Η Ελλάδα βρίσκεται σε κρίση. Μια κρίση όχι μόνο οικονομική. Εν μέσω της αυστηρής λιτότητας, η χώρα έχει κατακλυστεί από μια κρίση ασύλου, τα θύματα της οποίας δεν είναι άλλα παρά οι πλέον ευάλωτοι: οι Πρόσφυγες, -συμπεριλαμβανωμένων των ανηλίκων- που άφησαν τα πάντα πίσω στην χώρα τους, με στόχο να βρουν ασφάλεια.
Ερχόμενοι στην Ελλάδα, αφήνονται άποροι και άστεγοι, αδύνατοι να κάνουν αίτηση για να στεγασθούν σε κάποιο άσυλο (ίδρυμα), ενώ επίσης απειλούνται από τις αυξανόμενες ρατσιστικές επιθέσεις.
Εγκλωβισμένοι στην Ελλάδα, στέλνουν μήνυμα στην Ευρώπη και στον υπόλοιπο κόσμο: «Αφήστε μας να φύγουμε!»
διανομή τύπου crowd-sourced
Το ντοκυμαντέρ Into the Fire πρόκειται για ένα πείραμα στον τομέα της διανομής. Καθώς όλοι μιλάνε για το crowd-funding -τρόπος με το οποίο έγινε και η χρηματοδότηση του ντοκυμαντέρ- αποφασίζουμε να προχωρήσουμε αυτό το σκεπτικό ένα βήμα παραπέρα: Όχι μονάχα η παραγωγή, αλλά και η ίδια η διανομή του Into the Fire θα γίνει ως crowd-sourced. Στις 21 Απριλίου το Into the Fire θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα σε διάφορα website και πλατφόρμες σε ολόκληρο το διαδίκτυο. Μια ημιτελής ακόμη λίστα συμμετεχόντων οργανισμών και blog είναι διαθέσιμη στο site του ντοκυμαντέρ.
Οι διεθνείς υπότιτλοι έχουν δημιουργηθεί επιτυχώς με την φιλοσοφία του crowd-sourced και την χρήση των social media. Μια ομάδα εθελοντών έχει μεταφράσει το film σε έναν αριθμό γλωσσών, ενώ νέοι εθελοντές συνεχίζουν να συμπληρώνουν την λίστα διαφόρων γλωσσών.
ιστορικό παραγωγής
Τον Απρίλιο του 2012 επισκεφθήκαμε την Αθήνα με σκοπό να φτιάξουμε μια σειρά ταινιών μικρού μήκους, σχετικά με την λιτότητα. Πριν την αναχώρησή μας, ένας έφηβος μετανάστης από την Σομαλία επικοινώνησε μαζί μας στέλντονας ένα email στο οποίο εξέθετε μια λίστα με προβλήματα που αντιμετώπιζε ο ίδιος και ο φίλος του. Τελικά τους συναντήσαμε και κινηματογραφήσαμε μια σειρά συνεντεύξεων σχετικά με τις βαθειά σοκαριστικές τους εμπειρίες στην Ελλάδα.
Κατά την διάρκεια ενός γυρίσματος, αυτό που ανακαλύψαμε για την κατάσταση των μεταναστών στην Ελλάδα ήταν συνταρακτικό. Με το που γυρίσαμε στο Λονδίνο, εξασφαλίσαμε επιπρόσθετη χρηματοδότηση, έτσι ώστε να μπορέσουμε να πάμε για δεύτερη φορά στην Ελλάδα και να εστιάσουμε στο τί πραγματικά συνέβαινε. Εκείνη την -πρώτη- στιγμή, το film επεκτάθηκε με μια οργανική τάση που μας ξάφνιασε. Ήταν σα να έχει την δική του ζωή που μας παρέσυρε στο πέρασμά του.
Σταθήκαμε μάρτυρες του απόηχου μιας ρατσιστικής επίθεσης που διέλυσε τα μέλη και τους πόρους μιας ολόκληρης οικογένειας, ενώ οδήγησε ένα νέο άνθρωπο στο νοσοκομείο. Μας κάλεσαν στο πολυπληθές σπίτι ενός -μη καταγεγραμμένου- μετανάστη. Συζητήσαμε και με άλλους μετανάστες που για μήνες, ή και χρόνια ακόμη, περιμένουν να κάνουν αίτηση για να στεγασθούν σε κάποιο ίδρυμα (άσυλο). Ήμασταν παρόντες στην επικήδειο προσευχή (prayer vigil) εις μνήμην ενός νέου που τον μαχαίρωσαν έως θανάτου. Περάσαμε ένα πρωϊνό στο πάρκο, μαζί με άστεγους πρόσφυγες.
Κατά το διάβα μας, εντυπωσιαστήκαμε με την φιλοξενία, το πάθος και την ψυχή όσων συναντήσαμε. Αιφνιδιαστήκαμε και σοκαριστήκαμε από τις ιστορίες που μας αφηγήθηκαν. Ενθουσιαστήκαμε από την υποστήριξη που λάβαμε, καθώς πολλοί προσέφεραν τον χρόνο και τις ικανότητές τους, έτσι ώστε το film να γίνει πραγματικότητα. Στην ουσία, το ντοκυμαντέρ έγινε από το τίποτα. Κανείς δεν έχει πληρωθεί για την δουλειά που έχει προσφέρει. Παρ’ όλ’ αυτά, αισθανθήκαμε πως αυτή η ιστορία πρέπει να ειπωθεί.
εκτενής σύνοψη
Το Into the Fire πρόκειται για ένα ερευνητικό ντοκυμαντέρ που θίγει το πρόβλημα των προσφύγων και μεταναστών στην Ελλάδα, οι οποίοι αντιμετωπίζουν τα αυστηρά μέτρα λιτότητας καθώς και τον αυξανώμενο ρατσισμό. Οι πρόσφυγες εγκατέλειψαν τις πατρίδες τους, αναζητώντας την ασφάλεια στην Ελλάδα, μια χώρα που λόγω των γεωγραφικών της συνόρων με την Τουρκία, την καθιστά ως μία από τις κεντρικές πύλες εισόδου στην Ευρώπη. Κατά την είσοδό τους όμως στην Ευρώπη, η ίδια η Ευρωπαϊκή νομοθεσία τούς εμποδίζει να μετακινηθούν προς άλλες Ευρωπαϊκές χώρες. Ωστόσο, στην Ελλάδα, η αντιμετώπιση των προσφύγων στην διαδικασία χορήγησης ασύλου είναι άθλιες, τόσο όσο και η κράτησή τους (απαγόρευση απόπλου) στην (από την) χώρα, καθώς και οι συνθήκες διαβίωσης.
Χωρίς στέγαση, νόμιμες άδειες παραμονής ή υποστήριξη, το μόνο που δέχονται είναι η αυξανώμενη και συχνά βίαιη τάση του ρατσισμού. Οι συγκεκριμένες επιθέσεις δεν στοχεύουν μονάχα σε πρόσφυγες, αλλά σε οποιονδήποτε ξένο, συμπεριλαμβανομένων των μεταναστών που ζουν στην Ελλάδα για χρόνια. Παρά την εμπρηστική προπαγάνδα από το ακροδεξιό κόμμα της Χρυσής Αυγής και το κύμα των δολοφονικών επιθέσεων, το κράτος και η αστυνομία φαίνονται απρόθυμοι να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα. Οι καταγγελίες εις βάρος της αστυνομίας που δείχνει φιλική στάση προς την Χρυσή Αυγή, είναι πια ένα κοινό μυστικό. Οι πρόσφυγες στέλνουν μήνυμα στην Ευρώπη και στον υπόλοιπο κόσμο: «Αφήστε μας να φύγουμε!»
Στο πρώτο μέρος του ντοκυμαντέρ παρακολουθούμε τις συγκινητικές μαρτυρίες των προσφύγων και μεταναστών, σχετικά με τις συνθήκες διαβίωσης και την κρίση των ασύλων στην Ελλάδα. Το ντοκυμαντέρ συνεχίζει καταγράφοντας τον απόηχο των ρατσιστικών επιθέσεων, όπως την επίσκεψη ενός θύματος στο νοσοκομείο ή και την συγκέντρωση της Πακιστανικής κοινότητας για το ταξίδι επαναπατρασμού της σωρού ενός νέου άνδρα που μαχαιρώθηκε έως θανάτου. Κάποιοι από τους ομιλητές (του ντοκυματέρ) βρίσκονται στην χώρα παράνομα, χωρίς τα απαραίτητα έγγραφα, ενώ άλλοι ζουν στην Ελλάδα για πάνω από μια δεκαετία και λειτουργούν επιτυχώς τις μικρές τους επιχειρήσεις.
Το δεύτερο μέρος καλύπτει τις ρατσιστικές ρητορείες και επιθέσεις, παρουσιάζοντας έλληνες πολίτες να μιλούν ανοιχτά περί της έλλειψης ανάληψης των ευθυνών από το ελληνικό κράτος και τις αστυνομικές δυνάμεις. Ένας έλληνας δικηγόρος περιγράφει την αστυνομική βία κατά των πελατών του, η οποία έφτανε τα όρια της κτηνωδίας και θα μπορούσε να έχει και τον χαρακτήρα βασανηστηρίων. Πλέον στα 90 τους, πρώην αντιστασιακοί -κατά την περίοδο της Ναζιστικής κατοχής της Ελλάδας- συμμετέχουν σε διαδηλώσεις κατά του νεο-Ναζιστικού κόμματος της Χρυσής Αυγής.
προοπτικές
Ευχόμαστε να παρακολουθήσουν αυτή την ταινία όσο το δυνατόν περισσότεροι άνθρωποι. Επιλέξαμε η διανομή να γίνει με την άδεια Creative Commons η οποία επιτρέπει την μη εμπορική διανομή και εκτέλεση (προβολή) του Into the Fire.
Η στρατηγική μας για την διανομή δεν είναι άλλη από την συμπόνια και την οργή όσων ακούνε αυτή την ιστορία: Θα συνεργαστούμε -εντός και εκτός διαδικτύου- με όσους ενδιαφέρονται να διοργανώσουν προβολές και να προβάλλουν το film online. Το κοινό δεν έχει πια μονάχα το ρόλο του δέκτη των media που παράγουμε, αλλά έχει ενεργό συμμετοχή, σχολιάζοντας και ενισχύοντας την προσπάθειά μας.
Ευχόμαστε να αξιοποιήσετε αυτή τη δύναμη, έτσι ώστε να συζητηθεί η κατάσταση στην Ελλάδα. Είτε πρόκειται για μεγάλα website, προσωπικά blog ή social network, όπου το film θα ενσωματώνεται και θα μοιράζεται (embed / share), το κοινό θα μεγαλώσει με γεωμετρική πρόοδο.
βιογραφικά συντελεστών
Μια από τις προηγούμενες δουλειές του Guy Smallman είναι το 15 Million Afghans, ένα ντοκυμαντέρ για τους άνεργους του Αφγανιστάν. Ο ίδιος, ως φωτορεπόρτερ (photojournalist) έχει εργαστεί σε όλη την Ευρώπη, τη Νότιο Αφρική και τη Μέση Ανατολή, καλύπτοντας τον πόλεμο στον Λίβανο (2006) και τις συνεχιζόμενες συγκρούσεις στο Αφγανιστάν. Δουλειά του έχει επίσης παρουσιαστεί στο μεγαλύτερο μέρος του Τύπου (εφημερίδες και περιοδικά) και των Media (BBC, Channel 4 και ITV) του Ην. Βασιλείου.
Η Kate Mara σπούδασε ‘Film and Video’ στο University of the Arts London. Αποφοιτώντας με ‘First Honours’ εργάστηκε ως ελεύθερη επαγγελματίας σε παραγωγή και post production, με ειδίκευση τα συμμετοχικά μέσα ενημέρωσης και ντοκυμαντέρ, σε κοινοτικό πλαίσιο. Το Into the Fire πρόκειται για την πρώτη της ανεξάρτητη παραγωγή.
***
Αναδημοσιεύει από το http://intothefire.org/ η Jaquou Utopie
katy
24 Απριλίου, 2013 6:59 μμ
“Όσο πιο πολύ μεγαλώνεις το φόβο για τα ναρκωτικά και το έγκλημα, τους μετανάστες και τους εξωγήινους, τόσο περισσότερο ελέγχεις τους ανθρώπους”.
Noam Chomsky (γ. 1928), Αμερικανός καθηγητής Γλωσσολογίας και Φιλοσοφίας.
katy
24 Απριλίου, 2013 7:14 μμ
Εμετικό!
http://gr.omg.yahoo.com/news/χρυσή-αυγή-έψαχναν-που-θα-πήγαινε-το-αίμα-142152321.html
giorgalis
24 Απριλίου, 2013 11:58 μμ
Και φυσικά η χρυσαυγίτικη βλακεία έχει και την κωμική πλευρά της, οι ηλίθιοι πήγαν στο νοσοκομείο στη Νίκαια (από το οποίο τους έδιωξαν) και περιγράφουν τι είδαν:
«Οι μεγαλοδιευθυντές του ΣΥΡΙΖΑ και γιατροί που διοικούν το νοσοκομείο αυτό, αρχικά ο πρώτος ήρθε και μας είπε δήθεν ειρηνικά να αποχωρήσουμε από τον χώρο του νοσοκομείου διότι εκείνοι ισχυρίστηκε ότι τους ταΐζουν και δεν έχουν πρόβλημα, αντιθέτως εμείς τους είδαμε όλους πεινασμένους και κάποιοι ήταν και άρρωστοι.»
Είδαν άρρωστους στο νοσοκομείο!
http://xryshayghnikaia.blogspot.gr/2013/04/blog-post_24.html
BandieraRossa
26 Απριλίου, 2013 1:03 πμ
Που να δεις τι πλάκα θα πάθουν αν έρθουν στον Θερμαϊκό και βρουν νερό!
cronopiusa
25 Απριλίου, 2013 1:18 πμ
Ανακοίνωση της τοπικής επιτροπής ΕΙΝΑΠ κρατικού Νίκαιας:
Σήμερα και περί τις 11.00 πμ, ομάδα περίπου 25 φασιστών με τις γνωστές φαιές στολές με το σήμα της ΧΑ εισέβαλαν στο Νοσοκομείο μας. Αρχικά, και ώσπου να γίνουν αντιληπτοί, φωτογραφήθηκαν στην είσοδο, ενώ προχώρησαν και επίσης φωτογραφήθηκαν στην Γυναικολογική Κλινική.
Αναγκάστηκαν να φύγουν κατόπιν της συντονισμένης αντίδρασης της κοινότητας του νοσοκομείου καθυβριζόμενοι από υγειονομικούς και πολίτες που μαζεύτηκαν στον προαύλιο χώρο του νοσοκομείου. Το Συμβούλιο Διοίκησης που εκείνη την ώρα συνεδρίαζε, και κατόπιν παρεμβάσεώς μας, πολύ σωστά κάλεσε την αστυνομία, ώστε να διαφυλαχθεί Ο ΙΕΡΟΣ ΧΩΡΟΣ ΑΣΥΛΟΥ ΠΟΥ ΣΥΝΙΣΤΑ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΟΥΣ ΝΟΣΤΑΛΓΟΥΣ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ.
Προειδοποιούμε προς κάθε κατεύθυνση:
Το Νοσοκομείο της Νίκαιας είναι νοσοκομείο – χώρος απαντοχής και φροντίδας για τους φτωχούς, τους πρόσφυγες, τους μετανάστες. Έτσι ήταν πάντα και έτσι θα παραμείνει.
Η Διοίκηση του Νοσοκομείου αλλά και η ασφάλεια της εισόδου έχουν σημαντική συλλογική αλλά και προσωπική ευθύνη για τυχόν εγκληματικές ενέργειες κατά μεταναστών, ή άλλων συμπολιτών μας, εφ’ όσον επιτρέψουν στο μέλλον την είσοδο σε ροπαλοφόρους και κρανοφόρους αλήτες.
Τις προηγούμενες ημέρες και για πολλοστή φορά ήλθαν στα επείγοντα τραυματίες, Έλληνες και μετανάστες, που είχαν υποστεί δολοφονικά χτυπήματα από τους εν λόγω «κυρίους». Τους αυτουργούς αυτών των τερατωδών πράξεων, όχι μόνον δεν τους δεχόμαστε στο νοσοκομείο μας για να κάνουν την μισαλλόδοξη προπαγάνδα τους, αλλά τους απεχθανόμαστε και τους πολεμάμε.
Καλούμε όλους τους υγειονομικούς, τους συγγενείς των ασθενών μας και όλο το λαό της ηρωϊκής Κοκκινιάς σε μαζική συμμετοχή στο Αντιφασιστικό συλλαλητήριο, το Σάββατο το μεσημέρι (12), στο Περιβολάκι.
ΕΞΩ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ!
ΕΞΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΤΩΝ ΡΑΛΛΗΔΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΓΟΜΑΝΑ ΚΟΚΚΙΝΙΑ!
ΤΟΠΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΙΝΑΠ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΝΙΚΑΙΑΣ
simon
25 Απριλίου, 2013 9:06 πμ
Πάνω από 150 περιστατικά ρατσιστής βίας κατέγραψε το Δίκτυο Καταγραφής Περιστατικών Ρατσιστικής Βίας.από τον Οκτώβρη του 2011 έως τον Σεπτέμβρη του 2012.
Madness
26 Απριλίου, 2013 4:26 μμ
«Η πουστιά έγινε επιβίωση και η ανθρωπιά ουτοπία…»- Το πιο αντιπροσωπευτικό και εύστοχο σύνθημα που είδα σε τοίχο…
maskarat
26 Απριλίου, 2013 10:57 μμ
Εξαιρετικό ντοκιμαντέρ. Ευτυχώς υπάρχουν μερικοί Άνθρωποι και αντισταθμίζουν το πόσο λίγο ακούγεται η φωνή των προσφύγων και των μεταναστών από τα ελληνικά μέσα (ΜΜΕ και ελληνόφωνο ιντερνετ). Χρόνια δαιμονοποίησης και scapegoating…
Τουλάχιστον μέσα από τη διεθνή κατακραυγή ίσως αναγκαστούμε να εφαρμόσουμε τα ελάχιστα από αυτά που έχουμε υποχρέωση τόσο νομικά, όσο και σαν άνθρωποι.
Μερικά ακόμα video:
Dublin’s Trap – with Greek subtitles
(δεν ξέρω άμα το vimeo εμφανίζεται κατευθείαν)
Dublin’s Trap – with Greek subtitles from Bryan Carter on Vimeo.
katy
27 Απριλίου, 2013 3:34 μμ
“Ο πατριωτισμός είναι το τελευταίο καταφύγιο των παλιανθρώπων”.
Samuel Johnson (1709-1784), Άγγλος συγγραφέας.
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63819451
pagal
27 Απριλίου, 2013 7:33 μμ
Μη το λέτε…….η πραγματικότητα σας διαψεύδει.
Εγώ π,χ, είμαι πατριώτης, ενώ είμαι άγιος άνθρωπος !
*Με τη λογική του Samuel Johnson (?) την οποία, κατά πως φαίνεται, ενστερνίζεστε, το 90% του λαού θα πρεπε να ναι παλιάνθρωποι, πράμα βέβαια που δε συμβαίνει.
Στον αντίποδα η θλιβερή μειοψηφία των απάτριδων αναρχοσυριζαίων θα πρεπε να ναι μες στην καλοσύνη, (ενώ όλοι γνωρίζουμε ότι μισούν ότι κινείται κι ότι αναπνέει)
katy
27 Απριλίου, 2013 7:42 μμ
“Σ’ αυτόν τον κόσμο φίλε μου, υπάρχουν δύο ειδών άνθρωποι. Αυτοί με γεμάτα πιστόλια και αυτοί που σκάβουν. Εσύ, σκάβε”.
Clint Eastwood (1930), Αμερικανός ηθοποιός & σκηνοθέτης (σε σπαγγέτι – γουέστερν).
simon
27 Απριλίου, 2013 8:50 μμ
«Ο άγιος πατριώτης είναι το τελευταίο καταφύγιο των ηλιθίων»
Simon Johnson, άπατρις αναρχοκομμουνιστής.
katy
27 Απριλίου, 2013 9:02 μμ
“Ευχαριστώ τον Θεόν ότι δεν με έκαμε παλιάνθρωπον, αλλά τον μέμφομαι ότι με έβαλε να ζω με παλιανθρώπους”.
Ανδρέας Λασκαράτος (1811-1901), Σατιρικός συγγραφέας.
http://gr.news.yahoo.com/χρυσή-αυγή-κοπρόσκυλα-διαδίδουν-τα-περί-έντασης-στις-160503074.html
pagal
27 Απριλίου, 2013 9:41 μμ
Αυτό μάλιστα….με βρίσκει σύμφωνο
Και σήμερα τα πράματα είναι χειρότερα απ την εποχή του Λασκαράτου. Σήμερα δε ζουν απλά μαζί μας……σήμερα κοντεύουν να γίνουν και κυβέρνηση!
katy
27 Απριλίου, 2013 9:12 μμ
Xαζή απορία.
Εάν ο Σχορτσιανίτης (Έλληνας) χρειαστεί (το) αίμα (τους), οι της ΧΑ θα το δώσουν;
Βλαδίμηρος
29 Απριλίου, 2013 2:44 πμ
Κανονικά, πρέπει να του δώσουν το μισό αίμα από όσο θα χρειαστεί, μια και είναι μισός Έλληνας.
lascapigliata
29 Απριλίου, 2013 2:57 πμ
Ο Σχορτσιανίτης σύμφωνα με τα κατά Παναγιώταρον κριτήρια δεν είναι Έλληνας, γιατί δεν είναι άριος.
spiral architect
29 Απριλίου, 2013 10:51 πμ
Πάντως ο Παναγιώταρος είναι δεδηλωμένος θαυμαστής παλαβών κομμουνιστών ζωγράφων.
katy
29 Απριλίου, 2013 6:53 μμ
Να το πάρω λίγο αλλιώς;
Αν τα χαρακτηριστικά του Σχορτσιανίτη, αντί για μαύρα, ήταν λευκά, από την ίδια πάντα μητέρα (Καμερουνέζα) και τον ίδιο πατέρα (Έλληνας), τότε πάλι πρόβλημα θα είχαμε;
Πας, δηλαδή, στο νοσοκομείο, ετοιμοθάνατος και πρέπει να έχεις ή ένα κάρο χαρτιά ή όλους τους συγγενείς μαζί σου, για ν’ αποδείξεις την «Ελληνικότητά» σου; Γιατί και ‘γω ξανθιά – δίμετρη είμαι. Αυτό δε σημαίνει ότι είμαι Ελληνίδα ή 100 τοις εκατό λευκή. Μπορεί και ‘μένα η μητέρα μου να είναι μαύρη. Αυτοί πού το ξέρουν; Πρέπει να φέρω και τους συγγενείς μου στο νοσοκομείο (και τους 325 βαρόνους, με τους οποίους μισούς, είμαστε σκοτωμένοι μεταξύ μας), για να μου ‘δώσουν αίμα οι της ΧΑ;
Κοιτάχτε, το σύστημα αυτό δεν θα πιάσει… Ας σκεφτούν(;) κάτι άλλο, οι Χρυσαυγίτες….
simon
29 Απριλίου, 2013 7:08 μμ
😀 😀 😀
pagal
29 Απριλίου, 2013 10:29 μμ
Ξανθιά – δίμετρη ε;
Με Σκανδιναβικά χαρακτηριστικά μάλλον δικαιούστε αίμα χωρίς περαιτέρω διατυπώσεις
---
28 Απριλίου, 2013 12:39 μμ
https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1467839
Ο μισος και αναρχικος χωρος ειναι στη φυλακη απο γυναικες προεδρους και δικαστινες
12 χιλιαδες φυλακισμενοι ποινικοι , 600 γυναικες
χ εχουν αυτοκτονησει εκ των οποιων 80 τοις εκατο ανδρες αν δεν κανω λαθος
ποσοι φτωχοι δεν μπορουν να βγαλουν μια γυναικα εξω, ισως να στειλουν και κανα μηνυμα στο κινητο
ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΑΛΛΑ χωρις να ξεχναω και την αλλη πλευρα
και ομως καποιες/οι εχουνε βαλθει να μας κανουνε το μυαλο κρεας.
Μια κουφη αποψη που αρχιζει απο Π και τελειωνει σε αρχια εχει εισελθει στον οριζοντα και ειτε μας κανει πλακα ειτε μας κανει πολυ πολυ πλακα.
Ηθελα να το πω και εγω 🙂
Βλαδίμηρος
29 Απριλίου, 2013 2:35 πμ
Τι έγινε; Έφτασε κι εδώ μέσα η υπεράσπιση των τρομοκρατών;
Μόνο που το ιντιμίντια που αναδημοσιεύει αυτό το κείμενο της «Κόντρα» ασκεί την αισχρότερη λογοκρισία στο σάιτ του κι έτσι ούτε ένα απλό «διαφωνώ» δε δημοσιεύεται. Αυτοί είναι η ελευθερία των «ελευθεριακών» και «αντιεξουσιαστών», η πιο μεγάλη κατάπνιξη της ελευθερίας έκφρασης και η πιο στυγνή εξουσία.
Κατά τα άλλα, το ιντιμίντια εξακολουθεί και να βασιλεύει στο Πολυτεχνείο σε πλήρη αρμονία με τους πρυτάνεις που τους βρίζει από το πρωί ως το βράδυ και τις κρατικές αρχές (αυτές κι αν τις βρίζει από το πρωί ως το βράδυ!) και οι οποίες αρχές κάνουν πού και πού καμιά «κίνηση» για ξεκάρφωμα, όπως την τελευταία που αχρήστεψε μόνο την άμεση πρόσβαση στην ιστοσελίδα του ιντιμίντια, ενώ μπορούσες να την προσπελάσεις μέσω τόρεντς, ή, προ καιρού, για να ρίξουν στάχτη στα μάτια του Μπουμπούκου (εκτός κι αν ήταν κι αυτός στο κόλπο), που ξελαρυγγιαζόταν στη Βουλή, ασκώντας δίωξη κατά των 2 αντιπρυτάνεων του ΕΜΠ, αλλά, με τέτοιο κατηγορητήριο που ήταν σίγουρο πως θα αθωώνονταν πανηγυρικά, όπως και έγινε.
Φιλαράκια, τουλάχιστον αφήστε το δούλεμα σχετικά με τα «ελευθεριακά» και τα «αντιεξουσιαστικά» σας.
Βλαδίμηρος
29 Απριλίου, 2013 2:40 πμ
Διόρθωση : όχι «εξακολουθεί και να βασιλεύει», αλλά, «εξακολουθεί να ζει και να βασιλεύει».
simon
29 Απριλίου, 2013 9:57 πμ
Άντε εξαφανίσου απ’ το μπλόγκ, ρε υπερασπιστή των αστικών κρατικών αρχών, των μπάτσων και του Ελντοράντο, «ανασυγκροτητή του ΚΚΕ».
Άει στο διάλο…
Βλαδίμηρος
29 Απριλίου, 2013 11:18 πμ
Εσύ που υπερασπίζεσαι το ιντιμίντια, που έχει ολοφάνερα την υποστήριξη του κράτους – εκτός από όσα αναφέρω, υπάρχει και η δήλωση του Σφακιανάκη, προέδρου της Επιτροπής Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος «εμείς το ιντιμίντια το υποστηρίζουμε» – το ιντιμίντια που όταν καιγόταν η Αθήνα το Δεκέμβρη του 2008, προέτρεπε «Κάψτε όλη την Αθήνα, κάψτε όλη την Ελλάδα!» και δεν κουνήθηκε φύλλο, το ιντιμίντια που εξυμνεί όλους τους ληστές, και τους «ιδεολόγους» σαν το γιο του Βούτση, αλλά και τους κοινούς ποινικούς σαν τον Παλαιοκώστα και γράφει «σε καλή μεριά τα λεφτά, μάγκες!» (όταν απέδρασε ο Παλαιοκώστας με το ελικόπτερο, το ιντιμίντια έκανε πάρτι στην ιστοσελίδα του, εσύ έχεις το θράσος να λες ότι εγώ υποστηρίζω τους μπάτσους;;;
Αν έχεις τα κότσια, αντί να βρίζει, πες την άποψή σου.
Αλλά, έχεις δίκιο από μια μεριά και πρέπει να στο αναγνωρίσω : ναι, υπερασπίζομαι και το κράτος και τους μπάτσους και τους εισαγγελείς και τους δικαστές, όταν κυνηγάνε το κοινό έγκλημα : ναρκέμπορους, μαστροπούς, νταβάδες, δολοφόνους, ληστές και λοιπά εύοσμα άνθη του καπιταλιστικού παραδείσου. Εσύ, βέβαια, από «ταξικό» μίσος προς το καταραμένο αστικό κράτος, δε θα βοηθούσες να συλληφθεί κανένας από όλους αυτούς. Έτσι γίνεται και στην Αμερική : όποιος τολμήσει να καταγγείλλει τη Μαφία, αντιμετωπίζει τη γενική περιφρόνηση επειδή δεν κράτησε την ομερτά και έγινε «χαφιές».
simon
29 Απριλίου, 2013 11:25 πμ
Ουστ!! Ρε ούστ!!!
spiral architect
29 Απριλίου, 2013 11:46 πμ
… αν δεν τον ταΐζεις θα εξαφανιστεί. 😉
μανικακος
29 Απριλίου, 2013 11:50 πμ
φολα!
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
29 Απριλίου, 2013 1:15 μμ
Βραδύμηρος, ή αλλιώς η απόδειξη ότι ο εγκέφαλος δεν είναι προαπατούμενο για την επιβίωση.
Βλαδίμηρος
29 Απριλίου, 2013 12:45 μμ
Ώστε κανείς δεν τολμάει να πει μια λέξη; Αυτό ακριβώς είναι η θρασυδειλία. Η μόνη γλώσσα που μιλάτε είναι η γλώσσα του τραμπουκισμού, δηλαδή, η γλώσσα της Χρυσής Αυγής. Αυτοί είναι οι υπερασπιστές της ελευθερίας!
Ακόμα κι εσύ Σπιράλ – που νομίζω ότι δεν είσαι σαν τα μούτρα των άλλων δύο – γράφεις να μη με «ταΐζουν» για να «εξαφανιστώ». Γιατί; Θεωρείς τρολιές αυτά που γράφω; Δεν είναι η καθαρή αλήθεια;
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
29 Απριλίου, 2013 1:16 μμ
Πεντακάθαρη αλήθεια. Με τι καθαριστικό την πλένεις;
Βλαδίμηρος
29 Απριλίου, 2013 1:47 μμ
Να και η μεγαλοφυία του ίντερνετ, ο Μέγας, αλλά, μετριόφρονας, που αυτοχρίσθηκε «Γαλαξιάρχης» (βρε, μπας και εννοεί ότι άρχει στο Γάλα-ξείδι κι εγώ τον έχω παρεξηγήσει τον άνθρωπο και νομίζω ότι μιμείται τον Πλανητάρχη;)!
Πάντως, αν θέλεις να μάθεις, το καθαριστικό είναι σαπούνι από το Άουσβιτς που κατασκεύασαν οι ομοϊδεάτες σου (η άλλη όψη του νομίσματος).
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
29 Απριλίου, 2013 1:53 μμ
Oι μόνοι ομοϊδεάτες μου στο Άουσβιτς ήταν κάποιοι από τους έγκλειστους εκεί, λόγω της ιδεολογίας τους.
Το ότι χρησιμοποιείς σαπούνι που φτιάχτηκε στο Άουσβιτς για να καθαρίσεις τις «αλήθειες σου» είναι ηλιού φαεινότερον.
Βλαδίμηρος
29 Απριλίου, 2013 2:54 μμ
Τσίμπησες αμέσως, έτσι; Ούτε καν σκουλίκι στο αγγίστρι δε χρειάστηκε να βάλω!
Ξέρεις πολύ καλά τι εννοώ «ομοϊδεάτες» σου, αυτούς που χρησιμοποιούν τις ίδιες φασιστικές μεθόδους, που χρησιμοποιείτε κι εσείς. Έτσι κι αυτοί είχαν την αλαζονεία ψωμοτύρι και απόλυτη περιφρόνηση για τους άλλους, τους «μη άριους», έτσι έβριζαν και προπηλάκιζαν κάθε έναν που δεν ήταν στο σινάφι τους. Την ίδια ακριβώς συμπεριφορά έχουν και οι αναρχικοί και οι φασίστες και όλη η «αριστερά», με πρώτους διδάξαντες τους «σταλινικούς» κνίτες, που σήμερα έχουν παραδώσει τη σκυτάλη στους πρώην δημοκράτες Ρηγάδες και μουλούδες. Όλοι τώρα έχετε την ίδια φασιστική συμπεριφορά.
Και μη μου πεις ότι μπορεί στη συμπεριφορά να είσαστε ίδιοι, αλλά, ιδεολογικά διαφέρετε.
Η μόνη διαφορά σας για μένα είναι η στάση σας απέναντι στους μετανάστες.
Αλλά, ο ρατσισμός είναι ένα ειδικό χαρακτηριστικό του ναζισμού και όχι του φασισμού γενικά.
Κατά τα άλλα, έχετε όλοι τον ίδιο εθνικισμό και τον ίδιο μονόφθαλμο αντιϊμπεριαλισμό και είσαστε όλοι υπέρ της μιζέριας και της καθυστέρησης και ενάντια σε οποιαδήποτε πρόοδο και ανάπτυξη. Όλοι : από αναρχία μέχρι ΚΚΕ κι από ΑΝΤΑΡΣΥΑ μέχρι τροτσκιστές και ΧΑ.
μανικακος
29 Απριλίου, 2013 3:04 μμ
τα καταφερε παλι…. ολοι τρελοι και φασιστες εκτος τον Βλαδίμηρο…
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
29 Απριλίου, 2013 5:29 μμ
Μην μεγαλοπιάνεσαι.
Δεν περιφρονώ τους άλλους. Εσένα περιφρονώ.
Μην γίνεσαι αλαζόνας.
Βλαδίμηρος
29 Απριλίου, 2013 6:27 μμ
Ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις να με περιφρονείς, αλλά, για το ότι περιφρονείς μόνο εμένα να μου επιτρέψεις να αμφιβάλλω λιγάκι. Έχω την εντύπωση ότι «περιφρονείς» όλους όσους δεν μπορείς να αντικρούσεις. Είναι μια πολύ βολική μέθοδος για να βγαίνεις από τις κακοτοπιές : «Σε περιφρονώ, αναίσθητε!». Αλλά, ακόμα και έναν να περιφρονείς, αλαζονεία είναι. Όταν μάλιστα δε συνοδεύεται ποτέ από κανένα επιχείρημα, μάλλον για γαργάρα πρόκειται.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
29 Απριλίου, 2013 7:07 μμ
Μην τα ξαναλέμε. Το αντεπιχείρημα προϋποθέτει επιχείρημα, κάτι που -παρά τις μερικές χιλιάδες σχόλιά σου- ακόμη να μάθεις τι είναι, ώστε να μπορέσεις να το παραθέσεις και να το αναπτύξεις
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
29 Απριλίου, 2013 7:08 μμ
Επισήμανση: το ό,τι να’ ναι με τζατζίκι ΔΕΝ είναι επιχείρημα
Βλαδίμηρος
29 Απριλίου, 2013 8:00 μμ
Καλά, μην κουράζεσαι, δε θα κάνουμε μάθημα Λογικής εδώ μέσα. Όταν, λοιπόν, κάποιος δεν παραθέτει επιχειρήματα αλλά διατυπώνει απόψεις, εσύ τον βρίζεις, γιατί βέβαια τις δικές σου απόψεις ντρέπεσαι να τις πεις.
Εγώ λέω ότι το ιντιμίντια παραβαίνει τον Ποινικό Κώδικα, γιατί υπερασπίζεται τρομοκράτες και εγκληματίες του κοινού ποινικού νόμο. Εσύ το κάνεις γαργάρα, λέγοντας πως αυτό δεν είναι επιχείρημα! Οπότε εσύ δεν παραθέτεις αντεπιχείρημα, γιατί βέβαια αυτή που γράφω είναι η αλήθεια. Και τι «απαντάς»; Με τι την καθαρίζεις την αλήθεια; Κ.ο.κ.
Κι από πάνω βγάζεις και γλώσσα.
Στο ξαναλέω : άσε την προσωπική επίθεση κι αν έχεις να πεις κάτι, οτιδήποτε, άποψη, επιχείρημα, αντεπιχείρημα, αντίθεση, ακόμα κι «ό,τι να’ ναι με τζατζίκι», πες το!
Τα υπόλοιπα είναι κουτοπονηριές.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
29 Απριλίου, 2013 9:57 μμ
Αποφάσισε. Τη μία μου τη λες ότι την πέφτω γενικά στην «άλλη άποψη» οπότε είμαι φασίστας, την άλλη μόνο σε σένα οπότε είμαι «εμπαθής». Ούτε σε αυτό δεν μπορείς να κατασταλάξεις.
tekmiria
30 Απριλίου, 2013 3:05 μμ
εδώ
http://www.documenda.gr/site.php?&file=news_view.xml&id=569
αναδημοσιεύεται.
Καλή συνέχεια!