Απαλλοτριώνει απο το INFOWAR, ένα κείμενο του Άρη Χατζηστεφάνου, ο DrAluca. Ένα κείμενο που μας θυμίζει, ποιοί τελικά εξέθρεψαν «το τέρας», μιας και πλέον μας αυτοπαρουσιάζονται ως αναμάρτητοι. Χωρίς να υπάρχει περίπτωση πλέον *απαγότρευσης της ΧΑ* ας θυμιθούμε κάποια πράγματα πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις και η «λαική δεξιά», το οργανωμένο «κέντρο», και τα κυρίαρχα ΜΜΕ απαρνηθούν το τέκνο τους…

«Η Ελλάδα», εξηγούσε σε μια ραδιοφωνική του εκπομπή ο Μάνος Χατζιδάκις είχε πάντα μέσα της «την ομορφιά και την ασχήμια τον βασανιστή και το βασανιζόμενο, τον χίτη και τον ηθικό εαμίτη». Οι τελευταίες εκλογές φαίνεται πώς πρόσθεσαν ένα ακόμη στοιχείο στην σκοτεινή πλευρά της εξίσωσης: τον εκλεγμένο χρυσαυγίτη. Αν και προφανώς δευτερεύουσας σημασίας σε σχέση με το βροντερό Όχι των Ελλήνων ψηφοφόρων απέναντι στη μνημινιακή γενοκτονία μιας ολόκληρης χώρας, ή είσοδος μιας νεοναζιστικής συμμορίας στο κοινοβούλιο μας καλεί να σκεφτούμε από την αρχή τα δίπολα της ελληνικής κοινωνίας. Όχι γιατί η συγκεκριμένη εγκληματική οργάνωση μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στη κοινοβουλευτική ζωή του τόπου αλλά γιατί αντανακλά ένα υπαρκτό και βαθιά σάπιο κομμάτι της κοινωνίας.
Στην πραγματικότητα ο χρυσαυγίτης ήταν ανάμεσά μας εδώ και αρκετές δεκαετίες αλλά τον αγνοούσαμε σαν τον ελέφαντα μέσα στο δωμάτιο. Δεν χρειαζόταν να χαιρετά ναζιστικά ή να είναι μέλος της οργάνωσης για να τον καταλάβεις. Το πνεύμα του ήταν πανταχού παρών. Το έβλεπες στα μάτια του φουσκωτού πορτιέρη στην είσοδο των νυχτερινών κέντρων να αποφασίζει ποια μέλη της ΔΑΠ ή της ΠΑΣΠ ήταν κατάλληλα ντυμένα και κουρεμένα για να ζήσουν το μικροαστικό όνειρο των γονιών τους.
Ένοιωθες την παρουσία του πίσω από τους κρανοφόρους των ειδικών δυνάμεων καταστολής που περίμεναν να σε τσακίσουν σε κάποια γωνία – και πόσο λίγο μας εξέπληξε η πληροφορία ότι στα εκλογικά τμήματα που ψηφίζουν οι άνδρες των ΜΑΤ η Χρυσή Αυγή ξεπερνούσε εδώ και χρόνια το 20% . Έβλεπες τα μακρινά του ξαδέρφια να παρελαύνουν στα «τάλεντ σόου» των μεγάλων τηλεοπτικών σταθμών – ακροδεξιοί πλασιέδες φτηνών βιβλίων που φυτεύονταν σαν μπουμπούκια στον πολιτισμό της «λαικής» δεξιάς μας. Καθηγητές και δάσκαλοι έβλεπαν τα πρώτα κρούσματα νεοναζιστικής συμπεριφοράς στα σχολεία των μεγάλων αστικών κέντρων αλλά οι περισσότεροι δημοσιογράφοι τους αγνοούσαμε, αφού κανένα εμπορικό τμήμα δεν θα ενέκρινε ένα τέτοιο θέμα στα μεγάλα περιοδικά, τις εφημερίδες και τις τηλεοράσεις που δουλεύαμε.
Ακόμη και έτσι όμως ο πολιτισμός του χρυσαυγίτη βρισκόταν εν υπνώσει μέσα στην ελληνική κοινωνία – όπως ίσως και σε κάθε κοινωνία. Μέχρι τη στιγμή που κάποιοι αποφάσισαν να ξυπνήσουν τον βασανιστή, τον χίτη και τον χρυσαυγίτη.
Τα κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης θυμήθηκαν την καραμέλα του «εξτρεμισμού των άκρων» και προσπάθησαν για άλλη μια φορά να συνδέσουν την φασίζουσα δεξιά με την αντικαπιταλιστική (ή ακόμη και τη μετριοπαθή) Αριστερά. Στην πραγματικότητα, όπως εξηγούσε σε πρόσφατη ομιλία του στο Αριστοτέλειο πανεπιστήμιο ο καθηγητής Άρης Καζάκος ήταν ο «εξτρεμισμός του κέντρου» που άλλαξε την πολιτική γεωγραφία στην Ελλάδα.
Ποιος ναζιστής θα είχε σκεφτεί να διαπομπεύει οροθετικές ιερόδουλες σε ένα σύγχρονο κυνήγι μαγισσών στο κέντρο της Αθήνας, με την ευκολία που το έκανε ο Λοβέρδος; Ποιος δικτάτορας θα τολμούσε να παραβιάσει το Σύνταγμα και τους κανονισμούς της Βουλής για να περάσει το δεύτερο μνημόνιο με μόνη δικαιολογία ότι η διαδικασία πρέπει να ολοκληρωθεί… πριν ανοίξουν οι αγορές στην Ασία. Ποιος Γκέμπελς της ενημέρωσης θα αναλάμβανε με τέτοιο σθένος να διαψεύδει καθηγητές που υποστήριζαν ότι μαθητές τους λιποθυμούν από την πείνα στις σχολικές αίθουσες; Πόσο πιο κοντά στο Μεσαίωνα μπορείς να φέρεις τον δικαιικό πολιτισμό μιας χώρας όσο το έκανε ο Χρυσοχοϊδης με τις προληπτικές προσαγωγές και την ανοχή στις δολοφονικές επιθέσεις των ΜΑΤ εναντίον δημοσιογράφων; Πόση φρίκη θα προκαλούσε στη δεκαετία του ‘70 ή του ‘80 το ακροδεξιό, ρατσιστικό ξέσπασμα του Αντώνη Σαμαρά στην τελευταία ευάριθμη προεκλογική του συγκέντρωση στο Ζάππειο;
Οι αυτοαπροσδιοριζόμενοι ευαγγελιστές του ορθού λόγου, οι αυτόκλητοι ευρωπαϊστές και οι μουτζαχεντίν του νεοφιλελευθερισμού οικοδόμησαν μέσα σε δυο χρόνια την κουλτούρα της φρίκης. Έναν πολιτισμό που μπορεί να ανεχτεί ακόμη και τις πιο εξόφθαλμες δημοκρατικές εκτροπές στην προσπάθειά του να συνθλίψει κάθε έννοια εργασιακών δικαιωμάτων.
Το πρόβλημα όμως ήταν ακόμη πιο βαθύ και θεσμικό από τους μικρούς ή μεγαλύτερους «φασισμούς» του ΠΑΣΟΚ και της Νέας Δημοκρατίας. Η Ευρωπαϊκή Ένωση, αφού πρώτα έθεσε ξεκάθαρα το δίλημμα, το μνημόνιο ή τα τανκς, ικανοποιήθηκε μόνο όταν σχηματίστηκε μια «σταθερή κυβέρνηση συνασπσιμού» Μια κυβέρνηση με μηδαμινή δημοκρατική νομιμοποίηση η οποία προσέφερε υπουργεία σε έναν πρώην θιασώτη του δικτάτορα Παπαδόπουλου (Βορίδης) και αρκετούς πρώην συνομιλητές της Χρυσής Αυγής από το ΛάΟΣ. Αυτός ήταν ο δούρειος ίππος για την μετέπειτα είσοδο των νεοναζιστών στο κοινοβούλιο. Η ενεργοποίηση της Χρυσής Αυγής ήταν μια συνειδητή επιλογή του πολιτικού κέντρου που έβλεπε τις δομές της μεταπολίτευσης να καταρρέουν κάτω από τα πόδια του.
Σε αυτή τη διαδικασία η κουλτούρα της Χρυσής Αυγής δεν περιοριζόταν στο να αναμασά εθνικιστικά και ρατσιστικά συνθήματα. Ήταν ένα ακόμη από τα πολλά εργαλεία για την επιβολή του εργασιακού μεσαίωνα.
Πολύ πριν μπουν οι νεοναζιστές στη Βουλή το χρυσαυγίτικο πνεύμα είχε αναλάβει να εκτελέσει το νέο εργασιακό καθεστώς που επέβαλαν η τρόικα και η ελληνική οικονομική ελίτ. Οι «φουσκωτοί» των νυχτερινών κέντρων ήρθαν μέσα στις επιχειρήσεις για να παρακολουθούν τις συνελεύσεις των εργαζομένων και να τους απειλούν με την παρουσία τους. Οι άνθρωποι που κάποτε άνοιγαν τις πόρτες στους βαρόνους του βλαχο – lifestyle τώρα αναλάμβαναν να πετάνε έξω από εκδοτικούς ομίλους τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους των εργαζομένων.
Η αλλαγή αυτή δεν πρέπει να ξαφνιάζει. Στην Αμερική του μεσοπολέμου η Κου Κλουξ Κλαν αν και παρουσιαζόταν σαν εθνικιστική και ρατσιστική οργάνωση σπαταλούσε πολύ περισσότερο χρόνο στο να διαλύει τις κινητοποιήσεις των εργατικών συνδικάτων – πάντα με τη συνεργασία της μαφίας και της αστυνομίας. Αντίστοιχα η Χρυσή Αυγή ξεκίνησε εκφράζοντας τη συμπαράστασή της στην εργοδοσία της Χαλυβουργίας, πριν παρουσιαστεί σαν φιλεύσπλαχνος υποστηρικτής των εργαζομένων.
Η οργάνωση του Μιχαλολιάκου πίσω από το φιλολαϊκό της προφίλ δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένας παρακρατικός εκτελεστής των εντολών της τρόικας και της ελληνικής αστικής τάξης. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί άλλοτε σαν ομάδα κρούσης και άλλοτε σαν την εικόνα του διαβόλου που κάνει όλα τα υπόλοιπα κόμματα του μνημονίου να φαντάζουν ηθικά και δημοκρατικά.
Προφανώς αυτή η διαδικασία δεν θα μπορούσε να ολοκληρωθεί χωρίς την ουσιαστική παρέμβαση των μέσων ενημέρωσης. Διευθυντές και στελέχη καναλιών αποφάσιζαν να καταδικάσουν με ύφος σαράντα καρδιναλίων και το τελευταίο γιαούρτωμα πολιτικού από πολίτες αλλά ποιούσαν τη νήσσα όταν οι δολοφόνοι της Χρυσής Αυγής τραμπούκιζαν στις γειτονιές των μεταναστών.
Η περίφημη καταδίκη της βίας «από όπου και αν προέρχεται» σήμαινε απλώς ότι οι πιο μαχητικές κινητοποιήσεις φοιτητών και εργαζομένων παρουσιάζονταν σαν εν δυνάμει τρομοκρατικές ενέργειες ενώ η σταδιακή δημιουργία ενός παρακρατικού στρατού πραιτοριανών περνούσε απαρατήρητη.
Για άλλη μια φορά σημασία δεν είχε η στάση των μέσων ενημέρωσης απέναντι στη συγκεκριμένη οργάνωση αλλά η δημιουργία των συνθηκών για τον εκφασισμό ολόκληρης της ελληνικής κοινωνίας. Σε αρκετές περιπτώσεις, όποτε το απαιτούσαν οι πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις, τα κανάλια ξεκοκάλιζαν τα δελτία της αστυνομίας δημιουργώντας μια τεχνητή αίσθηση ανομίας.
Τα κανάλια άνοιγαν εδώ και μια δεκαετία το δρόμο στο Μιχαλολιάκο και αυτός τους ανταπέδωσε τη χάρη καταδικάζοντάς τα με βαρείς χαρακτηρισμούς μετά τις εκλογές. Τους προσέφερε τον εξαγνισμό που χρειάζονταν για να συνεχίσουν το προπαγανδιστικό τους έργο με ορισμένα τουλάχιστον ψήγματα νομιμοποίησης.
Στο σημείο αυτό δεν μπορούμε να μιλάμε με γενικότητες ή μεγαλοστομίες για το συστημικό ρόλο των media τη λειτουργία τους σαν όργανο προπαγάνδας των οικονομικών ελίτ κτλ. Υπάρχουν συγκεκριμένοι ρεπόρτερ που υστερίαζαν εναντίον των μεταναστών καθ’ όλη τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου εκκολάπτοντας το αβγό του φιδιού για λογαριασμό του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ. Όλοι μας έχουμε κάνει στην καριέρα μας υποχωρήσεις (και «μικροπρέπειες και αδιαφορίες» που έλεγε και ο Καβάφης) για να διατηρήσουμε τη θέση μας ή να αναβάλουμε μια προδιαγεγραμμένη απόλυση. Όταν παίζεις όμως με τη δημοκρατία και την ελευθερία των συμπολιτών σου οι ευθύνες σου γιγαντώνονται.
Και εν τέλει αν η δίκη της Νυρεμβέργης θεσμοθέτησε την ευθύνη των Γερμανών στρατιωτών για τα εγκλήματα που τους διέταξαν να διαπράξουν οι στρατηγοί τους ένα (συμβολικό) δικαστήριο των media δεν θα έπρεπε να αποδώσει ευθύνες και στους τελευταίους «λειτουργούς» της ενημέρωσης για την ενίσχυση του φασισμού; Διαφορετικά ας δώσουμε ένα συγχωροχάρτι και στο Νίκο Μαστοράκη για την τηλεοπτική του παρουσία στα χρόνια της χούντας να ξεμπερδεύουμε και με τις ιστορικές μνήμες.
Τελικά τι σηματοδοτεί η επιτυχία της Χρυσής Αυγής στο κοινοβούλιο; Είναι απλώς ένα δημιούργημα του λεγόμενου «εξτρεμισμού του κέντρου» και μια παράπλευρη συνέπεια της φιλομνημονιακής πολιτικής; Πρόκειται για ένα στραβοπάτημα της κάλπης που θα διορθωθεί στις επόμενες εκλογές ή μήπως σηματοδοτεί την αρχή της περιόδου των ρινόκερων όπως την περιέγραφε ο Ιονέσκο – μια κοινωνία στην οποία όλοι μετατρέπονται σε παχύδερμα τέρατα; Είναι ίσως όλα αυτά αλλά και κάτι ακόμη.
Ο Βάλτερ Μπένζαμιν είπε κάποτε ότι πίσω από κάθε φασισμό υπάρχει μια χαμένη επανάσταση. Και αυτή η χώρα έχασε πολλές μικρές και μεγάλες επαναστάσεις τα δυο τελευταία χρόνια. Οι δυνάμεις τη Αριστεράς που είχαν προβλέψει την κρίση ήταν πρακτικά απούσες τη στιγμή που ο κόσμος ζητούσε ένα όραμα για να βγει από την κρίση. Ακόμη και όταν παρήγαγε εναλλακτικές προτάσεις, όπως η στάση πληρωμών, η εθνικοποίηση των τραπεζών ή ακόμη και η έξοδος από το ευρώ το έκανε άλλοτε αμήχανα και άλλοτε άγαρμπα. Κυρίως όμως δεν κατάφερε να επικοινωνήσει τα μηνύματά της στις πλατείες και τις γειτονιές.
Άρης Χατζηστεφάνου
Shortlink: http://wp.me/p1pa1c-jgF
katy
16 Σεπτεμβρίου, 2013 9:39 μμ
“Όταν συνηθίζεις το τέρας, αρχίζεις να του μοιάζεις”.
Μάνος Χατζιδάκις (1925-1994), Έλληνας μουσικοσυνθέτης.
giorgalis
16 Σεπτεμβρίου, 2013 9:50 μμ
Το θέμα της «εξόδου από την κρίση» έχω καταλάβει πως είναι κάτι πολύ περισσότερο από αυτά που γράφει ο αρθρογράφος.
Να σημειώσω μόνο πως η χρισυ αβγοι είναι υπερ της παραμονής της χώρας στην ΕΕ και φυσικά στο ΝΑΤΟ και θεωρεί πως αυτά είναι διαπραγματευτικά χαρτιά που έχουμε απέναντι στους δανειστές μας (οι διευκολύνσεις από την Ελλάδα για τη σφαγή του Συριακού λαού σε σχέση με το χρέος μας..).
Να μας πει όποιος ξέρει ποια κόμματα της αριστεράς έχουν τις ίδιες θέσεις όπως έχουν εκφραστεί από τους αρχηγούς τους.
simon
17 Σεπτεμβρίου, 2013 9:05 πμ
Σταθερή και αμετάκλητη παραμένει η στρατηγική μας θέση για την ανάγκη να αποδεσμευτούμε από το ΝΑΤΟ. Έχουμε επίγνωση των δυσκολιών αυτής της επιδίωξης. Πιστεύουμε όμως ότι, οι διεθνείς εξελίξεις θα επιβεβαιώνουν την ορθότητα της θέσης μας.
katy
17 Σεπτεμβρίου, 2013 9:22 πμ
“Για μια στιγμή, η νίκη έμοιαζε εφικτή.
Μετά άρχισε το παιχνίδι”. 😉
Charles M. Schulz (1922-2000), Αμερικανός σχεδιαστής κόμικς.
katy
17 Σεπτεμβρίου, 2013 10:17 πμ
Εμπρός στο δρόμο που χάραξε….η Aυτού Εξοχότητά Μου…! 😀
simon
17 Σεπτεμβρίου, 2013 10:27 πμ
Φτωχός, πολύ φτωχός μπροστά σου, Katy μου!!! 😀 😀
katy
17 Σεπτεμβρίου, 2013 10:44 πμ
Πολύ φτωχός…αλλά (μπορούμε τουλάχιστον να του αναγνωρίσουμε ότι), κάνει φιλότιμες προσπάθειες για να μου μοιάσει….το ‘χει ψιλοπιάσει το νόημα, γιατί και στη Θεσ/κη κανείς δεν ασχολήθηκε με τους ΣαμαροΒενιζέλους…όλοι με το Βlue Βurberry του τεκνού ασχολήθηκαν! 😉
simon
17 Σεπτεμβρίου, 2013 10:47 πμ
Βlue (ή σχεδόν…) Βurberry (πρέπει να) φοράν μόνο τα τεκνά; 😀 😀
katy
17 Σεπτεμβρίου, 2013 10:55 πμ
😀 😀 😀
Πάντως, καλύτερα Βurberry, παρά το δέρμα 3.500 ανθρώπων που αυτοκτόνησαν!
giorgalis
17 Σεπτεμβρίου, 2013 11:03 πμ
Πρόθυμος είναι να φορέσει και ανθρώπινο δέρμα, για πρωθυπουργός καπιταλιστικού κράτους μέσα σε τεράστια καπιταλιστική κρίση πάει και δεν νομίζω πως τον βάζουν με το ζόρι.
DrAluca
17 Σεπτεμβρίου, 2013 12:18 μμ
Οχι που λες οτι δεν εχεις κανει ρευμα 😉
Χαμογελατε…
katy
17 Σεπτεμβρίου, 2013 12:37 μμ
😆 😆 😆
Λατρεία μου εσύ!
“Σε ό,τι αφορά τον τρόπο, πήγαινε με το ρεύμα. Σε ό,τι αφορά τις αρχές, μείνε ακλόνητος σαν βράχος”.
Τόμας Τζέφερσον (1749-1826), πρ. Αμερικανός πρόεδρος.
DrAluca
17 Σεπτεμβρίου, 2013 12:44 μμ
Θα πλευριτοθω αφου. 😛
Μολις λουστηκα 😉
Χαμογελατε…
katy
17 Σεπτεμβρίου, 2013 12:55 μμ
Ε, εντάξει και ‘συ, μην πηγαίνεις κοντά σε (οποιοδήποτε) ρεύμα. Mη μου πουντιάσεις κιόλας… Πήγαινε αντίθετα… 😉
“Μην ξεχνάς ότι μόνο τα νεκρά ψάρια πάνε με το ρεύμα”.
Malcolm Muggeridge (1903-1990), Βρετανός δημοσιογράφος.
DrAluca
17 Σεπτεμβρίου, 2013 1:08 μμ
Να αυτα βλεπει ο Αλεξης και ζηλευει 😛
Χαμογελατε…
giorgalis
17 Σεπτεμβρίου, 2013 11:05 πμ
Τελικά πιστεύει κανείς πως η Χ.Α. πρέπει να απαγορευτεί;
katy
17 Σεπτεμβρίου, 2013 11:13 πμ
Αυτή τώρα, είναι ειλικρινής απορία;
giorgalis
17 Σεπτεμβρίου, 2013 11:17 πμ
Θα ήθελα να δω επιχειρηματολογία υπέρ της απαγόρευσης, προσωπικά είμαι κατά.
DrAluca
17 Σεπτεμβρίου, 2013 12:24 μμ
Εγω θα πω αυτο που λεω παντα.
Απαγορευτει δεν απαγορευτει ειναι το ενα και το αυτο απο την στιγμη που ειναι νομιμοποιημενη στην συνηδειση του κοσμου.
Αρχικα ΠΡΕΠΕΙ, να συνθλιβει απο οποιονδηποτε αρεσκεται να λεει οτι κανει αντιφασιστικο αγωνα. (μην ξαναμπουμε σε συζητησεις για τον αντιφαιστικο και ποιοι τον κανουν ετσι ποιοι γιουβετσι…εχει καταντησει αστειο)
ΟΜΩΣ, απο την στιγμη που τα παλουκαρια της και η γραμμη της ειναι του κοινου ποινικου, θεωρω ΑΣΤΕΙΟΤΗΤΕΣ και φοβο αναληψη ευθυνων, τις θεσεις που λενε οτι «να μην απαγορευθει γιατι θα ισχυροποιηθει» η και γω δεν ξερω τι αλλα φαιδρα…
Μην ξεχναμε πως περαν του μαυρου ΜΑΦΙΟΖΙΚΟΥ χρηματος που ξεπλενει το ομαδακι αυτο, λαμβανει και μια παχυλη κρατικη επιχορηγηση.
Μια χαρα πληγμα ειναι να οτυς κοπει η επισιμη επιχορηγηση…
Αυτα για την ωρα και εν συντομια.
Χαμογελατε…
giorgalis
17 Σεπτεμβρίου, 2013 3:05 μμ
Άλλο το να μαντρώνεις τους «ακτιβιστές» (που λέει και ο σύντροφος τους από τη ΝΔ) και άλλο το να βγάλεις εκτός νόμου το κόμμα επειδή τα στελέχη του είναι έτοιμα για έγκλημα.
Οποιαδήποτε απαγόρευση τους κάνει ήρωες αυτομάτως στα μάτια της πλέμπας που τους ψηφίζει και σκέφτεται να τους ψηφίσει.
Στην περίπτωση μας το κράτος-παρακράτος δεν τους μαντρώνει-διαπομπεύει για να αναδειχθεί τι σκατά είναι και με αυτό το δεδομένο αν τους απαγορεύσει θα είναι μία πολύ ύποπτη (τουλάχιστον) κίνηση.
Για μένα είναι ύποπτο το ότι λαομίσητοι πολιτικοί σαν τον Κουβέλη και τον απόλυτα αποκρουστικό Βενιζέλο, κάνουν δηλώσεις κατά των ναζι καθιστώντας τους αυτομάτως συμπαθείς σε πολύ κόσμο.
Να πω κι ένα «μπράβο» στη ΝΔ που δεν καταδίκασε την επίθεση στο Πέραμα.
DrAluca
17 Σεπτεμβρίου, 2013 3:27 μμ
Πρωτα να σου θυμισω οτι το κειμενο ειναι περσινο….
Μετα να σου θυμισω πως απο την μια λεμε να τους βγαλει παρανομους το συστημα που τους εκτρεφει.
Οποτε εξ αρχης το ερωτημα ειναι λαθος.
Οποτε επιστρεφουμε στο να τους συνθλιψουμε οπου εμφανιζονται. Και για να μην παρεξηγηθω, ξυλο μεχρι νοσοκομειου. Και στην οποια αντιδραση, παραπανω ξυλο.
Και μην μπουμε σε χαζες συζητησεις «εκεινον τον δερνουμε?, » τον αλλον?».
Καθε γειτονια εχει τους ΚΑΡΑΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΟΥΣ γηπεδοφασιστες της. Ξεκιναμε απο εκει, 2-3 μεγαλα στελεχη, και εδω εισαι και εδω ειμαι να δουμε πως εξελισεται το θεμα.
Τα υπολοιπα ξαναλεω ειναι δηλωσεις φοβου αναληψης ευθυνης, της ενδοκοινοβουλευτικης και ισως και εξοκοινοβουλευτικης αριστερας, που δεν μπορουν να διαχειριστουν τους τραχανοπλαγιαδες που ειναι ψηφοφορακια της ΦΑΣΙΣΤΙΚΗΣ συμοριας.
Χαμογελατε…
giorgalis
17 Σεπτεμβρίου, 2013 3:46 μμ
Θα συμφωνήσω μαζί σου στη λύση που προτείνεις dr, σημειώνοντας μόνο πως από την μεριά των κομμάτων η δουλειά πρέπει να γίνει χωρίς επίσημη ανάμιξη, σαν τον τζέμη μποντ που του λέει η αφεντικίνα «αν σε τσακώσουν δεν σε αναγνωρίζω».
Επειδή η καλή μας η ΕΕ τρέχει την μεγάλη και χρόνια εκστρατεία των «δύο άκρων» και της εξίσωσης φασισμού – κομμουνισμού.
DrAluca
17 Σεπτεμβρίου, 2013 3:57 μμ
Δεν ξερω αν συμφωνω η οχι στο «τζεμη μποντ», αλλα νομιζω συμφονουμε πως ουτε ετσι ανακατευονται.
Οσο για την θεωρια των δυο ακρων, ειναι ΔΙΚΟ ΜΑΣ λαθος που εχουμε μπει και κυριως που εχουμε μεινει στην κουβεντα μονο εκει.
Χαμογελατε…
giorgalis
17 Σεπτεμβρίου, 2013 4:10 μμ
Μην ξεχνάς πως δεν μιλάμε για ρομποτάκια αλλά για ανθρώπους που έχουν μίσος για τους φασίστες.
Ακόμα και σε μία κατάσταση που όλα δείχνουν οργανωμένα και ελεγχόμενα μπορεί να ξεσπάσει μπουρίνι και να πέσει απίστευτο ξύλο κι ας είναι όσο θέλει «εκτός γραμμής» της τακτικής της όποιας ηγεσίας.
DrAluca
17 Σεπτεμβρίου, 2013 4:12 μμ
Δεν ξερω…εγω αλλα πραγματα βλεπω….
Επισης δεν μιλαω για «την στιγμη». Εκει δηλαδη που θα το φας το πεσιμο και θα αμυνθεις…
Χαμογελατε…
simon
17 Σεπτεμβρίου, 2013 10:01 μμ
Δόκτορά μου,
παρ’ ότι η σφοδρή μου επιθυμία είναι ν’ ακολουθήσω τις απόψεις σου (ξύλο μέχρις αηδίας) δεν θα συμφωνήσω μ’ αυτές. Η εγκληματική αυτή οργάνωση θα σβήσει όταν εξαλειφθούν οι αιτίες και αυτοί που τους δημιούργησαν και τους δημιουργούσαν πάντα.
Ωστόσο, η αντιμετώπισή τους ΙΣΩΣ να είναι ευκαιρία να συναντηθούν «πυλώνες του συστήματος», που λέει κι ο Παντιέρα Ρόσα, π.χ. ο Λαφαζάνης, με τους πολέμιους του συστήματος, όπως το ΠΑΜΕ, όπως έγινε σήμερα στον Πειραιά.
DrAluca
17 Σεπτεμβρίου, 2013 11:17 μμ
Δεν διαφωνω simon.
Αυτο που λεω, δεν ειναι οτι ΜΟΝΟ με το ξυλο (οπως το περιεγραψα πριν) ειναι η λυση.
Εχω τοποθετηθει και παλιοτερα πως η αντιμετωπιση ειναι συνθετη και πολυεπιπεδη. Εγω αυτο που βλεπω ειναι οτι αποφευγουμε απο αυτο το πολυεπιπεδο, το κομματι του «στελνουμε και δυο στα επιγοντα με σωληνακι».
Και την βασικοτερη αιτια απο ολες που ειναι αναγκαια ΚΑΙ η συγκρουση, την περιγραφει η φραση «It’s about sending a message»
Διοτι το γεγονος οτι σημερα, ακομα και ανθρωποι που ΔΕΝ ειναι φασισταρια, χρησιμοποιουν την ρητορικη τους, και την «αισθητικη» τους σε καθημερινες συναλαγες, ειναι επειδη οταν πρωτανεβεναν τα «νουμερα» (διπλης), δεν βρηκανε τα δοντια τους στο πατωμα.
Η, για να το περιγραψω καλυτερα, αν σημερα μετραγαμε 10-20 περιστατικα, που οι φασιστες με το που βγαινανε να αρθρωσουν λογο στον δρομο, ακομα και με την οποια αβαντα απο τα ΜΜΕ, και την οποια ταυτιση ακρων (που ηδη συμβαινει) ΔΕΝ θα τολμαγανε οι πασης φυσεως «αντρακλες» και «απλες ελληνιδες» να κουνηθουν.
ΝΑΙ, δεν ειναι μονο αυτη η λυση,και ΝΑΙ, ειναι μια (αν οχι η κρισιμοτερη) αιτια-ευκαιρια να συγκλινουν δυναμεις, αλλα οφειλουμε να μην αποκυρηττουμε την βια. Ειδικα με τον φοβο «τι θα πουν για μας».
Χολαινουμε δηλαδη σε στρατηγικα ποστα.
Χαμογελατε…
katy
17 Σεπτεμβρίου, 2013 12:43 μμ
Προσωπικά, είμαι και ‘γω κατά, οποιασδήποτε απαγόρευσης.
Eπιτρέπω όμως στον εαυτό μου, 4 απαγορεύσεις. 😉
“Τέσσερις απαγορεύσεις: Μην παρασύρεσαι από την προσωπική σου γνώμη. Μην αναγνωρίζεις τίποτε σαν απαραίτητο. Μην είσαι πεισματάρης. Μην είσαι εγωκεντρικός”.
Κομφούκιος (551-479 π.X.), Κινέζος φιλόσοφος.
oldboy9
17 Σεπτεμβρίου, 2013 7:40 μμ
@giorgalis
Ευθαρσώς σου λέω όχι, είμαι σίγουρος ότι θα φέρει εντελώς τ’ αντίθετα αποτελέσματα…
Συμφωνώ με την Μαρία!
giorgalis
17 Σεπτεμβρίου, 2013 7:51 μμ
Πράγματι αν το έκαναν θα ήταν το μεγαλύτερο δώρο (στον εαυτό-σύστημα τους)
http://www.tempo.gr/ston-kosmo-mas/ellada/20287-epikoinoniako-paixnidi-xrysi-avgi
Να πω και στον dr (σχετικά με το ξύλο) πως μάλλον το ματσάκι θα συνεχιστεί με επισημότητα σε απεργιακές-εργατικές διεκδικήσεις που κανείς δεν θα μπορεί να μιλήσει για «όρους μαφίας».
Ο Πειραιάς προβλέπεται να δώσει «ευκαιρίες».
giorgalis
17 Σεπτεμβρίου, 2013 7:59 μμ
Δώστε βάση στο σχεδιάγραμμα για την περικύκλωση των ναζι
oldboy9
17 Σεπτεμβρίου, 2013 8:05 μμ
…παλιοσεξιστή! 😀
giorgalis
17 Σεπτεμβρίου, 2013 11:09 πμ
Ο Εκτωρ Τσιρονίκος (1881 – 1964) ήταν κεφαλαιοκράτης. Είχε επιχειρήσεις εφοπλιστικές, κατασκευαστικές, επενδυτικές.
Ο Εκτωρ Τσιρονίκος ήταν δοσίλογος, συνεργάτης των Γερμανών επί Κατοχής.
Ο Τσιρονίκος επί Κατοχής διετέλεσε υπουργός Γεωργίας και Επισιτισμού στη γερμανο-διορισμένη «κυβέρνηση» του Κωνσταντίνου Λογοθετόπουλου. Στη συνέχεια ανέλαβε υπουργός Οικονομικών και Εθνικής Οικονομίας, υπουργός Εθνικής Προνοίας και αντιπρόεδρος στη γερμανο-διορισμένη «κυβέρνηση» του Ιωάννη Ράλλη.
Επαναλαμβάνουμε:
Ο Τσιρονίκος ήταν ο αντιπρόεδρος της «κυβέρνησης» των γερμανοτσολιάδων του Ράλλη, της «κυβέρνησης» δηλαδή που ίδρυσε τα «Τάγματα Ασφαλείας». Τα «Τάγματα Ασφαλείας» ήταν αυτά που χτυπούσαν το ΕΑΜ και ήταν η εμπροσθοφυλακή των Γερμανών όταν οι ναζί δολοφονούσαν τους 120 πατριώτες στα Γιαννιτσά το Σεπτέμβρη του ’44. Τα «Τάγματα Ασφαλείας» ήταν η οπισθοφυλακή των Γερμανών όταν ο ΕΛΑΣ απελευθέρωνε την Καλαμάτα και τη Μεσσηνία από τους χιτλερικούς.
Σύμφωνα με τον G. Aly στο βιβλίο του «Το λαϊκό κράτος του Χίτλερ», ο Εκτωρ Τσιρονίκος ήταν αυτός που είχε φροντίσει για την πώληση από Ελληνες χρηματομεσίτες του κλεμμένου χρυσού των Εβραίων της Θεσσαλονίκης στο Χρηματιστήριο Αθηνών, με σκοπό να εφοδιαστεί η Βέρμαχτ με το απαραίτητο ρευστό που χρειαζόταν για τις ανάγκες των μονάδων Κατοχής.
Το Σεπτέμβρη του 1944 ο Τσιρονίκος πήγε στη Βιέννη, όπου σχημάτισε ναζιστική «κυβέρνηση» Ελλήνων γερμανόφιλων, μαζί με τους Ι. Πασσαδάκη και Κ. Γούλα. Ηταν μάλιστα ο «πρωθυπουργός» αυτής της «κυβέρνησης»…
Μετά την Απελευθέρωση καταδικάστηκε σε θάνατο από το Ειδικό Δικαστήριο Δοσιλόγων, αλλά το 1952 του δόθηκε χάρη…
*
Στο περιοδικό της Χρυσής Αυγής (τεύχος Δεκέμβρης 1983), στη δεύτερη σελίδα, μέσα σε ειδικό πλαίσιο ώστε να τονίζεται ευδιάκριτα το ιδεολογικό πρόσημο της συγκεκριμένης οργάνωσης, σε περίοπτη θέση έτσι ώστε να μην υπάρχουν αμφιβολίες για τις ιστορικές της αναφορές και για το πολιτικό της πρόταγμα, δημοσιεύεται κείμενο υπό τον τίτλο «ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ», το οποίο καταλήγει ως εξής:
«Γιατί ΕΜΕΙΣ μόνο ΕΜΕΙΣ είμαστε ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ, μελλοντικοί ανατροπείς της διαφθοράς, μελλοντικοί Δημιουργοί της Πολιτείας του Ηλιου, της Πολιτείας του Ελληνικού Μεγαλείου, της ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ».
Η υπογραφή του εν λόγω δημοσιεύματος (με κεφαλαία γράμματα) είναι: «ΕΚΤΩΡ ΤΣΙΡΟΝΙΚΟΣ».
*
Αυτό είναι το «Ελληνικό Μεγαλείο» της Χρυσής Αυγής: Τίποτα λιγότερο από το ναζιστικό «μεγαλείο» των γερμανοτσολιάδων Τσιρονίκων.
Αυτός είναι ο «πατριωτισμός» με τον οποίο βρωμίζει τα χώματα της Ελλάδας η Χρυσή Αυγή: Ο «πατριωτισμός» του αρχιδοσίλογου Τσιρονίκου.
Αυτά είναι τα ινδάλματα της Χρυσής Αυγής: Οι Τσιρονίκοι.
Αυτή είναι η Χρυσή Αυγή: Ενα εκτροφείο Τσιρονίκων.
Και να γιατί το μένος της ενάντια στο ΚΚΕ: Γιατί το ΚΚΕ ήταν αυτό που ηγήθηκε του ανεξίτηλου αγώνα του λαού ενάντια στους ναζί και στα ντόπια σκουλήκια – όργανά τους, τους Τσιρονίκους.
Ν.Μπογιόπουλος
http://www2.rizospastis.gr/page.do?id=14794&publDate=17%2F9%2F2013&direction=&pageNo=27
giorgalis
17 Σεπτεμβρίου, 2013 4:17 μμ
Από χθεσινή συγκέντρωση των νεοναζί στο Πέραμα:
Δήλωσε ο Χρ. Κυριτσόπουλος:
«(…) Εχουμε το δικαίωμα, λοιπόν, κι εμείς να κάνουμε ένα σωματείο και με αυτό το σωματείο, βάσει νόμου, που θα αποτελείται από αρκετά μέλη,θα διαφοροποιήσουμε τα μεροκάματά μας, γιατί η κρίση αυτή που υπάρχει στην Ελλάδα (…) Τα μεροκάματα που παίρναμε πριν δύο, τρία ή τέσσερα χρόνια ήταν πάρα πολύ μεγάλα και υψηλά, σε σχέση με την κρίση. Θα μπορούσαμε να χαμηλώσουμε τα μεροκάματά μας, να εγγυηθούμε στους Ελληνες εφοπλιστές ότι αν φέρουν τα βαπόρια τους εδώ θα σταματήσουμε τις απεργίες που γίνονταν όλα αυτά τα χρόνια για διάφορους λόγους».
Στο ίδιο μήκος κύματος, ο άλλος γλείφτης των αφεντικών, βουλευτής Λαγός σκυλιάζει κατά του ΠΑΜΕ και απλά επιβεβαιώνει γιατί έκαναν τη δολοφονική επίθεση την περασμένη Πέμπτη τα μεσάνυχτα.
«Για την κατάντια αυτή (σ.σ. εννοεί στη Ζώνη) φταίνε -και το δηλώνω ξεκάθαρα γιατί το γνωρίζω πάρα πολύ καλά αυτό- οι επαγγελματίες συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ, το οποίο εδώ και 10-15 χρόνια, διέλυσαν τα πάντα (…) αυτοί οι άνθρωποι έκαναν τρομερές απεργίες για τρομαχτικά ασήμαντα ζητήματα και κατάφεραν να διαλύσουν όλες τις υποδομές που υπήρχαν».
Αυτά τα επιχειρήματα τα αναπαρήγαγαν σε κάθε κινητοποίηση που αποφασιζόταν μέσα από τα συνδικάτα της Ζώνης, ο αστικός Τύπος, οι εφοπλιστές, η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ ως κυβερνήσεις και βέβαια τώρα και η Χρυσή Αυγή.
Εκεί που δίνει ρέστα όμως ο Λαγός είναι αυτό που είπε αμέσως μετά:
«Θα έρθουν πλοία να γίνουν επισκευές και από κει και πέρα, σιγά σιγά, οι άνθρωποι να διεκδικήσουν αυτό που δικαιούνται κανονικά. Αυτή είναι η άποψή μας».
Δουλέψτε τζάμπα, λέει το τσιράκι των εφοπλιστών, και μετά βλέπουμε… Τύφλα να ‘χουν οι στυγνοί εργοδότες.
http://www1.rizospastis.gr/page.do?id=14794&publDate=17%2F9%2F2013&direction=&pageNo=15
DrAluca
17 Σεπτεμβρίου, 2013 4:25 μμ
«Μην αφηνετε την κυβερνηση να ριχνει τα μεροκαματα. Ριχτε τα μονοι σας, να γλυκαθουν οι σεβασμιοτατοι εφοπλιστες, μπας και μας σαλιωσουν κωλο»
-Βουλευτης Χρυσης Αυγης (της αντισυστημικης)-
Χαμογελατε…
an8ropos
17 Σεπτεμβρίου, 2013 4:25 μμ
Είμαι κατά του φασισμού και του όποιου ολοκληρωτισμού.
Αναγνωρίζω ότι η ΧΑ εκτελεί πράξεις μίσους (οπλοκατοχή, οπλοχρησία, διατάραξη ειρήνης, ρατσισμός και κήρυγμα μίσους κλπ) που κανονικά θα έπρεπε να διώκονται από το ποινικό δίκαιο.
Ωστόσο…δεν αναγνωρίζω την συγκεκριμένη εγκάθετη κυβέρνηση του ΔΝΤ. Την θεωρώ όχι μόνο παράνομη αλλά και εγκληματική. Συνεπώς δεν της αναγνωρίζω το δικαίωμά να λειτουργεί την δικαιοσύνη που εγώ εχω ως αξίωμα.Δεν τους αναγνωρίζω!
Επομένως, πιστεύω ότι η ΧΑ είναι το μακρύ χέρι της κυβέρνησης και άρα πρέπει πρώτα να κοπεί το χέρι και μετά να ψοφήσει αυτό το σάπιο κοινοβουλετικό σώμα και να το θάψουμε με απέραντα πανηγύρια.
Σκατά στους τάφους των ναζιστών!
simon
17 Σεπτεμβρίου, 2013 10:27 μμ
Αυτό δε θέλω να το σχολιάσω…
μανικακος
17 Σεπτεμβρίου, 2013 11:00 μμ
ποιος την χειροκροτάει αραγε;
😀
DrAluca
17 Σεπτεμβρίου, 2013 11:19 μμ
Τα εδρανα του ΚΚΕ παντως δεν τα βλεπω τοσο γεματα…
Χαμογελατε…
BandieraRossa
18 Σεπτεμβρίου, 2013 12:01 πμ
Δεν ξέρω ποιος χειροκροτάει, αλλά έχει σημασία;
Το περιεχόμενο των λεγομένων το ακούσατε;
DrAluca
18 Σεπτεμβρίου, 2013 12:14 πμ
Απ οτι καταλαβα ειπε οτι 14 χρονια ψηφιζε βαζοντας την δεδηλωμενη που ναναι.
Επισης καταλαβα οτι ηταν ευκαιρια να την μπει στην Κωνσαντοπουλου, και να πει και κυριο τον φασιστα…
Εγω αυτα καταλαβα στο περιπου…
Χαμογελατε…
DrAluca
18 Σεπτεμβρίου, 2013 12:23 πμ
Απλα να θυμισω πως η Λιαννα αναφερεται σε αυτο…
Χαμογελατε…
simon
18 Σεπτεμβρίου, 2013 8:42 πμ
Δε θέλω να μπαίνω στα χωράφια της Katy, αλλά λένε ότι το είπε ένας Βλαδίμηρος: «όταν σε χειροκροτεί ο αντίπαλος, ψάξε να βρεις το λάθος σου».
Bandierarossa, .ο Βλαδίμηρος Ίλιτς Ουλιάνωφ το είπε, όχι ο γνωστός Βλαδίμηρος…
giorgalis
18 Σεπτεμβρίου, 2013 10:43 πμ
Συνέχισε να κάνεις την τρίχα τριχιά, από κάπου πρέπει να πιαστείτε..
Προφανώς αυτά που λέει η Κανέλλη σχετίζονται με την αστική δημοκρατία που το πρόβλημα της σύμφωνα με τους συστημικούς (ΣΥΡΙΖΑ, Κουβέλη και λοιπούς συγγενείς) εστιάζεται στην κακή της λειτουργία πράγμα που το ΚΚΕ απορρίπτει ως παραπλανητικό.
Λογικό να το λένε αυτοί που κοιμίζουν τον λαό με «αντιμερκελισμούς» και «υγιής επιχειρηματικότητες», δεν νομίζεις;
Πηγαίντε τώρα να κλαφτήτε σε κανένα συμβούλιο επικρατείας..
Και κάτι ακόμα που σχετίζεται άμεσα με τα παραπάνω. Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ ως κυβέρνηση θα σεβαστεί τους νόμους και στο θέμα της εργατικής νομοθεσίας και στο θέμα των πρώην δημόσιων επιχειρήσεων, θα σεβαστεί την νομιμότητα απέναντι στους εταίρους μας της ΕΕ (που τον χρηματοδοτούν ως μέλος της Ε.Α. που σέβεται τις αρχές της που βάζουν πρώτα τον άνθρωπο…).
Τελικά ποιον «θα ταράξει στη νομιμότητα» η αριστερά που ψήφισε την βίβλο του «νεοφιλελευθερισμού»;
Τους εργαζόμενους;
Μην απαντήσεις, θα αποκωδικοποιήσω από τώρα την απάντηση σου (τουλάχιστον αν είναι εντός γραμμής ή να πω «γραμμών»;)
«Θα μετασχηματίσουμε την ΕΕ από πυρήνα του Καπιταλισμού σε Σοσιαλιστική»
Είμαστε πολλοί
Είμαστε ενωμένες (οι συνιστώσες)
Είμαστε με τον Σοσιαλισμό
Μαμά τι φαΐ έχει το μεσημέρι;
simon
18 Σεπτεμβρίου, 2013 10:58 πμ
Πάντως πολύ καλή η προσπάθεια της – κάπως όψιμης κομμουνίστριας – Κανέλλη ν’ αποκαταστήσει τη χαμένη τιμή του κοινοβουλευτισμού εκ μέρους ενός «επαναστατικού» κόμματος. Συνεχίστε την καλή δουλειά με τη συνοδεία των χειροκροτημάτων των πούρων δημοκρατών κ.κ. Βορίδη, Γεωργιάδη, Βιρβιδάκη κλπ … και δώστε χαιρετίσματα στην επανάσταση.
katy
18 Σεπτεμβρίου, 2013 11:02 πμ
Εμπρός στο δρόμο που χάραξε παίδαρος! 🙂
Εγγλέζος, ο Αλέξης; Γερμανίδα, η Αλέκα!
Ως γνήσιο fashion icon, «πέρασε» το μήνυμά της… Ας χτυπηθούν κάτω οι οχτροί της…. Εικονοστάσι θα την κάνω… 😉
http://www.star.gr/Pages/Showbitch.aspx?art=168016&artTitle=poia_einai_afti_i_pasignosti_kyria
giorgalis
18 Σεπτεμβρίου, 2013 11:16 πμ
Η ερμηνεία σου είναι πως το ΚΚΕ είναι συστημικό κόμμα, πολύ δεμένη!
Μετά από αυτή την ερμηνεία η υποστήριξη της σοσιαλδημοκρατίας είναι μία επιλογή για έναν που είναι υπέρ του σοσιαλισμού!
Η δική μας θέση είναι πως η αστική δημοκρατία είναι η δικτατορία των λίγων στους πολλούς.
Η αστική δημοκρατία σύμφωνα με τους συριζαίους μπορεί να στραφεί κατά του αστικού κράτους όταν λειτουργεί «σωστά», όταν όμως λειτουργεί ΣΩΣΤΑ μπορεί να το κάνει;
giorgalis
17 Σεπτεμβρίου, 2013 11:46 μμ
Τι τους είπε ρε παιδιά και χαίρονται;
Μήπως πως το κόμμα δεν θα σταθεί εμπόδιο στην υγιή επιχειρηματικότητα των επερχόμενων επενδυτών;
Μήπως κανένα ανέκδοτο;
Μήπως δεν έχει σημασία τι τους είπε και αφού χειροκροτούνε τότε «ο αστυφύλακας είναι μπουζούκι»;
Να το δω το βίντεο; Θα αντέξω το σοκ ή θα χάσετε έναν σχολιαστή που φέρνει νούμερα (ή ένα νούμερο που κάνει σχόλια);
😀
spiral architect
18 Σεπτεμβρίου, 2013 8:06 πμ
Δολοφονική επίθεση στην Αμφιάλη από φασίστες – ERT Open
simon
18 Σεπτεμβρίου, 2013 9:25 πμ
Η ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ για τη δλοφονία:
«Η ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ
«Παύλος Φύσσας, 34 χρονών νεκρός. Μαχαιρώθηκε από χέρι φασίστα. Οι φασίστες τον στοχοποίησαν για την αντιφασιστική του δράση και όπως γνωρίζουν καλά, του επιτέθηκαν και τον δολοφόνησαν στο Κερατσίνι. Η συμμορία της Χρυσής Αυγής που προωθείται από οικονομικά συμφέροντα για συγκυβέρνηση με την ΝΔ, συνεχίζει τα μνημονιακά εγκλήματα. Δεν δέρνουν το κατεστημένο – χτυπούν και σκοτώνουν μετανάστες, αριστερούς και τη νεολαία. Οι φασίστες οπλίζονται από τους κυβερνώντες, ενώ στην ίδια κατεύθυνση τα μνημονιακά παπαγαλάκια προσπαθούν να υποβαθμίσουν το γεγονός ή να το παρουσιάσουν σαν σύγκρουση ακροκινούμενων ομάδων. Όμως στην πραγματικότητα αυτό είναι ο φασισμός και η φασιστική Χρυσή Αυγή. Δολοφονική συμμορία, όπλο του συστήματος ενάντια σους εργαζόμενους και τη νεολαία.
Μετά τις χιλιάδες αυτοκτονίες των τελευταίων χρόνων, τις κρατικές δολοφονίες, τη φτώχεια και την εξαθλίωση, το παρακράτος, με τη διαρκή ανοχή της αστυνομίας, μαχαιρώνει κάποιον απλά και μόνο επειδή ήταν αντιφασίστας. Σήμερα Τετάρτη, μαζί με τους απεργούς όλης της χώρας παλεύουμε για ψωμί παιδεία ελευθερία, παλεύουμε για ζωή, ενάντια σε αυτούς που μας την στερούν, λίγο λίγο ή κατευθείαν, με μία μαχαιριά.
Όλοι στους δρόμους, στις απεργιακές συγκεντρώσεις των εκπαιδευτικών, και ολόκληρη την μέρα, να πολιορκήσουμε τους φασίστες και την πολιτική που δολοφονεί.
Όλοι στην αντιφασιστική διαδήλωση, σήμερα Τετάρτη, στις 6.00 το απόγευμα στον τόπο δολοφονίας στο Κερατσίνι, και στις διαδηλώσεις σε κάθε πόλη.
Ο φασισμός θα τσακιστεί».
simon
18 Σεπτεμβρίου, 2013 8:58 πμ
Απ’ το τουϊτερ του Γαλαξιάρχη:
«Μάλλον Ακίνδυνος @galaxyarchis 10ω
«Δεν μπορείτε να μας κατηγορείτε για ηθική αυτουργία σε πλαστογραφία.Οι ψηφοφορίες στις επιτροπές γίνονται με το τεκμήριο της πλειοψηφίας. Κυριάκος Βιρβιδάκης; Όχι καλέ. ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΛΗ. Εύγε σύντροφοι».
simon
18 Σεπτεμβρίου, 2013 9:13 πμ
Και συνέχεια…
«Μάλλον Ακίνδυνος @galaxyarchis 10ω
Βέβαια τι να περιμένεις από την Κανέλλη που στην αίθουσα της ΕΣΗΕΑ είχε το θράσος να πει ότι το ΚΚΕ είναι το μόνο θύμα της Χ.Α >> >> και έκλεισε την ομιλία της λέγοντας ότι δεν ξεχωρίζει αναρχικούς από χρυσαυγίτες. (εννοείται ότι δεν έμεινε για ερωτήσεις κοινού)».
μανικακος
18 Σεπτεμβρίου, 2013 3:44 μμ
κακό ψοφο να χει…..
επαγγελματίες πολιτικάντηδες που τα επόμενα γιαούρτια θα είναι απο τους δικούς της…
ασταδιαλα πια….
BandieraRossa
18 Σεπτεμβρίου, 2013 11:55 πμ
Όπως επίσης να προσθέσεις Σίμον, ότι κάποιοι έχουν το θράσος να γράφουν σε τοίχους «Κνίτες χίτες ταγματασφαλίτες», «ΚΚΕ το κόμμα σου χαφιέ» και να αποκαλούν το ΚΚΕ συστημικό κόμμα. Όχι μονά ζυγά δικά μας.
simon
18 Σεπτεμβρίου, 2013 6:14 μμ
BandieraRossa
18 Σεπτεμβρίου, 2013 11:55 πμ
Δεν πιστεύω ότι θα περίμενες να υιοθετήσω τέτοιες απόψεις. Ούτε ότι το ΚΚΕ είναι ένα συστημικό κόμμα. Αλλά το ΚΚΕ είναι ένα κοινοβουλευτικό κόμμα που δρα στα πλαίσια της υπάρχουσας αστικής δημοκρατίας και μέχρι να την ανατρέψει (επαναστατικά, κοινοβουλευτικά, τις οίδε;) τίθεται ένα ερώτημα περί του πρακτέου: θα υπερασπίζεται τους κανόνες, που αυτή θέτει και υπό την ισχύ των οποίων και αυτό λειτουργεί ή θα τους υπονομεύει για να πέσει μια ώρα αρχήτερα;
giorgalis
18 Σεπτεμβρίου, 2013 10:51 πμ
Μετά τις μειώσεις μισθών για τους εργάτες προς διευκόλυνση των δυστυχισμένων Ελλήνων εφοπλιστών η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ με ανακοίνωση της ζητά τη ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ για την βασανισμένη τάξη των βιομηχάνων:
Από: http://www.902.gr/eidisi/apopseis-sholia/26907/na-giati-htypane-ergates
Ας δούμε, πως σχολιάζουν οι δήθεν «αντισυστημικοί» φασίστες της «Χρυσής Αυγής», αυτή την εξέλιξη στην ιστοσελίδα τους:«Η βαριά φορολόγηση των επιχειρήσεων (πολύ βαρύτερη από την αντίστοιχη των γειτονικών χωρών), οι συνεχείς αυξήσεις στην τιμή των καυσίμων, το υψηλό ενεργειακό κόστος, είναι παράγοντες που οδηγούν στο συμπέρασμα πως η κυβέρνηση και η Τρόικα κάνουν οτιδήποτε είναι δυνατό προκειμένου να αφανίσουν την ελληνική επιχειρηματική δραστηριότητα».
Τι λέει εδώ η «Χρυσή Αυγή»; Ότι οι επιχειρήσεις μεταφέρουν την έδρα τους, επειδή η κυβέρνηση δεν παίρνει αρκετά μέτρα υπέρ του κεφαλαίου! Τι ζητά δηλαδή η «Χρυσή Αυγή»; Μα ακριβώς, ότι και οι μεγαλοβιομήχανοι δηλαδή ακόμα μεγαλύτερες μειώσεις στη φορολογία, ακόμα φθηνότερη ενέργεια!
Για του λόγου το αληθές, αντιγράφουμε τα εξής από το χθεσινό σχόλιο του ΣΕΒ με αφορμή τη «Βιοχάλκο»: «Ο ΣΕΒ έχει εδώ και καιρό εκπέμψει σήμα κινδύνου, προειδοποιώντας προς πάσα κατεύθυνση ότι η ελληνική βιομηχανία, παρά την μέχρι σήμερα θαυμαστή ανθεκτικότητα της, δεν αντέχει πια κάτω από το συνδυασμένο βάρος της κρίσης, της έλλειψης ρευστότητας, της υπερφορολόγησης, του αβάσταχτου κόστους της ενέργειας».
Καρμπόν επιχειρηματολογία! «Βαριά φορολόγηση» οι φασίστες, «υπερφορολόγηση» οι βιομήχανοι, «αβάσταχτο κόστος της ενέργειας» ο ΣΕΒ, «υψηλό ενεργειακό κόστος» η «Χρυσή Αυγή».
Οι ομοιότητες δεν μένουν μόνο σ’ αυτά. Η «Χρυσή Αυγή» σε επίσημη ανακοίνωση της, γράφει ότι «η ελληνική βιομηχανία καταστρέφεται με σχέδιο εδώ και 4 δεκαετίες με εκτρωματικούς νόμους όλων των διεφθαρμένων κυβερνήσεων» ενώ ο ΣΕΒ κάνει λόγο για «αποβιομηχάνιση του τόπου» που «είναι θέμα πολιτικής».
Η αλήθεια είναι η εξής: Διαχρονική πολιτική όλων των κυβερνήσεων ήταν η στήριξη της κερδοφορίας των μονοπωλίων. Οι μεγάλες βιομηχανικές επιχειρήσεις άλλωστε συνεχίζουν να καταγράφουν κέρδη εκατομμυρίων ακόμα και εν μέσω καπιταλιστικής κρίσης. Για παράδειγμα, σύμφωνα με έρευνα της «StatBank», το 2011, οι 500 πιο κερδοφόρες βιομηχανικές επιχειρήσεις κατέγραψαν αύξηση κερδών κατά 18.2%, με καθαρά κέρδη περίπου 1,60 δισ.! Ενώ την ίδια στιγμή οι επιχειρήσεις αξιοποιούν την ελευθερία κίνησης κεφαλαίων της ΕΕ, την οποία η ΧΑ υπερασπίζεται, προκειμένου να μετακινούν τα κεφάλαιά τους εκεί που θα έχουν μεγαλύτερα κέρδη.
Ο ΣΕΒ επιδιώκει αυτά τα κέρδη να αυξηθούν κι άλλο, απομυζώντας τον κόπο και των ιδρώτα των εργατών, γι’ αυτό απαιτεί μείωση φορολογίας, γι’ αυτό ζητά μείωση του ενεργειακού κόστους και άλλα μέτρα υπέρ του κεφαλαίου. Για τον ίδιο λόγο, ορισμένοι καπιταλιστές μεταφέρουν τις έδρες των Εταιρειών τους.
Η «Χρυσή Αυγή» βάζει πλάτη σ’ αυτά τα αιτήματα. Γι’ αυτό χτυπάει εργάτες. Γι’ αυτό είναι το φερέφωνο του ΣΕΒ, το μακρύ χέρι βιομηχάνων και εφοπλιστών. Και αυτό αποδεικνύεται μέρα τη μέρα. Γράφαμε, ένα μήνα πριν, με αφορμή τη στήριξη των ναζιστών στην «υγιή επιχειρηματικότητα»: «η Χρυσή Αυγή είναι κόμμα του κεφαλαίου, τμήμα του αστικού πολιτικού συστήματος, «διαθέσιμη» για την υπεράσπισή του και την αντιμετώπιση του εργατικού – λαϊκού κινήματος». Αποδείχθηκε σωστή η διατύπωση μας πέρα για πέρα.
Με κάθε αφορμή, πρέπει να αποκαλύπτεται ο ρόλος τους πλατιά στο λαό. Οι Χρυσαυγίτες είναι τσιράκια των αφεντικών. Οι εργαζόμενοι, ο λαός να μην τους αφήνουν να σταθούν πουθενά, να συναντούν παντού το χλευασμό κάθε τίμιου ανθρώπου. Οργανωμένα, στα συνδικάτα, τις λαϊκές επιτροπές παντού, να τσακιστούν σε κάθε γειτονιά.
http://www.902.gr/eidisi/apopseis-sholia/26927/paradeigma-tis-viohalko
giorgalis
18 Σεπτεμβρίου, 2013 11:52 πμ
Αυτές οι θέσεις των νεοναζί περί της ανάγκης στήριξης των αναξιοπαθούντων εφοπλιστών και βιομηχάνων δεν προκύπτουν από κάποιες αναλύσεις των κομμουνιστών αλλά είναι επίσημες ανακοινώσεις του κόμματος τους.
Κάτι «αντιναζιστές» σαν τον Κουβέλη και τον Βενιζέλο θα κληθούν από κανένα «αδέσμευτο» δημοσιογράφο να τις σχολιάσουν;
Μήπως να περιμένουμε να το κάνουν μόνοι τους..;
Μήπως το θέμα δεν σχετίζεται με τον φασισμό-ναζισμό και δεν υπάρχει λόγος να μπουν στον κόπο;