του πορτατίφ από εδώ.
αλιεύει η Κροτ.
Όταν άνοιξα κι εγώ μετά από καιρό την τηλεόραση για να δω σε ζωντανή μετάδοση να γίνεται πάλι μαύρη η οθόνη της τηλεόρασης λες και είναι σβηστή, σκέφτηκα ότι η ΕΡΤ έκλεισε και έχασαν τις δουλειές τους δυόμιση χιλιάδες άτομα. Αν και δεν ξέρω κανέναν που να δουλεύει στην ΕΡΤ, γνωρίζω πολύ καλά πώς είναι να σε απολύουν. Όμως μέχρι εκεί.
Την επόμενη μέρα ασυναίσθητα πάτησα το ΟΝ στο ραδιόφωνο, όπως συνηθίζω γύρω στα μεσάνυχτα, κι εκεί που έπαιζε αμέσως το τρίτο πρόγραμμα τώρα επικρατούσε μια περίεργη σιωπή. Όχι ησυχία. Σιωπή. Μονωτική ταινία στο στόμα. Και τότε δεν σκέφτηκα ότι κάποια καθίκια έκλεψαν από κάποιους ανθρώπους τις δουλειές τους. Ένιωσα ότι έβαλαν χέρι στη ζωή μου. Γιατί αν η ΕΡΤ είναι κάτι δημόσιο, το τρίτο πρόγραμμα είναι κάτι προσωπικό. Γιατί παραδέχομαι ότι κάποιες εκπομπές του με έχουν συγκλονίσει, κάποιες εκπομπές του έχουν αναβάλλει τα ραντεβού μου, κάποιες εκπομπές του έχουν κάνει τις νύχτες μου ατέλειωτες, όπως για παράδειγμα τότε που άκουσα στην εκπομπή τού Καναβούρη για πρώτη φορά ποιήματα του Παυλοστάθη.
Όταν λοιπόν ένας πορωμένος ακροδεξιός πρωθυπουργός, που τυγχάνει πρώην γκόμενος της Βίσση, έδωσε εντολή σε κάποιον Κεδίκογλου, που τυγχάνει πρώην κριτής της εκπομπής Bravissimo της Κορομηλά να ανακοινώσει με αλαζονεία ότι κλείνει το δημιούργημα του Χατζιδάκι, και μάλιστα με επιχείρημα ότι δεν έκανε τηλεθεάσεις και ότι δεν κατάφερε να γίνει ανταγωνιστικό, ένιωσα να μου επιτίθεται προσωπικά. Ένιωσα αυτόματα να με λέει προβληματικό, να με αποκαλεί μειοψηφία που με το ζόρι με ανέχεται, να με δείχνει με το δάχτυλο στους φίλους του στο Μέγαρο Μαξίμου. Ένιωσα ότι η συγκίνηση που έχω νιώσει δεν υφίσταται, δεν έχω λόγο ύπαρξης, έγινε λάθος. Δεν υπήρξε ποτέ ποιητής με το όνομα Παυλοστάθης. Η λογοκρισία στις αναμνήσεις είναι η χειρότερη μορφή δικτατορίας.
Με λίγα λόγια θέλω να πω ότι κατά βάθος, η απόφαση για το κλείσιμο της ΕΡΤ πηγάζει από τα μετεμφυλιακά σημάδια στη ψυχή του φασισμού που μισούσε βάναυσα τον εχθρό του, επειδή ο φασίστας ήταν ανάπηρος να συγκλονιστεί με τον τρόπο που συγκλονιζόταν ανά πάσα στιγμή ο αντάρτης με τα αυθόρμητα τραγούδια των συντρόφων του.
Ας τραγουδήσουμε λοιπόν μπροστά στα μούτρα τους.
*
ΥΓ: Σατανική σύμπτωση. Δυο-τρεις μέρες πριν κλείσει η Ερτ, ο Αντρέας μού έστειλε μέσω e-mail λινκ από αρχείο εκπομπών του Γιώργου Κοροπούλη στο γ’ πρόγραμμα. Σας το χαρίζω και εγώ με τη σειρά μου αφού πρώτα μου υποσχεθείτε ότι θα το φυλάτε σαν τα μάτια σας.
shortlink http://wp.me/p1pa1c-iXR
Кроткая
13 Ιουνίου, 2013 4:18 μμ
δεν ρώτησα το πορτατίφ πριν αναδημοσιεύσω. δε ρωτάω γνκ.
αλλά απλά είμαι ευγνώμων στο πορτατίφ που έγραψε αυτά που έχω κι εγώ μες το μυαλό μου τόσες μέρες.
vassozacharof
13 Ιουνίου, 2013 4:24 μμ
Για κάθε Σαλαγκούδη, «κόρη του μπαμπά», η ΕΡΤ είχε κι έναν Αυγερόπουλο με τον «Εξάντα» που έχει βραβευτεί από κορυφαίους οργανισμούς της υφηλίου. Για κάθε Κοττάκη, απέναντι ήταν «Η Μηχανή του χρόνου», για κάθε Σίμο (που με λεφτά της ΕΡΤ πήγε για μετεκπαίδευση στο CNN και επέτρεψε για να γίνει «τσιράκι» της Κορομηλά) που είχε μπαμπά βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, είχε και την εκπομπή «Σαν Σήμερα» που σε καθήλωνε . Για κάθε αργόσχολο που αμειβόταν χωρίς να πατάει στο Ραδιομέγαρο, είχε τόσους απλούς δημοσιογράφους που τιμούσαν το ψωμί τους. Για κάθε άχρηστη εκπομπή, για να βολευτούν «οι δικοί μας» , είχε 3-4 εκπομπές της ΕΤ3 που άξιζαν όσο 10 Bravissimo.
giorgalis
13 Ιουνίου, 2013 6:20 μμ
Και «χρυσή οθόνη» και «κινηματογραφική λέσχη» και μουσικά γεγονότα και παλιές τηλεοπτικές σειρές που τα βοθροκάναλα των εφοπλιστών των μεγαλοεργολάβων των τραπεζιτών και των κοινών μαφιόζων δεν έχουν και δεν θα έχουν ποτέ.
καριων
13 Ιουνίου, 2013 6:08 μμ
Ολοι εχουμε την ιδια αισθηση,ε;Το φοβο πως μας κλεβουν,μετα τη δουλεια και τα σπιτια και τις αποταμιευσεις των γονιων μας και το μελλον το δικο μας και των παιδιων μας,τωρα μας κλεβουν και τις αναμνησεις,τα καλοκαιρια με το ραδιοφωνο αγκαλια το μεσημερακι (στο χωριο μονο 2ο προγραμμα ή Τουρκια επιανε),τις εκπομπες του Πετριδη,του Διακογιαννη τη Φωνη,τη Φρουτοπια (ναι ρε!!!),το Καμπινγκ,τις ταινιες (εβαζε και καλες,συχνοτατα),τα αθλητικα,τα ντοκιμαντερ…καλως ή κακως,εμεις που ημασταν εφηβοι στα 80ς,ημασταν-ειμαστε η τελευταια γενια που μπορει να μιλησει γι αυτες τις αναμνησεις.Κι ας μην προλαβαμε Χατζιδακη στο Τριτο.
Και,Οχι,Δεν ειναι τυχαιο που ο πρωην Γκομενος της Βισση και το πρωην παραπαιδι της Κορομηλα πρωταγωνιστουν σε αυτον τον Μνημονιακο Θιασο.Γιατι στην καταληξη,ΟΛΑ ειναι θεμα Καλλιεργειας και κυριως Αισθητικης.
balkan357
13 Ιουνίου, 2013 10:09 μμ
To κλείσιμο της ΕΡΤ ανέδειξε
ΤΑ 3 ΑΝΤΙΠΑΛΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
http://turbowebtv.weebly.com/3/post/2013/06/-3.html#.UboYQldhqJj
giorgalis
13 Ιουνίου, 2013 10:14 μμ
Η πολιτική σου σκέψη είναι μηδέν (0) και το διαφημίζεις!
balkan357
14 Ιουνίου, 2013 3:23 πμ
η αξιολόγηση της πολιτικής σκέψης είναι κάτι το υποκειμενικό
η πραγματικότητα όμως όχι
balkan357
30 Ιουνίου, 2013 5:09 μμ
τουλαχιστον ειναι σκεψη
οχι σνομπισμος και δογματολαγνεια
catalternative
13 Ιουνίου, 2013 10:11 μμ
Γιατί το τρίτο πρόγραμμα μας έδωσε Νίκο Τσιφόρο με την φωνή του Γιάννη Μποσταντζόγλου
demonio
13 Ιουνίου, 2013 11:17 μμ
εχει ανεβει εδω κειμενο για συλλογη υπογραφων απο την EBU:
http://www.avaaz.org/en/petition/EBU_Petition_Get_ERT_back_on_air/?copy
Кроткая
14 Ιουνίου, 2013 2:26 πμ
καλέ, εσείς είστε θησαυροί! για πειτε κι άλλα 🙂
vassozacharof
14 Ιουνίου, 2013 2:32 πμ
Στην ΕΡΤ συζητάνε για Wittgenstein, Oscar Wilde, κάνουν αστειάκια για το θεό, απ’έξω live δωρεάν συναυλίες, πολιτικό stand up comedy και οι δημοσιογράφοι λένε αυτό που σκέφτονται. Ευχαριστούμε Αντώνη Σαμαρά….
Ο Γκάλμπρέιθ τώρα στην ΕΡΤ…
Μα τέτοιες σελέμπριτις σε πειρατικό κανάλι; πάει το σακσες στόρυ του Σαχλαμαρά, το ξεφτύλισαν τελείως…
(ζούμε το σουρεάλ της εποχής μας 🙂
Βλαδίμηρος
14 Ιουνίου, 2013 2:49 πμ
Πιστεύω ότι ο Σαχλαμαράς είναι αντίθετος σε όλα αυτά. Άρα, από τη μεριά του, είχε δίκιο που την έκλεισε. Δε γίνεται να υπάρχει κρατική τηλεόραση και να είναι στα χέρια της αντιπολίτευσης.
simon
14 Ιουνίου, 2013 8:25 πμ
Κράτος = κυβέρνηση = κρατική τηλεόραση! Τοκ. τοκ… είναι κανείς μέσα;
oldboy9
14 Ιουνίου, 2013 9:35 πμ
Γιόμισε ο τόπος Αναρχοάπλυτους δλδ!
Ioulianos
14 Ιουνίου, 2013 9:09 πμ
ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΚΕ ΘΕΛΕΙ…..:
«Με δεδομένο ότι η Digea κόβει τη μετάδοση του 902 μόλις εμφανιστεί εικόνα απο τη ΝΕΤ και με βάση τις χρονομετρήσεις που κάναμε προκύπτει ότι ο τηλεθεατής έχει 22 – 25 δευτερόλεπτα χρόνο για να δει εικόνα από την εκπομπή των εργαζομένων στη ΝΕΤ. Στα 22 – 25 δευτερόλεπτα η Digea παγώνει την εικόνα και εμφανίζονται οι γνωστές μπάρες.
Μόλις αρχίσουμε να εκπέμπουμε δικό μας πρόγραμμα, η digea αφαιρεί τις μπάρες.
Σ’ αυτό το σημείο, λοιπόν, ο τηλεθεατής πρέπει να βρίσκεται σε εγρήγορση:
Μόλις ανοίγει το κύκλωμα για να φανεί η εκπομπή των εργαζομένων στη ΝΕΤ ο τηλεθεατής έχει 22-25 δευτερόλεπτα να ρίξει μια ματιά στα όσα συμβαίνουν στο ραδιομέγαρο, πριν η digea, δηλαδή οι μεγαλοκαναλάρχες ιδιοκτήτες της, ρίξουν πάλι μπάρες στην οθόνη.
Αυτή η εναλλαγή: πρόγραμμα 902 – μετάδοση απο ΝΕΤ – μπάρες digea – πρόγραμμα 902 – μετάδοση απο ΝΕΤ – μπάρες digea και τούμπαλιν συνεχίζεται στο διηνεκές.
Λεπτομέρεια: Μόλις η digea ρίξει μπάρες στη μετάδοση του 902 εμείς ανταποδίδουμε αρχίζοντας τη μετάδοση ενός μουσικού θέματος από τον Καραγκιόζη. Μόλις κατεβάσουν τις μπάρες συνεχίζουμε με κανονικό πρόγραμμα.
Δηλαδή ο τηλεθεατής έχει δύο στοιχεία που του εξασφαλίζουν ότι θα δει έστω και με διακοπές τη μετάδοση των εργαζομένων της ΝΕΤ:
1. Παρακολουθεί πότε παίζει το μουσικό θέμα του Καραγκιόζη (μ’ αυτό μπαίνει σε εγρήγορση) και γνωρίζει ότι μετά από λίγο θα δει και τα 22- 25 δευτερόλεπτα απο τη μετάδοση των εργαζομένων στη ΝΕΤ.
2. Κρατά πατημένο το χρονόμετρο ώστε από τα 20 δευτερόλεπτα να προετοιμάζεται ψυχολογικά έτσι που να μη τσαντίζεται επειδη σε λίγο θα δει μπάρες στην οθόνη.
Το κρίσιμο είναι να παραμείνει συντονισμένος στον 902 κι αντί να του σπάνε τα νεύρα, να διασκεδάζει σκεπτόμενος τους τύπους στην κονσόλα της digea που κοντεύουν να βγάλουν κάλους στα δάκτυλα καθώς κάθε λίγο πρέπει να πατάνε το κουμπάκι που ρίχνει τις μπάρες.»
http://www.902.gr/eidisi/mme/19873/prosohi-prosohi-gia-na-deite-programma-ton-dimosiografon-tis-net-otan-i-digea
🙂
oldboy9
14 Ιουνίου, 2013 9:31 πμ
Έκανε κάτι ακροαματικότητες ο 902, μα κάτι ακροαματικότητες!
Όσο για το: «Όταν το ΚΚΕ θέλει»…να θέλει πάντα 🙂
Πολλές Καλημέρες
mitera
14 Ιουνίου, 2013 9:52 πμ
Παντως σε κάθε φάση που πάγωνε η οθόνη αυθορμήτως σου έρχονταν στο στόμα τα μπινελίκια για την Digea και τα 30 ευρώ που σε υποχρέωσαν να δώσεις για αποκωδικοποιητές και μαλακίες.Βέβαια παίρνεις και λίγο το αίμα σου πίσω με την κωλοπιλάλα που τους έχει βάλει ο 902.
καλημέρες κι απο μένα 🙂
demonio
14 Ιουνίου, 2013 10:03 πμ
Ε λοιπον υπαρχει ελπιδα! Το ΚΚΕ να θελει παντα.
Ωραια τρολλια! Μεχρι και η λεγομενη «ξυλινη γλωσσα’ εχει αρχισει να ζωντανευει μου φαινεται.
Καλημερα κι απο μενα 🙂
καριων
14 Ιουνίου, 2013 12:01 μμ
Το σκηνικο με τον Καραγκιοζη δειχνει οτι ευτυχως και παρα τα θρυλουμενα στο ΚΚΕ υπαρχει και χιουμορ,κι αυτο με χαροποιει.Καιρος ηταν και Παντα τετοια.
giorgalis
14 Ιουνίου, 2013 10:18 πμ
Ναι καλά… τα νούμερα τα έπιασε ο 902 από την πολυφωνία.
Αν δεν έβγαινε ο προκόπης δούκας και διάφοροι άλλοι παρουσιαστές να αναδείξουν το θέμα «ΕΡΤ» στις σωστές του διαστάσεις δεν θα γινόταν τίποτα, αν μάλιστα μιλούσε και η έλλη στάη τότε πραγματικά θα έπεφτε φως και θα ανέβαιναν κι άλλο οι ακροαματικότητες…
Θαυμάστε εδώ τις παρουσιάστριες της ΕΡΤ (ειδικά την ξανθιά) και απαντήστε στο ερώτημα «με ποιούς είναι;»
Να τα βλέπουν οι συνάδελφοι τους αυτά.