του Ιουλιανού
Τι μυστικό της επιτυχίας του φασισμού μέσα σε συνθήκες κρίσης του καπιταλιστικού συστήματος, δηλαδή ο εμφύλιος οικονομικός πόλεμος των επιχειρηματικών ελίτ και της άρχουσας τάξης, είναι φαινόμενο ιστορικό. Η αντίθετη τάξη, η μισθωτή εργασία δηλαδή, μπλέκεται και αυτή στα γρανάζια αυτού του εμφυλίου.
Θα ήταν ωστόσο ανοησία εάν πιστεύουμε πως η μισθωτή εργασία είναι ένα ενιαίο συνειδητό σύνολο. Είναι σαφέστατος ο διαχωρισμός ανάμεσα στην ταξική στην εθνική και στην ατομική συνείδηση.
Η ανεργία, ο αποκλεισμός από το δικαίωμα της εργασίας, ο αποκλεισμός από την οικονομική ζωή, η εξαθλίωση, η πείνα, η καταπίεση και ο φόβος, είναι παράγοντες αρνητικοί, και επομένως δεν μπορούν να λειτουργήσουν υπέρ της ενότητας, της αλληλεγγύης, ανάμεσα στην εργατική τάξη. Στο στάδιο αυτό η πλειοψηφία των πάντα εκμεταλλεύσιμων μισθωτών- εργατών οδηγείτε στην σιωπή, στην παραίτηση στην υποταγή. Η ανεύρεση του μεροκάματου γίνεται σε αυτό το στάδιο ο στόχος ζωής. Προέχει η επιβίωση που με την σειρά της θα προκαλέσει ανοχή και ανεκτικότητα στον αντιδραστικό λαϊκισμό, που καλλιεργεί τη συνείδηση ότι για όλα φταίνε οι μετανάστες.
«Η χώρα βρίσκεται σε κατάσταση απόλυτου κινδύνου» εξαιτίας των μεταναστών θα πει ο Δένδιας.
Και ο πρωθυπουργός της ΔΗΜΑΡ και του ΠΑΣΟΚ θα δηλώσει από το βήμα της ΔΕΘ: «Γι’ αυτό αρχίσαμε και το κυνηγητό του παραεμπορίου, που σκοτώνει και το νόμιμο εμπόριο και την αγορά και την οικονομία….. Οι λαθρομετανάστες εξάγουν συνάλλαγμα από την Ελλάδα προς χώρες εκτός ευρώ. Αυτό δεν μπορεί να συνεχίζεται. Δεν μπορεί να εξάγουν νόμιμα συνάλλαγμα από παράνομη εργασία!». Δήλωσεις που είχε σαν αποτέλεσμα εξάρσεις ρατσισμού άρα υποβάθμιση και φθορά στην σκέψη, υποκαθιστώντας την από την «ανωτερότητα της ελληνικής φυλής» και του «ελληνικού αίματος».
Ο Αδωνις Γεωργιάδης μιλώντας στη Βουλή, εξήρε το έργο της Αστυνομίας παρουσιάζοντας ως πλευρές του ίδιου νομίσματος τις επιχειρήσεις – σκούπα εναντίον των μεταναστών και τις προσπάθειες καταστολής απεργιακών κινητοποιήσεων, όπως για παράδειγμα στην «Ελληνική Χαλυβουργία». Ενδεικτική ήταν η φράση του σύμφωνα με την οποία αποτελούν:
«..εντυπωσιακά πράγματα και επιτεύγματα της κυβέρνησης η επέμβαση στη Χαλυβουργία και ο τρόπος που έγινε αναίμακτα και ήσυχα και πήρε μπρος το εργοστάσιο και σώθηκαν οι δουλειές των ανθρώπων και η επιχείρηση του «Ξενίου Διός» η οποία συνεχίζεται».
Tα τελευταία χρόνια-της «κρίσης» έχει επιτευχθεί μια «μίμηση» του ακροδεξιού λόγου από τα αστικά κόμματα μα και από την πλειοψηφία των ΜΜΕ. Έτσι είναι τα ίδια τα κόμματα αυτά που παράσχουν νομιμοποίηση και συμβάλουν στην ?ομαλοποίησή? των φασιστικών ιδεών.
Οι διαμορφωμένες από τα πριν κοινωνικές συνθήκες και η κατευθυνόμενη «κοινή γνώμη» σε αυτό το στάδιο επιτρέπουν την αποδέσμευση από το περιθώριο των φασιστικών ιδεών με ουσιαστικό επίκεντρο τον εθνικισμό και την διάδοση του μέσα σε ορισμένα κοινωνικά στρώματα. Μεσαία, που μέχρι τα πριν κρατούσαν μια άθικτη κοινωνική θέση ,και κατώτερα που διακατέχονται από μεγάλη απογοήτευση για την πεζότητα και χωρίς μέλλον ζωής τους.
Ωστόσο τέτοιες συντηρητικές τάξης ήταν δυνάμει υποστηρικτές λόγω του τρόπου αντιπαράθεσης του πολιτικού εμπορευματοποιημένου συστήματος που στρατολογούσε όλες τα αντιδραστικά ιδεολογήματα : το σωβινισμό- την προγονοπληξία- το ρατσισμό -την «θεωρία των δυο άκρων». Και όλα αυτά γιατί οι κυρίαρχοι καπιταλιστικοί μηχανισμοί δεν μπορούν να λειτουργήσουν εάν υπάρχει μια μεγάλη μάζα του πληθυσμού που βρίσκεται σε κατάσταση πείνας ανεργίας απογοήτευσης και δυσαρέσκειας. Αφενός αυτοί οι άνθρωποι κάπου πρέπει να προσδεθούν, που να μην απειλούν το οικονομικό και πολιτικό σύστημα και αφετέρου να διατηρήσουν ένα επαρκές σώμα υποστηρικτών τους, ψάχνοντας συναίνεση στη βάση του συμφέροντος τους, πατρονάροντας ταυτόχρονα όμορες πολιτικές δυνάμεις.
Επίσης οι «ειδικοί» σεναριογράφοι των δελτίων και των εφημερίδων, πολύ εύκολα και με τους κατάλληλους μηχανισμούς προπαγάνδας: εκβιασμούς, κινδυνολογία, καταστροφολογία και μεγάλες δόσεις επικοινωνιακών τρικ, χειραγωγούν την σκέψη και τα συναισθήματα μερίδας πολιτών, ενεργοποιώντας τα πάντα συντηρητικά αντανακλαστικά τους ταΐζοντας τους εθνικιστικό φανατισμό.
Συνδικαλιστική δράση, απεργίες, συλλαλητήρια, αμφισβήτηση του συστήματος και γενικά κάθε πολιτική πράξη αντίστασης, το δικαίωμα του λαού να αντιπαλεύει την άδικη αντιλαϊκή πολιτική, εξωραΐζεται και ενοχοποιείται από πρόθυμους, το όνομα της «ανάγκης» και της «ομοψυχίας του Έθνους». Πρέπει να κάνουμε «θυσίες που απαιτεί η σωτηρία της Πατρίδας» που μαζί με την «θεωρία των δυο άκρων» και την υποκριτική «αποστροφής της βίας από όπου και αν προέρχεται» αναζητούν αντίδοτο στις ουσιαστικές πλέων κινητοποιήσεις μεγάλου μέρους του εργαζομένου λαού.
Η προσπάθεια ταύτισης στη συνείδηση του λαού των εργατικών κινητοποιήσεων και το χτύπημα τους από το κράτος με το κυνήγι των μεταναστών προϊδεάζει για όσα επικίνδυνα σχεδιάζουν. Για να υλοποιήσουν τις γενικές επιδιώξεις της άρχουσας τάξης και του κεφαλαίου ,θέλουν να τσακίσουν το εργατικό λαϊκό κίνημα. Καθόλου τυχαία, λοιπόν, δε σχετίζουν αυτά τα γεγονότα.
Το Βήμα στις 29-4-12 έγραφε:
«Καταγγελία του μνημονίου, λογιστικός έλεγχος του δημοσίου χρέους και όλων των δανειακών συμβάσεων από το 1974 ως σήμερα, άρνηση πληρωμής του παράνομου και επαχθούς χρέους», «εθνικοποίηση όλων των τραπεζών». Ποιανού κόμματος είναι άραγε αυτές οι θέσεις; Του ΚΚΕ, της Χρυσής Αυγής ή κάποιων αριστεριστών; Πολλές φορές οι θέσεις των δύο άκρων του πολιτικού φάσματος μοιάζουν μεταξύ τους, καθώς αναμειγνύονται ο αντικαπιταλιστικός, ο αντιαμερικανικός και ο αντιμνημονιακός λόγος τους και συσκοτίζονται οι άλλες αντιθέσεις τους, όπως το Εθνικό – Διεθνιστικό, το Μεταναστευτικό κ.ά.
Και ο Κασιμάτης στην «Καθημερινή» για «Το φαινόμενο της Χρυσής Αυγής» :
«Έχω την εντύπωση ότι, σε ένα πρώτο επίπεδο, η στάση τους είναι η αντίδραση στο φαινόμενο της αριστερής βίας, που εισήγαγε στην πολιτική και κοινωνική ζωή ο ΣΥΡΙΖΑ με τους κουκουλοφόρους του τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Οι οπαδοί του ΚΚΕ μπορεί να φρίττουν όταν οι τρίτοι τους βάζουν στο ίδιο καλάθι με τα γκρουπούσκουλα των Εξαρχείων, αλλά για τους μη ανήκοντες στην Αριστερά οι διαφορές της μαρξιστικής θεολογίας είναι εξίσου ασήμαντες με τους προβληματισμούς των θεολόγων του Μεσαίωνα για το φύλο των αγγέλων. Αν οι προστατευόμενοι του ΣΥΡΙΖΑ μπορούν να καίνε την Αθήνα και να δολοφονούν τους εργαζομένους της Marfin χωρίς να αντιμετωπίζουν τις συνέπειες, είναι επειδή το ΚΚΕ άνοιξε τον δρόμο, κάνοντας αποδεκτή καθημερινότητα την κατάληψη των δρόμων από τον κομματικό στρατό του κάθε τρεις και λίγο. Ετσι φθάσαμε στο σημείο, όπου ακούς: «Γιατί να είναι το ΚΚΕ στη Βουλή και όχι η Χρυσή Αυγή;». «Επειδή το ΚΚΕ το συνηθίσαμε», όπως λέει ένας φίλος, με την απλότητα της σοφίας.»
Και πράγματι πείθουν. Η άνοδος του φασισμού είχε σπουδαία αποτελέσματα υπέρ του αστικού συστήματος μια και εν μέρη εξουδετέρωσε την εργατική αριστερή ριζοσπαστικοποίηση και πλέον φαίνεται να αποτελεί και ένα ισχυρό οχυρό απέναντι στην αριστερά. Ο μοχλός κρούσης ενάντια στο εργατικό κίνημα και στην αριστερά, «τα ερυθρά σκουπίδια», είχε βρεθεί. Και με τη βοήθεια της δημοσιογραφίας, η συστηματική προσπάθεια να αποταξικοποιηθεί το ζήτημα του φασισμού και να αποδεσμευτεί από το κοινωνικό σύστημα που τον γέννησε, και να κρύψει ποιους υπηρέτησε και υπηρετεί, και εναντίον ποιων στράφηκε και σε ποιους στρέφεται η κτηνωδία του, πέτυχαν τον απόλυτο έλεγχο μα και την φασιστικοποίηση της κοινωνικής βάσης του συστήματος.
«Οσα συνέβησαν στη Ραφήνα, αλλά και στη Χαλκιδική, τις τελευταίες ημέρες είναι εξαιρετικά ανησυχητικά. Ακροδεξιά και ακροαριστερά τάγματα εφόδου έχουν αποφασίσει να πάρουν τον νόμο στα χέρια τους και να τον επιβάλουν όπως νομίζουν.»
Γράφει στο κύριο άρθρο της η Καθημερινή. Και στην ίδια εφημερίδα ο Μανδραβέλης καταθέτει από καρδιάς:
«Στη χώρα μας ο νόμος δεν ήταν υπέρτερος κάθε «δικαίου», έγινε το προϊόν των αντάρτικων της Κερατέας, της Χαλκιδικής και των ταγμάτων εφόδου στα πανεπιστήμια. Η ανομία επενδυόταν με κάθε είδους αριστερά φληναφήματα περί «δικαίου» που παράγει η επανάσταση (δηλαδή η συνάθροιση εκατό χουλιγκάνων), περί «πολιτικής ανυπακοής» δίχως ποινές, περί της «αναγκαίας βίας» για να αλλάξουν οι δομές του ου συστήματος.
Ο «νόμος» βέβαια του Μανδραβέλη δεν βασίζεται σε συνειδητούς πολιτικούς και κοινωνικούς δεσμούς ανάμεσα στα μέλη της μα σε καταπιεστικούς πολιτειακούς αντιτιθέμενους και τυφλούς όσο αφορά όλες της σφαίρες της κοινωνικής ζωής. Και ο συγκεκριμένος θιασώτης της «επιχειρηματικής πρωτοβουλίας» της «ελεύθερης αγοράς» που στηρίζετε όμως στα δημόσια κονδύλια ώστε να προασπίζονται τα κέρδη, κάτι ξέρει παραπάνω μια και ο φασισμός, εγκαθιδρύθηκε (ιστορικά) από το χρηματιστικό κεφάλαιο όταν οι κυβερνήσεις, απειλούμενες από μια επανάσταση, δεν ήταν πια σε θέση να κυβερνούν και να διατηρούν την εξουσία τους με τα συνηθισμένα «δημοκρατικά» μέσα. Όταν οι αυξανόμενες απαιτήσεις των λαϊκών μαζών για δικαιώματα και ελευθερίες δεν μπορούσαν πια να ανασταλούν παρά με την ανοιχτή βία και την τρομοκρατία.
- Είναι η υπονόμευση του συλλογικού και η θρησκεία του άφατου ατομισμού που στην οικονομία λατρεύει τον «ιδιώτη» και στην πολιτική διακηρύττει το θατσερικό δόγμα «η κοινωνία δεν είναι τίποτα, το άτομο είναι το παν».
- Είναι το εγκατεστημένο ανταγωνιστικό μοντέλο συμβίωσης που αναπαράγει το πρότυπο «ο άνθρωπος λύκος για τον άνθρωπο» και σε συνθήκες κρίσης διαποτίζει τον κοινωνικό ιστό με το δηλητήριο «ο θάνατός σου η ζωή μου».
- Είναι η παραχάραξη της έννοιας «αλληλεγγύη» σε φαρισαϊκή «φιλανθρωπία», η προσπάθεια γελοιοποίησης ή και αντιποίησης του «ο ένας για όλους και όλοι για έναν», που στρώνει το έδαφος στη λογική «ο καθένας για την πάρτη του» και «ο σώζων εαυτόν σωθήτω».
- Είναι η κρατική επιχορήγηση του «κοινωνικού αυτοματισμού» που αναγορεύει το «φραγγέλιο» σε «λύση» και δημιουργεί το περιβάλλον που εισάγει το μικροαστισμό στο ιδεολογικό κατακάθι, που ανάγει το λιντσάρισμα σε απενοχοποιημένη «πολιτική δράση».
- Είναι η ελεεινολόγηση του «άλλου» και του «διαφορετικού» που εκείνοι που τον φέρανε εδώ, αυτοί που τον εκμεταλλευτήκανε, αυτοί που τον θέλουνε για δούλο τους, τώρα θα τον κλείσουνε με «φράκτες» και σε στρατόπεδα για να «επανακαταλάβουνε τις πόλεις μας».
- Είναι η στοχοποίηση του αδύναμου ως εύκολου στόχου και ως ιδανικού αποδιοπομπαίου αντιπάλου.
- Είναι η κοινωνική και πολιτική αγριότητα που γυρεύει εξαγνισμό και νομιμοποίηση υποκρινόμενη ότι ασκείται στο όνομα του «υπέρτερου συμφέροντος», του «λαού», της «κοινωνίας».
- Είναι ο κατακερματισμός και η προώθηση της αντιπαλότητας μεταξύ των θυμάτων της κοινωνίας, ο διαχωρισμός τους σε αντιτιθέμενες μερίδες «κανιβάλων» που διαποτίζονται από την αρχή «χάνεις – κερδίζω», «αφανίζεσαι – υπάρχω», «πεθαίνεις – ζω».
- Είναι η διαστρέβλωση, το ψέμα, η ιστορική αφασία και ο γκεμπελισμός ως μόνιμων μεθόδων άσκησης και επιβολής πολιτικής.
- Είναι η διασύνδεσή του – με στόχο την άνωθεν υποκατάστασή του – με τα «τάγματα εφόδου» των λούμπεν της ακροδεξιάς τρομοκρατίας.
Με δυο λόγια:
Η φασιστική – νεοναζιστική συμμορία των τραμπούκων του υποκόσμου που υποδύεται το πολιτικό κόμμα, είναι το δημιούργημα της σαπίλας, είναι η σαρξ εκ της σαρκός, ενός πολιτικού και οικονομικού καθεστώτος που για την αυτοπροστασία των δομών του και για την αναπαραγωγή του, μετατρέπει την ίδια τη βρωμιά του σε κοπριά με την οποία καλλιεργεί στα κεφαλαιοκρατικά θερμοκήπια τους Φρανκενστάιν, τους εντεταλμένους να υπηρετούν τη σαπίλα που τους δημιούργησε.
katy
11 Σεπτεμβρίου, 2012 6:07 μμ
Iouliane, εξαιρετικός για μια ακόμη φορά.
Και για να μην ξεχνιόμαστε… 😉
“Αυτό που οι φασίστες μισούν πάνω απ’ όλα, είναι η ευφυΐα”.
Miguel de Unamuno (1864-1936), Ισπανός συγγραφέας & φιλόσοφος.
spiral architect
11 Σεπτεμβρίου, 2012 6:39 μμ
Και το καπημερινό πίρι-πίρι της «εξίσωσης των άκρων» συνεχίζεται: Αποφασιστικότητα έναντι των άκρων.
Ελα όμως που κανένας κερατάς απ’ αυτούς δεν είπε κουβέντα για το άρθρο του Βαξεβάνη (περί της εμπλοκής δημοσιογράφων και εμπόρων όπλων) και την καταγγελλόμενη απ’ αυτόν ενέδρα που του’στησαν.
satyrikon
11 Σεπτεμβρίου, 2012 6:57 μμ
Reblogged this on ΝΕΑ ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ ΦΕΛΛΟΥ.
spiral architect
11 Σεπτεμβρίου, 2012 7:08 μμ
Ιουλιανέ να διαδοθεί:
Συνδικάτο Τροφίμων & Ποτών Ευβοίας-Βοιωτίας: Η Χρυσή Αυγή είναι στην υπηρεσία των αφεντικών | Left.gr
Ένα εξαιρετικό (όπως και το δικό σου) κείμενο. 🙂
simon
11 Σεπτεμβρίου, 2012 7:16 μμ
Να καταλάβουμε ότι η (όποιου είδους) σύγκρουση μ’ αυτά τα κτήνη είναι αναπόφευκτη. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος ν’ αντιμετωπισθούν αυτοί.
zxc
11 Σεπτεμβρίου, 2012 7:37 μμ
Κάνε καμιά τέτοια μαλακία να πάνε 150%, ρε μαλακία που σε δέρνει. Εσείς πέρα από να βάζετε φωτιές στην Ομόνοια και να σπάτε βιτρίνες με γκαζάκια (και να βρίζεται σε ιντερνετ-φόρα) δεν κατέχεται από πόλεμο. Αυτό τους ανέβασε σε εκτίμηση. Και ναι, υπάρχει εξίσωση των άκρων όσο και να σας ξαφνιάζει.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
12 Σεπτεμβρίου, 2012 12:14 πμ
Φέρε τον έλεγχο να σου βάλω «άριστα» στη μαλακία
simon
11 Σεπτεμβρίου, 2012 7:40 μμ
Κι όπως λέει κι Άρης Χ΄΄στεφάνου στο Unfollow: «Αυτό που πραγματικά προκαλούσε πανικό στα μέλη της Χρυσής Αυγής δεν ήταν προφανώς οι «άπλυτοι» του ΣΥΡΙΖΑ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, που έδωσαν δυναμικό παρόν, αλλά η κ ο ι ν ή π α ρ ο υσ ί α Ελλήνων και μεταναστών εργαζομένων. Αυτή η συνύπαρξη δυο παράλληλων και μέχρι σήμερα ασύμπτωτων κόσμων μπορεί πραγματικά να ανατρέψει όχι μόνο την απειλή του φασισμού αλλά το σύνολο της μνημονιακής πολιτικής».
karampas
12 Σεπτεμβρίου, 2012 6:46 μμ
re παιδια ειναι λυση η βια?
simon
12 Σεπτεμβρίου, 2012 7:16 μμ
Όχι, αλλά η Λία είναι Βίσση!
spiral architect το παιδί των λουλουδιώνε
12 Σεπτεμβρίου, 2012 7:18 μμ
Σωστά!
Make love, not war
spiral architect
11 Σεπτεμβρίου, 2012 7:45 μμ
[…] Η προπαγάνδα πρέπει να είναι λαϊκή, να κινείται δηλαδή σ’ ένα τέτοιο επίπεδο ώστε να γίνεται κατανοητή και από τους πιο λαϊκούς ανθρώπους. Αυτό σημαίνει πως το πνευματικό της επίπεδο θα είναι τόσο πιο χαμηλό, όσο πιο μεγάλη είναι η μάζα που θέλει κανείς να προσελκύσει…
Η τέχνη της προπαγάνδας βασίζεται σε μια βασική τεχνική: να βρει το δρόμο της καρδιάς των μεγάλων μαζών…
Όλα τα μέσα είναι νόμιμα, από τους κρυφούς εκβιασμούς ως τις πραγματικές απάτες. Αυτό που απαιτείται είναι να ξέρουμε να υπολογίζουμε με ακρίβεια τις ανθρώπινες αδυναμίες…
Μπορεί ο λαός να είναι διεφθαρμένος ως τις πιο μύχιες πτυχές της ψυχής του, αλλά δεν είναι ποτέ ενσυνείδητα κακός. Είναι λοιπόν πολύ πιο εύκολο να τον παρασύρουμε σ’ ένα μεγάλο παρά σ’ ένα μικρό ψέμα, κι αυτό γιατί σκέφτεται απλά. Και η μάζα συχνά ψεύδεται σε μικροπράγματα, μα θα ντρεπόταν να ψεύδεται σε μεγάλα. Αν το ψέμα είναι υπερβολικό, δε θα περάσει ούτε καν από το νου της πως θα μπορούσε να επινοηθεί μια τόσο μεγάλη παραποίηση της αλήθειας…
Η μεγάλη μάζα έχει μικρή νοημοσύνη και μνήμη αδύνατη. Για να είναι μια προπαγάνδα αποτελεσματική πρέπει να βασίζεται σ’ ελάχιστα σημεία που να τα προβάλλει αδιάκοπα, ωσότου να εντυπωθούν στην απλοϊκή συνείδηση που θα τα επαναλαμβάνει με τη σειρά της…
Πρέπει να βομβαρδίζουμε αδιάκοπα τον εχθρό με ψέματα και κατηγορίες, ωσότου να δημιουργηθεί κατάσταση ομαδικού παροξυσμού: σ’ αυτό το σημείο, ο λαός, για να ξαναβρεί την ηρεμία του, είναι διατεθειμένος να θυσιάσει το θύμα που διαλέξαμε. […]
Adolf Hitler: Mein Kampf
parameter λ
11 Σεπτεμβρίου, 2012 9:05 μμ
Στα επεισόδια που πρωτοστάτησαν τα μέλη της χα μες στο Σαββατοκύριακο, η υπερασπιστική τους γραμμή περιείχε επικλήσεις στον ποινικό κώδικα. Επικαλούνται δηλ τον νόμο για τις παρ- ανομίες τους. Ερώτηση, αν η υπόλοιπη κοινωνία επικαλεστεί τον ποινικό κώδικα για να τους σπάσει τα κεφάλια μ΄αυτά που κάνουν, ποιο θα είναι το αποτέλεσμα; Επενδύουν οι συμβουλάτορές τους σ΄αυτό, στην κατάλυση και στο χάος ώστε να επιβάλλουν το φασισμό και τυπικά ως πολιτικό πρότυπο. Δεν πρέπει οι Αριστεροί σε καμία περίπτωση να ακολουθήσουν τις πρακτικές τους, αυτό ακριβώς επιδιώκουν.
ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ
11 Σεπτεμβρίου, 2012 9:49 μμ
Reblogged this on ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ.
Dim.Theo
11 Σεπτεμβρίου, 2012 10:37 μμ
Ο φασισμός δεν είναι πολιτική ιδεολογία, αλλά ψυχολογική παθολογία.
Θεοδόσης Τάσιος. (ομότιμος καθηγητής ΕΜΠ)
Αυτό νομίζω τα λέει όλα…
BandieraRossa
12 Σεπτεμβρίου, 2012 12:13 πμ
Το συναίσθημα κι η ηθική λέει να τους ασκήσεις πολλαπλάσια βία. Η ψυχρή λογική λέει όχι, κι εξηγούμαι.
Δεν αποκηρύσσω τη βία σαν μέσο πάλης, αλλά το να τους επιτεθείς με τους όρους τους σε μια περίοδο που τυγχάνουν κραυγαλέας εκτίμησης (δυστυχώς), αυτό που θα πετύχεις περισσότερο είναι να νομιμοποιήσεις στη συνείδηση του κόσμου επιπλέον βία εκ μέρους τους.
zxc
12 Σεπτεμβρίου, 2012 12:18 πμ
***ΕΦΥΓΕΣ***
Eκ του Moderator
parameter λ
12 Σεπτεμβρίου, 2012 1:01 πμ
άντε γαμήσου αρχίδι και βάλε οποια σημαία θες στον κώλο σου , που εξισώνεις κιόλας
pagal
12 Σεπτεμβρίου, 2012 1:24 πμ
***ΕΦΥΓΕΣ***
Eκ του Moderator
parameter λ
12 Σεπτεμβρίου, 2012 1:32 πμ
ούτε 15χονα πυροβόλησαν;
ούτε 9χρονα πακιστανάκια στα πατήσια ανατίναξαν;
ούτε εργαζόμενες κατέκαυσαν;
ούτε ταξιτζή δεν μαχαίρωσαν στη Μεταμόρφωση;
Τί λες; μήπως είστε κίνημα και το κρύβετε;
zalkador
12 Σεπτεμβρίου, 2012 2:59 μμ
Πως μιλάς έτσι;;
Capybara
12 Σεπτεμβρίου, 2012 1:03 πμ
Τα πιο ακραία πράγματα μετά τους ναζί τα τελευταία χρόνια τα έχουν κάνει οι μετριοπαθείς «κεντροαριστεροί» & «κεντροδεξιοί».
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
12 Σεπτεμβρίου, 2012 1:47 πμ
Νεκρόφιλα και ναζιστικά σχόλια των zxc και pagal θα διαγράφονται.
Είμαι υπεύθυνος για το moderating στο εν λόγω άρθρο και παρακαλώ τα υπόλοιπα μέλη του //γράφου να τα κόβουν με συνοπτικές διαδικασίες και χωρίς διαλόγους.
pagal
12 Σεπτεμβρίου, 2012 1:54 πμ
Δε νομίζω να είπα κάτι το μεμπτό…..σε γεγονότα αναφέρθηκα
pagal
12 Σεπτεμβρίου, 2012 1:56 πμ
*Και νόμισα πως το Άρθρο ΄ήταν του Ιουλιανού…που να ξέω πως λειτουργεί αστυνομία ηθών εδώ μέσα
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
12 Σεπτεμβρίου, 2012 1:59 πμ
Ευγενικά στο λέω σε γεγονότα αναφέρθηκες κι έβγαλες μόνος σου πόρισμα για όλα.
Στο λέω και όχι τόσο ευγενικά: πουτανιές αλλού!
pagal
12 Σεπτεμβρίου, 2012 2:05 πμ
Έχώ επιχειρήματα ή μάλλον σύνολο επιχειρημάτων γι αυτά που γράφω…τα οποία θα εκθέσω όταν και αν βεβαιωθώ πως δε θα γίνουν βίαιες επεμβάσεις στα γραφόμενά μου.
Και συ δεν έχεις (αποδεδειγμένα) ως μοντετέτοιος την φερεγγυότητα που απαιτείται.
Οπότε καληνύχτα
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
12 Σεπτεμβρίου, 2012 2:06 πμ
Στο καλό.
zalkador
12 Σεπτεμβρίου, 2012 3:01 μμ
Ρε μην ασχολείσαι… Είναι μοντετέτοιοι αυτοί…
ZAK
12 Σεπτεμβρίου, 2012 1:49 πμ
Μία γλωσσική παρατήρηση.
Μη λέτε τους Χρυσαυγίτες φασίστες. Ή έστω, μόνο φασίστες. Η λέξη φασίστας στα Ελληνικά, στον πολύ κόσμο ( δηλαδή στους αγράμματους, τους ανιστόρητους, τους ανελλήνιστους, τους άσχετους, δηλαδή στον πολύ κόσμο) έχει αλλάξει νόημα. Σημαίνει κυρίως τον βίαιο, τον φανατικό, τον τσαμπουκαλεμένο, αυτόν που ασκεί σωματική βία, κλπ. Άρα η λέξη είναι αδύναμη πια.
Η σωστή λέξη είναι ναζιστές, νεοναζί, Χιτλερικοί,κλπ. Τάγματα εφόδου, που είπε ο Δένδιας, επίσης για όποιον δεν γνωρίζει τον Ρεμ, επίσης δε λέει τίποτα. Ταγματασφαλίτες είναι καλύτερο.Η νεο-Χίτες της χά. Το χρυσά αυγά δεν είναι καλό. Υπάρχει το «χρυσά» λέξη με επικοινωνιακά θετικό πρόσημο και «αυγά», που παραπέμπει (ίσως) στα αρχίδια.Είναι ακριβώς αυτό που δεν έχουν.Ο Τσέκι τσαν τους λέει τα Χ.ά.χανα.
Φυσικά, για Ιστορικούς λόγους, η Αντίφα δεν έχει λόγο να αλλάξει.
Omadeon
12 Σεπτεμβρίου, 2012 7:37 μμ
Συμφωνώ.
Επίσης επί σειρά ετών οι «πατριώτες» «κατά της Νέας Τάξης» (=τα τούβλα που έμειναν στην ίδια τάξη) έχουν καταφέρει να βρωμίσουν τη λέξη αντιφασίστας σαν «νεο-ταξική» (όπως και τη λέξη αντιρατσιστής) οπότε έχουν αποδυναμωθεί και οι «αντιφασιστικές ανακοινώσεις» (=με τίτλο που περιέχει το επίθετο αντιφασιστικός).
Προτιμότερη είναι η περίφραση, σε στυλ «αγώνας κατά του νεοναζίσμού», παρά ο «αντι-φασιστικός αγώνας». Μπορεί να σας φαίνεται ηλίθιο, αλλά μην ξεχνάτε ότι μιλάτε ΓΙΑ εγκληματικά ηλίθιους ΣΕ ηλίθιους (=αδαείς ψηφοφόρους τους).
Omadeon
12 Σεπτεμβρίου, 2012 7:39 μμ
Υ.Γ. όχι και τοσο αδαεις βέβαια, οι περισσότεροι. Φασισταριά είναι, αλλά μερικοί δεν θέλουν να είναι και χιτλερικοί.
Omadeon
12 Σεπτεμβρίου, 2012 7:54 μμ
Υ.Γ.2 μου διέφυγε κάτι.
Νεοναζί όπως το μπλογκ «Μαύρος Κρίνος» ή σαλταρισμένοι ψευτο-αριστεροί όπως το «Ρεσάλτο» έχουν βρωμίσει το διαδίκτυο με λιβέλλους κατά των αντιφασιστών και ιδιαίτερα εναντίον της αντιφα, κλπ.
Μόνο που… αν ψάξετε καλά όσα λένε, στην πραγματικότητα ταυτίζουν τους ¨»αντιφα» με τη γκρούπα των «anti-germans», αυτούς τους περίεργους που διαδήλωναν με… ισραηλινές σημαίες(!!) στη Γερμανία κατά του αντισημιτισμού (ακόμη και με αμερικάνικες σημαίες). Μερικοί από αυτούς, παραδόξως, αργότερα διαδήλωναν υπέρ του… Μιλόσεβιτς (!!!) και είναι η αποθέωση του Γερμανικού αυτο-κομπλεξισμού (δηλ. οτιδήποτε γερμανικό=ναζιστικό)
Στο ελληνικό διαδίκτυο, η λέξη «αντιφα» έχει βρωμίσει. Ο αντιφασισμός σαν λέξη έχει αποδυναμωθεί. οι αναφορές πρέπει να είναι τώρα «αντι-χιτλερικές» και «κατά των νεοναζί» για να αποδώσουν.
Αν, παρόλ’ αυτά σας ζαλίσει τα αμελέτητα κάνας… αμελέτητος αντι-νεοταξίτης δώστε του το λινκ στη βικιπαίδεια περί anti-germans και εξηγείστε του με λίγα λόγια τη σκόπιμη σύγχιση http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-Germans_%28political_current%29
Οι anti-germans σαν οπαδοί, ή πολιτικές ομάδες και διαδηλωτές στο δρόμο, ήταν για-τα-μπάζα (όπως βλέπετε). Μερικοί διανοούμενοί τους όχι βέβαια, όπως ο Robert Kurz (μια χαρά κατ’ εμέ). Οι λιγότερο ηλίθιοι νεοναζί βρήκαν στις μαλακίες τους λαβράκι και ταυτίζουν μαζί τους όλον το αντιφασιστικό χώρο.
thesogle
12 Σεπτεμβρίου, 2012 10:00 πμ
Reblogged this on Μίκρο μου πόδι.
oldboy9
12 Σεπτεμβρίου, 2012 8:38 μμ
Εγκυρότατη κοινωνική-ιστορική παρουσίαση από τον καλό μας Ιουλιανό, πιστός αναγνώστης σου 😉
Ioulianos
13 Σεπτεμβρίου, 2012 12:12 μμ
«Από εκεί και πέρα, βέβαια, η ύπαρξη της Χρυσής Αυγής είναι αποτέλεσμα και της απουσίας ενός νόμου περί πολιτικών κομμάτων. Γιατί, δηλαδή, μας σοκάρει ότι ο Ν. Μιχαλολιάκος χλευάζει το δημοκρατικό πολίτευμα από τις Θερμοπύλες, όταν η Αλέκα Παπαρήγα δηλώνει από το βήμα της Βουλής ότι το κόμμα της δεν αναγνωρίζει το Σύνταγμα; Ειλικρινά, δεν βλέπω σε τι διαφέρει, επί της ουσίας, ένα φασιστικό κόμμα που αναλαμβάνει αυθαιρέτως αστυνομικά καθήκοντα στα πανηγύρια από ένα λενινιστικό που εμποδίζει την είσοδο της τρόικας στο υπουργείο Εργασίας – και τα δύο περιφρονούν εξίσου τη νομιμότητα.»
Κασιμάτης στην «Καθημερινή» Χθες.
«Να αισθάνεσαι περισσότερο να σκέφτεσαι λιγότερο» Η realpolitik του φερέφωνου του Αλαφούζου.
Ε κάτι πρέπει να γράψει για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις του αφεντικού εναντίων του δύσμοιρου εργάτη που διεκδικεί την ζωή του περιφρονώντας την «νομιμότητα» της ανεργίας της ανέχειας, της μείωσης του μισθού του….
simon
13 Σεπτεμβρίου, 2012 12:28 μμ
…ενώ οι μονοπύθμενοι σκυλοπνίχτες σέβονται τη νομιμότητα και, κυρίως, τη ζωή των εργαζομένων…
Ioulianos
13 Σεπτεμβρίου, 2012 12:41 μμ
simon
Αυτός και οι όμοιοι του προσπαθούν τιμώντας με φραστικά στολίδια την «δημοκρατία» να μεταθέσουν ευθύνες στην αριστερά, εκμεταλλευόμενοι και τις κοινωνικές αντιφάσεις μα και την μεταξύ μας φαγωμάρα.
Ioulianos
21 Σεπτεμβρίου, 2012 1:15 μμ
Οι τρίτεκνοι σήμερα είχαν κινητοποίηση. Εκεί έσπευσε ο κασιδιάρης μα τον έδιωξαν. Ε αυτός τότε χαρακτήρισε «κομματόσκυλα».
mitera
21 Σεπτεμβρίου, 2012 6:15 μμ
Απ’τη πολύ «συμπαράσταση» παρ’ολίγο να τους δείρει κιόλας……ο οικογενειΌρχης.
http://redflyplanet.blogspot.com/2012/09/blog-post_4478.html
δεν ξέρω αν θα βγει το σωστο βίντεο, γυρνώντας να τσεκάρω δεν υπήρχε, μάλλον το κατέβασαν.
Ioulianos
14 Νοεμβρίου, 2012 10:00 πμ
Με μια αντιδραστική απόφαση που παραπέμπει σε μαύρες εποχές σκοταδισμού, καλλιεργεί το ρατσισμό και νομιμοποιεί την επιχειρηματολογία φασιστοειδών, όπως αυτά της Χρυσής Αυγής, η Ολομέλεια του Συμβουλίου Επικρατείας έκρινε αντισυνταγματική τη διάταξη του «νόμου Ραγκούση», η οποία προέβλεπε ότι μπορεί, κάτω από προϋποθέσεις (χρόνος διαμονής, όχι καταδικαστική απόφαση για σοβαρό ποινικό αδίκημα) να αποκτηθεί η ιθαγένεια από μετανάστες ή παιδιά μεταναστών που γεννιούνται και συνεχίζουν να ζουν στην Ελλάδα.
Λέει η απόφαση:
«…η πολιτογράφηση αυτή – μέσω του νόμου – γίνεται με βάση αμιγώς τυπικές προϋποθέσεις (χρόνος νόμιμης διανομής του αλλοδαπού, φοίτηση σε ελληνικό σχολείο επί ορισμένο χρόνο, ανυπαρξία καταδίκης για ορισμένα σοβαρά ποινικά αδικήματα), χωρίς εξατομικευμένη κρίση περί της συνδρομής της ουσιαστικής προϋπόθεσης του δεσμού προς το ελληνικό έθνος του αιτούντος την πολιτογράφηση αλλοδαπού, δηλαδή την εκ μέρους εθελουσία αποδοχή των αξιών που συνάπτονται προς τον ελληνισμό για την εντεύθεν απόκτηση ελληνικής συνειδήσεως».
Αλλού:
«…να διαφυλάξει την εθνική ομοιογένεια του κράτους, μεταξύ των άλλων, και διά της θεσπίσεως δικαίου ιθαγένειας», του οποίου οι ρυθμίσεις βασίζονται στο σταθερό κριτήριο του «δικαίου του αίματος».!!!!!!!
Η απόφαση πάρθηκε κεκλεισμένων των θυρών και σχεδόν ομόφωνα και νομιμοποιεί την επιχειρηματολογία φασιστοειδών, όπως αυτά της Χρυσής Αυγής…
Αντίληψη ρατσιστική, πολύ περισσότερο όταν μιλάμε για ανθρώπους που ζουν και εργάζονται στη χώρα μας, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της εργατικής τάξης και έχουν τη δική τους συμβολή στη δημιουργία του πλούτου. Αρα πρέπει να έχουν ισότιμα δικαιώματα που να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες της εργατικής λαϊκής οικογένειας. Τη στιγμή μάλιστα που περίπου 250.000 παιδιά μεταναστών που γεννήθηκαν ή μεγάλωσαν στην Ελλάδα, βιώνουν την ανασφάλεια και την ανυπαρξία δικαιωμάτων των γονιών τους.
Από τον Ριζοσπάστη.