Του Mind the Gap
Το Ελληνικό κέντρο φανταστικού κινηματογράφου, ο σύλλογος προστασίας του μικρού μήκους – «H Οφθαλμαπάτη», ο λαϊκός σύνδεσμος φίλων του σινεμά «Λαού», η λέσχη βιντεοσκοπήσεων και παρακολουθήσεων «Leni Riefenstahl» και οι «δημοσιογράφοι χωρίς τσίνορα», υπερήφανα παρουσιάζουν την ταινία «1600 Μπουκάλια».
Μία υπερπαραγωγή της «ΕΛ.ΑΣ. SS Films «, ένα κλασικό έργο υπερρεαλιστικού, φανταστικού, βωβού κινηματογράφου, υποψήφιο για 13 βραβεία «Pretenteris», βραβευμένο με το «Χρυσό Αυγό» στο φεστιβάλ ειδήσεων τρόμου του ΣΚΑΙ, έχει λάβει την ειδική διάκριση «Best Masturbation Movie 2012» στο φεστιβάλ πορνό του Auschwitz.
Σενάριο-σκηνοθεσία : Νικόλαος Ένδειας
Μουσική : Αντώνης Ρουφακιώτης
Διεύθυνση Φωτογραφίας : Μιχαήλ Χρυσοαυγίδης ο Α’
Περιγραφή της ταινίας από τον κριτικό κινηματογράφου Άρη Μπακοσάλτε :
Το ονειρικό βουβό οδοιπορικό στη βίλα του τρόμου αρχίζει από τον δρόμο, τον δρόμο που είναι η μαμή της υστερίας στη μεταμαρξιστική, νεοκουβελική θεώρηση της εξέλιξης των αηδιών. Ένα θυμωμένο τρόλεϊ ανοίγει απότομα την αυλαία. Ο Ιψενικός πύργος αναδύεται, μουντός καταθλιπτικός, σχεδόν κυρτωμένος από την ευρυγώνια ματιά του φακού που νετάρει αναρχικά στο άπειρο. Άδειοι χώροι, αφίσες, κίτρινοι τοίχοι ακατάληπτα ζωγραφισμένοι, μοναχικές τοστιέρες που χάσκουν ανοικτές στο κενό. Νεκρή φύση, εικαστικό παρανάλωμα σε καμβά από σελιλόιντ. Παπλώματα που καρτερούν μοναχικά την ματιά της κάμερας, το πάλκο που προσμένει αιώνια το εναλλασσόμενο ρεύμα, τα καλώδια χορεύουν τον χορό των φιδιών. Ποίηση ειπωμένη μέσα από τον κερατοειδή χιτώνα του μεγαλοφυούς Νικόλαου Ένδεια. Η ηχώ της σιωπής μέσα από ένα δεξί αθλητικό παπούτσι, υποβλητικό σάουντρακ από τον μετρ Αντώνη Ρουφακιώτη. Πού πήγε η αριστερή κάλτσα άραγε ; που πήγαν όλοι ; το νεαρό σκαμπό φλερτάρει με τη γηραιά σκάλα, έντυπα δακρυσμένα από τον τρόμο της διανομής, το ποδοσφαιράκι στη γωνία περιμένει το μπαλάκι. Σκοτεινή ατμόσφαιρα, ο Μπέργκμαν ελοχεύει σε κάθε πλάνο, το μοντάζ θυμίζει έντονα «δόγμα 1967», αριστοτεχνικές περιστροφές στο χώρο και μυστήριο, μια σαφής αναφορά στην τεχνοτροπία του μεγάλου Νίκου Μαστοράκη, εξελιγμένη από τον πολλάκις βραβευμένο από την ακαδημία της CIA, Μιχαήλ Χρυσοαυγίδη τον Α’. Κι άλλα έντυπα, η βεβήλωση της ηλιθιότητας μέσα από συμβολικές ματιές σε μια σβησμένη θερμάστρα υγραερίου, υπόνοια έκρηξης και διαρροής, η δημοκρατία κρυώνει. Απόλυτη σιωπή, η κίνηση διαρκής ενισχύει αριστοτεχνικά την εμετική διάθεση του θεατή, προκηρύξεις στον ακάλυπτο, ένας τερατόμορφος ηλεκτρονικός υπολογιστής στο πλατύσκαλο ατενίζει το άπειρο, η τεχνολογία ως τραγικός συνεργός του χάους, ετοιμάζεται για το απονενοημένο διάβημα. Τρόμος, το φάντασμα του αλκοολικού Μπουκόφσκι στο ψυχρό μάρμαρο, μπουκάλια από ψηλά, ο θεατής ρίχνεται στο δράμα, σχεδόν νιώθει πως θα κατρακυλήσει στο πλατύσκαλο, σχεδόν συγχωνεύεται με τον μύθο, σχεδόν συνθλίβεται από την κατανάλωση τόσου ζύθου, σχεδόν οσμίζεται την ιδρωμένη μασχάλη του οπερατέρ. Αγωνία. Παρκέ αγυάλιστο, αλλά καθαρό, το πάτωμα της αμαρτίας χωρίς ούτε μία τσίχλα για τους ατενίστας … και άλλα έντυπα. Που πήγαν όλοι ; που κρύβεται το τέρας ; Ακάλυπτος, κλαριά και μπουκάλια, η κορύφωση πλησιάζει. Η ώρα της κώφωσης και της λυτρωτικής τριχόπτωσης είναι κοντά. Και ξαφνικά να το … επιτέλους το τέρας της Χέυδεν αποκαλύπτεται, μεταμορφωμένο σε τυπογραφική μηχανή έτοιμο να κατασπαράξει και να καταβροχθίσει την βία απ όπου και αν προέρχεται. Ίσως η πιο εμπνευσμένη σκηνή αποκάλυψης μετά την σκηνή με το βούτυρο στο «Τελευταίο ταγκό στο Παρίσι». Ο Δράκος της Χέυδεν στέκει εκεί, χαλύβδινος, τεράστιος, με απειλητικά κουμπιά και χειριστήρια έτοιμα να ξεράσουν τον όλεθρο. Που πήγαν όλοι ; έρημα ποδήλατα, κράνη χωρίς κρανία, η κάμερα ανηφορίζει στον ουρανό, ο σκηνοθέτης ολοκληρώνει, μια εκσπερμάτωση έμπνευσης, ένα κινηματογραφικό μεγαλείο αυτοϊκανοποίησης ! Ο θεατής, αποσβολωμένος και συνεπαρμένος, θα ολοκληρώσει σε δεύτερο χρόνο, ελεύθερος να δώσει την δική του εκδοχή τέλους. Μεγαλειώδες, εμπνευσμένο, καταπληκτικό, ένα μνημείο σύγχρονης τέχνης, σίγουρα το 8ο θαύμα του παγκόσμιου κινηματογράφου μετά την ανεπανάληπτη επταλογία ταινιών της αξεπέραστης Ιταλίδας σκηνοθέτιδος Τσιτσιολίνα. Ευφυές όσο ένα παντζούρι, συναρπαστικό και ευρηματικό όσο ένας γαλάζιος τοίχος, ένα κόσμημα για τον παγκόσμιο κινηματογράφο.
Προσοχή ! Η ταινία είναι αυστηρώς κατάλληλη για ενήλικους ψηφοφόρους με χαμηλό δείκτη νοημοσύνης και περιέχει σκηνές που περιλαμβάνουν αφίσες, βιβλία, έντυπο υλικό και μπουκάλια, που μπορούν να προκαλέσουν σοβαρές βλάβες στα εγκεφαλικά κύτταρα, για αυτό παρακαλούμε να απομακρύνεται τα παιδιά και τα κατοικίδια από την οθόνη κατά την διάρκεια της προβολής.
Mind the Gap
shortlink: http://wp.me/p1pa1c-ie0
my name is Fuchtel, Hans-Joachim Fuchtel
21 Δεκεμβρίου, 2012 12:03 μμ
Ανακοίνωση Villa Amalias
https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1443997
Кроткая
21 Δεκεμβρίου, 2012 12:03 μμ
χαχαχαχαχαχα, εξαιρετικος! 🙂
Кроткая
21 Δεκεμβρίου, 2012 12:09 μμ
αλλά ούτε μια λέξη δεν ειχες να πεις για τις άπλυτες κατσαρόλες και τις πλάκες που λείπουν απο το πλακόστρωτο. αίσχος….
Mind the Gap
21 Δεκεμβρίου, 2012 12:49 μμ
Ο Ένδειας έχει μια καθάρια ματιά που ξεπλένει την μιζέρια και την αθλιότητα της καθημερινής ύπαρξης και υπερβαίνει την ποταπή ατραπό της πραγματικότητας, με τον ίδιο τρόπο που ως νεαρός κινηματογραφιστής στην ταινία «ο χουντόσπορος», έβλεπε την ακροδεξιά, ως μια δημοκρατική δύναμη και παρουσίαζε συμβολικά τον κώλο της κότας που κλώσαγε τα αυγά, χωρίς ίχνος σκατού, αλλά αλειμμένο με λαχταριστό μέλι !
Βλαδίμηρος
21 Δεκεμβρίου, 2012 12:09 μμ
Φαίνεται ότι κατά τον εξαιρετικά πνευματώδη κύριο αρθρογράφο οι μολότοφ είτε α) είναι δημιούργημα της φαντασίας, είτε β) πέφτουν από τον ουρανό, όπως αποδείχνεται ολοφάνερα αν δει κανείς και πώς σκάνε στο στόχο τους – ουρανοκατέβατες – είτε γ) κατασκευάζονται στη Μεγάλη Βρετάνια, οπότε βρίσκονται και πιο κοντά στο χώρο χρησιμοποίησής τους – πού να τις κουβαλάει κανείς από τη Βίλα Αμαλίας;
Πάντως, ας μην ανησυχεί ο άνθρωπος για τα «κρυφά» εργαστήρια κατασκευής εκρηκτικών και αποθήκευσης κασμάδων και άλλων εργαλείων περιποίησης των νυχιών : η αστυνομία κατά λάθος βρήκε και τα μπουκάλια και τα άλλα αντικείμενα. Για ναρκωτικά έψαχναν οι άνθρωποι. Ούτε καν τους είχε περάσει η ιδέα 30 χρόνια τώρα να ψάξουν και για τίποτε άλλο. Εκτός, πια και ο Δένδιας αποτελεί την εξαίρεση σ’ αυτό το Υπουργείο, οπότε και λίγα τα ψωμιά του.
my name is Fuchtel, Hans-Joachim Fuchtel
21 Δεκεμβρίου, 2012 12:24 μμ
τωρα αμα σου πουνε σαλτα γαμησου, θα φταινε ε ?
ηλιθιος εισαι η βαλτος ?
προφανως ρε πανυβλακοτατε οι μολοτωφ, δεν είναι δημιούργημα της φαντασίας, δεν πέφτουν από τον ουρανό και πιθανον δεν κατασκευάζονται στη Μεγάλη Βρετάνια, αλλα πανηλιθιοτατε αν φανταζεσαι οτι τις φτιαχνουν καμμια χιλιαδα στην Αμαλιας και υστερα ημερα διαδηλωσης (που ως γνωστον και στον πιο καναπεδατο βλακα, λιτες και τσεοι την στηνουν εξω απο σπιτια και στεκια και κανουνε προληπτικες απαγωγες) βγαινουνε οι κακοι αναρχικοι φορτωμενοι μπουκαλια και βρωμοντας βενζινα περνανε αναμεσα απο τους στημενους ασφαλιτες σαν να μη τρεχει τιποτα, ε τοτε ψαξτο με τον ψυχιατρο σου να σου βρει εξηγηση που μεγαλο παιδι εχεις μυαλο κοτοπουλου
μανικακος
21 Δεκεμβρίου, 2012 12:27 μμ
😀 😀 😀
mitsovurdul
21 Δεκεμβρίου, 2012 12:29 μμ
Τελικά ρε συ Βλαδίμηρε στα Πανεπιστήμια δεν τις φτιάχνανε τις μολότοφ? Γιατί έχω μπερδευτεί…
lascapigliata
21 Δεκεμβρίου, 2012 1:52 μμ
Τις μολότωφ τις φτιάχνουν στα υπόγεια του Jumbo. Δεν συμφέρει πια να φτιάχνεις μόνος σου.
Mind the Gap
21 Δεκεμβρίου, 2012 12:52 μμ
parameter λ
21 Δεκεμβρίου, 2012 1:04 μμ
δυστυχώς, για σένα και τους ομοίους σου, οι Έλληνες κατά 77% δεν εμπιστεύονται τον Τύπο, και το 84 % δεν εμπιστεύονται την tv. Πάρ΄το απόφαση ρε τενεκέ…
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
21 Δεκεμβρίου, 2012 1:49 μμ
Ο «αξιοπρεπής» κύριος Βλαδίμηρος συνοδοιπόρος του Δένδια, συνοδοιπόρου του Χρυσαυγιτών.
Τι θα ακολουθήσει Βλαδίμηρε; Πότε έρχεται το πρώτο σου «μπράβο» στους νεοναζί; Να περιμένουμε την επόμενη σφαγή μετανάστη την Αχαρνών, ή νωρίτερα;
Ελάτε να μου πείτε τώρα ότι τον «λογοκρίνουμε»
LAGARTSAS-A
21 Δεκεμβρίου, 2012 2:25 μμ
Δεν εχει να κανει. Η “λογοκρισια” ειναι λογοκρισια. Προτιμαμε να τον βλεπουμε να κυκλοφορει ξεβρακωτος, τσιτατολογωντας την ενδεια του.
DrAluca
21 Δεκεμβρίου, 2012 2:55 μμ
Οποιανου του αρεσει ο Βλαδιμηρος να τον παρει σπιτι του 😛
Χαμογελατε…
Кроткая
22 Δεκεμβρίου, 2012 3:27 πμ
φαβ
KORAX
24 Δεκεμβρίου, 2012 6:46 πμ
Βλαβημηρε καλό μου παιδί
όντως όλοι έχουμε δει ουρανοκατέβατες μολότοφ σε σάκους να αφήνονται δίπλα σε δεμένους διαδηλωτές από κάτι τύπους σαν και σένα … τώρα όσο για τα ναρκωτικά λες να κάνατε τετεια επιχείριση χωρείς να έχετε σιγουρεψει το αποτελεσμα απο πριν????.
.νασε καλά ρε κακόμοιρε Βλαβημηρε να ξαναγραψεις κανα ανέκδοτο
Βλαδίμηρος
24 Δεκεμβρίου, 2012 1:16 μμ
Δε λες κουβέντα…
Θες να πεις ότι η αστυνομία κατασκευάζει ενόχους; Συμφωνώ απόλυτα. Το γεγονός, όμως, παραμένει. Υπάρχουν «ουρανοκατέβατες μολότοφ», που κάποιοι τις εκτοξεύουν ενάντια σε αστυνομικούς, ή ενάντια σε διάφορους άλλους στόχους : σε φοιτητές που βρίσκονται μέσα στο Πολυτεχνείο και τους οποίους οι αναρχικοί θεωρούσαν ότι ήταν τσιράκια των αφεντικών, γιατί στις 17 Νοέμβρη 1973 είχαν κατεβάσει το ευφυέστατο σύνθημα «Κάτω το κράτος», σε τράπεζες που είναι τα στηρίγματα του καθεστώτος των αφεντικών (παράπλευρη απώλεια οι 3 υπάλληλοι της Μαρφίν) και σε κτίρια ιδιαίτερα μισητά γιατί στηρίζουν το καθεστώς, βιβλιοθήκες, ιστορικά κτίρια, κλπ.
Εφόσον λοιπόν πέφτουν οι ουρανοκατέβατες και οι θεοφοβούμενοι Έλληνες δεν πείθονται ότι τις ρίχνει ο θεός, πρέπει η αστυνομία να πιάσει τους δράστες. Εδώ, όμως είναι ο κόμπος (κι εσύ γι’ αυτό δε λεες κουβέντα) : η αστυνομία, για άγνωστους, μυστηριώδεις και αδιευκρίνιστους λόγους, δεν έχει πιάσει, μέχρι σήμερα, ούτε έναν (αριθμός 1) εκτοξευτή μολότοφ (με ή χωρίς κουκούλα, αδιάφορο). Θα μου πεις, πώς να τους πιάσει, αφού είναι ολυμπιονίκες δρομείς και χώνονται μέσα στο πλήθος, που είτε τους θεωρεί εκδικητές της οργής του, είτε είναι τρομοκρατημένο από την παρουσία τους. Τέλος πάντων, υπάρχουν τρόποι, αλλά, δε θα υποδείξω στο κράτος πώς να κάνει τη δουλειά του. Από την άλλη, είμαι σίγουρος ότι ΔΕ ΘΕΛΕΙ να κάνει τη δουλειά του. Εδώ απολαύσαμε το θέαμα 5-6 καλόπαιδων, τελείως απομονωμένων από το υπόλοιπο πλήθος, που έσπαγαν τα μαρμάρινα σκαλοπάτια της Μ. Βρετάνιας με τα «εργαλεία» τους (σαν τα αντίστοιχα της βίλας των οργίων) και κανείς δεν τους ενοχλούσε και πρώτη-πρώτη η αστυνομία, που είναι γνωστή για τη λεπτότητά της και το σεβασμό της απέναντι σε ανθρώπους που εργάζονται.
Μια και υπάρχουν ουρανοκατέβατες μολότοφ, που κάποιος τις εκτοξεύει και αυτός ο κάποιος δεν πρέπει να πιαστεί, ενώ ο κόσμος απορεί «τι κάνει η αστυνομία, γιατί δεν τους πιάνει;», γεννιέται η ανάγκη «να αφήνονται (μολότοφ σε σάκους) δίπλα σε δεμένους διαδηλωτές από κάτι τύπους σαν και μένα». Και τους το έλεγα «ρε, συνάδελφοι, μην το κάνετε τόσο φανερά, μας βλέπουν οι KORAKES!», αλλά, πού αυτοί! Χωριατόπαιδα, βλέπεις, πού να φανταστούν ότι οι KORAKES τους καταγράφουν στη μνήμη τους (αντί στο κινητό τους) και θα τα αποκαλύψουν όλα με το πληκτρολόγιό τους.
Θα γράψω κάτι και θες το πιστεύεις, θες όχι, εγώ το είδα στην τηλεόραση : από διαδήλωση σε εξέλιξη, μπάτσος ρωτάει στο γουίκι-τόκι το Σπύρο Βούγια, υφυπουργό Προ-Πο «πιάσαμε μερικούς νεαρούς με σακίδια με μολότοφ και άλλα αντικείμενα, τι να τους κάνουμε;». Απάντηση : «πάρτε τους τα σακίδια και αφήστε τους να φύγουν!».
Για τα ναρκωτικά : για ποιο «αποτέλεσμα» μιλάς; Ως προς τα ναρκωτικά ήταν άνθρακες ο θησαυρός, κάτι μικροποσότητες κάναβης, λέει η ανακοίνωση. Αν εσύ νομίζεις ότι μπήκαν για να βρουν τα άδεια μπουκάλια και τα εργαλεία, δικαίωμά σου να το πιστεύεις. Το ερώτημα όμως παραμένει : γιατί δε βρίσκονται τα «πραγματικά» εργαστήρια μολότοφ; Γιατί δεν υπάρχουν, άρα τις μολότοφ τις στέλνει ο θεός, ή, τις κατασκευάζει η αστυνομία και εφοδιάζει τους εκτοξευτές; Αν, σαν καλός αναρχικός είσαι προφανώς άθεος και μου απαντήσεις ότι η αστυνομία τις κατασκευάζει και τις μοιράζει σε πρόθυμους να τις εκτοξεύσουν, θα καταντήσεις να μιλάς όπως το ΚΚΕ για προβοκάτορες και θα πρέπει σαν αγωνιστής να στρέψεις την οργή του μπλοκ σου ενάντια στους εκτοξευτές, που κάνουν τη δουλειά της αστυνομίας. Καλά ξεμπερδέματα!
Υ.Γ. Γράψε κι εσύ κανένα ανέκδοτο, είναι πιο εύκολο.
KORAX
25 Δεκεμβρίου, 2012 6:33 πμ
πω πω !! ακομα ενας χαζορουφιανακος της γειτονιάς με πληκτρολογιο …
αλά μαρεσεις !!!!!!!! θα σε πάρω σπιτι μου….αλα θα πηγαινεις εσυ για
μπυρες
Βλαδίμηρος
25 Δεκεμβρίου, 2012 12:35 μμ
Σε κατηγόρησα ότι δε λες κουβέντα κι εσύ αποφάσισες να τα πεις μαζεμένα. Ομολογώ ότι τέτοιο χείμαρρο επιχειρημάτων δεν τον περίμενα. Στο εξής θα είμαι πιο προσεχτικός όταν προκαλώ κάποιον να μιλήσει, για να μην ξαναπάθω τα ίδια.
Καλές γιορτές και καλή ξεκούραση!
Βλαδίμηρος
21 Δεκεμβρίου, 2012 1:17 μμ
Εσείς παριστάνετε τους ηλίθιους. Φαίνεται πως τελικά από τον ουρανό πέφτουν οι μολότοφ, αφού ούτε στα στέκια φτιάχνονται, ούτε στα Πανεπιστήμια, ούτε πουθενά αλλού, όπου δεν πατάει ποτέ η αστυνομία.
Αλήθεια αυτά τα 1600 μπουκάλια υπήρχαν ή ένα κι αυτά παραμύθι; Πολλοί μεθύστακες φαίνεται ότι συχνάζουν εκεί πέρα, που, αντί για ουίσκι, που εξάλλου είναι και ακριβό, καταναλώνουν άλλα «εύφλεκτα υγρά», που θα τα παρέχει δωρεάν η CIA, αν είναι αμερικανοκίνητοι οι κουκουλοφόροι, όπως ήταν κάποτε, κατά το ΚΚΕ, η 17Ν.
Εσύ κύριε Χούφτελ, μπορείς να μου πεις πού φαντάζεσαι ότι τις φτιάχνουν; Έτσι για να δούμε και την άποψη ενός έξυπνου!
Από την άλλη μεριά, τι ρόλο παίζει αυτό το επάρατο κράτος, που το συμφέρει πάρα πολύ να έχει αντίπαλους τους αναρχικούς που πετάνε μολότοφ από απόσταση ασφαλείας και τους απαντάνε τα ΜΑΤ με χημικά, ενώ θα μπορούσαν εντελώς άνετα να συλλάβουν και αυτούς που πετάνε τις μολότοφ και αυτούς που σπάγαν τα μάρμαρα στη Μ. Βρετάνια; Το επάρατο αυτό και πανίσχυρο κράτος που άφηνε το ιντιμίντια να συντονίζει το «μεγαλειώδη» Δεκέμβρη του 2008 και να παροτρύνει «κάψτε τα όλα» και «κάψτε όλη την Ελλάδα» και ούτε καν σκέφτηκε να ζητήσει από την Πρυτανεία να διώξει τους αναρχικούς από το ΕΜΠ (άλλη «κατάληψη» που κρατάει αρκετά χρονάκια, αλλά, με την άδεια των πρυτανικών αρχών).
Γιατί μέχρι σήμερα δεν έχει πιαστεί ένας (αριθμός 1) κουκουλοφόρος από την αστυνομία; Ένα από τα δύο : είτε το κράτος δεν είναι καθόλου φοβερό, ή δε θέλει να τους πιάσει.
parameter λ
21 Δεκεμβρίου, 2012 1:27 μμ
Τα 800 λίτρα πετρέλαιο που τα κρύβουν;
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
21 Δεκεμβρίου, 2012 1:51 μμ
Δίπλα στον καυστήρα του καλοριφέρ 😛
LAGARTSAS-A
21 Δεκεμβρίου, 2012 1:32 μμ
…τις φτιαχνουν μεσα στο κλουβιο σου κεφαλι βλα-δισμοιρε, που περιεχει πολυ ευφλεκτο υλικο.
Doctor Houften Proctor Van Gspot
21 Δεκεμβρίου, 2012 1:36 μμ
Πέστα ρε Βλαδίμηρος, επιτέλους μια φωνή λογικής εδώ μέσα. Με τα ηλίθια κολλημένα άτομα που υποστηρίζουν οτιδήποτε είναι «αναρχικό» και «αριστερό» και έχουνε καταπιεί τις παστίλιες του Σόρος και των σιωνιστών χωρίς σύνορα. Εκφράσου ελεύθερα ρε μην τσιμπάς στις μαλακίες που σου λένε τα γαμωτρόλια εδω μέσα, όλοι ξέρουμε ότι στη βίλλα ΔΕΝ γίνονται συναυλίες και εκδηλώσεις και ότι στη βίλλα ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ πίνει μπίρα, γιατί όλοι πίνουν ουίσκι, όλοι ξέρουμε πως οι αναρχοάπλυτοι στη βίλλα ΔΕΝ ανακυκλώνουν. Όλοι ξέρουμε πως 1600 μπουκάλια ΔΕΝ πιάνουν δυο νταλίκες, όλοι ξέρουμε πως οι σόμπες ΔΕΝ καίνε εύλεκτα υγρά, όλοι ξέρουμε πως τα βιβλία, οι αφίσες και τα έντυπα ΔΕΝ είναι νόμιμα στην ελληνική δημοκρατία, όλοι ξέρουμε πως εμείς οι φιλήσυχοι πολίτες ΔΕΝ έχουμε εργαλεία και ειδικότερα σφυρί στο σπίτι μας χωρίς την απαραίτητη άδεια της αστυνομίας και όλοι ξέρουμε πως οι αναρχοκουμουνιστές εαμοβούλγαροι και εξαιρετικοί κατά τα άλλα συνωμότες ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΗΛΙΘΙΟΙ και έχουν μέσα στην κατάληψη ενοχοποιητικά στοιχεία, ενώ ΔΕΝ απειλούνται καθημερινά με εισβολή της αστυνομίας.
Πέστα ρε μεγάλε γιατί αισθάνομαι πολύ μόνος μετά τη λοβοτομή …
Βλαδίμηρος
21 Δεκεμβρίου, 2012 2:42 μμ
Γράφεις : «ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΗΛΙΘΙΟΙ και έχουν μέσα στην κατάληψη ενοχοποιητικά στοιχεία, ενώ ΔΕΝ απειλούνται καθημερινά με εισβολή της αστυνομίας». Δεν είναι καθόλου ηλίθιοι, απλά ξέρουν ότι η ΑΠΕΙΛΗ θα μένει για πάντα απειλή και ποτέ δε θα πραγματοποιηθεί (κρατάω μια επιφύλαξη για το Δένδια). Εξάλλου, θα φανεί και από την απόφαση του δικαστηρίου και την κατανόηση που θα δείξει στο συλλεκτικό ή ανακυκλωτικό πάθος των θαμώνων της βίλας.
Τα υπόλοιπα για τα εργαλεία (αντιασφυξιογόνες μάσκες και πτυσσόμενα κλομπ) που κάθε φιλήσυχος πολίτης έχει σίγουρα στο σπίτι του, άντε να τα πεις στους φίλους σου τους λοβοτομημένους.
Και μία νομική πληροφορία, για να την αξιοποιήσετε κατάλληλα : αν μια κατάληψη ακινήτου διαρκεί πάνω από 20 χρόνια και ο καταληψίας πιστεύει ότι το ακίνητο του ανήκει και αν δεν έχει ενοχληθεί νομικά (με εξώδικο ή αγωγή έξωσης) από τον ιδιοκτήτη, αποκτά την κυριότητα του ακινήτου.
Doctor Houften Proctor Van Gspot
21 Δεκεμβρίου, 2012 2:50 μμ
Ω συγνώμη σε παρεξήγησα, είσαι φαν του Δένδια, αυτό είναι χειρότερο απ τη λοβοτομή …
Περαστικά ρε φίλε, κάνε κουράγιο σε καμιά 150ετία η επιστήμη θα έχει βρει τη θεραπεία, μην χάνεις τη δύναμη της πίστης, σ αγαπάμε !
xtremyst
21 Δεκεμβρίου, 2012 3:13 μμ
«θα φανεί και από την απόφαση του δικαστηρίου και την κατανόηση που θα δείξει στο συλλεκτικό ή ανακυκλωτικό πάθος των θαμώνων της βίλας.»
εσυ δηλαδή ζητας απο τη δικαιοσύνη να καταδικάσει (και να καταδικαζει) ανθρώπους για αδεια μπουκάλια με το σκεπτικό οτι μπορούν εν δυνάμει να κατασκευασουν μολοτοφ; οτι και να πει κανεις ειναι λίγο…
ΥΓ 1 αν εισαι μονίμως στο στόχαστρο και δεχεσαι καθε τρεις και λίγο πεσίματα απο παρακρατικους με μαχαίρια και μολότοφ, οταν εχεις μαχαιρωμενους συντρόφους σου σε αλλες καταλήψεις, εννοείται οτι θα εχεις και ρόπαλα και πτυσσόμενα για αυτοπροστασία. Τι προσπαθείς να ταυτίσεις; το σπίτι ενός «φιλήσυχου πολίτη» (όπως εγραψες) με μια αναρχική καταληψη που εχει δεχτει τόσες δολοφονικές επιθέσεις;;;;
ΥΓ 2 τελικα πως ξεχωρίζουν οι αμερικανοκίνητοι αναρχικοι απο τους ρωσόδουλους;
ΥΓ ξεχασες να γραψεις μπράβο Δενδια.
Βλαδίμηρος
21 Δεκεμβρίου, 2012 5:30 μμ
Δε ζητάω τίποτα από τη δικαιοσύνη, γιατί φυσικά δεν μπορεί να καταδικάσει ανθρώπους για κατοχή μπουκαλιών (έστω και 1600), ούτε για άλλα «εργαλεία», περιμένω να τους απαλλάξει λόγω αμφιβολιών. Αυτό δε σημαίνει ότι κάθε άνθρωπος που δε θέλει να δώσει στον εαυτό του πιστοποιητικό ηλιθιότητας θα πρέπει να μην καταλαβαίνει τα αυτονόητα, ότι κάποιο άλλο λόγο είχε η συσσώρευση μπουκαλιών και τα κλομπ και οι ασφυξιογόνες μάσκες, από την ανακύκλωση ή το συλλεκτικό πάθος.
Εσύ λες ότι όλα αυτά που βρέθηκαν ήταν για την άμυνά τους ενάντια στις δολοφονικές επιθέσεις των παρακρατικών. Σ’ αυτή την περίπτωση και καλάσνικοφ να είχαν πάλι θα ήταν δικαιολογημένοι, μια και κάθε όπλο μπορεί να είναι είτε επιθετικό είτε αμυντικό.
Εκείνο που ρωτάω όμως και όλοι το αποφεύγετε είναι η «ανοχή» του κράτους. Γιατί δεν έχει πιάσει ούτε έναν (!) με αδιάσειστα στοιχεία ενοχής; Π.χ. έναν κουκουλοφόρο την ώρα της δράσης, έναν εκτοξευτή μολότοφ, γιατί δεν έκανε ντου το 2008 στο Πολυτεχνείο όταν από το ιντιμίντια συντονιζόταν το κάψιμο της Αθήνας και δινόταν το σύνθημα «να καεί όλη η Ελλάδα»;
Υ.Γ Οι αμερικανοκίνητοι αναρχικοί ξεχωρίζουν από το ότι βρίζουν συνέχεια την Αμερική και ότι κάνουν μαρξιστικές αναλύσεις που θα τις ζήλευαν και οι συντάκτες του Ριζοσπάστη. Ένα; άλλο διακριτικό τους γνώρισμα είναι ότι για την τύχη τους ενδιαφέρονται όλοι οι προοδευτικοί άνθρωποι, αριστεροί, αριστερίζοντες, μέχρι και πούροι κομμουνιστές, που από μεγάλη αγάπη προς την Αμερική τρέχουν στα δικαστήρια να βεβαιώσουν ότι οι πράκτορες των Αμερικάνων ήταν πάντα καλά παιδιά και όλη η ιστορία είναι σκευωρία της Ασφάλειας, που είναι ρωσόφιλη.
Και κάτι τελευταίο : γιατί δεν εκκενώνονται οι καταλήψεις τόσες δεκαετίες και να παραπεμφθούν οι καταληψίες για κατάληψη κρατικού κτιρίου; Γιατί προφανώς κάτι τέτοιο είναι παράνομο.
xtremyst
21 Δεκεμβρίου, 2012 11:41 μμ
παραπανω γραφεις οτι οι αναρχικοι πιστευουν οτι οι απειλη θα μενει μονο απειλη (γιατι
ειναι αμερικανοκινητοι, πρακτορες κλπ) και αυτο θα φανει και απο την αποφαση του δικαστηρίου… κοινως αν αθωωθουν (για τα αδεια μπουκαλια!!!) είναι επειδη το κρατος τους «χαιδευει» και δεν κανει τίποτα επι της ουσίας για να τους πιασει… flawless…
τα παιδια που κατα καιρους σερνουν στην Ευελπίδων και αλλου, μετα απο πορείες, συγκρουσεις, ντου σε καταλήψεις κλπ; ασφαλίτες που υποδύονται τους συλληφθεντες αναρχικους;
Καταδικαζουμε καθε μετρο αυτοπροστασίας απ’οπου κι αν προερχεται… ας ταυτίσουμε και την κροτίδα ή το καδρονι με το καλασνικοφ και ειμαστε οκ… στο mega δουλευεις ρε Βλαδίμηρε; χαραμίζεσαι.
Οι αμερικανοκινητοι δεν είναι αυτοματως και ρωσοδουλοι; αφου οι ΗΠΑ ειναι επίσης ρωσοδουλο κρατος;
Αν το κρατος μπορεί και κρίνει οτι το εξυπηρετεί να ανοιξει ενα τετοιο μετωπο και να εντείνει εκεί την καταστολη θα το κανει. Δηλαδή οι καταλήψεις που εχουν δεχθει κατα καιρους την καταστολή είναι αντισυστημικες και οι αλλες αμερικανόδουλες και πρακτορίστικες;
Κωνσταντίνος Πάνου
22 Δεκεμβρίου, 2012 9:47 μμ
Η μεγαλύτερη ικανοποίηση, αναρχοφασισταριό, είναι ο θυμός σας…
Bλαδίμηρος
23 Δεκεμβρίου, 2012 3:55 πμ
xtremyst
Εγώ έγραψα ότι η δικαιοσύνη «φυσικά δεν μπορεί να καταδικάσει ανθρώπους για κατοχή μπουκαλιών (έστω και 1600), ούτε για άλλα “εργαλεία”, περιμένω να τους απαλλάξει λόγω αμφιβολιών». Άρα, δε λέω καθόλου ότι «αν αθωωθουν (για τα αδεια μπουκαλια!!!) είναι επειδη το κρατος τους “χαιδευει”». Το ότι «δεν κάνει τίποτα επί της ουσίας για να τους πιάσει» το υποστηρίζω και αναφέρθηκα σε συγκεκριμένες ενδείξεις, αν όχι αποδείξεις.
Τα «παιδιά που κατά καιρούς σέρνουν στην Ευελπίδων» φυσικά και δεν είναι ασφαλίτες, που υποδύονται τους αναρχικούς (αν και καμιά φορά μπορεί να πιάσουν και κανέναν προβοκάτορα, κατά λάθος), εσύ, όμως, θεωρείς ότι έχουν διαπράξει αδικήματα; Εγώ λέω ότι είναι μάλλον αθώοι, γιατί το κράτος δε θέλει να πιάσει ούτε αυτούς που πετάνε τις μολότοφ στους μπάτσους, ούτε αυτούς που σπάνε βιτρίνες, ούτε αυτούς που βάζουν φωτιές στα κτίρια, ούτε, ούτε, ούτε…
Αν το κράτος ήθελε να βρει αν στη βίλα φτιάχνονταν μολότοφ δε θα πήγαινε στα καλά καθούμενα εκεί, αλλά, σε άλλες, πονηρές ημέρες. Εξάλλου, οι άνθρωποι ομολόγησαν το λάθος τους. Καθόλου δεν πήγαν για να βρουν μολότοφ, για ναρκωτικά έψαχναν!
Για τα «μέσα αυτοπροστασίας» έγραψα ότι το ίδιο όπλο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για άμυνα και για επίθεση. Ούτε εξισώνω το καλάσνικοφ με την κροτίδα, αλλά να μου επιτρέψεις να έχω την άποψη ότι οι κροτίδες και οι ασφυξιογόνες μάσκες και τα 1000 μπουκάλια – αν ήταν για μολότοφ και όχι για ανακύκλωση – δεν πιστεύω ότι ήταν για το φόβο της ΧΑ, ούτε για να αντισταθούν στο κράτος που θα ήθελε να τους εξώσει με τη βία από τη βίλα. Νομίζω ότι σε κανένα μπουκάρισμα της αστυνομίας σε καταλήψεις δεν έχει προβληθεί αντίσταση. Άρα, αν τα μπουκάλια δεν ήταν για ανακύκλωση και τα σφαιρίδια για κάποιο παιδικό παιχνίδι, μάλλον θα ήταν για καμιά επίθεση.
Φυσικά, αν ήμουν δικαστής, θα έπρεπε να στηριχτώ σε στοιχεία και όπως έγραψα θα τους απάλλασσα λόγω αμφιβολιών (η μόνη παρανομία τους θα ήταν ότι κατέλαβαν δημόσιο κτίριο). Εδώ, όμως, δεν κάνουμε δίκη, μιλάμε πολιτικά.
Όσο για τους αμερικανόφιλους και ρωσόφιλους, εκτός από το καλαμπούρι, παραμένει το γεγονός ότι το ΚΚΕ αντιστρέφει τα πράγματα και κατηγορούσε τον Αντρέα για αμερικανόφιλο, αυτόν που κατάφερε να στρέψει όλη τη μεσαία τάξη της Ελλάδας κατά της Αμερικής και τη φουκαριάρα τη 17Ν, που είχε καθαρίσει καν και καν Αμερικάνους ως προβοκάτορες αμερικανόφιλους.
Η πραγματική στάση της «αριστεράς», όμως, φάνηκε στη δίκη της 17Ν, όπως φαίνεται και στις δίκες των αναρχικών.
simon1roi
21 Δεκεμβρίου, 2012 8:34 μμ
«Γιατί μέχρι σήμερα δεν έχει πιαστεί ένας (αριθμός 1) κουκουλοφόρος από την αστυνομία; Ένα από τα δύο : είτε το κράτος δεν είναι καθόλου φοβερό, ή δε θέλει να τους πιάσει».
…είτε, βλάξ, αστυνομία και κουουλοφόροι είναι ένα και το αυτό…
Βλαδίμηρος
21 Δεκεμβρίου, 2012 9:06 μμ
Simon
«η αστυνομία δε θέλει να τους πιάσει» = «αστυνομία και κουκουλοφόροι είναι ένα και το αυτό». Τελικά, εγώ είμαι βλαξ. Εσύ, τι είσαι;
Υ.Γ. Πάλι στο προσωπικό το γυρνάτε, πάλι η μπάλα στην εξέδρα. Καμιά άποψη, κανείς;
Εφόσον, λοιπόν, οι κουκουλοφόροι είνα μπάτσοι, ελπίζω στην επόμενη φορά που θα εμφανιστούν να τους πλακώσει το δικό σου μπλοκ με κραυγές : μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι! και να τους στείλει στο νοσοκομείο.
Και μια και βλέπω πως υιοθετείς την άποψη του ΚΚΕ για τους κουκουλοφόρους, μήπως σου φάνηκε περίεργο που οι αυτόπτες μάρτυρες του ΚΚΕ που είδαν τους «διαδηλωτές» που έκαψαν τους 3 υπαλλήλους της Μαρφίν να βγαίνουν από κλούβες των ΜΑΤ, δεν πήγαν να καταθέσουν κι( ούτε τους κάλεσε κανένας) και ο «Ρίζος»την 5η ημέρα από τη δολοφονία το βούλωσε και δεν ξανάγραψε τίποτα;
μανικακος
21 Δεκεμβρίου, 2012 9:14 μμ
εχεις καποια πηγη για αυτο; για δωσε να δουμε που λέει οτι αυτοπτες μαρτυρες του ΚΚΕ λενε κατι τετοιο.
Βλαδίμηρος
21 Δεκεμβρίου, 2012 10:11 μμ
Επιχείρηση: Τρομοκράτηση του λαού
………………………………………..
Και εδώ, επιπλέον, πρέπει να τεθούν και μια σειρά από ερωτήματα:
Πρώτον, αληθεύει ότι από δύο κλούβες των ΜΑΤ που βρίσκονταν στην οδό Πανεπιστημίου στο ύψος του βιβλιοπωλείου «Παπασωτηρίου», βγήκαν νεαροί με πολιτικά και με αμφίεση παρόμοια με εκείνη όσων προκαλούν επεισόδια; Αληθεύει ότι κινήθηκαν στην Πανεπιστημίου, στην Πεσμαζόγλου και στη Σταδίου και το «έπαιζαν» διαδηλωτές;
Και δεύτερον: Αληθεύει ότι μια άλλη τέτοια ομάδα βγήκε από κλούβα των ΜΑΤ που βρισκόταν στη συμβολή των οδών Ακαδημίας και Θεμιστοκλέους, κινήθηκαν μέσω Θεμιστοκλέους προς Πανεπιστημίου; Αληθεύει ότι και αυτοί κινούνταν σαν διαδηλωτές σε διάφορα σημεία της πόλης, με άγριες διαθέσεις και ήταν ανάμεσα σε αυτούς που πέταξαν τις μολότοφ στη ΜΑΡΦΙΝ; (Ριζοσπάστης, 9/5/2010, σελ.26).
μανικακος
21 Δεκεμβρίου, 2012 10:55 μμ
Δε βλέπω που λέει οτι υπαρχουν αυτοπτες μαρτυρες του ΚΚΕ. αλλα και πάλι, εννοείς οτι και το ΚΚΕ ειναι στο κόλπο συγκάληψης της προβοκατσιας;
μανικακος
21 Δεκεμβρίου, 2012 11:05 μμ
Επισης μιας και υιοθετεις την άποψη του Πλευρη και του Γεωργιαδη για την νομιμοτητα του ιντιμιντια, γιατι δε λέτε και τιποτα για την πρεζαγορα ακριβως εξω απο το πολυτεχνείο;
μανικακος
21 Δεκεμβρίου, 2012 9:19 μμ
επίσης πρεπει καποια στιγμη να σταματησετε αυτη την προβοκατορολογια οτι οι κουκουλοφοροι ειναι μπατσοι. Καποιοι ναι, θα ειναι. απτην στιγμη που δεν καταλαβαινετε, μη κατηγορητε οτι σας βολευει.
Bλαδίμηρος
23 Δεκεμβρίου, 2012 3:09 πμ
μανικακος
1) Αυτόπτες μάρτυρες : ο «Ρ» έχει ένα δικό του είδος γραφής, πολύ υποκριτικό και απατηλό. Τον διαβάζω αρκετά χρόνια και νομίζω ότι τον καταλαβαίνω αρκετά καλά.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ρωτάει (ρητορική ερώτηση) : «αλήθεια ότι από δυο κλούβες των ματ που βρίσκονταν εκεί και εκεί βγήκαν οι εμπρηστές της Μαρφίν, που ακολούθησαν την εξής διαδρομή και ήταν ντυμένοι έτσι κι έτσι και συμπεριφέρονταν έτσι κι έτσι;». Μα, για να τα έχουν δει αυτά κάποιοι , χρειάζονταν τουλάχιστον 2 αυτόπτες μάρτυρες, αφού η μια κλούβα ήταν στην Πανεπιστημίου και η άλλη στη «συμβολή των οδών Ακαδημίας και Θεμιστοκλέους». Δε χρησιμοποιεί την ορολογία «αυτόπτες» γιατί αμέσως ο αναγνώστης θα αναρωτιόταν : και γιατί δεν πήγε να το καταθέσει; Τι καλύτερη ευκαιρία περίμενε για να ξεμπροστιάσει κυβέρνηση και αστυνομία; Ούτε θα άφηνε τον εισαγγελέα να θάψει την υπόθεση, θα γινόταν ο ίδιος και μεγαλύτερος σάλος από αυτόν που είχε γίνει με τη δολοφονία του Λαμπράκη.
Ο «Ρ» είχε συνολικά 6 δημοσιεύματα για τη Μαρφίν : Τα 4 τις ημέρες που ακολούθησαν τη δολοφονία (6, 7, 8 και 9 του Μάη 2010), ένα πέμπτο για την επέτειο ένα χρόνο μετά (5/5/2010) και άλλο ένα (στο ξεκούδουνο) στις 2/7/2011.
Στις 6/5/2011 γράφει ότι το κάψιμο της Μαρφίν έγινε για τρομοκράτηση του λαού και συκοφάντηση των αγώνων του ενάντια στα μέτρα.
Στις 7/5/2010, αφού αφιερώσει πρώτα ένα κατηγορητήριο 37 σειρών κατά των υπεύθ
ιυνων της Μαρφίν που δεν είχαν ούτε πυροσβεστήρες και είχαν κλειδώσει μέσα τους υπαλλήλους, ότι ζήτησαν να φύγουν και τους είπαν πως θα χάσουν τη δουλειά τους, πως δεν είχε πυρασφάλεια το κτίριο γιατί είναι διατηρητέο, κλπ., κλπ., γράφει άλλες 14 γραμμές για τους προβοκάτορες που βγήκαν από τις κλούβες των ΜΑΤ. Και όλες οι καταγγελίες είναι διατυπωμένες με το ίδιο κουτοπόνηρο στιλ του «αληθεύει;». Εμείς δεν ξέρουμε, ρωτάμε και ούτε απόδειξη χρειάζεται να φέρουμε, κι αν αποδειχτεί ότι όλα αυτά είναι ψέματα, εμείς δεν είπαμε τίποτα, μια ερώτηση κάναμε, μια απλή ρετσινιά κολλήσαμε. Και, επειδή, μπορεί να μην πειστεί κανένας ότι ο Βγενόπουλος είναι υπεύθυνος για το θάνατο των τριών υπαλλήλων του, ακολουθούν και τα ερωτήματα για τους προβοκάτορες που βγήκαν από τις κλούβες των ΜΑΤ.
Στις 8/5/2010, επαναλαμβάνει το κατηγορητήριο κατά της τράπεζα και δε γράφει τίποτα για τους δράστες και τις κλούβες.
Στις 9/5/2010, αφού περιποιηθεί δεόντως το Βγενόπουλο, γιατί η τράπεζά του έριξε το σύνθημα για την «έναρξη της επιχείρησης τρομοκράτησης και εκφοβισμού (!) του λαού» (πού τα είδε αυτά; Στον ύπνο του;) ασχολείται πάλι με τα «αναπάντητα ερωτηματικά» για τους προβοκάτορες από τις κλούβες. Το ωραίο είναι το πώς έριξε το σύνθημα της φοβερής αυτής επιχείρησης η «μεγαλοεργοδοσία» της Μαρφίν : έγραψε στην ανακοίνωσή της για τον εμπρησμό «Οι αυτουργοί μακάρι να συλληφθούν και να τιμωρηθούν. Τη μεγαλύτερη ευθύνη όμως έχουν οι ηθικοί αυτουργοί που δυστυχώς δε θα τιμωρηθούν ποτέ». Από εδώ, ο «Ρ» καταλαβαίνει ότι η «μεγαλοεργοδοσία» στοχοποιεί σαν ηθικούς αυτουργούς τους διαδηλωτές! Και καταλήγει : «Ο πραγματικός ηθικός αυτουργός είναι η αστική τάξη». Κι έτσι έχουμε ηθικό αυτουργό την αστική τάξη και αυτουργό τους παρακρατικούς από τις κλούβες.
Κι εδώ σταματάει απότομα το φιλμ. Αντί να κινήσει γη και ουρανό για να συλληφθούν οι δράστες και να αποκαλυφθούν οι σχέσεις τους με το κράτος, να στείλει αυτούς που του έκαναν τις περιγραφές των δραστών και τη διαδρομή τους ως τη Μαρφίν (αλήθεια και οι δύο είχαν ξεχάσει το κινητό τους στο σπίτι, ή δεν ήξεραν να βιντεοσκοπούν;), αντί να ξαμολύσει τους δημοσιογράφους του να βρούνε μάρτυρες, απλά, μετά από 4 ημέρες έπαψε να ασχολείται.
Το θυμήθηκε στην επέτειο, μετά από ένα χρόνο, 5/5/2011.
Τώρα, όμως, οι κλούβες έχουν εξαφανιστεί και οι υπάλληλοι της Μαρφίν «έχασαν τη ζωή τους από την προβοκατόρικη δολοφονική δράση κουκουλοφόρων στο κέντρο της Αθήνας». Πριν από ένα χρόνο, δε μιλούσε για κουκουλοφόρους, αλλά για άτομα με «αμφίεση παρόμοια με εκείνη όσων προκαλούν επεισόδια», οπότε μπορεί κανείς να βγάλει το συμπέρασμα πως αυτή η αμφίεση είναι η κουκούλα.
Τέλος, στις 2/7/2011, υπάρχει το τελευταίο δημοσίευμα, όπου επανέρχονται τα «αναπάντητα ερωτήματα» : Τα ερωτήματα ποια έχουν μετατραπεί σε καταγγελίες, όπου, όμως, πάλι, ο «Ρ» «απάντηση δεν παίρνει». Μα, είναι τραγικό! Εσύ να ρωτάς, να μη σου απαντάνε, να μην πηγαίνεις να καταθέσεις, μετά από ένα χρόνο να καταγγέλλεις, όντας βέβαιος ότι έτσι έγιναν τα πράγματα κι αυτοί οι άθλιοι πάλι να μη σου απαντάνε!
Με ρωτάς αν εννοώ πως και το ΚΚΕ είναι στο κόλπο συγκάλυψης της προβοκάτσιας. Μα το ΚΚΕ δε συγκάλυψε την προβοκάτσια, την αποκάλυψε και πολύ παραστατικά. Αυτό που αγωνίστηκε με όλες του τις δυνάμεις να κάνει ήταν να αποδώσει σε κάποιον την προβοκάτσια, και όλη του η στάση να μην κάνει τα αυτονόητα δείχνει ότι δεν το συνέφερε να γίνουν πραγματικές ανακρίσεις, ούτε να βρεθούν οι δράστες, ούτε να αποκαλυφθεί ποιος τους είχε οργανώσει. Η λύσσα του για τη «μεγαλοεργοδοσία» της Μαρφίν ήταν όχι ότι κατάλαβε ότι με το «ηθικοί αυτουργοί» εννοούσαν τους διαδηλωτές και τον έπιασε ιερή αγανάκτηση, αλλά, ότι εννοούσαν κάποιον άλλον…
Αν έχεις μιλήσει ποτέ με οπαδούς του ΚΚΕ θα έχεις διαπιστώσει πόσο μίσος τρέφουν για τους «απεργοσπάστες», γενικότερα δε για τους «αποχαυνωμένους, ηλίθιους εργαζόμενους», που ενώ υπάρχει τέτοιο λαμπρό κόμμα, αυτοί ψηφίζουν τα κόμματα του κεφαλαίου. Ο «Ρ» γράφει πως οι τραπεζίτες έχυναν «κροκοδείλια δάκρια» για τους δολοφονημένους υπαλλήλους. Εσύ νομίζεις ότι ο Βγενόπουλος ήταν ιδιαίτερα ευχαριστημένος από το γεγονός; Στο κάτω-κάτω, γι’ αυτόν, όπως για κάθε καπιταλιστή, οι «απεργοσπάστες» είναι «καλά παιδιά». Αντίθετα, εγώ θεωρώ τα δάκρια του «Ρ» κροκοδείλια, ενώ από μέσα του έλεγε : «Καλά να πάθουν τα τσογλάνια!».
2) Δεν ξέρω αν ο Πλεύρης και ο Γεωργιάδης θεωρούν το ιντιμίντια παράνομο, εγώ το θεωρώ νόμιμο, γιατί δεν έκανε κατάληψη, εγκαταστάθηκε στο Πολυτεχνείο με τη θέληση των πρυτανικών αρχών και έτσι συνεχίζει μέχρι σήμερα. Έχω, όμως, δύο ενστάσεις. Πρώτο, ότι η συγκατάθεση των αρχών αυτών είναι τεράστιο σκάνδαλο, διότι δεν επιτρέπεται σε χώρους επιστημονικής έρευνας να φιλοξενούνται πολιτικές οργανώσεις οποιουδήποτε είδους και μάλιστα προνομιακά και δεύτερο, το μέσο αυτό που είναι κήρυκας κάθε είδους παρανομίας και έχει παραβιάσει τον Ποινικό Νόμο άπειρες φορές, έπρεπε να έχει πεταχτεί έξω εδώ και καιρό από το Πολυτεχνείο. Αλλά, το φοβερό και τρομερό κράτος καταστολής κάνει μόνιμα την πάπια, όταν πρόκειται για τέτοια πράγματα.
Για την «πρεζαγορά» : δεν την ξέρω και δεν καταλαβαίνω τι εννοείς «δε λέτε τίποτα»; Εννοείς ότι την πατρονάρει η αστυνομία; Πολύ πιθανό, αν και ο Πετρόπουλος με το «οι μπάτσοι πουλάνε την ηρωίνη» εννοούσε το χοντρεμπόριο και όχι τη λιανική πώληση. Πάλι, όμως, δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πω; Στο σχόλιό που είχα γράψει, πού κολλάει η «πρεζαγορά»;
3) Το θέμα δεν είναι αν οι κουκουλοφόροι είναι μπάτσοι, ή όχι. Το θέμα είναι ποιον εξυπηρετούν κάθε φορά οι προβοκάτορες. Όλο το ζήτημα ανάγεται στο τι είναι και τι θέλει το ΚΚΕ : είναι ένα επαναστατικό κόμμα του λαού, που θέλει να τον οργανώσει σε ένα μαζικό κίνημα που θα καταλάβει ένοπλα την εξουσία, ή, ένα αντεπαναστατικό κόμμα, που θέλει να χρησιμοποιήσει το λαό για να δημιουργήσει χάος και να σφετεριστεί την εξουσία με ένα πραξικόπημα; Αν αποκλείσεις την πρώτη υπόθεση (και έχεις κάθε λόγο να το κάνεις), θα δεις ότι η δεύτερη υπόθεση θα σου εξηγήσει πολλά πράγματα, που μένουν ανεξήγητα και ακατανόητα όσο δέχεσαι την πρώτη υπόθεση.
Βλαδίμηρος
21 Δεκεμβρίου, 2012 2:03 μμ
Γαβγίστε όσο θέλετε, βρίστε όσο θέλετε, πέστε όσες ηλιθιότητες θέλετε… το ερώτημα παραμένει : αν όχι εκεί, που είναι χώροι που δεν έχει πρόσβαση η αστυνομία, πού αλλού; Σε μυστικές σήραγγες όπως στο Βιετνάμ; Σε κανένα βουνό και τις μεταφέρουν μία-μία με ποδήλατα;
Αλλά, για την ολοφάνερη ανοχή του κράτους, τσιμουδιά, έτσι; Εδώ έχουν καεί απειράριθμα ΑΤΜ τραπεζών μέρα-μεσημέρι, έχουν γίνει ένα σωρό «απαλλοτριώσεις» σε σούπερ μάρκετ, έχουν σπάσει πόρτες και κλειδαριές ΑΕΙ (στην Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου πήραν ολόκληρη την πόρτα μαζί τους – πάλι μέρα-μεσημέρι και το αστυνομικό τμήμα 200 μέτρα πιο κάτω) και η πανταχού παρούσα αστυνομία χαμπάρι δεν πήρε.
Αν οι εφημερίδες και η τηλεόραση λένε ψέματα και γι’ αυτό δεν τους εμπιστεύεται ο κόσμος (και καλά κάνει), μήπως θα έπρεπε να εμπιστεύεται εσάς, που τον δουλεύετε από το πρωί ως το βράδυ λέγοντας πως έχουμε χούντα και Τσολάκογλου και πως τα χημικά τα ρίχνουν στα καλά καθούμενα οι μπάτσοι, επειδή έχουν αγοράσει πολλά και πρέπει να τα ξοδέψουν; Εσάς που διδάσκετε ότι οι κουκουλοφόροι είναι οφθαλαμαπάτη,ότι τις φωτιές τις βάζει το «πουλί της φωτιάς» του Στραβίνσκι και τα μάρμαρα τα έσπασαν τα περιστέρια που σεργιανάνε στο Σύνταγμα; Ου, ρε!
Doctor Houften Proctor Van Gspot
21 Δεκεμβρίου, 2012 2:08 μμ
Και σύ λοβοτομή ε ; σε καταλαβαίνω …
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
21 Δεκεμβρίου, 2012 2:10 μμ
«Ου, ρε!»
Γεια χαρά ρε εγκεφαλοκαμμένε ναζιστή
Βλαδίμηρος
21 Δεκεμβρίου, 2012 2:46 μμ
Καλά, το «εγκεφαλοκαμμένος» είναι απόλυτα μέσα στη … λογική σας, το «ναζιστής» όμως πού κολλάει; Το «ου, ρε!» το λένε οι ναζιστές; Συγνώμη, αλλά εγώ στον //γράφο το είδα.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
21 Δεκεμβρίου, 2012 3:21 μμ
Τουλάχιστον να έχεις το θάρρος της γνώμης σου. Τώρα που έκανες το πρώτο βήμα μην το κρύβεις άλλο. Η νομιμότητα των «ναζιστικών μαχαιριών» είναι στο πολιτικό σου DNA φασιστάκο μας.
simon1roi
21 Δεκεμβρίου, 2012 8:35 μμ
Το «ου ρε» είναι πρόγκα για ηλίθιους!
Γιαννκα
21 Δεκεμβρίου, 2012 3:54 μμ
@βλαδιμηρος
τελικα πρεπει να εισαι πολυ μαζοχας,οσο και να ειμαστε ευγενεις και πολιτικα πολιτισμενοι,θελεις να μας εξοργιζεις….πες το γι αυτο δεν το κανεις?
εεεεεεεε δεν θα σου δωσω την χαρα να ικανοποιησεις τα ταπεινα σου ενστικτα,καλα εκανε ο προεδρας και σε λογοκρινε..οπου δεν πιπτει λογος πιπτει ραβδος και δικαιως. 3:)
Die Hippie Die
21 Δεκεμβρίου, 2012 4:46 μμ
To ξέρεις οτι αυτα που λες ειναι χοντράδες έτσι;
Spin's
21 Δεκεμβρίου, 2012 5:03 μμ
ρε εδώ καίνε τον κοσμάκη με μολότοφ. διακινούνε μπαφομολότοφ !
Γιαννκα
21 Δεκεμβρίου, 2012 5:03 μμ
ενα απο τα πολλα προφιλ κι αυτο?
Die Hippie Die
21 Δεκεμβρίου, 2012 5:16 μμ
Μην εκτίθεσαι σε παρακαλώ
simon
25 Δεκεμβρίου, 2012 10:18 πμ
Βραδύμυαλε,
οι συλληφθέντες αφέθηκαν ΟΛΟΙ ελεύθεροι! Οι τρεις εξ’ αυτών α π α λ λ ά χ θ η κ α ν από κάθε κατηγορία ενώ οι άλλοι πέντε αφέθηκαν ελεύθεροι χ ω ρ ί ς χρηματικές εγγυήσεις με το περιοριστικό μέτρο της παρουσίας σε Αστυνομικό Τμήμα μια φορά τον μήνα.
Επομένως, μπορείς εσύ κι ο Δένδιας να πάρετε τα 1600 μπουκάλια και να τα βάλετε εκεί που ξέρετε..
μανικακος
25 Δεκεμβρίου, 2012 11:31 πμ
μα η είδηση επιβεβαιώνει τον Βλαδίμηρο, οτι και καλα το Κρατος δεν θα τους πειράξει γιατι οι καταληψίες είναι αμερικανοκίνητοι και οτι η «μπούκα» στην Βίλα Αμαλίας είχε στόχο την πραγματική(οριτζιναλ) εργατική τάξη, που φυσικά σ’αυτη δεν ανοίκει κανείς αναρχικός, κκές, συριζαίος κτλ….
Βλαδίμηρος
25 Δεκεμβρίου, 2012 12:19 μμ
Στην εργατική τάξη ανήκουν όσοι είναι εργάτες, ανεξάρτητα από πολιτική ή ιδεολογική τοποθέτηση : και αναρχικοί και οπαδοί του ΚΚΕ και συριζαίοι και κάθε λογής αριστεροί και δεξιοί και φασίστες (μην ξεχνάς το χειροκρότημα του Κασιδιάρη από τους τιμημένους χαλυβουργούς, με πρώτο χειροκροτητή τον τιμημένο ΠΑΜΕίτη Σιφωνιό).
Φυσικά και οι καταληψίες δεν είναι αμερικανοκίνητοι. Σαν αναρχικοί που είναι η λέξη «ιμπεριαλισμός» τους είναι τελείως άγνωστη. Αυτοί δεν ξέρουν τίποτε άλλο από τα «αφεντικά». Επειδή, όμως, υπάρχει και ο ιμπεριαλισμός κι αυτοί δεν ξέρουν τι σόι φρούτο είναι αυτό, αναγνωρίζουν ότι αυτά είναι θέματα «κομμουνιστικά» και προσφεύγουν – πού αλλού; – στη σίγουρη πηγή της μαρξιστικής θεωρίας, το ΚΚΕ και μαθαίνουν ότι «ένας είναι ο εχθρός, ο (αμερικάνικος) ιμπεριαλισμός». Το μόνο που δεν μπορεί να κατηγορήσει κανένας τους αναρχικούς είναι ότι έχουν στραβή αντίληψη για τη διεθνή πολιτική ή τον ιμπεριαλισμό, απλούστατα, γιατί δεν έχουν καμιά αντίληψη, ιδεολογικά δάνεια συνάπτουν οι άνθρωποι.
Για τα υπόλοιπα που γράφεις, δες την απάντηση στο Simon.
μανικακος
25 Δεκεμβρίου, 2012 5:00 μμ
καλα, ειναι γνωστη η τακτική των αναρχικων να διαφωτίζονται απο το think tank μαρξιστικης θεωρίας, τον Περισσο.
Βλαδίμηρος
25 Δεκεμβρίου, 2012 12:02 μμ
Φαίνεται, ελαφρόμυαλε Simon, πως ξέχασες και την ανάγνωση. Εγώ γράφω πιο πάνω : «Δε ζητάω τίποτα από τη δικαιοσύνη, γιατί φυσικά δεν μπορεί να καταδικάσει ανθρώπους για κατοχή μπουκαλιών (έστω και 1600), ούτε για άλλα “εργαλεία”, περιμένω να τους απαλλάξει λόγω αμφιβολιών». Κι εσύ, που δε γνωρίζεις, καν, ανάγνωση, έχεις την ελαφρομυαλιά να υπογραμμίζεις ότι «οι συλληφθέντες αφέθηκαν ΟΛΟΙ ελεύθεροι», λες κι εγώ είχα πει ότι θα καταδικαστούν!
Αυτό που δεν έχεις καταλάβει (;) είναι ότι εγώ υποστηρίζω ότι το κράτος ΔΕ ΘΕΛΕΙ να πιάσει τους πραγματικούς ενόχους και παραπέμπει στη δικαιοσύνη είτε άτομα εντελώς άσχετα, ή τους φορτώνει κατηγορίες – ακόμα κι αν είναι οι πραγματικοί ένοχοι – κατά τέτοιον τρόπο, που να είναι σίγουρο από πριν ότι θα απαλλαχθούν (εσύ, σα νομικός, θα ξέρεις τη διαφορά μεταξύ απαλλαγής και αθώωσης).
Αφήστε, λοιπόν, αναρχάκια, τους πανηγυρισμούς κατά μέρος! Ο αγώνας είναι σικέ, το παιχνίδι είναι στημένο, πώς το λένε; Οι «διώξεις» αυτές είναι απλά μια ευκαιρία για τους γενναίους «αντιεξουσιαστές», που είναι τόσο ελαφρόμυαλοι όσο κι εσύ, να κορδώνονται και να κομπάζουν ότι με την παλικαριά τους νίκησαν αυτό το φοβερό και τρομερό κράτος, αυτή την πάνοπλη «χούντα», που μπροστά της η χούντα του Παπαδόπουλου και του Ιωαννίδη ήταν ένα παιδικό παιχνίδι.
Να σου θυμίσω και την περίπτωση του ιντιμίντια; Κάποτε ξεκουνήθηκε κάποιος εισαγγελέας και παρέπεμψε σε δίκη τους 2 αντιπρυτάνεις του ΕΜΠ (νομίζω και οι 2 συριζαίοι) για τη φιλοξενία του ιντιμίντια. Και ποια, φαντάζεσαι, πως ήταν η κατηγορία; Όχι ότι φιλοξενούν ένα μέσο που από το πρωί ως το βράδυ εγκωμιάζει και προτρέπει σε παράνομες πράξεις, ή ότι έχει πάρει στην προστασία του όχι μόνο τις τρομοκρατικές οργανώσεις, αλλά εξυμνεί και κοινότατους ληστές, όπως τους Παλαιοκωσταίους και γενικά υποστηρίζει όλους τους κακοποιούς (οι βιαστές και οι ναρκέμποροι εξαιρούνται – αν και οι τελευταίοι στα Ζωνιανά έδειξαν τέτοια «αυτόματη» λεβεντιά, που εξυμνήθηκαν κι αυτοί αρκετά), αλλά, ότι φιλοξενούν το ιντιμίντια για «ίδιον παράνομο όφελος» (υπονοώντας την απόσπαση ψήφων στις πρυτανικές εκλογές). Φυσικά, ένα τέτοιο κατηγορητήριο ήταν προορισμένο να πέσει, όπως και έγινε και οι αντιπρυτάνεις αθωώθηκαν πανηγυρικά, το δε ιντιμίντια συνέχισε τη δουλειά του με ανανεωμένα φτερά και μεγαλύτερο θράσος. Αλήθεια, γιατί δεν ασκήθηκε δίωξη στο ίδιο το μέσον, αλλά, μόνο σε αυτούς που το υποθάλπουν τόσα χρόνια;
Άντε και καλά Χριστούγεννα!
Spin's
21 Δεκεμβρίου, 2012 3:42 μμ
«που φτιάχνονται οι μολότοφ ρε παιδιά ; ; ; » …ΘΕΟC!!!
my name is Fuchtel, Hans-Joachim Fuchtel
21 Δεκεμβρίου, 2012 4:05 μμ
οποιος/α φτιαχνει μολοτωφ να του πει αμεσως που τις φτιαχνει
Spin's
21 Δεκεμβρίου, 2012 5:04 μμ
έστω να βγει στο τηλέφωνο 😛
Pagal's psychedelic breakfast
21 Δεκεμβρίου, 2012 4:06 μμ
Nα αποπεμφθεί πάραυτα απ το δημοκρατικό μας μπλογκ το φασιστοειδές «Βλαδίμηρος» που τολμάει και αμφισβητεί τα ιερά και τα όσια που «χώρου» και του απελευθερωτικού κινήματος !
simon1roi
21 Δεκεμβρίου, 2012 8:38 μμ
Εσύ, παγκαλοειδές, μέρες που ‘ναι, καλύτερα να μην ξεμυτίζεις.
Pagal's psychedelic breakfast
21 Δεκεμβρίου, 2012 9:31 μμ
Αγανακτώ μ αυτά που λέει το ασπόνδυλο
stratosbg
21 Δεκεμβρίου, 2012 4:07 μμ
Reblogged this on ahairlessape.
my name is Fuchtel, Hans-Joachim Fuchtel
21 Δεκεμβρίου, 2012 4:11 μμ
Γιαννκα
21 Δεκεμβρίου, 2012 4:36 μμ
@ mind θυμηθηκες το παλιο καλο εαυτο σου 😉
μου περνα απο το μυαλο (αδικα?)οτι η προχθεσινη «συμμαχια» ΧΑ και τρικομματικης για την λιστα Λαγκαρντ, ειχε σαν προαπαιτουμενο την διαλυση της καταληψης.
Mind the Gap
21 Δεκεμβρίου, 2012 5:35 μμ
όχι όχι με παρεξήγησες δεν έχω καλό εαυτό 🙂
Γιαννκα
22 Δεκεμβρίου, 2012 11:34 πμ
εχω εγω 😉
http://leninreloaded.blogspot.gr/2012/12/blog-post_22.html
Die hippie Die
21 Δεκεμβρίου, 2012 5:13 μμ
Θέλω κάπου εδώ να μιλήσω για τον ελέφαντα στο δωμάτιο: Παιδιά αισθάνεστε όμορφα με το να κοροιδεύετε/απαντάτε/ασχολείστε με τον Βλαδίμηρο; Αισθάνεστε οτι την ώρα που απαντάτε στον Βλαδίμηρο δικαιώνεστε για την άποψη που έχετε , οτι ας πούμε την ώρα που σπαταλήσατε να γράψετε την απάντησή σας, την σπαταλήσατε δίκαια διότι βγήκε κάποιο συμπέρασμα; Εγω γιατί αισθάνομαι οτι βλέπω το » Le Diner de Cons»; Πριν απο κάμποσο καιρο σας τρόλλαρα λιγάκι γιατί μου την είχε δώσει αυτο το στυλάκι ξερολισμου /κανιβαλλισμου που φοράνε καμποσοι στον //γράφο και κυκλοφόρησα στο μπλογκ με το όνομα «ΕΑΑΚ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ». Όλοι αρχίσατε να κανιβαλίζετε με την πρώτη ευκαιρία κι εγω, για να λέμε και την αλήθεια , γελασα αρκετα με την πάρτυ σας. Η βίλα δεν θέλει υπερασπιστές στο διαδίκτυο, θέλει αλληλεγγύη αυτοπροσώπως. Αν πιστεύετε οτι το καταφέρνετε με το να ασχολείστε με τον Βλαδίμηρο, τι να πω… Καλή καρδιά παιδια
Spin's
21 Δεκεμβρίου, 2012 5:24 μμ
ναι
Die Hippie Die
21 Δεκεμβρίου, 2012 5:46 μμ
@Mind the Gap Έχεις δίκιο σ αυτό που γράφεις απλα αυτο που θέλω να πω ότι το αστείο με τον Βλαδίμηρο έχει παλιώσει.Και δεν τρολλάρουν όλοι…Αλλοι πιστεύουν οτι το σωστο είναι να λογοκρίνεται ο Βλαδίμηρος κι αυτό λέει πολλά
Mind the Gap
21 Δεκεμβρίου, 2012 5:27 μμ
Όσο γνωρίζεις εσύ αν ο καθένας πίσω απο ένα αβαταρ είναι αλληλέγγυος αυτοπροσώπως ή όχι άλλο τόσο και μεις για σένα, οπότε άστο να πάει και άσε να μπορούν κάποιοι να διακεδάζουν τρολλάροντας παράλληλα με το τι κάνουν ή όχι στο δρόμο, όπως εξ άλλου κάνεις υποτήθετε και συ
απλά τα πράγματα …
simon1roi
21 Δεκεμβρίου, 2012 8:41 μμ
Μερικοί,ξέρεις, έχουν κάποια αντικειμενικά εμπόδια στο να δώσουν αυτοπροσώπως την αλληλεγγύη τους…
giorgalis
21 Δεκεμβρίου, 2012 5:22 μμ
Στέλνω αυτό το μήνυμα από τα κεντρικά της NASA οπότε θεωρείστε το επίσημο.
Η εύλογη ερώτηση «πόσοι γράφουν με το νικ βλαδίμηρος;»
έχει απάντηση:
«Ένας, επειδή είναι άπειρη»
bexrakis daniel
21 Δεκεμβρίου, 2012 6:09 μμ
Βλαδίμηρε σου ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΔΕΝΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΞΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΟΝΟΦΘΑΛΜΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΣΚΑΤΟΚΕΦΑΛΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΟ.
ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΟ ΣΚΟΥΛΗΚΙ ΣΚΑΤΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΣ ΣΤΟ ΣΚΑΤΟΚΕΦΑΛΟ ΣΟΥ.
Βλαδίμηρος
21 Δεκεμβρίου, 2012 6:45 μμ
Τον Παναγιώταρο μην τον πιάνεις στο στόμα σου, είναι αξεπέραστος στη χυδαιολογία, θέλεις πολύ ακόμα για να τον φτάσεις, όσο κι αν είσαστε κολλητάρια σ’ αυτό το θέμα.
Κατά τα άλλα, ρε Ντάνιελ, τόσα σκατά έχεις φάει, που γέμισες τον παραλληλογράφο με την παρουσία τους, αντιγράφοντας από τους μεγάλους δασκάλους σας, τους Αμερικάνους, το πανταχού παρόν «shit»;
giorgalis
21 Δεκεμβρίου, 2012 6:12 μμ
Για να βάλουμε κάποια πράγματα στη θέση τους, «φεστιβάλ πορνό του Auschwitz» δεν υπάρχει!
Mind the Gap
21 Δεκεμβρίου, 2012 6:19 μμ
γιατί υπάρχει ειδική άδεια κατοχής μπουκαλιών ;
giorgalis
21 Δεκεμβρίου, 2012 6:35 μμ
Τι σχέση έχει αυτό; και που να ξέρω;
Εδώ λέμε πως σπέρνεις ψεύδη!
Κατά τη γνώμη μου, μετά από αυτό το ατόπημα η γενικότερη αξιοπιστία σου είναι υπό αμφισβήτηση.
Κατά τα άλλα ο Βλαδίμηρος σας μάρανε…
μανικακος
21 Δεκεμβρίου, 2012 6:38 μμ
4 σειρές σχόλιο χωρίς Συριζα-ΕΚΜ;
giorgalis
21 Δεκεμβρίου, 2012 6:41 μμ
Υπάρχει η συνιστώσα «Τζούλια» 😉
giorgalis
21 Δεκεμβρίου, 2012 6:42 μμ
που συμμετείχε στο φεστιβάλ οπορτουνισμού στο Αουσβιτς…
giorgalis
21 Δεκεμβρίου, 2012 6:43 μμ
εκπροσωπώντας – μάντεψε –
τον ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ !
μανικακος
21 Δεκεμβρίου, 2012 6:32 μμ
Εμπρός flamers, πισω λογοκριτές…..
oldboy9
21 Δεκεμβρίου, 2012 6:53 μμ
Τον Μιχάλη Χρυσοχοίδη βλέπω δεν τον ξεχνάς, έστω και φωτογράφο τον «τιμάς»!
Τα μπουκάλια τελικά μετά κι από ένα δεύτερο μέτρημα ήταν 1599, και διατάχθηκε ένορκη διοικητική εξέταση…
Καλά ρε Mind την 21-12-2012 είχες γαμάτη έμπνευση 🙂
mitera
21 Δεκεμβρίου, 2012 7:13 μμ
Εις υγείαν της υπερπαραγωγής.
μανικακος
21 Δεκεμβρίου, 2012 7:38 μμ
αραγε αυτα τα 1600 μπυρομπούκαλα να υπάρχουν; τα μέτρησε αραγε ο ίδιος που θα καταθέσει εναντίον των συλληφθέντων;
spiral architect
22 Δεκεμβρίου, 2012 12:47 πμ
Εγω που πηγαίνω στα μπουρδέλα από πάνω κάθε τόσο, δεν με ενόχλησε ποτέ κάνας καταληψίας. Μια χαρά κινούμαι στη περιοχή μαζί με τους νταβατζήδες αστυφύλακες, τους αλβανούς προαγωγούς και τους ρώσους μπράβους. Όλα κυλούσαν αρμονικά μέχρι που ήρθε ο Ένδειας με τα σκυλιά του και αναστάτωσε το σύμπαν… για το τίποτα.
Ούτε να γαμήσουμε με την ησυχία μας μπορούμε πλέον … 😦
anarchopsipsina
23 Δεκεμβρίου, 2012 12:35 πμ
Βλαδιμηρε, μια συμβουλη. Βαλε κανα μπουκαλι στο κωλο σου μηπως και ησυχασεις, για να ησυχασουμε κ εμεις.
Βλαδίμηρος
30 Δεκεμβρίου, 2012 4:17 μμ
Η γάτα
με τα κεχριμπαρένια μάτια,
με το ηλεκτρικό βλέμμα
(κεχριμπάρι
είναι το αρχαίο ήλεκτρον)
βλέπει
πολύ μακριά
πάνω
από τα σημερινά
και τα μελλοντικά
βουνά
– πέρα πολύ
από βουνά
δυσκολιών
με τις γνωστές
δυσκολίες
των βουνών –
ατενίζει
τα καταπράσινα
λιβάδια
της αιώνιας
Αρμονίας
που θα κατακτήσει
ο άνθρωπος
μετά από
ανείπωτα μαρτύρια
και χυμένο αίμα
σε πολέμους
και ταξικούς αγώνες.
Όλα αυτά
η γάτα
– το σύμβολο
και η κορωνίδα
της γαλήνης –
τα αγνοεί.
Στο καρτερικό
και προφητικό της
βλέμμα
το τόσο
επιφανειακό
και ταυτόχρονα
τόσο βαθύ
υπάρχει μόνο
η σιγουριά
της τελικής
νίκης.
Φαίνεται
γυμνό
από κάθε
συναίσθημα
– χωρίς
λύπη
χαρά
ελπίδα
απογοήτευση –
φορτισμένο
μόνο
με γαλήνη
και σιγουριά
για το αναπότρεπτο.
Τα μάτια αυτά
τα μαγνητικά
της γάτας
θα κυριαρχούν
στον αιώνα των αιώνων,
θα γράφουν
μόνα τους
την άγραφη
Ιστορία
της χιλιόχρονης
αναστάτωσης
και θα διαφεντεύουν
απόλυτα
κάτω από
– την καταρρακτώδη βροχή
των αστεριών –
τη δίψα
και την απόλαυση
της μελλοντικής
δικαίωσης.
spiral architect
30 Δεκεμβρίου, 2012 7:15 μμ
– Δύο χέρια χτυπούν το ένα με το άλλο και παράγεται ένας ήχος. Ποιος είναι ο ήχος του ενός χεριού;
– Πώς μπορεί κανείς να εκφράσει την αλήθεια χωρίς ούτε ομιλία ούτε σιωπή;
– Αν πραγματικά αγαπώ τον εαυτό μου, δεν πρέπει να τον αγαπώ. Αν θέλω να τον προφυλάξω, δεν πρέπει να τον προφυλάσσω.
– Δεν είναι ούτε η σημαία που κουνιέται ούτε ο άνεμος. Ο νους είναι.
Βλαδίμηρος
31 Δεκεμβρίου, 2012 12:40 μμ
@spiral architect
Σουρεαλιστικά μπορεί να γράφουν είτε ισορροπημένοι άνθρωποι είτε όχι. Οι ισορροπημένοι συνδέουν αυτό που έγραψαν με μια πραγματική κατάσταση, δίνουν μια λογική σύνδεση του γραπτού τους με κάποιο στοιχείο της πραγματικότητας, οι άλλοι όχι.
Εγώ συνδέω το ποίημα για τη γάτα με το νικ anarchopsipsina. Εσύ;
spiral architect
31 Δεκεμβρίου, 2012 1:08 μμ
… με τα κοάν.
Σκοπός ενός κοάν γι’ αυτόν που το σκέφτεται είναι να αντιληφθεί τη διαφορά μεταξύ του νου, ο οποίος εκδηλώνεται σα ροή σκέψεων, και της συνείδησης, που είναι κάτι ευρύτερο.
Βλαδίμηρος
31 Δεκεμβρίου, 2012 1:12 μμ
Σωστά! Ράβδος εν γωνία, βρέξει χιονίσει!
Καλή χρονιά και περαστικά!
Χρήστος
24 Δεκεμβρίου, 2012 2:41 πμ
Αυτό που δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβα στο τόσο γαμάτο μπλογκ «παραλληλογράφος» είναι το δόγμα: «Διαφωνείς; Γαμιέσαι από όλες τις μπάντες και δεν θα σου πούμε το γιατί».
Spin's
24 Δεκεμβρίου, 2012 11:03 πμ
ναι το δόγμα τρίερ είναι 😛
Μήπως γινόμαστε πολιτίκαλη κορέκτ που λένε και στο χωριό μου;
Χρήστος
24 Δεκεμβρίου, 2012 12:46 μμ
Δεν είναι ζήτημα πολιτικής ορθότητας…. Είναι ζήτημα έλλειψης διάθεσης επικοινωνίας.
Περισσότερο από αυτό που έγραψα με ενοχλεί το «δεν θα σου πούμε το ΓΙΑΤΙ».
Όποτε εκφράζεται κάποια αντίθετη άποψη το άτομο που την εκφράζει τρώει μόνο δούλεμα χωρίς να γίνεται ουσιαστική συζήτηση.
Τέλος πάντων μωρέ, κάντε την δουλειά σας. Τα σχόλια απλά γαρνιτούρα είναι. Και στην περίπτωση μας δεν είναι επιτυχημένη, αυτό είναι όλο.
Καλή συνέχεια!
Die Hippie Die
24 Δεκεμβρίου, 2012 4:57 μμ
@ Χρηστος «Είναι ζήτημα έλλειψης διάθεσης επικοινωνίας.» Ετσι ακριβώς.
μανικακος
24 Δεκεμβρίου, 2012 10:28 μμ
εσυ που έγραψες «λες χοντραδες» παραπάνω, θεωρεις οτι εχεις διαθεση επικοινωνίας;
Die Hippie Die
25 Δεκεμβρίου, 2012 12:32 μμ
Το να λες ¨μπραβο που σε λογοκρινανε και οπου δεν πιπτει λογος πιπτει ραβδος¨ , ναι ειναι χοντραδα αμα θες να χαρακτηριζεις τον εαυτο σου προοδευτικο. Αντι ομως η κοπελα να με ρωτησει το γιατί , με ρωτησε αν είμαι ο βλαδιμηρος. Αυτο ειναι ελλειψη διαθεσης επικοινωνίας.
μανικακος
25 Δεκεμβρίου, 2012 5:11 μμ
ναι, αλλα δεν είπες αυτο. ειπες ενα ξερο «λες χοντραδες», χωρις να εξηγείς το γιατι….