Γράφει ο Σωτήρης Θεοχάρης.
Όχι ο Νίκος Ρωμανός δεν είναι χριστιανός.
Πολύ περισσότερο δεν είναι ο Χριστός σου, δεν ανεβαίνει γολγοθάδες για σένα και πολύ περισσότερο δε, δεν σταυρώνεται για τις δικές σου αμαρτίες.
Ο Νίκος Ρωμανός παλεύει για την ζωή του, την ελευθερία του, την αξιοπρέπεια του και τις ιδέες του.
Αν θες να ζήσει, αν σε εμπνέει ο αγώνας του, αν σε οργίζει η κατάφωρη εκδικητική στάση του καθεστώτος απέναντι σε κάθε άνθρωπο που δε σκύβει και δε γονατίζει μπροστά στην μικροψυχία και την απανθρωπιά της εξουσίας, αν νιώθεις πως έχει αξία να υπερασπιστείς την ζωή, αν θέλεις να επιβάλεις το δίκιο έναντι του άδικου, βγες τώρα στο δρόμο και σώσε τον.
Αν περιμένεις σιωπηλά μια «εξέγερση» με αφορμή τον θάνατό του, ή αν ακόμη χειρότερα εύχεσαι να γίνει ένας σύγχρονος μάρτυρας της δικής σου δειλίας, αν θέλεις να υποκαταστήσεις την προσωπική σου αγελαία ανάγκη του «ανήκειν» με την ασφάλεια ενός «θρησκευτικού» όχλου, πέρνα έξω σε παρακαλώ.
Πέρνα έξω απ τη ζωή του.
Πέρνα έξω από τις ζωές μας και τράβα να γίνεις ένας καλός χριστιανός, ένας υποκριτής και όταν μεγαλώσεις να γίνεις και ένας έξοχος φαρισαίος.
Λερώνεις οτιδήποτε για το οποίο μάχεται ο Νίκος Ρωμανός και τον σκοτώνεις για να αποκτήσεις ένα σύμβολο που εσύ έχεις ανάγκη, προσωπικά εσύ.
Τον σκοτώνεις για να αποκτήσεις ένα είδος μεταφυσικού αρχηγού που θα καλύψει την προσωπική αδυναμία σου να ξεπεράσεις το υπερεγώ της ταπεινότητας σου.
Δεν ξεπέρασες ποτέ την βαθειά ιδιοτέλεια με την οποία σε έχει ποτίσει η ορθόδοξη θεοκρατική ελληνική κοινωνία, χρειάζεσαι ένα μεταφυσικό ποιμένα ως παρδαλό φοβισμένο πρόβατο που είσαι. Σε βολεύει να προσεύχεσαι και να εύχεσαι από μακρυά αντί να δράσεις και ρισκάρεις. Να εύχεσαι να γίνει κάτι για σένα, χωρίς να κάνεις εσύ τίποτα, χωρίς να μπεις εσύ στη φωτιά.
Τον σκοτώνεις με την μικρότητα της θέλησής σου.
Ο Νίκος Ρωμανός δεν θυσιάζεται για σένα, παρ το χαμπάρι, ο Νίκος Ρωμανός δεν είναι χριστιανός.
Εσύ τον θυσιάζεις για σένα, όσο υποκριτικά σκέφτεσαι από τον καναπέ σου, πως αν χαθεί θα γίνει η πολυπόθητη «εξέγερση» που θα σε ελευθερώσει, χωρίς κόπο και αγώνα.
Αν περιμένεις το πλήθος για να κρυφτείς πίσω από το θάρρος των άλλων, φύγε από τη ζωή του Νίκου Ρωμανού και από τις ζωές μας.
Οι καλοί χριστιανοί παρακαλώ να περάσουν έξω και να μην αναφέρουν το όνομα του επί ματαίω.
Shortlink: http://wp.me/p1pa1c-jL1
Βλαδίμηρος
7 Δεκεμβρίου, 2014 6:01 μμ
Ουαί υμίν, Γραμματείς και Φαρισαίαοι, υποκριταί!
Γράφει ο κ. Σωτήρης Θεοχάρης (εντελώς χριστιανικό ονοματεπώνυμο – αλλά, δε φταίει γι’ αυτό) :
«Ο Νίκος Ρωμανός παλεύει για την ζωή του, την ελευθερία του, την αξιοπρέπεια του και τις ιδέες του».
Η ζωή του απειλείται επειδή δεν τον αφήνουν να βγαίνει ελεύθερος από τη φυλακή!
Η ελευθερία του έχει καταργηθεί για τις δύο ληστείες που διέπραξε και γιατί είναι υπόδικος για συμμετοχή σε τρομοκρατική οργάνωση. Ο κ. Θεοχάρης θεωρεί ότι δε θα έπρεπε να συλληφθεί καν;
Τι σχέση έχει με την αξιοπρέπειά του η στέρηση της ελευθερίας του για ποινικώς κολάσομες πράξεις; Αξιοπρεπής είναι μόνο αυτός που έχει το ακαταδίωκτο για τέτοιες πράξεις;
Οι ιδέες του δε διώκονται, διώκονται οι παράνομες πράξεις του. Αν, βέβαια, ο κ, Θεοχάρης θεωρεί σωστό να επιβάλλει ο καθένας τις ιδέες του με τα όπλα στην τεράστια πλειοψηφία των «καναπεδάκηδων» με τα όπλα, γιατί αυτοί είναι «υπάνθρωποι» , δεν καταλαβαίνω τι διαφορά έχουν οι «ιδέες» των αναρχικών από τις «ιδέες» των ναζήδων, τουλάχιστον σ’ αυτό το σημείο.
Ουαί υμίν, Γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριταί!
Γιατί θέλει να παίρνει «εκπαιδευτικές άδειες» ο Ρωμανός; Για να σπουδάσει στο ΤΕΙ; Εδώ γελάνε και οι κότες με την υποκρισία σας! Ο Ρωμανός θέλει να αποδράσει, όπως και ο Μαζιώτης, όπως και ο Χριστόδουλος, για να συνεχίσει την καριέρα του σαν αντάρτης πόλης. Αφήστε, λοιπόν, τα παραμύθια για ανθρώπινα δικαιώματα και ζητήστε να αφεθεί ελεύθερος για να συγκροτεί ένοπλες ομάδες που θα ληστεύουν τράπεζες και θα «εκτελούν» όποιον θεωρούν εχθρό τους.
Και τώρα μερικά αποσπάσματα από προκήρυξη της Σέχτας Επαναστατών για τη δολοφονία του Νεκτάριου Σάββα, που είχε επιφορτιστεί με την προστασία μάρτυρα κατηγορίας για τη 17Ν Σοφίας Κυριακίδου :
[Όταν στο παρελθόν θεωρούνταν (και ως ένα βαθμό ίσχυε) ότι το βάρος των επιχειρησιακών βραχιόνων του αντάρτικου πόλης θα πρέπει ν΄ ανακηρύσσει ως κεντρικό εχθρό την Λ.Μ.Α.Τ. (Λούμπεν ΜεγαλοΑστική Τάξη) σήμερα πρέπει να διαθέτουμε τη διαύγεια να αναθεωρήσουμε. Μπορούμε κάλλιστα να διατηρήσουμε την ίδια ονομασία αλλάζοντας όμως τη νοηματοδότηση της. Από ΄δω και πέρα όταν μιλάμε για Λ.Μ.Α.Τ. εννοούμε την Λούμπεν ΜικροΑστική Τάξη (αυτούς για τους οποίους τόσο απαξιωτικά μιλάει σε όλο του το κείμενο ο κ. Θεοχάρης).
Αυτή η κοινωνική τάξη που βρίσκεται στο επίκεντρο της κριτικής ως πλειοψηφικός ρυθμιστής της κεντρικής πολιτικής και κοινωνικής ζωής, αποτελεί ένα συρφετό, αδίστακτο σαν αρπακτικό, που έχει ως στόχο την ανέλιξη του στα ανώτερα κοινωνικά στρώματα. Είναι αυτό το κατακάθι των σύγχρονων νεοελλήνων, η παθητική σαπίλα των υπαλληλίσκων, των εμπόρων, των οικογενειαρχών νοικοκυραίων, των πρόθυμων δούλων που έχουν ως φιλοδοξία να μοιάσουν στους αφέντες τους. Σήμερα η μοναδική τάξη που διαθέτει ταξική συνείδηση, είναι μόνο η μεγαλοαστική που έχει συνείδηση του εαυτού της και των συμφερόντων της.
Από την άλλη το προλεταριάτο και τα ευρύτερα λαϊκά στρώματα δε διαθέτουν καμία συνείδηση παρά μόνο την ακόρεστη επιθυμία για κοινωνική καταξίωση μέσο αξιωμάτων και εύκολου πλουτισμού πατώντας επί πτωμάτων…
Εμείς ποτέ δεν μιλήσαμε για λογαριασμό τρίτων, σίγουρα όμως θα κόψουμε την γλώσσα όσων μιλάνε πολύ με φόντο τον πατριωτισμό και την μισαλλοδοξία τους…
Η απάντηση θα δοθεί σύντομα προς όλες τις κατευθύνσεις. Ο εχθρός είναι παντού αλλά κυρίως είναι εδώ. Στα αστικά κέντρα, στα πλοκάμια της μικροοικονομίας των συντηρητικών στρωμάτων, στα κέντρα λήψης αποφάσεων του μεγάλου κεφαλαίου, στους θιασώτες της πολιτικής σκηνής, στα δημοσιογραφικά θεωρεία και τους εργολάβους τους, σε οτιδήποτε διαμορφώνει και συμμετέχει στην θεσμική ζωής της Ελλάδος…
Δεν θα επιτρέψουμε σε καμιά φαντασιόπληκτη κυράτσα να προσβάλλει την τιμή και την ιστορία του Ε.Λ.Α. Αν η Σοφία Κυριακίδου συνεχίσει το παραλήρημα και τις ψευτιές της θα της ξεριζώσουμε την γλώσσα, όπως και σε κάθε επίδοξο «πολυλογά» στο μέλλον. Να το θυμούνται αυτό όλοι οι περίοικοι της περιοχής που αυτοβούλως θα θελήσουν να δώσουν πληροφορίες. Γνωρίζουμε τα ονόματα τους και τα κουδούνια τους, τα΄ αυτοκίνητα τους και τον τόπο εργασίας τους, όπως γνωρίζαμε και τις συνήθειες της κατάπτυστης Σοφίας Κυριακίδου και τους «μοναχικούς» περιπάτους της στην λαϊκή αγορά χωρίς την συνοδεία γοριλλών. Ήταν στην διακριτική ευχέρεια μας να μην την προσεγγίσουμε γιατί τα ψέματα της φανέρωναν την ψυχική διαταραχή της. Δεν θα εφαρμόσουμε το ίδιο με τους υποψήφιους χαφιεδάνθρωπους της περιοχής. Ας το βάλουν λοιπόν καλά στο μυαλό τους οι ρουφιάνοι κάθε είδους, πως μπορεί να κοιμούνται με κλειδωμένες πόρτες αλλά μπορεί να ξυπνήσουν με τρίτο μάτι στο κεφάλι. Τα μεγάλα στόματα κοστίζουν ζωές. Οι αυτόπτες μάρτυρες που δίνουν στοιχεία στην αστυνομία θα αντιμετωπίζονται ως μπάτσοι. Τα θυμάστε τα ντόνατς που είχαμε αναφέρει… συνεχίζουμε να έχουμε ίδια άποψη. Δεν είναι η πρώτη φορά που οι ρουφιάνοι γίνονται στόχος. Στο παρελθόν η 1η Μάη και ορισμένοι σύντροφοι του.Ε.Λ.Α. είχαν «τιμωρήσει» με βομβιστικές επιθέσεις δύο αυτόπτες μάρτυρες. Αν χρειαστεί θα συνεχίσουμε την καλή δουλειά…
Μπορούμε ν΄ αποδεχτούμε το ενδεχόμενο της σύλληψης, ακόμα και της δολοφονίας μας(αφού δεν πρόκειται να παραδοθούμε έτσι απλά…), ως αποτέλεσμα της δράσης μας. Όμως θ΄ αναγκάσουμε πρώτα την Ελλάδα να ματώσει. Θα κάνουμε το κράτος ν΄ αποκλείσει τις επικίνδυνες περιοχές, οι μπάτσοι θα περιπολούν μέσα σε τεθωρακισμένα, στρατιώτες θα φυλάνε τις πλατείες, το ένδοξο σύμβολο του Ρarabellum 38 θα ξαναγυρίσει στις διαδηλώσεις ενώ αυτοί θα σπάνε πόρτες στα σπίτια για έρευνες εμείς θα τους σπάμε τα κεφάλια, οι αντάρτικες ομάδες θα οργανώσουν την νύχτα και ολόκληρος ο πληθυσμός των αστικών κέντρων θα συνηθίσει να ζει με τους μαύρους καπνούς στον αέρα απ΄ τις βόμβες και τους εμπρησμούς. Θέλουμε να θέσουμε σε ισχύ την κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, τον εμφύλιο επαναστατικό πόλεμο. Η ουδετερότητα στο εκτελεστικό απόσπασμα καργιόληδες. Τον λόγο τώρα έχουν τα όπλα και ο ανορθόδοξος επαναστατικός πόλεμος. Γιατί η εξουσία επιβάλλεται αλλά και καταργείται στην κάνη των όπλων…]
Χρήστος Παπουτσής
8 Δεκεμβρίου, 2014 11:58 πμ
Βλαδίμηρε άσε τα ποστ σεντόνια και συνέχισε με την αγωγή που σου έχουν δώσει. Βγες για τρέξιμο, άσε λίγο το μυαλό σου να χαλαρώσει. Διαλογισμό έχεις δοκιμάσει ;
Omadeon
7 Δεκεμβρίου, 2014 7:34 μμ
Ioulianos
8 Δεκεμβρίου, 2014 12:32 μμ
Οι καλοί χριστιανοί αποφεύγουν να θίξουν και με το δίκιο τους την στάση του αρχηγού τους απέναντι στους τότε εξουσιαστές και την θανάσιμη αμαρτία που τους συνόδευε: «Μή κτήσησθε χρυσόν μηδέ άργυρον. Μή θησαυρίζετε υμίν θησαυρούς επί της γής».
«Ούαί υμίν τοις πλουσίους ότι απέχετε την παράκλησιν υμών.»
«Ευκοπώτερόν έστι κάμηλων διά τρυπήματος ραφίδος διελθείν ή πλούσιον είς την βασιλείαν του Θεού εισελθείν».
Ο εισαγγελέας Παναγιώτης Καψιμάλης ως νεότερος χριστιανός σταχυολόγησε επιλεκτικά την υπόθεση του «Επικίνδυνου αναρχοκομμουνιστή Ρωμανού, ανατροπεύς της καθεστηκυίας τάξεως και αρνητή του υπουργού Δικαιοσύνης Χαραλάμπου Αθανασίου αλλά και του χρηματικου έπαθλου ύψους 500 ευρώ που αρνήθηκε να παραλάβει χαλώντας το χάπενινγκ του Αθανασίου που μετέβη στις φυλακές Αυλώνα γι αυτόν τον σκοπό. Ο Ρωμανός δεν υπέβαλε «δήλωσιν μετανοίας» ούτε αποκήρυξε «μετά βδελυγμίας» τις ανόσιες θεωρίες του.
Αντίθετα ο ίδιος εισαγγελέας έκρινε οτι ο καθημερινός βιος και το σύστημα συμπεριφοράς του χριστιανού-τραπεζίτη Λαυρέντη Λαυρεντιάδη δεν απειλεί την τάξη έστω και αν κατηγορείται, πέρα από κλέφτης τραπεζών, ως ηθικός αυτουργός σε απόπειρα ανθρωποκτονίας. Όρισε λοιπόν καταβολή εγγύησης 500.000 ευρώ που ο Λαυρεντιάδης είχε να πληρώσει…. Έτσι τώρα ο κύριος αυτός απολαμβάνει τα ευεγερτήματα του νόμου.
Μακάριοι οι πεινώντες και οι διψώντες, και περί κολάσεως ουδείς λόγος.
«Το έθνος μας απειλείται!
Υπέρ βωμών και εστιών.
Μα πρέπει να συντομεύουμε Εξοχότατε,
μας περιμένουν για το τσάι!
Εν θα ουκ εστί πόνος ου λύπη;
Ένας ζητιάνος ξύνει τ’ αχαμνά του.
Ο άγνωστος στρατιώτης κρυώνει στο χιονόνερο;
Ο υπουργός χειρονομεί, μια γριά σταυροκοπιέται.
Κύριε των δυνάμεων!!!
Των δυτικών, βέβαια, δυνάμεων.
Σκασμός, σκασμός λοιπόν μιλάει ο υπουργός!
Τα γάντια χειροκροτούν,
οι φαντάροι παρουσιάζουν όπλα,
οι τράπεζες χωνεύουν τη λεία τους,
δυο αστυνόμοι τρέχουν.
Ποιος είναι;
Τίποτα, τίποτα.
Ποιος είναι;
Ένας άνεργος λιποθύμησε. Τίποτα.
Μπορεί και να πέθανε. Τίποτα.
Σκασμός!!! Σκασμός λοιπόν μιλάει ο υπουργός!»
Ωραίο κείμενο….
lamda
8 Δεκεμβρίου, 2014 1:59 μμ
Ανακοίνωση για το Ν.Ρωμανό από το Παρατηρητήριο Ψυχοκοινωνικών Δικαιωμάτων: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10805650_10205394776654132_4020569717181136414_n.jpg?oh=2d70027336723ab2b3080b761dee787e&oe=55189606&__gda__=1427890771_c119f3f4f2a819dba3b695829fbe0f61
lamda
8 Δεκεμβρίου, 2014 2:00 μμ
Ανακοίνωση για το Ν.Ρωμανό από το Παρατηρητήριο Ψυχοκοινωνικών Δικαιωμάτων: https://omniatv.com/blog/4954-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%BD-%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CF%8C-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CF%88%CF%85%CF%87%CE%BF
Βλαδίμηρος
8 Δεκεμβρίου, 2014 7:42 μμ
Εντάξει, παιδιά, κατάλαβα. Όπως και ο Μεγάλος Αρχηγός των Φαρισαίων Τσίπρας υπερασπιζόσαστε το δικαίωμα στη μόρφωση!!!
Υ.Γ. Τη σιωπή σας για την προκήρυξη της Σέχτας να την εκλάβω ως συμφωνία;
μανικακος
8 Δεκεμβρίου, 2014 7:45 μμ
τι ειν’ η Σεχτα ρε μάστορα;
Spin
9 Δεκεμβρίου, 2014 12:45 πμ
Ζήτω ο Αλέξης Τσίπρας, ζήτω η σέχτα επαναστατών.
demoniosepasa
8 Δεκεμβρίου, 2014 11:22 μμ
Ετσι so far away so close που ειμαι και παρακαλουθω κατα το μετρο του δυνατου το θεμα, καταλαβαινω πως τελικα ο Ρωμανος εχει καταφερει να κανει μια κοινωνια ολοκληρη να κατσει κατω να σκεφτει τι ακριβως συμβαινει και να παρει θεση. Στον καθενα φαινεται αυτη η ιστορια να αγγιζει κι αλλες χορδες. Αυτο και μονο εχει ενδιαφερον, γιατι για πρωτη φορα εδω και χρονια αρχιζει μια συζητηση που εχει πολυ δρομο ακομη. Εμενα μου φαινεται σημαντικοτερο να μεινω στον συμβολισμο της ιστοριας: ενα νεο παιδι ειναι φυλακισμενο, εγκλωβισμενο και το συστημα δεν του δινει καμια δυνατοτητα επαφης με τον πραγματικο εξω κοσμο; εκεινο κατ’ουσια επιταχυνει την φυσικη του καταστροφη, προσπαθωντας να διαφυλαξει την πνευματικη του ακεραιοτητα.
Καταληγω λοιπον στο συμπερασμα πως αυτο που συγκινει την κοινωνια ισως ασυνειδητα ειναι πως ο Ρωμανος ενσαρκωνει την συγκρουση ή το χασμα που υπαρχει στον περισσοτερο κοσμο μεταξυ του πραγματικου και του εικονικου, τοσο σε προσωπικο επιπεδο (τι κανω vs τι θα ηθελα να κανω/ τι νομιζω οτι κανω) οσο και σε πολιτικο/συλλογικο επιπεδο (οι μεγαλες συζητησεις περι οικονομικων και πολιτικων μοντελων για το καλο μας παντα vs της σκληρης πραγματικοτητας την οποια βιωνουν οι περισσοτεροι, της εμφανους αδικιας, της ελλειψης μιας προφανους αμεσης και πρακτικης λυσης κλπ κλπ). Και η κοινωνια κατα καποιον τροπο αντιλαμβανεται πως ειναι λαθος η εικονικη πραγματικοτητα να εξοντωνει και να κινδυνευει να σκοτωσει την νεολαια (η οποια εχει υποστει την ωμη, την αδικαιολογητη, την σχεδον ατιμωρητη βια).
Το ζητημα ειναι, πως αν ο κοσμος που ειναι εγκλωβισμενος στην εικονικη πραγματικοτητα ηξερε τι ακριβως πρεπει να κανει για τα σωσει αυτο και πολλα αλλα παιδια, μεσα στο μετρο των δυνατοτητων που του φαινονται εφικτες μαλλον θα το εκανε. Αλλα δεν ξερει πια πως να περασει απο την οθονη στο πεζοδρομιο, γιατι η οθονη του λεει πως το πεζοδρομιο σκοτωνει, κι αλλον κοσμο απο την οθονη δεν αντιλαμβανεται μια ασφαλη.