Αναδημοσιεύει από τη LaScapigliata το Καπυμπάρα
Μπλαβιασμένες φάτσες. Πρησμένα μάτια. Σπασμένα σαγόνια. Αστυνομική βία. Παιδιά με καλάσνικωφ. Ληστεία τραπέζης. Απαγωγή.
Ο Γρηγορόπουλος νεκρός. Κάθε μέρα πάλι και πάλι.
Άτεχνο photoshop. Από επιλογή. Θέλαν να τις δούμε αυτές τις φάτσες. Όχι κάποιοι αστυνομικοί στην επαρχία. Από κεντρική επιλογή. Αλλιώς θα βάζανε φωτογραφίες ταυτότητας. Εδώ είναι. Τους έχουμε. Τους κάνουμε ότι θέλουμε. Αντρική κυριαρχία. Από τα παλαιότερα ένστικτα.
Βασανιστήριο.
Κανένας δεν το αρνήθηκε. Είπαν ότι πέσανε κάτι σφαλιάρες κατά τη σύλληψη. Οι αστυνομικοί με κάποιες κινήσεις καράτε ακινητοποίησαν πάνοπλους ληστές. Το είχα δει σε μια ταινία. Κάποιους δεν τους νοιάζει καν. Κάποιοι έσπευσαν να προλάβουν τη διάψευση, και να πουν ότι τα βασανιστήρια την ώρα της ανάκρισης είναι επιβεβλημένα κάποιες φορές και να μην εθελοτυφλούμε. Γκουαντάναμο;
Κανιβαλισμός για τη μάνα. Για την καταγωγή τη μεγαλοαστική. Γιατί δεν καθόντουσαν τα κακομαθημένα κωλόπαιδα ήσυχα; Τί τους έλειπε;
“Εγώ γιατί κάθομαι ήσυχος, που μου λείπουν τα πάντα;”
Να οι μπάτσοι τα παιδιά των εργατών πάλι.
Τα καλά παιδιά. Που αν κάνουν ότι τους πούνε κάποια στιγμή θα ανέβουν τάξη και θα γίνουν σαν τα κακομαθημένα που ζηλεύουνε. Η σκληρή δουλειά ανταμείβει. Τα παιδιά των εργατών.
Ψεύτικες αξίες. Ψεύτικη κοινωνία. Κοινωνία κανίβαλων. Υποκρισία.
Οι αστυνομικοί αντί να κυνηγάνε τους κλέφτες τους προσέχουν. Οι πολιτικοί της αντιπροσωπευτικής βουλής αντιπροσωπεύουν μόνο τους εαυτούς τους. Η δικαιοσύνη ξυπνάει μόνο όταν θίγονται οι μισθοί της. Οι ζαρντινιέρες είναι οι μόνες υπόλογες στην επικράτεια. Η οικονομική πρόταση της κυβέρνησης είναι ότι έχουμε πολλούς μετανάστες. Εμφυλιακό κλίμα καλλιεργείται συνεχώς. Πυγμή, τάξη και ασφάλεια. Ο λαός θέλει ασφάλεια, σαν ζεστή κουβερτούλα να τον κοιμίζει το βράδυ, στο παγκάκι που θα καταλήξει.
Ντροπή. Να μην ακολουθούν την τάξη τους. Να γραφτούν στη ΔΑΠ και να ασχολούνται με τον εαυτό τους. Ποινικό έγκλημα; Αν ήταν ποινικό δεν θα μαθαίναμε καν ποιοι είναι. Η ίδια η στάση της πολιτείας φανερώνει πολιτική αντιμετώπιση.
Εκφράζει μια βαθιά ανησυχία αυτή η στάση της πολιτείας, της κοινωνίας. Αυτού που πιάσανε με τα παντελόνια κατεβασμένα.
16 χρονών κρατούσε το φίλο του στα χέρια του να ξεψυχά.
Δεν το είδε και αυτός θετικά; Να το ξεχάσει; Η ζωή είναι σκληρή πρέπει να ξέρεις να την αντιμετωπίζεις. Δεν είναι για ονειροπόλους.
Δεν είναι θύμα. Αντιπροσωπεύει τον εαυτό του. Οι κριτές του μπορούν να πουν το ίδιο;
Η φωτογραφία με τη ματωμένη μούρη είναι η απόλυτη απόδειξη ότι αυτή η κοινωνία δεν καταδικάζει τη βία από όπου και αν προέρχεται. Αυτή η κοινωνία χρειάζεται τη βία για να συντηρείται, αλλιώς θα καταρρεύσει σαν πύργος από τραπουλόχαρτα. Αυτή η κοινωνία λατρεύει τη βία σε φετιχιστικό επίπεδο. Και σε ποιους άλλους νομιμοποιείται περισσότερο να την ασκήσει από ότι σε αυτούς που της φωνάζουν πόσο σάπια είναι;
Προσθήκη: Απάντηση του Κωνσταντίνου Ζούλα για το τουίτ του με τις σφαλιάρες.
______________________________________________________________________________________________
Σόρτλινκ: http://wp.me/p1pa1c-ip4
simon
6 Φεβρουαρίου, 2013 8:57 πμ
Το εξαιρετικά -σημειολογικά και επικοινωνιακά- γελοίο είναι ότι οι μπάτσοι φορούν στους μεταγόμενους, λιανισμένους στο ξύλο, νεαρούς συλληφθέντες αλεξίσφαιρα γιλέκα (!!!), για να τους «προστατέψουν» από ποιούς;;; Απ’ το «αγανακτισμένο απ’ τη ληστεία της τράπεζας» πλήθος ή μήπως από τους συντρόφους τους;;;
akisste
6 Φεβρουαρίου, 2013 9:10 πμ
απ΄το πουτ δε κοτ νταουν σλοουλλλιι
akisste
6 Φεβρουαρίου, 2013 9:12 πμ
μου επιτρέπεις;
Αυτή (κάθε) η κοινωνία χρειάζεται (χρειαζόταν) τη βία για να συντηρείται, αλλιώς θα καταρρεύσει σαν πύργος από τραπουλόχαρτα.
τεχνοκρατης οικονομολογος
6 Φεβρουαρίου, 2013 10:59 πμ
Ξερω οτι τα βλεπουμε ολα μαυρα , αλλα ειναι λαθος
Θινκ ποζιτιβ,η κριση ειναι ευκαιρια . επιτελους ας διδαχτουμε κατι και απ τον καπιταλισμο, 300 χρονια κυβερναει αδιαλειπτα, κατι θα ξερει
Ας δουλεψουμε λοιπον με οτι εχουμε σαν χωρα, ας εκμεταλευτουμε τα πλεονεκτηματα μας, τη γη , τα ηθη και την ιστορια μας
Η γη αυτη πλην πανιδας,χλωριδας και ολων των αλλων, γενναει αδιακοπως και με την οκα και τσουρμo κακοψυχους, εμπαθεις, μνησικακους, δουλικους και αναξιοπρεπεις ανθρωπους
Ειναι πολυ υψηλης ποιοτητας προιον, συνιστα το συγκριτικο πλεονεκτημα μας στη παγκοσμια αγορα και μεις δεν το εκμεταλευομαστε
Θα μπορουσαμε να τους κανουμε εξαγωγη σε κυβερνησεις που ενδιαφερονται να εφαρμοσουν νεοφιλελευθερες πολιτικες και ψαχνουν για ηλιθιο και υποταγμενο κοινο, ωστε να βελτιωσουν τις ποσοστωσεις προβατων ανα τετραγωνικο χιλιομετρο…
Θα μπορουσαμε επισης να εξαγουμε την υψηλη τεχνογνωσια παπαγαλισμου, συκοφαντιας, ψευδολογιας και ρουφιανιας που εχουμε αναπτυξει
Ο τροπος της διαροης ειδησεων και εμπιστευτικων αποκλειστικων καθ ολα πληροφοριων απ την ΓΑΔΑ, το Μαξιμου, τα Υπουργεια κλπ κλπ ειναι παρα πολυ προηγμενος, φερνει τη χωρα μας στις πρωτες θεσεις πανευρωπαικα και ειναι κριμα να μενει ανεκμεταλευτη τετοια τεχνογνωσια
Επιπλεον, οι τηλεαστερες μας θα μπορουσαν να αφησουν εποχη εξω και να τιμησουν τα ελληνικα χρωματα , να το πουμε κι αυτο, αστερια σαν τους πρωτοσαλτους, καψηδες , τρεμες, πρετεντερηδες κλπ (και συγνωμη οσους αδικω και δεν αναφερω, αλλα θα χρειαζοταν ωρες ολοκληρες) απ τη μια πλεοναζουν και απ την αλλη ασφυκτιουν στα στενα ορια της μικρης πατριδας μας, ενω εξω δεν υπαρχουν ισαξιοι τους.
Να το ομολογησουμε γιατι οχι, θα μπορουσαν σε χωρες σαν την Πορτογαλλια, την Ισπανια κλπ να σαρωσουν
Δειτε ακομα τι ζητηση και επιτυχια ειχαν οι καθηγητες που εξαγαγαμε, Ανδιανοπουλος, ΓΑΠ, Παπακωνσταντινου κλπ οπου πανε γινονται αναρπαστοι
Ας το παρουμε λιγο σοβαρα και ας βοηθησουμε ολοι, την ελληνικη εξαγωγικη οικονομια να ωστε να κλεισει η ψαλιδα και το ισοζυγιο εξαγωγων-εισαγωγων
Μερσεντες αυτοι , φρουτα αποικιακα εμεις
LAGARTSAS-A
6 Φεβρουαρίου, 2013 1:11 μμ
χαχα αυτο ειναι! δεν υπαρχει ρε φαντασια για την ανατροπη του αρνητικου ισοζυγιου.
απλες και αποτελεσματικες λυσεις που χασκουν μπροστα μας και μπορουν να βοηθησουν ΚΑΙ αλλους δυστυχισμενους δενδροσιβιους να ορθοποδησουν. 😉
HappyHour
6 Φεβρουαρίου, 2013 10:10 μμ
Για την απάντηση του Κωνσταντίνου Ζούλα :
έκανα το λάθος να ασχοληθώ με το κείμενο του και τον κόπο να του γράψω σχόλιο αλλά από ότι φαίνεται η λογοκρισία είναι παντού και βασιλεύει αφου το πρωί είχε ανοιχτά τα σχόλια και το υπέβαλα. Θα αναρτιόταν βέβαια κατόπιν έγκρισης… Αλλά τώρα μπαίνω και ωωωω κλειστά τα σχόλια… κρίμα που δεν σκέφτηκα το πριντσκριν.
το σχόλιο μου ήταν το παρακάτω:
Θα προσπαθήσω φράση φράση, παράγραφο παράγραφο να σχολιάσω τα κείμενο σας.
Ξεκινάτε με ύφος σχεδόν απορημένο για την ««θύελλα» κατακραυγής σας». Αναρωτηθήκατε άραγε το γιατί; Ή για σας όσοι αντέδρασαν απλά και αξιωματικά, χωρίς απόδειξη, είναι μη νοήμονες;
«Και ήταν μια εντελώς αυθόρμητη αντίδραση μου το απόγευμα του Σαββάτου» ενώ όσων αντέδρασαν δεν ήταν αυθόρμητη η αντίδραση;
« όταν είδα στα τηλεοπτικά πλάνα τους συλληφθέντες 20άρηδες να φωνάζουν «ζήτω η αναρχία», να απειλούν πολιτικούς» πολιτικούς που είναι αξιόπιστοι; Ανώτεροι; Πάνω από κρίση; Άξιοι του σεβασμού μας;
«δικαστικούς και δημοσιογράφους ότι «δεν θα πρέπει να κοιμούνται στο εξής ήσυχοι»» μεγάλη και σοβαρή απειλή πράγματι. Άραγε δικαιολογείται να κοιμούνται ήσυχοι με όλα αυτά που ΕΧΟΥΝ πράξει; Ποιος κοιμάται σήμερα ήσυχος στην Ελλάδα;
«και να αρνούνται ακόμη και να μιλήσουν στη Δικαιοσύνη αμφισβητώντας την «εξουσία της ανακρίτριας»» αυτή η δικαιοσύνη που λέτε με δέλτα μάλιστα κεφαλαίο έχει άραγε την δυνατότητα να της αποδίδεται κύρος πια; Όταν για αποδεδειγμένο, με βάση τα δικά σας κριτήρια αφού υπάρχει βίντεο, αδίκημα (ξυλοδαρμό/άσκηση βίας/κατάχρηση εξουσίας/σωματική βλάβης κλπ κλπ ) παραλίγο να βάλει φυλακή μια ζαρντινιέρα. Άραγε αυτή η δικαιοσύνη που δεν βοηθά σε τίποτα παρά μόνο συγκαλύπτοντας αξίζει να της αποδίδεται κύρος;
«Χρήσιμη εδώ είναι μια διευκρίνιση. Η αστυνομία ορθότατα έδωσε τις φωτογραφίες τους στη δημοσιότητα και είναι αστοιχείωτοι όσοι την κατήγγειλαν και γι αυτό» άραγε δεν μπορούσε η αστυνομία να βρει άλλες φωτογραφίες που θα ήταν αν μη τι άλλο πολύ πιο αναγνωρίσιμοι οι συλληφθέντες; Εσείς δηλαδή είδατε κανονικούς ανθρώπους διόλου παραμορφωμένους στις φωτογραφίες;
«οι αστυνομικοί επιχειρούσαν εν αμύνη να τους συλλάβουν -όπως εκείνοι ισχυρίζονται» αν δεν κάνω λάθος είστε δημοσιογράφος με μια μικρή έρευνα θα βρείτε ότι η μαρτυρία ενός από τους αστυνομικούς που έκαναν την σύλληψη μιλάει για συμπλοκή με ΕΝΑΝ από τους συλληφθέντες και αφοπλισμό ενός άλλου(ακινητοποίηση δηλαδή χωρίς συμπλοκή).
«Ερχομαι τώρα στη δεύτερη μομφή έναντί μου περί του τεκμηρίου της αθωότητας. Εδώ, νομίζω,[…] Αυτό δεν έχω ακούσει κανέναν να το αρνείται» κι εδώ ίσως σας πικράνω αλλά ακόμα υπάρχει από την ελληνική ΔΔΔΔικαιοσύνη κι αναγνωρίζεται το τεκμήριο μέχρι ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΣ τουναντίον. Κι όπως ξέρουμε ΟΛΟΙ οι αποδείξεις γίνονται στις δίκες. Εκτός βέβαια κι αν «εξελίξουμε» κι «εκσυγχρονίσουμε» και «αναπτύξουμε» (βεβαίως βεβαίως) τη δικαστική μας λειτουργία ώστε όταν υπάρχουν αυτές οι αποδείξεις που εσείς και οι όμοιοί σας θα κρίνετε να μπαίνει κατευθείαν στην φυλακή ο κατηγορούμενος, ή μάλλον ο ένοχος!
Τέλος φυσικά θα γνωρίζετε αλλά σας το θυμίζω ότι τα λεγόμενα social media είναι έκφραση δημοσίου λόγου και ως τέτοια αντιμετωπίζεται κάθε φράση που δημοσιεύεται, υπάρχει διάκριση σε βαρύτητα και εγκυρότητα ποιος λέει και τι λέει και υπάρχει η δυνατότητα της αναπαραγωγής και της κρίσης (έγκρισης ή κατάκρισης) των γραφομένων-δημοσιοποιημένων πια απόψεων. Επίσης το θέμα της ανωνυμίας έχει λυθεί προ πολλού στους χρήστες του ίντερνετ αφού δεν υπάρχει δυνατότητα με απλό τρόπο ταυτοποίησης το ονόματος που μπορείς να δηλώσεις με την πραγματικό σου όνομα.
Αυτά.
Τα σέβη μου δεν θα τα καταθέσω, λυπάμαι.
Άλκης Πετίνης
demonio
6 Φεβρουαρίου, 2013 11:34 μμ
Οταν ακουσα τα γεγονοτα και ειδα τις φωτογραφιες μου ηρθε στο μυαλο Το Σφαγειο του Μικη και το παθος με το οποιο ο κοσμος ακουγε το τραγουδι λιγο μετα την χουντα. Αναρωτηθηκα πραγματικα που ειναι ολοι αυτοι σημερα, που με τοσο ενθουσιασμο γεμιζαν τα γηπεδα και τους χωρους των συναυλιων…
demonio
6 Φεβρουαρίου, 2013 11:40 μμ
Να κι αλλο ενα βιντεο!
oldboy9
8 Φεβρουαρίου, 2013 9:56 πμ
Ηλίθιε κ. Ζούλα, μια ζωή στη…ζούλα. Ναι ρε καραγκιοζάκο ο παππούς σου θα τους αποκαλούσε ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥ…
Βλαδίμηρος
8 Φεβρουαρίου, 2013 11:35 πμ
«Αιχμάλωτοι πολέμου» λέει το γεροντοπαλίκαρο! Ξέρεις, όμως, ότι όταν είσαι στρατιώτης του εχθρού και φοράς πολιτικά, δε σε πιάνει το δίκαιο του πολέμου και εκτελείσαι επί τόπου, ως κατάσκοπος; Έτσι για να σταματάνε και κάπου οι ηλιθιότητες!
Κατά τα άλλα, όταν σε μια δημοκρατία απαντάς με καλάσνικοφ, τότε δεν πολεμάς μόνο τη δημοκρατία, αλλά, όλο το λαό που την προτιμάει από τη δική σου απολυταρχία.
oldboy9
8 Φεβρουαρίου, 2013 11:37 πμ
Μην γίνεσαι περισσότερο καραγκιόζης ρε Βλαδίμηρε, έλεος δλδ…
μανικακος
8 Φεβρουαρίου, 2013 11:40 πμ
χαρ χαρ χαρ 😀 😀 😀
oldboy9
8 Φεβρουαρίου, 2013 11:43 πμ
χουρ-χουρ-χουρ 😀 😀
DrAluca
8 Φεβρουαρίου, 2013 11:47 πμ
Μην του βαζεις ορια στην μαλακια βρε παλιοπαιδο….
Ενα πραγμα ξερει να κανει καλα….να του το κοψουμε κι αυτο?
😉
Χαμογελατε…
oldboy9
8 Φεβρουαρίου, 2013 11:50 πμ
Ε άμα του που ότι τα όρια μας είναι πολύ πέρα από τα δικά τους όρια, θαρρείς θα το καταλάβει…ο καψερός Βλαδίμηρος 🙂 😉
DrAluca
8 Φεβρουαρίου, 2013 11:57 πμ
Νομιζω ειναι προφανες καιρο τωρα πως στην ιδια προταση, «Βλαδιμηρος» (ή οποια αλλη εκφανση του) και «καταλαβαινει» (οταν το ρημα αναφερεται στην αμοιβαδα του θολομαρξισμου) ειναι εννοιες αντιρροπες, και ως εκ τουτου οδηγουν σε αυξηση της εντροπιας (για το συμπαν), και της παπαρολογιας (για τον Βλαδημιρο) 😉 🙂
Χαμογελατε…
BandieraRossa
8 Φεβρουαρίου, 2013 3:07 μμ
Βλαδίμηρε, στην ΟΑΚΚΕ όλοι τέτοια φρούτα είστε;
Spin
9 Φεβρουαρίου, 2013 9:01 μμ
μακάρι!
Lavrentij
8 Φεβρουαρίου, 2013 5:12 μμ
Τώρα πώς η δεύτερη παράγραφος προέρχεται από το ίδιο στόμα που την επόμενη στιγμή θα λέει για τη δικτατορία του προλεταριάτου (στην σταλινική της εκδοχή), ένας θεός ξέρει..
Capybara
8 Φεβρουαρίου, 2013 7:30 μμ
Στην περίπτωσή μας δεν σε πιάνει το δίκαιο του πολέμου, αλλά το εσωτερικό δίκαιο και οι διεθνείς συμβάσεις που έχει υπογράψει η χώρα και που απαγορεύουν ρητά τα βασανιστήρια. Εσένα φαίνεται πως σου αρέσουν αν είναι να προστατευτεί η αστική δημοκρατία αυτοακυρωνόμενη.
Βλαδίμηρος
9 Φεβρουαρίου, 2013 9:16 μμ
Όχι κάνεις μεγάλο λάθος, όταν υπάρχει πόλεμος, σε εκτελούν αμέσως. Αυτή την τύχη έχουν οι αντάρτες τον καιρό του πολέμου. Δεν μπορεί να δέχεσαι ότι σωστά έκαναν και είχαν τα καλάσνικοφ για να κάνουν ληστείες και δολοφονίες (πράγματα πολύ θεμιτά όταν υπάρχει πόλεμος) και μόλις συλληφθούν να ζητάς να εφαρμοστεί η αστική δημοκρατία και οι διεθνείς συμβάσεις όταν οι «αντάρτες» τα έχουν γραμμένα όλα αυτά στα παλιά τους παπούτσια. Θα προτιμούσες να τους εκτελέσουν;;;
Για διάβασε λίγο και τον «pasokoi kai neodhmokrates…»
simon
10 Φεβρουαρίου, 2013 11:06 πμ
ΣΕ ΠΟΙΑ «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ, ΡΕ Μ Α Λ Α Κ Α;;;;; ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ;;;
Antifwn-x
11 Φεβρουαρίου, 2013 2:29 πμ
Για να καταλάβω τώρα συμψηφίζεις την ληστεία (δεν ξέρω αν έχουν κ άλλες πράξεις στο ενεργητικό τους, η κ τι άλλο μπορεί να τους φορτώσουν) με την συμπεριφορά του κράτους κ τους βασανισμούς που υπέστησαν ενώ ήταν συλληφθέντες;
Όσον αφορά αυτήν την δημοκρατία που επικαλείσαι, η ίδια δεν είναι που έχει νόμους για να λειτουργεί; Αυτή η δημοκρατία δεν είναι (όπως λένε οι υπερασπιστές της) που προασπίζεται την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, τα ατομικά δικαιώματα, την ισονομία των πολιτών, το τεκμήριο αθωότητας, το δικαίωμα οποιουδήποτε κατηγορούμενου σε δίκαια δίκη; Αυτή η δημοκρατία δεν είναι που μας λέει ότι δεν διώκεται το φρόνημα των πολιτών όποιο κ αν είναι; Αυτή δεν είναι που υποστηρίζουν ότι σωφρονίζει και δεν εκδικείται;
Αυτή δεν έχει υπογράψει διεθνείς συμβάσεις εκτός όλων των άλλων που απαγορεύουν την χρήση βασανιστηρίων;
Φυσικά κ όλα τα παραπάνω ισχύουν, αλλά επιλεκτικά, αν είσαι μπάτσος, φασίστας, μαφιόζος, επιχειρηματίας, πολιτικός η οτιδήποτε που δεν θεωρεί απειλή το σύστημα Αυτό απο μόνο του ακυρώνει όλα τα προηγούμενα απλά σαν λόγια του αέρα..
Δηλαδή εσύ που μιλάς για δημοκρατία και τον λαό που την προτιμάει, απο που συμπεραίνεις ότι αυτός ο λαός έχει εξουσιοδοτήσει τις ένστολες συμμορίες να βασανίζουν τον οποιοδήποτε;
Ρωτήθηκε ποτέ για τίποτα; Έγινε κάνα δημοψήφισμα που μου διαφεύγει;
Ε λοιπόν ναι δεν απαντάς με Καλάσνικοφ σε καμία δημοκρατία έχεις δίκιο, απλά δημοκρατία δεν έχουμε, για αυτό βγαίνουν και τα Καλάσνικοφ, αυτή η έλλειψη γεννά την βία..
Βλαδίμηρος
8 Φεβρουαρίου, 2013 6:18 μμ
Φίλε lavrehtij
Το «στόμα» αυτό, όχι την «επόμενη στιγμή», αλλά, την ίδια τη στιγμή, που υπεραμύνεται της αστικής δημοκρατίας, «λέει για τη δικτατορία του προλεταριάτου» στη μαρξιστική-λενινιστική-σταλινική εκδοχή της (μία είναι η εκδοχή της).
Εξηγούμαι. Υπερασπίζω την αστική δημοκρατία, γιατί είναι το πιο πρόσφορο έδαφος για να αναπτυχθεί η πάλη του προλεταριάτου για την ανατροπή του καπιταλισμού. Όσο πιο πλήρης είναι η αστική δημοκρατία, τόσο θα γίνεται πιο εύκολα κατανοητό στους καταπιεσμένους και εκμεταλλευόμενους ότι εκείνο που φταίει δεν είναι το πολιτικό σύστημα, αλλά, το οικονομικό σύστημα, δε φταίει το εποικοδόμημα, αλλά, οι βάσεις του κοινωνικού συστήματος, οι παραγωγικές σχέσεις και πως, όσο κι αν αλλάξει το πολιτικό σύστημα, αν οι βάσεις παραμένουν, η καταπίεση και η εκμετάλλευση θα συνεχίζονται. Όσο δε για τις βάσεις, δεν αλλάζουν παρά μόνο με μια εργατική επανάσταση που θα φέρει τα πάνω κάτω στην κοινωνία, επανάσταση που θα πάρουν μέρος οι ίδιες οι μάζες των προλετάριων.
Αυτό το «πρόσφορο έδαφος» δεν το θέλουν ούτε οι αναρχικοί, ούτε οι φασίστες, ούτε οι πραξικοπηματίες «αριστεροί», γιατί θέλουν να επιβάλλουν ο καθένας τη δικτατορία του, από την οποία απουσιάζουν οι μάζες.
Το τι θέλουν οι δύο πρώτες κατηγορίες, ας το αφήσουμε για άλλη συζήτηση κι ας καταπιαστούμε με την αριστερά, που νομίζω ότι και βασικά σε ενδιαφέρει, μια και αναφέρεις και τη δικτατορία του προλεταριάτου.
Οι μαρξιστές είναι κατά της αστικής δημοκρατίας, όχι γιατί είναι δημοκρατία, αλλά, γιατί είναι αστική. Όχι γιατί εκλέγει αντιπροσώπους, αλλά, γιατί όπως τους εκλέγει, καταντάει να «αντιπροσωπεύουν και να ποδοπατούν το λαό μέσα στη Βουλή». Οι μαρξιστές δε θέλουν να καταργήσουν τη δημοκρατία, αλλά, να την κάνουν πραγματικότητα, να αντικαταστήσουν την απατηλή αστική δημοκρατία με τη σοβιετική δημοκρατία, που είναι άπειρα πιο πλατιά και πιο αντιπροσωπευτική από την αστική. Ο αντιπρόσωπος του λαού στη σοβιετική δημοκρατία είναι υπηρέτης του λαού, που ελέγχεται καθημερινά για τη δουλειά που του έχει ανατεθεί, δεν έχει κανένα προνόμιο από τη θέση του αυτή και μπορεί να ανακληθεί σε κάθε στιγμή από αυτούς που τον έστειλαν στο σοβιέτ.
Η αριστερά στην Ελλάδα, όταν της προσφέρθηκε η δημοκρατία στο πιάτο, με τη μεταπολίτευση, ξίνισε τα μούτρα της και γύρισε το πρόσωπό της αλλού. Η «επαναστατική» αριστερά (η «εξωκοινοβουλευτική») ερωτοτροπούσε με τον «αριστερισμό», ή «αριστερό κομμουνισμό», που χτύπαγε ο Λένιν σαν «παιδική αρρώστια» και συναγελαζόταν με τους αναρχικούς. Η «ρεφορμιστική», ή «ρεβιζιονιστική» αριστερά (ΚΚΕ και ΚΚΕες, Συνασπισμοί διάφοροι και μετά το 1990 και σήμερα με ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ) είχε ξεκόψει μια και καλή από το 1960 και από την εργατική τάξη και από την επανάσταση και γενικότερα τις μάζες. Κοινό τους γνώρισμα, η κατάκτηση της εξουσίας χωρίς λαϊκή εξέγερση επικεφαλής συνειδητοποιημένων μαζών, αλλά, ένα ωραίο πραξικόπημα και η χρησιμοποίηση των μαζών για δημιουργία απλώς του κατάλληλου μπάχαλου και χάους, για να δοθεί το πρόσχημα στη «δυναμική μειοψηφία», που θα πιάσει τα χαλινάρια του αμαξιού πριν κατρακυλήσει στο γκρεμό.
Η «αριστερά» στην Ελλάδα δε θέλει να πραγματοποιήσει τη δικτατορία του προλεταριάτου, αλλά, τη δικτατορία πάνω στο προλεταριάτο. Δε θέλει το κόμμα καθοδηγητή και συμβουλάτορα και διαφωτιστή των μαζών, αλλά, κυρίαρχο επί των μαζών.
Δικτατορία του προλεταριάτου σημαίνει δικτατορία απέναντι στην αστική τάξη και όλους όσους θα αγωνίζονται για την παλινόρθωση των αφεντικών και δημοκρατία για τους εργαζόμενους και όσους θα αγωνίζονται για το σοσιαλισμό και τον κομμουνισμό.
Capybara
8 Φεβρουαρίου, 2013 7:33 μμ
Ευτυχώς που υπάρχει η ΟΑΚΚΕ που διατηρεί τους ισχυρούς δεσμούς της με τις προλεταριακές μάζες…
Lavrentij
8 Φεβρουαρίου, 2013 8:18 μμ
Άρα δικτατορία του προλεταριάτου για σένα σημαίνει μια δημοκρατία που το περιεχόμενο της πολιτικής πάλης (το οποίο είναι και το αντικείμενο της δημοκρατίας) είναι από τα πριν καθορισμένο: η οικοδόμηση του σοσιαλισμού και το πέρασμα στον κομμουνισμό. Αυτοί που θέλουν να τον οικοδομήσουν μπορούν να απολαμβάνουν όσο θέλουν αυτήν την ελευθερία. Όσοι δεν θέλουν να συμμετάσχουν στην οικοδόμηση ατύχησαν, καθώς για αυτούς υπάρχει μόνο η άρνηση της δημοκρατίας, η δικτατορία. Επίσης επειδή οι διαχωριστικές γραμμές είναι ρευστές, κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος αν συγκαταλέγεται στους πρώτους ή στους δεύτερους, καθώς μπορεί να ξυπνήσει μια μέρα και το πολιτικό γραφείο να τον έχει κατατάξει στους «λακέδες του ιμπεριαλισμού». Ωραίος σκοπός να αγωνιζεται κανείς, δεν λέω, αλλά δεν μπορείς ταυτόχρονα να πατάς και σε αυτή τη βάρκα και στη βάρκα του φιλελεύθερου.
Βλαδίμηρος
9 Φεβρουαρίου, 2013 8:51 μμ
Lavrentij
Πρώτα-πρώτα, πρέπει να διαγράψεις το «για σένα». Το «δικτατορία του προλεταριάτου» είναι σαφέστατος όρος, που δεν επιτρέπει παρεξηγήσεις. Είναι ακριβώς αυτό που λέει : δικτατορία των εκμεταλλευόμενων πάνω στους εκμεταλλευτές. Οι κομμουνιστές δεν εξαπατούν κανέναν, όχι γιατί είναι «ανώτεροι» άνθρωποι και δεν τους ταιριάζει να λένε ψέματα, αλλά, γιατί η αλήθεια τους συμφέρει. Κάτι παραπάνω : αν δεν πουν την αλήθεια, δε θα μπορέσουν να συσπειρώσουν τις μάζες των προλετάριων ενάντια στην αστική τάξη και να τις καλέσουν σε επαναστατικό αγώνα για την ανατροπή της. Όπως έγραφε ο Ένγκελς : «Πέρασε ο καιρός των αιφνιδιασμών, των επαναστάσεων που γίνονταν από μικρές συνειδητές μειοψηφίες επικεφαλής όχι συνειδητοποιημένων μαζών . Εκεί όπου πρόκειται για μια ολοκληρωτική μετατροπή της κοινωνικής οργάνωσης, εκεί πρέπει να πάρουν μέρος οι ίδιες οι μάζες, πρέπει οι ίδιες να έχουν κιόλας καταλάβει για τι πρόκειται, γιατί δίνουν το αίμα τους και τη ζωή τους. Αυτό μας δίδαξε η ιστορία των τελευταίων πενήντα χρόνων. Για να καταλάβουν όμως οι μάζες τι πρέπει να γίνει, χρειάζεται μακρόχρονη, υπομονητική δουλειά».
Ναι, η δικτατορία του προλεταριάτου έχει σαφέστατο στόχο την «οικοδόμηση του σοσιαλισμού και το πέρασμα στον κομμουνισμό». Και, φυσικά, για τους προλετάριους που θέλουν αυτή την οικοδόμηση (γιατί εφόσον είναι προλετάριοι θα ήταν αδιανόητο να μη θέλουν την κυριαρχία της τάξης τους και την οικοδόμηση της δικής τους κοινωνίας), όπως παραδέχεσαι, «απολαμβάνουν όσο θέλουν αυτή την ελευθερία». Εσύ, βέβαια, το γράφεις ειρωνικά, γιατί προτιμάς την αστική δημοκρατία, επειδή δεν αισθάνεσαι προλετάριος και λες : «σιγά την ελευθερία! Αν δεν είσαι ελεύθερος να πας κόντρα και στον εαυτό σου, τι διάολο ελευθερία είναι αυτή; Χίλιες φορές καλύτερη η αστική δημοκρατία, που σε αφήνει ελεύθερο να τη βρίζεις πατόκορφα και να την υπονομεύεις!». Εκείνο που δεν καταλαβαίνεις είναι ότι η αστική δημοκρατία φτιασιδώνεται σα «δημοκρατία για όλους» ακριβώς επειδή δεν μπορεί να πει ότι είναι δημοκρατία των πλούσιων ενάντια στους φτωχούς. Η δικτατορία του προλεταριάτου το λέει ανοιχτά ότι είναι δικτατορία των φτωχών ενάντια στους πλούσιους.
Από την άλλη μεριά, χωρίς να το καταλάβεις, αντικατέστησες το σαφέστατο ταξικό όρο «δημοκρατία» με τον ασαφή, αταξικό όρο «ελευθερία». Αυτή η αντικατάσταση βρίσκει τη σημασία της όταν μιλήσουμε για το τι θα γίνεται όχι όσον αφορά τους εχθρούς του σοσιαλισμού και του κομμουνισμού, αλλά, όσον αφορά τους φίλους και σύμμαχους στην οικοδόμηση. Κι εκεί αρχίζουν οι δικές σου οι αντιρρήσεις.
Λες πως «Όσοι δεν θέλουν να συμμετάσχουν στην οικοδόμηση ατύχησαν». Επειδή δε στέκει να υπερασπιστείς τους εκμεταλλευτές (και νομίζω ότι ούτε θα το ήθελες), δηλαδή, αυτούς που πολεμάνε ενάντια στη συγκεκριμένη οικοδόμηση, υπερασπίζεσαι αυτούς, που, χωρίς να είναι ορκισμένοι εχθροί της ανοικοδόμησης, δεν είναι ούτε φίλοι της, «απλώς» αδιαφορούν, στον πόλεμο εργασίας-κεφαλαίου δηλώνουν ουδέτεροι, θέλουν να στέκουν ανάμεσα στις δύο τάξεις που πολεμάνε, δηλαδή, ενστερνίζεσαι την ταξική άποψη των μικροαστών, που, όπως λέει ο Κηλαηδόνης «κοιτάνε την πάρτη τους». Αυτό και αν είναι «να πατάς σε δύο βάρκες»!
Οι μόνοι που μπορούν να το κάνουν αυτό στο σοσιαλισμό είναι οι μικροαστοί που δεν εκμεταλλεύονται ξένη εργατική δύναμη, κυρίως οι αγρότες. Αυτούς οι εργάτες δε θα τους υποχρεώσουν να οικοδομήσουν κάτι για το οποίο δεν έχουν πεισθεί ότι είναι προς όφελός τους. Όπως λέει ο Ένγκελς «Και βρισκόμαστε αποφασιστικά στο πλευρό του μικρού αγρότη. Θα κάνουμε όλα όσα μπορούν να γίνουν για να κάνουμε πιο υποφερτή την τύχη τους, για να του διευκολύνουμε το πέρασμα στο συνεταιρισμό, αν το αποφασίσει, και μάλιστα, στην περίπτωση που δεν μπορεί να πάρει αυτή την απόφαση, θα του παραχωρήσουμε όσο είναι δυνατό περισσότερο καιρό να σκεφθεί πάνω στο κομματάκι της γης του. Και το κάνουμε αυτό όχι μόνο γιατί θεωρούμε το μικρό αγρότη που δουλεύει ο ίδιος τη γη του ότι μπορεί να ανήκει σε μας, μα ακόμα και από άμεσο κομματικό συμφέρον. Όσο μεγαλύτερος θα είναι ο αριθμός των αγροτών που θα τους γλιτώσουμε από το κατρακύλισμα στο προλεταριάτο, που θα μπορέσουμε να τους κερδίσουμε όσο θα είναι ακόμα αγρότες, τόσο πιο γρήγορα και πιο εύκολα θα πραγματοποιηθεί ο κοινωνικός μετασχηματισμός».
Ας δούμε τώρα τι γίνεται με τις έννοιες «δημοκρατία» και «ελευθερία». Πρώτος και βασικότερος κανόνας της δημοκρατίας είναι η υποταγή της μειοψηφίας στην πλειοψηφία. Αυτό σημαίνει ότι τόσο γενικά στην κοινωνία οι εκμεταλλευτές υποτάσσονται στους εκμεταλλευόμενους, όσο και μέσα στους εκμεταλλευόμενους (και ειδικά στο κόμμα τους, που γι΄αυτό, ίσως, κυρίως ενδιαφέρεσαι) η μειοψηφία υποτάσσεται στην πλειοψηφία. Η λέξη «ελευθερία» είναι απόλυτα ασαφής και δε δίνει λύση σε κανένα από τα δύο ζητήματα. Γι’ αυτό και είναι η βασική καραμέλα στους κατεξοχήν μικροαστούς διανοούμενους, τους αναρχικούς. Και μια και η «ελευθερία του ενός φτάνει ως εκεί που δε βλάπτει την ελευθερία του άλλου», μπορείς κάλλιστα να φωνάζεις «ελευθερία» όταν πρόκειται για τη δική σου ελευθερία και όταν αυτή συγκρούεται με την ελευθερία του άλλου, να θυμάσαι ότι «η βία είναι η μαμή της ιστορίας» και να παλουκώνεις τον «άλλο» με όλη σου την άνεση. Αυτή είναι η πρακτική των αναρχικών.
Στο σοσιαλισμό, στην εργατική δημοκρατία, υπάρχουν κανόνες που ισχύουν για όλους τους προλετάριους και πρέπει να τους σέβονται όλοι. Δεν υπάρχει «ελευθερία», αλλά, «δημοκρατία». Ελευθερία θα υπάρχει μόνο στην αταξική κοινωνία, όταν πια οι άνθρωποι θα λειτουργούν με πλήρη συνείδηση της δραστηριότητάς τους και δε θα «κοιτάζουν την πάρτη τους». Τότε δε θα χρειάζεται ούτε η δημοκρατία, ούτε το κράτος, ούτε κανένας άλλος γενικός εξαναγκασμός, δε θα χρειάζεται η μειοψηφία να υποτάσσεται ακόμα και στην πλειοψηφία και ο εξαναγκασμός θα εκλείψει ακριβώς γιατί όσο περισσότερο εφαρμόζεται η υποταγή της μειοψηφίας αυτών που δε θέλουν τον κομμουνισμό και αυτών που «κοιτάνε την πάρτη τους» στην πλειοψηφία αυτών που θέλουν την αταξική κοινωνία, τόσο πιο γρήγορα θα πάψει η ανάγκη του εξαναγκασμού και η δημοκρατία και το κράτος δε θα καταργηθούν, αλλά, θα απονεκρωθούν, θα πεθάνουν από μαρασμό γιατί οι ίδιοι οι άνθρωποι θα αυτοπειθαρχούν και δε θα χρειάζεται να τους εξαναγκάσει κανένας. Όσο κι αν φαίνεται περίεργο, η δημοκρατία με την ανάπτυξή της προετοιμάζει την «κατάργησή» της, δηλαδή, το μαρασμό της.
Όσο για τις ανησυχίες (ή τις αντιρρήσεις) σου για το Πολιτικό Γραφείο η απάντηση βρίσκεται στην εφαρμογή της δημοκρατίας και στο κόμμα και παντού. Μην ξεχνάς όμως ότι και στο κόμμα έχουμε τις «δύο βάρκες» : δημοκρατία και συγκεντρωτισμό. Αν θέλεις να τις «ξεπεράσεις» αντικαθιστώντας τες με την «ελευθερία», πέφτεις πάλι στη λούμπα στου μικροαστισμού. Φιλελευθερισμός είναι να δέχεσαι την άποψη της «ελευθερίας» και όχι να είσαι υπέρ του δημοκρατικού συγκεντρωτισμού, που δείχνει τις δύο απαραίτητες όψεις της σωστής λειτουργίας του κόμματος. Τώρα το ότι είναι αντιθετικές, είναι κάτι που δεν μπορείς να το αποφύγεις, μια και η πραγματικότητα τις επιβάλλει (πηγάζουν από αντιθετικές πλευρές της ίδιας της πραγματικότητας). Το ζήτημα δεν είναι να κατασκευάζεις ιδεατά σχήματα που θα προσπαθήσεις να επιβάλλεις στην πραγματικότητα, αλλά, να προσαρμόζεσαι στην πραγματικότητα και να προσπαθείς να την αλλάξεις, επωφελούμενος από τις αντιφάσεις της και οξύνοντάς τις). Η αντίφαση του συγκεντρωτισμού με τη δημοκρατία και η συνύπαρξή τους σε ένα ενιαίο σχήμα, αντανακλά την ανάγκη αφενός να γίνει η ταξική πάλη και από την άλλη να διεξαχθεί έτσι ώστε να φτιάξει το νέο είδος ανθρώπου που θα δημιουργήσει την αταξική κοινωνία.
Υ.Γ. Το Πολιτικό Γραφείο ελέγχεται από όλο το κόμμα και από όλους τους εργαζόμενους. Το Πολιτικό Γραφείο δεν είναι κανένας δυνάστης ελέω θεού, αλλά, τμήμα της εκλεγμένης Κεντρικής Επιτροπής, η οποία μπορεί να ανακληθεί σε κάθε στιγμή. Εσύ άκουσες για δικτατορία και αμέσως σκέφτηκες τις στρατιωτικές χούντες.
Lavrentij
9 Φεβρουαρίου, 2013 10:45 μμ
Τελικά δεν κατάλαβα, η δικτατορία του προλεταριάτου είναι η εξουσία μιας πλειοψηφίας πάνω σε μια μειοψηφία (όπου το να έχεις με το μέρος σου την πλειοψηφία είναι διακύβευμα) ή η εξουσία των εκμεταλλευόμενων πάνω στους εκμεταλλευτές, όπου επειδή μάλιστα οι πρώτοι α. τεκμαίρονται ως πλειοψηφία και β. ως εκμεταλλευόμενοι δεν μπορεί παρά να είναι υπέρμαχοι της μετάβασης, τελικά είναι το ίδιο με την εξουσία όσων θέλουν το σοσιαλισμό πάνω στους υπόλοιπους; Γιατί η ιστορία είναι γεμάτη παραδείγματα που τελικά οι εργαζόμενοι βρέθηκαν απέναντι σε καθεστώτα που ασκούσαν την εξουσία στο όνομά τους και για το καλό τους.
ΥΓ. Η τελευταία πρόταση από το απόσπασμα του Ένγκελς που παραθέτεις είναι πολύ ενδιαφέρουσα γιατί ακυρώνει όλη τη γραμμή που υποστηρίζεις εδώ μέσα, ότι δηλαδή η προλεταριοποίηση των ενδιάμεσων τάξεων μας φέρνει πιο κοντά στο σοσιαλισμό.
μανικακος
8 Φεβρουαρίου, 2013 8:51 μμ
Ενας ειν’ ο Πατερούλης κι ο Βλαδιμηρος ο προφήτης του…..
μπερπ….
simon
10 Φεβρουαρίου, 2013 11:03 πμ
O πανύβλαξ υπερασπίζεται την αστκή δημοκρατία για να (δήθεν) την …ανατρέψει!!! Γι’ αυτόν είναι ό,τι και τα παιδιά για τους παιδόφιλους!
Βλαδίμηρος
10 Φεβρουαρίου, 2013 9:32 μμ
simon
Τι να πω τώρα; Αν ήσουνα πανύβλακας σαν κι εμένα, θα έλεγα «τον καημένο, άλλα διαβάζει και άλλα καταλαβαίνει – ή, μάλλον, διαβάζει, αλλά δεν καταλαβαίνει», τώρα όμως το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι είσαι κακόπιστος και διαστρεβλώνεις σκόπιμα. Γιατί δεν είναι δυνατό να γράφω «Οι μαρξιστές δε θέλουν να καταργήσουν τη δημοκρατία, αλλά, να την κάνουν πραγματικότητα, να αντικαταστήσουν την απατηλή αστική δημοκρατία με τη σοβιετική δημοκρατία, που είναι άπειρα πιο πλατιά και πιο αντιπροσωπευτική από την αστική» κι εσύ να γράφεις «υπερασπίζεται την αστική δημοκρατία για να (δήθεν) την …ανατρέψει!!!».
Η σοβιετική δημοκρατία θα είναι η πραγματική «λαϊκή κυριαρχία» την οποία υπόσχεται υποκριτικά η αστική τάξη και δεν την πραγματοποιεί ποτέ. Το σοβιετικό κράτος θα είναι το όργανο εξυπηρέτησης των εργαζόμενων και όχι ο καταπιεστής τους. Οι δημόσιοι υπάλληλοι θα μετατραπούν από αφεντικά της κοινωνίας σε υπηρέτες της. Οι υπηρετούντες στα Σώματα Ασφαλείας θα είναι πραγματικά «παιδιά του λαού», που θα υποστηρίζουν την τάξη τους κι όχι τους εκμεταλλευτές. Το ίδιο και ο στρατός, που θα υπερασπίζεται την προλεταριακή δημοκρατία και τις κατακτήσεις των εργαζόμενων.
Το να υπερασπίζεις τη δημοκρατία σημαίνει να θέλεις να την κάνεις πραγματικότητα, να τη μετατρέψεις από κούφια λόγια και υποκριτικά, σε πράξη. Αν αυτό εσύ το λες «ανατροπή»…
Antifwn-x
11 Φεβρουαρίου, 2013 3:10 πμ
Κεντρική ιδέα κατά Βλαδίμηρο: .
Οι προλετάριοι δεν έχουνε πατρίδα, έχουν όμως το καπιταλισμό που μπορεί να προλειάνει το έδαφος για την έφοδο στον ουρανό. Δεν χρειάζονται απεργίες εξεγέρσεις κ επαναστάσεις, η αστική δημοκρατία να ναι καλά Χρειάζεται μόνο να αναπτυχθεί η τεχνολογία εκτόξευσης μαζών, των προλετάριων (αυτοί είναι πρωτοπορία οι άλλοι θα ακολουθήσουν αργότερα)
Ο διανοητής που κατάλαβε το συμπαντικό νόμο κίνησης της ιστορίας στην ατόφια διαλεκτική εκδοχή του διαστημικού Ιστορικού υλισμού.
pasokoi kai neodhmokrates kai dhmar gamhmenoi
9 Φεβρουαρίου, 2013 9:59 πμ
ωραιο κειμενο..τα ιδια αναρωτιεμαι και εγω…τις ιδιες κοινωνικες και πολιτικες ανυσηχιες εχουμε πολλοι απο μας…ελεος πια με το οτι ηταν απο καλες οικογενεις…και λοιπον????προς τιμην τους..αντι να τρωνε τα λεφτα των γονιων τους στα μπουζουκια και τα καφε της γλυφαδας επελεξαν να καταστραφουν….
να μην μας φταιει μονο το κρατος ομως και η αστυνομια…αλλα η κοινωνια στη πλειοψηφια της…ο ελληνας ειναι παλιοτομαρο στη πλειοψηφια του…δεν ξερω αν ηταν παντα…ισως…διαφορετικα δε θα ειμαμε 400 χρονια τουρκικο ζυγο….σιγουρα και τοτε ενα σωρο ρουφιανοι υπηρχαν και ενα σωρο mega….το θεμα ειιναι οτι καποιοι ονειρευοντουσαν και ηξεραν οτι καποια μερα θα ρθει η λευτερια..η εθνικη λευτερια..οπως καποτε καποιοι μαυροι ονειρευτηκαν οτι δε ηταν πια δουλοι..και καποιες γυναικες οτι θα ηταν ισαξιες με τους ανδρες…μπορει να μην το ειδαν με τα ματια του αλλα ηξεραν οτι θα γινει…ετσι και μεις αδελφια..ξερουμε οτι καποτε ο κοσμος δε θα χει αναγκη ουτε αφεντικα οιυτε κρατη ουτε συνορα και θα ναι μονιασμενος και χωρις ταξεις….ΖΗΤΩ Η ΑΝΑΡΧΙΑ
ΥΓ δε χρειαζεται να κλαιμε για τα βασανιστηρια αυτα…ξερουμε την αστυνομια και τι υπηρετει….ακομα και ο απλος αστυνομικος του πατερα εργατη…ειναι ενα πιονι της κρατικης μηχανης καταστολης….τα παιδια αυτα….οπως ειπανε και μονοι τους ειναι αιχμαλωτοι πολεμου….δε θα καθονται να ζητανε ελεημοσυνη απο το συστημα που πολεμουν…..δε χρειαζεται να ρωταμε το συστημα αυτο αν ειναι δημοκξρατικο ή αν εγιναν βασανιστηρια πριν ή μετα τη συλληψη…ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΛΥΣΟΥΜΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ…
Βλαδίμηρος
9 Φεβρουαρίου, 2013 11:22 πμ
«ο ελληνας ειναι παλιοτομαρο στη πλειοψηφια του
μας φταιει … η κοινωνια στη πλειοψηφια της
ΖΗΤΩ Η ΑΝΑΡΧΙΑ»
Capybara
9 Φεβρουαρίου, 2013 12:30 μμ
Μην αθωώνεις την ελληνική κοινωνία, είναι στη μεγάλη πλειοψηφία της ρωσόδουλη.
Βλαδίμηρος
9 Φεβρουαρίου, 2013 4:55 μμ
Εγώ δεν είμαι ρατσιστής να τα βάζω με τους «Ελληνες» και να τους αποκαλώ «παλιοτόμαρα», ούτε να καταδικάζω την κοινωνία στην πλειοψηφία της και να λέω ότι αυτή «μου φταίει», άρα κι εγώ της κηρύσσω τον πόλεμο (εδώ γελάνε!) και βουτάω τα καλάσνικοφ κι όποιον πάρει ο χάρος!
Ούτε παριστάνω το σωτήρα σαν τους αναρχικούς που νομίζουν ότι κρατάνε τον Πάπα (τον Μπακούνιν) από τα γένια και θέλουν να επιβάλλουν τις βλακείες τους με το παλούκι στα «παλιοτόμαρα».
Κρίμα μόνο στα παιδάκια με τις μπλαβιασμένες φάτσες που τα παίρνουν στο λαιμό τους για να τα καταντήσουν υπόκοσμο.
Αληθινός Βλαδίμηρος
9 Φεβρουαρίου, 2013 6:47 μμ
μπλα μπλα μπλα
Antifwn-x
11 Φεβρουαρίου, 2013 3:15 πμ
Ποιον ακριβώς πήρε ο χάρος; Νομίζω ότι δεν ασχολήθηκε με το συγκεκριμένο ζήτημα ,θα ήταν απασχολημένος μάλλον με τους εξαθλιωμένους…
Antifwn-x
11 Φεβρουαρίου, 2013 3:36 πμ
Κάποιοι άλλοι πιάνουν τον Μαρξ (η έτσι νομίζουν) απο τα γένια, τον Λένιν απο το μουσάκι και τον Στάλιν απο το μουστάκι (αυτό όντως το κάνουν σίγουρα δεν το νομίζουν) Τώρα για τον Μάο τι να πω.. από που να τον πιάσεις; (πιάστον απο την πολιτιστική επανάσταση, δεν γαμιέται) και θέλουν να επιβάλουν με την θρησκοληψία τους την «Αλήθεια» Κρίμα μόνο στα παιδάκια με τους μπλαβιασμένους εγκεφάλους που τα κάνουν σα τα μούτρα τους και νομίζουν ότι ο δογματισμός δεν είναι διαστρέβλωση…
Antifwn-x
11 Φεβρουαρίου, 2013 3:47 πμ
το δόγμα είναι το πρόβλημα σε όλες τις θεωρήσεις Το δόγμα απο όπου κ αν προέρχεται αντιστρατεύεται την ελεύθερη σκέψη
Αυτά λέω να κλείσω για σήμερα μη σας κουράζω κιόλα είμαι κ ετεροχρονισμένος όσο να ναι … 😉
Βλαδίμηρος
11 Φεβρουαρίου, 2013 10:53 πμ
Μια διαφορά μεταξύ του «πασόκοι και νεοδημοκράτες» και του «antifwn-x» :
ο πρώτος δεν είδε καν τα παιδάκια να «βουτάνε τα καλάσνικοφ», ο δεύτερος τα είδε, αλλά και οι δύο συμφωνούν ότι τα καλάσνικοφ τα είχαν για να παίζουν μεταξύ τους «κλέφτες και αστυνόμους» και όχι για να σκοτώνουν «εχθρούς».
Όσο για τα περί «πολέμου», ας τα βρουν πρώτα μεταξύ τους, γιατί ο «πασόκοι και νεοδημοκράτες» τους αποκαλεί «αιχμάλωτους πολέμου» και στον πόλεμο τα όπλα μάλλον δεν τα έχουν για να παίζουν «κλέφτες και αστυνόμους», όπως το έχουν αποδείξει άλλες «αδελφές» οργανώσεις.
Για το «δόγμα» και τη «θρησκοληψία» που αναφέρει ο Αντιφών, το μόνο που ταιριάζει είναι το «άφες αυτοίς, ου γαρ οίδασι τι λέγουσι». Όσο λιγότερο ξέρεις κάτι, τόσο πιο εύκολα το κρίνεις και το καταδικάζεις. Σαν καλός αναρχικός, ξέρει πως πρέπει να αποφεύγει το μαρξισμό, όπως ο διάβολος το λιβάνι και μόνο να ωρύεται και να τον συκοφαντεί, όπως ακριβώς κάνουν οι σεληνιασμένοι των παραθρησκευτικών οργανώσεων όταν δουν το 666. Και επίσης σαν καλός αναρχικός δεν άνοιξε ποτέ να διαβάσει τις ανεκδιήγητες ηλιθιότητες ούτε του Στίρνερ, ούτε του Προυντόν, ούτε του Μπακούνιν, ούτε του σοσιαλπατριώτη και φίλου του Κερένσκι Κροπότκιν (έτσι και οι καλοί χριστιανοί πιστεύουν στο Ευαγγέλιο χωρίς ποτέ να το έχουν ανοίξει).
Τα περί «θρησκοληψίας» δεν πιάνουν στο διαλεκτικό υλισμό, στο μεταφυσικό ιδεαλισμό ταιριάζουν σα γάντι.
Antifwn-x
11 Φεβρουαρίου, 2013 2:10 μμ
Βλαδίμηρε άσε τις δίκες προθέσεων κατά μέρους Τα λογικά άλματα που κάνεις στο μυαλό σου κράτα τα για τον εαυτό σου εφόσον δεν μπορείς να αποδεχθείς τον αυτοπροσδιορισμό κ την διαφορετικότητα του καθενός.. Αν σου αρέσει τόσο να χρωματίζεις αφειδώς και να μοιράζεις ταμπέλες ιδεολογικών καταβολών όπω και προθέσεων, έχεις πάντα την επιλογή μιας σπουδαία καριέρας σε κάποιο υπουργικό γραφείο τύπου, κατά προτίμηση αυτό του Προπο. Και στην αστυνομία βέβαια θα μπορούσες να προσφέρεις πολύ καλές υπηρεσίες, εξάλλου ο χώρος και οι άνθρωποι μάλλον σου είναι οικείος, παιδιά του λαού είναι κ εκεί…
Antifwn-x
12 Φεβρουαρίου, 2013 12:07 πμ
Που το χω ξανακούσει αυτό να δεις που το χω ξανακούσει… Α ναι μωρέ οι χρυσαυγίτες λένε κάτι τέτοια για ρατσισμό εναντίων των Ελλήνων, μη δίνεται σημασία σύμπτωση θα ναι 🙂
Βλαδίμηρος
12 Φεβρουαρίου, 2013 1:23 πμ
Τι έγινε, αντιφών, το ριξες κι εσύ στους χαρακτηρισμούς και στις προσωπικές επιθέσεις;
Φτου σου, να μη βασκαθείς πουλάκι μου.
Αχ, που είσαι νιότη που δειχνες πως θα γινόσουν άλλος!
Antifwn-x
12 Φεβρουαρίου, 2013 1:55 πμ
Μάλλον πρέπει να είσαι ο μοναδικός που δεν αντιλαμβάνεται τον συσχετισμό της έκφρασης σου με αυτήν της χα Αυτό όμως είναι πραγματικό γεγονός, δεν κατηγόρησα λοιπόν, απλά μια ομοιότητα υπογράμμισα Το πως αυτή εξηγείται δεν είμαι αρμόδιος να απαντήσω και δεν το κανα άλλωστε, ως εκ τούτου δεν αντιλαμβάνομαι το υφάκι σου…
Antifwn-x
12 Φεβρουαρίου, 2013 2:06 πμ
Γιατί έχεις την εντύπωση ότι οι χαρακτηρισμοί κ οι προσωπικές επιθέσεις είναι δικό σου προνόμιο; Αν δεν προσέχεις εσύ τι λες και πως το λες, δεν σου φταίνε μετά οι άλλοι. Μη κλαίγεσαι λοιπόν και μην ρίχνεις την μπάλα στην εξέδρα…
Βλαδίμηρος
12 Φεβρουαρίου, 2013 2:07 πμ
Αμάν, βρε αντιφών, με έχεις πρήξει στη γενικότητα! Γιατί δεν κάνεις τον κόπο να αναφέρεις ένα από τα σημεία που συμφωνώ με τη ΧΑ, έτσι για να μη φαίνεται συκοφαντικός ο ισχυρισμός σου. Πάλι να υποθέσω ότι ο «συσχετισμός» δεν αφορά το περιεχόμενο αυτών που γράφω, αλλά, μόνο τον τρόπο που τα εκφράζω, μια και μιλάς για «έκφραση»;
Ε, άιντε, ξεκαθάρισε τι λες (κατά το «ξεκαθάρισε τι θες» του Άσιμου).
DrAluca
12 Φεβρουαρίου, 2013 2:11 πμ
Μιας και μαλλλον δεν εχει γινει ακομα αντιληπτο απο πολλους….
Ο Βλαδιμηρομαλακας τρολλαρει εκ του ασφαλους….
Αυτο ομως που δεν εχει αντιληφθει ο ιδιος ειναι οτι παρα το τρολλαρισμα, οι μαπες που θα φαει θα ειναι ρεαλιστικοτατες…..
Χαμογελατε…
Βλαδίμηρος
12 Φεβρουαρίου, 2013 2:24 πμ
Τι λες ρε Dr Abuca, είσαι και νταής; Εμ, βέβαια, μετά τις βρισιές το μόνο επιχείρημα που μένει είναι ο φασιστικός τραμπουκισμός. Πάντως, μια και απειλείς μέσω ίντερνετ, μάλλον, τζάμπα μάγκας είσαι. Φασιστικό τραμπουκάκι στην τρύπα σου!
Antifwn-x
12 Φεβρουαρίου, 2013 2:52 πμ
Μόνος σου τα λες μόνος σου τα πιστεύεις , αλλά αυτό που κάνεις δεν είναι τίποτα άλλο παρά να αλλάζεις το ύφος σου κ σφυρίζοντας αδιάφορα για γενικότητες Αυτό που ανέφερα κ σε αυτό το οποίο απάντησες ήταν πολύ συγκεκριμένο αφορούσε δυο λέξεις σου » Εγώ δεν είμαι ρατσιστής να τα βάζω με τους “Ελληνες” Εγώ απλά είπα τι μου θυμίζει η έκφραση, χαριτολογώντας είναι η αλήθεια ,ενώ δεν θα πρεπε μιας κ εσύ είσαι αυτός που μίλησες απαξιωτικά πρώτος. Αλλά όπως σου έχω πει δεν περιμένω τίποτα καλύτερο απο σένα, είσαι συνεπής στον Σταλινισμό σου, Αυτό πράγματι στο αναγνωρίζω..
Βλαδίμηρος
12 Φεβρουαρίου, 2013 5:32 μμ
Antifwn-x
Tο «εγώ δεν είμαι ρατσιστής να τα βάζω με τους Έλληνες» ήταν απάντηση στη φράση του «Πασόκοι και νεοδημοκράτες…», που έλεγε «ο ελληνας ειναι παλιοτομαρο στη πλειοψηφια του». Υποθέτω ότι εξαιρούσε τους αναρχικούς. Όλοι οι άλλοι είναι παλιοτόμαρα! Αυτό ακριβώς είναι ρατσισμός.
Και το ίδιο το νικ του ανθρώπου που τα γράφει αυτά είναι ρατσιστικό. Τι θα πει «πασόκοι και νεοδημοκράτες…»; Αυτό το τσουβάλιασμα είναι καθαρός φασισμός , που θυμίζει τα πογκρόμ του Χίτλερ ενάντια στους μπολσεβίκους, τους «εβραιμασόνους», κλπ.Το ίδιο ακριβώς κάνει και η Χρυσή Αυγή που θέλει να πολεμήσει τους μετανάστες, ή τους «αναρχοάπλυτους», κλπ.
Υ.Γ. Το πρώτο θέμα (για Έλληνες και μετανάστες) είναι στην κυριολεξία ρατσισμός, ενώ τα υπόλοιπα είναι μια μεταφορική επέκταση του ρατσισμού σε περιπτώσεις που αντί για την έννοια της ράτσας έχουμε την έννοια μια συλλογικότητας, ιδεολογικής, πολιτικής, ή κοινωνικής.
πασοκοι και νεοδημορατες γαμημενοι ,δημαρ γαμιολα
10 Φεβρουαρίου, 2013 1:06 μμ
ειδες κανεις να βουταει τα καλασνικοφ και «οποιον παρει ο χαρος»???
φυσικα και συ οπως και πολλοι αλλοι δεν τα βαζετε με τους ελληνες και το λαο γενικοτερα…αφου τον χρειαζεστε τον γλυφετε και τον παρακαλατε για ψηφους..δε ξερω αν εισαι στην οακκε και δεν με νοιαζει…ξερω ομως οτι κανεις ποτε δεν τα εβαλε με το λαο γιατι δεν τον συμφερει…
αρτους θεαματα και γλυψιμο…αυτα θελει ο λαος μας.
υπαρχουν εξαιρεσεις στη κοινωνια αλλα γενικοτερα η απαθεια ειναι χαρακτηριστικο του νεοελληνα..και απο την απαθεια περναει στον φασισμο και τη χρυση αυγη και το «α ρε μια χουντα μας χρειαζετε»….
σε αυτο το λαο ουτε κειμενα θα μοιρασω ουτε θα κατσω να συζητησω μαζι του…μονο με τους ανθρωπους που μοιραζομαι κοινα οραματα,.
lascapigliata
11 Φεβρουαρίου, 2013 1:16 μμ
Ο Βλαδίμηρος είναι το καλύτερο τρολ – φυσικά δεν διαβάζω πάνω από μια παράγραφο από τα σχόλια που γράφει, για να προστατεύσω τα εναπομείναντα εγκεφαλικά κύτταρα.
Να πω κάτι για το «βουτήξαν τα καλάσνικωφ» και το «θέλουν να μας σώσουν με το ζόρι».
Ο εθισμένος στην αναζήτηση αντιπροσώπου εγκέφαλος, δεν μπορεί να αναγνωρίσει μια πλήρως ατομική πράξη όταν τη βλέπει. Και αυτό έχουμε εδώ : μια ατομική πράξη.
Δεν ζητάνε να σώσουν την κοινωνία. Δεν θέλουν να τους ακολουθήσει.
Ο Ρωμανός είπε απλά για το βασανιστήριο του ότι θέλει να αφυπνίσει κάποιους και τέρμα.
Θα έπαιρνα εγώ προσωπικά τα καλάσνικωφ να ληστέψω τράπεζα; Όχι…(γελάνε και οι πέτρες).
Όχι ότι πιστεύω ότι η κλοπή τράπεζας είναι πραγματικό αδίκημα (ποιος αδικείται αλήθεια; ο πρωταρχικός φορέας- κλέφτης ή μήπως τα λεφτά δεν είναι ασφαλισμένα;)
Αλλά όταν παίρνεις όπλο είσαι διατεθειμένος να σκοτώσεις στην πρώτη στραβή. Όπως στην Πάρο που σκότωσαν τον ταξιτζή που πήγε να παρέμβει. (Παρεμπιπτόντως βρήκα εμετικό το ότι κάποιοι ψάξανε μετά στο fb να βρουν τις πολιτικές του πεποιθήσεις λες και τον σκότωσαν για αυτές.)
Με την ίδια εκλογίκευση – κινδυνεύω από τον άοπλο – έστω και βλάκα- μπορώ να δικαιολογήσω τέρατα. Μπορεί και κάποιος κατά λάθος να μπει στο δρόμο μου και να τον σκοτώσω.
Εν πάση περιπτώσει όταν δρας ατομικά αναλαμβάνεις την ευθύνη και πρέπει να κρίνεσαι και ατομικά. Οπότε για τα 4 παιδιά τα κρίνω έτσι. Σαν πράξη ατομικής εξέγερσης.
Και όταν κοιτάω αυτά τα πρόσωπα μες τα αίματα αντικατοπτρίζουν την σαπίλα της δική μας κοινωνία. Είναι σαν να μας κοιτάνε μες τα μάτια και να μας λένε «να αυτά γουστάρετε». Αυτό δεν καταλαβαίνουν οι βλακέντιοι, που επικροτούν και τα βασανιστήρια και τις σφαλιάρες, σε ποιους τελικά καταλήγει η μομφή.
Capybara
11 Φεβρουαρίου, 2013 8:42 μμ
Υπάρχουν κι αυτοί που θέλουν να γίνονται βασανιστήρια για να αισθάνονται ασφαλείς, αλλά θέλουν να τα κάνει κάποιος άλλος…
Βλαδίμηρος
12 Φεβρουαρίου, 2013 1:27 πμ
Μπράβο, Λασκαπιλιάτα. Τα καταφέρνεις και διαβάζεις ολόκληρη την πρώτη παράγραφο;
Αυτό είναι ήδη μια σημαντική πρόοδος. Συνέχισε τις προσπάθειες, ίσως καταφέρεις στο τέλος να διαβάσεις και ολόκληρο σχόλιο!
Επιφυλάσσομαι να σου απαντήσω όταν με διαβεβαιώσεις ότι τα κατάφερες. Αυτή τη στιγμή, δεν έχει νόημα. Ευχαριστώ για το χρόνο σου.
Antifwn-x
12 Φεβρουαρίου, 2013 1:58 πμ
Πας γυρεύοντας δεν ξέρεις με ποια τα βάζεις λέμε…. λολ
Capybara
11 Φεβρουαρίου, 2013 8:39 μμ
1. Μη μιλάτε με το Βλαδίμηρο, δεν έχει αξία να απαντάς σε μια «μαρξιστική-λενινιστική» επιχειρηματολογία που πιθανόν δεν θα ξανασυναντήσεις στη ζωή σου, αν δεν είσαι πραγματικά μερακλής.
2. Για την πλευρά του βασανιστή δείτε ένα ενδιαφέρον ψυχιατρικό ιστορικό εδώ: http://wp.me/p1pa1c-3fU
Antifwn-x
12 Φεβρουαρίου, 2013 12:10 πμ
Στο Μαρξιστική Λενινιστική δεν φθάνουν τα εισαγωγικά βάλε καμιά δεκαριά παραπάνω…
Ioulianos
19 Μαρτίου, 2013 2:14 μμ
Πληροφορούμαστε ότι αναζητείται πρόθυμος/η εισαγγελέας για να υπογράψει τη δίωξή μας. Υπό την πίεση του Μεγάρου Μαξίμου ετοιμάζεται εισαγγελική παραγγελία, η οποία θα κατηγορήσει το UNFOLLOW για «προσβολή πολιτεύματος». Ας ελπίσουμε ότι η επιδίωξη να χειραγωγηθεί η Δικαιοσύνη θα αποβεί άκαρπη, ελπίδα που θα είχε κανείς σε οποιαδήποτε στιγμή αλλά που καθίσταται ακόμη πιο επείγουσα στους κρίσιμους αυτούς καιρούς.
ο εξώφυλλο του UNFOLLOW 15 συνοψίζει σειρά ερωτημάτων που θέτουν τα ρεπορτάζ μας. Παραπέμπει –με, ομολογουμένως, όπως έχουμε πει και αλλού, σκληρή ειρωνεία – στο ιστορικό βασανιστηρίων της ελληνικής αστυνομίας καθώς και στην κυνική άρνηση της κυβέρνησης να αναγνωρίσει την απειλή για την Δημοκρατία που αυτά συνιστούν. Η άρνηση αυτή καταδεικνύει ότι τα βασανιστήρια αποτελούν μέρος μιας συγκροτημένης και συστηματικής πολιτικής η οποία επιβάλει την εξαθλίωση και την αδικία μέσω της αστυνομικής καταστολής και της περιστολής των ανθρώπινων δικαιωμάτων.
Αυτά είναι ίσως τα οξύτερα ερωτήματα που θα μπορούσε ποτέ να δεχτεί μια κυβέρνηση η οποία υποστηρίζει πως είναι δημοκρατική. Ζητούν απάντηση. Όπως απάντηση ζητά και η περίπτωση του συναδέλφου μας Λευτέρη Χαραλαμπόπουλου, του οποίου η ζωή έχει απειληθεί εξαιτίας της δημοσιογραφίας που έχουμε ασκήσει και ο οποίος δέχεται μεταμεσονύχτιες απειλητικές ενοχλήσεις όλο το τελευταίο διάστημα. Μια περίπτωση που δεν είναι παρά η πιο πρόσφατη ανάμεσα σε πλείστες όσες επιθέσεις στην ελευθερία του Τύπου οι οποίες παρατηρούνται στην τοξική πολιτική ατμόσφαιρα για την οποία υπεύθυνη είναι αυτή η κυβέρνηση.
Αντί για απαντήσεις όμως το μόνο που έκανε την εμφάνισή του –και αυτό σε φίλια ΜΜΕ που έσπευσαν να το υιοθετήσουν – ήταν μια υστερία κυβερνητικών βουλευτών και παραγόντων, η οποία υπερασπίστηκε άνευ όρων την απανθρωπιά. Και τώρα πληροφορούμαστε ότι για μία ακόμα φορά η κυβέρνηση χρησιμοποιεί την Δικαιοσύνη για να περάσει το κυνικό της μήνυμα.
Οι πηγές μας λένε ότι αναζητείται πρόθυμος ή πρόθυμη εισαγγελέας για να υπογράψει τη δίωξή μας. Υπό την πίεση του Μεγάρου Μαξίμου ετοιμάζεται εισαγγελική παραγγελία, η οποία θα μας κατηγορήσει για «προσβολή πολιτεύματος». Πιο μαύρη, πιο ανελεύθερη, πιο προσβλητική για το πολίτευμα κατηγορία θα ήταν δύσκολο να μηχανευτεί οποιοσδήποτε. Είναι φανερό ότι μια τέτοια μεθόδευση εκτός από προφανή απόπειρα φίμωσης της ελευθερίας του Τύπου, αποτελεί και απειλή για την ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης. Η χειραγώγηση των κυρίαρχων ΜΜΕ είναι μια αντιδημοκρατική πραγματικότητα. Ας ελπίσουμε ότι η επιδίωξη να χειραγωγηθεί και η Δικαιοσύνη θα αποβεί άκαρπη, ελπίδα που θα είχε κανείς σε οποιαδήποτε στιγμή αλλά που καθίσταται ακόμη πιο επείγουσα στους κρίσιμους αυτούς καιρούς.
H καταγγελία των βασανιστηρίων αποτελεί πράξη προστασίας του πολιτεύματος και της δημοκρατίας. Η δημοκρατία λειτουργούσε πάντοτε υπερασπιζόμενη την ελευθεροτυπία, όχι πολεμώντας την.
Εμείς θα συνεχίσουμε αταλάντευτοι, με την πεποίθηση ότι έτσι υπηρετούμε το δημοκρατικό μας καθήκον.
———————
Ανακοίνωση από UNFOLLOW
αραποστάθης
19 Μαρτίου, 2013 5:23 μμ
2 παρατηρήσεις :
1) Καλό θα ήταν να ποστάρεις και τ εξώφυλλο 15 (απ’ ότι κατάλαβα γι’ αυτό θα γίνει η δίωξη – αν γίνει).
2) Όσο για τις «μεταμεσονύχτιες απειλητικές ενοχλήσεις «, τις κάνουν σίγουρα κυβερνητικά όργανα, ή μήπως ο Μελισσανίδης; Δεν απαυθύνονται στον ΟΤΕ να τους βρει από πού γίνονται;