Μονοήμερη εκδρομή στον Πύργο Κουμουνδούρου

Posted on 12 Μαρτίου, 2014 10:19 μμ από

65


της katy με την τεχνική βοήθεια του Capybara

Μονοήμερη εκδρομή στον Πύργο Κουμουνδούρου (στη Μάνη βρίσκεται, για τους αγεωγράφητους το λέω).

Έτοιοιοιοιοιοιμοιοιοιοι;;;;;;

πύργος ΚουμουνδούρουΤο γεγονός της χρονιάς, που όλοι περιμένατε (ναι ναι όλοι-μη μου κάνετε εμένα τους κουλτουριάρηδες), έφθασε! Εγώ η Αυτού Εξοχότητα, η Απαστράπτουσα Υψηλοτάτη katy η Πυργοδέσποινα, σας προσκαλώ, για άλλη μια χρονιά (δεν βάζω μυαλό), σε μονοήμερη εκδρομή ενότητας και συμφιλίωσης στον Πύργο Κουμουνδούρου στην πανέμορφη Μάνη, με τριώροφο κλιματιζόμενο πούλμαν.

Η εμφάνισή σας μέσα στο πούλμαν, θα πρέπει να είναι προσεγμένη (μόνο μάρκες, κατά προτίμηση Burberry- ο συνδυασμός κοντομάνικο με σακίδιο, απαγορεύονται ρητά) και η συμπεριφορά σας κόσμια (όχι τσίχλες κολλημένες στα καθίσματα). 

Σκοπός της εκδρομής, θα είναι να μονοιάσω όλα τα avatars και να τα ε ν ώ σ ω πάση θυσία.

Στον Πύργο, θ’ ακολουθήσει συγκέντρωση ενότητας και συμφιλίωσης. Θα στηθεί εξέδρα με Θρόνο επάνω και από τα μεγάφωνα θα ακούγονται κλασσική μουσική και ο εθνικός ύμνος της Βόρειας Κορέας (προσφορά του Κιμαδάκου μου). Ντουντούκες και άλλες τινές βλαχουριές, θα κατάσχονται στην είσοδο της συγκέντρωσης. 

Θα παρευρίσκονται γνωστά πρόσωπα της πολιτικής επικαιρότητας, ως ομιλητές. Κλωτσάτε ελεύθερα! Στο «τσακ» τους πρόλαβα απ’ τη Μαριάννα (καλά να πάθεις-σκάσε από το κακό σου) και τους «έκλεισα»!

Ο Δημήτρης Γόντικας (ο άσχημος, όχι ο κούκλος βολεϊμπολίστας), μετά της εκλεκτής συζύγου του Διαμάντως Μανωλάκου (οικογενειοκρατία τώρα και στο ΚΚΕ), με το γνωστό σταλινικό χιούμορ του και σε απλά Ελληνικά, θα αναλύσει το καυτό θέμα του «Δημοκρατικού Συγκεντρωτισμού» (χασμουρηθείτε ελεύθερα). 

Ο Δημήτρης Τσουκαλάς, θα έρθει με τη μηχανή του και με την υπόσχεση πως όλο το εφάπαξ (σιγά το ποσό βρε παιδιά), θα το «κάνει» γαρύφαλλα στα πόδια μου. Τι κιτς τύπος!

Ο Μιχάλης Λιάπης (γνωστός και με το παρατσούκλι «ο βλάκας ανηψιός»- ο ευφυής είναι άλλος), θα έρθει με τα πόδια, αφού του πήραν το δίπλωμα απ’ το τουκ τουκ, επειδή ήταν ο μοναδικός άνθρωπος στη Μαλαισία, που το οδηγούσε με πινακίδες.

Επιτέλους θα ενωθούν ο παίδαρος Alexis μου, ο γαλανομάτης Νικόλας μου, ο μπούλης Κιμαδάκος μου, ο Σύριζα με τις 13 συνιστώσες του, το ΚΚΕ (μετά από παράκλησή μου ο Μαϊλης θα κάνει πλαστική επέμβαση στο πρόσωπο), η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, οι Οικολόγοι Πράσινοι, ο Λεβέντης, ο Δημοσθένης Βεργής και το  ΚΚΕ μλ με το ΚΚΕ λμ (υπάρχει ένα μικρό θεματάκι εκεί βέβαια, το οποίο ελπίζω να λυθεί σύντομα).

Κατάληξη σε γνωστό εστιατόριο (οι λαϊκοί τύποι την ονομάζουν ταβέρνα), για να φάμε μακαρόνια με Κιμά.

Για τη συμμετοχή σας, θα τηρηθεί, όπως καταλαβαίνετε, αυστηρά η σειρά προτεραιότητας.

 Αν δεν είστε τρόλλια έτοιμα για όλα, καλό θα ήταν να μην εισέλθετε την πόρτα του τριώροφου πούλμαν, που θα σας μεταφέρει στον Πύργο του Κουμουνδούρου (Μάνη). Άτομα που δεν διαθέτουν χιούμορ και κέφι, θ’ «απομακρυνθούν» διακριτικά (κλωτσηδόν δηλαδή), από τους πιστούς σκλάβους…. ε…(σωματο)φύλακές μου ήθελα να ‘πω.

Επιτρέπονται, φυσικά, συζητήσεις για κόμματα, όπως Σύριζα και ΚΚΕ και ποιο από τα δυό κατέχει την απόλυτη αλήθεια, αλλά με την προϋπόθεση, ότι εξ’ αρχής γνωρίζετε, πως μόνο Εγώ και ο ανηψιός μου την κατέχουμε.

Απαγορεύεται να αγγίζετε τον Βλαδίμηρο, για να βεβαιωθείτε πως είναι αυτός.

Ναι, αυτός είναι!

Απαγορεύεται να συζητάτε για ανύπαρκτα θέματα – αποκυήματα νοσηρής φαντασίας, όπως οικονομική κρίση, ανεργία και χαμηλοσυνταξιούχους.

Επιτρέπεται να μιλάτε μόνο για πραγματικά γεγονότα και περιστατικά, όπως για (αερο)ψεκασμούς, απαγωγές ανθρώπων από ufo, για τη στιγμή που είδατε τον Έλβις ενώ κολυμπούσατε στην παραλία της Λούτσας και για την εικόνα της Παναγίας που δάκρυσε, ενώ τυλίγατε ντολμαδάκια.

Όλοι οι χώροι (του πούλμαν) διαθέτουν free wifi (προσφορά του Αντώνη).

Όλες οι ντουλάπες (μέσα στο πούλμαν), αποτελούνται από την τελευταία κολεξιόν Άνοιξη 2014, του οίκου Burberry (προσφορά του ααααχχχχ-Αλέξη).

Όλα τα δωμάτια (του πούλμαν), διαθέτουν εικονοστάσι και θυμιατό (προσφορά του σ. Κουτσούμπα).

Tα πρόσωπα που θα βρίσκονται κοντά μου, γνωστά και δοκιμασμένα (σε πάσης φύσεως τρολλιές).

Στο θρόνο δίπλα μου και πάνω στην εξέδρα, ο αγαπημένος (αυτός θα μου τα φάει) ανηψιός μου, giorgalis (εάν τον βρω φυσικά,γιατί έμαθα ότι είναι καλεσμένος του Κιμ- θέλει να τον κάνει επίτιμο μέλος του «κόμματος εργατών της λαϊκής δημοκρατίας της ΒΚ» για την συνεισφορά του στο μεγάλο τουριστικό ρεύμα από την Ελλάδα προς τη χώρα αυτή).

Στο (πολιτικό) μενού, για άλλη μια χρονιά, ο Τελετάρχης-Συνοικοδεσπότης μου, simon (δοκιμασμένη συνταγή επιτυχίας).

Πιλότος (της καρδιάς) μου και οδηγός του πούλμαν, ο αξιολάτρευτος και γνωστός για τις trellές του πτήσεις – οδηγός της Formula1, DrAluca (θα ‘χουμε βέβαια ένα θέμα, με τη μεταφορά του Βλαδίμηρου).

Στα πόδια μου και πάνω στην εξέδρα, θα τριγυρνάει, ο σύμβουλός μου-σαματατζής, Μανικάκος.

Τα γλυκά θα τα επιμεληθεί, ειδικά για την ημέρα, η Γιάννκα, από μυστικές συνταγές από τη Σμύρνη, τα οποία θα μοιράζει η mitera, μαζί με αγωνιστικό φυλλάδιο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του ΚΚάτω Ελαιοχωρίου.

Dj Νο 1, ο πιστός μου Μitsaras 

Dj No 2, o γλυκός μου ο Capy 

Ο Spinakos (γνωστός και ως «κράχτης»), θα βγάλει τα μπράτσα του όξω και θα τρελλάνει όλα τα θηλυκά.

Η γλυκειά μας η Krot, θα κεράσει Βέλγικες σοκολάτες.

Ο ρομαντικός Νικόλας μου, με τη γνωστή ευαισθησία του, θα μοιράζει λουλούδια κι ευχές.

Η Madness στην έξοδο και μετά την ομιλία, θα μοιράζει Νεοελληνικά Λεξικά και βιβλία σχετικά με τη σωστή χρήση της Ελληνικής Γλώσσας.

Η χρυσή μου η Αθανασία, θα σκορπάει χαμόγελα.

Guest star της ημέρας, ο spiral (θα διαβάσει τα πονήματα του Πάσχου).

Special guest star, o φοβερόςκαιτρομερόςριμαδόροςΆ.Γ.ιος (ψυχήμουεσύ).

Ο πολυαγαπημένος μου oldboy θα μοιράζει μαυροκόκκινες κονκάρδες.

Σε «ενωτικό» ρόλο-ρόλο διαιτητή και για πρώτη φορά κοντά μας, το εκλεκτό demonio (φέρε τη σφυρίχτρα).

Σε πρώτη παγκόσμια εμφάνιση ο Ioulianos (με τρίτομο ιστορικό πόνημα, χωρίς ορθογραφικά λάθη).

Μεγάλη στιγμή της ημέρας, η είσοδος του υπεύθυνου της ιματιοθήκης μου (τραπεζομάντηλα-πετσετάκια-σεντόνια) Βλαδίμηρου, ο οποίος σαν άλλη Κλεοπάτρα, τυλιγμένος σε σεντόνι, αντί σε χαλί, θα κάνει θριαμβευτική εμφάνιση, μπρος στα πόδια μου πάνω στην εξέδρα!

Σε έκτακτη δεκαπεντάλεπτη εμφάνιση (ζήτησε πολλά για 3 ώρες) ο Mind ή αντ’ αυτού ο Dr Van Houften (είμαστε ακόμα στις διαπραγματεύσεις).

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε επίσης, πως στην είσοδο του τριώροφου πούλμαν, θα μοιραστούν αρωματικά χαρτομάντηλα (μεταφέρθηκαν ειδικά από την Ελβετία, κατόπιν ειδικής παραγγελίας για τους φίλους μου), με μύρο από τον τάφο του Αγίου Μιχαήλ (του Αλεξάντροβιτς ντε), για όσους επιθυμούν να κλάψουν τον μακαρίτη ή να κλάψουν γενικώς!

Βάλτε τα καλά σας λοιπόν, πλυθείτε, ξουριστείτε, κουρευτείτε….και ανεβείτε όλα τα τρόλλια στην εξέδρα!

Δικός σας ο Πύργος Κουμουνδούρου (για τελευταία φορά, είναι στη Μάνη)!

_________________________________________________________________________________

Σόρτλινκ: http://wp.me/p1pa1c-jz2

——————————————————– — – –         —- — – – – –  – – –  —   –   – 

Φίλες και φίλοι του //γράφου.

Οι δυνάμεις που κανονικά θα έπρεπε να είναι κακή ανάμνηση των προπάππων μας και να αναφέρονται σε αυτές οι γιαγιάδες όταν τα εγγόνια δεν τρώνε το φαΐ τους, οι δυνάμεις της αριστοκρατίας του //γράφου, διοργανώνουν εκδήλωση δήθεν συμφιλίωσης των «τάσεων». Τάση 220 volt να τους χτυπήσει κατακέφαλα, να ησυχάσουμε από δαύτους.

Εμείς από την μεριά μας, σας καλούμε όλους στον «Πύργο του λαού», στον Πύργο Ηλείας, απ’ όπου θα ξεκινήσουμε ενωμένοι τον αγώνα μας, ενάντια στους διάφορους ψευτοελευθεριακούς, ψευτοαριστερούς, ψευτοοικολόγους, ψευτοκομμουνιστές, ψευτοκουλτουριάρηδες, ψευτοδιανοούμενους, ψευτοάντμινς και ψευτοσχολιαστές του //γράφου.

Στην διάθεση όλων των συγκεντρωμένων, θα είναι ανιχνευτές ψεύδους τελευταίας τεχνολογίας, για να δοκιμαστούν υποχρεωτικά. 

Στην εκδήλωση θα παραστεί και ο επονομαζόμενος «ερυθρός πάνθηρας», ο αγωνιστής που έζησε στο πετσί του την καταπίεση «των ζώων της φάρμας» του //γράφου, για να παρουσιάσει το νέο του βιβλίο «λιμνοθάλασσα koulag».

Αν τυχόν για οποιονδήποτε λόγο δεν εγκρίνω την ομιλία του, θα παρουσιάσω το βιβλίο εγώ!

Λαέ! Σταμάτα να ακολουθείς τους αριστοκράτες, γκρέμισε το όνειρο να γίνεις σαν αυτούς, για να αρχίσεις να χτίζεις τον εφιάλτη τους, να γίνουν σαν εσένα!

Miss Piggy Photo Call

ο μικροαριστοκρατισμός αυτοπροσώπως

Για τους κατοίκους λεκανοπεδίου Αττικής, αναχωρεί προς τον Πύργο Ηλείας, σκουτεράκι στις 04:15πμ, από τις παιδικές κατασκηνώσεις του δήμου Δραπετσώνας στην Εκάλη.

giorgalis