Αναδημοσιεύει από το ΟΞΥ, ο risinggalaxy :
***
Παρακολουθήσαμε χθες, την αποχώρηση του Κάρολου Παπούλια και την ακύρωση της στρατιωτικής παρέλασης στη Θεσσαλονίκη.
Δεν ήταν βέβαια η μοναδική εκδήλωση δυσαρέσκειας: τα ίδια και πολύ χειρότερα συνέβησαν σε δεκάδες σημεία, σε όλες τις μεγάλες πόλεις της χώρας. Έντονες αποδοκιμασίες των „επισήμων“, ρίψη αντικειμένων [αυγά, καφέδες κλπ] μαύρες κορδέλλες και αποχωρήσεις των πολιτικών ώστε να συνεχιστούν οι παρελάσεις. Σε όλη τη χώρα, ταυτόχρονα.
Ο κόσμος που συγκεντρώθηκε στην παραλιακή λεωφόρο της Θεσσαλονίκης ήταν οργισμένος, φώναξε συνθήματα και η ΕΛΑΣ δεν ήταν έτοιμη να τους διαλύσει με δακρυγόνα και ΜΑΤ, ως συνήθως. Δεν θα ήταν εφικτό, μπροστά στις κάμερες και „τους επισήμους“, να γίνει τέτοια διαχείριση πλήθους. Όταν αποχώρησαν οι „επίσημοι“ διεξήχθη ένα είδος παρέλασης, χωρίς το στρατιωτικό σκέλος.
Το „καλύτερο“ όλων ήταν η δήλωση οργής του Προέδρου της Δημοκρατίας, που έγινε μπροστά στις κάμερες και την οποία όλοι παρακολουθήσαμε.
Τί μας λες, Κάρολε, οργίστηκες;
Λυπάσαι, Κάρολε;
Αισθάνεσαι ότι σε αδικήσανε, Κάρολε;
Εμείς δεν οργιζόμαστε κάθε μέρα δηλαδή, σε αυτή τη χώρα της οποίας είσαι ο θεωρητικός – έστω – ηγεμόνας; Ως τέτοιο δεν μας ζητάς να σε σεβόμαστε;
Εμείς δεν είμαστε αναγκασμένοι να ζούμε καθημερινά σε αυτό το ΑΙΣΧΟΣ που φέρει την υπογραφή σου με πολλούς – κυριολεκτικούς και μη – τρόπους;
Σήμερα οργίστηκες, λες, επειδή ο κόσμος φώναζε „προδότες“.
Θα το δεχόμουνα εάν είχες πει έστω μισή λέξη όταν σώσαμε τον Λαυρεντιάδη και την Proton Bank. Είπες ή μήπως την έκανες τουμπεκί ψιλοκομμένο;;
Όταν οι σημερινοί βουλευτές αθωώνανε τον Άκη Τσοχατζόπουλο, δεν τόλμησες να κάνεις ούτε μισή δήλωση. Δεν ένοιωσες αρκετά οργισμένος τότε, ή μήπως „μαζί τα φάγατε“;;
Όταν έβλεπες να γκρεμίζεται όλο το κοινωνικό κράτος, και κάθε εργατικό κεκτημένο, δεν είπες κιχ. Αυτά δεν υποτίθεται ότι χτίζατε το ’80; Εσύ δεν ήσουνα τότε υπουργός και στην πρώτη γραμμή; Τώρα ξαφνικά ο 13ος μισθός έχει εξοβελιστεί στο πυρ το εξώτερο, μαζί με τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας.
Όταν διορίζανε τόσα πράσινα βύσματα στο γραφείο σου, δεν είδες τίποτα μεμπτό για να οργιστείς, έτσι; Αρκεί να σε γλείφουν αρκετά και να σε προσκαλούν στα εξοχικά τους για τσιπουράκι. Δεν ρίχνεις πρώτα μια ματιά να ξεβρωμίσεις πρώτα το Προεδρικό Μέγαρο από όσα λαμόγια μάζεψες γύρω σου, πριν μας κάνεις και παρατηρήσεις; Αν δηλαδή, μπορείς ακόμα να δεις, ξεμέθυστος.
Κάθε μήνα που βγαίνουν τα στατιστικά της ανεργίας, όταν λέμε ότι φεύγουν οι νέοι και δεν υπάρχει μέλλον, δεν φαίνεσαι να συγκινείσαι.
Δεν είδαμε να πας μία φορά, έτσι, για να κουβαλήσεις τις κάμερες, σε έναν ΟΑΕΔ. Σε ένα κέντρο εκπαίδευσης ανέργων. Να μιλήσεις με μία οικογένεια και να ρωτήσεις πώς είναι να τα βγάζεις πέρα με το επίδομα για 12 μήνες και μετά … τίποτα.
[Όταν δικαιούσαι επίδομα ανεργίας δηλαδή, γιατί π.χ. εάν είχες μαγαζί που έπεσε έξω κι έκλεισε (πρώην ασφαλισμένοι ΤΕΒΕ), το ελληνικό κράτος δεν θεωρεί ότι δικαιούσαι ούτε καν αυτό.]
Όταν υπέγραφες νόμους και διατάγματα που βυθίζουν τον κόσμο στην ανέχεια, δεν είχες οργιστεί. Γι’ αυτό άλλωστε και συνεχίζεις να το κάνεις, αδιαμαρτύρητα και χωρίς οργή. Ό,τι κι αν σου φέρουν μπροστά σου, το υπογράφεις. Αφού είσαι μια άβουλη μαριονέττα που δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά, τότε γιατί σε έχουμε και γιατί σε πληρώνουμε, εσένα και όλη την κουστωδία σου; Τράβα σπίτι σου!
Οργίστηκες, λες Κάρολε.
Όταν επιβλήθηκε τέλος ακινήτου σε ανθρώπους με αναπηρία 75%, σε ανέργους και φτωχούς, δεν είδες τίποτα άξιο οργής, έτσι;
Γιατί αυτοί, πρέπει να κόψουν το λαιμό τους και να βρουν τα 500-1.500 ευρώ που θα ζητήσει η εφορία, εκβιαστικά μέσω της ΔΕΗ, για να μην τους αφήσει στο σκοτάδι και στο ψύχος. Κάθε χρόνο. Απλά, επειδή δεν είναι άστεγοι.Γιατί όμως να οργιστείς από κάτι τέτοιο, δεν αφορά τον κύκλο των γνωστών σου, σωστά;
Όταν αυτοί που σε περιστοιχίζουν αποφασίσανε μέσα σε μια νύχτα να περικόψουν το 30% του εισοδήματος των ελλήνων δεν είχες τίποτα να πεις, Κάρολε.
Κάτι για „αναγκαίες θυσίες“ επανέλαβες κι εσύ και „να καθαρίσουμε τα του οίκου μας“.
Καθάρισε το ΠΑΣΟΚ τα του οίκου του με τον Τάσο Μαντέλη;
Καθάρισε η Βουλή τα του οίκου της με τους 300 υπαλλήλους που προσέλαβε βυσματικά ο Πετσάλνικος; Όχι ως πραγματικές ανάγκες, αλλά ως άτομα που είχαν αρκετό βύσμα για να εργαστούν 10 μέρες σε κομματικό γραφείο στη Βουλή.
[Και το «εργαστούν» μην το πάρεις κυριολεκτικά, δεν ισχύει.]
Όταν οι δικαστές αφήνανε τον Μάκη Ψωμιάδη να φύγει (κατά το πρότυπο Ζήμενς κι αυτός) δεν είδαμε να εμφανίζεσαι στα κανάλια για δηλώσεις οργής. Μόνο εμείς οργιζόμασταν τότε, για τα δύο μέτρα και τα δύο σταθμά της Δικαιοσύνης.
Δήλωσες απογοήτευση Κάρολε.
Όταν κλείνανε δύο από τα πιο μεγάλα νοσοκομεία της Αθήνας αφήνοντας τον κόσμο στα χέρια των ιδιωτικών, δεν ακούσαμε να μιλάς. Όταν ανακοίνωσε περικοπές χιλιάδων κλινών στο ΕΣΥ ο Λοβέρδος, δεν βγήκες να μιλήσεις για τον κόσμο που θα αναγκαστεί να βρει χρήμα για ιδιωτικές κλινικές ή θα πεθάνει αβοήθητος.
Τί έγινε, Κάρολε; Δεν πιστεύω να έχεις φίλους γιατρούς με μετοχές σε ιδιωτικά μαγαζάκια;! Εεε;;
[Έλα μωρέ, ακόμα κι εγώ, η ασήμαντη έχω, και δεν θα έχεις εσύ;]
Όταν το ΕΚΑΒ απεργεί επειδή είναι απλήρωτο, όταν αναζητά ο κόσμος κρεβάτι σε εντατική και δε βρίσκει, όταν κλείνουν κλινικές σε δημόσια νοσοκομεία της περιφέρειας και αναγκάζεται ο κόσμος να πηγαίνει σε άλλο Νομό για να εξυπηρετήσει στοιχειώδη πράγματα όπως η αιμοκάθαρση, βρίσκεις κάτι που να σε εξοργίζει, Κάρολε; Διότι, ξέρεις, εμείς οι χαζοί, περιμένουμε να πεις κάτι για όλα αυτά.
Όταν πουλάνε τα πάντα όσο-όσο στα τζιμάνια φίλους επιχειρηματίες – επενδυτές, ούτε καν βήχεις. Στο μεταξύ, εσύ δεν είχες καμία ανάμιξη στα όσα γίνανε στην Ολυμπιακή, στον ΟΣΕ, στον ΟΤΕ, πουθενά. Ήσουνα αμέτοχος και ανήξερος στη λεηλάτηση του Κράτους και των δημοσίων πόρων. „Μελετούσες“ τη δεκαετία του ’80, έτσι;
Όταν τα ΜΑΤ άφησαν για πάντα ανάπηρο (κουφό) έναν άνθρωποπου έκανε τη δουλειά του (δημοσιογράφος ήταν ο άνθρωπος και κάλυπτε διαδηλώσεις) δεν είχες οργιστεί.
Ούτε όταν πήγε η υπόθεση στη Βουλή & οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ δεν ήξεραν τίποτα, ούτε όταν ο Παπουτσής δήλωσε ότι δεν έγινε και κάτι σπουδαίο (business as usual) … ούτε τότε δήλωσες οργισμένος. Αντιθέτως με μας, που είδαμε τον εαυτό μας ως το επόμενο θύμα των καβλωμένων ΜΑΤ και οργιστήκαμε, Κάρολε.
***
Ναι, τα έχω πάρει στο κρανίο με αυτό το ΑΡΧΙΔΙ που έχουμε για Πρόεδρο. Αλλά, τόσο ξεφτιλισμένη που είναι σήμερα η Δημοκρατία μας, ένα τέτοιο αρχίδι της αξίζει.
Ο κόσμος που φώναζε χθες, δεν στρεφόταν εναντίον του θεσμού του Προέδρου της Δημοκρατίας. Ο κόσμος στρεφόταν εναντίον του πιο ξεφτιλισμένου προέδρου που έχουμε δει εδώ και πολλά χρόνια. Εναντίον αυτού που αποδείχθηκε αχρηστότερος κι από τον Σαρτζετάκη.
Και, ασχέτως με το τί προσπάθησαν χθες να μας πείσουν τα ΜΜΕ και οι περισσότεροι πολιτικοί που μίλησαν σε αυτά, αν κάποιος ευτελίζει τους θεσμούς, είναι αυτοί που δεν τιμούν το ρόλο τους. Αυτοί που, σκαρφαλώνουν με οποιονδήποτε τρόπο – ακόμα και από καθαρή κωλοφαρδία – σε μία καρεκλίτσα και μετά γαντζώνονται πάνω της και περιμένουν χαιρετούρα και χαμόγελο.
Όχι, δεν είναι ΑΥΤΟΣ ο ρόλος του Προέδρου μιας χώρας που κλονίζεται, Κάρολε. Δεν είναι ΑΥΤΟ που περιμένει ο κόσμος από εσένα.
Σάλτα και γαμήσου, Κάρολε, „αγωνιστή“ της πεντάρας.
Και μόνο το γεγονός ότι χρειάστηκε να μας πεις – απολογούμενος και πανικόβλητος – ότι είχες πολεμήσει στα 15 σου, λέει πολλά. Οι μεγάλοι άνδρες δεν μιλάνε οι ίδιοι για το τί αξίζουν: μιλάει η Ιστορία γι’ αυτούς. Κι εσύ είσαι ΤΟΣΟ μικρός, είσαι ένα σκουλήκι που, ελπίζω ότι ο ιστορικός του μέλλοντος θα παραλείψει, ως μαύρη παράγραφο.
Κάνε κάτι χρήσιμο για τον τόπο, Κάρολε: ψόφα, να γίνουν εκλογές.
Άδειασέ μας τη γωνιά και άσε να αναλάβει τη θέση κάποιος με αρχίδια. Κάποιος που να αντιλαμβάνεται ότι δεν είναι όλα φρου-φρου και αρώματα.
***
Συνήθως δεν εκφράζομαι έτσι, αλλά ειδικά σήμερα, ειδικά για τον συγκεκριμένο, ακριβώς επειδή είναι ο „ύπατος άρχοντας“ και ο πρώτος πολίτης της χώρας, μόνο αυτός ο χυδαίος λόγος του αξίζει. Οτιδήποτε άλλο θα έδινε τη λάθος εντύπωση ότι τρέφω έστω και μία σταγόνα σεβασμού στο πρόσωπό του.
Ειλικρινά, απορώ πώς δεν του έχει κάνει κανείς ακόμα μήνυση για εσχάτη προδοσία. Φαντάζομαι ότι τον προστατεύει το Νομικό πλαίσιο. Δεν εξηγείται διαφορετικά.
***
Δε μπαίνω καν στον κόπο να σχολιάσω τί είπαν και τί έκαναν τα κόμματα. Όλα. Είναι αδιάφορο και εντελώς άσχετο με το θέμα. Άλλωστε, αντέδρασαν όπως ήταν απόλυτα αναμενόμενο από το καθένα [τουλάχιστον, για όποιον παρακολουθεί τα στοιχειώδη της πολιτικής σκηνής στη χώρα].
Ξέρετε ποιο είναι το ωραίο; Το ότι τα κόμματα δεν έχουν πλέον τον έλεγχο των δράσεων και αντιδράσεων. Ακόμα και το ΚΚΕ με τις γνωστές μεθόδους, τις οποίες όλοι διαπιστώσαμε την περασμένη εβδομάδα στη γενική απεργία [πρωτόγνωρες μόνο για τους νέους, οι παλιοί τις είχαν ξαναζήσει], δεν θα μπορούσε να συγκρατήσει αυτό που έγινε χθες. Και αυτό το τελευταίο είναι που τρομοκρατεί περισσότερο απ’ όλα τον πολιτικό κόσμο της χώρας.
***
Διαβάστε επίσης: http://omniatv.com/blog/281011-.html
Δώστε βάση στο εξής απόσπασμα:
Αυτό που συνέβη σήμερα ήταν το αναμενόμενο. Όπου πάνε οι του ΠΑΣΟΚ τρώνε γιούχα. Είτε πάνε σινεμά, είτε πάνε για φαγητό, είτε πάνε σε κάποια εκδήλωση, είτε πάνε στην παρέλαση ο κόσμος άμα τους βρει δεν τους αφήνει σε χλωρό κλαρί. Αυτό ακριβώς έγινε και σήμερα. Μόνο που αντί να είναι σε κάποιο γραφικό ταβερνάκι να τρώνε ψάρια ήταν ως „άρχοντες του τόπου“ στην παρέλαση…
Ο ισχυρισμός μου αυτός αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι στα περισσότερα μέρη της χώρας όταν οι κυβερνητικοί αποχώρησαν η παρέλαση συνεχίστηκε κανονικά ενώ εκεί που δεν έγινε ήταν είτε λόγω άνωθεν πολιτικής εντολής είτε ως παράπλευρη απώλεια (ή ωφέλεια – όπως το δει κανείς) της σύγκρουσης μεταξύ διαδηλωτών και κυβερνητικών παραγόντων. Στη Θεσσαλονίκη μάλιστα έγινε τμήμα της παρέλασης.
***
Μία καλή συλλογή από τα βίντεο των διαμαρτυριών σε όλη τη χώρα:
***
Η καταγραφή των γεγονότων από τα ελληνικά ΜΜΕ:
http://www.youtube.com/watch?v=hAJ0AA4vWgI
http://www.youtube.com/watch?v=NElUI_WEeHk
giorgalis
30 Οκτωβρίου, 2011 3:43 μμ
Αληθεύει πως ο πρασινοσκώληκας κωλόγερος παίρνει 350χιλ το χρόνο;
espοir - надежда - Hoffnung - speranza
30 Οκτωβρίου, 2011 3:48 μμ
Λογικά θα παίρνει το μέγιστο μισθό (όσα παίρνει και ο Πρόεδρος του Αρείου Πάγου π.χ.) συν έξοδα παράστασης.
koula
30 Οκτωβρίου, 2011 3:49 μμ
μαλακιες!
Narrator
30 Οκτωβρίου, 2011 3:51 μμ
Αν και συμφωνώ με την ουσία του κειμένου (το οποίο διάβασα εχθές), το θεωρώ ιδιαίτερα χαμηλής αισθητικής και η γλώσσα που χρησιμοποιεί η συγγραφεύς δεν με εκφράζει καθόλου. Όταν έχεις πολιτικά επιχειρήματα καλό είναι να μην μένεις στο ξεκαύλωμα.
αννα
30 Οκτωβρίου, 2011 11:31 μμ
Ε καλά, δεν είναι πρόταγμα ή κάλεσμα σε συνέλευση το κείμενο. Όπως τα σκέφτεται τα γράφει, προσωπική κατάθεση.
Έλεος δηλαδή!
Narrator
1 Νοεμβρίου, 2011 10:13 μμ
το ίδιο λέμε με άλλα λόγια, σε πείραξε το «ξεκαύλωμα»;
alexantro trollientes
30 Οκτωβρίου, 2011 4:01 μμ
συμφωνω ΑΠΟΤΥΤΑ με τις φιλιναδες
δηλωνω πως ευχαριστως θα επινα και με τις δυο καφε η καιπιρινια , εφοσον τον κερναγαν,επειδη μπορει να ειμαι ωραιος τυπος και φοβερη παρεα ειμαι ρεστος … 🙂
risinggalaxy
30 Οκτωβρίου, 2011 4:09 μμ
αν είναι έτσι να κεράσουμε
Ioanna
30 Οκτωβρίου, 2011 4:09 μμ
Διάβασα το άρθρο αυτό και πραγματικά φοβήθηκα. Δεν φοβήθηκα για το χάλι που ζούμε σήμερα, οχι το σημερινό κατεστημένο, αυτό είναι γνωστό από χρόνια. Φοβήθηκα το κενό. Φοβήθηκα την ύβρη, την έλλειψη σκοπού, την έλλειψη ιδανικού, φοβήθηκα το μίσος και την απύθμενη οργή που δεν έχει όρια, την αντίδραση που είναι άστοχη, πικρή, χωρίς όραμα, μια αντίδραση της κερκίδας μια αντίδραση που χάνει το δίκιο της, που κυλιέται στα πεζοδρόμια χωρίς οδηγό, χωρίς προορισμό, χαμένη σε μία παραφροσύνη που δεν έχει αρχή και τέλος, μα κυρίως φοβήθηκα του τι θα γινόταν αν κάποιοι από τους αντιστέκοντες, αυτούς που σήμερα το παίζουν δίκαιοι, αυτούς που φωνασκούν και τα βάζουν με όλους και με όλα αδιακρίτως και χωρίς όρια, τι θα γινόταν αν μια μαγική στιγμή είχαν αυτοί τα ηνία της εξουσίας. Αλοίμονο!!!
Επίσης αισθάνθηκα ότι η ύβρις δεν μας ταιριάζει απ΄όπου κι αν προέρχεται, λόγος χωρίς ποιότητα δείχνει άνθρωπο χωρίς ποιότητα. Λόγος που δεν είναι πολιτικός αλλά υβριστικός δεν μας χρειάζεται , ούτε μπορεί να οδηγήσει κάπου, και κυρίως κάπου καλά. Μάλλον μπορεί να οδηγήσει σε καταστάσεις χειρότερες απ΄αυτές που ζούμε. Δεν έχει να κάνει η ύβρις με τον πολιτικό λόγο, ένα λόγο υγιή πολιτικό, με ήθος και όραμα διαφορετικό από αυτό των κυβερνώντων, που τόσο έχουμε ανάγκη. Δυστυχώς δεν υπάρχει κανένα τέτοιο ψυχίο σ΄αυτό το άρθρο. Λυπάμαι όσο κι αν προσπάθησα δεν άντεξα να μην πω τη γνώμη μου. Επίσης λυπάμαι για το τόσο χαμηλό επίπεδο του λόγου σας. Κριμα, δεν έχουμε ανάγκη την ύβρη, οχι δεν την έχουμε , τη ζούμε καθημερινά απ΄αυτούς που μας κυβερνάνε . ΦΤΑΝΕΙ.
lnsurrection
30 Οκτωβρίου, 2011 4:15 μμ
Μπορεί να μην είναι «ποιοτικός» ο λόγος για εσένα, για μένα είναι ποιοτικότατος και πολιτικότατος. Ύβρις είναι ο μικροαστισμός.
giorgalis
30 Οκτωβρίου, 2011 4:30 μμ
Ιoanna, είσαι ποιοτικό τρολ ή μεταχειρισμένο τσόκαρο;
nefeli7
30 Οκτωβρίου, 2011 4:31 μμ
τους ίδιους φόβους και μεγαλύτερους μου προκάλεσε το σχόλιο σου, με τον δήθεν καθωσπρεπισμό. Τους ανθρώπους που μιλάνε σταράτα και εκφράζουν την οργή τους απέναντη στη βάρβαρη επίθεση δεν τους φοβάμαι, γιατί είναι φυσιολογικοι, τους καθωσπρέπει φοβάμαι πάρα πολύ και ό,τι κρύβουν μέσα τους…
YA
30 Οκτωβρίου, 2011 5:51 μμ
Αν φοβάσαι περισσοτερο την χρήση της γλώσσας από την πραγματικότητα τότε μάλλον πρέπει να έχεις αρκετά χρήματα στον τραπεζικό σου λογαριασμό.
Υβρις είναι κάτι το σχετικό. Υβρις για μένα αποτελεί ο δικός σου ο λόγος και φρασεολογία που δείχνει άνθρωπο που βρίσκεται εκτός πραγματικότητας, είναι βολεμένος και κάθεται ψηλά σε ένα λόφο κάπου στην Αθήνα παρατηρεί απλά και καταγράφει αποστειρωμένες αποψεις ζώντας σε παράλληλο σύμπαν και γράφοντας στον παραλληλο γράφο.
lnsurrection
30 Οκτωβρίου, 2011 4:13 μμ
Η γλώσσα που χρησιμοποιεί η συγγραφέας είναι αυτή ακριβώς που χρειάζεται. Τέλος με τους μικροαστισμούς και τον καθωσπρεπισμό. Έλεος δηλαδή!
Ψόφα και από εμένα Κάρολε. Σκατά στον τάφο σου.
HappyHour
30 Οκτωβρίου, 2011 4:27 μμ
Τι λέτε ρε σεις; Πλάκα μας κάνετε; Ποια ύβρις; Κοφτε πια την υποκρισία επιτέλους! Εδω μας αλλάζουν τον αδόξαστο κι εμείς τι, τι πρέπει να πούμε; Ω μας συγχωρείτε κιόλας καλοί μας κύριοι αλλά δεν θα θέλαμε άλλο να συνουσιαστούμε μαζί σας γιατί οι οφθαλμοί μας έχουν εξέλθει και ήδη πτύουμε αίμα;
Μια χαρά τα λέει το κείμενο κι όποιος δεν αντέχει τα απλά ελληνικά αλλά προτιμάει την επιτήδευση ας πάει στο καλο! Εκτος κι αν οταν εσεις βλεπετε τον Γιωργάκη δεν λέτε «ναααα!μαλάκα!» αλλά λετε «πωπω τσ τσ τσ ο μοντιέ τι μπαναλ πρωθυπουργός»…
Narrator
30 Οκτωβρίου, 2011 4:29 μμ
ΟΥΓΚ!!
Jaquou Utopie
30 Οκτωβρίου, 2011 4:30 μμ
Jaquou Utopie
30 Οκτωβρίου, 2011 4:37 μμ
και για να εξηγηθώ… η μορφή και το περιεχόμενο είναι δύο πράγματα αλληλένδετα και το ένα καθορίζει το άλλο
demonio
30 Οκτωβρίου, 2011 4:57 μμ
+++++
giorgalis
30 Οκτωβρίου, 2011 4:39 μμ
(και) το τέρας υπάρχει μέσα σε όλους, απλά κάποιοι το γνωρίζουμε ενώ άλλοι έχουν μόνο αυτό μέσα τους
Ioanna
30 Οκτωβρίου, 2011 5:31 μμ
πολύ ακλό και έυστοχο.
risinggalaxy
30 Οκτωβρίου, 2011 4:34 μμ
ας μαλώσουμε για το πως τα είπε και όχι για το τι είπε, πλάκα θα έχει
HappyHour
30 Οκτωβρίου, 2011 4:46 μμ
χαχα! σωστός!
inflammatory
31 Οκτωβρίου, 2011 2:10 πμ
α, ρε μπάμια όταν λέω εγω οτι είσαι αντι-αισθητικός… :PPPPPPPPPPPPPPPPP
Ioanna
30 Οκτωβρίου, 2011 4:57 μμ
το θέμα είναι να «ψοφήσει» όπως λέτε ο Κάρολος? είστε τόσο κοντόφθαλμοι όλοι? όσο γι αυτούς που θεωρούν καθωσπρεπισμό την ποιότητα λόγου και έργων λυπάμαι αλλά μάλλον βρίσκονται σε σύγχιση…εντελώς όμως. Επίσης θα περίμενα επιχειρήματα στις απαντήσεις, και όχι ξανά ύβρεις. Δεν θα πέσω στο επίπεδό σας οχι επειδή δεν μπορώ αλλά επειδή δεν θέλω.
lnsurrection
30 Οκτωβρίου, 2011 5:00 μμ
Σωστά, μπορεί να κολλήσεις τίποτα
risinggalaxy
30 Οκτωβρίου, 2011 5:00 μμ
δεν καταλαβαίνω ποιοι είναι αυτοί για τους οποίους αναφέρεσαι ως πληθυντικός. Εδώ αναρτούν ,και σχολιάζουν άτομα.
giorgalis
30 Οκτωβρίου, 2011 5:07 μμ
επιχειρήματα έχουν τα μπλογκ των επιχειρηματιών
εδώ είναι Πέραμα και παρακάτω
katy
30 Οκτωβρίου, 2011 5:11 μμ
“Αντιπαθώ τα επιχειρήματα κάθε είδους. Είναι πάντα χυδαία και, συνήθως, πολύ πειστικά”.
Oscar Wilde (1854-1900), Ιρλανδός συγγραφέας.
Ioannis
30 Οκτωβρίου, 2011 5:05 μμ
Meta tin Orgi …
Kalo tha itan kai mia epistoli me protaseis … !!
Ti kanoume twra ???????
risinggalaxy
30 Οκτωβρίου, 2011 5:14 μμ
μωρέ μαζί σου αλλά πρώτα φαίνεται ότι είναι απαραίτητη η ευγένεια, ο πολιτισμός
katy
30 Οκτωβρίου, 2011 5:06 μμ
“Όλοι βρίζουν την θάλασσαν, ενώ πταίει ο άνεμος”.
Δημήτριος Καμπούρογλου (1852-1942), Έλληνας λογοτέχνης, ποιητής και μέλος της Ακαδημίας Αθηνών.
giorgalis
30 Οκτωβρίου, 2011 5:08 μμ
😀
LAGARTSAS-A
30 Οκτωβρίου, 2011 5:35 μμ
ποιος ειναι η θαλασσα;! και ποιος ο ανεμος;!
πολυ βαθυστοχαστοι ρε παιδι μου αυτοι της ακαδημιας (με α πεζο 😉 )
PostThought
30 Οκτωβρίου, 2011 5:06 μμ
Συμφωνώ απ’ άκρη σ’ άκρη με το κείμενο. Κάρολε μαζί τα φάγατε, μαζί θα τρέχετε. Ουστ.
Narrator
30 Οκτωβρίου, 2011 5:23 μμ
«Η αισθητική είναι προαπαιτούμενο. ‘Οσοι διατείνονται ότι είναι καθωσπρεπισμός, είναι απλά κακόγουστοι.»
Narrator, 2011
katy
30 Οκτωβρίου, 2011 5:30 μμ
🙂
Mitsaras
30 Οκτωβρίου, 2011 5:35 μμ
Χρονολογία γέννησης όμως δε μας λες 😉
Narrator
30 Οκτωβρίου, 2011 5:36 μμ
είναι που δεν έχω πεθάνει ακόμα και δεν μου αρέσουν τα κενά!
Mitsaras
30 Οκτωβρίου, 2011 5:39 μμ
Με ξετρελαίνεις που είσαι ετοιμόλογη…
Narrator
30 Οκτωβρίου, 2011 5:39 μμ
γι’΄αυτό σε τύλιξα
❤
simon
30 Οκτωβρίου, 2011 7:48 μμ
Έλα ρε Ναρ! Ακόμα μ’ ΑΥΤΟΝ είσαι; 🙂 🙂
giorgalis
30 Οκτωβρίου, 2011 5:35 μμ
Ναι, αλλά ο καθωσπρεπισμός είναι αισθητική της κακιάς ώρας
Narrator
30 Οκτωβρίου, 2011 5:38 μμ
Αν τα συγχέεις μπορεί. Εδώ δεν συμβαίνει αυτό κατά τη γνώμη μου.
giorgalis
30 Οκτωβρίου, 2011 5:45 μμ
Το πρώτο σχόλιο της Ioanna, είναι ο ορισμός του καθωσπρεπισμού (και του καθεστωτισμού…)
Τα βρισίδια του κειμένου στον κωλόγερο της δημοκρατίας είναι βρισίδια προς αυτούς που θεωρούν τον θεσμό «ιερό και όσιο», για μένα του(ς) ταιριάζουν και χριστοπαναγίες.
Narrator
30 Οκτωβρίου, 2011 5:49 μμ
Δεν απαντάς στην Ιωάννα, όμως. Εγώ γράφω τη γνώμη μου, δεν υπερασπίζομαι τη δική της. Σε παραπέμπω στο πρώτο μου σχόλιο στο θρεντ.
giorgalis
30 Οκτωβρίου, 2011 5:57 μμ
Έχεις δίκιο στην Ioanna απαντώ όχι σε σένα…
Άλλωστε ξέρεις πως αναγνωρίζω το καλό σου γούστο (όλοι στο ΝΑΡ είστε αστέρια).
😛
Narrator
30 Οκτωβρίου, 2011 6:06 μμ
και να φανταστείς, δεν θυμάμαι καν ποιος έκανε το λάθος πρώτη φορά… ο ΣΠΦ ήταν να τον σφάξω στο γόνατο ή κανένας περαστικός; 🙂
alexantro trollientes
30 Οκτωβρίου, 2011 6:00 μμ
πραγματι δεν υπαρχουν ιεροι θεσμοι
δεν υπαρχει τπτιερο
ουτε «ιερή οργή», «ιερος λόγος», «ιερα και οσια»
καλο θα ηταν ομως να το θυμουνται και τα αριστερα μαγαζακια ,που αταξικοποιουν και απολιτικοποιουν τα παντα και στο ονομα των προσκαιρων κομματικων οφελων απεμπολουν το δικαιωμα κριτικης κανιβαλικων εκτονοτικων δρασεων , επενδυοντας και γλυφοντας , τις ιερες αντιδρασεις , του ιερου λαου που εκδηλωνει την ιερη του αγαναχτηση
οχι τπτ αλλο ,αλλα αμα δεν καθαριζεις ηθικακαιαισθητικα ορια ως κινημα η απολιτικη οργη του αγαναχτισμενο μαλακα θα σε καταπιει
Ioanna
30 Οκτωβρίου, 2011 6:01 μμ
εσυ που λές το σχόλιό μου καθωσπρεπισμό μπορείς να μου δώσεις έναν ορισμό του όρου καθωσπρεπισμός? γιατί εγώ δεν είπα να μην θίγουμε την ουσία , ούτε να κουκουλώνουμε την αλήθεια με ψέμματα και να κρύβουμε κάτω απ το χαλί τα κακώς κείμενα για να φαινόμαστε καθαροί και άμεμπτοι. Δεν είπα καθόλου αυτό.
giorgalis
30 Οκτωβρίου, 2011 6:10 μμ
Εσύ θα μου πεις αν δε βρίσω τον παπούλια και τον κάθε παπούλια ποιόν και για ποιό λόγο
να βρίσω;
μήπως οι βρισιές είναι εξ ορισμού μη ποιοτικές;
Την «ποιοτική» «κριτική» για τη δράση του κάθε γεροτσόγλανου πρόλαβε και την έκανε ο ππαυλοτσίμας, εμένα μου έμειναν οι βρισίες…
Ioanna
30 Οκτωβρίου, 2011 5:41 μμ
φοβάμαι ότι δεν είναι μόνο πρόβλημα ασθητικής αλλά βαθύτερη ανικανοποίηση, το τέρας μέσα μας που λέει κάποιος παραπάνω που έχει γιγαντωθεί έχει τραφεί καλά και είναι έτοιμο να κατασπαράξει ό,τι βρεί μπροστά του, τον ίδιο του τον εαυτό μη εξαιρούμενο.
giorgalis
30 Οκτωβρίου, 2011 5:59 μμ
να μη σου πω και βαθύτερη πείνα (όχι με τη μεταφορική έννοια)
johndoctor
30 Οκτωβρίου, 2011 5:36 μμ
παιδιά συμφωνώ με το κείμενο αλλά το ψόφα κάρολε δεν μου αρέσει σαν τίτλος ας πούμε ένα αντέ γαμήσου Κάρολε θα ήταν ότι καλύτερο δίοτι μιλάμε για την ζωή ενός συνάνθρωπου μας και πρέπει ότι και σκατά να ειναι να μην παίζουμε την υγεία του…
Το λέω απο ανθρώπινης άποψης και μόνο φιλέ Rising λίγο ανθρωπιά δεν βλάπτει…
Ας μην γίνουμε σκατόψυχοι σαν τους εξουσιαστές και εμείς
HappyHour
30 Οκτωβρίου, 2011 5:40 μμ
Ναι αλλά κύριε Τζον γιατρέ δεν νομίζετε πως στην ηλικία του Καρόλου το να παει να γαμηθεί ίσως να είναι μοιραίο για την υγεία του; 😛
LAGARTSAS-A
30 Οκτωβρίου, 2011 5:44 μμ
χαχαχαχαχαχαχαχα ….
αχτυπητο!
HappyHour
30 Οκτωβρίου, 2011 5:37 μμ
«το να τρώμε σκατά δεν μας πειράζει, μας πειράζουν οι ακραίες φράσεις»
😀 😀 😀
johndoctor
30 Οκτωβρίου, 2011 5:44 μμ
φιλε μου καλύτερα να πας απο γαμήσι παρά απο κάτι άλλο…
Το καλό ψοφό ειναι απαράδεκτη έκφραση δεν την λέμε ούτε και για τον Μιχαλολιάκο τον αρχι φασίστα
katy
30 Οκτωβρίου, 2011 5:46 μμ
“Το σεξ στα 90 είναι σα να προσπαθείς να χτυπήσεις την μπάλα του μπιλιάρδου με σχοινί”.
George Burns (1896-1996), Αμερικανός Κωμικός.
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
30 Οκτωβρίου, 2011 5:59 μμ
Γεια σου ρε Πυργοδέσποινα! 😉
katy
30 Οκτωβρίου, 2011 6:03 μμ
Γειά σου και ‘σένα καλέ μου Σκληροπυρηνικέ! Αφιερωμένο!
“Φρόντισε να πουλήσεις το άλογό σου προτού ψοφήσει. Η τέχνη της ζωής
είναι να πασάρεις τις απώλειες στους άλλους”.
Robert Frost (1874-1963), Αμερικανός ποιητής.
LAGARTSAS-A
30 Οκτωβρίου, 2011 6:08 μμ
κατι ηξερε αυτος αφου εζησε 100 χρονια, μεγαλος δασκαλος παιδι μου η εμπειρια. 😉
τι γινεται με σενα;! αρχειο ολων των αποφθεγματων εχεις στο καστρο σου;!
δε μου απαντησες ομως στο προηγουμενο ερωτημα μου.
vassozacharof
30 Οκτωβρίου, 2011 6:50 μμ
είναι σαν να προσπαθείς να περάσεις λουκούμι από την τρύπα του κουμπαρά.
ανωνύμου του έλληνα….
simon
30 Οκτωβρίου, 2011 7:54 μμ
😀 😀 😀 😀 !!!!!
simon
30 Οκτωβρίου, 2011 7:55 μμ
Στο σχόλιο της Katy πήγαινε το γέλιο. Που στο διάολο το στείλατε εδώ κάτω 🙂
Ioanna
30 Οκτωβρίου, 2011 5:55 μμ
η αισθητική σου δείχνει τον πολιτισμό σου, δεν είναι μόνο θέμα τύπων, είναι θέμα ουσίας. Αν είναι να είμαστε διαφορετικοί ας είμαστε καλύτεροι.
Mitsaras
30 Οκτωβρίου, 2011 5:56 μμ
Βλέπω ο τίτλος του ποστ να αλλάζει από «Ψόφα Κάρολε» σε… «Ψόφα Ιωάννα».
giorgalis
30 Οκτωβρίου, 2011 6:02 μμ
τι έγινε ρε σταλίνα; όταν δε δέρνεις αθώους διαδηλωτές υπερασπίζοντας τον καπιταλισμό τρολλάρεις στο διαδίκτυο;
Mitsaras
30 Οκτωβρίου, 2011 6:08 μμ
Τι προτιμάς από τα δύο?
giorgalis
30 Οκτωβρίου, 2011 6:16 μμ
ξέρω γω; να δέρνεις!
δεν είμαι με τους αθώους διαδηλωτές, (υπερασπιστής του καπιταλισμού είμαι κι εγώ) 🙂
Mitsaras
30 Οκτωβρίου, 2011 6:19 μμ
Ε, τότε το μόνο για το οποίο πρέπει να ανησυχείς είναι το τρολάρισμά μου. 😀
Ametanoitos
30 Οκτωβρίου, 2011 6:00 μμ
Έξοχο κείμενο ++++++++
Αυτό που με φοβίζει είναι τα μικροαστικά σχόλια εναντίον της ποιότητας του. Γιατί δεν μαζεύεστε για ένα φιλολογικό τσάϊ? Ματαιοδοξούμε.
Ioanna
30 Οκτωβρίου, 2011 6:07 μμ
μ΄αρέσει που εδώ μέσα σε όσους δεν μιλάνε την ίδια γλώσσα μπαίνει η ταμπέλα ότι είναι μικροαστοί , πλάκα έχετε στην κοσμάρα που ζείτε.
oldboy9
30 Οκτωβρίου, 2011 9:27 μμ
@Ioanna, καμιά σχέση με την Ιωάννα της Λωραίνης ε!
johndoctor
30 Οκτωβρίου, 2011 9:42 μμ
Ιωάννα άσε τους μικρόνοους αντί να ρίχνουν παναγίες και χριστούς σε κάνα φασίστα και σε κάνα δήθεν αριστερό που τρολάρει ασύστολα τα έβαλα μαζί σου και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί…
oldboy9
30 Οκτωβρίου, 2011 9:46 μμ
@johndoctor, άρα ΔΕΝ είναι η Ιωάννα της Λωραίνης, καλά το κατάλαβα!
johndoctor
30 Οκτωβρίου, 2011 9:57 μμ
τώρα αυτό ειναι χιούμορ?
Αφιερωμένο το άσμα φίλε oldboy
oldboy9
30 Οκτωβρίου, 2011 10:56 μμ
…ότι πει ο γιατρός!
Mitsaras
30 Οκτωβρίου, 2011 6:07 μμ
Αγαπητή Ιωάννα
Την επόμενη φορά που θα εκφέρεις ξανά άποψη στον Παραλληλογράφο, φρόντισε να μας προσκομίσεις σε μορφή jpg, σκαναρισμένα τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
1) Βιβλιάριο Καταθέσεων όπου να φαίνεται καθαρά η τελευταία ημερομηνία συναλλαγής.
2) Εκκαθαριστικό της εφορίας.
3) Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης που να αποδεικνύει πως δεν έχεις έως τρίτο βαθμό συγγένεια με πολιτικούς, καπιτάλες, μεγαλοδημοσιογράφους και κνίτες.
Εκ της διευθύνσεως.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
30 Οκτωβρίου, 2011 6:19 μμ
Ρε συ, εγώ έχω τραπεζικό λογαριασμό και κυκλοφορώ ελεύθερος!
Ουπς. Μαλακία είπα; 😛
Mitsaras
30 Οκτωβρίου, 2011 6:20 μμ
busted
Ioanna
30 Οκτωβρίου, 2011 7:29 μμ
για ποιό λόγο κύριε Μιτσάρα? έχετε κι εδω φακέλωμα? μπράβο σας ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ δε λέω αλλά της δεκάρας.
Ειπα τη γνωμη μου καθαρά ειλικρινά και χωρίς ύβρεις και ειρωνίες και εισέπραξα εκτός ελαχίστων εξαιρέσων το αντίθετο. Σόρρυ δεν θα το ξανακάνω, δεν αξίζει τον κόπο είστε χαμεμένοι από μόνοι σας.
iguana
30 Οκτωβρίου, 2011 7:30 μμ
ξεκολλα μαζι σου ειναι, πλακα εκανε
Mitsaras
30 Οκτωβρίου, 2011 7:33 μμ
Παραβλέπω όλα τα άλλα, αυτό το κύριε τι το ήθελες? 🙂
Καλά έκανες και είπες τη γνώμη σου, το επίμαχο σχόλιο ήταν προς υποστήριξή σου. Σκέψου λίγο καλύτερα.
Ioanna
30 Οκτωβρίου, 2011 8:16 μμ
οκ Μιτσάρα χωρίς το κύριε.
Mitsaras
30 Οκτωβρίου, 2011 8:18 μμ
Πολύ καλύτερα τώρα 🙂
johndoctor
30 Οκτωβρίου, 2011 9:44 μμ
Πέστα ρε Ιώαννα ρε παιδιά πάτε καλά να την πέφτετε σε μια κοπελιά επειδή ειναι ΚΚΕ και έχει διαφορετικές απόψεις?
Η κακολογία είναι η αθάνατη κόρη της εγωπάθειας και της τεμπελιάς.
Βολταίρος
Mitsaras
30 Οκτωβρίου, 2011 10:53 μμ
Πλάκα μου κάνεις, έτσι?
Ioanna
31 Οκτωβρίου, 2011 1:24 πμ
το βρήκες , άργησες λίγο αλλά τι να σου πω το πέτυχες!!!!!
Γιαννκα
30 Οκτωβρίου, 2011 10:12 μμ
@mitsara
και πιστοποιητικο κοινωνικων φρονηματων ;
Mitsaras
30 Οκτωβρίου, 2011 10:52 μμ
Το έχουμε βάλει στο opengov προς διαβούλευση.
Γιαννκα
30 Οκτωβρίου, 2011 11:09 μμ
καταλαβα… εχουμε περιθωριο μεχρι την επομενη απεργια 😉
Mitsaras
30 Οκτωβρίου, 2011 11:23 μμ
Χα,χα,χα,χα. 😉
anton555
30 Οκτωβρίου, 2011 6:19 μμ
Για χιλιοστη φορα…
DrAluca
30 Οκτωβρίου, 2011 6:28 μμ
Let us pray…. 🙂 🙂
Χαμογελατε…
YA
30 Οκτωβρίου, 2011 6:32 μμ
Ο κόσμος που φώναζε χθες, δεν στρεφόταν εναντίον του θεσμού του Προέδρου της Δημοκρατίας. Ο κόσμος στρεφόταν εναντίον του πιο ξεφτιλισμένου προέδρου που έχουμε δει εδώ και πολλά χρόνια. Εναντίον αυτού που αποδείχθηκε αχρηστότερος κι από τον Σαρτζετάκη.
……………..
Όχι, δεν είναι ΑΥΤΟΣ ο ρόλος του Προέδρου μιας χώρας που κλονίζεται, Κάρολε. Δεν είναι ΑΥΤΟ που περιμένει ο κόσμος από εσένα.
……………
Κάνε κάτι χρήσιμο για τον τόπο, Κάρολε: ψόφα, να γίνουν εκλογές.
………………..
Άδειασέ μας τη γωνιά και άσε να αναλάβει τη θέση κάποιος με αρχίδια. Κάποιος που να αντιλαμβάνεται ότι δεν είναι όλα φρου-φρου και αρώματα.
———————————————————————————————————————-
Η φρασεολογία είναι η πλεόν ενδεδειγμένη για την περίσταση που ζούμε και την περίπτωση του συγκεκριμένου. Διακρίνω μία όργη που στρέφεται καθαρά προς το συγκεκριμένο πρόσωπο και όχι μόνο δεν γενικοποιείται αλλά μάλιστα η συγγραφεύς αναμένει τον νέο πρόεδρο αφού ψοφήσει ο υπάρχων και μάλιστα ζητάει και εκλογές για να μην πάνε στράφι και οι απεγνωσμένες προσπάθειες του πρώην «προδότη» της νεοφιλελεύθερης παράταξης, η μιας οικουμενικής κυβέρνησης πολλών «προδοτών» μαζί.
Εσχάτως γεμίσαμε προδότες κάτι που καταμαρτυράει πως οι ίδιοι που τώρα αλλαλάζουνε βρίζοντας τα πρόσωπα κάποτε τα πίστεψαν. Μα το ακόμη χειρότερο είναι πως ακόμη και σήμερα υπάρχουν απλοί άνθρωποι που πιστεύουν σε θεσμούς και εκλογές αναμένοντας σωτήρες, αρχηγούς και καθοδηγητές να τους σώσουν.
Αφού λοιπόν η συγγραφέας εκτονώθηκε και εκσπερμάτωσε λεκτικά στην σκατόφατσα του ραμολιμέντου της «δημοκρατίας» θα έπρεπε να μας πει λοιπόν ποιός είναι ο ουσιαστικός ρόλος του θεσμού του προέδρου?Τι εξυπηρετεί και που αποσκοπεί πρακτικά, χωρίς να ανφέρεται στις σχετικές μπούρδες του συντάγματος. Διότι αν πρακτικά αποσκοπεί σε κάτι πιο ουσιαστικό από αυτό που ας πούμε αποσκοπεί η βασίλισσα της Αγγλίας θα είχε ενδιαφέρον να το μάθω.
Μακάρι η οργή του κειμένου αυτού να ήταν ακόλουθη με την οργή στους δρόμους, τους αγώνες και τις διαδηλώσεις.
class-ic
30 Οκτωβρίου, 2011 6:46 μμ
Έτσι μπράβο. Δεν είναι η έκφραση προσβλητική, είναι ότι τελικά η κειμενογράφος δίνει όρκο πίστης στο καθεστώς. Η απόσταση από το να δώσει όρκο πίστης σε μια αδιάφθορη, αρχηγική φιγούρα δυστυχώς δεν είναι μακριά.
Jaquou Utopie
30 Οκτωβρίου, 2011 6:47 μμ
Επιτέλους το είπε κάποιος… το θέμα δεν είναι το πρόσωπο , οι ατομικές ευθύνες ή ο θεσμός, το θέμα είναι οι κοινωνικές και οικονομικές σχέσεις που τους έχουν δημιουργήσει. Και κανείς δεν μιλάει γι΄αυτές…
vassozacharof
30 Οκτωβρίου, 2011 6:36 μμ
Aυτός ο κόσμος έχει την αλητεία μέσα του…
δεν είναι αυτός ο κόσμος που γεννηθήκαμε αντάξιος των ονείρων μας …
αλλά υπάρχει ένας άλλος κόσμος στην κοιλιά αυτού του κόσμου…
που περιμένει.
Θα είναι ένας κόσμος πολύ διαφορετικός
και με μια επώδυνη γέννα.
Αναγνωρίζω τα χαρακτηριστικά αυτού του καινούργιου κόσμου
από τις αυθόρμητες διαδηλώσεις που σαρώνουν τον πλανήτη
και από την δικιά σας γωνιά,
την Ελλάδα μας.
Πολλοί με ρωτούν τι θα συμβεί μετά.
Δεν γνωρίζω, απαντώ και δεν με νοιάζει ιδιαίτερα.
Η αλήθεια είναι, ότι με ενδιαφέρει πάρα πολύ
αυτό που συμβαίνει τώρα.
Πώς θα τελειώσει αυτή η ιστορία;
Είναι σαν να αναρωτιέμαι πότε θα ερωτευτώ.
Δεν με νοιάζει ο θάνατος όταν ζω την μαγική στιγμή του έρωτα…
και εγώ λέω, αυτή η στιγμή έχει το άπειρο μέσα της,
όσο διαρκεί…
Είμαι Έλληνας, όσο ποτέ, τούτες τις ώρες…
*Διαβάστηκε στην επετειακή εκδήλωση που έγινε στις 27 Οκτωβρίου 2011 στον Δήμο Ελληνικού- Αργυρούπολης, στην μνήμη του Ερνέστο Τσε Γκεβάρα, 44 χρόνια από την δολοφονία του
αυτό το κείμενο θα σας πηγαίνει αισθητικά καλύτερα αλλά η σκληρή πραγματικότητα δεν αλλάζει, το ψόφα Κάρολε δεν έχει να κάνει με τον ίδιο αλλά με ότι εκπροσωπεί αυτός και η συμμορία που κυβερνά αυτό τον τόπο…άλλωστε παριστά μηχανιστική αντίληψη ότι αλλάζει κάτι με τον ψόφο του οποιουδήποτε, το σύστημα πολεμάμε.
alexantro trollientes
30 Οκτωβρίου, 2011 7:04 μμ
τρομερη ισοπεδωση
απο τη μια η ποιηση του Γκαλεανο ,απ την αλλη η καγκουρια ενος μπλογκ και στη μεση μιασκληρη πραγματικοτητα που δεν αλλαζει !
χαμενη παρτιδα απο χερι
η επανασταση η θα ειναι πνευματικη και αισθητικη η θα ειναι μια ακομη ευκαιρια για την κολαση της βαρβαροτητας
vassozacharof
30 Οκτωβρίου, 2011 7:15 μμ
το ‘η σκληρή πραγματικότητα δεν αλλάζει ‘, ακριβώς εκεί πήγαινε , ζούμε σε μια απίστευτη βαρβαρότητα και το να την αντιμετωπίζεις με μια εξ ίσου βάρβαρη φρασεολογία σημαίνει ότι έχεις ταυτιστεί μ’ αυτήν , το πρόσωπο του τέρατος…ΟΚ, το να βγάζει κανείς το κτήνος από μέσα του έστω και φραστικά δεν περιποιεί τιμή και δεν επιφέρει και κανένα θετικό αποτέλεσμα στην εξάλειψη της βαρβαρότητας, αυτή η κοινωνία έχει σαπίσει σχεδόν σε όλα τα επίπεδα διάρθρωσής της , οφείλει να γκρεμιστεί και να ξαναχτιστεί από την αρχή…..αλλιώς, όντως χαμένη παρτίδα από χέρι
tomoly
30 Οκτωβρίου, 2011 7:30 μμ
«Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΗΘΙΚΗ»
Για όσους ΔΕΝ συν_εν_νοούνται με κραυγές:
“Τις ημύνθη περί πάτρης;
Και τι πταίει η γλαυξ, η θρηνούσα επί ερειπίων;
Πταίουν οι πλάσαντες τα ερείπια. Και τα ερείπια τα έπλασαν οι ανίκανοι κυβερνήται της Ελλάδος. Αυτοί οι πολιτικοί, αυτοί οι βουλεπταί, εκατάστρεψαν το έθνος, ανάθεμά τους. Κάψιμο θέλουν όλοι τους!
Τότε σ’ εξεθέωναν οι προεστοί κ’ οι ‘γυφτοχαρατζήδες’, τώρα σε ‘αθεώνουν’ οι βουλευταί κ’ οι δήμαρχοι. Αυτοί που είχαν το λύειν και το δεσμείν εις τα δύο κόμματα, τους έταζαν ‘φούρνους με καρβέλια’, δώσαντες αυτοίς ουχί πλείονας των είκοσι δραχμών μετρητά, απέναντι, (σσ: έναντι), καθώς τους είπαν, και παρακινήσαντες αυτούς να εξοδεύσουν κι απ’ τη σακκούλα τους όσα θέλουν άφοβα, διότι θα πληρωθούν μέχρι λεπτού, σύμφωνα με τον λογαριασμόν, όν ήθελαν παρουσιάσουν.
Το τέρας το καλούμενον επιφανής (: πολίτης, άνθρωπος) τρέφει τη φυγοπονίαν, την θεσιθηρίαν, τον τραμπουκισμόν, τον κουτσαβακισμόν, την εις τους νόμους απείθειαν. Πλάττει αυλήν εξ αχρήστων ανθρώπων, στοιχείων φθοροποιών τα οποία τον περιστοιχίζουσι, παρασίτων τα οποία αποζώσιν εξ αυτού…
Μεταξύ δύο αντιπάλων μετερχομένων την αυτήν διαφθορά, θα επιτύχει εκείνος όστις ευπρεπέστερον φορεί το προσωπείον κ’ επιδεξιώτερον τον κόθορνον. Άμυνα περί πάτρης θα ήτο η ευσυνείδητος λειτουργία των θεσμών, η εθνική αγωγή, η χρηστή διοίκησις, η καταπολέμησις του ξένου υλισμού και πιθηκισμού, του διαφθείροντος το φρόνημα και εκφυλίσαντος σήμερον το έθνος, και η πρόληψις της ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ“. (: “Όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλο τα ίδια μένουν…”)
Το κείμενο γράφτηκε από τον Παπαδιαμάντη, την χρονιά των Α΄ Ολυμπιακών της Αθήνας, το 1896. Δείτε το και σε μορφή βίντεο:
oldboy9
30 Οκτωβρίου, 2011 9:25 μμ
Μια απλή παραίτηση αρκούσε κ. Πρόεδρε της Δημοκρατίας (λέμε τώρα!)
Ακρίδα
30 Οκτωβρίου, 2011 9:35 μμ
Τι εκπροσωπεί ο Παπούλιας; Το βαθύ πασόκ του Ανδρέα Παπανδρέου. Πήρε αυτό που του άξιζε. Το ότι χρίστηκε (sic) πρόεδρος δημοκρατίας δεν τον εξιλεώνει. Απ’ αυτή την άποψη είμαι υπέρ κάθε βρισίματος και κάθε μπινελικιού.
Μάγκες μου, η ύβρις εξακολουθεί να έχει την έννοια που είχε στην αρχαία τραγωδία. Το μπινελίκι στον Παπούλια ή σε όποιον πρόεδρο της δημοκρατίας ΔΕΝ μπορεί να είναι ύβρις, διάολε.
Παρακάτω. Ο/Η @ΥΑ είπε επιτέλους αυτό που αναρωτιόμουν γιατί δεν έλεγε κανένας.
Κάθε 5ετία, εν όψει εκλογής προέδρου της δημοκρατίας, έχουμε ένα μεγάλο παζάρι, αφού, με την αυξημένη πλειοψηφία που απαιτείται, το εκάστοτε κυβερνών κόμμα επιλέγει αυτόν που θα υπερψηφιστεί, ώστε να μην συρθεί σε εκλογές. Για την ακρίβεια, δεν έχουμε μια πραγματική ψηφοφορία, αλλά μια εκλογή-οπερέτα του ανώτατου -υποτίθεται- άρχοντα. Παρότι απογυμνωμένος από εξουσίες και με διακοσμητικό ρόλο, πριν από την εκλογή του στήνεται, κάθε φορά, ένα bras de fer, με σίγουρο νικητή την αξιωματική αντιπολίτευση.
Ο θεσμός, λοιπόν, του προέδρου είναι απόλυτα απαξιωμένος και απόλυτα διακοσμητικός. Σύσσωμος ο καθεστωτικός τύπος και τα καθεστωτικά κόμματα διέρρηξαν τα ιμάτιά τους για την προσβολή που υπέστη ο… θεσμός. Δηλαδή, η γλάστρα! Στα παπάρια μας για τη γλάστρα. Προσωπικά, χάρηκα ιδιαίτερα το σκηνικό, με εξαίρεση τους εθνικιστικούς και ναζιστικούς αλαλαγμούς. Και ξέρετε γιατί; Μέχρι πρότινος, ο «θεσμός» του προέδρου της δημοκρατίας ήταν στο απυρόβλητο, αφού σύσσωμο το πολιτικό καθεστώς είχε φροντίσει να τον εξιδανικεύσει και να τον μυθοποιήσει. Αυτό ακριβώς ανατράπηκε. Η σημασία του γεγονότος είναι διττή. Από τη μία αμφισβήτηση του πλέον αναδιαμφισβήτητου θεσμού, απ’ την άλλη απόδοση στο πρόσωπο του Παπούλια τα του Καίσαρος (τω Καίσαρι).
Όχι, δεν με καλύπτει το κείμενο. Σωστές μεν οι επισημάνσεις, λανθασμένα το πολιτικό κριτήριο και ο στόχος.
Στην «ιερά» αγανακτισμένη κυρία Ioanna θα πρότεινα να σχολιάζει πιο χαλαρά. Όπως μιλάει. Η προσπάθεια να χρησιμοποιήσει εξεζητημένες λέξεις ή εκφράσεις, τις έννοιες των οποίων προφανώς αγνοεί, φαντάζει γραφική και χάνει το όποιο δίκιο μπορεί να έχει.
Εν κατακλείδι, κοιτώντας το πρόσωπο του τέρατος κατάματα, ας αναφωνήσουμε όλοι: «Καλό ψόφο, Παπούλια, και βάλε τους θεσμούς σου εκεί που ξέρεις!»
Spin
30 Οκτωβρίου, 2011 10:57 μμ
Ο Κάρολος είναι αρχίδι αλλά δεν έχει αρχίδια. μια ζωή στην ποσότητα το θέμα ε?
espοir - надежда - Hoffnung - speranza
30 Οκτωβρίου, 2011 11:22 μμ
Θα κάνω μία προσπάθεια να απαντήσω συλλογικά, γιατί τα σχόλια είναι πολλά και αδυνατώ να τα καλύψω ένα προς ένα.
** Ως προς το ύφος
Ήταν απόλυτα ηθελημένο. Ξέρω να χειρίζομαι τον λόγο, μπορώ να ειρωνευτώ, ή μπορώ να απαντήσω κόσμια σαν τους πληγωμένους πρώην ΠΑΣΟΚους.
[Ειρήσθω εν παρόδω, στα σχόλια έχω παραθέσει ένα καλό απόσπασμα από την σχετική ανάρτηση του elawyer.]
Θεωρώ ότι το «κύριε Πρόεδρε, με τον προσήκοντα σεβασμό προς το πρόσωπό σας, αλλά και προς το θεσμό τον οποίο εκπροσωπείτε, επιτρέψτε μου να σας πω ότι είστε ουτιδανός!» δεν θα είχε την παραμικρή σχέση με την πραγματικότητα.
Πρώτον επειδή ο σεβασμός κερδίζεται ή χάνεται και ο Παπούλιας έκανε ό,τι μπορούσε για να τον χάσουμε. Δεύτερον επειδή κάποτε, πρέπει να μιλήσουμε άγρια στην εξουσία, μήπως και μας ακούσει. Με τον ίδιο χυδαίο τρόπο που μιλάνε αυτοί μεταξύ τους για τις μίζες.
Δεν είναι 3χρονο παιδάκι ο Παπούλιας να μην ακούει κακά λογάκια. Είναι ο αρχηγός του κράτους, ο πρώτος πολίτης κλπ. Πρέπει κάποτε να μάθει τί γλώσσα μιλάνε οι πολίτες σε αυτό το κράτος του οποίου ορκίστηκε να τηρεί το Σύνταγμα και τους Νόμους.
Σε αντιδιαστολή, σας θυμίζω τον Κωστή Στεφανόπουλο και ρωτάω τον καθένα εξ υμών να μου πει εάν θα είχε τη διάθεση να τον βρίσει, να τον χαρακτηρίσει προδότη κλπ. Το πώς πορεύεται (και/ή πολιτεύεται) ο καθένας μας, ορίζει τον τρόπο με τον οποίο τον κρίνουν.
** Ως προς το περιεχόμενο
Ήμουνα και παραμένω μία φρικτή ρεφορμίστρια. Δεν θεωρώ ότι είμαστε ικανοί (έτοιμοι, γενναίοι, αρκετοί, ώριμοι, έξυπνοι κλπ) για να κάνουμε την επανάσταση. Κι αν θέλετε, τα γεγονότα με την περικύκλωση / περιφρούρηση της Βουλής την περασμένη εβδομάδα, επαληθεύουν τους φόβους μου.
Συνεπώς, μέχρι να έχουμε κάτι σοβαρότερο να προτείνουμε (το οποίο, σας διαβεβαιώ θα το ακούσω και θα το λάβω υπόψη μου πολύ σοβαρά), η μόνη ρεαλιστική πρόταση που έχω να κάνω είναι να πάμε σε εκλογές.
Δεν ανήκω σε κανένα κόμμα, σε καμία παράταξη. Κινούμαι όμως σε αριστερούς χώρους και έχω ορκιστεί ότι εάν ποτέ ψηφίσω δεξιά θα κόψω το χέρι από τον ώμο.
Αυτό που διαπιστώνω καθημερινά είναι ότι – δικαίως ή αδίκως – δεν αντέχουμε οι μισοί (ας πούμε «αριστερόστροφοι») τα άντερα των άλλων μισών. Ούτε για απεργία δεν μπορούμε να πάμε μαζί, πόσο μάλλον για επανάσταση. Να έχουμε επίγνωση της κατάστασής μας, δε βλάπτει.
Πρόσφατα μου έλεγε ο βα.αλ. (ιστολόγιο «η πρηνής θέση του σκοπευτή») για μία λαϊκή συνέλευση γειτονιάς, όπου συγκεκριμένος αριστερός σχηματισμός κατέβηκε με κείμενο και θέσεις που ήθελε να περάσει αυτούσιες και όταν είδε ότι δεν του βγαίνουν τα κουκιά, αποχώρησε. Και όχι, δεν ήταν το ΚΚΕ, δεν τα κάνουν μόνο αυτοί.
Αυτοί είμαστε.
Συγνώμη εάν σας κούρασα, θα γράψω ένα αναλυτικότερο κείμενο στο Οξύ, το οποίο ελπίζω ότι θα σας καλύπτει.
Spin
31 Οκτωβρίου, 2011 12:19 πμ
espoir είχε διαφορετική στάση ο Στεφανόπουλος? για γλάστρα τον θυμάμαι κ αυτόν, όπως και κάθε άλλον πρόεδρο φυσικά.
espοir - надежда - Hoffnung - speranza
31 Οκτωβρίου, 2011 1:21 πμ
Ο Στεφανόπουλος έκανε συχνά παρεμβάσεις και «τα έψελνε» όπου έκρινε ότι πρέπει να το κάνει.
Η πλέον «αρχιδάτη», που έμεινε ιστορική, ήταν τα όσα είχε σούρει στον Bill Clinton, στο επίσημο δείπνο, έναν Νοέμβριο που είχε επισκεφθεί την Αθήνα.
Όχι μόνο αυτό, αλλά ο τρόπος ζωής του [λιτότητα, ποδήλατο κλπ] ήταν ενδεικτικός της συνέπειας λόγων και έργων.
Ioanna
31 Οκτωβρίου, 2011 1:32 πμ
Συμφωνώ σε πολλά απ΄αυτά που λές, μην σου πω στα περισσότερα. Αλλά δεν μου άρεσε η αισθητική του κειμένου καθώς και ο τίτλος. Επίσης διαφωνώ με το ότι αν τους μιλήσουμε έτσι θα μας ακούσουν. Δεν θα ακούσουν απλά έτσι θα τους είναι πιο εύκολο να μας κατηγορήσουν και να μας προβοκάρουν. Και αυτό κάνουν.
espοir - надежда - Hoffnung - speranza
31 Οκτωβρίου, 2011 2:15 πμ
Αρχικά, λυπάμαι για την επίθεση που δέχθηκες από αρκετούς σχολιαστές, ίσως εάν είχα απαντήσει πιο νωρίς να είχε αποφευχθεί.
Εάν ξαναδιαβάσεις το αρχικό κείμενο, θα διαπιστώσεις ότι έκανες λάθος στο πρώτο σου σχόλιο.
Μου καταλόγισες παραφροσύνη, έλλειψη σκοπού, έλλειψη ιδανικού, μίσος, απύθμενη οργή που δεν έχει όρια, αντίδραση «της κερκίδας» που είναι άστοχη, που κυλιέται στα πεζοδρόμια χωρίς οδηγό, χωρίς προορισμό.
Δεν τον «μισώ» τον Παπούλια. Τον θεωρώ επικίνδυνα ανίκανο και μειοδότη. Τα όσα του καταλογίζω είναι πολύ συγκεκριμένα και πολύ στοχευμένα προσωπικά στον ίδιο.
Επίσης, μου καταλόγισες ότι φωνασκώ και ότι τα βάζω με όλους και με όλα αδιακρίτως και χωρίς όρια.
Αντιθέτως, εγώ έχω περιορίσει όλο μου τον αρνητικό λόγο σε μία συγκεκριμένη πράξη, ενός συγκεκριμένου ατόμου.
Και παρόλο που ήταν γραμμένο «εν βρασμώ» και για «προσωπική χρήση» [a.k.a. «ξεκάβλωμα» όπως το περιέγραψε ο Narrator] θα διαφωνήσω στο κατά πόσο δεν ήταν πολιτικός λόγος. Δεν ασχολήθηκα με το κουστούμι του, με την επίσημη δήλωσή του ασχολήθηκα.
Όσον αφορά το ήθος και το όραμα, όταν μου φέρεις παράδειγμα τέτοιου πολιτικού λόγου, για να καταλάβω πώς τον φαντάζεσαι [θέλω να πω «φαντασιώνεσαι» αλλά είναι παρεξηγήσιμο και θα το αποφύγω] τότε θα επανέλθω. Επειδή από πολιτικό λόγο με ήθος και όραμα έχουμε χορτάσει.
Υ.Γ. Το ψιχίο γράφεται με «ι».
sexologos
31 Οκτωβρίου, 2011 10:24 πμ
πραγματι έχουμε χορτάσει από πολιτικό λόγο με ήθος και όραμα και καιρος ειναι να περασουμε σε ενα λογο ανηθιο και ανοραματικο
εμενα μανδαμ espοir – надежда – Hoffnung – speranza με πεισατε με την ευθικρισια , την διεισδυτικοτητα της σκεψης και την σπανια καθαροτητα του λογου, που τοσο πολυ λειπει στις μερες μας
σας ευχαριστω που φωτιζετε τις ερεβωδεις μερες μας
να ειστε παντα καλα και να ξεκαβλωνετε διαρκως
Ioanna
1 Νοεμβρίου, 2011 1:35 πμ
ας μην το συνεχίσουμε. Εγω απλά διαφώνησα με την αισθητική του άρθρου, οχι με την ουσία του. Με την ουσία συμφωνώ αν και δεν είμαι τόσο ανατρεπτική. Στο κάτω κάτω εμείς ψηφίσαμε αυτούς που τον εξέλεξαν. Και τμήματα της Αριστεράς έχουν δηλώσει σεβασμό στο πρόσωπό του, και δεν διαφώνησαν με την εκλογή του. Βέβαια με το ψόφα διαφωνώ. Οπως και με τις ύβρεις αλλά μην τα ξαναλέω. χαίρομαι που έγινε κουβεντούλα και τελικά διαπίστωσα ότι παρά τις διαφωνίες υπάρχει υπόβαθρο για συζήτηση. Οσο για την ορθογραφία ευχαριστώ για τη συμβουλή , ελπίζω να ήταν το μοναδικό λάθος.
Ioanna
31 Οκτωβρίου, 2011 1:42 πμ
Συμφωνώ σε πολλά απ΄αυτά που λές, διαφώνησα με το ήθος και την αιθητική του άρθρου και τον τίτλο του. Οσο για αυτό που λές οτι αν τους μιλήσουμε αυτή τη γλώσσα ίσως ακούσουν δεν ισχύει. Δεν θα ακούσουν, απλά τους δίνεις πάτημα για να σε προβοκάρουν. Αυτό δεν είναι τόσο ασήμαντο όσο δείχνει.
Δεν είμαι ΚΚΕγια όσους αναρωτήθηκαν ούτε ανήκω επίσης σε κανένα πολιτκό χώρο. Αλλά θα ήθελα να υπήρχε στην Ελλάδα μια σύγχρονη ευρωπαική αριστερά, που δεν θα τσακώνεται συνέχεια για το από που ξημερώνει και δεν θα εξαντείται σε κορώνες ή σε καπελώματα Δυστυχώς αυτό δεν υπάρχει. Αν υπήρχε θα με αντιπροσώπευε.
espοir - надежда - Hoffnung - speranza
30 Οκτωβρίου, 2011 11:29 μμ
Α, κι ένα τελευταίο: το Οξύ, το οποίο είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο, το έχω ακριβώς γι’ αυτό … για το «ξεκάβλωμα» που αναφέρει ο Narrator.
Το δικό μου ιστολόγιο δεν είναι ενημερωτικό, ούτε πολιτικό, ούτε «αριστερό», ούτε τίποτα. Για τα γκομενικά μου γράφω (κυρίως) και όποτε τα παίρνω κράνος, βρίζω κιόλας.
Spin
30 Οκτωβρίου, 2011 11:33 μμ
ναι αλλά πάει πολύ να πεις τον βρωμόγερα αρχίδι δε νομίζεις? ειδικά στην ηλικία του…
vassozacharof
30 Οκτωβρίου, 2011 11:38 μμ
ε, υπάρχει και το :παλιόπουτσα:))
sexologos
31 Οκτωβρίου, 2011 1:25 πμ
εν τελει τι παιχτηκε ?
τα καταφερες ?
ξεκλαβωσες καμμια σταλα ?
johndoctor
31 Οκτωβρίου, 2011 12:13 πμ
άσχετο στέλνω ένα κείμενο μου που είχα γράψει στο ιστολόγιο μου για τους φασίστες του ΛΑ.ΟΣ και πόσο υποστηρίζουν το μπα.τσοκ
inflammatory
31 Οκτωβρίου, 2011 2:17 πμ
Δημητρης
31 Οκτωβρίου, 2011 5:53 μμ
Σας γραφω στα αρχ@δια μου όλους…!!! ΚΑΡΟΛΟΣ ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
31 Οκτωβρίου, 2011 6:10 μμ
αρχάδια μου;;; 😛
καριων
31 Οκτωβρίου, 2011 6:12 μμ
οτι εχει ο καθεις…