Καισαρείας 30. Απέναντι ακριβώς μένει ακόμα η κολλητή μέχρι την 3η δημοτικού φίλη μου. Δύο στενά πιο πέρα είναι το σχολείο που τέλειωσα το δημοτικό και το γυμνάσιο. Ένα στενό πιο πάνω είναι η φίλη μου που στο σπίτι της έχω περάσει τόσες ώρες στη ζωή μου, όσες και στο δικό μου. Κάθε φορά που πέρναγα από το σημείο θυμόμουνα τον Αργύρη να με φωνάζει (δούλευε ένα διάστημα σε μια εταιρία δίπλα στην εφορία). Ποτέ δεν γυρνάω στα «ψιτ» στο δρόμο, αλλά τη φωνή του Αργύρη δεν την μπερδεύεις με καμία άλλη. Ήμασταν μαζί στην ίδια τάξη από την πρώτη δημοτικού μέχρι και το λύκειο.
Πριν από λίγο ήμουνα εκεί. Όχι για να δω τους παλιούς συμμαθητές μου, έχουμε σχεδόν χαθεί πια. Ήξερα για την αντιφασιστική πορεία στη Νίκαια, πίστευα ότι δεν θα την προλάβω ξεκινώντας την ώρα που άρχιζε από το Μαρούσι. Κατεβαίνοντας από το λεωφορείο στη στάση στο Περιβολάκι, είχαν σχεδόν αποφασίσει να πάω κατευθείαν σπίτι μου. Όμως το πρώτο πράγμα που αντίκρυσα ήταν ένα περιπολικό και μαζεμένους αστυνομικούς στις γωνίες. «Θα περάσω μόνο» σκέφτηκα «να δω τι γίνεται». Στην Καισαρείας 30 βλέπετε είναι τα γραφεία της Χρυσής Αυγής στη Νίκαια. Είχαν καλέσει σε αντισυγκέντρωση. Η πρώτη κουβέντα που άκουσα χωρίς να έχω ακόμα οπτική επαφή ήταν σχεδόν ενθαρρυντική, «μα καλά, ποιος τους νοίκιασε το χώρο;»
Μετά από λίγο τους βλέπω. Μου είχαν πει ότι έχουν κλείσει το στενό, ήμουν προετοιμασμένη. Ένας κάδος και 10 ο θεός να τους κάνει «φουσκωτοί». Περνάω την (κάθετη) Μούγλων και πάω να διασχίσω την Καισαρείας. Με σταματάει ένας νεαρός. Με ρωτάει σχεδόν ευγενικά που πάω. Είμαι αποφασισμένη επουδενί να μην δώσω καμία ουσιαστική απάντηση, να μην ανοίξω κανενός είδους διάλογο. «Γιατί ρωτάς;» του απαντάω. Συνεχίζει να θέλει να μάθει. «Σπίτι μου» του λέω αόριστα και φεύγω πριν προλάβει να πει κάτι άλλο. Δεν ξέρω να μετράω πλήθος, δεν μπορώ με τίποτα να υπολογίσω πόσος κόσμος ήταν. Αν έπρεπε οπωσδήποτε να πω, θα έλεγα πάνω κάτω 150 έως 200 άτομα. Κάπου εκεί, μην με πιέζετε άλλο. Όλοι με μαύρες μπλούζες που έγραφαν χρυσή αυγή, οι περισσότεροι νεαροί, μικρά παιδιά ανάμεσά τους (πως αλλιώς να χαρακτηρίσεις το αμούστακο 15χρονο;). Οι της πρώτης γραμμής κρατάνε ασπίδες μαύρες κι αυτές, ξύλινες μου φάνηκαν, και κοντάρια. Ένας έχει σπάσει ένα μεγάλο κλαδί από δέντρο και το κρατάει σαν κοντάρι. Έσπαγε κεφάλια αυτό, όχι αστεία. Ήθελα σαν τρελή να βγάλω μια φωτογραφία, αλλά δεν τόλμησα να σηκώσω το κινητό.
Έχω φτάσει στην άλλη κάθετη, την Ατταλείας. Μη ρωτάτε γιατί σας λέω τα ονόματα, έχει σημασία. Πιο κάτω είναι η Εφέσσου, η Ιωνίας, η Βοσπόρου. Σηκώνω το κινητό επιτέλους και βγάζω μια λίγο θολή φωτογραφία. Σταματώ να την τουητάρω. Ακόμα δεν έχω τελειώσει και με πλησιάζει ένας άλλος, πραγματικό γομάρι. Ευγενικά με ρωτάει που πάω κι αυτός. Δεν είμαι πια ανάμεσά τους, απαντώ απότομα «σπίτι μου, θέλετε κάτι; γιατί με ρωτάτε όλοι που πάω;». Του ξεφεύγει ένα «με ειδοποίησαν τα παιδιά» (είχα περάσει «κυρία» βλέπεις, κάποιος τον ειδοποίησε, με σταμπάρανε δεν εξηγείται αλλιώς) και μετά τα μπαλώνει «μήπως μένετε στο στενό και δεν σας άφησαν». Φαίνεται να θέλει να μάθει προς τα που μένω, τι κάνω εκεί με το κινητό στο χέρι. Γνέφω αόριστα προς την άλλη κατεύθυνση. Δεν τον ρωτάω τι γίνεται και μόνος του μου λέει «προστατεύουμε τα γραφεία μας, έρχονται οι Πακιστανοί». Πόσο θέλω να του πω πως χτύπησε λάθος πόρτα, αλλά τα χέρια μου τρέμουν. Γιατί τρέμουν; Δεν μπορώ να πληκτρολογήσω… φοβάμαι; ξέρω ‘γω; μάλλον ναι, έστω και λίγο. Πιο πολύ όμως είμαι εξοργισμένη. Που συμβαίνει κάτι τέτοιο. Που συμβαίνει στη γειτονιά μου. Που κανείς δεν αντιδρά, όλοι απλώς χαζεύουν το θέαμα, από τα προσφυγικά μπαλκόνια τους.
Κάθομαι σε ένα σκαλάκι, που και που τουητάρω τη μικρή εικόνα που έχω. Αυτοί σκούζουν τα βρωμερά συνθήματά τους αραιά. Περνάει η ώρα τίποτα δεν γίνεται. Έχουν βάλει τα κράνη, ακούγεται ένα «έρχονται», ακούγεται ένα ελικόπτερο αλλά τίποτα δεν συμβαίνει. Βλέπω έναν (μπορεί να ήταν και ο ίδιος που ρώτησε εμένα) να περνάει τρέχοντας και βλέπω να μιλάει σε κάποιον στον ακόμα παραπέρα κάθετο. Ενστικτωδώς σηκώνομαι να δω. Είναι ο Άρης και τραβάει φωτογραφίες. Μιλάνε. Αποφασίζω να πάω να τον ρωτήσω τι του είπε, μισή ντροπή δική μου, μισή δική του, δεν φταίω εγώ που είναι αναγνωρίσιμος. Μου λέει ότι του ζήτησαν ευγενικά να μην τραβάει φωτογραφίες. Στην απέναντι γωνία ΜΑΤ και ΥΜΕΤ (άλλα αμούστακα κι αυτά).
Βλέπω γνωστές φυσιογνωμίες, με κοιτάνε τους κοιτάω. Θέλω να φωνάξω σε έναν «εσένα σε ξέρω, καλά δεν ντρέπεσαι;». Η αντιφασιστική έχει ξεκινήσει, η αστυνομία σε κινητικότητα, κόσμος έχει αρχίσει να μαζεύεται. Κάποιοι δρόμοι πρέπει να έχουν κλείσει η κίνηση διοχετεύεται στο στενό. Από το παραδίπλα κομμωτήριο έχουν βγει 3 κοριτσάκια. Τα δύο τα ξέρω. Ήταν στο ίδιο σχολείο, ένα δυο χρόνια μικρότερα. Κάνουν πλάκα μεταξύ τους για τους αστυνομικούς, σαν να φλερτάρουν, σαν να μην τρέχει τίποτα. Θέλω να τσιρίξω. Μιλάνε για την πορεία σαν να είναι απλά το αντίπαλο δέος. Μα καλά οι δικοί σας παππούδες πρόσφυγες δεν ήταν; Που ζείτε; Δεν μιλάω. Απλά κάνω γνωστή τη θέση μου και βρίζω τους Χρυσαυγίτες. Πάλι δεν αντιδράνε.
Η πορεία ανεβαίνει τη Γρεβενών και υπάρχει οπτική επαφή. «Γαμιέται ο Τσε Γκεβάρα» φωνάζουν τα αυγά. Μου έρχεται να γελάσω. Ο μαζεμένος κόσμος είναι περισσότερος, προσέχω τις αντιδράσεις γύρω μου. Οι πιο πολλοί είναι σχεδόν αδιάφοροι, σαν να πρόκειται για ποδοσφαιρικές ομάδες καμία από τις οποίες δεν υποστηρίζουν. Πιστεύουν κιόλας ότι οι «χρυσαυγίτες θα τους δείρουν τους πακιστανούς έτσι και κάνουν πως περνάνε». Απελπισία. Μια κυράτσα σε ένα μηχανάκι ρωτάει έναν αστυνομικό τι γίνεται. Της λέει. «Καλά θα τους κάνουν, που βγήκαν κι αυτοί στο δρόμο τέτοια ώρα». Οργή. Πάω προς τα παραπάνω στην Π. Ράλλη. Με το που φτάνω ένταση. Μια ομάδα ΜΑΤ και ανάμεσά τους ένας τσίρος με μαύρο μπλουζάκι κάνει τσαμπουκά σε ένα τύπο (πάνω σε μηχανάκι κι αυτός) που κάτι θα του είπε. «Άντε βρε νούμερο» τον ακούω να λέει. Θα είναι το μότο τους φαίνεται, να δείχνει και το αντριλίκι τους. Φεύγει το μηχανάκι, κι αυτός κινήται σαν απειλητικά μέσα στην κίνηση, να συνεχίσει τον καυγά. Τα ΜΑΤ χαζεύουν… Μιλάνε για γάλα και μπανάνες, για μια σκεπαστή με τυρί, για ένα μπλουζάκι που πήρε ένας. Ένας μιλάει στο κινητό, άλλος στρίβει τσιγάρο.
Η πορεία δεν θα περάσει από κει, είναι χαλαροί. Μποτιλιάρισμα στη γωνία. Σταματάει ένα κωλοφτιαγμένο αυτοκίνητο. Ρωτάει ο οδηγός ένα ματατζή τι συμβαίνει. Του απαντάει «αντιφασιστική πορεία». Κάτι λέει ο οδηγός δεν ακούω, αλλά ακούω καθαρά τον Θοδωρή (έτσι τον φώναξαν μετά οι συνάδελφοι) να απαντά «εδώ είναι (με κίνηση κεφαλιού προς την Καισαρείας), αλλά δεν έγινε τίποτα». Και συμπληρώνει χαμογελώντας πλατιά «δυστυχώς». Ο κάγκουρας μαρσάρει, σπινιάρει, κάνει μια κωλιά και πάει 20 μέτρα μέχρι το φανάρι… Χαζογελάνε όλοι. «ε μωρέ ήταν μπουκωμένο το αυτοκίνητο»… οι προστάτες του πολίτη επί το έργον.
Έχω δει αρκετά, δεν αντέχω άλλο. Τραβάω για το σπίτι.
Αυτή ήταν η γειτονιά μου σήμερα. Αυτά γίνανε στην Καισαρείας 30. Η γιαγιά μου ήρθε από τη Σμύρνη το 1922 και σήμερα ντρέπομαι για τους συμπολίτες μου, όσο δεν έχω ντραπεί ποτέ στη ζωή μου.
Narrator
short link http://wp.me/p1pa1c-hok
Christos Syllas
5 Ιουλίου, 2012 11:19 μμ
πέρασα νωρίτερα από τη γειτονιά σου. είναι ωραία. αν συνεχίσεις να αισθάνεσαι έτσι, δεν έχεις να ντρέπεσαι για τίποτα.
messed up
5 Ιουλίου, 2012 11:21 μμ
Τα χρυσόψαρα θα λένε «αυτός έχει μνήμη ανθρώπου»….
ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ
5 Ιουλίου, 2012 11:26 μμ
Reblogged this on ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ.
DrAluca
5 Ιουλίου, 2012 11:26 μμ
Γι αυτο σε παω Narrator….. Να σαι καλα…
Χαμογελατε…
agriogavross (@agriogavross)
5 Ιουλίου, 2012 11:41 μμ
η νικαια ειναι παντα νικαια απλα εχουμε γεμισει !!
Χρηστος
5 Ιουλίου, 2012 11:50 μμ
spot on
μανικακος
6 Ιουλίου, 2012 12:03 πμ
Τ’ αηδόνια σε χτηκιάσανε στην Τροία
που στράγγιξες χαμένα μια γενιά
καλύτερα να σ’ έλεγαν Μαρία
και να ‘σουν ράφτρα μες στην Κοκκινιά
κι όχι να ζεις μ’ αυτή την κομπανία
και να μην ξέρεις τ’ άστρο του φονιά….
Jaquou Utopie
6 Ιουλίου, 2012 12:11 πμ
Έτσι!
Όχι ντροπή, μόνο μάχη!
risinggalaxy
6 Ιουλίου, 2012 12:16 πμ
Ευχαριστώ.
spiral architect
6 Ιουλίου, 2012 7:41 πμ
Άλλοι θά’πρεπε να ντρέπονται.
Αλλά ήσαν τυφλωμένοι … 😦
aplhrotoiergazomenoi
6 Ιουλίου, 2012 9:42 πμ
Καισαρείας 30
http://aplhrotoiergazomenoi.blogspot.gr/2012/07/30.html
πηγή://ΠαραλληλοΓράφος//
Blue Velvet
6 Ιουλίου, 2012 10:49 πμ
Εμείς, οι κάτοικοι της περιοχής δεν νιώθουμε καθόλου έτσι.
Παλεύουμε εδώ και δύο χρόνια τη Χρυσή Αυγή σχεδόν πάντα με επιτυχία.
Τα γραφεία αυτά άνοιξαν πριν από ένα μήνα, μέχρι τότε δεν τα κατάφερναν. ]
Στις εκλογές δεν τόλμησαν να στείλουν εκλογικούς αντιπροσώπους πουθενά.
Δύο μέρες μετά τις εκλογές, όταν αποφάσισαν να κάνουν το πρώτο τους πογκρομ, οι κάτοικοι, ο απλός κόσμος, μπήκε στη μέση και τους έδιωξε.
Αυτό που άλλαξε είναι η πρακτική των χρυσαυγιτών: όταν κατάλαβαν ότι με ξύλο στους γείτονές μας δεν καταφέρνουν απολύτως τίποτα, άρχισαν τη δωρεάν διανομή φαγητού στους κατοίκους. Έχει τεράστια σημασία, πρόκειται για μία περιοχή με μεγάλα ποσοστά ανεργίας, ανθρώπους που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα επιβίωσης. Στην αρχή η διανομή γινόταν στο δρόμο, μετά από τα γραφεία τους για να γνωριστούμε καλύτερα, όπως έλεγαν. Η απάντηση δόθηκε με τη χτεσινή πορεία, η οποία για την εποχή που καλέστηκε είχε αξιοπρεπή συμμετοχή.
Είμαστε εδώ, παλεύουμε ακόμα όπως πρώτα.
Μόνο που τώρα πια χρειαζόμαστε λίγη βοήθεια, με τη συμμετοχή σας, τις πρωτοβουλίες σας, τις ιδέες σας. Σας παρακαλούμε, μη μας θεωρείται καμένο χαρτί. ΄
Η Νίκαια δεν έχει πέσει ακόμα.
pagal
6 Ιουλίου, 2012 12:26 μμ
Βαράτε μερικούς οπαδούς του Ολυμπιακού ακόμα και θα δούμε κατά πόσο θα συνεχίσετε να παλεύετε «πάντα με επιτυχία»
Blue Velvet
6 Ιουλίου, 2012 12:37 μμ
Σχεδόν είπαμε…
Narrator
6 Ιουλίου, 2012 12:38 μμ
μην ανοίγεις διάλογο με το γουρουνάκι. αν συνεχίσει με αυτό το στυλάκι θα φάει σουτ (και γκολ από τη σέντρα)
spiral architect
6 Ιουλίου, 2012 1:23 μμ
… γεια σου ωρέ Μπαλοτέλι! 😆
pagal
6 Ιουλίου, 2012 3:46 μμ
Και συ Βρούτε !
DrAluca
6 Ιουλίου, 2012 12:56 μμ
Εγω παντως αυτο που εβγαλα απο το κειμενο δεν ειναι οτι η γειτονισα Narrator θεωρει την γειτονια καμμενο χαρτι.Αν και εκεινη μπορει καλυτερα να το απαντησει.
Αλλα οτι θεωρει καμμενα χαρτια συγκεκριμενες συμπεριφορες και ανοχες, και ντρεπεται γι αυτες ως μελος της γειτονιας….
Στα υπολοιπα που λες συμφωνω….
Χαμογελατε…
Blue Velvet
6 Ιουλίου, 2012 2:11 μμ
Θεώρησα σωστό, λόγω του απαισιόδοξου τόνου του κειμένου (παρόλα αυτά εξαιρετική πένα) να παρουσιάσω και την άλλη πλευρά.
Και φυσικά να δώσω τα στοιχεία για το πως κινούνται πλέον στην περιοχή, καθώς άλλαξαν τελείως τακτική (είμαι κάτοικος της περιοχής και το παρακολουθώ εδώ και καιρό), Η αιτία για την ανοχή βρίσκεται εκεί, δεν είναι ακόμα μη αναστρέψιμη κατάσταση. Αυτό προσπάθησα να εξηγήσω, λίγο συναισθηματικά φορτισμένα μάλλον.
DrAluca
6 Ιουλίου, 2012 2:19 μμ
Η αληθεια ειναι οτι αυτη η αλλαγη τακτικης των νεοναζι,βρηκε απροετοιμαστο τον κοσμο, και τα κινηματα. Απο την αλλη ομως καθε φορα που καποιος «μας βοηθαει» οφειλουμε να δουμε ποιος ειναι αυτος…. Αλλιως θα ειμαστε παντα υοποχειρια.
Ουτως η αλλως ομως σε αυτο το σκελος συμφωνω μαζι σου. Και καλα εκανες και σχολιασες οπως σχολιασες. Η μονη μου ενσταση ειναι αυτη που ανεφερα προηγουμενος. 🙂
Να σαι καλα.
Χαμογελατε…
Βασίλης
7 Ιουλίου, 2012 9:30 πμ
πρακτικές του μουσολίνι είναι αυτές με τα φαγητά αν δε απατώμαι
dimi
6 Ιουλίου, 2012 11:19 πμ
ωραια η Narrator. απο σποντα, εν ωρα δουλειας, βρεθηκα στο twitter σου, κ παρακολουθησα απο εκει το τι συνεβαινε. θανξ
μανικακος
6 Ιουλίου, 2012 11:44 πμ
Κατερινα Κοκωνη
6 Ιουλίου, 2012 12:41 μμ
αν εμενες στη Κοκκινια και οχι στο Μαρουσι,ισως και να αναγνωριζες το φοβο στους πρωην γειτονους σου….δεν εχεις δικαιωμα να τους κρινεις και να τους κατακρινεις…ειμαστε εδω και καθε μερα παλευουμε με το τερας…ειδικα στις φτωχογειτονιες που αναφερες…γι’αυτο θελουν τοσο απελπισμενα τη Κοκκινια…και θα προσπαθησουν να την παρουν με οποιο τροπο μπορουν….μονο που θα μας βρισκουν συνεχως μπροστα τους….
Narrator
6 Ιουλίου, 2012 12:43 μμ
αν διάβαζες με περισσότερη προσοχή, θα καταλάβαινες τι γράφω
lefterisp
6 Ιουλίου, 2012 12:58 μμ
Narrator και η δικιά μου γιαγιά ήρθε από τη Σμύρνη το ’22 και απ’αυτά που μου είπε για το πώς την υποδέχθηκαν οι ντόπιοι, η ντροπή μου είναι «διαχρονική»…
(Να’σαι καλά που το μοιράστηκες!)
olumpiostheos
6 Ιουλίου, 2012 1:19 μμ
δεν καταλαβαίνω γιατί τόσος μελοδραματισμός για την κινητοποίηση των ελλήνων πατριωτών…άλλο να είσαι πρόσφυγας και να επιστρέφεις πίσω στην πατρίδα από την οποία κατάγεσαι κι έζησαν οι πρόγονοι σου σου κι άλλο να είσαι λαθρομετανάστης.τι δεν καταλαβαίνουμε?βγείτε μια βόλτα στα πατήσια μετά τις 10,ειδικά εσείς οι κοπέλες και μετά μιλήστε.αρκετά πια με το ανθελληνικό σας ποζιλίκι.βρωμάει πολύ.ουδείς χειρότερος φασίστας εκ του κομμουνιστή…στην τελική ψάχτε και λίγο την ιστορία και μην αναμασάτε ό,τι σας πλασάρουν τα δεξιοαριστεροκρατούμενα media.πάνω απ’ όλα είμαστε Έλληνες.ναι στους νόμιμους μετανάστες,όχι στους λαθραίους πακιστανούς.απέλαση όλων των άστεγων λαθραίων που δεν έχουν που να πλυθούν…είναι το καλύτερο και για τους ίδιους.
Narrator
6 Ιουλίου, 2012 1:26 μμ
το σχόλιο παραμένει ως μνημείο αμορφωσιάς.
κάθε επόμενο από τον ίδιο χρήστη ή παρόμοιο σε ύφος και περιεχόμενο θα πάει εκεί που του αξίζει: στα σκουπίδια.
(το περί ιστορίας το αφήνω ασχολίαστο, πάει ταμάμ με την αμορφωσιά)
Uturunco
6 Ιουλίου, 2012 2:33 μμ
Κι όμως Narrator ειδικά αυτό με την ιστορία είναι ενδιαφέρον. Μας λέει ότι οι Έλληνες πρόσφυγες δεν “εκδιώχθηκαν από τις πατρογονικές τους εστίες” αλλά “επέστρεψαν στην πατρίδα τους” πράγμα που προφανώς ήταν “το καλύτερο και γι αυτούς”. Μάλλον λοιπόν το πρόβλημα των πατριωτών με εκφράσεις όπως ο “συνωστισμός της Σμύρνης” είναι πως δεν ξεκαθαριζόταν σαφώς ότι προκλήθηκε από την χαρά της “επιστροφής”…
Narrator
6 Ιουλίου, 2012 3:08 μμ
εξάλλου, όλοι όσοι έχουμε διαβάσει ένα έστω ρημαδοβιβλίο, ακόμα και παιδικό της Ζωρζ Σαρρή, ξέρουμε πως ακριβώς συμπεριφέρθηκαν στους «επαναπατρισμένους» οι Ελλαδίτες.
Uturunco
6 Ιουλίου, 2012 6:34 μμ
από την χαρά που ξανασμίξανε, κι επίσης από την φυσική καλοσύνη που ανέκαθεν χαρακτήριζε αυτό το μετριόφρων έθνος των ολύμπιων θεών, πριν φυσικά μολυνθεί (ευτυχώς όχι όλοι/ες) από τον ξενόφερτο εβραιομπολσεβικισμό…
xtremyst
6 Ιουλίου, 2012 4:16 μμ
ελληνες πατριωτες οι νεοναζί που τους τρεχουν τα σαλακια με τον χίτλερ και τα SS? διαφορετική αντιμετώπιση για τους πρόσφυγες που στοιβάζονταν στις πλέον υποβαθμισμένες περιοχές και τους αποκαλούσαν τουρκόσπορους και παστρικιές; που τους κατηγορούσαν οι «πατριωτες» οτι ηρθαν πεινασμένοι και γεματοι αρρωστιες να κλέψουν τη γη και τις δουλειές απο τους παλαιοελλαδίτες; θα μας τρελλάνεις;;;;
parameter λ
6 Ιουλίου, 2012 4:26 μμ
πήδα, βλάκα
Α.Γ.ιος
9 Ιουλίου, 2012 1:56 πμ
Κουμπάρο, άμε άλλαξε,
το όνομα που έχεις,
-ο Ζεύς ήτονε Ξένιος-
αν τούτο δεν κατέχεις…
spiral architect
6 Ιουλίου, 2012 2:04 μμ
Ανέκαθεν ο Πειραιάς είχε αλλοδαπούς όπως κάθε λιμάνι. Πρωτοπήγα στον Πειραιά και στους πέριξ δήμους του πριν από 20 περίπου χρόνια για τη δουλειά μου και ακόμα εκεί τριγυρνάω. Μετανάστες με μαγαζιά υπήρχαν από τότες. Κυρίως κουρεία, calling centers για την PTT (ο “ΟΤΕ” του Πακιστάν) DVDάδικα με ταινίες πακιστανικού σινεμά και Μπόλιγουντ ή μικρά εστιατόρια με καφτερά.
(με πειράζουν στο στομάχι) 😛
Κουρευόμουν σε έναν κουρέα στα Καμίνια, που όταν βγήκε στη σύνταξη νοίκιασε το ιδιόκτητο κουρείο του σε έναν Ινδό. Μια φορά πήγα για κούρεμα εκεί και ο Ινδός με κούρεψε καλύτερα από τον Έλληνα και πιο φτηνά. Αν με βγάλει ο δρόμος μου από κει, θα πάω για κούρεμα.
Έμεινα κάμποσο καιρό για δουλειά και αναψυχή στο Bayswater στο Λονδίνο. Η γειτονιά μού θύμιζε έντονα τη Νίκαια και την Παλιά Κοκκινιά, αν εξαιρέσεις τους φαρδύτερους δρόμους. Στα κόκκινα λεωφορεία βλέπεις οδηγούς με τουρμπάνι Σιχ. Η περιοχή του Bayswater (και όχι μόνο αυτή) είναι πολύχρωμη …
Γυρνοβολάω ακόμα τις περιοχές των Καμινίων, της παλιάς Κοκκινιάς και των προσφυγικών της Νίκαιας. Τα μαγαζιά υπάρχουν, οι μετανάστες είναι χρόνια εκεί, έχουν ΑΦΜ, κάνουν φορολογική δήλωση και πληρώνουν ότι τους αναλογεί. Αυτοί που δεν πληρώνουν είναι άλλοι. Αυτοί που εδώ και χρόνια έχουν – πάντα με δημοκρατικό τρόπο – εγκαταστήσει κυβερνήσεις και τώρα τελευταία εγκατέστησαν και νομιμοποίησαν εκτελεστικούς βραχίονες στο δρόμο για να τρομοκρατήσουν. Αυτοί που κάποτε ήσαν μπράβοι ανθρώπων της νύχτας, τώρα νομιμοποιήθηκαν με την ψήφο καποιων από εμάς.
Λυπάμαι τα μέλη αυτών των συμμοριών, όλους αυτούς που υποτιμητικά τους αποκαλούμε “ούγκανους” και τώρα τελευταία “δρόμενους”.
Δεν διδάχθηκαν ιστορία, οπότε είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν.
anastasia
6 Ιουλίου, 2012 7:12 μμ
εγώ πάντως φοβάμαι, όπως κ να’χει…
Wings
6 Ιουλίου, 2012 8:03 μμ
Όμορφο κείμενο, ενδιαφέρουσα η συζήτηση που ακολούθησε…
Γέλασα στο σημείο που είδα πως την υποστήριξη των «Ελλήνων πατριωτών» ανέλαβε κάποιος με το ψευδώνυμο «olympiostheos» (θέλει η… να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει!), πικράθηκα όμως με την τοποθέτηση από κάτω του (προφανώς!) admin… ¨Ολες οι απόψεις θα έπρεπε να είναι σεβαστές εκτός κι αν προσβάλουν κάποιον υποθέτω!
Μπορεί να μη συμφωνούμε, το να διαγράφουμε κάθε αντίθετη άποψη όμως μας κάνει να μοιάζουμε λίγο με το «τέρας»… Δεν βρίσκετε….?
denyal
6 Ιουλίου, 2012 9:19 μμ
Εξαρτάται πώς το βρίσκει ο μαχαιρωμένος μετανάστης.
Το τέρας δεν χρειαζόταν εισαγωγικά, η «αντίθετη άποψη» χρειαζόταν.
Wings
7 Ιουλίου, 2012 1:15 μμ
Αν πιστέψουμε πως ο καθένας, πέστον αμόρφωτο, πέστον δεξιό, πέστον ηλίθιο, που δεν βλέπει τα πράγματα όπως εμείς θα ήταν σε θέση να μαχαιρώσει έναν μετανάστη, το ‘χουμε χάσει εντελώς!
Αν με ρωτάς, ναι, κι εγώ ήθελα να βλέπουμε όλοι τον μετανάστη με τα ίδια μάτια, κι εμένα με συγχίζουν οι εκφράσεις «παράνομος πακιστανός», «δεν έχει που να πλυθεί».
Αυτοί οι άνθρωποι που σκέφτονται όπως ο… ολύμπιος όμως, είναι πολλοί, είναι γύρω μας, κι είτε μας αρέσει είτε όχι, έχουν το ίδιο δικαίωμα ψήφου, λόγου κτλ με εμάς, συχνά και κοινές αγωνίες, τους ίδιους φόβους. Θεωρώ πιό χρήσιμο να τους ακούμε, αν μπορούμε να τους μιλάμε μπααας και πιάσει τόπο έστω μια λέξη μας. Αλλιώς θα τους ακούσουν με χαρά τα αυγά, που έτσι κι αλλιώς βολεύονται τρέλά με τους ηλίθιους, όσο εμείς ασχόλουμαστε με το πού μπαίνουν και πού δεν μπαίνουν τα εισαγωγικά!
» ΠΑΛΗ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ, ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ, ΕΛΠΙΔΑ με τη σφραγίδα της Αριστεράς, με το όραμά της, είναι ο μόνος δρόμος για να κερδίσει τους απόκληρους και να λύσει προβλήματα. Αλλιώς, θα χαθεί η μπάλα και θα τρίβουμε τα μάτια μας! » (δανεισμένο από ένα σχόλιο παρακάτω, το οποίο με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη… Όπου Αριστερά η ιδέα της, όχι τα κομματα που αυτοαποκαλούνται τέτοια.)
Narrator
7 Ιουλίου, 2012 1:43 μμ
Αν είχαν έστω κι ένα επιχείρημα αυτά που έγραφαν, έστω στρεβλό και ανόητο, μπορεί να τα έβλεπες τα σχόλια. Βρισιές, αυθαίρετοι χαρακτηρισμοί και μισανθρωπισμός, εδώ μέσα δεν περνάνε. Αν σε κάποιον από εσάς δεν αρέσει λυπάμαι, αλλά έτσι είναι. Εξάλλου, υπάρχουν ένα σωρό «αρένες» στο διαδίκτυο για να ‘ακούσεις τις κοινές αγωνίες και φόβους τους’
wings
7 Ιουλίου, 2012 5:30 μμ
Δεν είδα βρισιές, γι αυτό και το σχόλιο μου… Βλακεία είδα μόνο, η οποία λένε ότι είναι ανίκητη, αλλά θα θελα όσο έχω υπομονή να την παλέψω! Και για να μην παρεξηγηθώ, το τελευταίο που θέλω είναι να συμμετέχω σε «αρένες». ΝΙώθω ευγνώμων που υπάρχουν χώροι όπου συζητάς πολιτισμένα, και που υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που μοιράζονται τις αγωνίες και τους φόβους τους (χωρίς εισαγωγικά). Σου δίνουν δύναμη… Δεν υπάρχει μόνο άσπρο και μαύρο όμως, δεν υπάρχει μόνο «πεντάμορφη» και «τέρας». Τον γείτονά σου το φασίστα λοιπόν, πέτα τον από δω, πετα τον κι απ’το παράθυρο αν μπορείς, και δως του και μια κλωτσία από μένα! Εκείνον το γείτονα τον αγνώστου πολιτικής ταυτότητας όμως…? Εκείνον τον «φιλήσυχο», εκείνον που όσο όλα ήταν καλά δεν ασχολιόταν και πολύ- πολύ, έδινε και καμια βοήθεια στον Πακιστανό που του περισεύε, αλλά τώρα που του ρθαν τα ζόρια κάτι «γεροδεμένα παιδιά που του κουβαλάνε το ψώνια» του λένε πως αν δεν είχα έρθει ποτέ οι Πακιστανοί δεν θα του συνέβαινε αυτό, τί να τον κάνεις? Εγώ λέω να τον πλησιάσεις, να του πεις πως είσαι ο συνάνθρωπός του και πως είσαι εκεί. Γατί όσο εσύ ο μορφωμένος, ο ψαγμένος, τον αντιμετω πίζεις υποτιμητικά, τόσο πιο συμπαθής θα του είναι ο «άλλος». Προβλημά του θα μου πεις… Δεν μοιραζόμαστε την κοινωνία μόνο με αυτούς που επιλέγουμε όμως!
Narrator
7 Ιουλίου, 2012 5:35 μμ
Δεν διαφωνώ με τη λογική σου, αλλά δεν είδα κανέναν τέτοιο άνθρωπο στη συζήτηση εδώ. Την κοινωνία όχι, το διαδίκτυο επίσης, αλλά κάποιους χώρους θα τους μοιραζόμαστε με όσους γουστάρουμε, διάολε!
DrAluca
7 Ιουλίου, 2012 1:45 μμ
Να μαχαιρωσει ο ιδιος μπορει οχι. Νομιμοποιει ομως με την σταση του τα μαχαιρωματα απο αλλους. Και οχι μονο τα μαχαιρωματα. Τους τραμπουκισμους, τις απειλες, τα σπασιματα μαγαζιων, τις μπουκες, ληστειες… Ολα αυτα, αλλα και δεκαδες αλλα τα νομιμοποιει ΑΥΤΗ ακριβως η σταση.
Και το οτι ειναι γυρω μας και ειναι μπολικοι δεν λεει απολυτος τιποτα. Ο καθενας να αναλαβει την ευθυνη του. Και εφοσον αυτοι οι τυποι νομιμοποιουν τον φασισμο στην κοινωνια, να κανουμε την προταση του φιλου BDM ο οποιος ειπε πως «εφοσον στηριζεις η ανεχεσαι τετοιες κινησεις (τα μαχαιρωματα) εισαι ηθικος αυτουργος, και καθε φορα που γινεται τετοιο περιστατικο, θα χειροδικω επανω σου». Μεταφορικα ισως, αλλα πολυ ανοχη δειχνουμε και δεν ειναι καλο….
Χαμογελατε…
wings
7 Ιουλίου, 2012 5:47 μμ
Ανοχή φίλε μου… και αντοχή, και ενοχή αν θες!
Ανοχή που δεν τσίριξα «άντε ρε νούμερα» στα κορίτσια που χαριτολογούσαν για νεκρούς Τούρκους με τα παιδιά με τα μαύρα μπλουζάκια.
Αντοχή που δεν πέταξα το ποτήρι το νερό που είχα μπροστά μου στον συγγενή που γελοιοποίησε όσο μπορούσε τον πακιστανό που έκανε τα πάντα για να του πουλήσει κάτι, χωρίς να αγοράσει τελικά οτιδήποτε.
Ενοχή που ήθελα τόσο πολύ να ρίξω μια στα μούτρα της γριάς που έζησε τη φτώχια στο πετσί της και τώρα χαίρεται με τα παληκάρια που δέρνουν τους μάυρους γιατί… βρωμάνε.
Αλλά πάλι… Κάποιον θα θύμιζα αν τα είχα κάνει όλα αυτά… Έτσι?
DrAluca
8 Ιουλίου, 2012 12:29 πμ
Εχεις δικιο. Ομως αυτο που ειπα, δεν το ειπα στην βαση να δημιουργησουμε ενοχες. Δεν με νοιαζουν οι ενοχες.Αλλα οι ευθυνες. Και το ζητημα μου ειναι στην νομιμοποιηση.Οταν νομιμοποιεις τον φασισμο με τον τροπο που απεριφταστα εκανε ο ολυμπιος στοκος, για εμαν εισαι απεναντι μου…. Και μαλιστα ακομα πιο πολυ απο τον καθαρο τον φασιστα, τον μαχαιροβγαλτη… Γιατι με αυτην την σταση την «και καλα» (του πληρους δηλαδη φασισμου, αυτου που κρυβεται μερι να σε πεισει) ειναι που «Χτυπαει» ουσιαστικα στα θυμικα μας στερωτυπα… Αυτη η σταση που θελει: την καταδικη του «ρατσιμου απο την αναποδη», που βρισκει αντικρουομενα ακρα τους μαχαιροβγαλτες και τους ανθρωπους(…αλλα εχει παρραγινει το κακο), αυτην ακριβως την σταση που σου λεει οτι ειναι ολοι ιδιοι ΑΛΛΑ χωρις κανενα στοιχειο. Ολα μια σουπα για να δικαιολογησουμε τα ρατσιστικα ενστικτα μιας συντηριτικης κοινωνιας….. 😉
Χαμογελατε…
black bedlam
6 Ιουλίου, 2012 10:10 μμ
Καλησπέρα σου γείτονα,ή μήπως γειτόνισσα;.
Την ίδια κατάσταση βίωσα και εγώ,(αλήθεια σε ποιο σπίτι μένεις)…. την ίδια αγανάκτηση και τον ίδιο θυμό, αλλά το πείσμα και η απόφαση είναι εδώ.
Οι παππούδες μας ήταν πρόσφυγες, τα γονικά μας μετανάστες, εμείς;
Το θέμα απασχολεί και μένα,όπως και κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο που μπορεί να ερμηνεύει τους καιρούς.
Θεωρώ ότι αυτό το φαινόμενο του φασισμού, εκκολάπτεται πιο αποτελεσματικά στις συνθήκες που επιχειρούν και μας επιβάλλουν.
Είναι αποτέλεσμα της βαθιάς κρίσης του συστήματος και αναπόφευκτα και των κοινωνικών σχέσεων που αναπτύσσονται σύμφωνα με τις εκμεταλλευτικές σχέσεις παραγωγής.
Είναι αλήθεια μετά την μεταπολίτευση το «σύστημα»εκμεταλλεύτηκε όλους τους μηχανισμούς του, για να χειραγωγήσει τις συνειδήσεις.
Είναι επίσης αλήθεια ότι έχουν διαρραγεί οι δεσμοί μας με τον λαϊκό παράγοντα, (εννοώ των ταξικών δυνάμεων).
Παρ΄όλα αυτά υπάρχει ένας κόσμος που αντιστέκεται που δεν παραδίνεται και ας τον έχουν αιχμάλωτο.
Θα ενταθεί πιστεύω η επίθεση από την πλευρά τους θα βρεθούμε αντιμέτωποι με πρωτόγνωρες καταστάσεις.
Αυτός είναι όμως και ο λόγος που και εμείς από την πλευρά μας αν θέλουμε να υπερασπιστούμε την ίδια μας την ζωή θα πρέπει να δώσουμε μάχες πρέπει να προετοιμαζόμαστε για τα χειρότερα.
Γιατί που λέει και ο ποιητής το ζήτημα δεν είναι να είσαι αιχμάλωτος, το να μην παραδίνεσαι αυτό είναι.
Και μόνον ένας τρόπος υπάρχει, όχι μόνον για να μην παραδοθούμε, αλλά για να αντισταθούμε αποτελεσματικά σε αυτήν την λαίλαπα.
Οργάνωση και αγώνας.
Χάρηκα που σε συνάντησα και σένα και κάποιους από την συντροφιά σου.
Να είστε καλά, καλή δύναμη.
Στην σημερινή μου ανάρτηση σχετικά με αυτό το θέμα, έχω βάλει το λινκ σου.
Μάριος Μιχαηλίδης
6 Ιουλίου, 2012 10:37 μμ
Ο πολύς κόσμος δεν καθορίζει την πολιτική του στάση βάσει της ιστορίας (Κοκκινιά, Αντίσταση, Μπλόκο). Ούτε βάσει της γενικότερης ταυτότητάς του (φτωχός, μετανάστης κ.λπ.). Έτσι, έχουμε το φαινόμενο να στρέφονται φτωχοί εναντίον των άλλων φτωχών, παλιότεροι μετανάστες εναντίον των νεότερων μεταναστών κ.λπ. Όπως και στην Κοκκινιά, που η προσφυγική ταυτότητα των παππούδων και γιαγιάδων έχει χλωμιάσει. Όλα αυτά αποτελέσματα της ιδεολογικής – πολιτισμικής αλλοτρίωσης (και) της δικής μας κοινωνίας. Είναι σαν να περιμέναμε την ανησυχία του Χρυσαυγίτη σχετικά με την «περιποίηση» ελλήνων μεταναστών από ομογάλακτούς του… Πολλά ζητάμε…
Ιδιαίτερα, τώρα, στην κρίση, έχουν αποδομηθεί πολλά συστήματα ιδεών και αξιών στο φτωχό κόσμο. Εδώ κλυδωνίζεται το ένστικτο της αυτοσυντήρησης και έχουμε αυτοκτονίες, οι πολιτικές απόψεις θα μείνουν ανέπαφες; Το κλειδί στην ανάπτυξη του φασισμού όπως και στην αντιμετώπισή του βρίσκεται στην ΠΑΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΟΝ. Για φαϊ, για δουλειά, για στέγη, για φάρμακα, για δικαιοσύνη. Όσο η Αριστερά ηθικολογεί, αναφέρεται στην Ιστορία, μιλάει για Δημοκρατία γενικά και αόριστα, τόσο περισσότερο θα χάνει σε απελπισμένους ανθρώπους, που ριζοσπαστικοποιούνται τυφλά και ψάχνουν αποκούμπι (και αποδιοπομπαίο τράγο).
Επομένως: ΠΑΛΗ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ, ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ, ΕΛΠΙΔΑ με τη σφραγίδα της Αριστεράς, με το όραμά της, είναι ο μόνος δρόμος για να κερδίσει τους απόκληρους και να λύσει προβλήματα. Αλλιώς, θα χαθεί η μπάλα και θα τρίβουμε τα μάτια μας!
risinggalaxy
7 Ιουλίου, 2012 1:32 μμ
η «αριστερα» είναι εκείνη που πριν ένα χρόνο έλεγε πως οι ναζί είναι 10 γραφικοί; τελικά μυαλό δεν θα βάλετε ποτέ ορισμένοι και πρέπει να τρώμε στη μάπα τα διαταξικά ευχολόγια τύπου » ΠΑΛΗ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ, ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ, ΕΛΠΙΔΑ με τη σφραγίδα της Αριστεράς, με το όραμά της, » …. ότι ναναι
spiral architect
7 Ιουλίου, 2012 12:28 πμ
Με γόνους ενδοοικογενειακών σχέσεων της δεξιάς απαξιώ να συζητήσω .. 😛
spiral architect
7 Ιουλίου, 2012 12:29 πμ
… σβου
Jaquou Utopie
7 Ιουλίου, 2012 12:29 πμ
Μπορεί να μην το καταλάβατε, αλλά ο admin του post έχει ξκαθαρίσει εξ’ αρχής πως δεν θα ανεχτεί συζήτηση με ναζί. Επομένως τον ναζί τον έφαγε η wordpress και μαζί και τους υπόλοιπους που δεν άντεξαν στον πειρασμό και του απάντησαν.
Μην ταΐζετε το μίσος.
spiral architect
7 Ιουλίου, 2012 12:31 πμ
… έτσι είναι Ζακού, αλλά δυστυχώς έχουν ξετσουμίσει παντού. 😦
pagal
7 Ιουλίου, 2012 12:32 πμ
Και δε μπορεί να το πει μόνος του ο «ετσι» του ποστ….
βάζει εσένα ως τι?
μανικακος
7 Ιουλίου, 2012 12:32 πμ
εχεις καμμια δουλεια εσυ;
pagal
7 Ιουλίου, 2012 12:34 πμ
Ναι …να ξέρω τι γίνεται εδώ,γιατί συχνα πυκνά πέφτω θύμα λογοκρισίας
μανικακος
7 Ιουλίου, 2012 12:35 πμ
ε προφανως θα λες αληθειες που ενοχλουν το συστημα….
lnsurrection
7 Ιουλίου, 2012 10:05 πμ
χαχαχαχαχαχαχα μπράβο ρε συ, μου βγήκε ο καφές απ’ τη μύτη αλλά το άξιζε! χαχαχα 😀
Jaquou Utopie
7 Ιουλίου, 2012 12:36 πμ
Ως την πιο όμορφη και την πιο έξυπνη.
Έχουμε και ζωή εκτός διαδικτύου little pig και είμαστε και ομάδα, οπότε όταν δεν βγάζει τα μαχαίρια ο ένας, τα βγάζει ο άλλος.
Asterias
7 Ιουλίου, 2012 12:49 πμ
Η γιαγιά σου που ήρθε απο τη Σμύρνη το 22 μάλλον θα σου έλεγε να διαβάσεις και κανένα Ριζοσπαστη της εποχής τότε που περιχαρείς οι σύντροφοι αριστεροι υποστήριζαν πως όχι μόνο δεν λυπηθηκαν για την αστικοτσιφλικάδικη ήττα στην Μικρασια αλλα την επιδίωξαν κιόλας για να μην υποδουλωθει ο τουρκικός λαος! Πιθανότατα και η γιαγιά σου θα ντρεποταν για κάποιους συμπολίτες της.
BOOTSTROKER
7 Ιουλίου, 2012 7:43 πμ
Asteria, οι πρόσφυγες της Σμύρνης δηλαδή θα επομιστούν το βάρους του βλακό-μεγαλοιδεατισμού του Βενιζέλου;!
Φυσικά και τότε οι ¨Ελληνες κάνανε ΕΠΕΚΤΑΤΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ τον οποίο χάσανε κατά κράτος. Ο λαός της Σμύρνης επομίστηκε της συνέπειες. Οι μεγαλοτσιφλικάδες Έλληνες της Σμύρνης τίποτα δε πάθανε και μάλιστα ήταν οι πρώτοι που έφυγαν ή τα βρήκαν εκ νέου με τους Τούρκους.
Υ.Γ.: Ο ματωμένος φασιστογαύρος ήταν μόνο η αρχή να το θυμάστε…
ORIGINAL 21 ANTINAZI NIKAIA
Asterias
7 Ιουλίου, 2012 11:10 πμ
Δεν υποστηριζω τον μεγαλοιδεατισμο. Αυτο που λέω ειναι ότι οι αριστεροί δεν δικαιούνται να επικαλούνται μελοδραματικα την προσφυγια. Όσο για τους μεγαλοτσιφλικαδες της Σμύρνης σου λέω απο προσωπική γνώση ότι κάποιοι τουλάχιστον πέθαναν κακην κακώς στην ελλαδα κρατωντας στο χερι τους το κλειδί του αρχοντικου που είχαν στη Σμύρνη.
karampas
7 Ιουλίου, 2012 1:11 μμ
ειναι λαθος να πιστεψουμε την προπαγανδα του κκε του αδελφου κομματος τησ χρυσης αυγης και των ναζι που μονος τουσ συμμαχος μεχτι το 1941 ηταν οι μπολσεβικοι και ο πατερουλης Σταλιν που οι μηχανικοι του εχτισαν τα γερμανικα νταχαου στα προτυπα των γκουλαγκ που υπηρξαν απο το 1925.Εαν ειναι ή δεν ειναι αδελφα κομματα χρυση αυγη και κκε μπορει να το δει κανεις στα βιντεα του συνταγματος όπου 500 κρανοφοροι και ροπαλοφοροι του τιμημενου κκε χτυπησαν τους διαδηλωτες εξω απο τη βουλη για να περασει το μνημονιο,με ενα νεκρο για το κκε απο τους αστυνομικους,οι οποιοι,ειναι αδερφια μασ και παιδια των εργατων ,οπως λεει και το κκε.Η αποβαση του ελληνικου στρατου στη σμυρνη δεν ηταν ιμπεριαλιστικος πολεμος οπως λεει το κκε και οι εθνικοσοσιαλιστες της εποχης εκεινης αλλα απελευθερωτικος γιατι οι ελληνες εκει ηταν εκει ήδη 2000 χρονια ενω αντιθετα αυτοι που κατεβηκαν απο το ουσμπεκισταν με σκιστα ματια ήταν πολυ λιγοτερα χρονια .Ασχετα απο αυτο τα αδερφια μας όπως λεει και η ρεπουση και η δηθεν αριστερα απο το 1915 εκαναν εθνοκαθαρση και εξοντωναν οσους δεν ηταν μουσουλμανοι.Αρμ,ενιους ποντιους χριστιανους,ολους οσους δεν χωρουσαν στο καθαρο τουρκικο κρατος.Ο τοτε ΟΗΕ εστειλε τα ελληνικα στρατευματα, για να σωθουν οι πληθυσμοι αυτοι.Το τιμημενο κκε στο ριζοσπαστη έγραψε μετα το 22 ότι, εμεις συμβαλαμε για να χασει ο ελληνικος στρατος και βοηθησαμε με σαμποταζ και αλλους τροπους.Ηρθε όμως το πληρωμα του χρονου και αυτοι που βοηθησανε τον Κεμαλ ατατουρκ,να πεσουν στα χερια των συντροφων Καλφα και Πεχτασιδη της ΟΠΛΑ και να βασανιστουν με τα ανελεητα και πρωτοπορα μαρξιστικα λενινιστικα βασανιστηρια που ειχαν μαθει οι οπλατζηδες στις σχολες της κουτβ.Εδω πρεπει να συμφωνησουμε για την ανωτεροτητα του μαρξισμου λενινισμου οσον αφορα τα βασανηστηρια
spiral architect
7 Ιουλίου, 2012 1:32 μμ
Είπα και εγώ, δεν θα σκάσει μύτη ο εκφραστής της παγκόσμιας ιστορίας, της αποθηκευμένης σε 2kb txt αρχείου, χωρίς τόνους, τελείες και κόμματα …
Ε, ρε Ο.Π.Λ.Α. που σας χρειάζεται, νεοΜπουραντάδες! 😈
karampas
7 Ιουλίου, 2012 1:31 μμ
βασανιστηρια.Σε σχεση με τη συνεχεια που θα δωσει η χρυση αυγη θα γινει οτι εγινε το 30 στη γερμανια.Ηδη εχουν μοιρασει στολες,τα μαυρα αυτα μπλουζακια.Ηδη μοιραζουν τροφιμα και εχουν δωσει δουλια σε ανεργους και αποκληρους.Τωρα με τουσ 19 βουλευτες και τα 19χ6000 ευρω το μηνα δηλαδη τα 114000 ευρω το μηνα που θα παιρνουν απο το κρατοσ θα δωσουν το μισθο των 500 ευρω της μερικης απασχολησης σε πολλους ανεργους αστεγους πεινασμενους συνανθρωπους μας οπως κανανε και οι προκατοχοι τουσ το 30.Με λιγα λογια ειμαστε 3 χρονια πριν την κυβερνηση Κασιδιαρη.
Η δηθεν αριστερα εκπληρωσε το στοχο της.Πηρε 27 τοισ εκατο και 17.000.000 ευρω χρηματοδοτηση.Τα ονειρα της νομενκλατουρας των σταλινοχρουτσωφικων εγιναν πραγματικοτητα.Θα μπορουσε η αριστερα να κανει αυτα που κανει η χρυση αυγη οσον αφορα τις υπηρεσιασ ασφαλειασ να πηγαινει τους γερους στην τραπεζα να παιρνουν τα λεφτα τους ή στα ΑΤΜ ή στη λαικη ,αλλα ποιος ασχολειται με τους εργατες τους γερους και τους κατοικους του κεντρου που χτυπιουνται απο τους πιο πεινασμενους κατοικους του κεντρου?Η χρυση αυγη ασχολειται και δεν ξερω εαν ασχολουνται οι αναρχικοι το επαμ η ανταρσυα.Οποιος κανει δρασεις μεσα στους εργαζομενους ,αυτος θα κερδισει.Ο συνεταιρισμος ΘΑΛΕΙΝ ειναι μια δραση τα παζαρια τα ανταλλακτικα οι αγροτικες και αλλες κολλεκτιβες ειναι αλλες δρασεις.ή θα κυβερνησει ο κασιδιαρης σε 3 χρονια ή όλοι οι αλλοι θα υπερισχυσουν με τη βαλσαμωμενη δηθεν αριστερα να καταναλωνει τα 17 εκατομμυρια ευρω της προδοσιασ
Narrator
7 Ιουλίου, 2012 1:31 μμ
Η γιαγιά μου που ήρθε από τη Σμύρνη δεν μου είπε ποτέ τίποτα γιατί δεν την γνώρισα. Ως φτωχή και λαϊκή συνοικία η Κοκκινιά για μένα ήταν πάντα προσφυγομάνα. Κάποτε αυτοί, μετά άλλοι, τώρα άλλοι πάλι, εγώ μεγάλωσα σε μια οικογένεια που δεν θεωρούσε κανέναν «διαφορετικό» (και μάλλον είναι το σημαντικότερο πράγμα που μου έμαθε) και σε μια κοινωνία που ήξερε ζει αρμονικά και να συντρέχει τον κατατρεγμένο όποιος κι αν ήταν. Πριν από λίγες μέρες γνώρισα τον κύριο Γιώργο, ετών 92, και η μία ώρα που πέρασα μαζί του θα μπορούσε να είναι μάθημα ζωής για πολλούς. Σύντομα θα γράψω γι’ αυτόν.
Ο Black Bedlam έγραψε «Παρ΄όλα αυτά υπάρχει ένας κόσμος που αντιστέκεται που δεν παραδίνεται και ας τον έχουν αιχμάλωτο.»
Ξέρω κι εγώ πολύ τέτοιο κόσμο και είναι το μόνο που με σώζει από την πλήρη απελπισία. Συμφωνώ με τις αναλύσεις του φαινομένου που γράφτηκαν κι ελπίζω όταν έρθει η στιγμή να αντιδράσει ο κόσμος όπως πρέπει για να μην μας φάει το μαύρο φίδι.
Εχθές την ώρα που τα ασπόνδυλα ξέρναγαν τον εμετό τους με την απαίτηση να αντιμετωπιστούν ως ισότιμοι συνομιλητές (και η προσβλητικότερη βρισιά που μπόρεσαν να σκεφτούν ήταν «κνιτισα» -γελάει ο κόσμος δλδ), παρακολουθούσα μια ταινία/ ντοκυμαντέρ του 1910 για την ανακάλυψη του Νότιου Πόλου. Ειδωμένη μέσα από το πρίσμα της εποχής, έχει να δώσει πολλή τροφή, τη συστήνω ανεπιφύλακτα.
spiral architect
7 Ιουλίου, 2012 1:34 μμ
… σε είπαν κνίτισσα;
Και την Κανέλλη την είπαν παλιοκουμούνι!
Μπας και είναι τίτλος τιμής; 😉
Narrator
7 Ιουλίου, 2012 1:35 μμ
αγάπη μου, δεν έχουν Ι Δ Ε Α
BOOTSTROKER
7 Ιουλίου, 2012 1:47 μμ
@Νarrator Ακριβώς αυτό. Η στιγμή έχει έρθει εδώ και πολύ καιρό, είσαι στη περιοχή τουρίστρια και φαίνεται αυτό, για αυτό το άρθρο σου είναι σε «λάθος» χρόνο.
@Αsterias
Η στήριξη του πρόσφυγα γίνεται από τη πλευρά της στήριξης του εκμεταλλευόμενου όχι από πλευρά «αλληλεγγύης» εξωτερικής αλλά κοινών συμφερόντων, ταξικής. Μου αναφέρεις ένα παράδειγμα (στο οποίο φαίνεται ότι έχεις κάτι πολύ συγκεκριμένο στο μυαλό σου) για να πεις ότι «οι αριστεροί» δεν μπορεί να είναι με τη προσφυγιά γιατί η πολιτική τους – ας πούμε – μπορεί και να την προκαλεί. Σου εξήγησα με απλά λόγια ότι αυτό είναι αναληθές και μπούρδα (για το παράδειγμα της Σμύρνης). Όσο για κάποιους αριστοκράτες που λες ενδέχεται να έγινε δεν διαφωνώ, πολλές φορές σε εθνικές διαμάχες και η αστική τάξη κατατροπώνεται – δρέποντας τις επιλογές μιας άλλης αστικής τάξης εδώ – της ελληνικής.
Συμφωνώ όμως σε αυτό που λες περί μελοδράματος. Το άρθρο αυτό (Καισαρείας 30) δεν προσφέρει και πολλά πέρα από μελόδραμα για μεσοαστικό προβληματισμό, η γειτονιά άλλαξε, ο κόσμος πάει με τους κακούς ενώ εγώ στηρίζω τους καλούς χωρίς να κάνω και τίποτα όμως…
Το φασίστα ή τον πολεμάς καθημερινά μαζί με τους μετανάστες (και χωρίς), όπου τον βρίσκεις σε γειτονιές, γήπεδα, δρόμους ή τον αντιμετωπίζεις ιδεολογικά.
Ή τον αναγκάζεις αιμόφυρτο να τρέχει στα σκοτάδια ή το προσπαθείς να ρίξεις το ποσοστό του «πολιτικά».
Ρωτήστε και εμάς που στη γειτονιά όπως λέτε εσείς κάνουμε αγώνα ενάντια στα πρωτοπαλίκαρα του Υποβρύχιου (όσοι καταλαβαίνουν καταλαβαίνουν…) χρόνια τώρα…
Αυτός ο karampas μάλλον πρέπει να ονομαστεί «Καραμπελιάς», δε πολύβγάζω και άκρη από αυτα τα περίεργα εθνικοπατριωτικά-αντι-αντιφασιστικά που λέει (ΟΗΕ της εποχής, ζούσαν εκεί οι Έλληνες 2000 χρόνια και παπαριές…).
ORIGINAL 21 ANTINAZI NIKAIA
karampas
7 Ιουλίου, 2012 2:04 μμ
ο ελληνικοσ στρατος στη μικραασια ηταν απελευθερωτικοσ αγωνας οπως απελευθερωτικοσ ηταν ο ελληνικοσ στρατος στη θεσσαλια στη μακεδονια και στη θρακη.Η επανασταση του 21 εληξε δηλαδη το 1922 και οχι το 1828 κατα την αποψη μου και κατα την αποψη και αλλων.Το ραντευου με τους οπαδους του κκε και του συντροφικου τουσ κομματος της χρυσης αυγης ισχυει για καθε μεηαλη απεργια και διαδηλωση.Κκε χρυση αυγη ματ απο τη μία και όλοι οι άλλοι από την άλλη μερια,μην τα ξαναλεμε.
fungalike
8 Ιουλίου, 2012 5:35 μμ
Για πες μας ρε φιλε μια μαχη που εγινε κατα την διαρκεια της απελευθερωσης της Θεσσαλιας απο τους Τουρκους?
Προφανως θα ξερεις ετσι?
karampas
8 Ιουλίου, 2012 11:35 μμ
den ξερω με επιασες αδιαβαστο ,νομιζω η επανασταση του 21 απελευθερωσε πελοπονησο και αττικη.Μαχες επισης εηιναν στους βαλκανικους πολεμους και στον πρωτο παγκοσμιο,τι νομιζεις και εγω ασχετος ειμαι
fungalike
9 Ιουλίου, 2012 11:07 πμ
ειχαν γινει πολλες προσπαθειες για να απελευθερωθει η Θεσσαλια οπως και πχ στην Κρητη που ξερω ακομα περισσοτερο.Αν δεν κανω λαθος εγινε μια τελευταια προσπαθεια απο τους Θεσσαλους που δυστυχως δεν πετυχε καποια χρονια πριν την απελευθερωση,αλλα η ανεξαρτητοποιηση εγινε με την βοηθεια οπως παντα των Μεγαλων Δυναμεων της εποχης, νομιζω το 1887 δεν ειμαι σιγουρος για την ημερομηνια, μεσω συμφωνιας που επεβαλαν αυτοι στην Οθωμανικη Αυτοκρατορια.Μαλιστα στον ελληνοτουρκικο πολεμο του 1897 που δεν τα πηγαμε και πολυ καλα η Θεσσαλια ανακαταληφθει απο τους Τουρκους και περασε τα πανδεινα.Οποτε οι απελευθερωτικοι στρατοι ειναι τετοιοι αν κυρησσαμε αποκλειστικα εμεις τον πολεμο.
Δυστυχως τοσο στην περιπτωση της Θεσσαλιας οπως και στην περιπτωση της Ιωνιας δεν ηταν απελευθερωτικοι,ηταν στρατοι επιβολης διεθνων συμφωνιων.Ειδικα στην περιπτωση της Ιωνιας οι Ελληνες στρατιωτες που αποβιβαστηκαν ηταν υποτιθεται δυναμη επιβολης της συνθηκης ηττας των Τουρκων,κατι σαν κυανοκρανοι του σημερα αν καταλαβες οχι φυσικα απελευθερωτες οπως πιστευα και εγω στα μικρατα μου.Αλλο αν ξαφνικα αρχισαν να πηγαινουν ολο και πιο ανατολικα ενω παραλληλα ο Βενιζελος ενισχυσε με Ελληνικες δυναμεις την παραταξη του Λευκου Στρατου(οι των Σοβιετ ονομασαν την δικη τους παραταξη κοκκινο στρατο).Τα ειχαμε κανει σκατα οπως παντα οπως καταλαβαινεις και ειχαμε οπως παντα μεγαλη επιρροη των Μεγαλων Δυναμεων σε ολες τις περιπτωσεις που αναφερθηκα.Δεν το παιζω ιστορικος ισως εχω και εγω καποια λαθη στα γραφομενα μου.
simon
9 Ιουλίου, 2012 11:46 πμ
@ fungalike
H «απελευθέρωση» των περιοχών αυτών σήμαινε το πέρασμά τους από τη διοίκηση των πασάδων στη διοίκηση των κοτσαμπάσηδων και των τσιφλικάδων. Οι Τούρκοι δεν ήταν χειρότεροι απ’ αυτούς…
fungalike
9 Ιουλίου, 2012 3:24 μμ
Ελπιζω να διαβασες και λιγο αυτα που εγραψα γιατι δεν ανεφερα πουθενα οτι απελευθερωθηκε η Θεσσαλια ή Σμυρνη ή οποια αλλη περιοχη υπερ των κολλιγων ή οποιων αλλων αδυναμων κοινωνικων ταξεων.Βλεπω μια μονομανια εκ μερους σου να τρολλαρεις και να βαζεις λεξεις στα γραφομενα μου που δεν εγραψα.Το μονο που εγραψα ηταν τις συνθηκες υπο τις οποιες εφυγαν οι τουρκικες διοικησεις στις παραπανω περιοχες.
Δεν ειπα οτι εγιναν παραδεισοι απο την μια μερα στην αλλη.Ημαρτον δλδ ενω κατα βαση συμφωνουμε πρεπει να γραψουμε οτι διαφωνουμε,απλα για να διαφωνησουμε.
BOOTSTROKER
7 Ιουλίου, 2012 2:26 μμ
Δεν στη «λέω». Σου λέω σε τι διαφωνώ με το κατά τα άλλα όμορφο κειμενό σου.
Χρονολογραφείς πάνω σε ένα γεγονός – όπως ο Μ.Χάκκας στο «Το ψαράκι της γυάλας» αν το έχεις υπόψιν σου – χωρίς να αναφέρεσαι ή να καταλήγεις στη μαχητική και ενεργή στάση που πρέπει έχει κανείς απέναντι στο φασισμό.
Το άρθρο σου είναι περισσότερο παρατήρηση παρά δράση.
(Όσο για το Πανιωνάρα…μάλλον δεν μένεις στη περιοχή ε;; ΓΑΤΑΚΙΑ εμείς εδώ πουθενά…άλλωστε και αυτοί τις έχουν τις άκρες τους στη Χ.Α. είναι γνωστό…)
Narrator
7 Ιουλίου, 2012 2:30 μμ
Όλοι έχουν άκρες στη ΧΑ. Στην περιοχή μένω, νομίζω ότι είναι σαφές. Στον Πανιώνιο είχα δελτίο και το έγραψα για να σε πικάρω 😛
Το έχω διαβάσει «το ψαράκι της γυάλας» και μάλλον καταλαβαίνω τι εννοείς. Απλά δεν μπορούν να καταλήγουν όλα τα κείμενα εκεί που θέλουμε «εμείς».
Για τη «δράση» υπάρχουν πολύ καλύτεροι κειμενογράφοι από μένα στον //γραφο.
monaxiki atenistria
7 Ιουλίου, 2012 5:04 μμ
Narrator@
Για τη “δράση” υπάρχουν πολύ καλύτεροι κειμενογράφοι από μένα στον //γραφο.
Poioi einai autoi ???
Narrator
7 Ιουλίου, 2012 5:07 μμ
άσε τα κοπλιμέντα κι έλα στις Στοές να γκρινιάξεις για το γατομάνι!
pasokoi kai neodhmokrates gamhmenoi
7 Ιουλίου, 2012 2:59 μμ
γιατι σβηστηκαν τα σχολια μου????
ns
7 Ιουλίου, 2012 5:39 μμ
Ώστε απελευθερωτικός ο στρατός στη Μικρά Ασία ε?
karampas
8 Ιουλίου, 2012 11:40 μμ
ετσι λενε τουλαχιστο αυτοι που ηρθαν απο εκει,εκτος εαν το κκε εχει δικιο όπως ειχε δικιο τοτε που ελεγε οτι η μακεδονια επρεπε να γινει αμεξαρτητο κρατος αφου ετσι διευαξε ο πατερουλησ σταλιν το διορισμενο γραμματεα ζαχαριαδη το 31? και μετα το 49 στην 5η ολομελεια που ελεγε οτι η μακεδονια επρεπε να ανεξαρτητοποιηθει για να περικυκλωθεί ο αποστάτης Τιτο,παλι με εντολη απο τον πατερουλη.Τελικα ο πατερουλης ελυνε και εδενε στο κομμα ,τι σκατα αυτοι οι κουκουεδες δεν αποφασιζαν τιποτα μονοι τους?μονο εντολες εφαρμοζαν?Ευτυχλώς που υπαρχει και αυτο το κομμα και περιφρουρεί τη βουλή όταν τα παιδια των εργατων τα αδερφια μασ οι μπατσοι θέλουν βοήθεια.Και παλι μπραβο στο τιμημένο κκε που ειχε και ενα νεκρο οικοδομο στον αγωνα στηριξης της κυβερνησης και του μημονιου
fungalike
9 Ιουλίου, 2012 11:10 πμ
Αχ αυτο το κκε εκανε ενα καρο μαλακιες και τις πληρωσαν τα μελη του.
simon
9 Ιουλίου, 2012 11:50 πμ
Karampas
«Αυτό» που έχεις με το ΚΚΕ να το κοιτάξεις… Είναι πολύ σοβαρό. Λέγεται μονομανία.
fungalike
9 Ιουλίου, 2012 3:30 μμ
Ρε σιγα μωρε θιξαμε το ΚΚΕ?Επρεπε να βρουμε τον Αρη να τον ρωτησουμε τι γνωμη ειχε για τις θεσμικες αποφασεις του ΚΚΕ εκεινη την περιοδο αλλα ξεχασα τον διαγραψανε και το ανακοινωσαν σχεδον την ιδια μερα που σκοτωθηκε.Χμμμμ ωραια δεν μπορω να πω δεν δινει καμια βαση για αρνητικο σχολιασμο το ΚΚΕ.
DrAluca
9 Ιουλίου, 2012 3:42 μμ
Ο Simon δεν αναφερεται στην κριτικη στο ΚΚΕ, αλλα στην εμμονη του Καραμπα με αυτο… 😉
Χαμογελατε…
fungalike
9 Ιουλίου, 2012 4:08 μμ
Ειναι οπως τα λες φιλε Δρ αλλα και δεν ειναι και ετσι.Δεν διαφωνω να την λεμε σε καποιον για κατι που λεει λαθος.Αλλα η κριτικη του ποστ του Καραμπα προς το ΚΚΕ εχει δυστυχως βαση καθως περιγραφει αποφασεις και μηχανισμους που υπηρξαν στο τοτε ΚΚΕ.Το να λεμε συνεχεια μονο για ενα κομμα για τα λαθη του παρελθοντος ναι ισως να ειναι μονομανια.Αλλα μην βγαζουμε και εμεις ως απαντηση την δικια μας μονομανια.Και ειδικα για το ΚΚΕ αν δεν του κανουμε κριτικη θα συνεχισει να αρμενιζει οπως αρμενιζει ως τωρα και δεν ξερω ποιον εχει αφησει ικανοποιημενο η πολιτικη του τακτικη την περιοδο που διανυουμε.
Συμφωνω οτι η κριτικη μας σε αυτο το κομμα θα πρεπει να ειναι συμφωνα με τις προσφατες αποφασεις του και ειδικα οσο αφορα το συγκεκριμενο αρθρο θα επρεπε να αναφερεται στο τι κανει το ΚΚΕ τωρα για την χα.Εδω εφαγε μπατσες η Κανελλη και το ΚΚΕ ειπε η απαντηση θα δωθει στις καλπες.Αντε γεια δλδ.Και εγω προσωπικα το κκε θα το ηθελα πιο αμεσο και ευελικτο απο οτι ειναι εως τωρα και ελπιζω να αλλαξει τακτικη.Δεν θεωρω με λιγα τελειωμενους ολους τους υποστηρικτες του.
DrAluca
9 Ιουλίου, 2012 4:28 μμ
Για μενα το ΚΚΕ εχει τελειωσει ως αυτο που ηταν. Δηλαδη η αλλαζει γραμμη η χανεται απο τον χαρτη… Και αυτο το δειχνει η μονιμα πτωτικη του ταση. Απο λαθη εχει κανει απειρα, και δεν διαφωνω καθολου σε αυτα που λες… Απλα αν παρακολουθησεις τον χρηστη Καραμπα, θα δεις μια «εμμονικη εμμονη» (υπερβολη που εχει βαση) με το ποσο κατεστρεψε το ΚΚΕ την χωρα…. Ξεχναει ομως ο χρηστης Καραμπας οτι διαφοροι «πατριωτες» που μερικοι φτασανε να κατεβασουν και συνδιασμο στις εκλογες κανανε πολλα και πολυ μεγαλυτερα λαθη, εγκληματα, αισχη απο το Χ ΚΚΕ. Και ξαναλεω….στα πολλα λαθη του δεν διαφωνων καθολου οτι τα εκανε….
Απλα δεν τα επισημαινω (και φανταζομαι και αλλοι για τον ιδιο λογο) επειδη κατανταει κουρατστικο μονο να γκρινιαζουμε για τα λαθη μιας δομης με την φυση της οποιας διαφωνουμε 🙂
Να σαι καλα.
Χαμογελατε…
simon
9 Ιουλίου, 2012 6:31 μμ
@ fungalike
Σου απάντησε για ‘μένα ο DrAluca. Αλλά, αν δεν καταλαβαίνεις κάτι,να μην πετάγεσαι σαν πορδή απ’ το βρακί.
Capybara
9 Ιουλίου, 2012 1:40 μμ
Τότε το ΚΚΕ τα έλεγε καλά 🙂
roz karta
7 Ιουλίου, 2012 6:11 μμ
http://rozkarta.blogspot.gr/2012/07/blog-post_05.html
spiral architect
8 Ιουλίου, 2012 8:01 πμ
Η Χρυσή Αυγή μαζί με εταιρείες σεκιούριτι θα περιφρουρεί γειτονιές της Αθήνας 😦
spiral architect
8 Ιουλίου, 2012 12:15 μμ
Ιf there’s something strange
in your neighbourhood
Who ya gonna call?
…G h o s t b u s t e r s !
ΒΟΟ!
oldboy9
8 Ιουλίου, 2012 12:29 μμ
Ίδιες «συμπεριφορές» κι εδώ πάνω Narrator 😦
Πριν 20 μερούλες μπάτσοι κυνηγούσαν ένα Αφρικανό Αδέρφι επειδή πωλούσε την πραμάτια του στην παραλία, καθώς προσπαθούσε να ξεφύγει του έδειξα ένα δρόμο διαφυγής, εντωμεταξύ ένα…χρυσοαυγουλοανθρωπάκι(?) πάνω στη βάρκα του και κάπου 30 μέτρα από την ακτή βλέποντας τη σκηνή ούρλιαζε -«πιάσε τον, πιάσε τον, πιάσε τον» απευθυνόμενος σε μένα και δείχνοντας με στους μπάτσους, τον περίμενα αρκετή ώρα να βγει και να τα πούμε ένα χεράκι αλλά μάταια…
DrAluca
8 Ιουλίου, 2012 12:48 μμ
Τον πηρε το ρεμα αντι να τον παρει ο διαολος? 😉
Δεν ειναι κακο για αρχη….
Χαμογελατε…
karampas
9 Ιουλίου, 2012 6:52 μμ
σαιμον εχεισ δικιο για μενα και το κκε,γιατι δεν τοποθετειστε και εσεις για ολα αυτα?για τα σαμποταζ εναντια στον ελληνικο στρατο στην τουρκια το 22 για την ανεξαρτητοποιηση τησ θεσσαλονικησ το 1932 και το 1949 για τους 500 νεκρους του μπούλκες για τους 36 του νησιου μπέλενε για τους 200 τησ 7ης μεραρχιασ του δημοκρατικου στρατου?Θα ελεγε κανεις ότι υποτιμουν πολλοι εδω μεσα το φασιστικο κινδυνο απο τα 50.000 μελη του τιμημενου κκε.Αυτη η υποτιμηση ειναι λαθος.Αμα δε3ν εχουμε διαβασει τα βιβλια των καπετανιων του αλασ και του δσε και δεν ξερουμε τα γεγονοτα,τοτε ,ενταξει.Εαν τα ξερουμε,τι να λεμε ότι δεν εγιναν?ότι δε θα ξαναγινουν?Ειδαμε και τον οκτωβριο με τους 6ο που τραυματισε το τιμημενο κκε.Τα ιδια και τα ιδια εγκληματα κανει αυτο το κομμα.Εαν επικροτουμε τα εγκληματα όπως καποιοι εδω μεσα ψηφοφοροι του κομματος,τοτε και παλι ενταξει.Εαν δεν τα επικροτουμε,καλο θα ηταν να τα καταδικαζουμε ΚΑΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ με τα εγκληματα του παρελθοντος τα οποια όλα πηγαζουν απο τη θρησκευτικη-στρατιωτικη δομη του κομματος και το δηθεν μαρξισμο
simon
9 Ιουλίου, 2012 8:14 μμ
@ karampas
«Θα ελεγε κανεις ότι υποτιμουν πολλοι εδω μεσα το φασιστικο κινδυνο απο τα 50.000 μελη του τιμημενου κκε.Αυτη η υποτιμηση ειναι λαθος».
Αυτό που γράφεις είναι λάθος τεράστιο. Να ξεχωρίζεις τη γραβάτα απ’ το σώβρακο.
Το ‘χω ξαναγράψει. Το ΚΚΕ έκανε μεγάλα λάθη, αλλά λάθη δεν κάνουν μόνο οι πεθαμένοι. Αν δεν υπήρχε το ΚΚΕ -η αριστερά, γενικότερα- κάποιες εποχές, οι καπιταλιστές θα μας τραβούσαν ΑΚΟΜΑ δεμένους με κρίκους από τη μύτη σαν τις αρκούδες.
karampas
9 Ιουλίου, 2012 9:04 μμ
saimon αυτα λενε και οι φιλοι απο το κκε,οτι εγιναν λαθη.Δεν εγιναν λαθη .Η γυμνοσαλιαγκες τησ ηγεσιας του κκε Σιάντος Ιωαννιδης και ο Ζαχαριαδης κανανε οτι τους ελεγε ο πατερουλης Σταλιν.Η καζερτα ο λιβανος η συμφωνια της πλακας τα δεκεμβριανα ,η έξοδος στο βουνο έτσι οπως εγινε,όλα ητανε διαταγες απο το ζωντανο θεο του κομματος θρησκεια του πατερούλη.Οχι μπροστα δε μας πηγανε αυτοι,αλλα 500 χρονια πισω.Και δες τη σημερινη τους πολιτική.Λαθος ειναι οι ξεχωριστες απεργιακες συγκεντρωσεις?Το χτυπημα των διαδηλωτων με καδρονια?Το σπασιμο των καταληψεων όταν εγω ημουνα εκπροσωπος του κομματος στπ πτδε αθηνας το 88 89?πχ.Σάιμον αυτοι ειναι τα δεκανικια του καπιταλισμου του πασοκ παλιοτερα της δεξιας του κωστακη και του αντωνακη.Οχι ότι δεν τους αγαπαμε τους τιμιους αγωνιστες που στηριζουν τον καπιταλισμο την πασοκοδεξια τα μνημονια ακομα και με νεκρους…Δεν τους αγαπαμε οταν πανε να μας σκοτωσουν με τα ιδια καδρονια που κραταγαμε και εμεις πριν 27 χρονια και βαραγαμε τους αλλους διαδηλωτες ως κνιτες, οι ναριτες πριν αποχωρησουνε κα.Πρεπει να διαβασουμε τα βιβλια των καπετανιων που χτυπηθηκαν απο την προδοτικη ηγεσια του κκε,για να μαθουμε τι εγινε και τι θα ξανακανουνε παλι.Γιατι αν τους δικους σου τους βασανιζεις ετσι πχ τους 200 της 7ης μεραρχιας του δσε,φαντασου τι κανανε στους εχθρους τους υποτιθεμενους [που σημερα εχθροι ειμαστε ολοι,ειμαστε ολοι προγραμμενοι ακομα και με τα ψευδονυμα]