Ο Δημήτρης Μαριόλης, πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθηνών, μιλάει για τα αυξανόμενα κρούσματα εξαθλίωσης που καταγράφονται στα σχολεία της πρωτεύουσας
αναδημοσιεύει από το Red Notebook η Jaquou Utopie
Posted on 14 Οκτωβρίου, 2011 2:52 μμ από Jaquou Utopie
Ο Δημήτρης Μαριόλης, πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθηνών, μιλάει για τα αυξανόμενα κρούσματα εξαθλίωσης που καταγράφονται στα σχολεία της πρωτεύουσας
αναδημοσιεύει από το Red Notebook η Jaquou Utopie
μανικακος
14 Οκτωβρίου, 2011 2:58 μμ
«μεμονωμένο περισταστικό » λενε…..
tvxs
vassozacharof
14 Οκτωβρίου, 2011 3:02 μμ
ο εγκλεισμός τους στις φυλακές για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας , δεν θα είναι καθόλου μεμονωμένο περιστατικό…
μανικακος
14 Οκτωβρίου, 2011 3:04 μμ
τι?θα τση ταιζουμε κιολας? 🙂
στα χωράφια να τση στειλουμε…..
massive
14 Οκτωβρίου, 2011 3:01 μμ
Ρε παιδιά.
Μα καλά..δεν είδατε ότι πρώτο θέμα στο επαναστατικό σάιτ (ξέρετε για ποιό λέω) είναι ότι αυτές οι πληροφορίες που αναμεταδίδετε σε αυτό το ποστ, είναι διαστρεβλωμένες;;
Σας παρακαλώ. Συνέλθετε.
🙂
Καλό αγώνα!
vassozacharof
14 Οκτωβρίου, 2011 3:04 μμ
http://vasiliskos2.blogspot.com/2011/10/blog-post_14.html
Για πείτε μου όλοι εσείς που τόσο εύκολα ρίχνετε φαρμάκι σε μια είδηση τόσο τραγική, πως νομίζετε πως είναι ένα παιδί που οι γονείς του είναι άνεργοι, ή με ελάχιστο εισόδημα, και δεν έχουν κανένα οικονομικό βοήθημα ή έχουν κάτι ψίχουλα για να ζήσουν. Σε ποιες συνθήκες νομίζετε πως ζουν οι άνθρωποι που λέμε πως είναι κάτω από το όριο της φτώχειας? Μήπως στον έξω από την πραγματικότητα εγκέφαλό σας, υπάρχει η εικόνα πως φτώχεια σημαίνει έχω ένα κινητό κι όχι τρία, αγοράζω πέντε ζευγάρια παπούτσια αντί για δέκα, πηγαίνω λιγότερο στα μπουζούκια κι αναγκάζομαι να περιορίσω το γυμναστήριο, το μανικιούρ και τις ανταύγειες?
Ioulianos
14 Οκτωβρίου, 2011 3:15 μμ
Ας πούμε ότι είναι έτσι «Σύμφωνα με πληροφορίες του tvxs.gr» κάτω από το τίτλο «Άκυρος ο Συναγερμός».
Συμπέρασμα: Η ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΕΝΟΣ ΑΝΕΡΓΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ Η ΛΙΠΟΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ!!!!!!!!
Τι λέτε ρε ανθρώπινα αθύρματα;
Καθάρματα που θα χαρακτηρίσετε την αυτοκτονία ενός άνεργου πατέρα «μεμονωμένο περιστατικό»…
ΟΥ να χαθείτε Αυτιστικά οικτρά τσιράκια των γλοιωδών αφεντικών σας.
Τι θα πείτε ρε τιποτένιοι σε αυτό το παιδί;
Ότι είναι μεμονωμένο περιστατικό;;
Mitsaras
14 Οκτωβρίου, 2011 3:19 μμ
Σχετικό άρθρο 😦
http://www1.rizospastis.gr/page.do?publDate=14/10/2011&id=13737&pageNo=17&direction=1
Κώστας Καβάλας
14 Οκτωβρίου, 2011 4:00 μμ
Από τον ριζοσπάση; Ε αλήθεια θα είναι σίγουρα. Εκεί δεν λένε ποτέ ψέματα.
Ειδικά εκεί που λέει: «Σε σχολεία της Κυψέλης και του Πειραιά δάσκαλοι διαπίστωσαν ότι παιδιά του Δημοτικού τρώνε από τα σκουπίδια» Είναι 1000% αλήθεια. Βέβαια αυτό μόνο στο ριζοσπάστη θα το διαβάσεις, (ούτε η χθεσινή «είδηση» δεν αναφέρει κάτι τέτοιο), αλλά δεν έχει καμία σημασία. Αφού μας βολεύει, το πιστεύουμε.
Mitsaras
14 Οκτωβρίου, 2011 4:39 μμ
Από τον ριζοσπάση; Ε αλήθεια θα είναι σίγουρα. Εκεί δεν λένε ποτέ ψέματα
*************************************************
ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ!
Mitsaras
14 Οκτωβρίου, 2011 4:42 μμ
Εντάξει μετά από την πληθώρα στοιχείων που μας προσκόμισες τα οποία καταρρίπτουν το δημοσίευμα του «Ρ» πιστεύω στα λεγόμενά σου.
μανικακος
14 Οκτωβρίου, 2011 4:44 μμ
ο Κωστας ενημερώνεται μόνο απο τουβουχουσου και να προσεχεις τα λόγια σου…..
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
14 Οκτωβρίου, 2011 3:22 μμ
Ζακού έχουν γνωμάτευση γιατρού; 😉 🙂 🙂
parameterλ
14 Οκτωβρίου, 2011 3:36 μμ
μεμονωμένος γονιός αυτοκτονεί
μεμονωμένο περιστατικό.
μεμονωμένα λιποθυμούν μαθητές της Β`βάθμιας μες στην τάξη, δηλαδή δεν έχουμε ομαδική λιποθυμία.
μεμονωμένα παιδιά λυγίζουν και ξεσπάνε σε κλάματα την ώρα του μαθήματος
μεμονωμένα παιδάκια στέλνονται στο χωριό με τον παππού και τη γιαγιά να μείνουν, γιατί δεν υπάρχει το εισόδημα στο σπίτι να μείνουν με τους γονείς.
Όλα μεμονωμένα. Που να γίνει και μαζικό το φαινόμενο.
Κώστας Καβάλας
14 Οκτωβρίου, 2011 3:42 μμ
Στην αρχή λέει «πριν δέκα μέρες» για το περιστατικό με την αυτοκτονία, και μετά για τα παιδιά που δήθεν λιποθυμάνε λέει «μας καταγγέλθηκε την περασμένη Άνοιξη» (αλλά το θυμήθηκαν τώρα) «σε σχολείο της Κυψέλης» (γενικά και αόριστα) «οι γιατροί που τους είδαν διέγνωσαν ασιτία» (ποιοι γιατροί; που είναι οι ιατρικές γνωματεύσεις; πάμε στοίχημα ότι θα μας πουν πως χάθηκαν γιατί είναι από την…. περασμένη άνοιξη;;;) και από κει και πέρα αρχίζει τα πολιτικά του για την πολιτική πείνας κλπ κλπ.
Και όταν τον ρωτάει για την ασιτία λέει «εκεί που βλέπαμε ουρές στα κοιλικία τώρα έχουμε τεφτέρια». Άσχετο δηλαδή. Όλα τα άλλα για τρύπια παπούτσια κλπ κλπ όλοι μας τα έχουμε ζήσει όταν πηγαίναμε σχολείο, δεν είναι σημερινό φαινόμενο, άσε που σίγουρα την τρίχα την κάνει τριχιά.
Το κερασάκι στην τούρτα; Λέει: «βλέπουμε συζύγους συναδέλφων που δουλεύουν στον ιδιωτικό τομέα να είναι απολυμένοι τώρα»!!!! Ε βέβαια, μέχρι στιγμής ο ιδιωτικός τομέας πληρώνει την κρίση ρε κρατικοδίαιτοι. ‘Ενας, ΕΝΑΣ δημόσιος υπάλληλος έχει απολυθεί; Θρασύτατοι τελείως!
Ουστ χυδαίοι λαϊκιστές-προπαγανδιστές! Ντροπή!
ΥΓ: Κύριε Ιουλιανέ, Όταν ένα περιστατικό συμβαίνει μία φορά, μιλάμε για μεμονωμένο περιστατικό, ασχέτως της τραγικότητάς του.
zalkador
14 Οκτωβρίου, 2011 3:43 μμ
Οι καθηγητές φταίνε!! Και οι δημοσιογράφοι… Το ξέρα!
parameterλ
14 Οκτωβρίου, 2011 3:45 μμ
Ποιο είναι το πρόβλημά σου;
μανικακος
14 Οκτωβρίου, 2011 3:47 μμ
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
14 Οκτωβρίου, 2011 3:48 μμ
Διάβασε ρε αντιλαϊκιστή τις αναφορές και τις εκκλήσεις των Γιατρών του Κόσμου για την Αθήνα. Από πέρσι κυκλοφορούν!
Ή μήπως κι αυτοί είναι όργανα του «μυωπικού αριστερισμού»;
Στα διάλα. Μη χέσω και με τη γροθιά στο άβαταρ. Βρωμίσαμε Κουβελικούς.
Κώστας Καβάλας
14 Οκτωβρίου, 2011 3:56 μμ
Μιλάνε και αυτά για λιποθυμίες μαθητών ; Γιατί απ’ όσο θυμάμαι (αυτό για την ανθρωπιστικη κρίση δεν λες;) δεν γράφαν κάτι τέτοιο. Αθήνα μένω και γνωρίζω πολύ καλά τι γίνεται και πόσος κόσμος πεινάει αυτόν τον καιρό. Αλλά άλλο αυτό και άλλο οι χυδαίες υπερβολές και προπαγάνδες στην υπηρεσία της πολιτικής μας αντζέντας. Ειδικά μάλιστα όταν αυτές οι ψευτιές και υπερβολές αφορούν μικρά παιδιά.
DrAluca
14 Οκτωβρίου, 2011 4:16 μμ
Μιλανε για λυποθυμιες παιδιων….
Σου αρκει η θελεις να εχουν και την ταυτοτηα του μαθητη για να ξεφυγεις απο την κατασταση του μεμονομενου περιστατικου?
Απο ΠΕΡΙΣΥ υπαρχουν κρουσματα στερησης βασικων αγαθων σε οικογενειες…
Οπως αμεσα συνδεδεμενα ειναι και περιστα τικα ΑΦΑΓΙΑΣ γωνεων για να ταιστει το παιδι-μαθητης.
Ελα ομως και πες ακριβως τα ιδια αυτα που λες, σε ενα παιδι που πειναει ο γονιος του η και το ιδιο.
Χαμογελατε…
Κώστας Καβάλας
14 Οκτωβρίου, 2011 4:29 μμ
Για λιποθυμίες μαθητών μέσα στα σχολεία μιλάνε;
Ε εντάξει μωρέ μιλάνε για λιποθυμίες παιδιών γενικά, ντάξει μας κάνει… και το χρησιμοποιούμε για να επιβεβαιώσουμε και τις χθεσινές μαλακίες. Τι τα ψειρίζει ο άλλος μωρέ; Να φύγει από δώ!
Ρε φίλε πως κατάφερες να κάνεις τόσα λάθη σε τόσες λίγες προτάσεις; Μα και το πέρυσι; Ξένος είσαι;
DrAluca
14 Οκτωβρίου, 2011 4:35 μμ
Ξενος για σενανε και εχθρος….
Ταξικος εχθρος απ οσο βλεπω παρ ολη την γροθια και το αστερι…
Και ξαναρωταω….το προβλημα σου ειναι οτι δεν υπαρχει η ταυτοτητα του μαθητη στην λυποθυμια?
Χαμογελατε…
DrAluca
14 Οκτωβρίου, 2011 4:18 μμ
Και για να χουμε καλο ερωτημα…Ποσος κοσμος επιναει αυτον τον καιρο, μιας και γνωριζεις πολυ καλα?
Χαμογελατε…
Ioulianos
14 Οκτωβρίου, 2011 4:00 μμ
Να σε δω ρε να κοιτάς αυτό το παιδί στα μάτια και να του λες: «Η αυτοκτονία του πατέρα σου που ήταν άνεργος είναι ένα τραγικό γεγονός. Όμως ας μην του δώσουμε άλλη διάσταση εκτός αυτής του μεμονωμένου περιστατικού.»
Δε με εκπλήσσει όμως η Δαρβίνεια ,πνευματική και ηθική, κατάσταση σου.
Και που σε .Καβάλα τα κυριλίκια σου πάρε και τα μουλωχτά δηλητήρια σου, και θα το πω κομψά, και τράβα αλλού να αποθεώσεις τον πόνο των άλλων.
Κώστας Καβάλας
14 Οκτωβρίου, 2011 4:04 μμ
Πέρα από γελοίους και εντυπωσιακούς συναισθηματισμούς δεν μας λες και τίποτα. Και γιατί με διώχνεις, επειδή διαφωνώ με αυτά που λες; Αυτή είναι η δημοκρατικότητά σου;
Ioulianos
14 Οκτωβρίου, 2011 4:22 μμ
Αλλες εποχές θα δίσταζε να μπει. Στα σοκάκια του Περάματος, εκεί όπου τα αντικρινά σπίτια απέχουν τρία βήματα, είναι δύσκολο να κρατήσεις μυστικά. Η οικονομική κρίση όμως λύγισε τις όποιες αναστολές. Πρώτα έβαλε λουκέτο στο μαγαζί της, μετά της έκοψαν το ρεύμα και προχθές περίμενε στο ιατρείο μιας εθελοντικής οργάνωσης μαζί με τον δίχρονο εγγονό της για δωρεάν εμβολιασμό. «Ζούμε με τη σύνταξη του άντρα μου. Ο γιος μου είναι άνεργος και ανασφάλιστος και τα εμβόλια του παιδιού κοστίζουν. Δεν μπορούμε να πάμε σε νοσοκομείο», είπε η Νικολέτα Καραντάνη στους εθελοντές των Γιατρών του Κόσμου. Δεν ήταν η μόνη Ελληνίδα που ζητούσε τη βοήθειά τους. Στο πολυϊατρείο του Περάματος βρέθηκαν την περασμένη Τρίτη, νέοι και ηλικιωμένοι. Ενας οικοδόμος με στίγματα από μπογιές στη φόρμα εργασίας είχε φέρει τα τρία παιδιά του. Κάποιος άλλος έφυγε αγκαλιά με μια κούτα γεμάτη φάρμακα για την οικογένειά του.
Εχουν περάσει σχεδόν δύο χρόνια από τότε που οι Γιατροί του Κόσμου έστησαν αυτό το ιατρείο στο ισόγειο που φιλοξενούσε τις υπηρεσίες Πρόνοιας του Δήμου Περάματος. Είχαν επιλέξει την περιοχή για να βοηθήσουν τους αλλοδαπούς αλιεργάτες της ιχθυόσκαλας. Τώρα, η οικονομική κρίση αλλάζει τα δεδομένα. Ολο και περισσότεροι Ελληνες ζητούν τις υπηρεσίες τους.
Φέτος μέχρι τώρα οι Γιατροί του Κόσμου δέχθηκαν 30.000 νέους ασθενείς στα ιατρεία τους στο Πέραμα και την Ομόνοια. Από αυτούς, 30% ήταν Ελληνες. Παλαιότερα το αντίστοιχο ποσοστό δεν ξεπερνούσε το 7%. Την ίδια τάση καταγράφει και η εθελοντική οργάνωση Πράξις. Οι επισκέψεις Ελλήνων για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη έχουν αυξηθεί 20% στις εγκαταστάσεις της στην Αθήνα και 15% στη Θεσσαλονίκη τον τελευταίο χρόνο.
«Κανονικά τώρα θα ήμασταν στη Σομαλία, αλλά η κρίση έχει δημιουργήσει ανάγκες εδώ. Η Ελλάδα έχει προτεραιότητα», λέει ο πρόεδρος των Γιατρών του Κόσμου Νικήτας Κανάκης. «Εχω βρεθεί σε σπίτια οικογενειών που ζητούν βοήθεια. Εχω δει ψυγεία άδεια. Αλλους να ζουν χωρίς ρεύμα ή θέρμανση». Οπως παρατηρεί ο Γιώργος Παπαδάκης, εθελοντής γιατρός στο κέντρο του Περάματος, οι περισσότερες επισκέψεις γίνονται από οικογένειες με ανεμβολίαστα παιδιά. «Δεν έχουν κάνει τα βασικά. Για ιλαρά, τέτανο ή παρωτίτιδα. Δεν τα δέχονται στο σχολείο χωρίς αυτά. Κοστίζουν όμως περίπου 300 ευρώ αν είσαι ανασφάλιστος», λέει. Αρκετοί από τους γονείς έχουν χρέη στο ΤΕΒΕ και δεν τους επιτρέπεται να βγάλουν βιβλιάριο Υγείας για να καλύψουν βασικές ιατροφαρμακευτικές ανάγκες των ιδίων και των παιδιών τους. «Απευθύνονται και στα δημοτικά ιατρεία, αλλά εκεί δεν τους δίνονται φάρμακα όπως συμβαίνει στα δικά μας κέντρα», αναφέρει η Μαρία Σκιαδά, κοινωνική λειτουργός στο πολυϊατρείο της Πράξις.http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4664745
Κώστας Καβάλας
14 Οκτωβρίου, 2011 4:34 μμ
Βρήκες ένα άρθρο που μιλάει για άλλα πράγματα μπας και επιβεβαιώσεις τα περί λιποθυμίας; Άστο, την πείραμε χαμπάρι την χυδαία προπαγάνδα. Ήδη έχει βουίξει ο τόπος. Εσείς εδώ βάλτε και λινκ από το ριζοσπάστη για να επιβεβαιωθείτε!
Spin
14 Οκτωβρίου, 2011 4:39 μμ
Το πασόκ φροντίζει για όλους. δεν τρώνε άνθρωποι απτα σκουπίδια. αν τρώγανε δεν θα είχαμε στοίβες σκουπιδιών στους δρόμους.
Ioulianos
14 Οκτωβρίου, 2011 4:38 μμ
Νικήτας Κανάκης. Πρόεδρος των Γιατρών του Κόσμου: «Έχω βρεθεί σε σπίτια οικογενειών που ζητούν βοήθεια.» μπούρδες λαϊκισμός και ψέματα.
«Εχω δει ψυγεία άδεια.» γελοίοι και εντυπωσιακοί συναισθηματισμοί.
«Αλλους να ζουν χωρίς ρεύμα ή θέρμανση». Ουστ χυδαίοι λαϊκιστές-προπαγανδιστές! Ντροπή!
Ναι ρε σε συμμέτοχε και συνένοχε Καβαλα.
Απέναντι στις χυδαίες ανοητολογίες σου αυτή είναι η «δημοκρατικότητά» μου.
Κώστας Καβάλας
14 Οκτωβρίου, 2011 4:52 μμ
Όλα αυτά που αναφέρεις μπορεί να είναι αλήθεια. Εγώ σου λέω ότι είναι αλήθεια. Σημαίνει όμως ότι και αυτό που διάβασες χθες είναι αλήθεια; Μήπως πρέπει να είσαι λίγο πιο προσεχτικός και να κρίνεις ότι διαβάζεις; Μήπως πρέπει να κάνεις έναν διαχωρισμό θεμάτων ; Σε λίγο θα βγει κάνας καραγκιόζης και θα πει ότι τρώνε και τις γάτες και θα τον πιστέψεις! Βασικά μην σου πω ότι περιμένεις να βγει απλά για να επιβεβαιωθείς για τα περί χούντας και πείνας. Πρακτικά αυτό κάνετε όλοι σας. Περιμένε κάτι να σας «επιβεβαιώσει» χωρίς καν να το επαληθεύσετε. Τώρα σας «επιβεβαιώνει» ο ριζοσπάστης οπότε τον χρησιμοποιείτε. Άλλη φορά που δεν θα σας βολεύει απλά θα κράζετε την προπαγάνδα του.
Την δημοκρατικότητά μου γιατί την βάζεις μέσα σε εισαγωγικά; Δεν σου έδωσα δικαίωμα να την αμφισβητείς ενώ εσύ το έκανες όταν μου είπες να φύγω από εδώ. Και αν υποκειμενικά βαφτίζεις «χυδαιότητες» την άποψή μου, να υποθέσω πως έτσι εύκολα και υποκειμενικά χαρακτηρίζεις «χυδαιότητες» απόψεις όσων διαφωνούν με τις δικές σου για να νομιμοποιείσαι να μην είσαι δημοκρατικός απέναντί τους;
DrAluca
14 Οκτωβρίου, 2011 4:56 μμ
Ρε γελοιε.
Αμα το βλεπεις με τα ματια σου να συμβαινει θες και γραπτα να το δεις για να το πιστεψεις?
Μηπως να κανεις μια ιεραρχηση προτεραιοτητων και μυνηματων?
Αμε ξεχαρμανιασε την δημοκρατια σου σε καμια καλπη και μεινε στο πατωμα για 4 χρονια….η οσα σου επιτρεψουν.
Α στο διαολο βαλτε!
Τσαμπα λεφτα παιρνεις ρε.
Χαμογελατε…
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
14 Οκτωβρίου, 2011 5:59 μμ
Δεν είναι Κουβελικός. Ο Κουβέλης είναι.
Spin
14 Οκτωβρίου, 2011 4:36 μμ
Κώστα η γροθιά τι συμβολίζει στο άβαταρ σου?
zalkador
14 Οκτωβρίου, 2011 4:38 μμ
Τον πατέρα του όταν ήταν μικρός…
DrAluca
14 Οκτωβρίου, 2011 4:40 μμ
Να θυμισω μονο ποιοι χρησιμοποιουν με εφραδια την λεξη «ξενος» για τους αλλοδαπους…
Χαμογελατε…
DrAluca
14 Οκτωβρίου, 2011 4:41 μμ
Προφανως και αυτο το σχολιο παει τον ΓροΝθοφεροντα Καβαλα…
Χαμογελατε…
zalkador
14 Οκτωβρίου, 2011 4:43 μμ
i thought…
Κώστας Καβάλας
14 Οκτωβρίου, 2011 5:08 μμ
Συγγνώμη για το ξένος, δεν έχω κολλήματα για πολιτικά ορθούς χαρακτηρισμούς, ειδικά όταν και εγώ κατά κάποιον τρόπο ξένος είμαι. Αν θες καλύτερα αλλοδαπός δεν θα σου χαλάσω το χατίρι αν και το αμόρφωτος νομίζω τελικά σου ταιριάζει καλύτερα.
μανικακος
14 Οκτωβρίου, 2011 5:12 μμ
ωπα ρε αυθεντία….»αμορφωτος….»
κατουρα και λίγο…..
zalkador
14 Οκτωβρίου, 2011 5:13 μμ
ΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΤΙ ΣΕ ΕΙΠΕ ΡΕ ΨΗΛΕ;;;
DrAluca
14 Οκτωβρίου, 2011 5:13 μμ
Μπραβο…μου την ειπες.
Μισω να βαλω την γατα μου να κλαιει.
Δεν θα πω για χιλιοστη φορα δημοσια γιατι κανω τοσα ορθογραφικα λαθη.
ΕΠι του θεματος θα πεις τιποτα η θα συνεχισουμε το flaming?
Χαμογελατε…
zalkador
14 Οκτωβρίου, 2011 5:14 μμ
Εγώ ψηφίζω δημοκρατικό διάλογο. Κοινώς flaming….
DrAluca
14 Οκτωβρίου, 2011 5:16 μμ
Αυτες τις κακες συνηθιες με τις ψηφοφοριες να τις κοιταξεις….
Μπορει να μετεξελιχθει σε κατι ασχημο…. 😛 😛 😛
Χαμογελατε…
Κώστας Καβάλας
14 Οκτωβρίου, 2011 5:34 μμ
Επί του θέματος μιλάω τόση ώρα αλλά εσείς μου λέτε για τους γιατρούς του κόσμου, για άρθρο του ριζοσπάστη, για την δημοκρατικότητά μου, το άβαταρ μου, τον πατέρα μου, το «ξένος»… Είστε και πολλοί και δεν σας προλαβαίνω. Οπότε αν θέλετε συνεχίστε το flaming γιατί εσείς δείξατε ότι δεν έχετε όρεξη για σοβαρή συζήτηση. Εγώ εξάλλου δεν νομίζω να πρόσβαλα κανέναν (αυτό δεν σημαίνει το flaming?).
Για την ανορθογραφία σου τώρα, δεν ξέρω τι έχεις πει σχετικά με αυτήν και δεν με νοιάζει. Μου φτάνει που είσαι τελείως ανορθόγραφος και λόγω αυτής της ανορθογραφίας σε ρώτησα αν είσαι από αλλού. Δεν είναι προσβολή να σε λέω ανορθόγραφο γιατί είσαι. Μην μου πεις δηλαδή ότι σε προσβάλω ή τίποτα τέτοιο.
Eddie
14 Οκτωβρίου, 2011 5:43 μμ
Όταν αποκαλείς μια αυτοκτονία γονέα και μια παρολίγον λιμοκτονία ως «μεμονωμένα περιστατικά», βρίζεις όχι εμάς προσωπικά, αλλά το ίδιο το ανθρώπινο γένος.
Δεν υπάρχει τίποτα πιο χυδαίο και αναίσθητο από αυτό το χαρακτηρισμό.
Εύχομαι να μη βρεθείς στην ίδια θέση κι εσύ κάποτε, γιατί μπορεί να το πληρώσεις με το ίδιο νόμισμα από κάποιον άλλο «αντιλαϊκιστή»…
zalkador
14 Οκτωβρίου, 2011 5:38 μμ
Και μεις επί του θέματος μιλάμε. Το θέμα μας είναι η βλακεία σου. Και μη μου πεις ότι σε προσβάλω, γιατί την έχεις και είναι μεγάλη, η βλακεία… Τα υπόλοιπα είναι φήμες…
DrAluca
14 Οκτωβρίου, 2011 5:41 μμ
Με προλαβες…..
Αλητη….
Χαμογελατε…
Spin
14 Οκτωβρίου, 2011 4:41 μμ
γρόθος? 😛
Κώστας Καβάλας
14 Οκτωβρίου, 2011 4:42 μμ
Ο πατέρας μου έχει πεθάνει και πιο χυδαίος δεν θα μπορούσες να γίνεις.
zalkador
14 Οκτωβρίου, 2011 4:43 μμ
Νομίζεις 🙂
Ioulianos
14 Οκτωβρίου, 2011 4:45 μμ
Και του παιδιού…
Αυτοκτόνησε…. Άνεργος….
zalkador
14 Οκτωβρίου, 2011 4:48 μμ
γελοίοι και εντυπωσιακοί συναισθηματισμοί…
zalkador
14 Οκτωβρίου, 2011 4:46 μμ
Είμαι χυδαίος ε; Σου γαμάω την αισθητική μήπως;
Mitsaras
14 Οκτωβρίου, 2011 4:46 μμ
Οι γιατροί του κόσμου, ο Ριζοσπάστης, ο Δημήτρης Μαριόλης (πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθηνών) λένε ψέματα και λαϊκίζουν. Μα γιατί? Επειδή βεβαίως το λέει ο… Κώστας Καβάλας.
zalkador
14 Οκτωβρίου, 2011 4:47 μμ
Σου έθιξαν τον «Ρ» και συγχίστηκες; είσαι και παραμεθώριο, θα έχουμε κλάματα! 😛
Mitsaras
14 Οκτωβρίου, 2011 4:49 μμ
🙂 🙂 🙂
Κώστας Καβάλας
14 Οκτωβρίου, 2011 4:53 μμ
Ο Ριζοσπάστης λέει ψέματα. Ο Δημήτρης Μαριόλης αερολογίες και οι γιατροί του κόσμου αλήθειες (που όμως δεν έχουν καμία σχέση με την συγκεκριμένη υπόθεση).
Spin
14 Οκτωβρίου, 2011 4:54 μμ
ο άη βασίλης πέθανε ξεκόλλα Κώστας με την παραμύθα
μανικακος
14 Οκτωβρίου, 2011 4:56 μμ
????
ασε τις μαλακίες νταξ?
😀 😀 😀
Spin
14 Οκτωβρίου, 2011 4:56 μμ
φίλος αν ο κώστας καβάλας μάκης ψωμιάδιους δεν ξεκολλήσει θα πω και άλλα.
μανικακος
14 Οκτωβρίου, 2011 4:59 μμ
αγαπουλα…..άσε τον σάντα κλάους ησυχο 😀 😀 😀
Spin
14 Οκτωβρίου, 2011 5:03 μμ
δώσε μου το φάρμακο κυρ μανίκα δεν νοιωθω καλα
zalkador
14 Οκτωβρίου, 2011 5:00 μμ
(δυνάμωσε λίγο)
zalkador
14 Οκτωβρίου, 2011 5:04 μμ
Τώρα γιατί έχει βγάλει το Debtocracy ενώ είχα βάλει πλοκάμι του καρχαρία είναι πάνω από μένα…Ίσως να κρύβονται οι Ελ από πίσω…
zalkador
14 Οκτωβρίου, 2011 4:56 μμ
Μεγάλες κουβέντες απ’ τον Κώστας Καβάλας στις 14/10/2011…
Mitsaras
14 Οκτωβρίου, 2011 5:02 μμ
Όταν ακούς το ίδιο πράγμα από τρεις διαφορετικές πηγές (εκτός κι αν ο Μαριόλης είναι ΚΚΕς που δουλεύει στους ΓτΚ) σε συνδυασμό με την υπάρχουσα κοινωνικοοικονομική κατάσταση που ευνοεί τη δημιουργία τέτοιων καταστάσεων τότε θεωρώ πως υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ισχύει κάτι τέτοιο. Οπότε δε σου ζητάω να το πιστέψεις αλλά δε θα έπρεπε τουλαχιστον να κρατάς ΚΑΙ εσύ μία πισινή? Γιατί αυτή τη στιγμή ο μόνος αντίλογος είναι οι διαψεύσεις από κυβερνητικές αρχές οι οποίες (αρχές) έχουν χάσει την αξιοπιστία τους εδώ και πολύ καιρό.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
14 Οκτωβρίου, 2011 6:03 μμ
Ωπα! Δεκαβάλα, όπως απαιτείς αποδείξεις, έτσι πρέπει να ΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ αποδείξεις όταν ισχυρίζεσαι κάτι με τόση σιγουριά. Δυο μετρα και δυο σταθμά;
Ioulianos
14 Οκτωβρίου, 2011 5:09 μμ
Καβαλα
Λιποθυμούν από την πείνα παιδιά στα σχολεία της Αθήνας
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011
ΤΑ ΝΕΑ.
http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4664806
Η Πρώτη μάλιστα δημοσίευση ήταν στην LIFO. Ο Ριζοσπάστης Καβάλα έρχεται δεύτερος.
Την δημοκρατικότητά -προς Δαίμονα -δεν την έβαλα σε εισαγωγικά. Χάρισμα σου άλλωστε… Την δικια μου έβαλα εξηγώντας και τους λόγους.
Αντικειμενικά ΔΕΝ βάφτισα «χυδαιότητες» ΚΑΜΙΑ άποψή σου.
Οι χαρακτηρισμοί που χρησιμοποίησα παραπάνω προέρχονται ΟΛΟΙ από τα δικά σου σημειώματα. Δηλαδή ο χαρακτηρισμός «χυδαίο» σου ανήκει και εγώ σε αντέγραψα. Θυμησου : «χυδαίες υπερβολές και προπαγάνδες στην υπηρεσία της πολιτικής μας αντζέντας» Ώρα ανάρτησης σου 3:56.
Αντιγραφή και επιστροφή του χαρακτηρισμού σου από εμένα 4:38
Άλλη ερώτηση;;
zalkador
14 Οκτωβρίου, 2011 5:11 μμ
Ναι. Υπάρχει ο Μποπ ο Σφουγγαράκης;;
Ioulianos
14 Οκτωβρίου, 2011 5:15 μμ
Δεν ξέρω καλέ μου.
Δεν έγραψε κάτι σχετικά με την ερώτηση σου και ο Ριζοσπάστης οπότε αδυνατώ να απαντήσω. Μια άλλη φορά….Ίσως;…
zalkador
14 Οκτωβρίου, 2011 5:16 μμ
And the mystery goes on…
Mitsaras
14 Οκτωβρίου, 2011 5:12 μμ
Και τα ΝΕΑ λοιπόν λένε ψέματα κι ας αποτελούν από τους πιο σκληρούς προπαγανδιστές της κυβερνητικής πολιτικής.
Κώστας Καβάλας
14 Οκτωβρίου, 2011 6:05 μμ
Τα Νεα, η zougla, η Lifo, το tvxs και δεκάδες άλλα site αναπαρήγαγαν μια ράδιο αρβίλα Μην μου δείνεις τα λινκ γιατί τα ξέρω. Σε όλα υπάρχει σχεδόν το ίδιο κείμενο χωρίς λεπτομέριες. Η είδηση ήταν στα όρια των ειδήσεων του σταρ τύπου «γνωστός τραγουδιστής, γάμησε γνωστή ηθοποιό σε γνωστό νησί με κότερο γνωστού». Καμία λεπτομέρια και κανένα στοιχείο. Αυτά χθες όμως. Σήμερα επιβεβαιώθηκε πως πρόκειται για ψέματα. Δυστυχώς όμως στα περισσότερα μέσα δεν έπαιξε το ίδιο η είδηση της διάψευσης όσο η αρχική είδηση. Πόσες φορές δεν έχει ξανασυμβεί αυτό ειδικά σε θέματα ενοχοποίησης από τα μέσα διαφόρων που ενώ αργότερα αποδεικνύεται η αθώωση τους, γίνεται γαργάρα. Αυτήν την φθηνή δημοσιογραφία, του εντυπωσιασμού, του λαικισμού και των υπερβολών που άλλες φορές όλοι μαζί κράζουμε, τώρα κάθεστε και την υπερασπίζεστε επειδή σας βολεύει. Λίγη κριτική σκέψη να είχατε θα είχατε καταλάβει τις υπερβολές στην συγκεκριμένη υπόθεση. Για την συγκεκριμένη υπόθεση έχει υπάρξει διάψευση από το Υπουργείο. Πουλημένο και αναξιοπιστο το υπουργείο (την ίδια ώρα που ο ριζοσπάστης είναι αξιόπιστη πηγή!!!)? Άντε να πούμε οκ. Αλλά αναξιόπιστος και το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Α’ Συλλόγου που μίλησε στο tvxs?
«Αντικειμενικά ΔΕΝ βάφτισα «χυδαιότητες» ΚΑΜΙΑ άποψή σου.»
Αυτό δικό σου δεν είναι; «Απέναντι στις χυδαίες ανοητολογίες σου αυτή είναι η «δημοκρατικότητά» μου.»
Και ξαναρωτάω (αφού θέλεις και άλλη ερώτηση):
Δεν σου έδωσα δικαίωμα να αμφισβητείς την δημοκρατικότητα μου ενώ εσύ το έκανες όταν μου είπες να φύγω από εδώ. Και αν υποκειμενικά βαφτίζεις «χυδαίες ανοητολογίες» την άποψή μου, να υποθέσω πως έτσι εύκολα και υποκειμενικά χαρακτηρίζεις «χυδαίες ανοητολογίες» απόψεις όσων διαφωνούν με τις δικές σου για να νομιμοποιείσαι να μην είσαι δημοκρατικός απέναντί τους;
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
14 Οκτωβρίου, 2011 6:13 μμ
Κι η ανοησία δικαίωμα είναι.
Αποδέχεσαι ότι υπάρχει κόσμος που λιμοκτονεί στην Αθήνα, κατά συνέπεια ΚΑΙ μικρά παιδιά, εδώ και πάνω από ένα χρόνο. Αλλά αμφισβητείς με βεβαιότητα αυτό το ΕΝΑ περιστατικό υποσιτισμού, επειδή δεν είναι αποδεδειγμένο.
Το συμπέρασμά σου; «Ου, ου κακέ λαϊκισμέ».
Το συμπέρασμά μου; Η ανοησία είναι η μητέρα του πασοκισμού.
Υ.Γ. Ελπίζω να σου συμβεί αυτό που υποτιμάς. Να λιμοκτονήσεις. Ευγένειες ΤΕΛΟΣ!
Κώστας Καβάλας
14 Οκτωβρίου, 2011 6:32 μμ
Αποδέχομαι ότι υπάρχει κόσμος που έχει σοβαρό πρόβλημα. Δεν ξέρω αν λιμοκτονεί ή όχι.
Από την άλλη δεν αποδέχομαι την χθεσινή είδηση η οποία μιλάει για λιποθυμίες μαθητών στα σχολεία. Και ένα γεγονός αποδεδειγμένου υποσιτισμού να υπάρχει (το οποίο δεν είπα πουθενά ότι το αμφισβητώ) αυτό δεν δίνει σε κανέναν το δικαίωμα να μιλάει για λιποθυμίΕΣ μικρών παιδιών και να τρομοκρατεί τον κόσμο. Αυτό είναι χυδαία και βρώμικη προπαγάνδα και αυτή είναι που αμφισβητώ.
Απορώ δηλαδή πως υπερασπίζεστε τέτοιες χυδαιότητες. Είναι σαν να υπάρχει μια πληροφορία για ότι κάποιοι αναρχικοί σπάσαν ένα σχολείο και να δεις τίτλο στις είδησεις ‘αναρχικοί καίνε τα σχολεία μας!’ χωρίς καμία απόδειξη.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
14 Οκτωβρίου, 2011 6:41 μμ
Πιο μπουμπούνας, πεθαίνεις.
Εφόσον μιλούν για ανθρωπιστική κρίση εδώ και ένα χρόνο ρε άνθρωπε (κατ’ ευφημισμόν) και ΔΕΝ το αμφισβητείς, ο πληθυντικός σε μάρανε; Δηλαδή πρώτα πρέπει να αρχίσουν να πέφτουν σαν τα κοτόπουλα, ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΟΥ, για να αναγνωρίσεις ότι υπάρχει πρόβλημα.
Τι νομίζεις ότι είναι συνιστά «ανθρωπιστική κρίση»; Έλλειψη μαγιονέζας για τις πατάτες, ή διπλού χαρτιού υγείας για τον κώλο;
Στο 2011 βρισκόμαστε και σε ευρωπαϊκη χώρα. Και μόνο η φράση «ανθρωπιστική κρίση» (που επαναλαμβάνω αποδέχεσαι) θα έπρεπε να σε βγάζει από τα ρούχα σου.
Πόσο περισσότερο πασοκικό κρετινισμό να αντέξουμε;
Ioulianos
14 Οκτωβρίου, 2011 6:19 μμ
Η Επανάληψη είναι η μητέρα κάθε μαθήσεως.
Ιδίως αν πρέπει να εμπεδωθεί από τύπους που έχουν δικαίωμα στην διαφορά λόγο μειωμένης αίσθησης συναλληλίας με άλλους ανθρώπους. Πράγμα που τους επιτρέπει να γελοιοποιούνται.
Λοιπόν.
Καβαλα
Λιποθυμούν από την πείνα παιδιά στα σχολεία της Αθήνας
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011
ΤΑ ΝΕΑ.
http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4664806
Η Πρώτη μάλιστα δημοσίευση ήταν στην LIFO. Ο Ριζοσπάστης Καβάλα έρχεται δεύτερος.
Την δημοκρατικότητά -προς Δαίμονα -δεν την έβαλα σε εισαγωγικά. Χάρισμα σου άλλωστε… Την δικια μου έβαλα εξηγώντας και τους λόγους.
Αντικειμενικά ΔΕΝ βάφτισα «χυδαιότητες» ΚΑΜΙΑ άποψή σου.
Οι χαρακτηρισμοί που χρησιμοποίησα παραπάνω προέρχονται ΟΛΟΙ από τα δικά σου σημειώματα. Δηλαδή ο χαρακτηρισμός «χυδαίο» σου ανήκει και εγώ σε αντέγραψα. Θυμησου : «χυδαίες υπερβολές και προπαγάνδες στην υπηρεσία της πολιτικής μας αντζέντας» Ώρα ανάρτησης σου 3:56.
Αντιγραφή και επιστροφή του χαρακτηρισμού σου από εμένα 4:38
Άλλη ερώτηση;;
μανικακος
14 Οκτωβρίου, 2011 5:26 μμ
φήμες λενε οτι ο Jack Norris ζει και βασιλευει και ειναι αναμεσα μας…..
zalkador
14 Οκτωβρίου, 2011 5:28 μμ
Θα σου φέρω τον Julien να σου εξηγήσει πως αυτός έχει δίκιο…
DrAluca
14 Οκτωβρίου, 2011 5:30 μμ
Οχι δικιο….
Δικαιο…
Do it like Hatzinikolaou….
Χαμογελατε…
Spin
14 Οκτωβρίου, 2011 5:30 μμ
Μάνικ για κράτα τις αποστάσεις σου μεν.
εκτορας
14 Οκτωβρίου, 2011 5:31 μμ
Κώστα καβάλα το καλάμι σου,όμως πρόσεξε μη σου μπει πουθενά,καθώς πασχίζεις στα δύσβατα μονοπάτια της μανδραβέλειας δημοσιογραφίας που όπως φαινεται προσκυνάς.Είναι αλήθεια δύσκολο να ψάχνεις και να αποδείχνεις τις ευκολίες και τις ψευτιές που χρησιμοποιούν οι βρωμεροί αναρχοκομμουνιστές για να κανουν τον λαό να πιστέψει οτι δεν ζει ονειρικά.Τι αληταράς ο δάσκαλος που καλεί το λαό σε εξέγερση και αξιοπρέπεια!
Υ.Γ. Η γροθιά μάλλον συμβολίζει την μαλακία που τον δέρνει.
zeta dor
14 Οκτωβρίου, 2011 5:49 μμ
Κι επειδή τυγχάνει να έχω άμεση εργασιακή εμπειρία με δημοτικά, ναι υπάρχει πρόβλημα. Χοντρό μάλιστα. Κάποια παιδιά κοιτάν το κολατσιό σου σαν να ειναι ο Γιάννης Αγιάννης και ναι υπάρχουν παιδιά που μελαγχολουν με τους απολυμενους γονεις τους και ναι υπαρχουν παιδιά μόλις 7 χρονών που μιλάνε για την κρίση.
Κώστας Καβάλας
14 Οκτωβρίου, 2011 6:07 μμ
Την στιγμή που παιδάκια λιποθυμούν από την πείνα νομίζω δεν είναι σωστό να μιλαμε για «χοντρά» προβλήματα… 😛
Έχεις δει παιδάκι να λιποθυμάει;
zeta dor
14 Οκτωβρίου, 2011 6:12 μμ
Φίλε, μην γίνεσαι σκληρός προκειμένου να μην πληγωθείς. Όχι, δεν έχω δει ακόμα ευτυχώς. Ή μηπως θα επρεπε να εχω δει για να ικανοποιηθείς; Έχω νιώσει όμως κάποιες φορές πως ένα παιδί είναι πολύ κοντά στην απόλυτη εξασθένιση. Ατονία, κομμένα μάτια και πολύ αγέλαστα πρόσωπα
Eddie
14 Οκτωβρίου, 2011 6:14 μμ
Αυτό που θα βγει να πει τότε σαν γραμμή υπεράσπισης είναι το «μεμονωμένο περιστατικό».
Κώστας Καβάλας
14 Οκτωβρίου, 2011 6:18 μμ
Δεν το είπα με κακία ούτε με σκοπό να προσβάλω κανέναν. Αστείο ήταν.
Από την στιγμή δηλαδή που έχεις άμεση εργασιακή εμπειρία με δημοτικά και δεν έχεις δει παιδάκια να λιποθυμούν ΔΕΝ επιβεβαιώνεις την είδηση.
Προσοχή. Δεν είπα ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Σαφώς και υπάρχει. Είπα ότι όσα ακούστηκαν χθες είναι υπερβολές και ψέματα.
DrAluca
14 Οκτωβρίου, 2011 6:34 μμ
Βγαινει μια ειδηση….η παρουσα…
Βγαινει το υπουργειο και λεει δεν εγινε…
Και βγαινει και ο Κωστας και επιλεγει να πιστεψει το υπουργειο…
Οκ
Δεκτο….προς χαρην διαλογου….
Κωστα…γαμω το υπουργειο σου ομορφια μου.
Χαμογελατε…
zalkador
14 Οκτωβρίου, 2011 6:36 μμ
Βγαίνει Ο Κώστας θα έλεγα…
DrAluca
14 Οκτωβρίου, 2011 6:38 μμ
Λαθος….
Βγαινει ο Κωστας….
ουτε τονοι ουτε κεφαλαιο «ο»
🙂
Χαμογελατε…
zalkador
14 Οκτωβρίου, 2011 6:38 μμ
αμωρφοται…
zeta dor
14 Οκτωβρίου, 2011 6:37 μμ
Σαφώς τελικά και εσύ είσαι το χοντρό πρόβλημα για τρεις λόγους:
Α) Ποιά η ουσία του να φτιάξει κάποιος μια ψεύτικη είδηση η οποία μπορεί να αντικρουσθεί αλλά ακόμα και φυλλάδες όπως τα Νεα την επιβεβαιώνουν;
Β) Στο Εκουαδορ λιποθυμανε πολλά περισσότερα ετησίως. Αυτό θες να γίνει κι εδώ για να πεισθείς πως είμαστε οριακά κοντά στον τρίτο κόσμο;
Γ) Το καταλαβαίνεις πως η εξαθλίωση προηγείται της ασιτιας; Το να μην έχει ένα παιδί τους πόρους να ντυθεί κανονικά, να ψυχαγωγηθεί κανονικά είναι από μόνο του μια μεγάλη εξαθλίωση. Απλά όταν φτάνουν στο σημείο να υποσιτίζονται είναι η ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ
Κώστας Καβάλας
14 Οκτωβρίου, 2011 8:41 μμ
@ zeta dor
Δεν διαφωνώ σε όσα λες αλλά και πάλι δεν προσθέτεις και τίποτα καινούργιο στην συζήτηση που κάνουμε που νομίζω ότι το περιεχόμενό της είναι αν ισχύει η είδηση που μεταδόθηκε χθες ή όχι. Σχετικά με την είδηση λοιπόν δεν νομίζω να μας βοηθάει ούτε το Β ούτε το Γ. Βοηθάει όμως πολύ το ότι εσύ η ίδια είπες ότι έχεις άμεση εργασιακή εμπειρία με δημοτικά αλλά δεν έχεις δει κανένα παιδάκι να λιποθυμάει. Τώρα αν έχεις δει παιδάκια με απολυμένους γονείς ή που δεν έχουν κολατσό τι να σου πω; Πάλι δεν λέει τίποτα. Είναι κάτι διαφορετικό.
Για το Α νομίζω απαντάς μόνη σου. «Ποιά η ουσία του να φτιάξει κάποιος μια ψεύτικη είδηση η οποία μπορεί να αντικρουσθεί». Μα γιατί όσες φορές και να διαψευστεί σε κάποιους (καλή ώρα) θα παραμένει είδηση. Την δουλειά της την έχει κάνει. Απλά μαθήματα προπαγάνδας.
Επίσης τα Νέα δεν την επιβεβαιώνουν, την αναπαράγουν. Θα μου πεις, είναι το ίδιο. Θα σου πω όχι γιατί με την ίδια λογική επιβεβαιώνουν και το υπουργείο
http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4665046
Δες και αυτό
http://www.athensvoice.gr/article/city-news-voices/%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1/%CE%B1%CF%83%CE%B9%CF%84%CE%AF%CE%B1-%CF%80%CF%8C%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%AC%CE%BD%CE%B4%CE%B1
zalkador
14 Οκτωβρίου, 2011 8:53 μμ
«Δες και αυτό
http://www.athensvoice.gr…»
Σώπα……
Ioulianos
14 Οκτωβρίου, 2011 6:46 μμ
καβαλα
Όχι ρε δεν είπες αυτό.
Είπες από το πρώτο κιόλας σχόλιο σου :»Ε βέβαια, μέχρι στιγμής ο ιδιωτικός τομέας πληρώνει την κρίση ρε κρατικοδίαιτοι. ‘Ενας, ΕΝΑΣ δημόσιος υπάλληλος έχει απολυθεί; Θρασύτατοι τελείως!
Ουστ χυδαίοι λαϊκιστές-προπαγανδιστές! Ντροπή!»
——————————————————
Χαρακτήρισες την είδηση «χυδαίες υπερβολές και προπαγάνδες στην υπηρεσία της πολιτικής μας αντζέντας.»
Την αυτοκτονία και το πρόβλημα του παιδιού το χαρακτήρισες «μεμονωμένο περιστατικό»
Όταν σου επισήμανα την αυτοκτονία και σου είπα να κοιτάξεις στα μάτια το παιδί και να το πεις αυτό, απάντησες «Πέρα από γελοίους και εντυπωσιακούς συναισθηματισμούς δεν μας λες και τίποτα.»
Όταν ανέβηκε το θέμα με τους Γιατρούς του Κόσμου απάντησες «Άστο, την πείραμε χαμπάρι την χυδαία προπαγάνδα. Ήδη έχει βουίξει ο τόπος. Εσείς εδώ βάλτε και λινκ από το ριζοσπάστη για να επιβεβαιωθείτε!»
Μάλιστα σε δευτερολογία σου για τους Γιατρούς του κόσμου έγραψες «Σε λίγο θα βγει κάνας καραγκιόζης και θα πει ότι τρώνε και τις γάτες και θα τον πιστέψεις! Βασικά μην σου πω ότι περιμένεις να βγει απλά για να επιβεβαιωθείς για τα περί χούντας και πείνας. Πρακτικά αυτό κάνετε όλοι σας. Περιμένε κάτι να σας «επιβεβαιώσει» χωρίς καν να το επαληθεύσετε. Τώρα σας «επιβεβαιώνει» ο ριζοσπάστης οπότε τον χρησιμοποιείτε. Άλλη φορά που δεν θα σας βολεύει απλά θα κράζετε την προπαγάνδα του.»
Η απανθρωπιά και η εξαχρείωση σου όντος σε έχει κάνει έναν άψογο πασόκιο δημοκράτη.
εκτορας
14 Οκτωβρίου, 2011 6:14 μμ
Εσύ είσαι σίγουρα χοντρομαλάκας!
zeta dor
14 Οκτωβρίου, 2011 9:07 μμ
@ Καβάλα
Αν σου πει κάποιος για την ήδη άπιστη γυναίκα σου πως στα φοράει με τον γείτονα, θα ψάξεις γι’αποδείξεις; Και αν ναι, δεν θα το έχεις για σχεδόν σίγουρο πριν τις βρεις;
Γιατί είναι μεγάλοι πόρνοι αυτοί που μας κυβερνούν και οτιδήποτε γίνεται απο εδώ και πέρα θα τους το προσάπτουμε είτε με αποδείξεις είτε χωρίς. Λυπάμαι, αλλά δεν έχω χρόνο να κάνω το 100%, 99% και ούτε έχει και καμία χρησιμότητα. Αυτό το κατ’εμέ υπαρκτό γεγονός με τις λιποθυμίες εσύ δες το και σαν εικόνα απ’το μέλλον αν θες.
Βρες εσύ όσες ανταποδείξεις θες, κι εμείς εδώ είμαστε
demonio
14 Οκτωβρίου, 2011 9:17 μμ
Κωστα Καβαλα λες πως ζεις στην Αθηνα. Υποθετω πως εχεις δει ποσοι συνανθρωποι μας ψαχνουν για φαγητο πλεον στα σκουπιδια, απο την Κηφησια μεχρι την Βουλιαγμενη. Υποστηριζεις αυτην την στιγμη, πως τα παιδια τους τρωνε καθημερινα φαγητο μαγειρεμενο σε εστιατορια με 5 αστερια Μισελιν; Πως ειναι γερα, γεματα ζωτικοτητα και ανεμελα χαιρονται τα παιδικα τους χρονια;
Και ανθρωπε απο αυτο το ποστ, το μονο που βρηκες να σχολιασεις ειναι την εγκυροτητα του ριζοσπαστη και την ανορθογραφια του DrAluca;
Μαλλον εισαι τοσο ξενος που θα σε χαρακτηριζα αλιεν και τοσο αμορφωτος και χωρις φαντασια και παρατηρητικοτητα, που αδυνατεις να βγαλλεις οποιοδηποτε συμπερασμα απ’αυτα που βλεπεις(;) να συμβαινουν γυρω σου…
tomoly
16 Οκτωβρίου, 2011 6:11 μμ
Ποιος είναι πιο …μαργιόλης; Το ΚΚΕ, οι δάσκαλοι ή ο Μαργιόλης;;;
“Συνειδητή ΠΑΡΑ_ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ από δασκάλους, “Αυγή”, “Ελεύθερο Τύπο”,“Δεξιό Ριζοσπάστη”- aka antinews, in.gr και δεκάδες μπλογκ“
“Σε σχολεία της Κυψέλης και του Πειραιά δάσκαλοι διαπίστωσαν ότι παιδιά του Δημοτικού τρώνε από τα σκουπίδια…”, Ριζοσπάστης, 14/10/11
&&&&
Από νωρίς το πρωί χτες ο κ. Νίκος βρισκόταν στη πλατεία Πανόρμου. Ως ευσυνείδητος δάσκαλος αναρωτιόταν πως θα αντικρύσει τους γονείς των μαθητών του που αδυνατούν να δώσουν ένα κουλούρι για κολατσιό στα παιδιά τους εν έτη 2011, (: ο …Μαργιόλης σε έμαθε ορθογραφία; Που μπερδεύει το …μ με το κ;;;), εκείνους που ζητιανεύουν για να ζήσουν την οικογένειά τους, εκείνους που έμειναν άνεργοι εξαιτίας της κρίσης και εκείνους που ο μισθός τους εξανεμίστηκε από τότε που ανακοινώθηκαν τα «νέα» μέτρα από την κυβέρνηση ..
Ανάγνωση του υπολοίπου… http://gkdata.wordpress.com/2011/10/16/%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CF%8D-%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%B3%CE%B9%CF%8C%CE%BB%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CF%85%CF%84%CF%8C/
Τα πάντα ρει & Things change:
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΛΑΪΚΙΣΜΟ & ΤΟΝ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΣΜΟ!
ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ, ΜΟΝΟ Ο ΛΑΪΚΙΣΜΟΣ!!
ΛΑΪΚΙΣΤΕΣ ΚΟΥΦΑΛΕΣ, ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΡΕΜΑΛΕΣ!!!