του Γαλαξιάρχη
Πρώτη δημοσίευση: tometopo.gr (7 Σεπ 2012)
Αν από τον τίτλο φαίνεται ότι το περιεχόμενο θα αφορά την Δημοκρατική Αριστερά χάσατε. Όπως άλλωστε έχασε και αυτή, τόσο το πρώτο όσο και το δεύτερο συνθετικό του τίτλου της από τότε που αποφάσισε να προσχωρήσει σε μία δεξιότατη συγκυβέρνηση και ταυτόχρονα να διαγράψει μονοκοντυλιά όλο το προεκλογικό της πρόγραμμα. Η ΔΗΜΑΡ ούτε δημοκρατική είναι ούτε αριστερά. Μόνο Κυβερνώσα. Δεν αξίζει καν κριτικής…
Υπάρχει όμως και η άλλη, η παρολίγον Κυβερνώσα Αριστερά… που πάσχει ήδη από σύνδρομα κυβερνητισμού ενώ παραμένει “παρολίγον”. Οι παροικούντες την (αριστερή πλευρά της) Ιερουσαλήμ είχαν μυριστεί στην προεκλογική ατμόσφαιρα τις σταδιακές υποχωρήσεις του ΣΥΡΙΖΑ μεταξύ Μαΐου και Ιουνίου. Η αντιμνημονιακή ρητορική ψαλιδιζόταν τσαπατσούλικα και ο ριζοσπαστικός χαρακτήρας παραχωρούσε τη θέση του -εξίσου κακότεχνα- στο νομοταγή κοινοβουλευτισμό, έστω και με ορισμένες κορώνες, που ωστόσο προβλέπονται σε κάθε προεκλογικό πανηγύρι. Έβλεπαν τα πάρε-δώσε με κάτι άστεγους πολιτευτές της παλαιοπασοκικής οικογένειας. Παρατηρούσαν την ταυτόχρονη υιοθέτηση ανδρεϊκής φρασεολογίας (βλ. Χρονοντούλαπο της Ιστορίας). Δεν ήταν ανυποψίαστοι. Ήταν καλόπιστοι, οργισμένοι, απελπισμένοι, ή και όλα μαζί.
Η ευκαιρία μίας Αριστερής Κυβέρνησης δεν έπρεπε να χαθεί. Ή μήπως έπρεπε;
Ένα 27% του εκλογικού σώματος, ή τέλος πάντων αυτών που έκαναν τον κόπο να φτάσουν ως την κάλπη, αποφάσισαν να δώσουν μία ευκαιρία στο ΣΥΡΙΖΑ να κυβερνήσει, σπάζοντας το 38ετές εξουσιαστικό τραστ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ. Παρά τη σταθερή ρητορία του Αλέξη Τσίπρα περί Αριστερής Διακυβέρνησης, το επιτελείο του ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε δα ψευδαισθήσεις. Το 27% δεν ψήφισε Αριστερά. Ψήφισε «κατάργηση του μνημονίου», ό,τι κι αν σημαίνει στο κεφάλι του καθενός από αυτούς τους σχεδόν δύο εκατομμύρια ψηφοφόρους. Η στρατηγική αναδιάταξη του ΣΥΡΙΖΑ απέναντι στο εκλογικό σώμα που δεν απέκτησε ξαφνικά ταξική συνείδηση, ούτε εντρύφησε στα άπαντα του μαρξισμού, είναι αναμενόμενη. Αυτό που δεν θεωρείται αναμενόμενο είναι η καταστροφική ατσαλοσύνη.
Εξηγούμαι. Προσπερνώ το γεγονός ότι η αντιπολίτευση ξεκίνησε με… διακοπές, ενώ η «τρόικα εσωτερικού» έπιασε από νωρίς δουλειά και, παρά τις εσωτερικές της αντιφάσεις, πολύ γρήγορα έφτυσε στα μούτρα την εκλογική εντολή και επέβαλε σιδηρά πειθαρχία στην τήρηση του μνημονίου. Αφήνω για λίγο στην άκρη το γεγονός ότι ένα αυτοαποκαλούμενο “ριζοσπαστικό” κόμμα προτίμησε την άσκηση πολιτικής στα βουλευτικά έδρανα και το γυαλί της τηλεόρασης, παρά στην κοινωνία και τα συνδικάτα. Επαναλαμβάνω, όλα αυτά είναι αναμενόμενα και εξηγούνται από τη αναδιάταξη του ΣΥΡΙΖΑ, ως αξιωματική αντιπολίτευση πια.
Στέκομαι μόνο στις πολύ ξεκάθαρες κόκκινες γραμμές, μιας που είναι στη μόδα η έκφραση, οι οποίες άρχισαν να ξεθωριάζουν και λεπταίνουν πριν φύγει καν το καλοκαίρι των εκλογών. Ένα ξεθώριασμα που ενώ αρχικά θα λέγαμε ότι οφειλόταν στο παραδοσιακά κακό “PR” της Αριστεράς, μετά τα χθεσινά γεγονότα φαίνεται ότι οφείλεται σε κεντρική στρατηγική και όχι σε «ατυχείς χειρισμούς».
Η γκρίνια που ξεκίνησε με την πρόσφατη συνάντηση Τσίπρα-Πέρες, που καταφανώς δεν ήταν ένα ακόμη επικοινωνιακό σφάλμα, οξύνθηκε με τον “εορτασμό” της 3ης Σεπτεμβρίου, από το Νέο Αγωνιστή, κάτω από την σκέπη του ΣΥΡΙΖΑ και βέβαια απέναντι στον επίσημο εορτασμό της ημέρας από το μεταπαπανδρεϊκό ΠΑΣΟΚ. Ούτε αυτό μπορεί να θεωρηθεί επικοινωνιακή γκάφα, εφόσον ακόμη κι ένα παιδί δημοτικού γνωρίζει πολύ καλά ότι όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα τον τρώνε οι κότες. Και βέβαια δεν χρειάζεται πολιτική ευφυΐα για να προβλέψει κανείς ότι όταν ανακατευτείς στα πασοκικά πίτουρα θα πλακώσουν και οι… κότες. Μην ενοχλείστε από την επιλογή της συγκεκριμένης παροιμίας. Δεν υπάρχει καμία σεξιστική αιχμή στην κυρία Γιαννακά που αναστάτωσε με την παρουσία της την εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ, παρά μόνον… πολιτική.
Σε αυτό το σημείο οι παροικούντες την (αριστερή πλευρά της) Ιερουσαλήμ έχουν αρχίσει -και με το δίκιο τους- να εκνευρίζονται. Δεν θα μπορούσαν όμως να φανταστούν ότι το επόμενο καίριο χτύπημα θα ερχόταν μερικά εικοσιτετράωρα αργότερα. Όταν η πολιτική ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ θα αποφάσιζε να συμπορευτεί με ένστολους αστυνομικούς για την υπεράσπιση ενός ειδικού μισθολογίου και χωρίς άλλο ιδεολογικό ή επικοινωνιακό οπλισμό. Έτσι λοιπόν, βουλευτές της Αριστεράς, μεταξύ των οποίων και η “μπουγελωμένη” από τον εκπρόσωπο του κοινοβουλευτικού νεοναζισμού, Ρένα Δούρου, βρέθηκαν πλάι σε όλη την κοινοβουλευτική ομάδα της Χρυσής Αυγής, να πορεύονται υπέρ του ειδικού μισθολογίου των ένστολων. Ιδεολογικά ξυπόλητοι και γυμνοί από εξοπλισμό. Χωρίς συνθήματα για τον εκδημοκρατισμό της αστυνομίας, χωρίς πανό εναντίον της ρατσιστικής δράσης ένστολων της ΕΛ.ΑΣ και του λιμενικού, χωρίς καν ένα αίτημα για κατάργηση όλων των ειδικών μισθολογίων, που ούτως ή άλλως αποτελούν κακοφωνία για κάθε νοήμονα αριστερό. Το ότι ο Κασιδιάρης ήταν δύο μέτρα πιο δίπλα εν μέσω χειροκροτημάτων και επευφημιών από τα σώματα ασφαλείας δεν είναι το μείζον. Είναι το κερασάκι, σε μία επικοινωνιακή τραγωδία, που όμως έχει πολύ συγκεκριμένα και διακριτά πολιτικά επακόλουθα.
Ο ΣΥΡΙΖΑ φαίνεται διατεθειμένος να διαρρήξει τις σχέσεις του με το στενό του πυρήνα και να επιλέξει διευρυμένες συμμαχίες με το πιο ευκολόπιστο, απολίτικο, αλλά και τυπικά συμφεροντολογικό, κεντρώο κοινό. Χωρίς να επιδιώξει καν τον -χρονοβόρο- κοινωνικό μετασχηματισμό. Μπροστά στο ενδεχόμενο μίας γρήγορης κατάρρευσης του κυβερνητικού εξαμβλώματος Σαμαρά-Βενιζέλου-Κουβέλη, επιδιώκει την εξίσου ταχεία συγκομιδή ψήφων. Όταν όμως η χαλάρωση των ορίων και των αξιών φτάνει σε τέτοια σημεία που να επιτρέπει την συμπόρευση βουλευτών της Αριστεράς με νεοναζιστικά σκουπίδια και κοινούς εγκληματίες, χωρίς καν να κραδαίνετε τα ιδεολογικά σας λάβαρα, τότε σύντροφοι υπάρχει κάτι πολύ σάπιο στο Κολχόζ της Δανιμαρκίας. Κι αν νομίζετε ότι είναι δυνατή η εξημέρωση του ναζιστικού θηρίου, η πρόσφατη ευρωπαϊκή ιστορία είναι αμείλικτη. Όχι μόνο είστε καταδικασμένοι να την ξαναζήσετε, αλλά -ακόμη χειρότερα- είστε στα πρόθυρα του να συντελέσετε έμπρακτα στην αναβίωσή της.
Υ.Γ.1 Οι πιστοί κομματικοί φίλοι του ΣΥΡΙΖΑ αντέτειναν ότι δεν είναι καιρός για ρήξη με τους χρυσαυγίτες και ότι δεν μπορούσαν ούτε να τους διώξουν, ούτε να εγκαταλείψουν τους ένστολους σε αυτούς. Αντί απάντησης, τους φρεσκάρω τη μνήμη: Τους θυμίζω τι έγραφε η Αυγή, τον Φεβρουάριο του 2012 όταν το ΚΚΕ και το Σωματείο των χαλυβουργών κατηγορήθηκαν «για την πρωτοφανή ενέργειά τους να επιτρέψουν σε νεοναζί να βρεθούν στο πλευρό των απεργών»
Υ.Γ.2 Ούτε το ΚΚΕ είναι άμοιρο ευθυνών, καθώς η μονολιθική επιλογή να στηρίζει με την εθιμική παρουσία του ό,τι μπορεί να βαφτιστεί “εργατικός αγώνας”, έφερε και το ΠΑΜΕ χθες δίπλα σε χρυσαυγίτες
Short URL: http://wp.me/p1pa1c-hIa
giorgalis
9 Σεπτεμβρίου, 2012 2:08 μμ
Από τότε που ο φώτης πήρε την πτέρυγα του από το ΣΥΡΙΖΑ και προσχώρησε στους «ρεαλιστές», αυτό το κόμμα (ο ΣΥΡΙΖΑ) μπόρεσε να αρθρώσει ένα σύγχρονο αντικαπιταλιστικό λόγο και να προβάλει στην κοινωνία ένα συγκεκριμένο τεκμηριωμένο πρόγραμμα αναγέννησης της χώρας.
Η αντισυστημική αριστερά οφείλει μόνο να διευκρινίσει σε ποίο σύστημα αντιτίθεται και ποίο προτείνει, αλλά όπως έλεγαν και στην αρχαία ατλαντίδα «το δρόμο τον βρίσκεις περπατώντας»
demonio
9 Σεπτεμβρίου, 2012 2:13 μμ
Εγω παλι θεωρω απο τα λιγα σωστα πραγματα τις τελευταιες βδομαδες, το οτι ο συριζα ταχθηκε κατα των περικοπων στους ενστολους. Οπως κανει και για καθε αλλη κοινωνικη ομαδα που πληττεται απο τα νεα μνημονιακα μετρα. Δεν βλεπω γιατι το κριτηριο σε αυτη την κοινωνικη ομαδα θα επρεπε να ειναι διαφορετικο, μονο και μονο εξ αιτιας της ιδεολογικης τους τοποθετησης (που δεν ειναι και ενιαια). Αλλοιμονο αν αρχιζε και η (οποια) αριστερα να εχει τετοια αντανακλαστικα κοινωνικου αυτοματισμου. Η ολη συζητηση για μενα ειναι ομοια με εκεινη που εγινε εδω για τον αλβανο δημοσιογραφο που ηταν να απελαθει (δεν ξερω τι απεγινε με την περιπτωση του τελικα).
Οσο για την Χρυση Αυγη, αυτη δεν προκειται να απομονωθει με ευχολογια και βρισιες. Θα απομονωθει μονο εαν οι πολιτες που την επελεξαν αιστανθουν πως μπορουν να βρουν αλλου ασφαλεστερο και πιο πολιτισμενο καταφυγιο και υποστηριξη. Το να καταφερει να βρει γεφυρες η αριστερα με τον μηχανισμο καταστολης το βρισκω πολυτιμο απ’ολες τις πλευρες. Οι δυναμεις καταστολης δεν ειναι ο ταξικος εχθρος, ειναι απλα ενα απο τα εκτελεστικα του οργανα, το πιο ορατο ισως. Αλλα δεν ειναι αυτες το καθεαυτο προβλημα.
Eddie
9 Σεπτεμβρίου, 2012 5:10 μμ
η ιδεολογία πολλών εκ των μισθωτών στην ΕΛΑΣ (ψηφοφόροι της ΧΑ οι μισοί τουλάχιστον) πηγάζει από το ΡΟΛΟ της ΕΛΑΣ ως κατασταλτικού θεσμού που επιβάλλει την τάξη (την τάξη των αστών που έχουν την εξουσία, άρα και το νόμο υπέρ τους). Άρα ισχύει το σύνθημα «είναι δεν είναι παιδιά των εργατών, είναι τα σκυλιά των αφεντικών». Δεν έχει καμία δουλειά η Αριστερά να υπερασπίζεται αυτό το θεσμό και αυτούς τους υπηρέτες του, τη στιγμή που η επίθεση προς την κοινωνία (οικονομική, άρα και κατασταλτική) εντείνεται σε όλα τα μέτωπα. Αυτούς τους βρίσκουμε πάντα απέναντι, σε οποιοδήποτε αγώνα, μικρό ή μεγάλο. Είναι πάντοτε με τον «νόμο» και ποτέ μαζί μας. Εμείς γιατί να είμαστε μαζί τους τότε;
Και μιας και εγκάλεσες κάποιους στην αριστερά για «κοινωνικό αυτοματισμό», δεν είναι ακριβώς ο ίδιος ο ρόλος των μπάτσων που στρέφονται ενάντια στην κοινωνία (και τους μετανάστες) ο ΟΡΙΣΜΟΣ του κοινωνικού αυτοματισμού;
Μήπως πρέπει επιτέλους η Αριστερά να απαντήσει σε θεμελιώδη στρατηγικά ερωτήματα αντί να ψαρεύει ψήφους από δω και από κει ξεπουλώντας τις αξίες της (δλδ τους ίδιους τους αγώνες της);
Eddie
9 Σεπτεμβρίου, 2012 5:20 μμ
θυμίζω και τις επιεικώς απαράδεκτες δηλώσεις στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ ότι οι μπάτσοι παράγουν κοινωνική υπεραξία και ότι είναι «προλεταριάτο». Καληνύχτα «ριζοσπαστική αριστερά»…
βλαδήμητρος
9 Σεπτεμβρίου, 2012 5:26 μμ
Την οικονομία τη βοηθάνε πάντως,
όταν σου σπάνε το κεφάλι πας ή όχι στο γιατρό;
αν δεν είσασταν και άφραγκοι για να πληρώνετε τους γιατρούς κι όχι να παρακαλάτε για νοσοκομεία που πολλαπλασιάζουν τις δαπάνες και οδηγούν τη χώρα στη χρεωκοπία, θα ήταν καλύτερα τα πράγματα…
Eddie
9 Σεπτεμβρίου, 2012 5:37 μμ
είπαμε ρε να είσαι τρολ, αλλά εσύ έχεις φτάσει την τρολιά σε άλλα επίπεδα.
Πότε είσαι ενάντια στους ΔΥ, πότε τους υπερασπίζεσαι.
Εδώ πάλι κάθεσαι και υπερασπίζεσαι τους…γιατρούς ενώ συζητάμε για τους μπάτσους. Δηλαδή τι πίνεις ρε φίλε;
βλαδήμητρος
9 Σεπτεμβρίου, 2012 5:46 μμ
Ο βλαδίμηρος είναι ενάντια στους ΔΥ, εγώ είμαι ο βλαδήμητρος και δεν έχω σχέση με την ΟΑΚΚΕ αλλά με την ΟΑΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ.
Eddie
9 Σεπτεμβρίου, 2012 9:01 μμ
χαχαχαχα σόρρυ δεν το πρόσεξα καλά 😛
demonio
9 Σεπτεμβρίου, 2012 7:52 μμ
Eddie δεν εκφραστηκα ποτε και πουθενα θετικα υπερ των ενστολων και ουτε τωρα το κανω. Το οτι η πλειοψηφια τους ειναι φασιστες και τα χειροτερα καθηκια ειναι επισης σαφες και γνωστο στους παντες και πιθανοτατα συνυφασμενο με την ιδια την φυση της δουλειας τους υποθετω πως για να γινει κανεις μπατσος πρεπει να ειναι ειτε πολυ διεστραμενος ειτε πολυ απελπισμενος). Για μενα ισχυουν ομως «οριζοντια» κριτηρια στηριξης ή οχι ομαδων που εχουν προβλημα. Θα πολεμησω την ιδεαλογια τους και τις πρακτικες τους μεχρι εσχατων, δεν θα υπερασπιστω ομως την φυσικη τους εξοντωση.
Ασε που φαινεται να βαζεις ολους τους ενστολους στο ιδιο καλαθι, λες και δεν υπαρχουν κι εκει ανθρωποι που μπορει για αλλους λογους να βρεθηκαν στο επαγγελμα. Και ναι εχω μια αλεργια στο να χαρακτηριζω ανθρωπους απο το επαγγελμα τους και μονο. Ακομα και απο τις στατιστικες δεν ειναι ολοι χρυσαυγιτες.
Οσο γι’αυτα που γραφεις για τον ορισμο του κοινωνικου αυτοματισμου εχω να πω δυο πραγματα. Το ενα ειναι πως αυτο που κανουν οι ενστολοι ειναι η δουλεια τους, πληρωνονται γι’αυτο. Το δευτερο ειναι πως καλως ή κακως μαλλον χρειαζεται να υπαρχουν κι αυτοι: εγω τουλαχιστον δεν θα ηθελα να κυνηγαω τους φονιαδες παρεα με τους φιλους και τους γειτονες μου.
Ουτε σχολιασα τις μπουρδες που δηλωσαν στελεχη του συριζα περι κοινωνικης υπεραξιας. Εκει συμφωνω απολυτα μαζι σου.
Αν θελεις, ακολουθοντας την δικη σου λογικη, δεν ξερω πχ γιατι θα επρεπε κανενας να στηριζει περισσοτερο τον αγωνα των εκπαιδευτικων αφου εκεινοι αναπαραγουν τις αξιες του συστηματος που πολεμαμε. Ποια η ουσιωδης διαφορα – στην δικη σου παντα λογικη- οτι οι μεν βαρανε ενω οι δε επιτελουν παρεμφερες εργο με ποιο πολιτισμενο τροπο; Τετοιες συζητησεις εχουν γινει δεκαδες εδω στον //γραφο (πχ για τους δημοσιογραφους, για τους απολυμενους τηλεφωνικων εταιριων που εκβιαζουν αυτους που χρωστανε κλπ κλπ). Μακρυα απο μενα αυτες οι λογικες. Ουτε ριζοσπαστικες ειναι, ουτε αριστερες κατα την ταπεινη μου αποψη. Και εαν η αριστερα δεν αποκτησει μια ενιαια λογικη πανω σε αυτα τα θεματα θα ειναι μια ζωη μιζερη και στην γωνια. Εγω δεν θελω μια αριστερα που να το βουλωνει απο αμηχανια οποτε δεν γουσταρει πχ μια κοινωνικη ομαδα οπως οι μπατσοι (οι οποιοι στην πλειοψηφια τους σαφως και ειναι οικονομικα πιο κοντα στο προλεταριατο απ’οτι ειναι στην αστικη και την μεγαλοαστικη ταξη).
MLOG
9 Σεπτεμβρίου, 2012 9:09 μμ
«οι μεν βαρανε ενω οι δε επιτελουν παρεμφερες εργο με ποιο πολιτισμενο τροπο» Αυτή ακριβώς είναι η διαφορά! Άλλο ιδεολογικοί μηχανισμοί τού κράτους (ΙΜΚ), άλλο κατασταλτικοί μηχανισμοί τού κράτους (ΚΜΚ). Οι λαϊκές τάξεις διατηρούν μια απολύτως κυριαρχούμενη θέση εντός τών ΚΜΚ και δεν μπορούν να επηρεάσουν τους θεσμούς τους κατά τον τρόπο που το κάνουν εντός των ΙΜΚ.
Οι ΚΜΚ δεν μπορούν να κατακτηθούν ή έστω να ουδετεροποιηθούν με μια στρατηγική «αντι-ηγεμονίας» ή διαρθρωτικών αλλαγών. Ενώ είναι σαφές ότι σε μια περίοδο ρήξεων χρειάζεται να ενταθεί μια ζύμωση της Αριστεράς εντός του στρατού για την αμφισβήτηση των μιλιταριστικών δομών και να κερδηθεί ένα μεγάλο μέρος των εφέδρων ο σκληρός πυρήνας του μηχανισμού, η επαγγελματική στελέχωση και οι Ειδικές Δυνάμεις, ούτε μπορεί να πεισθεί ούτε να ουδετεροποιηθεί. Χρειάζεται, λοιπόν, μια στρατηγική «ρήξης μέσα στον μηχανισμό» και «δ υ α δ ι κ ο π ο ί η σ η ς», η οποία θα απομονώσει και εν τέλει θα διαλύσει τον σκληρό πυρήνα (ειρηνικά ή βίαια ανάλογα με τη συγκυρία). Τα ίδια ισχύουν, τηρουμένων των αναλογιών, και για τον μηχανισμό της Αστυνομίας, τις Ειδικές της Δυνάμεις κλπ. με πρόσθετες δυσκολίες λόγω του αυστηρά επαγγελματικού τους χαρακτήρα. Θυμίζω εδώ την απολύτως ουτοπική θέση του Σ. Καρίγιο (δεξιός ευρωκομμουνισμός), σύμφωνα με την οποία οι αξιωματικοί είναι απλώς … εργαζόμενοι και η σοβαρή ενασχόληση της Αριστεράς με τα επαγγελματικά τους θέματα και τα «τεχνικά ζητήματα της εθνικής άμυνας» (!!!) θα τους δείξει το επιζήμιο του ΝΑΤΟ και του μιλιταρισμού και θα τους κερδίσει ακόμη και σε επίπεδο ηγεσίας για τη δημοκρατία και το σοσιαλισμό. Θυμίζω ακόμη και την ακλόνητη εμπιστοσύνη του ηρωικού Προέδρου Αλιέντε στο πρόσωπο του Πινοσέτ ως το τραγικό πρωινό της 11-9-1973…
• η παρέμβαση στους θεσμούς και η μαζική διεκδίκηση της αντι-ηγεμονίας δεν ανατρέπουν πέρα από ένα σημείο την αστική δεσπόζουσα εντός των κρατικών μηχανισμών ούτε αναγκαστικά παράγουν μόνιμα αποτελέσματα. Έτσι η σταδιακή, χωρίς ρήξεις, μετάβαση είναι ανέφικτη. Επιπλέον αυτές οι ρήξεις δεν θα είναι ίσης σημασίας, ομοιόμορφες και διηνεκείς (όπως πρέσβευε ο δεξιός ευρωκομμουνισμός) μέχρι τον «σοσιαλισμό», αλλά θα κλιμακωθούν σε μια περίοδο «τομής» (αποφασιστικών ρήξεων). Αυτό συνεπάγεται μια βασική εξωτερικότητα της Αριστεράς έναντι του αστικού κράτους. Η εξωτερικότητα δ ε ν σημαίνει τη μη παρέμβαση στους θεσμούς αλλά εκείνη την ειδική παρέμβαση και διεκδικητική δράση, η οποία αμφισβητεί τις σχέσεις αστικής εξουσίας, αρνείται την ουδετερότητα του κράτους ως δήθεν «διοικητικού μηχανισμού» και κατατείνει στρατηγικά στην κατάργησή τους.
Eddie
9 Σεπτεμβρίου, 2012 9:16 μμ
Demonio, δεν αρκεί η οικονομική θέση για να πεις ότι είναι κοντά στο προλεταριάτο κάποιος. Με την ίδια λογική, οι φασίστες είναι πιο κοντά στο προλεταριάτο (συνήθως είναι παιδιά λαϊκών οικογενειών) παρά διάφοροι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ που μένουν στα ΒΠ (ξέρω, λαϊκίζω, αλλά συνεχίζω στη λογική σου). Επιμένω, είναι ο ΡΟΛΟΣ και όχι το ύψος του μισθού που θα έπρεπε να αναδείξει η Αριστερά.
Ως εκ τούτου, δεν μπορεί να πηγαίνει σε κοινές πορείες μαζί τους (ειδικά αν έχουν και τη ΧΑ και τη χειροκροτάνε κιολας) ούτε να τους εμφανίζουμε σαν προλεταριάτο.
Ο Λένιν δεν χαρακτήρισε ποτέ προλεταριάτο τα τμήματα του κρατικού μηχανισμού. Μάλλον το αντίθετο θα έλεγα. Και μη βάζεις τους ΔΥ στην ίδια θέση, γιατί δεν έχουν κατασταλτικό ρόλο απέναντι στο κίνημα. Μπορούμε να τους κατηγορούμε για πολλά, αλλά δεν επιβάλλουν αυτοί ούτε το νόμο, ούτε την τάξη.
Για μένα η σωστή γραμμή για ένα κόμμα που λέει ότι είναι με το συμφέρον του λαού, έστω με ρεφορμιστικό τρόπο, είναι να ζητάει ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ την ριζική αναδιαμόρφωση της ΕΛΑΣ, με άμεση κατάργηση σωμάτων που στρέφονται ευθέως ενάντια στο λαό, όπως ΜΑΤ, ΔΙΑΣ, ΔΕΛΤΑ, επανεκπαίδευση και αξιολόγηση προσωπικού, αφαίρεση όπλων από όσους κριθούν ακατάλληλοι ή και απόλυση, καθώς και ξήλωμα όλων των επίορκων αστυνομικών και των ναζιστικών θυλάκων (πρακτικά θα σήμαινε μαζικές απολύσεις, αλλά τι να γίνει; Ας πρόσεχαν).
Μόνο σε τέτοιο πλαίσιο, δλδ με μια άλλη αστυνομία, θα είχε νόημα να μιλήσεις για καλύτερες συνθήκες εργασίας τους. Μόνο που αυτό δεν μπορεί να γίνει όσο κυβερνούν αστικές κυβερνήσεις, που τη θέλουν πρωτίστως όργανο εφαρμογής των αντιλαϊκών νόμων τους.
Και θεωρώ εντελώς λάθος να θεωρούμε ότι αν τα λες όλα αυτά, περιθωριοποιείσαι. Τότε αν είσαι με τον μπάτσο και την σημερινή ΕΛΑΣ, περιθωριοποιείσαι από την κοινωνία. Κοντολογίς, διαλέγεις και παίρνεις με ποιον θα είσαι και ποιον θα αφήσεις 🙂
demonio
9 Σεπτεμβρίου, 2012 10:37 μμ
Eddie το ΚΚΕ που επισης συμπαρασταθηκε απ’οτι διαβαζω, σιγουρα λεει κι ολα τα υπολοιπα που λες. Για τον Συριζα δεν ξερω, υποθετω (ή ελπιζω) να συμφωνει σε αυτα τα αυτονοητα. Αλλα κοιτα τι λες ομως : πως μονο εαν εκπληρωθουν ολ’αυτα τοτε μπαινουμε κι εμεις στην διαμαρτυρια τους. Αυτα ομως δεν προκειται να εκπληρωθουν ποτε στο συγκεκριμενο συστημα και μαλλον ο συγκεκριμενος χωρος απο την φυση του θα ειναι και ο τελευταιος που θα εκδημοκρατιστει (λεμε τωρα). Αρα τι κανεις; Μενεις εκτος και παρακολουθεις εξ’αποστασεως; Χαριζεις τοσο κοσμο στην ΧΑ, ειδικα και στην δεδομενη συγκυρια που ο παροιμειωδης μεσος ανθρωπακος βομβαρδιζεται καθημερινα με προπαγανδα βιας, εγκληματος, τρομου και ανασφαλειας; Η γνωμη μου ειναι πως οχι, γιατι απλουστατα αυτη η συνταγη εχει αποτυχει. Συμμετεχεις παντου και εχεις αποψη. Στο κατω κατω η κοινωνια τι ειναι βρε Eddie; Μοναχα αυτοι που γουσταρουμε ή εστω δεν μας ενοχλουνε ιδιαιτερα; Εαν απεχεις ειδικα τωρα απο αυτους που κρεμονται απο ολον αυτο το στρατο πρωτης γραμμης του συστηματος, στελνεις τον κοσμο κατευθειαν στην αγγαλια της ΧΑ. Γιατι νομιζεις πως ανθουν αυτοι τοσο πολυ;
Ουτε ειπα πως οι μπατσοι ειναι προλεταριατο, ουτε πως το προλεταριατο οριζεται με οικονομικους ορους. Προσπαθησα να εκφραστω με ακριβεια νομιζω. 😉
demonio
9 Σεπτεμβρίου, 2012 2:14 μμ
χαθηκε σχολιο
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
9 Σεπτεμβρίου, 2012 2:18 μμ
Ξεχάθηκε 🙂
giorgalis
9 Σεπτεμβρίου, 2012 2:22 μμ
χάθηκε αριστερά
demonio
9 Σεπτεμβρίου, 2012 2:38 μμ
υποθετω πως εισαι εκτος κομματικης γραμμης αγαπητε
giorgalis
9 Σεπτεμβρίου, 2012 2:47 μμ
απλά ζητώ από τον γαλαξιάρχη να βρει τη χαμένη αριστερά 🙂
demonio
9 Σεπτεμβρίου, 2012 2:34 μμ
merci προεδρε 🙂 Να σε βλεπουμε συχνοτερα 🙂
ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ
9 Σεπτεμβρίου, 2012 2:38 μμ
Reblogged this on ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ.
Ioulianos
9 Σεπτεμβρίου, 2012 2:39 μμ
Για την Ιστορία.
Νομος 3865/2010 (Μεταρρυθμίσεις Συνταξιοδοτικού Συστήματος του Δημοσίου και συναφείς διατάξεις) στο άρ. 20, παρ. 4α,
ορίζεται ότι για τη συνταξιοδότηση των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων, των Σωμάτων Ασφαλείας και του Πυροσβεστικού Σώματος, ορίζεται ότι:
«… όλοι όσοι έλαβαν μέρος στον αγώνα κατά των κομμουνιστοσυμμοριτών»
δικαιούνται διπλάσια σύνταξη από το Δημόσιο.
aporias
9 Σεπτεμβρίου, 2012 4:59 μμ
να σαι καλα για την πληροφορηση
http://open.ypoga.net/node/1355#comment-3900
zxc
9 Σεπτεμβρίου, 2012 3:34 μμ
“Κι αν νομίζετε ότι είναι δυνατή η εξημέρωση του ναζιστικού θηρίου, η πρόσφατη ευρωπαϊκή ιστορία είναι αμείλικτη. Όχι μόνο είστε καταδικασμένοι να την ξαναζήσετε, αλλά -ακόμη χειρότερα- είστε στα πρόθυρα του να συντελέσετε έμπρακτα στην αναβίωσή της.”
Το σωστό να λε’γεται
BandieraRossa
9 Σεπτεμβρίου, 2012 3:43 μμ
Έχουν αυταπάτες ότι θα επηρεάσουν πολιτικά τα σώματα ασφαλείας;
ZAK
9 Σεπτεμβρίου, 2012 5:20 μμ
Ο Σύριζα είναι ένα αριστερό σοσιαλδημοκρατικό κόμμα. Μέσα σε μία δεξιά ναζιστο-καπιταλιστική κοινωνία. (χτες ο σύλλογος μικροπωλητών επαίνεσε τη χρυσή αυγή για τις «παρεμβάσεις της») και μάλιστα σε περίοδο πρωτοφανούς κρίσης και με πρόβλημα μεταναστών.
Αύριο ο Σύριζα θα είναι κυβέρνηση. Καλά κάνει και πάει στην εκδήλωση των αστυνομικών. Τι περιμένατε; Να πάει ο υπεύθυνος τομέα αστυνομίας, ο αυριανός υπουργός τους και να τους πετάει μολότωφ;
Όταν ο Σύριζα γίνει κυβέρνηση,(αν τον αφήσουν) κάποια στιγμή αξιωματική αντιπολίτευση θα είναι η Χρυσή Αυγή (και οι σύμμαχοί της), που ήδη προλειαίνεται για κράτος, με τις επευφημίες των παπάδων, των μμε και του αδιόρθωτου δοσιλογικού μεγάλου κεφάλαιου (και των μικροπωλητων)που έχουν τρομοκρατηθεί.
Ο διχασμός στα όρια του εμφύλιου δεν θα αφήνει περιθώρια , θα πρέπει κανείς να διαλέξει στρατόπεδο. Και όπως και στις εκλογές, η αριστερά και οι λογικοί άνθρωποι, αφρίζει ξαφρίζει, στήριξαν σύριζα, έτσι θα γίνει και τότε.
Συμπέρασμα;Στηρίζουμε σύριζα. Αλλά να ξέρουν κι οι συριζαίοι οτι, αν η αριστερά χάσει κι αυτήν την ευκαιρία, η Ελλάδα έχει τελειώσει.
βλαδήμητρος
9 Σεπτεμβρίου, 2012 5:35 μμ
χαχαχα HYPER TROLL
ZAK
9 Σεπτεμβρίου, 2012 5:32 μμ
Με τους Χίτες όμως ο σύριζα είναι λάθος. Έχει υποτιμήσει τον εχθρό, o οποίος πάνω από όλα ξέρει να χειρίζεται τα μήντια άριστα . Όλα όσα κάνει, ακόμα και το κυνήγι των υποτίθεται παράνομων μικροπωλητών, είναι για την τηλεόραση και το νετ. Και η μπουνιά στην Κανέλλη ήταν για την τηλεόραση. Και εμείς νομίζαμε ότι θα χάσει από αυτά η ΧΑ, ενώ οι ναζιστές κέρδιζαν ψήφους.Εκεί πρέπει να χτυπηθεί ο σημερινός ναζισμός, να τους σπάσει ο τσαμπουκάς στην οθόνη. Να μην φαίνονται και καλά «δυνατοί» που δεν είναι . Ούτε οι γκρίνιεςΑαααα, μας χτυπάνε» πιάνουν. Αν προσέξατε οι Χίτες σήμερα, ποτέ δεν δείχνουν ή δε το λένε αν, πχ, κάποιος δικός τους έχει φάει το ξύλο της αρκούδας από τους ανάρχες.
Και βέβαια ο ναζισμός, όπως επί Βαιμάρης,κάνει και ακτιβισμό, που θα έπρεπε να τον κάνει η Αριστερά, στα κοινωνικά στρώματα τα πιο εξαθλιωμένα τα πιο οργισμένα και στην νεολαία την πατημένη κάτω και συγχρόνως την πιο λοβοτομημένη. Στα παιδιά στα όρια του «ειδικού» που τα κορόιδευαν όλοι και που τώρα πρώτη φορά νοιώθουν οτι έχουν κάποια αξία. Η στους χουλιγκανο-συμμοριο-ατομιστο-γκαγκά. Δηλαδή μεγάλα τμήματα της κοινωνίας. Μόνο που την οργή τους τη στρέφουν όχι προς τον δυνατό αλλά στον ταλαίπωρο. Και μέσα από την ψυχική αυτή ασθένεια που λέγεται ναζισμός τους δίνουν διέξοδο να πατάνε κι αυτοί άλλους πιο αδύνατους.Γνωστά αυτά.
Πάντως η ΧΑ θα δρά μόνο σαν συμμορία, δεν θα ξεμυτίσει ποτέ στις πορείες, ενώ ο σύριζα κι οι άλλοι αριστεροί μπορούν να κινητοποιήσουν τις μάζες.Και είναι η μόνη λύση.
katy
9 Σεπτεμβρίου, 2012 6:27 μμ
“Αν πάρεις το μπλε χάπι, η ιστορία τελειώνει, ξυπνάς στο κρεβάτι σου και μπορείς να πιστέψεις ό,τι θες. Αν πάρεις το κόκκινο χάπι, μένεις στη Χώρα των Θαυμάτων και σου δείχνω εγώ πόσο βαθιά πάει η λαγότρυπα”.
Morpheus προς Neo στο «The Matrix I» (1999).
demonio
9 Σεπτεμβρίου, 2012 7:53 μμ
παλι μου καταπιε σχολιο η wordpress
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
9 Σεπτεμβρίου, 2012 8:16 μμ
Να γαμήσω με την #@$^@&%*^press!
simon
9 Σεπτεμβρίου, 2012 9:14 μμ
Η συμπόρευση με τα αποβράσματα της ΧΑ σε πορεία για την υπεράσπιση του ειδικού μισθολογίου της κυριότερης κατασταλτικής δύναμης της αστικής τάξης (και γενικώς όλων των ειδικών μισθολογίων) είναι μια πράξη καθαρής ψ η φ ο θ η ρ ί α ς, μηδεμία σχέση έχουσα με «ριζοσπαστική αριστερά».
Τελεία και παύλα.-
ZAK
9 Σεπτεμβρίου, 2012 11:15 μμ
Ψηφοθηρία; Αν εκεί στο Σύριζα ήταν τόσο βλάκες, την έχουμε και βαμμένη. Το πρόβλημα δεν είναι πέντε ψήφοι των μπάτσων ή των υποστηριχτών του συστήματος. Το πρόβλημα είναι τι θα γίνει όταν ο Σύριζα φτιάξει κυβέρνηση. Αφου τους μπάτσους θα τους έχει υφιστάμενους.
Τώρα πως θα τα καταφέρει είναι άλλο ζήτημα. Πάντως το δικό μας -ας πούμε, εμάς του λαού- καθήκον, είναι να ρίξουμε την μνημονιακή κυβέρνηση. Το καθήκον του Σύριζα είναι να κάνει κυβέρνηση και να πραγματοποιήσει την ανάβαση στο τρίτο σκαλί του αστικού εκσυγχρονισμού της Ελλάδας, μετά τον Τρικούπη,και τον Βενιζέλο. Θα πρέπει να βάλει πλώρη για μια Ελλάδα πραγματικά σοσιαλδημοκρατική τύπου Σκανδιναβίας. Να πραγματοποιήσει δηλαδή αυτά που τους είχε φλομώσει το 81 ο Παπανδρέου, και έκανε τα αντίθετα.
Δε φαίνεται καμμιά άλλη προοπτική εφικτή.Μα αυτόν το λαό κι αυτή την κρίση.
Πάντως η αντίδραση ενάντια στον Σύριζα θα είναι φριχτή.Παπάδες, ναζιστές, το μεγάλο κεφάλαιο, οι …μικροπωλητές, φυσικά και οι νεο-ναζί της Αστυνομίας. Άρα αρχικά θα πρέπει να τους εξαγοράσει-τι άλλο να κάνει.
Αν αποτύχει ο Σύριζα, ποιός νομίζεις έχει σειρά να ελέγξει τα πράματα; Το κκε του 4%και του Στάλιν;Πάει, αυτό έχει τελειώσει προ πολλού. Το Πασόκ του μονοψήφιου ποσοστού;Ή μήπως οι αναρχικοί θα κάνουν εκατομύρια λαικών συνελεύσεων και θα ανακηρύξουν την Άμεση Δημοκρατία της Ελλ… σόρυ της Περιοχής μας.’Η οι αγανακτισμένοι και οι χιποειδείς που ισχυρίζονται οτι δεν υπάρχει Δεξιά κι αριστερά και θέλουν Να καεί να καεί το Μπουρδέλο το Ράιχσταγκ;
Μάλλον οι νεοναζί μαζί με ένα κράτος μαφιόζικο και της εθνικοφροσύνης. Οπότε εμφύλιος. Οπότε χέστα κι άστα.
rocknrollfever
10 Σεπτεμβρίου, 2012 4:37 πμ
@ZAK Αυτό που με φοβίζει στην όλη πολιτική συγκυρία και φυσικά με το ΣΥΡΙΖΑ,στον οποίο βεβιασμένα το καλοκαίρι γράφτηκα μέλος,είναι στο που τελικά σκοπεύει αυτός ο τακτικισμός.Βασικά ναι στην «κοινωνία του θεάματος» είναι και τα μίντια χώρος για δράση.Όμως τελικά πότε σκοπεύει να πει στον κόσμο την πικρή αλήθεια;Ανάθεση πλεόν για φιλολαϊκή έξοδο από την κρίση δεν υπάρχει σε κανένα αριστερό κόμμα…Όσο για το ολίσθημα με τη συμπαράσταση στους ένστολους δεν ξέρω τι να πω.Αυτοί και οι στρατιωτικοί είναι τα πιο αντιπαραγωγικά επαγγέλματα στην ελληνική κοινωνία και το λέω εν πλήρη συνείδηση.Αυτό που με χαλάει είναι το ότι,ο ΣΥΡΙΖΑ μου θυμίζει το ΚΚΕ το Χαρίλαου.Όσο για την υπόλοιπη Αριστερά,μόνο λόγια και ανακοινώσεις.Αυτοί κι αν στέλνουν κόσμο στη Χρυσή Αυγή!
giorgalis
10 Σεπτεμβρίου, 2012 8:27 πμ
Νεοπασοκίαση λαλιώτικου τύπου το 2012!
Στηρίξτε ΠΑΣΟΚ να διώξουμε τη δεξιά…
HYPER TROLL 😀 😀
simon
10 Σεπτεμβρίου, 2012 8:33 πμ
@ ZAK
Ο Σύριζα δεν μιλάει πουθενά για «σοσιαλδημοκρατία», αλλά για «ριζοσπαστική Αριστερά». Κατανοείς, ελπίζω, ΠΟΣΟ διαφέρει το ένα απ’ τ’ άλλο!
Για το τί πρέπει να κάνει το είπε ο Eddie πιο πάνω: «…για ένα κόμμα που λέει ότι είναι με το συμφέρον του λαού, έστω με ρεφορμιστικό τρόπο, είναι να ζητάει ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ την ριζική αναδιαμόρφωση της ΕΛΑΣ, με άμεση κατάργηση σωμάτων που στρέφονται ευθέως ενάντια στο λαό, όπως ΜΑΤ, ΔΙΑΣ, ΔΕΛΤΑ, επανεκπαίδευση και αξιολόγηση προσωπικού, αφαίρεση όπλων από όσους κριθούν ακατάλληλοι ή και απόλυση, καθώς και ξήλωμα όλων των επίορκων αστυνομικών και των ναζιστικών θυλάκων (πρακτικά θα σήμαινε μαζικές απολύσεις, αλλά τι να γίνει; Ας πρόσεχαν).
Μόνο σε τέτοιο πλαίσιο, δλδ με μια άλλη αστυνομία, θα είχε νόημα να μιλήσεις για καλύτερες συνθήκες εργασίας τους».
giorgalis
10 Σεπτεμβρίου, 2012 8:41 πμ
Σύνελθε λοιπόν και δες πως υπάρχουν (σούπερ μίνιμουμ) 2 εκατομμύρια άνθρωποι που είτε βγει η ΧΑ κυβέρνηση είτε ο φουφητος, ΔΕΝ έχουν να χάσουν τίποτα παρά μόνο την κόλαση τους.
Αυτοί που έχουν να χάσουν είτε με ΧΑ είτε με φούφητο, είναι οι πρώην ΠΑΣΟΚοι και κάτι αριστερούτσικοι που βλέπουν τη βολή τους να χάνεται και ανακάλυψαν το ΝΕΟΠΑΣΟΚ μπας και διατηρήσουν το μικρο/μεσοαστικό τους παραμύθι ζωντανό.
Ο Στάλιν σε μάρανε…
giorgalis
10 Σεπτεμβρίου, 2012 8:59 πμ
Να μας πείτε επιτέλους τι είναι αυτή η «ανάπτυξη», πως θα ξανακάνετε τους αυτοαπασχολούμενους και τους μικροεπιχειρηματίες αυτό που ήταν (από άνεργοι που είναι σήμερα) χωρίς να πειράξετε τις πολυεθνικές/μεγαλοεπιχειρηματίες, πως θα γίνουν οι απολυμένοι ΔΥ ιδιωτικοί με τις «επενδύσεις» που θα φέρετε, με τι όρους θα τις φέρετε (αν είνε εξωγήινες πάω πάσο, αν είναι γήινες όμως μόνο βλάκες δεν ξέρουν τους όρους που θα έρθουν).
Να μας πείτε και για το σοσιαλισμό στην ΕΕ, θα κάνει πάνω ή κάτω από 7.000 χρόνια να έρθει και μέχρι τότε πόσες φορές θα έχει παρουσιαστεί ο «κύριος»;
Πλώρη για σοσιαλδημοκρατία σουηδικού τύπου έβαλε πριν 3 χρόνια και ο Δανός του νότου, αλλά αυτός εκτός από μαλάκας (μάλλον δεν είχε σαφή αντίληψη για το παρόν της σοσιαλδημοκρατίας στο δυτικό κόσμο) ήταν και λαμόγιο.
ZAK
10 Σεπτεμβρίου, 2012 1:29 μμ
Οι συριζαίοι , συμφωνώ, να σου απαντήσουν.
Εγώ πάντως , όπως είναι τα πράματα, η Σκανδιναβικού τύπου σοσιαλδημοκρατία ,ακόμα κι αυτή κάπως να πλησιαστεί στην Ελλάδα, θέλει τουλάχιστον δύο εξεγέρσεις. Φυσικά οι εξεγερμένοι δεν θα είναι αυτοί που θα πάρουν την εξουσία, δεν είμαστε ηλίθιοι,αλλά έτσι δε γίνεται πάντα;
Αλλά προτιμάω Σύριζα από Μιχαλολιάκο. Γιατί αυτό είναι το δίλημμα τώρα, το πασόκ ξόφλησε, η ΝΔ για να μην ξοφλήσει εντελώς θα γίνει τουταφαί Μιχαλολιάκος κι εκείνη.
Τώρα για «σοσιαλισμό» με σοβιέτ και τέτοια και μάλιστα δημοκρατικό, χωρίς γκούλαγκ και χωρίς Λουμπιάνκα,αυτό είναι όνειρα οχτωβριανής νυκτός.
Αμφιβάλλω ακόμα κι αν θα αφήσουν το σύριζα να κάνει κυβέρνηση. Εδώ οι Χίτες της ΧΑ ετοιμάζουν εορτές μνήμης στο Μελιγαλά, να τιμήσουν τους συνεργάτες των Ναζί, τι μου λέτε τώρα…
ZAK
10 Σεπτεμβρίου, 2012 1:44 μμ
Giorgalis, επειδή δεν έχω παρακολουθήσει πολύ και δε σε ξέρω ακριβώς τι είσαι πολιτικά, δε μπορώ να σου πω περισσότερα. Πάντως για αυτονομιστή Κορσικανό δε σε κόβω.
giorgalis
10 Σεπτεμβρίου, 2012 1:57 μμ
Αναρχοαυτονομοσταλινικός, μέλος φράξιας χάι-τεκ ριζοσπαστών οικολόγων με ατελείωτη θητεία δούλου στα καπιταλιστικά γκούλαγκ των βολεμένων και των χαζών!
giorgalis
10 Σεπτεμβρίου, 2012 1:48 μμ
Δεν ξέρω ρε ΖΑΚ, πραγματικά, όλοι εσεις οι προοδευτικοί ΠΑΣΟΚ/ΔΗΜΑΡ/ΣΥΝ τι αντίληψη έχετε για τη ζωή των ανθρώπων σε ανατολη, δύση, βορά και νότο…
ZAK
10 Σεπτεμβρίου, 2012 2:53 μμ
Ποιο απλά,χωρίς ειρωνεία, δεν κατάλαβα τι είσαι;
Κανάς άλλος ρε παιδιά, να τον δώσει ψυχρά;
Πάντως εγώ αυτά τα τρία ΠΑΣΟΚ/ΔΗΜΑΡ/ΣΥΝ δεν είμαι.
giorgalis
10 Σεπτεμβρίου, 2012 2:57 μμ
Δεν είμαι σε κουτί, θεωρώ όμως πως (από τα κόμματα) μόνο το ΚΚΕ λέει κάτι που αξίζει «δεύτερη σκέψη» 😉
Ale3is Tsimplas president
10 Σεπτεμβρίου, 2012 3:34 μμ
κι εγω που νομιζα πως ησουνα δικος μας
giorgalis
10 Σεπτεμβρίου, 2012 3:37 μμ
Αλεχάντρο Τρολιέντες
Αμα βγει ο πρόεδρος αλέξης κυβέρνηση, μας βλέπω στο ίδιο κελί καταδικασμένους για αντισυριζική τρολοκρατία και τροπαγάνδα…
pagal
9 Σεπτεμβρίου, 2012 9:47 μμ
Μακριά ο Σύριζας απ τα σώματα ασφαλείας !
Ο λαός θέλει τάξη και ασφάλεια, δε θα αφήσει τους Συριζαίους να αλώσουν ΚΑΙ την αστυνομία
*Οι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. που συμπορεύτηκαν με στελέχη του Σύριζα προχθές να απομακρυνθούν απ την υπηρεσία πάραυτα (ως ανεπαρκείς)
**Ας ελπίσουμε ότι ο κ. Δένδιας έχει επίγνωση του κινδύνου και θα πράξει τα δέοντα
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
9 Σεπτεμβρίου, 2012 9:50 μμ
Με κίνδυνο να πέσει ο Γουόρδπρες να μας πλακώσει, πες τα ρε Παγκάλ. 😛
anestis
9 Σεπτεμβρίου, 2012 10:48 μμ
Φίλε ΖΑΚ,προσυπογράφω την κάθε σου λέξη και στα δύο σχόλια.
Η προσπάθεια να κτυπηθεί η Χ.Α. πρέπει να γίνει με επιχειρήματα που θα την κάνει αναξιόπιστη στο δικό ΤΗΣ κοινό.
Δεν είναι δυνατοί-είναι χοντροί,
Δεν είναι πατριώτες-είναι δωσίλογοι,
Δεν πολεμάνε το κατεστημένο-είναι τσιράκια του,
Δεν είναι άνδρες-είναι λούγκρες ξεφωνημένες,
Δεν είναι χριστιανοί-είναι παγανιστές,
Δεν τους φοβόμαστε-τους πολεμάμε.
Επίσης, αφρίζει ξαφρίζει στηρίζουμε ΣΥΡΙΖΑ, για να ελπίζουμε.
μανικακος
10 Σεπτεμβρίου, 2012 12:44 πμ
μαρτυρία φίλης
12 ασφαλίτες κάλυπταν 14 χρυσαυγίτες που έρχονταν από πίσω τους, ο Μ. καθόταν σε ένα πεζούλι στην Α.Σοφίας κι ήρθε ένα ασπόνδυλο εντελώς απρόκλητα και τον χτύπησε κλωτσιά με αρβύλλα στο θώρακα….μετά τον πρώτο αιφνιδιασμό, ο Μ,του΄ριξε σπρέυ πιπεριού και στη συνέχεια τον τσάκισε στο ξύλο, παράλληλα του ‘ ριξε κι ένας ασφαλίτης μπουνιά στο μπράτσο αλλά την απέφυγε..τρέχοντας προς τα πάνω την Α.Σοφίας με άλλους 3…..τους τη πέσανε πάλι κάτι τομάρια , καλά που βγήκανε κάτι αναρχικοί από μια καφετέρια εκεί γύρω και τους υπερασπίστηκαν, τελικά φάγανε πολύ ξύλο οι χρυσαυγίτες…συμπέρασμα: όποιος ηλίθιος πολιτικά θεωρεί ότι θα έχει τους μπάτσους με το μέρος του επειδή τους στηρίζει για τα “εργασιακά” τους αιτήματα είναι βαθιά νυχτωμένος…σήμερα την κοινωνική τους υπεραξία εισέπραξε ο γιος μου Μ., 14 ετών, καριόληδες….
pagal
10 Σεπτεμβρίου, 2012 12:54 πμ
Αφού φάγανε τόσο ξύλο τα φασιστοειδή απ τους συντρόφους όλα πήγαν ΟΚ !
Τέλος καλό….όλα καλά
monaxiki atenistria
10 Σεπτεμβρίου, 2012 1:58 πμ
θεσσαλονικη ?
karampas
12 Σεπτεμβρίου, 2012 7:01 μμ
ο συριζα συμμετεχει στην κυβερνηση με τα υπουργεια ανευ χαρτοφυλακιου.Ο συριζα δεχεται τα παντα,την ανακεφαλαιοποιηση των τραπεζων την πληρωμη του παρανομου και τοκογλυφικου χρεους,διοτι μιλαει για διαπραγματευση με τουσ τοκογλυφους.Τι θα διαπραγματευτεις με τους τοκογλυφους?τη διαγραφη των 400 δισ του παρανομου χρεους?Τι θα σου πυνε οι το κογλυφοι?συμφωνουμε να διαγραψουμε τα παρανομα πλουτη μας και την παρανομη περιουσια μασ?Ποσο χαζος μπορει να ειναι καποιος για να πιστεψει οτι η ντουτσεμπαγκ και η γκολντμαν σακσ θα διαπραγματευτουνε τη διαγραφη του χρεους των 400 δισ?Ο συριζα κοροιδευει τα μελη και τουσ ψηφοφορους του μπροστα στη μουρη τους και ολοι αυτοι τα καταπινουν αμασητα χωρις να λεμε ότι ειναι κακοι αγωνιστες ή απατεώνες,όπως απατεωνες ειναι ολη η κεντρικη επιτροπη του συνασπ[ισμου που θα βρεθει όλη μεσα στα πηγαδια των επερχομενων λαικων δικαστηριων.Ας δοσει η παριμπας και η γκολντμαν σακσ 5 υπουργεια στο συριζα για να πορευτουμε με το ευρω και την εοκ ,αφου συμφωνει με την κατοχικη και δοσιλογικη ατζεντα
simon
12 Σεπτεμβρίου, 2012 7:23 μμ
«….ο συριζα συμμετεχει στην κυβερνηση με τα υπουργεια ανευ χαρτοφυλακιου».
«Ας δοσει η παριμπας και η γκολντμαν σακσ 5 υπουργεια στο συριζα…»
Ρε Καραμπά, εκεί που ζεις δεν τελείωσε ο καύσωνας;
karampas
12 Σεπτεμβρίου, 2012 8:22 μμ
σιμον επειδη το ριξαμε στο συριζα δε σημαινει οτι θα μασ κοροιδευει μες τα μουτρα μασ ,διαπραγματευση μρ τους τοκογλυφους κοκ κοκ.ειναι δυνατον?δεν ειπε ο τσιπρασ στο ρουτερσ ότι δε θα κατεβασουμε τον κοσμο στους δρομους?Τι αλλο να σου πει το τολμηρο αγορι?φιλιά
karampas
12 Σεπτεμβρίου, 2012 8:45 μμ
το τολμηρο αγορι ο τσιπρασ και η ευρωδουλη κεντρ επιτροπη σεχονται τον ευρωπαικο μηχανισμο στηριξης το οποιο σημαινει ότι οταν μπει η ελλαδα εκει μεσα καταργειται πλεον σαν κρατος ,καταργειται η νομικη υποσταση του κρατους και γινομαστε επισημα προτεκτορατο.Μιλαμε σε 3-4 μηνες ,όχι σε τιποτα χρονια.Τα ευρωλαμογια αντι να βλεπουν οτι ο ευρωπαικος μηχανισμος στηριξης ειναι ενα νταχαου,διαδιδουν οτι ειναι ο παραδεισος του εγατη.Βγηκε να πει ο συριζα και το κκε και αλλοι ,οτι δεν πληρωνουμε ρε φουστηδες ουτε ενα ευρω φορο?Αμα συγκυβερνασ όπως και το 89,τι να πεις?πασ πασο και στις πορειες των αστυνομικων που ειναι αδερφια μασ που λενε και οι κουκουεδες
simon
12 Σεπτεμβρίου, 2012 9:07 μμ
Να μου δείξεις τους «υπουργούς άνευ χαρτοφυλακίου» του Συριζα…
karampas
12 Σεπτεμβρίου, 2012 9:19 μμ
ολη η κεντ επιτροπη και οι βουλευτες,τα λαικα δικαστηρια ειναι κοντα το λεει και ο συντροφος τραγκασ στο κοντρα
Hot Peperoni
26 Σεπτεμβρίου, 2012 12:54 πμ
Τρελό Μιλφάκι η κυρία δεξιά του γαλονά. Ποιά είναι;