Είχαν φανεί από αρκετά νωρίς τα σημάδια της πρόθεσης του Ανδρέα Λοβέρδου να παίξει το χαρτί του ρατσισμού για να δικαιολογήσει την κατάρρευση του συστήματος υγείας και των όποιων κοινωνικών δομών είχαν απομείνει -με ευθύνη της κυβέρνησής του και πρώτα απ’όλα, του ίδιου- παρουσιάζοντας για θύτες, τα θύματα της ανθρωπιστικής κρίσης που παρατηρείται στο κέντρο τις Αθήνας. Μετά τις σποραδικές του δηλώσεις ότι για την κατάρρευση του εθνικού συστήματος υγείας, φταίνε τάχα οι παράνομοι μετανάστες που συρρέουν στα νοσοκομεία και κλέβουν τις υπηρεσίες από τους Έλληνες -σπέρνοντας φυλετικό μίσος τη στιγμή που όλο και περισσότεροι Έλληνες αποκλείονταν από το σύστημα δημόσιας υγείας- τον είδαμε να υιοθετεί και όσα κάποτε λέγονταν μόνο στις μεταναστοφαγικές εκπομπές του Κώστα Χαρδαβέλλα: ότι στην Αθήνα υπήρχε μία «υγειονομική βόμβα, έτοιμη να σκάσει», «η βόμβα της λαθρομετανάστευσης». Οπότε, πριν από 5 μήνες περίπου, ο Υπουργός Υγείας ένιωσε την ανάγκη να μας «ενημερώσει» ότι οι μετανάστες μας μεταδίδουν ασθένειες που είχαν σχεδόν εκλείψει στη χώρα μας, όπως ελονοσία και φυματίωση.
Βέβαια, ο υπουργός υγείας θα έπρεπε να τα έβγαζε όλα αυτά από το μυαλό του, μια και τα επιδημιολογικά στοιχεία του ΚΕΕΛΠΝΟ τον διέψευδαν οικτρά: Τα κρούσματα φυματίωσης μειώνονται σταθερά, μια και από 669 το 2008 (250 σε ξένους) έφτασαν τα 490 με 229 σε αλλοδαπούς, το 2010. Όσο για την ελονοσία, η οποία δε μεταδίδεται από άνθρωπο σε άνθρωπο, είχαμε συνολικά 40 κρούσματα το 2011, η πλειοψηφεία των οποίων παρατηρήθηκαν στο νομό Λακωνίας, με την Αττική να μετράει μόλις δύο περιπτώσεις. Αλλά κύριο πιάτο στη ρητορική του ανήσυχου για τη δημόσια υγεία υπουργού, αποτέλεσε η πρωτοφανής αύξηση φορέων HIV/AIDS που παρατηρήθηκε το 2011, πράγμα που του έδωσε το έναυσμα να χαρακτηρίσει «μεγάλο πρόβλημα της πόλης την αδήλωτη παράνομη πορνεία και τη σχέση της με το πρόβλημα της διάδοσης του AIDS», αλλά και να συνδέσει την πορνεία γενικά με τη μετανάστευση ειδικά, λέγοντας ότι η η μετάδοση γίνεται «από την παράνομη μετανάστρια στον Ελληνα πελάτη, στην ελληνική οικογένεια» και να ζητήσει να απελαύνονται οι ιερόδουλες φορείς, κάτι σα ρατσιστικό ιδιώνυμο της ασθένειας δηλαδή. Kαι πάλι, τα επιδημιολογικά στοιχεία έλεγαν μια διαφορετική ιστορία: Η κοινωνική ομάδα στην οποία παρουσιάστηκε αξιοσημείωτη αύξηση κρουσμάτων, ήταν οι χρήστες ενδοφλέβιων ναρκωτικών και αυτό συνέπεσε με το γεγονός ότι σταμάτησαν να παρέχονται δωρεάν σύριγγες στους χρήστες. Υπήρξαν αρκετοί που υποστήριξαν τότε ότι η επικοινωνιακή τακτική του υπουργού είχε κάτι από Ναζιστικού τύπου προπαγάνδα, αλλά όπως ήταν αναμενόμενο, θεωρήθηκαν υπερβολικοί ή και γραφικοί.
Πριν από δύο μέρες ανακοινώθηκε ότι Ρωσίδα ιερόδουλη βρέθηκε θετική στον ιό HIV κατά την διάρκεια υγειονομικών ελέγχων από κλιμάκιο του ΚΕΕΛΠΝΟ. Η οροθετική γυναίκα εργαζόταν σε οίκο ανοχής που συνέχιζε να λειτουργεί, παρόλο που είχε σφραγισθεί 7 φορές από τις Δημοτικές Αρχές τα τελευταία δύο χρόνια, πράγμα που περιλαμβάνεται στην ποινική δίωξη που ασκήθηκε εναντίον της (λες και το άνοιξε μόνη της), μαζί με την κατηγορία της βαριά σκοπούμενης σωματικής βλάβης, παρόλο που η ίδια υποστήριξε ότι δε γνώριζε ότι είχε προσβληθεί από τον ιό. Κάπου εκεί ήρθε κι η εισαγγελική διάταξη, σε εφαρμογή της οποίας, η αστυνομία δημοσίευσε τα στοιχεία αλλά και φωτογραφίες της ιερόδουλης, χωρίς άδεια από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, υποτίθεται με γνώμονα την προστασία του κοινωνικού συνόλου. Εύλογα αναρωτιέται κανείς τι είδους προστασία του κοινωνικού συνόλου απαιτείται που να μην έχει ήδη εξασφαλιστεί με τη σύλληψη της 22χρονης κοπέλας. Όσο για την ανάγκη ενημέρωσης των πελατών που ενδέχεται να ήρθαν σε απαφή μαζί της, ώστε να εξεταστούν, προφανώς αρκούσε και με το παραπάνω η δημοσίευση των στοιχείων του οίκου ανοχής σε συνδυασμό με τη χρονική περίοδο που η κοπέλα εργαζόταν εκεί.
Βέβαια, καμία περίπτωση δεν υπήρχε να θεωρηθούν «υγειονομικές βόμβες» και να δημοσιοποιηθούν τα στοιχεία και τα πρόσωπά όσων πελατών της βρεθούν θετικοί στον ιό, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για άτομα που το πιθανότερο είναι ότι απαιτούν να κάνουν σεξ με πόρνες χωρίς προφυλακτικό. Η πρωτοφανής -για ευνομούμενη, υποτίθεται, πολιτεία- αλλά και νομικά αβάσιμη διαπόμπευση, θα περιοριστεί ασφαλώς στη Ρωσίδα πόρνη, διαπόμπευση που τεκμηριώνεται πάνω απ’όλα από τον τρόπο που η είδηση καλύφθηκε από τα μμε, με τις φωτογραφίες της γυναίκας να διανθίζονται με αηδιαστικά σχόλια όπως «μετέτρεψε τη ζωή εκατοντάδων ανδρών σε κόλαση», «πίσω από τα γαλανά της μάτια και τις εντυπωσιακές αναλογίες της κρυβόταν μια θανατηφόρα παγίδα», «έχει σπείρει τον τρόμο και τον πανικό στα άτομα που πέρασαν από το κρεβάτι της», οι οποίοι προφανώς θεωρούνται ανεύθυνοι και ανυποψίαστα θύματα. Θα έλεγε κανείς ότι ο στιγματισμός αυτός αποτελούσε μια ευγενική προσφορά του Ανδρέα Λοβέρδου προς όσους άντρες θέλουν να μπορούν να κάνουν άφοβα σεξ με πόρνες χωρίς προφυλακτικό, αν δεν υποψιαζόταν ότι ήταν απλώς μια πολιτική απόφαση προς επιβεβαίωση όσων ρατσιστικών δήλωνε πριν από λίγους μήνες, ένα «Είδατε; Σας τά’λεγα εγώ, το AIDS μεταδίδεται από τις μετανάστριες πόρνες». Και όντως, ο υπουργός δεν έχασε την ευκαιρία να δηλώσει: «Είχα προειδοποιήσει στους πιο υψηλούς τόνους ότι το AIDS αυξάνεται δραματικά στη χώρα μας και ότι ένα μέρος του προβλήματος προκύπτει από τη λαθρομετανάστευση και την αδήλωτη πορνεία».
Και φτάνουμε στο σημείο όπου παγιώνεται άλλη μια μέθοδος εκφασισμού της Ελληνικής κοινωνίας, με τη δημοσίευση στοιχείων οροθετικών ιερόδουλων να θεωρείται πια η ενδεδειγμένη αντίδραση του κρατικού μηχανισμού. Έτσι, σήμερα είχαμε τη δημοσίευση στοιχείων και φωτογραφιών άλλων 11 οροθετικών γυναικών. Η κατηγορία, ίδια: «βαριά σκοπούμενη σωματική βλάβη σε βάρος αγνώστου αριθμού προσώπων». Το μόνο «γνωστό» είναι ότι αυτές φταίνε πάλι για όλα. Οι φωτογραφίες σοκάρουν τον κάπως παρατηρητικό θεατή, δείχνοντας γυναίκες σε κακή κατάσταση, ίσως υποσιτισμένες, άλλες άστεγες, οι περισσότερες με σημάδια στα πρόσωπα, στα χέρια, στα σώματά τους. Κακομεταχείριση; Χρήση ουσιών; Λοιμώξεις λόγω AIDS; Ποιος νοιάζεται. Αρκεί που ευηπόληπτοι Ελληναράδες θα ησυχάσουν τελικά στη σκέψη ότι μπορούν να συνεχίσουν να ψωνίζουν άφοβα πόρνες, προσφέροντας κάτι έξτρα για «ακάπωτο», χωρίς φόβους ότι μπορεί να κολλήσουν κάτι αυτοί από αυτές και χωρίς να τους τρίξει κανείς τα δόντια. Η ειρωνία; Εννιά στις έντεκα από τα νέα θύματα αυτής της προεκλογικής φασιστικής υστερίας που υπαγορεύει τη διαπόμπευση οροθετικών γυναικών, είναι Ελληνίδες. Ίσως τελικά ο Ανδρέας Λοβέρδος αναγκαστεί να βγει και να δηλώσει ότι το AIDS δε μεταδίδεται από την ξένη πόρνη στην Ελληνική οικογένεια. Αλλά μάλλον η παρατηρητικότητα της εξουσίας είναι πολύ κτηνωδώς επιλεκτική για τέτοιες παραδοχές.
Αυτό το πράγμα πρέπει να σταματήσει τώρα, αν θέλουμε να λεγόμαστε άνθρωποι.
CrippleHorse
Shortlink: http://wp.me/p1pa1c-gSC
ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ
1 Μαΐου, 2012 11:02 μμ
Reblogged this on ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ.
messed up
1 Μαΐου, 2012 11:06 μμ
Ακριβώς για αυτή την «επιστολή» Λοβέρδου μιλούσαμε σήμερα, για το καταπληκτικότατο «φέρνουν το aids στην ελληνική οικογένεια». Οι «λαθρομετανάστριες πόρνες», αυτές οι -όπως φαίνεται- βρωμιάρες, τα σιχάματα της κοινωνίας, που βιάζουν τους ανυποψίαστους πελάτες, μην σου πω πως παίρνουν το αίμα τους με σύριγγα και το εγχέουν στον έλληνα οικογενειάρχη, όσο αυτός ουρλιάζει δεμένος σε μια καρέκλα «μηηη! έχω γυναίκα και παιδιάαααα! μην αρρωσταίνετε την ελληνική κοινωνίααααα!»
…φοβάμαι πως έχουμε πάψει εδώ και καιρό να λεγόμαστε άνθρωποι…
CrippleHorse
1 Μαΐου, 2012 11:11 μμ
Στο μεταξύ, στη χώρα όπου η πόρνη που βγαίνει θετική για hiv και παίρνουν τηλέφωνο για εξετάσεις δεκάδες, παραδεχόμενοι ότι πηδούσαν χωρίς καπότα, αλλά τα μμε χαρακτηρίζουν δημόσιο κίνδυνο αυτή και όχι τους πελάτες, αναρωτιέμαι κάτι πράγματα όπως, γιατί η πόρνη οφείλει να κάνει ιατρικές εξετάσεις και ο πελάτης της όχι; Να βγάζει κάρτα που να ανανεώνεται κάθε 6 μήνες και χωρίς αυτή να τον πετάνε έξω, γιατί όχι;
messed up
1 Μαΐου, 2012 11:19 μμ
Για τον απλό λόγο ότι, σύμφωνα με το ελληνικό υπουργείο υγείας, προφανώς η μετάδοση του ιού είναι μονόδρομη: από την «εργαζόμενη» στον «πελάτη». :Ρ
adespoti
1 Μαΐου, 2012 11:47 μμ
ναι, και καλα στο πλαισιο του «παροχου υπηρεσιας»… το θεμα δεν ειναι μονον να γινονται οι ιατρικες εξετασεις. πολυ φοβαμαι οτι δυστυχως ετσι θα ενθαρρυνθουν διαφοροι και απο τις δυο πλευρες για σεξ χωρις προφυλαξεις. το θεμα ειναι να λαμβανονται υποχρεωτικα προφυλαξεις στο αγοραιο σεξ (που οτι κι αν λεμε περι συστηματος, νταβαντζηδων τερατων, ιεροδουλων θυματων, κτλ. δεν θα εκλειψει ποτε). ας μην ξεχναμε οτι εκτος απο τον hiv ειναι κι αλλα 100 αφροδισια
Δούρειος Ίππος
2 Μαΐου, 2012 9:32 μμ
Φυσικά, κάθε φορέας του έιτζ είναι δημόσιος κίνδυνος. Μόνο που είναι άλλο πράγμα να έχεις πάει με εφτακόσιους και άλλο με εφτά, δε βρίσκεις;
Mπετατζής
1 Μαΐου, 2012 11:14 μμ
Αηδία και μίσος για τα κτήνη. Προεκλογική κτηνωδία στις πλάτες μεταναστών, ιερόδουλων, τοξικομανών, για να χορτάσει ασφάλεια ο άθλιος μικροαστός. Σιχαμάρα.
καλουπατζής
2 Μαΐου, 2012 9:23 μμ
Ο «άθλιος μικροαστός» έχει δύο εμφανίσεις : η μία είναι «κατά των ιεροδούλων», με την έννοια ότι δημοσιεύει τις φωτογραφίες ιεροδούλων που διέπραξαν ένα έγκλημα και η άλλη είναι «υπέρ των ιεροδούλων» και δε θέλει να δημοσιεύονται οι φωτογραφίες τους, ακόμα και αν διέπραξαν το συγκεκριμένο έγκλημα, τη στιγμή που έτσι θα ειδοποιηθούν τα θύματα να καταφύγουν σε γιατρό.
nxen
1 Μαΐου, 2012 11:27 μμ
Ο φασισμός χτίζεται σιγά σιγά, τα υψωμένα χεράκια είναι το αποτέλεσμα του φαινομένου.
Το φαινόμενο, καθεαυτό, συγκροτείται πρώτα μέσα στην κοινωνία.
Και την δεκαετία του ’30 στην Γερμανία, με πρόσχημα την δημόσια υγεία – σωματική και ψυχική – λειτούργησαν αρχικά οι επιτροπές ελέγχου και τα στρατόπεδα συγκέντρωσης.
Παράλληλα βέβαια με τις επιτροπές ασφαλείας που ασχολούνταν με τους κομμουνιστές και τους άλλους πολιτικούς αντίπαλους του καθεστώτος.
Ζούμε το φαινόμενο συγκρότησης μια κοινωνίας του φόβου.
Όπου ή υγειονομική αστυνόμευση θα αποτελεί το άλλοθι για την αστυνομική «υγειονομία».
Και τους έκατσε ακριβώς στην ώρα η φάση, για να δικαιολογήσουν (μαζί με το πρόσχημα της εγκληματικότητας) την λειτουργία στρατοπέδων συγκέντρωσης στην Ελλάδα.
Υ.Γ. Θα δείξουν άραγε και φωτογραφίες με τις μούρες των πελατών; Αλλά, όπως πάντα, ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, το «εμπόρευμα» είναι, ούτως ή άλλως, άψυχο. 😦
τσακάλι
1 Μαΐου, 2012 11:37 μμ
Μάλλον η επικαιρότητα πρόλαβε το άρθρο και πλέον γίνεται αναφορά για 10 Ελληνίδες και μία Ρωσίδα. Τζίφος, πάει το σενάριο του ψυχοπαθή Λοβέρδου, δεν φταίνε λοιπόν οι μετανάστριες πουτάνες……μόνο.
Πρεζόνια, άστεγες, πρόσωπα εξαθλιωμένα… ναι ταδα και ποιός δεν τόκανε.
Λέει ο ψυχοπαθής «είναι μια βόμβα για την κοινωνία», αλλά η ανέχεια δεν είναι βόμβα επίσης για την κοινωνία?
Συνάντησα ένα δημοσίευμα, που δεν ξέρω αν είναι αληθινό ή προϊόν φαντασίας http://www.parallaximag.gr/content/%CE%BC%CE%B5-%CE%BB%CE%AD%CE%BD%CE%B5-%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%AC%CE%BD%CE%B1.
Δείτε το και κρίνετε.
CrippleHorse
1 Μαΐου, 2012 11:44 μμ
Κι άλλος μου το είπε αυτό σήμερα, αλλά εγώ την ανακοίνωση των μπάτσων είδα και έχει δύο γυναίκες από τις που δεν είναι ελληνίδες.
Όσο για το κείμενο, όμορφο, φαντάζομαι ότι δεν είναι δικά της λόγια όμως.
CottonNi
2 Μαΐου, 2012 1:52 πμ
Κι αν είναι κι αν δεν είναι δικά της τα λόγια, δεν έχει μεγάλη σημασία… Εύκολα νομίζω θα μπορούσε να είναι η ιστορία της (κάθε) Τατιάνας!
paiktaras
1 Μαΐου, 2012 11:43 μμ
όλα καλά και ωραία στο άρθρο αλλά τις φωτογραφίες καλά κάνανε και τις βγάλανε προς τα έξω για να είναι ενήμερος ο κόσμος . κατατάλλα κλασσική προπαγάνδα για να τρομοκρατήσουνε την κοινή γνώμη
CrippleHorse
1 Μαΐου, 2012 11:46 μμ
Όλο το θέμα είναι τα στοιχεία και οι φωτογραφίες, αλλιώς ούτε προπαγάνδα, ούτε «όλα καλά κι ωραία στο άρθρο» νοούνται. Εξάλλου εξηγώ το λόγο που δε χρειαζόταν (χώρια που δεν είχαν δικαίωμα) να δημοσιεύσουν φωτογραφίες και ονόματα.
DrAluca
2 Μαΐου, 2012 12:37 πμ
Η εκδοχη να δημοσιευθει η διευθυνση των οικων ανοχης και στουντιο που δουλευανε οι κοπελες, καθως και οι περιοδοι εργασιας τους, δεν μας περνα απο το μυαλο. Κατα τα αλλα η προπαγανδα μας μαρανε…. Μαθαμε μια λεξη και ειπαμε να την πεταξουμε.
Μιας και μαθαινεις λοιπον νεες λεξεις, πηγαινε στο «ιατρικο απορητο» και στο «ατομικα δικαιωματα» και διαβασε τα. Και ξαναελα να πεις την αποψη σου….
Χαμογελατε…
adespoti
1 Μαΐου, 2012 11:50 μμ
εφοσον οι κοπελες δουλευαν σε οικο ανοχης, δεν χρειαζοταν να δημοσιευθουν οι φωτογραφιες τους προς ενημερωση
nikow
1 Μαΐου, 2012 11:52 μμ
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1396139
nikow
1 Μαΐου, 2012 11:59 μμ
ξερετε τι σημαινει ιατρικο απορρητο ? Ελεος να διαβαζω και εδω καλα κανανε και βγαλανε τις φωτογραφιες .Τι να πω .Το τριτο ραιχ ειναι εδω .Δεν χρειαζετε να μπει στη βουλη γιατι ειναι ηδη μεσα και δυστηχως ειναι και μεσα στα κεφαλια μας .Φανταστειτε τους ηλιθιους που απαιτουσαν σεξ χωρις προφυλακτικο .Μολις δουν τις φωτογραφιες θα τρεξουν να το πουν στη γυναικα τους .Μολις ενοιωσα καλυτερα .Ολα ειναι φθηνη φασιστικη προπαγανδα και αδιαφοριακαι μισος για την κοινωνια Ξυπνηστε στο μυαλο ειναι ο στοχος .Μας σκοτωνουν καθε μερα αλλα τουλαχιστον να μην μας κανουν σαν τα μουτρα τους .
metaparalogos
2 Μαΐου, 2012 12:16 πμ
Ο Μιχαλολιάκος που δραστηριοποιείται επαγγελματικά στο χώρο τι λέει για όλα αυτά;
againstthesilence
2 Μαΐου, 2012 2:07 μμ
χαχαχαχαχα, πολύ καλό.
το άρθρο κατατοπιστικότατο, συμφωνώ μέχρι την τελευταία τελεία.
Δικηγόροι Πρέβεζας & συνεργάτες
2 Μαΐου, 2012 12:16 πμ
Reblogged this on Δικηγόροι Πρέβεζας & συνεργάτες.
demonio
2 Μαΐου, 2012 12:38 πμ
βαζω δυο λινκ απο τον e-lawyer για το απαραδεκτο της δημοσιοποιησης των προσωπικων δεδομονων…
http://elawyer.blogspot.com/2012/04/blog-post_30.html
http://elawyer.blogspot.com/2012/05/h.html
Υποθετω πως δεν χρειαζεται να σχολιασουμε εκτος απο αυτα που ηδη ειπωθηκαν και την αγνοια γυρω απο βασικα ζητηματα υγιεινης ή στοιχειωδους αυτοαμυννας (ελληνικη παιδεια, κοινωνια και οικογενεια σε ολο σου το μεγαλειο)… Αυτο το θεμα απ’οπου κι αν το πιασει κανενας ειναι μεγαλειο.
DrAluca
2 Μαΐου, 2012 12:43 πμ
Και στα δυο κειμενα ο e-lawyer εχει κανει πολυ καλη και εμπεριστατωμενη αναλυση….
Να σαι καλα demonio…. 🙂
Χαμογελατε…
demonio
2 Μαΐου, 2012 12:40 πμ
τις καλησπερες μου σε ολους
εχω καιρο να γραψω και δεν με χωνευει παλι η wordpress
DrAluca
2 Μαΐου, 2012 12:42 πμ
Τι σου κανει παλι….?
Μια χαρα σε εμφανιζει παντως.
Χαμογελατε…
demonio
2 Μαΐου, 2012 12:45 πμ
θελουν περιποιηση απο σενα τα σχολια μου, μου φαινεται, μονα τους περιμενουν εγκριση 😉
DrAluca
2 Μαΐου, 2012 12:53 πμ
Θα σου αφηκω ενα πασπαρτου το βραδυ, στην γλαστρα…..να μην εχεις θεμα 😉
Χαμογελατε…
demonio
2 Μαΐου, 2012 12:59 πμ
να σου πω… με τοσα φασισταρια που ξαφνικα ξεφυτρωνουν απο παντου, ισως θα επρεπε οι υπολοιποι να λαμβανουμε τα μετρα μας σιγα σιγα.
DrAluca
2 Μαΐου, 2012 1:09 πμ
Εγω εχω ηδη ξεκινησει τρολλαρισμα σε καθε φασιστικη υπονοια σε συζητησεις….Μεχρι να νοιωσουν πραγματικα ηλιθιοι…. Σε πιο αμεσες λυσεις….Ολο και κατι υπαρχει. 😉
Χαμογελατε…
μανικακος
2 Μαΐου, 2012 1:17 πμ
ενα είναι το μέτρο:αμπελιτσιά!!!!
κοινωνική αριστερά
2 Μαΐου, 2012 1:13 πμ
Μπράβο CrippleHorse για το άρθρο σου.
Όλοι παρακολουθούμε σοκαρισμένοι το νέο μοντέλο κοινωνικής αποκτήνωσης που απεργάζεται τις τελευταίες μέρες το καθεστώς των κανίβαλων Χρυσοχοίδη λοβέρδου βενιζέλου Καναλαρχών και εκδοτών. Σήμερα το βράδυ στο δελτίο της κρατικής ΝΕΤ με έπιασαν τα κλάμματα. Μπροστά στο αστραφτερό πρόσωπο της παρουσιάστριας της Έλλης Στάη σε φωτογραφίες τα πρόσωπα που περιγράφεις με τα ονόματά τους και στη συνέχεια (γιατί αυτό δεν έφτανε) «ρεπορτάζ » ανθρωποφαγίας από τα δικαστήρια με τις 11 άρρωστες γυναίκες να τις σέρνουν δεμένες με χειροπέδες για να δικαστούν, για ποιό αδίκημα; Δεν μπορούσα να φανταστώ πως σε δυό μόλις μέρες η ελληνική κοινωνία θα ήταν έτοιμη να παρακολουθεί να καίνε γυναίκες – μάγισσες στην Ομόνοια.
Δεν ξέρω τι κάνουν οι γιατροί, δεν ξέρω τι κάνουν οι δικηγόροι, δεν ξέρω τι κάνουν οι γυναικείες οργανώσεις. Δεν ξέρω και ούτε που με νοιάζει.
Αυτό πρέπει να το σταματήσουμε ΤΩΡΑ. Με κάθε ΜΕ ΚΑΘΕ τρόπο.
Δούρειος Ίππος
3 Μαΐου, 2012 2:24 πμ
Οι «11 άρρωστες γυναίκες» ήξεραν ότι είναι άρρωστες, ή το αγνοούσαν κι αυτές, όσο το αγνοούσε η ρωσίδα; Κι αν το ήξεραν, έπαιρναν προφύλαξη ή όχι;
Αν το ήξεραν και έκαναν έρωτα χωρίς προφύλαξη, μάθε ότι το «αδίκημά» τους είναι «βαριά σκοπούμενη σωματική βλάβη», όπως γράφει ο CrippleHorse.
xtapodios
2 Μαΐου, 2012 1:44 πμ
επιστροφή στον καιρό που στέλνανε τους λεπρούς στα ξερονήσια. και η λέπρα να φανταστείς δεν κολλάει με την επαφή….
αντί να μοιράζει το κράτος καπότες και να φροντίζει να υπάρχουν σε αφθονία και δωρεάν σε κάθε studio στην ελλάδα…προτιμούν να καταστρέψουν τις ζωές 11 κοριτσιών για το καλό μας πάντα….
το μπουρδέλο μου μέσα πια
katy
2 Μαΐου, 2012 7:27 πμ
Χαζή απορία.
Αυτοί που πήγαν στον παράνομο οίκο ανοχής και δεν χρησιμοποίησαν προφυλακτικό, ψηφίζουν την Κυριακή;
simon1roi
2 Μαΐου, 2012 8:44 πμ
«Η οροθετική γυναίκα εργαζόταν σε οίκο ανοχής που σ υ ν έ χ ι ζ ε να λειτουργεί, παρόλο που είχε σ φ ρ α γ ι σ θ ε ί 7 φορές από τις Δημοτικές Αρχές τα τελευταία δύο χρόνια…»
Αυτό σημαίνει ΕΝΑ πράγμα και μόνο: π ρ ο σ τ α σ ί α από τους μπάτσους!
Απάντηση στην Katy:
Ναι, καλή μου Πυργοδέσποινα, ψηφίζουν. Και είναι απ’ αυτούς (τους πολλούς…) που βάζουν την ψήφο και την ψ….. τους όπου βρουν…
billytromeros
2 Μαΐου, 2012 11:00 πμ
Reblogged this on Billy o Tromeros.
Αλεξης Τσιμπλας
2 Μαΐου, 2012 2:06 μμ
Το εξαιρετικο αρθρο του CrippleHorse, αποτελεσε βαση για το, «Τα θύματα του trafficking δεν είναι θύτες, αει στο διάολα κανίβαλοι…» http://www.open.ypoga.net/node/1302
θενκς
antinewskilkis
2 Μαΐου, 2012 2:08 μμ
συγχαρητήρια για το άρθρο CrippleHorse
reblogged on http://antinewskilkis.blogspot.com/
η χωρίστρα του Ράϊνχενμπαχ
2 Μαΐου, 2012 2:40 μμ
Όπως εύστοχα γράφει και ο πιτσιρίκος, στα μέχρι τώρα συγκεντρωτικά έχουμε 10 ιερόδουλες, 2 πουτάνες και κάμποσους μερακλήδες με παράσημα…
Οι γκεμπελίσκοι των κωλοφυλλάδων δεν θα κάνουν και στους τελευταίους το απαραίτητο outing στα πρωτοσέλιδα?…Ή αυτοί ως ελληνάρες τον ιό τον φυλακίζουν μέσα τους και δεν τον μεταδίδουν?
anton555
2 Μαΐου, 2012 6:17 μμ
Φωτογραφιες;;;; Γιατι;;;; Δεν υπαρχει κανενας λογος.Για να τελειωνουμε,οσοι πανε σε οικους ανοχης και αποφασιζουν να κανουν sex χωρις το προφυλακτικο, γιατι ειναι «αντρακλες να ουμ»,να πηγαινουν να κανουν εξετασεις συνεχεια.Ουτε διευθυνσεις,ουτε ονοματα,ουτε τιποτα.Ολα τ’αλλα ειναι εμετικη εκμεταλευση του ανθρωπινου πονου για χαρη μερικων ψηφων.
epoca libera
2 Μαΐου, 2012 7:18 μμ
Σε σχετική αναφορά που έκανε σήμερα ο ΙΣΑ σημερα στον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου για τη διασπορά του ιού HIV , αφού κάνει λόγο για αδράνεια των αρμοδίων υγειονομικών αρχών και κατηγορεί το υπουργείο Υγείας για ολιγωρία, αναφέρει: «Επιπρόσθετα δε με μία πρωτοφανή προεκλογική «ανθρωποφάγα» διάθεση δημοσιεύθηκαν οι φωτογραφίες των συγκεκριμένων θυτών-θυμάτων, μία κατάφορη παραβίαση ανθρώπινων δικαιωμάτων, που ως ενέργεια τινάζει στον αέρα κάθε συντονισμένη προσπάθεια καταγραφής και ελέγχου των περιστατικών από τους αρμόδιους φορείς. Ένα ακόμη, πέρα από απάνθρωπο, άστοχο μέτρο αφού απομακρύνει από τις υπηρεσίες δημόσιας υγείας και ελέγχου εκείνους που το έχουν περισσότερο ανάγκη. Και τούτο γιατί άμεση προτεραιότητα αποτελεί η αληθής αποτύπωση των διαστάσεων του προβλήματος, η χαρτογράφηση του πληθυσμού στόχου και μία σειρά μέτρων ελεγκτικών μηχανισμών που στόχο θα έχει την προφύλαξη της δημόσιας υγείας στην ελληνική κοινωνία. »
http://www.isathens.gr/EISAGELEAS_HIV.doc
—
Νεώτερη ανακοίνωση του ΙΣΑ: O Υπουργός Υγείας μετακυλάει την ευθύνη στους πολίτες για την δική του ασυγχώρητη αμέλεια στην προστασία της Δημόσιας υγείας
http://www.isathens.gr/7IERODOULES.doc
parameter λ
2 Μαΐου, 2012 7:54 μμ
εμετικό απολειφάδι, ο λοβέρδος, ο ορισμός του φασίστα. δεν περιμένεις κάτι καλύτερο απ΄αυτόν, μόνο χειρότερο.
εύγε αλογάκι.
oldboy9
2 Μαΐου, 2012 8:39 μμ
Αυτό είναι που λέμε, «επίσημο» μπάσιμο του ρατσισμού από το παράθυρο μάλιστα. Είναι να τρελαίνεσαι δλδ, μόνο τις εικόνες από τις κοπέλες είναι αρκετό για να αντιληφθεί κάποιος πως τα θύματα γίνανε θύτες. Το άλλοτε «δεξί» χέρι η καλύτερα δεξί παπάρι του Βενιζέλου είναι ένας ρατσιστής του κερατά….
Βαθιά-Κοφτά-Αντιφασιστικά. εύγε cripplehorse 😉
Δούρειος Ίππος
2 Μαΐου, 2012 10:07 μμ
Σωστά, όταν 2 στις 12 είναι αλλοδαπές, αυτό είναι ρατσισμός καραμπινάτος! Παίρνεις τίποτα;
αλλος μανικακος
2 Μαΐου, 2012 11:16 μμ
παρ’τα αλλιώς… θα βρεις….
CrippleHorse
2 Μαΐου, 2012 11:17 μμ
Το «να απελαύνονται οι οροθετικές μετανάστριες» του Λοβέρδου τι ήταν; Το «οι ξένες μας φέρνουν το aids» τι ήταν; Η διαπόμπευση Ρωσίδας για να βγει να πει ο Λοβέρδος «σας τά’λεγα εγώ ότι οι ξένες μας φέρνουν το aids», τι ήταν; Η συνεχιζόμενη διαπόμπευση οροθετικών ιερόδουλων γιατί τώρα που μπήκαμε στη λογική, δεν μπορεί να σταματησει, ακόμα κι αν μόνο 2 στις 11 νέες ήταν ξένες, άρα δεν καλλιεργείται πια ο φόβος καθαρά με βάση το φυλετικό κριτήριο, τι είναι; Τί από αυτά δεν είναι ρατσισμός;
Δούρειος Ίππος
3 Μαΐου, 2012 2:15 πμ
@CrippleHorse
1) Όπως γράφεις ο ίδιος, ο Λοβέρδος δήλωσε : «Είχα προειδοποιήσει στους πιο υψηλούς τόνους ότι το AIDS αυξάνεται δραματικά στη χώρα μας και ότι ένα μέρος του προβλήματος προκύπτει από τη λαθρομετανάστευση και την αδήλωτη πορνεία».
Μια σειρά πιο πάνω, όμως, γράφεις : «προς επιβεβαίωση όσων ρατσιστικών δήλωνε πριν από λίγους μήνες, ένα «Είδατε; Σας τά’λεγα εγώ, το AIDS μεταδίδεται από τις μετανάστριες πόρνες».
Καταλαβαίνω ότι τη δεύτερη δήλωση ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ο Λοβέρδος, είναι δική σου έκφραση, είναι μια δική σου ερμηνεία. Μόνο που είναι μια κατάφωρη διαστρέβλωση της δήλωσης του Λοβέρδου.
α) Ο Λοβέρδος λέει «ένα μέρος του προβλήματος», εσύ γράφεις «το AIDS μεταδίδεται»
β) Ο Λοβέρδος λέει «από τη λαθρομετανάστευση και την αδήλωτη πορνεία», εσύ γράφεις «από τις μετανάστριες πόρνες».
2) Γράφεις ότι ο Λοβέρδος ζήτησε να απελαύνονται οι «ιερόδουλες φορείς», πράγμα που το θεωρείς «κάτι σα ρατσιστικό ιδιώνυμο της ασθένειας». Δηλαδή, εσύ τι θα πρότεινες για μια ιερόδουλο, που είναι παράνομη μετανάστρια, είναι φορέας του έιτζ και παρόλα αυτά συνεχίζει να εξασκεί το επάγγελμά της;
3) Γράφεις : «Η οροθετική γυναίκα εργαζόταν σε οίκο ανοχής που συνέχιζε να λειτουργεί, παρόλο που είχε σφραγισθεί 7 φορές από τις Δημοτικές Αρχές τα τελευταία δύο χρόνια, πράγμα που περιλαμβάνεται στην ποινική δίωξη που ασκήθηκε εναντίον της (λες και το άνοιξε μόνη της)». Δηλαδή, μια και δεν «το άνοιξε μόνη της», δεν είναι αδίκημα το να δουλεύεις παράνομα εκεί πέρα; Τι λογική είναι αυτή;
4) Γράφεις : «παρόλο που η ίδια υποστήριξε ότι δε γνώριζε ότι είχε προσβληθεί από τον ιό». «Η ίδια υποστήριξε» ότι έκανε μια εξέταση, που έδειξε ότι είχε προσβληθεί και μετά έκανε δεύτερη εξέταση, που έδειξε ότι δεν είχε προσβληθεί. Οι γιατροί βεβαιώνουν ότι αυτό είναι απολύτως αδύνατο.
5) Μετά διαμαρτύρεσαι για τη δημοσίευση των φωτογραφιών και απορείς «τι είδους προστασία του κοινωνικού συνόλου απαιτείται που να μην έχει ήδη εξασφαλιστεί με τη σύλληψη της 22χρονης κοπέλας». Αυτό είναι τεράστια διαστρέβλωση της πραγματικότητας. Οι φωτογραφίες δε δημοσιεύτηκαν για να μη μολυνθούν άλλοι από την ιερόδουλη, αλλά, για να πληροφορηθούν όσοι πήγαν μαζί της ότι έχουν μολυνθεί. Αλλά, προκειμένου να μη γίνει η «διαπόμπευση» μιας γυναίκας που είχε μεταδώσει τον ιό σε τεράστιο αριθμό ανδρών, βρίσκεις μια ευφυέστατη λύση για την προστασία όσων θα έρχονταν σε επαφή με τους πελάτες της : «δημοσίευση των στοιχείων του οίκου ανοχής σε συνδυασμό με τη χρονική περίοδο που η κοπέλα εργαζόταν εκεί». Φαντάζομαι ότι ένας οίκος ανοχής που λειτουργεί παράνομα και έχει σφραγιστεί 7 φορές, μάλλον δεν κρατάει κανονικά βιβλία για τις κοπέλες που εργάζονται εκεί, ούτε τις έχει στο ΙΚΑ και γενικά δεν έχει στοιχεία για τη λειτουργία του ή για τις κοπέλες. Και όλα αυτά για να μη γίνει η «διαπόμπευση». Αλήθεια, τι από τα δύο θεωρείς «διαπόμπευση»; Το να ανακοινωθεί ότι ήταν ιερόδουλη, ή το ότι είναι «οροθετική»; Διαπόμπευση είναι όταν αναφέρεις κάτι υποτιμητικά για να προσβάλλεις την προσωπικότητα του άλλου, θεωρώντας ότι οι ιδιότητες που του αποδίδεις έχουν απαξιωτική σημασία για σένα. Εσύ, ποια από τις δύο ιδιότητες θεωρείς απαξιωτική ; Και δε νομίζω ούτε αυτοί που έδωσαν τις φωτογραφίες στη δημοσιότητα το έκαναν θεωρώντας απαξιωτική είτε τη μία ιδιότητα είτε την άλλη και ούτε το έκαναν για να μειώσουν την προσωπικότητα της Τατιάνας.
6) Το αποκορύφωμα, όμως, είναι να γράφεις : «Βέβαια, καμία περίπτωση δεν υπήρχε να θεωρηθούν “υγειονομικές βόμβες” και να δημοσιοποιηθούν τα στοιχεία και τα πρόσωπά όσων πελατών της βρεθούν θετικοί στον ιό». Αλήθεια, γιατί μόνο για τους πελάτες της ιερόδουλης και όχι για όλους όσους διαπιστώνεται ότι είναι φορείς του ιού;
Αλλά, βλέπω ότι το τσουβάλιασμα θύματος και θύτη, ή μάλλον η αντιστροφή των ρόλων, εξακολουθεί πιο κάτω, όταν ειρωνεύεσαι το να θεωρούνται οι πελάτες της ιερόδουλης «ανεύθυνοι και ανυποψίαστα θύματα». Δηλαδή, εσύ θεωρείς ότι ευθύνονται για το ότι άρπαξαν τον ιό; Ναι, δέχομαι ότι ήταν απερίσκεπτοι. Από την άλλη μεριά, θα είχαν ευθύνη, αν αυτοί ήταν οροθετικοί και όμως επέμεναν να μη χρησιμοποιήσουν προφυλακτικό. Τώρα, όμως, είναι σίγουρα «ανυποψίαστα θύματα» και όσες προσπάθειες και να καταβάλλουν οι «υπερασπιστές των μεταναστών», η πραγματικότητα δεν αλλάζει.
Και να σου πω και κάτι που θα σου φανεί παράξενο : η τέτοια «υπεράσπιση» των μεταναστών, ανεβάζει τα ποσοστά της Χρυσής Αυγής και γενικότερα το ρατσισμό στην Ελλάδα. Όταν βλέπει κάποιος να υπερασπίζεσαι μια λαθρομετανάστρια που διαπράττει ένα έγκλημα (γιατί βέβαια είναι έγκλημα να ξέρεις ότι έχεις τον ιό και να κάνεις έρωτα χωρίς προφύλαξη) και να μπερδεύεις τους ρόλους θύτη και θύματος, στρέφεται, από αντίδραση, στη Χρυσή Αυγή.
Anakata-dyomenh
3 Μαΐου, 2012 4:05 πμ
«και να μπερδεύεις τους ρόλους θύτη και θύματος, στρέφεται, από αντίδραση, στη Χρυσή Αυγή.»
Με ποση ευκολία πάντως αποδίδεται ο ρολος του «θυτη» και του «θύματος» με έχει κανει να απορώ μέρες τώρα. Το ενδεχόμενο η κοπέλα και η κάθε κοπέλα να έχει προσβληθεί από τον ιό οταν καποιος καλος «νοικοκύρης» γουστάρει να κανει σεξ από δω και απο κει χωρις προφυλακτικό και κάποιος νταβατζής να την υποχρεώνει να το δεχτεί δεν το έχουμε σκεφτει ποτε ή μαλλον δε μας βολευει ε;… Οποτε πολυ απλα η κοπελα και η κάθε κοπέλα να ειναι θυμα ενος τέτοιου νοικοκυρόπαιδου με την κατάλληλη «συνδρομή» ενός τέτοιου νταβατζή και οχι απαραίτητα το αντιστροφο δεν μπορει να ισχύει. Αλλα απο όσο φαινεται η δίκη προθέσεων έχει ήδη γίνει από σένα…
Φυσικα και ειναι διαπόμπευση οχι η ασθένεια η ίδια, αλλα το να βγαινει το ιατρικο απορρητο του καθενός στη φόρα. Εκτος κι αν η «προοδευτική» κατά τα άλλα κοινωνία μας επιστρέφει στην εποχή της σπινα λογκα ξαφνικά.
Επίσης, φαντάζομαι οτι ειναι η πρώτη φορά που εχεις ακούσει στην Ελλάδα να δίνεται λαθος διάγνωση… Εδώ εκαναν μεταγγίσεις σε νοσοκομεία με μολυσμένο απο τον ιο αίμα πριν καποια χρονια, αλλα μάλλον η μνήμη μας ειναι επιλεκτική!
Επίσης, ο Λομβέρδος δεν ηταν αυτος που ελεγε τις προαλλες για τον κοσμο που βλεπει οτι ομορφαινει επικινδυνα γυρω του απο τοτε που ηρθαν οι μετανάστριες και έτσι καταλαβαινει οτι το προβλημα μεταφέρεται εντος της ελληνικης οικογένειας; Γιατι τα καημενα τα θυματα ειναι οι «απερίσκεπτοι» άντρες, οι οικογενειάρχες βέβαια που δεν μπορουν να συγκρατησουν τις ορμές τους και μετά μεταφέρουν το πρόβλημα στην «αγία ιερή ελληνική οικογένεια»… Παρόμοια λογικη με αυτή του βιαστή που δε φταίει αυτος αλλα οι γυναίκες που τον προκαλουν.
Και το συμπέρασμα βέβαια είναι Να πώς στρεφεται ξαφνικα ο κοσμος υπερ της ΧΑ, οταν αποφασιζεις να μη δικάσεις εσυ καποιον εκ των προτέρων και οταν αποφασίζεις να χρησιμοποιησεις λιγο την κοινη λογική…
Αρχίζω να νιωθω μια αναγουλα…
Capybara
3 Μαΐου, 2012 10:58 πμ
Οι νεοναζί δεν μπαίνουν στη Βουλή επειδή η αριστερά δεν υιοθετεί το πρόγραμμά τους, που είναι σωστό, απλά αυτοί είναι λάθος, αλλά γιατί η ρητορική και η επιχειρηματολογία τους νομιμοποιείται χρησιμοποιούμενη από το «πολιτικό κέντρο» (ΝΔ & ΠΑΣΟΚ) και τα κυρίαρχα ΜΜΕ.
Xanadu
3 Μαΐου, 2012 9:44 πμ
εγω πονταρω στο το οτι εισαι πιο ηλιθιος αποτι φαινεσαι
simon1roi
3 Μαΐου, 2012 9:57 πμ
Και τα δικά μου τα ρέστα στο ποντάρισμα αυτό.
Xanadu
3 Μαΐου, 2012 9:48 πμ
βασικα τωρα που ξαναδιαβαζω το σχολιο σου, είμαι πεπεισμενη: εισαι εξοργιστικα ηλιθιος
μανικακος
3 Μαΐου, 2012 2:47 μμ
Πες τα… γιατι οταν τα λεω εγω με λέει φασιστα,κνίτη και κατι αλλο που δε θυμαμαι….
Γέροντας Spin
3 Μαΐου, 2012 11:29 πμ
«Όταν βλέπει κάποιος να υπερασπίζεσαι μια λαθρομετανάστρια που διαπράττει ένα έγκλημα (γιατί βέβαια είναι έγκλημα να ξέρεις ότι έχεις τον ιό και να κάνεις έρωτα χωρίς προφύλαξη) και να μπερδεύεις τους ρόλους θύτη και θύματος, στρέφεται, από αντίδραση, στη Χρυσή Αυγή.»
αν ισχύει αυτό που λες, στις εκλογές οι ελληνες από τσαντίλα θα ψηφίσουν Παπαρήγα γιατί βαρέθηκαν να βλέπουν στα κανάλια να υπερασπίζονται νδ/πασόκ και σια. Από αντίδραση. Για το γαμώτο. Για την Ελλάδα και τον Πύρο Δήμα. Γιατί έχουμε καρδιά. Γιατί είμαστε ανεξάρτητοι. Γιατί είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ.
CrippleHorse
5 Μαΐου, 2012 2:45 μμ
1) Έχω παραθέσει και τη δήλωση που έκανε παλιότερα, όπου είπε αυτό ακριβώς και το είπε ακόμα χειρότερα απ’ό,τι λες ότι εγώ το διαστρεβλώνω. Τώρα βγήκε και είπε ότι επιβεβαιώθηκαν όσα έλεγε τότε. Άρα λες βλακείες.
2) Να τις απελάσουμε για να πάνε να πεθάνουν κάπου αλλού από αυτό που μάλλον κόλλησαν εδώ, επειδή εμείς δεν πειράξαμε τους νταβάδες, δεν κάναμε τίποτα την παράνομη πορνεία χωρίς διασφάλιση κάποιων υγειονομικών στάνταρ για τις πόρνες κλπ κλπ. Αν είναι ελληνίδες, αλλάζει, αλλά αυτές μπορώ να τις απελάσω γιατί επιπλέον δε χωράμε άλλες ξένες πόρνες με aids. Ή όσο δεν ήξερα τίποτα για aids, ας έμεναν εδώ κι ας είχαν μπει παράνομα, αλλά «λαθρό» με aids πάει πολύ. Να πάνε να ψοφήσουν αλλού. Σοβαρά περιμένεις να ακούσεις αυτό; Κι οι ελληνίδες; Τι κάνουμε μ’αυτές;
3) Δεν μπορεί να είσαι τόσο χαζός. Είτε υπάρχει το αδίκημα του ανοίγματος σφραγισμένου μπουρδέλου, οπότε διώκονται πρώτα απ’όλα οι ιδιοκτήτες, βρίσκεις και τους μπάτσους που συνεργάζονταν για να γίνει αυτό και τους κόβεις κι εκείνους τον κώλο, ή βγάζεις το σκασμό. Η πόρνη δεν άνοιξε το σφραγισμένο μπουρδέλο. Το να κατηγορείς την πόρνη για το άνοιγμα του σφραγισμένου μπουρδέλου είναι τόσο λογικό όσο το να κατηγορείς κάποιον ότι υπέθαλψε δολοφόνο, την ώρα που ο δολοφόνος δεν κατηγορείται για τη δολοφονία που έκανε. Γίνεται;
4) Κατηγορείται ότι ήξερε, δεν έχει αποδειχτεί. Δεν είδα τίποτα από αυτά που λες ότι υποστήριξε και δεν είδα απολύτως τίποτα που να επιβεβαιώνει την κατηγορία έτσι κι αλλιώς. Αλλά εδώ είχαμε πολλές, όλες ήξεραν; Μπας και είναι συνωμοσία;
5) Είναι πολύ λογικότερο να πεις ότι όσοι πήγαν με ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ χωρίς προφυλακτικό στο μπουρδέλο που σφραγίστηκε 7 φορές, θα πρέπει να πάνε να εξεταστούν, παρά να βγάλεις τα στοιχεία της μίας και να εξεταστούν όσοι πήγαν μαζί της, αν θυμούνται κλπ κλπ. Εξάλλου φαίνεται ότι τα’χεις κάνει κουλουβάχατα όταν γράφεις πράγματα όπως «είχε μεταδώσει τον ιό σε τεράστιο αριθμό ανδρών».
Αυτονόητη διαπόμπευση θεωρώ την παραβίαση αυτού που προστατεύεται σε κάθε υποτιθέμενα ευνομούμενο κράτος, το ιατρικό απόρρητο. Τις εξυπνάδες ότι θεωρώ απαξιωτικό να είναι κάποια πόρνη η οροθετική, αλλού. Σε λίγο θα μας πεις ότι δεν είχε πρόβλημα κι η ίδια με τη διαπόμπευσή της ως οροθετική πόρνη, αφού αλλιώς είναι ρατσίστρια κατά του εαυτού της. Έτσι κι αλλιώς έχουν μιλήσει όλοι, από οργανώσεις που ασχολούνται με ανθρώπινα δικαιώματα, δικηγόρους, γιατρούς, όλοι είπαν ότι ήταν πολιτική απόφαση για να καλλιεργήσει το ίδιο αποπροσανατολιστικό μίσος που περιέγραφα πως καλλιεργεί συστηματικά ο Λοβέρδος. Κανείς τρίτος που να έχει οποιαδήποτε επαφή με το ζήτημα, δεν έχει υποστηρίξει αυτά που λες. Ούτε ένας. Ούτε καν ο Λοβέρδος δε λέει αυτά που λες, μετά την κατακραυγή. Είσαι πιο Λοβέρδος απ’το Λοβέρδο.
Και δε μου λες, τώρα που όποια πόρνη ανησυχεί ότι έχει κάτι, ξέρει ότι αν βρεθεί άρρωστη, θα διαπομπευτεί παντού, τι λες να κάνει; Τώρα δεν είναι που θα κρυφτεί, γιατί ξέροντας ότι είναι και άρρωστη, δε θα έχει άλλη επιλογή για να επιζήσει;
6) Όντως εδώ είναι το αποκορύφωμα, της βλακείας σου.
Φαίνεται ότι όπως βλέπεις την ιστορία, η πόρνη δεν κόλλησε από πουθενά aids, μάλλον γεννήθηκε μ’αυτό και στο εξής κολλούσε άλλους (εξαναγκάζοντας τους σε σεξ χωρίς προφυλακτικό μήπως;). Πηγαίνεις λοιπόν σε πόρνη, η οποία δεν μπορεί να πει όχι γιατί είτε είναι σε άθλια κατάσταση, ή γιατί πολύ απλά θα την πλακώσει ο νταβάς, και απαιτείς να κάνεις σεξ χωρίς προφυλακτικό, προσφέροντας κάτι έξτρα ίσως. Κολλάει aids από σένα (όσες δεν είναι χρήστες και το κόλλησαν επειδή δεν είχαν καθαρές βελόνες δηλαδή, πάλι χάρη στον καταπληκτικό Λοβέρδο, γιατί κι αυτό επιλέγεις να το αγνοήσεις, όπως τα περισσότερα απ’όσα έγραψα). Μέχρι τότε, για σένα δεν υπήρχε θύτης και θύμα, χέστηκες για τις ευθύνες. Αλλά από εκεί και στο εξής, η πόρνη θεωρείται από σένα θύτης, είτε ήξερε ότι κόλλησε (που γιατί να το ήξερε, χάρη σε ποια ιατρική μέριμνα;), είτε δεν ήξερε, είτε είχε επιλογή είτε όχι.
Και βέβαια οι πελάτες ευθύνονται περισσότερο, όπως και να χει. Οι πελάτες έχουν κάθε λόγο να είναι υποψιασμένοι, όχι αυτή, που και υποψιασμένη να είναι, δεν έχει επιλογή. Εσύ που θα ανησυχούσες περισσότερο ότι μπορεί να κολλήσεις κάτι, όταν κάνεις σεξ με πόρνη ή με γυναίκα που γνώρισες σε κάποιο μπαρ; Όσοι κάνουν σεξ με πόρνη χωρίς προφυλακτικό, εκτίθενται σε κινδύνους που δε θα υπήρχαν αν δεν εξέθεταν οι ίδιοι την πόρνη σε κινδύνους, κάνοντας σεξ μαζί της χωρίς προφυλακτικό.
Εξάλλου κι ο Λοβέρδος σου το άλλαξε. Τότε είπε ότι φταίνε οι πόρνες που είναι ξένες και είναι και ομορφότερες από τις ελληνίδες και που να συγκρατηθείς και να μη ζητήσεις να πηδήξεις χωρίς καπότα. Τώρα είδε ότι οι περισσότερες ήταν ελληνίδες και αποφάνθηκε ο φωστήρας ότι αφού δεν προσφέρεται τόσο για φυλετικό ρατσισμό η ιστορία, πρέπει να πει ότι η ευθύνη τελικά είναι 50-50. Τότε έφταιγαν μόνο οι πόρνες για την αύξηση κρουσμάτων hiv/aids, τώρα φταίνε μισά αυτές και μισά οι πελάτες. Καταπληκτικό, ο μόνος που δε φταίει ό,τι κι αν προκείψει, είναι ο ίδιος.
Ε αν ο ρατσισμός τρέφεται με την υπεράσπιση των ανθρώπινων δικαιωμάτων, να πλειοδοτήσουμε κι όλας: να βγούμε να λιντσάρουμε πόρνες, ώστε αυτοί που έχουν εκφασιστεί πλήρως (από τους κεντρώους και τη ρητορεία τους) να μη βρίσκουν λόγο να στραφούν στη χρυσή αυγή. Γενικά, όταν ανησυχείς για την άνοδο των εκπροσώπων του ρατσισμόυ, το σοφό είναι να γίνεις εξίσου ρατσιστής για να μην το ρίξουν στους νεοναζί. Αυτό ακριβώς κάνουν εξάλλου ο Λοβέρδος κι ο Χρυσοχοϊδης, αυτό λέω κι εγώ στο κείμενό μου.
Δούρειος Ίππος
9 Μαΐου, 2012 4:03 μμ
@CrippleHorse
1) Εγώ μιλάω συγκεκριμένα για 2 φράσεις, η μία του Λοβέρδου και η άλλη δική σου και αποδεικνύω ότι κάνεις 2 διαστρεβλώσεις. Εσύ τώρα αναφέρεσαι σε παλιότερη δήλωση που τα είπε «ακόμα χειρότερα» από ότι τα λες εσύ. Κάνε, λοιπόν, τον κόπο, να παραθέσεις την παλιότερη δήλωση, γιατί δεν υπάρχει στο κείμενό σου. Και να σου πω και κάτι : ζαμάν φου, αν ο Λοβέρδος βγει ρατσιστής, ή οποιοσδήποτε άλλος από το ΠΑΣΟΚ. Αλλά, δε μου αρέσει κάποιος να χαρακτηρίζεται ρατσιστής από πολιτική εμπάθεια. Συν το ότι το να υπερασπίζεσαι το μετανάστη ότι και αν κάνει, βλάπτει γενικά τους μετανάστες και ανεβάζει τα ποσοστά του ρατσισμού (ρίξε μια ματιά και στα εκλογικά αποτελέσματα).
2) «Να τις απελάσουμε για να πάνε να πεθάνουν αλλού από αυτό που μάλλον κόλλησαν εδώ». Το «να τις απελάσουμε» κολλάει στο ότι δεν έχουν χαρτιά και γι’ αυτό δεν πέρναγαν και από γιατρούς. Το πού κόλλησαν δεν έχει καμιά σημασία.
«Δεν πειράξαμε τους νταβάδες, δεν κάναμε τίποτα για την παράνομη πορνεία». Δεν ξέρω αν είναι έτσι, εσύ για να μιλάς με τόση βεβαιότητα, ίσως το έχεις μελετήσει. Το αν έχουμε «υγειονομικά στάνταρ για τις πόρνες» δεν ξέρω τι εννοείς, πάντως υγειονομικούς ελέγχους νομίζω ότι έχουμε, αλλά, όσες εξασκούν το επάγγελμα παράνομα μάλλον δεν περνάνε από τους ελέγχους αυτούς.
Ειρωνεύεσαι : «λαθρό» με έιτζ πάει πολύ! Για σένα φαίνεται το έιτζ θα είναι ένα απλό σιναχάκι. Σύμφωνα με τη μεταναστευτική πολιτική, κάθε παράνομος μετανάστης απελαύνεται, πόσο μάλλον όταν είναι φορέας και πορνεύεται. Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι ρατσιστικό. Όσο για τις ελληνίδες φορείς, δε νομίζω ότι αντιμετωπίστηκαν διαφορετικά.
3) Πραγματικά, δεν είμαι τόσο χαζός. Το αδίκημα της κοπέλας δεν είναι ότι άνοιξε το σφραγισμένο πορνείο, αλλά, ότι δούλεψε σ’ αυτό. Όσο για το αν ασκήθηκε δίωξη κατά του ιδιοκτήτη, αν ήταν γνωστός ο ιδιοκτήτης ενός σφραγισμένου πορνείου και αν και ποιοι μπάτσοι έκαναν τα στραβά μάτια (που μάλλον δεν τα πολυέκαναν, αφού σφραγίστηκε 7 φορές) και όλα τα «αν» του κόσμου δεν αναιρούν το αν έπρεπε να διωχτεί η κοπέλα. Δεν κατάλαβα από πού προκύπτει ότι ο εισαγγελέας πρέπει να «βγάλει το σκασμό», όταν του φέρνουν μια πόρνη φορέα του ιού, που έχει κάνει άπειρες φορές απροφύλαχτο σεξ και δούλευε σε πορνείο σφραγισμένο, χωρίς χαρτιά και χωρίς υγειονομική παρακολούθηση.
4) Λες «κατηγορείται ότι ήξερε, δεν έχει αποδειχτεί». Εγώ είδα στην τηλεόραση ότι η ίδια είπε πως έκανε δύο εξετάσεις, η πρώτη βγήκε θετική, η δεύτερη αρνητική, πράγμα που δεν μπορεί να συμβεί. Θα μου πεις ότι οι τηλεοράσεις είναι ρατσιστικές και λένε ψέματα. Ωραία, εσύ πώς ξέρεις την αλήθεια, δηλ. ότι δεν τα είπε αυτά; Αν «δεν έχει αποδειχτεί», παραπέμπεται με την κατηγορία και αν αποδειχτεί ότι δεν το ήξερε, αθωώνεται. Όταν έχει μολύνει κόσμο και κοσμάκη, τι άλλο έπρεπε να κάνει ο εισαγγελέας;
5) Αν όσοι πήγαν με τη μία κοπέλα είναι 700, όπως αναφέρθηκε για τα τηλεφωνήματα, φαντάζομαι ότι, ανάλογα με το πόσες εκδίδονταν στο συγκεκριμένο πορνείο, θα μετράγαμε μερικές χιλιάδες. Εσύ βρίσκεις «λογικότερο» να πάνε μερικές χιλιάδες να εξεταστούν από το να πάνε οι 700!
Για το «απόρρητο» έχω απαντήσει στον Ντραλούκα. Αν όλοι αυτοί που αναφέρεις (οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων, γιατροί, δικηγόροι) είπαν ότι ήταν «πολιτική απόφαση για να καλλιεργήσει το αποπροσανατολιστικό μίσος», μπορώ κι εγώ να πω ότι «όλοι αυτοί» κάνουν πολιτική της «αριστεράς», τρομάρα τους.
Διαπόμπευση υπάρχει όταν κάποιος στηλιτεύεται δημόσια για κάποια επονείδιστη πράξη που έχει κάνει. Αν θεωρείς ότι αυτό έγινε στην περίπτωση που συζητάμε, με συγχωρείς, αλλά δεν ξέρεις το νόημα των λέξεων. Είναι σα να λες ότι έφεραν τα στοιχεία της κοπέλας στη δημοσιότητα για να τη ρεζιλέψουν επειδή είναι πόρνη, ή επειδή είναι φορέας. Εσύ, βέβαια, θεωρείς διαπόμπευση και μάλιστα αυτονόητη τη δημοσιοποίηση του ιατρικού απόρρητου! Τι να πει κανείς;
6) «Το αποκορύφωμα της βλακείας» μου είναι πράγματα που ποτέ δεν είπα «Φαίνεται ότι όπως βλέπεις την ιστορία, η πόρνη δεν κόλλησε από πουθενά aids, μάλλον γεννήθηκε μ’αυτό και στο εξής ΄
κολλούσε άλλους (εξαναγκάζοντας τους σε σεξ χωρίς προφυλακτικό μήπως;)». Και από πού βγαίνει αυτό; Μάλλον, επειδή έγραψα ότι αντιστρέφονται οι ρόλοι θύτη και θύματος («Από την άλλη μεριά, θα είχαν ευθύνη, αν αυτοί ήταν οροθετικοί και όμως επέμεναν να μη χρησιμοποιήσουν προφυλακτικό»). Μ’ αυτό δεν εννοώ ότι κανείς δεν την κόλλησε (άσε, που μπορεί να κόλλησε στη Ρωσία), αλλά, αντίστροφα, ότι τότε θα είχε ευθύνη αυτός που την κόλλησε, αλλά, όχι συλλογικά όλοι. Και όλα αυτά δεν έχουν καμιά σχέση με το ποιος είναι το θύμα στην περίπτωση που κάποιος υγιής κολλάει τον ιό από μια πόρνη που είναι φορέας. Αυτός μπορεί να είναι ο μεγαλύτερος παλιάνθρωπος, αλλά, δεν παύει στη συγκεκριμένη περίπτωση να είναι το θύμα (όπως και η πόρνη, που, γενικά, είναι το θύμα, εδώ είναι ΚΑΙ θύτης).
Γράφεις : «Και βέβαια οι πελάτες ευθύνονται περισσότερο, όπως και να χει». Το αν είναι υποψιασμένοι οι πελάτες ή η πόρνη δε θα το εξετάσω, γιατί αυτό αφορά το πώς κόλλησε τον ιό. Το θέμα μας, όμως, είναι ΑΦΟΥ ΚΟΛΛΗΣΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ, ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΜΑΘΕ, ΟΤΙ ΣΥΝΕΧΙΣΕ. Και πάλι, το αν υπέκυπτε στις πιέσεις των πελατών ή του νταβατζή δεν αλλάζει την κατάσταση : αυτή ήταν ο θύτης και οι πελάτες τα θύματα. Το ότι ήταν «ανυποψίαστα», ΤΟΤΕ, τα θύματα είναι σίγουρο και ότι η πόρνη ήταν, ΤΟΤΕ, «υποψιασμένη» είναι επίσης σίγουρο. Μπορεί να έχει ένα εκατομμύριο ελαφρυντικά (και σίγουρα έχει), αλλά, το ποιος είναι θύτης και ποιος θύμα δεν αλλάζει. Ούτε, φυσικά, ΤΟΤΕ, οι «πελάτες ευθύνονται περισσότερο» (για το ότι κόλλησαν τον ιό).
Και κάτι που ξεχνάς : ακόμα και αν τον ιό τον κόλλησε στην Ελλάδα, λες να τον κόλλησε και από τους 700; Αυτό δεν είναι συλλογική ευθύνη; Αλλά, φαίνεται ότι για σένα ισχύει το ρητό «ο πελάτης έχει πάντα άδικο».
Και αφού αναποδογυρίσεις την πραγματικότητα, αρχίζεις και το «πνεύμα» : «Ε αν ο ρατσισμός τρέφεται με την υπεράσπιση των ανθρώπινων δικαιωμάτων, να πλειοδοτήσουμε κι όλας: να βγούμε να λιντσάρουμε πόρνες». Ο ρατσισμός τρέφεται με την υπεράσπιση των μεταναστών ότι και αν κάνουν. Ρατσιστής δεν είναι μόνο αυτός που κυνηγάει τους μετανάστες επειδή είναι μετανάστες, αλλά και ο «αντιρατσιστής » που υπερασπίζεται τους μετανάστες επειδή είναι μετανάστες, όταν διώκονται για κάτι που δεν έχει σχέση με το ότι είναι μετανάστες. Όταν διώκεται μια μετανάστρια πόρνη, ακριβώς όπως και οι ελληνίδες πόρνες, το να μιλάς για ρατσισμό, καθιστά ύποπτους τους αντιρατσιστές για ρατσιστική μεροληψία.
DrAluca
9 Μαΐου, 2012 6:25 μμ
Καλως τον μαλακα μας…
Θα ξεκινησω (και θα μεινω) στην κατακλειδα σου…
Εχεις ακουσει για τον κοινωνικο ρατσισμο? Ναι η ΟΥ?
Εαν οχι, τοτε λες μαλακιες και μπανε διαβασε επ αυτου. Αν ΝΑΙ…..τοτε εισαι βαλτος….αλλα και παλι μαλακιες λες.
Στο θεμα μας τωρα…
Πεντε (5) πελατες των οροθετικων ιεροδουλων βρεθηκαν θετικοι στον HIV
Αυτοι οι τυποι μαγκα μου, ΔΕΝ…παμε παλι…. ΔΕΝ θα διαπομπευθουν για το κοινο καλο.
Καπιτο. Αν ο ενας απο αυτους ειναι ο πρωην της κοπελας με την οποια εγω τα εφτιαξα χθες(και χωρισαν προχθες) κινδυνευω… (συμφωνα με την δικη ΣΟΥ ρητορικη)
Αλλα αυτοι, ΔΕΝ θα διαπομπευθουν.
καταλαβαινεις τωρα τι σημαινει κοινωνικος ρατσιμος και διασπορα τρομου η οχι?
ΜΑΛΑΚΑ!!!!!!!!
Χαμογελατε…
DrAluca
3 Μαΐου, 2012 2:46 μμ
Ναι μαλακα ελληναρα.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ρατσισμος. Το θες να το παιξεις και εξυπνος.. Ουγκαλε…
Χαμογελατε…
oldboy9
3 Μαΐου, 2012 8:08 μμ
@Δούρειος Ίππος
Ωσάν άλλος «ταύρος σε υαλοπωλείο» εμφανίστηκες κι αφού τα έβαλες σχεδόν με όλους, κατηγόρησες κι εμένα για ρατσισμό. Με λόγια που ποτέ ΔΕΝ είπα εγώ, ΕΣΥ κάνεις λόγο «για 2 αλλοδαπές στις 12», εγώ απλά για τα 12 θύματα δίχως να ξεχωρίσω…πατρίδες, ράτσες, φυλές και λοιπές διαχωριστικές ταμπέλες, που παρεμπιπτόντως τις έχω κυριολεκτικά γραμμένες…
Μιας και διάβασα τις περισσότερες σου «ενστάσεις?», συμπεράνω ότι σε έθιξε που αποκάλεσα τον Λοβέρδο το άλλοτε «Δεξί» χέρι η παπάρι του Βενιζέλου. Αν τώρα είσαι γνωστός του, φίλος, συγγενής η ακόμα και ο ίδιος ο Λοβέρδος…σε καταλαβαίνω απόλυτα.
Υ.Γ.
Πάρε κι ένα «μυστικό» για το name σου, ο Δούρειος Ίππος συμβολίζει την μπαμπεσιά κοινώς πουστιά δλδ, Εκτός εάν θεωρείς την λεηλασία της Τροίας και την σφαγή που ακολούθησε «έξυπνη-κίνηση-τακτικής», η ακόμα και να πιστεύεις ότι όλα έγιναν για τα ωραία μάτια της Ελένης, κι όχι για την κλοπή του πλούτου της Τροίας. Συνεπώς ΚΑΙ ο εφευρέτης του Δούρειου Ίππου δλδ ο Πολυμήχανος Οδυσσέας δεν είναι τίποτα άλλο εκτός από έναν στρατό(γ)καβλο σε τελική ανάλυση, όπως φυσικά και οι υπόλοιποι που πήραν μέρος.
Βασικά δεν παίρνω τίποτα, έχεις να μου προτείνεις τίποτα?
Αναμένω με αγωνία την συνέχεια…
Δούρειος Ίππος
8 Μαΐου, 2012 2:32 πμ
Oldboy9,
η αγωνία σου τέλειωσε. Με συγχωρείς για την καθυστέρηση, αλλά είχα ανειλημμένες υποχρεώσεις.
Λοιπόν, αυτό που έγραψα «Σωστά, όταν 2 στις 12 είναι αλλοδαπές, αυτό είναι ρατσισμός καραμπινάτος!» ήταν ειρωνικό και εννοούσα ότι δεν μπορεί να κατηγορηθεί κάποιος για ρατσισμό, όταν δημοσιεύει κανείς φωτογραφίες γυναικών και μόνο 2 από τις 12 είναι αλλοδαπές. Φυσικά, και δεν τα είπες εσύ αυτά τα λόγια, εγώ τα είπα και τα είπα ειρωνικά.
Από την άλλη μεριά, ακόμα και να ήμουν συγγενής, ή φίλος, ή γνωστός του Λοβέρδου (που δεν είμαι) δε θα με έθιγε οτιδήποτε κι αν έλεγες, αρκεί να ήταν αλήθεια. Φυσικά, δεν ξέρω να σου απαντήσω αν θα με έθιγε αν ήμουν ο ίδιος ο Λοβέρδος, γιατί δεν ξέρω το χαρακτήρα του.
Υ.Γ. Για το name μου : Πρώτα-πρώτα, το διάλεξα, παρακινημένος από το name του CrippleHorse. Επειδή, όμως, θίγεις το θέμα της μπαμπεσιάς στον πόλεμο, νομίζω ότι το βλέπεις πολύ ρομαντικά. Αν το δεις έτσι, θα καταλήξεις να αρνηθείς τον πόλεμο. Ας πούμε, δεν πρέπει να δέχεσαι ούτε τον αιφνιδιασμό, γιατί κι αυτός μπαμπεσιά είναι. Επιτίθεσαι την ώρα που ο εχθρός είναι απροετοίμαστος να σε αντιμετωπίσει. Η περικύκλωση του εχθρού πάλι μπαμπεσιά είναι. Το να προσπαθείς να υποκλέψεις τα σήματα που ανταλλάσσουν τα εχθρικά τμήματα, ή η συγκέντρωση υπέρτερων δυνάμεων κι αυτά μπαμπεσιές είναι. Το να χρησιμοποιείς ανώτερα όπλα από τον εχθρό σου, το ίδιο.
Το μόνο που δε θα ήταν μπαμπεσιά, θα ήταν να δώσουν μάχη απόλυτα ισάξιοι στρατοί, με στρατηγούς της ίδιας ακριβώς εξυπνάδας και γνώσεων στρατηγικής και ταχτικής του πολέμου και με στρατιώτες ακριβώς ίσους αριθμητικά και με την ίδια σωματική διάπλαση και γενναιότητα. Μα, τότε, απλώς θα εξολοθρεύονταν αμοιβαία και ο πόλεμος δε θα τελείωνε ποτέ.
Όσο δε για το λαϊκό πόλεμο, το αντάρτικο, που χτυπάει εμπειροπόλεμους και καλογυμνασμένους στρατούς, δε θα είχε καμιά ελπίδα επιτυχίας αν δε χρησιμοποιούσε όλη τη λαϊκή εφευρετικότητα, δηλαδή, τη λαϊκή «μπαμπεσιά». Στο Βιετνάμ, οι Αμερικάνοι πολεμούσαν με έναν αόρατο εχθρό, που κυκλοφορούσε κάτω από τη γη και πεταγόταν εκεί που δεν τον περίμενες, χτυπούσε και ξανακρυβόταν.
Για τον Οδυσσέα και γενικά για τον Τρωικό Πόλεμο, δεν ξέρω να σου απαντήσω, από μαρξιστικής πλευράς, για τα αίτιά του. Με προβληματίζει ότι κράτησε 10 χρόνια. Τέτοια εκστρατεία και τόσο πείσμα για το πλιάτσικο, μου φαίνονται υπερβολικά. Το αν ο Οδυσσέας ήταν πολεμοκάπηλος δεν το ξέρω. Ψάχνοντας πάντως στην Εγκυκλοπαίδεια βρήκα κάτι περίεργο : οι έλληνες ηγεμόνες, που έλαβαν μέρος στην εκστρατεία, ήταν όλοι μνηστήρες της Ελένης και είχαν δώσει όρκο στον Τυνδάρεω, πεθερό του Μενέλαου, σε περίπτωση που θα του γινόταν κάποια αδικία, να τον βοηθήσουν! Διόλου απίθανο, σε μια εποχή που μπορεί να υπήρχε η μονογαμία, αλλά, ήταν ζωντανές οι παραδόσεις του ομαδικού γάμου. Θυμήσου και τους μνηστήρες της Πηνελόπης.
Όσο για το «τι παίρνεις» : καλαμπούρι ήταν κι αυτό. Αν σ’ αρέσουν τα αστεία, θα μπορούσα να απαντήσω στο αν έχω να σου προτείνω τίποτα, ότι «δε χρειάζεται να πιεις τίποτα, μια χαρά είσαι και έτσι». Αν, πάλι, δε σου αρέσουν τα αστεία, μην το διαβάσεις.
oldboy9
8 Μαΐου, 2012 11:16 πμ
Φυσικά, κοιμάμαι & ξυπνώ με το εάν & πότε θα μου απαντήσει ο Δούρειος Ίππος!
Πάντως δεν φαίνεσαι για «κακός», αλλά το προσπαθείς με ένα ιδιόρρυθμο τρόπο ε 🙂
Τα δε παραδείγματα που αναφέρεις το αποδεικνύουν περίτρανα…
Αντιθέτως! Τα αστεία και τα καλαμπούρια είναι η «ψυχή» μου, μη σου πω. Αλλά δεν γέλασα με τα δικά σου, προσπάθησε λιγουλάκι παραπάνω εδώ είμαστε και πάλι 😉
Ioulianos
3 Μαΐου, 2012 11:33 πμ
Και η διαπόμπευση των αγώνων:
Το νέο ΔΣ της Τράπεζας της Ελλάδος;
Τη θέση του διοικητή την κατέχει ο Γεώργιος Προβόπουλος, τις θέσεις των υποδιοικητών κατέχουν η Δενδρινού – Λούρη Ελένη και ο Παπαδάκης Ιωάννης αντίστοιχα. Ως μέλη του διοικητικού συμβουλίου διορίστηκαν οι Ασημακόπουλος Δημήτριος, Γοζαδινός Ιωάννης, Κασιμάτης Γεώργιος, Μυλωνάς Γεώργιος, Οικονόμου Γεώργιος, ΠΟΛΥΖΩΓΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, Σταματόπουλος Χαράλαμπος και Χανδρής Μιχαήλ.
Ας χαίρονται όσοι στήριξαν άμεσα και έμμεσα την ΓΣΕΕ του.
Ο Αγώνας τους δικαιώθηκε.
Την καλημέρα μου.
simon1roi
3 Μαΐου, 2012 12:49 μμ
Που ‘σαι ρε σύντροφε;; Χάθηκες! Εκλογές γαρ;;; 🙂 🙂
spiral architect
3 Μαΐου, 2012 1:14 μμ
To παιδί που όλοι αγαπάμε ξαναχτυπά
(ωσάν …. άντε να μην το πω και κολαστώ χρονιάρες μέρες!)
Γέροντας Spin
3 Μαΐου, 2012 1:15 μμ
θα χε πολυ ενδιαφέρον να βλέπαμε τους τραπεζικούς λογαριασμούς του Πάσχου 🙂
DrAluca
3 Μαΐου, 2012 6:37 μμ
Και επειδη κατι πεταστικοι τυποι, οπως ο Δουρειος Λιπος, προσπαθουν να κανουνε την βουρτσα ερκοντισιον….
η Ομαδα Δικηγορων για δικαιωματα προσφυγων και μεταναστων μας ενημερωνει:
«Η απαγγελθείσα κατηγορία είναι προκλητικά αβάσιμη σύμφωνα με τον νόμο. Ο απαιτούμενος δόλος του εν λόγω εγκλήματος, η εγκληματική επιδίωξη, κατ’ ουσίαν σημαίνει ότι οι συγκεκριμένες γυναίκες εκδίδονταν με σκοπό να μεταδώσουν τον ιό του AIDS και όχι επειδή εξαναγκάζονταν ή για λόγους βιοπορισμού. Σημαίνει επίσης ότι εξανάγκαζαν τους «πελάτες» να ανέχονται τη μη χρήση προφύλαξης, ενώ είναι προφανές ότι κάτι τέτοιο γίνεται αν μη τι άλλο με συναίνεση του «πελάτη», άρα ανάληψη από αυτόν μέρους του κινδύνου και στην πραγματικότητα με καταβολή μεγαλύτερου τιμήματος στο εκμεταλλευόμενο εκδιδόμενο πρόσωπο και εκ των προτέρων εξαναγκασμό του εκδιδομένου προσώπου από τον προαγωγό.
Κάθε έννοια προστασίας του ιατρικού απορρήτου αλλά και του δικαιώματός τους να γνωρίζουν μόνο οι ίδιες για την αρρώστιά τους και να μην διασύρονται με το στίγμα αυτής, καταρρακώθηκε. Πέρα από τη διαπόμπευσή τους οδηγήθηκαν στη φυλακή, κατηγορούμενες ως εγκληματίες εκ δόλου, σε βάρος αγνώστων, οι οποίοι, οι ίδιοι εκμεταλλεύτηκαν τη φτώχεια τους και την άθλια κατάστασή τους και μπορεί να είναι οι ίδιοι που τέλεσαν το υποτιθέμενο έγκλημα σε βάρος τους. »
Χαμογελατε…
Δούρειος Ίππος
5 Μαΐου, 2012 4:16 πμ
Πανέξυπνοι αυτοί οι δικηγόροι! Εγώ να δεχτώ ότι η ρωσίδα δεν ήθελε να μεταδώσει τον ιό, αν και δεν το ξέρουμε ούτε αυτό. Το ότι ήξερε ότι ήταν φορέας, ακόμα και αν δεν είχε την πρόθεση να μολύνει τους άλλους, ότι το έκανε μόνο και μόνο για να πάρει περισσότερα λεφτά, δεν παύει να είναι μια συνειδητή μετάδοση του ιού, που είναι εγκληματική πράξη. Όσο δε για το ότι εξαναγκάστηκε από τον προαγωγό, είναι τελείως της πλάκας. Γιατί, άραγε, εξαναγκάστηκε; Φοβόταν μην κολλήσει έιτζ; Αν δεν ήθελε να κάνει απροφύλαχτο έρωτα, αρκούσε να πει στον πελάτη ότι ήταν φορέας.
Για το ιατρικό απόρρητο : σα δικηγόροι θα έπρεπε να γνωρίζουν ότι το ιατρικό απόρρητο αφορά μόνο τη σχέση του γιατρού με τον πελάτη του και δεσμεύει μόνο το γιατρό, Η ανακοίνωση του ότι η κοπέλα ήταν φορέας του ιού από τις αρχές δεν είναι παραβίαση του ιατρικού απόρρητου, αλλά, δημοσίευση προσωπικών δεδομένων και αφορά την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, και εξηγήθηκε επαρκώς γιατί έγινε.
Το άλλο που λένε οι δικηγόροι είναι πολύ ωραίο : οι πελάτες των ιερόδουλων «μπορεί να είναι οι ίδιοι που τέλεσαν το υποτιθέμενο έγκλημα σε βάρος τους». Αυτό ίσως υπονοεί (γιατί παρόλο το ότι είναι δικηγόροι, μάλλον δεν μπορούν να εκφραστούν με σαφήνεια) ότι κάποιος από τους πελάτες κόλλησε τις κοπέλες! Ακόμα και έτσι να ήταν, δεν είναι λιγάκι σα «συλλογική ευθύνη» το να το λες αυτό και για τους 700;
simon1roi
5 Μαΐου, 2012 9:59 πμ
Μη μπερδεύεσαι με πράγματα που δεν καταλαβαίνεις και κυρίως ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να καταλάβεις.
Δούρειος Ίππος
5 Μαΐου, 2012 1:20 μμ
Τι να γίνει, simon1roi, βλέπεις ο Αδόλφος έχασε τον πόλεμο και η ευγονική του έμεινε στη μέση κι έτσι εξακολουθούν να επιζούν υπάνθρωποι σαν κι εμένα, που βρομίζουν με την παρουσία τους και την ηλιθιότητά τους την κοινωνία. Ας ελπίσουμε, ότι την επόμενη φορά οι ανώτεροι άνθρωποι θα πετύχουν να δημιουργήσουν τον υπεράνθρωπο.
simon1roi
5 Μαΐου, 2012 1:36 μμ
Μην μου το παίζεις εμένα Μάρθρα Βούρτση! Αν δεν είσαι δικηγόρος (αν είσαι και τα λες αυτά, είσαι όντως υπάνθρωπος) δεν καταλαβαίνεις την ένταση του δόλου, που απαιτεί η υποκειμενική υπόσταση του εν λόγω νόμου.
Κι όμως μιλάς για «πανέξυπνους δικηγόρους» και τα τοιαύτα… Παίζεις δηλαδή εξυπνακίστικα σε ξένο γήπεδο. Αυτό πώς λέγεται; Ξέρεις;
koula
5 Μαΐου, 2012 10:50 πμ
«Αν δεν ήθελε να κάνει απροφύλαχτο έρωτα, αρκούσε να πει στον πελάτη ότι ήταν φορέας.»
ετσι! πες τα ρε Hippe!
γιατι τελικα-τελικα, ειναι σα να πλενεις πιατα η πιατσα… εχεις το εστιατοριο και αμα δε γουσταρεις, δεν τα πλενεις κι ας ερθει ο πελατης, του λες δεν πλενω πιατα σημερα… και τα αφηνεις για αργοτερα, να ερθει κανας αλλος να τα πλυνει… και αμα σου πει «μα μου» ο νταβατζης που σε εκβιαζει και σε κακοποιει, του λες απλά «δε θελω» και τελειωνει εκει η υποθεση. Σου δινει μετα τα χαρτια σου, που σου κραταγε τοσο καιρο για να μην πιανουν χωρο στο συρταρι σου, σου επιστρεφει τα χρηματα σου (που στα «φυλαγε» απο τις κακες τραπεζες), σου δινει πισω και το παιδι σου γιατι δε θελει να σε εκβιαζει αλλο… και φευγεις κυρία! εκεινος ταλαιπωριεται λιγο γιατι πρεπει να παει να «κλεισει» τα βιβλια του στο ΝΤΑΒΕ… και ολα κυλουν ομορφα κι απλα.
Και τα προφυλακτικα… μαλακια πραγμα ειναι. Αξεσουαρ για τον ηλιο. Αμα δεν εχει ηλιο, δε χρειαζεται να τα φορεσεις Hippe! Μη μασησεις την προπαγανδα των αναρχοσυριζαιων, εχουν μετοχες σε εταιρεια προφυλακτικων 😉
DrAluca
5 Μαΐου, 2012 1:18 μμ
Καλε γιατι του βαζεις δυσκολα τ’ανθρωπου? 😛
ΧΑχαχαχαχαχα
Χαμογελατε…
Δούρειος Ίππος
7 Μαΐου, 2012 7:23 μμ
Δε νομίζω ρε koula ότι είναι το ίδιο πράγμα, ο εστιάτορας που χάνει τον πελάτη επειδή έχει άπλυτα πιάτα με την πόρνη που δέχεται να κάνει απροφύλαχτο σεξ όταν ξέρει πως είναι φορέας. Από την άλλη, είσαι σίγουρη ότι την εξανάγκαζε ο νταβατζής. Σαν πολλά δε δέχεσαι για δεδομένα; Φυσικά, πολλές πόρνες είναι δυστυχισμένα και αξιολύπητα πλάσματα, αλλά, εδώ έχουμε πρόκληση κινδύνου ζωής για πάρα πολλούς ανθρώπους. Αυτό δε σε προβληματίζει καθόλου;
koula
7 Μαΐου, 2012 10:28 μμ
@Δουρειος Ιππος (καταλαβα γιατι δε βαζεις προφυλακτικο… τσαμπα λεφτα, ε?)
ολόιδια είναι! εστιατοριο=πιατσα… σερβιρουν και στα δυο, νταβατζης=εστιατορας
Δούρειος Ίππος
7 Μαΐου, 2012 10:41 μμ
Εντάξει, Κούλα, κατάλαβα : Γεια σου, Γιάννη, κουκιά σπέρνω.
koula
7 Μαΐου, 2012 10:46 μμ
Γιαννη…
λεμε μη σπερνεις.
Δούρειος Ίππος
7 Μαΐου, 2012 7:43 μμ
@koula
Μην τσουβαλιάζουμε τα πράγματα : άλλο ο εστιάτορας που αν έχει άπλυτα πιάτα, θα χάσει τον πελάτη και άλλο η πόρνη που κάνει απροφύλαχτο έρωταμ ξέροντας ότι είναι φορέας. Φυσικά, οι περισσότερες πόρνες είναι αξιολύπητα πλάσματα, αλλά, από την άλλη, το να θέτεις σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές, δεν είναι και ότι καλύτερο. Και πού το ξέρεις ότι την εξανάγκαζε ο νταβατζής; Σαν πολλά πράγματα δε θεωρείς δεδομένα;
DrAluca
7 Μαΐου, 2012 7:52 μμ
Απο την μια
«ξέροντας ότι είναι φορέας.»
Απο την αλλη
«Και πού το ξέρεις ότι την εξανάγκαζε ο νταβατζής; Σαν πολλά πράγματα δε θεωρείς δεδομένα;»
Και καπου εδω ο Δουρειος Λιπος τερματιζει την ενοια της λογικης…..
Ευχαριστουμε που μεινατε συντονισμενοι στο «τρικυμια εν κρανιω, ενος παραστρατημενου»
Xαμογελατε…
DrAluca
5 Μαΐου, 2012 1:13 μμ
«Όσο δε για το ότι εξαναγκάστηκε από τον προαγωγό, είναι τελείως της πλάκας.»
Δικια σου λοιπον η περικεφαλαια…..καταλαβα… Ειπα και γω. Ποιος μαλακας την εφερε εδω?
Φανταζομαι γνωριζεις ενα πολυ σημαντικο στοιχειο.
Απο τον Σεπτεμβρη του 2011 εχουν βρεθει (85) ΟΓΔΟΝΤΑΠΕΝΤΕ ιεροδουλες, φορεις του HIV. Φωτογραφιες τους δωθηκαν ΜΟΝΟ…παμε παλι….ΜΟΝΟ….και ακομα μια για τους ηλιθιους…….Μ-Ο-Ν-Ο..ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ.
Καπιτο σιορα Μετάξα?
«σα δικηγόροι θα έπρεπε να γνωρίζουν ότι το ιατρικό απόρρητο αφορά μόνο τη σχέση του γιατρού με τον πελάτη του και δεσμεύει μόνο το γιατρό»
Εμ ελα που δεν ειναι ετσι φωστηρα μου. Το ιατρικο απορητο αφορα τον ΑΣΘΕΝΗ. Ειναι το ΔΙΚΑΙΩΜΑ του ασθενους (στα ανθρπωινα δικαιοματα γαρ) να μην παοκλαυπτονται στοιχεια για την κατασταση της υγειας του και την ασθενεια του……
«»Η δημοσιοποίηση αυτή αποσκοπεί στην προστασία του κοινωνικού συνόλου, των ανηλίκων, των ευάλωτων ή ανίσχυρων πληθυσμιακών ομάδων και προς ευχερέστερη πραγμάτωση της αξίωσης της Πολιτείας για τον κολασμό των παραπάνω αδικημάτων (N.3625/2007).»
Mας ενημερωνει ο e-lawyer…..
«Η αστυνομία είναι εξοπλισμένη με την εν λόγω εισαγγελική διάταξη αλλά, αφού η γυναίκα συνελήφθη, δηλαδή βρέθηκε στα χέρια της Πολιτείας η οποία απέκτησε πλήρη δυνατότητα προστασίας του κοινωνικού συνόλου από αυτήν, δεν υπάρχει καμία πλέον η «αξίωση της Πολιτείας» που καθιστά απαραίτητη και τη δημοσιοποίηση όλων των στοιχείων της. Ποιοι είναι οι «ανήλικοι», οι «ευάλωτες ή ανίσχυρες πληθυσμιακές ομάδες» που καλείται να προστατεύσει η ίδια η δημοσίευση στοιχείων που καλύπτονται από το ιατρικό απόρρητο αυτή της γυναίκας;»
Γκεγκε μουργο?
Το τελευταιο που λενε οι δικηγοροι ειναι πως οι πελατες, απο ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ προτροπη, πηγαν με ιεροδουλο ΧΩΡΙΣ προφυλακτικο.
Και μια σημαντικη πληροφορια….Η αγωγη για τον HIV εχει παραθυρο (75) εβδομηνταπεντε ωρες. Θες δηλαδη να μου πεις οτι 6 γυναικαες, πηγαν μεσα σε 75 ωρες με 700 ξεσκουφωτους πελατες…..
Αμ δεν τα εμαθες καλα μπογο μου.
Τα τηλεφωνηματα αυτα, ΔΕΝ αφορουσαν πελατες των γυναικων που διαπομπευθησαν, ΑΛΛΑ γενικα πελατες ιεροδουλων.
Και ενα πιο σημαντικο στοιχειο. Αυτοι οι 700 , γιατι ειναι λιγοτερο εγκληματιες, ΜΑΛΑΚΑ ΜΟΥ?
Και οπως ειπε και ο Zaphod. Και αλλοι ειναι μαλακες. ΑΛλα δεν το διαφημιζουν κιολας.
Χαμογελατε…
Δούρειος Ίππος
5 Μαΐου, 2012 1:49 μμ
Ντραλούκα,
ότι και να γράφεις στο γνωστό σου αλήτικο στιλ (που σίγουρα δε θα τα έγραφες αν δε σε κάλυπτε η ανωνυμία) δεν πρόκειται να πιάσω κουβέντα μαζί σου, έστω και για το λόγο ότι ο φανατικός είναι το χειρότερο είδος ηλίθιου.
DrAluca
5 Μαΐου, 2012 1:52 μμ
Αλητικο??? (νομιζω πως ηταν το, εντεχνο του δρομου στυλ)
Ολο τις ιδιες δικαιολογιες βρισκεις για να αποφευγεις να απαντησεις επι της ουσιας.
Απαντα μονο στις παραπομπες απο τους νομους που δεν ειναι αλητικοι. ε?
Χαμογελατε…
παρατηρητής
7 Μαΐου, 2012 2:14 μμ
Θα σου κάνω τη χάρη αυτή τη φορά, αλλά, δηλώνω ότι αν δεν πάψεις να βρίζεις θα είναι η τελευταία.
1) Για το ιατρικό απόρρητο. Έγραψα : «Σα δικηγόροι θα έπρεπε να γνωρίζουν ότι το ιατρικό απόρρητο αφορά μόνο τη σχέση του γιατρού με τον πελάτη του και δεσμεύει μόνο το γιατρό, Η ανακοίνωση του ότι η κοπέλα ήταν φορέας του ιού από τις αρχές δεν είναι παραβίαση του ιατρικού απόρρητου, αλλά, δημοσίευση προσωπικών δεδομένων και αφορά την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, και εξηγήθηκε επαρκώς γιατί έγινε».
Το άρθρο 371 του Ποινικού Κώδικα «Παραβίαση επαγγελματικής εχεμύθειας» ορίζει:
«1. Κληρικοί, δικηγόροι και κάθε είδους νομικοί παραστάτες, συμβολαιογράφοι, γιατροί, μαίες, νοσοκόμοι, φαρμακοποιοί και άλλοι στους οποίους κάποιοι εμπιστεύονται συνήθως λόγω του επαγγέλματος τους ή της ιδιότητάς τους ιδιωτικά απόρρητα, καθώς και οι βοηθοί των προσώπων αυτών, τιμωρούνται με χρηματική ποινή ή με φυλάκιση μέχρι ενός έτους αν φανερώσουν ιδιωτικά απόρρητα που τους τα εμπιστεύτηκαν ή που τα έμαθαν λόγω του επαγγέλματός τους ή της ιδιότητάς τους. «. Άρα, το ιατρικό απόρρητο αφορά τη σχέση του γιατρού με τον πελάτη του και δεσμεύει το γιατρό να μην ανακοινώνει σε τρίτους όσα αφορούν την υγεία του πελάτη του.
Το ίδιο άρθρο στην παράγραφο 4 ορίζει :
4. Η πράξη δεν είναι άδικη και μένει ατιμώρητη αν ο υπαίτιος απέβλεπε στην εκπλήρωση καθήκοντός του ή στη διαφύλαξη έννομου ή για άλλο λόγο δικαιολογημένου ουσιώδους συμφέροντος, δημόσιου ή του ίδιου ή κάποιου άλλου, το οποίο δεν μπορούσε να διαφυλαχθεί διαφορετικά.
2) Στην ίδια φράση έγραψα : «Η ανακοίνωση του ότι η κοπέλα ήταν φορέας του ιού από τις αρχές δεν είναι παραβίαση του ιατρικού απόρρητου, αλλά, δημοσίευση προσωπικών δεδομένων και αφορά την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, και εξηγήθηκε επαρκώς γιατί έγινε».
Ο Νόμος 2472/1997 περί «Προστασίας του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα», στο άρθρο 2 «Ορισμοί» γράφει :
Για τους σκοπούς του παρόντος νόμου νοούνται ως:
β) “Ευαίσθητα δεδομένα”, τα δεδομένα που αφορούν στη φυλετική ή εθνική
προέλευση, στα πολιτικά φρονήματα, στις θρησκευτικές ή φιλοσοφικές
πεποιθήσεις, στη συμμετοχή σε συνδικαλιστική οργάνωση, στην υγεία, στην
κοινωνική πρόνοια και στην ερωτική ζωή, στα σχετικά με ποινικές διώξεις ή
καταδίκες, καθώς και στη συμμετοχή σε συναφείς με τα ανωτέρω ενώσεις
προσώπων.
δ) “Επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα κάθε
εργασία ή σειρά εργασιών που πραγματοποιείται, από το Δημόσιο… και
εφαρμόζονται σε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως … η διάδοση ή κάθε άλλης μορφής διάθεση…
Έτσι, η εισαγγελική παραγγελία για δημοσίευση των φωτογραφιών είναι επεξεργασία που έκανε το Δημόσιο σε «ευαίσθητα δεδομένα».
Στο άρθρο 7 του ίδιου νόμου με τίτλο «Προστασία ευαίσθητων δεδομένων» ορίζεται :
1. Απαγορεύεται η συλλογή και η επεξεργασία ευαίσθητων δεδομένων.
2. Κατ΄ εξαίρεση επιτρέπεται η συλλογή και η επεξεργασία ευαίσθητων δεδομένων, καθώς και η ίδρυση και λειτουργία σχετικού αρχείου, ύστερα από άδεια της Αρχής, όταν συντρέχουν μία ή περισσότερες από τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
ε) Η επεξεργασία εκτελείται από Δημόσια Αρχή και είναι αναγκαία… γγ) για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας…
Το μόνο ζήτημα (τυπικό) που υπάρχει είναι το αν ζητήθηκε η άδεια της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. Για το θέμα αυτό, όσους δικηγόρους ρώτησα μου είπαν ότι υπάρχει μια βασική αρχή που λέει ότι όταν δύο αγαθά συγκρούονται, υπερτερεί αυτό που έχει μεγαλύτερη αξία για το κοινωνικό σύνολο, στην περίπτωσή μας η προστασία της υγείας με την προστασία των ευαίσθητων δεδομένων. Αυτό ισχυρίστηκε και η κυβέρνηση. Σημειώνω ότι κανένας δικηγόρος δεν ήξερε να με παραπέμψει σε κάποια διάταξη νόμου. Υποθέτω ότι πρόκειται για εθιμικό δίκαιο.
Ο νόμος 3625/2007, τον οποίο αναφέρεις και εσύ και ο e-lawyer, πρόσθεσε απλώς στο άρθρο 2 του νόμου 2472/1997 την εξής παράγραφο :
«Ειδικά για τα σχετικά με ποινικές διώξεις ή καταδίκες δύναται να επιτραπεί η δημοσιοποίηση μόνον από την εισαγγελική αρχή για τα αδικήματα που αναφέρονται στο εδάφιο β΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 3 με διάταξη του αρμόδιου Εισαγγελέα Πρωτοδικών ή του
Εισαγγελέα Εφετών, εάν η υπόθεση εκκρεμεί στο Εφετείο. Η δημοσιοποίηση αυτή αποσκοπεί στην προστασία του κοινωνικού συνόλου, των ανηλίκων, των ευάλωτων ή ανίσχυρων πληθυσμιακών ομάδων και προς ευχερέστερη πραγμάτωση της αξίωσης της Πολιτείας για τον
κολασμό των παραπάνω αδικημάτων».
Στο σημείο αυτό, ο e-lawyer κάνει μια σκόπιμη σύγχυση : άλλο πράγμα η δημοσιοποίηση των στοιχείων της ιερόδουλης που αναφέρεται στην παράγραφο αυτή σχετικά με την ποινική δίωξη που ασκήθηκε εναντίον της για τη «σκοπούμενη βαριά σωματική βλάβη» και άλλο η δημοσιοποίηση για να λάβουν γνώση οι πελάτες της και να πάρουν τα μέτρα τους. Προστασία του κοινωνικού συνόλου είναι και στις δύο περιπτώσεις, αλλά, η προστασία όσων ήδη είχαν έρθει σε επαφή μαζί της δεν καλύπτεται από το ότι «η γυναίκα συνελήφθη».
Όσον αφορά το «προεκλογικά» που γράφεις, δεν έχω κανένα λόγο να διαφωνήσω (τα αστικά κόμματα μας έχουν συνηθίσει σε τέτοια τερτίπια), αυτό όμως δεν έχει σχέση με όλα τα άλλα, όπως, π.χ., η δίωξη του Τσοχατζόπουλου, που κι αυτή μπορεί να ήταν προεκλογικό τρικ, ή του Εφρέμ παραμονές Χριστουγέννων, δεν έχουν καμιά σχέση με το αν έπρεπε γενικά να γίνουν ή όχι.
DrAluca
7 Μαΐου, 2012 2:41 μμ
Επειδη εισαι τελικα βολικα ηλιθιος….
Η δημοσιοποιηση διευθυνσης τοπου εγασιας συληφθεντων, και η διαρκεια εργασιας τους ειναι υπεραρκετη για να ενημερωθει ο κοσμος.
Αυτο το προσπερνας ως κλασικος γκεμπελισκος.
Στην συνεχεια….
α) Η δημοσιοποιηση των ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ δεδομενω των συληφθεντων, γινεται ΜΟΝΟ μετα απο περεμβαση εισαγγελεα, και ειναι νομιμη ΜΟΝΟ οταν ισχυει ο (N.3625/2007). Οτιδηποτε αλλο που γραφεις ειναι παντελως περιτο. Το ιατρικο απορητο ΔΕΝ εχει σχεση με την προστασια της δημοσιας υγειας στην προκειμενη περιπτωση. Παραβιαστηκε ομως ΚΑΤΑΦΟΡΑ προς τερψιν αμοιβαδων οπως και του λογου σου.
β)Ουτε εσυ καταλαβες τι απαντας. Αλλα η κατασταση της υγειας ΕΙΝΑΙ ευαισθητο ΚΑΙ προσωπικο δεδομενο.
γ)Στην χαρα σου που ανακαλυψες το google search εκανες πουτανα το copy paste…. Η δημοσια υγεια ΔΕΝ απειλειτε. Ειτε το κατανοεις, ειτε συνεχιζεις να διαφωνεις αβασιμα.
δ)Η Αρχη Προστασιας Δεδομενων ΔΕΝ (παμε παλι…)ΔΕΝ εδωσε αδεια. Οποτε τι προσπαθεις να αποδειξεις? Αυτο που λεω ισχυροποιεις. Οτι ο εισαγγελεας ΚΑΤ ΕΝΤΟΛΗ των Υπουργων Προ.Πο. και Υγειας (οπως φανηκε μετα) ενηργησε ωσαν κοτζαμπασης.
ε)Ξεχασαν να σου πουν οι φιλοι σου οι δικηγοροι οτι ΔΕΝ συγκρουονται δυο αγαθα. ΜΑΛΑΚΑ.
Ουτε που διαβασες τα λινκ που εχει ο e-lawyer στο κειμενο του…. ΜΑΛΑΚΑ
Η δημοσιοποιηση εγινε για την ενημερωση. Οποτε ΟΥΤΕ εχει σχεση με την ποινικη της διωξη, η οποια ειναι και αβασιμη, αλλα και παραβιαζει την παγια αρχη οτι «ολοι απεναντι στον νομο ειναι αθωοι μεχρι αποδειξεως του εναντιου»
Καπιτο? ΜΑΛΑΚΑ!
Αντε τωρα στο Google να ψαξεις κι αλλο.
Χαμογελατε…
adespoti
3 Μαΐου, 2012 7:51 μμ
Ανακοίνωση του ΚΕΘΕΑ για τη διαπόμπευση των οροθετικών γυναικών
http://www.kethea.gr/%CE%9D%CE%AD%CE%B1/%CE%94%CE%B5%CE%BB%CF%84%CE%AF%CE%B1%CE%A4%CF%8D%CF%80%CE%BF%CF%85/tabid/141/articleType/ArticleView/articleId/206/language/el-GR/Default.aspx
Δούρειος Ίππος
4 Μαΐου, 2012 5:06 μμ
Από το διάφορα αχαρακτήριστα του αναρχοσιρυζαίου ΚΕΘΕΑ αντιγράφω το αμίμητο : «Με γραμμές κοινωνικού διαχωρισμού ανάμεσα στην «υγεία» και την «αρρώστια»».
Αλήθεια, τι σόι «κοινωνικός διαχωρισμός» μπορεί να υπάρξει μεταξύ υγείας και αρρώστιας;
koula
4 Μαΐου, 2012 5:25 μμ
ποση μαλακια πια σ’αυτο το νετ…
Δούρειος Ίππος
5 Μαΐου, 2012 3:02 πμ
Κούλα μου,
το σχόλιό σου τσακίζει κόκκαλα. Τέτοια εμβρίθεια και βαθύνοια, τόσο εύστοχα επιχειρήματα! Μόνο, που θα σου βάλω πιπέρι στο πληκτρολόγιο. Επιτρέπεται κορίτσι πράμα να λες κακά λόγια;
DrAluca
5 Μαΐου, 2012 3:16 πμ
Το να εγκαλεις εσυ απο ολους για «εμβρίθεια και βαθύνοια» τερματιζει τα κοντερ της λογικης……
Χαμογελατε…
koula
5 Μαΐου, 2012 10:38 πμ
Καταρχην, Δουρειε Hippe κομμενα τα ‘μου’… και τα πιπερια κρατα τα για τον κ#λο σου.
Κατα δευτερον, πιθανοτατα ετσι γεμιζεις τον χρονο σου, λεγοντας παπαριες στο νετ για να προκαλεσεις… θα μου πεις, ειναι ενας τροπος κι αυτος για «επικοινωνια»… αλλά θα επρεπε να χαιρεσαι που καταφερες να προκαλεσεις και να σου απαντησουν (πάλι!)… και να μη γκρινιαζεις! 😉
Εγω λεω οτι κατα βαθος… κατσε να δεις… α ναι! Κατα βαθος αγαπας τον Θεο και ολους τους ανθρωπους… αρκει να μην ειναι αναρχοσυριζαιοι (και παλι: μα ποση μαλακια πια!) ναρκομανεις ή εκδιδομενοι… και πρεπει να αναβουν και κανα κερακι στις θρησκευτικες εορτες της χριστιανικής πίστεώς μας, βεβαιως-βεβαιως… κι ας μην εχουν καλη φωνη για τους υμνους.
Δούρειος Ίππος
5 Μαΐου, 2012 12:04 μμ
Εντάξει, koula, έχεις δίκιο, με αποστόμωσες με τα επιχειρήματά σου και τις βρισιές σου.
Σε κάτι πάντως δεν έπεσες έξω : αγαπάω όλους τους ανθρώπους, ακόμα κι αν είναι αναρχοσυριζαίοι, ναρκομανείς ή εκδιδόμενες. Το ότι θα προτιμούσα να μην είχαν αυτές τις όχι και τόσο ευχάριστες ιδιότητες και ότι αγωνίζομαι για μια κοινωνία, που, όπως λέει ο Μαγιακόφσκι, μόνο από τα λεξικά θα μαθαίνει τις έννοιες αυτές, δεν νομίζω ότι είναι κολάσιμο. Αν εσύ θες να υπερασπίζεις τα μεμονωμένα άτομα που ανήκουν σ’ αυτές τις ομάδες, ότι και να κάνουν, το μόνο που καταφέρνεις είναι να στρέφεις τον κόσμο ενάντια στις ομάδες αυτές γενικά και να δυναμώνεις, έτσι, αυτό που ο Ντραλούκα αποκάλεσε «κοινωνικό ρατσισμό».
Ναι, αγαπάω όλους τους ανθρώπους, γιατί πολύ περισσότερο από αυτό που είναι σήμερα, με ενδιαφέρει αυτό που μπορούν να γίνουν αύριο. Το μεγαλείο του ανθρώπου είναι το ότι μπορεί να αλλάξει. Ακόμα κι εσύ μπορεί να πάψεις να βρίζεις.
koula
5 Μαΐου, 2012 12:12 μμ
να το φοράς το προφυλακτικό…
εκανα πλάκα πριν… δεν προφυλασσει απο τον ηλιο.
Δούρειος Ίππος
5 Μαΐου, 2012 1:11 μμ
Κούλα, το θεό ούτε τον αγαπάω ούτε τον μισώ, γιατί, όπως λέει κι ο Παλαμάς :
Της βλαστήμιας τ’ αστραπόβροντο
απ’ τα μάτια μου ποτέ
κι απ’ τα χείλια μου δεν ξέσπασε
προς εσένα, όποιε, θεέ!
Ούτε μιας στιγμής δε γνώρισα
για σε πόθο, φόβο, οργή˙
ποιός χτυπάει το δε στοχάζεται
και ποιός τρέμει το δε ζει;
Τόσο να καρφώσω προς εσέ
δύναμαι το στοχασμό,
όσο δύναμαι τη θάλασσα
πεζοδρόμος να διαβώ.
DrAluca
5 Μαΐου, 2012 1:27 μμ
Τελικα δεν εισαι χαζος….παραμορφωμενος εισαι.
Ασε και καναν ποιητη στην ακρη. Και πες το με δικα σου λογια.
Ειπαμε, μπορεις και καλυτερα.
Χαμογελατε…
simon1roi
5 Μαΐου, 2012 1:27 μμ
@ Δούρειος Ίππος
Είδες τι ωραία είναι όταν ασχολείσαι με πράγματα που τα ξέρεις, όπως η ποίηση; Βάλε κι ένα κείμενο από τα «Ψηλά βουνά» του Ζ.Παπαντωνίου να χαρώ!
μανικακος
4 Μαΐου, 2012 5:52 μμ
Αναρχοσυριζαίος:σύνθεση αναρχικών και συριζαίων.Ατάκα που χρεισημοποιούν:
α)αναρχοσυριζαίοι για να σαρκάσουν ο ενας τον αλλο
β)βλάκες,τηλεβλαμμενοι που οτι γνωρίζουν για τους «αναρχοσυριζαίους» ειναι απο το στόμα του Παγκαλου,του Σαμαρα και του Καρατζαφερη
γ)Ακροδεξιοι/χρυσαυγητες (το ιδιο με το β αλλα με πολιτικό νόημα απο πισω)
Γέροντας Spin
4 Μαΐου, 2012 6:01 μμ
σου χω και δ 😀 😀
μανικακος
4 Μαΐου, 2012 6:05 μμ
ριχτο Ηλια 😀
Γέροντας Spin
4 Μαΐου, 2012 6:11 μμ
άστο…γκρουμπφ 😛 😛 😛
Δούρειος Ίππος
5 Μαΐου, 2012 3:10 πμ
μανικακο,
έχεις ακούσει για το δάχτυλο και το φεγγάρι; Ή για την ταμπακέρα; Το αναρχοσυριζαίος σε πείραξε; Στο κάτω-κάτω, μπορεί να ξέρω ότι οι κεθεάτες άλλοι είναι συριζαίοι και άλλοι άναρχοι κι άλλοι κάτι ανάμεσα. Εκτός και νομίζεις ότι αυτά είναι δύο άκρα αντίθετα, που δεν μπορούν να συνυπάρχουν. Αλλά, θα μου πεις, εσύ μπορεί να βαριέσαι να σκέφτεσαι, γι’ αυτό και δε μιλάς για την ταμπακέρα.
DrAluca
5 Μαΐου, 2012 3:19 πμ
Με πηρανε τηλεφωνο απο την κερκιδα στο πεταλο. Ρωτανε αν η μπαλα που τους ηρθε ουρανοκατεβατη ειναι δικη μας.
Να μας την φερουν?
Δεν πηγε πολυ μακρυα αυτη τη φορα… Μπορεις και καλυτερα. Ειχες και πιο ενδοξες μερες….
Χαμογελατε…
μανικακος
5 Μαΐου, 2012 8:11 πμ
μαλλον εχω μαθει να κοιταζω αυτόν που μου δείχνει το φεγγάρι και αγννοώ και το δάχτυλο του και το φεγγαρι…. είμαι της Σουρεαλιστικής σχολής,της τάσης του ιστορικού αντιδιαλεκτικού Πλατσανισμού….γιαυτο βρισκω ότι λες μπούρδες-τουλάχιστον-και την βρίσκω να σε βρίζω…..
παρατηρητής
7 Μαΐου, 2012 6:39 μμ
Εσύ εκμεταλλεύεσαι το ότι θέλησα να σου απαντήσω σχετικά με τις βλακείες που επικαλείσαι και συνεχίζεις να αποδείχνεις ότι είσαι αληταράς. Δεν πειράζει, ο καθένας με τον τρόπο του. Μπορείς να εκτεθείς όσο θέλεις, εγώ ξεμπέρδεψα μαζί σου.
παρατηρητής
7 Μαΐου, 2012 6:42 μμ
Δεν ξέρω πώς βρέθηκε εδώ το σχόλιό μου. Φυσικά απευθυνόταν στον Ντραλούκα και όχι στο μανικακο
DrAluca
7 Μαΐου, 2012 7:24 μμ
«Δεν ξέρω πώς βρέθηκε εδώ»
Συ ειπας….
Χαμογελατε…
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
5 Μαΐου, 2012 10:33 πμ
Πείτε στο Δούρειο Ίππο ότι και άλλοι άνθρωποι είναι ηλίθιοι, αλλά δεν το διαφημίζουν κι όλας με μακρόσυρτα σεντόνια απύθμενης βλακείας.
Δούρειος Ίππος
5 Μαΐου, 2012 11:35 πμ
Φαίνεται ότι η βλακεία αυτή είναι τόσο απύθμενη που προκαλεί ίλιγγο και μόνο η σκέψη ότι μπορεί κανείς να καταπιαστεί με την αντίκρουσή της.
Εκτός βέβαια και δε θεωρεί σωστό κοτζάμ Γαλαξιάρχης να ασχοληθεί με όσα γράφει ένας κοινός θνητός που επιπλέον είναι και ηλίθιος. Γι’ αυτό και αναθέτει στους αυλικούς του να του μεταφέρουν την περιφρόνησή και την αποστροφή που του προκαλεί με τα βρομερά και ιερόσυλα σεντόνια του. Χαίρε Γαλαξιάρχη, οι ηλίθιοι σε χαιρετούν!
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
5 Μαΐου, 2012 11:46 πμ
Φίλε ακολουθώ πιστά δύο ρητά:
1. Μην τα βάζεις ποτέ με έναν ηλίθιο.
2. Μην προσπαθείς να μάθεις στα γουρούνια τρόπους.
Δούρειος Ίππος
5 Μαΐου, 2012 1:31 μμ
@ Γαλαξιλαρχη
Για την πρώτη αρχή σου, έχω να πω ότι πολύ καλά κάνεις που δεν τα βάζεις με ηλίθιους, δεν ξέρεις τι μπορεί να σου ξημερώσει, γιατί, φαντάσου, να αποδειχτεί ότι κάτι από όσα λέει ο ηλίθιος σε στρίμωξε, δε θα έχεις, τότε, πού να κρυφτείς.
Όσο για τη δεύτερη αρχή, και πάλι δίκιο έχεις γιατί θα ήταν το άκρο άωτο της γενναιοδωρίας να προσφέρεις κάτι, το οποίο έχεις ο ίδιος απόλυτη ανάγκη.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
5 Μαΐου, 2012 1:36 μμ
Ευχαριστώ για την άμεση επιβεβαίωση και των δύο ρητών.
ark
5 Μαΐου, 2012 1:19 μμ
Να προσθέσω ότι είχε ακουστεί ότι μία εξήγηση για την αύξηση των κρουσμάτων ΑIDS, πέρα από αυτό περί σταμάτημα διανομής των δωρεάν «εργαλείων», είναι ότι διάφοροι ξεπεσμένοι άνθρωποι προσέβλεπαν σε ένα βοήθημα κάποιων εκατοντάδων ευρώ μηνιαίος το οποίο δίνεται στους οροθετικούς.
koula
5 Μαΐου, 2012 11:21 μμ
…
Here is a fruit for the crows to pluck
for the rain to gather
for the wind to suck
for the sun to rot
for the tree to drop
Here is a strange and bitter crop…
Δούρειος Ίππος
7 Μαΐου, 2012 7:24 μμ
Υπέροχη η Μπίλι, όπως πάντα. Μπράβο, Κούλα! Να που συμφωνούμε σε κάτι.
Θανάσης Αλμπάντης
16 Μαΐου, 2012 2:03 μμ
Νομίζω πως κάνουυε πολύ λόγο και όχι επί της ουσίας, όταν φωνάζουμε για διαπόμπευση. Η γυναίκα υποχρεώθηκε να διαπομπευθεί με τον χειρότερο τρόπο, όταν κάποιοι αλήτες την κατάντησαν εκδιδόμενη κ.λπ. Προσβλήθηκε πολύ πιο βάναυσα όλον τον προηγούμενο καιρό. Τώρα δεν νομίζω ότι το αδηφάγο κοινό ενδιαφέρεται για το ποια είναι. Μπορεί να ρίξει νμια τυχααία ματιά στην φωτογραφία της, αλλά κανείς δεν θα την θυμάται μετά από λιγα λεπτά της ώρας. Η φωτογραφια της είχε και ένα ευεργετικό αποτέλεσμα, την ενημέρωση των ηλιθίων που συνευρέθηκαν μαζί της χωρίς προφυλάξεις. Οι φωτογραφίες αυτών των ηλιθίων πρέπει να δημοσιευθούν. Οι άνθρωποι αυτοί είναι επικίνδυνοι, διότι, αφού δεν ενδιαφέρονται οι ίδιοι για την ζωή τους, προφανώς και θα αδιαφορήσουν, ακόμη και τώρα που γνωρίζουν ότι έχουν τον ιό, να κάνουν έρωτα χωρίς προφυλάξεις και να τον μεταδώσουν στους μονίμους ή και τυχαίους συντρόφους τους. Συζητούσαμε πριν λίγο καιρό, με αφορμή ένα συνέδριο για το traffecking, για το πρόβλημα και όλοι συμφωνήσαμε πως όλοι όσοι προάγουν στην πορνεία ανήμπορες και ανύποπτες γυναικες πρέπει να τιμωρούνται σκληρά. Όταν όμως πρότεινα την ανάλογη τιμωρία και των «πελατών» των νταβατζήδων, που γνωρίζουν πώς κατάντησαν οι γυναίκες αυτές «πόρνες», όλοι οι συνομιλητές αντέδρασαν από έντονα έως και βίαια, με την δικαιολογία ότι οι δυστυχισμένες αυτές υπάρξεις είναι ενήλικα άτομα, γνωρίζουν τι κάνουν και το θέλουν. Η υποκρισία στο μεγαλείο της και ο ευτελισμός του ανδρισμού χωρίς πάτο. Ποιος άνδρας, σεβόμενος τον εαυτό του και την ανθρωπιά του θα δεχόταν, αντί οποιουδήποτε τιμήματος να εξαναγκάσει μια γυναίκα να τον αποδεχτεί ερωτικά με αυτόν τον τρόπο;Όσο για την διαπόμπευση, ισχύει η παλιά σοφή παροιμία: «καημένε, σκλάβα με θωρείς και παρθενιά γυρεύεις;»