Γύρω στις 11 χθες το βράδυ εξελίχθηκε ναζιστική επιδρομή στην περιοχή της Πλ. Αμερικής στην Κυψέλη από περίπου 30 ροπαλοφόρους που δήλωναν «αγανακτισμένοι κάτοικοι της περιοχής». Οι ροπαλοφόροι επιδόθηκαν σε κυνήγι και επιθέσεις σε μετανάστες κυρίως από την Αφρική, καθώς και σε καταστήματα μεταναστών. Η περιοχή κατακλύστηκε από αστυνομικούς με περιπολικά, ΔΙΑΣ και αργότερα διμοιρίες ΜΑΤ. Σε ερώτηση φίλου τι ακριβώς συμβαίνει στην περιοχή, η απάντηση αστυνομικών ήταν: «Τίποτα, γι’ αυτό είμαστε εδώ για να μη συμβεί κάτι!» (sic).
Η στάση της αστυνομίας ήταν ξεκάθαρα προστατευτική απέναντι στην επίθεση που εξελισσόταν και η παρουσία τους λειτουργούσε περισσότερο αποτρεπτικά στο να συγκεντρωθεί αλληλέγγυος κόσμος παρά στο να σταματήσει την επίθεση που εξελισσόταν. Σύμφωνα με μαρτυρία περίοικου, υπήρξαν μέχρι και εναγκαλισμοί μεταξύ αστυνομικών και ροπαλοφόρων. Μετά τις 12, οι ροπαλοφόροι επιτέθηκαν στα γραφεία της τανζανικής κοινότητας, ενώ εκείνη τη στιγμή υπήρχαν τουλάχιστον τρεις τρομοκρατημένοι άνθρωποι μέσα. Έσπαγαν τζάμια, ενώ γυναίκες της ομάδας ούρλιαζαν υστερικά βρίζοντας και επευφημώντας. Ενώ εξελισσόταν η επίθεση, δυο διμοιρίες ΜΑΤ παρακολουθούσαν τα γεγονότα χωρίς να επεμβαίνουν. Όταν δυο κάτοικοι της περιοχής άρχισαν να φωνάζουν στα ΜΑΤ να επέμβουν, η απάντησή τους ήταν τραμπούκισμα και βίαιη απώθηση των διαμαρτυρόμενων με ασπίδες! Οι επιθέσεις συνεχίστηκαν μέχρι τις 3.00 το πρωί.
Υπάρχουν ακόμα απορίες για τη σχέση των φασιστών και του κράτους;
Διαβάστε επίσης:
simon
26 Σεπτεμβρίου, 2012 8:07 μμ
«Η στάση της αστυνομίας ήταν ξεκάθαρα προστατευτική απέναντι στην επίθεση που εξελισσόταν…».
Έλα, ρε ‘συ Anakata-dyomenh! Μήπως είσαι υπερβολική; Η αστυνομία ΜΑΣ; 🙂 🙂
Anakata-dyomenh
26 Σεπτεμβρίου, 2012 8:43 μμ
Πέφτεις κι εσύ από τα σύννεφά ε; 🙂
Anakata-dyomenh
26 Σεπτεμβρίου, 2012 8:44 μμ
Από τουίτερ: Συγκέντρωση-πορεία ενάντια στα φασιστικά πογκρόμ τώρα στην Πλ. Αμερικής – συντριπτική πλειοψηφία μετανάστες
catalternative
26 Σεπτεμβρίου, 2012 10:31 μμ
Τα γεγονότα όλο και πιο πολύ θυμίζουν την Γερμανία πριν το Β Παγκόσμιο Πόλεμο… 😦
ΥΣ. Κοριτσάκι το λινκ προς το omniatv έχει ένα μικρό λαθάκι και δεν φορτώνει. Διόρθωσέ το αν μπορείς
Anakata-dyomenh
27 Σεπτεμβρίου, 2012 12:27 πμ
Ωπ ευχαριστώ, διορθώθηκε!
vassozacharof
27 Σεπτεμβρίου, 2012 12:00 πμ
Ανταπόκριση από την εμπόλεμη ζώνη της πλατείας Αμερικής: δεκάδες αφρικανοί μετανάστες με δεκάδες αντιφασίστες Έλληνες είναι στην πλατεία αναμένοντας τις κουκλίτσες της Χρυσής Αυγής να κάνουν το απονενοημένο διάβημα τους. Στα μπαλκόνια πολλοί κάτοικοι εξοργισμένοι με την χθεσινή εμφάνιση των ασπόνδυλων κρατάν τις γλάστρες
τους έτοιμες να τις προσφέρουν με την ολόφρεσκη κοπριά στους νεοναζί μόλις εμφανιστούν. Γύρω γύρω μερικές διμοιρίες μπλε-χακί εργαζομένων στην κοινωνική υπεραξία βρίσκονται σε ετοιμότητα να δώσουν πρώτες βοήθειες σε όποιον ελληναρά τις χρειαστεί. Νωρίτερα στο κοτέτσι κοντά στον σταθμό Λαρίσης, δεκάδες κοτούλες συσκέπτονταν για το αν θα γίνουν αλανιάρες ή όχι. Τελικά, διαλύθηκαν ησύχως και με ελαφριά πηδηματάκια, όταν οι αντιφά και οι Τανζανοί βρέθηκαν στην πλατεία, αν και άφησαν πίσω τους μια καφέ κηλίδα που μυρίζει άσχημα…. Χάθηκε μια μεγάλη ευκαιρία για να συναντήσουν στην Βαλχάλα μια ώρα νωρίτερα τον ιδρυτη του εθνικοσοσιαλισμού Αδόλφο. Μεγάλη μαλακία τα χρυσαύγουλα χθες που την έπεσαν στους αφρικάνους της πλατείας Αμερικής. Θα γίνει του LA….
Από φίλο στο φβ
pagal
27 Σεπτεμβρίου, 2012 1:54 πμ
Είχε και συνέχεια σήμερα:
http://news24gr.blogspot.gr/2012/09/video_27.html
ΔΗΜΟΣ
27 Σεπτεμβρίου, 2012 1:13 μμ
πριν ενα διαστημα ειχα σχολισασει κατιεδω μεσα χωρις να βρισω καιτο σχολιο μου το εφαγε η μαρμαγκα της λογοκρισιας….η αριστερα εζησετη λογοκρισια στο πετσι της σε δυσκολους καιρους….τωρα λογοκρινει ο,τι αλλο δεν της αρεσει….παρολααυτα δεν γινεται επειδη παρακολουθω και το ενλογω blog οπως και αλλα, να μην σχολισαω….οταν συμμοριες μεταναστων κανουν φασαριες και γινονται με τη σειρα τους ρατσιστες προς τη χωρα που τους φιλοξενει το κανετε αβαβα…η μιση αληθεια ειναι χειροτερη και απο ψεμα….και ειναι κριμα γιατι σε αυτη τη κοινωνια (οπου χτες ειχε 100000 διαδηλωτες αντι να ει 1εκατμ….) οι περισσοτεροι λενε τη μιση αληθεια…ειτε ειναι χρυσαυγιτες ειτε αναρχικοι ειτε ανεξαρτητοι ελληνες ειτε συριζα ειτε ειτε ειτε….να ξερουν ομως κατι οι διαφοροι καλοθελητες σκοτεινων συμφεροντων εναντια στην ελλαδα….αυτη χωρα δε θα σβησει κυριοι…ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΜΕ 400 ΕΥΡΩ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΥΠΝΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΓΕΜΙΣΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΕ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ……..ΠΑΝΤΑ ΙΜΑΣΤΑΝ ΛΙΓΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΑΧΕΣ….
pagal
27 Σεπτεμβρίου, 2012 1:21 μμ
Kαλά τα λες φίλε Δήμο !
Το θέμα είναι …ποιος σ ακούει
simon
27 Σεπτεμβρίου, 2012 1:53 μμ
Τί μυρίζει πάλι εδώ μέσα ρε παιδιά; Ποιός αφοδεύει στο μπλογκ;
μανικακος
27 Σεπτεμβρίου, 2012 1:25 μμ
δεν ειμαστε δελτιο ειδησεων να δημοσιευουμε το αστυνομικο δελτιο φιλε μου.
επισης δεν ειδα κανεναν να κανει πογκρομ κατα ελληνων στα τυφλα επειδη οι ελληνες ειναι συμμοριες κακοποιων… ή πιστευεις οτι οι ελληνες δεν ειναι εγκληματιες;
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
27 Σεπτεμβρίου, 2012 1:43 μμ
Πάντα «ίμασταν» λίγοι οι Έλληνες και ούτε καν γνωρίζαμε τη γλώσσα μας. Οι μουσουλμάνοι μας μάραναν και τα ξένα κέντρα αποσταθεροποίησης.
Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ…οσχάρια
μανικακος
27 Σεπτεμβρίου, 2012 1:44 μμ
μεσιέ Πρεζιντάν…. 😀 σιλ βου πλe 😀 😀 😀 😀
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
27 Σεπτεμβρίου, 2012 5:58 μμ
Με, ζε σουί τρε ζεντίλ. Απρέ βου τουζούρ. 😉
BandieraRossa
27 Σεπτεμβρίου, 2012 2:30 μμ
Όπως Έλληνες έγιναν «ρατσιστές προς τη χώρα που τους φιλοξενεί» στις ΗΠΑ και στον Καναδά, και μετά οι «αντιρατσιστές» ντόπιοι έκαναν κάτι πογκρομάκια μωρέ στους Έλληνες ρατσιστές…
Anakata-dyomenh
27 Σεπτεμβρίου, 2012 2:51 μμ
http://www.youtube.com/watch?v=IBHq1ZJjDz8 Ο φασισμός έχει το ίδιο πρόσωπο παντού. Για τα υπόλοιπα, δες τις ειδήσεις των 8 που στα λένε καλύτερα και σε έχουν πείσει ότι για τα 400 ευρώ ευθύνονται οι μετανάστες, τα ούφο και τα ψεκάσματα.
pagal
27 Σεπτεμβρίου, 2012 3:11 μμ
Anakata-dyomenh….Πολύ ενδιαφέρον το ντοκιμαντέρ που παραθέτεις αλλά τελείως άκυρο στη παρούσα συζήτηση !
Το πονγκρόμ στο Τορόντο, αν πρόσεξες, είχε ως αιτία τους συσχετισμούς του A παγκοσμίου και το πως «εισέπρατταν» τα γεγονότα του πολέμου οι διάφορες εθνικές κοινότητες
Καμμιά σχέση με το Ελληνικό «σήμερα»
Εν ολίγοις: Ενδιαφέρον αλλά άσχετο (δε λαμβάνεται υπ όψιν)
Anakata-dyomenh
27 Σεπτεμβρίου, 2012 3:34 μμ
Σίγουρα οι κοινωνικές συνθήκες δεν ήταν ίδιες, αλλά όπως θα είδες οι ρατσιστικές αντιλήψεις προϋπήρχαν του πογκρόμ! Επίσης, το γεγονός ότι τα πογκρόμ έγιναν με τη βοήθεια ή τα στραβά μάτια της αστυνομίας έχουν αρκετές ομοιότητες με το θέμα, όπως και ο τρόπος με τον οποίο εξελίχθηκε το όλο γεγονός. Όποιοι κι αν ήταν οι συσχετισμοί, το γεγονός είναι ότι αθώοι άνθρωποι πλήρωσαν με το αίμα τους το τίμημα. Το πώς μια κοινωνία σε οποιαδήποτε συνθήκη ψάχνει για αποδιοπομπαίους τράγους δεν πρέπει να παραβλέπεται.
pagal
27 Σεπτεμβρίου, 2012 3:38 μμ
» μια κοινωνία ………ψάχνει για αποδιοπομπαίους τράγους »
Αυτό ναι, ισχύει γενικώς….αν και στην Ελλάδα σήμερα δε νομίζω πως είναι αυτό
ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ ! και μόνο η αριστερά δε το βλέπει
Anakata-dyomenh
27 Σεπτεμβρίου, 2012 4:18 μμ
Δεν είμαι εκπρόσωπος καμίας αριστεράς, εκπροσωπώ μόνο τον εαυτό μου. Σαφέστατα υπάρχει πρόβλημα. Το γεγονός και μόνο ότι υπάρχουν τόσοι άνθρωποι χωρίς δικαιώματα εγκλωβισμένοι εδώ και από πάνω δέχονται και επιθέσεις όπως αυτή παραπάνω είναι τεράστιο πρόβλημα, πέρα από άλλες κοινωνικές προεκτάσεις που έχει το θέμα. Το θέμα λοιπόν είναι καταρχήν πώς βλέπει ο καθένας το πρόβλημα και τι λύσεις προτείνονται. Και σε καμία περίπτωση η λύση δεν είναι ούτε τα πογκρόμ, ούτε τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, ούτε οι νάρκες στα σύνορα, ούτε τα μαχαιρώματα με τις ευλογίες του κράτους σε συνεργασία με το γνωστό και μη εξαιρετέο παρακράτος που βγαίνει και μιλάει και τάχα μου αντισυστημικά. Εκτός κι αν εσύ θεωρείς ότι όλα τα παραπάνω δικαιολογούνται με την δικαιολογία του «υπαρκτού ζητήματος». Τότε δεν έχουμε καμία κοινή βάση συζήτησης έτσι κι αλλιώς.
DrAluca
27 Σεπτεμβρίου, 2012 3:52 μμ
Και ενα πουλακι επεσε, και αναφωνησε…δεν μας χεζεις ρε Νταλαρα?
Χαμογελατε…
catalternative
27 Σεπτεμβρίου, 2012 9:16 μμ
Χτύπησε;;;;;
DrAluca
27 Σεπτεμβρίου, 2012 10:09 μμ
Το πουλακι ελπιζω οχι… 😉
Χεχεχε
Χαμογελατε…
CrippleHorse
27 Σεπτεμβρίου, 2012 5:58 μμ
Βίντεο από την επίθεση στην Τανζανική κοινότητα, ρεπορτάζ που επιβεβαιώνει όσα γράφτηκαν εδώ, τόσο για τις επιθέσεις όσο και για τη συνεργασία της αστυνομίας http://tvxs.gr/news/ellada/i-koyrtobik-anepiptreptes-oi-epitheseis-se-allileggyoys-dikigoroys
CrippleHorse
27 Σεπτεμβρίου, 2012 5:59 μμ
Και Χρυσαυγίτης που παραδέχεται ότι συμμετείχε στην επίθεση και ότι κατέβηκαν και έδωσαν «αλύπητο ξύλο σε ό,τι αλλοδαπό υπήρχε στο διάβα μας» http://www.facebook.com/photo.php?v=143157232496850
pagal
27 Σεπτεμβρίου, 2012 6:09 μμ
Όταν έτρωγαν τα αυγά η Σώτη…ο Πάσχος….ο Πορτοσάλτας κ.α…..οι Συριζαίοι και οι μπάχαλοι δεν είδα να διαμαρτύρονται και να ζητάν την προστασία του νόμου.
Ίσα ίσα που προσπαθούσαν να μας πείσουν πως η ρίψη αυγών δεν είναι πράξη βίας αλλά πολιτική διαμαρτυρία (!)
Τώρα που τους μπήκε το αυγό στον κώλο…οι όροι αντεστράφησαν και πλέον η ρίψη αυγού είναι αποτρόπαια-φασιστική βία η οποία χρήζει άμεσης αντιμετώπισης απ τις αρχές !
Πρόκειται μάλλον γι αυτό που λέγεται «πολιτική συνέπεια» αλα αριστερά
CrippleHorse
27 Σεπτεμβρίου, 2012 6:22 μμ
Φαν μαχαιροβγαλτών, φασιστικό σκουλήκι, άντε και γαμήσου.
pagal
27 Σεπτεμβρίου, 2012 6:33 μμ
Σκουλήκι & ερπετό είσαι και φαίνεσαι
Και να μιλάς καλύτερα…δε μιλάς ούτε στον DrAluca ούτε στον Μακακάκο……
ηλίθιε
CrippleHorse
27 Σεπτεμβρίου, 2012 6:47 μμ
Χέσε μας ρε.
simon
27 Σεπτεμβρίου, 2012 8:04 μμ
Έλα ρε Κριπλ Χορς!! Έχεσε παραπάνω και βρώμισε το μπλογκ! Κι άλλο να χέσει; 🙂
pagal
27 Σεπτεμβρίου, 2012 8:26 μμ
Σίμονα…Μήπως η μπόχα αναδύεται απ τον τρόπο που μιλάει ο μαλακοπιτουρας ο κολλητός σου? (και όχι μόνο αυτός)
simon
28 Σεπτεμβρίου, 2012 9:15 πμ
Η μπόχα, γουρουνομούρη, προέρχεται από τύπους σαν κι εσένα, που δεν καταλαβαίνουν ότι δεν διασχίζουν οι άνθρωποι τα σύνορα, αλλά τα σύνορα διασχίζουν τους ανθρώπους.
Το καταλαβαίνεις αυτό;
μανικακος
27 Σεπτεμβρίου, 2012 10:02 μμ
παρεξηγηθηκε ο βοθροχοίρος… ψοφο και με πονους.
catalternative
27 Σεπτεμβρίου, 2012 9:18 μμ
@pagal Θεωρείς ότι το να φας ένα αυγό ή γιαούρτι είναι ακριβώς το ίδιο με το να σε μαχαιρώσει κάποιος;
pagal
27 Σεπτεμβρίου, 2012 9:28 μμ
! όχι βέβαια……αλλά το σχόλιό μου αφορούσε το αυγό στην Κουρτοβικ
τι ανακατεύεις μαχαίρια εσύ;
catalternative
27 Σεπτεμβρίου, 2012 9:36 μμ
Το άρθρο μιλάει για ξύλο και τρομοκρατία σε μετανάστες και αν θυμηθεί κανείς παρόμοια περιστατικά τότε θα δεις ότι χρησιμοποιούνται μαχαίρια, λοστοί, στηλάρια κτλ κτλ Είναι απόλυτα λογική η σύνδεση μαχαιριών στην κουβέντα.
Προσωπικά δεν θεωρώ το αυγό ή το γιαούρτι βία, όπως δεν θεωρώ και την μούτζα βία. Είναι εκδήλωση απέχθειας για μένα
pagal
27 Σεπτεμβρίου, 2012 9:49 μμ
Να στείλεις τότε επιστολή διαμαρτυρίας στην κ. Κούρτοβικ, που χθες-ως νέος Αρτέμις Μάτσας- υποδείκνυε (κατά μια έννοια πρόσταζε) στις διωκτικές αρχές ποιοι πολίτες να συλληφθούν για εκτόξευση αυγού !
pagal
27 Σεπτεμβρίου, 2012 9:51 μμ
http://www.newsnow.gr/article/2211371/proodeftikes-syllipseis-H-kourtovik-zita-syllipseis-politon-pou-tis-petaxan-avga.html
DrAluca
27 Σεπτεμβρίου, 2012 10:15 μμ
Στο χω πει πολλες φορες…πρεπει να προσπαθησεις κι αλλο για να προκαλεσεις ουσιαστικα.
Δεν εχεις βελτιωθει καθολου….Μεχρι και σε αυτο χωρο πιανεις… Κοινως, περισευεις…
Χαμογελατε…
Capybara
27 Σεπτεμβρίου, 2012 10:22 μμ
Δεν τους έδωσε και στους Γερμανούς. Αφού η έργω εξύβριση διώκεται κατ’ έγκληση, αν επιθυμούσε τη δίωξή τους έπρεπε να τους υποδείξει. Και πολύ καλά έκανε, γιατί οι φασίστες πάντα κάνουν ό,τι κάνουν μπροστά στην αστυνομία με πλήρη ασυλία. Κάποιος πρέπει να καλέσει τους μπάτσους να επιτελέσουν το διακηρυγμένο τους ρόλο, ακόμα κι όταν τους είναι δυσάρεστο.
catalternative
28 Σεπτεμβρίου, 2012 1:00 πμ
@pagal ο συνδεσμος που παραθέτεις δεν δουλεύει. Αν τους υπέδειξε για έργω εξύβριση όπως αναφέρει και ο φίλτατος Καπυμπάρα καλά έκανε, εφόσον το επιθυμούσε. Ανεξάρτητα από αυτό, η ρίψη αυγού ή γιαουρτιού δεν είναι βία.
CrippleHorse
28 Σεπτεμβρίου, 2012 1:23 μμ
To θέμα δεν είναι τι θεωρεί. Το άτομο είναι γνωστό, αποτυχημένο αλλά εμμονικό τρολ που προσπαθεί μόνιμα να κάνει όλες τις κουβέντες μπάχαλο. Και μας βρίζει συχνά, αλλά αν ακούσει κανα μπινελίκι ή σβηστεί κάποιος από τους εμετούς του, το παίζει λογοκριμένος για τις απόψεις του, που είναι τάχα με τη νομιμότητα και καταδικαστικές για τους ρατσιστές εγκληματίες, οι οποίοι δεν είναι παρά το άλλο άκρο από την αριστερά κλπ κλπ. Ένα φασιστάκι απεγνωσμένο να τραβάει την προσοχή είναι και κάνουν λάθος όσοι εκλαμβάνουν την ευκαιριακή του μαλακοτρολιά σαν άποψη, ειδικά όταν αυτή υποτίθεται ότι είναι κατά της βίας και των αυγών σαν ένα και το αυτό. Εννοείται ότι καταλαβαίνει τη διαφορά αυγουλώματος από το να επιχειρούν φασίστες να σε πλακώσουν στο ξύλο -επειδή υπερασπίζεσαι τα θύματά τους που συχνά μαχαιρώνονται- και παρεπιπτόντως να σου πετάξουν και καναδυό αυγά. Και τον βρίζω γιατί σιγά μην ανοίξω κουβέντα με το φασίστα για τη βία που τάχα καταδικάζει.
pagal
28 Σεπτεμβρίου, 2012 1:33 μμ
Το-υβριστικό-παραλήρημα σου δε χρήζει καν απάντησης…..
σε παραδίδω στη χλεύη των συνσχολιαστών……άθλιο φασιστόμουτρο
spiral architect
28 Σεπτεμβρίου, 2012 2:31 μμ
Πιγκάλ μην νομίζεις, ότι εσύ επειδή είσαι λευκούλης (προς το ροζουλί) θα τη γλυτώσεις. Δεν θα σε βαρέσουν οι ΧΑγίτες (μην το’χεις και τόσο σίγουρο) αλλά κάποιοι άλλοι.
Όταν θα έλθει η σειρά σου, δεν θα βρίσκεται κανένας, να σε υποστηρίξει και να σε βοηθήσει 😦
pagal
28 Σεπτεμβρίου, 2012 2:49 μμ
Σ αυτό δεν έχεις και άδικο 😦
Capybara
27 Σεπτεμβρίου, 2012 10:16 μμ
Δεν καταδικάζουμε τα αβγά απ’ όπου κι αν προέρχονται. Σημασία έχει ποιος τα πετάει και σε ποιόν. Αλλιώς θα ήμασταν απλά με το άθλημα.
pagal
28 Σεπτεμβρίου, 2012 1:12 πμ
http://www.zougla.gr/blog/article/616933
parameter λ
28 Σεπτεμβρίου, 2012 1:49 πμ
σου τελείωσαν τα link;
pagal
28 Σεπτεμβρίου, 2012 1:55 πμ
χαχα….πράγματι
Δικηγόρος των ραγιάδων
28 Σεπτεμβρίου, 2012 12:06 μμ
Κοίτα ποιος/α/ο πεταέι αυγά στην Κούρτοβικ
pasokoi kai neodhmokrates gamhmenoi
27 Σεπτεμβρίου, 2012 6:25 μμ
καλα ρε ασχετο αλλα ειναι δυνατον να υπαρχουν ανθρωποι που να σοκαριστικαν με τις εικονεσ των μπατσων ματαδων να σπρωχνουν τους ΑΜΕΑ????ξυπνατε μοσχαρια οι μπατσοι ειναι εκει για να προστατευουν λαμογια και δε σεβονται οττε παιδια ουτε γερους ουτε αγορια ουτε κοριτσια…..
ΥΓ τι θα γονει με τους μαλακες που στις πορειες κατεβαινουνε σαν προβατα σε σφαγη και διαμαρτυρονται μετα????μασκες,μαντηλια,μαλοχ κτλ σας λενε κατι ρε???αλλα ξεχασα οι90 στους 100 μετα τη πορεια πανε για καφεδαρα στην ηλιολουστη αθηνα!!!!!
ΥΓ2 εχουνε χεσμενη τη φωλια τους καποιοι μεταναστες στη πατησιων δεν εχει ασυλια κανεις ειτε ελληνας ειτε ξενος …ολοι κρινονται απο την αλληλεγγυη τους και τη συμπεριφορα τους μεσα στη κοινωνια….το οτι υπαρχουν μισανθρωποι ειναι ενα νοσηρο γεγονος….αλλα υπαρχουν και γεγονοτα που κανει καποιους ανθρωπους πιο νορμαλ να αγανακτουν με μεταναστες και συμοριες…..
ZAK
28 Σεπτεμβρίου, 2012 2:39 πμ
Πραγματικά ρε //γράφοι, ας μου εξηγήσει κάποιος, γιατί δε διαγράφετε το γουρούνι Παγαλ από το μπλογκ.Και όλους τους άλλους ναζιστοειδείς.Τι προσφέρουν; Όπως δημοκρατία δε μπορεί να υπάρξει παρά μόνο σε μια κοινωνία ίσων, έτσι και διάλογος δεν μπορεί να υπάρξει ανάμεσα σε ανθρώπους που δεν μοιράζονται κοινές αρχές.Αλλιώς, αρχίζουν τα ανθυγιεινά πληκτρολογημένα γαμοσταυρίδια.
_____________________________________________________
Λέει η vassozacharof:
αυτη χωρα δε θα σβησει κυριοι
Τι τρίχες! Καμία χώρα δε θα σβήσει. Και συγχρόνως κάθε χώρα σβήνει κάθε μέρα και ανάβει κάθε μέρα. Δεν εννοώ απαραίτηται τα σύνορα και τη γλώσσα. Αλλά την ουσία του να είναι κανείς Έλληνας και το τι σημαίνει αυτό, δηλαδή,την περίφημη εθνική ταυτότητα, που είναι η πιο ευμετάβλητη και άπιαστη έννοια.
Παράδειγμα:
Η Ελλάδα που ξέραν οι μεγαλύτεροι, με το ελληνικό τραγούδι και το Χατζιδάκη και το ρεμπέτικο και το δημοτικό, έχει σβήσει προ πολλού(δυστυχώς).
Η Ελλάδα του πασοκικών 80ζ επίσης.
Και όσο πιο γρήγορα σβήσει κι η δική σου Ελλάδα, Vasso, τόσο το καλύτερο.
Για να ανατείλει η δικιά μου.
Η μήπως η δικιά μου Ελλάδα είναι η ίδια με του Μαρινάκη; Ή του άδωνη;Ή της Χρυσής πορδής;
Οπότε τι να πουν και οι ταλαίπωροι οι Γερμανοί. Η Γερμανία που ενώθηκε, η Ανατολική Γερμανία και το 3ο Ράιχ είναι η ίδια χώρα ,που «δεν έσβησε ποτέ»;
Η μήπως η Ρωσία είναι η ίδια χώρα με την Ρωσία ΣΣΔ;
Η «χώρα», «ο τόπος», η ταυτότητα, όλα αυτά είναι εντελώς φευγαλέες έννοιες, που αλλάζουν αενάως,και που πρέπει να ορίζονται κάθε φορά από την αρχή.
Οι εθνικόφρονες-δοσίλογοι κάνουν ότι νοιάζονται να μείνει η «χώρα» αμόλυντη και άσπιλη, ενώ την ίδια στιγμή μένουν αδιάφοροι, που η κουλτούρα της , η μουσική της, ο χαρακτήρας της, η γη της η ίδια, έχει εκπορνευτεί, έχει πουληθεί, έχει αρνηθεί τον εαυτό της και κάθεται σα γριά πουτάνα με ανοιχτά πόδια στο μαγκάλι( το πετρέλαιο ακρίβυνε) και περιμένει να την ελεήσουν.
Και τώρα μας πείραξε το μαγαζάκι του πακιστανού!!!
vassozacharof
28 Σεπτεμβρίου, 2012 3:34 πμ
θα ήθελα να ξέρω πάντως τι πίνεις και δε μας δίνεις, που είδες γραμμένο από μένα «αυτή η χώρα δε θα σβήσει κύριοι»; αν μη τι άλλο, διακρίνω μια άχρηστη εμπάθεια προς το άτομό μου κι αν θες την άποψή μου για τη χώρα, θέλει γκρέμισμα και ξανά φτιάξιμο από την αρχή, έχω σιχαθεί τη δηθενιά που σερβίρεται , αιώνες τώρα…και ευτυχώς για μένα, δεν έχω πατρίδα
τρολλιστης της στεγης
28 Σεπτεμβρίου, 2012 11:02 πμ
επειδη ακριβως η δικιά μου Ελλάδα δεν είναι η ίδια με του Μαρινάκη, του άδωνη και της Χρυσής πορδής, με πειραζουν οι λεηλατημενες ζωες και το καθε μαγαζάκι, πακιστανού που πεφτει θυμα της συλλογικης κτηνωδιας
vassozacharof
28 Σεπτεμβρίου, 2012 3:49 πμ
Mόνο ο ποιητής το έβλεπε να έρχεται;
«…Ήδη σας το είπα. Είναι η βαρβαρότητα. Τη βλέπω να ‘ρχεται μεταμφιεσμένη, κάτω από άνομες συμμαχίες και προσυμφωνημένες υποδουλώσεις. Δεν θα πρόκειται για τους φούρνους
του Χίτλερ ίσως, αλλά για μεθοδευμένη και οιονεί επιστημονική καθυπόταξη του ανθρώπου.
Για τον πλήρη εξευτελισμό του. Για την ατίμωσή του.
Οπότε αναρωτιέται κανείς: Για τι παλεύουμε νύχτα μ’έρα
κλεισμένοι στα εργαστήριά μας; Παλεύουμε για ένα τίποτα, που ωστόσο είναι το παν. Είναι οι δημοκρατικοί θεσμοί, που όλα δείχνουν ότι δεν θ’ αντέξουν για πολύ. Είναι η ποιότητα, που γι’ αυτή δεν δίνει κανείς πεντάρα. Είναι η οντότητα του ατόμου, που βαίνει προς την ολική της έκλειψη. Είναι η ανεξαρτησία των μικρών λαών, που έχει καταντήσει ήδη ένα γράμμα νεκρό. Είναι η αμάθεια και το σκότος.
Ότι οι λεγόμενοι «πρακτικοί άνθρωποι» -κατά πλειονότητα οι σημερινοί αστοί-
μας κοροϊδεύουν, είναι χαρακτηριστικό.
Εκείνοι βλέπουν το τίποτα. Εμείς το πάν. Που βρίσκεται η αλήθεια, θα φανεί μια μέρα,
όταν δεν θα μαστε πια εδώ. Θα είναι, όμως, εάν αξίζει, το έργο κάποιου απ’ όλους εμάς.
Και αυτό θα σώσει την τιμή όλων μας και της εποχής μας.»
Ο.ΕΛΥΤΗΣ
*Από τη συνέντευξη Τύπου που δόθηκε στις 19 Οκτωβρίου 1979 στο ξενοδοχείο
Μεγάλη Βρετανία με αφορμή την αναγγελία για τη βράβευση του Έλληνα ποιητή
με το Νόμπελ Λογοτεχνίας.
ZAK
28 Σεπτεμβρίου, 2012 10:59 πμ
Σόρυ ρε Vasso, δε σας ξέρω καλά,σας μπέρδεψα, ο αποκάτω, ο ΔΗΜΟΣ τα είπε αυτά.
pagal
28 Σεπτεμβρίου, 2012 11:06 πμ
Ελπίζω να έκανες λάθος και για μένα και να εννοούσες πως πρέπει να διαγραφεί ο από κάτω ο simon !
Πράμα που με βρίσκει σύμφωνο σύντροφε ΖΑΚ
simon
28 Σεπτεμβρίου, 2012 11:14 πμ
Λάθος ελπίδα! Αλλά…
… το θέμα είναι ότι εγώ δε ζητώ τη διαγραφή σου. Αντίθετα, προτείνω τα δικά σου σχόλια και κάποιων άλλων να παραμένουν ως μνημεία ρατσιστικού, φασιστικού και μισανθρωπιστικού λόγου!
Και γουρούνια σκοτώνω μόνο στο κυνήγι!
pagal
28 Σεπτεμβρίου, 2012 11:18 πμ
Σύνελθε simon…υποτίθεται πως είσαι απ τους σοβαρούς εδώ ….εκτίθεσαι !
simon
28 Σεπτεμβρίου, 2012 11:33 πμ
Αν πρόκειται να «συνέλθω» και να γίνω σαν κι εσένα, μη σώσω να συνέλθω ποτέ.
Αλήθεια, εσύ σκέφτηκες ποτέ τί είδους ον είσαι;
katy
28 Σεπτεμβρίου, 2012 11:33 πμ
simon, επειδή τώρα τελευταία πολύς λόγος γίνεται για τα ρατσιστικά, φασιστικά και μισανθρωπιστικά σχόλια, η προσωπική μου άποψη είναι να μην διαγράφονται. Συμφωνώ λοιπόν (γι’ άλλη μια φορά) απόλυτα με αυτά που γράφεις. Όμως, όπως πολύ καλά γνωρίζουμε, ο κάθε ένας που αναρτά ένα θέμα, είναι υπεύθυνος και για το σχολιασμό και σ’ αυτό (δυστυχώς) δεν μπορούμε να παρέμβουμε. 😦
simon
28 Σεπτεμβρίου, 2012 12:02 μμ
Ο διαχειριστής της ανάρτησης, Katy μου, ασφαλώς μπορεί να κάνει αυτό που νομίζει. Εγώ (βλέπω και ‘συ) διαφωνώ. 😉
Anakata-dyomenh
30 Σεπτεμβρίου, 2012 2:58 πμ
Προφανώς δεν έχει διαγραφεί σχόλιο σε αυτό το θρεντ. Συμφωνώ και με τους δυο σας. Όπως φαίνεται και στην ταυτότητα ο καθένας έχει την επιλογή να διαχειριστεί με όποιον τρόπο νομίζει την ανάρτησή του. Δε σβήνω σχόλια παρά μόνο σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις. Το αν κάποιος θα μπει σε διάλογο είναι καθαρά προσωπική του επιλογή.
μανικακος
28 Σεπτεμβρίου, 2012 11:18 πμ
σε βρισκει, δε σε βρισκει, το ιδιο που σου κάνει λεβεντη μ’…
Ioulianos
28 Σεπτεμβρίου, 2012 12:09 μμ
Το σημαντικό είναι η παρέμβαση του βουλευτή που ασκούσε καθήκοντα προέδρου της Βουλής.
simon
28 Σεπτεμβρίου, 2012 12:16 μμ
Μόλις το είδα! Τον ενόχλησε τον Μαρκογιαννάκη ο χαρακτηρισμός «φασιστικό κόμμα» !!! Δηλαδή τί είναι η ΧΑ κατά τη γνώμη του;
Ούτε όταν του ανέμισε ο Παφίλης το εξώφυλλο με τον Χίτλερ ίδρωσε η «δημοκρατική» του κεφαλή!
Τί να πείς;;;
pagal
28 Σεπτεμβρίου, 2012 12:17 μμ
Kατα τη γνώμη σου κ. Ιουλιανέ τι έπρεπε να κάνει ο Μαρκογιαννάκης?
(και τι θα άλλο θα μπορούσε να κάνει)
simon
28 Σεπτεμβρίου, 2012 12:22 μμ
Ν’ αφήσει τον Παφίλη να εκφράσει ελεύθερα την άποψή του, ίσως;
pagal
28 Σεπτεμβρίου, 2012 12:26 μμ
Και να φωνάξει και τον Τζακ Νόρις, για να μη σφαχτούν
simon
28 Σεπτεμβρίου, 2012 12:29 μμ
1) Τσακ, Τσακ…Τσακ Νόρις
2) Καλύτερα να τον λογοκρίνει, έ;
pagal
28 Σεπτεμβρίου, 2012 12:37 μμ
Δε ξέρω…δεν είμαι σίγουρος για το ποια είναι η ενδεδειγμένη στάση.
Γεγονός είναι πως τα άκρα είναι δύσκολα στο στο χειρισμό
*Τζακ….με «Ζ» , όπως λέμε Ζαμάν φου
simon
28 Σεπτεμβρίου, 2012 12:47 μμ
Άκρα;;; Μήπως είσαι ο Πάσχος ή ο Κασιμάτης; Έλα, βγες, πες το, δεν είναι κακό να είσαι σαβός (σαβός με «ζ»)…
Ioulianos
28 Σεπτεμβρίου, 2012 12:35 μμ
Ioulianos
28 Σεπτεμβρίου, 2012 12:36 μμ
ZAK
28 Σεπτεμβρίου, 2012 6:44 μμ
Όχι, γουρούνι, εσένα εννοώ, ότι πρέπει να αποκοπείς από το μπλογκ.
Δεν έχει νόημα αυτός ο «διάλογος», είναι εντελώς μάταιος.
Φανταστέιτε σε ένα τραπέζι το Χίτλερ, τον Τόμας Μαν, τον Χέρμαν Έσσε,τον Δημητρώφ,τον Χίμλερ, τον Αινστάιν,τον Γκαίριγκ, και τον Μπρεχτ, να «συζητάνε» Τι να πουν;