Η εκστρατεία είναι ιντερνετική και γι΄αυτό δημοσιεύονται εδώ όλες οι φωτογραφίες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Οι φωτογραφίες κυκλοφόρησαν άμεσα στο διαδίκτυο, οπότε δεν ξέρω και την πηγή τους. Όποιος τις έφτιαξε τον ευχαριστώ για τα άμεσα αντανακλαστικά και το χρήσιμο εργαλείο.
Από το πληκτρολόγιο μπορείς να κάνεις ενημέρωση και τέτοιου είδους παρεμβάσεις στο θέαμα. Τα υπόλοιπα τα κάνεις στην πραγματική ζωή. Κι εκεί δρούμε μαζικά και συλλογικά ενάντια στη σύχρονη δουλεία και το εμπόριο που τη συντηρεί.
Για τις ματωμένες φράουλες της Νέας Μανωλάδας έχουν γραφτεί και ειπωθεί πολλά. Η βαρβαρότητα συνεχίζεται. Εργάτες δολοφονούνται. Από εδώ διαδίδουμε το μποϋκοτάζ. Μακριά από το πληκτρολόγιο έχουμε άλλο χρέος.
Αντιγράφω από το iskra
Περί τις 18:00, το απόγευμα της Τετάρτης 17/4, εργάτες σε κτήματα στη Μανωλάδα Ηλείας μεταφέρθηκαντραυματισμένοι σε νοσοκομεία της περιοχής, μετά απόεν ψυχρώ πυροβολισμούς που δέχθηκαν μετά από διαξιφισμό με τρείς επιστάτες-μπράβους των εργοδοτών τους, όταν ζήτησαν να πληρωθούν δεδουλευμένα πολλών μηνών!!!
Διακόσιοι περίπου, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, Μπαγκλαντεζανοί και άλλοι εργάτες στα χωράφια, με αφορμή την καθυστέρηση της καταβολής των δεδουλευμένων τους, απαντήθηκαν με πυροβολισμούς από τη μεριά δύο εκ των τριών επιστατών των εργοδοτών τους.
Ακολούθησε πανικός καθώς από τους εκατοντάδες πυροβολισμούς των δύο επιστατών της εργοδοσίας 33 εργάτες έπεσαν αιμόφυρτοι κάτω ενώ οι υπόλοιποι άρχισαν να τρέχουν προς τα χωράφια για να σωθούν από την δολοφονική απόπειρα. Οι σφαίρες , σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες,τούς βρήκαν στο κεφάλι, στα μάτια, στο λαιμό, στο στήθος, σε πολλά ζωτικά όργανα.
Μάλιστα, ένας εκ των δραστών, σύμφωνα με πληροφορίες από κατοίκους της περιοχής, που επικαλείται το portal 902.gr, είναι ο ίδιος που το καλοκαίρι του 2009 είχε δέσει δύο μετανάστες εργάτες πίσω από ένα μηχανάκι και τους έσερνε στους δρόμους της Μανωλάδας με την υποψία και μόνο ότι είχαν κλέψει λίγα πρόβατα.
Στη συνέχεια, 10 ασθενοφόρα έφτασαν στο σημείο που κείτονταν τραυματισμένοι οι εργάτες και άρχισε η άμεση διακομιδή στο τοπικό Κέντρο Υγείας και τα νοσοκομεία. Οπως δήλωσε χαρακτηριστικά ουποδιευθυντής του Κέντρου Υγείας Βάρδας, Νίκος Χούντρας, στο δελτίο ειδήσεων της ΝΕΤ, το σοκαριστικό σκηνικό με τους δεκάδες αιμόφυρτους τραυματίες τού έδωσε την εντύπωση πως πρόκειται για περιστατικό από πολεμικό μέτωπο.
Σύμφωνα με τις ως τώρα πληροφορίες, οι 33 τραυματίες – έξι από αυτούς σοβαρά,μεταφέρθηκαν στο ΓΝ Πύργου και στο ΓΠΝ Πατρών στο Ρίο.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, μάλιστα, ο ένας από τους δράστες συνελήφθη, ενω άλλοι δύο αναζητούνται.
Για να πληροφορηθείτε για το τι έχει συμβεί σήμερα δείτε:
Το storyfi του Αστέρη Μασούρα: Greece: Immigrant strawberry workers shot for demanding back pay
Κι επειδή οι αλήτες φονιάδες της Μανωλάδας έχουν ιστορία, διαβάστε επίσης:
Μετανάστες εργάτες στα φραουλοχώραφα της Ηλείας – Ιστορικό
Νέα Μανωλάδα Ηλείας: Φράουλες και Αίμα
Νέα Μανωλάδα – Ηλεία – Κολομβία
***
***
***
***
***
Απ’ το πληκτρολόγιο:
Διαδώστε την είδηση σε όσες γλώσσες γνωρίζετε
Χρησιμοποιήστε και διαδώστε τις εικόνες, τόσο του ρεπορτάζ όσο και του μποϋκοτάζ
Χρησιμοποιείστε τις παραπάνω εικόνες σαν avatar, header image, background image
Τα hashtags για την Μανωλάδα είναι :
#manolada
#bloodystrawberries
J.U.
ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ
18 Απριλίου, 2013 12:04 πμ
Reblogged this on ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ.
catalternative
18 Απριλίου, 2013 12:49 πμ
Μαρτυρία την επίθεση που δέχθηκε στις 25 Αυγούστου 2012 ο Αιγύπτιος εργάτης στις καλλιέργειες φράουλας της Μανωλάδας Μαχμούντ Ελ Σαντάνι
rocknrollfever
18 Απριλίου, 2013 5:35 μμ
vassozacharof
18 Απριλίου, 2013 12:57 πμ
http://www.washingtonpost.com/world/europe/greece-strawberry-pickers-shot-in-pay-dispute-at-least-20-wounded-most-from-bangladesh/2013/04/17/1d892e54-a7a0-11e2-9e1c-bb0fb0c2edd9_story.html
μπορεί να καθεστωτικά ΜΜΕ να κατάπιαν μπακακάκι με το έγκλημα της Μανωλάδας αλλά στο Αμέρικα το δημοσιεύουν
vassozacharof
18 Απριλίου, 2013 1:07 πμ
Nasim Alatras
Η Βαγγελάτος Α.Ε.
Καλλιεργεί στην ευρύτερη περιοχή της Μανωλάδας Ηλείας, σε πάνω από 650 στρέμματα τρεις ποικιλίες φράουλας της γνωστής Kamarosa, και Ventana και Katoga. Ιδιοκτήτης της είναι ο Μάκης Βαγγελάτος. Το Δεκέμβρη του 2012 η εταιρία του απέκτησε ένα νέο ιδιόκτητο συσκευαστήριο στη Λάπα Ηλείας, στο οποίο διαθέτει πέντε υπερσύγχρονους θαλάμους πρόψυξης και συντήρησης.
Τα 650 στρέμματα παράγουν ετησίως 3000 τόνους φράουλας. Η εταιρία στόχευε φέτος να αυξήσει την παραγωγή κατά 10-15% λόγω της νέας επένδυσης. Η εταιρία σκοπεύει μέχρι το καλοκαίρι να επεκτείνει την καλλιεργήσιμη γη σε πάνω από 1,000 στρέμματα.
Στην ελληνική αγορά διανέμει το 40% της παραγωγής και το υπόλοιπο 60 εξάγεται στο εξωτερικό (Ηνωμένο Βασίλειο, Ρωσία, Πολωνία, Ιταλία, Βουλγαρία, Ρουμανία).
vassozacharof
18 Απριλίου, 2013 1:53 πμ
http://www.vangelatos-sa.gr/main.php?&page=clients
spiral architect
18 Απριλίου, 2013 9:18 πμ
Και απ’ τις λαϊκές να μην τις ψωνίζετε!
Εγώ έχω πάψει πλέον να αγοράζω ανοιξιάτικες φράουλες εδώ και κάνα δυο χρόνια. 👿
oxtapus
18 Απριλίου, 2013 7:57 πμ
Reblogged this on Oxtapus *beta.
giorgalis
18 Απριλίου, 2013 9:27 πμ
Η ακροδεξιά κυβέρνηση δεν μπορεί να κάνει τίποτα για την τιμωρία των καθαρμάτων που να μη στεναχωρήσει αφάνταστα είτε τους φιλελεύθερους οπαδούς της επιχειρηματικότητας, είτε τους ρατσιστές ναζί, είτε τους απολίτιστους νοικοκυραίους, που είναι αυτοί που τη τρέφουν αυτοί που την εκλέγουν, αυτοί που είναι σάρκα από τη σάρκα της.
Αυτός είναι ο κόσμος τους και αυτή είναι η κοινωνία τους, γυμνή.
spiral architect
18 Απριλίου, 2013 9:37 πμ
Μάλιστα, ένας εκ των δραστών, σύμφωνα με πληροφορίες είναι ο ίδιος που το καλοκαίρι του 2009 είχε δέσει δύο μετανάστες εργάτες γης πίσω από ένα μηχανάκι και τους έσερνε στους δρόμους της Μανωλάδας με την υποψία και μόνο ότι είχαν κλέψει λίγα πρόβατα.
και
Νομαρχιακή Επιτροπή Ηλείας του ΚΚΕ: Συγκέντρωση στην πλατεία της Νέας Μανωλάδας την Πέμπτη 18 Απρίλη στις 16.00
(να δούμε ποια απ’ τα ντόπια καλόπαιδα θα πάνε)
spiral architect
18 Απριλίου, 2013 9:53 πμ
«… Η καλλιέργεια κατάντησε βιομηχανία και οι κτηματίες ακολούθησαν το παράδειγμα της αρχαίας Ρώμης,μόλο που δεν την είχαν ακουστά. Έφεραν σκλάβους μόλο που δεν τους αποκαλούσαν σκλάβους: Κινέζους,Γιαπωνέζους, Μεξικανούς, Φιλιππινέζους. Αυτοί ζουν με ρύζι και φασόλια,έλεγαν οι επιχειρηματίες. Δεν έχουν ανάγκες …. Να κοίτα τους πως ζουν. Κοίτα τί τρώνε. Κι αν τύχει και κάνουν το ζόρικο πίσω στην πατρίδα τους …..Τους δουλοπάροικους που έφεραν από το εξωτερικό τους έδερναν, τους τρομοκρατούσαν, τους πέθαιναν της πείνας, τόσο, που, άλλοι ξαναγύριζαν στον τόπο τους και άλλοι εξαγριώθηκαν απ΄την απόγνωση και ή τους σκότωσαν ή τους εξόρισαν.Και ολοένα τα κτήματα μεγάλωναν σε έκταση ….»
Τζον Στάινμπεκ – Τα σταφύλια της οργής – 1939.
Διαδραματιζόταν στο Salinas Valley της California
simon
18 Απριλίου, 2013 9:57 πμ
Η είδηση διαδόθηκε σ’ όλο τον κόσμο.
http://www.enikos.gr/society/137922,Die8nhs_diasyrmos_gia_thn_epi8esh_sth_N.html
simon
18 Απριλίου, 2013 10:00 πμ
Βέβαια το «έγκυρο» BBC μιλάει για «σύγκρουση»!!! «Συγκρούσθηκαν» οι μετανάστες με τις σφαίρες των καθαρμάτων!
zeta dor
18 Απριλίου, 2013 10:10 πμ
Κι αν η εταιρια αλλαξει ονομασια και λογοτυπο; ελπιζω αν γινει κατι τετοιο, να μαθευτει παλι γρηγορα
mpampakis
18 Απριλίου, 2013 10:13 πμ
Είμαι απόλυτα μαζί σου. Μάλιστα εντυπωσιάζομαι (χμμμ) που τα ρεπορτάζ δεν περιλαμβάνουν ενέργειες της αστυνομίας για σύλληψη των 3 επιστατών. Αναρωτιέμαι: οι επιστάτες της Μανωλάδας έχουν ονοματεπώνυμο και φωτογραφία; Ή θα έπρεπε να είναι γυναίκες, οροθετικές κ με ξένο διαβατήριο για να τα μάθουμε;
Μόνο κάνε μου μια χάρη (επί προσωπικού δλδ!): αυτό το «φωνιάδες» – βάλτου ένα όμικρον σε παρακαλώ.
Jaquou Utopie
18 Απριλίου, 2013 10:18 πμ
από χθες το βράδυ παίζω με τους φίλους «βρείτε τα λάθη»! ευχαριστώ! 🙂
Αθανασία
18 Απριλίου, 2013 10:43 πμ
Ο φασιστορατσισμός δεν εχει λάθη 🙂
giorgalis
18 Απριλίου, 2013 10:32 πμ
Δεν τα έμαθες;
Η αντιτρομοκρατική και τα ΜΑΤ θα μπουκάρουν σπάζοντας τις πόρτες τους θα τους μπουζουριάσουν για ανάκριση-ξυλοδαρμό και μετά μπουντρούμι, μέσα στη νύχτα.
Το πρόβλημα δυστυχώς θα έχει και επιπτώσεις στην οικονομία μας επειδή οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα και οι δουλ…οι εργάτες έχουν καλομάθει και δεν σκοπεύουν να σφίξουν (κι αυτοί) λίγο το ζωνάρι για να ξεπεράσουμε όλοι μαζί (ενωμένοι σαν Ελληνες) την κρίση.
Ο λαός πρέπει να δείξει ρεαλισμό και κατανόηση, δεν είναι ώρα για εξαλλοσύνες γιατί «με αυτά και με τ’ άλλα» θα κλείσουν και οι τελευταίες επιχειρήσεις και θα γίνουμε λατινική Αμερική και Αφρική!
mitera
18 Απριλίου, 2013 11:09 πμ
Οι μετανάστες εργάτες γης, με μεροκάματο 25 ευρώ, από ήλιο σε ήλιο, δουλεύουν σαν τους είλωτες και μένουν σε άθλια παραπήγματα από νάιλον στα βάθη των χωραφιών, στα οποία μάλιστα πληρώνουν και ενοίκιο. Υπάρχουν καταγεγραμμένες περιπτώσεις και μαρτυρίες των ίδιων των μεταναστών εργατών γης πως σε περίπτωση που χαλάρωναν την ώρα της δουλειάς, τους χτυπούσαν και τους απειλούσαν με όπλα και μάλιστα πολλές φορές πυροβολούσαν στον αέρα για εκφοβισμό.
Από την πλευρά των μεγαλοφραουλάδων και των μπράβων τους η τακτική του εκφοβισμού και του τραμπουκισμού αποτελεί δεύτερη φύση.
Μάλιστα, τον Απρίλη του 2008, δεν δίστασαν να πραγματοποιήσουν νυχτερινή επιδρομή στα σπίτια εκατοντάδων μεταναστών εργατών γης – απεργούσαν για καλύτερα μεροκάματα – με καραμπίνες, πιστόλια, ρόπαλα και σιδερολοστούς, χτυπώντας τους και απειλώντας πως θα τους σκοτώσουν σε περίπτωση που δεν τερματιστεί η απεργία .
http://leninreloaded.blogspot.gr/2013/04/18-2013.html
Oi μεγαλοφραουλάδες έτσι;
Γιατί απ’οτι ακούω υπάρχουν και μικροπαραγωγοί που δεν οικιοποιούνται αυτές τις δουλοπρακτικές και καλό θα ήταν να πάρουν θέση,αν όντως έτσι είναι και να τους ξεμπροστιάσουνε. Να ξεχωρίζει η ήρα απ’το στάρι σιγά σιγά, γιατί άλλες ίσες αποστάσεις απο τον φασισμό, δεν χωράνε πλέον.
giorgalis
18 Απριλίου, 2013 11:13 πμ
Έβγαλαν ανακοίνωση και τα σκατά της πολιτικής:
http://www.dimokratikiaristera.gr/epikairotita/katalogos-deltion-graf-typou/5191-anakoinosi-tis-dimar-ta-ratsistika-gegonota-sti-manolada
mitera
18 Απριλίου, 2013 11:18 πμ
Αυτοί που κατάργησαν την ασφαλισμένη εργασία μιλάνε για εργόσημα.
Κοίτα μη σε τυφλώσει ο «αριστερος» ‘ηλιος
http://www.newsbomb.gr/politikh/story/299241/pasok-gia-manoladaapo-ta-merokamata-tis-ntropis-toy-2008-sto-simera
mitera
18 Απριλίου, 2013 11:31 πμ
Είναι πολύ λάθος το μπλοκ αλλά δεν το πρόσεξα,ζητώ συγνώμη απ’την αισθητική σας.
giorgalis
18 Απριλίου, 2013 11:49 πμ
Έχουμε αντισώματα από την εποχή του tvxs… 😉
Ioulianos
18 Απριλίου, 2013 12:18 μμ
Τσιφλικάδες, επιστάτες και κολίγοι.
Ο μεγαλοκτηματίας, οι «επιστάτες» που επιβλέπουν τις εργασίες, και οι μετανάστες (τυχαίο που το 90% αυτών κατάγονται από το Μπαγκλαντές;) εργάτες γης χωρίς κανένα ουσιαστικό δικαίωμα. Ούτε αυτό της ζωής…
Να δεις τι μου θυμίζει….
simon
18 Απριλίου, 2013 1:42 μμ
«Το χώμα βάφτηκε κόκκινο»; 😉
spiral architect
18 Απριλίου, 2013 2:18 μμ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ – Κυριακή 20 Μάη 2007: Σύγχρονοι δούλοι στη γη της Ηλείας
(ρίξτε και μια ματιά στα σχετικά λίνκια στο τέλος)
Και όσοι μένετε εντός Αττικής, να πάτε μια «βόλτα» μέχρι τα περβόλια του Μαραθώνα.
(Κάτω Σούλι και πέριξ)
Μια απ’ τα ίδια θα δείτε. 👿
Madness
18 Απριλίου, 2013 2:47 μμ
Διάβασα ότι η ΧΑ καταδικάζει τα γεγονότα.. Κι εγώ είμαι η μετεμψύχωση του Τζέιμς Ντιν! Τι άλλο θα δουν τα ματάκια μου???
vassozacharof
18 Απριλίου, 2013 11:03 μμ
οι νεοναζί λέει καταδίκασαν τους πυροβολισμούς στη Μανωλάδα….δικαιολογώντας τους όμως , γιατί ως γνωστόν φταίνε οι μετανάστες που δημιουργούν προβλήματα
Madness
19 Απριλίου, 2013 12:34 μμ
Εννοείται! Ακόμα και για τις πλημμύρες, τους σεισμούς, τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας, τις βομβιστικές επιθέσεις στην Αμερική και για τις τεταμένες σχέσεις μεταξύ Βόρειας Κορέας και ΗΠΑ, οι λαθρομετανάστες ευθύνονται ή μήπως καλύτερα να πω οι «υπάνθρωποι», όπως διατείνονται οι ίδιοι οι ανωτέρας βιολογικής κλάσης χρυσαυγίτες??? (Μαλάκα μου, μετά από αυτά που έγραψα, νομίζω ότι ανακατεύομαι… )
giorgalis
18 Απριλίου, 2013 3:57 μμ
http://www.902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/14835/odigoyn-se-apelasi-toys-traymaties-ergates-gis-tis-manoladas-parastasi
rocknrollfever
18 Απριλίου, 2013 5:42 μμ
Τους πάνε για απέλαση,λόγω έλλειψης δικαιολογητικών παραμονής…τόσο καιρό που δουλεύανε νομίμως «παρανόμως» ήταν καλά για τους αγροτοτσιφλικάδες;;;
tvxs.gr/node/126109
giorgalis
18 Απριλίου, 2013 6:36 μμ
Διαβάστε προσεκτικά πως περιγράφουν και πως εκθέτουν (χωρίς να το θέλουν), οι παραγωγοί της φράουλας, το αδιέξοδο του εκμεταλλευτικού συστήματος και την απάνθρωπη φύση του:
http://news247.gr/eidiseis/koinonia/paragwgoi_fraoylas_manwladas_ta_mme_mas_sykofantoun_sthrizomena_se_memonwmeno_alla_katakriteo_peristatiko.2217032.html
pagal
18 Απριλίου, 2013 6:38 μμ
Mόνο που κανένας ξένος καταναλωτής δε πρόκειται να ψάξει αν τα προϊόντα είναι Μανωλάδας ή όχι. Με την «πρωτοβουλία» απλώς θα στιγματιστούν όλα τα Ελληνικά προϊόντα
Μάλλον το «μποϊκοτάζ» εντάσσεται στο γενικότερο σχέδιο για κατάρρευση της παραγωγής της χώρας ούτως ώστε ο λαός-επαναστατικό υποκείμενο να λιμοκτονήσει για να κάνει, επιτέλους. την επανάστασή του
Υπ αυτή την έννοια το περιστατικό ήρθε και κούμπωσε μια χαρά….ούτε παραγγελιά να ταν!
«Απορία: Η Χρυσή Αυγή που ακριβώς ενεπλάκη στο περιστατικό και αναφέρεται στην αφίσα;
ή μπήκε ως σάλτσα;
giorgalis
18 Απριλίου, 2013 6:47 μμ
Για ρίξε μια ματιά στο πιο πάνω λινκ μήπως και πάρεις καμιά απάντηση..
Αλήθεια πως ακριβώς θα λιμοκτονήσουμε αν φουντάρουν οι «παραγωγοί φράουλας»;
Η απορία που εκφράζεις υπονομεύει την σοβαρή και εποικοδομητική παρουσία σου στο μπλογκ!
pagal
18 Απριλίου, 2013 6:57 μμ
Αυτό που θα μείνει θα ναι η κακιά φήμη για ότι Ελληνικό…δεν αφορά μόνο τον «παραγωγό»-νταβατζή
Η απορία είναι ειλικρινής…δεν άκουσα πουθενά να συσχετίζεται με Χ,Α, το γεγονός
giorgalis
18 Απριλίου, 2013 7:01 μμ
δλδ όταν κάπου υπάρχουν μύγες δεν τις συσχετίζεις με σκατά ή κάτι παρόμοιο;
giorgalis
18 Απριλίου, 2013 7:03 μμ
Φυσικά θα πρέπει πάντα να έχεις στο νου σου και ποίοι είμαστε εμείς που «δεν λιμοκτονούμε»…
simon
18 Απριλίου, 2013 7:07 μμ
Δεν τρώνε όλοι οι άνθρωποι σαν κι ελόγου σου, σαν τα γ΄ρούνια δηλαδή!
Αλλά, πως το κατάλαβες το σχέδιο των αντεθνικώς δρώντων, ρε ροζ κωλαράκι; Ψύλλους καλιγώνεις, πανέξυπνε!
Και όχι, τα χρυσάβγουλα δεν έχουν καμία σχέση με το κυνήγι των μεταναστών! Κι εγώ πρώτη φορά τ’ ακούω!
katy
18 Απριλίου, 2013 7:09 μμ
Ως σάλτσα μπήκε!
“Ένας κανίβαλος, είναι ένας άνθρωπος, που αγαπά τον πλησίον του με σάλτσα”.
Jean Rigaux (1909-1991) Γάλλος τραγουδοποιός.
rocknrollfever
18 Απριλίου, 2013 8:40 μμ
Πώς διασφαλίζομαι εγώ ότι ο γύρος χοιρινός που τρώω έξω δεν είναι pagal,άρα τίγκα στις τοξίνες;;; Ποιός με προστατεύει εμένα ως καταναλωτή;;
katy
18 Απριλίου, 2013 9:07 μμ
rocknrollfever, αφιερωμένο!
“Πολλοί ζητούν η κυβέρνηση να προστατέψει τον καταναλωτή. Ένα πολύ πιο επείγον πρόβλημα είναι να προστατευθεί ο καταναλωτής από την κυβέρνηση”. 🙂
Milton Friedman (1912 – 2006), Αμερικανός οικονομολόγος.
rocknrollfever
18 Απριλίου, 2013 10:10 μμ
Πυργοδέσποινα,
γειά σου.Ο Μίλτος ο Φρίντμαν,κάνει παρέα με τη Μάργκαρετ…είδατε τελικά που υπάρχουν και χαρμόσυνα νέα;;
katy
18 Απριλίου, 2013 10:20 μμ
Tα καλά (ή κακά;) νέα είναι άλλα… 😀
“Τα καλά νέα είναι ότι τελικά βρέθηκαν όπλα μαζικής καταστροφής. Τα κακά νέα είναι ότι βρέθηκαν στη Βόρεια Κορέα”.
Jay Leno (1950), Αμερικανός κωμικός.
Σωτηρης
18 Απριλίου, 2013 6:44 μμ
Μην βαζετε τετοιες βλακιες για μποικοταζ της φραουλας. Ειναι 99% εξαγωγιμο προιον στο οποιο στηριζεται η οικονομια μιας ευριτερης περιοχης.
Το γεγονος ειναι μεμονομενο.
Μην καταδικαστει μια ολοκληρη περιοχη.
Οι Ισπανοι κ οι Τουρκοι θελουν να μας μποικοταρουνπου ειναι οι βασικοι ανταγωνιστες μας
Προσοχη για τι λεμε για τις φραουλες!!!!
giorgalis
18 Απριλίου, 2013 6:48 μμ
Έλα ρε Σώτο…
simon
18 Απριλίου, 2013 7:12 μμ
150 μεμονωμένες δικογραφίες εκκρεμούν για παρόμοια θέματα στην περιοχή. Πόσες άλλες θέλεις;
BandieraRossa
18 Απριλίου, 2013 6:47 μμ
Το έγκλημα δεν είναι ρατσιστικό, όπως διαβάζω από δω κι από κει, ή τουλάχιστον δεν είναι μόνο αυτό το χαρακτηριστικό του. Είναι ένα αντιεργατικό έγκλημα.
Ο μεγαλοτσιφλικάς αποπειράθηκε να δολοφονήσει εργάτες, επειδή ζήτησαν τα δεδουλευμένα τους.
giorgalis
18 Απριλίου, 2013 6:50 μμ
Αυτό είναι μπηχτή για «ριζοσπαστικό» κόμμα γνωστό για την δημαρότερη της ΔΗΜΑΡ δημαροποίηση του;
BandieraRossa
18 Απριλίου, 2013 7:08 μμ
Είναι για όλα τα φρούτα που πάνε να αποπροσανατολίσουν τον κόσμο, όσον αφορά το κίνητρο της απόπειρας δολοφονίας. Κι απ’ ότι είδα στην ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ, για ρατσιστικό έγκλημα μιλάνε, και που απλά έτυχε να εκμεταλλεύονται και τους εργάτες.
Το κίνητρο για την τρομοκράτηση ήταν η ζήτηση των δεδουλευμένων. Το ότι ήταν μετανάστες χωρίς χαρτιά, τους έδωσε την ευκαιρία να προβούν σε απόπειρα, για παραδειγματισμό αλλά κι επίσης ότι δε θα τους έψαχνε κανείς, αφού είναι χωρίς χαρτιά.
Είδα και παραπάνω, ότι η Αστυνομία προβαίνει σε συλλήψεις των τραυματισμένων μεταναστών.
giorgalis
18 Απριλίου, 2013 7:16 μμ
Ο (επόμενος) πρωθυπουργός ΤΟΝΙΣΕ πως αυτοί που έκαναν το έγκλημα είναι ΚΑΚΟΙ εργοδότες.
Προφανώς εννοεί πως υπάρχουν και «καλοί».
Δυστυχώς όμως για τον κο πρόεδρα, οι ίδιοι οι «καλοί» εργοδότες εκθέτουν και αυτόν και τα υπόλοιπα συστημικά κόμματα, λέγοντας ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΑ πως δεν γίνεται παρά να έχουν ΔΟΥΛΟΥΣ και όχι εργάτες.
giorgalis
18 Απριλίου, 2013 7:20 μμ
Το αδιέξοδο του συστήματος (και των υποψήφιων διαχειριστών – επιδιορθωτών του) είναι εμφανέστατο.
τον μπουλο ρε
18 Απριλίου, 2013 11:21 μμ
τι ειπε ρε το μαλακισμενο 🙄
Spin
18 Απριλίου, 2013 11:39 μμ
έτοιμος να κυβερνήσει ο αλέξης. Στη νεολαία του σύρριζα θα μιλάει για τον τσάβεζ, στους επιχειρηματίες για «κακούς» εργοδότες , στις τράπεζες για ανάπτυξη.
vassozacharof
18 Απριλίου, 2013 11:07 μμ
φράουλες στη Μανωλάδα, ντομάτες στην Ισπανία, ρούχα που ράβονται σε αμπάρια πλοίων κάπου στη ράδα λιμανιών τριτοκοσμικών χωρών ….ΤΟ ΙΔΙΟ εργασιακό σκηνικό
παντού, μέσω της παγκοσμιοποίησης ο καπιταλισμός βρίσκει τρόπους να συντηρείται μέσα από την υπερεκμετάλλευση και εξαθλίωση των εργαζόμενων
ΑΥΤΟ δεν εξανθρωπίζεται, ΑΝΑΤΡΕΠΕΤΑΙ και μόνο
simon
18 Απριλίου, 2013 7:22 μμ
«Να τιμωρηθούν «οι ένοχοι του εγκλήματος στη Μανωλάδα» και να σταματήσει η στοχοποίηση των μεταναστών, ζητεί ο ΣΥΡΙΖΑ σε ανακοίνωσή του για τα πυρά κατά αλλοδαπών εργατών που ζητούσαν τα δεδουλευμένα τους.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το Τμήμα Δικαιωμάτων του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ, το Μνημόνιο και η μετατροπή των μεταναστών σε αποδιοπομπαίους τράγους της κρίσης «εκκόλαψαν το “αυγό του φιδιού”» και πλέον το φίδι του φασισμού βγήκε το αυγό του και απειλεί ανοικτά όχι μόνο τους μετανάστες, αλλά και το σύνολο της κοινωνίας.
Στη σχετική ανακοίνωση γίνεται λόγος για ένα ακόμα «βάρβαρο επεισόδιο» στην έξαρση της ρατσιστικής βίας και των α ν τ ε ρ γ α τ ι κ ώ ν πρακτικών που παρατηρούνται τελευταία. «Οι τ σ ι φ λ ι κ ά δ ε ς της Μανωλάδας και οι ε γ κ λ η μ α τ ι κ έ ς συμμορίες, που τους στηρίζουν, αποτελούν μια ακραία έκφανση ρατσιστικής-α ν τ ε ρ γ α τ ι κ ή ς βίας, την οποία όμως συναντάμε κι αλλού. Η Μανωλάδα», επισημαίνεται, «αποτελεί τον τελευταίο κρίκο της αλυσίδας που ξεκινά από το ότι χιλιάδες αλλοδαποί εργαζόμενοι, που ζουν στην Ελλάδα, δεν έχουν χαρτιά, συνεχίζεται με την ά ρ σ η κάθε κρατικής προστασίας των ε ρ γ α ζ ο μ έ ν ω ν (ντόπιων και μεταναστών), και καταλήγει στη στοχοποίηση των μεταναστών και την κρατική ανοχή στη ρατσιστική βία».
Σύμφωνα με τον ΣΥΡΙΖΑ είναι στοιχειώδες καθήκον κυβέρνησης, αστυνομίας και δικαιοσύνης να βρουν και να τιμωρήσουν όσους διέπραξαν τις απόπειρες δολοφονίας των μεταναστών, ενώ εξίσου σημαντικό είναι και «το να προστατευτούν τα θύματα των επιθέσεων με την παροχή νομιμοποιητικών εγγράφων».
Ωστόσο, καταλήγει η ανακοίνωση, «οι κάθε λογής “Μανωλάδες” θα συνεχίσουν να υπάρχουν, όσο οι μετανάστες παραμένουν χωρίς φωνή και δικαιώματα, όσο το κράτος ανέχεται τη ρατσιστική βία, όσο στην α γ ο ρ ά ε ρ γ α σ ί α ς ισχύει ο νόμος της μνημονιακής ζ ο ύ γ κ λ α ς».
giorgalis
18 Απριλίου, 2013 7:31 μμ
Πρέπει να μας εξηγήσει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, που λέει περίπου ότι και η κυβέρνηση:
«Σε δήλωση του, ο κ. Βρούτσης καταδίκασε τις απάνθρωπες συνθήκες εργασίας, τη βία και την ανθρώπινη εκμετάλλευση, τονίζοντας ότι η νομιμότητα στην αγορά εργασίας και η τήρηση των νόμων είναι αδιαπραγμάτευτη.
«‘Έχω κατ’ επανάληψη τονίσει ότι η αδήλωτη και η ανασφάλιστη εργασία αποτελούν κοινωνικό και οικονομικό έγκλημα. Ήδη, με εντολή μου, επιλαμβάνεται του θλιβερού περιστατικού η Επιθεώρηση Εργασίας. Τα χθεσινά γεγονότα επιβεβαίωσαν την ορθότητα της κυβερνητικής πρωτοβουλίας να αναμιχθεί στην αντιμετώπιση της αδήλωτης εργασίας και η οικονομική αστυνομία» ανέφερε ο υπουργός Εργασίας.
Την επίθεση και τον τραυματισμό μεταναστών καλλιεργητών στη Μανωλάδα καταδίκασε νωρίτερα και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος. Σχολιάζοντας τα γεγονότα ο Σίμος Κεδικογλου έκανε λόγο για «απάνθρωπη επίθεση ενόπλων και πρωτοφανή και επονείδιστη ενέργεια».
Με ποίο τρόπο θα κοστίζουν τόσο όσο πρέπει για να είναι «ανταγωνιστικό» το προϊόν οι εργάτες, που ΘΑ είναι ασφαλισμένοι, που ΘΑ ζουν «ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ» που ΘΑ έχουν «λογικό» μεροκάματο.
Τα προβλήματα που προσπαθεί να λύσει η κυβέρνηση είναι τα ίδια με αυτά που θα προσπαθήσει να λύσει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ μέσα στο ίδιο ακριβώς πλαίσιο-σύστημα!
simon
18 Απριλίου, 2013 7:37 μμ
«…ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, που λέει π ε ρ ί π ο υ ότι και η κυβέρνηση»
Έλα, γιατί είσαι επιεικής; Όχι «περίπου», το ίδιο ακριβώς!
simon
18 Απριλίου, 2013 7:40 μμ
Άλλωστε, δεν έχεις ακούσει επανειλημμένα τον Κεδίκογλου και τον Βρούτση να μιλάει για τσιφλικάδες και αντεργατικές πολιτικές;
giorgalis
18 Απριλίου, 2013 7:41 μμ
Μα αφού από τα υπόλοιπα που είπα, προκύπτει πως τα «φιλεργατικά» είναι κυριολεκτικά κούφια λόγια…
simon
18 Απριλίου, 2013 7:51 μμ
Το τί λες εσύ, συγγνώμη, αλλά δεν έχει καμιά σημασία. Το παρακάτω έχει κάποια σημασία:
http://left.gr/news/o-panagiotis-lafazanis-gia-ta-koinonika-kai-ergasiaka-themata-stin-paroysiasi-toy-programmatos
simon
18 Απριλίου, 2013 8:08 μμ
Κι αυτό έχει κάποια σημασία:
http://www.enikos.gr/politics/138125,Pyra_Stratoylh_kata_ND_kai_PASOK.html
giorgalis
18 Απριλίου, 2013 9:05 μμ
Ο καπιταλισμός και οι νομοτέλειες του πάνε περίπατο επειδή δύο απατεώνες ή ηλίθιοι σαν τον λαφαζάνη και τον στρατούλη (τυχαία η επιλογή), θεωρούν πως είναι τόσο έξυπνοι που θα καταφέρουν αυτό που με καμιά παναγία δεν μπορούν να κάνουν οι καπιταλιστές, να έχουν τους πλούσιους να πλουτίζουν και τους λαούς χορτάτους.
Μιας και μιλάμε για ηλίθιους, οι μεγαλύτεροι είμαστε αυτοί που θεωρούμε πως το κλασσικό παιχνιδάκι «κακή κυβέρνηση – καλή αντιπολίτευση» που αιωνίως παίζει το σύστημα, δεν είναι παιχνιδάκι, αλλά ο κωστάκης είναι ο επανιδρυτής του Ελληνικού κράτους (προς το φιλολαϊκότερο βεβαίως-βεβαίως) και ο γιωργάκης ο πρώην πρωθυπουργός της Σκανδιναβίας του νότου.
Σε παρακαλώ ρε simon…
simon1roi
19 Απριλίου, 2013 8:42 πμ
@ giorgalis
18 Απριλίου, 2013 9:05 μμ
Οι απαξιωτικοί και υβριστικοί χαρακτηρισμοί -πρώην, έστω- συντρόφων, που δεν είναι δα και δεξιοί δεν λένε τίποτε. Βέβαια είναι το αγαπημένο σπόρ της ηγεσίας του ΚΚΕ έκπαλαι. Δε θα τους ακολουθήσω. Αν τους ακολουθούσα, θα σου έλεγα ότι οι τύποι αυτοί στον Περισσό ξέρουν τον καπιταλισμό μόνο απ’ τα βιβλία. Οι περισσότεροι απ’ αυτούς έξω, στον πραγματικό κόσμο, δε θα ‘βγαζαν ούτε τα τσιγάρα που καπνίζουν. Η ασφάλεαι του μισθού από το κόμμα, τους επιτρέπει να μπορούν να περιμένουν την έλευση της λαϊκής εξουσίας και του σοσιαλισμού, εν ευθέτω μεν, πλην λίαν απομεμακρυσμένω χρόνω. Τους έχω ένα νέο: δεν είναι όλοι οι άνθρωποι σ’ αυτή την κατάσταση!
Κατά τα λοιπά σε παραπέμπω σε ένα άρθρο του (ναι ξερω, καπιταλιστή, αντιΚΚΕ και πιθανώς πράχτορα της ασφάλειας) Γ. Τριάντη, που δημοσιεύτηκε στο (ναι ξέρω, αντιδραστικό, αντιεπαναστατικό, κυρίως αντιΚΚΕ) TVXS. Ο τίτλος του είναι «Το φάντασμα του ΚΚΕ», αλλά θα μπορύσε να είναι «Ποιός φοβάται τη Βιρτζίνια Γούλφ;»
http://tvxs.gr/news/%CE%AD%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%88%CE%B1%CE%BD-%CE%B5%CE%AF%CF%80%CE%B1%CE%BD/%CF%84%CE%BF-%CF%86%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%BA%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B3%CE%B9%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B7-%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B7
ΥΓ. Στο χωριό μου έχουμε μια παροιμία: «Θ’ αμπδήσου μάνα! Θα σ’ ιδώ, γιέ μ΄!». Ο έστιν μεθερμηνευόμενον: το κενό το βλέπουν όλοι! Το πήδημα είναι δύσκολο!
giorgalis
19 Απριλίου, 2013 9:19 πμ
To tvxs είναι αντιΚΚΕ (κι όχι μόνο) βόθρος, αυτό μόνο τυφλωμένος δεν το αναγνωρίζει.
Ο λαφαζάνης και το iskra είναι μια πραγματική κωμωδία.
Μπορεί ο καθένας να μπει, να διαβάσει και μετά να μας πει αν αυτά που γράφει έχουν σχέση με το ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, του οποίου, θυμίζω, το αριστερό ρεύμα είναι τμήμα.
Κατά τα λοιπά στη διαστρέβλωση και τη λάσπη το κόμμα σου (ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ) κι ο ευρύτερος χώρος του (ΠΑΣΟΚ), είναι δάσκαλοι.
«Ταξική συνείδηση» είναι το ζητούμενο και «υγιής επιχειρηματικότητα» σίγουρα δεν είναι η απάντηση. Γι αυτό θα είστε απλά μια πασοκοπαρένθεση. 😉
simon
19 Απριλίου, 2013 9:44 πμ
“Ταξική συνείδηση” είναι το ζητούμενο».
Όχι! Για τους θλιβερούς του Περισσού το ζητούμενο είναι το «μαγαζάκι» ΚΚΕ! Και για όσους έχουν το ίδιο ζητούμενο, καλό θα ήταν να προσέχουν τί εύχονται. Επίσης πρόσεχε τί προφητεύεις!
Ο Τριάντης πως σου ξέφυγε; 😉
giorgalis
19 Απριλίου, 2013 10:21 πμ
Το ξέρει ο τριάντης και όλοι οι πασόκοι πως το ΚΚΕ είναι ο μεγαλύτερος εχθρός τους.
Θα ήταν τέλειο για το νέο ΠΑΣΟΚ να διαδηλώνει ο κόσμος με κατσαρόλες και να έχει αιτήματα την «κάθαρση» τον «αντιμερκελισμό» και την «ανάπτυξη», αλλά χλωμό το βλέπω…
Αν θα γίνει κυβέρνηση το νέο ΠΑΣΟΚ θα έχει να αντιμετωπίσει την οργή του κόσμου από την κρίση που για το μεγάλο μέρος της κοινωνίας θα είναι «αιώνια» και θα έχει ένα ΚΚΕ καλύτερο από το χθεσινό να τους χτυπά με λύσσα. 😉
Κάτσε και σε ελάχιστα χρονάκια θα δούμε ποίοι θα έχουν την ίδια τύχη με τα συντροφάκια τους της ΔΗΜΑΡ…
simon
19 Απριλίου, 2013 10:31 πμ
«…και θα έχει ένα ΚΚΕ κ α λ ύ τ ε ρ ο από το χθεσινό [ !!!! ] να τους χτυπά με λ ύ σ σ α»…
… «είπε το μυρμήγκι στον ελέφαντα» και γέλασε κάθε πικραμένος! Όσο για τη «λύσσα», δεν έχω καμιά αμφιβολία! Τι διάολο τη δεξιά θα χτυπάει; Από ‘κει δεν κινδυνεύει η «φωλίτσα»!
Όσο για την τύχη της Δημαρ, μπορεί να συμβεί κι αυτό… Εκείνο που δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ, είναι να γίνει το μυρμήγκι ελέφαντας… 😉 Φροντίζουν τα γκεσέμια γι’ αυτό.
giorgalis
19 Απριλίου, 2013 10:36 πμ
Το πρόβλημα simon, είναι πως δεν θεωρείς τις φιλοκαπιταλιστικές δυνάμεις «δεξιά».
Αν το έκανες, τότε δεν θα θεωρούσες πως η πραγματική αριστερά είναι μυρμήγκι για τους οπαδούς του καπιταλισμού.
giorgalis
19 Απριλίου, 2013 10:36 πμ
απάντηση missing…
mitera
19 Απριλίου, 2013 10:39 πμ
Simon
αυτό με το λαγό και τη χελώνα το ξέρεις; 🙂
simon
19 Απριλίου, 2013 10:48 πμ
@ mitera
19 Απριλίου, 2013 10:39 πμ
Τον μύθο τον ξέρω! Η πραγματικότητα είναι λ ι γ ά κ ι διαφορετική 🙂
simon
19 Απριλίου, 2013 10:51 πμ
«… η πραγματική αριστερά…»
Η πραγματική αριστερά είναι φόβητρο για τον καπιταλισμό. Το «μαγαζάκι» του Περισσού τι σχέση έχει με φόβητρο; Άλλωστε, το ίδιο την αποκήρυξε…
giorgalis
19 Απριλίου, 2013 11:05 πμ
Η πραγματικότητα simon είναι πως έρχονται πολύ δύσκολες μέρες.
Ένα σενάριο είναι πως μετά την καπιταλιστική «αριστερά» του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, που είναι ξεκάθαρο πως θα συνεχίσει την ίδια πολιτική με τους σημερινούς, ο κόσμος θα στραφεί ακόμα περισσότερο προς τη χρησι αβγεί ή προς την ακόμα πιο χρυσαβγοποιημένη ΝΔ.
Αν το ΠΑΣΟΚ δεν ήταν κάτω από την μπότα του διεφθαρμένου ακροδεξιού μπένι και άλλαζε ηγεσία πετώντας τα φθαρμένα στελέχη και ξαναπαίζοντας την κασέτα «αντρέας» (που παίζει σήμερα μόνο η ψευτοαριστερά), τότε θα σας γύριζε στο 3% μέσα σε ένα σαββατοκύριακο.
Για το ΚΚΕ ελπίζω να ξανασυσπειρώσει τους «παραδοσιακούς» του και να το στηρίξουν και αυτοί που του κάνουν κριτική (και δεν του πετάν λάσπη), επειδή έχουν, τελικά, κοινό συμφέρον.
simon
19 Απριλίου, 2013 11:06 πμ
Δηλαδή τρελαίνεσαι!
«Φόβητρο» και «¨ο μεγαλύτερος εχθρός» αυτοί, που πρέπει ν’ ανοίξουν φάκελλο για να βάζουν μέσα τους επαίνους, που παίρνουν από τους ταξικούς τους αντιπάλους για την «πειθαρχία τους» στις απεργίες, τη «συνετή τους στάση» σε «προβοκατόρικα» επεισόδια, τύπου Δεκέμβρη 2008, τη συνολική απαξίωση κινημάτων πολιτών, που δεν ελέγχουν, τις «επαναστάσεις», που δεν θα σπάσουν τζάμι και πάει λέγοντας…
Είναι να τρελαίνεσαι…
mitera
19 Απριλίου, 2013 11:07 πμ
simon
«Όταν οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν την πραγματικότητα, οι επιθυμίες τους τους οδηγούν να πιστέψουν ό,τι τους είναι πιο ευχάριστο.»
Φλάβιος Αρριανός
sory katy για την αυθαιρεσία 🙂
giorgalis
19 Απριλίου, 2013 11:26 πμ
simon
Δεν μιλώ για βολεμένα παιδάκια «αναρχικού» λάιφ στάιλ που σκέφτονται και δρουν ποδοσφαιρικά, αυτοί μια χαρά χωράνε στο τρέντι μικροαστικό τουρλουμπούκι του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ.
Μιλώ για προοδευτικό κόσμο ταξικά προσανατολισμένο που στην σημερινή περίοδο των μεγάλων αντιθέσεων πρέπει να διαλέξει με ποιους θα πάει και ποιους θα αφήσει.
Νομίζω πως μόνο οι πονηροί αναπαράγεται τις γραφικότητες για «κόκκινους αντιδημοκράτες» και «δογματικούς» αλλά όλο και λιγότεροι σας πιστεύουν, μυρίζετε φορμόλη πραγματικά!
Το ΚΚΕ από την άλλη δεν έχει περιθώριο να επαναλάβει κάποια λάθη (σαν αυτά που επισήμανε ο Μπογιό) κι ελπίζω να μην το κάνει.
simon
19 Απριλίου, 2013 11:31 πμ
Η πραγματικότητα Γιοργαλή είναι πως αν αποτύχει ο Σύριζα θα γυρίσουμε αιώνες πίσω. Εγώ συνεχίζω να ελπίζω πως κάτι θα καταφέρει. Αλλιώς, οι συνθήκες μετά τη Βαϊμάρη θα είναι παιγνιδάκι σε όσα πρόκειται να συμβούν εδώ.
Η νεκρανάσταση του Πα»σο»κ είναι μόνο μέσα στα κεφάλια των κεφαλών του Περισσού. Βλέπεις, η «καλή δουλειά» που έκαναν με τη δυσφήμιση του «σοσιαλισμού» τους, μπορεί να συγκριθεί μόνο με την εξίσου καλή δουλειά που έκαναν τα παλικάρια στον Περισσό (και αλλαχού) για τη δυσφήμιση του σοσιαλισμού. Κι αυτά είναι πολύ φρέσκα για να τα ξεχάσουν οι άνθρωποι. Το παραδέχεσαι και ‘συ: «ο κόσμος θα στραφεί ακόμα περισσότερο προς τη χρησι αβγεί ή προς την ακόμα πιο χρυσαβγοποιημένη ΝΔ» Γιατί να μη στραφεί στο ΚΚΕ; Έχεις καμιά καλή εξήγηση;
Ποιούς να συσπειρώσει το ΚΚΕ; Όλους όσοι δεν συμφωνούν α π ο λ ύ τ ω ς με την πολιτική και τη στρατηγική του τους καθυβρίζει πατόκορφα και τους απαξιώνει!
Και καλά θα είναι να μη μιλάς για «αντρέα», γιατί οι πρώτοι που τσίμπησαν τις ψευτιές και τα κόλπα του παπατζή ήταν οι λεβέντες του Περισσού! Απ’ το ’81 έως το ’85 τουλάχιστον κατέβασαν τα χέρια κάτω, αποσύνδεσαν τα κουμπιά των κινητοποιήσεων και έδωσαν χώρο στον ανύπαρκτο μέχρι τότε «σοσιαλιστή» να οδηγήσει το αντιδικτατορικό κίνημα και τις πρωτοπόρες αριστερές δυνάμεις στη φθορά και στην ανυπαρξία. Δεν έχουν καμιά ευθύνη ΚΑΙ γι’ αυτά; Έχουν καμιά γαμημένη ευθύνη για κάτι;;;;
simon
19 Απριλίου, 2013 11:34 πμ
@ mitera
19 Απριλίου, 2013 11:07 πμ
ΕΤΣΙ μπορώ να αντιληφθώ το μύθο! 🙂 Αλλιώς, καλή μου, τόσα χρόνια κυνηγός στα βουνά δεν είδα ποτέ χελώνα να ξεπερνάει στο τρέξιμο (ούτε στην εξυπνάδα) το λαγό. Πίστεψέ με 🙂
simon
19 Απριλίου, 2013 11:40 πμ
«Το ΚΚΕ από την άλλη δεν έχει περιθώριο να επαναλάβει κάποια λάθη (σαν αυτά που επισήμανε ο Μπογιό) κι ελπίζω να μην το κάνει».
Δεν ξέρεις με π ο ι ο ύ ς έχεις να κάνεις…
mitera
19 Απριλίου, 2013 11:41 πμ
simon
Είναι, γιατί κρατούσες όπλο. 🙂
giorgalis
19 Απριλίου, 2013 11:45 πμ
«Γιατί να μη στραφεί στο ΚΚΕ; Έχεις καμιά καλή εξήγηση;»
Ε όλο και κάποιες εξηγήσεις θα υπάρχουν 🙂 🙂
Υπάρχει εξήγηση γιατί ο σοσιαλισμός (ακόμα κι αυτός του 21ου αιώνα…) είναι ονειροφαντασίωση σε ένα πλανήτη που ζει στην φτώχεια την πείνα και τη δυστυχία; 🙂
Είναι δυνατόν να πιστεύεις πως ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ πήρε 27% επειδή οι πασόκοι που τον ψήφισαν έγιναν …αριστεροί;
Εσύ πιστεύεις στα αλήθεια πως ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ είναι αριστερό κόμμα!
simon
19 Απριλίου, 2013 11:50 πμ
@ mitera
19 Απριλίου, 2013 11:41 πμ
Μπα, δεν είναι αυτό! Και ‘σένα να δει ο έρμος θα τρέξει απελπισμένα… Βρίσκεται στο τέλος της τροφικής αλυσίδας, βλέπεις… 🙂
simon
19 Απριλίου, 2013 11:59 πμ
«Υπάρχει εξήγηση γιατί ο σοσιαλισμός (ακόμα κι αυτός του 21ου αιώνα…) είναι ονειροφαντασίωση σε ένα πλανήτη που ζει στην φτώχεια την πείνα και τη δυστυχία»;
Έχω μερικές. Γράψε: Στάλιν, Χρουστσιώφ, Μπρέζνιεφ, Γκορπατσώφ, Τσαουσέσκου, Χόνεκερ, Χότζα, Ζίφκωφ, Σιάντος, Ζαχαριάδης, Φλωράκης, Παπαρήγα… Θες κι άλλους;
giorgalis
19 Απριλίου, 2013 12:00 μμ
Νιώθω την ανάγκη να αποκαλύψω πως είμαι συριζαίος και να σας εκθέσω το κρυφό μας σχέδιο για τον σοσιαλισμό-κοκομμουνισμό.
Συνοπτικά:
Η παγκόσμια καπιταλιστική κρίση θα επιχειρήσει να βρει διέξοδο με έναν γενικευμένο πόλεμο.
Στην Ελλάδα ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ θα έχει γίνει κυβέρνηση (ο φιλοκαπιταλισμός μας είναι στάχτη στα μάτια των ιμπεριαλιστών) και ελέγχοντας τις ένοπλες δυνάμεις και στα πλαίσια της εμπλοκής της χώρας μας στον πόλεμο, θα εξοπλίσει τον λαό (όχι τους φασίστες όμως).
Στη μεταπολεμική «Ευρώπη των λαών» (Ε.Ε.) τα αντίστοιχα σοσιαλιστικά-κοκομμουνιστικά κόμματα με παρόμοιες κινήσεις θα έχουν τους προλετάριους τους εξοπλισμένους κι ετοιμοπόλεμους να ρίξουν τον καπιταλισμό πριν αρχίσει να αποκαθιστά τις δομές του και να ξαναβάζει μπρος τη μηχανή του.
Όλοι με τον ΣΥνασπισμόΡΙΖοσπαστικήςΑριστεράς – ΕνιαίοΚοκομουνιστικόΜέτωπο.
Ioulianos
19 Απριλίου, 2013 12:00 μμ
simon συντροφε
Ειλικρινά σκέφτηκα λίγο πριν το γράψω. Διότι καταστρέφουμε αυτό το ποστ.
Γι αυτό θα είμαι σύντομος. 🙂
Αυτές τις μέρες η ΝΔ ετοιμάζει το συνέδριο της. Δεν υπάρχει ούτε ένα ρεπορτάζ ούτε μια αράδα στον τύπο γι αυτό το θέμα.
Και όμως για το ΚΚΕ έχυσαν τόνους μελάνι. Τρισέλιδα στο Βήμα. Αρθογραφίες από τους πάντες. Χολή ψέματα και ανακάλυψη διαλόγων, ολόκληρων διαλόγων. Γράψανε για διαγραφές- προγραφές- διάλυση, και εξυμνούσανε αυτούς που διαφωνούσανε μέσα από τον σκληρό, ανοικτό, ΔΗΜΟΣΙΟ διάλογο που φιλοξενήθηκε στον ριζοσπάστη, και κατακεραύνωναν όσους τους απαντούσανε υπερασπιζόμενοι την πολιτική του κόμματος.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα κάποιος Μάκης Κοψίδης μέλος της κίνησης «Ρεύμα Βενιζέλου».
Ξαφνικά όμως και πριν το συνέδριο άρχισε να αρθρογραφεί ως «Μάκης Κοψίδης διετέλεσε μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ.»
Την αρθογραφία του θα την Βρεις στο ΤΒΧΣ.
Ένα μπλογκ λοιπόν κάποια στιγμή του απαντάει: Όταν περάσεις απέναντι, ο πάτος είναι στον… απόπατο, είναι στην υπηρεσία της πλουτοκρατίας, γίνεσαι συνειδητός χαφιές.
Το μέλος λοιπόν του «Ρεύματος Βενιζέλου» ανακαλύπτει σε αυτό το μπλογκ «Απάντηση που δόθηκε μέσω ιστοσελίδας που καθοδηγείται από το πολιτικό γραφείο και το γραφείο τύπου του ΚΚΕ. Με την έγκριση φυσικά και του νέου γραμματέα.»
Βρε βρε πως αυτοματοποιείται κάποιος και αναγάγει και τον εαυτό του ως σκληρό αντικειμενικό κριτή του ΚΚΕ που ενόχλησε τόσο που ο γραμματέας έδωσε εντολή σε ένα μπλογκ να τον συκοφαντήσει.
Ας θυμηθούμε: Το Γραφείο Τύπου του ΣΥΝ για την αποχώρηση του Μ. Κοψίδη έκανε το παρακάτω σχόλιο:
Ευχαριστούμε τον Μ. Κοψίδη για την προσφορά του στο κόμμα μας, στο σύντομο χρονικό διάστημα που στάθμευσε στον ΣΥΝ στο συνεχές ταξίδι του από κόμμα σε κόμμα, ως αποσπασμένου από την υπηρεσία του και του ευχόμαστε καλή και μακρόχρονη διαμονή στο «ρεύμα Βενιζέλου».
To Γραφείο Τύπου http://www.syn.gr/gr/keimeno.php?id=8518
Μάκη Κοψίδη στην “Ελευθεροτυπία”.
«Ερώτημα επίκαιρο μετά τη νέα πρόσκληση των Αλαβάνου και Τσίπρα προς το ΚΚΕ να συμμετέχει στα υπό διαμόρφωση «μέτωπα» που έχει κατά νου ο καθένας τους.
Μάλιστα, ο πρώτος φαντάζεται το δικό του μέτωπο με επίκεντρο την Αριστερά που, μεταξύ άλλων, θα «οραματιστεί τον σοσιαλισμό του 21ου αιώνα». Μαζί «με τους συντρόφους και τις συντρόφισσες του ΚΚΕ», όπως λέει. Μα είναι δυνατόν μαζί με τον σταλινικό φορέα της χώρας να ψάξουμε για το νέο σοσιαλισμό; Και όμως, φαίνεται ότι είναι!
Όλες αυτές οι προσκλήσεις ενώ είναι δεδομένη η άρνηση του Περισσού και η συνέχιση της επίθεσής του. Οπως και η κατασυκοφάντησή τους, όπως όλων των «πρώην».
Ας συνειδητοποιηθεί επιτέλους. Η ηγεσία του ΚΚΕ έχει βάλει δύο στοιχήματα. Μόνο δύο. Το πρώτο, να τσαλακώσει όσο μπορεί το ΠΑΣΟΚ και το δεύτερο, ίσως το μεγαλύτερο, να διαλύσει, να εξαφανίσει από προσώπου γης τον ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ. Οσοι δεν το έχουν αντιληφθεί σχεδιάζουν λάθος.
Τα αγαπησιάρικα ανοίγματα προς τον Περισσό δεν πιάνουν. Το ΚΚΕ τα τελευταία χρόνια είναι μπετόν. Οργανωτικά και πολιτικά. Δεν ακούγεται κιχ διαφοροποίησης. Σε ολόκληρη την κομματική ιεραρχία. Ολοι τρέχουν πίσω από την ηγεσία, την Α. Παπαρήγα, την Κεντρική Επιτροπή και το Πολιτικό Γραφείο. Και όλοι μαζί πίσω από τον «πατερούλη».
Εδώ και οκτώ χρόνια δεν κουνιέται φύλλο. Ο γράφων είναι ο τελευταίος που δραπέτευσε από ο σταλινικό ιερατείο και φαίνεται ότι από τα νεύρα του έκλεισε την πόρτα πίσω του… ΤΟ ΚΚΕ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΓΡΑΜΜΗ, ΕΙΤΕ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΑΛΛΑΞΕΙ -ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ ΠΑΝΤΑ- ΕΙΤΕ ΟΧΙ. ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΠΛΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΚΟΜΜΑ. ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΑΣΗ Ο ΠΟΛΥΠΛΗΘΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΠΛΑΙΣΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ.
Μία μόνον είναι η «συμβολή» αυτών που κάνουν προσκλήσεις προς αυτό το κόμμα για «μέτωπα». Να δίνουν εύσημα προοδευτικότητας σ’ ένα κατεξοχήν συντηρητικό κόμμα. Να βαφτίζουν «αριστερά» το κατεξοχήν αντιδραστικό φαινόμενο, τον σταλινισμό, συσκοτίζοντας την ουσία της προοδευτικής πολιτικής.
Ας ξεφύγουμε επιτέλους από την ταύτιση αριστεράς και σταλινισμού. Αλλά και από τον όρο «σταλινική Αριστερά» που η δύναμη της συνήθειας μας επιβάλλει. Γιατί απλούστατα δεν υπάρχει τέτοιος όρος. Γιατί η αριστερά με βάση τις αρχές του Διαφωτισμού δεν μπορεί να έχει και δεν έχει ουδεμία σχέση με το φαινόμενο που η ανθρωπότητα πλήρωσε τόσο ακριβά.
Η κρίση σε ΣΥΝ και ΣΥΡΙΖΑ είναι βαθιά. Για να την υπερβούν πρέπει να ξεφύγουν από υποκατάστατα παρωχημένων ιδεολογιών, που αφήνουν ανοικτή την πόρτα σε τέτοιου είδους προτάσεις. Προτάσεις που επιτείνουν τα στρατηγικά αδιέξοδα και βαθαίνουν την κρίση».
Μάκης Κοψίδης
ανένταχτος της Αριστεράς Από την ελευθεροτυπία.
Ναι σιμον το τβχς είναι εμετικό απέναντι στο ΚΚΕ και δυστυχώς χάνονται άρθρα-πολιτικής κριτικής όπως αυτό: Γιατί το ΚΚΕ προτίμησε τον Δ. Κουτσούμπα http://unfollow.gr.com/blog/item/193-koutsoumpas.html
Για έναν και μόνο λόγο: γιατί θα ήταν ευχής έργο το ΚΚΕ να πάψει να υπάρχει.
simon
19 Απριλίου, 2013 12:06 μμ
«Είναι δυνατόν να πιστεύεις πως ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ πήρε 27% επειδή οι πασόκοι που τον ψήφισαν έγιναν …αριστεροί»;
Οι Πα»σο»κοι δεν είναι μόνο τα διεφθαρμένα στελέχη. Είναι ένας ολόκληρος κόσμος (πολλοί παλιοί κομμουνιστές) που παρασύρθηκε από τον παπατζή και τους κληρονόμους του. Αυτούς όλους τους ρίχνει στον Καιάδα το ΚΚΕ; Από ποιούς περιμένει να αυξήσει την κοινοβουλευτική του δύναμη; Απ’ τον πατέρα μου (83 ετών), που θα πεθάνει φωνάζοντας «Ζήτω ο Λένιν, ζήτω ο Στάλιν, ζήτω ο Κόκκινος στρατός»; 😉
simon
19 Απριλίου, 2013 12:09 μμ
«Η παγκόσμια καπιταλιστική κρίση θα επιχειρήσει να βρει διέξοδο με έναν γενικευμένο πόλεμο».
Αυτό μην το αναφέρεις ούτε γι’ αστείο! Ρώτα και τον Ιουλιανό, που ξέρει καλύτερη ιστορία από ‘μας…
giorgalis
19 Απριλίου, 2013 12:16 μμ
Ιουλιανέ
Να θυμηθούμε και τον φώτη παπούλια της «ελευθεροτρυπίδας των συντακτών», που τις προάλλες έγραφε για «αποκλεισμούς» από την Κ.Ε. του ΚΚΕ ανθρώπων που δεν είναι στη ζωή…
Αυτά τα ερπετά γράφουν σε «αριστερά» μέσα και «ενημερώνουν» αριστερό κόσμο για το ΚΚΕ
giorgalis
19 Απριλίου, 2013 12:18 μμ
simon
Μα δεν το λέω για αστείο, το μόνο αστείο είναι το ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ=αριστερά (κοκομμουνιστική)
Το ΚΚΕ προειδοποιεί εδώ και πολύ καιρό για πόλεμο…
simon
19 Απριλίου, 2013 12:26 μμ
@ Ioulianos
19 Απριλίου, 2013 12:00 μμ
Σύντροφε, από τέτοιους τύπους γέμει η αριστερά και πολύ περισσότερο το ΚΚΕ. Πόσο σημασία να τους δίνουμε; Δεν αξίζει τον κόπο καν η αναφορά σου σ’ αυτόν. Υπήρξαν όμως κι άλλοι σύντροφοι που διαγράφηκαν από το ΚΚΕ και έφυγαν σιωπηλοί.
Το ΚΚΕ είναι μαθημένο στις πολεμικές εναντίον του, αλλά, κατά τη γνώμη μου, ο μεγαλύτερος εχθρός του (ήταν και) είναι η ηγεσία του.
Ioulianos
19 Απριλίου, 2013 12:30 μμ
Ο Φώτης Παπούλιας αφού πρώτα ανέστησε νεκρό μετά τον βάφτισε διαφωνούντα και τον απέκλισε και από το συνέδριο με επέμβαση τον «σκληροπυρηνικών». Άψογος !!!
simon
19 Απριλίου, 2013 12:33 μμ
@ giorgalis
19 Απριλίου, 2013 12:16 μμ
«Ιουλιανέ
Να θυμηθούμε και τον φώτη παπούλια της “ελευθεροτρυπίδας των συντακτών”, που τις προάλλες έγραφε για “αποκλεισμούς” από την Κ.Ε. του ΚΚΕ ανθρώπων που δεν είναι στη ζωή…».
Μη μ’ αναγκάζεις να σου θυμίσω τον Αντ. Σκυλλάκο και τον Μπογιό, που δεν εκλέχθηκαν ούτε αντιπρόσωποι στο συνέδριο…
rocknrollfever
18 Απριλίου, 2013 10:13 μμ
To ταξικό είναι προφανές,το ρατσιστικό αφορά ποινικά κολάσιμες πράξεις.Αν ο ΣΥΡΙΖΑ είχε συμμάχους,θα έκανε και περισσότερα.Αλλά φαίνεται ο Καμμένος αντιλαμβάνεται καλύτερα την Πολιτική,απ ότι το ΚΚΕ και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
katy
18 Απριλίου, 2013 6:52 μμ
“Οι παράνομοι ξένοι πάντα ήταν πρόβλημα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ρώτα όποιον Ινδιάνο θες”.
Ρόμπερτ Όρμπεν (γεν. 1927), Αμερικανός ταχυδακτυλουργός.
katy
18 Απριλίου, 2013 7:04 μμ
Mανικάκοοοοοοο!
katy
18 Απριλίου, 2013 7:13 μμ
Επειδή ο Μανικάκος το ‘ριξε στον ύπνο πάλι…. 🙂
“Οι παράνομοι ξένοι πάντα ήταν πρόβλημα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ρώτα όποιον Ινδιάνο θες”.
Ρόμπερτ Όρμπεν (γεν. 1927), Αμερικανός ταχυδακτυλουργός.
Γιαννκα
18 Απριλίου, 2013 8:10 μμ
θαρθει και η σειρα μας…..αγαλια αγαλια γινετε η αγουριδα μελι…οταν θα βγουν και οι ελληνες εργαζομενοι ,μαζικα, να ζητησουν τα δεδουλευμενα τους,οπλα των επιλεκτων μοναδων καταστολης και οι μπραβοι τους συστηματος, θα τους απαντησουν.
(αν και μία γευση εχουμε παρει εδω και καιρο)
Γιαννκα
18 Απριλίου, 2013 8:15 μμ
αφου περασουμε πρωτα απο τα στρατοπεδα συγκεντρωσης.
http://www.enikos.gr/politics/137981,Waxnoyn_stratopedo_gia_toys_ofeiletes.html
katy
18 Απριλίου, 2013 8:26 μμ
Πάντως Γιάννκα, σήμερα στη Λαϊκή Αγορά της Κάτω Βαυαρίας, που πήγα να ψωνίσω…. εεε χμμ…εννοώ πήγε να ψωνίσει ο πιστός μου μπάτλερ Άλφρεντ, οι φράουλες είχαν μείνει στους πάγκους…. Καλό σημάδι αυτό! 😉
Γιαννκα
18 Απριλίου, 2013 8:37 μμ
καλοοοοο …αλλα θα μας φερει υστερηση στην αναπτυξη,Πυργοδεσποινα 😉
simon
18 Απριλίου, 2013 8:41 μμ
Σου ‘πα «καλησπέρα» σήμερα, my Lady; 🙂
katy
18 Απριλίου, 2013 8:47 μμ
Σε συγχωρώ, γιατί ήσουν «απασχολημένος» με άλλο μέλος της οικογένειάς μου (το μαύρο πρόβατο)! 😉
mitera
18 Απριλίου, 2013 8:37 μμ
Να πιάσουμε κανα κελί με παράθυρο,να κόβουμε και κίνηση. 😉
katy
18 Απριλίου, 2013 9:19 μμ
Επειδή είμαι συνήθως ευγενική με τον Βλαδίμηρο, ο φαταούλας με τιμωρεί και στέλνει όλα μου τα σχόλια απόψε στον υπόνομο; 😦
DrAluca
18 Απριλίου, 2013 9:39 μμ
DrAluca to the rescue αγαπητη Πυργοδεποινα 😛
Χαμογελατε…
katy
18 Απριλίου, 2013 10:05 μμ
Tί θα ‘κανα χωρίς εσένα, τον πιστό μου πιλότο; 😉
Vielen Dank!
pagal
18 Απριλίου, 2013 10:13 μμ
Με τέτοιο πιλότο σώθηκες !
Εγώ θα φώναζα «εγκαταλείψατε σκάφος»
katy
18 Απριλίου, 2013 10:23 μμ
Παρακαλώ, όταν απευθύνεστε σε ‘μένα να μου μιλάτε στον πληθυντικό!
pagal
18 Απριλίου, 2013 10:30 μμ
Έχετε δίκαιο, παράληψις μου…..
«σωθήκατε» λοιπόν
katy
18 Απριλίου, 2013 10:36 μμ
Άντε, επειδή είμαι μεγαλόψυχη, σας συγχωρώ….μέχρι αφιέρωση θα σας κάνω!
“Ποτέ δεν ξεχνώ ένα πρόσωπο, αλλά στη δική σας περίπτωση, θα κάνω μια εξαίρεση”.
Groucho Marx (1890-1977), Αμερικανός κωμικός.
DrAluca
19 Απριλίου, 2013 3:13 πμ
Για εκτακτες περιστασεις 😉
Χαμογελατε…
csense
18 Απριλίου, 2013 10:25 μμ
Αν είναι μόνο ένας ο παραγωγός φράουλας σε όλη τη Μανωλάδα καταλαβαίνω το μποϊκοτάζ…αλλά αν δεν είναι (που είναι και το πιο πιθανό), οι άλλοι τι φταίνε???
Βλαδίμηρος
19 Απριλίου, 2013 11:24 πμ
csense
Φταίνε γιατί είναι παραγωγοί. Αντί να φτιάνουν rooms to let, φτιάνουν επιχειρήσεις, καταραμένοι να ‘ναι! Για την ώρα, αρκέσου σ’ αυτό. Παρακάτω, θα σου λύσω την απορία σύμφωνα με τα γραφόμενα του Ριζοσπάστη και την άποψη του ΚΚΕ.
giorgalis
19 Απριλίου, 2013 11:32 πμ
Πες Βλαδίμηρε, πιστεύω πως η ανάλυση σου θα είναι (πάλι) βαθιά ταξική υπέρ των εργαζομενων!
vassozacharof
18 Απριλίου, 2013 11:05 μμ
ο Πορτοσάλτε είπε , να μην καταναλώνουμε φράουλες γιατί οι μετανάστες που τις μαζεύουν είναι βρώμικοι και δε φορούν γάντια…..
ε, ας πάρουν χρυσαύγουλους…που΄χουν και καθαρά χέρια
vassozacharof
18 Απριλίου, 2013 11:06 μμ
και μη ξεχνάμε, οι απεργοί μεταλλωρύχοι που δολοφονήθηκαν πέρισυ από την αστυνομία στη Ν.Αφρική ΔΕΝ ήταν μετανάστες αλλά πολίτες της χώρας….
Σύντομα και στη χώρα μας….
vassozacharof
18 Απριλίου, 2013 11:36 μμ
http://ypoptomousi.wordpress.com/2013/04/18/bloodstrawberries-%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CE%BF%CF%8D%CF%80%CE%B5%CF%81-%CE%BC%CE%AC%CF%81%CE%BA%CE%B5%CF%84/
εύγε μούσια, ακόμη και η μείωση του 10% της πώλησης της ματοβαμένης φράουλας του κτήνους θα τον τσούξει
nefeli
19 Απριλίου, 2013 1:16 πμ
reblogged on http://anazitontasanthropous.blogspot.com
rocknrollfever
19 Απριλίου, 2013 2:04 πμ
Ντροπή και αίσχος.
Ελλάδα 2013: Eυρωπαϊκή κατ’ ευφημισμό…!
Την επόμενη φορά λακέδες που θα μας πείτε να σκάσουμε γιατί ευτυχώς που δε ζούμε στην Αφρική,θα σας δείχνουμε αυτό το βίντεο.Να τη χαίρεστε την τρικομματική κυβέρνηση ελληναράδες που τη ψηφίσατε!
Ioulianos
19 Απριλίου, 2013 12:03 μμ
Ένα σχόλιο μου λέει ότι περιμένει έγκριση.
mitera
19 Απριλίου, 2013 12:58 μμ
Ένα κορίτσι από το Μπανγκλαντές… Για όλες τις Μανωλάδες του κόσμου
mitera
19 Απριλίου, 2013 12:58 μμ
http://www.alfavita.gr/arthra/%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CE%BF%CF%81%CE%AF%CF%84%CF%83%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B3%CE%BA%CE%BB%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AD%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%8C%CE%BB%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CF%89%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%BF
simon
19 Απριλίου, 2013 1:03 μμ
«Τα δάκρυα και τα λόγια αυτού του κοριτσιού ας αποτελέσουν μόνιμη υπενθύμιση, ότι δεν πρέπει να ξεχνάμε και πως χρειάζονται περισσότερα από μια παροδική οργή.»
Από την εξαιρετική ανάρτησή σου, mitera!
Βλαδίμηρος
19 Απριλίου, 2013 1:44 μμ
Ο Ριζοσπάστης έχει ασχοληθεί κατ’ επανάληψη τόσο με τους μετανάστες, όσο και με τους εργάτες γης. Ας κάνουμε ένα μικρό απάνθισμα ειδικά για τους εργάτες της φράουλας.
«Η εικόνα είναι απελπιστική. Στις κατασκευές – θερμοκήπια που καλλιεργούν τις φράουλες στις ίδιες ακριβώς κατασκευές – παράγκες – θερμοκήπια οι μεγαλοπαραγωγοί στοιβάζουν τους μετανάστες – έξω από το χωριό στα βάθη των αγρών – οι οποίες και αποτελούν τα σπίτια τους. Κάθονται και κοιμούνται σε ξύλινες παλέτες με χαρτόνι για σεντόνι και μοναδικό σκέπαστρο μια κουρελού» (20/5/2007)
Η κυβέρνηση αυτή, όπως και η προηγούμενη, είναι υπόλογη γι’ αυτό το συντελούμενο έγκλημα διαρκείας. Οχι μόνο γιατί γνωρίζει, αλλά και γιατί με τη μεταναστευτική πολιτική που έχουν υλοποιήσει, όλα αυτά τα χρόνια, έχουν δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για την εκμετάλλευση των μεταναστών στο μέγιστο δυνατό βαθμό προς όφελος των υπερκερδών του μεγάλου κεφαλαίου. (13/5/2007)
Περίπου 40 μεγαλοπαραγωγοί (από 200 στρέμματα και άνω) έχουν στην κατοχή τους περισσότερα από 40.000 στρέμματα και στη δούλεψή τους χιλιάδες εργάτες γης, κυρίως από το Μπαγκλαντές, ενώ υπάρχουν και λιγοστοί Βούλγαροι, Αλβανοί, Ινδοί και Ρουμάνοι… Υπάρχουν περιπτώσεις όπου μεγαλοπαραγωγοί προσέλαβαν από την αρχή της καλλιεργητικής χρονιάς (Μάρτης) μετανάστες εργάτες γης χωρίς άδεια παραμονής και στη συνέχεια με το τέλος της καλλιεργητικής χρονιάς (Σεπτέμβρης) ειδοποιούσαν την αστυνομία για το χώρο παραμονής τους κι ακολουθούσε η σύλληψη και απέλαση. (29/12/2007)
Οι εργάτες γης, αντιδρώντας στο όργιο εκμετάλλευσης που έχουν επιβάλει οι μεγαλοκαλλιεργητές της περιοχής, τους διαμήνυσαν πως αν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους δε θα ξαναπάνε για δουλειά. Για πρώτη φορά, οι αλλοδαποί εργάτες γης αψηφούν τις ωμές απειλές των μεγαλοπαραγωγών για πογκρόμ συλλήψεων από την αστυνομία και διεκδικούν τα ελάχιστα ώστε στοιχειωδώς να ζουν ως άνθρωποι. (19/4/2008)
Οι σύγχρονοι είλωτες στις φραουλοκαλλιέργειες της Ν. Μανωλάδας, αντιδρώντας στο όργιο εκμετάλλευσης που έχουν επιβάλει οι μεγαλοκαλλιεργητές της περιοχής, αρνήθηκαν χτες να πιάσουν δουλειά στα χωράφια, απαιτώντας μεγαλύτερο μεροκάματο και καλύτερες συνθήκες διαβίωσης. Αψηφώντας τις ωμές απειλές των μεγαλοπαραγωγών, περισσότεροι από 1.500 μετανάστες εργάτες γης συγκεντρώθηκαν στην κεντρική πλατεία της κωμόπολης, διεκδικώντας αυξήσεις στο μεροκάματο και ανθρώπινες συνθήκες δουλειάς. Στο πλευρό τους, το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ. («Ρ», 19/4/2008)
Εδώ λύνεται η απορία του csence από μεριάς ΚΚΕ : Υπάρχουν πολλοί παραγωγοί, αλλά, στόχος του ΚΚΕ είναι μόνο οι μεγάλοι (οι «περίπου 40»). Και να και η επιβεβαίωση :
«Η Αλ. Παπαρήγα αναφέρθηκε και στην απεργία των αλλοδαπών εργατών στη Μανωλάδα Ηλείας, επισημαίνοντας ότι : έκαναν στάση, έκαναν απεργία, δε μαζεύουμε πια φράουλα δεν μπορούμε να ζήσουμε με 25 ευρώ την ημέρα και όταν μάλιστα η φράουλα δεν παράγεται 365 μέρες το χρόνο. Η φράουλα είναι ένα ευπαθές προϊόν. Και τι ζητάνε: 30 ευρώ μεροκάματο, δε ζητάνε 100 ευρώ την ημέρα. Και αρχίζει η φασαρία. Ο παραγωγός λέει, άμα σου δώσω 30 ευρώ, χρεοκοπώ. Ο άλλος λέει πεινάω δεν μπορώ να ζήσω με 25 ευρώ. Και πού ζουν: Μέσα σε σκηνές και πληρώνουν και νοίκι. Ποιος φταίει. Φταίει ο ξένος; Φταίει ο μικρός παραγωγός; Γιατί εμείς μιλάμε για το μικρό παραγωγό, δε μιλάμε για τον καπιταλιστή». («Ρ», 22/4/2008, συνέντευξη Τύπου της Αλέκας στο Αγρίνιο).
Το ΚΚΕ, σα γνήσιο ταξικό κόμμα της εργατικής τάξης είναι στο πλευρό των εργατών γης με μια μικρή, πολύ μικρή προϋπόθεση : να δουλεύουν σε μεγαλοκεφαλαιούχους και όχι σε μικροπαραγωγούς. Αυτοί οι τελευταίοι έχουν την απόλυτη συμπάθεια του ΚΚΕ, έστω και αν εκμεταλλεύονται εργάτες. Ενάντιά τους δεν πρέπει να γίνεται αγώνας. Αυτοί δε στεγάζουν τους εργάτες σε άθλιες συνθήκες, γιατί δεν τους στεγάζουν καθόλου. Ενάντια σ’ αυτούς δεν μπορεί να γίνει καμιά κινητοποίηση των εργατών, γιατί οι 5-10 εργάτες γης που δουλεύουν σε «μικρούς παραγωγούς» είναι μια εντελώς ασήμαντη δύναμη, ακόμα κι αν υπερνικήσουν όλοι το φόβο τους για το διάβημά τους να διεκδικήσουν καλύτερο μεροκάματο, ή καλύτερες συνθήκες εργασίας. Όταν το ΚΚΕ λέει πως συμπαραστέκεται στους αγώνες των «ειλώτων» εννοεί μόνο τους αγώνες που κάνουν οι «είλωτες» κατά των «μεγαλοπαραγωγών» και ποτέ τους αγώνες κατά των «μικρών παραγωγών», μια και οι άνθρωποι «δε φταίνε».
Το ΚΚΕ χρησιμοποιεί τη γνωστή μέθοδο της γκεμπελικής προπαγάνδας :ψέμα, υποκρισία, διαστρέβλωση.
Στο σημερινό «Ρ» (19/4/2013) διαβάζουμε : «Η εργατική τάξη, η φτωχή αγροτιά και οι μικρομεσαίοι αυταπασχολούμενοι να βγάλουν συμπεράσματα απ’ την πείρα τους και να έρθουν με το ΚΚΕ, στη λαϊκή συμμαχία για τη λαϊκή εξουσία, για το Σοσιαλισμό».
Ερώτημα : αυτοί οι «μικρομεσαίοι αυτοαπασχολούμενοι» καινούργιο φρούτο είναι; Εκτός από τον εαυτό τους, μήπως απασχολούν και εργάτες; Κι αν δεν απασχολούν εργάτες, πώς καταφέρνουν άλλοι να είναι «μικροί» και άλλοι «μεσαίοι»; Άλλοι είναι πιο εργατικοί ή/και πιο έξυπνοι και άλλοι τεμπέληδες ή/και βλάκες; Ή μήπως η διαφορά έγκειται στη διαφορά κεφαλαίου και μεγέθους γαιοκτησίας;
Ο «Ρ» δεν ασχολείται με τέτοιες λεπτομέρειες. Το παν είναι να χτυπηθεί η μεγάλη καλλιέργεια, για να επιβιώσει η μικρή και μεσαία, δηλαδή, η μιζέρια και η καθυστέρηση, που εξασφάλισε στην Ελλάδα τον τίτλο της Ψωροκώσταινας. Πρέπει με κάθε τρόπο να χτυπηθεί η ανάπτυξη, γιατί μια χώρα αναπτυγμένη μπορεί να γίνει οικονομικά ανεξάρτητη και να μην έχει ανάγκη από προστάτες. Για τον ιερό σκοπό της μάχης υπέρ της καθυστέρησης, το ΚΚΕ επιδιώκει τη συμμαχία «μικρομεσαίων» αφεντικών με τους εργάτες, ώστε να χτυπηθούν τα μεγάλα αφεντικά, προς όφελος των μικρών, μπας και τα καταφέρουν μερικοί μικρομεσαίοι να αναρριχηθούν πιο ψηλά.
Και το κερασάκι στην τούρτα : Ο φίλος των μεταναστών «Ρ» μας καλεί «να θυμηθούμε τις πρακτικές και τις πολιτικές του “σύγχρονου” δυτικού κόσμου, των αστικών κυβερνήσεων και των ιμπεριαλιστικών οργανισμών, όπως η ΕΕ, απέναντι στους μετανάστες».(18/12/2007).
Εμ, βέβαια! Στην «Παγκόσμια Ημέρα των Μεταναστών», στην οποία είναι αφιερωμένο το δημοσίευμα του «Ρ», τι δουλειά είχε η Ρωσία, που ως γνωστόν, δε βρίσκεται στη Γη, αλλά στη Μεγάλη Άρκτο (γι’ αυτό και την αποκαλούν και Αρκούδα); Εκεί, όλοι οι μετανάστες είναι νόμιμοι (ιδίως οι έγχρωμοι), δουλεύουν με πλήρη δικαιώματα, όπως όλοι οι εργάτες και, το κυριότερο, δεν υπάρχει ούτε μία ναζιστική συμμορία να τους κυνηγάει.
spiral architect
19 Απριλίου, 2013 2:08 μμ
Συγχαρητήρια προάγεστε!
(στο τρένοooo!) 👿
DrAluca
19 Απριλίου, 2013 2:36 μμ
Ε φταις…Φταις… Εχει δειξει ουκ ολιγα δειγματα το ασυλο-Βλαδιμηρος περι τινος προκειται…
Τωρα τον μαθαινεις? 😉
Χαμογελατε…
spiral architect
19 Απριλίου, 2013 2:51 μμ
Μπα, πάντα υπάρχουν και χειρότερα:
Το sociopath κατοικίδιο του διαδικτύου σε νέο speech ξερατό.
DrAluca
19 Απριλίου, 2013 2:59 μμ
Εμ δεν τους τα κοψαμε οταν ηταν ακομα νωρις… 😉
Χαμογελατε…
μανικακος
19 Απριλίου, 2013 3:58 μμ
μαλακας με περικεφαλαια
simon
19 Απριλίου, 2013 7:02 μμ
Πασίγνωστος μαλάκας με περικεφαλαία…
giorgalis
19 Απριλίου, 2013 7:04 μμ
ποιος είναι ρε παιδιά;
simon
19 Απριλίου, 2013 7:22 μμ
The elf at bay. Ένα ξερατό μπλόγκερ και τιτιβιστής
giorgalis
19 Απριλίου, 2013 7:33 μμ
Είπα μήπως είναι γνωστό πρόσωπο…
μανικακος
19 Απριλίου, 2013 8:57 μμ
είναι γνωστός μαλάκας με περικεφαλαία(και κόκκινη φούντα απο πανω για να ξεχωρίζει στο πληθος της μαλακίας)
katy
19 Απριλίου, 2013 6:54 μμ
Δυστυχώς, όπως πάντα, δεν κατάφερα να διαβάσω το σχόλιό σας Βλαδίμηρε. Το ‘χει πει χαρακτηριστικά, πριν από ‘μένα και κάποιος άλλος… 😉
“Η αδιάκοπη ευγλωττία είναι βαρετή”.
Blaise Pascal (1623-1662), Γάλλος στοχαστής.
spiral architect
19 Απριλίου, 2013 2:16 μμ
Εν τω μεταξύ, όλοι (που δυνητικά θα κάνουν μποϊκοτάζ στις ματωμένες φράουλες) έχουν χεσμένη τη φωλιά τους:
Φτηνές ολλανδικές τομάτες μέσω Ισπανίας από φτηνά εργατικά χέρια από χώρες του Μάγκρεμπ:
Το πρόβλημα είναι γεωπονικό -πώς θα παράγονται ντομάτες τον χειμώνα- όσο και οικονομικό -πώς θα επιτευχθεί κόστος μέχρι τα 50 λεπτά το κιλό, για να πουληθούν με λιανική τιμή κάτω των 2 ευρώ ; Η λύση βρέθηκε σε μια μικρή επαρχία της Ανδαλουσίας, την Αλμερία. Δεκαπέντε χιλιόμετρα ακτογραμμή, επτά χιλιόμετρα ενδοχώρα, ανάμεσα στη Μεσόγειο και την επιβλητική Σιέρα δε Γκάδορ. Μια περιοχή που συνδυάζει τη μεγαλύτερη ηλιοφάνεια της Ευρώπης με το πιο κακοπληρωμένο εργατικό δυναμικό. …
Διαβάστε το, έχει ενδιαφέρον, απολαύστε υπεύθυνα και κοιμηθείτε ήσυχα. 😛
Σοσιαλισμός ή Βαρβαρότητα; Ε; Τι; Πως; 🙄
demonio
19 Απριλίου, 2013 11:22 μμ
spiral, πριν μερικα χρονια εκανα με το αυτοκινητο την διαδρομη απο Cartagena μεχρι την Αλμερια, απο τον επαρχιακο δρομο που περναει απο κατι βουνα. Καποια στιγμη θυμαμαι ανεβαναμε ενα βουνο, ηταν νωρις το πρωι, μολις ειχε ξημερωσει, και με το που φτανουμε την κορυφη βλεπουμε να απλωνεται μπροστα μας οσο εφτανε το ματι, μια θαλασσα θερμοκηπιων. Χτυπαγε ο ηλιος τις σκεπες κι απο κει που εβγαινες απο τα χωριουδακια του βουνου ξαφνικα αυτος ο απεραντος καμπος απο γυαλι, μεταλλο και πλαστικο. Ηταν φρικη. Στα περιχωρα της πολης της Αλμεριας υπαρχουν συνοικιες ολοκληρες με χαμοσπιτα και τα παραπηγματα των μεταναστων που αναφερει το λινκ που εβαλλες τα ειδα καποιες φορες σε ανταποκρισεις οποτε υπηρχαν σεξιστικα εγκληματα. Νομιζω πως οτι γραφει το αρθρο ειναι πραγματικοτητα και ειναι μια απαισια πραγματικοτητα.
Η ιστορια της Μανωλαδας ακουστηκε στα ξενα μεσα και συζητηθηκε. Νομιζω πως ολοενα και περισσοτερος κοσμος και στην Βορεια Ευρωπη βγαινει απο τον ληθαργο και αντιλαμβανεται ή εστω αρχιζει να υποψιαζεται πως κατι δεν παει καθολου καλα στην Ευρωπη τελικα. Δεν ξερω εαν αυτη η εστω και καθυστερημενη ανησυχια ειναι ικανη να αναχαιτισει την γενικευμενη επιθεση. Το σιγουρο παντως ειναι πως το σκηνικο αλλαζει ραγδαια και οι μεγαλες μαχες βρισκονται μπροστα μας.
Εμενα ολη αυτη η συζητηση που γινεται γυρω απο το κκε μου φαινεται πλεον εντελως φαιδρη, αποπροσανατολιστικη και για εσωτερικη καταναλωση, αφου τελικα οδηγει στην αδρανεια. Ειλικρινα ποιος χεστηκε για τον καθε Κοψιδη! Μηπως η Μανωλαδα, η κοπελλα απο το Μπαγκλαντες στο βιντεο της μητερας και οι ξεχασμενοι εργατες της Αλμεριας ειναι σημαντικοτεροι;
Τα σεβη μου σε ολους σας 🙂
katy
20 Απριλίου, 2013 9:40 πμ
demonio
Ο simon και ο giorgalis ξεφεύγουν καμμιά φορά! Τι να κάνουμε, να τους μαλώσουμε; 🙂
Έχουν τις αγωνίες τους για την Αριστερά. Τους καταλαβαίνω. Αναμφισβήτητα είναι πάρα πολύ σημαντικά «…η Μανωλαδα, η κοπελλα απο το Μπαγκλαντες στο βιντεο της μητερας και οι ξεχασμενοι εργατες της Αλμεριας…». Ο καθένας απλά ιεραρχεί το «σημαντικό» διαφορετικά. Σημασία έχει, να μην μένουμε μόνο στα λόγια και να κάνουμε κάτι γι’ αυτό που ο καθένας μας θεωρεί «σημαντικό».
Αφιερωμένο εξαιρετικά!
“Το σημαντικό στη ζωή δεν είναι πού στεκόμαστε, αλλά προς ποιά κατεύθυνση κινούμαστε. Για να φτάσουμε στο λιμάνι τ’ ουρανού, πρέπει καμιά φορά να πλέουμε με ευνοϊκό άνεμο και κάποτε ενάντια στον άνεμο. Δεν πρέπει όμως ποτέ να μας παρασύρει, απλά, το ρεύμα ή να μας κρατάει η άγκυρα”.
Oliver W. Holmes (1809-1894), Αμερικανός συγγραφέας.
Την πολύ μεγάλη καλημέρα μου! 🙂
ΥΓ. Θα ‘θελα πολύ να ‘μουνα τώρα στη Νότια Ισπανία! 😉
giorgalis
20 Απριλίου, 2013 10:13 πμ
δλδ ρε παιδιά ο ΣΥΡΙΖΑ το ΚΚΕ το ΠΑΣΟΚ κτλ είναι ποδοσφαιρικές ομάδες που παλεύουν για το πρωτάθλημα και δεν έχουν σχέση με την Μανωλάδα τις Βρυξέλλες την Ανδαλουσία κτλ;
katy
20 Απριλίου, 2013 10:21 πμ
Το ΠΑΣΟΚ και το ΚΚΕ «παλεύουν» για να μείνουν στην κατηγορία, δεν κάνουν πρωταθλητισμό! 😉
giorgalis
20 Απριλίου, 2013 10:31 πμ
Το ΚΚΕ παλεύει για να διαλύσει το επαγγελματικό πρωτάθλημα 😉
demonio
20 Απριλίου, 2013 12:53 μμ
Την καλημερα μου αγαπητη πυργοδεσποινα και αγαπητοι συντρολλοι! Σημερα μαλιστα κι εδω που ειμαι εγω εχει ηλιο, κατι που τους τελευταιους μηνες δεν ειναι πολυ συχνο φαινομενο δυστυχως…
Τα τεκταινομενα στον χωρο της αριστερας με απασχολουν κι εμενα προφανως και τα παρακολουθω απο κοντα. Οταν ομως κουβεντιαζω με κοσμο, με συναδελφους ελληνες και μη, καταλαβαινω πως ετσι οπως διεξαγεται η συζητηση, σε μεγαλο βαθμο διεξαγεται με ορους κλειστου κλαμπ. Αρα δεν μπορει να αγγιξει τον κοσμο, δεν αφορα τον κοσμο και δεν ξερω τελικα κατα ποσο εμπνεεται κι απο τον κοσμο.
Giorgali, αν δεις απ’εξω τον τροπο που γινεται η συζητηση, ειδικα απο την σκοπια καποιου που δεν καθεται να ψαξει μονος του, και πληροφορειται κυριως απο τα μιντια, αυτο που βλεπει μοιαζει πολυ με ποδοσφαιρο τοπικου ενδιαφεροντος.
Δεν εχω κανενα προβλημα να γινονται γονιμες συζητησεις, το αντιθετο μαλιστα. Ομως αυτο που μου λειπει τρομερα απο την συζητηση ειναι το οραμα για το αυριο που θελουμε. Οι βαρυγδουποι οροι που χρησιμοποιουνται γενικως αμφιβαλλω εαν εχουν οποιοδηποτε περιεχομενο για το κοσμο που δεν εχει περασει απο τις οργανωσεις. Αν η κοινωνια δεν μπορεσει να φαντασιωθει τι της προτεινεις, πως μπορει να μπει στην διαδικασια να παλεψει γι’αυτο;
Katy συμφωνω απολυτα με την φραση του Holmes πως σημασια εχει προς τα που κινουμαστε και γιατι. Γι’αυτο γκρινιαζω, γιατι βλεπω να μας παιρνει το ρευμα, επειδη μεσα απο τον μικροκοσμο χανεται η μεγαλυτερη εικονα….
simon
20 Απριλίου, 2013 1:05 μμ
@ demonio
20 Απριλίου, 2013 12:53 μμ
Το όραμα. νομίζω, είναι κοινό, τουλάχιστον για μας τον αριστερό λαό. Ο τρόπος που θα φτάσουμε εκεί είναι το αντικείμενο της «διαφοράς». Αυτό, άλλωστε, δεν ήταν πάντα; 😉
giorgalis
20 Απριλίου, 2013 1:30 μμ
Το επίπεδο της σκέψης του απλού απολίτικου κόσμου είναι κυριολεκτικά σοκαριστικό (είμαι σίγουρος πως όλοι μπορούμε να διηγηθούμε φοβερά και τρομερά περιστατικά και «διαλόγους»), προσωπικά ανακαλύπτω πάντα τον δεξιό μέσα μου και στιγμιαία συμπαθώ τον καπιταλιστή όταν παρακολουθώ ή συμμετέχω σε πολιτική κουβέντα, το: «γάμησε τους πιο άγρια τους αξίζει» είναι μία σκέψη δύσκολο να αποφευχθεί.
Το να μιλάς για τον κοψίδη και τον μπρέζνιεφ είναι ακριβώς αυτό που σιχαίνομαι και θεωρώ επιτηδευμένα αποπροσανατολιστικό αφού ο απολίτικος (και ο πονηρός) θα «πιαστεί» για να τα κάνει όλα «πουτάνα» καταφέρνοντας να μην αναδειχτεί ο ρόλος του συστήματος σε αυτά που ζούμε (το «καταφέρνει» όχι μόνο απέναντι στον συνομιλητή του -όπως νομίζει- αλλά και απέναντι στον εαυτό του αφού «αυτός δεν κάνει λάθος»).
simon
20 Απριλίου, 2013 8:27 μμ
Κανένας δε μιλάει για τον Κοψίδη, τον Κουτσούμπα, τον Τσίπρα, τον Σαμαρά, τον Βενιζέλο ή τον Κουβέλη ως άτομα, αλλά γι’ αυτά τα οποία προτείνουν ή κάνουν ή εκπροσωπούν.
demonio
21 Απριλίου, 2013 10:48 πμ
Συγγνωμη για την καθυστερημενη απαντηση κατ’αρχην.
Simon, εγω δεν θα ελεγα με τοση σιγουρια πως το οραμα ειναι κοινο, τουλαχιστον στον αριστερο λαο, και απο εκει ισως να ξεκινα και το προβλημα. Ισως ολοι μας να ονειρευομαστε μια πιο δικαιη κοινωνια, χωρις εκμεταλλευση κλπ κλπ. Απο εκει και περα ομως το χαος. Κανενας δεν κανει τον κοπο να το εξειδικευσει λιγο περισσοτερο, ωστε να μπορουν ολοι να εχουν μια εικονα.
Καποτε σε αυτο το μπλογκ ειχα θεσει το ερωτημα, ποιος θα ηταν ο χαρτης ανθρωπινων δικαιωματων αυτης της κοινωνιας που οραματιζομαστε. Η συζητηση δεν εγινε ποτε. Αν δεν ξερεις τι θελεις να φτιαξεις, πως θα μπορεσεις αποτελεσματικα να παλεψεις γι’αυτο; Αναλωνεσαι στο να αντιδρας σε αυτα που κανουν οι αλλοι, δεν οριζεις εσυ την ατζεντα.
Τελος παντων, δεν θελω να σας κουραζω με τα δικα μου. Εγω νιωθω πως αυτη την εποχη που η επιθεση ερχεται απο παντου, εμεις διυλιζουμε τον κωνωπα και επικεντρωνουμε σε λαθος πραγματα. Εμενα για παραδειγμα θα με ενδιεφερε πολυ περισσοτερο αυτη την στιγμη να εχω μια συνολικοτερη εικονα του εργατικου κινηματος στην ευρωπη, να ξερω τι μετρα περνουν αλλου, θα με ενδιεφερε τι συμμαχιες μπορει να κανει ο μεταναστης της Αλμεριας με αυτον της Μανωλαδας, ωστε το προβλημα να αναδειχθει συνολικοτερα. Γιατι ολοι ξερουμε, πως το θεμα θα φυγει πολυ γρηγορα απο τα πρωτοσελιδα. Αυτα, τα βρισκω πιο σημαντικα απο τα εσωτερικα του κκε, που στο φιναλε αυτο τον καιρο και για λογους οικονομικους φαινεται πως δεν μπορει να ασχοληθει.
Giorgali ερχεσαι στα λογια μου, λεγοντας πως το επιπεδο του κοσμου ειναι σοκαριστικο πολλες φορες. Αντι λοιπον να τσακωνομαστε μεταξυ μας, δεν εχει περισσοτερο νοημα να βρεθει ενας τροπος να φτασει στον κοσμο εστω ο βασικος κορμος της αναλυσης μας; Αυτο ειναι που λεω πως η συζητηση στην αριστερα γινεται σε κλειστο κλαμπ, με ορολογια που ο αλλος δεν κατανοει, γιατι δεν εχει τις βασεις να το κανει. Εγω δεν κατηγορω τον κοσμο γι’αυτο. Αυτο ειναι εντελως μα εντελως ευθυνη δικη μας. Ουτε θεωρω τον κοσμο αυτον ηλιθιο (γιατι εαν το εκανα θα τον ειχα απορριψει). Αυτος ο κοσμος πιθανα να γνωριζει αλλα πραγματα τα οποια εγω αγνοω. Τους αλλους δεν τους αντιμετωπιζω σαν μαλακες και προβατα, αλλα σαν ισοτιμους. Με αυτους ζω, με αυτους λοιπον θα πορευτω.
spiral architect
20 Απριλίου, 2013 6:54 μμ
@demonio:
Εμενα ολη αυτη η συζητηση που γινεται γυρω απο το κκε μου φαινεται πλεον εντελως φαιδρη, αποπροσανατολιστικη και για εσωτερικη καταναλωση, αφου τελικα οδηγει στην αδρανεια.
Αυτό ξαναπές το. 😉
Ο κόσμος καίγεται και σε κάποιους δεν αρέσει το χνώτο και η φάτσα του Κουτσούμπα.
(γιατί άραγε;)
xri
19 Απριλίου, 2013 6:37 μμ
Επίσης μπορούμε να κάνουμε μποϋκοτάζ και στα γερμανικα προϊόντα όπως… στα lidl. Μα καταλαβαίνουν οι ελληνάρες από τέτοιες μορφές αντίδρασης; Αυτοι κοιτάνε εκεί το αιματοκύλισμα τρώγοντας φράουλες.Δυστυχώς…Δε βλέπετε τι γίνεται στις αναρτήσεις…ΑΑΑ! το ελληνάρες είναι όπως καταλαβαίνετε – όσοι…- γραμμένο με μικρό ε από επιλογή και όχι από λάθος. Ξυπνήστε…
Oblivion
19 Απριλίου, 2013 10:31 μμ
revolution will be….blogged!!!!!
Kostas Karampas
20 Απριλίου, 2013 10:02 πμ
μπουκοταζ αλλα και αμεσες δρασεις να πανε στην επιθεωρηση εργασιας οι ακτιβιστες που ελεγε ο πολυδωρας και να την καταλαβουν ή στο καταστημα του εγκληματια τσιφλικα στην αθηνα και να το καταλαβουν στη λαχαναγορα
giorgalis
20 Απριλίου, 2013 10:30 πμ
Σχετικά με το μποϋκοτάζ, ναι μου αρέσει σαν ιδέα, ικανοποιεί το ένστικτο, αλλά γνωρίζω πως είναι ταυτόχρονα και ηλίθιο και «άδικο».
Οι λόγοι είναι προφανείς, σε καμία χώρα δεν υπάρχει άλλο οικονομικοπολιτικό σύστημα για να αγοράσουμε με χαρά τα προϊόντα της, άμα δω κάτι από την Κούβα θα το πάρω κι ας είναι δυο αριστερά παπούτσια.
Πόσο άσχετος είναι ένας που δεν θα πάρει Γερμανικό αυτοκίνητο επειδή οι Γερμανοί είναι «κακοί» και θα πάρει Ιαπωνικό χωρίς να γνωρίζει πόσο αιμοσταγείς χασάπηδες είναι παραδοσιακά οι Ιάπωνες για τους γειτονικούς τους λαούς και πόσο καταπιεστικοί για τον δικό τους…
Πόσο μεσάνυχτα έχει ένας που μποϋκοτάρει τη BP για καταστροφή του περιβάλλοντος…
Πιτσιρίκος είχα διαβάσει το βιβλίο του συνιδρυτή της SONY που περιέγραφε το θαύμα της Ιαπωνικής βιομηχανίας, την κουλτούρα που πρέπει να έχουν οι εργάτες κτλ και είχα πάθει σοκ, όχι επειδή είχα καμία σχέση με την αριστερά και τις αντιλήψεις της, αλλά επειδή αυτά που έλεγε ο «σοφός» παππούλης του συστήματος, ήταν εμφανώς εχθρικά απέναντι στη ζωή του ανθρώπου. Μετά από μερικά χρόνια το πέταξα μαζί με άλλα πράγματα επειδή δεν είχα χώρο… και το έχω μετανοιώσει γιατί κατά καιρούς μου λείπει.. αλλά δεν δίνω ούτε σεντ για να το αγοράσω.
Γιαννκα
20 Απριλίου, 2013 1:46 μμ
@ giorgalis
περισσοτερο ειναι η αναγκη μας για μικρες νικες,ενστικτωδικα οπως ειπες,στην αναλυση δεν νομιζω να διαφωνησει κανεις…
demonio
20 Απριλίου, 2013 12:54 μμ
Help, χαθηκε σχολιο (χωρις λινκ)…
Jaquou Utopie
20 Απριλίου, 2013 12:56 μμ
το ψάρεψα…
🙂
simon
20 Απριλίου, 2013 1:19 μμ
Ώστε εκτός από κυνηγούς το μπλογκ έχει ΚΑΙ ψαράδες! Μην το μάθει μόνο η Ναρ! Φίδι κολοβό, που μας έφαγε… 😀 😀
oldboy99
21 Απριλίου, 2013 8:38 μμ
Ψαράδες, εδώ στο μπλοκ? Αποκλείεται!
giorgalis
20 Απριλίου, 2013 7:58 μμ
Πολιτικό κουιζάκι για τη Μανωλάδα:
http://leninreloaded.blogspot.gr/2013/04/blog-post_1748.html
† Λεωνίδας Κύρκος †
20 Απριλίου, 2013 8:18 μμ
Λιγα τα λόγια σου για τον αριστερό ογκόλιθο της σύγχρονης ελληνικής πολιτικής σκηνής γιατί θα γίνουμε κώλος εδώ μέσα.
giorgalis
20 Απριλίου, 2013 8:28 μμ
Πάντως από το ηχητικό ντοκουμέντο με τον πατριάρχη της ανανεωτικής αριστεράς προκύπτει η υποχώρηση του σημερινού ανανεωτικού κινήματος σε σχέση με τότε.
Εσείς αείμνηστε μιλάτε καθαρά για «σοσιαλισμό με ανθρώπινο πρόσωπο» ενώ οι πολιτικοί σας απόγονοι για «καπιταλισμό με ανθρώπινο πρόσωπο».
Πόσο (δεν) μας λείπετε αλήθεια… 😉
demonio
21 Απριλίου, 2013 10:51 πμ
Jaquou merci, παλι ομως θα πρεπει να σε βαλλω σε μπελά, χαθηκε κι’αλλο… Εχω εξαφανιστει λιγο, με εξαφανιζει και η wordpress…
oldboy99
21 Απριλίου, 2013 7:48 μμ
Μπορώ να πω με σχετική βεβαιότητα, ότι, τούτο το θρεντ πέτυχε το σκοπό του…
katy
21 Απριλίου, 2013 7:58 μμ
Σχετική; Εγώ είμαι απόλυτα σίγουρη! 🙂
Καλησπέρα παλιόπαιδο! 🙂
oldboy99
21 Απριλίου, 2013 8:19 μμ
Γεια σου Πυργοδέσποινα, ε καλά εσύ είσαι περισσότερο αισιόδοξη από μένα 😉
…η θέση του μπάτλερ άδειασε, ενδιαφέρομαι για την θέση (ξέρεις, για ξεκάρφωμα το κάνω!)
katy
21 Απριλίου, 2013 8:29 μμ
Θα περάσεις όμως από συνέντευξη. Με βιογραφικό, κανονικά! Θα σε ‘δει πρώτα ο πιλότος μου (Dr), μετά ο συνοικοδεσπότης μου (simon) κι αν πάρεις έγκριση, ίσως, λέω ίσως, σε δεχτώ και ‘γω. Ρουσφέτια στοπ! Αυτά που ξέρατε, εσείς οι αναρχοάπλυτοι να τα ξεχάσετε… 🙂
Σημείωση: Θα γίνουν οι απαραίτητες εξετάσεις αίματος, για να διαπιστωθεί εάν κυλάει γαλάζιο αίμα στις φλέβες σου… Μην μπεις στον κόπο εάν κυλάει (αναρχο)κόκκινο… 😀
oldboy99
21 Απριλίου, 2013 8:37 μμ
Κρίμα δεν είμαι «καθαρός» πέρα για πέρα: Αναρχοάπλυτος, Θολοκολτουριάρης, Ξιπασμένος-ελιτιστής, συνεπώς να κοιτάξω κάπου αλλού 😛
katy
21 Απριλίου, 2013 8:44 μμ
Με το «Ξιπασπένος-ελιτιστής» κάτι πήγε να γίνει…για προσπάθησε λίγο ακόμη. Μην εγκαταλείπεις…Στη χειρότερη, θα σε ντύσω πάλι Santa-Bill….εάν σου κάνει ακόμη η στολή! 😉
oldboy99
21 Απριλίου, 2013 8:49 μμ
…Santa Bill, μπλιαχ φαντάζομαι τι φρούτο θα ‘ναι και τούτο!
katy
21 Απριλίου, 2013 8:52 μμ
Κόκκινο! 😉
oldboy99
21 Απριλίου, 2013 8:56 μμ
Σιγά μην είναι και Μαυροκόκκινο 🙂 η μήπως είναι 😛
katy
21 Απριλίου, 2013 8:59 μμ
😆 😆 😆 😆
giorgalis
22 Απριλίου, 2013 2:50 μμ
Το αφεντικό:
Βλαδίμηρος
23 Απριλίου, 2013 12:35 πμ
Σεβαστή μου Πυργοδέσποινα, ελπίζω με το Santa-Bill να μην εννοείτε «Αη-Βασίλης».
Με τον προσήκοντα σεβασμό,
Βλαδίμηρος (ο σεντονάκιας)
katy
23 Απριλίου, 2013 6:15 πμ
«Aη Βασίλη» εννοώ. Είναι ένα παλιό αστείο, σκόπιμο λάθος φυσικά (για πλάκα), μεταξύ εμού και του oldboy, που είχα κάνει σε δική μου ανάρτηση.
http://wp.me/p1pa1c-fcA
Αλήθεια, γιατί ρωτάτε;
ΥΓ. Νομίζω ότι σήμερα ζούμε μία από τις κορυφαίες στιγμές του //γράφου. Καταφέρατε α) να κάνετε χιούμορ (σεντονάκιας) και β) το σχόλιό σας να μην ξεπερνά τις 213 σειρές! 🙂
Βλαδίμηρος
23 Απριλίου, 2013 1:58 μμ
Ευχαριστώ για το λινκ που μου επέτρεψε να δω την ανάρτησή σας. Ήταν πραγματικά υπέροχη.
Για το χιούμορ : μ’ αρέσει πάρα πολύ, αλλά, λόγω μετριοφροσύνης χρησιμοποιώ κυρίως δανεικό χιούμορ, που καμιά φορά δεν είναι ιδανικό. Αν διαβάζατε τα σεντόνια, θα βλέπατε ότι πολλές φορές είναι πλουμισμένα με χιούμορ (ή μάλλον με την ξαδέρφη του, την ειρωνία). Πολύ θα ήθελα κι εγώ να λέω αστεία, να κάνω χιούμορ, αλλά, η εποχή μας δεν τα πολυσηκώνει. Όπως λέει και ο Μπρεχτ :
Μόνο και μόνο εξαιτίας της αναταραχής που όλο πλήθαινε
στις πολιτείες μας με την πάλη των τάξεων
μερικοί από μας αποφασίσαμε τα χρόνια τούτα
να μη μιλάμε πια για πολιτείες θαλασσινές, για χιόνια πάνω στη σκεπή,
για τις γυναίκες,
για το άρωμα των ώριμων μήλων στο κελάρι, για της σάρκας τις αισθήσεις
για όλα όσα κάνουν τον άνθρωπο απαλό και ανθρώπινο.
Αλλά, να μιλάμε πια μονάχα για την αναταραχή
δηλαδή να γίνουμε μονόπλευροι, ξεροί, μπλεγμένοι στα γρανάζια
της πολιτικής και στο στεγνό, «άπρεπο» λεξιλόγιο
της διαλεκτικής οικονομίας.
Έτσι που η τρομερή τούτη, πνιγερή συνύπαρξη
χιονιού που πέφτει (δεν είναι μ ό ν ο παγωνιά, το ξέρουμε)
εκμετάλλευσης του
ανθρώπου, πλανεμένης σάρκας και ταξικής δικαιοσύνης
να μ η γεννήσει
μέσα μας την έγκριση για έναν κόσμο έτσι πολύπλευρο, την ηδονή
απ’ τις αντιφάσεις μιας ζωής τόσο ματωμένης.
Καταλαβαίνετε.
(1934, Μετάφραση Μάριου Πλωρίτη)
Υ.Γ. Όσο για το Santa-Bill, δεν ξεκαθάρισα ποιο ακριβώς εννοείτε «σκόπιμο λάθος», το «Santa» ή το «Bill» (ίσως και τα δύο;).
katy
23 Απριλίου, 2013 4:12 μμ
“Αυτό που χρειάζεται ο κόσμος είναι περισσότερες μεγαλοφυΐες με μετριοφροσύνη… και έχουμε μείνει πια τόσο λίγοι”. 🙂
Oscar Levant (1906-1972), Αμερικανός πιανίστας.
μανικακος
23 Απριλίου, 2013 4:24 μμ
«η μετριοφροσυνη ειναι για τους μέτριους»
Μανικάκος ( -οο +οο ) 😀
katy
23 Απριλίου, 2013 4:41 μμ
Μανικάκο, βλέπω ότι όλοι οι «μετριόφρονες», εδώ μέσα μαζευτήκαμε! 😀
“Η μετριοφροσύνη είναι το πιο σίγουρο δόλωμα, όταν ψαρεύεις επαίνους”.
Λόρδος Τσέστερφηλντ (1694-1773), Άγγλος πολιτικός & συγγραφέας.
Βλαδίμηρος
23 Απριλίου, 2013 5:13 μμ
Πυργοδέσποινα
Ξεχάσατε να διευκρινίσετε για το «Santa-Bill». Ευχαριστώ.
katy
23 Απριλίου, 2013 5:26 μμ
Βλαδίμηρε, δεν το ξέχασα, επίτηδες το ‘κανα. 🙂
Να εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι! 🙂
Ως Πυργοδέσποινα, ως Κυρία, ως Ξανθιά – Πανέμορφη – Πανέξυπνη, απαντώ, όποτε αποφασίσω και εάν αποφασίσω, μόνο στις ερωτήσεις που θέλω Εγώ και κατόπιν ραντεβού. Οκ;
oldboy9
23 Απριλίου, 2013 5:32 μμ
Πες μου ότι του χρόνου, επίσημος καλεσμένος σου θα ‘ναι ο Βλαδίμηρος… και σου πυρπολώ τον Πύργο 😛 😛
katy
23 Απριλίου, 2013 5:42 μμ
H λίστα με τους καλεσμένους μου για του χρόνου, είναι επτασφράγιστο μυστικό και φυλάσσεται στο φρούριο Φορτ Νοξ του αμερικανικού στρατού, από κούκλους μπρατσάδες (μεταξύ τους και ο Spin). Σας υπόσχομαι πολλές πολλές συγκινήσεις! Σκέτη “Κόλαση”!
http://gr.news.yahoo.com/πανικός-για-το-νέο-βιβλίο-του-μπράουν-091944094.html
oldboy9
23 Απριλίου, 2013 5:53 μμ
Διάβασα ήδη τρία βιβλία του Μπράουν, δλδ, θα μου ‘ναι εύκολο να κάνω κομματάκια το επτασφράγιστο μυστικό! Μεταξύ μας, συνεχώς επαναλαμβάνεται ο Νταν 😉
katy
23 Απριλίου, 2013 5:58 μμ
Πολύ μεταξύ μας, συμφωνώ απόλυτα! 😉 Το «illuminati» πάντως, μου άρεσε περισσότερο από τον «Κώδικα»!
Βλαδίμηρος
23 Απριλίου, 2013 6:56 μμ
Οπότε κι εγώ, επειδή αυτό ήθελα να πω από την αρχή : το «Bill» δεν έχει καμιά σχέση με το «Βασίλης». Ο Βασίλης είναι «Basil».
katy
23 Απριλίου, 2013 8:03 μμ
Επιμονή κι αυτή! Δεν θα γλιτώσω πολύ εύκολα από εσάς, μου φαίνεται! 🙂
Το «Santa Bill» είναι απλώς χιούμορ, εφεύρεση και ευφυολόγημα της στιγμής, δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. Απλώς «παραπέμπει» στον Άγιο Βασίλη.
Όντως, το «Βill» δεν έχει καμμία σχέση με το «Βασίλης», όπως καμμία σχέση δεν έχουν τα σχόλιά μας, με το θέμα της παρούσας ανάρτησης! 😀
giorgalis
23 Απριλίου, 2013 12:33 μμ
Βουλευτής της «ριζοσπαστικής αριστεράς» μας δίνει εικόνα για το τι ακριβώς γίνεται στην Ηλεία και έχει γνώμη και για το μποϋκοτάζ:
http://902.gr/eidisi/apopseis-sholia/15205/o-syriza-pleon-einai-kai-me-ti-doyleia
Ακούστε και θαυμάστε…
spiral architect
23 Απριλίου, 2013 1:11 μμ
ciaoant1: Μην ανησυχείτε για τίποτα, θα σας σώσει ο ΣΥΡΙΖΑ (εδώ γελάνε) … οι όρνιθες.
simon
23 Απριλίου, 2013 1:17 μμ
Ο Σύριζα είναι πλέον ΚΑΙ με τη δουλεία!!!
Είδηση για κομματικά μέλη – μπαμπουϊνους με ένα καμένο εγκεφαλικό κύτταρο… από την Omada Alhtheias του ΚΚΕ.
spiral architect
23 Απριλίου, 2013 1:46 μμ
Ας κάνουν τότε μαθήματα δημοσίων σχέσεων γιατί κει μέσα έχουν καταντήσει «όλοι λαλούν και ο Αλέξης χορεύει». 😆
Kαλά δεν ντρεπόσαστε λίγο: Στο Θέμο ρε πούστη μου; Στο Θέμο; 😯 😯
simon
23 Απριλίου, 2013 1:50 μμ
Καλύτερα “όλοι λαλούν και ο Αλέξης χορεύει”, παρά «άκρα του τάφου σιωπή στο κόμμα βασιλεύει» 🙂
giorgalis
23 Απριλίου, 2013 1:55 μμ
Τι να ντραπούνε ρε spiral;
Εδώ ο Κ.Αρβανίτης (που έπιασε δουλειά στον 105.5) προσπαθεί να «μπαλώσει» τα λεγόμενα της συριζοπασόκας βουλευτή που δεν μαζεύονται με τίποτα.
Μπροστά στο ενδεχόμενο να γίνουν κυβέρνηση τα λιγούρια της «αριστεράς» κάνουν τα πάντα!
Ο επόμενος διευθυντής του σταθμού τους θα είναι από το συγκρότημα αλαφούζου, δεν τον βλέπω τον Αρβανίτη να τους αντέχει για πολύ…
giorgalis
23 Απριλίου, 2013 1:50 μμ
Η αλήθεια πονάει και στο θέμα «τι είναι ο ΣΥΡΙΖΑ» τα χτυπήματα είναι αλλεπάλληλα και συντριπτικά.
Μπορείς να εθελοτυφλείς απεριόριστα, ο αριστερός κόσμος όμως δεν είναι ηλίθιος όπως οι πασοκοι που έχουν μείνει να πιστεύουν στη «ριζοσπαστική αριστερά» (μέχρι να νιώσουν στο πετσί τους τι σημαίνει αριστερά τύπου ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ).
simon
23 Απριλίου, 2013 1:55 μμ
«…ο αριστερός κόσμος όμως δεν είναι ηλίθιος…»
Σωστά, μπορεί να ξεχωρίσει τις ανακοινώσεις του Σύριζα από την άποψη του όποιου βουλευτή του. Όποιος δεν το κάνει σκόπιμα, τί είναι;
giorgalis
23 Απριλίου, 2013 1:58 μμ
Είναι προφανές πως για σένα είμαστε ηλίθιοι.
Άλλες απόψεις η μία συνιστώσα από την άλλη, άλλες ο πρόεδρος από τον αντιπρόεδρο, άλλες ο βουλευτής από τον βουλευτή, άλλες όλοι από όλους, ΕΛΕΟΣ ρε μάγκες με την κοροϊδία!
Για πόσο μαλάκες περνάτε τον κόσμο;
spiral architect
23 Απριλίου, 2013 2:24 μμ
Να δεις Γιοργαλή που σε λίγο θα υπερασπιζόμαστε τους ΣΥΡΙΖΑίους για τις μαλακίες που
κατά καιρούςκαθημετινά πλέον πετάνε:– Χμμμ … εεε… ξέρετε, ο πρόεδρος δεν ήθελε να πει αυτό, αλλά αυτόοοοο, 🙄
– Αφήστε τον Σκουρλέτη, δεν ξέρει από οικονομικά. Απευθυνθήτε στο Μηλιο και αν δεν καταλάβετε, ρίξτε ένα μέηλ στο σ.Σλαβόη 😆
– κλπ, κλπ
ΣΥΡΙΖΑίοι παρακαλώ συντονιστείτε:
Έχουμε φάει από δέκα και δεν έχουμε ρίξει ούτε ένα! 😦
simon
23 Απριλίου, 2013 6:20 μμ
«Κόσμος» δεν είναι αυτοί που συντάσσουν τις ειδήσεις στον «902.gr»! Ο τίτλος «ο Σύριζα είναι πλέον και με τη δουλεία» είναι πολιτική αλητεία και γκαιμπελικός.
giorgalis
23 Απριλίου, 2013 6:57 μμ
Είναι πολιτική αλητεία το ξεσκέπασμα των συνεργατών του καμμένου που καλούν σε «συνεργασία» και το Κομμουνιστικό Κόμμα;
BandieraRossa
23 Απριλίου, 2013 4:40 μμ
Σίμον, αν δεν ξέραμε ότι η Σαλτάρη είναι στον ΣΥΡΙΖΑ, θα λέγαμε ότι είναι από τους τρικομματικούς.
Το καινούριο αστείο, ο καθένας να λέει ότι παπαριές θέλει αλλά να μην αποδίδεται η ευθύνη στο κόμμα, είναι γαμάτο.
Και ο αριστερός κόσμος πιστεύω έχει καταλάβει τι κουμάσια δρουν στον ΣΥΡΙΖΑ. Τη μία μέρα ακούει τη Σαλτάρη και την άλλη διαβάζει κάποια σούπερ-ντούπερ «ριζοσπαστική» ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ. Το λογικό συμπέρασμα είναι ότι κοροϊδεύουν τον κόσμο.
Νομίζω στο ‘χω ξαναπεί, αλλά στον ΣΥΡΙΖΑ είναι ενταγμένοι πασόκοι που πήδηξαν από το καράβι τους για να σώσουν τα πολιτικά τομάρια τους. Και αυτό δε στο λέω έτσι αυθαίρετα, αλλά μου το έχει πει αμετανόητος-χωμένος μέχρι τα μπούνια γνωστός μου πασόκος.
oldboy9
23 Απριλίου, 2013 5:29 μμ
Bandierarossa, δεν γίνεται αλλιώς, είναι τέτοια η σύνθεση του Σύριζα που αναγκάζεται να ακροβατεί… στο κενό! Πολύ πάνω από το 50% των ψηφοφόρων του Σύριζα προέρχονται από το ΠΑΣΟΚ, και με μια τέτοια κολοσσιαία μετακίνηση ψηφοφόρων, πήγε περίπατο και η όποια αριστερή ιδεολογία του Σύριζα…
giorgalis
23 Απριλίου, 2013 6:10 μμ
Άρα πριν καν γίνει κυβέρνηση άλλαξε αυτός αντί να «αλλάξει» τους άλλους.
Αν δεχτούμε φυσικά πως υπήρξε ποτέ εποχή που δεν ήταν «δήθεν»…
Ο ρόλος του είναι να γελοιοποιεί την αριστερά σήμερα ως αντιπολίτευση και να την κάνει μισητή αύριο ως κυβέρνηση.
oldboy9
23 Απριλίου, 2013 6:14 μμ
Σιγά να μην τ’ άφηνες ασχολίαστο εσύ… οχτρέ του ΣΥΡΙΖΑ 😀
giorgalis
23 Απριλίου, 2013 6:17 μμ
Του ΠΑΣΟΚ σωστότερα 😉
simon
23 Απριλίου, 2013 6:25 μμ
BandieraRossa
23 Απριλίου, 2013 4:40 μμ
Και ‘΄γω νομίζω στο ‘χω ξαναπεί: όταν το ΚΚΕ πάρει 30% από που θα ΄ναι οι φήφοι; Ξαφνικά θα γίνουν όλοι κομμουνιστές, θα έρθουν από άλλο γαλαξία ή θα φυτρώσουν νέοι απ’ τα σπαρμένα δόντια του Κουτσούμπα;
giorgalis
23 Απριλίου, 2013 6:55 μμ
Το θέμα είναι πως αυτοί οι άνθρωποι ψήφιζαν στο παρελθόν ΠΑΣΟΚ ή οτι τους λέτε ΑΚΡΙΒΩΣ ότι τους έλεγε το ΠΑΣΟΚ επειδή τους θέλετε ΠΑΣΟΚΟΥΣ, πρόβατα δλδ που θα τους κάνετε τον τσοπάνη-τροχονόμο προς το σφαγείο;
simon
23 Απριλίου, 2013 7:06 μμ
Τσομπάνης, πρόβατα… τσ,τσ,τσ,τσ… είπε κάποιος που υποστηρίζει το ΚΚΕ.
giorgalis
23 Απριλίου, 2013 7:12 μμ
Δεν υπάρχει αντιΚΚΕ κλισέ που να μην έχεις χρησιμοποιήσει.
Σε βολεμένα παιδάκια αναρχοχαρούμενου λάιφ στάιλ πιάνει, keep walking…
simon
23 Απριλίου, 2013 7:13 μμ
Ά, και για κάτι που έλεγες παλιότερα, δλδ ότι για το ΚΚΕ το ΑΚΕΛ είναι σαν τον Σύριζα! Θα σε μαλώσει ο Κουτσούμπας!
«Το ΚΚΕ και το ΑΚΕΛ έχουν παραδοσιακά σχέσεις φιλίας, συνεργασίας, δημιουργικής συζήτησης και ανταλλαγής απόψεων», δήλωσε ο γενικός γραμματέας του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας, μετά τη συνάντησή του με τον γενικό γραμματέα του ΑΚΕΛ Άντρο Κυπριανού.
«Ιδιαίτερα τη σημερινή εποχή χρειάζεται ένταση της αλληλεγγύης και της κοινής πάλης των δύο λαών και γενικότερα των λαών της Ευρώπης, ενάντια στην αντιλαϊκή στρατηγική της ΕΕ που φέρνει μνημόνια, αντιλαϊκά μέτρα και αντιλαϊκούς νόμους και στις δύο χώρες, αλλά και σε άλλες χώρες της ΕΕ που πλήττουν το λαϊκό εισόδημα, ενώ πλήττονται δικαιώματα και κατακτήσεις πολλών δεκαετιών των εργαζομένων», είπε ο κ. Κουτσούμπας.
Τους ξυνίζει ο Σύριζα, έχουν σχέσεις φιλίας, συνεργασίας, δημιουργικής συζήτησης και ανταλλαγής απόψεων με το πούρο «κομμουνιστικό» ΑΚΕΛ του κυπριακού Μνημονίου. Και του συνταξιούχου σύντροφου Χριστόφκια.
giorgalis
23 Απριλίου, 2013 7:22 μμ
Σχέσεις συνεργασίας με τον ΣΥΡΙΖΑ τη ΔΗΜΑΡ το ΠΑΣΟΚ κτλ ούτε στο όνειρο σας.
Το ΚΚΕ θα είναι πολύ δυνατότερο όταν έρθει η ώρα να αναλάβει η ψευτοαριστερά τη διάσωση του συστήματος.
Και η ομιλία του Κουτσούμπα:
για να ξέρετε τουλάχιστον για ποιόν μιλάτε.. 😉
Βάλε τώρα και «πολιτική» ομιλία με τον ανερμάτιστο μορφωνιό, που θέλει να γίνει πρωθυπουργός μιας χώρας υπό διάλυση, να μπουρδολογεί κουνώντας τα χεράκια…
simon
23 Απριλίου, 2013 7:25 μμ
Τα κλισέ και τα τσιτάτα είναι αλλονών προνόμιο.
Την άκουσες την ομιλία του Κουτσούμπα; Οπορτουνιστές και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ και ο Αλαβάνος, κλείνουν το μάτι σε μερίδα του κεφαλαίου(!!!).
Ξαναμίλα μου για κλισέ…
giorgalis
23 Απριλίου, 2013 7:30 μμ
Σε πιάσε ο πόνος για τους 200 νοματαίους της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και τους 20 του Αλαβάνου;
simon
23 Απριλίου, 2013 7:38 μμ
Όχι, ρε ‘συ! Γιατί να με πιάσει ο πόνος για μερικούς κεφαλαιοκράτες;
Και μην ανησυχείς; ήξερα εδώ και 2 χρόνια τουλάχιστον ότι θα γίνει ο επόμενος ΓΓ. Δεν ήταν καμιά έκπληξη.
spiral architect
23 Απριλίου, 2013 6:56 μμ
… μ’ άρεσε το τελευταίο, και γι’ αυτό συγχωρείσαι! 😀
BandieraRossa
23 Απριλίου, 2013 11:35 μμ
Σίμον, δε μιλάω για ψηφοφόρους αλλά για στελέχη.
simon
24 Απριλίου, 2013 8:44 πμ
ΒandieraRossa
23 Απριλίου, 2013 11:35 μμ
Για ποιά στελέχη μιλάς φίλε και ποιός είν’ ο ρόλος τους; Κάτι Κοτσακάδες, που αναφέρθηκαν στην αρχή, κάτι Κατσέληδες, κάτι Καστανίδηδες δεν υπάρχουν ούτε στον ορίζοντα.
Για μικρομεσαία τοπικά στελέχη μιλάς; Στην πόλη μου π.χ. όλοι οι στελεχοπα»σό»κοι, ειδικά οι βουτηγμένοι στα σκατά, παραμένουν στη συμμορία. Κανείς δεν τόλμησε να δηλώσει συμμετοχή για να σώσει το πολιτικό του τομάρι.
Και στο τέλος – τέλος, αυτοί μπορεί να θέλουν να κάνουν τη «δουλειά» τους. Το θέμα είναι αν θα τους επιτραπεί.
Βλαδίμηρος
23 Απριλίου, 2013 3:25 μμ
Οι παρακάτω στίχοι του Παλαμά αφιερώνονται σε ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ και τα διάφορα κόμματα και αποκόμματα της «αριστεράς», καθώς και τους αναρχικούς (2 αναρχικοί, 3 γνώμες) :
Έλληνες χριστιανοµάχοι
και πολύθεοι, στερνολείψανα
διαλεχτά και µετρηµένα,
και του Ναζωραίου εσείς πιστοί,
πλήθια από το ράσο οδηγημένα,
κράχτε, φωτοκαύτε κι αφορίστε,
όλοι ειδωλολάτρες είστε!
Κα κανείς σας και κανείς
και σοφίας κι αν είναι θάμα και τιμής,
απ’ τον ήλιο της ζωής δεν τηνε παίρνει
την αχτίδα που το φως του φέρνει.
Στου Ωκεανού μες στα κατάβαθα
ζούνε κάποια κήτη
έξω από το φέγγος τ’ ουρανού –
βλέπουνε, μα δεν τους φέγγει ο ήλιος,
απ’ τα ίδια τα κορμιά τους βγαίνει ο ήλιος τους,
φώσφορο είναι ο ήλιος τους αχνό
και μιαν όραση ονείρου τους μοιράζει
στου Ωκεανού μες στα κατάβαθα –
κι είστε σαν αυτά τα κήτη.
spiral architect
23 Απριλίου, 2013 4:45 μμ
ΟΥ ΠΑΠΑΣ
Παπαδιά πού ‘ν ου παπάς, γάμα συ και μη ρωτάς
θε να σ’ δώσου κι ένα γρόσ’, να γαμάς μέχρι να ιδρώσ’ ;
Δε μου λέτι βρε κουρίτσα, πως γαμεί ο παπάς τη νύχτα
δίχως φώς χωρίς λαμπάδα, πως τη βρίσκει τη σχισμάδα.
Ου παπάς τση Βρουντιανής, τσ’ τούνι βρόντηξι μιανής
τα φουστάνια τσ’ σήκουσι, κι τσ’ τουνι πατήκουσι.
Ου παπάς απ’ του Νιχώρ’, πιρπατεί κι στουνι χών’
Ου παπάς απ’ τα’ Σπαθαραίοι, πούν’ τ’ αρχίδια τ’ σα αρουραίοι.
Ου παπάς απ’ του γυαλό, πουχ’ μια πούτσα σα σκαρμό.
Ου παπάς απ’ το Καστέλι, μαλλιαρό μουνί δε θέλει
θέλει νάναι ξυρισμένο, σαν αβγό καθαρισμένο.
Ου παπάς απ’ τσ’ Κουσμαδαίοι, γάμ’σι μια μα δε του λέει
Ου παπάς απ’ τσι Ν’κουλούδις, έχ’ αρχίδια δίχους φλούδις.
Ου παπάς απ’ ντ’ Καστανιά, έχει αρχίδια μια ουκά
Ου παπάς από τη Λέκκα, γάμ’σι σένα κι’ αλλις δέκα.
Ου παπάς τ’ Καρλουβασού, στουνι βάζ’ κι κ’τάζ’ αλλού
Ου παπάς απ’ του Παώντα, στου νι βρόντηξ’ απου σπόντα…
(αποκριάτικο Σάμου)
giorgalis
23 Απριλίου, 2013 6:15 μμ
Ου παπάς ου ουακιτ’ς γεννημέν’ς είν’ πρήχτ’ς
cronopiusa
24 Απριλίου, 2013 9:14 πμ
Ο Γκρεμιστής (Κωστής Παλαμάς)
Ακούστε. Εγώ είμαι ο γκρεμιστής, γιατί είμ’ εγώ κι ο κτίστης,
ο διαλεχτός της άρνησης κι ο ακριβογιός της πίστης.
Και θέλει και το γκρέμισμα νου και καρδιά και χέρι.
Στου μίσους τα μεσάνυχτα τρέμει ενός πόθου αστέρι.
Κι αν είμαι της νυχτιάς βλαστός, του χαλασμού πατέρας,
πάντα κοιτάζω προς το φως το απόμακρο της μέρας.
Εγώ ο σεισμός ο αλύπητος, εγώ κι ο ανοιχτομάτης•
του μακρεμένου αγναντευτής, κι ο κλέφτης κι ο απελάτης
και με το καριοφίλι μου και με τ’ απελατίκι
την πολιτεία την κάνω ερμιά, γη χέρσα το χωράφι.
Κάλλιο φυτρώστε, αγκριαγκαθιές, και κάλλιο ουρλιάστε, λύκοι,
κάλλιο φουσκώστε, πόταμοι και κάλλιο ανοίχτε τάφοι,
και, δυναμίτη, βρόντηξε και σιγοστάλαξε αίμα,
παρά σε πύργους άρχοντας και σε ναούς το Ψέμα.
Των πρωτογέννητων καιρών η πλάση με τ’ αγρίμια
ξανάρχεται. Καλώς να ρθει. Γκρεμίζω την ασκήμια.
Είμ’ ένα ανήμπορο παιδί που σκλαβωμένο το ‘χει
το δείλιασμα κι όλο ρωτά και μήτε ναι μήτε όχι
δεν του αποκρίνεται κανείς, και πάει κι όλο προσμένει
το λόγο που δεν έρχεται, και μια ντροπή το δένει.
Μα το τσεκούρι μοναχά στο χέρι σαν κρατήσω,
και το τσεκούρι μου ψυχή μ’ ένα θυμό περίσσο.
Τάχα ποιος μάγος, ποιο στοιχειό του δούλεψε τ’ ατσάλι
και νιώθω φλόγα την καρδιά και βράχο το κεφάλι,
και θέλω να τραβήξω εμπρός και πλατωσιές ν’ ανοίξω,
και μ’ ένα Ναι να τιναχτώ, μ’ ένα Όχι να βροντήξω;
Καβάλα στο νοητάκι μου, δεν τρέμω σας όποιοι είστε
γκρικάω, βγαίνει από μέσα του μια προσταγή: Γκρεμίστε!
Βλαδίμηρος
25 Απριλίου, 2013 1:54 πμ
giorgalis
Λέει ο κ. Κουτσούμπας : «Δε λείψαμε από κανένα προσκλητήριο! Πάντα στην πρώτη γραμμή!»
Τι έλεγε, όμως, το ΚΚΕ, το Μάρτη του 1973, στη Διακήρυξη «Προς το λαό της Ελλάδας», που τον καλούσε για την «ανατροπή της δικτατορίας»;
Κατά λέξη : «Γ. Ο δρόμος για την ανατροπή της δικτατορίας, για τη Νέα Δημοκρατία.
Η ανατροπή της δικτατορίας και η θεμελίωση μιας Νέας Δημοκρατίας απαιτεί επίμονες προσπάθειες και σκληρούς αγώνες ολόκληρου του ελληνικού λαού. Κάνει αναγκαία την προετοιμασία για τη χρησιμοποίηση κάθε μορφής πάλης, ειρηνικής ή μη ειρηνικής, ανάλογα με τη στάση των αντιδραστικών δυνάμεων».
Καταλάβατε; Μετά από 6 ολόκληρα χρόνια δικτατορίας, το ΚΚΕ δεν είχε καταλήξει αν η ανατροπή της χούντας θα γινόταν ειρηνικά ή μη ειρηνικά. Και από τι θα εξαρτιόταν αυτό; Από τη στάση των «αντιδραστικών δυνάμεων»!!! 6 χρόνια δικτατορίας με βασανιστήρια και εξορίες και απόλυτη στέρηση της ελευθερίας, το ΚΚΕ δεν είχε δει ακόμα «τη στάση των αντιδραστικών δυνάμεων»! Το ΚΚΕ δεν ήθελε να ανατραπεί η χούντα με ένοπλο αγώνα, γιατί δε θέλει να εξοπλιστεί ο λαός. Θέλει να έχει μόνο κομματικό στρατό για να πάρει την εξουσία.