« Όμιλος παρέμβασης και κοινής δράσης Νίκος Μπελογιάννης»
Παρέμβαση που ταράζει τα νερά μπορεί να χαρακτηριστεί επιεικώς η ανακοίνωση το βράδυ της Κυριακής του νέου «Ομίλου Νίκος Μπελογιάννης» που ανακοίνωσαν αιφνιδιαστικά τρία μείζονα στελέχη της Αριστεράς, που όμως συμμετέχουν …σε τρία διαφορετικά κόμματα: Ο Νίκος Μπογιόπουλος, δημοσιογράφος του Ριζοσπάστη και μέλος του ΚΚΕ, ο Πέτρος Παπακωνσταντίνου, δημοσιογράφος και στέλεχος της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Ρένα Δούρου φιλοδοξούν να πραγματοποιήσουν μια «μετεξέλιξη του Αριστερού Βήματος Διαλόγου, σε περισσότερο πολιτική και λιγότερο ιδεολογική βάση, σε μια ιδιαίτερα απαιτητική εποχή για μια αριστερή αντισυστημική απάντηση», όπως τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση.
Πρόκειται για πρόπλασμα νέου κόμματος; Σε τι βαθμό τα κόμματα της Αριστεράς γνώριζαν για την πρωτοβουλία; Οι απαντήσεις θα δοθούν σε συνέντευξη Τύπου που καλείται για τη Δευτέρα στις 6 μ.μ. στη μεγάλη αίθουσα της ΕΣΗΕΑ (Ακαδημίας 20, 1ος όροφος).
Να σημειωθεί ότι και οι τρεις φορείς της Αριστεράς βρίσκονται σε προσυνεδριακό στάδιο. Το ΚΚΕ προετοιμάζεται για το 19ο συνέδριό του τον Απρίλιο, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ έδωσε στη δημοσιότητα την προηγούμενη εβδομάδα τις θέσεις για τη 2η Πανελλαδική της Συνδιάσκεψη που προγραμματίζεται για τον Ιούνιο, ενώ και ο ΣΥΡΙΖΑ συζητά για Συνέδριο τον ίδιο μήνα.
Ολόκληρη η ανακοίνωση:
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
«Το πιο μεγάλο φορτίο είναι το φως που δεν μπορούμε να δώσουμε»
Γιάννης Ρίτσος
Όμιλος Νίκος Μπελογιάννης
Μέσα στο πιο βαθύ σκοτάδι της οικονομικής κρίσης, της κοινωνικής καταστροφής και της πολιτικής ένδειας, ανάβουμε ένα κερί. Ο Όμιλος «Νίκος Μπελογιάννης» ιδρύεται 61 χρόνια μετά την εκτέλεση του αγωνιστή της Αριστεράς, για να μας θυμίζει ότι το κομμουνιστικό και προοδευτικό κίνημα της χώρας μας έχει ρίζες και πολύτιμες καταβολές. Προ πάντων όμως έχει απαιτητικό μέλλον.
Ο Όμιλος που φιλοδοξούμε να οικοδομήσουμε πρόκειται ουσιαστικά για μετεξέλιξη του Αριστερού Βήματος Διαλόγου, σε περισσότερο πολιτική και λιγότερο ιδεολογική βάση, σε μια ιδιαίτερα απαιτητική εποχή για μια αριστερή αντισυστημική απάντηση. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία εκ νέου συνάντησης διαφορετικών ρευμάτων που αναζητούν τη διέξοδο από τη ζοφερή μνημονιακή πραγματικότητα, με όρους ρήξης και ανατροπής.
Σας καλούμε σε μια πρώτη συνάντηση γνωριμίας τη Δευτέρα 1 Απριλίου, στις 18.00 στη μεγάλη αίθουσα της ΕΣΗΕΑ (Ακαδημίας 20, Αθήνα).
Παρεμβαίνουν:
Ρένα Δούρου
Νίκος Μπογιόπουλος
Πέτρος Παπακωνσταντίνου
Χαιρετίζει:
ο Ευτύχης Μπιτσάκης
***
Αναδημοσιεύει από το mao.gr η Jaquou Utopie
υ.γ.
Καλό μήνα!
shortlink : http://wp.me/p1pa1c-iDO
giorgalis
1 Απριλίου, 2013 12:19 μμ
Η σ.Δούρου κάνει αριστερή στροφή – ματ και βγάζει εκτός παιχνιδιού την αριστερή πλατφόρμα (οπορτουνιστικής απογείωσης) του σ.Λαφαζάνη!
Τώρα πια το αριστερό κομμάτι του ΕΚΜ-ΣΥΡΙΖΑ θα εκφράζεται στο πρόσωπο της Ρένας!
Ευτυχώς ο σ.LAGARTSAS-A μένει μακριά από αρπακολλατζίδικες συνεργασίες, μια επιλογή – σωσίβιο για το κίνημα που θα έχει απο κάπου να πιαστεί (για υποστήριξη εντός κοινοβουλίου)
LAGARTSAS-A
1 Απριλίου, 2013 1:39 μμ
ασε ρε ΕΓΩ ειμαι σταλινας. 😉 αυτο ειναι το σωσιβιο. ΜΟΥ και του κινηματος. χαχαχαχα
simon
1 Απριλίου, 2013 12:30 μμ
Παρεμβαίνουν:
Ρένα Δούρου
Νίκος Μπογιόπουλος
Πέτρος Παπακωνσταντίνου
Χαιρετίζει:
ο Ευτύχης Μπιτσάκης
Στο face control ο …Βλαδίμηρος, στην καθαριότητα των WC o pagal! 🙂
pagal
1 Απριλίου, 2013 8:32 μμ
Με φώναξε κανείς????
simon
1 Απριλίου, 2013 8:53 μμ
Στην Καλλιόπη γρήγορα…
pagal
1 Απριλίου, 2013 9:06 μμ
Ποιο WC?…..δουλευόμαστε?
Θέλω υψηλά καθήκοντα ….καθότι μια ζωή αριστερός
katy
1 Απριλίου, 2013 9:12 μμ
“Μη μου πολυψηλώνεσαι γιατί ψηλός δεν είσαι, και το χωριό σου είναι κοντά, και ξέρω τίνος είσαι”.
Ελληνική Παροιμία.
katy
1 Απριλίου, 2013 8:59 μμ
‘Παρακαλώ μη ρίχνετε τα τσιγάρα σας στη λεκάνη. Βρέχονται και μετά ανάβουν δύσκολα’.
Σε πόρτα τουαλέτας
spiral architect
1 Απριλίου, 2013 12:35 μμ
Και βεβαίως την ιδεολογική υποστήριξη και τεκμηρίωση θα την παρέχει το γνωστό ιστορικό βιβλιοπωλείο της Εστίας που μετά το κλείσιμό του πλέον περνάει στα χέρια του μπουμπούκου.
Καλό μήνα επίσης. 😆 😆
Γιαννκα
1 Απριλίου, 2013 1:02 μμ
βουτυρο στο ψωμι σας το post 😉
Κατω οι αστικες πρωταπριλιες…. ;)Καλο μηνα!!
simon @ giorgalis arxitektona θελω να σας κανω γνωστο οτι ειμαι κι εγω φανατικη αναγνωστρια των διαλογων σας 🙂 🙂
spiral architect - simon - giorgalis all together
1 Απριλίου, 2013 1:25 μμ
Μας τιμάτε αγαπητή Γιαννκα. 🙂
mitera
1 Απριλίου, 2013 1:09 μμ
Eγώ άλλα διάβασα.
Η αριστερή πτέρυγα του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ είσχωρεί στο κκε,ανευ όρων, μέχρι να οργανωθεί η επανάσταση και γιατί δεν αντέχει άλλο τον αντιπολιτευτικό ρόλο που της έχει ανατεθεί και είναι αντίθετος με τις βαθύτερες αναζητήσεις του..Εγκυρες πηγές αναφέρουν οτι και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ το σκεφτετε πολύ σοβαρά,άρκεί να της δωθεί το κομμάτι της ανάλυσης και συνειδητοποίησης της μάζας.
Το κκε απ΄ότι δηλώνει ο ΓΓ Παφίλης επεξεργάζετε σοβαρά το όλο θέμα.Αναμένονται οι ανακοινώσεις των αποφάσεων μετά το πέρας του συνεδρίου.
καλό μήνα και σε σας 🙂 🙂
Μέχρι τότε καλούν όλον τον λάο να μην πληρώσει ούτε ένα ευρώ,για χαράτσια φόρους κτλ.
Οποιος νοιώθει ότι χρωστάει να πάει και να πληρώσει μόνος του.
Εδώ υπηρξε κοινή απόφαση στα πλαίσια των προκαταρκτικων συζητήσεων για την ενότητα της ριζοσπαστικής αριστεράς.
Την όλη διαδικασια πλαισίωναν παλιά αλλά επίκαιρα τραγούδια
giorgalis
1 Απριλίου, 2013 1:38 μμ
Προχθές ο Λαφαζάνης μιλούσε για το υπεράνω αμφισβήτησης «έουρο» από το κόμμα του, την ώρα που ο Σκουρλέτης (και σήμερα ο Παπαδημούλης) λένε πως δεν θα πεινάσουμε (…) κιόλας για χάρη του!
Αυτοί όλοι πρέπει να φοράνε βραχιολάκι που να τους θυμίζει σε ποιο κόμμα είναι, σε ποια ανθυποφράξια του ανήκουν, ποίες είναι ο θέσεις της και πόσες μοίρες αριστερά-δεξιά μπορούν να «κοιτάνε» (179 περίπου – ούτε μοίρα παραπάνω).
Τι να μας κάνει η κακομοίρα η πρωταπριλιά;
Μια φορά το χρόνο*…
*Να θυμηθούμε σ. να το διορθώσουμε κι αυτό σαν γίνουμε κυβέρνηση!
mitera
1 Απριλίου, 2013 1:58 μμ
Σύντροφε μην ανησυχείς για τίποτα.
Όταν έρθει η ώρα θα τα διορθώσουμε όλα.Ο καθένας στον πάγκο του.
Γ ι α τ ι ι ι ι όπως μου είπε προχθές και ένας φίλος μου, καρα μπαμ- μπαμ , Συριζαίος- εκμ
-Η μόνη λογική φωνή σήμερα είναι του κκε.
και μη μου πείς να προσέχω τις παρέες μου 🙂
giorgalis
1 Απριλίου, 2013 2:09 μμ
«Η μόνη λογική φωνή σήμερα είναι του κκε…»
και κάπου εκεί έπεσε η γραμμή (ο οτες είναι μερκελικός)
στη συνέχεια: «…γι αυτό η συνεργασία με τους ΑΝΕΛΛ θα αναζωογονήσει τις αριστερές μας ρίζες για να ξαναβρούμε κι εμείς το νήμα της λογικής» τουτ τουτ τουτ…έλα mitera, μ’ ακούς; τουτ τουτ τουτ…
mitera
1 Απριλίου, 2013 4:45 μμ
Ναι….ναι…έλα giorgali … σ’ακούω.
Ποιάς λογικής;ομπρός;;;;;αλοοοοοο;;;;
simon
1 Απριλίου, 2013 6:34 μμ
Mitera, είσαι σίγουρη πως σου το ΄πε προχθές κι όχι σήμερα; 😀
mitera
1 Απριλίου, 2013 7:23 μμ
simon υποψιάζομαι οτι αμφισβητείς το αληθές του λόγου μου. 🙂
Συγκεκριμένα μου το είπε έξω απο μια τράπεζα,ακριβώς αντίπροχθες.Είχε πάει να πάρει κάτι «κοινωνικές» επιδοτήσεις.
oldboy9
1 Απριλίου, 2013 2:10 μμ
ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ…
__________________________
ΕΚΜ, προφανώς συντομογραφία του ΕΚΜεκ-παγωτό είναι τούτο 🙂
LAGARTSAS-A
1 Απριλίου, 2013 1:54 μμ
ρε σεις, με τις κατραπακιες εχασα τις μερες. πρωταπριλια εχουμε σημερα;!
αντε ντου για το πανενωτικο μετωπο της αριστερας. ενα, δυο, χιλια επαναστατοταξικα συνεδρια να λαμπικαρει το μυαλο μας, να παρει μπροστα η μηχανη, να φυγουν τα σκιαχτρα, ολοι ενα. μια οικογενεια ειμαστε αλλωστε, που μας ριξαν φαγουροσκονι.
ζητω η εργατικη ταξη.
ζητω τα ενωτικα μετωπα(τα καθαρα).
ζητω ο γιαννης, ο κωστας, ο παυλος,…
ζητω ο ΣΤΑΛΙΝ.
ζητω το μουνι της χαϊδος. 😉
oldboy9
1 Απριλίου, 2013 2:15 μμ
Επιτέλους όλοι οι «πληγωμένοι» αριστεροί θα βρουν με στέγη θαλπωρής 😀
Κι όταν πέσει η αυλαία ο Νικόλας θα γράψει το νέο του βιβλίο με τίτλο: «Είναι η Πληγωμένη-Αριστερά. Ηλίθιε!»…τέλος αυλαίας 😛
oldboy9
1 Απριλίου, 2013 2:17 μμ
Ρε παιδιά γιατί δεν έχει ούτε ένα like? Μάλλον κάνει τζιζζζζζ 😉
LAGARTSAS-A
1 Απριλίου, 2013 2:22 μμ
θα βαλω ΕΓΩ για να ζεματιστω. 🙂
oldboy9
1 Απριλίου, 2013 2:29 μμ
…ακολουθώ κι εγώ τότες 🙂
Spin
1 Απριλίου, 2013 2:44 μμ
Μέχρι να διαβάσω το «καλό μήνα» έβαζα θερμόμετρα 😛
DrAluca
1 Απριλίου, 2013 2:45 μμ
Τελικα ειχες πυρετο? 😛
Χαμογελατε…
Spin
1 Απριλίου, 2013 2:58 μμ
ναι 🙂
DrAluca
1 Απριλίου, 2013 3:01 μμ
😛
Χαμογελατε…
Spin
1 Απριλίου, 2013 3:06 μμ
Σ’εχω http://www.youtube.com/watch?v=JGb5IweiYG8
DrAluca
1 Απριλίου, 2013 3:25 μμ
Oh dear…. Oμορφυνες… 😛
Χαμογελατε…
spiral architect
1 Απριλίου, 2013 2:48 μμ
Ανακοίνωσις
Σήμερον εορτάζεται η ημέρα της γνησίου τε και συνεπούς αριστεράς.
Ο αρχηγός εξέδωσε ανακοίνωσιν, ήτις θα διαβαστεί στα δικαστήρια της οδού Ευελπίδων, άμα τη λήξει του ωραρίου.
Θα σερβιριστεί καφές και κονιάκ εις το καφενείον του παρακειμένου παρεκκλησίου
Εκ της διευθύνσεως
Spin
1 Απριλίου, 2013 3:24 μμ
Φωτιά στα μπλόγκια !!!
http://www.rizospastis.gr/story.do?id=7365865&publDate=31%2F3%2F2013
««Ριζοσπάστης»: Δημοσιεύματα όπως το διήγημα για το δολοφόνο του 15χρονου, τα «πέρασε για λίγο από τον ΔΣΕ» για τον Μίσσιο, ανιστόρητες αναφορές ότι «το ΚΚΕ καμία σχέση δεν έχει με την αριστερά», κείμενα όπου αντί επιχειρημάτων βρίθουν ασυνταξιών και αφορισμών, πρωτοσέλιδα όπου απουσιάζει ή υποβαθμίζεται το σημαντικό της επικαιρότητας (π.χ. θάνατος Τσάβες), δεν συνηγορούν στην εκτίμηση περί «βελτίωσής του».»
simon
1 Απριλίου, 2013 6:47 μμ
Αυτοί που τα λέν αυτά είναι «οι σύντροφοι (που) υιοθετούν όλες τις εχθρικές αντιλήψεις για το Κόμμα, την πολιτική των οπορτουνιστών κάθε είδους και ταυτόχρονα ενισχύουν το οπλοστάσιο των αντιπάλων σε βάρος του Κόμματος»!
Άϊντε με τους Μίσιους και τους Τσάβες… Καλά (κάναν), αυτοί (και) πέθαναν νωρίς! 🙂
Γκαστονε
1 Απριλίου, 2013 4:27 μμ
Σημερα παντως το γνωστο Μικυ Μαους του ΤΖΥΡΙΖΑ, ο Μηλιος δηλωσε οτι αν χρειαστει
ΔΕΝ ΘΑ ΤΥΠΩΣΟΥΜΕ ΔΡΑΧΜΗ , ΑΛΛΑ ΕΥΡΩ
Δεν ξερω αν ηταν πρωταπριλιατικο,η μας εχει για τοσο μαλακες
Βάλτε την σημερινη ελληνοφρένεια και ανοιξτε το 2 ο μέρος στο 1.50, απολαυση λεμε … τρομερο χιουμορ ο καθηγητης
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=222023&catID=87
φελάχα
2 Απριλίου, 2013 1:28 πμ
Γκαστόνε, κατ’ αρχήν στο διάλογο που ποστάρεις είναι φανερό οτι ο Μηλιός βρίζεται με το συνομιλητή του και στο τέλος του λέει σάλτα γαμήσου μωρέ τί θες τώρα και ευρώ θα τυπώσουμε. Μπορεί ο μηλιός να είναι καραγκιόζης και να πρέπει να του γίνει κριτική με χίλιους τρόπους, αλλά αυτός που έκανε το μιξάζ κι εσύ που το αναπαράγεις είστε χείροτεροι, κίτρινοι θα έλεγα. Όσο για κριτική… άστο καλύτερα.
Επιπλέον, υπάρχει τρόπος να τυπώσει μια παρακατιανή νοτιοευρωπαική κυβέρνηση ευρώ, αλλά δε στη λέω για να μη νιώσεις ακόμα πιο μαλάκας 😛
Γκαστονε
2 Απριλίου, 2013 11:38 πμ
δε μας τα λες καλα ομως…
εν τελει ο Μηλιός βρίζεται με το συνομιλητή του και στο τέλος πεταξε την μαλακια του με ενα, «σάλτα γαμήσου μωρέ τί θες τώρα και ευρώ θα τυπώσουμε» …. η δεν ειπε την μαλακια και οτι κυκλοφοραει ειναι προιον μιξαζ ?
ξερω ειναι δυσκολο να αποφασισεις
φελάχα
2 Απριλίου, 2013 12:24 μμ
Κάνεις οτι δεν καταλαβαίνεις ε; Μιξάζ δεν είναι απαραίτητα το να βάλεις κάποιον να πει κάτι που δεν ειπε. Μιξάζ μπορεί να είναι το να παραλείψεις μέρος του διαλόγου ώστε κάποιος που δεν έχει ακούσει το υπόλοιπο να παρερμηνεύει αυτό που ειπώθηκε.
Αλλά επειδή το συγκεκριμένο μιξάζ είναι εντελώς κιτρινιάρικο, ακόμα και χωρίς να ακουστεί το υπόλοιπο, αυτό που είπε ο μηλιός είναι εντελώς φανερό οτι ήταν ένα «ναι ρε μαλάκα τί θες και ευρώ θα τυπώσουμε».
Για πες όμως ρε ειδήμονα, μπορεί τελικά μια κυβέρνηση στην ελλάδα να τυπώσει ευρώ ή δεν μπορεί;
altereggas
2 Απριλίου, 2013 12:30 μμ
Μιξάζ μπορεί να είναι το να παραλείψεις μέρος του διαλόγου
xaxaxa σιγουρα δεν εισαι ηχοληπτης ε ?
φελάχα
2 Απριλίου, 2013 1:01 μμ
οχι δεν ειμαι ηχοληπτης. επι της ουσιας κατι;
altereggas
2 Απριλίου, 2013 1:21 μμ
επί της ουσίας, δεν έγινε μιξάζ αλλά ο Μηλιός είναι τρόμπας
καμμία άλλη ερώτηξη, επί της ουσίας προπαντώς ?
Γκαστονε
2 Απριλίου, 2013 3:14 μμ
φελάχα@ μπορεί τελικά μια κυβέρνηση στην ελλάδα να τυπώσει ευρώ ή δεν μπορεί;
εδω ρε ο Μητσος ο Παράς παρεα με τον Μπαμπη τον Γροσια, τυπωνουν αμα λαχει χρημα και δεν θα κολωσει κοτζαμ Ρουλικη κυβερνηση,
απλα πραγματα, παιρνει ενα φωτοτυπικο υψηλης ευκρινειας, τυπωνει οσα γουσταρει και στα παπαργια τους Φρανκφουρτη και ΕΚΤ και ΔΝΤ και Τροικα
τι να λεμε τωρα ?
ΣΥΡΙΖΑ Η ΤΕΦΡΑ
φελάχα
2 Απριλίου, 2013 4:46 μμ
Γκαστόνε η κακομοιριά σου δεν έγκειται στο οτι δεν ξέρεις, αλλά στο οτι ούτε καν θες να μάθεις (εντάξει, και οτι γελάς με ηλίθια αστεία ενώ καταντάς συνήγορος του αδώνιδος)
Αλτερέγκας ο μηλιός μπορεί να είναι τρόμπας, αλλά αυτό που είπε ισχύει.
Οποιαδήποτε ευρωπαική κυβέρνηση μπορεί να τυπώσει ευρώ, εφ’ όσον διατηρεί υπό τον έλεγχο της κοινωφελείς επιχειρήσεις.
Εκδίδεις 3μηνα ή 4μηνα χρεόγραφα και πληρώνεις μ’ αυτά μέρος από τους μισθούς και κάποιες υπηρεσίες σε ιδιωτικές επιχειρήσεις. Επίσης δίνεις κάποια από αυτά σε πολύ φτωχούς σαν επίδομα. Επειδή όλοι θέλουν να κρατάνε τα ευρώ και να ξεφορτώνονται τα χρεόγραφα, αν έχεις τον έλεγχο ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, ΔΕΠΑ κλπ (και δεν τα χεις ξεπουλήσει) έρχεται ο άλλος και πληρώνει τα βασικά αυτά αγαθά, επιστρέφοντας τα χρεόγραφα.
Αυξάνεις ή δεν αυξάνεις έτσι τον αριθμό των ευρώ στην οικονομία σου;
Όσο παπάρας και να ναι ο μηλιός αυτά τα γνωρίζει. Εγώ δεν ισχυρίζομαι οτι ο σύριζας θα τα κάνει αυτά (βέβαια ούτε και το αποκλείω αν πιεστεί πολύ).
Αλλά που να καθόμαστε τώρα να κουράζουμε το μυαλουδάκι μας;
Βάλε ελληνοφρένεια που χει ματσάκι άδωνι-μηλιού
και χαχαχα και χουχουχου
Γκαστονε
2 Απριλίου, 2013 5:24 μμ
εισαι εντελως νουμερο ομως
τετοιες μαλακιες σας λενε εκει περα ?
ποιος τα σκαρφιστηκε αυτα ?
βαλε μας ενα λινκ ρε να μαθουμε και μεις ποια ειναι αυτη η διανοια
τετοιες πιπες, ουτε ο προνομιακος παρτνερ σας ο Μαριας δε θα λεγε
ποια ιδιωτικη επιχειρηση θα δεχτει να πληρωθει με χρεογραφα ελληνικου φαλιρισμενου δημοσιου ρε αμπαλε τυπε, που θες να κινησεις την αγορα με κουπονια
και πως η ιδιωτικη εταιρεια θα κανει πχ εισαγωγες, με τι θα πληρωσει,με τα κουπονια που θα κοψει ο νεος τσαρος της οικονομιας
θα παει στους κυπριους και θα πει,θελω πατατες αλλα δεν εχω ευρω και θα σας δωσω κατι κουπονια ε ?
και αν ο σκοπος αυτου του τρομερου σχεδιου ειναι η ελαφρυνση των φτωχων, γιατι αντι να τους μοιραζει κουπονια-χρεογραφα, δεν τους απαλασσει της υποχρεωσης πληρωμων σε ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, ΔΕΠΑ κλπ
τελος απο που ως που το «χρογραφο-κουπονι» εχει αξια ευρω,θα μπορουσα αραγε με αυτο να παω σε ενα παω σε ενα ανταλλακτηριο νομισματων και να δωσω χρεογραφα να παρω ρουπίες ?
νταξει νταξει ξερω, μαλακια μου που ασχολουμαι, αλλα ειναι η διαστροφη βλεπεις να μιλαω με αγραμματους που θα μου την λενε κιολας
τι να λεμε …
ΣΥΡΙΖΑ Η ΤΕΦΡΑ χαχαχα και χουχουχου
φελάχα
2 Απριλίου, 2013 6:14 μμ
Η βλακεία είναι ανίκητη τελικά.. Οι επιχειρήσεις που έμειναν έτσι κι αλλιώς απλήρωτες επι μήνες λόγω εσωτερικής στάσης πληρωμών γιατί να μην ανταλλάσουν μέρος των χρεών τους σε ρεύμα, νερό κλπ. (εννοείται για τις μικρές-μεσαίες επιχειρήσεις, όχι για τους μεγαλοεργολάβους του δημοσίου. Αυτοι πρώτα θα ελεγχθουν για να δούμε αν πραγματικά έχουν να λαμβάνουν η χρωστάνε τελικά).
Κανένα κράτος δεν είναι φαλιρισμένο πλήρως όταν έχει κοινωφελείς επιχειρήσεις βλαμμένε ηττοπαθή τύπε. Αν δεν ήσουν αγράμματος και πρόσεχες τί διάβαζες, θα έβλεπες οτι έγραψα πως σε χρεογραφα θα πληρωνόταν ΜΕΡΟΣ των μισθών και ΚΑΠΟΙΕΣ υπηρεσίες σε ιδιωτικές επιχειρήσεις. 10 εκατομμύρια τουρίστες το χρόνο έρχονται. Αγροτικά προιόντα υπάρχουν, κάποιες εξαγωγές γίνονται. Ποιός σου είπε οτι δε θα υπάρχουν καθόλου ευρώ; Για έλλειψη ρευστού εντός ευρώ είναι αυτή η μέθοδος ώστε να περιορίσεις τα ελλείματα στα εμπορικά ισοζύγια. Και για να αρνηθείς πχ. μια-δυό δανειακές δόσεις και να διαπραγματευτείς μερικά πράγματα από άλλη θέση.
Προφανώς το κουπόνι δεν ανταλλάσεται με άλλα νομίσματα, γιατί αποτελεί το «κακό» νομισμά που αν ήταν καλό (ευρώ) θα κρυβόταν στα σεντούκια. Όντας «κακό» ουσιαστικά το ξεφορτώνεσαι σε δημόσιες επιχειρήσεις, άρα αυξάνεται η κυκλοφορία ευρώ στην οικονομία σου (για 10-15% περίπου μιλάμε όχι παραπάνω για να μην απαξιωθεί τελείως) ώστε να μπορείς να κάνεις περισσότερες εισαγωγές με τα ευρώ σου. Πάντως η σιχασία του μικροαστού προς το «κακό» νόμισμα φάνηκε άμεσα στην αντίδρασή σου που το ονόμασες κιόλας κουπόνι χωρίς να έχεις καταλάβει καν περι τίνος πρόκειται. Εμ τέτοια ζώα είμαστε, πως να μην τρώμε μνημόνια κατακέφαλα.
Αν βγεις από ευρώ, τυπώνεις δραχμές ούτως ή άλλως. Άσχετε.
Άντε τώρα να δεις αμαν και λαζόπουλο που μαζί με την ελληνοφρένεια εδώ και χρόνια μορφώνουν τους γραμματιζούμενους σ’ αυτό τον τόπο.
και χαχαχα και χουχουχου
φελάχα
2 Απριλίου, 2013 6:34 μμ
Α, και που ‘σαι: ΔΕΝ είμαι συριζαίος. Ούτε καν τους ψήφισα. Ψηφίζω σταθερά ΚΚΕ, ας πούμε από οικογενειακή παράδοση χωρίς να ασπάζομαι τα κολλήματα τους.
Απλά δεν είμαι εμμονικός αντι- όπως εσύ.
Για τα ρέστα σε παραπέμπω στο παρακάτω σχόλιο του simon
Γκαστονε
2 Απριλίου, 2013 7:48 μμ
το ενα λεπτο ενασχολισης, δημοσιοτητας που αναλογει στο πονημα σου, δε θα το ξοδεψω για να το διαβασω …
αποφευγω να ρισκαρω τα νευρα μου διαβαζοντας αρθρα προγλωσσικων αρκουδιαρεων που ξεκινουν με το κλισε «Η βλακεία είναι ανίκητη τελικά», επιχειρωντας να καλυψουν τα ανεκπληρωτα Εγω τους, απευθυνομενοι σε 2ο προσωπο στην μουτσουναρα τους
θα διαθεσω ομως αυτο το λεπτο για να σου απαντησω, κουραγιο φιλεναδα, «Η βλακεία είναι ανίκητη τελικά»
ουστ
Γκαστονε
2 Απριλίου, 2013 7:58 μμ
α το 2ο ποστ σου, το διαβασα χαχαχα και χουχουχουχου
Δεν εισαι συριζαιος και αν και παντα σαν σωστος πολιτης κατι ψηφιζεις ,αυτους δεν τους ψήφισες, διοτι εισαι νοικοκυρης και τηρεις την οικογενειακη παραδοση και ψηφιζεις ΚΚΕ, αλλα κατα τ αλλα δεν εισαι εμμονικος 🙂 🙂
Οκ φιλιναδα, δε μπορω να σε βοηθησω χρειαζεσαι ειδικο λεμε 🙄
φελάχα
2 Απριλίου, 2013 8:01 μμ
Έετσι, έετσι
Μια χαρά το διάβασες το «πόνημα»
Αλλά είπαμε, χαχαχα και χουχουχου σύριζα ή τέφρα
φελάχα
2 Απριλίου, 2013 8:48 μμ
Η συνέχεια για όσους ενδιαφέρονται
Όταν εδραιωθούν τα χρεόγραφα ως κάτι που λειτουργεί (από το πρώτο 3μηνο κιόλας, αφού οι κοινωφελείς δημόσιες επιχειρήσεις τα δέχονται κανονικά) και κατακάτσει ο κουρνιαχτός και οι φοβίες, γίνεται το εξής:
Αυτή τη στιγμή χρωστάνε κάποιοι στο δημόσιο 50δις. Συνεχίζεις να δίνεις στους φτωχούς σου 10δις σε χρεόγραφα και αυτοί αγοράζουν πράγματα που χρειάζονται ενώ τα χρεόγραφα αυτά τα κυνηγάνε αυτοί που σου χρωστάνε για να σου τα επιστρέψουν ως πληρωμή γι’ αυτα που σου χρωστάνε. Σε 3 μήνες τα αυτοκαταστρέφεις και εκδίδεις καινούργια. Αν δεν το παραχέσεις το σύστημα δουλεύει πολύ καλά διότι σου προσφέρει τη ρευστότητα που η εκτ δεν σου δίνει..
Άρα.. έχεις τυπώσει ευρώ!
LAGARTSAS-A
2 Απριλίου, 2013 10:04 μμ
Καλα βρε φελαχα μου γιατι δε μας το λες απ την αρχη και μας βασανιζεις. Επρεπε να τη μπεσεις ατσαλα στο γκαστονε (που δεν ξερεις και τι καπνο φουμαρει), για να μας αναπτυξεις την νομισματικη σου θεωρια;! Κανε ένα υπομνημα εκει στο συριζα. Αυτοι τις λαβαινουν σοβαρα υπ οψη τους αυτές τις θεωριες (τωρα, που οσονουπω θα αναλαβουν τα ινια της χωρας) ακομα περισσοτερο όταν προερχονται από ανθρωπους με κκεδικη καταγωγη, κι ας μην τους ψηφισαν. Είναι ανοιχτοι σε ολους με ιδιαιτερη προτιμηση σε φιλοκουκουεδες, παρα πασοκους τεφρα.
Ακουσα θα φτιαξουν και ένα θινκ τανκ οικονομικων εγκεφαλων που θα ερευνησει τους τροπους της αυξησης της κυκλοφοριας του ευρω σε στιγμες καταρρευσης. Τρεξε. Τιιιιιιι ακομα εδώ εισα;!
Ελα βρε, πλακα σου κανω και δεν επιθυμω να σε πικαρω. Αν το εθετες διαφορετικα το ζητημα, θα ειχε άλλο αρωμα, μπορει και να τη λαβαιναμε υπ οψη μας τη θεωρια σου, σαν μια εναλακτικη λυση αδερφε του νομισματος, στις σκοτεινες μερες που επονται.
Αποψη μου βεβαια είναι να βρουμε τροπο να το καταργησουμε αυτό και τις τραπεζες των καπιταλων, αν θεμε να δουμε ασπρη μερα. Εχεις να προτεινεις κατι ή είναι πραχτικα αδυνατο;!
Από καπου εδώ γυρω ακουω λαζοπουλο. Χαχαχα χουχουχου
Νασαι καλα και πιο γλυκια. 😉
LAGARTSAS-A
2 Απριλίου, 2013 10:12 μμ
μη με μαστιγωσεις καλε, που εγραψα το εναλλακτικη με ενα λ. μου το φαγαν οι ελ.
φελάχα
2 Απριλίου, 2013 11:55 μμ
Αγαπητέ λαγκράτσα,
Αδιαφορώ πλήρως για τον καπνό που φουμάρει ο γκαστόνε. Αυτή είναι η μαγεία του διαδικτυακού διαλέγεσθαι για μας τους μη φουμάροντες.
Αδημονώ να σε δω να καταργείς τα νομίσματα και τις τράπεζες των καπιτάλων.
Εσύ, ο γκαστόνε κι άλλοι πεντέξι.
Φουμάροντας.
LAGARTSAS-A
3 Απριλίου, 2013 12:48 πμ
λαγκαρτσας αγαπητη φελαχα, αγροτισσα της αιγυπτου.
εμ τι να σε κανω στα ευκολα, στα δυσκολα σε θελω.
ε! οχι και πεντεξι. εισαι κακη στο μετρημα. δυο τρεις να ουμ. 😉
σφυρηλατησε την υπομονη σου και θα δεις πως ολα γινονται.
καλο βραδυ, φιλακια και ονειρα γλυκα, αφουμαριστα.
φελάχα
3 Απριλίου, 2013 10:09 πμ
Τα εύκολα είναι τα φούμαρα, η θεολογία κι η απομόνωση λακουκαράτσα μου.
Όχι πως δε μ’ έχουν γοητέυσει οι μοναχικές πρωτοπορίες και η γέννα των ιδεών, αλλά πως να στο πω, δεν είστε αρκετά καλλιτεχνικές φύσεις για κάτι τέτοιο.
Και του λόγου μου βέβαια μια απλή φελάχα είμαι. Γι’ αυτό αρέσκομαι στη διάδοση μικρών, κατανοητων μέθοδων σαμποτάζ.
LAGARTSAS-A
4 Απριλίου, 2013 3:11 μμ
Ελα, γλυκια μου φελαχα, ενα τραγουδακι απο μενα. 😉
katy
1 Απριλίου, 2013 5:02 μμ
«Κάπου-κάπου να λες την αλήθεια, για να σε πιστεύουν όταν λες ψέματα».
Jules Renard (1864-1910), Γάλλος συγγραφέας.
giorgalis
2 Απριλίου, 2013 10:23 πμ
ΣΟΚ !
Ο Νίκος Μπογιόπουλος επιμένει στην ανάγκη συνεργασίας μεταξύ ΚΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ-ΔΗΜΑΡ!
Η αυγή, το tvxs, το βήμα, ο τσακ-γιώργης, το ίσκρα (τρομάρα του) και 24 ακόμα (29 σύνολο) πλυντήρια ειδήσεων το μεταδίδουν!
Το απόσπασμα από τον ριζοσπάστη που ακολουθεί είναι χαλκευμένο:
«Ομως το ζήτημα δεν είναι η «διαχείριση» της Κόλασης. Δεν είναι μια «καλύτερη» θέση στην Κόλαση. Εδώ δε χωράει καμία παρανόηση: Τέτοια «καλή» θέση δεν υπάρχει. Το ζήτημα, που τίθεται επιτακτικά, το υπερώριμο αίτημα του καιρού μας, είναι η κατάργηση της Κόλασης!
Σε αυτή την κατεύθυνση πρέπει να κινείται ο αγώνας του λαού, που για να είναι νικηφόρος απαιτείται η συμμαχία των «κολασμένων» απέναντι στους εκμεταλλευτές τους. Η συμμαχία του λαού. Η κοινωνική συμμαχία των καταπιεσμένων λαϊκών στρωμάτων, η κοινωνική συμμαχία από τα κάτω. Μια συμμαχία που όχι μόνο αρνείται, όχι μόνο αποκαλύπτει, αλλά και ακυρώνει τις πολιτικές συμμαχίες από τα πάνω, τα κομπρεμί, τη δημαγωγία, όσων θέλουν, ξεκάθαρα, να διατηρήσουν την Ελλάδα εντός και επί τ’ αυτά του κεφαλαιοκρατικού κοινωνικού, οικονομικού και πολιτικού μοντέλου, για να γίνουν αυτοί «χαλίφηδες στη θέση του χαλίφη».
Αυτή η συμμαχία, η κοινωνική συμμαχία, η λαϊκή συμμαχία, είναι μονόδρομος, ειδικά σήμερα.
Σήμερα που – και λόγω των «ειδικών συνθηκών» της κρίσης του καπιταλισμού – τα πάντα «φωνάζουν» υπέρ της ανατροπής του καπιταλισμού. Υπέρ της ανατροπής της εξουσίας των μονοπωλίων. Υπέρ του σοσιαλισμού.»
http://www2.rizospastis.gr/page.do?publDate=2/4/2013&id=14527&pageNo=31&direction=-1
simon
2 Απριλίου, 2013 10:29 πμ
«Ρίζος»; Χαχαχαχα!!!
LAGARTSAS-A
2 Απριλίου, 2013 11:46 πμ
χαχαχα
στων πλυντηριων τη μποδια σφαζουν τα παλικαργια.
κουφαλες, μη δειτε ανθρωπο να ορθωνει αναστημα, μητε κωμα να βρει το δρομο του ή τεσπα να τον συνεχισει.
simon
2 Απριλίου, 2013 12:01 μμ
«Παλιά μου τέχνη, κόσκινο» για την ηγεσία του ΚΚΕ. Η αυγή, το tvxs, ο τσακ-γιώργης, το ίσκρα κλπ, κλπ, πλυντήρια (συν)ειδήσεων!
Η μόνη αλήθεια εκπορεύεται από τον Περισσό και (ως εκ περισσού) από τον «Ρίζο»…
Κατάντημα, μα τη (μόνη) αλήθεια…
giorgalis
2 Απριλίου, 2013 12:36 μμ
Τελικά κατασκευάζουν ειδήσεις ή όχι όλοι αυτοί οι ταλαίπωροι που φαντάζονται διαγραφή Μπογιό;
Είναι ή όχι σταλινικός ο ρίζος που δημοσιεύει απόψεις που κάνουν σκληρή κριτική στην ηγεσία;
Και στα σοβαρά τώρα: Όλοι εσείς που είσαστε με το σοσιαλισμό, γιατί μισείτε ένα «προβληματικό» κομμουνιστικό κόμμα και στηρίζετε την κεντροδεξιά σοσιαλδημοκρατία;
Με το απολιθωμένο και απλοϊκό μυαλό μου το καταλαβαίνω ως εξής: «Δεν θέλω τη Σοφία επειδή προτιμώ τις μελαχρινές, γι αυτό θα μείνω με τον Θανάση»
Κάτι δεν «κολλάει»… 😉
simon
2 Απριλίου, 2013 1:51 μμ
Για τις διαγραφές θα δούμε…
Και τώρα σοβαρά: όλοι αυτοί που ασχολούνται αποκλειστικά, εμμονικά, μετά μανίας, μετά παρωπίδων και σκυλιάζουν με την «κεντροδεξιά σοσιαλδημοκρατία», καταντώντας «αντιΣΥΡΙΖΑ συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ» (δες παρακάτω το λινκ), προτιμώντας να «ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα», αγνοώντας ΠΟΙΟΣ κυβερνάει και επαναλαμβάνοντας το «τι Παπάγος, τι Πλαστήρας» έμαθαν κάτι από την ιστορία;
Εγώ με το διεστραμμένο μου μυαλό λέω: καλύτερα τούτοι στην εξουσία, παρά οι άλλοι που μπορεί να μας εξαφανίσουν». Μπορεί, δεν λέω, θα γίνει… Λες να σκέφτονται έτσι;
Και για να σ’ ανακατώσω λίγο περισσότερο (στομαχικώς) να κι ένας άλλος οπορτούνας, κεντροδεξιός σοσιαλδημοκράτης, αντιΚΚΕ, αντισοσιαλιστής κλπ, κλπ: 😉
http://www.enikos.gr/stathis/133398,To_ala8hto_einai_la8os.html
mitera
2 Απριλίου, 2013 2:07 μμ
enikos.gr
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
ξέρς πόσα σχόλια μου έχει κόψει;
giorgalis
2 Απριλίου, 2013 2:14 μμ
mitera
Eμένα μου κόβει σταθερά όχι ο enikos αλλά ο stathis.
Τον συμπαθώ όμως γιατί βγάζει γέλιο και ως αριστεριτζής και ως φαφλατάς 😉
giorgalis
2 Απριλίου, 2013 2:16 μμ
simon
Είμαστε ΚΑΤΑ του ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ.
Τα υπόλοιπα εξηγούνται αυτόματα.
mitera
2 Απριλίου, 2013 2:47 μμ
giorgali σε ζηλεύει, γι’αυτό σε κόβει 😉
giorgalis
2 Απριλίου, 2013 2:59 μμ
Ποίος ο κουασιμόδος;
Δλδ θεωρεί πως είμαστε συγκρίσιμοι;;
εδώ στα νιάτα μου με τον κόκκινο στρατό!
mitera
2 Απριλίου, 2013 3:20 μμ
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Οχι παιδί μου,στο επίπεδο της σάτυρας εννοώ.
υγ
κι εδώ όταν σε απωθέωναν οι μάζες 🙂
giorgalis
2 Απριλίου, 2013 3:38 μμ
Ναι θυμάμαι κάποια Comintern…
Αν ήμασταν σάτυροι θα ήταν σίγουρα καλύτερος 🙂 🙂
Γιαννκα
4 Απριλίου, 2013 3:24 μμ
εκανα μια βολτα στο κοκκινο και τι βλεπω?στις πιο δημοφιλεις αναρτησεις απο τις δεκα η οκτω εχουν σχεση με το ΚΚΕ (εμμεσα ή αμμεσα)…εργολαβια το εχουν παρει?
http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2013/04/blog-post_228.html
Κατι δεν «κολλαει»… που λεει κι ο σ/ος giorgalis 😉
LAGARTSAS-A
4 Απριλίου, 2013 3:36 μμ
αφου ειναι βαθυ κοκκινο … κολλαει και παρακολλαει. αυτες ειναι αγαπες που δε γκρυβονται. 😉
αλλα πουουουου…!
mitera
4 Απριλίου, 2013 4:08 μμ
Αυτό έχει άμμεση η έμμεση σχέση κ.Γιαννκα; 😉
http://www.alfavita.gr/apopsi/%CE%BA%CE%B5%CF%86%CE%AC%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CE%BF-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1
yg
και επι τη ευκαιρία να πώ στην τρικομματική (που τρείς να είναι οι ώρες της) οτι δεν έχει να λαμβάνει ουτε φράγγο.
Γιαννκα
4 Απριλίου, 2013 4:29 μμ
εεεεεεεεεχει mitera 🙂
ας εβαζε κι ο ΣΥΡΙΖΑs σαν προταγμα να μην πληρωνει κανενας ..τι στο καλο 27% πηρε? ειναι χρεος μας πλεον να μην πληρωνουμε…..
mitera
4 Απριλίου, 2013 4:58 μμ
Τον Συριζα εκμ μην τον ανακατεύεις, σε παρακαλώ πολύ.
Θα τα μπλέξεις 🙂
Γιαννκα
4 Απριλίου, 2013 5:13 μμ
ωωχχχχχχ…δικιο εχεις θα με περιλαβει ο simon και δεν με ξεπλενει ουτε ο Πηνειος 😉
simon
4 Απριλίου, 2013 6:53 μμ
@ Γιαννκα
«…δεν με ξεπλενει ουτε ο Πηνειος»
Χμμμμμμ, για σκέψου το μια δεύτερη φορά! Αυτός θέλεις να σε ξεπλύνει; 😀 😀
http://www.enikos.gr/society/134167,O_Phneios_kokkinise.html
simon
4 Απριλίου, 2013 6:55 μμ
Κατι δεν “κολλαει”…
Πού; Στο Β. Κόκκινο ή στο ΚΚΕ; 😀
giorgalis
2 Απριλίου, 2013 12:42 μμ
Σταλινιkoula
Χάθηκε σχόλιο!
Πάω για διαγραφή;
DrAluca
2 Απριλίου, 2013 12:53 μμ
Χωρις να θελω να βαλω λογια, αλλα ο προηγουμενος που του ετρωγε σχολια η Κουλα(κανει μπαμ οτι εκεινη εφτυνεται), κατεληξε σε γκουλαγκ..
Τωρα εγω στα ειπα, και αμαρτιαν ουκ εχω…
Χαμογελατε…
giorgalis
2 Απριλίου, 2013 1:00 μμ
Έτσι είναι το εκμεταλλευτικό σύστημα, μας πίνουν το αίμα φτιάχνοντας περιουσίες με τα σχόλια μας και όταν τους κάνουμε κριτική στα γκούλαγκ!
Η koula μας θέλει κούληδες – ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ & ΠΑΛΗ τώρα πριν να είναι αργά!
DrAluca
2 Απριλίου, 2013 1:04 μμ
Να κατεβασω πανο η θα παμε ξεροσφυρι?
Χαμογελατε…
Ioulianos
2 Απριλίου, 2013 12:50 μμ
Δηλαδή σιμον
Ο Μπογιοπουλος ήταν καλός εχθές αλλά σήμερα είναι «Κατάντημα»;
simon
2 Απριλίου, 2013 1:30 μμ
Κατάντημα, σύντροφε, είναι το «πας μη μεθ’ ημών…» της ηγεσίας, όχι ο -όποιος- Μπογιόπουλος.
Γκαστονε
2 Απριλίου, 2013 11:51 πμ
ευστοχη η κριτικη του Μπογιο στο κωμα, να δουμε αν θα υπαρξει και αυτοκριτικη για οσα εμετικα και προβοκατορικα ελεγε για τον Κ.Χ. τον τραγουδιστη της γενιας του χαους, τις μερες του δεκεμβρη του 08
https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=953247
LAGARTSAS-A
2 Απριλίου, 2013 12:11 μμ
ρε συ, διαβασα τις αντιπαραθεσεις σου εκει στην υπογα. προοδευτικα βλεπω χανεις τη φρεσκαδα σου (γαμω την ανεχεια και το ζοφο). δες εδω τον giorgalis που δαγκωνει γλυκα και με χιουμορ. 😉
Γκαστονε
2 Απριλίου, 2013 3:59 μμ
😦
LAGARTSAS-A
2 Απριλίου, 2013 4:27 μμ
αν η φατσουλα ειναι για μενα
με στεναχωρει που σε στεναχωρησα. αλλος ηταν ο στοχος μου. τεσπα.
αντε ρε αφου το ξερεις οτι εισαι η συμπαθεια μου.
φτου ρε γαμω! θα καταπιω το πληκτρολογιο.
Γκαστονε
2 Απριλίου, 2013 11:51 πμ
και ενα βιντεακι …
simon
2 Απριλίου, 2013 12:04 μμ
Indymedia;;;;; Ά, αυτό κι αν είναι πλυντήριο (συν)ειδήσεων! 😉
giorgalis
2 Απριλίου, 2013 12:39 μμ
Ο τιτανικός βουλιάζει simon !
ΠΙΑΣΕ ΤΗΝ ΟΔΟΝΤΟΓΛΥΦΙΔΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΟΥ !
🙂
simon
2 Απριλίου, 2013 1:55 μμ
Έχω περισσότερες ελπίδες με την οδοντογλυφίδα, παρά με τις -δήθεν- σωσίβιες θέσεις κάποιων! 🙂
Εσύ πάλι το παγόβουνο (και ΠΟΙΟ είναι αυτό) το βλέπεις; 🙂
katy
2 Απριλίου, 2013 5:58 μμ
“Είδα τον «Τιτανικό», και όταν γύρισα σπίτι έκλαψα. Ήξερα πως ο Δείκτης Νοημοσύνης μου είχε πάθει ζημιά”.
Stephen King (1947), Αμερικανός συγγραφέας μυστηρίου & τρόμου.
katy
2 Απριλίου, 2013 5:19 μμ
Για να τσιγκλίσω τον ανηψιό μου τον Γιοργαλή. 😉
“Τα πράγματα για μένα ήσαν σαφή. Δεν μπορεί να λέγεται Αριστερά η παράταξη που δεν σέβεται τη Δημοκρατία, ούτε μέσα στο Κόμμα ούτε μέσα στην Κοινωνία. Όμως… πώς να βιώσεις μια τέτοια αλήθεια, όταν έχεις θυσιάσει τα νιάτα σου σ’ αυτή την ιδεολογία;”
Μίκης Θεοδωράκης (γεν. 1925), Συνθέτης και Πολιτικός.
giorgalis
2 Απριλίου, 2013 5:37 μμ
Δεν το πίστευε ο μίκης αυτό.
Τον είχε αναγκάσει να το πει ο πρωθυπουργός του ο μητσοτάκης για να μη τον διώξει στον επόμενο ανασχηματισμό.
🙂
katy
2 Απριλίου, 2013 5:46 μμ
Έτσι λες; Ok! Ας αφιερώσω και κάτι στον Μίκη τότες…
“Σε όλη σου τη ζωή υποκρινόσουν πως ήσουν κάποιος άλλος, και στο τέλος αποκαλύπτεται ότι ήσουν κάποιος άλλος που υποκρινόταν πως ήταν εσύ”. 🙂
Robert Brault, σύγχρονος Αμερικανός γνωμικογράφος.
simon
2 Απριλίου, 2013 9:26 μμ
Τελικά, σ’ αυτή τη χώρα σύμφωνα με το ΚΚΕ, οι μόνοι που δικαιούνται ν’ απαντήσουν ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΤΑΦΑΤΙΚΑ στην ερώτηση «ποιός είναι αριστερός» είναι τα μέλη του πολιτικού του γραφείου και της Κ.Ε και (απ’ τον τάφο τους) οι Ζαχαριάδης, Μήτσος Βλαντάς, Ιωαννίδης και -μετά από την πρόσφατη ευγενική μεγάθυμη παραχώρηση του Κόμματος- οι παλιοί αντικομματικοί εχθροί του Κόμματος και χαφιέδες της ασφάλειας Θανάσης Κλάρας (ή Μιζέριας ή Άρης Βελουχιώτης) και Νίκος Πλουμπίδης (ή Μπάρμπας). (Εσύ, Μίσιο, πίσω στον τάφο σου! Επειδή «πέρασες ένα φεγγάρι στον ΔΣΕ» δε σημαίνει ότι είσαι άξιος της μεγαλοψυχίας των Συντρόφων Αλέκας, Μεντρέκα και Μαϊλη). Και όλοι αυτοί είναι -σίγουρα- ΚΑΤΑ του ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ!
ΟΛΟΙ οι άλλοι είναι ύποπτοι αριστεριστές, σεχταριστές, τροτσικιστές, αρχειομαρξιστές, αναθεωρητές, φραξιονιστές, αναρχοτέτοιοι, κεντροδεξιοί σοσιαλδημοκράτες, μουλουκκέδες, κουκουεμουλούδες, ανταρσυακοί, ναρίτες, αντιδραστικοί, λούμπεν προλετάριοι, χανσενικοί, οροθετικοί, ναρκομανείς αντικοινωνικά στοιχεία, ανθυγιώς σκεπτόμενοι «σύντροφοι», θετοί γονείς αντιλήψεων εχθρικών για το Κόμμα, συκοφάντες και προδότες της εργατικής τάξης και του μόνου επί γης εκπροσώπου της και -σίγουρα- ΥΠΕΡ του ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ!
Γέλιο, πολύ γέλιο… αν δεν ήταν για κλάματα η υπόθεση…
giorgalis
2 Απριλίου, 2013 11:26 μμ
Ξανά η ίδια κασέτα;
Πάλι οι ίδιες γραφικότητες της αμπλαούμπλα αριστεράς;
Ο Στάλιν; Τι έκανε ο Στάλιν;
Δώστε κανα λινκ ρε παιδιά,
Άντε βρε θα δώσω εγώ:
http://ellinikoforoum.blogspot.gr/2013/04/x.html
καλή ανάγνωση.
υγ.
Το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ, 40 χρόνια κάνουν 2 πράγματα: α) παλεύουν για να σώσουν το λαό, β) παλεύουν να κάνουν το σύστημα να δουλέψει.
Τώρα έχουμε ένα κόμμα που λέει πως θα κάνει αυτά ακριβώς τα 2 πράγματα και είναι και αριστερό!
ΠΑΣΟΚ σημαίνει Πανελλήνιο ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ Κίνημα.
Ο ΓΑΠ είναι πρόεδρος της ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗΣ διεθνούς.
Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ και οι ΠΑΣΟΚΟΙ, οι ΔΗΜΑΡΙΤΕΣ (παπαδημούλης, μπαλάφας, δουρου και δεν συμμαζεύεται), οι εθνικιστές καραδεξιοί σύμμαχοι του (ΑΝΕΛΛ), θα φέρουν τον σοσιαλισμό με πρόγραμμα κεντροδεξιάς σοσιαλδημοκρατίας εντός της ΕΕ με υπόδειγμα τις ΗΠΑ τη Βραζιλία την Αργεντινή και ένας θεός ξέρει τι άλλο.
Αυτά και άλλα παρόμοια αρκετά να γεμίσουν τηλεφωνικό κατάλογο συνηγορούν πως δεν έχουμε να κάνουμε με συστημικό τσίρκο εθνικής σωτηρίας που περιμένει την ώρα του για να φάει (και είναι πολυυυ πεινασμένο τόσες δεκαετίες σκυλάκι του ΠΑΣΟΚ), αλλά με την αρχή …σοσιαλισμού.
Ούτε για γέλια ούτε για κλάματα, για ΞΥΛΟ που θα πέσει και θάναι ντάλα μεσημέρι αν ο λαός κάνει και αυτούς τους καραγκιόζηδες κυβέρνηση (που θα τους κάνει).
Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ είναι με το σοσιαλισμό όσο ο giorgalis είναι ο ρόμπερτ ρέντφορντ ταγματάρχης του κόκκινου στρατού παρασημοφορημένος από το Σηφαλιό χιμσέλφ.
Και ο giorgalis δηλώνει: ΝΑΙ, ΠΟΛΕΜΗΣΑ ΣΤΟ STALINGRAND !
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ
simon
3 Απριλίου, 2013 8:41 πμ
«Δώστε κανα λινκ ρε παιδιά».
Πολύ ευχαρίστως! Πάρε:
Εκτροπές της φράξιας των «τιμονιέρηδων¨» (εν οις και ο γέρος του!), ενορχηστρωμένη επίθεση (με τσουβάλιασμα διαστρέβλωση, ψέματα και αισχρές αστήρικτες κατηγορίες) των τιμονιέρηδων προς τους συντρόφους που τόλμησαν να τους αμφισβητήσουν, κλίμα –και μάλιστα δημόσιας– πρακτορολογίας, ανώμαλο και νοσηρό κλίμα: πρακτορολογίας, ιδεολογικής τρομοκρατίας και φοβικών εκβιασμών, πογκρόμ…
Τσ,τσ,.τσ… Σκέτος προδότης!
simon
3 Απριλίου, 2013 8:42 πμ
Ά, και καλή ανάγνωση…
giorgalis
3 Απριλίου, 2013 10:30 πμ
Το δικό μου λινκ του αντιΚΚΕ βόθρου είναι καλύτερο.
Η κοινωνία δεν έχει πρόβλημα τα ψυχολογικά του κάθε καβαλημένου, έχει σοβαρά αδιέξοδα που ο αγαπημένος σας καπιταλισμός όχι απλά δημιούργησε και δεν μπορεί να λύσει αλλά έφερε πείνα και αύριο φέρνει πόλεμο.
Όλοι οι συριζαίοι οδηγείτε μετά από ένα σημείο την αντιπαράθεση σε κουτσομπολιά και ασημαντότητες, ακριβώς όπως στις μεταξύ τους «κόντρες» οι πασόκοι με τους νδκράτες.
Άντε πες στον κόσμο πως δουλειά, υπηρεσίες υγείας, μόρφωση και στέγη θα του δώσει ο alekosch…
Ο κάθε «alekosch» είναι πέρα πάσης αμφιβολίας η πυξίδα για σωστό ταξικό προσανατολισμό!
«Είμαι με τον alekosch επειδης ναουμ το αρχιπέλαγος γκούλαγκ και 78 δισεκατομμύρια δολοφονημένοι με το μαίλη και τη δόξα δράμας έσκασε το λάστιχο του αυτοκινήτου»
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ
simon
3 Απριλίου, 2013 9:01 πμ
Ρίζος, 03.04.13 «Πρόταση νόμου του ΚΚΕ για ανακούφιση των λαϊκών οικογενειών»!
Με τι μου μοιάζει αυτό, ρε σύντροφοι; Με κοινωνικά μαξιλαράκια στον καπιταλισμό ή όχι;
Ioulianos
3 Απριλίου, 2013 9:56 πμ
Απορρίφθηκε πολιτικά (!!) –χωρίς να υπάρξει ψηφοφορία(!!!)- από τη ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ και τη ΔΗΜΑΡ η πρόταση νόμου του ΚΚΕ για την ανακούφιση των υπερχρεωμένων νοικοκυριών.
O υφυπουργός Ανάπτυξης Σκορδάς μιλά για μία πρόταση που «παραγνωρίζει την πραγματικότητα και ως εκ τούτου σε καμία περίπτωση δεν συνεισφέρει στην επίλυση του προβλήματος». Ο Σκορδάς ανέφερε πως κομμουνισμός και ο φασισμός «Είναι εκτρώματα της ίδιας μήτρας, της μήτρας του ολοκληρωτισμού».
Ειδές σιμον που πήγε η κουβέντα της διαχειριστικής πρότασης του ΚΚΕ;
Για να πάρει την απάντηση από τον Χρήστο Κατσώτη:
«μας επιβεβαιώνεις ότι φοράς την κουκούλα των χιτών και των ταγμασφαλιτών (…) Είσαι ταγματασφαλίτης και χίτης με την κουκούλα», είπε, με τον Αθ.Σκορδά να του επιστρέφει όσα ακούστηκαν και εκείνον να τον αποκαλεί «αληταρά», προκαλώντας πια την αντίδραση του υφυπουργού που του επεσήμανε ότι «αυτά όλα είναι μηνύσιμα»…
simon
3 Απριλίου, 2013 10:55 πμ
Ιουλιανέ, εγώ κρίνω την πρόταση του ΚΚΕ, όχι την -αναμενόμενη- απάντηση των άλλων.
giorgalis
3 Απριλίου, 2013 10:39 πμ
«Κοινωνικά μαξιλαράκια» για να επιβιώσει η κοινωνία, όχι διαχείριση και υπεράσπιση του συστήματος που την εξοντώνει όπως ονειρεύεται η ψευτοαριστερά.
Τα ίδια «κοινωνικά μαξιλαράκια» θα τα βλέπεις από την συγκεκριμένη αντιπολίτευση και όταν το σοσιαλδημοκρατικό τσίρκο γίνει κυβέρνηση και πλακώνει στο ξύλο τον κόσμο όπως η ΝΔ και οι ομοΐδεάτες σας του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ.
φελάχα
3 Απριλίου, 2013 10:44 πμ
Tί;; Να επιβιώσει η κοινωνία χωρίς λαική εξουσία;
Ρε αφήστε τη να ψοφήσει.
giorgalis
3 Απριλίου, 2013 10:57 πμ
Σώπα ρε, θα επιβιώσει με αστική διαχείριση όπως τόσα χρόνια.
Γκαστονε
3 Απριλίου, 2013 11:03 πμ
Νταξει τωρα καταλαβα την προταση Μηλιου … ειναι γαματη λεμε και τον παρεξηγησαμε
Ο ανθρωπος δυναμιτιζει τα καπιταλιστικα θεμελια να ουμε
Μιλαμε για ακραία επαναστατική πονηριά.
Μην ξεχνάμε ότι ο λόγος ύπαρξης της ΕΚΤ είναι ο έλεγχος του πληθωρισμού (κατώτερος του 1,5% ).
Το ανεξέλεγκτο τύπωμα ευρώ θα αυξήσει την προσφορά ευρώ, η αύξηση της προσφοράς θα μειώσει την αξία του ευρώ σε σχέση με τα άλλα νομίσματα, θα δημιουργηθεί πληθωρισμός, ο πληθωρισμός θα μειώσει την αξία των αποταμιεύσεων, όσων έχουν, και ταυτόχρονα θα μειώσει την αξία των χρεών, όσων χρωστάνε σε δανειστές εκτός Ευρώπης, έτσι θα λυθεί το πρόβλημα του ευρωπαικού δημοσίου χρέους. Παράλληλα, η μείωση της αξίας των προιόντων θα καταστήσει τα ευρωπαικά προιόντα πιο ανταγωνιστικά, και θα αυξηθεί η ζήτησή τους και επομένως οι εξαγωγές. Ταυτόχρονα, η αυξανόμενη κυκλοφορία νομίσματος θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη κατανάλωση, η μεγαλύτερη κατανάλωση θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη παραγωγή και η μεγαλύτερη παραγωγή σε δημιουργία θέσεων εργασίας, οι οποίες με τη σειρά τους θα επιτρέψουν ακόμα μεγαλύτερη κατανάλωση. Ετσι θα λυθεί και το πρόβλημα της ανεργίας. Η τροχιά ανάπτυξης στην οποία θα μπει η Ευρώπη, σε συνδυασμό με την απελευθέρωση από το ζυγό των χρηματιστηριακών αγορών και την επικέντρωση στη βιομηχανία και τις εξαγωγές θα έχει ως αποτέλεσμα την κατάρρευστη των απανταχου εθνικιστικών και φασιστικών μορφωμάτων. Ετσι θα λυθεί και το πρόβλημα της ΧΑ. Η πρωτοφανής κοινωνική ευημερία θα δημιουργήσει μια συνειδητοποίηση στα μάτια ελίτ και πληθυσμού ότι η ευρωπαική συγκρότηση βασισμένη στις πολιτικές της συμφωνίας της Ουάσιγκτον (στο νεοφιλελευθερισμό) ήταν λάθος, και ότι μια άλλη κοινωνία είναι εφικτή. Ετσι ο ευρωπαικός πληθυσμός θα αποφασίσει να αυτοοργανωθεί και να συγκροτήσει ένα πυραμιδωτό ομοσπονδιακό δίκτυο από σοβιετ. Ετσι θα λυθεί ενδοευρωπαικά και το πρόβλημα του καπιταλισμού και του κράτους. Οι υπόλοιποι λαοί της υφηλίου θα τα δουν όλα αυτά και θα αντιγράψουν τους Ευρωπαίους, διοτί θα είνα προφανές ότι ο δρόμος είναι ένας. Ετσι, τελικά, η ανθρωπότητα θα μπει στην εποχή του κομμουνισμού και της αναρχίας.
ΠΑΠΑΣ
απο εδω http://open.ypoga.net/index.php?q=node/2555#comment-4460
νταξει λεμε χαχαχα και χουχουχου
Γκαστονε
3 Απριλίου, 2013 11:06 πμ
giorgalis, coolare ρε, συντροφοι εισαστε 😛
giorgalis
3 Απριλίου, 2013 11:10 πμ
Ναι, μόνο εγώ είχα πέσει μικρός στο καζάνι με τη logo κι έχω πολλά «κολλήματα».
simon
3 Απριλίου, 2013 11:12 πμ
“Κοινωνικά μαξιλαράκια” για να επιβιώσει η κοινωνία»! Χωράει τόσο νερό, όσο η φαρδύτερη κοίτη του Αμαζονίου!
Ή μήπως ισχυρίζεσαι ότι το ΚΚΕ θα χρησιμοποιήσει τα «κοινωνικά μαξιλαράκια» ΜΕΧΡΙ να εξοντώσει τον καπιταλισμό, ενώ οι άλλοι όχι;
Όσο για το μελλοντικό ξύλο, που ΘΑ πέσει, δε θέλω να σου θυμίσω (αν είχες γεννηθεί τότε) ΠΩΣ και ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ έσπασε η κατάληψη του Χημικού το ’79, ποιά ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ (χειροπιαστά…) χρησιμοποίησαν και με ΠΟΙΟΥΣ ομοϊδεάτες τους συνεργάστηκαν.
giorgalis
3 Απριλίου, 2013 11:19 πμ
Τα «κοινωνικά μαξιλαράκια» είναι από θέση αντιπολίτευσης για να εκθέτουν τους σωτήρες σημερινούς κι αυριανούς.
Τα «κοινωνικά μαξιλαράκια» οι κυβερνώσες αριστερές και ψευτοαριστερές σε ελλάδα κυπρο γαλλία ιταλία τα έχωσαν στον πάτο τους και κάποιες μυαλό ακόμα να βάλουν…
Γκαστονε
3 Απριλίου, 2013 11:07 πμ
ΣΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ μου φαγατε ενα σχολιο
koula
3 Απριλίου, 2013 11:42 πμ
παντως, μια χαρα τα λετε στον σπαμοκαδο… περιπου οπως και «οξω»… ξερετε τι θα πει ο αλλος και απαντάτε με σιγουρια 😛
ΥΓ βρειτε αλλο κορόιδο να πηγαινοέρχεται… άι κουίτ! 😛
giorgalis
3 Απριλίου, 2013 11:54 πμ
Άμα φύγεις ροζ πάνθηρα θα φύγω κι εγώ και θα μείνει μόνη της η ροζ αριστερά…
koula
3 Απριλίου, 2013 12:05 μμ
stapapakiamas 😛
koula
3 Απριλίου, 2013 12:05 μμ
και τι εννοεις? ροζ αναρχία δεν εχει???
giorgalis
3 Απριλίου, 2013 12:11 μμ
Όπως λέει και η τραγουδάρα: ΟΛΑ ΡΟΖ !
koula
3 Απριλίου, 2013 12:44 μμ
🙂
Ioulianos
3 Απριλίου, 2013 12:54 μμ
Giorgalis
Θα σε μαλώσω.
Για λόγους καθαρότητας πρέπει να παίζουμε πάντα το πρωτόλειο υλικό και όχι ύστερες απομιμήσεις. Αυτά τα κάνουν οι μαοϊκοί αρχειομαρξιστές, αναθεωρητές, φραξιονιστές, αναρχοτέτοιοι, κεντροδεξιοί σοσιαλδημοκράτες……. 🙂
Δερα Ρουνου
3 Απριλίου, 2013 12:21 μμ
δλδ υπονοείς πως μπορεί να υπάρχει και αριστερά πλην της ροζ ?
αν είναι έτσι να αλλάξω μπλουζάκι αμέσως
simon
3 Απριλίου, 2013 12:30 μμ
Μεντρέκας (νομίζω), πριν από λίγο στον (φτού, κακά!) Χατζηνικολάου: Επιδίωξη του ΚΚΕ είναι η ανανέωση των στελεχών του!!!
Χατζηνικολάου: Περιλαμβάνεται και η Αλέκα;
Μεντρέκας: Δεν θα πω εγω τίποτε για την Αλέκα, αφού δε λέει η ίδια. Θα τα πω στο …κόμμα!!!
Και γέλασε κάθε πικραμένος …κόκκινος αριστερός!
giorgalis
3 Απριλίου, 2013 12:37 μμ
Ναι, στο κόμμα δεν μιλά κανείς γιατί τους χώνουν στα υπόγεια, τους δικάζουν και τους στήνουν για (εικονική) εκτέλεση και μετά αποκτούν «ψυχολογικά» με τον Στάλιν για να καταλήξουν τελικά υπέρ της ελεύθερης αγοράς…
giorgalis
3 Απριλίου, 2013 12:50 μμ
ΡΕ ρώτησαν πριν 1 λεπτό τον πρόεδρο «αν η κυβέρνηση του θα είναι σοσιαλιστική» ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΣΤΑΛΙΝΕΣ ΤΗΝ ΑΝΕΒΑΣΟΥΝ ΣΤΟ YOUTUBE θα «θρηνήσουμε θύματα» από τα γέλια…
χαχαχαχα η κα κα κα ρδ ιιιια μ……………………….
spiral architect
3 Απριλίου, 2013 1:56 μμ
Ο «ήμουν και εγώ στο κότερο» περνάει γραμμή:
Τρέμετε σταλίνες! 😛 😛
giorgalis
3 Απριλίου, 2013 2:21 μμ
Πολιτική σκέψη, όχι αστεία.. 😛
BandieraRossa
3 Απριλίου, 2013 4:55 μμ
Λαζόπουλε, ο Μπογιόπουλος έχει γράψει κι έχει πει και άλλα. Η πολιτική συμμαχιών που αναφέρει ο Μπογιόπουλος δεν είναι σίγουρα αυτή που φαντάζεσαι. Δεν το λέω εγώ, ο ίδιος ο Μπογιό το λέει. Επιλεκτικό σε βλέπω όσον αφορά την αναπαραγωγή θέσεων του.
katy
3 Απριλίου, 2013 5:01 μμ
BandieraRossa, γιατί σου κάνει εντύπωση; Ο (Απόστολος – Λάκης) Λαζόπουλος, πάντα επιλεκτικός ήτανε… 😉
“Το ΠΑΣΟΚ είχε μπουφέ και έτρωγαν πολλοί, η ΝΔ έχει ροτόντα και τρώνε μόνο οι εκλεκτοί”.
Λάκης Λαζόπουλος (γεν. 1956), Έλληνας ηθοποιός.
Ioulianos
3 Απριλίου, 2013 2:15 μμ
Σύρραξη (sic) μεταξύ μελών του ΚΚΕ και της Χρυσής Αυγής στα Χανιά
η Νομαρχιακή Επιτροπή του ΚΚΕ επισημαίνει για το επεισόδιο: «Η ΝΕ του ΚΚΕ καταγγέλλει στο Χανιώτικο Λαό τη ναζιστική Χρυσή Αυγή που ακόμη μια φορά έδειξε το πραγματικό της πρόσωπο. Συγκεκριμένα το απόγευμα της Τρίτης 2/4/13, γνωστά μέλη και στελέχη της ΧΑ περιφέρονταν σε κατάσταση μέθης στους δρόμους των Χανίων. Όταν έφτασαν στην πλατεία της Δημοτικής Αγοράς, με περίσσια θρασυδειλία επιτέθηκαν σε μετανάστες και άρχισαν να τους γρονθοκοπούν. Την ίδια ώρα βέβαια δεν έλειψαν οι ναζιστικοί χαιρετισμοί και οι εναγκαλισμοί με αμερικανονατοϊκούς στρατιώτες.
»Στη συνέχεια κατευθύνθηκαν στο παλιό Λιμάνι όπου και ενεπλάκησαν με συγκεντρωμένους πολίτες που αντέδρασαν στην επίθεση ενάντια στους μετανάστες. Σαν να μη τους έφτανε αυτό, η επίθεση τους συνεχίστηκε ενάντια σε εργαζόμενο σε καφετέρια. Ταυτόχρονα η αστυνομία, αφού αρχικά κοιτούσε άπραγη μπροστά στις επαίσχυντες προκλήσεις των φασιστών, αποφάσισε προσχηματικά να τους προσαγάγει για να τους γλιτώσει από τη λαϊκή κατακραυγή.
»Η ΝΕ άμεσα πραγματοποίησε συγκέντρωση διαμαρτυρίας και πορεία στους δρόμους της πόλης, για να αναδείξει το ρόλο της ΧΑ στο Χανιώτικο λαό. Ο λαός πρέπει να βγάλει τα συμπεράσματά του και να τους απομονώσει. Οι χρυσαυγίτες είναι το μαστίγιο των μεγαλοεπιχειρηματιών, το μακρύ χέρι της καταστολής που το προορίζουν να χτυπήσει τους σκληρά εκμεταλλευόμενους, τους απεργούς εργάτες και μετανάστες, το ταξικό-λαϊκό κίνημα.
»Καλούμε τα σωματεία, τους μαζικούς φορείς να καταδικάσουν την επίθεση της ΧΑ και το λαό να τους βάλει εκεί που πρέπει, στο πιο σκοτεινό χρονοντούλαπο της ιστορίας».
http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=505838
spiral architect
3 Απριλίου, 2013 2:43 μμ
Tα σχόλια στο ηλεβήμα για τη ΧΑ έχουν αρχίσει να γίνονται ερωτικού – σεξουαλικού περιεχομένου! 😆
Γκαστονε
3 Απριλίου, 2013 2:27 μμ
https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1464637
Spin's
3 Απριλίου, 2013 3:56 μμ
Μας έχει ζαλίσει η μόνιμη ήττα ,το σκύψιμο και η φτώχια μας. Όλα τ’άλλα να χαμε να λέγαμε…
Kostas Karampas
3 Απριλίου, 2013 6:58 μμ
ρε συντροφοι για το συνεδριο του κκε θα πουμε τιποτα?Θα πουμε οτι οι μεντρεκασ παπαρηγα γοντικας που διορθωσαν τους ΜΑΡΞ ΕΓΚΕΛΣ γιατι και οι κλασσικοι κανανε λαθη και οι δικοι μας τουςμ διορθωσαν επιτελους πανε το τιμημενο κκε απο το καλο στο καλυτερο?Οταν εγω μπηκα στην κνε το 84 πηρε 11 τοις εκατο,18 θελαμε αλλα πηρε εστω 11.Τωρα?Τετοιο θριαμβο?4 %Καταπληκτικα αποτελεσματα,να τα λεμε αυτα.Θριαμβος για το κκε,να τα λεμε τα καλα,και τα γκαλοπ δινουν στομ αδεφο κομμα των εθνικοσοσιαλιστων 20 τοισ εκατο.Να μην αλλαξει τιποτα το κομμα.Ολα πανε καλα.Περιφημα.Ο Μπογιοπουλος μπρεπει να υποστει ταβασανιστηρια που εκανε ο συντροφος Γουσιας στο συντροφο Γιαννουλη.Τι Γκουανταναμο και τριχες.ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΑ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ απο τα υπογεια της γκε μπε ου.Με βαση τον ιστορικο ακι διαλλεκτικο υλισμο.Τι να φτουρησουν τα καπιταλιστικα βασανηστηρια.
Και παλι μπραβο στο τιμημενο κκε για την πορεια του απο το 11 ,13 στο 6 και 4 τοισ εκατο
spiral architect
4 Απριλίου, 2013 2:08 μμ
Να υποβάλεις τις απόψεις σου εγγράφως ταχυδρομικά, με φαξ, ή ηλεκτρονικά στο Ρίζο ή στην ΚΟΜΕΠ.
Θα επιβεβαιώσει τη λήψη ο giorgalis και θα την αρχειοθετήσει ο Ιουλιανός.
giorgalis
3 Απριλίου, 2013 8:38 μμ
spiral architect
4 Απριλίου, 2013 6:25 μμ
Δεν ήταν τρολά, ούτε πρωταπριλιάτικη η κραυγή που ηκούσθη στον αέρα:
«ΕΛΑ ΑΛΕΚΟ!«
katy
4 Απριλίου, 2013 6:33 μμ
“Από τη στιγμή που έχεις ένα σχέδιο, παύεις να είσαι επαναστάτης”. 😉
Daniel Cohn-Bendit, Γερμανός ακτιβιστής.
simon
4 Απριλίου, 2013 6:46 μμ
Καλή μου Πυργοδέσποινα, συμπλήρωσε σε παρακαλώ όλους τους τίτλους του Daniel Cohn-Bendit: Γερμανός «ακτιβιστής», επαναστάτης του κώλου (με το συμπάθειο…), θαυμαστής βομβαρδισμών αθώων, κολλητάρι της Δαμανάκαινας κλπ.
Κρίμα να τους στερείς απ’ το παιδί, τόσο κόπο έλαβε να τους κατακτήσει…
katy
4 Απριλίου, 2013 6:53 μμ
Σου χαλάω εγώ χατήρι; 🙂
“Από τη στιγμή που έχεις ένα σχέδιο, παύεις να είσαι επαναστάτης”.
Daniel Cohn-Bendit, Γερμανός “ακτιβιστής”, επαναστάτης του κώλου (με το συμπάθειο…), θαυμαστής βομβαρδισμών αθώων, κολλητάρι της Δαμανάκαινας κλπ..
Καλύτερα τώρα;
simon
4 Απριλίου, 2013 6:58 μμ
Ναι για… 😀
giorgalis
4 Απριλίου, 2013 7:06 μμ
Ο Λαφαζάνης το δικό του κόμμα θα το βγάλει «σχέδιο Γ» και μετά τις 22 ακόμα διασπάσεις του μέλλοντος, τα 24 ενωμένα αριστερά κόμματα (θα προσχωρήσει στον συνασπισμό κομμάτων και η αριστερά του «σχεδίου Α» ➡ ), θα συγκροτήσουν το «αλφαβητάρι» της αριστεράς υπό τον τίτλο «αφηρημένο αριστερό σχέδιο» που θα οδηγήσει (φυσικά) στον σοσιαλισμό!
ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ! 💡
katy
4 Απριλίου, 2013 7:10 μμ
Σε πρώτη παγκόσμια αποκλειστικότητα, η δήλωση του Φιντέλ, μόνο για τον //γράφο!
“Άρχισα την επανάσταση με 82 άτομα. Θα το ξανάκανα, ακόμη και με 10 ή 15 και με ακλόνητη πίστη. Δεν έχει σημασία πόσο μικρός είσαι, αν έχεις πίστη και ΣΧΕΔΙΟ δράσης”.
Φιντέλ Κάστρο (1925), Κουβανός ηγέτης.
giorgalis
4 Απριλίου, 2013 7:18 μμ
«Αρχίζω την επανάσταση με 82 συνιστώσες. Θα το έκανα, ακόμη και με το ΠΑΣΟΚ μονάχα και με ακλόνητη πίστη. Δεν έχει σημασία πόσο δεξιός είσαι, αν έχεις γλώσσα και ΣΧΕΔΙΟ εξαπάτησης».
Αλέξης CHEπρας (1974), Έλλην πολιτικάντης.
simon
4 Απριλίου, 2013 7:08 μμ
Παπαρήγα: «Είμαστε στο πλευρό των απολυμένων»…,
http://www.enikos.gr/politics/134287,Paparhga:Eimaste_sto_pleyro_twn_apolymen.html
Όλων; 😉
giorgalis
4 Απριλίου, 2013 7:10 μμ
ΑΓΕΤ=ριζοσπάστης
simon απολύεσαι…
giorgalis
4 Απριλίου, 2013 7:13 μμ
ρε μπας και ο συριζας κάνει όντως τη σοσιαλιστική οικοδόμηση με τόσα τούβλα που έχει (ηγεσία) και τόση λάσπη που ρίχνει (οπαδοί) ;
simon
4 Απριλίου, 2013 7:25 μμ
Τούβλα στην ηγεσία, όταν έχεις αρχηγό την Παπαρήγα;;; Άκρον άωτον της αμετροέπειας…
Και μιας και ο λόγος για Παπαρήγα, (πρέπει να) κατέχει ένα μοναδικό παγκόσμιο ρεκόρ: είναι η μοναδική Γ.Γ. κομμουνιστικού κόμματος που έβαλε την υπογραφή της κάτω από ένα έγγραφο, που τιτλοφορείται «Καταγγελία σύμβασης εξαρτημένης εργασίας εργαζομένου». Ο σοσιαλισμός στην πράξη…
Να σε ρωτήσω όμως κάτι; Εντάξει, καταλαβαίνω, τα ψηφαλάκια (που φθίνουν σιγά-σιγά), το μαγαζάκι κινδυνεύει, όλα αυτά τα καταλαβαίνω στην εμμονική επίθεση κατά του Σύριζα…
Θυμάσαι μήπως κάποιον Σαμαρά; Βενιζέλο; Κουβέλη; Τρόϊκα; ΔΝΤ; Έχεις να γράψεις γι’ αυτούς κάτι κάνα χρόνο. Μήπως πρέπει να γράφεις κάπου – κάπου και γι’ αυτούς, έτσι για ξεκάρφωμα;
giorgalis
4 Απριλίου, 2013 7:36 μμ
Το πόσο τούβλο είναι η Αλέκα φαίνεται εδώ:
http://www1.rizospastis.gr/story.do?id=3747752&textCriteriaClause=%2B%CE%91%CE%91%CE%94%CE%9C
15 χρόνια πριν…
Ο σαμαροβενιζέλος έχει γίνει αντιληπτός και από τον πιο ηλίθιο όσο αφορά το τι υπηρετεί.
Το πρόβλημα μου είναι οι απατεώνες που λένε ακριβώς τα ίδια με αυτόν (με …κρούστα αριστεράς) και προβάλουν σαν ουσιαστικό (! ) επιχείρημα την ηθική τους υπεροχή…
«Φταίνε τα πρόσωπα ΟΧΙ το συστημα»
Και φυσικά με ενοχλεί ο ξεκάθαρος στόχος τους να διαλύσουν το ΚΚ με τον ίδιο τρόπο που διαλύθηκαν τα ΚΚ σε όλη σχεδόν την Ευρώπη (…των λαών…)
Μετά θα μπορούμε όλοι να κατηγορούμε τη μέρκελ τον σόιμπλε και τον κακό μας τον καιρό γι αυτά που συμβαίνουν και να θεωρούμε και τους εαυτούς μας ξύπνιους…
simon
6 Απριλίου, 2013 7:51 πμ
Το ΑΑΔΜ και ως πολιτική θέση και ως στρατηγικός στόχος εγκαταλείπεται, γι αυτό κι οι σφαλιάρες από τους διαφωνούντες.
Κανείς δεν μίλησε μόνο για πρόσωπα.
Κανείς δεν προσπαθεί να διαλύσει το ΚΚΕ, περισσότερο από την ηγεσία του. Όλες οι διασπάσεις του προήλθαν από τα πάνω.
Αγνοώντας εντελώς τη Μέρκελ και τον Σοϊμπλε, παραγνωρίζεις τους -υπαρκτούς- ενδοκαπιταλιστικούς ανταγωνισμούς, στους οποίους αναφέρεται -σωστά- και το ΚΚΕ.
Κατά τα λοιπά, σύντροφε, δεν πρόκειται να συνεχίσω αυτή την αντιπαράθεση που κουράζει και απογοητεύει. «Μόνος σου, Γιάννη»@ από δω και μπρός!
@ Το «Μόνος σου, Γιάννη» δεν συνδέεται με σένα με κανένα τρόπο. Ακούστηκε σε ποδοσφαιρικό αγώνα της -παλιάς καλής- Α.Ε. Λάρισας και του Παναθηναϊκού. Το σκόρ είναι 2-0 στο 88΄’η 89΄υπέρ του ΠΑΟ. Το Αλκαζάρ βουβό, οι φίλαθλοι αποχωρούν, οι παίκτες περιμένουν το σφύριγμα της λήξης και τότε…, μια μακρινή παλιά φεύγει προς το πλάγιο άουτ της πλευράς του ΠΑΟ. Όλοι αδιαφορούν, … εκτός του Γιάννη Βαλαώρα, (φοβερού επιθετικού, του οποίου -δυστυχώς- η αξεπέραστη ικανότητα για τρίπλες ήταν αντιστρόφως ανάλογη των τριπλών, που έκανε το μυαλό του), που, σπριντάροντας, έτρεξε να πάρει τη μπάλα, να την επαναφέρει στο γήπεδο και να κάνει …μόνο αυτός ήξερε τί! Η φωνή του -άγνωστου- φιλάθλου σκόρπισε πικρά χαμόγελα σε όλους: «Μόνος σου, Γιάννη»!!!
giorgalis
6 Απριλίου, 2013 10:50 πμ
Οι διαφωνούντες (όσοι από αυτούς μιλούσαν για συνεργασία με κόμματα) κλήθηκαν να απαντήσουν ευθέως ποίο κόμμα προτείνουν και κανείς δε μίλησε.
Ο στόχος για τη διάλυση του ΚΚΕ είναι ξεκάθαρος (είναι απογοητευτικό και προκλητικό ταυτόχρονα να παριστάνεις πως δεν το έχεις αντιληφθεί) και σε κάποιες περιπτώσεις ανοιχτά δηλωμένος.
Η Ευρωπαϊκή ψευτοαριστερά του καπιταλιστικού μονόδρομου, της οποίας επιφανές μέλος είναι ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, επιθυμεί στην Ε.Ε. να υπάρχει το ίδιο σύστημα με τις ΗΠΑ (ρεπάμπλικανς η δεξιά και ντέμοκρατς η …αριστερά), όσοι χαλούν τη σούπα πρέπει να εξοντωθούν.
Ακολουθεί συμπυκνωμένος ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ (συνιστάται η αραίωση του με τον Αχελώο για να μην προκαλέσει ανεπανόρθωτη βλάβη)
http://leninreloaded.blogspot.gr/2013/04/blog-post_3049.html#more
simon
6 Απριλίου, 2013 11:11 πμ
Τελευταίο από μένα: μίλησαν για συνεργασία με την Ανταρσύα ή το Ναρ, αλλά η Αλέκα απέκλεισε συνεργασίες με όσους έφυγαν απ’ το κόμμα.
Αν δεν μπορούν να διακρίνουν τη διαφορά μεταξύ δανειακής σύμβασης και μνημονίων δεν φταίω εγώ. Είναι άλλο πράγμα να σου δανείζω 10 ευρώ και εντελώς άλλο να σου υπαγορευω τι πρέπει να κάνεις στο σπίτι σου για να μου τα επιστρέψεις.
Ο στόχος για τη διάλυση του ΚΚΕ… Για την ηγεσία του ήταν πάντα ξεκάθαρος: και το ’68 και το ’91 και τώρα… Το μόνο που δεν μορούν να δούν ξεκάθαρα, ψάχνοντας για χνάρια, είναι ο ίδιος ο λύκος.
simon
6 Απριλίου, 2013 11:17 πμ
Δεν έχουν παρά να κοιτάξουν στον καθρέφτη για να τον δουν.
giorgalis
6 Απριλίου, 2013 11:52 πμ
Συχνά το λέει πως συνεργασία με όσους έφυγαν και προσπάθησαν να διαλύσουν το κόμμα δεν μπορεί να γίνει και πάρα πολύ καλά κάνει.
«Αν δεν μπορούν να διακρίνουν τη διαφορά μεταξύ δανειακής σύμβασης και μνημονίων δεν φταίω εγώ. Είναι άλλο πράγμα να σου δανείζω 10 ευρώ και εντελώς άλλο να σου υπαγορευω τι πρέπει να κάνεις στο σπίτι σου για να μου τα επιστρέψεις.»
Αν δεν θέλεις τη δανειακή σύμβαση που να σου υπαγορεύει να κάνεις ακριβώς αυτά που θέλω εγώ, τότε δεν σου δίνω τα λεφτά κι όξω από την πόρτα.
Εκτός κι αν με πας στα «αρμόδια όργανα της ενωμένης Ευρώπης των λαών» και με συνετίσουν…
Λες μια υποτιθέμενη κυβερνητική συνεργασία ΣΥΡΙΖΑ-ΚΚΕ-ΔΗΜΑΡ (και ΑΝΕΛΛ ακόμα) η οποία θα «διόρθωνε» τον καπιταλισμό (με τη βοήθεια ευεργετών εφοπλιστών και υγιών επιχειρηματιών) να είχε αποτέλεσμα να διαλυθεί η (αγαπημένη του συστήματος) ΔΗΜΑΡ; ο (πάω με όλα) ΣΥΡΙΖΑ; το κόμμα (σούργελο) των ΑΝΕΛΛ; ή μήπως το («καταραμένο σταλινικό απολίθωμα») ΚΚΕ;
Είπαμε, φαντασία στη μαγειρική, αλλά όχι κι έτσι, ούτε καν ο πρώην πασόκος και νυν συριζαίος μαμαλάκης δεν θα συνδύαζε σαρδέλες με σοκολάτα…
Γκαστονε
6 Απριλίου, 2013 2:13 μμ
ο αποκλεισμος συνεργασίων με όσους έφυγαν απ’ το κόμμα, επιβεβαιωνει για μια ακομη φορα οτι το «ιδια ειναι τ αφεντικα δεξια και αριστερα» ειναι εντελως παρωχημενο
το χειροτερο αφεντικο ειναι το αριστερο μου αφεντικο
το δεξιο αφεντικο σου ζηταει την εργασια σου και εκει τελειωνουν ολα, το αριστερο δεν αρκειται εκει,ζηταει και την ψυχη σου
ακου δεν συνεργαζομαστε με οποιους εφυγαν απ το κωμα … τι σοι θρησκειτικη σεχτα ειστε εσεις ρε, ιεχωβαδες… μορμονοι … ταλιμπαν … μουτζαχεντιν
ακου λεει , εκαναν κακο στο κωμα και δεν θα συχωρεθουν ποτε !!!!!!!!
στη γ εθνικη γρηγορα ρε σαπιοκοιλιαδες
καθεστε και την ακουτε κιολας ρε κοθωνια αντι να την γιαουρτωσετε ?
εσεις ρε πρεσβευετε το νεο , θα αλλαξτε κοσμο εσεις ρε /
τετοιες μαλακιες δεν ελεγε ο παπους μου και ειχε κατι αντιστασιακα αρχιδια να,οχι σαν των γραφειοκρατων τη φαρα που σας κυβερναει
δεν προσβαλεστε ρε σεις που μιλαει εκ μερους σας,αυτο το ατομο ?
σκατα στα αφεντικα απ οπου κι αν προερχονται
giorgalis
6 Απριλίου, 2013 2:20 μμ
Θα ήταν χρήσιμη μια πιο «πολιτική» ματιά.
Αυτοί που έφυγαν από το κόμμα είναι οι οπαδοί του «τέλους της ιστορίας», οι «ευρωκομμουνιστές», οι συριζαίοι…
Μήπως να τους δοθεί μια δεύτερη ευκαιρία να το διαλύσουν ή να τους στείλουμε στο διάολο;
Φυσικά στο διάολο (και να μας γράφουν).
Εννοείται πως μιλώ για στελέχη (λαφαζαναίους & σια) και όχι για αριστερό κόσμο.
Γκαστονε
6 Απριλίου, 2013 2:36 μμ
ελα μωρε τωρα που νιωθεις την αναγκη να υποστηριξεις τους ιεχωβαδες και ψαχνεις δικαιολογιες και εξηγησεις
αμα δε προσβαλεσσαι με μαλακιες εν ετει 2013 του τυπου «ουου σνιφφφ οι κακοι ανθρωποι αυτοι θελαν να βλαψουν το κομμα μας και μεις να μην ξαναμιλησουμε μαζι τους ποτε, γιατι μπορει να αποκοιμηθηθουμε καμμια στιγμη εκει που θα κανουμε παρεα και να μας βλαψουν στον υπνο μας, γιατι ειμαστε ανηλικοι και αθωοι εμεις «,
ε λοιπον αμα δε προσβαλεσσαι με τετοιες μαλακιες εμενα δεν μου πεφτει λογος
giorgalis
6 Απριλίου, 2013 2:57 μμ
Το ΚΚΕ αν δεν ήταν αυτό που είναι θα ήταν ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ κι επειδή ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ υπάρχει (όπως υπάρχουν κι ένα σωρό γκρούπες αριστερών με τιτανοτεράστιο υπερφυσικό «ΕΓΩ» που περιφέρουν τις αποψάρες τους αρθρογραφώντας στο διαδίκτυο και κάνοντας – άμα λάχει – και καναδυό νέα κόμματα στην καθισιά τους) δεν υπάρχει λόγος…
Η «αριστερά» μια χαρά ενωμένη είναι με τις συνιστώσες της και διευρυμένη με τις εξωαριστερές συνεργασίες της.
Το ΚΚΕ δεν φιλοδοξεί να πάει από το 4% στο 4.01% με αντάλλαγμα το θόλωμα του στίγματος του, έχει άλλη στόχευση.
Είμαστε όλοι οι αριστεροί διανοουμενάρες γαλαξιακής κλάσης, απλά μερικοί επιλέγουμε να θεωρούμε (ελάχιστα) μεγαλύτερο μας το σύμπαν, για να χωράμε κάπου 😉
katy
6 Απριλίου, 2013 3:19 μμ
Γιοργαλή, σήμερα σε τσίγκλισα καθόλου; Όχι; 🙂
“Δεν υπάρχει πιο δυστυχισμένο πλάσμα στον κόσμο από το φετιχιστή που ποθεί ένα γυναικείο γοβάκι*, αλλά είναι αναγκασμένος να πάρει ολόκληρη τη γυναίκα*”.
Karl Kraus (1874-1936), Αυστριακός συγγραφέας.
* γοβάκι = ΚΚΕ
* ολόκληρη τη γυναίκα = αυτό νομίζω δεν χρειάζεται εξήγηση 😆
giorgalis
6 Απριλίου, 2013 3:32 μμ
Εμείς τη γυναίκα θέλουμε αλλά χωρίς τα «τσόκαρα»!
🙂
Γκαστονε
6 Απριλίου, 2013 3:44 μμ
ρε συ giorgalis , αυτοι που εβαλες εδω ειναι εντελως ουγκανοι λεμε … και υστερα μας φταιειε η Αλεκα και τα τσοκαρα
http://leninreloaded.blogspot.gr/2013/04/blog-post_3049.html#more
ενα σχολιακι εβαλα, το εφαγε ηλενιστικη μαρμαγκα συνοδευομενο με ειρωνιες επι του σχολιου και του σχολιαστου και μαλιστα αποντος του σχολιου
μιαλαμε εντελως gtp οι τυποι …
katy
6 Απριλίου, 2013 3:56 μμ
Eδώ η Αλέκα με τα «τσοκαράκια» της… 😀
http://www.google.gr/imgres?q=%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AE%CE%B3%CE%B1+%CE%BC%CF%8C%CE%B4%CE%B1&start=141&hl=el&biw=1280&bih=633&tbm=isch&tbnid=brGxkoULkqTJjM:&imgrefurl=http://www.e-go.gr/news/article.asp%3Fcatid%3D17826%26subid%3D2%26pubid%3D129038856&docid=ttFiIQqoeHmnIM&imgurl=http://content-mcdn.e-go.gr/filesystem/images/20120513/low/newego_LARGE_t_1101_54063137.JPG&w=1136&h=768&ei=nRpgUb2VMc7UPITDgJAG&zoom=1&ved=1t:3588,r:52,s:100,i:160&iact=rc&dur=284&page=9&tbnh=185&tbnw=266&ndsp=20&tx=84&ty=75
YΓ. Εγώ είμαι της σχολής «γόβα στιλέτο» πάντως. 😀
giorgalis
6 Απριλίου, 2013 4:03 μμ
ρε Γκαστονε
Αφού το ξέρεις πως αν υπάρχει ένας τύπος που θα λογοκριθεί στα 499 από τα 500 μπλογκς είσαι εσύ 😀
giorgalis
6 Απριλίου, 2013 4:07 μμ
Katy
Σε βλέπω όχι για γόβα αλλά για «γούβα με οπορτουνιστές» όταν έρθουμε στα πράγματα 👿
katy
6 Απριλίου, 2013 4:15 μμ
Δεν ανησυχώ εγώ…έχω «άκρες» παντού… 🙂
«Η ευγένεια συνιστά συχνότατα τον πιο επιδέξιο οπορτουνισμό: μόνο οι ευγενικοί άνθρωποι κατορθώνουν να κρατούν πάντοτε και συγχρόνως όλες τις πόρτες ανοιχτές».
Παναγιώτης Κονδύλης (1943-1996), Έλληνας φιλόσοφος.
giorgalis
6 Απριλίου, 2013 4:20 μμ
Προς το παρόν βγάλε τη φωτογραφία με τον πύργο και βάλε ένα σπίτι «λαϊκής οικογένειας» γιατί «τα άκρα» δε μασάνε από τις «άκρες» σου 😈
katy
6 Απριλίου, 2013 4:49 μμ
Γιατί να βγάλω τον Πύργο μου; Οι αριστεροί δεν παρεξηγούνται…έχουν «πύργο» μεγαλύτερο από τον δικό μου και πολύ πιο γυαλιστερό και πολυτελή! 😉
http://www.google.gr/imgres?q=%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B5%CE%AF%CE%B1+%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%83%CE%BF%CF%8D+%CE%BA%CE%BA%CE%B5&um=1&hl=el&sa=N&rlz=1W1TSEA_elGR492GR492&biw=1280&bih=633&tbm=isch&tbnid=Y-YdDrosmR5c2M:&imgrefurl=http://tvxs.gr/news/ellada/epithesi-kke-sti-xrysi-aygi&docid=P4dq3gnharQ3DM&imgurl=http://tvxs.gr/sites/default/files/article/2012/34/104100-newego_large_t_1101_44635548.jpeg&w=2953&h=1969&ei=PSdgUc-QD4bYPIXfgfgJ&zoom=1&ved=1t:3588,r:1,s:0,i:82&iact=rc&dur=281&page=1&tbnh=183&tbnw=255&start=0&ndsp=14&tx=138&ty=104
giorgalis
6 Απριλίου, 2013 5:30 μμ
@Η θεία μου η οπορτουνίστρια
Τελικά θα περάσετε πολλοί του // από τα υπόγεια για «ξενάγηση»…
🙂
katy
6 Απριλίου, 2013 5:38 μμ
Σμουτς βρε (που λέει και μια ψυχή)! 🙂
Γκαστονε
6 Απριλίου, 2013 6:21 μμ
χαχαχα οι τυποι ηταν να μην καταπιουν τον γκασμα του Λενιστη και ριξουν το πρωτο ψαλιδι, τωρα ειτουργουνε με τον αυτοματο και υμνο στο κομμα να ανεβασεις δε πιανει
χοχοχο
δε το χα παρει χαμπαρι αυτο το σαιτακι 🙂
simon
4 Απριλίου, 2013 7:27 μμ
Ευτυχώς δεν εργάζομαι, ξέρεις που…
simon
4 Απριλίου, 2013 7:28 μμ
Κάτω από το «simon απολύεσαι» έπρεπε να πάει… Λες να τη γλύτωσα;
katy
4 Απριλίου, 2013 7:32 μμ
Για να γλυκάνω λίγο το κλίμα, μου ‘δωσες και πάσα….με την εργασία…. 🙂
Ποιές φράσεις καταργούνται λόγω μνημονίου.
1. Καταργείται η φράση αγανακτισμένου γείτονα “Θα κάνετε ησυχία να κοιμηθούμε, δουλεύουμε αύριο”.
(σιγά να μην δουλεύετε αύριο).
2. Κατά συνέπεια καταργείται και η συνώνυμη έκφραση “Τελειώνετε κυρία μου, έχουμε και δουλειές”.
(δεν έχετε είπαμε).
3. Μη ορθή θεωρείται επίσης και η έκφραση “Μια δουλειά σε βάλαμε να κάνεις…”.
(Μία; αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ…….!!!).
4. Καταργείται πλέον το σύνθημα “Ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο”.
(Βρες εσύ πελάτη και μετά δώσε του και δίκαιο).
5. Καταργείται από τα σχολεία το μάθημα του Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
(εκτός και αν το διατηρήσουμε, έτσι ρε παιδί μου, για εγκυκλοπαιδικές γνώσεις).
6. Πλέον από το Δημοτικό, η δημιουργία προτάσεων θα αξιολογείται μόνο ως προς την ορθογραφία και τη γραμματική.
(η….. Σύνταξη είναι πλέον ανύπαρκτος όρος).
7. Η φράση “εθελοντική εργασία” θεωρείται πλεονασμός.
Ο όρος “εργασία” από μόνος του, αρκεί για να αποδώσει το ίδιο νόημα.
8. Τέλος, έπειτα και από σύμφωνη γνώμη της Εταιρίας Προστασίας του Παιδιού και του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, στην κατηγορία της Κακοποίησης Ανηλίκου συμπεριλαμβάνεται και η ερώτηση προς μικρά παιδιά:
“Εσύ, τι θέλεις να γίνεις όταν μεγαλώσεις;”
simon
4 Απριλίου, 2013 8:15 μμ
😀 😀 😀
BandieraRossa
6 Απριλίου, 2013 5:05 μμ
Σίμον, πως το σχολιάζεις αυτό;
http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2013/04/blog-post_6.html
Γκαστονε
6 Απριλίου, 2013 5:33 μμ
να το σχολιασω εγω με μια λεξη,επαναλαμβανομενη 3 φορες ?
κοτ, κοτ, κοτ … Μπουγαδοπουλε
Γκαστονε
6 Απριλίου, 2013 5:53 μμ
επισης καθε φορα που εγινε αναφορα στον Μπουγαδοκοτοπουλο θα υπενθυμιζω πως
τρομερη και γουαου και απιστευτη η κριτικη του Μπογιο στο κομμα και με τη συγκεκριμμενη απαντηση εβαλε στη θεση τους και τα λυκορνια που παραφυλαγαν για να χτυπησουν το κωμα … ο Μπογιο κοτ κοτ ειναι πραγματικη μεγαλη μορφη της πολιτικης και των γραμματων , απλως να περιμενουμε να δουμε πως παει και απο μνημη και αν θα θυμηθει να κανει καμμια αυτοκριτικη για οσα εμετικα και προβοκατορικα ελεγε για τον Κ.Χ. τον τραγουδιστη της γενιας του χαους, τις μερες του δεκεμβρη του 08
εδω ενα βιντεακι απο το κατορθωμα του μπογιομαλακα
simon
6 Απριλίου, 2013 7:56 μμ
Δεν έχω να σχολιάσω άλλο τίποτε, BandieraRossa. Δες και την απάντησή μου παραπάνω στον Γιοργαλή. Ας αφήσουμε το χρόνο να δείξει τι θα γίνει με όλα αυτά, που μας απασχολούν.
simon
6 Απριλίου, 2013 8:12 μμ
@ BandieraRossa, 6 Απριλίου, 2013 5:05 μμ
Και για να δώσω μια -τελευταία για το θέμα- απάντηση και σε σένα, σου λέω πως ο Μπογιόπουλος, ως καλό μέλος του ΚΚΕ, (και το λέω πολύ σοβαρά αυτό), ενήργησε στα πλαίσια του δημοκρατικού συγκεντρωτισμού. Είναι φανερό ότι δεν θέλει -τουλάχιστον τώρα- ή δεν εκτιμά πως οι διαφωνίες του τον θέτουν εκτός κόμματος. Θα δούμε τι εκτίμηση θα κάνει και το κόμμα. Πάντως, αν έχεις περάσει από το ΚΚΕ [ μάλλον ναι 🙂 ] θα ξέρεις ότι υπάρχουν κι άλλες «ποινές» εκτός της διαγραφής.
giorgalis
4 Απριλίου, 2013 7:37 μμ
χάθηκε σχόλιο 🙂
simon
4 Απριλίου, 2013 8:14 μμ
Είναι μακρύ το χέρι του Σύριζα… 😉
spiral architect
4 Απριλίου, 2013 9:33 μμ
Προς φιλίστορες ΣΥΡΙΖΑίους:
(και όχι μόνον)
[…] Ο κομμουνιστικός ισχυρισμός, ότι η σοσιαλδημοκρατία βόηθησε το φασισμό να «καβαλήσει την εξουσία» ήταν σωστός. Η απογοήτευση από τη σοσιαλδημοκρατία, και το σύγχρονο δίλημμα: εξαθλίωση ή συντηρητική νοοτροπία δεν μπορεί παρά να οδηγήσει στο στρατόπεδο του φασισμού, όταν δεν υπάρχουν αληθινά επαναστατικές οργανώσεις. […]
Βίλχελμ Ράιχ, «Η μαζική ψυχολογία του φασισμού», εκδόσεις Μπουκουμάνη, 1974, σελίδα 117
Spin
6 Απριλίου, 2013 3:47 μμ
δηλαδή αν αποτύχει η σοσιαλδημοκρατία η μόνη λύση είναι ο φασισμός ;
δεν την παλεύω άλλο με την οργόνη
ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ
spiral architect
6 Απριλίου, 2013 7:58 μμ
Και ποια είναι η λύση; 🙄
Δεν ξέρεις ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται σαν φάρσα;
Aν δεν το ξέρεις, πήγαινε σινεμά:
katy
5 Απριλίου, 2013 9:04 μμ
Δεν ήξερα πού να το αναρτήσω, αλλά νομίζω ταιριάζει κι εδώ! 😉
Πενθήμερη αποβολή, στο μαθητή αυτής της φωτογραφίας, που τραβήχτηκε μέσα στη Βουλή.
http://gr.news.yahoo.com/photos/πενθήμερη-αποβολή-στον-μαθητή-αυτής-της-φωτογραφίας-photo–641386594.html
katy
11 Απριλίου, 2013 8:34 μμ
“…Σε κεντρικό θέμα του Συνεδρίου αναμένεται να αναδειχθεί η πολιτική συμμαχιών του κόμματος και ιδίως σε σχέση με τον ΣΥΡΙΖΑ στην περίπτωση μάλιστα που είναι πρώτο κόμμα στις επόμενες εκλογές και επιδιώξει κυβερνητική συνεργασία με το ΚΚΕ…”
http://gr.news.yahoo.com/%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%87%CF%89%CF%81%CE%B5%CE%AF-%CE%B7-%CE%B1%CE%BB%CE%AD%CE%BA%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AE%CE%B3%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%B3%CE%B5%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-062006042.html
Συνεργασία ΣΥΡΙΖΑ-ΚΚΕ; Αυτό να ‘δω κι ας….πεθάνουν οι οχτροί μου…! 😀
Στενοχωριέμαι μόνο για τ’ ανήψι μου…μη μου πάθει τίποτα, πάνω στο άνθος της ηλικίας του….πάω στο διπλανό δωμάτιο, να ‘δω εάν πήρε το χάπι το πίεσης… 😀
giorgalis
12 Μαΐου, 2013 11:18 πμ
Επειδή ο σοσιαλισμός και η λαϊκή εξουσία ανήκουν στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας και αφορούν επαγγελματίες επαναστάτες και γραφικούς ουτοπιστές, είμαστε τυχεροί που η πραγματική αριστερά δίνει διαρκείς μάχες με το θηρίο του καπιταλισμού σε όλα τα επίπεδα και προς όλες τις κατευθύνσεις.
http://www.avgi.gr/article/290562/i-aristera-sto-kadro-tou-seb-xairetismo-stin-geniki-suneleusi-tha-apeuthunei-o-al-tsipras
«Κόμμα παντός καιροσκοπισμού»
spiral architect
12 Μαΐου, 2013 11:34 πμ
Προβοκατόρικες ερωτήξεις:
(με την ελπίδα να μην μας προλάβει ο Simon) 😀
– Γιατί το έβαλες στα πρωταπριλιάτικα;
– Ο σ. Σλαβόης θα απευθύνει χαιρετισμό;
– Ο Δημήτρης Δασκαλόπουλος τι είδους βιομήχανος είναι;
– Ο Αλέξης τι είδους κόμματος αρχηγός είναι;
– Στο «διάλογο χωρίς προκαταλήψεις με κοινό στόχο την έξοδο της Ελλάδας από την κρίση» επιτρέπονται όλες οι στάσεις;
– Το τέιον που θα σερβιριστεί, θα είναι με λεμόνι ή με γάλα;
🙄
giorgalis
12 Μαΐου, 2013 11:53 πμ
Απαντώ σταράτα και τεκμηριωμένα:
α)πρωταπριλιάτικη είναι η συγκεκριμένη αριστερά.
β)ναι, αλλά στη μητρική του γλώσσα χωρίς μεταφραστή.
γ)το είδος του βιομήχανου που συνδιαλέγεται με το είδος των αριστερών.
δ)χι ντάσεντ κέαρ, χις μάιντ ιζ ελσγουέαρ 😉
ε)ασφαλώς, το θέμα είναι πως δεν περισσεύει χαρά και για τους δύο.
ζ)με ξυνόγαλο.