Κατά τη διάρκεια μιας απεργίας πείνας ο οργανισμός υποβάλλεται σε σοβαρή δοκιμασία από το πρώτο κιόλας διάστημα, και οι γιατροί που παρακολουθούν απεργούς πείνας θα πρέπει να επαγρυπνούν.
Κατά τη διάρκεια των πρώτων δέκα ημερών περίπου, ο οργανισμός χρησιμοποιεί ως πηγή ενέργειας τις αποθήκες γλυκογόνου του ήπατος και των μυών. Ακολούθως, και μετά την εξάντληση των αποθηκών αυτών, χρησιμοποιούνται τα αμινοξέα των μυών αυτών καθαυτών. Αυτό έχει ως συνέπεια από το δεύτερο κιόλας δεκαήμερο μιας απεργίας πείνας να παρατηρείται σημαντική απώλεια μυϊκής μάζας, στην οποία συμπεριλαμβάνεται και ο καρδιακός μυς.
Κατά την τελική φάση «προστατεύονται» οι υπολειπόμενοι μύες και για την παραγωγή ενέργειας χρησιμοποιούνται οι αποθήκες λιπώδους ιστού του οργανισμού. Οταν εξαντληθούν οι αποθήκες λίπους ακολουθεί καταστροφικός καταβολισμός πρωτεϊνών από τους μυς, με σοβαρά αποτελέσματα κυρίως για τον καρδιακό μυ. Στους κινδύνους συμπεριλαμβάνονται καρδιακές αρρυθμίες.
Η κατάσταση του ασθενούς θεωρείται κρίσιμη εάν έχουν περάσει δέκα ημέρες από την έναρξη της απεργίας πείνας ή εάν ο ασθενής έχει χάσει πάνω από 10% του σωματικού του βάρους.
Κυριότερο σύμπτωμα που απαντά σε όλους σχεδόν τους απεργούς πείνας είναι το αίσθημα εύκολης κοπώσεως, οι λιποθυμικές τάσεις και το αίσθημα ζάλης. Οι ασθενείς αρχίζουν, προκειμένου να αντιρροπήσουν αυτό το αίσθημα, να σηκώνονται αργά από το κρεβάτι και τελικά δεν μπορούν καθόλου να σηκωθούν. Αυτό επηρεάζει, μεταξύ άλλων, την ικανότητά τους να υποστηρίξουν τις απόψεις τους.
Βραδυκαρδία και πτώση της αρτηριακής πιέσεως παρατηρούνται σε όλους τους ασθενείς αρκετά νωρίς. Ορθοστατική υπόταση εμφανίζουν όλοι περί την 20ή ημέρα, ορισμένες φορές δε οδηγεί σε σημαντική ανικανότητα.
Στο πλαίσιο της αντιρρόπησης της πείνας, ο θυρεοειδής αδένας αρχίζει να υπολειτουργεί. Αυτό έχει ως τελική συνέπεια εύκολη κόπωση, υποθερμία και δυσανεξία στο ψύχος.
Από τις πρώτες ημέρες οι ασθενείς μπορεί να εμφανίσουν κοιλιακά άλγη και γαστρεντερικές διαταραχές, κυρίως σοβαρή δυσκοιλιότητα. Επιπλέον, εμφανίζονται ηλεκτρολυτικές διαταραχές που μπορεί να οφείλονται σε πάνω από έναν μηχανισμούς. Ο απεργός πείνας χάνει σταδιακά το αίσθημα της πείνας αλλά και το αίσθημα της δίψας, με αποτέλεσμα, εάν δεν υπάρχει κατάλληλη ιατρική βοήθεια και καθοδήγηση, σοβαρή αφυδάτωση.
Η έλλειψη βιταμινών, σε συνδυασμό με άλλους μηχανισμούς και κυρίως τις επαναλαμβανόμενες κρίσεις υπογλυκαιμίας, μπορεί να έχει μοιραίες συνέπειες για το κεντρικό νευρικό σύστημα. Σημαντικότερη επιπλοκή είναι η εμφάνιση εγκεφαλοπάθειας Wernicke, η οποία δεν είναι αναστρέψιμη. Επιπλέον, έχει παρατηρηθεί μη αναστρέψιμη πολυνευροπάθεια, κατάθλιψη, συναισθηματική αστάθεια και κατάσταση που προσομοιάζει με το σύνδρομο μετατραυματικού stress. Για το λόγο αυτό είναι σημαντικό σε κάθε απεργία πείνας να προηγείται καλή συνεννόηση του γιατρού με τον ασθενή και, στο βαθμό που είναι εφικτό, να καταγράφεται όσο πιο νωρίς γίνεται η βούληση του ασθενούς για το τι δέον γενέσθαι.
Στα τελικά στάδια της αποχής από το φαγητό και από την έλλειψη βιταμινών μπορεί να παρατηρηθούν μια σειρά από επιπλοκές που ξεκινούν από την αιμορραγική διάθεση και φτάνουν έως την τύφλωση. Τέλος, επηρεάζεται η άμυνα του οργανισμού έναντι λοιμώξεων, με αποτέλεσμα ανοσολογική ανεπάρκεια.
Ο χρόνος από την έναρξη μιας απεργίας πείνας μέχρι το θάνατο ποικίλλει ανάλογα με τον κάθε ασθενή και ανάλογα με το βαθμό ιατρικής βοήθειας που δέχεται. Στην περίπτωση των Ιρλανδών απεργών πείνας του 1981, ο θάνατος επήλθε μεταξύ 46 και 71 ημερών.
Οφειλε, λοιπόν, η Πολιτεία ν’ ασχοληθεί απ’ αρχής σοβαρότερα και συντονισμένα με το θέμα των απεργών πείνας. Η ιατρική παρακολούθησή τους όφειλε να ξεκινήσει από την πρώτη στιγμή και σε καθημερινή βάση. Ας το κάνει τουλάχιστον από δω και πέρα, γιατί έχουμε φτάσει πλέον σε κρίσιμο χρονικό σημείο κι έστω και ένας θάνατος θ’ αποκαλύψει όλες τις παραλείψεις και την ελαφρότητά μας.
* Πρόεδρος ΕΙΝΑΠ
——————————————————-
H ιατρική γνωμάτευση για την κατάσταση της υγείας του Κώστα Σακκά.
Σήμερα θα πραγματοποιηθεί μηχανοκίνητη πορεία προς το Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας, όπου νοσηλεύεται φρουρούμενος ο Κώστας Σακκάς.
Η συγκέντρωση για την μηχανοκίνητη πορεία θα γίνει στα Προπύλαια στις 6:00 το απόγευμα.
Στις 7:30 – την ώρα, δηλαδή, που θα φτάνει η μηχανοκίνητη πορεία – έχει προγραμματιστεί και συγκέντρωση αλληλεγγύης στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας.
Προς το ΓΚΝ Νίκαιας εξυπηρετούν το λεωφορείο Β18 από Μενάδρου, το τρόλεϊ 21 από Πειραιώς (Ομόνοια), από τον σταθμό μετρό Αιγάλεω τα λεωφορεία 820 και 852 και απο Πειραιά το 831.
#free_sakkas
Μανικάκος
parameter λ
5 Ιουλίου, 2013 3:55 μμ
«Ο αντεισαγγελέας Εφετών, Ιωάννης Μωραϊτάκης εισηγήθηκε στο αρμόδιο δικαστικό συμβούλιο να απορριφθεί η αίτηση αποφυλάκισης του απεργού πείνας Κώστα Σακκά.
Τι άλλο είχε “εισηγηθεί” στην καριέρα του ο κ. Μωραϊτάκης;»
parameter λ
5 Ιουλίου, 2013 4:07 μμ
Το link για το από πάνω σχόλιο:
http://info-war.gr/2013/07/%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%AC-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-marfin-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%B5%CE%AF%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B5-%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%B2%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B1/
«Είναι γεγονός ότι στις 10.7.2012 ο Αντεισαγγελέας Εφετών Ιωάννης Μωραϊτάκης εξέδωσε τη διάταξη 5/2012, σύμφωνα με την οποία τέθηκε στο αρχείο η ποινική προκαταρκτική δικογραφία, η οποία αφορούσε δραστηριότητες της MIG. Αυτό που κάνει εντύπωση είναι το γεγονός ότι σ’ αυτή την εισαγγελική διάταξη δεν αναφέρεται καθόλου η επίμαχη αναφορά της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής. Αναφέρονται δημοσιεύματα αθλητικών εφημερίδων, ιστοσελίδες και μηνυτήριες αναφορές ιδιωτών, αλλά πουθενά δεν αναφέρεται η αναφορά της 18.10.2010.»
http://www.efsyn.gr/?p=37779
Το βαθύ κράτος, σήμερα.
SS- μπάτσοι- δικαστές
mitera
5 Ιουλίου, 2013 4:28 μμ
Η απόφαση του Συμβουλίου Εφετών αναμένεται τις επόμενες ημέρες.
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=372780
Aς ελπίσουμε ότι το Συμβούλιο Εφετών θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων,πριν να είναι πολύ αργά. Τι άλλο να πω…ας βάλουν στο μυαλό τους πως είναι τα δικά τους παιδιά στη θέση του Κώστα Σακκά.
katy
5 Ιουλίου, 2013 8:36 μμ
Αφιερωμένο, εξαιρετικά, στον Αντεισαγγελέα Εφετών Ιωάννη Μωραϊτάκη.
“Η συνείδησή του ήταν πεντακάθαρη. Δεν την είχε χρησιμοποιήσει ποτέ”.
Stanislaw Jerzy Lec (1906-1966), Πολωνός γνωμικογράφος.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
5 Ιουλίου, 2013 11:51 μμ
Όπως το είπες. Αφιερωμένο εξαιρετικά στον Ιωάννη Μωραϊτάκη. Τον άνθρωπο που καταχώνιασε το φάκελο MIG/Βγενόπουλου.
http://bit.ly/12hLCkt
Ελπίζω να έχει γιο και να γίνει το ίδιο αξιοπρεπής με το Σακκά.
Aλεξια Αλλαγιαννη
10 Ιουλίου, 2013 11:50 πμ
Εξαιρετικο σχολιο ..!!
oldboy99
5 Ιουλίου, 2013 8:51 μμ
Τι να σχολιάσεις τώρα?
Λέω να μην το κάνω…
Να βρίσεις κοτζάμ αντεισαγγελέα, δε λέει, λέει όμως το: Σκατά στο τάφο σου Μωραϊτάκη…
pagal
6 Ιουλίου, 2013 3:01 μμ
Μόνο εγώ βρίσκω αντιφατικό, το να εξεγείρεσαι εναντίον…..
καθεστηκυίας τάξης
σωφρονιστικού συστήματος…
νόμου….
τάξης…
ηθών…
…..επί παντός, στην τελική
και ταυτοχρόνως να επικαλείσαι την …..αστική νομιμότητα (περί 18μήνων κ.τ.λ) για να τη βγάλεις καθαρή !
Από πότε οι επιπτώσεις των επιλογών μας είναι αδικία
mitera
6 Ιουλίου, 2013 3:19 μμ
Απο τότε που τα γουρούνια αρχίσανε να γράφουν στο ιντερνετ.
pagal
6 Ιουλίου, 2013 3:25 μμ
Μην απαντάτε σε ζητήματα που δεν αντιλαμβάνεστε mitera
Δουλεία που δε την ξέρεις άστη για κάναν άλλον….λέμε στο χωριό
mitera
6 Ιουλίου, 2013 4:36 μμ
Το τι αντιλαμβάνομαι και τι όχι άσε να το κρίνω εγώ.
Στο δικό μου το χωριό λένε πάλι,
Ψηλά τη χτίζεις τη φωλιά
και θα λυγίσει ο κλώνος
και θα σου φύγει το πουλί
και θα σου μείνει ο πόνος
DrAluca
6 Ιουλίου, 2013 4:51 μμ
Μαλλον δεν ακουγες αυτα που λεγαν στο χωριο σου…
Χαμογελατε…
str
6 Ιουλίου, 2013 8:18 μμ
Αν εγω θεωρησω οτι η δικαια και λογικη συναιπεια του βλακωδους σχολιου που εκανες ειναι να σου γαμησω τη σουφρα θα ανοιξεις τα μπουτια σου η θα υπερασπιστεις τον εαυτο σου? Ελευθερια ζηταει ο σακκα και οχι νομιμοφροσυνη. ΒΛΑΚΑ ε ΒΛΑΚΑ. Αφου κοπριζεις το TVXS με τις μαλακιες σου ερχεσαι κι εδω. Αι τραβα σε κανα φασιστοσαιτ μαλακα.
spiral architect
6 Ιουλίου, 2013 10:42 μμ
Πρόσεξε, γιατί οι επιπτώσεις των επιλογών σου ενδεχομένως να είναι αρκούντως οδυνηρές.
katy
7 Ιουλίου, 2013 7:55 μμ
“Ίσως το δεύτερο χειρότερο πράγμα στον κόσμο είναι η βαρεμάρα. Το πρώτο είναι να είσαι βαρετός”.
Jean Baudrillard (1929-20070, Γάλλος διανοούμενος.
simon
8 Ιουλίου, 2013 8:50 πμ
@ pagal
6 Ιουλίου, 2013 3:01 μμ
Μπετόβλακα,
ΜΟΝΟ στα χέρια της..
«καθεστηκυίας τάξης
σωφρονιστικού συστήματος…
νόμου….
τάξης…
ηθών»…
…η ελευθερία και τα ατομικά δικαιώματα μετατρέπονται σε …»αστική νομιμότητα»!
pagal
8 Ιουλίου, 2013 11:36 πμ
Παρόλο του ότι με πήρατε «απ τα μούτρα» με ύβρεις*. με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς, με ειρωνείες αλλά και ευθείες-μαφιόζικου τύπου- απειλές, (απ τα φασιστοειδή str και Σπύρο)…
εγώ λέω να επιμείνω….
Ναι, υπάρχει καραμπινάτη αντίφαση στο να απορρίπτεις το σύστημα και να το πολεμάς λυσσαλέα-μέχρις εσχάτων και μόλις έρθουν τα δύσκολα να επικαλείσαι τους θεσμούς-νόμους αυτού του ίδιου συστήματος διαρρηγνύοντας, παράλληλα, τα ιμάτια σου για τη μη εφαρμογή τους
Και είμαι βέβαιος πως το οξύμωρο του θέματος το βλέπεται και οι περισσότεροι εδώ μέσα….άλλο αν για λόγους μιας (παιδαριώδους) σκοπιμότητας αποφασίσατε να μας «ταράξετε στη νομιμότητα» την οποία νομιμότητα ως τα χθες λοιδορούσατε
Αλλού λοιπόν τα σάπια !
Αυτά να τα λέτε στη lifo και την Athens Voice που δε σας ξέρουν
ΥΓ, Παρεμπιπτόντως να αναφέρω πως είμαι υπέρ της απελευθέρωσης του Σακκά (βλέπετε εγώ ήμουν ανέκαθεν θιασώτης της εφαρμογής των νόμων) αλλά και υπέρ της επιεικούς μεταχείρισης όλων των νεαρών αυτής της υπόθεσης (κυρίως λόγω του νεαρού της ηλικίας και της μετεφηβικής αφέλειας)
*Το «Μπετόβλακα» simon στο επιστρέφω αν και παραείναι ήπιο για την περίπτωσή σου.
Κράτα το, προς το παρόν, μέχρι να βρούμε κάτι καταλληλότερο και πιο ενδεικτικό της ανοησίας και της καφρίλας σου
simon
8 Ιουλίου, 2013 11:58 πμ
Μπετόβλακα,
μόνο ένας εγκεφαλικά νεκρός τύπος σαν κι εσένα θα έβλεπε το θέμα Σακκά ως θέμα «επιεικούς μεταχείρισης όλων των νεαρών αυτής της υπόθεσης (κυρίως λόγω του νεαρού της ηλικίας και της μετεφηβικής αφέλειας)». Μόνο ένας καμένος νεοφιλελές δεν θα αντιλαμβανόταν ότι η «αστική νομιμότητα» του αφαιρεί κάθε μέρα ακόμα και τα στοιχειώδη δικαιώματα, που η ίδια υποτίθεται «αναγνωρίζει» στα κωλοσυντάγματά της. Χάρη σε τυφλούς βλάκες μικροαστούς, σαν κι ελόγου σου, έφτασε ο κόσμος στον Β΄ Π.Π και το ναζισμό.
Χειροκρότα την λοιπόν μέχρι να σε πάει στο «σφαγείο»… Ή μήπως νομίζεις πως θα σε λυπηθεί;
pagal
8 Ιουλίου, 2013 12:06 μμ
«φιλελές» σκέτο αρκούσε…το «νέο» που το βρήκες ?
Το «νέο» σε σένα ταιριάζει περισσότερο ……νέο-νομιμόφρων …. νεο-ταξίτης…. .κ.τ.λ.
simon
8 Ιουλίου, 2013 12:17 μμ
Άντε στο κουμάσι σου… νεομπετόβλακα!
DrAluca
8 Ιουλίου, 2013 1:00 μμ
Καποιοι βλεπουν αντιφαση να επικαλουνται την αστικη νομιμοτητα αυτοι που ειναι εναντιον της….
Καποιοι αλλοι βλεπουν αντιφαση να καταργει την αστυκη νομιμοτητα ο ιδιος ο φορεας που την δημιουργει και την υπερασπιζεται…
Το ποια απο τις δυο «Αντιφασεις» θα επιλεξει κανεις να εχει ως σημαντικη, δειχνει το ποιον του…προφανως.
Σημερα λοιπον ταυτοποιουμε πως οσοι επιλεγουν την πρωτη, ειναι pagalηδες… Τι χειροτερο να χαρακτηρισεις εναν ανθρωπο?
Χαμογελατε…
pagal
8 Ιουλίου, 2013 1:05 μμ
Eσύ Δράκουλα, δυστυχώς, δε δικαιούσαι το ¨νεό-«….
εσύ είσαι ηλίθιος από παλιά
DrAluca
8 Ιουλίου, 2013 1:22 μμ
Ελα…παραδεξου το. Και συ και τα ομοια σου.
Εχετε λυσσαξει που ΕΝΑΣ και μονο ανθρωπος εχει κανει το συστημα που γλυφετε να δειξει ολες του τις τρυπες.
Και σας τσουζει αυτο πολυ… Εγω το απολαμβανω…
Χαμογελατε…
simon
8 Ιουλίου, 2013 1:35 μμ
Ελπίζω μ’ αυτούς «Καποιοι αλλοι βλεπουν αντιφαση να καταργει την αστυκη νομιμοτητα ο ιδιος ο φορεας που την δημιουργει και την υπερασπιζεται…» να μην εννοείς εμένα, δόκτωρά μου 🙂
DrAluca
8 Ιουλίου, 2013 1:36 μμ
Γιατι οχι? Ολους εμας τους μη pagalηδες ενοουσα… 😉
Χαμογελατε…
simon
8 Ιουλίου, 2013 1:53 μμ
Εμείς όμως ξέρουμε πώς η αστική τάξη, όταν (τα) χρειαστεί παίρνει πίσω ό,τι ως φιλοδώρημα κι όχι ως δικαίωμα δίνει. Άρα γιατί να συναριθμηθούμε με τους «όλους»; 😉
DrAluca
8 Ιουλίου, 2013 2:14 μμ
Για να ειναι πιο απλοικος ο διαχωρισμος να τον καταλαβαινουν οι pagalηδες… 😉
Χαμογελατε…
simon
8 Ιουλίου, 2013 6:25 μμ
Να καταλαβαίνουν οι pagalηδες;; Ματαιοπονείς, καλέ μου φίλε…
DrAluca
8 Ιουλίου, 2013 7:43 μμ
Ειμαι μερακλης και το ξερεις αφου… 😛
Χαμογελατε…
simon
8 Ιουλίου, 2013 6:33 μμ
… αφού ξέρεις ότι, ο pagal είναι από τα φασιστοειδή που περιφέρουν τη μισανθρωπία τους στο διαδίκτυο και κοπρίζουν στα μπλογκς. Δες π.χ.:
«pagal
20 Απριλίου, 2012 8:34 μμ
Δύσκολα βάζεις Σπυρο-αρχιτέκτονα!
Δε τα ξέρω αυτά…εμένα μ ενδιαφέρει μόνο να απελαθούν όλοι οι μετανάστες»
BandieraRossa
8 Ιουλίου, 2013 10:24 μμ
Σίμον, όχι και σπυρο-αρχιτέκτονας! Σπιροειδής αρχιτέκτονας!
simon
9 Ιουλίου, 2013 8:23 πμ
@ BandieraRossa
8 Ιουλίου, 2013 10:24 μμ
Δεν το ‘γραψα εγώ, αλλά το φασιστοειδές.
BandieraRossa
9 Ιουλίου, 2013 2:40 μμ
Ώπα, όντως!
Για τον pagal δεν απορώ για την ανορθογραφία του. Φασίστας και εγγράμματος δεν πάνε μαζί.
pagal
9 Ιουλίου, 2013 3:08 μμ
χαχα……άλλος τετραπέρατος ο Παντιέρας Ρόσας
Αυτός είναι πιο εγγράμματος κι απ τον Δράκουλα…
εγγράμματότατος ίσως!
DrAluca
9 Ιουλίου, 2013 4:44 μμ
Το κατηγορητηριο αν σου ειναι ευκαιρο μογγολο…
Χαμογελατε…
Νικόλας
6 Ιουλίου, 2013 4:01 μμ
»Από πότε οι επιπτώσεις των επιλογών μας είναι αδικία».
Ωραίο αυτό μου άρεσε,να το πεις όμως καλύτερα στα αφεντικά αυτού του κόσμου και τα τσιράκια τους,όταν θα κρέμονται από την λαϊκή οργή που έχουν προκαλέσει και επιδεινώνουν καθημερινά με τις χρόνια φασιστικές επιλογές τους.
Οσο για την »φιλάνθρωπη» αστική νομιμότητα,αυτή,αυτοναιρείται-αποδομείται πολύ εύκολα,με το παράνομο ουσιαστικά πρόσωπο της,υποκριτικό και »κίβδηλο» ακόμα και για τον ίδιο της τον ευατό.
Υγ.Ενα κομμάτι »παίζεται» μόνο ακόμη,ποιοι θα την »βγάλουν καθαρή» στο τέλος,ή πολλοί που το έχουμε ανάγκη ή οι »λίγοι» που δεν τους έχουμε και καμία(ανάγκη) ;
spiral architect
8 Ιουλίου, 2013 7:35 μμ
Δυστυχώς υπάρχουν και χειρότεροι:
Το σύμβολο που αργοπεθαίνει
με την προβιά των χίπστερ.
katy
8 Ιουλίου, 2013 8:41 μμ
Από το παράθυρο του δωματίου του, ο Κώστας Σακκάς, εμψύχωσε το συγκεντρωμένο πλήθος φωνάζοντας «Πάμε μέχρι τη νίκη. Μέχρι το τέλος ρε!» και οι συγκεντρωμένοι, ξέσπασαν σε χειροκροτήματα, φωνάζοντας: «Κώστα γερά ως τη λευτεριά»!
Όταν τα λόγια περισσεύουν…
oldboy99
8 Ιουλίου, 2013 10:31 μμ
Κι αν πάθει κάτι ο Κωστής, φωτιά και μπούρμπερη σας περιμένει…κουφάλες
Γιαννκα
8 Ιουλίου, 2013 10:53 μμ
Από πότε οι επιπτώσεις των επιλογών μας είναι αδικία?
απο τοτε που οι πρεζεμπορες και τα παιδια Ντζιμανια, που μας εχουν πνιξει στην μαστουρα,κυκλοφορουν ελευθεροι….απο τοτε.
http://www.agriniopress.gr/?p=30636
Βλαδίμηρος
9 Ιουλίου, 2013 2:49 πμ
Όλοι οι υπερασπιστές της αστικής νομιμότητας ξέρουν ότι ο Σακκάς πιάστηκε με όπλα, ναι ή όχι; Ξέρουν ότι κατηγορείται για συμμετοχή στου;ς Πυρήνες της Φωτιάς; Ρωτάω απλά αν το ξέρουν και αν είναι υπέρ της τρομοκρατίας. Τίποτε άλλο.
Ο Αλλος
9 Ιουλίου, 2013 4:21 πμ
Ψιτ βλακα, οπως το ειπες, ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ δεν εχει δικαστει ουτε καταδικαστει. Θεωρειται λοιπον αθωος μεχρι αποδειξεως του εναντιου, νοτ? Ενας ΑΘΩΟΣ ανθρωπος λοιπον ειναι φυλακισμενος 2.5 χρονια χωρις δικη και τον πανε για 3. Σου ειναι τοσο δυσκολο να βρεις το λαθος σε αυτο?
simon
9 Ιουλίου, 2013 8:46 πμ
Δώσε έναν ορισμό της τρομοκρατίας, ρε ΟΑΚΚίτη. Πολιτικό ορισμό, όχι του στυλ «επι-κρατώ δια του τρόμου κλπ». Μπορείς;
DrAluca
9 Ιουλίου, 2013 12:55 μμ
Για πες εσυ λιγο το κατηγορητηριο που το ξερεις, να γελασουμε λιγακι..
Ελα βλαδημιροβλακα, δειξε μας ποσο ξυπνιος εισαι…
Χαμογελατε…
Βλαδίμηρος
9 Ιουλίου, 2013 10:22 πμ
@ Αλλος
Ψιτ, έξυπνε, το ότι «κατηγορείται» καθώς και το ότι «δεν έχει δικαστεί ούτε καταδικαστεί», είναι απλά αντικειμενικά γεγονότα, που δε χρειάζεται υψηλό αϊκιού για να τα ξέρεις (γι’ αυτό ακριβώς τα αντιλαμβάνεσαι κι εσύ). Και σίγουρα, η αστική νομική επιστήμη αναγνωρίζει το τεκμήριο της αθωότητας, μέχρι την οριστική καταδίκη του ύποπτου. Το τεκμήριο αυτό υπάρχει ακόμα και αν κάποιος διαπράξει φόνο μπροστά σε 100 άτομα. Τυπικά, μέχρι να καταδικαστεί αμετάκλητα για το φόνο, είναι αθώος. Εσείς, όμως, που περιφρονείτε τόσο πολύ την αστική νομιμότητα και την αστική δικαιοσύνη, θα έπρεπε, αντί να κρυβόσαστε πίσω από το δάχτυλό σας, να μιλάγατε και για την ουσία του πράγματος. Εγώ ρωτάω αν είσαστε υπέρ της τρομοκρατίας ή όχι, εσείς καταπίνετε τη γλώσσα σας. Το ερώτημα αυτό είναι τελείως άσχετο από το αν πρέπει ή όχι να αποφυλακιστεί ο Σακκάς. Εγώ αν πεισθώ ότι δεν αποφυλακίζεται παράνομα, θα είμαι υπέρ της αποφυλάκισής του (λέω «αν πεισθώ», γιατί δεν έχω ακούσει την άλλη πλευρά).
Δε βλέπω, όμως, να απαντάς όχι για τους Πυρήνες, που δεν είναι σίγουρο αν ανήκει, αλλά ούτε καν για την οπλοκατοχή, για την οποία επίσης «κατηγορείται» επίσης, που όμως είναι γεγονός αναμφισβήτητο. Εκτός και νομίζεις ότι τα όπλα τα είχε για να παίζει τα βράδια με τους φίλους του «κλέφτες και αστυνόμους». Εγώ πιστεύω ότι μάλλον για τρομοκρατία τα είχε, αυτό που λένε οι αναρχικοί «πόλεμο», που έχουν κηρύξει ενάντια σε όποιον είναι εναντίον τους. Γι’ αυτό ρωτάω ευθέως : είσαστε υπέρ των τρομοκρατών (17Ν, Επαναστατικού Αγώνα, Σέχτας Επαναστατών, Πυρήνων της Φωτιάς, κλπ.); Έχεις κάθε δικαίωμα να μη θέλεις να απαντήσεις, για πολλούς και ποικίλους λόγους. Μην παίζεις όμως το κρυφτούλι, οχυρωμένος πίσω από το «νομικό πλάσμα – fictio juris για το simon), το οποίο το έφτασες να σημαίνει «ΑΘΩΟΣ». Όσο λάθος είναι να πει κανείς ότι ο Σακκάς είναι ένοχος για συμμετοχή στους Πυρήνες, άλλο τόσο λάθος είναι να τον δικάζεις και να τον αθωώνεις από τώρα και να ανάγεις το τεκμήριο αθωότητας σε πανηγυρική αθώωση. Όχι, δεν είναι «ΑΘΩΟΣ», είναι απλά υπόδικος και ύποπτος συμμετοχής σε τρομοκρατική οργάνωση. Το αν ανήκει ή όχι στους Πυρήνες μένει να αποδειχτεί. Το ότι είναι τρομοκράτης είναι σίγουρο. Το αν αποδοκιμάζεις ή όχι αυτού του είδους τον «ένοπλο αγώνα», αυτό είναι το θέμα. Τα υπόλοιπα είναι υπεκφυγές και προφάσεις «έν αμαρτίαις».
simon
9 Ιουλίου, 2013 10:53 πμ
Αλλά για το τί είναι τρομοκρατία, μούγκα στη στρούγκα, δήθεν «αριστερέ» υπερασπιστή της αστικής νομιμότητας και της αστικής «δικαιοσύνης».
Γιαννκα
9 Ιουλίου, 2013 11:42 πμ
μηπως εκτος απο υπερασπιστης της Eldorado Gold εισαι και υποστηρικτης των δημοκρατικων σωφρονιστικων θεσμων στο Γκουαντάναμο?
http://nomika-analata.blogspot.gr/2013/07/blog-post_9.html#ixzz2YXGoD0jO
τι ρωταω κι εγω τωρα….σου μενει μόνο «να πεισθεις».
Βλαδίμηρος
10 Ιουλίου, 2013 1:23 μμ
@Γιαννκα
Διαβάζω : «Ο Κώστας Σακκάς προφυλακίστηκε το Δεκέμβριο του 2010 με την κατηγορία της οπλοκατοχής και της συμμετοχής σε “άγνωστη τρομοκρατική οργάνωση”. Τον Απρίλη του 2011, κατηγορήθηκε εκ νέου για συμμετοχή στην “Ε.Ο. Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς”, κάτι που ο ίδιος αρνείται. Αποδέχεται μόνο την κατηγορία της απλής οπλοκατοχής. Πριν τη λήξη του ανώτατου ορίου των 18 μηνών προφυλάκισης, στις 6 Απριλίου του 2012, νέες κατηγορίες του αποδίδονται και προφυλακίζεται ξανά».
Το άρθρο στο οποίο με παραπέμπεις, γράφει :
«Με την τελευταία αναθεώρηση του Συντάγματος θεσπίστηκε μια νέα διάταξη που δεν αφήνει κανένα περιθώριο για καταστρατήγηση. Απαγόρευσε κατηγορηματικά την «υπέρβαση των ανωτάτων ορίων της προφυλάκισης με τη διαδοχική επιβολή του μέτρου αυτού για επί μέρους πράξεις της ίδιας υπόθεσης» (άρθρο 6 του Σ.)».
Το πρώτο κείμενο μιλάει όμως σαφώς για «νέες κατηγορίες», άρα δεν εφαρμόζεται το άρθρο 6 του Συντάγματος, που μιλάει για «επί μέρους πράξεις της ίδιας υπόθεσης». Βέβαια, ο κ. Βίκτωρ Τσιλώνης που υπογράφει το άρθρο στο οποίο με παρέπεμψες για να «πεισθώ», ισχυρίζεται ότι : «οι 18 μήνες αποτελούν το ανώτατο όριο διάρκειας της προφυλάκισης», μιας και «το άρθρο 288 ΚΠΔ, το οποίο επέτρεπε τη διαδοχική προσωρινή κράτηση, έπαυσε να ισχύει ως προδήλως αντισυνταγματικό». Μόνο που, εφόσον πρόκειται για «νέες κατηγορίες», δηλαδή, για άλλη υπόθεση, μπορούσε κάλλιστα να επιβληθεί νέα προφυλάκιση, δηλαδή, άλλοι 18 μήνες, που, όμως, δεν επιβάλλονται μεμιάς, αλλά, επιβάλλεται ένας χρόνος και σε «εντελώς εξαιρετικές περιπτώσεις» μπορεί να παραταθεί άλλο ένα εξάμηνο.
Γι’ αυτό και ο ίδιος ο Σακκάς την απεργία πείνας την άρχισε τον Ιούνη του 2013, που συμπληρώθηκαν 30 μήνες (18+12) από την έναρξη της προφυλάκισής του, που σημαίνει ότι δεν έβρισκε παράνομη τη δεύτερη προφυλάκιση. Τώρα, θεωρεί παράνομη την παράταση για άλλους 6 μήνες, ίσως γιατί δε θεωρεί ότι συντρέχουν οι απαιτούμενες για την παράταση «εντελώς εξαιρετικές περιπτώσεις».
Υ.Γ. 1. Ο κ. Τσιλώνης από ότι διάβασα στο βιογραφικό του : «Είναι Δικηγόρος παρ’ Εφέταις με
αξιόλογη δικαστική εμπειρία όχι μόνο ενώπιον των ελληνικών δικαστηρίων, αλλά και του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων».
Η Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς ισχυρίζεται ότι έστειλε δέμα-βόμβα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο. Ελπίζω να μην κινδύνευσε ο κ. Τσιλώνης.
Υ.Γ. 2. Στην ίδια προκήρυξη της Σ.Π.Φ. αναφέρεται και εκθειάζεται η πυρπόληση του εργοταξίου των Σκουριών ως πράξη «λαϊκής αντιβίας». Εσύ που με κατηγορείς ότι είμαι υπέρ της επένδυσης, καταδικάζεις την πυρπόληση, ή θεωρείς ότι ήταν πράξη επαναστατικής βίας;
Και επειδή με ρωτάς για το Γκουαντάναμο και των αντιδημοκρατικών «θεσμών» (!) του, λέω ξεκάθαρα ότι ούτε υπέρ της Ελντοράντο Γκολντ είμαι στην αντίθεση των συμφερόντων της με τους εργάτες της, αλλά μόνο στην αντίθεσή της με όσους είναι κατά της εξόρυξης (είναι αυτό που λέει ο Λένιν ότι σε τέτοια θέματα «τα συμφέροντα της εργασίας συμπίπτουν με τα συμφέροντα του μεγάλου βιομηχανικού κεφαλαίου») και φυσικά είμαι κατά του Γκουαντάναμο, μόνο που είμαι κατά και της τρομοκρατίας, που κι αυτή δεν είναι και τόσο δημοκρατική μέθοδος επιβολής της μειοψηφίας στην πλειοψηφία. Ναι, ναι, οι αναρχικοί είναι άλλο τόσο εχθροί της δημοκρατίας και της βασικής της αρχής (να κυβερνάει η πλειοψηφία), όσο είναι και οι φασίστες.
simon
10 Ιουλίου, 2013 1:45 μμ
Non paper της ΟΑΚΚΕ εν όψει. Για τον ορισμό της τρομοκρατίας, μούγκα στη στρούγκα…
Lavrentij
11 Ιουλίου, 2013 9:56 πμ
Εχω μπερδευτει. Εδω καταγγελεις μια «οχι και τοσο δημοκρατικη μεθοδο επιβολης της μειοψηφιας στην πλειοψηφια», δυο σχολια πιο κατω παραθετεις τσιτατο του Ενγκελς οπου καλειται η επανασταση να «σταθεροποιησει την κυριαρχια της με τον τρομο». Εχεις μπλεξει τις περσονες σου νομιζω.
Βλαδίμηρος
12 Ιουλίου, 2013 2:37 πμ
Lavrentij
Η επανάσταση των κομμουνάρων ήταν η επανάσταση της πλειοψηφίας των εργαζομένων ενάντια στη μειοψηφία των εκμεταλλευτών, που επιπλέον πρόδινε και την πατρίδα τους στους ξένους κατακτητές, τους Γερμανούς..
Lavrentij
12 Ιουλίου, 2013 9:34 πμ
Και εγω που νομιζα οτι η δικτατορια του προλεταριατου ειναι η δικτατορια της εργατικης ταξης πανω στους εκμεταλλευτες της και τα διαφορα φληναφηματα περι δημοκρατιας απλα συσκοτιζουν την ταξικη φυση της κυριαρχιας.. Αρα προϋποθεση για την πρωτη ειναι να στηριζεται σε μια κοινωνικη πλειοψηφια υπαρκτη και δυναμενη να επιβεβαιωνεται καθημερινα, ετσι;
Βλαδίμηρος
10 Ιουλίου, 2013 2:06 μμ
simon
τι βιασύνη είναι αυτή; Σαν τη χήρα στο κρεβάτι!
Είναι αλήθεια ότι μου έβαλες δύσκολο ερώτημα. Ο ορισμός της τρομοκρατίας όπως και κάθε ορισμός κινδυνεύει να αμφισβητηθεί από όσους έχουν διαφορετική αντίληψη. Ευτυχώς, εσύ έδωσες τον κατάλληλο ορισμό (αν και τον αποκρούεις «μετά βδελυγμίας», σαν μη πολιτικό). Ναι, τρομοκρατία είναι ακριβώς το «επι-κρατώ δια του τρόμου». Και, φυσικά αυτός ο ορισμός είναι πολιτικότατος, γιατί στη γενικότητά του καλύπτει και την πολιτική, δηλαδή, την ταξική, επι-κράτηση.
Ο Ένγκελς στο άρθρο του «Περί του αυταρχισμού» γράφει :
«Είδαν ποτέ αυτοί οι κύριοι μια επανάσταση; Μια επανάσταση είναι ασφαλώς το αυταρχικότερο πράμα που υπάρχει. Είναι μια πράξη με την οποία ένα μέρος του πληθυσμού επιβάλλει τη θέλησή του στο άλλο με τα όπλα, με λόγχες και με κανόνια, δηλαδή με τα πιο αυταρχικά μέσα που μπορούσε να φανταστεί κανείς. Και η νικήτρια μερίδα πρέπει, αν δε θέλει να είναι μάταιος ο αγώνας που έκανε, να σταθεροποιήσει αυτή την κυριαρχία της με τον τρόμο που εμπνέουν τα όπλα της στην αντίδραση. Θα κρατούσε ποτέ η Παρισινή Κομμούνα έστω και μια μέρα αν δεν είχε μεταχειριστεί ενάντια στην αστική τάξη αυτή την αυταρχικότητα του οπλισμένου λαού; Αντίθετα, δε θα πρέπει να την κατηγορήσουμε για το ότι δεν τη χρησιμοποίησε όσο έπρεπε;».
simon
10 Ιουλίου, 2013 6:31 μμ
Άϊντε ντε! Με το τσιγκέλι θα στα βγάζω; Επανάσταση = τρομοκρατία! «Τρομοκράτες» ο Λένιν, ο Μάο, ο Κάστρο, ο Ζαπάτα, ο Άρης, ο Μπόμπι Σάντς, η «αυταρχικότητα του οπλισμένου λαού» κ.ά… «Τρομοκρατούμενοι» ο τσάρος, οι βασιλιάδες, η αστική τάξη, οι αποικιοκράτες, η «Ελληνικός Χρυσός ΑΕ»…
Σε ποιό εγχειρίδιο της ασφάλειας τα λέει αυτά, είπαμε;
simon
10 Ιουλίου, 2013 6:43 μμ
Ά, να μην ξεχάσω να προσθέσω στους «τρομοκρατούμενους» και τους ταγματασφαλίτες του Μελιγαλά, τους Χίτες του Μακρυγιάννη, τους Σουρλάδες, τον Τσαούς Αντών, τον Μπουραντά και άλλες «ευπαθείς» ομάδες, που υπέφεραν απ’ τον Ε.Λ.Α.Σ!
simon
10 Ιουλίου, 2013 7:04 μμ
Για ρίξε και μια ματιά εδώ ρε ΟΑΚΚίτη και πες μου ποιούς τρομοκράτες διακρίνεις!
katy
10 Ιουλίου, 2013 7:23 μμ
“Η σκληρότητα είναι ο τρόπος με τον οποίο ο αδύναμος άνθρωπος μιμείται τη δύναμη”. 😦
Eric Hoffer (1902-1983), Αμερικανός συγγραφέας & φιλόσοφος.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
9 Ιουλίου, 2013 11:37 πμ
Ποιος μαλάκας άφησε το Μουρούτη να μπει στο μπλογκ;
spiral architect
9 Ιουλίου, 2013 12:40 μμ
O Μουρούτης τουλάχιστον πληρώνεται.
Ο Βλαδίμηρος;
Τσάμπα; 😛
Βλαδίμηρος
10 Ιουλίου, 2013 4:35 μμ
Φίλε αριχτέκτονα
Η αμοιβή μου είναι οι δικές σας οι απαντήσεις. Όσο περισσότερο με κοντράρετε, τόσο περισσότερο επιβεβαιώνεται ότι αυτά που γράφω είναι σωστά κι αυτό είναι μεγάλο στήριγμα. Ευχαριστώ.
spiral architect
10 Ιουλίου, 2013 6:53 μμ
Αγαπητέ μου το ίντερνετ τώρα τελευταία (γιατί άραγε «τώρα τελευταία»;) έχει γεμίσει με κάθε λογής καϊνάρια σαν και του λόγου σου, που με περισσή αυθάδεια την πέφτουν σε όλους όσους ζητούν πίσω τη χαμένη τους αξιοπρέπεια και τη χαμένη τους ανθρώπινη υπόσταση. Οι τελευταίοι μπορεί να είναι αναρχικοί, μικροαστοί, κομμουνιστές, άνθρωποι που έχασαν τη δουλειά ή το σπίτι τους, ή μέλλει να τα χάσουν, οι δε πρώτοι αξιοθρήνητες ηθικά υπάρξεις που με πρόσχημα μια «ιδεολογία» προσπαθούν να καταρρακώσουν ηθικά τον λαό που πένεται ή αγωνίζεται.
Η (ιντερνετική) πλειοψηφία, τους πρώτους τους αποκαλεί τρολ, εγώ τους αποκαλώ πουλημένους.
Αν λοιπόν γλείφεις και συ κάνα κοκαλάκι, σε δικαιολογώ, αν το κάνεις μόνο από «αγνή ιδεολογία», είσαι για λύπηση.
Βλαδίμηρος
11 Ιουλίου, 2013 10:38 μμ
spiral
1) «Τώρα τελευταία» βγήκανε τα καϊνάρια στο ίντερνετ, γιατί διαπίστωσαν ότι η εξέγερση είναι έτοιμη να σαρώσει τα πάντα και προσπαθούν – μάταια, φυσικά – να την εμποδίσουν!
2) Ειλικρινά, δεν κατάλαβα το σχόλιό σου : Ποιον άνθρωπο που «έχασε την αξιοπρέπεια του» ή την «ανθρώπινη υπόστασή του», που «πένεται» ή «αγωνίζεται» προσπάθησα να «καταρρακώσω ηθικά»;
Για το «αγωνίζεται», βέβαια, έχω τις ενστάσεις μου, γιατί κι εσύ, φαντάζομαι, ότι δεν εγκρίνεις κάθε αγώνα. Γιατί και εθνικιστές και οι θρήσκοι και οι χρυσαυγίτες «αγωνίζονται». Άλλοι αγωνίζονται με προοδευτικούς στόχους κι άλλοι με αντιδραστικούς.
Εσύ, βέβαια, τους τσουβαλιιάζεις όλους μαζί κάτω από την ταμπέλα της «χαμένης ανθρώπινης υποστασης» (αναρχικούς – στην πρώτη θέση φυσικά – μικροαστούς και -τελευταίους – τους κομμουνιστές). Νομίζω ότι καλύτερα θα ήταν να μίλαγες μόνο για τους δικούς σου και να άφηνες τους κομμουνιστές απέξω. Σε διαβεβαιώνω ότι οι κομμουνιστές δεν έχουν χάσει ούτε τηναξιοπρέπειά τους ούτε την ανθρώπινη υπόστασή τους.
3) Δεν κατάλαβα επίσης γιατί είμαι «αξιοθρήνητη ύπαρξη» και «πουλημένος». Επειδή δεν είμαι αναρχικός κι επειδή διαφωνώ με την ατομική τρομοκρατία; «Είσθε πολύ ωραίος, κύριέ μου», που λέει κι ο Ζουγανέλης.
4) Όσο για τα «κοκαλάκια» και ποιοι τα γλείφουνε, μήπως θες να σου θυμίσω το σοσιαλπατριώτη Κροπότκιν, το φίλο του Κερένσκι, που έβγαζε λόγους, καλώντας τους φαντάρους να πηγαίνουν με ενθουσιασμό στο σφαγείο του 1ου Παγκόσμιου Πολέμου;
katy
9 Ιουλίου, 2013 5:43 μμ
Βλαδίμηρε…
“Τρομοκράτης είναι αυτός, με τη μικρή βόμβα”.
Brendan Behan (1923-1964), Ιρλανδός συγγραφέας.
LAGARTSAS-A
9 Ιουλίου, 2013 1:33 μμ
Ανυποχωρητος οφειλει να ειναι ο αγωνας μας για τη λευτερια του Κώστα Σακκά και ολων των φυλακισμενων αγωνιστων της ελευθεριας και της ζωης.
Οπως ανυποχωρητος ειναι ο αγωνας μας για εναν αλλο κοσμο αλληλεγγυης, ισοτητας και ελευθεριας για ολους.
mitera
9 Ιουλίου, 2013 4:54 μμ
«Και την ιστορία την πουτάνα έτσι τη γράφουνε, και οι αστοί και οι κομμουνιστές: οριζόντια, ισόπεδη. Μιλάνε για λαούς, μιλάνε για μάζες, κανένας απ αυτούς δεν μπόρεσε ποτέ να νοιώσει την ένταση. Το πάθος, την κορύφωση και την πτώση κόσμων ολόκληρων, σ ένα
μοναχά εικοσιτετράωρο από τη ζωή του επαναστάτη. Ξέρουν γράμματα, διαβάζουν, γράφουν, και δεν κατάλαβαν ποτέ πως ο κάθε άνθρωπος είναι ένας κόσμος ολόκληρος, είναι
μια ολόκληρη ιστορία Δεν ξέρω, αλλά νομίζω πως όταν ο άνθρωπος ξανακαταχτήσει την ανθρωπιά του, όταν ξαναρχίσει να δημιουργεί ανθρώπινο πολιτισμό, να γράφει πια την ιστορία κάθετα, όχι για λαούς και για μάζες, αλλά για τον Παύλο, για τη Ρηνιώ, για την Ελένη, για το μαστρο-Στέφανο τότε μοναχά οι άνθρωποι θα ξέρουν τι κοστίζει η ιστορία, τι κοστίζει η συμμετοχή, τι θα πει η φράση «εκατό χιλιάδες νεκροί» ή «βασανίζεται ένας άνθρωπος σε κάποια ασφάλεια». Τότε οι άνθρωποι θα ξέρουν τι θα πει φυλακή, τι σημαίνουν τα πολιτικά λάθη»
Xρόνης Μίσσιος
Για γραμματιζούμενους κι αγράμματους…Ανθρώπους όμως!
υγ
To αγράμματος με ενα γάμα…σωστά ταπεινή μου νομικάριε; 😛
giorgalis
9 Ιουλίου, 2013 6:33 μμ
Γι αυτό ο πρόεδρος μας έλεγε: «Πηνελόπη από την Καρδίτσα, Μάριε από την Κάρυστο, Εύα από την Κόρινθο, Νίκο από τη Ζάκυνθο, Ειρήνη από τη Μυτιλήνη, Σίμωνα από τη Λάρισα»
;
Είναι πολυυύ μπροστά ο πρόεδρος σε λέω…
simon
9 Ιουλίου, 2013 7:04 μμ
Τελικά είσαι πολύ Κουτσούμπας…
giorgalis
9 Ιουλίου, 2013 7:26 μμ
Μεχβαρεσζέστ πίνω τσίπρα και τρώω πστο…
simon
10 Ιουλίου, 2013 8:13 πμ
Ά, το αιώνιο και ακατάλυτο κνίτικο χιούμορ! Επιτηδευμένα ηλίθιο για να το καταλαβαίνουν και τα μέλη του Π.Γ.! Στίχοι, Μεντρέκας, να υποθέσω; Πότε θα ‘ρθουν από την επαρχία να γελάσουμε και ‘μεις λιγάκι;
giorgalis
10 Ιουλίου, 2013 9:34 πμ
Ά, το αιώνιο και ακατάλυτο ΠΑΣΟΚ! Επιτηδευμένα «αριστερό» για να κάνουν πως δεν το καταλαβαίνουν οι συμβιβασμένοι!
«Στίχοι», Ομπάμα, να υποθέσω;
Πότε θα γίνουν κυβέρνηση να τους πάρει στο κυνήγι ο λαός να γελάσει και το κουρεμένο πρόβατο;
simon
10 Ιουλίου, 2013 9:47 πμ
Ά, το αιώνιο και ακατάλυτο KKE! Επιτηδευμένα «επαναστατικό» για να συνεχίσουν να ¨τσιμπάν» οι προλετάριοι! Μαγαζάκι, θεσούλες και μισθοί εξασφαλισμένοι μόνο για ‘μας, να υποθέσω;
Τ’ άλλα όλα στην αιωνιότητα! Δεν μπορεί να «ξυπνήσει» κι ο Λένιν… όλα καλά!
BandieraRossa
10 Ιουλίου, 2013 1:17 μμ
Σίμον, δεν είναι περίεργο που ενώ είσαι υποστηρικτής ενός σοσιαλδημοκρατικού κόμματος, να κατηγορείς ένα κομμουνιστικό για επαναστατικότητα;
simon
10 Ιουλίου, 2013 1:42 μμ
Δεν είναι περίεργο. Είμαι κρυφοπα»σο»κος… Άλλωστε πώς να κατηγορήσεις ένα «επαναστατικό» κόμμα ως μη επαναστατικό, όταν έχει την πατέντα; 😉
mitera
9 Ιουλίου, 2013 9:52 μμ
Πιάνει τον παλμό του ψαρά απο τη Χίο σε λέω.
Απ’ οτι έχω καταλάβει όλοι οι πρόεδροι μας διαβάζουν τρελά και παίρνουν ιδέες απο τις μαλακίες που γράφουμε και βγάζουν λόγους 🙂
Γι’αυτό την μεγάλη ιδέα που έχω για να τους ξαποστείλουμε δεν πρόκειται να την πω δημοσίως. 😉
mitera
9 Ιουλίου, 2013 10:06 μμ
Η «Νέα Ελλάδα» πως νομίζεις πως προέκυψε;;
https://parallhlografos.wordpress.com/2013/06/20/%CE%B3%CF%81%CE%AC%CE%BC%CE%BC%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7-%CE%B2%CF%81%CE%B1%CE%B6%CE%B9%CE%BB%CE%AF%CE%B1/
Για να το γράφει σου λέει η αναρχοκομμουνίστρια κάτι παραπάνω θα ξέρει.Και δώστου απο την άλλη μέρα μας ζάλισε με την νεα Ελλάδα.Πόσο νεα είναι δηλάδης; 20, 30, 40,15,βρέφος;;;;;Θέλω να ξέρω.
Που να μην έσωνα να ανοίξω το στόμα μου. 😛
Βλαδίμηρος
10 Ιουλίου, 2013 5:21 μμ
Όλα τα είχαμε, ο παντογνώστης μικροαστός αναρχικός Μίσσιος μας έλειπε, που με τη γνωστή μαγκιά και χυδαιολογία του τη λεει στους κομμουνιστές ιστορικούς, που ακριβώς σαν τους αστούς γράφουν την Ιστορία «οριζόντια, επίπεδη». Επιπλέον οι κομμουνιστές ιστορικοί δεν έχουν το χάρισμα των μικροαστών να θρηνούν σαν καλές μοιρολογήστρες, αλλά γράφουν την ιστορία ψυχρά, χωρίς «πάθος» και ένταση», ανίκανοι να νιώσουν «την κορύφωση και την πτώση κόσμων ολόκληρων, σ’ ένα μονάχα εικοσιτετράωρο από τη ζωή του επαναστάτη».
Και γιατί γίνεται αυτό; Επειδή αυτοί οι καταραμένοι κομμουνιστές ιστορικοί επιμένουν να μιλάνε για «λαούς και μάζες» και όχι για άτομα («για τον Παύλο, για τη Ρηνιώ, για την Ελένη και το μαστρο-Στέφανο»). Ακριβώς αυτή είναι η αντίληψη της αστικής τάξης, ότι την Ιστορία τη δημιουργούν τα ξεχωριστά άτομα και όχι η ταξική πάλη. Μόνο που η μεγαλοαστική τάξη λέει πως τη δημιουργούν οι «από πάνω»,οι βασιλιάδες, οι στρατηγοί και οι μεγάλοι πολιτικοί ηγέτες, ενώ η μικροαστική τάξη, μέσω της ιδεολογίας του αναρχισμού, λέει πως τη δημιουργούν οι «από κάτω», οι απλοί άνθρωποι, αλλά, κι αυτοί σαν άτομα και όχι σα λαός, ή, θεός φυλάξοι, σα «μάζα».
όσο για τον ίδιο το Μίσσιο, από «επαναστάτης» μεταλλάχθηκε σε ειρηνικό οικολόγο, που φρόντιζε για το περιβάλλον, τα δε τελευταία του χρόνια, ιδιώτευε «σ’ ένα αγροτόσπιτο» στο Καπανδρίτι, μακριά από την τύρβη των πόλεων και τους αιμοβόρους «δογματικούς».
oldboy99
10 Ιουλίου, 2013 5:55 μμ
Χαμογέλα Ρε Μαλάκα…τι σου ζητάνε!
DrAluca
10 Ιουλίου, 2013 7:24 μμ
«Όλα τα είχαμε,» Εκτος απο επιχειρηματα… Ελπιζω συντομα να εχετε και μωλωπες…
Χαμογελατε…
Βλαδίμηρος
11 Ιουλίου, 2013 9:54 πμ
Drabuca
μήπως αυτό λέγεται στοχοποίηση; Λέω, μήπως…
Αμ’ αυτό το «σύντομα» τι σημαίνει; Ότι ήδη έχεις κινήσει τις διαδικασίες και ελπίζεις στην ευτυχή κατάληξή τους; Πρόσεχε, κρύβε λόγια!
DrAluca
11 Ιουλίου, 2013 12:20 μμ
Θα μαθεις.
Και σαλτα και γαμησου που χω καιρο να στο πω.
Χαμογελατε…
cronopiusa
9 Ιουλίου, 2013 7:34 μμ
My Life at Guantanamo By Moath al-Alwi
http://www.zcommunications.org/my-life-at-guantanamo-by-moath-al-alwi
Talib Kweli ft Mos Def Get By LIVE Brooklyn
Βλαδίμηρος
11 Ιουλίου, 2013 11:54 πμ
Απάντηση στο Simon
Πήρες φόρα και τα έκανες όλα αχταρμά! Εκείνο που σου διέφυγε είναι ότι οι μαρξιστές ποτέ δεν αρνήθηκαν τη βία, ούτε την τρομοκρατία, αλλά, εξέταζαν πάντα ποιος την ασκεί και εναντίον ποιανού. Οι κομμουνιστές δεν ήταν ποτέ υπέρ της ατομικής τρομοκρατίας ή της χρήσης βίας για να επιβάλλουν οι λίγοι τη θέλησή τους στους πολλούς. Οι κομμουνιστές ήταν πάντα υπέρ της λαϊκής βίας ενάντια στους εκμεταλλευτές του λαού, όταν οι εκμεταλλευτές ασκούσαν βία πάνω στο λαό. Και ήταν πάντα υπέρ της εξέγερσης, όταν δεν υπήρχε τρόπος να μεταβιβαστεί ειρηνικά η εξουσία στο λαό. Γιατί οι κομμουνιστές, όσο και να τους κατηγορεί η αντίδραση, δε θέλουν την αιμοτοχυσία, ούτε είναι θιασώτες της βίας.
Σ’ αυτό βρίσκεται η διαφορά που διαπιστώνει κανένας αν δει τι έλεγε ο Ένγκελς για τους αναρχικούς, που έκαναν δολοφονίες αστών το 1894 και τι έλεγε ο Λένιν για τους «τρομοκράτες» που έκαναν δολοφονίες τσαρικών το 1905.
Ο Ένγκελς γράφει :
«Όσο για τους αναρχικούς, αυτοί φαίνεται δεν απέχουν πολύ από την αυτοκτονία. Τούτη η παθιασμένη πυρετώδης φούρια, τούτο το πυροτέχνημα των δολοφονιών που δεν έχουν κανένα νόημα και, αν το καλοεξετάσεις, είναι πληρωμένες και μονταρισμένες από την αστυνομία, δεν μπορεί να μην ανοίξει τα μάτια ακόμα και του αστισμού για τον αληθινό χαρακτήρα αυτής της προπαγάνδας των φρενοβλαβών και βαλτών πρακτόρων.
Ακόμα και η αστική τάξη τελικά θα κρίνει ότι είναι ανόητο να πληρώνει την αστυνομία – και διαμέσου της αστυνομίας τους αναρχικούς – για να τινάζουν στον αέρα αυτούς τους ίδιους αστούς που τους πληρώνουν. Κι αν τώρα κινδυνεύουμε να δεινοπαθήσουμε κι εμείς από την αστική αντίδραση, τελικά θα βγούμε κερδισμένοι, διότι αυτή τη φορά θα μπορέσουμε να αποδείξουμε σε όλους ότι εμάς και τους αναρχικούς μας χωρίζει άβυσσος».
Ο Λένιν, «αντίθετα», έγραφε :
«Kατ’ αρχήν ποτέ δεν απορίψαμε και ούτε μπορούμε ν’απορίψουμε την τρομοκρατία. Η τρομοκρατία είναι μια στρατιωτική ενέργεια, που μπορεί να είναι απόλυτα ωφέλιμη και μάλιστα αναγκαία σε μια ορισμένη στιγμή της μάχης,σε ορισμένη κατάσταση του εχθρού και σε ορισμένες συνθήκες. Η ουσία όμως του ζητήματος βρίσκεται ακριβώς στο ότι η τρομοκρατία τούτη τη στιγμή δεν προβάλλεται καθόλου σαν επιχείρηση στρατού εν εκστρατεία,στενά συνδεμένη και προσαρμοσμένη σ’όλο το σύστημα του αγώνα, αλλά σαν μέσο μεμονωμένης επίθεσης, αυτοτελές και ανεξάρτητο από κάθε στρατό. Και σε συνθήκες έλλειψης κεντρικής επαναστατικής οργάνωσης και αδυναμίας των τοπικών επαναστατικών οργανώσεων η τρομοκρατία δεν μπορεί να είναι τίποτε άλλο. Γι’ αυτό ακριβώς δηλώνουμε κατηγορηματικά, ότι στις προκείμενες συνθήκες ένα τέτοιο μέσο πάλης είναι άκαιρο,άσκοπο` αποσπάει την προσοχή των πιο δραστήριων αγωνιστών από το πραγματικό, το πιο σπουδαίο για τα συμφέροντα ολόκληρου του κινήματος καθήκον τους, αποδιοργανώνει τις επαναστατικές και όχι τις κυβερνητικές δυνάμεις».
(Σχέδιο απόφασης για την τρομοκρατία, ΙΙ Συνέδριο ΣΔΕΡΚ/1903)
«Απέχουμε πολύ απ’ τη σκέψη να αρνηθούμε στα μεμονωμένα ηρωικά χτυπήματα κάθε σημασία . το χρέος μας , όμως , είναι , χρησιμοποιώντας όλη μας την ενεργητικότητα να προφυλάξουμε τον καθένα από την προσήλωση στην τρομοκρατία , από την αναγνώρισή της σαν κύριο και βασικό μέσο πάλης , που σ’ αυτό τόσο έντονα τείνουν σήμερα τόσοι πολλοί . Η τρομοκρατία δεν μπορεί ποτέ να καταστεί συνηθισμένη στρατιωτική ενέργεια : στην καλύτερη περίπτωση μπορεί ν’ αποτελέσει απλώς μια από τις μεθόδους αποφασιστικής εφόδου “
…
“Μ΄άλλα λόγια : άμεσο καθήκον του Κόμματος μας δεν μπορεί να είναι να καλέσουμε τώρα κιόλας όλες τις υπάρχουσες δυνάμεις σε επίθεση , παρά πρέπει να είναι να καλέσουμε στην συγκρότηση μιας επαναστατικής οργάνωσης , ικανής να ενώσει όλες τις δυνάμεις και να καθοδηγήσει το κίνημα όχι μόνο κατ’ όνομα , αλλά και στην πραγματικότητα “
(Aπό πού να αρχίσουμε, 1901)
Πού βρίσκεται η φαινομενική αντίθεση ανάμεσα στο κείμενο του Ένγκελς και στα κείμενα του Λένιν; Ακριβώς στο γεγονός ότι οι συνθήκες ήταν διαφορετικές, στην άγνωστη σε πολλούς αρχή της διαλεκτικής ότι ανάλογα με τις συνθήκες κάτι καλό μπορεί να μετασχηματιστεί σε κάτι κακό και το αντίστροφο.
Πρώτα-πρώτα, ο Ένγκελς γράφει για μια κατάσταση όπου ισχύει η αστική δημοκρατία, ενώ ο Λένιν έχει μπροστά στα μάτια του την τσαρική απολυταρχία. Έπειτα ακόμα και στην κατάσταση αυτή, ο Λένιν καταδικάζει την «ατομική τρομοκρατία», την τρομοκρατία που ασκούν τα μεμονωμένα άτομα, χωρίς καμιά σύνδεση με το λαϊκό κίνημα, οπότε συντελούν στην αποδιοργάνωσή του, αχρηστεύοντας παράλληλα ένα σωρό ζωντανές δυνάμεις που θα μπορούσαν να του δώσουν μεγάλη ώθηση. Έτσι, η αναρχική τρομοκρατία δρα σε βάρος του κινήματος και σε όφελος της αστυνομίας. Το κατά πόσο αυτό γίνεται συνειδητά ή όχι, χρειάζεται διερεύνηση. Το σίγουρο όμως είναι η ζημιά που προκαλεί. Όπως έλεγε κάποιος για τον Μπακούνιν : Αν δεν είσαστε πληρωμένος πράκτορας, το μόνο που είναι σίγουρο είναι πως κανένας πληρωμένος πράκτορας δε θα μπορούσε να κάνει τόση ζημιά στο εργατικό κίνημα, όση εσείς!
Θέλεις να δεις τη στάση του Λένιν απέναντι στην αστική δημοκρατία; Αντιγράφω από τις «Θέσεις του Απρίλη» (αστική δημοκρατία με πρωθυπουργό τον πρίγκιπα Λβοφ) :
«2. Η ιδιομορφία της σημερινής στιγμής στη Ρωσία βρίσκεται στο πέρασμα από το πρώτο στάδιο της επανάστασης που έδωσε την εξουσία στην αστική τάξη εξαιτίας της ανεπαρκούς συνειδητοποίησης και οργάνωσης του προλεταριάτου, στο δεύτερο στάδιό της που πρέπει να δώσει την εξουσία στα χέρια του προλεταριάτου και των φτωχών στρωμάτων της αγροτιάς.
Το πέρασμα αυτό το χαρακτηρίζει, από το ένα μέρος, ένα μέγιστο όριο νομιμότητας (από όλες τις εμπόλεμες χώρες, η Ρωσία είναι σ ή μ ε ρ α η πιο ελεύθερη χώρα του κόσμου), από το άλλο μέρος, η έλλειψη βίας πάνω στις μάζες και, τέλος, η ανεπίγνωστα καλόπιστη στάση των μαζών απέναντι στην κυβέρνηση των κεφαλαιοκρατών, τν χειρότερων εχθρών της ειρήνης και του σοσιαλισμού.
3. Καμιά υποστήριξη στην Προσωρινή Κυβέρνηση. Να εξηγούμε τον ολότελα ψεύτικο χαρακτήρα όλων των υποσχέσεών της…
4. Αναγνώριση του γεγονότος ότι στα περισσότερα σοβιέτ των εργατών βουλευτών το κόμμα μας είναι μειοψηφία για για την ώρα αδύνατη μειοψηφία…
Εξήγηση στις μάζες ότι τα σοβιέτ των εργατών βουλευτών είναι η μόνη δυνατή μορφή επαναστατικής κυβέρνησης και γι’ αυτό όσο η κυβέρνηση α υ τ ή θα βρίσκεται κάτω από την επιρροή της αστικής τάξης, το καθήκον μας μπορεί να είναι μ ο ν ά χ α (η υπογράμμιση δική μου) η υπομονητική, συστηματική, επίμονη και προσαρμοζόμενη στις πραχτικές ιδιαίτερα ανάγκες των μαζών ε ξ ή γ η σ η των λαθών της ταχτικής τους.
Όσο είμαστε μειοψηφία, δουλειά μας είναι να κάνουμε κριτική και να εξηγούμε τα λάθη, κηρύσσοντας ταυτόχρονα την ανάγκη να περάσει όλη η κρατική εξουσία στα σοβιέτ των εργατών βουλευτών, έτσι που οι μάζες με την πείρα τους να απαλλαγούν από τα λάθη τους».
Και επειδή ανέφερες και το Μάο, να και οι απόψεις του Μάο σχετικά με την αστική δημοκρατία και τη στάση των κομμουνιστικών κομμάτων μέσα σ’ αυτή :
«Η κατάληψη της εξουσίας με την ένοπλη δύναμη, η λύση του ζητήματος με τον πόλεμο, είναι το κεντρικό καθήκον και η ανώτερη μορφή της επανάστασης. Αυτή η μαρξιστική-λενινιστική αρχή της επανάστασης ισχύει παντού, τόσο για την Κίνα όσο και για τις άλλες χώρες.
Ω σ τ ό σ ο (η υπογράμμιση δική μου), ενώ η αρχή παραμένει η ίδια, η εφαρμογή της, από το κόμμα του προλεταριάτου, εκφράζεται με ποικίλους τρόπους, σύμφωνα με τη μεταβολή των συνθηκών. Στο εσωτερικό, οι καπιταλιστικές χώρες έχουν αστική δημοκρατία (όχι φεουδαρχία), όταν δεν είναι φασιστικές, ή δε βρίσκονται σε πόλεμο. Στις εξωτερικές τους σχέσεις, δεν καταπιέζονται, αλλά οι ίδιες καταπιέζουν άλλα έθνη. Εξαιτίας των χαρακτηριστικών αυτών, το καθήκον του κόμματος του προλεταριάτου στις καπιταλιστικές χώρες είναι να διαπαιδαγωγεί τους εργάτες και να δημιουργεί δυνάμειςδιεξάγοντας μακροχρόνιο νόμιμο αγώνα και έτσι να προπαρασκευάζεται για την τελική ανατροπή του καπιταλισμού. Για τις χώρες αυτές το πρόβλημα είναι μ ό ν ο (η υπογράμμιση δική μου) ο παρατεταμένος νόμιμος αγώνας, η χρησιμοποίηση του κοινοβουλίου σα βήμα, οι οικονομικές και πολιτικές απεργίες, η οργάνωση συνδικάτων και η διαπαιδαγώγηση των εργατών. Εδώ η μορφή της οργάνωσης είναι νόμιμη, η μορφή του αγώνα αναίμακτη (όχι στρατιωτική).
Στο ζήτημα του πολέμου, τα κομμουνιστικά κόμματα στις καπιταλιστικές χώρες αντιτάσσονται στους ιμπεριαλιστικούς πολέμους που διεξάγονται από τις δικές τους χώρες. Εάν συμβούν τέτοιοι πόλεμοι, η πολιτική των κομμάτων αυτών είναι να προκαλέσουν την ήττα των αντιδραστικών κυβερνήσεων στις δικές τους χώρες. Ο μόνος πόλεμος που θέλουν να πάρουν μέρος είναι ο εμφύλιος πόλεμος, που γι’ αυτόν προετοιμάζονται. Αλλά, εφόσον η αστική τάξη δε γίνει πραγματικά ανίσχυρη, εφόσον η πλειοψηφία του προλεταριάτου δ ε ν ε ί ν α ι α π ο φ α σ ι σ μ έ ν η να ξεσηκωθεί ένοπλα για να αγωνιστεί, και εφόσον οι αγροτικές μάζες δεν είναι διατεθειμένες να βοηθήσουν το προλεταριάτοδ, αυτή η εξέγερση και ο πόλεμος δεν μπορεί να ξεσπάσει…
Η Κίνα όμως είναι διαφορετική (και συνεχίζει εξηγώντας ότι εξαιτίας των διαφορετικών συνθηκών – χώρα μισοαποικιακή και μισοφεουδαρχική, χωρίς κοινοβούλιο και δικαίωμα απεργίας – η επανάσταση στην Κίνα αρχίζει αμέσως με ένοπλο αγώνα)».
Αυτά τα λόγια του Μάο, οι αξιότιμοι κύριοι μουλούδες στη χώρα μας (και όχι μόνο) τα κρατούσαν επιμελώς κρυμμένα και προέβαλαν πάντα το παράδειγμα της Κίνας ακόμα και για χώρες καπιταλιστικές, που, φυσικά, δεν ήταν ούτε μισοαποικιακές, ούτε μισοφεουδαρχικές, παραθέτοντας «επιχειρήματα» προκρούστειας κλίνης, για να κάνουν το άσπρο μαύρο. Κι έτσι καταντούσαν να φέρονται σαν αναρχικοί, όσο κι αν ορκίζονταν στο όνομα του Μαρξ και του Λένιν.
Υ.Γ.1. Όσο για το τσουβάλιασμα του Λένιν και του Μάο με τους αρχιαντιδραστικούς εμπρηστές του εργοταξίου της Ελληνικός Χρυσός, που δε θέλουν να αναπτυχθεί ο καπιταλισμός στην Ελλάδα, ούτε να αξιοποιήσουν οι φτωχές χώρες τον ορυκτό τους πλούτο, είναι μια άλλη (μεγάλη) ιστορία, που θέλει επίμονη και μακριά εξήγηση (βρε, μανία, που την έχουν ορισμένοι, να εξηγούν!), που θα μάκραινε πολύ το σεντόνι.
Υ.Γ.2. Για τους «τρομοκράτες» του βίντεο : Μου θυμίζεις το γνωστό ανέκδοτο – Κι εσείς τους μαύρους γιατί τους βασανίζετε; Για σένα είναι απολύτως αδιανόητο πώς μπορεί κάποιος να καταδικάζει και τους αναρχικούς τρομοκράτες και του ματατζήδες τρομοκράτες. Εσύ σκέφτεσαι πολύ απλά (μάλλον, απλοϊκά) : ή είσαι με τους αναρχικούς ή είσαι με τα ματ! Ελπίζω ότι με τα προηγούμενα ίσως να ξεκαθάρισα λιγάκι τα πράγματα.
oldboy9
11 Ιουλίου, 2013 12:07 μμ
…τυχερέ Simon 😛 😛
Γιαννκα
11 Ιουλίου, 2013 1:19 μμ
χαχαχαχαχαχαχχαχαχαχα…
oldboy9
11 Ιουλίου, 2013 1:23 μμ
Μην γελάς καθόλου, σειρά έχεις εσύ μετά, κανείς δεν θα γλυτώσει από την «κατήχηση» του Βλαδίμηρου 😀 😀 😀
Γιαννκα
11 Ιουλίου, 2013 1:36 μμ
ωωωωχχ 🙂
εμενα μου το εστειλε το σεντονι 😉 Δ/Γ Δ/Α