απο το tvxs.gr
Ερωτήματα που περιμένουν απάντηση σε σχέση με την πολύκροτη υπόθεση της Πάρου διατυπώνονται στο διαδίκτυο, κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με τον τρόπο που διεξάγει η αστυνομία το έργο της, τις συνθήκες ομολογίας του φερόμενου ως δράστη, την χρονική σύμπτωση της σύλληψης και ομολογίας του με την επιχείρηση «σκούπα» σε βάρος των μεταναστών, για τις γενικεύσεις και τις ρατσιστικές αντιδράσεις που έχει προκαλέσει το αποτρόπαιο εγκλημα. Ερωτήματα που διατυπώνονται επώνυμα, κυρίως όμως ανώνυμα για το… φόβο των Ιουδαίων.
Στo μεταξύ, ο 21χρονος,που έχει ομολογήσει οδηγείται στις 11:00 στον ανακριτή. Ερώτημα παραμένει το θέμα της υπεράσπισής του καθώς ο ένας μετά τον άλλο, όλοι οι δικηγόροι που διορίστηκαν αυτεπάγγελτα παραιτούνται της υπεράσπισής του. Ο νεαρός Πακιστανός κατήγγειλε επιπλέον ξυλοδαρμό από αστυνομικό και διανομέα φαγητού στα κρατητήρια της αστυνομικής διεύθυνσης Κυκλάδων, ωστόσο, ιατροδικαστής που τον εξέτασε χθες, αποφάνθηκε ότι οι ισχυρισμοί του αποδείχθηκαν ανυπόστατοι.
Έμπειρος δημοσιογράφος που έχει ασχοληθεί με το αστυνομικό ρεπορτάζ, γράφει στον τοίχο του στο facebook:
«Να πω κι εγώ τη γνώμη μου, ως έμπειρος δημοσιογράφος που, στο παρελθόν, έχει φάει στη μάπα όλη αυτή τη «φάρα» των αστυνομικών συντακτών, οι οποίοι δεν κάνουν τίποτα άλλο παρά να αναμεταδίδουν τις «πληροφορίες» που τους δίνει η Αστυνομία και πέραν τούτου ουδέν;
Τρία πράγματα μου κάνουν εντύπωση: Πρώτον ότι υπάρχει μία ανεξήγητη διακριτικότητα, τόσο από την πλευρά της Αστυνομίας όσον και από την πλευρά των μπατσοδημοσιογράφων, σ’ ότι αφορά την ανακοίνωση των πλήρη στοιχείων του φερόμενου ως δράστη της αποτρόπαιας αυτής πράξης. Δεν αναφέρεται, ας πούμε, το όνομα του, πότε μπήκε στην Ελλάδα, για ποιόν δούλευε και πού ενώ γράφεται ότι, στον εντοπισμό του «βοήθησε» ο εργοδότης του που, κατά σύμπτωση, ούτε αυτός έχει ονοματεπώνυμο.
Δεύτερον, με τέτοιο θέμα να παίζει ψηλά στα δελτία και στα ιντερνετικά δίκτυα, δεν είδαμε ακόμη μία φωτογραφία του φερόμενου ως δράστη, για να δούμε πως είναι η μάπα του και το σώμα μετά την ανάκριση, ύστερα από την οποία «ομολόγησε» την πράξη του.
Τρίτον ότι, δεν αναφέρεται λέξη για το αν – κατά τη διάρκεια της ανάκρισης του – υπήρχε μεταφραστής (για να του εξηγήσει το κατηγορητήριο) και βέβαια δικηγόρος, έστω και διορισμένος από την πολιτεία. Ψιλά γράμματα θα μου πείτε αλλά να, πως να το κάνουμε, η περίπτωση ενός Πακιστανού «δράκου», που συμπίπτει με την εκστρατεία κατά των παράνομων μεταναστών, κάτι μου κάνει. Από δημοσιογραφικής και ανθρωπιστικής απόψεως βέβαια. Αν είναι ένοχος και αποδειχθεί να πληρώσει και μάλιστα βαρύτατα την
πράξη του. Αλλά αν δεν είναι;»
Ο χρήστης vox οφις γράφει:
«Ας επιχειρήσουμε να αποσυνδέσουμε την περίπτωση του «πακιστανού δράκου» από την «επιχείρηση σκούπα» κατά των μεταναστών. Ας τη θεωρήσουμε ως μια απλή, άδολη, χρονική σύμπτωση και ας παραδεχθούμε ότι η υπόθεση της Πάρου δεν είναι το φτυάρι για το «σάρωμα της βρωμιάς». Ας δεχθούμε ότι όλα είναι μια κακιά σύμπτωση και ότι δεν είναι «βούτυρο στο ψωμί» εκείνων που τα λεγαν από καιρό για τους «απολίτιστους βιαστές και φονιάδες»…
Με την πλειοψηφία των ΜΜΕ να έχουν ήδη βγάλει την ετυμηγορία τους για τον «πακιστανό δράκο» που δεν έχει όνομα, αλλά μόνο ηλικία και χώρα προέλευσης και με μια ομολογία σε άψογα ελληνικά την διατύπωση της οποίας θα ζήλευε και ο Μπαμπινιώτης (χωρίς τη βοήθεια μεταφραστή, χωρίς καν τη συνδρομή συνηγόρου), τα πράγματα πήραν το δρόμο τους… Ήδη ανακαλείται στη μνήμη πολλών το «τέλος» και η δικαιοσύνη που «απονεμήθηκε» στον Δουρή με το δίκαιο της φυλακής.
Υπάρχουν όμως και εκείνες οι παλιότερες, τραγικές συναντήσεις της πολιτικής σκοπιμότητας με τα αστυνομικά μυστήρια (Δράκος του Σέιχ-Σου και ομολογία Παγκρατίδη, δολοφονία Πολκ και ομολογία Στακτόπουλου) που ακούς ομολογία και σε πιάνει κρύος ιδρώτας…
Και τότε η αστυνομία έκανε τη δουλειά της: πήρε την «ομολογία» από τον Αριστείδη Παγκρατίδη (εκείνος τουλάχιστον πρόλαβε να φωνάξει στο εκτελεστικό απόσπασμα: «Μανούλα μου είμαι αθώος») Ήταν Οκτώβρης του 63 όταν συνελήφθη, η υπόθεση Λαμπράκη έπρεπε να ξεχαστεί, ένας γόνος εύπορης οικογένειας να προστατευθεί, η Θεσσαλονίκη να ηρεμήσει… Εκτελέστηκε μέσα στη Χούντα…
Και παλιότερα, μέσα στον Εμφύλιο, ο Μουσχουντής έκανε τη δουλειά του. Πήρε την «ομολογία» από τον δημοσιογράφο της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, Γρηγόρη Στακτόπουλο, ο οποίος μέχρι να πεθάνει φώναζε ότι είναι αθώος και ότι η ιστορία του ήταν μια σύγχρονη υπόθεση Ντρέιφους… Έστησαν» κατά δόσεις ένα απίστευτα κακότεχνο σενάριο προς εξευμενισμόν μιας αγανακτισμένης αμερικανικής κοινής γνώμης, στην οποία έπρεπε, το ταχύτερον και όπως – όπως, να προσφερθούν «στο πιάτο» κάποιοι ένοχοι…
Το έγκλημα και οι εγκληματικές γενικεύσεις
Διαβάζουμε και το επώνυμο σχόλιο του Ριχάρδου Σωμερίτη στη σελίδα του στο Facebook:
«Ένας αλλοδαπός βίασε και σακάτεψε μια νέα στην Πάρο. Τον αναζήτησαν και τον συνέλαβαν. Την δύστυχη νέα δεν την βίασαν και δεν την σακάτεψαν όλοι οι μετανάστες. Δεν είναι λίγες οι νέες, συχνά ξένες, τουρίστριες που βιάζονται στη χώρα μας, πολύ συχνά από Έλληνες, σε διάφορες τουριστικές περιοχές. Χωρίς ρατσιστικές και ξενόφοβες αντιδράσεις τροφοδοτούμενες και από τους νεοναζί. Αντιδράσεις που τελικά δεν έχουν καμιά σχέση με το γεγονός αλλά με τα μυαλά μας.
Στο http://sarantakos.wordpress.com/2012/08/06/paros/ διαβάζουμε:
«…Ένας πακιστανός 21 χρονών, μετανάστης χωρίς χαρτιά, συνελήφθη από την αστυνομία για την εγκληματική επίθεση και την κακοποίηση της δεκαπεντάχρονης κοπέλας στη Χρυσή Ακτή της Πάρου. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ομολόγησε και μάλιστα περιέγραψε και τις περιστάσεις της επίθεσης, ενώ επίσης φαίνεται ότι και τα δείγματα DNA του νεαρού ταυτοποιήθηκαν με το βιολογικό υλικό που βρέθηκε στην κοπέλα. Η διατύπωσή μου είναι προσεκτική, επειδή το τεκμήριο της αθωότητας εξακολουθεί να ισχύει παρά την ομολογία και την ταυτοποίηση του DNA, όσο κι αν για την οικονομία της συζήτησης συμφωνώ ότι σε χαλαρό στιλ μπορεί κανείς να αναφέρεται σε “δράστη” της υπόθεσης, παραλείποντας αυτό το άβολο “ο φερόμενος ως δράστης”.
Τα περισσότερα κανάλια (και γενικώς τα ΜΜΕ), βέβαια, δεν φοράνε γάντια κι έτσι αποφάνθηκαν ότι συνελήφθη ο “δράκος” της Πάρου. Τέλος πάντων, δεν είναι αυτό το θέμα μου ούτε περιμένω άμεμπτη τήρηση της δεοντολογίας από τα σημερινά ιδιωτικά κανάλια. Πάντως να θυμόμαστε, έστω και σαν υποσημείωση, ότι ο πρώτος που αποκλήθηκε “δράκος”, ο Αριστείδης Παγκρατίδης, εκτελέστηκε το 1968 (όχι τυχαία επί χούντας) φωνάζοντας πως είναι αθώος (αρχικά είχε ομολογήσει).
Βέβαια, αυτό που προέχει για την υπόθεση της Πάρου είναι να κερδίσει τη μάχη η κοπέλα και να γίνει καλά, και όπως φαίνεται υπάρχουν αισιόδοξες ενδείξεις. Αλλά γι’ αυτό φροντίζουν οι γιατροί στο Αττικόν, εμείς οι υπόλοιποι τίποτα δεν μπορούμε να κάνουμε εκτός ίσως από το να προσευχόμαστε, όσοι έχουμε έφεση σ’ αυτό. Οπότε, ανθρώπινο είναι, σχολιάζουμε την εγκληματική επίθεση και καταριόμαστε το “κτήνος”. Και ανθρώπινο είναι κι αυτό, υποθέτοντας βέβαια ότι η οργή μας ήταν ίδια και τις προηγούμενες μέρες, οργή απέναντι στον όχι ακόμα εντοπισμένο δράστη. Βέβαια, το κακό είναι ότι κάποιοι κάνουν και άστοχες γενικεύσεις, ενώ ακόμα χειρότερο είναι πως κάποιοι λιγότεροι κοιτάζουν, τώρα που φαίνεται πως εντοπίστηκε ο δράστης, πώς θα αντλήσουν πολιτικά οφέλη από το έγκλημα.
Λέγοντας γενικεύσεις εννοώ απόψεις που διάβασα στα κοινωνικά δίκτυα, ότι αφού ο δράστης (ή ο βιαστής, παρόλο που η επίσημη διατύπωση δεν μιλάει για βιασμό) είναι Πακιστανός (το τεκμήριο της αθωότητας πάει περίπατο στα κοινωνικά δίκτυα), αφού λοιπόν ο δράστης του βιασμού είναι Πακιστανός, όλοι οι Πακιστανοί είναι βιαστές ή έστω υποψήφιοι βιαστές.
Η γενίκευση, όπως βλέπετε, πιάνει μόνο την ιδιότητα της εθνικότητας. Κανείς δεν είπε ότι επειδή ο (φερόμενος ως) δράστης είναι 21χρονος, όλοι οι 21χρονοι είναι βιαστές· θα ήταν κωμικό.
Αφού όμως θα ήταν κωμικό να πούμε ότι οι 21χρονοι έχουν έφεση προς τα εγκλήματα, γιατί δεν είναι κωμικό να λέμε ότι οι Πακιστανοί έχουν έφεση προς τα εγκλήματα ή προς τους βιασμούς; Η απάντηση που προβάλλεται στα κοινωνικά δίκτυα από φίλους φίλων, είναι ότι η έφεση που λέγαμε “είναι απόρροια μιας κοινωνίας όπου η αξία της γυναίκας τοποθετείται αρκετά παρακάτω από την αξία ενός μουλαριού”. Να το δούμε λίγο αυτό. Θα λέγαμε τάχα ότι ο Κυριάκος Παπαχρόνης, καταδικασμένος για σειρά από βιασμούς και ανθρωποκτονίες γυναικών (κι αυτός χαρακτηρίστηκε “δράκος” από τα μέσα ενημέρωσης), είναι “απόρροια μιας κοινωνίας όπου η αξία της γυναίκας τοποθετείται αρκετά παρακάτω από την αξία ενός τετρακίνητου;” (ε, όχι και μουλάρι – για ποιους μας περάσατε;)…»
ΥΓ: Όταν διαπράχθηκε το έγκλημα, ήταν 23 Ιουλίου και απόγευμα. Ήταν ήδη σε εξέλιξη το Ραμαζάνι. Στη περίπτωση που ο φερόμενος ως δράστης είναι πιστός μουσουλμάνος, είναι σχεδόν απίθανο να διέπραξε έγκλημα τέτοιου είδους και μάλιστα αν έγινε απόγευμα στη διάρκεια του ιφτάρ (την ώρα που τελειώνει η νηστεία και γίνεται η προσευχή για το φαγητό).
===================================================================================
Μανικάκος
ντίνος αναγνωστόπουλος
7 Αυγούστου, 2012 4:15 μμ
δεν έχουμε καμιά εμπιστοσύνη στις αστυνομικές αρχές για τα στοιχεία που μας δίνουν, ούτε για τις μεθόδους τους, ούτε πιστεύουμε στην αμεροληψία των αρχών. σήμερα όλες οι κυβερνητικές ενέργειες δείχνουν να απέχουν διαμετρικά από τις έννοιες δικαίου, συνταγματικής νομιμότητας, ελευθερίας, δημοκρατίας.
προφυλαχθείτε από την ενημέρωση των μαζικών μέσων.
αντισταθείτε συλλογικά.
μακ αρόνις
7 Αυγούστου, 2012 6:31 μμ
Άσε μας ρε Μανιτάκο.
Να υποθέσω πως είχες τις ίδιες αμφιβολίες για τα πραγματικά γεγονότα, για τις συνθήκες κράτησης και ανάκρισης και για την ενοχή του κατηγορούμενου και σε ανάλογες περιπτώσεις όταν ο δράστης ήταν Έλληνας ή να υποθέσω (κακοπροέραιτα και αν κάνω λάθος να με διορθώσεις) πως ούτε που ασχολήθηκες. Πχ στην περίπτωση του παιδεραστή Λιγομένου γιατί δεν μας έγραψες τίποτα από τα τόσα ωραία που γράφεις; Αν τα παιδάκια που βίαζε ήταν μετανάστες σίγουρα κάτι θα είχαμε διαβάσει.
Δεν καταλαβαίνεις ότι είναι πλέον γελοίο να σχολιάζεις και να κατατάσεις τα πάντα πάνω σε μία πλατφόρμα ρατσισμού-αντιρατσισμού; Κάποια πράγματα, όπως τέτοια τραγικά περιστατικά είναι τελείως λάθος να τα βλέπεις κάτω από αυτό το πρίσμα γιατί ουσιαστικά και πρακτικά χρησιμοποιείς την ίδια λογική με του χρυσαυγίτη που ψάχνει γελοίες αφορμές και γενικεύσεις για την ρατσιστική προπαγάνδα του. Έτσι και εσύ, πατάς σε οτιδήποτε σε βολεύει απλά για να υπερασπιστείς τον ‘αντιρατσισμό’ σου έναντι του δήθεν ρατσισμού μόνο και μόνο επειδή ο κατηγορούμενος είναι μετανάστης.
Επίσης
1. Ποιος είναι ο έμπειρος δημοσιογράφος; Από την στιγμή που γράφει δημόσιο σε social media δεν υπάρχει λόγος να μην αναφέρεις το όνομά του. Πες το μας ο καθένας να καταλάβει πόσο έμπειρη και αντικειμενική δημοσιογραφία ασκεί. Αναρωτιέται μάλιστα γιατί δεν έχουμε δει φωτογραφία του φερόμενου ως δράστη (πολύ θα ήθελε), ενώ αφήνει υπονοούμενα για το πριν και μετά αμφισβητώντας το πόρισμα του ιατροδικαστή. Ας μας πεις λοιπόν το όνομά του γιατί ο καθένας που κρίνει μπορεί και να κριθεί.
2. Ποιος είναι ο vox οφις και τι μας νοιάζει τι γράφει; (καλές οι μαλακίες του αλλά όχι να τις παίρνεις στα σοβαρά).
Και ένα σχόλιο. Δημιουργείς εντυπώσεις ότι και καλά αν ήταν πιστός μουσουλμάνος από την στιγμή που έχει αρχίσει το ραμαζάνι είναι σχεδόν αδύνατο να έχει διαπράξει το έγκλημα. Κάτι τέτοιο θα ήταν καλό ως σχόλιο αν 1. γνώριζες όντως αν είναι ή δεν είναι πιστός μουσουλμάνος 2. γνώριζες πως στατιστικά τα εγκλήματα που διαπράτονται σε μουσουλμάνικές χώρες στην περίοδο του ραμαζανιού ελαχιστοποιούνται, κάτι που θα σε δικαιολογούσε τον ισχυρισμό σου. Απ’όσο γνωρίζω μια χαρά εγκλήματα γίνονται και εντός ραμαζανιού. Άσε που είναι εξίσου γελοίο με το να ισχυρίστείς ότι ένας πιστός χριστιανός αποκλείεται να εγκληματίσει την περίοδο της νηστείας του πάσχα. Πιστεύω να το αντιλαμβάνεσαι.
zxc
7 Αυγούστου, 2012 6:50 μμ
Τη Μεγάλη Παρασκευή, εκεί να δεις εγκλήματα που γίνονται. Όταν ήμουν μικρός και απόνηρος, στο χωριό μου σφάχτηκαν δύο υπέργηροι αδέρφια την Μ. Παρασκευή για τα σύνορα των χωραφιών τους. Τότε είχα την ίδια απορία του υστερόγραφου, αλλά έκτοτε μεγάλωσα. Υ/Γ. Οι γνωστοί σκατόψυχοι υβριστές να απέχουν. Τους έχω χεσμένους, αν τους καίει (που τους καίει) να ξέρουν.
koula
7 Αυγούστου, 2012 7:13 μμ
@μαστακουνας
οι πρωτες λεξεις στο ποστ ειναι:
«απο το tvxs.gr»
Πιστευω να αντιλαμβανεσαι…
μακ αρόνις
7 Αυγούστου, 2012 7:43 μμ
Ζητώ συγγνώμη δεν το είχα προσέξει. Πραγματικά.
μανικακος
7 Αυγούστου, 2012 9:02 μμ
ασε μας ρε μακαροναδα που θα μας πεις τι και ποτε θα σχολιασουμε.Φυσικα και θα σχολιαζω τα παντα γυρω απο τον ρατσισμο, οταν ενα περιστατικο βιαιοπραγιας εχει βγαλει τοσες φαρμακερες γλωσσες στην ελληνικη κοινωνια που θα μας φαρμακωσουν όλους.
υγ: και ποιος ειναι στην τελικη αυτός ο μακ αρόνις και τι μας νοιάζει τι γράφει; (καλές οι μαλακίες του αλλά όχι να τις παίρνεις στα σοβαρά).
μακ αρόνις
7 Αυγούστου, 2012 10:27 μμ
Τι το παίρνεις προσωπικά; Αφού ότι έγραψα το έγραψα για τον αρθογράφο του κειμένου που τελικά δεν είσαι εσύ. Ζήτησα και συγγνώμη. Τι θες;
DrAluca
8 Αυγούστου, 2012 10:21 μμ
Να κανεις δυο κωλοτουμπες και να στηριξεις στην μυτη σου ενα πιατο μακαρονια pesto με βασιλικο ενω εχεις πιει 4 ουισκυ.
Χαμογελατε…
kaloslykos
7 Αυγούστου, 2012 7:55 μμ
Ομολόγώ δάκρυσα: «Ερώτημα παραμένει το θέμα της υπεράσπισής του καθώς ο ένας μετά τον άλλο, όλοι οι δικηγόροι που διορίστηκαν αυτεπάγγελτα παραιτούνται της υπεράσπισής του»….Τι καλοί άνθρωποι αυτοί οι δικηγόροι.
Ας φωνάξει κάποιος τον Κούγια ρε παιδιά να κάνει μια σημειολογική ανάλυση για το ραμαζάνι να δούμε τι θα γίνουμε κι εμείς οι φτωχοί λύκοι….Τους τρώω τους Πακιστανούς στο ραμαζάνι ή να βολευτώ πάλι με κανένα περαστικό ‘Έμπειρο δημοσιογράφοο που έχει ασχοληθεί με το αστυνομικό ρεπορτάζ»?
Βλαδίμηρος
7 Αυγούστου, 2012 8:32 μμ
Ο Vox όφις μοιάζει με εκείνον που εξαπάτησε την Εύα. Μέσα σε 4 αράδες καταφέρνει να πει 4 ανακρίβειες :
«Και τότε η αστυνομία έκανε τη δουλειά της: πήρε την «ομολογία» από τον Αριστείδη Παγκρατίδη (εκείνος τουλάχιστον πρόλαβε να φωνάξει στο εκτελεστικό απόσπασμα: «Μανούλα μου είμαι αθώος») Ήταν Οκτώβρης του 63 όταν συνελήφθη, η υπόθεση Λαμπράκη έπρεπε να ξεχαστεί, ένας γόνος εύπορης οικογένειας να προστατευθεί, η Θεσσαλονίκη να ηρεμήσει… Εκτελέστηκε μέσα στη Χούντα…».
Ο Παγκρατίδης δε φώναξε μόνο μπροστά στο απόσπασμα ότι ήταν αθώος. Πριν από το απόσπασμα το είχε δηλώσει στον παπά που τον εξομολόγησε, πριν από τον παπά το είχε φωνάξει μέσα στο δικαστήριο, όταν αναγγέλθηκε η θανατική καταδίκη. Αλλά και πιο πριν «Αργότερα όμως αναίρεσε την ομολογία του, υποστηρίζοντας ότι του αποσπάστηκε με βασανιστήρια, που εναλλάσσονταν με υποσχέσεις για ευνοϊκή μεταχείριση».
Όταν συνελήφθη δεν ήταν Οκτώβριος, αλλά Δεκέμβριος.
Η υπόθεση Λαμπράκη δεν ξέρω πόσο είχε ξεχαστεί, πάντως είχε φέρει αποτελέσματα : ο Καραμανλής είχε χάσει, το Νοέμβριο, τις εκλογές και είχε φύγει ως «Τριανταφυλλίδης» στο εξωτερικό. Η καινούργια κυβέρνηση του Παπανδρέου μάλλον δεν είχε λόγο να θέλει να ξεχαστεί η υπόθεση που της έδωσε την πλειοψηφία στις εκλογές.
Το ότι «ένας γόνος εύπορης οικογένειας να προστατευθεί» ήταν από τα σενάρια που κυκλοφόρησαν εκείνη την εποχή (ένα άλλο σενάριο μιλούσε για μεγαλοεπιχειρηματία, που έδρασε με τη βοήθεια του σοφέρ του), αλλά, δεν αποδείχτηκε ποτέ. Ο όφις μπορεί να πιστεύει ότι θέλει, αλλά δεν μπορεί να το προβάλλει σα γεγονός.
pasokoi kai neodhmokrates gamhmenoi
7 Αυγούστου, 2012 8:45 μμ
δε ξερω τι λετε εσεις αλλα εγω θελω να δω το πακιστανο να τον κανουνε οι ισοβιτες μανιτσα τους….
υγ πραγματι το θεμα εκμεταλευετε απο ολυς και κυριως απο τη κυβερνηση….
κριμα το κοριστακι…πολυ κριμα
pagal
7 Αυγούστου, 2012 10:00 μμ
» Όταν διαπράχθηκε το έγκλημα, ήταν 23 Ιουλίου και απόγευμα. Ήταν ήδη σε εξέλιξη το Ραμαζάνι. Στη περίπτωση που ο φερόμενος ως δράστης είναι πιστός μουσουλμάνος, είναι σχεδόν απίθανο να διέπραξε έγκλημα τέτοιου είδους και μάλιστα αν έγινε απόγευμα στη διάρκεια του ιφτάρ (την ώρα που τελειώνει η νηστεία και γίνεται η προσευχή για το φαγητό).»
Εμ πέστε το ντε !
Και κατηγορούμε άδικα τόσες μέρες το παιδί !
zxc
7 Αυγούστου, 2012 11:03 μμ
Προτού μερικοί αναρχοκομμούνες αρχίσουν τις αρλούμπες, καλλίτερα να το σκεφτούν και να αφήσουν την αστυνομία να κάνει τη δουλειά της ανεπηρέαστα. Κινδυνεύουν να προβούν εξίσου σε ρατσιστικές συμπεριφορές και θα έχουμε φαινόμενα όπως στην υπόθεση Rochdale. Από τον φόβο μη κατηγορηθούν για ρατσιστές, αλώνιζε η συμμορία ανενόχλητη. Υ/Γ. Οι γνωστοί σκατόψυχοι υβριστές να απέχουν. Συνεχίζω να τους έχω χεσμένους.
μανικακος
8 Αυγούστου, 2012 1:24 πμ
αχ ναι μωρε…. ας την αφησουμε να κανει τη δουλεια της…
ΕΔΕΕΕΕΕ….. τιποτα….
παραλογοοοοο……
Βλαδίμηρος
8 Αυγούστου, 2012 10:37 πμ
@μανικακος
Όχι μόνο να την αφήσουμε να κάνει τη δουλειά της, αλλά και να τη βοηθήσουμε να την κάνει. Κι αν δε θέλει να την κάνει (υπάρχουν και τέτοιες περιπτώσεις), να την πιέσουμε, να την εξαναγκάσουμε να την κάνει. Αν ήξερες το δράστη, θα τον κατέδιδες, ή θα έκρυβες το όνομά του και θα γινόσουν συνένοχος;
μανικακος
9 Αυγούστου, 2012 12:03 πμ
εγω θα την βοηθησω οταν ξεκινησουν κατι ΕΔΕ που χρωσταει τα τελευταια χρονια….
xtremyst
8 Αυγούστου, 2012 11:49 πμ
αναρχοκομμούνες
αρλούμπες
σκατόψυχοι υβριστές
τους έχω χεσμένους
——————————————–
αν μπαίνεις με τετοια γκαζια σε μια ανάρτηση και προσβάλεις τους άλλους μάντεψε τι θα ακολουθήσει…
zxc
8 Αυγούστου, 2012 8:51 μμ
Δεν έχουν ανάγκη αυτοί. Στο σκατό γεννήθηκαν, στο ίδιο το σκατό τους θα πνιγούν. Πρέπει να τους το λέω συνέχεια ότι τους έχω χεσμένους για να το εμπεδώσουν και να φανεί η ανωτερότητα μου από μίλια μακριά. Έτσι, σκατόψυχοι? Σας έχω χεσμένους, μη ξεχνιόσαστε.
koula
8 Αυγούστου, 2012 9:00 μμ
να κοψεις το κρυο γαλα…
βαζε το σε ενα μπρικι και ζεστανε το… θα σε παει καλυτερα…
xtremyst
8 Αυγούστου, 2012 9:08 μμ
προς το παρόν το μόνο που φαίνεται απο μίλια μακρυά είναι τα κόμπλεξ σου και η μαλακία που σε δέρνει. Τραβα αλλου να ξεκαβλώσεις, δεν εχουμε όλοι την όρεξή σου ούτε είμαστε εδω για να σου λύνουμε τα ψυχολογικά
parameter λ
8 Αυγούστου, 2012 9:51 πμ
Οι Πακιστανοί δράκοι και ο ξενιος ζευς. κωλοέλληνες, τα μαλακισμένα μπάσταρδα της υφηλίου. τους γαμάνε μια ζωή και τους καταξευτιλίζουν οι τραπεζίτες και οι εγχώριοι πολιτικοί σε όλο τον κόσμο, τους ψηφίζουν, αλλά θα καθαρίσουν την κοινωνία από τους ξένους.
Βλαδίμηρος
8 Αυγούστου, 2012 10:29 πμ
Στο έγκλημα δεν υπάρχει «έλληνας» και «ξένος», υπάρχει μόνο ο εγκληματίας. Πρέπει η Ελλάδα να καθαριστεί από το έγκλημα, είτε ξένο είναι είτε ντόπιο. Τα υπόλοιπα είναι φτηνός πολιτικαντισμός, είτε από τα δεξιά είτε από τα αριστερά.
Giannis Petridis
8 Αυγούστου, 2012 1:19 μμ
Η πλεόν θεμιτή διευθέτηση του μεταναστευτικού προβλήματος στην Ελλάδα είναι η πρόταση Θ.Τζήμερου. Όλες οι πλευρες ευχαριστημένες. Δυστυχώς όμως στη χώρα που διαφεντεύουν οι βολεμένοι αριστεροί των αθηναικών προαστίων τίποτα δεν προοδεύει!
xtremyst
8 Αυγούστου, 2012 5:19 μμ
θεμιτή για ποιόν; για τον μεταναστη εργατη που θα δουλεύει για 5 ευρω μεροκαματο ή για το αφεντικό που θα βρει φτηνό εργατικό δυναμικό για ξεζούμισμα;
να σε δω εσένα και τον τζήμερο να ζείτε και να δουλεύετε στο λονδίνο με ελληνικό μισθό που δεν φτανει ούτε για το νοίκι… να σε δω μετα ποσο ευχαριστημένος θα είσαι…
oldboy9
8 Αυγούστου, 2012 1:22 μμ
Δεν θα σταθώ στα εύλογα ερωτήματα που προκύπτουν από το θρεντ, ούτε και στους δράκους και τις τίγρεις, εμένα με κάνει…λιοντάρι το καθεαυτού τραγικό γεγονός της Πάρου. Γεγονός που αποδεικνύει τον ψευτοανθρωπισμό των «επαγγελματιών-ελλήνων-πατριωτών» που δεν είναι τίποτα άλλο, παρά, κεκαλυμμένος ρατσιασμός. Μια ματιά στα twittια-facebookια-blogια αρκεί να πείσει τον κάθε καλοπροαίρετο…
Δεν διστάζουν να κάνουν παιχνίδι εις βάρος της 15χρονης, αυτά τα βρωμερά σκουλήκια που σκούζουνε σαν άλλες μωρές παρθένες, ενώ στην ουσία είναι γαμημένοι υποκριτές & φαρισαίοι, άι σιχτίρ μισάνθρωποι…
μακ αρόνις
8 Αυγούστου, 2012 1:43 μμ
Πάντως πέρα από τους ρατσιστικούς αυτοματισμούς υπάρχουν και οι αντιρατσιστικοί αυτοματισμοί, εξίσου γελοίοι και εκτός τόπου και χρόνου. Όπως είπε και ένας πιο πάνω, σε ένα έγκλημα δεν υπάρχει ‘έλληνας’ και ‘ξένος’ και όταν αρχίζουμε το παιχνίδι της αμφισβήτησης γεγονότων και δεδομένων μόνο και μόνο επειδή ο κατηγορούμενος είναι μετανάστης, τότε αρχίζουμε να είμαστε ιδιαιτέρως γραφικοί, βούτυρο στο ψωμί του κάθε χρυσαυγίτη.
Επίσης χυδαίο πολιτικό παιχνίδι εις βάρος τραγικού θύματος, έχει γίνει και από άλλα βρωμερά σκουλήκια που συνήθως καταγγέλουν την απανθρωπιά όλων των άλλων θεωρώντας πως μόνο αυτοί είναι οι πραγματικά ευαίσθητοι, οι αυθεντικά ανθρωπιστές. Παρόλα αυτά δεν σεβάστηκαν ούτε τις επιθυμίες της οικογένειας του θύματος, ούτε την ίδια την κηδεία. Μιλάω προφανώς για την υπόθεση της δολοφονίας του Άλεξ που κάποιοι εκμεταλεύτηκαν χυδαία για να προωθήσουν την δική τους πολιτική αντζέντα. Σκύλευσαν το πτώμα του παιδιού όταν στην κηδεία του φώναζαν ‘μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι’ και συνεχίζουν να το σκυλεύουν κάθε φορά που καίνε την Αθήνα στο όνομά του.
Υποκριτές, φαρισαίοι και μισάνθρωποι δεν είναι μόνο οι άλλοι…
oldboy9
8 Αυγούστου, 2012 1:51 μμ
φώναζαν «μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι» τι έπρεπε να φωνάξουν δλδ?
Οι Υποκριτές και Φαρισαίοι έχουν όνομα, προσπάθησε και θα τους ανακαλύψεις, εκτός κι αν εθελοτυφλείς…
μακ αρόνις
8 Αυγούστου, 2012 2:11 μμ
Στην κηδεία;;; Είσαι σοβαρός;;; Μέχρι και επεισόδια έγιναν από αυτούς που και ακάλεστοι πήγαν στην κηδεία και δεν σεβάστηκαν την επιθυμία της μάνας του παιδιού!
Υποκριτές και φαρισαίοι είναι αυτοί που δηλώνουν μοναδικά και αυθεντικά ανθρωπιστές αλλά από την άλλη δεν χάνουν την ευκαιρία να μας δείξουν πως η αξία της ζωής του κάθε ανθρώπου είναι ανάλογη με την πολιτική τοποθέτησή του, το επάγγελμά του ή τον τρόπο (και από ποιον) δολοφονήθηκε.
Υποκριτές και φαρισαίοι είναι αυτοί που αποφασίζουν πως μερικά γιαούρτια είναι φασιστικά ενώ κάποια άλλα όχι (ανάλογα σε ποιανού κεφάλι πέφτουν), αυτοί που καταδικάζουν την κρατική-εξουσιαστική βία αλλά δηλώνουν υποστηρικτές αντικοινωνικών ομάδων επιδοκιμάζοντας την λογική της ‘αντιβίας’ (και τις παράπλευρες απώλειες της).
Υποκριτές και φαρισαίοι είναι αυτοί που καταδικάζουν και πολεμάνε τον φασισμό των άλλων για να σκεπάσουν τον δικό τους φασισμό.
oldboy9
8 Αυγούστου, 2012 2:22 μμ
…απλά διαμετρικά αντίθετες γνώμες έχουμε, συμβαίνουν αυτά
μακ αρόνις
8 Αυγούστου, 2012 2:38 μμ
Αν συμφωνούσαμε σε όλα θα ήταν μία πολύ βαρετή συζήτηση.
Βλαδίμηρος
8 Αυγούστου, 2012 2:39 μμ
Το «μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι» θα είχε κάποιο νόημα μόνο όταν αφορά τη στάση της αστυνομίας απέναντι στο λαϊκό κίνημα. Στο στόμα των αναρχικών δεν έχει κανένα κοινωνικό περιεχόμενο, είναι μόνο ένα σύνθημα μίσους ενάντια στην εξουσία, γενικά και αόριστα, είτε αφορά κατάπνιξη του λαϊκού κινήματος, είτε δίωξη των πρεζέμπορων και των βιαστών. Οι αναρχικοί το χρησιμοποιούν στη βεντέτα τους με τα αστυνομικά όργανα, πράγμα που δεν αφορά καθόλου το λαό, όπως και η βεντέτα τους με τους χρυσαυγίτες.
Και στο φόνο του Γρηγορόπουλου, πάλι βεντέτα είχαμε, καμιά σχέση με λαϊκό κίνημα.
Οι αναρχικοί χρησιμοποιούν το σύνθημα αυτό για να προκαλέσουν την αστυνομία να επιτεθεί στις λαϊκές συγκεντρώσεις, όπως ακριβώς χρησιμοποιεί και τις πέτρες και τις μολότοφ. Κι αν μου πει κανείς ότι οι κουκουλοφόροι είναι προβοκάτορες, το μόνο που έχω να πω είναι ότι αν το κίνημα δε λογαριαστεί πρώτα με τους προβοκάτορες, ποτέ δε θα έχει επιτυχία ο αγώνας του με την αστυνομία.
μανικακος
9 Αυγούστου, 2012 12:08 πμ
ναι μας τα χεις ξαναπει…. ενω η ΟΑΚΚΕ παιρνει καμμια πιπα στην αστυνομια μην και αγριεψει και περασουν τα μπατσουλακια στην χρυση αυγη….. μπεεεε
oldboy9
8 Αυγούστου, 2012 1:28 μμ
Τι έγινε πάλι διαφοροποιήθηκε το tvxs, αχ βρε Στέλιο μα να μην καταλάβεις το «ποιόν» του ΓΑΠ εσύ ένας μάχιμος & οξυδερκής δημοσιογράφος!…Trollια απ’ άλλες εποχές!
μανικακος
8 Αυγούστου, 2012 1:30 μμ
😀 😀 😀
Giannis Petridis
8 Αυγούστου, 2012 2:13 μμ
Ο Πακιστανικός-φονταμενταλιστικός πολιτισμός μένει εκτός κουβέντας; Ποιό το ηθικό-πολιτιστικό υπόβαθρο των μουσουλμάνων μεταναστών; Εγώ καταδικάζω απερίφραστα τον μισογύνικο-μισανθρωπικό πολιτισμό τους. Εσείς;
Dvořák
8 Αυγούστου, 2012 2:41 μμ
Καταδικάζω απερίφραστα τον δυτικό ψευτοπολιτισμό της υποκρισίας και του ιμπεριαλισμού.
Giannis Petridis
8 Αυγούστου, 2012 2:48 μμ
Καλά κάνεις. Αλλά αντι για συμψηφισμό μήπως να απαντούσες ευθέως…
Dvořák
8 Αυγούστου, 2012 2:58 μμ
Η υποβάθμιση, ο στιγματισμός και η εκμετάλλευση ανθρώπων λόγω διαφορετικού φύλλου, φυλής, θρησκείας, μόρφωσης είναι καταδικαστέα από μένα. Είναι αρκετά «ευθεία»η απάντηση αυτή κατά την γνώμη σου;
Giannis Petridis
8 Αυγούστου, 2012 2:58 μμ
Καταδικάζεις το Ισλάμ ρε;;
Dvořák
8 Αυγούστου, 2012 3:02 μμ
Το ρε κόψτο αν θες, δεν το σηκώνω…
pagal
8 Αυγούστου, 2012 4:05 μμ
Για το ηθικό-πολιτιστικό υπόβαθρο που έλεγες Giannis Petridis:
http://theinsider.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=20688%3A2012-08-08-09-08-31&catid=3%3Asociety&Itemid=41
*Το ραμαζάνι μάλλον δεν τους επηρεάζει όλους, τελικά
Kostas Karam
10 Αυγούστου, 2012 11:27 μμ
εγω θα ελεγα να εκμεταλευτουμε τα σκληρα εγκληματα κου κανει ο επισημος ισλαμικος κοσμος εναντια στις γυναικες τις μουσουλμανες και να τα προβαλουμε σε μεγαλες διαφημιστικες πινακιδες και στην τηλεοραση πχ τους λιθοβολισμους τα μαστιγωματα τα ξυλοκοπηματα και οι εκτελεσεις με μπαμπου των μοιχων γυναικων στις ισλαμικες χωρες ,διοτι η ΣΥΓΝΧΟΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΧΕΙ ΓΑΜΙΣΕΙ ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΔΥΤΙΚΟ ΑΝΤΡΑ.Πρεπει συνεχεια να προβαλονται τα επισημα ισλαμικα εγκληματα απο τις θρησκευτικες αστυνομιες,μπας και δουνε τα δυτικα κοριτσια τι γινεται σε αλλα μερη και τι γινοταν και εδω πριν 100 χρονια για να καταλαβουνε τα λαθη που γινονται εναντια στο δυτικο παντρεμενο αντρα.Η υποθεση με τον υποψηφιο δολοφονο ειναι πολυ υποπτη.Ποτε τα ελληνικα δικαστηρια δειξαν καλοσυνη σε καποιον για να δειξουν τωρα στο φερομενο παιδεραστη,γιατι καλυψανε το προσωπο του ενω 4 συλληφθεντες στις 12 φεβρουαριου ,τις οροθετικες και αλλους παιδεραστες τους δειξανε αμεσωσ.Ειναι μια υποπτη υποθεση
μανικακος
11 Αυγούστου, 2012 1:24 πμ
εσυ πρεπει να τρως πολυ ξυλο απο την γυναικα σου…
koula
11 Αυγούστου, 2012 11:29 πμ
😆 😆 😆 δεν υπαρχει ο τυπος λεμε…
Giannis Petridis
8 Αυγούστου, 2012 2:51 μμ
Το Ισλάμ είναι στρέβλωση, είναι μισανθρωπικό, διχαστικό, απάνθρωπο. Οι γαλουχημένοι με τις «αξίες» του είναι κατεστραμμένοι άνθρωποι και όχι λόγω εθνικότητας ή χρωματος αλλά λόγω ιδεολογίας=Ισλαμ. Ρατσισμός απο την ανάποδη μικροί μου ντεμέκ αριστεροί.
Dvořák
8 Αυγούστου, 2012 3:01 μμ
Το «κακό» είναι ο δογματισμός, κάτι που μπορείς να το εντοπίσεις σε όλες, ίσως, τις θρησκείες αλλά και σε άτομα που είναι άθρησκα/άθεα.
Giannis Petridis
8 Αυγούστου, 2012 3:05 μμ
Χωρίς ρε, με συγχωρείς, το Ισλάμ είναι εξ ορισμού δογματικό.
Dvořák
8 Αυγούστου, 2012 3:11 μμ
Όλες οι θρησκείες – οι μεγάλες μονοθειστικές, τουλάχιστον – έχουν ένα κομμάτι που είναι δόγμα. Αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι οι πιστοι – ή που δηλώνουν πιστοι- ότι είναι όλοι δογματικοί. Αλήθεια, άν εγώ, εσύ, ο δίπλα καταδικάσουμε το Ισλάμ τι πρακτική σημασία θα έχει, μπορείς να μου πεις; Δηλαδή, εγώ έχω φίλους μουσουλμάνους, γνωρίζω άτομα σε Ξάνθη, Κομοτηνή που έιναι μουσουλμανοι και έχω και εμπορικές σχέσεις συν τοις άλλοις. Θα ήταν συνετό να πάω να τους πώ, ξέρεις έχω καταδικάσει το Ισλάμ;
xtremyst
8 Αυγούστου, 2012 5:25 μμ
ο χριστιανισμός που στις γραφές παρουσιάζει τη γυναίκα ως κατώτερη απο τον άντρα, ως ενα όν που βρίκσκεται εδω για να τον βοηθάει, να τον υπακούει και να τον υπηρετεί (όπως και τα ζώα) πόσο προοδευτικός είναι δηλαδή; για να μη θυμηθούμε και τις τιμωρίες που προβλέπονται για την γυναικα σε περίπτωση που παντρευτεί και δεν είναι παρθενα, τη «θεία ευλογία» που δίνεται στην ιδιοκτησία σκλάβων και αλλα πολλά… δογματισμό μπορείς να δείς παντού…
oldboy9
8 Αυγούστου, 2012 3:18 μμ
Ο μουσουλμανισμός σέβεται τις προγενέστερες θρησκείες, τον χριστιανισμό και τον ιουδαϊσμό δλδ, που περεμπιπτόντως και ο μουσουλμανισμός και ο χριστιανισμός σαν μονοθεϊστικές θρησκείες (δολοφονικές κυριολεκτικά είναι!) είναι…θυγατρικές του ιουδαϊσμού, επίσης άλλο πράγμα είναι ο ισλαμισμός και άλλο ο μουσουλμανισμός. Τεσπα, μείνε πιστά Άθεος και μην φοβάσαι τίποτα!
oldboy9
8 Αυγούστου, 2012 3:19 μμ
για τον @ Gianni Petridi πάει…
pasokoi kai neodhmokrates gamhmenoi
8 Αυγούστου, 2012 3:37 μμ
σκατα στις θρησκειες κα ιτους φανατικους τους….
oldboy9
8 Αυγούστου, 2012 3:45 μμ
…εγώ πάντως συμφωνώ!
atexno
8 Αυγούστου, 2012 10:37 μμ
Απόσταση από κάθε ταμπέλα, από κάθε σενάριο. Ας ελπίσουμε το κορίτσι να γίνει πρώτα σωματικά καλά. Ίσως κάτι να θυμηθεί. Αν οπουδήποτε υπάρχει σκιά ας απαιτήσουμε φως.
Οχι υπόνοιες. Οφείλουμε οι σόφρονες να απαιτούμε αλήθεια.
Δημος
16 Αυγούστου, 2012 9:51 μμ
ο πακιστανος που βιασε και κακοποιησε το αθωο 15χρονο και διελυσε μια ελληνικη οικογεν ειναι και αυτος «εργατης ενωμενος»…??? δε μπορειτε ουτε απλα πραγματα να καταδικασετε και να παραδεχτειτε….
μανικακος
17 Αυγούστου, 2012 12:27 πμ
ειδες κανεναν να υποθαλπτει καναν βιαστη ρε εξυπνε;
ντίνος αναγνωστόπουλος
16 Αυγούστου, 2012 10:51 μμ
αν δεν κάνω λάθος, το όλο θέμα αποτελεί κριτική για τη νοοτροπία και τη συμπεριφορά των «φιλόξενων» Ελλήνων απέναντι στους μετανάστες. αν κάποιοι μετανάστες δεν είναι υγιείς για την κοινωνία μας, αποτελεί ευθύνη του Ελληνικού κράτους με τους νόμους του και του ελέγχου που ασκεί ή που δεν ασκεί. δεν κρίνω ούτε τις θρησκείες, ούτε τις διάφορες παραδόσεις. αλλά κρίνω και καταδικάζω στη συνείδησή μου την ανικανότητα των κομμάτων εξουσίας και ενός κρατικού μηχανισμού, που δεν με προστατεύει, ως όφειλε.