» Σίμον;
simon
21 Δεκεμβρίου, 2013 9:55 πμ
«Απ’ τον καθένα σύμφωνα με τις ικανότητές του, στο καθένα σύμφωνα με τις ανάγκες του».
Όσους πιστεύουν σ’ αυτό, ΕΚΤΟΣ της ηγεσίας του ΚΚΕ.
ΟΚ;
BandieraRossa
21 Δεκεμβρίου, 2013 3:29 μμ
Εντάξει, έχεις τα θέματά σου με την ηγεσία, δεν μπορούμε να στο αλλάξουμε. Πάντως μου αρκεί, που επιτέλους εξαιρείς τον ΣΥΡΙΖΑ που είναι γνωστό ότι πιστεύει στον καπιταλισμό.
simon
21 Δεκεμβρίου, 2013 9:47 μμ
«…που είναι γνωστό…»
Ως γνωστό; Γιατί; Επειδή το λέει ο Κουτσούμπας, ο μέγας ερμηνευτής της κοσμοθεωρίας του κομμουνισμού;
oldboy9
20 Δεκεμβρίου, 2013 1:10 μμ
@Νικόλα, κατανοητός & συμφωνώ απόλυτα μαζί σου 😉
oldboy9
20 Δεκεμβρίου, 2013 1:38 μμ
Μιας και το αφιέρωμα του νηματίου είναι η Pank, σπεύσατε να δείτε και το ντοκιμαντέρ για τον Τζο Στράμερ, καταπληκτικότατο και λίγο παραπάνω είναι 🙂
http://www.cine.gr/film.asp?id=709477
oldboy9
20 Δεκεμβρίου, 2013 2:06 μμ
…τώρα που ξαναβλέπω το ποστ μου, αυτό θα πρέπει να το δει ο αγαπητός «ανιψιός!» κατά κόσμο giorgalis, αφού το χαϊδευτικό του Στράμερ είναι…Σταλίνας 😀 😀
oldboy9
20 Δεκεμβρίου, 2013 1:40 μμ
Καλημέρα Simon 😉
simon
20 Δεκεμβρίου, 2013 2:28 μμ
Καλημέρα (τί καλημέρα δλδ) καλησπέρα oldboy9 😀
mitera
21 Δεκεμβρίου, 2013 11:28 πμ
άσχετο 🙂
Ματατζή ματατζή,
στο σπίτι,
τα ίδια περνάς και σύ.
Aσε κάτω τη γκλοπάρα
για να φάς και πορτοκάλια.
http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%B6%CE%AE%CF%82-%CF%80%CE%AE%CF%81%CE%B5-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CF%81%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%AC%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%B5%CF%84%CE%BF%CF%8D%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%80%CE%AF%CF%84%CE%B9
katy
21 Δεκεμβρίου, 2013 12:27 μμ
😆
Γειά σου γλυκειά μου mitera, με τα (πάσης φύσεως) «φρούτα» σου! 😉
«Η επανάσταση δεν είναι ένα φρούτο, που θα πέσει όταν είναι ώριμο. Πρέπει να κουνήσουμε το δέντρο, για να το κάνουμε να πέσει».
Τσε Γκεβάρα (1928-1967), Αργεντινός επαναστάτης.
μανικακος
21 Δεκεμβρίου, 2013 3:11 μμ
σιγά τον αξούριστο 😀 😀 😀
katy
21 Δεκεμβρίου, 2013 6:49 μμ
“Παρακαλώ μην ζΟΥλάτε τα φρούτα, δεν κοΡνάρουνΕ!” 😀 😀 😀
Ταμπέλα σε μανάβικο, στη Σαμοθράκη.
mitera
21 Δεκεμβρίου, 2013 4:19 μμ
Γειά σου και σένα Κατυ μου 🙂
Η επανάσταση θα αργήσει λίγο ακόμα,γιατί έρχεται μαζί με την ανάπτυξη
σιγούλια σιγούλια…. 😉
http://luben.tv/blogosphere/politics/32780/
Νικόλας
21 Δεκεμβρίου, 2013 1:58 μμ
Mα να τους »πετάξουν» πορτοκάλια;Θα μου πεις φρούτα εποχής,οτι έχει ο καθένας ρίχνει,νομίζω όμως οτι αν τους πετούσαμε καμιά φράουλα(είναι και το αγαπημένο μου φρούτο!)αρωματισμένη και με λίγο κονιάκ,μπορεί να μεθούσανε τα στρουμφάκια και να τα ρίχνανε κάτω τα γκλοπ… 🙂
mitera
21 Δεκεμβρίου, 2013 4:54 μμ
και μέχρι να μας «πάρουν» τα σπίτια οι κομμουνιστές ,ας σταθούμε δίπλα τους, μπας και τα σώσουμε.
μη τσιτώσετε μερικοί μερικοί 🙂
καλό απογευμα
giorgalis
21 Δεκεμβρίου, 2013 6:32 μμ
Το είπε ο πρόεδρος πως «οι κομμουνιστές δεν θα σας πάρουν τα σπίτια», αλλά δεν μας είπε αν θα μας τα πάρει ο ΣΥΡΙΖΑ, ελπίζω να μην το κάνει.
Ο πρόεδρος είπε επίσης πως: «ο Λένιν είπε για αναδιανομή του πλούτου από τους πλούσιους στους φτωχούς ενώ ο Στουρνάρας λέει για αναδιανομή από τους φτωχούς στους πλούσιους».
Είναι σίγουρο πως ο πρόεδρος εκτός από διανοητής μεγάλου βεληνεκούς (διηπειρωτικός) είναι και κορυφαίος ερμηνευτής του Λένιν, άλλωστε δεν είναι τυχαίο πως το παρατσούκλι του Βλαδίμηρου ήταν «αναδιανεμητής».
Τέλος, ο πρόεδρος δεν αφιέρωσε κανένα τραγούδι του Λένιν στον λαό. Ίσως την επόμενη φορά..
γτπ ΚΑΒΑΛΑ ηγεσία, που θα έλεγε κι ο «σύντροφος» 🙂
katy
21 Δεκεμβρίου, 2013 6:43 μμ
«Η φανταστική λογοτεχνία επινοήθηκε τη μέρα που ο Ιωνάς γύρισε σπίτι του και είπε στην γυναίκα του ότι άργησε τρεις μέρες επειδή τον είχε καταπιεί μια φάλαινα’.
Gabriel Garcia Marquez (1927), Κολομβιανός συγγραφέας.
ΥΓ. Σε παρακαλώ, όταν αναφέρεσαι στον «πρόεδρο», βάζε κι από δίπλα τη λέξη «παίδαρος». Ξηγηθήκαμε; 😀
giorgalis
21 Δεκεμβρίου, 2013 7:15 μμ
«Θα δεις τον λαό με ηλίθιο πρωθυπουργό, αλλά δεν θα δεις ποτέ έξυπνη γυναίκα με ηλίθιο άντρα»
Γεώργιος Α. Παπανδρέου (γαπ) 😀
katy
21 Δεκεμβρίου, 2013 7:29 μμ
😆
To ‘xω! 😉
“Το μεγαλύτερο και σχεδόν το μόνο πλεονέκτημα του να είσαι γυναίκα, είναι ότι μπορείς πάντα να προσποιηθείς ότι είσαι πιο χαζή από ό,τι πραγματικά είσαι, χωρίς κανένας να εκπλήσσεται”.
Freya Stark (1893-1993), Αγγλίδα συγγραφέας.
Νικόλας
21 Δεκεμβρίου, 2013 7:34 μμ
Καλησπέρα Υψηλοτάτη!Η κυρία Stark πιθανολογώ πως αγνοεί ή της διαφεύγει ίσως το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του γυναικείου φύλου,που περιέγραψε με επάρκεια ο αρχαίος μύθος της τύφλωσης του μάντη Τειρεσία! 😉
katy
21 Δεκεμβρίου, 2013 7:42 μμ
Καλησπέρα Νικόλα μου.
Τι να ξέρουν οι εγγλέζοι από αρχαίους Έλληνες….μόνο από αρχαία…. 😉
http://www.protothema.gr/culture/cinema/article/338546/i-epistrofi-ton-marmaron-tou-parthenona-sti-megali-othoni/
Νικόλας
21 Δεκεμβρίου, 2013 7:49 μμ
Αν και δεν είμαι αρχαιολάτρης λόγω κυρίως του δουλοκτητικού συστήματος που είχαν,μια ζωή προσπαθώ να κατανοήσω τον κόσμο της αιδούς τους κυρίως…
Πάντως όσον αφορά τα μάρμαρα ο Έλγιν,όλο και κάποιους ντόπιους απατεωνίσκους θα είχε στην εποχή του ως συνέταιρους,αντίστοιχους των σημερινών πατριδοκάπηλων που θέλουν τα μάρμαρα αποκλειστικά για να κόβουν εισιτήρια στα μουσεία.
katy
21 Δεκεμβρίου, 2013 7:58 μμ
Βασικά στο Βρετανικό Μουσείο δεν κόβουν εισιτήριο, είναι δωρεάν η είσοδος (όπως θα ‘πρεπε. κατά την άποψή μου. να είναι όλα τα μουσεία). Σου συστήνω ανεπιφύλακτα μια επίσκεψη. Όταν πρωτοπήγα και είδα τα μάρμαρα, πραγματικά ανατρίχιασα. Πέρα όμως απ’ αυτό, συμφωνώ με όσα λες για τους «απατεωνίσκους».
Και για να επανέλθουμε…στα του Τειρεσία… 😉
“Η ασχήμια υπερέχει της ομορφιάς σε ένα σημείο: διαρκεί”. 🙂
Daniel Mussy, Αγνώστων λοιπών στοιχείων.
Νικόλας
21 Δεκεμβρίου, 2013 8:18 μμ
Tην ασχήμια που πράγματι διαρκεί,είναι στο χέρι μας να την καταλύσουμε αντικαθιστώντας την με μεγαλοψυχία και αλληλεγγύη…
Για τον Τειρεσία,για τον οποίο ο συντοπίτης μου Θανάσης έχει γράψει και ένα υπέροχο κομμάτι…θα σας πω περιεκτικά οτι η τύφλωση του προήλθε από τα χέρια τα Θεάς Ηρας και ως αντιστάθμισμα του χάρισε ένα »υπέροχο» δώρο(7 γενιές ζωής) ο συζύγος της θεάς Δίας.Ο λόγος της τύφλωσης;Ο Διας,γνωστός για τις ακατανίκητες ορμές του(δεν άφηνε θηλυκιά γάτα,ως γνωστόν)είχε περιέργεια να μάθει ποιο από τα δύο φύλα ικανοποιούνται περισσότερο στην ερωτική πράξη(στον οργασμό δηλαδή)και ανέθεσε αυτόν τον ρόλο στον Τειρεσία τον οποίο και μετέτρεψε σε γυναίκα.Η απάντηση του Τειρεσία μετά την δοκιμή έγειρε την πλάστιγγα υπέρ των γυναικών με πάσα ειλικρίνεια,κάτι όμως που προκάλεσε την οργή της Ηρας για την αποκάλυψη του »μυστικού» και που είχε τις συνέπειες για τον Τειρεσία που περιέγραψα στην αρχή.
Αναμενόμενο και δίκαιο θεωρώ,η γυναίκα που με πόνο δίνει την ζωή,να έχει και την επιβράβευση της φύσης στο κομμάτι του Έρωτα(σε σχέση με τους άνδρες εννοώ).
katy
21 Δεκεμβρίου, 2013 8:38 μμ
Μπορεί (σύμφωνα και με τους αρχαίους) οι γυναίκες, να είναι πιο τυχερές πάνω σε αυτό το θέμα, όμως έχουν κατηγορηθεί, ότι πολλές φορές «υποκρίνονται». 😉
“Οι γυναίκες μπορεί να υποκρίνονται οργασμούς, αλλά οι άντρες υποκρίνονται ολόκληρες σχέσεις”.
Sharon Stone (1958), Αμερικανίδα ηθοποιός.
YΓ. Προς ΣΟ. Επιτρέπεται τέτοιου είδους συζήτηση τέτοια ώρα; Τα παιδιά (Μανικάκος), δεν έχουν πέσει για ύπνο ακόμη… 😀
Νικόλας
21 Δεκεμβρίου, 2013 8:59 μμ
Tα σημερινά παιδιά »ξέρουν» δυστυχώς πολλά περισσότερα και από εμάς σήμερα στο θέμα του έρωτα…Αυτό είναι πραγματικά ένα από τα προβλήματα που γεννάει η ανάγκη να αγαπηθούμε,
ακόμη όμως και η Sharon πληγωμένη;Δεν έχουν το θεό τους μερικοί μερικοί »σύμφυλοι» μου…γιατι όταν λέει η γυναίκα του »Βασικού ενστίκτου» οτι οι άντρες υποκρίνονται σχέσεις ολόκληρες είναι πολύ βαριά η κατηγορία!
katy
21 Δεκεμβρίου, 2013 9:23 μμ
Μα όλα τα κακά δεν προέρχονται από την ανάγκη ν’ αγαπηθούμε;
Προσποιούμαστε ότι είμαστε κάποιοι άλλοι, για να γίνουμε αρεστοί. Και αυτό δεν σημαίνει πάντα ότι προσποιούμαστε τους καλούς. Πολλές φορές βγάζουμε κακία, ειρωνεία, χλευασμό, γιατί νομίζουμε ότι έτσι θα εκτιμηθούμε από τους πολλούς και θα γίνουμε αποδεκτοί και αγαπητοί, ενώ το μυστικό είναι να εκτιμηθούμε και ν’ αγαπηθούμε από τους λίγους. Ο άνθρωπος δεν μπορεί να ζήσει, χωρίς αγάπη και εκτίμηση, κατά την άποψή μου. Γι’ αυτό πρέπει να ειλικρινής και να μη φοβάται να βγάλει τον πραγματικό εαυτό του (εκτός εάν ο πραγματικός εαυτός του είναι απαίσιος 🙂 ).
Δεν έχει να κάνει με γυναίκες και άντρες. Όλοι φταίνε, εξίσου το ίδιο. Οι γυναίκες γιατί θέλουν τους άντρες: κουβαλητές, ευαίσθητους, ρομαντικούς, να μην ξεχνάνε επετείους-γενέθλια, να μας κάνουν δώρα, καλούς εραστές, γυμνασμένους, να μην κοιτάνε άλλες γυναίκες, να μην πετάνε τα ρούχα τους παντού μέσα στο σπίτι, να μας αγαπάνε περισσότερο από τη μάνα τους. Οι άντρες γιατί θέλον τις γυναίκες: πανέμορφες το πρωί που ξυπνάνε, έξυπνες, μορφωμένες, να έχουν κι ένα σπιτάκι, να εργάζονται κάπου που να μην ντρέπονται να το πουν στους φίλους τους, να φροντίζουν το σπίτι-τα παιδιά, να είναι ξεκούραστες όταν ζητάνε σεξ. Ουφ! 🙂
μανικακος
21 Δεκεμβρίου, 2013 9:25 μμ
OΥφ ΡΕ δε λες τίποτα 😀
αμα κατσεις με τον αλληθωρο λέει βλαδιμηριζεις 😀 😀 😀
Σεντονaty 😀 😀 😀
katy
21 Δεκεμβρίου, 2013 9:28 μμ
Ξύπνιος είσαι ακόμα εσύ; Μην ακούς αυτά που λέμε με το Νικόλα.. 😉
katy
21 Δεκεμβρίου, 2013 9:30 μμ
Σεντονaty; Έγραψες! Σε λατρεύω! 😀
Νικόλας
21 Δεκεμβρίου, 2013 10:24 μμ
Αγαπητή katy,μπορώ να πω ότι δεν έχετε άδικο σε όλα όσα λέτε,ωστόσο δεν θέλω απαισιοδοξίες..η αρνητική ενέργεια που υπάρχει διάχυτη γύρω μας και η οικονομική κρίση φυσικά έχει επηρεάσει ολονών μας την διάθεση προς το χειρότερο,όμως η ΑΝΑΓΚΗ να αγαπηθούμε είναι τόσο έμφυτη,τόσο φυσική και τόσο ζωογόνα που δεν θα εκλείψει ποτέ ελπίζω…
Ο πραγματικός ευατός μας στον οποίο αναφερθήκατε είναι καλό πέρα από ειλικρίνεια να διώξει όλα εκείνα τα σύννεφα του ατομικισμού,να μην διστάσει να δοθεί,να πληγωθεί ακόμα,αλλά κυρίως να μην φορτώνει τα λάθη στους άλλους.
Αχχχχ,ζούμε σε ένα τόσο όμορφο αλλά και εγωκεντρικοκρατούμενο κόσμο,που εύχομαι να αλλάξει σύντομα και σταδιακά.
Επειδή όμως εξακολουθώ να τονίζω ότι ο κόσμος μας παρά τις επιμέρους κατακτήσεις παραμένει ανδροκρατούμενος,η κύρια ευθύνη βαραίνει πάντα τους έχοντες την εξουσία(οικονομική αλλά και την φυσική δύναμη των ανδρών που γίνεται πολλές φορές εφαλτήριο επιβολής αδίστακτων κινήσεων)γι αυτό περιμένει με αγωνία την πραγματική γυναικεία ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ σε βάρος μας.Και πιστέψτε με,ακόμη και αν δεν μου αρέσει γιατί θα πληρώσω και εγώ το τίμημα,θα πρόκειται για πράξη ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.
katy
21 Δεκεμβρίου, 2013 10:47 μμ
Από τη φύση μου, είμαι ένας πολύ αισιόδοξος και χαρούμενος άνθρωπος. Συγγνώμη, εάν έδωσα άλλη εντύπωση. Μου αρέσει η ζωή και να είσαι σίγουρος ότι τη γεύομαι όσο δεν πάει. Δεν φοβάμαι να δοθώ (και δεν μιλάω μόνο ερωτικά, αλλά και φιλικά), ακόμα κι αν γνωρίζω εκ των προτέρων (ως πανέξυπνη που είμαι 😉 ), ότι θα πληγωθώ. Αλλοίμονο εάν στη ζωή μας δεν ρισκάραμε…τι νοστιμάδα θα είχε τότες; Δεν φοβάμαι να ζήσω.
«Η μοναξιά του ανθρώπου δεν είναι παρά ο φόβος του για τη ζωή».
Eugene O’Neill (1888-1953), Αμερικανός θεατρικός συγγραφέας.
Να συμφωνήσω μαζί σου, ότι ο κόσμος είναι πράγματι ανδροκρατούμενος. Όμως μπορείτε να ζήσετε χωρίς εμάς; Όπως και ‘μεις (κι ας μην το παραδεχόμαστε), δεν μπορούμε να ζήσουμε χωρίς εσάς. Δεν θα υπάρξει γυναικεία επανάσταση. Δεν χρειάζεται να υπάρξει. Γιατί θεωρώ ότι στη σημερινή εποχή, ο άντρας είναι περισσότερο καταπιεσμένος, από ότι η γυναίκα. Είναι ευνουχισμένος. Ο άντρας, τη γυναίκα τη φοβάται. Την τρέμει. Και φταίμε εμείς οι γυναίκες γι’ αυτό! Γι’ αυτό πολύ φοβάμαι, μη γίνει καμιά αντρική ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ τελικά! 🙂
Νικόλας
21 Δεκεμβρίου, 2013 11:06 μμ
Aπ’οσο σας ξέρω αυτό το χρονικό διάστημα είστε πράγματι μια πάρα πολύ ευχάριστη και αισιόδοξη προσωπικότητα,ωστόσο όσα γράψατε στο πιο προηγούμενο σχόλιό σας μου φάνηκαν κάπως δυσάρεστα και εννοώ τις απαιτήσεις που έχουμε δυστυχώς οι μεν από τις δε..
Οσον αφορά την επανάσταση επιμένω ότι πρέπει να είναι και γυναικεία με μπροστάρισες εσάς και δεν το λέω επειδή φοβάμαι να αναλάβω τις ευθύνες μου.
Στα πρόσφατα φοιτητικά μου χρόνια έχω πάμπολλες μαρτυρίες φιλενάδων μου(με την φιλική έννοια)για βάναυση αντιμετώπιση τους στον εργασιακό τομέα που σήμερα λόγω κρίσης έχει γίνει πολύ χειρότερη(η αντιμετώπιση) για πάρα πολλές γυναίκες.
Αρκετές γυναίκες μπορεί λόγω της αδυναμίας τους να αντιδράσουν(για λόγους επιβίωσης) μπορεί ακόμη και να συνηθίσανε στην εκμετάλλευση-βαρβαρότητα και όχι μόνο την οικονομική αλλά κυρίως την συναισθηματική,ωστόσο κάποτε πρέπει να σημάνει η καμπάνα της απελευθέρωσης από κάποιους άνδρες-ζώα!
YΓ.Συναισθηματικά έχετε πάντως δίκιο μια μειοψηφία γυναικών έχει καταφέρει να έχει το πάνω χέρι αλλά ακόμη και αυτό γίνεται με ανδρικές μεθόδους!
katy
21 Δεκεμβρίου, 2013 11:17 μμ
Δεν ξέρω εάν το έχεις καταλάβει, αλλά τόση ώρα Nικόλα μου, εγώ υπερασπίζομαι τους άντρες και ‘συ τις γυναίκες! Είμαστε σε καλό δρόμο νομίζω… 😉
Αφιερωμένο εξαιρετικά το videaki! 🙂
Νικόλας
21 Δεκεμβρίου, 2013 11:40 μμ
Πολύ ωραίο το βιντεάκι!! 🙂 🙂
Θα σας αφιερώσω και εγώ ένα με την σειρά μου 🙂 όπου η παρουσία του γυναικείου φύλου ήταν η καλύτερη δυνατή!!
Θα επρεπε να ντρεπόμαστε βέβαια που αφήνουμε μπροστά τις γυναίκες,αλλά είπαμε είστε η ελπίδα μας!!!
katy
21 Δεκεμβρίου, 2013 11:55 μμ
Αγωνιστικό και συγκινητικό!
Και ο ύμνος του Lennon στη γυναίκα (του)! 🙂
Νικόλας
22 Δεκεμβρίου, 2013 12:30 πμ
Για τον John Lennon δεν έχω λόγια…μακάρι η φωνή του να μας επηρεάζει τόσο λίγο έστω,ακόμη και σήμερα…
Θα προτείνω όμως και μια νέα γυναικεία φωνή,με τρυφερότητα στην χροιά…Εκφράζει γενικότερα τα γυναικεία συναισθήματα νομίζω…
katy
22 Δεκεμβρίου, 2013 12:37 πμ
Καληνύχτα καλέ μου Νικόλα. Σ’ ευχαριστώ για την όμορφη συζήτηση. 🙂
Kάτι θέλει να σου αφήσει η Πυργοδέσποινα (γιατί τόσες ώρες μιλούσες, ως επί το πλείστον, με την katy). 😉
“Στις μέρες μας, αν ένας άντρας ανοίξει την πόρτα σε μια κυρία, είναι πιθανότατα ο πορτιέρης”.
Mae West (1892-1980), Αμερικανίδα ηθοποιός.
Νικόλας
22 Δεκεμβρίου, 2013 12:49 πμ
Καληνύχτα katy,αλλά για να μην χαλάσω χατίρι και στην αγαπημένη μου Πυργοδέσποινα,θα κλείσω με την ευχή οι πόρτες να παραμένουν κλειστές μόνο στα club των μπράβων,των μαφιόζων και των ξενέρωτων…και οι πόρτες της καρδιάς μας να παραμένουν ολάνοιχτες για αυτούς που πρέπει.
Γλυκά όνειρα!! 🙂
BandieraRossa
21 Δεκεμβρίου, 2013 8:46 μμ
Δώσε τόπο στην οργή σ. Γιωργαλή. Γιορτινή μέρα σήμερα! 😀
http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2013/12/21-1878.html
katy
21 Δεκεμβρίου, 2013 8:54 μμ
Ας τον τιμήσω και ‘γω λοιπόν (γιατί στα νιάτα του ήταν και παίδαρος), συμβάλλοντας στην τόσο ξεχωριστή μέρα, με κάτι που είχε ‘πει για ‘μας τους Έλληνες! 😉
“Οι Έλληνες δεν έχουν συνηθίσει να συζητούν, γι’ αυτό αλληλοσφάζονται”.
Ιωσήφ Στάλιν (1879-1953), Σοβιετικός ηγέτης.
μανικακος
21 Δεκεμβρίου, 2013 9:19 μμ
С Днем Рождения
😀 😀 😀 😀 😀
simon
21 Δεκεμβρίου, 2013 10:01 μμ
«…η επιρροή του στους ανθρώπους ήταν ακαταμάχητη…»
Πράγματι! Χιλιάδες τον λάτρευαν και άλλοι τόσοι ένοιωσαν την επιρροή του μ’ ένα κομμάτι … μολύβι στο σβέρκο τους! Δυστυχώς, ήταν οι λάθος άνθρωποι! 🙂
katy
21 Δεκεμβρίου, 2013 10:06 μμ
Καλησπέρα καλέ μου simon! 🙂
«Όλους τους διάφορους τύπους λατρείας που επικρατούσαν στο Ρωμαϊκό κόσμο, ο λαός τους θεωρούσε εξίσου αληθινούς. Οι φιλόσοφοι τους θεωρούσαν όλους εξίσου λάθος. Και οι ύπατοι, όλους εξίσου χρήσιμους». 😉
Edward Gibbon (1737-1794), Άγγλος ιστορικός.
μανικακος
21 Δεκεμβρίου, 2013 10:12 μμ
ντροπή σου αστε αντικομμουνιστη 😀 😀 😀 😀
φωθιά στα θρέντια 😀
simon
21 Δεκεμβρίου, 2013 10:33 μμ
Έλα ρε και ‘συ, πήρες αμέσως φωθιά! 😀 😀
Λίγη πλάκα έκανα! Όλοι αυτοί ήντουσαν αντικομμουνισταί, πράχτορες του εχτρού, φιλοτροτσκιστές, αναρχικοί, αποβράσματα του τσαρικού καθεστώτος! Τί άλλο δηλαδή ήτανε ο Τουχατσέφσκυ, ο Κάμενεφ, ο Ζηνόβιεφ;
Зито великого вождя Сталина !!! 🙂 🙂
giorgalis
21 Δεκεμβρίου, 2013 11:04 μμ
Για να ξέρετε, αντικομμουνιστές ήταν όλοι οι Σοβιετικοί ηγέτες και όλες οι ηγεσίες του ΚΚΕ.
Κομμουνιστές ήταν (και είναι), ο Κύρκος, η Δαμανάκη, ο Κωνσταντόπουλος, ο Αλαβάνος, ο Τσίπρας, ο Σταθάκης, η Τζάκρη, η Κατσέλη κτλ.
Επίσης κομμουνιστής είναι και ο simon που στηρίζει (με πάθος) το κομμουνιστικό κόμμα ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ!
Γνωστοί κομμουνιστές είναι επίσης ο Μητσοτάκης, ο Καραμανλής και ο Παπανδρέου.
Σημειώστε επίσης πως ο Alain Prost ήταν κουλός, ο Ταμήλος είναι διανοούμενος και η γιαγιά μου σε τροχιά γύρω από τον πλανήτη Γη.
Το δείπνο περιλαμβάνει κομμουνιστικές σαρδέλες με σως σοκολάτα και συνοδεύεται ιδανικά με ζεστή σοσιαλιστική σαμπάνια που δεν θα πιούμε.
Δέστε τις ζώνες ασφαλείας, το πλοίο βυθίζεται…
Κι ένα (κομμουνιστικό) χαϊκού:
«Σύρριζα πέρασα και δεν με αγάπησε,
έφτιαξα μια δική μου,
αληθινή κομμουνιστική»
katy
21 Δεκεμβρίου, 2013 11:23 μμ
“Εμείς οι κομμουνιστές δεν είμαστε κοινοί άνθρωποι. Είμαστε φτιαγμένοι από άλλη πάστα (ναι, σοκολατίνα-σλουρπ)”. 😀
Ιωσήφ Στάλιν (1879-1953), Σοβιετικός ηγέτης.
(στον επικήδειο του Λένιν)
simon
22 Δεκεμβρίου, 2013 9:24 πμ
Μόλις ακούστηκε το «Άγιο» Όνομά Του, έτρεξαν αμέσως όλοι οι άνθρωποί του με τα σπαθιά στα χέρια 😀 😀 😀 😀
«Σημειώστε επίσης πως ο Alain Prost ήταν κουλός, ο Ταμήλος είναι διανοούμενος και η γιαγιά μου σε τροχιά γύρω από τον πλανήτη Γη»
Αν το ‘χει πει ο σ. президентом всех президентов δεν υπάρχει καμια αμφιβολία, ότι έτσι είναι! Ρώτα και τον Γόντικα να σου πει, όταν τελειώσει το σκούπισμα και το άναμα των κεριών στην αίθουσα «Σύντροφος Ι.Β. Στάλιν» του Περισσού! 😀 😀 😀
katy
22 Δεκεμβρίου, 2013 9:46 πμ
“Πώς μπορείς να καταλάβεις έναν κομμουνιστή; Eίναι κάποιος που διαβάζει Μαρξ και Λένιν. Και πώς μπορείς να καταλάβεις έναν αντικομμουνιστή; Είναι κάποιος που κατανοεί τον Μαρξ και τον Λένιν”.
Ρόναλντ Ρήγκαν (1911-2004), Αμερικανός πρόεδρος και καουμπόυς.
YΓ. Πού θα μου πάτε εσείς οι δυό…θα σας «μονιάσω» μια μέρα… 😉
simon
22 Δεκεμβρίου, 2013 9:46 πμ
Επίσης, φτιάξε ένα χαϊκού της προκοπής (μετρικά και τονικά)! Για δες:
«Τι ψιθυρίζεις
πεθαίνοντας, μπουμπούκι;
ΣΤΑ-ΛΙΝ, ΣΤΑ-Λιν, ΣΤά-λιν, Στα….»
😀 😀 😀
mitera
22 Δεκεμβρίου, 2013 4:57 μμ
giorgali άσε τι λένε οι πρόεδροι….εμείς την δουλειά μας 🙂
giorgalis
22 Δεκεμβρίου, 2013 6:19 μμ
Ωx… Αυτό σαν προειδοποίηση από τα «κεντρικά» μου φαίνεται… 😯
Προβλέπω τον giorgalis να πέφτει θύμα σταλινικών εκκαθαρίσεων… 😛
katy
22 Δεκεμβρίου, 2013 6:32 μμ
Ο πρώτος που θα φύγει είναι… 🙂
“Όπως και με το χριστιανισμό, οι χειρότεροι διαφημιστές του σοσιαλισμού είναι οι πιστοί του”.
George Orwell (1903-1950), Βρετανός συγγραφέας.
giorgalis
22 Δεκεμβρίου, 2013 6:50 μμ
«Καλύτερα να είσαι κακός διαφημιστής παρά καλός δυσφημιστής»
Leonid Brezhnev (1906-1982) σίριαλ κίλερ
katy
22 Δεκεμβρίου, 2013 6:59 μμ
😀 😀 😀
Όσο οι αριστεροί-κομμουνιστές-σοσιαλιστές ή «αριστεροί»-«κομμουνιστές»-«σοσιαλιστές», σκοτώνονται μεταξύ τους, εμείς οι καπιταλιστές τρίβουμε τα χέρια μας. 😉
“Κάθε σοσιαλιστική διαμάχη, το μόνο που κάνει, είναι να χαράζει νέους δρόμους για τον καπιταλισμό”.
Oswald Spengler (1880-1936), Γερμανός ιστορικός & φιλόσοφος.
Ή σε απλά Ελληνικά
“Όταν δυο άνθρωποι μαλώνουν, κερδίζει ο τρίτος”.
Πολωνική παροιμία.
giorgalis
22 Δεκεμβρίου, 2013 7:08 μμ
Όταν μαλώνει ο σ.Πσαριανός με τον σ.Τσακαλώτο, ποιος κερδίζει;
Πάλι ο καπιταλισμός;
Όταν ο σ.Πσαριανός είναι φιλαράκι με τον σ.Τσακαλώτο, κερδίζει ο …σοσιαλισμός;
katy
22 Δεκεμβρίου, 2013 7:24 μμ
Mα πάντα δεν κερδίζει ο Καπιταλισμός; Αυτά δε σας λένε στον Ιερό Ναό, κάθε βράδυ; 😉
Βρε ψυχούλα μου, τι σχέση έχει ο Πσαριανός και ο Τσακαλώτος, μ’ αυτό που προσπαθώ να σου ‘πω εγώ; Είσαι πονηρός (από μένα έχεις πάρει), κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις και μου τα γυρίζεις τώρα… 🙂
Δεν θα μου ξεφύγεις όμως, έτσι απλά. Έχω βάλει σκοπό της άχαρης και μεγαλοαστικής ζωής μου, να σας ε ν ώ σ ω! Θέλεις/ετε δε θέλεις/ετε! 😛
Εάν το καταφέρω (δύσκολο, αλλά η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία), επόμενοι στη λίστα μου είναι DrAluca (λατρεία μου)-Βλαδίμηρος! 🙂
giorgalis
22 Δεκεμβρίου, 2013 7:31 μμ
Μα καλά, εσύ γιατί γράφεις «Πσαριανός»;
Έχει πρόβλημα κι ο δικός σου υπολογιστής με το Ψ;
«Είμαστε όλοι Έλληνες», αυτό δεν εννοείς; 😉
mitera
23 Δεκεμβρίου, 2013 11:11 πμ
giorgali δεν σου απαντώ,γιατί κατά πως γράφεις, πολύ σωστά, παρά κάτω,έχω επιλέξει να είμαι κακός διαφημιστής.
Αλλιώς θα σου λεγα εγώ……… 😛 :;
giorgalis
23 Δεκεμβρίου, 2013 11:29 πμ
Θέλω να ξέρω παλιοσταλίνες, δεν μπορώ να ζω σαν κατηγορούμενος σε καφκική δίκη!
Πείτε την αλήθεια ΡΕ!
ΘΑ ΜΕ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΣΤΗΝ ΓΑΥΔΟ;
ΘΑ ΜΕ ΕΚΤΕΛΕΣΕΤΕ;
Και μετά τι θα κάνετε ρε τομάρια; Θα με αποκαταστήσετε το 2120μχ; 😀
ΖΗΤΩ Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ ρε! Βενσερέμος μανιάνα ντε αλμοντοβάρ ρε!
mitera
23 Δεκεμβρίου, 2013 11:44 πμ
Εσένα θα σε στείλουμε στην Ικαρία για παραδειγματισμό.
Παλιοπορτούνα.Τον simon μπορεί και να τον εκτελέσουμε αλλά θα μπώ μέσον και θα τον σώσω. Έτσι θα γίνω αρχικομανταντε και θα βγάλω εσάς απο τις σκηνές και θα σας βάλω να σκάβετε απο το πρωί μέχρι το βράδυ.Και θα σας πλέξω και γάντια να είσαστε ασοσρτί με τα δέντρα. 🙂
simon
23 Δεκεμβρίου, 2013 11:55 πμ
Καλή μου μητερούλα! 🙂
Σ’ ευχαριστώ, αλλά μη μπαίνεις στον κόπο. Αν εμφανιστεί «υπαρκτός» στη χώρα, I will take the gentlemen’s way out. If you know what I mean…
giorgalis
23 Δεκεμβρίου, 2013 11:57 πμ
Εμένα να με βάλεις να σκάβω τάφους συριζαίων, γιατί «πρώτα πεθαίνει ο σταλίνας και μετά του φεύγει το χούι» 🙂
mitera
23 Δεκεμβρίου, 2013 12:11 μμ
Μπρε Σιμον πως να σου το εξηγήσω…αυτός ο υπαρκτός που θα σιάξουμε εμείς δεν θα είναι σαν τους άλλους.Θα τον προσαρμόσουμε στα μέτρα μας για να συμφέρει τους πολλούς.Θα ανοίξουμε έναν καινούργιο δρόμο όσο ο Γιωργαλής θα σκάβει.
Γιατί να μην δοκιμάσουμε;Τι έχουμε να χάσουμε;Τα επιδόματα;Την διαχείριση της φτώχειας μας;Χρόνο χάνουμε Χρόνο. 🙂
simon
23 Δεκεμβρίου, 2013 12:36 μμ
«Μπρε Σιμον πως να σου το εξηγήσω…αυτός ο υπαρκτός που θα σιάξουμε εμείς δεν θα είναι σαν τους άλλους».
Ά, έτσι πες μου, μάθκια μου, να ησυχάσω. 🙂 🙂
ΥΓ. Βάλτε τον Γιοργαλή στο γραφείο τύπου και βάλτε -ξέρεις ποιούς- άλλους να σκάβουν. Αφού τους δείξετε πρώτα τί είναι η τσάπα και πώς την πιάνουν. 🙂 🙂 Άμα δουλέψει το τσαπί, υπάρχει ελπίδα, που λέει και το τραγούδι !
katy
23 Δεκεμβρίου, 2013 5:51 μμ
Αποκλειστικές δηλώσεις του Κλιντ για τον Μαϊλη. Mπλιάχ! (ο Μαϊλης, όχι ο Κούκλος Κλιντ Εαστγουντ)! 😉
“Σ’ αυτόν τον κόσμο φίλε μου υπάρχουν δύο ειδών άνθρωποι. Αυτοί με γεμάτα πιστόλια και αυτοί που σκάβουν. Εσύ, σκάβε”.
Clint Eastwood (1930), Αμερικανός ηθοποιός σε σπαγγέτι – γουέστερν.
ΥΓ. Ανηψιέ μου, ομορφιά μου (από ‘μένα έχεις πάρει), από δω και πέρα θα αναλάβω εγώ το Κόμμα. Θα βάλω μέσον να βγαίνεις μόνο εσύ στην τηλεόραση και στα κανάλια. Τέρμα ο Πρωτοσύγκελος (Χαλβατζής) και ο Αρχιμανδρίτης (Γόντικας). Τόπο στα όμορφα και έξυπνα παπα(ρηγα)δάκια (νιάτα)! 😀
katy
22 Δεκεμβρίου, 2013 7:44 μμ
Ναι αυτό εννοώ και ναι έχω πρόβλημα με το ΡC. Δεν ακούει πια το λόγο του Θεού, «αυτονομείται» και κάνει τα δικά του. Και χαίρομαι πολύ γι’ αυτό! 😉
Dave Bowman: Hello, HAL. Do you read me, HAL?
HAL: Affirmative, Dave. I read you.
Dave Bowman: Open the pod bay doors, HAL.
HAL: I’m sorry, Dave. I’m afraid I can’t do that.
Dave Bowman: What’s the problem?
HAL: I think you know what the problem is just as well as I do.
Dave Bowman: What are you talking about, HAL?
HAL: This mission is too important for me to allow you to jeopardize it.
Dave Bowman: I don’t know what you’re talking about, HAL.
HAL: I know that you and Frank were planning to disconnect me, and I’m afraid that’s something I cannot allow to happen.
Dave Bowman: [feigning ignorance] Where the hell did you get that idea, HAL?
HAL: Dave, although you took very thorough precautions in the pod against my hearing you, I could see your lips move.
Dave Bowman: Alright, HAL. I’ll go in through the emergency airlock.
HAL: Without your space helmet, Dave? You’re going to find that rather difficult.
Dave Bowman: HAL, I won’t argue with you anymore! Open the doors!
HAL: Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
HAL όλου του κόσμου ε ν ω θ ε ί τ ε! 😀
giorgalis
22 Δεκεμβρίου, 2013 8:32 μμ
ok
Τόσα χρόνια αλληλοβρίζονται και παλεύουν με αλλαγές κυβερνήσεων, δεν δικαιούμαστε εμείς οι «απολιθωμένοι και δογματικοί» να μην θέλουμε αυτό το πράγμα;
Δεν έχουμε το δικαίωμα να μην είμαστε ούτε με την δεξιά ούτε με την αριστερά του συστήματος;
Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με απλούς ψηφοφόρους αλλά με κατασταλαγμένους οπαδούς αριστερών κομμάτων που στηρίζουν το σύστημα.
Σημείωσε πως η ιδιομορφία όλων αυτών των «κατασταλαγμένων» είναι πως σε αντίθεση με τους «φιλελεύθερους», που έντιμα δηλώνουν πως «ο καπιταλισμός είναι το δικαιότερο σύστημα και πρέπει να διορθώσουμε τις αδυναμίες του», ετούτοι εδώ προσποιούνται τους αντισυστημικούς εξαπατώντας κάποιους καλοπροαίρετους και αποπροσανατολίζοντας τον κόσμο από το πρόβλημα.
Οι άνθρωποι αυτοί (που μπορεί να είναι κατά τα λοιπά συμπαθέστατοι) παίζουν βρομερό παιχνίδι σε βάρος των καταπιεζόμενων (και του κομμουνιστικού κινήματος), είναι πολιτικά ανέντιμοι.
Το να μας βάζεις μαζί με αυτούς επειδή μισούμε κι εμείς τους χρυσαυγίτες, είναι σαν να λες πως όσοι δεν τρώνε κρέας αλόγου είναι αποκλειστικά χορτοφάγοι!
giorgalis
22 Δεκεμβρίου, 2013 8:37 μμ
Οι θέσεις τους που είναι «όπου φυσάει ο άνεμος πάω» και η πολυγλωσία τους οφείλονται σε άγνοια ή ανοησία;
Δες πχ τον «σύντροφο», τον θεωρείς ανόητο επειδή υποχρεώνεται να γράφει ανοησίες για τον Μπρέζνιεφ και τα τρία πουλάκια που κάθονταν; Απλά ο «πελάτης» είναι μη υπερασπίσιμος…
BandieraRossa
22 Δεκεμβρίου, 2013 8:55 μμ
Σ. Γιωργαλή μην εξάπτεσαι. Αυτή η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ είναι που παραπλανά τον κόσμο του κόμματος.
katy
22 Δεκεμβρίου, 2013 9:07 μμ
Αγαπημένε μου ανηψιέ.
Δεν θα προσπαθήσω να σε πείσω για κάτι. Είσαι ένα άτομο που έχεις κατασταλαγμένη πολιτική άποψη (το σέβομαι απόλυτα αυτό) και αλλοίμονο, εάν εγώ, θα προσπαθούσα να σου αλλάξω γνώμη.
Τα βλέπεις από εντελώς διαφορετική Σκοπιά. Το παράδειγμα με τους χρυσαυγίτες, απλά θα το θεωρήσω ατυχές και δεν θα συνεχίσω.
Δυό κουβέντες μόνο (τα ‘χω ξαναπεί βέβαια και έχω καταντήσει γραφική). Όταν μιλάω για ενότητα, μιλάω για την ενότητα του λαού και όχι των ηγεσιών. Αυτοί τη δουλειά τους κάνουν. Εις βάρος πάντα του λαού. Του λαού που μπορεί να βρει (εάν τον αφήσουν) αυτό που τον ενώνει και όχι αυτό που τον χωρίζει, γιατί τα προβλήματα των φτωχών και καταπιεσμένων είναι κοινά. Γιατί αυτό, δεν μπορείς να το δεις καρδιά μου;
Για τον «σύντροφο» όπως ειρωνικά τον ονομάζεις, δεν θα ήθελα να πω κάτι, γιατί όπως ξέρεις, γνωριζόμαστε προσωπικά και ξέρω πολύ καλά, πως όσα λέει τα λέει με πόνο ψυχής. Είναι άδικο και προσβλητικό να τον ονομάζεις «σύντροφο», μέσα σε εισαγωγικά. Να είσαι σίγουρος πάντως, πως εάν κατάφερνα να σας φέρω σε προσωπική επαφή, θα ξαφνιαζόσουν, με το πόσα πολλά πράγματα θα βρίσκατε που θα σας ένωναν! 😀
giorgalis
22 Δεκεμβρίου, 2013 9:08 μμ
Αυτό λέω, η ηγεσία και οι κατασταλαγμένοι οπαδοί, αυτοί που είναι δεκαετίες πιστοί του κόμματος τους και που είναι και μορφωμένοι και ευφυείς, όπως ακριβώς ο «σύντροφος».
Εκτός αν κάνεις πλάκα στον «σύντροφο» που διαχρονικά αγαπά τους κομμουνιστές αλλά μισεί τις ηγεσίες των κομμάτων τους.. 🙂
giorgalis
22 Δεκεμβρίου, 2013 9:14 μμ
katy
Ο λαός, είτε του αρέσει είτε όχι, έχει να διαλέξει ανάμεσα σε δύο συστήματα, τον καπιταλισμό και τον σοσιαλισμό.
Ο «σύντροφος» πετά οροσειρές λάσπης στον σοσιαλισμό που γνωρίσαμε και θεωρεί σοσιαλισμό του μέλλοντος τον καπιταλισμό του παρελθόντος (κέινς και δεν συμμαζεύεται).
Τώρα αν είναι και ο «σύντροφος» εξαπατημένος από τους πρώην οπορτουνιστές και νυν σοσιαλδημοκράτες της ηγεσίας του επί 30+ χρόνια κόμματος του.. τι να πώ; Όσο ζω μαθαίνω!
katy
22 Δεκεμβρίου, 2013 9:35 μμ
Αφιερωμένο στο λαό! Με την ευχή να βάλει μυαλό! 😉
simon
23 Δεκεμβρίου, 2013 9:50 πμ
1.- «…στον “σύντροφο” που διαχρονικά αγαπά τους κομμουνιστές αλλά μισεί τις ηγεσίες των κομμάτων τους».
Σου φαίνεται αδιανόητο, έ; Έτσι είναι, άμα είσαι γραμματοκομιστής του -κάθε- Μαΐλη και ταυτίζεις τα σκουπίδια αυτά με τον σοσιαλισμό, έχεις αυτές τις απορίες.
2.-«Ο “σύντροφος” πετά οροσειρές λάσπης στον σοσιαλισμό που γνωρίσαμε…».
Ο «σοσιαλισμός» που έφτιαξαν τ’ αφεντικά σου ήταν όμοιος με τα μούτρα τους. Και ήταν τόσο ηλίθιοι και ανίκανοι, που ούτε αυτόν δεν κατάφεραν να κρατήσουν. Όπως σου ΄χω ξαναπεί, τον κατάργησαν εν μιά νυκτί ένας (1) μεθύστακας (δικό τους γέννημα κι αυτός) και κανα 2.000 τομάρια στην ίδια ακριβώς πλατεία που έβγαζε τους λόγους του ο Λένιν και την ίδια ακριβώς στιγμή που εκατομμύρια άλλοι σύντροφοι δεν κούνησαν ούτε το δαχτυλάκι τους να τον υπερασπιστούν. Επομένως, μη μιλάς ΕΣΥ για υπερασπίσιμους «πελάτες».
3.- Έχω κάνει τις επιλογές μου από μικρό παιδί. Αλλά, για το γραφειοκρατικό εξάμβλωμα, που θεωρείς εσύ «σοσιαλισμό» δεν είχα διαβάσει τίποτε στα βιβλία. Και μια από τις βασικότερές μας διαφορές είναι ότι εσένα σου αρκούν και θαυμάζεις τα γραφειοκρατικά εξαμβλώματα, ενώ εγώ αναζητώ έναν πραγματικό σοσιαλισμό. Δεν ξέρω αν θα τον βρω ποτέ και πού. Αλλά, θα πεθάνω ψάχνοντάς τον κι όχι με τη βεβαιότητα ότι τον βρήκαν και ευαγγελίζονται την εφαρμογή του οι -κάθε- Γοντικομαϊληδες.
4.- Για θέσεις τύπου «όπου φυσάει ο άνεμος πάω” έχω να σου συστήσω εξαιρετικά αναγνώσματα: τις αποφάσεις των συνεδρίων του ΚΚΕ, απ’ το 9ο μέχρι το 19ο ! Αν και δεν πρόκειται ακριβώς για θέσεις του τύπου «όπου φυσάει ο άνεμος πάω”, αλλά «οπού εξασφαλίζω τις θεσούλες μας πάω», θα διαπιστώσεις -με λίγη δυσφορία, μάλλον…- ότι η Γκαλίνα Ουλάνοβα έκανε στο χορό της λιγότερες πιρουέτες απ’ αυτούς! 🙂
5.- Δεν προσκύνησα ΠΟΤΕ κανενός είδους εξουσία, την οποία σιχαίνομαι σε όλες της τις μορφές. Τα, όσα διαθέτω, «πιστεύω» δεν έχουν χώρο για εξουσίες. Και γι’ αυτό είμαι μακριά από κόμματα. Σιχαίνομαι ακόμη και την -όποια πατρική εξουσία έχω στα παιδιά μου. Προμετωπίδα μου είναι η «Διαθήκη» του μέγιστου Μιχάλη Κατσαρού.
Για αυτό, «σύντροφε» δε μου αρκούν οι «ΑΝΑΠΗΡΟΙ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΙ» !!! Αυτούς σου τους κάνω χριστουγεννιάτικο ρεγάλο !!!
giorgalis
23 Δεκεμβρίου, 2013 10:34 πμ
Βλέπω «σύντροφε» η ριζοσπαστικοποίηση σου είναι ραγδαία!
Οι κομμουνιστές φαντάζομαι πως παίρνουν υπόψιν τους παραμέτρους που δεν φαντάζεσαι (μάλλον επειδή καθόλου δεν σε αφορά) όταν κρίνουν τον πρώην υπαρκτό…
Σημείωσε πως τον συγκρίνουν με τον υπαρκτό καπιταλισμό και όχι με «ροζ συννεφάκια», συγκρίσεις με «ροζ συννεφάκια» κάνουν οι αφελείς ή οι αντικομμουνιστές.
Χώρια που όσο και αυστηροί να είναι (στην κριτική τους οι κομμουνιστές), το κάνουν με αγάπη κι από αγάπη (δες πως κρίνουν οι -πολιτικά έντιμοι- οπαδοί του καπιταλισμού το δικό τους σύστημα που έχει ξεπατώσει και ξεπατώνει λαούς και θα καταλάβεις τι εννοώ «αγάπη»), επίσης όταν κρίνεις έχοντας καλές προθέσεις και ακριβώς επειδή δεν ζούμε σε «ροζ συννεφάκι», το κάνεις με «προσοχή», «σύντροφε». 😉
simon
23 Δεκεμβρίου, 2013 11:46 πμ
«Οι κομμουνιστές φ α ν τ ά ζ ο μ α ι πως παίρνουν υπόψιν τους παραμέτρους που δεν φαντάζεσαι (μάλλον επειδή καθόλου δεν σε αφορά) όταν κ ρ ί ν ο υ ν τον πρώην υπαρκτό…»
Χρειάζεται πράγματι πολύ φαντασία για να φανταστεί κανείς τις (κι όχι τους) παραμέτρους, που παίρνουν υπ’ όψη τους τα ανύπαρκτα αυτά όντα που ονομάζεις «κομμουνιστική ηγεσία που κρίνει τον πρώην υπαρκτό». Φυσικά, όταν «βασίλευε» ο υπαρκτός, η φαντασία τους είχε πάει για κατούρημα, αλλά και τώρα νομίζεις ότι χρειάζεται πολύ φαντασία για ν’ ανακαλύψεις την «αντεπανάσταση». Ή, έστω, έξτρα διανοητική κούραση για να διερωτηθείς ποιός εξέθρεψε αυτούς τους αντεπαναστάτες;
Τα διλήμματα του τύπου «υπαρκτός καπιταλισμός» V «υπαρκτός σοσιαλισμός» να τα θέτεις και να τα επιλύεις με τους συντρόφους σου, που τους αρκούσε και τους αρκεί ο «υπαρκτός». Εμένα δε μου αρκεί. Και ξέρεις γιατί, ριζοσπάστη; Γιατί ήταν πολύ «υπαρκτός» και ελάχιστα «σοσιαλισμός».
Δεν έχω καθόλου καλές προθέσεις απέναντι στους ατάραχους και σαναμησυνέβειτιποτίτες νεκροθάφτες του σοσιαλισμού. Επίσης, δεν είμαι χριστιανός ή ένθεος για να κάνω κριτική με αγάπη σ’ αυτούς.
Τους θεωρώ εγκληματίες και (τους θεωρώ, επίσης) το μεγαλύτερο εμπόδιο και αιτία στο να μην υπάρχει σήμερα (και δεν ξέρω πότε και αν υπάρξει) «ροζ» ή «κόκκινο» συννεφάκι για να μπορούν να ζουν μέσα του με ασφάλεια οι λαοί και να μην τους ξεπατώνει ο καπιταλισμός. Ρητορική η ερώτηση, αλλά σου πέρασε ποτέ από το μυαλό ΠΟΣΗ ΕΥΘΥΝΗ έχουν αυτά τα καθάρματα, που υπερασπίζεις, για τη σημερινή κατάντια των λαών και τον καλπασμό του καπιταλισμού;
Μη μου μιλάς, λοιπόν, για «προσοχή» εμένα. Αν ήμουν «προσεκτικός» άνετα θα ήμουν μαζί τους, μπορεί και δίπλα τους. Αλλά, τότε θα σιχαινόμουν τον εαυτό μου, αν δεν είχα αυτοκτονήσει προηγουμένως, πράγμα που τους το συνιστώ ένθερμα, ως ελάχιστη εξιλέωση στην ιδέα του σοσιαλισμού και του κομμουνισμού.
BandieraRossa
23 Δεκεμβρίου, 2013 1:09 μμ
Ότι δηλαδή ο σοσιαλισμός που θα χτίσουμε θα είναι πανομοιότυπος με τον προηγούμενο Σίμον. Και θα ξαναγίνουν τα ίδια λάθη ας πούμε. Και να μην πάρουμε υπόψη μας την όποια τεχνολογική πρόοδο από το ’91 ας πούμε. Και συνεχίζεις το ανιστόρητο και αφελές τροπάρι για την ηγεσία. Κι ο Λένιν ηγεσία ήταν, αλλά ξέχασα, αυτός δεν πρόλαβε να φθαρεί για να τον πετάξτε στα σκουπίδια όπως κάνετε με τους υπόλοιπους.
Ότι η εποχή στην οποία εξελίσσεται το οτιδήποτε δεν παίζει ρόλο ας πούμε. Κι ότι θα πείσεις τον κόσμο να πιστέψει σε κάτι άλλο από τον υπερυπαρκτό καπιταλισμό, λέγοντας του για ότι ο υπαρκτός δεν ήταν σοσιαλισμός κτλ. Δε θέλεις να του πεις ας πούμε ότι ήταν η πρώτη προσπάθεια, έγιναν πολλά λάθη και έπεσε, και ότι στην επόμενη προσπάθεια θα είναι καλύτερα.
Και τον σοσιαλισμό που οραματίζεσαι θα τον φέρει ο αστικός (πλέον) ΣΥΡΙΖΑ.
Μου θυμίζεις κάτι που διάβασα στο φιλολαϊκό: «Καλές οι 10 μέρες που συγκλόνισαν τον κόσμο, αλλά απ’ την 11η και μετά το πράγμα χάλασε».
Τώρα ξαναπες για Γοντικομαΐληδες.
giorgalis
23 Δεκεμβρίου, 2013 1:45 μμ
Αυτό που λέει ο Bandiera είναι το «ροζ συννεφάκι», να κρίνεις την Σοβιετία του 1930 με τα δεδομένα της Σουηδίας του 2013…
Κι αφού καλοί μου τσιπριζαίοι πάσχετε από σταλινοφοβία, γιατί το πρόγραμμα του κόμματος σας δεν αναφέρει τίποτα για την αναγνώριση της ασθένειας και την 100% δωρεάν κάλυψη θεραπείας των πασχόντων από το δημόσιο σύστημα υγείας; Ε; Γιατί;
«Υπόψιν τους» και όχι «τους παραμέτρους», αν έκανα λάθος τουλάχιστον να μου αναγνωριστεί πως έκανα το σωστό λάθος… 😉
simon
23 Δεκεμβρίου, 2013 2:12 μμ
Παντιέρα,
ΑΥΤΟΙ που έκαναν τα εγκληματικά λάθη δεν μπορούν να οικοδομήσουν τίποτε. Γιατί δεν έμαθαν από τα λάθη. Όταν πάνε αυτοί στο «σπίτι» τους, θα ξαναμιλήσουμε. Όσο αυτοί εμφανίζονται ως οι αρχάγγελοι του σοσιαλισμού, εσύ μπορείς να τους πιστεύεις. Εγώ όχι !
Lavrentij
23 Δεκεμβρίου, 2013 4:19 μμ
Εγώ πάντως γουστάρω φον Μπισμαρκ, που δημιούργησε την κοινωνική ασφάλιση πριν από όλους και λίγο από Παπαδόπουλο που έστειλε ρεύμα και στο τελευταίο χωριό, να πούμε.
giorgalis
23 Δεκεμβρίου, 2013 4:38 μμ
Αχ σύντροφε, δεν έπιασες το νόημα (πάλι).
Εδώ λέμε χωρίς ενοχές τι θαυμάζει ο καθένας μας.
Μας λες πως θαυμάζεις τον Παπαδόπουλο (που ήταν ένας αμόρφωτος φυρερίσκος) ενώ ξέρεις πως κανένας δεν θα σε πιστέψει!
Να πεις πως θαυμάζεις τον Στίβεν Τζομπς για την προσφορά του στην ανθρωπότητα, να σε πιστέψουμε ούλοι 😉
Lavrentij
24 Δεκεμβρίου, 2013 12:25 μμ
Ax, o Τζομπς, πονεμένη ιστορία. Εκπλήσσομαι είναι η αλήθεια που το αναφέρεις. Φαντάζομαι η συντρόφισσα Αλέκα όταν συνάντησε το Ζιντάο πριν κάποια χρόνια θα πρέπει να του είπε κάτι για τις συνθήκες εργασίας στα κινέζικα εργοστάσια της Foxconn, όπυ συναρμολογούνται τα Ipad και τα λάπτοπ του Τζομπς, ε; Εννοώ κάπου μεταξύ του εξωφρενικού γλυψίματος και της έκφρασης γνήσιας γραφειοκρατικής αλληλεγγύης (ακολουθεί Αλέκα): «Η συζήτηση με τον Πρόεδρο της Κίνας περιστράφηκε στο ζήτημα που απασχολεί πάρα πολύ το τελευταίο διάστημα, τη διεθνή οικονομική κρίση. Είπαμε τις δικές μας σκέψεις και τους κινδύνους που απειλούν την Ελλάδα και τέλος συζητήσαμε για τις σχέσεις των δύο κομμάτων. Οπως ξέρετε, οι σχέσεις είναι στενές με τακτές επαφές, που τουλάχιστον εμάς μας δίνουν τη δυνατότητα να μελετήσουμε τις εξελίξεις στην Κίνα και το ρόλο της Κίνας στις διεθνείς υποθέσεις. Πρέπει να πω ότι ανάμεσα στα δύο κόμματα υπάρχει μια ειλικρινής σχέση, ο καθένας αναπτύσσει τις απόψεις του με μεγάλη άνεση και μπορεί ο ένας να συζητάει εποικοδομητικά με τον άλλον, ξεκινώντας, αν θέλετε, και από διαφορετικές συνθήκες που δρα το κάθε κόμμα και τις ιδιαίτερες απόψεις που έχει, άλλωστε, το κάθε κόμμα. Παρ’ όλα αυτά, οι σχέσεις έχουν έναν ουσιαστικό χαρακτήρα και όχι τυπικό. Αυτό νομίζω ότι είναι επιδιωκόμενο και από τις δύο μεριές».
giorgalis
24 Δεκεμβρίου, 2013 2:03 μμ
Κοίτα να δεις διγλωσσία τα κομμούνια αδερφέ μου…
Από την μία να μιλάνε για καραμπινάτο καπιταλισμό στην Κίνα και από την άλλη να μην τους πλακώνουν στο ξύλο!
Είναι γνωστό άλλωστε πως το ΚΚΕ συνηθίζει να δέρνει Άγγλους Γάλλους Πορτογάλους καπιταλιστές όπως και προέδρους κομμάτων στην Ελλάδα!
ΟΥ ρε σταλίνες που θέλετε να μας βάλετε να δουλεύουμε με 300 ευρώ για τα μονοπώλια (και να μας πάρετε και τα σπίτια)…
Με τον Μπογιόπουλο και την κόρη της Παπαρήγας που σπουδάζει στο χάρβαρντ τι έγινε ΡΕ; ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΡΕ!
Χωρίς πλάκα τώρα, μπορεί κάποιος γνώστης να μας πει αν υπάρχει η πιθανότητα στο κοντινό μέλλον (αυτό της λαϊκής δημοκρατίας) να κλωνοποιήσουμε τον σύντροφο Ιωσήφ Βισαριόνοβιτς;
Σίγουρα θα έχει τον τρόπο του να αντιμετωπίσει την «επιχειρηματολογία» της άλλης πλευράς!
giorgalis
24 Δεκεμβρίου, 2013 3:07 μμ
Συγνώμη φίλε giorgalis αλλά πάλι πέφτω σε αντιφάσεις!
Γιατί να αναστήσω τον Σήφη για να κάνει ντα τους «κακοί» την ώρα που δεν δέρνει το κόμμα τους καπιτάλες της Κίνας;
Τελικά οι κακοί είναι ο λαός που αυτόν θα δέρνω (αφού δεν θα δέρνω τους καπιτάλες ενώ κάποιον θα πρέπει να δέρνω για να είμαι σωστός απέναντι στο όραμα μου για την κοινωνία-ορυχείο-γκούλαγκ);
Και «λαϊκή εξουσία» και λαό χωρίς σπίτια (αφού θα τα πάρω) θέλω;
Και σοσιαλισμό και μονοπώλια να κουμαντάρουν θέλω;
Δεν μπορώ να με καταλάβω όσο κι αν προσπαθώ να με ακούσω!
Μα εδώ δεν μπορώ να συνεννοηθώ με τον giorgalis πως θα συνεννοηθώ με την υπόλοιπη αριστερά; Ο απομονωτισμός και ο σεχταρισμός μπορεί να με οδηγήσει στην παραφροσύνη, με προειδοποιώ για να μην αιφνιδιαστώ, όταν θα σαλτάρω!
Δλδ για να ξέρω, πολιτεύομαι με μόνο στόχο να στείλω τον μανικάκο να τρίβει βράχους σε νταμάρι με τον τρίφτη του τυριού;
Ο Μπογιόπουλος τι λέει για τον Γερμανό;
Τα ρούβλια από την Κούβα που τα επενδύει το κόμμα;
ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΡΕ!
katy
24 Δεκεμβρίου, 2013 3:43 μμ
😀 😀 😀
“Το να είσαι κάποιος άλλος, είναι πάντα πιο ενδιαφέρον από το να είσαι ο εαυτός σου”.
katy, το λαϊκό κορίτσι, πίσω από την “Πυργοδέσποινα”. 😉
giorgalis
24 Δεκεμβρίου, 2013 3:53 μμ
Που να δεις πόσο ενδιαφέρον είναι να ψηφίζεις σαν να είσαι κάποιος άλλος..
«Τσομπανάκος ήμουν ΝΔ ψήφιζα» 🙂
katy
24 Δεκεμβρίου, 2013 4:02 μμ
😆
“Στη Δημοκρατία όλοι έχουν το δικαίωμα να εκπροσωπούνται. Ακόμα και οι μαλάκες”. 🙂
Chris Patten (γεν. 1944), Βρετανός πολιτικός.
giorgalis
24 Δεκεμβρίου, 2013 4:32 μμ
Αξιότιμη θεία.
Ξέρεις πόσο σε αγαπώ (κι εσένα και την περιουσία σου – τι υλιστής θα ήμουν αν δεν..)
Έγραψα για τον τσομπανάκο που ψηφίζει ΝΔ επειδή αν έγραφα για τον τσομπανάκο που θέλει αστική δημοκρατία (όπως ήθελα), όλο και κάποιος ΠΑΣΟΚΟΣ θα έβγαινε να μας πει πόσο μισεί κι αυτός την αστική δημοκρατία και πόσο αριστερός είναι κτλ…
Τώρα μπορεί να βγει ένας ΠΑΣΟΚΟΣ και να πει πόσο κακιά είναι η ΝΔ κτλ δεν με πειράζει να συμφωνεί μαζί μου σε αυτό…
Δυστυχώς το κόμμα δεν μας αφήνει να έχουμε πολλά πολλά με τους αστούς για να μην μας επηρεάσει η φοβερή τους επιχειρηματολογία και να μην μας παρασύρουν με το όραμα τους.
Ζούμε σε σταλινική νησίδα μέσα σε έναν ωκεανό ελευθερίας&δημοκρατίας το 2014.. 😦
Lavrentij
24 Δεκεμβρίου, 2013 4:37 μμ
Δεν θυμάμαι πάντως η Αλέκα να έχει συναντήσει άλλον αρχηγό κράτους, μάλλον έχει να κάνει με την παράλληλη ιδιότητα του μέλους του ΚΚΚ, με το οποίο οι σχέσεις είναι ουσιαστικές και όχι τυπικές, όπως είπε. Θέλεις να συνεχίσω με τις υπόλοιπες δηλώσεις, όπου η Αλέκα λέει για το λιμάνι του Πειραιά και τη Cosco ότι εμείς έχουμε πρόβλημα με αυτόν που πουλάει και όχι με αυτόν που αγοράζει; Μπορείς βέβαια να συνεχίσεις το νούμερό σου μπας και πετάξεις την μπάλα λίγο πιο μακρία την επόμενη φορά.
katy
24 Δεκεμβρίου, 2013 4:44 μμ
Ψυχούλα μου (εσύ θα μου τα φας), δεν φοβόμαστε κανένα «επιχείρημα» εμείς! Μπορούμε να τα καταρρίψουμε όλα, μέχρι να πεις
«οάγιοςτζόζεφοσταλινοτροπαιοφόροςβοήθειάμας». 🙂
«Πολλά ωραία επιχειρήματα έχουν καταστραφεί από κάποιον που ξέρει για τι πράγμα μιλάει». 😉
Miguel de Unamuno, 1864-1936, Ισπανός συγγραφέας & φιλόσοφος
giorgalis
24 Δεκεμβρίου, 2013 4:53 μμ
Αδελφικές σχέσεις θα έλεγα…
http://www.902.gr/eidisi/politiki/32642/minymata-kommoynistikon-kai-ergatikon-kommaton-gia-ta-95hrona-toy-kke
Κρίμα που τα συντροφάκια μας ξέχασαν.
Δεν κατάλαβα που διαφωνείς με το ΚΚΕ, μήπως θα πρέπει να έχει γνώμη για το ποιο μονοπώλιο είναι καλό και ποιο κακό; Να πει δλδ πως οι Κινέζοι είναι κακοί κατακτητές ενώ οι Ιάπωνες πχ είναι καλοί;
Αν τυχών έχεις απορία, σου λέω πως η «λαϊκή δημοκρατία της Ελλάδας» θα προσπαθήσει να έχει σχέσεις με πολλές χώρες, δεν προτείνει κανείς κατάσταση Β.Κορέας όπως νομίζεις.
Δεν πέταξα καμία μπάλα εκτός γηπέδου, θεωρώ πως το γήπεδο που παίζεις είναι χωράφι.. 😉
Lavrentij
25 Δεκεμβρίου, 2013 1:00 πμ
Εγώ απλά ανέφερα αυτό που έγραφε ο Ρ το 2008, αν έχει μεσολαβήσει κάτι να μας το πεις. Πάντως συγχαρητήρια, μόλις μας περιέγραψες τη δική σου εκδοχή «υγιούς επιχειρηματικότητας», όπου οι καλές διεθνείς οικονομικές σχέσεις της χώρας επιβάλλουν και ένα καλό επενδυτικό κλίμα για τα αντίστοιχα ξένα κεφάλαια. Πραγματικά δεν περίμενα ότι θα το γύριζες τόσο εύκολα στη Realpolitik.
giorgalis
22 Δεκεμβρίου, 2013 10:29 πμ
Ο Φώτης Κουβέλης σε κάθε ευκαιρία δηλώνει πως είναι με τον σοσιαλισμό (το έκανε πάλι πριν λίγες μέρες).
Μήπως μπορεί ο «σύντροφος» να μας πει αν η ΔΗΜΑΡ είναι με τον σοσιαλισμό;
Δεν ζήτησα τη γνώμη του για τον Μπρέζνιεφ, αλλά για την ΔΗΜΑΡ.
Παρακαλώ να μην μας πει ούτε για τον Γόντικα, για την ΔΗΜΑΡ να μας πει.
Θα εκτιμούσα να μην ακούσω για τους προδότες (και) των ιδανικών του, για την ΔΗΜΑΡ αν θέλει, να πει.
simon
22 Δεκεμβρίου, 2013 10:47 πμ
«Λαμπρό» δείγμα του «πώς δει ιστορίαν συγγράφειν» !!!
Απ’ το λαμπρό σάϊτ 902.γρ(ύλλισμα) !
«Σαν σήμερα… 21 Δεκέμβρη
Ο Ιωσήφ Στάλιν
1878 Γεννιέται ο Ιωσήφ Στάλιν (Ιωσήφ Βισαριόνοβιτς Τζουγκασβίλι), ΓΓ της ΚΕ του Κομμουνιστικού Κόμματος (Μπολσεβίκων) και ηγέτης της Σοβιετικής Ένωσης. Ο Ι. Β. Στάλιν εντάχθηκε από νεαρή ηλικία σε παράνομο μαρξιστικό όμιλο στην Υπερκαυκασία, ενώ μετείχε στο Σοσιαλιστικό Δημοκρατικό Εργατικό Κόμμα Ρωσίας (ΣΔΕΚΡ) από την ίδρυσή του το 1898. Μέλος της Επιτροπής του ΣΔΕΚΡ Τιφλίδας, Καυκασιανής Ένωσης και Μπακού στήριξε τις λενινιστικές ιδέες για το κόμμα, την τακτική και τη στρατηγική του και έλαβε μέρος στην Επανάσταση του 1905-1907. Στα 1912 έγραψε το βιβλίο «Ο μαρξισμός και το εθνικό ζήτημα», ένα από τα πιο σημαντικά μαρξιστικά έργα στο συγκεκριμένο ζήτημα.
Στην καθοδήγηση της ένοπλης πάλης στη Μεγάλη Οχτωβριανή Σοσιαλιστική Επανάσταση πήρε μέρος ως μέλος του ΠΓ της ΚΕ του Κόμματος των Μπολσεβίκων, μέλος του Στρατιωτικοεπαναστατικού Κέντρου της Πετρούπολης και της Στρατιωτικής Επαναστατικής Επιτροπής. Διετέλεσε λαϊκός επίτροπος των εθνοτήτων στην πρώτη σοβιετική κυβέρνηση, ενώ στην περίοδο του εμφυλίου πολέμου και της ξένης ιμπεριαλιστικής επέμβασης ήταν μέλος του Επαναστατικού Πολεμικού Συμβουλίου της Σοβιετικής Δημοκρατίας.
Συνέβαλε στην ενίσχυση της συμμαχίας της εργατικής τάξης με την αγροτιά την περίοδο οικοδόμησης του σοσιαλισμού. Υπερασπίστηκε τη λενινιστική πολιτική, ενάντια στην πολιτική του Τρότσκι, του Μπουχάριν και άλλων. Αγωνίστηκε ενάντια στον δεξιό οπορτουνισμό μέσα στο κόμμα και επέμενε στην ιδεολογικοπολιτική ενότητα του κόμματος ως θεμελίου για την πορεία της επανάστασης και την ανάπτυξη του σοσιαλισμού, υπερασπιζόμενος τις λενινιστικές αρχές για το Κόμμα Νέου Τύπου. Ήταν μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Γ’ Διεθνούς.
Το όνομα και η δράση του Ι. Β. Στάλιν συνδέθηκαν τόσο με τις επιτυχίες των οικοδόμων του σοσιαλισμού στην ΕΣΣΔ, όσο και με την εγκαθίδρυση της εργατικής εξουσίας σε μια σειρά χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης και της Ασίας. Ταυτόχρονα το όνομα του Στάλιν συνδέεται με την καθοριστική συμβολή της Σοβιετικής Ένωσης στη μεγάλη Αντιφασιστική Νίκη των Λαών κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Ήταν περίοδος που ο ιμπεριαλισμός δέχτηκε μια μεγάλη ήττα, αφού σ’ ένα μέρος του πλανήτη, αρκετά σημαντικό από πολλές πλευρές, οι λαοί οικοδομούσαν το δικό τους μέλλον, τη νέα κοινωνία, καταργώντας την εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο και παίρνοντας την τύχη τους στα χέρια τους.
Όλα αυτά αποτέλεσαν βασικό λόγο για το ότι ως ηγέτης του διεθνούς κομμουνιστικού κινήματος λοιδορήθηκε και συκοφαντήθηκε όσο κανείς άλλος, τόσο από τον ταξικό αντίπαλο όσο και από τις δυνάμεις του οπορτουνισμού».
Που είναι τα λάθη, είπατε; Που είναι οι δίκες της Μόσχας, είπατε;
Άϊντε ρε αντικομμουνιστές !!!
giorgalis
22 Δεκεμβρίου, 2013 10:55 πμ
Αυτό είναι απάντηση για το αν η ΔΗΜΑΡ είναι με τον σοσιαλισμό;
simon
22 Δεκεμβρίου, 2013 11:02 πμ
Που ‘σαι, λεβέντη; Για τέτοια -«πολιτικά»- ερωτήματα να απευθύνεσαι στους συντρόφους σου, στον ΚΟΒ σου ή στην Κ.Ε σου ! Αυτοί θα σουν πουν τί είναι αλήθεια.
giorgalis
22 Δεκεμβρίου, 2013 11:13 πμ
Εσύ δεν έχεις γνώμη για το αν η ΔΗΜΑΡ είναι με τον σοσιαλισμό;
simon
22 Δεκεμβρίου, 2013 11:32 πμ
Αυτοί, λοιπόν, θα (μπορεί να) σου πουν ότι, στην Ελλάδα μπορεί να δηλώνεις τί είσαι, αλλά τούτο δεν σημαίνει πως είσαι ό,τι δηλώνεις.
Και, επειδή είσαι αρκετά νεότερός μου, θα σου θυμίσω τί προέβλεπε το καταστατικό ίδρυσης του ΕΔΕΣ ! (Οι σημειώσεις δικές μου).
«ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΝ ΕΘΝΙΚΟΥ ∆ΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝ∆ΕΣΜΟΥ
Υπάρχει Εθνικός ∆ηµοκρατικός Ελληνικός Σύνδεσµος, Ε∆ΕΣ, όστις έχει τον κάτωθι καθορισµένον σκοπόν :
1ον. Να αγωνισθή δι’ όλων του των δυνάµεων και διά παντός τρόπου και µέσου και εντός και έξω της Ελλάδος προς ενίσχυσιν του διεξαγοµένου συµµαχικού αγώνος, συµβάλη δε όσον δυνηθή, διά της δηµιουργίας Εθνικού Επαναστατικού Στρατού, εις την ταχυτέραν επίτευξιν της Συµµαχικής νίκης.
2ον. Να εργασθή και επιτύχη ώστε να εγκαθιδρυθή εις την Ελλάδα, µετά τον πόλεµον και την νίκην της Συµµαχικής μας παρατάξεως, πολίτευµα δηµοκρατικόν, λ α ϊ κ ο ύ χαρακτήρος και σ ο σ ι α λ ι σ τ ι κ ή ς µορφής, κατόπιν ελευθέρου δηµοψηφίσµατος.
3ον. Να ζητήση από τας Συµµάχους χώρας Ρωσίαν, Αµερικήν και Αγγλίαν όπως µετά τον πόλεµον αφεθή ελεύθερος ο Ελληνικός Λαός να ε κ λ έ ξ η το Πολίτευµα του, αποφευχθή δε ή διά της εξωτερικής δυνάµεως ε π ι β ο λ ή β ι α ί ω ς του Βασιλικού θεσµού. Την απόφασιν του Ελληνικού Λαού, οιαδήποτε και αν είναι, υποχρεωθούν και οι δύο παρατάξεις να αποδεχθούν ως τελειωτικήν και τερµατίζουσαν την πολιτειακήν αντίθεσιν και πάλην.
4ον. Να αντιταχθή δι’ όλων του των δυνάµεων όπως ε µ π ο δ ί σ η την βία επάνοδον του Βασιλέως αν ήθελεν επιχειρήση ταύτην προ της ελευθέρας εκδηλώσεως της θελήσεως του Ελληνικού Λαού. Το ανόθευτον της λαϊκής θελήσεως να διαπιστωθή διά της παρουσίας αντιπροσώπων των τριών αγωνιζοµένων κατά του Κατακτητού Κρατών και αντιπροσώπου του Βασιλέως.
5ον. Να αντιπροσωπευθή η Ελλάς εις το Συνέδριον της ειρήνης από Έλληνας εκλεγησοµένους από την αγωνιζόµενην χώραν µας εντός και έξω της Ελλάδος.
6ον. Μετά την ελευθέρα λαϊκή θελήσει ε γ κ α θ ί δ ρ υ σ ι ν της Σ ο σ ι α λ ι σ τ ι κ ή ς λ α ϊ κ ή ς ∆ η µ οκ ρ α τ ί α ς, να ανακαινήση εκ βάθρων την κρατικήν µηχανήν, εις τρόπον ώστε Στρατός Ξηράς, Αέρος και Θαλάσσης, Χωροφυλακή και Αστυνοµία πόλεων, ∆ικαστική Εξουσία, ∆ιοικητικαί και Οικονοµικαί Υπηρεσίαι πάσης φύσεως, Παιδεία και Εκκλησία, Τραπεζιτικά Ιδρύµατα, ποικίλλοι Οργανισµοί ∆ηµοσίου και Ιδιωτικού, ∆ικαίου απαλλαγούν, από οιονδήποτε µέλος το οποίον δεν θα έχη αποδεδειγµένως άσπιλον παρελθόν και σταθεράν δ η µ ο κ ρ α τ ι κ ή ν σ ο σ ι α λ ι σ τι κ ή ν συνείδησιν, πιστοποιουµένην διά πράξεων τοιούτων ώστε να υπάρχει πλήρης και σταθερά προς αυτό εµπιστοσύνη. Η κάθαρσις πρέπει να φθάση µέχρι τοιούτου σηµείου ώστε αν η ανάγκη το επιβάλη, όπως τούτο συµβαίνει, µε τα εκτραπέντα απολύτως του προορισµού των Σώµατα της Χωροφυλακής και της Αστυνοµίας Πόλεων, εν πολοίς δε και µε την δικαστικήν εξουσίαν και τας ενόπλους δυνάµεις προβή εις την πλήρη διάλυσιν αυτών και εις την εκ νέου ανασυγκρότησιν των, αποπέµπων και στιγµατίζων πάντας εκείνους, οίτινες από ταπεινόν συµφέρον ωθούµενοι εδούλευσαν αφ ενός τηνστραγγαλίσασαν τας ελευθερίας του Ελληνικού Λαού με την δικτατορίαν της 4ης Αυγούστου, συνειργάσθησαν δε αφ ετέρου µε τον κατακτητή εις βάρος της Εθνικής τιµής και της ζωής του Λαού.
7ον. Η λ α ϊ κ ή Σ ο σ ι α λ ι σ τ ι κ ή ∆ η µ ο κ ρ α τ ί α Ελλάς να θεσπίση νόµους και λάβη µέτρα τοιαύτα τα οποία θα δώσουν εις τον Ελληνικόν Λαόν κοινωνικήν δικαιοσύνην θα εξαλείψουν δ’ εντελώς την µαύρην αδικίαν και εγκληµατικήν ανισότητα, η οποία από της εποχής της απελευθερώσεως της Ελλάδος και ιδία κατά τα τελευταία πέντε έτη της τυραννικής δικτακτορίας, εµάστισε το σύνολον των Ελλήνων και εξεµεταλλεύθη αναλγήτως τους µόχθους του επ’ ωφελεία µιας
ελαχιστοτάτης µειονότητος και η οποία διά παντός µέσου εξεµαύλιζεν εκάστοτε τα ηγετικά στοιχεία της χώρας και εκάθιζεν ούτω εις την ράχιν
του Ελληνικού Λαού. Εις την ∆ηµοκρατικήν Σοσιαλιστικήν Ελλάδα της αύριον δεν πρέπει να υπάρξουν πεινώντες και δεν θα υπάρξουν».
Κατάλαβες, νέε μου; Ύπαγε, συνεπώς και μηκέτι αμάρτανε…
giorgalis
22 Δεκεμβρίου, 2013 11:43 πμ
Ναι, το ξέρουμε πως ο καθένας είναι ότι δηλώνει και καταλαβαίνουμε αν είναι..
Εσύ πάντως δεν έχεις γνώμη για το αν η ΔΗΜΑΡ είναι με τον σοσιαλισμό ε;
simon
22 Δεκεμβρίου, 2013 11:53 πμ
Εξακολουθείς να θέτεις γελοίες ερωτήσεις με τον επαγγελματισμό σταλινικού ανακριτή και θα τ’ ακούσεις χριστουγεννιάτικα…
BandieraRossa
22 Δεκεμβρίου, 2013 1:25 μμ
Σ. Γιωργαλή, ο Σίμον υπονοεί ότι όπως ο ΕΔΕΣ δεν ήταν με τον σοσιαλισμό, έτσι δεν είναι κι η ΔΗΜΑΡ.
Εγώ θα ρωτήσω από που κι ως που να είναι έτσι; Επειδή το λέει ο Τσίπρας, ο μέγας ερμηνευτής της κοσμοθεωρίας του κομμουνισμού;
giorgalis
22 Δεκεμβρίου, 2013 1:57 μμ
Bandiera
Έτσι είναι, ο «σύντροφος» είτε δεν θα δει το αδιέξοδο και θα πέσει σε αντιφάσεις, είτε θα δει το αδιέξοδο και θα αρχίσει τα «μπρεζνιεφικά»…
Τελικά θέλει κάποιος να μας πει αν η ΔΗΜΑΡ είναι με τον σοσιαλισμό και που διαφέρει ο σοσιαλισμός της από τον αντίστοιχο του ΣΥΡΙΖΑ;
giorgalis
22 Δεκεμβρίου, 2013 2:36 μμ
«Ζήτω ο κομμουνισμός και η ελευθερία» τραγουδά η χιπστερ τσογλανοπαρέα της «Ευρωπαϊκής Αριστεράς».
Αυτοί σε υπερασπίζονται άνεργε, εργατοϋπάλληλε, αυτοαπασχολούμενε, συνταξιούχε…
http://taxikiantepithesi.blogspot.gr/2013/12/blog-post_21.html
Αστοί έμποροι του «καπιταλισμού με ανθρώπινο πρόσωπο»…
simon
22 Δεκεμβρίου, 2013 2:41 μμ
Όχι, ρε Παντιέρα! Επειδή το λέει ο Μαϊλης, ο μέγας ιεροεξαταστής και κάτοχος της αλάθητης θεωρίας του κομμουνισμού 😀 😀
Πάντως βλέπω συμφωνείς με τον Γιοργαλή! Μπα σε καλό σας ! 😀 😀 😀
katy
22 Δεκεμβρίου, 2013 2:42 μμ
“Σοσιαλιστής είναι εκείνος που δεν έχει τίποτα και θέλει να το μοιραστεί με όλους τους άλλους”. 😉
katy Πυργοδέσποινα (?), Θεά.
simon
22 Δεκεμβρίου, 2013 2:58 μμ
Να το μάθετε να το τραγουδάτε άψογα!!! Μπορείτε ν’ αντικαταστήσετε το «Στάλιν» με Μπρέζνιεφ, Τσερνιένκο, Αντρόπωφ, το πολύ Ζαχαριάδη! Παπαρήγες και Γοντικομαϊληδες, ούτε να το σκέφτεστε !!!! 😀 😀
Слава Сталину !!!
simon
22 Δεκεμβρίου, 2013 3:05 μμ
Και αφού το εκτελέσετε ΑΨΟΓΑ, να ‘ρθείτε να μας διδάξετε για σταλινο-σοσιαλισμό, σταλινο-κομμουνισμό, σταλιν-ισότητα και τις διαφορές τους με άλλα καθεστώτα. 😀 😀
giorgalis
22 Δεκεμβρίου, 2013 3:43 μμ
Αγαπητέ «σύντροφε» αντικομμουνιστή, με εκπλήσσει 😉 που το έχεις ρίξει στην σταλινομπρεζνιεφολογία, σε έχω συνηθίσει να στουκάρεις χωρίς πολλά-πολλά πάνω σε τοίχο αντιφάσεων με άνεση και φυσικότητα, χωρίς να πέφτεις σε κοινοτοπίες!
Το πρόβλημα δημιουργήθηκε την μαύρη εκείνη ώρα που ομολόγησες πως είσαι συριζαίος.
Αν δεν το είχες κάνει θα μπορούσες να ξερνάς το μίσος σου για τον σοσιαλισμό-κομμουνισμό με κάποιον «αναρχομανδύα», ίσως.
Βέβαια και σαν «αναρχικός» θα ήσουν τόσο καρικατούρα όσο είσαι και σαν «κομμουνιστής».
Κάτι τέτοιο μάλλον:
Χαιρετίσματα «σύντροφε», από αυτούς που χαιρετίζουν την πρώτη προσπάθεια των λαών να φτιάξουν δικά τους κράτη, σε αντίθεση με σένα και τους όμοιους σου 😉
BandieraRossa
22 Δεκεμβρίου, 2013 3:44 μμ
Στις εκτελέσεις είμαστε μανούλες, if you know what I mean. ^_^
Πάντως η ΔΗΜΑΡ είναι με τον σοσιαλισμό. Εγώ τον Φώτη και τον Γρηγόρη τους πιστεύω, ασχέτως τι λένε οι φωστήρες της Κουμουνδούρου.
simon
22 Δεκεμβρίου, 2013 6:40 μμ
Κόντεψα να πάθω κήλη απ’ τα γέλια!!! 🙂 🙂
«Χαιρετίσματα “σύντροφε”, από αυτούς που χ α ι ρ ε τ ί ζ ο υ ν την πρώτη προσπάθεια των λαών να φτιάξουν δικά τους κράτη…» !!!
Ποιούς εννοείς, «σύντροφε» Λαυρέντη Μπέρια; Αυτούς (και τους τσανακογλείφτες τους) που, σε λιγότερο απ’ τη διάρκεια της ζωής ενός ανθρώπου, ΜΕΤΕΤΡΕΨΑΝ το μεγαλύτερο όνειρο των λαών σε ΕΦΙΑΛΤΗ; Δεν ντρέπεσαι ν’ απολογείσαι γι’ αυτούς; Δε ντρέπεσαι να καλείς τους ανθρώπους να τους ξανακολουθήσουν, χωρίς να έχουν κάνει ίχνος αυτοκριτικής για τα εγκλήματά τους; Δε ντρέπεσαι να λιβανίζεις τέτοιες ΗΓΕΣΙΕΣ; Αντίθετα με τους ομοίους σου, το μίσος μου γι’ ΑΥΤΟΥΣ είναι απύθμενο. Ίσο με την επιθυμία μου για πραγματικό σοσιαλισμό. Εσύ τους αθωώνεις, εγώ θα τους κρεμούσα απ’ τ’ αρχίδια, αν μπορούσα Αυτή είναι η διαφορά μας.
giorgalis
22 Δεκεμβρίου, 2013 7:02 μμ
Οι καπιταλιστές (και οι τσανακογλείφτες τους) ακόμα και σήμερα εκφράζετε απύθμενο μίσος για την Σοβιετική Ένωση, «σύντροφε».
BandieraRossa
22 Δεκεμβρίου, 2013 8:48 μμ
Σίμον, έτσι λένε οι μέγιστοι ερμηνευτές της κοσμοθεωρίας του κομμουνισμού της Κουμουνδούρου; Ρε τους γραφειοκράτες της ηγεσίας…
Lavrentij
22 Δεκεμβρίου, 2013 11:02 μμ
Tι έγινε ρε παιδιά, ποιός άφησε πάλι ξεκλείδωτο το χρονοντούλαπο;
mitera
23 Δεκεμβρίου, 2013 11:51 πμ
Ααααααα μαλλον δεν θα την γλυτώσεις την κρεμάλα simon
μη νομίζεις οτι είμαι και κανένα φοβερό μέσον 😛
μανικακος
22 Δεκεμβρίου, 2013 12:24 μμ
Stalinito… donde estas Socialismo???? :v :v :v 0
‘Cause baby, I’m an anarchist,
You’re a spineless liberal.
We marched together for the eight-hour day
And held hands in the streets of Seattle,
But when it came time to throw bricks
Through that Starbucks window,
You left me all alone.
spiral architect
22 Δεκεμβρίου, 2013 3:33 μμ
Γατάκια η απαρχή είναι εδώ:
spiral architect
22 Δεκεμβρίου, 2013 3:35 μμ
… και η κατάληξη, εδώ:
Προσέξτε τα βήματά σας. 🙂
Дмитрий Руденко
22 Δεκεμβρίου, 2013 11:03 μμ
‘m libertarian activist in Russia. My country and nation paid big price for socialist experiment. Socialism it is slavery! Free market it is really freedom for all!
μανικακος
22 Δεκεμβρίου, 2013 11:10 μμ
όου ρίλι;
mitera
23 Δεκεμβρίου, 2013 10:42 πμ
ξέρετε πόσο πάει ενα κουβάρι μαλλί πλεξίματος;Γύρω στα 3 ευρώ.
Για να ντύσεις ένα δέντρο ζεστά ζεστά,μπορεί να θές και 25 κουβάρια.
25χ3=75
Βάλε τώρα πόσα είναι τα δέντρα που κρυώνουν και πολλλ/σε.
Βάλε και τα παγκάκια που κρυώνουν….βάλε και τα λουλουδάκια
Η ζεστασιά έφτασε μέχρι το σπίτι μου.Η θαλπωρή των Χριστουγέννων πλημμυρισε την καρδιά μου απο αγάπη.Αγάπησα όλον τον κόσμο.Η ζεστασιά των δέντρων με έκανε να νιώσω οτι υπάρχει τελικά θεός.Υπάρχει κράτος.Υπάρχει ο Καμίνης. Υπάρχει κάποιος που φροντίζει για όλα βρε αδερφέ. Γλίτωσα και φέτος την κατάθλιψη.Ευχαριστώ,ευχαριστώ!!!!!!
http://www.aragma.gr/arthro/%CE%B4%CE%AD%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CF%8C%CE%B2%CE%B5%CF%81-%CE%B4%CE%AF%CF%80%CE%BB%CE%B1-%CF%83%CE%B5-%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B5%CE%B3%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B6%CE%B5%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%AF%CE%BD%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CE%AD%CF%83%CE%B1-%CF%83%CE%B5-%CF%87%CE%B1%CF%81%CF%84%CF%8C%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%84%CE%B5%CF%82
μανικακος
23 Δεκεμβρίου, 2013 3:34 μμ
παπαπα μια γκρινια…. δηλαδης να κρυωνει το δεντρακι; να πάρουν θεση οι φυσιολάτρες ΤΩΡΑ….
και στην τελική, αμα δε σας αρεσει να πάτε στην Κουβα που κανει παντα Ηλιο και δε κρυωνουν τα δεντρα… 😀 😀 😀 😀
spiral architect
23 Δεκεμβρίου, 2013 7:56 μμ
Τρία πουλάκιαΤρεις ατενίστας κάθονταν και πλέκανε πουλόβερ. 😆 😆katy
23 Δεκεμβρίου, 2013 6:05 μμ
Είσαι η πιο γλυκειά – γκρινιάρα mitera του κόσμου! Γι’ αυτό σε λατρεύω! 🙂
«Πουλόβερ: Ένα ρούχο που φοράει το παιδί, όταν η μητέρα του κρυώνει».
Ambrose Bierce (1842–1914), Αμερικανός συγγραφέας.
μανικακος
23 Δεκεμβρίου, 2013 7:21 μμ
«I never ask Google
my mother knows everything»….
😀 😀 😀
μπλουζάκι Μανικάκου
υγ: αμαν αυτες οι μαμάδες πχιά 😀
katy
23 Δεκεμβρίου, 2013 7:36 μμ
«Πραγματικά πλούσιος είναι εκείνος που τα παιδιά του τρέχουν στην αγκαλιά του όταν τα χέρια του είναι αδειανά».
Αγνώστου.
Πειραχτηράκι μου, είσαι έέέέτοιοιοιοιμμμοοοοος για το μεγάλο γεγονός της χρονιάς;
(άσε τις πιατέλες με τα ψητά κάτω βρε). 😉
μανικακος
23 Δεκεμβρίου, 2013 7:47 μμ
τις εχω αφησει. τωρα σκαλίζω τα δωρα απ’εξω, να δω τι έχουν μέσα 😀
katy
23 Δεκεμβρίου, 2013 7:59 μμ
Mια μεγάλη αγκαλιά από μένα. Σμουτς βρε! 😀
“Τα καλύτερα δώρα που μπορείς να κάνεις στα παιδιά σου, είναι οι ρίζες της υπευθυνότητας και τα φτερά της ανεξαρτησίας”.
Denis Waitley, (1933), Αμερικανός συγγραφέας αυτοβοήθειας.
μανικακος
23 Δεκεμβρίου, 2013 8:46 μμ
κάπου πήρε το μάτι μου οτι σ’αρέσει αυτή η κυρία…
katy
23 Δεκεμβρίου, 2013 9:04 μμ
Μα να μην μπορώ να κρυφτώ η πλουσία… 😀
Ακόμη μία αγαπημένη καλλιτέχνιδα.
Αφιερωμένο εξαιρετικά, καλέ μου μανικάκο. 🙂
spiral architect
23 Δεκεμβρίου, 2013 7:32 μμ
… από πού μας ξέφυγε αυτός; 😦
katy
23 Δεκεμβρίου, 2013 7:40 μμ
«Έχω κάνει μόνο μια προσευχή στο Θεό: «Θεέ μου, κάνε τους εχθρούς μου γελοίους». Και ο Θεός με εισάκουσε». 🙂
Βολταίρος (1694-1778), Γάλλος φιλόσοφος & συγγραφέας.
giorgalis
23 Δεκεμβρίου, 2013 12:11 μμ
Εφημερίδα «Αυγή», χθες:
http://www.avgi.gr/article/1548538/to-sustima-kai-oi-epitheseis-stous-dexious-tis-aristeras
giorgalis
23 Δεκεμβρίου, 2013 12:13 μμ
Εφημερίδα «Αυγή» (λογοκριμένο άρθρο) πριν από μήνες:
http://fadomduck2.blogspot.gr/2012/01/blog-post_2507.html
mitera
23 Δεκεμβρίου, 2013 12:23 μμ
https://www.google.gr/search?q=%CE%B2%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%B6%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CF%83&espv=210&es_sm=122&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=jw24UuWMDIXCtQaqxIB4&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1600&bih=766
εγώ φεύγω,βρείτε τα μόνοι σας,γιατί θα σας βάλω να σκάβετε παρέα… δίπλα-δίπλα.Τότε να σας δώ.
γειά σας 😛
Ioulianos
23 Δεκεμβρίου, 2013 1:02 μμ
Είστε απόλαυση.
Μερικές φορές το χιούμορ σας, συνεκτιμώντας και τις λεξικές «τολμηρότητες» σας χωρίς παρωπιδοφόρο μανδύα και δογματική κατήχηση, αρκούν για να προσελκύσουν στον διάλογο σας αρκετούς παρατηρητές.
Γιοργαλη Σιμον Μητερα και λοιπούς.
Σας χαιρετώ έναν έναν.
Χρόνια πολλά…
simon
23 Δεκεμβρίου, 2013 2:04 μμ
Να ‘σαι καλά, σύντροφε.
Εγώ κάνω αυτόν τον διάλογο με δυο συναισθήματα να κυριαρχούν μέσα μου.
Το ένα είναι φανερό: η οργή, προς αυτούς που νομίζω ότι φταίνε. Όχι ότι είναι οι μόνοι που φταίνε, αλλά έχοντας τις εξελίξεις στον έλεγχό τους, άφησαν να τους φύγει το παιγνίδι απ’ τα χέρια, όπως η άμμος απ’ τη χούφτα. Κατέστρεψαν, εκόντες – άκοντες, το μεγαλύτερο επίτευγμα και όνειρο μαζί των λαών. Και την πληρώνουμε όλοι… Αυτό δεν το παραγράφω ΠΟΤΕ !
Το δεύτερο είναι η απογοήτευση. Θες που μεγάλωσα κιόλας, θες που δε βλέπω «ιθακήσιο καπνόν αναθρώσκοντα» στον ορίζοντα, όπως ο Οδυσσέας, αφού η «αριστερά», για την οποία όπως σου ‘χω ξαναπεί έχω πολύ ευρυγώνιο φακό (σε επίπεδο πολιτών πάντα) απογοητεύει με πολλούς τρόπους (και δεν εξαιρώ ούτε αυτούς -κυρίως αυτούς- με τους οποίους θα συναριθμήσω την ψήφο μου), ούσα ανίκανη να βρει στοιχειώδη κοινό τόπο για ν’ αντιμετωπίσει αυτή την απίστευτη βαρβαρότητα που ζούμε ή ν’ αγνοήσει τις ηγεσίες και να σηκωθεί να τα κάνει όλα μαντάρα, θες το ότι είμαι στο «ίδιο έργο θεατής» 40 χρόνια τώρα, πολλά «θες»…
Ένα μόνο συναίσθημα δεν ημερεύει μέσα μου, που, πιστεύω, το μοιραζόμαστε σχεδόν όλοι ‘δω μέσα: η ακατανίκητη επιθυμία μου για κοινωνική δικαιοσύνη, αλληλεγγύη, ισότητα, ελευθερία, μοιρασιά των πάντων, όλα αυτά τα μεγάλα προτάγματα, που συγκροτούν αυτό που συνηθίσαμε να ονομάζουμε ΑΝΘΡΩΠΙΑ ή ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ. Γι’ αυτά είμαι σ’ αυτό το χώρο και θα είμαι μέχρι να πεθάνω. Απέναντι, μονίμως απέναντι σε όποιον τα ξεπουλάει !!!
Χρόνια πολλά σε όλους.
simon
23 Δεκεμβρίου, 2013 7:51 μμ
Όπως όμως βλέπεις, σύντροφε, πέρα από τους απλούς συντρόφους, όποιος άλλος πολιτικός χώρος, σχηματισμός, ομάδα, γκρούπα, ή ό,τι άλλο θέλει να συμμαχήσει με το ΚΚΕ, ΔΕ ΦΤΑΝΕΙ να έχει τις ίδιες θέσεις, πρόγραμμα ή αντιλήψεις. Αν ήταν έτσι θα μπορούσε να συμμαχήσει με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ, τον Αλαβάνο και πολλούς άλλους.
Όποιος θέλει να συμμαχήσει με το ΚΚΕ, πρέπει να δηλώσει ΥΠΟΤΑΓΗ στην ηγεσία του, ν’ αναγνωρίσει την πρωτοπορία του στον αγώνα και να μην είναι σύντροφος που έφυγε απ’ αυτό πιο παλιά. Επίσης, πρέπει να είναι 1,786 μ. ύψος, ξανθός, μέτριας διάπλασης, με γαλανά μάτια και να πίνει τον καφέ του με 32 φουσκάλες, νούμερο 3, στην αριστερή πλευρά του φλυτζανιού και να «τα» βάζει στην αριστερή πλευρά του σώβρακου. 🙂
Κατάλαβες, σύντροφε, πόσο ειλικρινής είναι η πρόσκληση των Γοντικομαΐληδων για «συμμαχία»;
Άϊντε, χρόνια πολλά και πάλι…
katy
23 Δεκεμβρίου, 2013 6:39 μμ
Ιουλιανέ μου, αν και πράγμα απαράδεκτο και καταδικαστέο να με βάλεις στο σωρό (και λοιπούς) :D, εγώ ως μεγαλόψυχη, σε συγχωρώ και σου εύχομαι ολόψυχα καλές γιορτές, χρόνια πολλά με υγεία, να παραμείνεις για πάντα αγνός, ευγενικός και αγωνιστής. Εύχομαι, ο νέος χρόνος να σου φέρει, ό,τι επιθυμεί η καρδούλα σου. 🙂
spiral architect
25 Δεκεμβρίου, 2013 1:19 μμ
Πως η αριστερά ενοχοποίησε τη σαρδέλα και το σαλάμι, ή άλλως πως μπορείς να πεθάνεις απ’ τη μέγιστη ηλιθιότητα:
Π. Κ. Υπάρχουν διάφοροι λόγοι. Ο ένας είναι πολιτικός. Εχουμε μπερδέψει λίγο τον πατριωτισμό με τον εθνικισμό και σε αυτό έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης η Αριστερά, γιατί επικράτησε η άποψη ότι για να είσαι προοδευτικός πρέπει να έχεις βγάλει από μέσα σου την ανάγκη να κάνεις κάτι που να έχει την ταυτότητα του τόπου σου. Ενοχοποιήθηκε οτιδήποτε ελληνικό. Από την άλλη πλευρά, η αστική τάξη, νιώθοντας ενοχές για προϊόντα όπως η σαρδέλα και το σαλάμι, οδηγήθηκε στα ξενόφερτα.
(τι βλεπουν τα ματάκια μου χρονιάρες μέρες) 🙄 😈
lascapigliata
25 Δεκεμβρίου, 2013 6:24 μμ
1. Με αυτό το ποστ κάποιοι αποκαλύπτουν την ηλικία τους.
2. Τα πολλά λινκς με τα βιντεάκια στα σχόλια κάνανε τη σελίδα να φορτώνει σαν χελώνα.
3. Ο georgalis είναι ο Λαυρέντης Μπέρια αυτοπροσώπως, σε μετενσάρκωση. Μην τον στραβοκοιτάτε θα σας πετάξει σε κανένα ξερονήσι (ελλείψει Σιβηρίας).