Μεταφέρει το Καπυμπάρα από τη La Scapigliata
Η κύρια απαίτηση της “βουλευτικής ανταρσίας” αυτής της εβδoμάδας ήταν να παραμείνει η Κύπρος ένας offshore φορολογικός παράδεισος.
Του Νίκου Χρυσολωρά, άρθρο στη Guardian
Το δράμα που εξελίσσεται στην Κύπρο τις τελευταίες μέρες ήταν πραγματικά κάτι σουρεαλιστικό Η άκρα αριστερά και οι Ευρωσκεπτικιστές αγαλλίασαν ταυτόχρονα με την ψήφο του όχι από την κυπριακή βουλή σε μια συμφωνία η οποία θα εξασφάλιζε την χρηματοδότηση της ελλειμματικής οικονομίας από την ευρωζώνη και το ΔΝΤ.
Η λεπτομέρεια, η οποία φαίνεται να τους διαφεύγει, είναι ότι οι Κύπριοι δεν απέρριψαν σκληρά μέτρα λιτότητας. Αυτά τα μέτρα είχαν ήδη συμφωνηθεί από την προηγούμενη – κομμουνιστική υποτίθεται – κυβέρνηση του νησιού, και είχαν εγκριθεί από την τωρινή κυβέρνηση. Δεν ήταν καν μια ανταρσία εναντίον ενός άνισου κουρέματος στις καταθέσεις. Η ευρωζώνη είχε ήδη σηματοδοτήσει τη συμφωνία της να σώσει τους μικρούς αποταμιευτές, με τον όρο ότι τα περιουσιακά στοιχεία, που ανήκουν σε ξένους ολιγάρχες και σε μεγιστάνες θα κουρεύονταν κατά ένα σημαντικό 15,6%.

Κύπριοι διαμαρτύρονται έξω από τη βουλή στη Λευκωσία. Φωτογραφία: Patrick Bazpatrick/AFP/Getty Images
Στην πραγματικότητα, ήταν η κυπριακή κυβέρνηση που απέρριψε αυτή την δυνατότητα, σε μια δραματική συνάντηση 10 ωρών των υπουργών οικονομίας της ευρωζώνης την τελευταία Παρασκευή, γιατί θα ζημίωνε το εκτεταμένο χρηματοπιστωτικό τομέα της χώρας. Έτσι η κύρια απαίτηση αυτής της “βουλευτικής ανταρσίας” ήταν να παραμείνει η Κύπρος ένας offshore παράδεισος. Σε αντάλλαγμα, η κυπριακή κυβέρνηση φάνηκε διατεθειμένη να προσφέρει τόσες πολλές παραχωρήσεις στη Μόσχα, έτσι ώστε πρακτικά να μετατραπεί η Κύπρος σε ρωσική περιοχή επιρροής. Γιατί θα πρέπει κάποιος να πανηγυρίζει αυτή την εξέλιξη δεν είναι σαφές.
Στις Βρυξέλλες, εν τω μεταξύ, οι άνθρωποι που διευθύνουν την δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου έδειξαν πάλι μια γελοιώδη έλλειψη ικανότητας. Πρώτα από όλα, κατέληξαν σε, και υπερασπίστηκαν μια συμφωνία η οποία παραβίαζε την ιερότητα των καταθέσεων ιδιωτών. Όταν τους επισημάνθηκαν οι καταστροφικές επιπτώσεις , άρχισαν να κατηγορούν ο ένας τον άλλο. Όταν αποφάσισαν να υποχωρήσουν ήταν ήδη πολύ αργά.
Είναι αλήθεια ότι η συμφωνία έφερε χάος όχι μόνο στην Κύπρο – μία μικρή χώρα, η οποία σύμφωνα με το Βερολίνο, δεν ήταν συστημικά σημαντική. Αλλά οι αγορές και οι άνθρωποι ξέρουν ότι την επόμενη φορά, που θα υπάρξει κρίση στην Ιταλία, την Ισπανία ή αλλού, η Ευρωζώνη είναι διατεθειμένη να διαβεί το Ρουβικώνα. Αυτή είναι μια καταστροφή αφάνταστου μεγέθους.
Όλα αυτά δεν έπρεπε να εκπλήσσουν κανένα που παρακολουθεί την φούσκα των Βρυξελλών. Περιττό να πούμε ότι ο μόνος λόγος που ο Jeroen Dijsselbloem επιλέχθηκε να διοικήσει το πανίσχυρο Eurogroup (το συμβούλιο των υπουργών οικονομίας της ευρωζώνης), δεν ήταν η εξειδίκευση του, ούτε η υπουργική του εμπειρία, αλλά το γεγονός ότι ήταν Ολλάνδος. Όλες οι άλλες, πιο αξιόπιστες, επιλογές απορρίφθηκαν λόγω της εθνικότητας τους.
Και πώς θα μπορούσε η κυπριακή κρίση να επιλυθεί; Πρώτα από όλα δίνοντας περισσότερο χρόνο : δεν υπήρχε κανένας απολύτως λόγος να ζητήσεις από ένα μικρό κράτος να παραδώσει το 30% του ΑΕΠ του προκαταβολικά μετρητοίς μέσα σε τρεις μέρες. Μια τέτοια εξωφρενική απαίτηση δεν είχε ξαναγίνει σε καμιά χώρα υπό διάσωση – γελοιοποίησε την φιλοευρωπαϊκή κυβέρνηση του νησιού. Δεύτερον δεν ήταν το δημόσιο χρέος του νησιού που ήταν μη βιώσιμο, αλλά αυτών των τραπεζών της χώρας. Και υπήρχε λύση σε αυτό : ξεκαθαρίζοντας μετόχους και μικρούς ομολογιούχους, και κάνοντας ένα κούρεμα σε μεγάλους ομολογιούχους, ο Ευρωπαϊκός Μηχανισμός Σταθερότητας θα μπορούσε να αναλάβει τις κυπριακές τράπεζες. Θα μπορούσε μετά να τις συρρικνώσει σταδιακά και να τις οδηγήσει ένα μηχανισμό εκκαθάρισης, δίνοντας ταυτόχρονα στην Κύπρο το χρόνο να ρυθμίσει την βασισμένη στο χρηματοπιστωτικό τομέα οικονομία της. Αυτή η επιλογή υπάρχει θεωρητικά – αποφασίστηκε από μία ευρωπαϊκή συνάντηση κορυφής τον Ιούνιο – αλλά δεν υπάρχουν οι νομικές διαδικασίες για την εφαρμογή της, γιατί η Γερμανία άλλαξε γνώμη από τότε. Η Κύπρος θα μπορούσε, σε αντάλλαγμα για αυτό το διακανονισμό, να δεσμεύσει μελλοντικά της κέρδη από τα αποθέματα φυσικού αερίου και να τα προσφέρει ως εγγυήσεις, μαζί με ένα αυστηρό πρόγραμμα δημοσιονομικής προσαρμογής.
Δύο χρόνια πριν, η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα θα μπορούσε να αποφασίσει να εγγυηθεί όλα τα κρατικά ομόλογα στην ευρωζώνη, όπως έκανε με το αποκαλούμενο πρόγραμμα “οριστικών χρηματικών συναλλαγών” τον τελευταίο Σεπτέμβριο, υποκείμενο στην εφαρμογή μίας πολιτικής σταθερότητας από τις χώρες δικαιούχους. Αντίθετα, το χρέος της Ελλάδας μεταφέρθηκε στους Ευρωπαίους φορολογούμενους, δημιουργώντας έχθρα ανάμεσα στους λαούς της Ευρώπης. Η χώρα οσυιαστικά πτώχευσε, δημιουργώντας έτσι αυξανόμενη ανασφάλεια σε όλη την ήπειρο.
Ένα πράγμα είναι σίγουρο: η ευρωζώνη, ένας φιλόδοξος παγκόσμιος παίχτης, προσφέρει ένα μεσογειακό φυλάκιο στρατηγικής σημασίας δώρο στους Ρώσους. Επαφίεται στη Μόσχα να αποφασίσει εάν θα το δεχτεί. Και ο Κύπριος δεν θα γελοιοποιήσει τις φιλοευρωπαϊκές ελίτ στην Ελλάδα και αλλού, γιατί θα το κάνει να φανεί σαν να υπήρχε μια ιδανική λύση, που απλά αγνοήθηκε από τις “μαριονέτες της Μέρκελ”. Τη στιγμή που θα γίνει αντιληπτό ότι αυτή η εναλλακτική δεν είναι καθόλου ιδανική, θα είναι πλέον αργά.
Η ερώτηση παραμένει στο γιατί συνέβησαν όλα αυτά. Γιατί οι βόρειες ευρωπαϊκές χώρες συμπεριφέρονται σαν να έχουν βαλθεί να καταστρέψουν την ευρωζώνη, αντί να τη φτιάξουν; Δεν πιστεύω σε μια διαβολική συνωμοσία στην καρδιά όλων αυτών, αλλά φαίνεται ότι δρα ένας ασυνείδητος, απερίσκεπτος ρατσισμός – το οποίο είναι εξίσου καταστροφικό. Η τωρινή πολιτική συμπεριφορά υπονοεί ότι όλος ο πλούτος που έχει συσσωρευτεί στη βόρεια Ευρώπη είναι η δίκαιη ανταμοιβή της προτεσταντικής ηθικής της εργασίας, ενώ ο πλούτος που έχει συσσωρευτεί στο νότο είναι προϊόν διαφθοράς (Ελλάδα, Ιταλία), φορολογικής αποφυγής (Κύπρος) ή μη βιώσιμων επιχειρηματικών μοντέλων (Ισπανία). Για αυτό ζητήθηκε από τις νότιες ευρωπαϊκές χώρες να αλλάξουν τα οικονομικά τους μοντέλα όχι μέσα από μια σταδιακή διαδικασία προσαρμογής, αλλά μέσα από ένα βίαιο σοκ.
Η άβολη αλήθεια βέβαια είναι ότι όχι πριν πολύ καιρό είχε χρεοκοπήσει σχεδόν η Φινλαδία, και υπάρχουν ακόμα αρκετά μεγάλοι άνθρωποι που θυμούνται το κούρεμα του Γερμανικού χρέους. “Οι καλύτεροι και πιο ξανθοί μας φίλοι” (όπως το έθεσε η Μαύρη Οχιά) στο βορρά θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι και στις δικές τους διασωθείσες τράπεζες, δεν έχουν πληρώσει τους φόρους τους όλοι οι καταθέτες. Ακόμα πιο βασικό δεν υπάρχει ούτε μία ακαδημαϊκή μελέτη, που να δείχνει ότι η βόρεια Ευρώπη δεν έχει κερδίσει εξίσου από το ευρώ όσο ο νότος. Εάν οι πολιτικοί δεν αρχίσουν να το επικοινωνούν αυτό σύντομα, τότε η ευρωζώνη όχι μόνο θα καταρρεύσει, αλλά θα επανέλθουν στη ζωή τα φαντάσματα του παρελθόντος.
Μετάφραση : La Scapigliata
______________________________________________________________________________________________
Σόρτλινκ: http://wp.me/p1pa1c-iCy
simon
22 Μαρτίου, 2013 8:59 πμ
Έγραψα και στο μπλογκ της Λασκαπιλιάτα ότι η Κύπρος, είτε με Ναι είτε με Όχι, καταστράφηκε μ’ αυτή την απόφαση του Γιούρογκρουπ.
Εδώ μια ανάλυση του Καζάκη, που είχε προβλέψει το κούρεμα.
http://dimitriskazakis.blogspot.gr/2013/03/blog-post_18.html
spiral architect
22 Μαρτίου, 2013 9:58 πμ
Μερικές επισημάνσεις:
– Οσο το ΑΚΕΛ είναι κομμουνιστικό, άλλο τόσο ο μπαρμπα-Φώτης είναι αριστερός και ο Βλαδίμηρος λιγομίλητος.
– Η προηγούμενη κυβέρνηση με πρόεδρο του ΑΚΕΛ δεν ήταν αρκούντως φιλοευρωπαϊκή; Απλά επαναπαύτηκε στο διαχρονικά ψηλό ποσοστό του κόμματός του στο νησί, αλλά άρχισε να χάνει την αξιοπιστία της από πρόπερσι το καλοκαίρι με την έκρηξη των κατασχεθέντων από το ΝΑΤΟ αποθηκευμένων πυρομαχικών στο Μαρί, όπου έχασαν τη ζωή τους 15 άτομα και έσβησε η Κάπρος επειδή καταστραφηκε ο γειτονικός ηλεκτροπαραγωγικός σταθμός.
Του τα φόρτωσαν τα πυρομαχικά του χοντρού και δεν είπε κουβέντα. Βγάλτε τα συμπεράσματά σας
– Το χρήμα (καθαρό-βρώμικο) δεν έχει μυρωδιά. Εξαρτάται όπως που το εναποθέτεις. Αν το εναποθέτεις στο Λουξεμβούργο (που παρεμπιπτόντως δεν έχει παραλίες, αλλά έχει μπόλικες ασφάλτους και μεταξύ αυτών τράπεζες) είσαι «μέσα» 😉
Aς δούμε το παρακάτω:
Στο Λουξεμβούργο του κ. Γιούνκερ, προέδρου του Γιούρογκρουπ, ο χρηματοπιστωτικός τομέας δεν είναι 7 φορές μεγαλύτερος από το ΑΕΠ της χώρας όπως στην Κύπρο, αλλά 20 φορές μεγαλύτερος…
Στην Ελβετία, το μέγεθος δύο μόνο τραπεζών, της UBS και της Credit Suisse, είναι σχεδόν 7 φορές μεγαλύτερο από το ΑΕΠ όλης της χώρας…
Στο Βέλγιο, δύο τράπεζες, η Dexia και η Fortis έχουν μέγεθος σχεδόν 4 φορές μεγαλύτερο από το ΑΕΠ της χώρας…
– Το ότι πολλοί στην Ελλάδα πανηγύρισαν με το Τζυμπριακόν ΟΧΙ, μπορεί να αναχθεί στο ότι στην Ελλάδα καμία κυβέρνηση δεν είπε ΟΧΙ, ούτε διαπραγματεύτηκε έστω για τα μάτια του κόσμου.
Και τέλος, αν ο καπιταλισμός όχι μόνο δεν διασφαλίζει, αλλά δεν διστάζει να ποδοπατήσει ένα ουσιώδες συστατικό του στοιχείο, δηλαδή την ατομική ιδιοκτησία, τότε η ίδια η ύπαρξή του τίθεται σε αμφιβολία. 👿
spiral architect
22 Μαρτίου, 2013 12:53 μμ
Σημαντικό είναι επίσης ότι ο Μόσκοβος δεν θα διακινδύνευε με τίποτα μια εξαγορά τραπεζών, μια χρηματοδότηση χρέους με αντάλλαγμα μέρος ή όλον το ΦΑ της Κύπρου γιατί:
– Δεν ξέρουμε ακόμα πόσο οικονομικώς απολήψιμα είναι τα υποβρύχια κοιτάσματα.
– Παίζει μέσα και ο Τούρκος, που θα πατήσει πόδι.
– Τι να το κάνει το επί πλέον ΦΑ, όταν ο Μόσκοβος «τα σπάσει» με τον μεγαλύτερο εμπορικό του εταίρο και καταναλωτή ρωσικού ΦΑ, την ΕΕ;
(το σημαντικότερο) 😉
pagal
22 Μαρτίου, 2013 1:26 μμ
Κουράγιο «όσο να ‘ρθει ο Μόσκοβος να φέρει το σεφέρι» 🙂
Καυμανεζος
22 Μαρτίου, 2013 11:28 πμ
Τσυπρος το κομιξ
κατασταση Μικυ-Μαους
στην αρχη βγαινουν απο το γιουρογκρουπ πανηγυριζοντας οτι πετυχαν εκπτωση και αντι 40% κουρεψαν μονο 6,7-9,9%
στη συνεχεια βρυχαται η αρκουδα
γρυλισαν και τα δικηγορικα γραφεια της Τσυπρου,που οργανωναν το νομικο πλαισιο του ξεπλυματος
μετα κατεβαζουσι την προτασιν στην βουλην και ψηφισουζι οι μεν ΑΚΕΛΙΣΤΕΣ no , oi δε εισηγητες της προτασης κανουσιν αποχην απ την προτασην που εισηγηθηκαν
παραλληλως παραιτειται ο υπουργος οικονομικωνε αλλα μετα ταξιδευει στην μεγαλην ορθοδοξην αδελφην Ρωσιαν, ενω ο υπουργος εσωτερικων δηλωνει πως το σχεδιον Β η αλλως πως Μπεεεεεε απεριφθει και ο υπουργος εθνικης αμυνης και συγκοινωνιων τον διαψευδουσιν
μεσα σ ολα αυτα, εμφανιζεται και ο ρασοφορος ηγετης με το μαυρο γυαλι να δωσει συνεντευξην ομιλωντας για ομολογα,τραπεζες ,απειλωντας επιστροφην στην λιραν και εξηγωντας πως εχει απειρη περιουσια η εκκλησια !!! και οτι οι 600 εκκλησιες τους θα αγορασουν ομολογα απ το αεριο … που το ακουσαμε αλλα δεν ειδαμε ακομη, για να στηριξουσι την εθνικην των οικονομιαν λεμεν πεστε τους
οκ η φαση εχει τρομερη πλακα και μυριζει και κλαμα, αλλα αμα δεν εχεις και μια οπως στην περιπτωσην μου εχει μονον πλακαν 🙂
οποτε οπως εγραψεν ευστοχως και ο Τεκι Τσαν, πάρτε ποπκορν καθίστε στη γωνία και απολαύστε το θέαμα. Μπορεί να μην είναι τόσο δραματικό αλλά σίγουρα θα υπάρχει θέαμα. Κι εδώ είναι και η εκδίκηση του φτωχού. Όσο λιγότερες καταθέσεις έχετε, τόσο πιο αβασάνιστα θα απολαύσετε το δράμα που εξελίσσεται.
υ.γ. αντε να εξαπλωνεται το ντομινο και να πανηγυρισουμε και την εξεγερσην των νησων Cayman … αντε και στα δικα μας
ενας νησιωτης απ την western Caribbean Sea.και τα Cayman Islands
spiral architect
22 Μαρτίου, 2013 11:46 πμ
Προσοχή στους κροκόδειλους Καϋμάν! 😀
oldboy9
22 Μαρτίου, 2013 11:58 πμ
Κι εδώ είναι και η εκδίκηση του φτωχού…
—————————————————————–
Μόνο αντί ποπ-κορν, προτιμώ πασατέμπος 🙂
pagal
22 Μαρτίου, 2013 12:30 μμ
«αμα δεν εχεις και μια οπως στην περιπτωσην μου εχει μονον πλακαν»
Καυμανεζος…στο ίδιο καζάνι βράζουμε 🙂
zxc
22 Μαρτίου, 2013 11:41 πμ
Όλοι η ιστορία καταλήγει ότι στην Κύπρο υπάρχει έλλειμμα IQ. Πρέπει να είναι τελείως μπουνταλάδες όσοι νομίζουν, ένα Σαββατοκύριακο έξαφνα οι της ΕΕ μαζεύτηκαν και αποφάσισαν, αυτό και εκείνο. Το συζητούσαν πάνω από ένα χρόνο, επεξεργάστηκαν δεκάδες χιλιάδες σενάρια και κατέληξαν σε ένα. Όλα αυτά με τη συμμετοχή αξιωματούχων της Κύπρου. Ομόφωνα όλοι και κυρίως η κύπρια ηγεσία συμφώνησαν σε αυτά. Ο Χριστόφιας και ο Αναστασιάδης τα γνώριζαν πολύ καλά αυτά.
Το αστείο στην υπόθεση είναι που σε κάνει να τραβάς τα μαλλιά σου, ότι με κάποια άλλη ρητορική και αν το χειρίζονταν άλλοι ποιο έξυπνοι άνθρωποι, θα μπορούσε να περάσει η απόφαση και να παρουσιαστεί ως άκρα αριστερή συνάμα επαναστατική τακτική. Θα τρομάξουν οι μαφιόζοι και θα αποσύρουν τα λεφτά τους. Ε, και? Που θα τα πάνε. Κάτι άλλο τους τραβάει στο νησί. Αν ήθελαν ασφάλεια στις καταθέσεις, θα πήγαιναν στην Ελβετία. Αν ήθελαν πλήρεις ασυδοσία, θα πήγαιναν σε κάτι άγνωστα (όμως γνωστά σε αυτούς) νησιά του ειρηνικού. Θα τρόμαζαν, θα τους έπιανε ταχυπαλμία, τη μια μέρα θα τα απέσυραν, και την επόμενη θα τα ξαναγύριζαν πίσω. Όλα είναι θέμα επικοινωνιακής πολιτικής, και σε αυτό υστερούν. Είναι και το θέμα ότι τους έπιασε αντιγερμανικό ίστρο, οι ελλαδίτες ανεγκέφαλοι να τους συμπαραστέκονται, τώρα βράζουν στο ζουμί τους.
oldboy9
22 Μαρτίου, 2013 12:03 μμ
Αν ανακαλύψω ότι η Κύπρος δεν είναι Κινέζικη… αλλά Ρούσικη, θα στεναχωρηθώ όσο να’ ναι!
parameter λ
22 Μαρτίου, 2013 12:56 μμ
Το «όχι» αυτό τουλάχιστον διέσωσε τους μικροκαταθέτες, εξαναγκάζοντας την άλλη τη θεόμουρλη να πει στους Κυπρίους, κάντε αντιπρόταση. Κι αυτό είναι κέρδος. Όπως λέει, όμως και ο αρθρογράφος χρειάζεται προσοχή, γιατί η βλάμμένη έχει νεύρα, πολλά νεύρα.
pagal
22 Μαρτίου, 2013 1:22 μμ
Και τι θα πάθαιναν οι μικρο-καταθέτες αν έχαναν 6-7%…θα έχαναν λιγότερο από 70ε στο χιλιάρικο….σιγά τα ωά !
Μια χαρά ήταν ο αρχική πρόταση ΚΑΙ δίκαια μια και όποιος δεν είχε μία ,,,δεν πλήρωνε και μία (όχι όπως εδώ που ο άλλος δεν έχει να φάει και καλείται να πληρώσει του κόσμου τα χαράτσια)
Η λογική συριζο-χρυσαυγο-καμμένων που επικράτησε θα μπατιριάσει κυριολεκτικά όλη τη χώρα με άγνωστες συνέπειες (κατά πάσα πιθανότητα τραγικές) και στο γεωπολιτικό επίπεδο
Τελικά η πολύ «παληκαριά» δεν είναι πάντα ο καλύτερος τρόπος, όπως πιστεύουν τα σούργελα των άκρων
parameter λ
22 Μαρτίου, 2013 3:04 μμ
σε λένε βγενόπουλο και ρωτάς;
γιατί το συγκεκριμένο νόμισμα δεν είναι κανενός, είναι των τραπεζιτών, για αυτό.
Geortypanos
22 Μαρτίου, 2013 10:41 μμ
δεν είναι λογική αυτή. στις τράπεζες χάνουν πρώτα οι μέτοχοι, μετά οι ομολογιούχοι και κάτοχοι επενδυτικών προϊόντων,
μετά προστατεύεις τους καταθέτες των 100χιλ και κάτω (που κανονικά πρέπει να υπάρχει ασφάλεια όπως στο Αμέρικα με το FDIC) και ότι περισσεύει το παίρνουν οι υπόλοιποι καταθέτες. και αν δεν περισσεύει χάσανε …
έτσι δουλεύει ο καπιταλισμός, έτσι έκανε σωστά η Ισλανδία, έτσι δεν έγινε σωστά στην Ιρλανδία και έτσι έπρεπε να γίνει στην Κύπρο. και έτσι σώζεις το τραπεζικό σύστημα: αφήνοντας τράπεζες να πτωχεύσουν. δεν αλλάζεις τους κανόνες όποτε θες.
τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια ν’αγαπιόμαστε.
giorgalis
22 Μαρτίου, 2013 10:59 μμ
Τέτοια λες και προκαλείς αμηχανία στους «αριστερούς» 😉
Geortypanos
22 Μαρτίου, 2013 11:10 μμ
οι «αριστεροί» και η πολύ μεγάλη πλειοψηφία των «δεξιών» θέλουν να παίζουν με τον καπιταλισμό χωρίς να ξέρουν τους κανόνες. με αποτέλεσμα να βγαίνουν εκτρώματα. και να μην ξέρουν να ξεχωρίζουν τον κορπορατισμό από τον αγνό καπιταλισμό (sic) 🙂
– και μετά τους φταίει η αγορά …
άσε που, όπως σωστά λέει και το άρθρο, το να είσαι αντιδυτικός στο θυμικό μιας απόφασης ή διαμαρτυρίας, δεν πρέπει να σε κάνει να ξεχνάς η Ρωσία ή η Κίνα είναι πολύ χειρότερες επιλογές 🙂
αυτά. πάω για ύπνο …
lascapigliata
23 Μαρτίου, 2013 3:06 πμ
Δεν υπάρχει «αγνός καπιταλισμός» για τον πολύ απλό λόγο ότι δεν υπάρχει καπιταλισμός χωρίς κράτος, και πάντα θα υπάρχει διαπλοκή ιδιωτικών συμφερόντων με το κράτος όσο μεγαλύτερη γίνεται η συσσώρευση πλούτου.
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 7:04 πμ
Υπάρχειιιι
κι όσο υπάρχουν θα υπάρχει
σκλάβα την ψυχή τους θα ‘χει…..
Καυμανεζος
22 Μαρτίου, 2013 2:39 μμ
την λυση θα δωσουν τα κοιτασματα κλανιου
Καυμανεζος
22 Μαρτίου, 2013 3:25 μμ
εν τω μεταξυ ο διευθυντής της Κεντρικής Τράπεζας Κύπρου που προκαλει πανικο και μονο στην ιδεα της εξαγγελιας των μέτρων για την Λαική Τράπεζα, ονομάζεται Πανικος (που μπαινει ο τόνος αραγε???) Δημητριαδης
ρε τπτ δεν ειναι τυχαιο σας λεω, το ελεγε και ο Μπορχες ο τρισμεγιστος ….
το όνομα είναι αρχέτυπο για κάθε πράγμα,
τα γράμματα που αποτελούν το ρόδο είναι το ρόδο
και στη λέξη Νείλος ρέει το νερό του Νείλου
και ρωταω κι εγω ο φτωχος αγραμματος ψαρας απ τα Καυμαν, που πας ρε Καραμητρο, Καραμητροπουλε, Καραμητριεφ, Καραμητρωφ η οπως αλλιως σε λενε, ξυπολυτος στα αγκαθια … Πανικος λεμε … μαθετε μπαλιτσα ρε αμπαλοι
katy
22 Μαρτίου, 2013 6:04 μμ
“Ένα «όχι» που βγήκε από μια βαθιά πεποίθηση, είναι πολύ καλύτερο – και πιο μεγαλειώδες – από ένα «ναι» που ειπώθηκε για να ευχαριστήσει ή χειρότερα, για να αποφύγει φασαρίες”.
Μαχάτμα Γκάντι (1869-1948), Ινδός ηγέτης.
giorgalis
22 Μαρτίου, 2013 7:18 μμ
Ρε παιδιά, ο πάνος καμμένος τι λέει για το ζήτημα;
katy
22 Μαρτίου, 2013 7:27 μμ
Ανήψι, άσε τις «χαζές» απορίες για μας τις ξανθιές! 😀
giorgalis
22 Μαρτίου, 2013 7:46 μμ
Το σχόλιο αυτό είναι ρατσιστικό για μας τους ξανθούς!
Τα κόμματα μας δεν πρόκειται να συνεργαστούν ποτέ, είσαι ακροδεξιά!
Κάτω το ΚΚΚΚΚΚΕ (έτσι δεν το λένε; )
Δικαιωμα στη χαζομάρα για όλους τους Ελληνες και τις Ελληνίδες της Ελλάδας και της Κύπρου!
Είμαστε ανεξάρτητοι
Είμαστε Έλληνες
Είμαστε ξανθοί
katy
22 Μαρτίου, 2013 7:50 μμ
“Δεν με ενοχλούν όλα αυτά τα ανέκδοτα με τις χαζές ξανθιές, γιατί ξέρω ότι δεν είμαι χαζή, και επίσης είμαι βέβαιη ότι δεν είμαι ξανθιά”.
Dolly Parton (γεν. 1946), Αμερικανίδα τραγουδίστρια.
spiral architect
22 Μαρτίου, 2013 7:36 μμ
😆
katy
22 Μαρτίου, 2013 7:40 μμ
spiral, έκανες τo ωραιότερο σχόλιο της ημέρας! 😆
simon
22 Μαρτίου, 2013 8:43 μμ
Έλα παιδιά! Κάντε υπομονή! Όλες οι λύσεις στα θέματα που απασχολούν το λαό στις 15 τ’ Απρίλη! Λίγες μέρες έμειναν, υπομονή!
giorgalis
22 Μαρτίου, 2013 9:06 μμ
Αν η μισή σου καρδιά βρίσκεται γιατρέ στο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ
Η άλλη μισή στον πάνο καμένο βρίσκεται
Κι ύστερα γιατρέ την κάθε αυγή, την κάθε αυγή……. 🙂
katy
22 Μαρτίου, 2013 9:31 μμ
“Τα προβλήματα δεν είναι ποτέ άλυτα. Συχνά όμως είναι απαράδεκτες ή παράλογες οι λύσεις”. 😉
Nτίμης Αποστολόπουλος (1909-1962), Έλληνας φιλόσοφος και δοκιμιογράφος.
pagal
22 Μαρτίου, 2013 10:01 μμ
“Ένα “ΝΑΙ” που βγήκε από μια βαθειά γνώση της πραγματικότητας,
είναι πολύ καλύτερο – και πιο μεγαλειώδες – από ένα “ΟΧΙ” που ειπώθηκε για να ευχαριστήσει τους Συριζοχρυσαυγοκαμμένους, για να προκαλέσει απόλυτη φτώχεια”.
Pagal (1994-?), Έλλην πολιτικός αναλυτής
katy
22 Μαρτίου, 2013 10:12 μμ
“Ποτέ και σε καμιά περίπτωση μην παίρνεις υπνωτικά χάπια και καθαρτικό, μαζί, το ίδιο βράδυ”.
Dave Barry (γεν. 1947), Αμερικανός δημοσιογράφος.
giorgalis
22 Μαρτίου, 2013 10:22 μμ
Πράγματι με τέτοιο κοκτέηλ κινδυνεύεις να ξυπνήσεις με συγκυβέρνηση τσίπρα – καμένου!
katy
22 Μαρτίου, 2013 10:28 μμ
Αυτό είναι χειρότερο από οικουμενική ΚΚΕ – ΝΔ! 😛
giorgalis
22 Μαρτίου, 2013 10:33 μμ
ΕΝΙΑΙΟΣ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ – ΝΔ (με υπουργούς κουβελοδραγασάκηδες παρακαλώ)
η πλάκα είναι πως τα παραπάνω κοπρόσκυλα είναι (ή θα είναι) κυβέρνηση κι άλλοι πληρώνουν το μάρμαρο 🙂
katy
22 Μαρτίου, 2013 10:39 μμ
Πώς το λέτε εσείς εδώ, γιατί έχω ξεχάσει πώς το λέμε εμείς εκεί; Ντε ζα βού; 🙂
giorgalis
22 Μαρτίου, 2013 10:45 μμ
Εμείς το λέμε: «ο δρόμος για τον «σοσιαλισμό» του 21ου αιώνα είναι στρωμένος με (ντε)ζαρζαβατικά (και ξύλο)» 😀
katy
22 Μαρτίου, 2013 10:52 μμ
“Όπως και με το χριστιανισμό, οι χειρότεροι διαφημιστές του σοσιαλισμού είναι οι πιστοί του”. 😉
George Orwell (1903-1950), Βρετανός συγγραφέας.
simon
23 Μαρτίου, 2013 8:25 πμ
Υπερβολές του Orwell, katy!
Τι θέλει να πει δηλαδή; Ότι δυσφήμισαν τον σοσιαλιζμόν οι σύντροφοι Στάλιν (Ευλογημένο τ’ όνομά Του!), Κρούτσεφ, Μπρέζνιεφ, Κιμ Ιλ Γιόνγκ, Κιμ Γιονγκ Ουν, Κιμ Κιμ Κιμ κλπ, και (στα καθ’ ημάς) οι σύντροφοι Ζαχαριάδης, Βλαντάς, Γούσιας κλπ, που υπερασπίστηκαν τον σοσιαλιζμόν από τυχοδιώκτες τύπου Μιζέρια, Μπάρμπα;
Υπερβολές και συκοφαντίες…
ΥΓ. Δεν άλλαξε τίποτε στο πρόγραμμα, έ;
katy
23 Μαρτίου, 2013 8:31 πμ
😆 😆
ΥΓ. Τίποτα απολύτως! 😉
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 8:47 πμ
simon
Προτείνω να αφήσεις τον όργουελ και να μας πεις για τον καμμένο κι αν παίζει να τα βρείτε και με την χρυσή αυγή;
Για τον οργουελ:
http://www.netcharles.com/orwell/articles/col-blacklist.htm
http://parekklisi.wordpress.com/2009/02/22/orwell-katadotis/
http://parekklisi.wordpress.com/2009/02/22/cia-farma/
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 8:48 πμ
το σχόλιο μου περιμένει έγκριση 😉
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 8:54 πμ
simon
H πλάκα είναι πως κάποιοι θα θεωρούν πως είμαι αντιΣΥΡΙΖΑ περισσότερο απ ότι είσαι εσύ αντιΚΚΕ!
Ούτε για αστείο…
Ούτε για αστείο.
simon
23 Μαρτίου, 2013 9:01 πμ
Η μεγαλύτερη πλάκα είναι ότι μερικοί θεωρούν ότι το να είσαι αντιΚΚΕ σημαίνει ότι είσαι πολέμιος του σοσιαλισμού.
Αυτό κι αν είναι αστείο.
Capybara
23 Μαρτίου, 2013 9:12 πμ
Το να είσαι αντιΚΚΕς δε σημαίνει απαραίτητα ότι είσαι εχθρός του σοσιαλισμού, δε σημαίνει όμως ότι αποκλείεται και να είσαι 😉
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 9:15 πμ
simon
Προτείνω να αφήσεις τον όργουελ και να μας πεις για τον καμμένο κι αν παίζει να τα βρείτε και με την χρυσή αυγή;
Για τον οργουελ:
http://www.netcharles.com/orwell/articles/col-blacklist.htm
http://parekklisi.wordpress.com/2009/02/22/orwell-katadotis/
http://parekklisi.wordpress.com/2009/02/22/cia-farma/
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 9:19 πμ
capy
τσέκαρε την wordpress επειδή είναι αντιΚΚΕ….
koula
23 Μαρτίου, 2013 9:24 πμ
θα σου στειλω τον λογαριαζμο μια μερα… για ολα τα πηγαινελα απο τον σπαμοκάδο 😛
simon
23 Μαρτίου, 2013 9:19 πμ
Πολύ σωστά! Το σχόλιό μου αφορούσε σε αυτούς που πιστεύουν στην ισότητα ΚΚΕ = σοσιαλισμός!
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 9:21 πμ
Τσιπροκαμένος=σοσιαλισμός
altereggas
23 Μαρτίου, 2013 12:36 μμ
Ντάξει τώρα αλλά αυτά για τον Οργουελ είναι εντελώς για το πέος.
Από που ως που η κριτική στο «σοβιετικό» καθεστώς είναι αντικομμουνισμός ?
Και με ποιά λογική όποιος το κάνει είναι πράχτορας και όποιος αναδημοσιεύει βιβλία του Οργουελ είναι ύποπτος ?
Ότι ενδέχεται να πέρασε στην απέναντι όχθη, δεν με ενδιαφέρει για να αξιολογήσω το έργο που είχε όταν ήταν στην απεδώ .
Είναι τουλάχιστον θλιβερό εν έτει 2013 να αναπαράγωνται τέτοιες μαλακίες, σε λίγο θα μας πείτε ότι και ο Ζηνόβιεφ, Κάμενεφ, Τρότσκυ, Μπουχάριν και γενικώς τα 4/5 της ΚΕ των μπολσεβίκων ήταν πράχτορες της CIA, FBI της Ιντελιζενς Σερβις, της ΜΙΤ και της ΜΟΣΑΝΤ … ότι δεν υπήρξαν στρατοπεδα συγκέντρωσης, ότι ο Παρτσαλίδης ήταν πράχτορας, ο Σιάντος , ο Μάρκος, ο Ζαχαριαδης , ουτως η άλλως όλοι κάποια στιγμη για πραχτοριλίκι διώχτηκαν … οκ αλλα έλεος … φτάνει ως εδώ
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 12:58 μμ
altereggas
Πολύ ενδιαφέρουσα η αντίληψη σου για το τι είναι «κριτική».
Βέβαια δεν σε ενδιαφέρει τι έκανε όταν πέρασε στην «άλλη» πλευρά αλλά τι έλεγε όταν ήτανε στην «εδώ»… (πότε ήταν αυτό; )
Οι μαλακίες και ο αντικομμουνισμός που αναπαράγεται το 2013 είναι πάρα πάρα πολλές (αλλά φυσικά κάποιοι σαν εσένα δεν θεωρούν πως υπάρχει λόγος να γίνεται κάτι τέτοιο…)
LAGARTSAS-A
23 Μαρτίου, 2013 1:16 μμ
@ giorgalis 23 μαρτιου 2013 9:15 πμ
επειδη “λερωνεσαι” βαζοντας στο στομα σου τον οργουελ και επειδη και μεις λερωνομαστε απο την “αγιοσυνη” και τα “αμολυντα” που αμολανε τα ΚΚΕδακια και αλλοι ομοκαβλοι, θα ξαναποσταρω παλαιοτερο σχολιο μου για να μην αναφερθω σε ρουφιανους-χαφιεδες νυν και παλαιοτερους απο το συναφι σας (που δεν μου παει και δεν εχει και νοημα στους χαλεπους καιρους που ζουμε), εναντια σε οσους δεν ειναι στο καλουπι σας. Η αληθεια εχει πολλα προσωπα και οπτικες γωνιες ειναι δε βολικο να παρουσιαζουμε καποια πραγματακια και να παραλειπουμε καποια αλλα. Βεβαια εσυ δεν γραφεις, παραθετεις ομως linkτσαρισματα απο αξιοπιστες πηγες. Χοχοχο.
Οποιος εχει διαβασει το εργο του Οργουελ διαπιστωνει ότι είναι εναντιος στο σταλινισμο και το φασισμο. Γενικα στον ολοκληρωτισμο. Τους σταλινες και τους φασιστες τους θεωρει εχθρους και τους πολεμα, με τη γραφιδα του και την ενεργη συμμετοχη του.
Ο ιδιος δεν είναι αμολυντος, τις αδυναμιες του δεν τις κρυβει. Ειχε τα κουσουρια του. Υπηρξε μπατσος και το εγραψε. Το “δοσιμο” των 38 είναι κατακριτεο. Ειναι ομως δοσιμο και ρουφιανια το “κοινο μυστικο” των πιστεύω τους για τους “δοθεντες” ή κατι αλλο;!. Αυτοι που προσπαθουν να τον αποδομησουν και να απαξιωσουν το εργο του, (που τους ενοχλει σφόδρα) εσκεμμενα αποκρυπτουν την εποχη, το κλιμα, και τις υπονομευτικες αντιπαραθεσεις ανθρωποφαγιας “συντροφων” και πρακτορων. Μεσα σε εκεινο το κλιμα ενηργησε όπως ενηργησε και κακως (αν και η ολη ιστορια παραμενει σκοτεινη και ισως υποβολιμιαια).
Οι κκε δουληδες καλα θα κανουν να κοιταν τα του οικου τους με τη χεσμενη φωλια τους και τους καταδοτες τους (απο που να αρχισουμε και που να τελειωσουμε, ουφ!).
Παραθετω ένα αποσπασμα από κειμενο του Βρετανού ιστορικού Τίμοθι Γκάρτον.
\\Όχι ότι η πολιτική του κρίση ήταν πάντοτε ορθή. Η δραστήρια και οξύνους σύζυγός του Αϊλίν έγραψε ότι αυτός διατηρούσε μια ιδιόμορφη πολιτική αφέλεια». Υπάρχουν εντυπωσιακές εσφαλμένες κρίσεις στο έργο του. Αιφνιδιαζόμαστε όταν βλέπουμε ότι στα νεανικά του κείμενα επαναλαμβάνει την κομμουνιστική γραμμή ότι «φασισμός και καπιταλισμός είναι στο βάθος το ίδιο πράγμα». Αλλά η ειδικότητά του είναι η σκανδαλώδης υπερβολή: «Κανένας αληθινός επαναστάτης δεν υπήρξε ποτέ διεθνιστής». «Όλα τα αριστερά κόμματα στις βιομηχανικά αναπτυγμένες χώρες είναι στο βάθος μια απάτη». «Ένας ανθρωπιστής είναι πάντα υποκριτής». Όπως παρατήρησε ο Πρίτσετ, ο Όργουελ «είναι ικανός να υπερβάλλει με την αφέλεια και την αθωότητα ενός πρωτόγονου». Αλλά αυτό κάνουν οι σατιρικοί συγγραφείς. Έτσι, αυτή η αδυναμία του μη μυθοπλαστικού έργου του είναι μία από τις μεγάλες αρετές της μυθοπλασίας του.
Τόσο η ζωή του όσο και το έργο του είναι παραδειγματικές περιπτώσεις σε ό,τι αφορά τις επιταγές της πολιτικής στράτευσης. Στο «συγγραφείς και Λεβιάθαν» περιγράφει το δίλημμα του πολιτικού συγγραφέα: «να βλέπει την ανάγκη στράτευσης στην πολιτική, ενώ βλέπει επίσης το πόσο βρώμικη κι εξευτελιστική δουλειά είναι αυτή». Αφού για ένα σύντομο διάστημα υπήρξε μέλος του Ανεξάρτητου Εργατικού Κόμματος, συμπεραίνει ότι «ένας συγγραφέας μπορεί να παραμένει έντιμος μόνον αν απαλλαγεί από κομματικές ετικέτες». Συναντάμε πάλι αυτή τη λέξη-κλειδί: «έντιμος». Αλλά σχεδιάζει και γίνεται αντιπρόεδρος μιας μη κομματικής οργάνωσης που αποκαλείται «Επιτροπή υπεράσπισης της Ελευθερίας», η οποία υπερασπίζεται την ελευθερία ενάντια στον ιμπεριαλισμό και το φασισμό φυσικά, αλλά τώρα πάνω απ’ όλα ενάντια στον κομμουνισμό.
Πρέπει να πούμε δυο λόγια για την ήδη πασίγνωστη λίστα των κρυπτοκομμουνιστών και συνοδοιπόρων, που θεωρείται ότι παρέδωσε στη βρετανική μυστική υπηρεσία. («Είδωλο του σοσιαλισμού που έγινε καταδότης», διαλαλούσε η «Daily Telegraph», όταν πρωτοδημοσίευσε την ιστορία, το 1998). Τα γεγονότα έχουν ως εξής: ο Όργουελ διατηρούσε ένα γαλάζιο σημειωματάριο, στο οποίο σημείωνε ονόματα και λεπτομέρειες για ύποπτους κομμουνιστές πράκτορες ή συμπαθούντες. Το περιεχόμενο αυτού του σημειωματάριου προκαλεί αναστάτωση με τις δηκτικές κρίσεις του -«είναι σχεδόν βέβαιο ότι είναι πράκτορας κάποιου είδους», «παρακμασμένος φιλελεύθερος», «εφησυχασμένος μόνον»- και ιδιαίτερα με τους εθνικούς, φυλετικούς χαρακτηρισμούς του: «Εβραίος;» (Τσάρλιν Τσάπλιν) ή Αγγλο-εβραίος» (Τομ Ντρίμπεργκ) καθώς και «Πολωνός», «Γιουγκοσλάβος», «Αγγλοαμερικάνος» κ.ο.κ. Υπάρχει κάτι το ενοχλητικό -μια μέθοδος του παλιού αυτοκρατορικού αστυνομικού- για έναν συγγραφέα ο οποίος μπορούσε να γευματίσει με έναν φίλο, όπως ο ποιητής Στίβεν Σπέντερ, κι έπειτα να πάει σπίτι του και να σημειώσει: « Συναισθηματικά συμπαθών και πολύ αναξιόπιστος. Επηρεάζεται εύκολα. Τάση προς την ομοφυλοφιλία». Ωστόσο, πρέπει να ειπωθούν δύο πολύ σημαντικά πράγματα ως εξήγηση.
Πρώτον, διεξαγόταν ένας ψυχρός πόλεμος. Υπήρχαν Σοβιετικοί πράκτορες και συμπαθούντες τριγύρω και είχαν επιρροή. Το πιο τρανταχτό παράδειγμα είναι ο άνθρωπος για τον οποίο ο Όργουελ έγραψε: «Σχεδόν βέβαιο ότι είναι πράκτορας κάποιου είδους». Το όνομά του ήταν Πίτερ Σμόλετ. Στη διάρκεια του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου ήταν ο επικεφαλής του ρωσικού τμήματος στο υπουργείο Πληροφοριών και με δική του συμβουλή ο Τ.Σ. Ελιοτ απέρριψε την έκδοση της «Φάρμας των ζώων». Σήμερα, γνωρίζουμε ότι ο Σμόλετ ήταν πράγματι Σοβιετικός κατάσκοπος. Δεύτερον, ο Όργουελ δεν έδωσε αυτό το σημειωματάριο στη βρετανική μυστική υπηρεσία. Εδωσε μια λίστα 35 ονομάτων, που αντλήθηκαν από αυτό, στο «Information Research Department», έναν ημι-μυστικό τομέα του υπουργείου Εξωτερικών, που ειδικευόταν στο να συγκεντρώνει συγγραφείς στη δημοκρατική Αριστερά, προκειμένου να αντιταχθούν στην καλά οργανωμένη τότε επίθεση της σοβιετικής κομμουνιστικής προπαγάνδας. Ολο κι όλο αυτό που έκανε ο Όργουελ στην πραγματικότητά ήταν να πει: «Μη χρησιμοποιείτε αυτούς τους ανθρώπους για αντικομμουνιστική προπαγάνδα, επειδή πιθανότατα είναι κομμουνιστές ή συμπαθούντες των κομμουνιστών».
Ο Όργουελ έκρινε ότι αυτή ήταν μια ηθικά δικαιολογημένη ενέργεια για έναν συγγραφέα σε μια περίοδο έντονης πολιτικής πάλης, ακριβώς όπως προηγούμενα είχε κρίνει ότι ήταν σωστό για έναν πολιτικά στρατευμένο συγγραφέα να πάρει τα όπλα ενάντια στον Φράνκο. Νομίζω ότι είχε δίκαιο.
Μπορεί να νομίζετε ότι είχε άδικο. Σε κάθε περίπτωση χρησιμεύει σε μας ως παράδειγμα -αυτός ο ίδιος είναι το παράδειγμα- των διλημμάτων του πολιτικού συγγραφέα.\\
http://www.politikokafeneio.com/biblio/orgouel310.htm
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 1:37 μμ
Ρε ΓΓ
Με προβληματίζεις με την εμμονή σου να κοιτάς το δέντρο αδιαφορώντας για το δάσος.
«Κοίτα που πας για να μη πας εκεί που κοιτάς»
Και τελικά θα το ρίξεις το κόμμα πάνω στο ένα δέντρο που εντόπισες ως πρόβλημα, χωρίς καν να υποψιαστείς πως από πίσω υπήρχε ολόκληρο δάσος, τώρα θα μου πεις: «και τι θα κέρδιζα; αφού αν έβλεπα το δάσος θα έπεφτα πάνω σε εκατομμύρια δέντρα, δεν είναι καλύτερα που έπεσα σε ένα νωρίς-νωρίς;»
😉
altereggas
23 Μαρτίου, 2013 1:41 μμ
οκ giorgalis, αντί να μας παραθέτεις λίνκια για τον Οργουελ, πες μας σε απλή γλώσσα αν και οι Ζηνόβιεφ, Κάμενεφ, Τρότσκυ, Μπουχάριν και γενικώς τα 4/5 της ΚΕ των μπολσεβίκων ήταν πράχτορες της CIA, FBI της Ιντελιζενς Σερβις, της ΜΙΤ και της ΜΟΣΑΝΤ … αν υπήρξαν στρατοπεδα συγκέντρωσης, οκ αναμόρφωσης και εργασίας τα αποκαλούσαν, αν λοιπόν υπήρχαν τέλος πάντων τέτοια, , αν υπήρξε το Μπούλετς , αν οι Μπελογιάννης, Πουμπλίδης, Αρης, Μάρκος, κλπ κλπ ήταν επίσης πράχτορες εγγλέζων/γερμανών κλπ , αν υπήρξε η Κροστάνδη η ήταν μύθευμα, αν οι σταλίνες πουλήσαν την Ισπανία κλπ κλπ
ξερεις πόσα λίνκια μπορώ να σου κατεβάσω ?
η Φάρμα των Ζώων, ηταν μιά πολιτική αλληγορία εμπνευσμένη από τη Ρωσική Επανάσταση και τη σταλινική περίοδο της ΕΣΣΔ, ας συζητήσουμε στο αν την αποδίδει σωστά η οχι και αν δικαιώθηκε
το 1984, σκιαγραφεί εφιαλτικά το ολοκληρωτικό αστυνομικό κράτος, όπου τα πάντα εξελίσσονται υπό την παρακολούθηση του Μεγάλου Αδελφού, πες μας αν διαψεύστηκε η όχι και ας κουβεντιάσουμε επ αυτού … όλα τα υπόλοιπα ούτε τα γνωρίζουμε απολύτως ούτε αντιλαμβανόμαστε προθέσεις και σκοπιμότητες
εχεις να μας πεις κάτι για το Πεθαίνοντας στην Καταλωνία, η ήταν καθ υπόδειξη και άρα ανάξιο λόγου
δλδ σόρυ κιόλας αλλα η συνομωσιολογια εχει τα ορια της
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 1:42 μμ
ΓΓ
μ έφαγε η γουόρντ μπρες (και σταπα όπως σαρέσουν με γρίφους, μπαιχνιδιάρικα)
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 2:04 μμ
altereggas
H CIA σπονσονάρει και προμοτάρει με σκοπό να «αναδείξει» τα προβλήματα του σοσιαλισμού έτσι ώστε αυτά να διορθωθούν…
Είναι σαν αυτούς που έχουν διαφωνίες με ένα κομμουνιστικό κόμμα επειδή δεν το θεωρούν αρκετά επαναστατικό και γι αυτό ψηφίζουν υπέρ της ελεύθερης αγοράς…
Αντί γι αυτά τα κουραστικά (και φαιδρά) κλισέ με τον μπουχάριν κτλ, μήπως θα πρέπει να κοιταχτείτε λίγο στο θέμα της «ταξικής συνείδησης»;
«Πεινάμε μεν αλλά στο σοσιαλισμό ΔΕΝ έχει ποικιλία στις σοκολάτες»
Αυτό είναι (; ) ένα μεγάλο πρόβλημα που πολλοί πρέπει πολύ να το δουλέψετε μέσα σας.
Capybara
23 Μαρτίου, 2013 8:14 πμ
Το κείμενο είναι δεξιούτσικο και ολίγον αφελές.
Δεξιούτσικο γιατί δεν αντιλαμβάνεται την πολιτική σημασία που έχει ένα όχι -ανεξάρτητα από τους λόγους για τους οποίους προέκυψε- για την πολιτική νομιμοποίηση των μνημονιακών κυβερνήσεων στην Ελλάδα & στον υπόλοιπο Νότο και
Αφελές γιατί η πολιτιστική ερμηνεία, που ανατρέχει στην προτεσταντική ηθική για να ερμηνεύσει τα «λάθη» του γιούρογκρουπ, δεν είναι και ιδιαίτερα πειστική.
Κάλο είναι να μετριάζει κανείς τον πατριωτικό ενθουσιασμό, αλλά στη συγκεκριμένη φάση είμαι με το όχι …απ’όπου κι αν προέρχεται, τη στιγμή που το να μην πετύχει η Κύπρος μετά το όχι καμία, έστω ελάχιστα βελτιωμένη πρόταση, είναι για τον Σαμαρά ζήτημα πολιτικής επιβίωσης.
simon
23 Μαρτίου, 2013 8:40 πμ
Από το «Πριν» του Δελαστίκ, με τίτλο «Λύσσαξαν οι δοσίλογοι».
Απύθμενο είναι το μίσος όλων των φερέφωνων της κυβέρνησης «Τσολάκογλου» των κατάπτυστων Σαμαρά, Βενιζέλου, Κουβέλη εναντίον της Κύπρου, από τη στιγμή που η κυπριακή Βουλή των Αντιπροσώπων απέρριψε με 36 ψήφους κατά και 19 αποχές την καταλήστευση μέρους όλων των καταθέσεων στις τράπεζες της Κύπρου, την οποία αποφάσισε να επιβάλει η Γερμανία μέσω του Γιούρογκρουπ.
Αφού απέτυχε η προσπάθεια εξαγοράς δύο – τριών βουλευτών για να εξασφαλιστεί η πλειοψηφία των 29 ψήφων στο 56μελές κυπριακό κοινοβούλιο, τα απεχθή κόμματα του ακροδεξιού ΔΗΣΥ του προέδρου Αναοτασιάδη και του απίστευτα καιροσκοπικού κεντροδεξιού ΔΗΚΟ προχώρησαν σε θεαματική «πολιτική κωλοτούμπα».
Το ΔΗΚΟ πέρασε με το «Όχι» και το ΔΗΣΥ έκανε αποχή, με αποτέλεσμα να μην υπάρξει …ούτε μία (!) ψήφος υπέρ της απόφασης του Γιούρογκρουπ, με την οποία είχε συμφωνήσει ο πολιτικά δοσίλογος πρόεδρος της Κύπρου.
Ανεξάρτητα όμως από τις λεπτομέρειες, η καθολική απόρριψη από την κυπριακή Βουλή καταξεφτίλισε ακόμη περισσότερο τους δοσίλογους πολιτικούς και βουλευτές της κυβέρνησης Κουίσλινγκ της Αθήνας. Όταν ακόμη και η μικροσκοπική Κύπρος τολμάει να πει «Όχι» στο Τέταρτο Ράιχ της Μέρκελ, γίνεται ακόμη πιο φανερό σε όλο τον ελληνικό λαό πόσο χαμερπείς και δουλόφρονες είναι οι ηγέτες και οι βουλευτές της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ.
Με λύσσα λοιπόν εξαπολύθηκε από τα τηλεοπτικά κανάλια της χώρας μας μια εκστρατεία μίσους κατά της Κύπρου του «Όχι». Οι κυβερνητικοί δοσίλογοι της Αθήνας κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους για να καταστραφεί, να χρεωκοπήσει η Κύπρος! Νομίζουν ότι έτσι θα δικαιωθεί η δική τους υποταγή στις εντολές των γερμανικών αρχών κατοχής και θα τσακιστεί το ηθικό του ελληνικού λαού ώστε να παραμείνει υπόδουλος στο Τέταρτο Ράιχ χωρίς την παραμικρή αντίσταση.
Η Λευκωσία κατήγγειλε την Αθήνα ότι αρνήθηκε να δώσει στην Κύπρο το ποσό των 2 δισεκατομμυρίων ευρώ για να την βοηθήσει σε αυτή την κρίσιμη ώρα! Αντιθέτως, σαν ύαινες ο Σαμαράς και οι Έλληνες τραπεζίτες του έχουν ορμήσει να αρπάξουν τσάμπα όλα τα υποκαταστήματα των κυπριακών τραπεζών στην Ελλάδα με τις καταθέσεις τους!
Αφρούς εναντίον της Κύπρου που τόλμησε να τους πει «Όχι» βγάζουν και οι Γερμανοί. Ένας εκ των συνδιευθυντών μάλιστα της Φράνκφουρτερ Αλγκεμάινε, σε πρωτοσέλιδο κύριο άρθρο του την Πέμπτη, πρότεινε την …εκδίωξη της Κύπρου από το ευρώ επειδή δεν υπέκυψε στους γερμανικούς όρους! «Αν δεν καταστεί δυνατόν να εφαρμοστεί στην Κύπρο η αρχή «αλληλεγγύη έναντι συνοχής», τότε πρέπει οι Κύπριοι να πάρουν τον δικό τους δρόμο, μόνοι. Οικονομικοπολιτικά πρέπει να είναι εφικτό να «αποστειρωθεί» μια αποχώρηση της Κύπρου από την ευρωζώνη», έγραψε χωρίς περιστροφές.
Κατηγόρησε μάλιστα τη Λευκωσία για στρατηγική εκβιασμού»!!! Για το λόγο αυτό προτείνει την «οικονομική εκτέλεση» της Κύπρου προς παραδειγματισμό των υπόλοιπων λαών και κυβερνήσεων
των χωρών της ευρωζώνης.
Η αλήθεια είναι πάντως ότι ο νεοκλεγείς πρόεδρος της Κύπρου πρόλαβε και προκάλεσε ανεπανόρθωτη ζημιά στην οικονομία της Κύπρου. Συμφωνώντας στην κατάσχεση μέρους των καταθέσεων στις κυπριακές τράπεζες, διέλυσε οριστικά και αμετάκλητα το κυπριακό σύστημα και κατέστρεψε εν μια νυκτί το ρόλο της Κύπρου ως διεθνούς χρηματοπιστωτικού κέντρου, όπως ακριβώς επιθυμούσαν οι Γερμανοί, αλλά και οι Αμερικανοί και οι Άγγλοι και οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι.
Παράλληλα, κατάφερε καίριο πλήγμα στις σχέσεις Ρωσίας – Κύπρου, πράγμα που σίγουρα ενθουσίασε πάνω απ’ όλους τους Αμερικανούς. Πανευτυχείς όμως από τη διατάραξη των σχέσεων Μόσχας – Λευκωσίας είναι και οι Γερμανοί και για έναν πρόσθετο λόγο. Δικαίως θεωρούν ότι έτσι διευκολύνεται η αρπαγή από το Βερολίνο τμήματος τουλάχιστον των εσόδων που ίσως έχει στο μέλλον η Κύπρος από το φυσικό αέριο.
«Όταν η Κύπρος παίζει με τη σκέψη να αποζημιώσει ρωσικούς επιχειρηματικούς ομίλους με τα προσδοκώμενα κέρδη από την αξιοποίηση του φυσικού αερίου πέραν των ακτών της, τότε μακροπρόθεσμα βλάπτεται η ενεργειακή ασφάλεια της Ευρώπης», γράφει στο ίδιο άρθρο της η Φράνκφουρτερ Αλγκεμάινε.
Όσον αφορά τους ίδιους τους Ρώσους, δεν έχουν απολύτως καμία εμπιστοσύνη στον Νίκο Αναοτασιάδη επειδή γνωρίζουν άριστα τις απελπιστικά στενότατες πολιτικές σχέσεις του νέου προέδρου της Κύπρου με τη Βρετανία, άρα και με τις ΗΠΑ. Ξέρουν δηλαδή ότι ο Ν. Αναστασιάδης είναι τυφλό όργανο των Αγγλοαμερικανών, αλλά και των Γερμανών στην περίπτωση που τα συμφέροντα του Βερολίνου δεν συγκρούονται με εκείνα της Ουάσινγκτον.
Λογικό είναι ότι η Μόσχα δεν θέλει καμιά ουσιαστική σχέση με τον Αναστασιάδη, πράγμα που σηματοδοτεί βεβαίως ραγδαία επιδείνωση των ρωσοκυπριακών σχέσεων, ιδίως μετά τη συναίνεση του Αναστασιάδη, στην κατάσχεση τριών ή και περισσότερων δισεκατομμυρίων ευρώ από τις καταθέσεις πλούσιων Ρώσων στην Κύπρο.
Μέσα σε δεκαπέντε μέρες, ο Αναστασιάδης πέτυχε να υλοποιήσει σχεδόν όλα όσα είχε αποστολή να κάνει! Το μόνο που απέμεινε είναι η παράδοση της κατεχόμενης Κύπρου στους Τούρκους μέσω της αποδοχής κάποιας εκδοχής του σχεδίου Ανάν.
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 9:14 πμ
Παίζει προβοκάτσια.
Παίζει να έχει υπάρξει αλλαγή 1-2 λέξεων και το κείμενο να είναι της «Χρυσής Αυγής»
simon
23 Μαρτίου, 2013 9:25 πμ
Μπορεί, μπορεί… Άλλωστε ο Δελαστίκ είναι γνωστός ακροδεξιός…
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 9:30 πμ
Ας βγει ο ίδιος ο δελαστικ να μας πει αν με αλλαγή 1-2 λέξεων αυτό το πράγμα δεν θα μπορούσε να προέρχεται από την ακροδεξιά, να μας το αναλύσει…
simon
23 Μαρτίου, 2013 9:35 πμ
Γιατί δεν το επιχειρείς εσύ;
koula
23 Μαρτίου, 2013 9:42 πμ
οταν τελειωσετε με τον giorgalis, να βαλετε παλι στη θεση τους τους καναπέδες…
και να πεταξετε τα αποτσιγαρα, να ανοιξετε παράθυρα…
καλημέρες
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 9:50 πμ
Δεν είμαι σίγουρος αν η wp το κατάπιε ή πάτησα το eject…
Έλεγα πως η προσέγγιση των λαφαζάνηδων είτε στοχεύει σε ένα κοινό το οποίο δεν την έχει ανάγκη (το κοινό του «πριν» τι έχει να πάρει από το παραλληρημα του δελαστικ; ) είτε ενισχύει την ακροδεξιά στην προσπάθεια τους να προσεγγίσουν απολίτικη μάζα που δεν έχει ταξική συνείδηση.
Εθνικοπατριωτικές οπτικές από αριστερά όταν μας πηδάει ο καπιταλισμός ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΤΑΝΚΣ, είναι λίγο προβληματικές, δεν είναι;
simon
23 Μαρτίου, 2013 9:59 πμ
Θα τα κάνουμε μαντάρα όλα 😀 😀
Ότι θέλουμε θα κάνουμε… Δικό μας είναι το «μαγαζί»! Άλλωστε συζητάμε ήρεμα, σοσιαλιστικά, με εκατέρωθεν συντροφικές μπηχτές, υπονοούμενα για την»σοσιαλιστικότητα» του άλλου, αναφορές σε «ηρωϊκές» εποχές, συγκρίσεις με το τώρα, προβλέψεις για το μέλλον… Μια καλή -και αιώνια- συζήτηση μεταξύ αριστερών, που συζητούν με την σιγουριά (ο καθένας για τις ιδέες του) τουλάχιστον 37 Παπών.
Και μην ανησυχείς όταν τελειώσουμε θα σκουπίσει ο Γιοργαλής 😀 😀
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 9:28 πμ
Παίζει να είναι και απόσπασμα από σενάριο ταινίας με τον κώστα πρέκα…
ΑΕΡΑΑΑΑ
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 9:51 πμ
koulaaaaaaaaaaa
koula
23 Μαρτίου, 2013 10:02 πμ
apfff
ο κοζμος εχει και δουλειες, εχει να παει εκδρομες τριημερου, να κανει προβα για παρελαση, να σηκωσει τα φραγκα απο την τραπεζα… δε μπορει να ασχολειται συνεχεια μαζι σου 😛
(φευγω… καλή επιτυχία στο αν-σπαμινγκ)
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 10:06 πμ
είσαι ΑΚΑΡΔΗ και ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ
🙂
spiral architect
23 Μαρτίου, 2013 10:08 πμ
Kαλοφάγωτη η σύνταξη κι άσε τον λίγδα να τρέχει
simon
23 Μαρτίου, 2013 10:48 πμ
Είσαι αντιΚΚες και αντισοσιαλιστής! Κάτω τα χέρια από τον κομμουνιζτήν πρόεδρον Χριστόφκιαν! 😀
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 1:02 μμ
περιμένει στο τηλέφωνο ο καμένος simon
ίντα να του πω;
χωρά στην μεγάλην δημοκρατικήν παράταξην της «αριστεράς» του κέντρου και της δεξιάς ή μας πέφτει αριστεριστής;
katy
23 Μαρτίου, 2013 1:16 μμ
Bρε συ, βάζε και κανένα κόμμα. Άλλο «ο καμμένος simon» και άλλο «ο καμμένος, simon»! 🙂
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 1:32 μμ
χαχαχα θα τους κάψει όλους έτσι κι αλλιώς!
Άσε που μπορεί να τα βρήκαν ως ομοιοπαθείς (πράγμα για το οποίο ευθύνεται η δεξιά του κωστάκη που έκαψε όλη την ελλάδα το 07 με αποτέλεσμα μεγάλες μάζες δεξιών ψηφοφόρων και στελέχη δεξιών κομμάτων να στραφούν στα αριστερά του (καπιταλιστικού, πάντα) φάσματος για να ενωθούν στις μέρες μας με την «αριστερά»)
Ενωμένη «Αριστερά» και τα μυαλά στην επαναδιαπραγμάτευση 🙂
simon
23 Μαρτίου, 2013 6:04 μμ
Ένα -και αμόλυντο- είναι το κόμμα, Katy! Μην ψάχνεις, δεν ξέρουν άλλο! 😀
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 6:15 μμ
Θα το διαλύσουμε να φτιάξουμε κι εμείς ένα «σοσιαλιστικό» της ελεύθερης αγοράς να συνεργαστούμε με τον μιχαλολιάκο και τον πλεύρη να σας μπούμε στο μάτι!
katy
23 Μαρτίου, 2013 6:19 μμ
“Αν η Σοβιετική Ένωση επέτρεπε την ύπαρξη και ενός άλλου κόμματος, πάλι θα ήταν ένα μονοκομματικό κράτος, γιατί όλοι θα πήγαιναν με το άλλο κόμμα”. 😀
Ρόναλντ Ρήγκαν (1911-2004), πρώην Ηθοποιός και πρώην Αμερικανός πρόεδρος.
simon
23 Μαρτίου, 2013 6:19 μμ
Επίσης, αυτοί που δεν μπορούν να συμμαχήσουν με κανέναν άλλο, εκτός από το …ΚΚΕ, εμφανίζουν «ως δήθεν συμφωνία πλήρους συνεργασίας, μια σύγκλιση σε κάποια σημεία, ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ.Το ψεύδος στην υπηρεσία της μικροπολιτικής», όπως είπε ο Παπαδημούλης.
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 6:46 μμ
Ο κατήφορος του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ έχει τέλος;
Κι άντε εσύ που δεν είσαι κολλημένος, δογματικός, φανατικός και χωρίς παρωπίδες, πας για «άλλες πολιτείες» (σοσιαλιστικές πάντα), οι άλλοι ως πότε θα υπερασπίζονται αυτό το 100% τυχοδιωκτικό μόρφωμα;
Φαντάσου πως υπάρχουν φίλοι αυτού το κόμματος που θεωρούν πως βαδίζει σε σωστό δρόμο!
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 6:47 μμ
Και ΜΕ παρωπίδες ήθελα να πω, αλλά το ξέρεις ήδη!
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 6:53 μμ
simon
Πρόσεχε την katy γιατί είναι απίστευτα πονηρή!
Σου δίνει πάσες για να κάνεις μονομιάς αυτό που μέχρι τώρα δεν μπόρεσα να σε καταφέρω εγώ, δλδ να υποστηρίξεις ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ – ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ τον καπιταλισμό 🙂
katy
23 Μαρτίου, 2013 7:05 μμ
“Γιατί στους τυφώνες δίνονται γυναικεία ονόματα;
Γιατί έρχονται θερμοί και υγροί και φεύγουν με σπίτια και αυτοκίνητα”. 😉
Αγνώστου (σε μένα)
simon
23 Μαρτίου, 2013 9:52 μμ
@ giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 6:53 μμ
Αποκλείεται να τον υποστηρίξω, τουλάχιστον περισσότερον από όσο υποστήριξεν το ΚΚΕ τον «γκομμουνιστήν» Χριστόφκιαν και την «καλήν σοσιαλιστικήν δουλειάν» που έκανε στην Τσύπρον.
Προτού, συνεπως, βρείτε τα σουσούμια των άλλων, έχετε καμιά κριτική για το αδελφόν γκομμουνιστικόν ΑΚΕΛ; Ή ήπως δεν πρέπει να το αγγίζωμεν κι αυτό, ωσάν τον «πατερούλην»;
Τίποτε, nothing, asgje, nik, nada, rien, niente, nichts, μούγκα στη στρούγκα; 😉
giorgalis
24 Μαρτίου, 2013 10:03 πμ
Το ΑΚΕΛ έχει σχέση με την «Ευρωπαϊκή Αριστερά», την συστημική «αριστερά» δλδ, (αν και όχι τόσο στενή όσο αυτή του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ).
Το ΚΚΕ είναι απόλυτα εχθρικό προς αυτόν τον συνασπισμό όχι όμως και προς το ΑΚΕΛ με το οποίο έχει γνωστές διαφορές και το χρησιμοποιεί και σαν επιχείρημα για την ματαιότητα και αναποτελεσματικότητα της κυβερνώσας αριστεράς στον καπιταλισμό.
Αυτά φυσικά τα ξέρεις αλλά δεν ακούς τον σ.παπαδημούλη που μιλά «για ψεύδη στην υπηρεσία…» ε; 😉
Πέρα από αυτό δεν προτείνεις φαντάζομαι να βρίζουν τα στελέχη του ΑΚΕΛ όπου τα βρίσκουν…
Για την Κύπρο ειδικά, θα πρέπει να σιωπούν τα συστημικά κόμματα που την ήθελαν εντός ΕΕ για να «λύσει το πρόβλημα με την Τουρκία» και να τρώει με χρυσά κουτάλια, θα πρέπει να σιωπούν αυτοί που ψήφισαν το Μάαστριχτ και που έχουν στη φωλιά τους μόνο σκατά.
giorgalis
24 Μαρτίου, 2013 10:20 πμ
simon
Η worldpress έχει πάθει αμόκ, αυτό σαν συνέχεια του σχολίου που είναι στον «κάδο»:
http://news.pathfinder.gr/politics/52925.html
simon
24 Μαρτίου, 2013 10:45 πμ
Απάντηση πρώτα στα ερωτήματα και μετά όλα τ’ άλλα…
Ρίξε και μια ματιά στον προσυνεδριακό «διάλογο» για το 19ο, για να δεις που πάνε οι απόψεις των διαφωνούντων και μετά μου μιλάς για τις ασήμαντες τοποθετήσεις του Κωνσταντόπουλου.
http://www.iskra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=11434:kke-omilia-papariga&catid=83:aristera&Itemid=200
ΥΓ. Θα δυσκολευτείς λίγο με τη σύνταξη της Αλέκας, αλλά αξίζει τον κόπο.
Αλλά πρώτα απάντηση/σεις για το γκομμουνιζτικόν αδελφόν ΑΚΕΛ…
simon
24 Μαρτίου, 2013 11:01 πμ
Κουϊζ: Ποιός δήλωσε τα παρακάτω;
«Mόνον αδαείς μπορούν να ισχυρίζονται ότι η Κύπρος μπορεί να λύσει το πρόβλημά της μέσα σ’ αυτές τις συνθήκες, χωρίς καμιάν ανάμειξη των ΗΠΑ και της Βρετανίας, και ζητούν – για λόγους επίδειξης ύψιστου πατριωτισμού – να τηρούμε εχθρική και μόνο στάση απέναντί τους, χωρίς κανένα διάλογο μαζί τους».
«(Το κόμμα είναι) έτοιμο να διαχειριστεί την αστική δημοκρατία, στη βάση ενός κεντρο-αριστερού, δημοκρατικού, φιλο-λαϊκού προγράμματος».
Ξέρεις κανείς κάποιον κομμουνιστή, που θα υποστήριζε όσους δήλωσαν τα παραπάνω;
giorgalis
24 Μαρτίου, 2013 11:44 πμ
Έχω γράψει απαντήσεις αλλά πάνε στον «κάδο».
Προφανώς αυτά που γράφεις για το ΑΚΕΛ και το ΚΚΕ είναι κυριολεκτικά ανύπαρκτα.
Στο διάλογο δεν ακούγονται διαφορετικές απόψεις επειδή το ΚΚΕ είναι ένα μονολιθικό σταλινικό δογματικό κόμμα που μισεί τις ελευθερίες κάθε τύπου, (άμα λάχει κάνει «φώτοσοπ» να εξαφανίσει τα σφυροδρέπανα, να οικειοποιηθεί φωτογραφίες από δράσεις άλλων, και ξεφτιλίζει τις μειοψηφίες με λογοκρισία στην «αυγ.. ε στο ριζοσπάστη» κτλ).
Η ιστοσελίδα «ίσκρα» επιλέγει να προβάλει ότι (νομίζει πως) τη βολεύει για το ΚΚΕ, είναι αντίστοιχης σοβαρότητας με τον λαφαζάνη που είναι άξιος του επωνύμου του, πραγματικά διαβάζοντας αυτούς τους τύπους καταλαβαίνεις τι οι κομμουνιστές αποκαλούν «ταξικό ναυάγιο»…
demonio
24 Μαρτίου, 2013 12:03 μμ
Καλημερα σε ολους 🙂
Simon, διαβασα κι εγω στην iskra την αναρτηση χθες βραδυ και νομιζα πως εξαιτιας της περασμενης ωρας αδυνατω να καταλαβω το κειμενο… Εκανα μια δευτερη προσπαθεια αλλα δεν νομιζω πως ηταν πολυ πιο επιτυχημενη δυστυχως.
Ρε giorgali καντε κατι με το επικοινωνιακο κομματι του κομματος, ωστε κι εμεις οι αγραμματοι και ξεστρατισμενοι να μην χρειαζομαστε μεταφραστη για να παρακολουθουμε τον διαλογο… Ξερω, η πρωτοπορεια της εργατικης ταξης μιλαει ξενες γλωσσες, εμας ομως τους αλλους γιατι δεν μας σκεφτεστε; Εκτος κι αν η μορφη πλεον αντανακλα το περιεχομενο, τι να πω.
giorgalis
24 Μαρτίου, 2013 12:24 μμ
Ωραίες οι εξυπνάδες, μιλάμε για αποσπάσματα από ομιλία και στις ομιλίες η Αλέκα μιλά συνήθως εκτός κειμένου.
Ο τρέντι αγράμματος που έχει λόγο από απολιτίκ ως ακατάληπτο και μάλιστα τα λέει πάντα από κείμενο ή απαντά παπαγαλίζοντας τους καραγκιοζοπαίχτες του δεν σας ενοχλεί;
Πέρα από αυτό, σαφώς ανάμεσα στα προβλήματα του ΚΚΕ είναι και το επικοινωνιακό, αλλά είπαμε, πρέπει να είναι τουλάχιστον τέλειο για μερικούς συνηθισμένους στα υψηλά στάνταρντς της αντιμερκελικής & αντιμνημονιακής ιδεολογίας 😀
giorgalis
24 Μαρτίου, 2013 12:39 μμ
Το «πλεονέκτημα» με τον επόμενο πρωθυπουργό (παρά την αγραμματοσύνη και τη μέτρια αντίληψη του) είναι πως δεν θα είναι χειρότερος από τους προηγούμενους για τον απλούστατο λόγο πως άλλοι θα αποφασίζουν και γι αυτόν, έτσι κι αλλιώς μιλάμε για χώρα-τρένο και τα τρένα πατάνε σε ράγες…
Σιγά μη κάτσει να σκάσει ο simon για το πόσο βλάκας και ανεπαρκής θα είναι και ο επι ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ πρωθυπουργός…
Γνωρίζει 😉
LAGARTSAS-A
24 Μαρτίου, 2013 1:37 μμ
Δε με λες ρε giorgalis, ολοι αυτοι ομπαμνιας, μερκελε, κολαντηδες και κουτουλου, οπως και το διευθυντηριο των βρυξελλων, τα ΔΝΤ, τα θινγκ τανκ και ταλλα φρουτα τι εκπροσωπουν;! Τα ποπολα;! Τα εθνη;! Δεν ειναι οι πολιτικοι εκφραστες του μεγαλου κεφαλαιου;! Τι σκατα ειναι;!
Ή μηπως ο καπιταλισμος ειναι κατι αοριστο, μια αγια οικογενεια, ενα νεφελωμα που πλανατε πανω απο τα κεφαλια μας και που δρα αυτονομα;!
Ή μηπως δεν υπαρχουν ενδοκαπιταλιστικες αντιθεσεις και λυκοφαγομαρα που διαχεεται μεσα απο τα μορφωματα των ολιγαρχικων-τυραννικων αστικων δημοκρατιων ή δικτατοριων οταν δεν τους βγαινουν τα κουκια;!
Ή μηπως οταν δυσχεραινονται ή προσπαθουν να επιταχυνουν τους σχεδιασμους τους το καλυτερο δεσιμο γινεται μεσα απο τα μνημονια υποταγης;!
Με τον μπολυ μαρξισμο-λενινισμο για να μη μπω τον μετα, εκει στο κωμα οι καθοδηγηταδες της πλακας (ετσι ειναι ολοι οι καθοδηγητες και τα ιερατεια, οσο υπαρχουν κοροϊδα) εχετε παθει μπλακ αουτ και οχι τιποτα αλλο μα αποβλακωνετε και το κοσμο που σας ακολουθει καλοπροερατα για διαφορους λογους, χανοντας την ικανοτητα να ανοιξει τα στραβα του.
Οχι αλλη καραμελα και πιπιλισματα για τη μερκελε και τα μνημονια ρε!.
Για το συριζα τι να πω, στραβα αρμενιζει οπως αλλωστε ολα τα κωματα συστημικα η μη. Υπαρχει ομως μια ποιοτικη διαφορα απο τους νεατερνταλ. Εκει μεσα υπαρχουν αρκετοι που προβληματιζονται, εχουν πιο ανοιχτο μυαλο και που στη δεδομενη στιγμη-φαση θα πηδησουν απο το μαντρι, για την εξεγερση ανατροπη, την ελευθερια και τη ζωη για ΟΛΟΥΣ.
simon
24 Μαρτίου, 2013 1:40 μμ
Άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε…
Απαντήσεις, δε βλέπω. Λύσεις στο κουϊζ δε βλέπω… Ίχνος κριτικής στο γκομμουνιζτικόν αδελφόν δε βλέπω… Τη μπάλα δε βέπω… 😉
giorgalis
24 Μαρτίου, 2013 2:14 μμ
simon
Γκεμπελίζεις
Αδελφό κόμμα του ΑΚΕΛ είναι ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ
Είναι στην «ευρωπαική αριστερά» στην οποία είναι όλα τα συστημικά κόμματα που παίρνουν λεφτουδάκια από την ΕΕ.
Το ΚΚΕ όπως διάβασες και στο λινκ που σου έδωσα επιθυμεί τη διάλυση της ΕΕ και φτύνει την «ευρωπαϊκή αριστερά», ο ίδιος ο μπάτλερ του βαρδή και πρώην πρόεδρος σας τα λεει.
Το ΚΚΕ ήταν ΚΑΤΑ της ένταξης της Κύπρου στην ΕΕ, το απόκομμα που στηρίζεις τι έλεγε;
Γιατί δεν ψάχνεις στο διαδίκτυο αφού η μνήμη σου δεν βοηθά;
Έβγαλε ανακοίνωση συμπαράστασης στον λαό της Κύπρου ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ στην οποία με νόημα σημειώνει:
«Είναι ο μερκελισμός ΗΛΙΘΙΟΙ» ή μήπως όχι;
giorgalis
24 Μαρτίου, 2013 3:51 μμ
ΓΓ
ρε όργιο, τι γράφεις πάλι;
δεν κατάλαβα χριστό λέμε δικέ μου
με ποιους τα χεις;
χάκαραν το λογαριασμό σου τα λαμόγια της worldpress;
άρχισε ο πόλεμος πριν καλά καλά το ΑΝΑΡΧΟΚΟΜΜΑ κατέβει στον αδ..εεε στις εκλογές;
🙂
LAGARTSAS-A
24 Μαρτίου, 2013 4:45 μμ
ρε συ, κανε λιγο υπομονη μπας και χαμπαριασεις απ ταλλο. μα δε ντο βλεπω. 😉
LAGARTSAS-A
24 Μαρτίου, 2013 5:22 μμ
ως οργιο, αφου δεν αναδυεται το αλλο να σου πω. 😉
τι δε γκαταλαβες;! το σχολιακι επικεντρωνεται στην αποψη (των καθοδηγηταδων) οτι ο καπιταλισμος δεν εχει και τοση σχεση με τα «υψηλά στάνταρντς της αντιμερκελικής & αντιμνημονιακής ιδεολογίας» (στασης θα ελεγα).
giorgalis
24 Μαρτίου, 2013 5:52 μμ
ΓΓ
«αντιμερκελισμός» και «αντιμνημονιακότητα…» είναι ηλιθιότητες που λένε τα ούφο της δεξιάς-ακροδεξιάς του κατακαμένου και οι απατεώνες της ψευτοαριστεράς που θεωρούν τον καπιταλισμό μονόδρομο και προσπαθούν να βρουν διάφορους γελοίους όρους για να αποφύγουν να ρίξουν το φταίξιμο στο εκμεταλλευτικό σύστημα αποπροσανατολίζοντας την κενονία.
Ακολουθεί γεύση από «αντιμερκελική – αντιμνημονιακή» «αριστερά»:
Σήμερα το πρωί, στο ραδιόφωνο του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, ρωτά ο δημοσιογράφος τον Π.Σκουρλέτη, «Αν ήσασταν κυβέρνηση και πηγαίνατε εσείς στο αποψινό γιουρογκρουπ, τι διαφορετικό θα κάνατε από τον Σαμαρά;»
Απάντηση του μεγαλοστελέχους: «θα κάναμε σκληρή και επίμονη διαπραγμάτευση»
Μετάφραση:
«ΓΓ LAGARTSAS-A, αν ήσασταν εσείς αντί για τους χριστιανούς στο λάκκο με τα λιοντάρια, τι διαφορετικό θα κάνατε;»
Απάντηση ΓΓ: «Θα έβαζα autan σε μορφή σπρέι»
…
LAGARTSAS-A
24 Μαρτίου, 2013 5:59 μμ
ας το κανω πιο λιανα: οτι ο καπιταλισμος δεν εχει και τοση σχεση με το μερκελισμο και τα μνημονια (κατα τους καθοδηγηταδες). τωρα ισως να εγινε κατανοητο. 😉
η προηγουμενη διατυπωση εκανε αναφορα στο δικο σου σχολιο που υπονοουσε αυτο με το «αντιμερκελικής & αντιμνημονιακής ιδεολογίας”
giorgalis
24 Μαρτίου, 2013 6:05 μμ
Μα τα σχόλια μου για «μερκελισμό – αντιμνηνιακότητα» είναι ειρωνικά – σαρκαστικά!
LAGARTSAS-A
24 Μαρτίου, 2013 6:18 μμ
Απάντηση ΓΓ: «θα τους γαργαλουσα τις πατουσες, μεχρι να σκαζανε απ τα γελια» ηπια εκδοχη ως φιλοζωος.
βου Απάντηση ΓΓ: «θα τους εριχνα φαγουροσκονι στα κωλομεργια να μην εχουν που να σταθουν, να παρουν δρομο κατα γκρεμου και να πανε καλια τους» αποτελεσματικη εκδοχη. 🙂
LAGARTSAS-A
24 Μαρτίου, 2013 6:34 μμ
δηλαδη, τι ειναι ο lagartsas;! σε μεταφραση ο σκουρλετης;! δε μας τα λες καλα 🙂
giorgalis
24 Μαρτίου, 2013 6:38 μμ
Ο ένας αυριανή κυβέρνηση κι ο άλλος μεθαυριανή 😉
LAGARTSAS-A
24 Μαρτίου, 2013 6:43 μμ
μεσολαβει η μια και μονα-δικη, που παρελειψες. 😉
spiral architect
23 Μαρτίου, 2013 4:41 μμ
AντιΑΚΕΛ ναι. ΑντιΚΚΕς ποτέ και νέβερ.
Στις σεφταλιές όμως λέω ναι. 😀
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 5:52 μμ
Γιατί ρε λαμόγιο εκτελέσατε τον Μπουχάριν;
Έχεις και μούτρα…
Στις σιεφταλιές πάντως λέμε ναι, αρκεί να είναι ορίτζιναλ κυπραίικες!
φρενοβλαβής
23 Μαρτίου, 2013 6:46 μμ
παντως μια αμετροεπια την εχεις
αν ειναι ρουφιανος αυτος που παρέδωσε, (εαν και εφοσον …) στη Βρετανική κυβέρνηση μια λίστα με 38 ονόματα, υπόπτους για κομμουνισμό ή φιλοκομμουνισμό, αυτος που περασε λεπιδι 38Χ1000, η Χ10.000, η Χ100.000 πως ακριβως λεγεται ?
Ρουφιανιοσηφ Ρουφιανοβιτς Ρουφταλιν
μη μας τρελαινεις και συ τωρα
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 6:55 μμ
(εαν και εφοσον …) ο ένας…
χ100000 ο άλλος…
τριαλαριλαρο!
φρενοβλαβής
23 Μαρτίου, 2013 7:16 μμ
ναι εαν και εφοσον, που ναι το προβλημα οτι δεν εμπιστευομαι τα αρχεια της ΣΙΑ και της Ιντελιτζενς Σερβις,ολο το κοσμο τον παρουσιαζουν (για λογους ευνοητους), οτι ειναι δικος τους και για τον Ζαχαριαδη τα ιδγια δεν λεγανε, αυτοι δεν τον λευτερωσαν απ τα γερμανικα στρατοπεδα οπου δεν πειραχτηκε τριχα του και αυτοι δεν τον εφεραν στην Αθηνα με αεροπλανο για να αναλαβει το κομμα … τι να υποθεσω αραγε ?
να δωσω βαση στις φημες για να την πω στους κωματικους ?
πραγματι τριαλαριλαρο τελικα ολοι συριζαιοι εισαστε, ψαχνετε καθε τροπο να ριξετε νερο στο μυλο του Τσυπριζα
φρενοβλαβής
23 Μαρτίου, 2013 7:17 μμ
ρε ΣΟ μη με κοβεις
φρενοβλαβής
23 Μαρτίου, 2013 7:24 μμ
στις 12 Ιουνίου ο Ριζοσπάστης ανακοινώνει την καταδίκη και απομόνωση του Άρη Βελουχιώτη σημειώνοντας σχετικά:
«Ο σ. Ζαχαριάδης μας ανακοίνωσε ότι η Κ.Ε. του ΚΚΕ αφού συζήτησε πάνω σε εκθέσεις που ήλθαν από διάφορες κομματικές οργανώσεις, αποφάσισε να καταγγείλει ανοιχτά την ύποπτη και τυχοδιωκτική δράση του Άρη Βελουχιώτη, ή Θανάση Κλάρα, ή Μιζέρια»
κατα τ αλλα ο Οργουελ ειναι αντικουμουνιστης
μαλιστα
BandieraRossa
23 Μαρτίου, 2013 7:30 μμ
Με την ασφάλεια των 70 ετών από τη συγκεκριμένη έκρυθμη εποχή, λογικό είναι κάποιος, μάλλον εμπαθής με το ΚΚΕ ή αναρχικός, να βγάζει τέτοια συμπεράσματα.
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 7:51 μμ
Δεν ξέρω πως βάζεις τον Σήφη σε ζυγαριά με τον όργουελ.
Ο ένας ήταν επικεφαλής στο δυσκολότερο εγχείρημα της ιστορίας, με όλον τον υπόλοιπο πλανήτη απέναντι του, με τον ισχυρότερο στρατό που είχε υπάρξει να ισοπεδώνει τη χώρα του αφήνοντας δεκάδες εκατομμύρια νεκρούς και με το Σοβιετικό λαό επί των ημερών του να ζει τη μεγαλύτερη άνοδο βιοτικού επιπέδου που έχει ζήσει ποτέ λαός στη ιστορία.
Οι «φίλοι» μας ακόμα και σήμερα τον πολεμάνε και μάλλον δεν το κάνουν για τα λάθη του και ειδικά αυτά που αφορούν τη σοσιαλιστική οικοδόμηση ε;
Ο άλλος έγραψε τη …φάρμα, η οποία για κάποιο μυστήριο λόγο θυμίζει σε διάφορους μόνο την Σοβιετία κι όχι και το πειρατικό του κάπταιν τζιμ που έγινε ανταρσία ή τα εργοστάσια της αυτοδιαχείρισης.
Κριτική στο Σήφη, ναί σίγουρα, από επιστήμονες όμως (που δεν είναι υπάλληλοι καπιταλιστικών κρατών) και από συντρόφους (χωρίς εισαγωγικά) που το έχουν δουλέψει.
Κριτική για να δούμε ποια λάθη δεν πρέπει να ξαναγίνουν κι όχι για να αρχίσουμε τα περί «σατανάδων» και «νεκροθαφτών» που εξυπηρετούν το σύστημα.
Ερώτημα περί «ρουφιάνου» Σήφη ας το απαντήσει κανένας σύντροφος αναρχοχαρούμενος…
φρενοβλαβής
23 Μαρτίου, 2013 7:51 μμ
εγω δεν εβγαλα συμπερασματα, παρεθεσα στοιχεια γνωστα σε ΟΛΟΥΣ και οχι απ τα αρχεια της ιντελιτζενς σερβις, αν κανω καποιο λαθος πολυ ευχαριστως να μου το υποδειξετε
κατα τ αλλα φανταζομαι με την ασφάλεια των 70 ετών από τη συγκεκριμένη έκρυθμη εποχή, το να αποκαλει σημερα καποιος τον Οργουελ ρουφιανο μάλλον απο καλοσυνη και συμπαθεια θα το κανει
φρενοβλαβής
23 Μαρτίου, 2013 8:05 μμ
@ Κριτική στο Σήφη, ναί σίγουρα, από επιστήμονες όμως (που δεν είναι υπάλληλοι καπιταλιστικών κρατών) και από συντρόφους (χωρίς εισαγωγικά) που το έχουν δουλέψει.
καλα τωρα το ξεφτελισες λεμε, σιγα ρε την ιερη πατσαβουρα που δεν επιτρεπεται να την αγγιζουμε, αν δεν εχουμε βεβαιωσεις επιστημοσυνης απο κομματικα πανεπιστημια και ενζυμα ορθοδοξου αγωνιστικου παρελθοντος ανευ εισαγωγικων 😛
ουτε το παπαδαριατο δεν βαζει τετοια προαπαιτουμενα
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 8:08 μμ
Αν το σύστημα προβάλει τον φούφιτο και του δώσει 3 όσκαρ 6 γκράμι 2 νόμπελ 7 πούλιτζερ και 4 τίτλους motogp, πάλι θα πρέπει να τον αποκαλύπτουμε κι ας είναι φούφιτος, η ρημάδα η εικονική πραγματικότητα είναι που μας έχει από ήττα σε ήττα…
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 8:10 μμ
Εξαρτάτε, αν θεωρείς τον σοσιαλισμό «μίκυ μάους» βάλε και το σκύλο σου να κάνει «κριτική»… 😉
simon
23 Μαρτίου, 2013 6:23 μμ
Υπάρxει διαφοράν; Τζαιί εαν ναι, από πότεν: 😀
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 2:07 μμ
Σήμερα δεν έχω παράπονο από τη wp… 🙂
φρενοβλαβής
23 Μαρτίου, 2013 8:14 μμ
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 8:25 μμ
Η δύναμη της προπαγάνδας σε ένα φίλμ.
Είναι παραγωγή της WarnerBros και βασίζεται σε βιβλίο του πρέσβη των ΗΠΑ στη Σοβιετική Ένωση, ο οποίος και το προλογίζει.
Στο φιλμ υπάρχει ρόλος «Stalin» και ειδικά κάποιος που δεν γνωρίζει για το «mission to Moscow» θα εντυπωσιαστεί.
Το τόρρεντ:
http://thepiratebay.se/torrent/7059931/Mission_to_Moscow
φρενοβλαβής
23 Μαρτίου, 2013 8:27 μμ
δεν χρειαζεται να εισαι και επιστημονας για να κριτικαρεις τον Σταλιν
μιλανε οι ταινιες για αυτον
Σκηνές από μια σοβιετική ταινία της σταλινικής περιόδου
Σε ένα απόμακρο χωριό της αχανούς σοβιετικής επικράτειας όλοι οι κάτοικοι του χωριού είναι συγκεντρωμένοι γύρω από ένα παράξενο μηχάνημα .Είναι ένα τρακτερ που έχει κατασκευαστεί από τα εργοστάσια της νέας σοσιαλιστικής εξουσίας . Δεν είναι καμία σπουδαία μηχανή αλλά ομονοούν γεμάτοι περηφάνια ότι τουλάχιστον είναι δικιά τους.
Είναι βλέπεις η περίοδος του απομονωτισμού της νέας εξουσίας και σύμφωνα με το λενινιστικό πρόγραμμα περί σοβιέτ και εκβιομηχάνισης χρέος της επανάστασης είναι να σταθεί στα ποδιά της χωρίς δεκανίκια .
Τέλος πάντων μετά τον πρώτο θαυμασμό κάποιοι οι ποιο τολμηροί, προσπάθησαν να δαμάσουν το θηρίο , με αλλά λόγια να βάλουν μπρος στη μηχανή και να οργώσουν το χωράφι.
Εις μάτην , όσες προσπάθειες και να κατέβαλαν δεν γινόταν τίποτε .
Πάνω στην ώρα πεταγεται και ένα καθίκι (που είναι ο Μπουχάριν) και τους φαρμακώνει ακόμα περισσότερο λέγοντας και σκορπώντας ηττοπάθεια
– Πολυ χάλια μηχάνημα
Αυτοί όμωςτον γράφουν στα παπάρια τους ανταπαντώντας του …
– Ναι μπορεί να μην δουλεύει αλλά τουλαχιστον είναι δικιά μας , είναι σοβιετική !!!!!!
Εκείνη την ώρα της απελπισίας από μακριά ένα σύννεφο σκόνης σηκώθηκε , ένα τζιπ πλησίαζε τους συγκεντρωμένους χωρικούς .Ένας άνδρας με στρατιωτική στολή και παχιά μουστάκια κατέβηκε από το αμάξι .
Όλοι μαζεύτηκαν γύρω του , την πρώτη έκπληξη ακολούθησαν εκδηλώσεις ενθουσιασμού και λατρείας , ήταν ο πατερούλης , ο Ιωσήφ πάντων των Ρωσιων.
Τους ανταπέδωσε την αγάπη τους και τους ρώτησε όπως μόνο ένας πατέρας ξέρει να ρωτα, με στοργή και έγνοια τι τους συμβαίνει .
Του εξήγησαν ότι το τρακτερ δεν λειτουργεί και αυτός αφού τους χαμογέλασε με κατανόηση πλησίασε και έριξε μια μάτια στη μηχανή έκανε ένα γύρω και αμέσως η διάγνωση , ήταν το μπουζί !!!
Εν συνεχεία αφού κατούρησε και στο ντεπόζιτο γιατί δεν είχε και μπενζίνα (εξαιτίας εμπάργκο των ιμπεριαλιστών) ανέβηκε στο τρακτερ και έκοψε δυο τρεις βόλτες γύρω απ τη πλατεία,έκανε μερικές κολιές και κανα δυο σούζες υπό τους ήχους του αλλαλαζοντος πλήθους και έφυγε ενώ το πλήθος τον αποθέωνε και ο καμπούρης ο Μπουχαριν την έκανε με ελαφρά πηδηματακια
Με τέτοια ρε διαπαιδαγωγούσαν τον λαό και μετα εσυ μου λες ότιχρειάζομαι ενζυμα γκομμουνιστή επιστήμονα της ακαδημιας της ΕΣΣΔ για να κρίνω τον πατερούλη
Οκ αδελφε πάσο … πάρτα εσυ 😛
φρενοβλαβής
23 Μαρτίου, 2013 8:31 μμ
εγω δε σου βαζω χολυγουντ σου, αλλα ρωσικες ομως
Ο τιτλος της ταινιας ειναι ειναι «ο ορκος» ο σκηνοθετης δεν θυμαμαι , αλλα ο ηθοποιος ειναι ο Τζελοβανι, ο οποιος επαιξε τον ιδιο ρολο του πατερουλη και στις ταινιες Σιβηριανοι,
Βαλερι Τσκαλοβ και Η αμυνα του Τσαριτσιν.
Να επιβεβαιώσει και το γατακι η Νιααααααααρ … ΣΟ φωναχτε την
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 8:35 μμ
Αυτός που λέει «πολύ χάλια το μηχάνημα» τι αντιπρότεινε; τη bmw του φον λούμπεν από τη μπανανία ρινανία της δυτικής βοϊδεμβέργης;
ή δεν το περιγράφει η προπαγάνδα του πατερούλη;
φρενοβλαβής
23 Μαρτίου, 2013 8:40 μμ
ρε παιδι μου ο Μπουχαριν φεροταν να λεει κατι σε …
«πολυ χαλια να ουμε και σας ελεγα εγω να παρουμε αμερικανικα τρακτερ» και τα τοιαυτα και οι αλλοι τον κραζανε λεει
giorgalis
23 Μαρτίου, 2013 8:39 μμ
«Με τέτοια ρε διαπαιδαγωγούσαν τον λαό και μετα εσυ μου λες ότιχρειάζομαι ενζυμα γκομμουνιστή επιστήμονα της ακαδημιας της ΕΣΣΔ για να κρίνω τον πατερούλη»
Είδες με τι «διαπαιδαγωγούσαν» το λαό, τώρα ψάξε να μάθεις τι σόι πράμα ήταν αυτός ο λαός.
το χόλυγουντ θα σε εκπλήξει 😉
LAGARTSAS-A
24 Μαρτίου, 2013 12:16 μμ
giorgalis, ελα ρε αρπα ενα τραγουδακι να σπασει λιγο η μονοτονια 😉
φρενοβλαβής
24 Μαρτίου, 2013 1:03 μμ
βαλτε κατι γκομμουνιστικο ρε να ανεβουμε
giorgalis
24 Μαρτίου, 2013 1:41 μμ
εδώ ο καλός γκομμουνιζμός 😛
LAGARTSAS-A
24 Μαρτίου, 2013 4:28 μμ
@ giorgalis, 24 μαρτιου 2013 12:24
αφου τάισα με ενα ατελες σχολιακι το σπαμαροφαγο για να μπουκωσει, το αντικατεστησα μ αυτο. χαχαχα
Δε με λες ρε συ, ολοι αυτοι οι ομπαμνιες, μερκελε, κολαντηδες και κουτουλου, οπως και το διευθυντηριο των βρυξελλων, τα ΔΝΤ, τα θινγκ τανκ και ταλλα φρουτα τι εκπροσωπουν;! Τα ποπολα;! Τα εθνη;! Δεν ειναι οι πολιτικοι εκφραστες του μεγαλου κεφαλαιου;! Τι σκατα ειναι;!
Ή μηπως ο καπιταλισμος ειναι κατι αοριστο, μια διεθνης αγια οικογενεια, ενα νεφελωμα που πλανατε πανω απο τα κεφαλια μας και που δρα αυτονομα, χωρις μεσολαβητες, που ειναι τα κρατη και οι κυβερνησεις τους;!
Ή μηπως δεν υπαρχουν ενδοκαπιταλιστικες αντιθεσεις και λυκοφαγομαρα που διαχεεται μεσα απο τα μορφωματα των ολιγαρχικων-τυραννικων αστικων δημοκρατιων ή δικτατοριων οταν δεν τους βγαινουν τα κουκια;!
Ή μηπως οταν δυσχεραινονται οι δρασεις τους ή προσπαθουν να επιταχυνουν τους σχεδιασμους τους το καλυτερο δεσιμο γινεται μεσα απο τα μνημονια υποταγης;!
Ή μηπως το κεφαλαιο δε θελει να φορα ΚΑΙ εθνικοπατριωτικό ρουχο για τα μπερεκετια του, παρα μονο το διεθνικο;!
Θα μου πεις οι εθνοκαβλοι αντιμερκελιστες … και αντιμνημονιστες τι βιολι βαρανε τοτε;! Ε! Βρες το μονο σου, μη ντη θελεις μασημενη τη ντροφη, γιατι θα σου πεσουν τα δοντια. 😉
Με τον μπολυ μαρξισμο-λενινισμο για να μη μπω τον μετα, εκει στο κωμα οι καθοδηγηταδες της πλακας (ετσι ειναι ολοι οι καθοδηγητες και τα ιερατεια, οσο υπαρχουν κοροϊδα) εχετε (δεν ξερω αν σε παιρνει και σενα η μπαλλα, που το απευχομαι ;-)) παθει μπλακ αουτ και οχι τιποτα αλλο μα αποβλακωνετε και το κοσμο που σας ακολουθει καλοπροαιρετα για διαφορους λογους, χανοντας την ικανοτητα να ανοιξει τα στραβα του.
Οχι αλλη καραμελα και πιπιλισματα για τη μερκελε … και τα μνημονια ρε!. Ειναι τα συστημικα υποσυνολα ή υπερσυνολα των καπιταλων.
Για το συριζα τι να πω;! … στραβα αρμενιζει οπως αλλωστε ολα τα αριστεροστροφα κωματα (ταλλα κανουν καλα τη δουλεια τους, αυτη που εχουν αναλαβει απο τα αφεντικα, με γραμμενη στα παπαρια τους τη μπατριδα και το εθνος κατασκευασμα) συστημικα η μη. Υπαρχει ομως μια ποιοτικη διαφορα απο τους νεατερνταλ. Εκει μεσα υπαρχουν αρκετοι που προβληματιζονται, εχουν πιο ανοιχτο μυαλο και που στη δεδομενη στιγμη-φαση θα πηδησουν απο το μαντρι, για την εξεγερση-ανατροπη, την ελευθερια και τη ζωη με ποιοτητα για ΟΛΟΥΣ.
LAGARTSAS-A
24 Μαρτίου, 2013 4:36 μμ
γαμω τη wordpress.
το σχολιακι 24 μαρτιου 2013 1:37 μμ ειπα να το χαρισω στα σπαμ ως ατελες, αφου το αντικατεστησα απο αλλο πιο πληρες, που στο μεταξυ μου το καταβροχθισε. θα ριξω φολα μου φαινεται στο σπαμοφαγο. 🙂
katy
24 Μαρτίου, 2013 5:24 μμ
simon και giorgalis
με πολύ αγάπη,
“Όταν δυο άνθρωποι «μαλώνουν», κερδίζει ο τρίτος”. 😉
Πολωνική παροιμία.
LAGARTSAS-A
24 Μαρτίου, 2013 5:33 μμ
αυτο μοιαζει με την εβραϊκη παροιμια.
«αν σου προτεινουν δυο δρομους, ακολουθα τον τριτο». 😉
katy
24 Μαρτίου, 2013 5:42 μμ
😀
giorgalis
24 Μαρτίου, 2013 5:55 μμ
μα ο simon είναι ο τρίτος άνθρωπος!
γι αυτό οι διαφωνίες!
katy
24 Μαρτίου, 2013 6:04 μμ
Παραδέχεσαι δηλαδή, ότι αυτός θα βγει «κερδισμένος»; 🙂
giorgalis
24 Μαρτίου, 2013 6:13 μμ
Εννοείται!
Καπιταλισμό θα έχουμε και αύριο 😉 (μεθαύριο δεν ξέρω…)
Ο simon είναι ο τρίτος άνθρωπος (ντυμένος δεύτερος) 😛
cronopiusa
24 Μαρτίου, 2013 5:58 μμ
Τα ριάλια
giorgalis
24 Μαρτίου, 2013 7:04 μμ
Η εξωκοινοβουλευτική αριστερά για την Κύπρο και το μέλλον της Ελλάδας με «αριστερή» κυβέρνηση:
http://tometopo.gr/home/news/1294-2013-03-24-07-10-12.html
simon
24 Μαρτίου, 2013 7:39 μμ
1.- «…που είχε υπογράψει η «κομμουνιστική» κυβέρνηση Χριστόφια».
Γκαιμπελίζουν κι αυτοί; Όλοι γκαιμπελίζουν, εκτός από εσένα, που απαρνήθηκες τον σύντροφον Χριστόφκιαν, (το ΚΚΕ δεν το έκανε) πριν αλέκτορα φωνήσαι τρις;
giorgalis
24 Μαρτίου, 2013 8:12 μμ
Το κομμουνιστική σε εισαγωγικά είναι.
Το ΚΚΕ χρησιμοποιεί το ΑΚΕΛ ως παράδειγμα προς αποφυγή, (αριστερή διαχείριση της τεράστιας καπιταλιστικής κρίσης).
Έγραψα και πριν (αλλά το έφαγε το τέρας) πως το ΚΚΕ δεν μπορεί να …βρίζει το ΑΚΕΛ και να «κόψει την καλημέρα» στα στελέχη του… (στο κάτω – κάτω δεν έχω καταλάβει πως προτείνει για την Κύπρο αυτό που προτείνει για την Ελλάδα, σίγουρα όμως μιλά για άμεση έξοδο από ΕΕ – Ευρωζώνη, έχεις ακούσει το ΑΚΕΛ να λέει κάτι τέτοιο; ).
Στο θέμα τώρα του «μετώπου», ο αλαβάνος δεν μας λέει ποιος θα ελεγχει την οικονομία στο «σχέδιο Β» του, το ΚΚ εκτιμά πως αν την ελέγχει η αστική τάξη τότε ο κόσμος δεν θα δει φως και η αριστερή (πολύ πιο αριστερή από του ΣΥΡΙΖΑ) κυβέρνηση, θα είναι γιουσουφάκι και μαριονέτα των αφεντικών.
simon
24 Μαρτίου, 2013 8:36 μμ
Ά, γι’ αυτό δε συνεργάζεστε ούτε μ’ αυτούς;
Και τελικά όλες οι αριστερές κυβερνήσεις θα ‘ναι γιουσουφάκια, πλην του ΚΚΕ! Δεν είναι πολύ αυτό, για όσους κρατούσαν χρόνια με θρησκευτική ευλάβεια το πτυελοδοχείο του Μπρέζνιεφ και έτρεχαν όπου αυτός έφτυνε (τον σοσιαλισμό);
giorgalis
24 Μαρτίου, 2013 8:45 μμ
Ρευστά είναι τα πράγματα, το απαιτεί η εποχή, ακόμα δεν ξέρουμε ποίος θα συνεργαστεί με ποιον, βασικά το πρόβλημα είναι η συνεργασία με τον λαό, σίγουρα πάντως με τα ούφο της δεξιάς-ακροδεξιάς και τους διψασμένους για εξουσία νεοπασόκους, το ΚΚ δεν θα συνεργαστεί.
giorgalis
24 Μαρτίου, 2013 9:01 μμ
το τέρας τρώει σχόλια.
Για τη Σοβιετία που λες, όσο κακή στραβή κι ανάποδη να ήταν, πόσο διαφορετικός θα ήταν ο κόσμος αν υπήρχε ακόμα… 😉
Άσε που και πάλι (αν υπήρχε) κάποιοι θα την αντιμετωπίζαμε χωρίς «αντικειμενικότητα», με μεγααααλη προσοχή (θα είχαμε τους λόγους μας).
Άλλοι θα την καταδίκαζαν κάθε τρεις και λίγο και θα μιλούσαν για «ολοκληρωτισμούς» και διάφορα τέτοια (βλέπεις ούτε αυτοί θα ήταν αντικειμενικοί κι αυτοί θα είχαν τους λόγους τους)
simon
24 Μαρτίου, 2013 9:47 μμ
«…πόσο διαφορετικός θα ήταν ο κόσμος αν υπήρχε ακόμα… 😉
Αυτό ξαναπές το. Το γιατί δεν υπάρχει όμως είναι μια τρανή συζήτηση. Που δεν περιορίζεται μόνο στην αντεπανάσταση του Γιέλτσιν και του μίστερ Πίτσα Χατ, αλλά και πολύ πιο πίσω… σύντροφε. 😉
mitera
24 Μαρτίου, 2013 7:49 μμ
Δεν μου λέτε μπρε παιδιά,εχει και η Ισπανία ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ;
http://www.inews.gr/199/Kourema-katatheseon-kai-stis-ispanikes-trapezes.htm
η είναι ανυπόστατες φήμες, για να τρομάξουν και να αποδυναμώσουν το επαναστατικό ταπεραμέντο, ημών των μεγαλοκαταθετών; 😉
katy
24 Μαρτίου, 2013 8:01 μμ
Φήμες, φήμες, για να τρομάξουν εμάς τους μεγαλοκαταθέτες! 🙂
Γειά σου καλή μου mitera!
“Μισώ να διαδίδω φήμες, αλλά τι άλλο μπορεί να κάνει κανείς μ’ αυτές;”
Amanda Lear (γεν. 1939 ή 1941 ή 1946 ή 1950), Αγγλογαλλοκινέζα (;) τραγουδίστρια.
mitera
24 Μαρτίου, 2013 8:09 μμ
Γειά σου Κάτυ 🙂
Αυτή την Αμαντα άκουγε και μια παλιά συμμαθήτρια και τάχασε όλα τώρα.Της ήρθε κεραμίδα εν κρανίο.
Της έλεγα να ακούει και λίγο ροκ αλλά πουουουουουου. 😉
giorgalis
24 Μαρτίου, 2013 8:16 μμ
Φήμες, η ΕΕ μας αγαπάει όπως η μαμά τα παιδιά της…
Που και που τους βάζει τα κεφάλια στη μέγγενη και τα ανασκολοπίζει, αλλά η αγάπη εκδηλώνεται με ποικίλους τρόπους…
mitera
24 Μαρτίου, 2013 8:29 μμ
Eτσι ετσι, η αγάπη της μάνας είναι Παντοδύναμη.
Δεν πιστεύω να το αμφισβητείς;Συλαμβάνεσε! 😉
katy
25 Μαρτίου, 2013 2:34 μμ
Eλεύθεροι κατακτημένοι.
Γράφει ο Αλκίνοος Ιωαννίδης.
http://left.gr/news/eleytheroi-kataktimenoi
giorgalis
25 Μαρτίου, 2013 3:47 μμ
Πολύ ωραία τα λέει, μόνο στην ερμηνεία του «όχι» από τους πολιτικάντηδες θα διαφωνήσω, στη συνεδρίαση της βουλής τους ήταν σαν να είχαν ένα φάρο – όπως αυτοί των αυτοκίνητων της πυροσβεστικής -στο κεφάλι, που έδειχνε πως προστάτευαν τις δικές τους, τις τελείως δικές τους, τσέπες.
Αν τα αντίστοιχα λαμόγια της δικής βουλής έχαναν τα φράγκα τους, τότε θα γινόταν «του μεταξά» κι εδώ…
katy
25 Μαρτίου, 2013 5:15 μμ
Βρε ανηψιέ, γι’ αυτό δεν μπορούμε να σου βρούμε νύφη. Γιατί δεν μπορείς να χαλαρώσεις ποτέ και γκρινιάζεις συνεχώς… Καρκινάκι; 🙂
http://www.interpet.gr/Zodia/index.htm
giorgalis
25 Μαρτίου, 2013 6:09 μμ
Δεν συμφωνώ με τη γενικότερη «πίστη» που δείχνει να έχει στη «δημοκρατία» αλλά δεν ήθελα να το γράψω για να μη με πουν …γκρινιάρη!
Να γράφεις ένα τόσο εύστοχο κείμενο αλλά να «ποτίζεις» τον αναγνώστη με το δηλητήριο της «δημοκρατίας» είναι τουλάχιστον προβοκατόρικο.
😀
Είναι σαν να λέει στους μικροαστούς πως να είναι καλοί μικροαστοί!
spiral architect
27 Μαρτίου, 2013 1:08 μμ
H απάντηση στον Αλκίνοο δια στόματος ενός ακόμα αλλαξοΜπίστη. 😛 😛 😛
Αναμένομεν εναγωνίως και την αρμόζουσαν απάντησιν δια στόματος Πάσχου.
Για επιδόρπιον θα σερβιρισσθώσιν γνήσιαι τζυμπριακαι σεφταλιαί, χαλούμιιν τζιαί λούντζα.
(στο λαιμο να σας κάτσουν πούστηδες) 👿
spiral architect
25 Μαρτίου, 2013 7:37 μμ
…. Μπορεί μια κυβέρνηση που διακηρύττει την πρόθεσή της να διαχειριστεί τον καπιταλισμό και την κρίση του μέσα από τις δομές της ΕΕ να διαπραγματευτεί υπέρ των λαϊκών συμφερόντων;
Εδώ το παράδειγμα της Κύπρου ξεμπροστιάζει το ΣΥΡΙΖΑ. Ενα το κρατούμενο είναι η στάση του ΑΚΕΛ, που σαν κυβέρνηση διαπραγματεύτηκε τη δανειακή σύμβαση και επί των ημερών του ψηφίστηκαν τα πρώτα νομοσχέδια. Ανεξάρτητα από διακηρύξεις και προθέσεις, ο συμβιβασμός στο πλαίσιο της ΕΕ δεν μπορεί παρά να είναι αντιλαϊκός και να ανοίγει το δρόμο για τα επόμενα μέτρα. ….
P. 23-03-2013
Bobfisher
26 Μαρτίου, 2013 11:03 πμ
Να δούμε πότε θα πει η αριστερά την απλή αλήθεια: Θέλετε ανεξαρτησία και δημοκρατία; Αναγκαστικά θάστε φτωχοί. Θέλετε να είστε μεσαία τάξη; Αναγκαστικά σκάστε και σκύψτε.
Τα περί «διαπραγμάτευσης» του ΣΥΡΙΖΑ και «Ο λαός έχει κάθε λόγο να αντιδρά στο πετσόκομμα των καταθέσεών του, σαν μέτρο για να σωθούν οι τράπεζες…» (από το λινκ στο «ριζοσπάστη» του spiral architect) είναι απλώς «ιαματικά ψεύδη» προς άγραν ψήφων.
1. Διαπραγμάτευση σημαίνει πως θα ζητήσεις ευνοϊκότερους όρους στα κερατιλίκια για να συνεχίσεις να φυτοζωείς μέσα στη φυτοζωούσα ένωση και να συνεχίσεις να ζεις κάπως σαν το μαλάκα που κοιτάζει από την κλειδαρότρυπα – αλλά δεν το λες έτσι για να μην τρομάξεις τους ψηφοφόρους που αύριο θα σε κάνουν κυβέρνηση. Μόνο που δεν θα σε κάνουν ποτέ κυβέρνηση, γιατί η δεξιά μπορεί να τους εξασφαλίσει καλύτερα (και με λιγότερες περιπέτειες, ενοχές και ευθύνες) το δελτίο στα τρόφιμα και το επίδομα της πείνας. Ο «που να μπαίνω σε περιπέτειες» έλληνας δεν πρόκειται να ακούσει τις ψευτιές σου, κι αν τις ακούσει στον επόμενο τόνο θα σε πουλήσει.
2. Και όχι, ο λαός δεν έχει κανένα λόγο να αντιδρά στο «πετσόκομμα των καταθέσεών του». Γιατί είναι αυτός ο ίδιος λαός που ήθελε το πετσόκομμα των καταθέσεών του για να μην πειραχτούν αυτές των ξένων επενδυτών. Είναι αυτός ο ίδιος λαός που κοιμόταν τόσα χρόνια με την ασφάλεια και την ευδαιμονία του πλυντήριου, ανεξάρτητα αν μέρος αυτών των χρημάτων προέρχεται από trafficking, εμπόριο ναρκωτικών, όπλων και δεν ξέρω τι άλλο. Όποιον απλό έλληνα ή κύπριο κι αν ρώταγες σχετικά πριν από δυό χρόνια (ή δυό μήνες) θα σούλεγε ότι «έτσι είναι ο καπιταλισμός» και θα ανασήκωνε συγκαταβατικά τα φρύδια και τους ώμους.
Οπότε καλό είναι κάποιος να το πει πλέον ξεκάθαρα: Μαλάκα Έλληνα/Κύπριε/Πορτογάλε, για την ελευθερία και την ανεξαρτησία που ζητάς θα περάσεις πιθανώς μήνες που θα ζεις από συσσίτια, θα χρειαστεί να ξεκουνήσεις τον κώλο σου για να υπερασπιστείς αυτή την κυβέρνηση από χούντες, εισβολές, αποκλεισμούς κλπ, θα χρειαστεί να παράγεις από και για τη χώρα σου και να ζεις με αυτά και τέλος πάντων θα υποφέρεις πολλά απόσα νόμιζες ότι ξεπεράστηκαν από την ιστορία. Στο τέρμα της διαδρομής είναι πιθανό, αλλά όχι σίγουρο, ότι θα έχεις μια χώρα για την οποία μπορεί νάσαι και περήφανος – αλλά πάντως θάσαι σίγουρα φτωχός. Στην αντίθετη περίπτωση μπορείς να περιμένεις τέσσερα πέντε χρόνια ακόμη που το playstation4 θα φθηνήνει αρκετά για να το πάρεις κι εσύ. Για να είμαστε κι επίκαιροι, «θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία». Δεν λέει τίποτα για αυτοκίνητα, «εξασφαλισμένες» καταθέσεις και στραβά μάτια στην κάθε είδους βρωμιά.
Δε γουστάρω να προκαταλαμβάνω, αλλά ελπίζω να μη σπεύσει κάποιος να υποστηρίξει ότι «οι δικοί μου τα λένε», γιατί κανείς – μα κανείς – δεν λέει ξεκάθαρα ποιό είναι το κόστος της ελευθερίας. Όλοι είναι λάβροι για τα οφέλη της, αλλά σχετικά με το τι απαιτείται γι αυτή ακούς μόνο φιθύρους και υπεκφυγές.
giorgalis
26 Μαρτίου, 2013 12:46 μμ
Οι δικοί μου τα λένε bob και οι Έλληνες ψηφοφόροι το ξέρουν.
Οι ψηφοφόροι των δικών μου μάλιστα δεν έχουμε ούτε καταθέσεις ούτε ανάγκη για νέο αυτοκίνητο κάθε 10 χρόνια, έχουμε πολύ σοβαρότερα προβλήματα (η προλεταριοποίηση της μικρο-μεσαίας τάξης είναι και θα είναι καθημερινότητα – αυτό για τους μη δικούς μας, που όταν το πάθουν και καταλάβουν τι έπαθαν και από τι το έπαθαν, τους θέλουμε δικούς μας).
Σημείωσε επίσης πως οι δικοί μου λένε, πως αυτά που παθαίνουμε και που έχουμε να πάθουμε ακολουθώντας τη σημερινή πορεία είναι πολύ χειρότερα από αυτά που αυτοί προτείνουν.
Και δεν περιμένουμε να το ακούσουμε από τους δικούς μας, πως ο μέχρι χθες καιρός των παχιών αγελάδων τέλειωσε οριστικά, το νιώθουμε στο πετσί μας και νιαούριζε στα κεραμίδια πολύ καιρό.
Οι δικοί μας δεν «αγαπούν» ΟΛΗ την κοινωνία όπως λένε οι σημερινοί και οι λοιποί μη δικοί μας…
Κάποιοι θα την πληρώσουν, κάποιοι θα χάσουν, ακριβώς όπως γίνεται τώρα.
simon
26 Μαρτίου, 2013 12:47 μμ
Εκτός κι αν ξυπνήσουν ποτέ οι μαλάκες Έλληνες, Κύπριοι, Πορτογάλοι, Ισπανοί, Ιταλοί κλπ και πάρουν τις τύχες στα χέρια τους…
Γειά σου BoB! 🙂
Bobfisher
26 Μαρτίου, 2013 3:00 μμ
@giorgalis & simon
Χαιρετώ
@giorgalis
Όχι φίλε. Δεν το λέει δημόσια, όσο κι αν κατ’ ιδίαν στις συζητησεις τους οι κκεδες μιλούν γι αυτό. Αν κάνω λάθος, υπέδειξέ μου ένα κείμενο του κκε που να επισημαίνει το τι θα σημάνει η «πτώχευση» της χώρας (δηλαδή η απομάκρυνση από την ΕΕ και το ρευστό της). Είπαμε να μην κρυβόμαστε.
Κάποια άλη στιγμή δε, θέλω να μου εξιστορήσεις το πως βρέθηκες στην αριστερά και συγκεκριμένα το κκε (μιλάω απολύτως σοβαρά και δεν προβοκάρω). Έχω χάσει πολλά επεισόδια και μέσα σ’ αυτά ήταν και η δική σου «διαδρομή».
@Simon
Μια κουβέντα είναι αυτό που λες φίλε. Μεγάλη κουβέντα, αλλά παρόλα αυτά κουβέντα. Το να ξεσπάς γιατί το σύστημα βρίσκεται σε κρίση και δε μπορεί να συνεχίσει να σου παρέχει τη φαντασίωση στην οποία εθίστηκες, είναι διαφορετικό από το να θέλεις να αποτινάξεις από πάνω σου τη φαντασίωση. Απόσο καταλαβαίνω εγώ, βρισκόμαστε πολύ μακριά από εκεί.
———————
Τέλος πάντων, αν πράγματι είσαι κάτι «άλλο» από τα τομάρια που κυβερνάνε, πρέπει κατ’ αρχάς να αποτινάξεις την πολιτική γλώσσα του ψεύδεσθαι. Αφενός, χρειάζεσαι μια διαφορετική κουλτούρα πολιτικού διαλόγου με το «λαό» και αυτή δεν μπορείς να την έχεις λέγοντας τη μισή αλήθεια. Αφετέρου, σκεπτόμαστε δια μέσου της γλώσσας και δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς. Η γλώσσα που χρησιμοποιούμε καθορίζει και τα όρια της σκέψης μας. Και εδώ είναι τα παλούκια (για όλους μας).
giorgalis
26 Μαρτίου, 2013 5:22 μμ
Bob, κείμενο με τέτοια μελέτη δεν ξέρω αν υπάρχει αλλά όλα τα στελέχη λένε σε κάθε ευκαιρία πως ο δρόμος δεν θα είναι εύκολος.
Φαντάζομαι πως μια τέτοια μελέτη δεν μπορεί να είναι ιδιαίτερα συγκεκριμένη για διάφορους λόγους (πχ οι κυβερνήσεις που διαρκώς κάνουν τα πάντα για να είναι η χώρα εξαρτώμενη σε όλα τα επίπεδα).
Νομίζω πως μια ένδειξη πως ο κόσμος έχει κάποιου επιπέδου αίσθηση για το κόστος (για μένα είναι περισσότερο «κόστος» αφού η πραγματικότητα μας είναι εικονική όσο αφορά τις πραγματικές ανάγκες του ανθρώπου για «καλοπέραση» πρόοδο και ουσιαστική ζωή – πράγμα που και τμήμα του αντίπαλου στρατοπέδου αναγνωρίζει με τα ψευτοκηρύγματα του κατά της υπερκατανάλωσης και υπέρ των «χαμένων παραδοσιακών αξιών της ζωής») είναι το εκλογικό ναυάγιο του ΚΚΕ που δεν οφείλεται -πέρα από τον πάντα δεδομένο πόλεμο του βαθέως συστήματος- μόνο στην πετυχημένη επίθεση της συστημικής αριστεράς, αλλά και στην ενστικτώδη αντίδραση των σοκαρισμένων μικροαστών να εκτελέσουν τον φορέα της αλήθειας σώζοντας -κούνια που τους κούναγε- το παραμυθάκι της αιώνιας καπιταλιστικής νιρβάνας (ο Ολυμπιακός και το Αιγάλεω να είναι καλά και τα άλλα να πάνε να γαμηθούν…).
Επίσης να μη ξεχνάμε πως δεν μιλάμε για ένα κόμμα που θα αναλάβει με εκλογές την διακυβέρνηση και θα κληθεί να εκτελέσει ένα πρόγραμμα, αλλά για μια «ανώμαλη» κατάσταση στην οποία θα υπάρξει απόρριψη από τον λαό των συστημικών προτάσεων και ανάγκη για άλλο δρόμο που θα πρέπει οπωσδήποτε να βρεθεί, τα ΚΚ είναι «τέκνα της ανάγκης»…
Για μένα στην παραπάνω περίπτωση (της ανώμαλης κατάστασης), «κόμμα» είναι όλοι οι αντικαπιταλιστές.
Είμαι το αριστερό αλτερ εγκο του θρυλικού «giorgalis», μοιραζόμαστε τη ροπή προς το τρολάρισμα και το μίσος για τον ΣΥΡΙΖΑ, η τύχη του αυθεντικού αγνοείται, εύχομαι να μην είναι σε καμιά χρισι αβγι αν και δεν το νομίζω επειδή τον είχα για καλόκαρδο 🙂
simon
26 Μαρτίου, 2013 5:37 μμ
Bob, η λέξη «ξυπνήσουν» σημαίνει (αυτονόητα για μένα) να ξεσπάς για ν’ αποτινάξεις από πάνω σου το σύστημα, αφού πρώτα έχεις αποκαθαρθεί από τις εθιστικές φαντασιώσεις. Σίγουρα είμαστε πολύ μακριά απο ‘κεί, όχι χωρίς ευθύνη της αριστεράς…
demonio
27 Μαρτίου, 2013 1:42 πμ
Τις τελευταιες μερες σκεφτομαι πως οι γενιες που ειναι σημερα 30-60 χρονων εχουν μεγαλωσει στην Ευρωπη γενικα με την ιδεα μιας σχετικα μεγαλης σταθεροτητας και προβλεψιμοτητας στις ζωες τους. Γι’αυτο και αντιδρουν ετσι νωθρα στα τεκταινομενα. Οι νεοτεροι που τρωνε απο μικρες ηλικιες στην μαπα ολη αυτη την απαξιωση και την ελλειψη οποιασδηποτε προοπτικης για αξιοπρεπη ζωη, εχοντας ομως γνωρισει και ενα κομματι της προηγουμενης καταστασης, απο την μια αναγκαστικα θα πρεπει να βρουν εναν τροπο να επιβιωσουν και απο την αλλη θα χρειαστει να χτισουν κατι. Αρα κατα καποιο τροπο αυτοι εχουν πολυ περισσοτερες πιθανοτητες να μπορεσουν να ανταποκριθουν σε ενα τρομερα ρευστο περιβαλλον και ισως και να εχουν τις προυποθεσεις να κυοφορησουν κατι επαναστατικο. Οι μεγαλυτεροι στην πλειοψηφια τους απλα δεν μπορουν, διοτι το ιδιο το μοντελο της δικης τους επιβιωσης τους επεβαλλε την σταθεροτητα.
Απο αυτη την αποψη, λογικο ειναι ο μικρος Συριζα να ειχε πολυ πιο συγκρουσιακη διαθεση απο τον Συριζα του 27% που εχει μεγαλυτερη αδρανεια. Εκει ειναι που χρειαζοτανε το ΚΚΕ ως αριστερο δεκανικι, το οποιο ομως μας βγηκε λιγο κοντο τελικα, κι ετσι κουτσαινουμε συνολικα και αντι να δρουμε, αντιδρουμε (με οτι συνεπειες εχει αυτο ακομη και στο επιπεδο της φαντασιωσης). Αλλα παλι καλα που μενει καπου, σε μερικους η φλογα αναμενη.
Και για να τρολλαρω κι εγω λιγο, ποιος μας ειπε πως τελικα δεν θα ειναι οι μικροαστοι αυτοι που θα κανουν την επομενη επανασταση; Επειδη το ειπαν καποτε οι σοφοι, δεν σημαινει πως ειχαν κατ’αναγκη δικιο… (giorgali αν σκεφτεσαι να απαντησεις, δηλωνω πως μαλλον δεν θα μπορεσω να τοποθετηθω τις επομενες μερες, λογω ελλειψης διαδικτυου). Καλη συνεχεια 🙂
giorgalis
27 Μαρτίου, 2013 9:56 πμ
ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ είναι δύο διαφορετικά πράγματα και δεν μπορούμε να πούμε πως το ένα είναι αριστερά ή δεξιά του άλλου.
Το ένα είναι κόμμα που στοχεύει στη διαχείριση (και διαιώνιση) του αστικού συστήματος «γεμίζοντας» το κενό που συνεχώς (νομοτελειακά) παρουσιάζεται στα αριστερά του καπιταλισμού και το άλλο ένας πυρήνας που προπαγανδίζει έναν τελείως άλλο δρόμο για να έχει μπούσουλα ο άνεργος, ο εργαζόμενος, ο καθένας που βρίσκεται στην αρχή της ενήλικης ζωής αντιμέτωπος με την κρεατομηχανή.
Κοινωνίες στις οποίες δεν ακούγεται συγκροτημένη μαρξιστική φωνή κάνουν «επαναστάσεις» για να διώξουν το ..Δ ράιχ και τους «διεφθαρμένους» και ψάχνουν σωτηρία σε παπάδες, «χαρισματικούς» τσομπάνους και «επιτυχημένους» μανατζαραίους.
pizzadoros
27 Μαρτίου, 2013 11:17 πμ
ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ είναι δύο διαφορετικες πιτσαριες και δεν μπορούμε να πούμε πως η μια βρισκεται αριστερά ή δεξιά του άλλου.
Η μια πιτσαρια στοχεύει στη διαχείριση (και διαιώνιση) της ενναλακτικης πνευματικης «ταχυφαγιας» γεμίζοντας το κενό που συνεχώς (νομοτελειακά) παρουσιάζεται στα αριστερά της καπιταλιστικης πιτσας Hut και η αλλη ειναι ένα μαγαζι που προπαγανδίζει μια τελείως διαφορετικη πιτσα για να έχει μπούσουλα ο άνεργος, ο εργαζόμενος, ο καθένας που βρίσκεται στην αρχή της ενήλικης ζωής να αντιμέτωπισει τις αγωνιες του για την πνευματικη του πεινα,διχως ομως να την γευεται ποτε, διοτι δεν ειναι ωριμα ακομα τα υλικα και ο φουρνος δεν εχει ζεσταθει ακομη
Η προταση ειναι αντι αεναως να φιλολογουμε περι πιτσας και πιτσαριων και αντι να αποσχολουμαστε με το ποιος ειναι ο πλεον ειδικος και προσφερει τις καλυτερες συνταγες,να φτιαξουμε ΜΟΝΟΙ διχως μαγειρους και τσελεμεντδες ειδικων τα δικα μας παντεσπανια
Bobfisher
26 Μαρτίου, 2013 10:11 μμ
@giorgalis
Δεν θα επιμείνω παραπάνω, απλώς θα πω ότι η δική μου αίσθηση για το τίμημα της όποιας ελευθερίας και ανεξαρτησίας πάει πολύ παραπέρα από το «θάναι δύσκολα».
@Simon
Σου αφιερώνω
giorgalis
26 Μαρτίου, 2013 11:43 μμ
Γι άλλους θα ναι δύσκολα γι άλλους δυσκολότερα και γι άλλους εύκολα.
Άλλο μονόδρομο ο ένας, άλλο μονόδρομο ο άλλος… 😉
Για μένα ένα πράγμα που σίγουρα δεν χρειάζεται αυτό το θέμα, είναι σκεπτικιστική προσέγγιση!
simon
27 Μαρτίου, 2013 7:58 πμ
Ευχαριστώ! Εξαιρετικό, … but I, surely, do remember, I see the yesterday’s lies and I kneel to nobody! 🙂
kseeath
28 Μαρτίου, 2013 10:21 μμ
Εμπρός της γης οι κολασμένοι ή οι καταθέτες;
Πριν 5,5 χρόνια η παγκόσμια οικονομική κρίση έκανε και τυπικά την εμφάνιση της αρχικά στις Ηπα. Για όσους δε θεώρησαν ποτέ το Μαρξ ξεπερασμένο, για όσους δεν ακολούθησαν το χυδαίο ιδεολόγημα της αιώνιας ανάπτυξης κι ειρήνης των τελευταίων δύο δεκαετιών και τις αυταπάτες που αυτό έσπειρε, η κρίση θεωρήθηκε, ανεξάρτητα από τις μορφές της και τα τοπικά της επεισόδια, μια κλασική κρίση υπερσυσσώρευσης κεφαλαίου σύμφυτη με την εσωτερική λογική του καπιταλιστικού τρόπου παραγωγής, ένα μακρύ κύμα ύφεσης εφάμιλλο του 1929… Συνέχεια εδώ: http://wp.me/pryYN-1h4
giorgalis
29 Μαρτίου, 2013 9:30 μμ
Από την κατάρρευση της Κύπρου προέκυψε ένα νέο κόλπο για να τη βγάλουμε καθαρή.
Να μείνουμε στην ΕΕ και στο Ευρώ αλλά να φύγουμε από την τρόικα!!
Γιατί ακόμα δεν το ακούσαμε αυτό από τους επίδοξους σωτήρες μας;
Ελπίζω ο λόγος να μην είναι πως μας θεωρούν λιγότερο ηλίθιους από τα αδέρφια μας στην μαρτυρικήν Τζύμπρον…
giorgalis
29 Μαρτίου, 2013 9:38 μμ
Δεν μπορώ να φανταστώ Ελληνικόν κόμμαν να λέει μαλακίες σαν αυτές του ΑΚΕΛ!
BandieraRossa
29 Μαρτίου, 2013 10:01 μμ
Δεν έχεις πολύ φαντασία γιοργαλή. Εγώ μπορώ να φανταστώ!