Εισβολή στη Χαλυβουργία – Κάλεσμα για τις 5:30 στη Γέφυρα Ασπροπύργου
Σε μαζική συγκέντρωση των εργαζομένων στις 5.30 μ.μ. στη Γέφυρα του Ασπροπύργου και πορεία προς την Πύλη της Χαλυβουργίας καλεί το Σωματείο της Χαλυβουργίας. Kαλέσματα αλληλεγγύης έχουν γίνει και άπο άλλα σωματεία, κόμματα της αριστεράς και αναρχικούς, έπειτα από την εισβολή των ΜΑΤ και τα γεγονότα που ακολούθησαν.
Σχετικά με τα γεγονότα όπως εξελίχθηκαν το πρωί, αναδημοσίευση από το MediA Oasis:
Εισβολή Στη Χαλυβουργία – ΜΜΕ και ΜΑΤ σε εργοδοτική αποστολή
Συγκέντρωση αλληλεγγύης διοργανώνεται από το συνδικάτο των χαλυβουργών στις 5.30 μ.μ. στον κόμβο του Ασπροπύργου.
Μάχη στην πύλη της Χαλυβουργίας δίνεται αυτή τη στιγμή, με τεταμένο το κλίμα από την εισβολή των ΜΑΤ νωρίς το πρωί, το ξύλο και τις συλλήψεις που ακολούθησαν. Η πρόσβαση στην πύλη της Χαλυβουργίας είναι αδύνατη, καθώς τα αυτοκίνητα που κατευθύνονται προς Κόρινθο από την εθνική οδό στο ύψος του Ασπροπύργου έχουν σχηματίσει ουρές χιλιομέτρων. Το ηρωικό εργοστάσιο σύμβολο άνοιξε μετά από επέμβαση των ΜΑΤ στις 5.30 τα ξημερώματα, ενώ, σύμφωνα με το αρχηγείο της ΕΛΑΣ, υπήρξαν έξι προσαγωγές. «Από νωρίς το πρωί δυνάμεις καταστολής με εντολή της τρικομματικής κυβέρνησης έπιασαν δουλειά στη χαλυβουργία προκειμένου να καταστείλουν τον ηρωικό αγώνα των χαλυβουργών, συλλαμβάνοντας την περιφρούρηση των απεργών», αναφέρει σε ανακοίνωσή του το ΠΑΜΕ. Συγκέντρωση αλληλεγγύης διοργανώνεται από το συνδικάτο των χαλυβουργών στις 5.30 μ.μ. στον κόμβο του Ασπροπύργου.
Η γραμματέας του Μάνεση μιλά εξ ονόματος όλων των εργαζομένων στα ΜΜΕ!
Σε διατεταγμένη πάντως υπηρεσία από νωρίς το πρωί και τα μέσα ενημέρωσης, εμφανίζουν τη …γραμματέα του αφεντικού ως εκπρόσωπο των εργαζομένων! Το παραμύθι των ΜΜΕ λέει ότι οι εργάτες της Χαλυβουργίας έχουν χωριστεί σε δύο ομάδες: Οι μεν που ταυτίζονται αυθαίρετα με το ΠΑΜΕ και θέλουν απεργία μέχρι τέλους και οι δε που θέλουν να δουλέψουν και τους στερείται το δικαίωμα αυτό. Στην πραγματικότητα, η ομάδα που αντιτίθεται στην απεργία είναι το διευθυντικό προσωπικό και ο εργοδοτικός μηχανισμός υπαλλήλων, που αποτελούν μια αισχρή μειοψηφία, η οποία όσες φορές έχει θέσει την άποψή της στις δημοκρατικές διαδικασίες του Συνδικάτου, έχει χάσει. Σημειωτέον, ότι μετά από μια δικαστική προσφυγή, οι ψηφοφορίες για τη συνέχιση της απεργίας γίνονται τηρώντας τους πιο αυστηρούς τύπους, με κάλπη και παραβάν! Αυτό δεν εμπόδισε σήμερα πολλούς σταθμούς να μεταδώσουν τις δηλώσεις της γραμματέως του Μάνεση ως “προέδρου των εργαζομένων”, τους οποίους δήθεν δεν αφήνει να δουλέψουν το ΠΑΜΕ! Για να πάρουν μάλιστα σοβαροφανή υπόσταση τα λεγόμενά της, δηλώνει πρόεδρος Επιτροπής Εργαζομένων…
Ο Άδωνις στο πλευρό των απεργοσπαστών, προβοκάτσια από τον Σκάι για …βανδαλισμούς
Χτες άλλωστε, η “φωνή του Μνημονίου” στα ελληνικά ΜΜΕ, ο Σκάι, μετέδωσε ότι οι απεργοί χαλυβουργοί ευθύνονται για βανδαλισμούς σε ένα μαγαζί στον Ασπρόπυργο που ανήκει σε συγγενικό πρόσωπο εργαζομένου. Το σκηνικό προβοκάτσιας και εισβολής προετοιμαζόταν όλες αυτές τις ημέρες, καθώς χτες εμφανίστηκε και πάλι ο ακροδεξιός βουλευτής της ΝΔ Άδωνις Γεωργιάδης σε διπλανό του εργοστασίου βενζινάδικο όπου συγκεντρώνονται οι διευθυντές και οι επίδοξοι απεργοσπάστες για να φανεί με κάθε τρόπο, ποια μεριά στηρίζει η κυβέρνηση.
Παρά τις δυσκολίες στη μετάβαση, τόσο οι απεργοί χαλυβουργοί όσο και το Συνδικάτο Μετάλλου, καλούν όλους τους εργαζόμενους της περιοχής να στηρίξουν έμπρακτα με την παρουσία τους στην πύλη τον αγώνα αυτό που σήμερα συμπληρώνει 264 μέρες απεργίας. Για να επιστρέψουν στη δουλειά τους, οι απεργοί απαιτούν να ανακληθούν οι 120 απολύσεις που όλο αυτό το διάστημα ανακοίνωσε η εργοδοσία.
Η ανακοίνωση του ΚΚΕ που εκδόθηκε πριν από λίγα λεπτά:
“Το ΚΚΕ καταγγέλλει την κυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – ΔΗΜΑΡ ως τη βασική υπεύθυνη για την εισβολή των ΜΑΤ στη «Χαλυβουργία Ελλάδος», μετά από εισαγγελική εντολή. Καταγγέλλει τη χρήση χημικών, τους ξυλοδαρμούς και τις συλλήψεις απεργών, προκειμένου να προστατευτεί ο απεργοσπαστικός μηχανισμός του Μάνεση.
Επιβεβαιώνεται και πάλι ότι αυτό το κράτος, οι καπιταλιστές και οι κυβερνήσεις τους είναι ενωμένοι ενάντια στους εργάτες, τα άλλα λαϊκά στρώματα, τη λαϊκή οικογένεια που αγωνίζεται απεγνωσμένα να τα βγάλει πέρα.
Το χτύπημα που επιχειρήθηκε τα ξημερώματα με γκανγκστερικό τρόπο, δεν στοχεύει μόνο τους αγωνιστές χαλυβουργούς που απεργούν επί 9 μήνες για τα στοιχειώδη δικαιώματά τους. Αποτελεί επίθεση στο σύνολο της εργατικής τάξης, προκειμένου να σκύψει το κεφάλι, για να περάσει ο οδοστρωτήρας της βάρβαρης αντιλαϊκής πολιτικής.
Το ΚΚΕ απαιτεί να αποσυρθούν αμέσως τα ΜΑΤ απ’ τη «Χαλυβουργία» και να αφεθούν ελεύθεροι οι συλληφθέντες.
Καλεί σε ένταση της αλληλεγγύης στον αγώνα των χαλυβουργών. Η τρομοκρατία κατά του λαού μας δεν πρέπει να περάσει”.
Με διάβημά της η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ με τους βουλευτές της Σπύρο Χαλβατζή, κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο και Χρήστο Κατσιώτη προέβησαν σε διαβήματα διαμαρτυρίας στους Υπουργούς Δημόσιας Τάξης κ. Νικ. Δένδια και Δικαιοσύνης κ. Αντ. Ρουπακιώτη, καθώς και στον Αρχηγό της ΕΛΑΣ, καταδικάζοντας την επίθεση των ΜΑΤ κατά των απεργών χαλυβουργών και ζητώντας την άμεση απελευθέρωση των συλληφθέντων, οι οποίοι περιφρουρούσαν την απεργία τους στην πύλη της Χαλυβουργίας.
Ο ΣΥΡΙΖΑ με ανακοίνωσή του μεταξύ άλλων αναφέρει: “Είναι σαφές ότι η συγκυβέρνηση Σαμαρά, Βενιζέλου, Κουβέλη επιλέγει το δρόμο της βίας και του αυταρχισμού για να καταστείλει τους εργατικούς αγώνες, ενώ ταυτόχρονα προειδοποιεί την υπόλοιπη κοινωνία τι την περιμένει όταν διεκδικεί και αγωνίζεται. Άλλωστε η σημερινή βίαιη επίθεση και εισβολή, τη στιγμή που βρισκόταν σε εξέλιξη πρωτοβουλία για τριμερή συνάντηση ανάμεσα στο υπουργείο, τους εργαζόμενους και την εργοδοσία, δεν αφήνει κανένα περιθώριο για οποιοδήποτε άλλο συμπέρασμα”.
Ακόμα ζητεί την άμεση απόσυρση των δυνάμεων των ΜΑΤ καθώς και την απελευθέρωση των συλληφθέντων απεργών ενώ καλεί στη σημερινή συγκέντρωση αλληλεγγύης που διοργανώνεται από το συνδικάτο των χαλυβουργών στις 5.30 μ.μ. στον κόμβο του Ασπροπύργου.
Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση το μέτωπο της αντικαπιταλιστικής Αριστεράς στέκεται στο πλευρό των απεργών χαλυβουργών, απαιτεί την άμεση απομάκρυνση των αστυνομικών δυνάμεων και την ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων των εργαζομένων. Το ταξικό εργατικό κίνημα πρέπει με όλες του τις δυνάμεις να στηρίξει τους μαχόμενους χαλυβουργούς: ”Και σήμερα μαζικά, οι εργαζόμενοι, οι άνεργοι και οι νέοι, θα συγκεντρωθούν στις “Πύλες της φωτιάς”, για να αντιμετωπίσουν την κυβερνητική και εργοδοτική καταστολή. Και στη συνέχεια να ξεδιπλωθούν πρωτοβουλίες αλληλεγγύης στον ηρωικό αγώνα των χαλυβουργών”.
To KKE (μ-λ) σημειώνει σε σχετική ανακοίνωση: “Η κυβέρνηση του κεφάλαιου και του ιμπεριαλισμού θέλει να δώσει το πρώτο έμπρακτο μήνυμα σε όλους τους εργαζόμενους για το τι εννοούσε με την «επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου»: Το τσάκισμα κάθε αγώνα, την ωμή βία στους «εχθρούς εργάτες», στον «εχθρό λαό». Και την κυνική και απροσχημάτιστη χρησιμοποίηση όλων των κρατικών μηχανισμών στην υπηρεσία του κεφαλαίου και της αντιλαϊκής επίθεσης. Από την άποψη αυτή η καταστολή της απεργίας στη Χαλυβουργία δεν αφορά μόνο τους Χαλυβουργούς. Αφορά κάθε εργαζόμενο, κάθε εργάτη, κάθε άνεργο που θα συναντήσει την ίδια καταστολή όταν σηκώσει το κεφάλι και τη γροθιά του ενάντια στη βαρβαρότητα”.
Η ΔΗΜΑΡ με ανακοίνωσή της ζητά από το υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας, “να συμβάλει αποφασιστικά ώστε να υπάρξει άμεση λύση, το εργοστάσιο να επαναλειτουργήσει και οι εργαζόμενοι να μην βρίσκονται σε εσωτερική αντιπαράθεση”, με άλλα λόγια να σταματήσει αμέσως η απεργία. Για την προκλητική παρουσία των ΜΑΤ και τις συλλήψεις επισημαίνει μόνο “συνιστά μια αρνητική εικόνα σε περίοδο που τα προβλήματα της Ελληνικής οικονομίας απαιτούν ευρύτερες συναινέσεις”.
—————
[update] 23-07 -14:08-
Συγκρούσεις κ χρήση χημικών από αστυνομικές δυνάμεις + H αστυνομία έκλεισε τον δρόμο στο ύψος της γέφυρας Ασπροπύργου.#rbnews via @monahus
—————
Μικροενταση τώρα στην Χαλυβουργια περιορισμένη χρήση χημικών και κυνηγητό στην Εθνικη που εχει κλεισει #rbnews http://pic.twitter.com/k3JHDnxN
—————
Ο Συντονισμός Πρωτοβάθμιων Σωματείων καλεί σε συγκέντρωση και πορεία αλληλεγγύης για τους χαλυβουργούς απόψε (23-07-2012) στις 7.30 μμ, Ομόνοια
Εισβολή στη Χαλυβουργία – Νέο κάλεσμα για τις 7:30 στην Ομόνοια. (updated)
ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ
20 Ιουλίου, 2012 5:26 μμ
Reblogged this on ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ.
satyrikon
20 Ιουλίου, 2012 6:41 μμ
Reblogged this on ΝΕΑ ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ ΦΕΛΛΟΥ.
LAGARTSAS-A
20 Ιουλίου, 2012 10:15 μμ
Χαλυβουργια, το ιερο δικαιωμα στη δουλεία.
Απεργοσπαστες, εργοδοτες, “δικαιοσυνη”, τριμερης κυβερνηση συνενοχης μαζι.
Βρακι και κωλος ενα .
Οι δε απεργοι, γαμησε τα.
zxc
21 Ιουλίου, 2012 1:27 πμ
Κακά τα ψέματα, τα ΜΑΤ έλυσαν τα χέρια μερικών. Κυρίων του ΠΑΜΕ και ΚΚΕ, που εδώ και πολλές εβδομάδες έβλεπαν το αδιέξοδο που έμπλεξαν και δεν έβρισκαν τρόπο να αποχωρίσουν. Των απεργών που ήθελαν να σταματήσουν την απεργία, αλλά με τόσα παχιά λόγια, πως να το κάνουν. Τώρα τους δόθηκε πεδίο δόξης λαμπρό για πολιτική εκμετάλλευση. Πάντα αυτό αποσκοπούσαν, το πέτυχαν, όλη η νίκη δική τους. Τα εκατομμύρια των ανέργων να λυπάστε που δεν έτυχε το εργοστάσιο τους να είναι σε στρατηγικό σημείο να κλείνεις εθνικές οδούς και να γίνετε σαματάς να καμαρώνεις στην τηλεόραση.
Capybara
21 Ιουλίου, 2012 10:41 πμ
Είσαι μεγάλος καραγκιόζης.
zxc
21 Ιουλίου, 2012 11:03 πμ
Στην Τυποεκδοτική και το 902, που τους δίνανε κάτω από το 1/4 μισθού ενός χαλυβουργού, δεν είδα να κάνουν απεργίες. Παρόλο που οι απολυμένοι ήταν περισσότεροι από ότι της Χαλυβουργίας. Θα μπορούσαν να κάνουν κατάληψη την Ομόνοια ή να την κάψουν (λέμε τώρα). Ως απάντηση η Παπαρήγα γυρνούσε όλα τα κανάλια και έλεγε, έτσι δουλεύει μια επιχείρηση, αναγκάζετε που και που να κάνει απολύσεις, όχι μόνο προσλήψεις. Σοφή η Παπαρήγα και έχει μελετήσει καλά το θέμα, αλλά μόνο όσο αφορά τις επιχειρήσεις του κόμματος, όχι των αλλονών. Οπότε, ο χαρακτηρισμός σου οφείλει να έχει άλλους αποδέκτες.
Capybara
21 Ιουλίου, 2012 11:25 πμ
Έχεις μια δυσκολία να διακρίνεις το σημαντικό απ’ το ασήμαντο & το πρωτεύον από το δευτερεύον.
zxc
21 Ιουλίου, 2012 11:54 πμ
Μάλιστα, το άκουσα εμ διάβασα και αυτό. Υπάρχουν σημαντικοί και ασήμαντοι εργάτες. Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο. Αλλά γουοτέβερ, Ι ρεστ μαι κεις, που λένε στας αμέρικας.
Capybara
22 Ιουλίου, 2012 5:17 μμ
Απάνηση του στυλ «Κι εσείς καταπιέζετε τους μαύρους».
Υ.Γ. Αυτό το «άι ρεστ μάι κέις» από τη Σώτη το ξεσήκωσες;
zxc
22 Ιουλίου, 2012 5:51 μμ
Όπου βρεθώ και πατώ όλο και κάτι ξεσηκώνω. Από την Σώτη ξεσήκωσα το “στας αμέρικας”, τα άλλα είναι κοπυράιτιντ. Εδώ ξεσήκωσα την ευπρεπέστατη τέχνη της κηφηνολογίας παρα της ονειροπολιακής αριστερολογίας. Παρόλο που έχω πρόβλημα με το σπελτσεκερ και πως του μαθαίνεις αυτουνού νέες λέξεις.
rocknrollfever
21 Ιουλίου, 2012 9:27 μμ
Kαλώς τον ανανήψαντα παπαγάλο!!!
Σπυροσβέστης
21 Ιουλίου, 2012 1:49 πμ
Ρε φίλε zxc δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική σου. Εξομοιώνεις εργάτες σε απεργία τόσων ημερών με τηλεοπτικούς αστέρες. Ποιο αδιέξοδο και ποια αποχώρηση; Αν ήθελαν δεν έκλειναν κάθε μέρα την εθνική σκόπιμα; Τα εργοστάσια στα οποία οι εργάτες έκαναν τόσες πολλές ημέρες απεργία τον τελευταίο καιρό είναι μετρημένα. Λες και ήθελαν να χάσουν τόσα μεροκάματα για να γίνουν ήρωες.
zxc
21 Ιουλίου, 2012 2:50 πμ
Όταν ξεκινάς έναν αγώνα, να ξέρεις που είναι το αδιέξοδο και πως σταματάς. Συνήθως αυτό το ρόλο έχουν οι δικαστικές αποφάσεις και σε αυτό ελπίζουν, εδώ τα ΜΑΤ τους έτυχε αναπάντεχο δώρο εξ ουρανού. Απλή επικοινωνιακή διαχείριση, κάθε μέλος του ΠΑΜΕ (θα έπρεπε να) το γνωρίζει αυτό. Τζάμπα πάνε τόσα σεμινάρια που τους κάνουν.
DrAluca
21 Ιουλίου, 2012 3:12 πμ
Για το κριθαρακι…
Χαμογελατε…
zxc
21 Ιουλίου, 2012 11:19 πμ
Τι εύστοχη επιχειρηματολογία, τι ευγλωττία, τι ανταποδοτικότητα έργων και πράξεων, φτου σου μη ματιαστείς χαχαχ
spiral architect
21 Ιουλίου, 2012 1:01 μμ
Εγώ δεν ρίχνω μούτζες σαν τον DrAluca
(καθότι απόφοιτος της Οξφόρδης, του Ήτον και κωπηλάτης του Ταμέσεως)
αλλά προτείνω να διαβάσεις την εμπεριστατωμένη ανάλυση της στρουθοκαμήλου που γέρνει δεξά καθώς και τα εξ’ ίσου εμπεριστατωμένα σχόλια των ευγενώς προσφερθέντων σχολιαστών.
Και – ψιτ – μη φύγεις, αναμένωμεν οσονούπω και τον Πάσχον και τους λοιπούς
αρκουδιαραίουςέγκυρους σχολιογράφους. 😆DrAluca
21 Ιουλίου, 2012 1:19 μμ
Κανεις δεν ριχνει μουτζες σαν εμενα…Να τα λεμε αυτα…. 😛
Βγαζω το κριθαρακι και τον διαλεκτικο υλισμο με μια κινηση. Δυο σε ενα. Γουος εντ γκοου.. 😛
Χαμογελατε…
zxc
21 Ιουλίου, 2012 1:36 μμ
Αν δεν το έχεις προσέξει, το θέμα πάει για θάψιμο ολοταχώς. Ο Αλέξης μέσω Σύριζα ακόμα να βγάλει ανακοίνωση και να κατακεραυνώσει την μαντάμ Μέρκελ. Μόνο κάτι συνιστώσες συλλαβίζουν δειλά για το βάρβαρο πρόσωπο της μπουρζουαζίας και του διεθνούς καπιταλιστικού κατεστημένου. Αλλά μπρος στη βία των ΜΑΤ, αναγκαστικά θα σωπάσουν και αυτοί. Οι καιροί δύσκολοι. Επανάσταση κάνεις όταν ο καπιταλισμός είναι στα χάι του, όταν κινδυνεύει τον στηρίζεις να ορθοποδήσει. Μη μας προκύψει αναπάντεχα καμιά σοβιετία και το φυσάμε.
zxc
21 Ιουλίου, 2012 1:38 μμ
Το σχόλιο πάει στο σπιράλ, όχι στον χαμογελάκια. Περίεργη η στοιχειοθέτηση της σελίδας.
demonio
21 Ιουλίου, 2012 2:06 μμ
zxc θα πηγαινες να δουλεψεις απεργοσπαστης τωρα στην Χαλυβουργια ;
A politistos
21 Ιουλίου, 2012 8:43 πμ
Λέτε να άρχισαν τα όργανα..? Βλέπεις δε φτωχύνανε κάποιοι αρκετα, θέλανε και το Τόνι το Σαμαρά.. Καλημέρες σε όλους!
spiral architect
21 Ιουλίου, 2012 9:29 πμ
[…]
Την αλήθεια πλέον τη μαθαίνει κανείς μόνο στο δρόμο.
Ο δούλος φυσικά δεν τη μαθαίνει ποτέ γιατί απλά δεν θέλει να τη μάθει.
[…]
Mε τις υγείες μας και στα δικά μας οι ανύπαντρες!
oldboy9
21 Ιουλίου, 2012 11:51 πμ
Αυτό είναι το ΘΕΜΑ: Το πρόβλημα στη Χαλυβουργία πλέον δεν είναι είναι πρόβλημα ΜΟΝΟ των Χαλυβουργών, είναι πρόβλημα όλων μας…
Respect, σ’ όσους έδωσαν χθες το παρόν στη συγκέντρωση ✌
oldboy9
21 Ιουλίου, 2012 11:52 πμ
…αγνοείτε σχόλιο!
μανικακος
21 Ιουλίου, 2012 11:57 πμ
ρε α ρε 😀 😀 😀
oldboy9
21 Ιουλίου, 2012 11:59 πμ
Μερσί μποκού μανικακο 😀
μανικακος
21 Ιουλίου, 2012 12:02 μμ
α μπιεν του, σακ βουαγιάζ 🙂 😀 😀 😀
pagal
21 Ιουλίου, 2012 1:46 μμ
Aπο ένα σημείο και μετά η απεργία έγινε «απεργία με το ζόρι»
Απόδειξη οι σημερινοί συσχετισμοί : 130 απεργοσπάστες, 30 αγωνιστές-κομματόσκυλα και οι υπόλοιποι να το σκέφτονται και να περιμένουν να δουν προς τα που θα κλίνει η ζυγαριά.
Η δε λαϊκή υποστήριξη …δε φαίνεται πουθενά στον ορίζοντα. Εκτός κι αν θεωρείται υποστήριξη οι 2000 γραφικοί (σε μια Αθήνα 5000000) που διαδήλωναν χθες (με πολλαπλάσιους οδηγούς να βρίζουν και να καταριόνται που έκλεισε ο δρόμος)
Μεγάλος κερδισμένος της όλης υπόθεσης ο Σαμαράς (αποφασιστικός, επιβάλει τη νομιμότητα…μπλα μπλα μπλα…)
Μεγάλος χαμένος το ΚΚΕ-ΠΑΜΕ και βέβαια οι εργαζόμενοι μια και-μετά απ αυτό-δε θα κινηθεί τίποτα στον ιδ. τομέα για χρόνια
*Σε τραγική θέση οι 120 απολυμένοι-θύματα του αριστερού παραλογισμού που θα πεινάσουν
BNP Paribas
21 Ιουλίου, 2012 1:58 μμ
… με την ευγενική μας χορηγία!
demonio
21 Ιουλίου, 2012 2:11 μμ
αλλα … δεν κανει το παιδι… δεν το΄χει. Τριτοκλασσατο στον παγκο τον βλεπω εσαει.
Narrator
21 Ιουλίου, 2012 2:07 μμ
pagal, σου έχω πει ότι μετά τη Μις Πίγκυ, τον Μπέιμπ, τον Πίγκλετ, τα Τρία και τον Πόρκυ Πιγκ, είσαι το αγαπημένο μου γουρουνάκι;
pagal
21 Ιουλίου, 2012 2:09 μμ
Σας ευχαριστώ Narrator
DrAluca
21 Ιουλίου, 2012 2:31 μμ
Χαλυβουργία Ελλάδος: 164 ψήφοι υπέρ της απεργίας, 5 κατά..
Χαμογελατε…
pagal
21 Ιουλίου, 2012 2:32 μμ
…δια βοής
DrAluca
21 Ιουλίου, 2012 2:34 μμ
Ναι…δια βοης μετρηθησαν 164 ανθρωποι. Μετρηθηκε η ακουστικη ενταση και διεραιθηκε δια το πληθος της σημασιας που σου δινω….
Χαμογελατε…
pagal
21 Ιουλίου, 2012 2:36 μμ
** λάθος !
….δια ανατάσεως της χειρός…(με καμμιά δεκαριά Παμίτες- αλληλέγγυους πάνω απ το κεφάλι του κάθε ψηφοφόρου)
DrAluca
21 Ιουλίου, 2012 2:39 μμ
Μη σφιγγεσαι πολυ….θα σκισεις κανα καλτσον. Η απεργεια συνεχιζεται. Τα λεμε στον δρομο Λαμογιο…
Χαμογελατε…
spiral architect
21 Ιουλίου, 2012 2:48 μμ
Ε, όχι και λαμόγιο ο μεσιέ Πιγκάλ! Σας παρακαλώ! Οποία καλλιέργεια. 😛
Βγάλε του ένα φοντάν να τον τραράρουμε.
Α σε γιε βου μεσιέ Πιγκάλ! 😆
DrAluca
21 Ιουλίου, 2012 2:49 μμ
Δεν ειπα λαμογιο….ειπα Λαμογιο…. 😉
Ητοι Lam-lam……. 😉
Χαμογελατε…
zxc
21 Ιουλίου, 2012 2:58 μμ
Απορίες. Πόσοι είναι οι εργαζόμενοι, διαβάζω ότι είναι / ήταν 480. Πως μπορούν 164+5 να αποφασίζουν. Ούτε τα προσχήματα της απαρτίας δεν τηρούνται. Διαβάζω ότι υπάρχει επιστολή προς τον Στρατούλη και υπογράφουν 100 άτομα αντίθετης άποψης, που ευχαρίστως θα ψήφιζαν κατά. Αυτοί γιατί δεν συμμετείχαν στη ψηφοφορία. Και άλλες απορίες, αλλά τώρα βαριέμαι αφάνταστα.
zxc
21 Ιουλίου, 2012 3:01 μμ
Α καλά. Τα σχόλια κολλάνε όπου νάναι. Και ούτε μπορώ να απαντήσω στον δαιμόνιο.
demonio
21 Ιουλίου, 2012 6:02 μμ
zxc απαντησε εσυ και θα δω την απαντηση σου, μην σκας γι’αυτο…εννοω, αν το θεμα σου ειναι που θα βγουν τα σχολια σου.
Και να κανω και μια δευτερη ερωτηση σε σενα και το γουρουνακι: δηλ. εσεις εκφραζετε την αποψη σας μοναχα οταν σας παιρνουν οι συσχετισμοι δυναμεων; Ετσι υπερσπιζοσαστε αυτα που πιστευετε (οτι κι αν ειν’αυτα);
pagal
21 Ιουλίου, 2012 6:10 μμ
Εν προκειμένω δε μιλάμε για έκφραση άποψης αλλά για επιβολή άποψης (με μάλιστα με βία)
Και ναι…για να επιβάλεις αυτό που θες δια της βίας πρέπει να στο επιτρέπουν και οι δυνάμεις σου και οι συσχετισμοί
demonio
21 Ιουλίου, 2012 6:37 μμ
Παγκαλ εγω δεν ημουν εκει για να εχω αποψη για την αληθεια αυτων που λες. Εγω στις ειδησεις ειδα αστυνομικη βια. Και μιας και οι ειδησεις δεν ειναι δα και οτι πιο αντικειμενικο στα μμε, εχω την πεποιθηση πως αν ηταν ετσι οπως λες, θα ηταν πρωτο θεμα με ανατριχιαστικες λεπτομερειες. Επομενως αμφισβητω τα λεγομενα σου. Αλλα αν σε ενοχλει τοσο πολυ η ασκηση βιας γιατι δεν διαμαρτυρεσαι εναντια στην κρατικη βια και την αστυνομικη καταστολη ουτε καν σε εξοφθαλμες περιπτωσεις …πως να το πω αυθαιρεσιας; Γιατι δεν διαμαρτυρηθηκες για τις απολυσεις προσωπικου στο συγκεκριμενο εργαστασιο; ‘Η μηπως, στις συγκεκριμενες συνθηκες οι απολυσεις δεν ειναι βια;
pagal
21 Ιουλίου, 2012 7:18 μμ
Ούτε γω ήμουν εκεί…και γω απ τη TV είδα πως οι σύντροφοι κλείσαν τη πύλη μη αφήνοντας να περάσει όποιος γουστάρει να δουλέψει
Απ τη TV είδα επίσης τα συντρόφια του ΠΑΜΕ να τρέχουν στο Βόλο για να κλείσουν με το τσαμπουκά και το εκεί εργοστάσιο γράφοντας κανονικά τους εργάτες του Βόλου (άλλο αν τελικά έφυγαν σαν βρεγμένες γάτες)
Οι απολύσεις είναι βία…αλλά οι απολύσεις στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι αποτέλεσμα της απεργίας.Οι Σιφονιοί βιαιοπράγησαν έναντι των 120 απολυμένων (η αρχική διένεξη δεν είχε να κάνει με απολύσεις αλλά με την πρόταση για 4μηνο ελαστικό ωράριο προκειμένου να μην απολυθεί κανένας)
pagal
21 Ιουλίου, 2012 3:05 μμ
Eσύ θα συμμετείχες ?….θα πήγαινες να ψηφίσεις-δια της χειρός-«κατά» με 400 παμίτες παρόντες ?
zxc
21 Ιουλίου, 2012 3:08 μμ
Σωστότατος, εγώ δεν θα άντεχα τόσο ξύλο. Αλλά αυτοί δηλώνουν αποφασισμένοι.
giorgalis
21 Ιουλίου, 2012 6:14 μμ
ποία χήρα κι ορφανά ρε;
μυστική ήταν η ψήφοφορία!
zxc
21 Ιουλίου, 2012 10:44 μμ
Κάποτε συμμετείχα σε τέτοιες μυστικές ψηφοφορίες. Βλέπεις εγώ δεν είμαι του εικαστικού αλλά βιομηχανικός εργάτης και αυτά τα ψέμματα με τα 500 ευρά δεν τα χάφτω. Μια φορά ήμουν τόσο δειλός που έκανα το πείραμα να ψηφίσω το αντίθετο από ότι διαλαλούσα. Ας πούμε φώναζα για ΠΑΜΕ και ψήφισα ΠΑΣΚΕ. Είχα κάτι διαφωνίες με ένα φίλο μου και ήθελα να τσεκάρω κάτι διαδόσεις. Σε πληροφορώ ότι και οι τοίχοι έχουν μάτια και βλέπουν τα πάντα. Οι πάντες σε χρόνο dt ξέρανε τι ψήφισα και πιο ήταν το δικό μου ψηφοδέλτιο. Χαμογελάτε, δεν είναι αστεία.
DrAluca
22 Ιουλίου, 2012 3:05 πμ
Και δεν ειχες βιομηχανικο ατυχημα? Κριμα…
Κατι τετοια ατυχηματα ειναι που βολευουν τους εργατες να ζητανε παραπανω φραγκα…θα γινοσουν και διασημος…
Αλλωστε στην Ελλαδα, και στο νετ, οτι δηλωσεις εισαι…
Χαμογελατε…
giorgalis
21 Ιουλίου, 2012 10:48 μμ
ψάρωσα 😯
spiral architect
21 Ιουλίου, 2012 7:33 μμ
Φαντάζομαι ότι θα προτιμούσες να ήσουν σε κάποια παραλία παρέα με μια θεσπέσια γκόμενα, να πίνεις τις μαργαρίτες σου και να γλείφεις το θεσπέσιο κορμί της για αλατάκι.
Έλα όμως που ο λιγδιάρης προϊστάμενος (που πάντα ήθελες να του σπάσεις το κεφάλι) σ’ έχωσε σαββατιάτικο για να κάνεις, πίρι-πίρι την ίδια προπαγάνδα.
Και να σου πλήρωνε το σαββατοκύριακο ο φούστης, θα’ταν καλά.
Τζάμπα δουλεύεις όμως, τζάμπα ρεεεεεε … 😈
DrAluca
21 Ιουλίου, 2012 3:10 μμ
Να πας να ρωτησεις αυτους τους 100 οι οποιοι «Ω ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ» ηταν μολις 10 (ολογραφως ΔΕΚΑ) που πηγαν πισω απο τα ΜΑΤ να πιασουν δουλεια.
Αλλα μηπως αυτοι οι 100 ειναι καποιοι που βαριουνται να δουλευουν και τους βολευει η απεργεια, και το να στεκονται αντιθετοι? Μα ναι. αυτο ειναι. Ειναι κηφηνες που τους βολευει το κλεισιμο της επιχειρησης (συμφωνα με δικο ΣΟΥ μοντελο) απο τους απεργους, ωστε να μπορουν να γκρινιαζουν αφ’υψηλου.
Ε κηφηνα μου?
Χαμογελατε…
zxc
21 Ιουλίου, 2012 3:16 μμ
Δεν ξέρω να αξίζει το κόπο να ασχοληθώ, αλλά ας πούμε η απάντηση σου είναι δεκτή. Για την απαρτία θα πεις κάτι, ή θα το ρίξεις ξανά στη κηφηνολογία να αποπροσανατολιστείς.
DrAluca
21 Ιουλίου, 2012 3:20 μμ
Η απαρτια ειναι αυτη που οριζει το καταστατικο. Εαν εχεις ενσταση να την καταθεσεις στο πτεσματοδικειο.
Εαν ειναι να κηφηνολογεις, να ξερεις οτι εισαι απλα μετριος σε αυτο. Εχουν υπαρξει δεκαδες καλυτεροι απο εσενα. Σκεψου μονο οτι ο Pagal ειναι κατω του μεσου ορου….Βρες αλλον να αντιγραψεις…
Χαμογελατε…
zxc
21 Ιουλίου, 2012 3:29 μμ
Βλακείες. Υπάρχουν νόμοι που ρυθμίζουν αυτά τα θέματα.
salamandras
21 Ιουλίου, 2012 5:19 μμ
ρε φίλε, δεν μπορω να καταλάβω τι ζόρι τραβατε εσεις. Εσεις θα μεινετε χωρίς δουλεια;Ελεος πια.
adespoti
22 Ιουλίου, 2012 12:06 πμ
zxc σχετικα με την απαρτια, νομιζω πως στις γενικες συνελευσεις σωματειων συνηθως απαιτειται το 1/3 του συνολου για να γινει ψηφοφορια. δεν σου λεω οτι συμφωνω, κατα τη γνωμη μου ειναι χαμηλο το νουμερο απο τα καταστατικα. ομως, οταν τιθεται τοσο σοβαρο θεμα, το βρισκεις λογικο να μην εμφανιζονται να ψηφισουν οι υπολοιποι εργαζομενοι? (ο,τι κι αν ψηφιζαν).
χωρις να γνωριζω κι εγω την κατασταση απο μεσα, πολυ φοβαμαι οτι ειναι κλασικη περιπτωση τυπου: δεν παω να εκφρασω τη γνωμη μου (γιατι βαριεμαι οπως ειπες κι εσυ? γιατι φοβαμαι μην απολυθω? γιατι φοβαμαι να συγκρουστω με συναδελφους? γιατι στην ουσια ειμαι αδιαφορος μεχρι η απολυση να μου χτυπησει την πορτα? κτλ. κτλ.), μετα ομως γκρινιαζω που δεν αποφασισθηκε αυτο που θα ηθελα.
μπορει ακομα και να ξεκινησε δυναμικα και συσσωμα η ολη φαση κατοπιν των απολυσεων, στην πορεια ομως που αρχισε να τραβαει πολυ χρονικα κι ο κοσμος δεν εβλεπε φως στο τουνελ ισως αρχισε να τσιναει.
απο κει κι επειτα, θα αφησω ασχολιαστο το θεμα εισβολης των ματ και εξυπηρετησης των εξουσιαστικων συμφεροντων για ακομα μια φορα και θα πω οτι αν ενας εργαζομενος πρεπει να δουλεψει γιατι αντιμετωπιζει προβλημα βιωπορισμου κι η καθημερινοτητα του του επιτρεπει να δει μονο τη σημερινη φετα ψωμι και οχι το αυριο του συνολου απολυμενων, ο συναδελφος απεργος πρεπει να του ανοιξει την πορτα να περασει, αλλα ταυτοχρονα να εισπραττει στον αγωνα του την συναισθηματικη συμπαρασταση του «απεργοσπαστη».
Capybara
22 Ιουλίου, 2012 5:19 μμ
Η κυβέρνηση βγήκε με απαρτία;
LAGARTSAS-A
22 Ιουλίου, 2012 2:06 μμ
Πρεπει καποτε να δουμε τη μπραγματικοτητα ως εχει.
Σ’ αυτο το σχολιο του ο pagal λεει καποιοες αληθειες κουτσουρεμενες κατα πως τον βολευει.
Δυστυχως ο συνδικαλισμος δε βρισκεται στο υψος των περιστασεων και των συνθηκων αθλιοτητας. Σ’ αυτο μεγαλη ευθυνη φερνουν τα κομματα της αριστερας. Το χειροτερο ειναι οτι δε διδασκονται απο την ιστορια του παγκοσμιου εργατικου κινηματος.
Δυστυχως μεσα στη τεραστια κριση που βιωνουμε του καπιταλισμου και με τα ιδιαιτερα χαρακτηριστικα που εχει παρει σε τουτο το ντοπο, το ΚΚΕ με το ΠΑΜΕ και απο κοντα οι αριστερουληδες παντος χρωματος και αρωματος, επελεξαν τη χαλυβουργια ως το κεντρικο πεδιο αντιπαραθεσης στο κεφαλαιο και τα φερεφωνα-φιλιππινεζες των αστικων κυβερνησεων της ολιγαρχιας και μαλιστα στο επιπεδο της διεκδικησης εντος συστηματος και οχι της ανατροπης.
Η λογικη αυτης της επιλογης ειναι πασιφανης. Ειναι η λογικη των μπροσταρηδων, της πρωτοποριας, των κομματικων-συνδικαλιστικων καθοδηγηταδων-φωστηρων της “εργατικης παλης”.
Αγνοουν ομως ή θελουν να αγνοουν την ιστορια.
Σε μια κλαδικη “συγκρουση” διαρκειας και μαλιστα σε συνθηκες αποσυνθεσης και αδρανειας των αλλων κλαδων, εκεινος που θα βγει κερδισμενος ειναι εκεινος που αντεχει. Στη μπεριπτωση μας ο μανεσης.
Οταν πηρε τη μορφη που πηρε ο αγωνας των χαλυβουργων, ειχα σχολιασει οτι ειναι καταδικασμενος να αποτυχει, γιατι λειτουργουσε στη λογικη που λειτουργησε το πανισχυρο συνδικατο των ανθρακορυχων στην αγγλια επι θατσερ, οπου τσακιστηκε, προς μεγαλη αγαλλιαση των νεοφιλελευθερων της σχολης του σικαγο, οπου γης.
Τετοιες επι μερους δρασεις εργαζομενων βολευουν το κεφαλαιο και τα φερεφωνα τους, γιατι τσακιζοντας ενα ισχυρο συνδικατο ή εναν κλαδο οπου πανω του πεφτει ολο το βαρος των εργατολαγνων ( φωτισμενων κομματων, συνδικαλισταδων, αριστερουληδων και αλλων παρατρεχαμενων) και των ελπιδων των δεινοπαθουντων, τοτε τσακιζεις για πολυ χρονο και τις οποιες αντιδρασεις των υπολοιπων εργαζομενων, ως εν δειναμει ατελεσφορες.
Ο μανεσης ειχε αποθεμα λιπους για να αντεξει. Απο πανω, απο πισω και μπροστα ειχε ως αρωγη τη “δικαιοσυνη”, τους μπατσους, τις ολιγαρχικες κυβερνησεις ολοκληρωτισμου, τους γκεμπελισκους των ΜΜΕ, τη βλακεια-ηλιθιοτητα μιας μεγαλης μεριδας του ποπολου, οπως και τη βλακεια-ηλιθιοτητα των συνδικαλισταδων, των εξουσιαστικων-καθοδηγητικων κομματων και κομματιδιων της αριστερας, των αριστερουληδων και οχι μονο.
Ζήτω το ιερο δικαιωμα στη δουλεία.
Υπαρχει ελπιδα για τους εργαζομενους και γενικοτερα το ποπολο που δεινοπαθουν;!
ΝΑΙ υπαρχει. Αρκει ο συνδικαλισμος να λειτουργησει σε αλλη βαση και οχι με τις στρατηγικες και ταχτικες που λειτουργησε ως τα τωρα, που στην ουσια βολευε το κεφαλαιο. Γενικοτερα το ποπολο οφειλει να αγωνιστει με ορους συγκρουσης και ρηξης, με ορους ανατροπης του κεφαλαιου και των τσιρακίων του, αν θελει να δει το “βασιλειο” της ζωης και της ελευθεριας και οχι της δουλείας και του θανατου. ΑΜΗΝ. 🙂
Δεν το απεφυγα το μακριναρι και ποιος ακουει το μανικακο! χαχαχαχα
LAGARTSAS-A
22 Ιουλίου, 2012 2:09 μμ
αναφερομουν στο σχολιο του pagal (21 Ιουλίου, 2012 1:46 μμ)
Mitsaras
21 Ιουλίου, 2012 3:25 μμ
Για τους αποπάνω, με τις υγειές σας. Η απεργία συνεχίζεται:
http://www.enikos.gr/society/63943,Etsi_yhfisan_sth_Xalyvoyrgia_.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook
Mitsaras
21 Ιουλίου, 2012 3:38 μμ
Και για να το κάνω πιο λιανά εκ των ψηφισάντων εκείνοι που τίθενται κατά της συνέχισης της απεργίας είναι μόλις το 2,9%
pagal
21 Ιουλίου, 2012 3:41 μμ
2,9% και 97.1% (!) ….κάτι σαν εκλογές στη Β. Κορέα ένα πράμα
Mitsaras
21 Ιουλίου, 2012 3:43 μμ
Άσχετο εντελώς ωστόσο το ποσοστό μου θυμίζει περισσότερο την εκλογή Κουβέλη στη ΔΗΜΑΡ.
spiral architect
21 Ιουλίου, 2012 7:09 μμ
Λίγα τα λόγια σας με το μπάρμπα-Φώτη, μη γίνουμε κώλος εδώ μέσα.
Αντε μη φωνάξω τον σ. Πσαριανό και γκαζώσει τη Φεράρι και σας πατήσει ούλους εδώ μέσα. 😈
Mitsaras
22 Ιουλίου, 2012 4:34 μμ
Πρόκειται για παρεξήγησις φίλε μου 🙂 . Εγώ με τον Κουβέλη δεν έχω τίποτα. Δεν με εκπλήσσει η στάση του. Ο Κουβέλης δεν έδειξε ποτέ ότι είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που παρουσιάζει. Μία τσόντα του πολιτικού μας συστήματος, ένας ακόμα πρόθυμος να αναλάβει βρωμοδουλειές για να φάει ένα κομμάτι από την πίτα της εξουσίας. Ούτε προδομένος λοιπόν, ούτε κι οργισμένος αισθάνομαι με την ΔΗΜΑΡ.
Περισσότερο ενοχλητικοί μου είναι εκείνοι που για ψηφοθηρικούς λόγους πρόκριναν κυβέρνηση της αριστεράς μοιράζοντας υπουργεία στον Κουβέλη και την παρέα του ενώ τώρα ρίχνουν κροκοδείλια δάκρυα κι αναθεματίζουν για την χαμένη τιμή της… αριστεράς.
xtremyst
21 Ιουλίου, 2012 4:30 μμ
η γραμματέας του Μάνεση θα πάει να δουλέψει αύριο στο καμίνι για να βγεί η παραγωγή;
σιγά τη δουλειά, ευκολάκι είναι… γι’αυτό και πρέπει να πληρώνεται με 400 ευρω το πολύ…
Αν δυσκολεύεται μπορεί να ζητησει και απο τα άλλα διευθυντικά στελέχη να βάλουν ενα χεράκι, ίσως και απο τον Μπάμπη, τον Αδωνι και τον Πορτοσάλτε… μπορεί να τα καταφέρουν καλύτερα αυτοι αφου οι άλλοι εργατες δεν ήταν και αρκετα παραγωγκοί (sic) 😉
catalternative
21 Ιουλίου, 2012 5:40 μμ
Μια σημείωση μόνο. Η Καταβάτη, η γραμματέας του Μάνεση, δεν εμφανίστηκε μονάχα χθες ως εκπρόσωπος των εργαζομένων. Με αυτό τον τίτλο τουλάχιστον εδώ και 3-4 βδομάδες την βγάζει ο Πορτοσάλτε στον ραδιόφωνο του σκαι κάθε 2-3 μέρες.
pasokaoi kai neodhmokrates gamhmenoi
21 Ιουλίου, 2012 7:54 μμ
βασικα διαβασα ολα τα σχολια και ο zxc σε αυτα που λεει δεν εχει αδικο…δυστηχως οι αληθειες πονανε…ειδικα οταν δε συμφερουν…
η μεγαλυτερη επαναστατικη πραξη ειναι η αληθεια ελεγε ο ΛΕΝΙΝ. μονο τυχαια φραση δεν ειναι
spiral architect
21 Ιουλίου, 2012 7:58 μμ
Ωραία λοιπόν:
Τι να κάνουμε; 🙄
(που έλεγε ο Λένιν)
DrAluca
22 Ιουλίου, 2012 3:03 πμ
Συνεχιζεις να εισαι μαλακας ανεαξρτητου θεματος. Μπραβο… πηγαζουσα η βλακεια…
Χαμογελατε…
spiral architect
22 Ιουλίου, 2012 12:05 μμ
Βρε DrAluca, δεν σου είπα να είσαι ευγενικός με τους επισκέπτες;
Που είναι τα γαλλικά και το πιάνο που μάθαινες μικρός;
Πήγαινε τώρα να φέρεις τα φοντάν να τους τρατάρουμε και αναλαμβάνω εγώ:
Λοιπόν κυρίες και κύριοι «σκεπτικιστές» επισκέπτες:
Οι άπλυτοι χαλυβουργοί δεν έχουν πλέον τίποτα να χάσουν και μας δείχνουν ένα δρόμο. Καλός, κακός, σωστός, λάθος ο δρόμος, αυτοί το ξέρουν και αυτοί θα γευτούν τα αποτελέσματα.
Αυτοί προτείνουν.
Όλοι εσείς οι «σκεπτικιστές» τι κάνετε;
Μόνο να πληκτρολογείτε ξέρετε;
Και το ελάχιστο bandwidth, που έχετε σε λίγο θα κλείσει, γιατί δεν θα μπορείτε να το πληρώσετε.
Γιατί θα χάσετε την κακοπληρωμένη δουλίτσα σας και θα σέρνεστε εκλιπαρώντας.
(Δόκτορα, τα φοντάν) 😉
zxc
22 Ιουλίου, 2012 12:40 μμ
Το ερώτημα είναι άκρως φιλοσοφικό και μη προσπαθείς να αποπροσανατολιστείς. Έχουμε τον κηφηνολόγο από πάνω, έχουμε και εσένα τον μπουρδολόγο αρχιτέκτονα που ούτε ένα σπίτι να στήσει όρθιο δεν μπορεί. Έχω ιδίαν πείρα από αρχιτέκτονες και μη το αρνείσαι. Μόνο ωραίες πέργκολες ξέρετε να σχεδιάζετε, και αυτές κινδυνεύουν να σε αφήσουν επί τόπου. Να απαντηθεί μονολεκτικά με ένα ναι ή όχι και να πάψουν οι μπουρδολογίες δια παντός.
1. προτιμότερο να απολυθούν 100 άτομα ή 800 (το οποίον θα σήμαινε να κλείσει η επιχείρηση) (την έκλεισαν την επιχείρηση, Ελλάς 😉 )
2. προτιμότερο το πεντάωρο/πενθήμερο ή απολύσεις 40 ατόμων ή το κλείσιμο της επιχείρησης (κάτι θα πρέπει να σας θυμίζει αυτό) (η επιχείρηση κοντεύει να κλείσει 😉 )
3. να απολυθούν 8.000 άτομα ή 140.000 (το οποίον θα σήμαινε να κλείσει η επιχείρηση Γαλλία 😉 )
για όλα τα παραπάνω και άλλες περιπτώσεις υπάρχουν υπέρ-αρκετά παραδείγματα. Και στο χώρο της Ελλάδας και του εξωτερικού. Άντε κηφήνες του εικαστικού, εδώ σας έχω.
DrAluca
22 Ιουλίου, 2012 12:56 μμ
Ε αφου μπορεις και δουλευεις 14 ωρες την μερα ενω εχουν απολυθει 100 συναδελφοι σου, για 300 ευρο, για τι παραπονιεσαι?
Η μηπως οχι? Μηπως βρε κουτο βγαζεις λιγο παραπανω απο αυτα που δινει ο Μανεσης στους χαλυβουργους και μας κοροιδευεις?
Μηπως δουλευεις σε καλυτερες συνθηκες εργασιας, και απλα εχιες γραμμενους στα παπαρια σου τους συναδελφους σου (Σπιραλ, να και τα γαλλικα 😉 )
Μηπως να βουλωνες λιγο το στοματακι σου? Αλλιως πηγαινε στον Μανεση και πες του οτι δεχεσαι να δουλεψεις 10ωρο στον χυτοσιδηρο, για 300-400 ευρο (μεχρι να του κατσει να στο μειωσει κι αλλο), και οτι δεν εχεις προβλημα να απολυονται συναδελφοι σου….Ε χαντακομενο μου?
Σου ειπα….μην αντιγραφεις τον Παγκαλ. Υπαρχουν πολλοι καλυτεροι…Μην αρεσκεσαι στην μετριοτητα….
Χαμογελατε…
pagal
22 Ιουλίου, 2012 1:40 μμ
«10ωρο στον χυτοσιδηρο, για 300-400 ευρο »
Αυτό πάλι που το βρήκες?…μόνος σου το σκέφτηκες ε?
Πραγματικά οργιαστική φαντασία (και πλήρη άγνοια της πραγματικότητας)
Σε πληροφορώ λοιπόν πως απ αυτούς που δουλεύουν στη παραγωγή (υψικάμινο ,φούρνους κ.τ.λ.) κανένας δε παίρνει κάτω από 1200-1300ε και πολλοί (μηχανικοί,εργοδηγοί, εξειδικευμένοι κ.α.) πάνω από 2000 με κανονικό ωράριο,( όχι μόνο σ αυτό το μαγαζί αλλά παντού στην Ελλάδα στις ανάλογες δουλείες) ενώ με το 5ωρο που τους προτείνανε οι πιο κακοπληρωμένοι θα πήγαιναν γύρω στο 1000ρικο κι αυτό για 4 μήνες
DrAluca
22 Ιουλίου, 2012 2:23 μμ
Ιδεα δεν εχεις για ποιο λογο εγινε η απεργεια ε?
Χαμογελατε…
demonio
22 Ιουλίου, 2012 1:08 μμ
χανεσαι σε ψευτοδιλληματα φοβαμαι. Αν απολυθουν τα 100 ατομα τωρα, θα απολυθουν και οι υπολοιποι στην πορεια… Στο μεσοδιαστημα οι υπολοιποι θα δουλευουν σε συνθηκες μεσαιωνα, δηλ. απο το πρωι ως το βραδυ και θα πληρωνονται ισα ισα τοσο ωστε να μπορουν να φανε ενα κομματι ψωμι για να ξαναδουλεψουν την επομενη.
Σε τετοια πραγματα αγαπητε ειναι να μην κανεις την πρωτη παραχωρηση γιατι σου εχουν παρει και τα σοβρακα. Γι’αυτο τον λογο το θεμα δεν αφορα μοναχα τους συγκεκριμενους χαλυβουργους αλλα μας αφορα ολους. Αν εσυ εισαι δουλοπρεπεις και χαλας την πιατσα, δεν την χαλας μοναχα για τον εαυτο σου (μπορει να εισαι απο θεση μαζωχιστης, τι να πω) αλλα συνολικα. Και νομιζεις κιολας πως θα ανταμειφθεις για την σταση σου. Αυτο που δεν εχεις καταλαβει ειναι πως οταν εισαι υποτελης δεν σε σεβεται κανενας και εισαι ο πρωτος που τρωει την κλωτσια και μαλιστα απο τ’αφεντικα που προσκυνας. Οι αλλοι δεν εχουν αναγκη ουτε καν αυτο να κανουν.
adespoti
22 Ιουλίου, 2012 1:54 μμ
ακριβως. θετεις 2 «επιλογες-λυσεις» απο μονος σου, διαλεγεις τη λιγοτερο χειροτερη και εισαι ικανοποιημενος. με αυτο το σκεπτικο επισης φανταζομαι οτι ψηφισες. να δουμε λοιπον τι θα λες οταν σε απολυσουν για να μην απολυσουν -ακομα- τους υπολοιπους συναδελφους σου.
spiral architect
22 Ιουλίου, 2012 1:33 μμ
Eνα νικ είναι αγαπητέ!
(μόνο αρχιτέκτονας δεν είμαι … κάνε κλικ στο νικ)
Επί του προκειμένου έχεις κάτι για να τεκμηριώσεις το αντίθετο, ή τσάμπα πήγαν τα φοντάν που’φερε ο Δόκτορας;
adespoti
22 Ιουλίου, 2012 12:08 πμ
εκανα ενα σχολιο – μαλλον το εφαγε η μαρμαγκα!
zxc
22 Ιουλίου, 2012 1:47 μμ
@pagal
βάλε άλλα τόσα (καθαρά)
pagal
22 Ιουλίου, 2012 1:52 μμ
…..έβαλα το μίνιμουμ
υπάρχουν και πολύ πιο υψηλές αμοιβές για κάποιες ειδικότητες αλλά αυτοί συνήθως δουλεύουν σαν εξωτερικοί συνεργάτες
zxc
22 Ιουλίου, 2012 2:05 μμ
Έτσι λοιπόν αγαπητοί κηφήνες, όταν κάνεις αγώνα να ξέρεις που το αδιέξοδο και που σταματάς. Ένα κλικ πριν κλείσει η επιχείρηση, υποχωρείς και συμβιβάζεσαι με αυτά που προτείνει το αφεντικό. Βλέπεις, τα αφεντικά δεν είναι αυτά που διαβάζεται στα ρομάντζα του 19ου αιώνα. Και αυτονών το συμφέρον είναι πλησίον του συμφέροντος ολλονών. Ένα κλικ πριν κλείσει η χαλυβουργία, κάνεις πίσω και λες, οι Βελεστίνιοι δεν είναι βλάκες που δέχθηκαν το πενθήμερο και απώθησαν δια ροπάλου τους κνίτες. Οι συνδικαλιστές της Πεζώ είναι πολλά κλικ ανώτεροι των παμετζήδων. Τώρα που κλείνει η Χαλυβουργία, εσείς βέβαια που ζήτε σε άλλο κόσμο θα έχετε πεδίο δόξης λαμπρό να το γιορτάζετε. Κάθε χρόνο τέτοιες μέρες θα στήνετε τρικούβερτο φεστιβάλ εις μνήμην των πεσόντων. Τους πενηντάρηδες άνεργους της Χαλ. λυπάμαι, που ούτε σύνταξη θα δικαιούνται, ούτε νέα δουλειά με αυτά τα μεροκάματα θα βρουν.
zxc
22 Ιουλίου, 2012 2:14 μμ
αδέσποτη
(αν αναφέρεσαι σε μένα) τι σημασία έχει τι λέω εγώ και τι λες εσύ. Εδώ γίνετε κουβέντα για το σύνολο της εργατικής πολιτικής. Εγώ στην προκειμένη περίπτωση θα βάλω τα κλάματα και θα ρίξω μπουρλότα (αν καίγεσαι πράγματι τόσο πολύ τι θα κάνω εγώ). Το συνδικάτο όμως έχει άλλα κριτήρια. Τουλάχιστον οφείλει να έχει.
Nikolas
22 Ιουλίου, 2012 4:00 μμ
Πολλά τα ερωτήματα,θολές οι απαντήσεις
τη λύση αναζήτησε σ αγώνων αναμνήσεις.
Δυστυχώς κάθε δίκαιος αγώνας σήμερα αν και αυτο συνέβαινε και στο παρελθόν πολλές φορές κινδυνευει να εγκλωβιστεί σε αδιέξοδα με δεδομένη την ισχύουσα σε πολιτικοοικονομικούς συσχετισμούς κατάσταση.Αυτο το αδιέξοδο δεν αναιρεί όμως σε καμία περίπτωση το βασικό που προανέφερα το δίκαιο της διεκδίκησης σε καθε λογής επίπεδο μιας καλύτερης ζωής που τα σημερινά ανθρώπινα σε τεχνολογικό επίπεδο επιτεύγματα είναι σε θέση να προσφέρουν.Το αναμφισβήτητο δίκαιο λοιπόν δεν ειναι σε θέση να το νικήσουν ούτε η »λογική» του σφάξε με αγά μ να αγιάσω ούτε το πανάρχαιο επιχείρημα του ρεαλιστή απεργοσπάστη,»έχω οικογένεια και παιδιά να θρέψω».Όσο όμως αυτή η κοινωνία αντί να αναζητά τρόπους βελτίωσης κατ αρχάς των συνθηκών διαβίωσης,για τα ασθενέστερα και πιο αδύναμα οικονομικά,στρώματά της μέσα από συλλογικές μορφές δημοκρατικής οργάνωσης θα σπέρνει ποταμούς ακόμα και άλογης πολλές φορές αντίστασης μπροστά στο παντοδύναμα αυτονόητο.Η αξιοπρεπής εργασία ειναι αναφαίρετο και ιερό δικαίωμα για όλους μας μόνο που οι όροι της αστικής διαχείρισης φροντίζουν πολλές φορες για το αντίθετο.Οι αριθμοί των ανέργων από τις επιχειρήσεις που αναζήτησαν μεγαλύτερα ποσοστά κέρδους σε άλλες χώρες και οι σύντομα μαζικά απολυμένοι απο τις τάξεις του Δημοσίου θα δημιουργήσουν ένα εκρηχτικό μείγμα που μόνο η αλληλεγγύη και η ριζική αλλαγή της κοινωνικής δομής είναι σε θέση να εκτονώσουν προς μια θετική κατεύθυνση.
Οι νίκες σας αχτίδα
κ η ήττα μας ελπίδα.
koula
24 Ιουλίου, 2012 3:30 μμ
Μηπως να αφησετε τον κυριο Petridis να κανει ηρεμα τις διακοπες του? ηρθε απο την Αμερικη για να παει στο Λουτρακι για ψαρακι και ολο τον ενοχλειτε στο κινητο του και σας απανταει και δεν προλαβαινει να αφησει τα λεφτουδακια του στους ιθαγενεις…
αντε… πολυ τον ταϊσατε…
Landaou
25 Ιουλίου, 2012 2:56 πμ
Τι ακριβώς θέλετε να συζητήσουμε μαζί σας plagal και zxc? Το ότι είστε εντεταλμένα καθίκια για να βρωμίσετε με την βλακεία σας και την ημιμάθεια σας ένα ποστ υπέρ αγωνιζώμενων εργαζώμενων? Μην αγωνιάτε όμως : η φωτιά θα σας πάρει πρώτους και έρχεται σύντομα. Πρίν καν φύγει ο Αύγουστος. Εμείς δεν πάμε διακοπές ΠΟΤΕ.
Τι μπουρδολογίες κάθεστε και αραδιάζετε? Αν είχατε διαβάσει το οποιοδήποτε καταστατικό σωματείου θα ξέρατε πως εκείνο δεσμεύει ρητά τον όποιο εργαζόμενο τόσο απεναντι στην γενική συνέλευσή όσο και απέναντι στις αποφάσεις τους. Δεν συμφωνώ σε καμιά περίπτωση μια τέτοια δήλωση, αλλά οι χαλυβουργοί συμφωνούν και το εκφράζουν με κάθε τρόπο. Το αποδυκνείουν με κοντά 9 μήνες απεργίες. Η απεργία μπορεί να υποκινήθηκε από το (απεχθές) ΠΑΜΕ, αλλά συντηρήθηκε σαν αγώνας από δεκάδες , αριστερούς , ανένταχτους, αναρχικούς και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς. Οι εργάτες δεν θέλουν απλά να έχουν μια εργασία. Θέλουν να έχουν μια εργασία από την οποία να ζούν με αξιοπρέπεια, Μην μας αραδιάζετε μαλακίες εδώ πέρα. Βγάλτε τον σκασμό και πάντε ψοφήστε καθίκια.
Τα κονσερβορκούτια σκούριασαν αρκετά και είναι έτοιμα για χρήση…….
fungalike
25 Ιουλίου, 2012 5:42 μμ
Το μονο που θα επρεπε να ειχαμε σαν ενσταση στην ολη περιπτωση αυτης της απεργιας ειναι οτι εστιαζουμε ολοι πανω σε μια μονο απεργια.Βαζουμε δλδ ολα τα αυγα μας σε ενα καλαθι.Εδω εντοπιζω ξεκαθαρα ενα σοβαρο κινδυνο να παει ολο το εργατικο κινημα πισω οπως πηγε με την ηττα των ανθρακορυχων στην εποχη του Θατσερισμου .Δηλαδη θα επρεπε ηδη να ειχαν γινει και αλλες απεργιες.Ολοι ξερουμε οτι τα ιδια συμβαινουν σε ενα καρο αλλους τομεις.
Αλλα ακομα πιο βασικο θα επρεπε να ειχε γινει μια συσπειρωση των ανεργων.Μια κινηματικη τους συσπειρωση που δεν εχει γινει ως τωρα εκτος απο μικρες συνελευσεις.Τα κομματα της
αριστερας δεν εχουν κανει απολυτως τιποτα για αυτους εκτος απο προτασεις σχεδιων νομων
για αυξησεις επιδοματων και μειωσεις χρεων νοικοκυριων.Οποιος εκφρασει τους ανεργους θα αποκτησει πραγματικη κινηματικη δυναμη.Αυτη δεν την εχουμε δει ακομα στην Ελλαδα ισως ουτε ακομα και Ευρωπαικα μιλωντας.Το μονο που εντοπιζω εγω ειναι μια,σωστη κατα τα αλλα, διαχυτη αντιδραστικοτητα στις πολιτικες.
μανικακος
25 Ιουλίου, 2012 3:01 πμ
ελα αμερικανακι νεοφιλελεύθερε:
Ο Ζερίτης, παραχωρούσε σε βουλγαρική θυγατρική το σήμα Diana, ενώ κορόιδευε τους εργαζόμενους !
http://www.xanthipress.gr/eidiseis/koinonia/15726-diana-zeritis-paraxorise-tin-emporiki-ekmetalefsi-se-thygatriki-kai-koroideve-touw-ergazomenous.html#josc23444
αυτο θα εννοουν μαλλον επιτυχημενη επιχειρηματικότητα…..
Landaou
25 Ιουλίου, 2012 3:20 πμ
Συγνώμη αλλά μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. Μετα κατέβιηκε στα πόδια μου και έπειτα έκανε διάφορες βόλτες εντός μου………… Αστα διάλα… (είμαι και παλιάς κοπής βλέπετε). Πίσω κουφάλες. Βραστούς, βραστούς θα φάμε τους αστούς……Αστα διάλα.
zxc
25 Ιουλίου, 2012 1:31 μμ
ρε γλέντια που έχουν οι αναρχοκομμούνες βλέπω το διασκεδάζεται στις καταλήψεις χαχαχ
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
25 Ιουλίου, 2012 1:45 μμ
@zxc
Χθες δεν είπες ότι θα αποχωρήσεις; Το καθυστερείς και θα γεμίσεις ψείρες από άπλυτα κεφάλια αναρχικών.
Τζους
zxc
25 Ιουλίου, 2012 3:09 μμ
Α μπα και να χάσω όλη τη διασκέδαση δε σφάξαν (αυτό ίσχυε για χθες)
LAGARTSAS-A
25 Ιουλίου, 2012 4:41 μμ
αν μη τι αλλο, εκτος απο φερεφωνο του μανεση και του νεοφιλελευθερισμου, ο zxc (πως επιλεγεις τα νικ σου; απο τη σειρα των πληκτρων;!) διαθετει και χιουμορ, που οφειλουμε να του το αναγνωρισουμε. 😉
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
26 Ιουλίου, 2012 1:54 πμ
Καλά κάτσε. Αλλά να μην έρθει η μαμά σου να μας κατηγορήσει ότι σε γεμίσαμε κόνιδες.
zxc
26 Ιουλίου, 2012 11:33 πμ
Είναι στα πλαίσια του επαγγελματικού κινδύνου.
Ήδη ο μπράουζερ με προειδοποιεί ότι με επιτίθεστε με κοριούς και ιούς και είστε γεμάτοι με ανασφαλείς περιεχόμενο. Αλλά η υπηρεσία σας ψεκάζει ψόφιους και με προστατεύει ανελλιπώς. Ο Μάνεσης νάναι καλά και όλο το σκυλολόι του.
Landaou
26 Ιουλίου, 2012 1:38 πμ
εσένα zxc δεν θα σε βράσουμε καθόλου. θα πεθάνεις από βλακεία. Και ναι είμαι αναρχοκομμούνη μέχρι το τετελευτάιο μόριο αν έχεις την απορία…. καληνύχτα και καλό ψόφο παπάρα, έ παπάρα
Landaou
26 Ιουλίου, 2012 1:59 πμ
για τον zxc…. χωράει η πηγάδα…. δεν στα είπανε όλα όταν σε προσλαμβάνανε στην ΓΑΔΑ…. δεν πειράζει θα στα δείξουμε εμείς…