του Ιουλιανού
Οι λειτουργίες του παγκοσμίου καπιταλιστικού συστήματος ποτέ δεν υπήρξαν ομαλές και ουδέποτε παρουσίασαν σταθερές οικονομικές συνθήκες ,αλλά διακυμάνσεις μέσα σε μια συγκεκριμένη χρονική διάρκεια. Η διακυμάνσεις αυτές έχουν περιγραφεί έξοχα από τον Σοβιετικό οικονομολόγο Kondratiev όπου με βάση την θεωρία του των Μακρών Κυμάτων προέβλεψε ότι αυτή η χρονική διάρκεια των διακυμάνσεων είναι της τάξεως των πενήντα χρόνων. Αυτή η χρονική διάρκεια , αυτός ο κύκλος, ήταν ικανός να παράγει δυνατότητες μα και προβλήματα. Απροσδόκητα κέρδη στους ιδιοκτήτες των μέσων παραγωγής μα και χρεοκοπίες. Όπως και ο Μαρξ ο Kondratiev πίστευε ότι οι κύκλοι αυτοί είναι μέρος μιας διαδικασίας όπου ο καπιταλισμός θέτει σε κίνδυνο την ίδια την ύπαρξη του. Είναι δηλαδή μια εσωτερική και ανυπέρβλητη εσωτερική αντίφαση. Άρα η εκδήλωσή της κρίσης είναι νομοτελειακή, αντικειμενικό γεγονός, πέρα και έξω από τη θέληση των ίδιων των καπιταλιστών.
Στην διάρκεια του μεσοπολέμου και ενώ η κρίση του συστήματος είναι προ των πυλών επιβλήθηκαν από ΗΠΑ Βρετανία και Γαλλία στην ηττημένη του Α Πολέμου Γερμανία τεράστια και απροσδιόριστα ποσά ως «ένοχη του πολέμου». Για να πληρωθούν όμως αυτά τα ποσά οι ΗΠΑ εξανάγκασαν την Γερμανία να καταφύγει σε έναν επαχθή δανεισμό από αμερικανικές τράπεζες με αποτέλεσμα τα λεφτά των επανορθώσεων να προέρχονται από αμερικανικά δάνεια. Τότε όμως χτύπησε η Μεγάλη Κρίση-από τα ακίνητα ξεκίνησε και τότε- και ο χάρτινος πύργων αυτών των Γερμανικών δανείων κατέρρευσε, όπως κατέρρευσε όλος ο καπιταλισμός. Όλη η παγκόσμια οικονομία, από την παραγωγή ως τις διευθετήσεις των διεθνών πληρωμών.
Αυτή η κρίση ήταν που προκάλεσε σοβαρές πολιτικές περιπλοκές στην Ευρώπη σε μια περίοδο μάλιστα που είχαν εδραιωθεί οι κομμουνιστές και αποτελούσαν απειλή μια και η ΕΣΣΔ φάνηκε και ήταν απυρόβλητη απέναντι στην καπιταλιστική καταστροφή.
Τότε ακριβώς παρουσιάζεται η τάση του αστικού πολιτικού κόσμου για ενδυνάμωση της ριζοσπαστικής Δεξιάς.
Η ανεργία η πείνα και ο φόβος αντί να ενισχύσει τις δυνάμεις της κοινωνικής επανάστασης όπως ανέμενε τότε η Κομουνιστική Διεθνής, το καραβάνι του φοβισμένου κόσμου έπαιρνε τον δρόμο του εθνικοσοσιαλισμού-φασισμού σπρωγμένος εκεί από το αποτυχημένο αστικό πολιτικό σύστημα,μα και από την στιβαρή εξουσία της εκκλησίας. Του καθολικισμού.
Επομένως το άμεσο αποτέλεσμα της Ύφεσης ήταν ακριβώς το αντίθετο από αυτό που ανέμεναν οι αριστεροί της εποχής.
Όμως χωρίς τον «θρίαμβο» του ρατσιστικού φασιστικού ναζισμού του Χίτλερ η ιδέα του φασισμού ως δεξιός ριζοσπαστισμός δεν θα γινόταν ποτέ καθολικό φαινόμενο έστω και αν έχουμε από την δεκαετία του ’20 μια σειρά χώρες όπου εγκαθιδρύονται φασιστικά καθεστώτα. Στην Ουγγαρία το 1920, στην Ιταλία το 1922, στη Βουλγαρία και στην Ισπανία το 1923 με και αργότερα με τον Φράνκο, στην Αλβανία το 1924, στην Ελλάδα το 1925 και αργότερα με τον Μεταξά, στη Λιθουανία, την Πολωνία και την Πορτογαλία το 1926 και στη Γιουγκοσλαβία το 1929.
Το παράδειγμα της Γερμανίας
Στις εκλογές για το Ράιχσταγκ του Μάη 1928, το κόμμα του Χίτλερ συγκέντρωσε μόλις το 2,6% των ψήφων, αλλά δύο χρόνια αργότερα, στις εκλογές του Σεπτέμβρη του 1930 τα ποσοστά του εκτοξεύονται στο 18,3%, συγκεντρώνοντας 6,4 εκατ. ψήφους, και 107 βουλευτές με επικεφαλής τον Γκέρινγκ. Τα παλαιά αστικά κόμματα και το σοσιαλδημοκρατικό κόμμα έχασαν πολλές ψήφους. Το Κομμουνιστικό Κόμμα συγκέντρωσε 4.590.000 ψήφους.
Την άνοιξη του 1932 έγιναν προεδρικές εκλογές. Υποψήφιος ο Χίντενμπουργκ. Οι σοσιαλδημοκράτες τον υποστήριξαν δηλώνοντας πως η εκλογή του Χίντενμπουργκ θα σώσει τη χώρα από το φασισμό. Οι φασίστες είχαν υποψήφιο τον Χίτλερ και το γερμανικό εθνικό λαϊκό κόμμα τον Ντίστερμπεργκ. Επειδή κανένας υποψήφιος δε συγκέντρωσε την απόλυτη πλειοψηφία, γι’ αυτό στις 10 Απρίλη έγιναν πάλι εκλογές. Εκλέχτηκε ο υποψήφιος που στήριζε η σοσιαλδημοκρατία, ο Χίντενμπουργκ. Με πρόταση του Χίντενμπουργκ στις 30 Μάη 1932, σχηματίστηκε κυβέρνηση στη Γερμανία με επικεφαλής τον Φραντς φον Πάπεν, που αύξησε πρώτα πρώτα τη φορολογία και μείωσε δραστικά τα κονδύλια για την κοινωνική ασφάλιση. Ταυτόχρονα οι ιδιοκτήτες των βιομηχανιών επιχορηγήθηκαν με εκατομμύρια μάρκα.
Στις εκλογές για το Ράιχσταγκ που έγιναν στις 31 Ιούλη 1932, το εθνικοσοσιαλιστικό κόμμα του Χίτλερ πήρε 13,7 εκατ. ψήφους και έβγαλε 230 βουλευτές. Τα πιο πολλά από τα παλαιά αστικά κόμματα είχαν μεγάλες απώλειες. Το Κομμουνιστικό Κόμμα, παρά την τρομοκρατία, συγκέντρωσε 5,3 εκατ. ψήφους και πήρε 89 έδρες και το σοσιαλδημοκρατικό 8 εκατ. περίπου ψήφους και 133 έδρες. Οι χιτλερικοί διεκδίκησαν να τους δοθεί η κυβερνητική εξουσία.
Το Νοέμβρη του 1932 έγιναν καινούριες βουλευτικές εκλογές που έδειξαν πως το κομμουνιστικό κόμμα είχε αυξήσει ακόμη πιο πολύ την επιρροή του. Πήρε 6 εκατ. περίπου ψήφους. Το κόμμα του Χίτλερ είχε χάσει 2 εκατ. ψήφους και οι έδρες του από 230 περιορίστηκαν σε 196. Οι εθνικοσοσιαλιστές έχασαν και στις εκλογές για τα τοπικά όργανα αυτοδιοίκησης.
Αμέσως μετά τις εκλογές , μια ομάδα βιομήχανων και τραπεζιτών υπέβαλαν στον πρόεδρο Χίντενμπουργκ ένα υπόμνημα και ζητούσαν να διορίσει καγκελάριο του Ράιχ τον Χιτλερ. Και βεβαίως το δρομολόγησαν όλα τα αστικά κόμματα μαζί και οι σοσιαλιστές στα πλαίσια της αστικής δημοκρατίας που καθοριζόταν από το «Σύνταγμα της Βαϊμάρης».
Τις πρώτες μέρες του Γενάρη του 1933 στην Κολονία, στο σπίτι του τραπεζίτη Σρέντερ, συναντήθηκαν οι ιδιοκτήτες μονοπωλίων, Φέγκλερ, Κίρντορφ, Τίσεν και Σρέντερ με τον Πάπεν, τον Χούγκεμπεργκ και τον Χίτλερ. Στη συνάντηση αυτή λύθηκε οριστικά το πρόβλημα της παράδοσης της εξουσίας στον Χίτλερ.
Στις 30 Γενάρη του 1933 ο Πρόεδρος Χίντενμπουργκ διόρισε τον Χίτλερ καγκελάριο. Ο Πάπεν έγινε αντικαγκελάριος.
Στις 20 Φεβρουαρίου 1933, λίγο πριν από τις γερμανικές εκλογές της 5ης Μαρτίου 1933, μετά από πρόσκληση του Γκέρινγκ, περίπου 25 από τους μεγαλύτερους βιομήχανους της Γερμανίας, μαζί με τον Σαχτ (σ.σ. Πρόεδρο της Τράπεζας Διεθνών Διευθετήσεων από το 1930, Διευθυντή της Τράπεζας του Ράιχ και από το 1934 υπουργό Οικονομικών των ναζί), συναντήθηκαν στο Βερολίνο. Στη συνάντηση αυτή ο Χίτλερ ανακοίνωσε την πρόθεση των ναζί να αποκτήσουν τον ολοκληρωτικό έλεγχο της Γερμανίας. Μεταξύ των παρευρισκομένων ήταν ο Γουστάβος Κρουπ, επικεφαλής της πολεμικής βιομηχανίας Alfried Krupp A.G., και πρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχάνων, τέσσερα ηγετικά στελέχη της I. G. Farben, ενός εκ των μεγαλυτέρων μονοπωλίων χημικών στον κόσμο, ο Αλβέρτος Βόγκλερ, επικεφαλής της United Steel Works της Γερμανίας και άλλοι επιφανείς βιομήχανοι.
Η συνάντηση έληξε με τη σύσταση ειδικού ταμείου υποστήριξης των ναζί στις επερχόμενες εκλογές του Μάρτη 1933, ύψους 3.000.000 μάρκων.
Στις εκλογές του Μάρτη του 1933, το Εθνικοσοσιαλιστικό Κόμμα του Χίτλερ πήρε το 43,9% των ψήφων και την πλειοψηφία στη Βουλή.
Με το Σύνταγμα της Βαϊμάρης ανέβασαν τον Χίτλερ στην εξουσία οι καπιταλιστές, με την τεράστια βοήθεια της σοσιαλδημοκρατίας.
Η Ελλάδα σήμερα
Σίγουρα είναι αδιανόητο να παραγνωρίζουμε την ιστορία και το ιστορικό υλικό. Μα όταν μια συγκεκριμένη ιστορική εμπειρία μετατρέπεται σε αποκλειστικό γνώμονα τότε παραμορφώνουμε την πραγματικότητα που βιώνουμε.
Οι κυρίαρχες όμως πολιτικές δυνάμεις, τα οργανωμένα καπιταλιστικά συμφέροντα, οι μηχανισμοί πίεσης, τα εκδοτικά- εργολαβικά-εφοπλιστικά συγκροτήματα τύπου ΔΟΛ έχουν αναγάγει σε προσφιλές θέμα την Βαϊμάρη και ταυτόχρονα χύνουν κροκοδείλια δάκρυα για την άνοδο της Χρυσής αυγής τονίζοντας πάντα την «θεωρία των δυο άκρων» που βάζουν σε κίνδυνο τη «δημοκρατία» και έτσι συνδέουν «τα άκρα» με «το τέλος της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης».
«Τα κόμματα των άκρων εκτινάζονται σε επίπεδα πρωτόγνωρα.(…) Αυτό μοιάζει πολύ -το λέω να το ακούνε οι φίλοι μας οι Ευρωπαίοι- με το τέλος της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης. Οδηγούνται τα πράγματα στα άκρα… Και δεν αφορά την Ελλάδα μόνο. Κινδυνεύει να γίνει πολύ κολλητικό και για τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες (…) Έλεγε από τον Φεβρουάριο που μας πέρασε ο Σαμαράς.
Και ο Βενιζέλος, αυτός που διόρισε τον αρχηγό της φασιστικής ΕΠΕΝ και του Ελληνικού Μετώπου, Βορίδη υπουργό, σε ένα ρεσιτάλ θράσους – αντάξιο της ιστορίας της σοσιαλδημοκρατίας – κούνησε τον Απρίλιο το δάκτυλο για να απειλήσει με «τον ορατό και απτό κίνδυνο του εκφασισμού της ελληνικής κοινωνίας»… και συνέχισε λέγοντας πως «βρισκόμαστε σε συνθήκες μεσοπολεμικές, συνθήκες Δημοκρατίας της Βαϊμάρης»… και αυτοανακηρύθηκε σε μαχητή του «αγώνα κατά της ακροδεξιάς» και κατά της «εκκόλαψης του αυγού του φιδιού»…
Και το Βήμα στις 29-4-12 έγραφε: «Καταγγελία του μνημονίου, λογιστικός έλεγχος του δημοσίου χρέους και όλων των δανειακών συμβάσεων από το 1974 ως σήμερα, άρνηση πληρωμής του παράνομου και επαχθούς χρέους», «εθνικοποίηση όλων των τραπεζών». Ποιανού κόμματος είναι άραγε αυτές οι θέσεις; Του ΚΚΕ, της Χρυσής Αυγής ή κάποιων αριστεριστών; Πολλές φορές οι θέσεις των δύο άκρων του πολιτικού φάσματος μοιάζουν μεταξύ τους, καθώς αναμειγνύονται ο αντικαπιταλιστικός, ο αντιαμερικανικός και ο αντιμνημονιακός λόγος τους και συσκοτίζονται οι άλλες αντιθέσεις τους, όπως το Εθνικό – Διεθνιστικό, το Μεταναστευτικό κ.ά.
Και ο Κασιματης έγραφε στην καθημερινή για «Το φαινόμενο της Χρυσής Αυγής» :
«Έχω την εντύπωση ότι, σε ένα πρώτο επίπεδο, η στάση τους είναι η αντίδραση στο φαινόμενο της αριστερής βίας, που εισήγαγε στην πολιτική και κοινωνική ζωή ο ΣΥΡΙΖΑ με τους κουκουλοφόρους του τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Οι οπαδοί του ΚΚΕ μπορεί να φρίττουν όταν οι τρίτοι τους βάζουν στο ίδιο καλάθι με τα γκρουπούσκουλα των Εξαρχείων, αλλά για τους μη ανήκοντες στην Αριστερά οι διαφορές της μαρξιστικής θεολογίας είναι εξίσου ασήμαντες με τους προβληματισμούς των θεολόγων του Μεσαίωνα για το φύλο των αγγέλων. Αν οι προστατευόμενοι του ΣΥΡΙΖΑ μπορούν να καίνε την Αθήνα και να δολοφονούν τους εργαζομένους της Marfin χωρίς να αντιμετωπίζουν τις συνέπειες, είναι επειδή το ΚΚΕ άνοιξε τον δρόμο, κάνοντας αποδεκτή καθημερινότητα την κατάληψη των δρόμων από τον κομματικό στρατό του κάθε τρεις και λίγο. Ετσι φθάσαμε στο σημείο, όπου ακούς: «Γιατί να είναι το ΚΚΕ στη Βουλή και όχι η Χρυσή Αυγή;». «Επειδή το ΚΚΕ το συνηθίσαμε», όπως λέει ένας φίλος, με την απλότητα της σοφίας.»
Μέσα από τέτοια ρεσιτάλ υποκρισίας σκαρώνουν αυτό που ονομάζουν «κοινή γνώμη» . Η επίσημη κοινή γνώμη είναι μια μαϊμού όπως και οι κατασκευαστές της, οι φασιστοειδείς τεχνοκράτες της προπαγάνδας και του αμοραλισμού.
Κρύβουν πως φασισμός δεν είναι μόνο μερικοί ηλίθιοι με ξυρισμένα κεφάλια που δίνουν στρατιωτικά παραγγέλματα, μα είναι και η δικτατορία του χρηματιστικού μονοπωλιακού κεφαλαίου με φερετζέ το κοινοβούλιο. Που δεν διστάζουν να απολύουν μα και να διορίζουν πρωθυπουργούς διαμέσου του παγκόσμιου τραπεζικού κεφαλαίου, μα και των διεθνών δανειοδοτικών φορέων, της ολιγαρχίας του πλούτου.
«Την δευτέρα ανοίγουν οι αγορές», ούρλιαζε ο Βενιζέλος στην βουλή ξεδιπλώνοντας το μοναδικό του επιχείρημα με σκοπό να ψηφιστεί το δεύτερο «μνημόνιο». Διότι αν δεν ψηφιστεί αύριο δεν θα έχουμε παιδικό γάλα, τρόφιμα στα ράφια του Βερόπουλου, βενζίνη στα διυλιστήρια του Λατση και του Βαρδινογιάννη.
Φασισμός όμως είναι και ο συνδυασμός συντηρητικών αξιών με χειραγώγηση της μάζας και με ουσιαστικό επίκεντρο τον εθνικισμό που εμφανίζονται ως αντίδραση στον νεοφιλελευθερισμό και γενικότερα ενάντια στο κύμα των μεταναστών.
Ο οποίος συνδυασμός εμφανίζεται ως προστάτης των καθαρόαιμων γηγενών εκμεταλλευόμενος την απογοήτευση του λαού που βλέπει να συνθλίβεται από το κράτος ξαφνικά, εκεί που κρατούσε μια μέση θέση στην κοινωνική κλίμακα.
Τέτοιου είδους όχι στενά φασισμός είναι οι «Έλληνες» του νέου σωτηρα του Έθνους. Του Καμμένου.
Ο οποίος βρήκε μέσα στα μεσαία στρώματα της Δεξιάς μια μάζα απογοητευμένων και δυσαρεστημένων οι οποίοι δεν γνώριζαν που να προσδεθούν και ταυτόχρονα φοβόταν τους κουρεμένος αγράμματους της φασιστικής χρυσής αυγής. Ο Καμμένος που φορά γραβάτα εκμεταλλεύτηκε το κύμα έντονης δυσαρέσκειας ενάντια στις κυρίαρχες ελίτ του χώρου, και με εθνικιστική ρητορική δημιούργησε ένα ισχυρότατο δεξιό ρεύμα που είναι ικανό στο μέλλον να απορροφήσει μορφώματα τύπου χρυσής αυγής.Άλλωστε τα φασιστικά κινήματα ιστορικά έχουν την τάση να απευθύνονται στα εθνικιστικά πάθη στις προκαταλήψεις και στον Θεό. «Θα προχωρήσουμε με τη βοήθεια της Παναγιάς», έλεγε προεκλογικά ο Καμμένος.
Ο «λαός» όμως αποτελείται από σειρά ομάδων, συλλογικών οντοτήτων, και εντάσσετε σε κοινωνικά στρώματα με ανόμοια συμφέροντα. Η εξάλειψη ή μείωση των αντιθέσεων ή των συγκρούσεων μεταξύ των, κάνουν το πολίτευμα βιώσιμο.
Και αυτός ο σιωπηρός συμβιβασμός έχει ήδη διαρραγεί. Το παλιό πολιτικό σύστημα ψάχνει την ενίσχυση της τάσης για αναπαλαίωση του ή πως θα διατηρήσουν ένα επαρκές σώμα υποστηρικτών ψάχνοντας συναίνεση στη βάση του συμφέροντος του, πατρονάροντας όμορες δυνάμεις.
Ωστόσο σε τέτοιες συνθήκες η αριστερά έχει μόνο ένα καθήκον.
Την ταξική πάλη να την αναγάγει σε κανόνα κοινωνικής έντασης και ταυτόχρονα να την μετάφραση σε βιώσιμη πολιτική δράση με στόχο την εξουσία.
Καμία ειρήνη με κανέναν.
Short URL: http://wp.me/p1pa1c-gWW
rouki
11 Μαΐου, 2012 11:02 πμ
Αν είναι η χρυσή αυγή Ο (ο τόνος στο ομικρον) κίνδυνος? Πρέπει ναναι κανείς τρελός ή (ας μη το πω καλλίτερα) για να ισχυριστεί ότι είναι.
Γνώμη μου: η χρυσή αυγή είναι οργάνωση εχθρική αλλά αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να θεωρηθεί ως ο βασικός μας αντίπαλος.Αν πούμε ότι ναι, είναι,και κάποιοι το λένε,τότε συνειδητά ή ασυνείδητα καλύπτουν άλλους.Μόνο για λόγους ξεχαρμάνιασματος θα μπορούσε σήμερα να θεωρηθεί ως ο κύριος εχθρός του «κινήματος».
Και ο νοών νοείτω
adespoti
11 Μαΐου, 2012 12:28 μμ
για ποιο «κινημα» λες?
lnsurrection
11 Μαΐου, 2012 11:57 πμ
Ο κίνδυνος είναι όλοι όσοι ζητούν εξουσία
Ioulianos
11 Μαΐου, 2012 12:51 μμ
Ενα ευρύτερο κύκλωμα δραστηριοποιείται και εκμεταλλεύεται την ανάγκη των μεταναστών για να δημιουργήσει «στρατιά» πάμφθηνου εργατικού δυναμικού και να πετύχει τους ευρύτερους σχεδιασμούς του στις χώρες εγκατάστασης.
Η ΜΑΦΙΑ ΤΟΥ REAL ESTATE
Ελληνες και αλλοδαποί επιχειρηματίες, καθώς και μεσιτικές εταιρείες διαβλέπουν στο κέντρο της Αθήνας μια επενδυτική προοπτική, εξετάζοντας την τωρινή κατάσταση με την υποβάθμιση συγκεκριμένων γεωγραφικών ζωνών, λόγω της συσσώρευσης μεγάλου αριθμού μεταναστών.
Προχωρούν, έτσι, στη λεγόμενη μεθοδευμένη απαξίωση με την γκετοποίηση ολόκληρων περιοχών και την αυξημένη παραβατικότητα, που προκαλεί φόβο και οδηγεί τους ημεδαπούς κατοίκους στο να εγκαταλείπουν τα σπίτια τους.
Τα παραπάνω αναφέρονται σε έκθεση της ΕΥΠ που είδε το φως της δημοσιότητας από το Έθνος στις 15/5/2011.
Το σίγουρο είναι ότι οι υπηρεσίες τους, μυστικές και φανερές, ξέρουν πολύ καλά και ποιοι είναι, πίσω από την ΜΑΦΙΑ ΤΟΥ REAL ESTATE.
Πριν από ένα χρόνο η κυβέρνηση εξήγγειλε το Πρόγραμμα «Αθήνα – Αττική 2014» και προβλέπει αναπλάσεις σε πλατεία Θεάτρου, οδό Μενάνδρου, Αγ. Παντελεήμονα, πλατεία Αττικής, Αγ. Νικόλαο Αχαρνών, Κολωνό, Ελαιώνα. Αλλο ένα είναι το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα (ΠΕΠ) Αττικής, με συνολική δημόσια δαπάνη 3.561.000.000 ευρώ, συν κοινοτική συμμετοχή 2.438.000.000. Στους στόχους του συγκαταλέγονται «Η βελτίωση της ελκυστικότητας της Περιφέρειας σαν Διεθνές Επιχειρηματικό Κέντρο» και «Η βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της οικονομίας, μέσω της ενθάρρυνσης (…) της επιχειρηματικότητας».
ο «Ριζοσπάστης» έχει γράψει για τη δραστηριότητα εταιρειών που είτε ανακατασκευάζουν ακίνητα, όπως παλιά εργοστάσια, είτε οικοδομούν σε οικόπεδα που αγόρασαν. Π.χ. στο Μεταξουργείο ο όμιλος ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ ολοκλήρωσε συγκρότημα 40 πολυτελών κατοικιών. Στο Βοτανικό ο όμιλος ΜΑΜΙΔΑΚΗ κατασκευάζει αντίστοιχο συγκρότημα. Στα Κάτω Πετράλωνα η ΓΝΩΜΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ «αναδιαμορφώνει» σε πολυτελείς κατοικίες δύο διατηρητέα βιομηχανικά κτίρια. Η ALPHA LAND DEVELOPMENT έχει τέσσερα τέτοια συγκροτήματα στο Γκάζι.
Η εταιρεία «Ανάπτυξη Ακινήτων Oliaros» που ιδρύθηκε το 2002 η οποία Ελέγχεται ρυθμιστικά από την Κεντρική Τράπεζα Κύπρου (ΚΤΚ), καταχωρημένη ως διεθνές συμμετοχικό επενδυτικό σχήμα με την επωνυμία «KM Real Estate Investment Fund» (σ.σ. όπου KM βλ. Κεραμεικό – Μεταξουργείο). Στο μετοχικό κεφάλαιό της συμμετέχουν θεσμικοί επενδυτές, ενώ, όπως επισημαίνεται στο σχετικό δελτίο της ΚΤΚ, στόχος της εταιρείας είναι «η αναβάθμιση τμημάτων του αθηναϊκού κέντρου (…) με τελικό σκοπό τη δημιουργία υψηλών αποδόσεων για τους επενδυτές του σχήματος». Η εταιρεία φέρεται να έχει αποκτήσει ήδη δεκάδες ακίνητα (οι πρώτες αγορές πραγματοποιήθηκαν το 2006) στη συγκεκριμένη περιοχή (που περικλείεται από τις οδούς Πειραιώς, Ιερά Οδό, Κωνσταντινουπόλεως, Αχιλλέως και Δεληγιώργη, συνολικής επιφάνειας 500 στρεμμάτων).
Η ίδια η εταιρεία σε πρόσφατη σχετική ανακοίνωσή της ανέφερε: «Η OLIAROS με το (σ.σ. έργο της) ΚΜ PROPERTIES (σ.σ. δηλαδή ιδιοκτησίες σε Κεραμεικό – Μεταξουργείο) εισάγουν μια νέα οπτική στην ανάπτυξη ακινήτων, με όρους που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις κατοίκησης και επαγγελματικής στέγης (…) Το έργο ΚΜ PROPERTIES (…) αφορά στην πρόθεση υλοποίησης επένδυσης στην περιοχή Κεραμεικού – Μεταξουργείου, ύψους 100 εκατ. ευρώ, σε 5 φάσεις, σε 5 χρόνια. Η ολοκλήρωση του έργου αναμένεται να περιλαμβάνει την κατασκευή ή ανακατασκευή περίπου 40 κτιρίων, συμφερόντων της OLIAROS».
Ακόμα: «Η πρώτη φάση του έργου ΚΜ PROPERTIES, που αναμένεται να ολοκληρωθεί στους επόμενους 12 μήνες, εστιάζει στην ενεργειακή και αρχιτεκτονική αναβάθμιση 4 κτιρίων της δεκαετίας ’70, προσφέροντας ποικιλία χώρων στην κατηγορία open space plan, ευέλικτους χώρους κατάλληλους για κατοικία, εμπορική ή επαγγελματική δραστηριότητα, συνδυασμός των δύο, σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές». Τα τέσσερα αυτά κτίρια βρίσκονται στις οδούς Κεραμεικού 51, Λεωνίδου 26 και Ιάσονος, Ιάσονος 47, Λεωνίδου 11.
Αρα αγόρασαν περίπου 40 παλαιά κτίρια, τα «αναβαθμίζουν» και τα μεταπωλούν κερδίζοντας, σε μια ούτως ή άλλως περιοχή που αναπλάθεται – αναβαθμίζεται με χρήματα του ελληνικού Δημοσίου. Οπωσδήποτε σε συνεντεύξεις που έχουν δώσει τα στελέχη της εταιρείας αρνούνται ότι αγόρασαν τα εν λόγω ακίνητα φτηνά. Ωστόσο, κι αν ακόμα είναι έτσι, όλοι καταλαβαίνουν ότι μετά τις αναπλάσεις θα πουλήσουν ακριβότερα. Αλλωστε, ειδικά για τις κατοικίες, η εταιρεία έχει ανακοινώσει τιμές πώλησης που ξεκινούν από 2.000 ευρώ ανά τ.μ. και φτάνουν τα 3.000 ευρώ/τ.μ. Υψηλότερη από ό,τι πωλούν μαζικά οι απηυδισμένοι κάτοικοι της περιοχής.
Η δεύτερη φάση του έργου ΚΜ PROPERTIES θα αφορά «αξιοποίηση» οκτώ – δέκα μεμονωμένων κτιρίων. Συνολικά αυτό το ιδιωτικό πρόγραμμα αναπλάσεων αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2016. Σημειωτέον ότι η ίδια εταιρεία προκήρυξε το καλοκαίρι του 2009 διεθνή αρχιτεκτονικό διαγωνισμό για το σχεδιασμό ιδιωτικής φοιτητικής εστίας σε οικόπεδο στην οδό Μαραθώνος 34.
oldboy9
11 Μαΐου, 2012 2:28 μμ
Ρε σύντροφε Ιουλιανέ ανέβασες ναααα ένα σεντόνι, σχολιάζεις με άλλο ένα ναααα σχόλιο, δεν μας λυπάσαι καθόλου!
Δεν γκρινιάζω όμως 🙂 😉
Ioulianos
11 Μαΐου, 2012 2:36 μμ
Μα είναι χρηστικά προϊόντα πνευματικής τάξεως με αισθητική αξία.
Έτσι χρειάζεται ένας αναγκαίος χρόνος ανάγνωσης από τρίτους, για να αποδείξω την καθαρή μου θέση.
Μα τον Μαρξ…
Ρε τι μαλακ@ες με βάζεις να γράφω 🙂
oldboy9
11 Μαΐου, 2012 2:53 μμ
…Μα τον Λένιν, είναι καταπληκτικός ο συλλογισμός σας! Πως δεν το σκέφτηκα 😀
Nikolas
11 Μαΐου, 2012 12:54 μμ
Η αταξική κοινωνία είναι ο στόχος πολλών αλλά δεν μπορεί να έρθει σαν κεραυνός εν αιθρία.Χρειάζονται ενδιάμεσα στάδια όπως για παράδειγμα η δικτατορία του προλεταριάτου(όρος συγκεχυμένος και παραγνωρισμένος)καθώς πρέπει να νοείται ως η μορφή εφαρμογής εκείνης της άμεσης δημοκρατίας για όσους έχουν την απόλυτη ανάγκη να την ενστενιστούν και ταυτόχρονα πολεμικά εχθρική ως προς τους ταξικούς αντιπάλους της για όσο διάστημα καταστεί η υποχρεωτική αυτή σύγκρουση.Ελπίζω σε μια κοινωνία όπου τα αγαθά που θα αποφασίζει να παραχθούν το ίδιο το σύνολο των ανθρώπων που θα την απαρτίζουν και τα οποία θα διανέμονται ελεύθερα σε όλους χωρίς την διαμεσολάβηση του χρήματος.
Υγ.Πρόβλημα.Η Ελλάδα ως χώρα δεν διαθέτει σε επάρκεια το ιστορικό εκείνο υποκείμενο που θα οδηγήσει σε μια τέτοια εξελιξη αλλά μια πληθώρα δοκιμαζόμενων και αμφιταλαντευόμενων μικροαστών(αλήθεια ένα έτερο ιστορικό υποκείμενο οι φοιτητές που για παράδειγμα έδιωξαν την Γιαννάκου και τώρα είναι πιθανότατα άνεργοι τι απέγιναν;Αφελής η ερωτηση.)που βάζουν τα πάθη και την δια της εμπειρίας αποκτούμενη άποψη στα γεγονότα πάνω απο την λογική της θυσίας για ένα αν όχι καλύτερο από οικονομικής πλευράς κόσμο καθώς γι αυτό απαιτούνται ριζικές ανατροπές στον πυρήνα της Ε.Ε. απαρχή των οποίων μπορεί να αποτελέσει και η χώρα μας αλλά πάνω και απο την θεωρία αφού ελάχιστοι ανοίγουν σήμερα ένα βιβλίο παρά για να (υπο)κλέψουν κανένα τσιτάτο(συμπεριλαμβανομένου και εμού)καθώς θα κλείσω με μια πρόταση του μεγάλου αρχαίου Έλληνα δημοκρατικού ατομικού φιλόσοφου Δημόκριτου.»Προτιμώ να ζήσω σε μια ελεύθερη χώρα φτωχός παρά πλούσιος σε μια τυραννία.»
Ioulianos
11 Μαΐου, 2012 3:14 μμ
Nikolas
Πριν από 10 μέρες θα έγραφα και εγώ έτσι. Για ενδιάμεσα στάδια, για ιστορικό υποκείμενο κτλπ.
Ακόμα ακόμα συμφωνώ ότι το ερώτημα αυτό (ριζοσπάστης): Στις εκλογές το ΠΑΣΟΚ έχασε 2.179.013 ψήφους και η ΝΔ 1.103.665. Και τα δύο κόμματα μαζί έχασαν 3.282.678 ψήφους. Ήταν ψήφος τιμωρίας που κατέγραψε την τεράστια φθορά των δύο κομμάτων που εναλλάσσονταν στην κυβέρνηση. Ταυτόχρονα η μεγαλύτερη συμμετοχή στις μεγάλες πανεργατικές απεργίες δεν ξεπέρασε τις 200.000 έως 250.000 εργαζόμενους σε όλη την Ελλάδα. Σ’ αυτούς δηλαδή που αποκτούν άμεσα εμπειρία από την απλή συμμετοχή στις κινητοποιήσεις. Σε ποιο βαθμό και έκταση αυτοί οι αγώνες επιδρούν και σε λαϊκούς ανθρώπους που δεν συμμετέχουν;
Τα στοιχεία αυτά επιβεβαιώνουν το κείμενο σου «μια πληθώρα δοκιμαζόμενων και αμφιταλαντευόμενων μικροαστών.. βάζουν τα πάθη και την δια της εμπειρίας αποκτούμενη άποψη στα γεγονότα πάνω απο την λογική της θυσίας…
Όμως προσωπικά ξεκινώ να αδιαφορώ για το πότε θα ωριμάσουν τα οι συνθήκες για να ζήσουμε όλοι σε μια παραλλαγή του παράδεισου.
Δεν είναι δυνατόν να δεχτώ πια ότι μέσα σε αυτήν την δυσάρεστη κατάσταση θα κοπανάμε θεωρίες που έχουν καταντήσει ιδιωτικής χρήσεως.
Καμιά ειρήνη με κανέναν.
Και αν χάσουμε…. Ε τι έγινε η πρώτη φορά θα είναι;
Spin Ξανά
11 Μαΐου, 2012 3:38 μμ
«Όμως προσωπικά ξεκινώ να αδιαφορώ για το πότε θα ωριμάσουν τα οι συνθήκες για να ζήσουμε όλοι σε μια παραλλαγή του παράδεισου.»
Ε ναι γιατί πρέπει να ζήσουμε 🙂
Nikolas
14 Μαΐου, 2012 8:14 μμ
Θα ξεκινήσω την λιγάκι αργοπορημένη ανταπάντηση μου με ένα δίστιχο για την χ.α για να είμαι και εντός θέματος -αν και τα είχε πει πολύ καλύτερα από εμένα η Μαρία Δημητριάδη στο τραγούδι »ο φασισμός»-.Κέρδος ίσον νόμιμη κλοπή,υπεραξία λέγεται γι αυτό χρυσή σιωπή.(και όχι μόνο από την χ.α δυστυχώς..)
Απο κει και πέρα ίσως δεν έγινε και τίποτα αν χάσουμε αρκεί αυτό να μην γίνει με τον τρόπο που έγινε το 89 στην Σ.Ε.Τα πάθήματα έγιναν μαθήματα ελπίζω.Οσο για το αν η λύση πρέπει να δοθεί άμεσα και με οποιονδήποτε τρόπο απλά να θυμίσω οτι όσες φορές πήγαμε να »πηδηξουμε»(συγνώμη εκ των προτέρων για το λεξιλόγιο)τα ιστορικά στάδια στο τέλος μας την έφερε η ίδια η Ιστορία.Και ομιλώ προφανώς για την Οκτωβριανή επανάσταση που έγινε σε μια φεουδαρχική και καθυστερημένη από πλευράς δομών χώρα.
Βέβαια όταν έχεις στα χέρια σου την εξουσία είναι και παράλογο να την απεμπολήσεις για τον απλούστατο λόγο οτι θα σε σφάξουν στο άψε σβήσε.Θα κλείσω με ένα ακόμα τσιτάτο για την υλιστική αντίληψη τστην Ιστορία όμως.»Ο ιστορικός υλισμός μας διδάσκει όχι απλά και μόνο πως να κατανοούμε την ιστορία του παρελθόντος αλλά και πως να φτιάχνουμε την ιστορία από δω και στο εξής δίχως κανενός είδους μυστικισμό,δίχως να περιμένουμε παθητικά τα επερχόμενα γεγονότα αλλά και δίχως να τραβούμε ανυπόμονα τις αλυσίδες της αναγκαιλότητας.» Δυστυχώς όσες φορές η βουλησιαρχία επικράτησε της λογικής η εξέλιξη ήταν μακροπρόθεσμα ατυχής.
Υγ.Το θέμα είναι να πάψουν ίσως οι θεωρίες να είναι ιδιωτικής χρήσεως
Χulio
11 Μαΐου, 2012 1:21 μμ
Όσοι ψηφίσαμε Χ.Α το κάναμε με αγάπη για την Ελλάδα μας, που πνίγεται στους λαθρομετανάστες, την εγκληματικότητα και τους “κλέφτες πολιτικούς” που φώναζε ο λαός στο Σύνταγμα.
Και θα ξαναψηφίσουμε Χρυσή Αυγή, τόσοι κι ακόμα περισσότεροι.
…και οι σαχλαμαρίτσες ότι δήθεν και καλά κάποιοι παππούδες είχαν γράψει πρό 40 ετών ύμνους για κάποιον γερμανό, να κόβονται σιγά σιγά.
Και οι κομμουνιστές έγραφαν κάποτε ύμνους για τον δολοφόνο Στάλιν και για τα σφυροδρέπανα, αλλά εκεί κάνετε μώκο. Και το πασόκ έγραφε έξω το νάτο και η εοκ, αλλά κι εκεί μώκο. Λέτε απλά “Δεν τα λένε τώρα πιά”.
Σοβαρευτείτε λοιπόν.
simon1roi
11 Μαΐου, 2012 1:26 μμ
Σύντροφε, σου περισσεύει κανα τσεκούρι; Ή έστω λίγη αγάπη για την Ελλάδα;
Ioulianos
11 Μαΐου, 2012 1:46 μμ
Σίγουρα την δυστυχία σου ιθαγενή Χulio την απαλύνεις αν πιστέψεις ότι ο προπροπροπροπάππους σου ήταν απόγονος από την μεριά της μάνας του τις Σαπφούς.
Έτσι δεν είναι;
(Ξένο αβαταρ ρε; Ντροπή σου.)
Spin Ξανά
11 Μαΐου, 2012 2:14 μμ
χρυση αυγή και οι γυναίκες στο σπίτι . Να ούμε 🙂
oldboy9
11 Μαΐου, 2012 2:24 μμ
@Xulio, εγώ έχω πολύ Α-κάθαρτο αίμα, πρόσεχε μπορεί και να μολυνθείς…
giorgalis
11 Μαΐου, 2012 2:34 μμ
Υπάρχει και ο «αθλητισμός», το πέιντμπολ, το γυμναστήριο, οι τσόντες, η σκληρή δουλειά, οι εξωγήινοι, τα «μυστήρια», το λάιφ στάιλ, η τηλεόραση και πάρα πολλά άλλα που οφείλεις να τους δώσεις μια ευκαιρία, ακόμα κι αν δε σε απορροφήσουν και επιστρέψεις στο τυφλό μίσος, θα είσαι πνευματικά εμπλουτισμένος κι εμπειρότερος.
Spin Ξανά
11 Μαΐου, 2012 3:39 μμ
ΣΦΙΞΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ 😛 😛 😛
DrAluca
11 Μαΐου, 2012 2:46 μμ
Αποδειξη.
Μια φορα στοκος. ΓΙα παντα στοκος.
Και μαθε Χουλιε, οτι τωρα ψαχνουμε τους φασιστες. Αυριο θα ψαχνουμε τα τσιρακια τους.
As simple as that.
Χαμογελατε…
DrAluca
11 Μαΐου, 2012 2:51 μμ
Εαν Χουλιε θες να δεις την Ελλαδαρα σου να ανθιζει, παρε τον πισινο σου και ροβολα προς την Μανωλαδα.
Εκει εχει κατι φυτειες φραουλας.
Ζητα λοιπον τα 10 ευρο που δινουν στους αλλοδαπους (μαξιμουμ 15) για (μινιμουμ) 12 ωρες δουλεια. Και μετα ψηφισε οτι θες.
Αλλα ξεχασα, οτι οι ξενοι μας παιρνουν τις δουλειες. Μηπως σου πηραν και τη θεση στο πανεπηστημιο και γι αυτο εμεινες στοκος?
Χαμογελατε…
lnsurrection
12 Μαΐου, 2012 10:41 πμ
Δεν μπορώ να μη το βάλω 🙂
DrAluca
12 Μαΐου, 2012 1:15 μμ
Χααααααααααχαχαχαχααχαχαχαχαχαχ 😆 😆 😆 😆 😆
Ιn their face!!!!!!
Χαχαχαχαχαχαχα
Χαμογελατε…
kounados panagiotis
11 Μαΐου, 2012 8:15 μμ
mia zwh xrysh avgh!!!!!!!!!!!!!!idame me ta xadia stous politikous ti simerini katastasi giati tremoun oloi;;flasia tous ir8e;
katy
12 Μαΐου, 2012 10:45 πμ
Xulio, βλέπω είστε βελτιωμένη έκδοση εσείς. Ούτε ΚΕΦΑΛΑΙΑ, ούτε greeklish, ούτε ανορθογραφίες…..
Χulio
11 Μαΐου, 2012 2:28 μμ
Στο δίλημμα Χρυσή Αυγή ή κλέφτες πολιτικοί, εσύ ψήφισε τους κλέφτες.
xtremyst
11 Μαΐου, 2012 2:37 μμ
στο δίλημμα αλληλεγγύη, ρήξη, ανατροπή για την αληθινή δημοκρατία και τη χειραφέτηση ή μπράβους, μαχαιροβγάλτες, αμόρφωτους νεοναζί φονιάδες εσύ διάλεξες το δεύτερο… ασε τα πατριωτιλίκια καλύτερα xulio, τα παραπαίδια του χίτλερ που σκότωναν έλληνες αντιστασιακούς και γυναικόπαιδα είναι απλά για φτύσιμο… όσο για τους μετανάστες, είσαι σίγουρος οτι υποστηρίζεις τις λύσεις που προτείνει και εφαρμόζει η χα; δηλαδή μαχαιρώματα, επιθέσεις, δολοφονίες; νιώθεις καλά με την πάρτη σου; ποιούς κλέφτες θα διώξει ρε η χα; ποιούς θα διώξει ο υπαλληλος της ΕΥΠ και τα παρακρατικά καθίκια που χρησιμοποιούσε τόσα χρόνια η κυβέρνηση σαν δεκανίκι των ΜΑΤ εναντίον διαδηλωτών;
Ioulianos
11 Μαΐου, 2012 2:43 μμ
Θα σε μαλώσω xtremyst
Μα δεν ξέρεις ότι όσο πιο λίγοι οι εκλεκτοί καθαρόαιμοι Έλληνες τόσο το καλύτερο για την διατροφή τους;
Αντί να αυξάνουν την ζήτηση για τροφή μειώνουν αυτούς που την ζητούν.
Που είναι το λογικό;
xtremyst
11 Μαΐου, 2012 2:45 μμ
😆
oldboy9
11 Μαΐου, 2012 2:45 μμ
@Xulio, μπας και δεν κατάλαβες τι ψήφισες και σε κατατρέχουν τύψεις, άμα δεν καταλαβαίνεις ότι το ψευτοδίλημμα ΧΑ – Κλέφτες είναι το ίδιο κι αυτό…
Capybara
11 Μαΐου, 2012 5:51 μμ
Ο αδερφός του Μιχαλολιάκου πάντως υπερασπίζεται πότε τον Περίανδρο, πότε τον Κοσκωτά και τώρα τον Τσοχατζόπουλο. Ενώ ο ίδιος ο Μιχαλολιάκος δεν έχει δουλέψει ποτέ (πέρα από την ΕΥΠ), είναι επαγγελματίας πολιτικός και κλέβει το κράτος απασχολώντας παράνομους αλλοδαπούς στο ροζ ξενοδοχείο που έχει στο όνομα της γυναίκας του. Ενώ οι ομοϊδεάτες του, αν δεν εκτελούν συμβόλαια θανάτου δέρνουν τον κόσμο που αγωνίζεται σαν ένστολοι φρουροί του καθεστώτος που καταγγέλλουν. Συνέχισε, κατά τα άλλα, να τους ψηφίζεις για να …ξεβρωμήσει ο τόπος.
Αλέξανδρος
14 Μαΐου, 2012 3:26 πμ
στο δίλημμα Χρυσή Αυγή ή κλέφτες πολιτικοί, ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ.
απλά είναι τα πράγματα σε τέτοιου είδους διλήμματα…
Όταν ο Αλέξανδρος κλίθηκε να λύσει τον Γόρδιο δεσμό με τους όρους που του έθεσαν, απλά έβγαλε το σπαθί και τον έκοψε.
Έτσι κι εσύ, στο δίλημμα που βάζεις, απλά μην αναγνωρίζεις τους όρους και κοίτα κατ ευθείαν το ευνοϊκότερο αποτέλεσμα για τον εργάτη.
Spin Ξανά
11 Μαΐου, 2012 2:53 μμ
Η χρυσή αυγή έχει πρόβλημα με τους φτωχούς. δεν έχει πρόβλημα με τους ξένους. δεν νομίζω οι χρυσαυγίτες της θύρας 7 να έχουν πρόβλημα με τον μιραλάς. ούτε έχουν πρόβλημα με τους κλέφτες έτσι γενικά και αόριστα. π.χ. δεν έχουν κανένα πρόβλημα με τους εφοπλιστές που μας έχουν κατακλέψει. Όσο για την αγάπη, σίγουρα έχουν αγάπη για εξουσία οι χρυσαυγίτες. Στοιχηματίζω δε πως είναι απευθείας απόγονοι του Μεγαλέξανδρου ο οποίος (κατά το τζιμάκο και λοιπούς) είχε σοβαρό κόμπλεξ ανδρισμού.
ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ
11 Μαΐου, 2012 3:01 μμ
Reblogged this on ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ.
giorgalis
11 Μαΐου, 2012 4:26 μμ
Επειδή υπάρχει και η απολύτως mainstream χρυσή αυγή,
όποιος γουστάρει μεσημεριανό κλαυσίγελο με τα μοντέρνα νεοφιλελευθερα απολιθώματα της εποχής μητσοτάκη, μπορεί να παρακολουθησει τη συνέντευξη του πέτρου κωστόπουλου της πολιτικής, θάνου – ταρατατζούμ – τζήμερου!
Η κρυφολούμπεν αστική σοβαροφανής δηθενιά, ρουκάρρ κι ανεβάζζ τιην ανδρεναλινν
ΗΓΕΡΘΗΤΟΟΥ
http://news247.gr/eidiseis/politiki/ekloges-gr/thanos_tzhmeros_sto_news_247_o_tsipras_metefere_thn_katalhpsh_lykeioy_ampelokhpwn_sthn_kentrikh_politikh_skhnh.1767109.html
giorgalis
11 Μαΐου, 2012 4:33 μμ
μπορεί να μην έχουμε δημοκρατία αλλά έχει ο καθένας το δικαίωμα να λέει ότι θέλει χωρίς να τον κυνηγάνε, τι διαμαρτύρονται λοιπόν;
αναρουτιέτ μιταξι αλλουνονε θιμάτν ηη θανς τζημερς
μν ττ χασσς γιαττ θ’ χασσς
giorgalis
11 Μαΐου, 2012 4:58 μμ
και ρωτώ τους αγαπητούς ανάρχες
αν αύριο πάρει τις εκλογές ο σ. LAGARTSAS-A κι αναλάβει γενικός γραμματέας, αυτό το άθλιο ΦΑΣΙΣΤΟΕΙΔΕΣ, αυτόν το γελοίο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ (θανς τζιμερρς)
ΘΑ ΤΟΝ ΧΩΣΕΙ ΣΕ ΓΚΟΥΛΑΓΚ ή θα τον έχει αμολυτό όταν αρνηθεί να δουλέψει (ως δοκιμαστής υδροδυναμικής αντίστασης ενδυμάτων κολύμβησης στον υγρό στίβο της Ψυττάλειας) κι επιλέξει την «αντιεξουσιαστική» δράση;
Εδώ σε θέλω σ.LAGARTSA (στα δύσκολα) 😀
Ioulianos
11 Μαΐου, 2012 5:05 μμ
Να προσθέσω και αυτό;
«Άπαντες τις αντιμνημονιακές δυνάμεις να συγκροτήσουν μέτωπο σχηματισμού κυβερνήσεως με έναν αντικειμενικό σκοπό: την καταγγελία του Μνημονίου»
Απόσπασμα από σημερινή ανακοίνωση.
Ποιων ανακοίνωση είναι ;
xtremyst
11 Μαΐου, 2012 5:09 μμ
😯
giorgalis
11 Μαΐου, 2012 5:25 μμ
εδώ τα χρυσαυγουλα ακολουθούν λογικές καρατζαφύρερ
αυτά να τα βλέπει ο ΣΥΡΙΖΑ
η αριστερά πρέπει να μιλά ΚΑΘΑΡΑ με ΣΑΦΗΝΕΙΑ για τις θέσεις της, χωρίς να υποτιμά τη νοημοσύνη του κόσμου κι όχι να κάνει γελοίους πολιτικαντισμούς όπως ο Κουβέλης ο καρατζαφυρερ και δυστυχώς ο ΣΥΡΙΖΑ…
simon1roi
11 Μαΐου, 2012 6:18 μμ
Των καλόπαιδων του Xulio;
LAGARTSAS-A
12 Μαΐου, 2012 10:36 πμ
χαχαχαχαχα
αν και μου τα μπερδευεις λιγακι με αναρχες, εκλογες, και γενικους γραμματεις (πραγματα ασυμβιβαστα), αυτος θα παρει μονος και αυτοβουλως το δρομο για τα γκουλαγκ να σπαει κοτρονες με τη νεοφιλελευθερη κεφαλα του, μαζι με τα ομογαλακτα φαλακρα αδελφακια του, που εχουνε κουραδες μεσα στο κρανιο τους, γιατι σκατα ειναι ετσι κι αλλιως και στη σκατοδυναμικη δοκιμασμενοι.
υπαρχει και η αλλη εκδοχη. αφου ειναι σκατα να τους βοηθησουμε να γινουν κοπρια για τα χωραφια, μπας και φυτρωσει κανενα λουλουδι απο κει. 🙂
giorgalis
12 Μαΐου, 2012 10:49 πμ
ρε κουμπάρε, τι σουρεάλ σχόλιο από σουρεάλ αβαταρ θα ήταν αν δεν έβγαινες ΓΓ από εκλογές ως αναρχικός; 😀
giorgalis
12 Μαΐου, 2012 10:53 πμ
το έχω ξαναπεί να βάλουμε κουίζ στον //γράφο
«βρήτε τις διαφορές ανάμεσα σε σ.Παπαρήγα και σ. LAGARTSAS-A»
χάος, ακυβερνησία, αντίσταση, κτλ… 😉
LAGARTSAS-A
12 Μαΐου, 2012 10:58 πμ
καλα με σενα, εισαι ορατος 😉 με τους αλλους τι γινεται;! που απο σουρεαλ ντιπ και οχι τιποτ αλλο μα θαρχονται μετα να μας τα πρηζουν. 😉
LAGARTSAS-A
12 Μαΐου, 2012 11:44 πμ
ρε συ ποιες διαφορες; το ιερο τερας παπαρηγα το΄χω κονισμα που προσκυναω δεκα φορες τη μερα. δικη μας ειναι, τοποθετημενη σε ακλονητη θεση. ο μπουσουλας μας. μη τολμησει κανεις να την αποκαθηλωσει και μας αφησει ορφανα. 🙂
katy
12 Μαΐου, 2012 11:55 πμ
Σε αποκλειστικότητα, εικόνισμα από το σπίτι του LAGARTSAS-A.
🙂
LAGARTSAS-A
12 Μαΐου, 2012 2:53 μμ
για δες που εχουν εισβαλει στο σπιτι μου και μου ταχουν βγαλει ολα φατσα φόρα.
τι κανουν οι προστατες του πολιτη που τους πληρωνουμε ρεεεε! 😉
εχω τρελαθει λεμε. τιποτα δε μπορει να μεινει κρυφο;
ωχ παναϊαμ, αγιαμ παπαρηγαμ.
giorgalis
11 Μαΐου, 2012 5:14 μμ
O τύπος είναι άπαιχτος!
μιλάμε όχι απλά για ακραίο νεοφιλελευθερισμό αλλά για απροκάλυπτη μισανθρωπία, πραγματικός χρυσαυγίτης και φυσιογνωμικά!
Ioulianos
11 Μαΐου, 2012 6:06 μμ
Για όσους δε έχουν δει την ταινία:
Κάντε τα πάντα και βρείτε την να την δείτε.
Μπορεί μετά την θέαση τα μάτια σας να είναι υγρά βαριά και καρφωμένα στο άπειρο. Μπορεί μετά να έχετε έντονα την αίσθηση ότι σας καραδοκούνε πίσω από τις σκιές. Μπορεί κρύος ιδρώτας να συγκεντρωθεί στον αυχένα σας.
Μα σίγουρα θα αλλάξει τον τρόπο που αντιμετωπίζατε τον φασισμό.
Είναι η αριστουργηματική κινηματογραφική δημιουργία του Ελεμ Κλίμοφ «Έλα να Δεις».
iordanoglou
11 Μαΐου, 2012 6:08 μμ
Σε χθεσινή εκπομπη του Ευαγγελάτου με καλεσμένους δυο ναζί, το ΚΚΕ θιγόμενο ένιωσε την ανάγκη να παρέμβει τηλεφωνικά για να αποκαταστήσει την ιστορική αλήθεια. Ποίος ο ρόλος του ΚΚΕ το ’41; Ποίος ο ρόλος των Μουζίκων, των Κουλάκων, του Σταλιν και των ελλήνων αστών στην κουλάκικη αντεπανάσταση; Τρομερά ερωτήματα τα οποία έπρεπε να απαντηθούν. Το ΚΚΕ μέσω του κολοσσού Μαίλη εγκαινιάζει τους ναζί ως επίσημους θεσμικούς συνομιλητές του. Κι εις ανώτερα ευχομαι στο ΚΚΕ. Έδωσε στο σκαι και στο ευρύτερο μιντιακο κατεστημένο την ευκαιρία να κατατάξει ομαλά την χ.α. ως ενα ακόμα γραφικό πολιτικό άκρο της β’ εθνικής πολιτικής κατηγορίας, στην οποία κατηγορία έχει καταταγει και το ιδιο εδώ και χρόνια…
ΥΓ. ΚΚΕ το κόμμα σου Λαγέ…
απο το 29:39
Ioulianos
11 Μαΐου, 2012 6:35 μμ
ιορδανογλου
Ο Μαίλης είναι σχεδόν σίγουρο ότι ζει χωρίς να αναπνέει σαν να είναι βουδιστής μοναχός.
Από κει και πέρα με βάση τα επιχειρήματα σου εναντίων του ΚΚΕ, αυτα είναι αλήθεια στο βαθμό που εκφράζουν την επιθυμία σου και μόνον.
DrAluca
11 Μαΐου, 2012 6:46 μμ
Δεν νομιμοποιησε δηλαδη ο Μαιλης τους φασιστες ως συνομιλητες?
Χαμογελατε…
giorgalis
11 Μαΐου, 2012 6:49 μμ
ακόμα κι αν θεωρήσουμε πως δεν το έκανε, η παρουσία του πάλι ήταν απογοητευτική…
ο iordanoglou το έθεσε με ακρίβεια, δυστυχώς
Ioulianos
11 Μαΐου, 2012 6:54 μμ
DrAluca
«τους φασιστες ως συνομιλητες»
τους επέβαλαν δημοκρατικότατα οι 400.000 κουφιοκέφαλοι τους ψήφησαν. Και αν θέλεις ως ιστορικό δίδαγμα διάβασε το κείμενο μου.
Ο Μαίλης το μόνο που έκανε ήταν να καταστήσει σαφέστατα τα όρια των διαχωριστικών γραμμών μεταξύ βλακείας και ευφυΐας. Ει βάρος του μια μια και εμφανέστατα έφτασε στο επίπεδο τους.
DrAluca
11 Μαΐου, 2012 6:57 μμ
Τους φασιστες ως συνομιλητες τους ανεχεται η αριστερα εδω και καιρο.
Η ερωτηση μου ειναι σαφης και σε αυτη θα ηθελα απαντηση.
Ειπες «με βάση τα επιχειρήματα σου εναντίων του ΚΚΕ, αυτα είναι αλήθεια στο βαθμό που εκφράζουν την επιθυμία σου και μόνον.»
Και ερωτω….νομιμοποιηησε η οχι ο Μαιλης τους φαιστες ως συνομιλητες?
Χαμογελατε…
Ioulianos
11 Μαΐου, 2012 7:06 μμ
Και καθαρή απάντηση έλαβες από το 7% αυτών που ψήφησαν.
Νόμιμα Δημοκρατικά και καθαρά.
Και πρόσεξε. Η ιστορία μόνο ως τραγωδία επαναλαμβάνεται.
Και δεν σε τιμά να προσπαθείς να μου την πεις μόνο και μόνο γιατί στηρίζω το ΚΚΕ.
400.000.
DrAluca
11 Μαΐου, 2012 7:07 μμ
Εισαι στο 7% και μου απαντησες «Νόμιμα Δημοκρατικά και καθαρά.» ?
Ενα ναι η ενα οχι με μια μικρη αιτιολογηση αρκει…
400.001….Νικησα!
Χαμογελατε…
giorgalis
11 Μαΐου, 2012 7:06 μμ
ρε dr, αν αντί για τις πίπες και τα κολχόζ που έλεγε, έκανε μια παρέμβαση που θα έφτυνε-γελοιοποιούσε τους φασίστες και τον αρουραίο που παριστάνει τον δημοσιογράφο στο σκουπηδοκάναλο του αλαφοχαβούζου, πάλι θα έλεγες πως τους «νομιμοποίησε» το ΚΚ;
7% πήραν…
DrAluca
11 Μαΐου, 2012 7:11 μμ
ΑΝ ειχε την αντιδραση που λες ΘΑ ειχα αλλη σταση. Προφανως. Στο βιντεο που εφερε ο Xtremyst δεν νομιζ ωνα βγει κανεις και να πει πως ο τυπος που κανει παρεμβαση τους νομιμοποιει.
Η Χ.Α. ειναι σε δημοτικ ασυμβουλεια που συμμετεχει η αριστερα εδω και μηνες.! Και οτι ειπα το ειπα στο ξεκαρφωτο σχολειο οτι τους νομιμοποιησαν οι ψηφοφοροι. Ειχαν ΗΔΗ νομιμοποιηθει. Αυτο λεω.
Και το «ξεκαρφωτο» μπηκε διοτι εκανα σαφεαστατη ερωτηση, και πηρα για απαντηση αγρους και λουλουδια. 🙂
ΑΝ δηλαδη περνανε 10% ο καθε «Χ» Μαιλης θα καθοταν να συζητησει μαζι τους στα πανελ?
Χαμογελατε…
Narrator
11 Μαΐου, 2012 8:59 μμ
δηλαδή να μην σχολιάζουμε το ότι (εκτός του ότι ψιλοέγινε ρόμπα) το «τιμημένο» αντέδρασε στους ναζιστές μόνο όταν το έπιασαν στο στόμα τους.
iordanoglou
12 Μαΐου, 2012 2:23 πμ
giorgalis δεν ειναι θεμα «ρουμπωματος» το οποιο αλλωστε ειναι ακρως σχετικο. πχ στο βιντεο που ποσταρε ο xtremyst στα δικα σου αυτια ακουγεται ευχαριστα η αναφορα στην πηγαδα. στον μεσο μαλακα μικροαστουλη ο παναγιωταρος φαινεται υπευθυνος και νηφαλιος νοικοκυραιος. τον γκεμπελισμο τον αντιμετωπιζεις ειτε με γκεμπελισμο ειτε με ωμη βια. η προσπαθεια διαλογου με επιχειρηματα και ιστορικες αναφορες τους νομιμοποιει de facto ως ισοτιμους συνομιλητες καθως υπεισερχεται η μετανεωτερικη θεαση που τα ονομαζει ολα «αποψεις». το κομβικο ειναι να καταστει αντιληπτο σε ποιους απευθυνεσαι εν τελει: σε μια μικροαστικη κοινωνικη βαση.
giorgalis
12 Μαΐου, 2012 9:47 πμ
iordanoglou
Δεν είχα στο νου μου το «ρούμπωμα», αλλά την γραφική εικόνα που δίνεται στα αυτιά του τηλεθεατή με τις αναφορές του Μαϊλη, που σίγουρα δεν αφορούν το κοινό του κάθε σκάι το οποίο ψήφισε τη ΧΑ επειδή «επιτίθεται» στο «σύστημα» μέσα στο οποίο είναι τα ΜΜΕ, τα οποία ΜΜΕ ακόμα να καταλάβουν κάποιοι πως πρέπει να τα διαολοστείλουν λάουντ εντ κλίαρ.
Εννοείται πως επίσης θεωρώ «νομιμοποίηση» τους, το επίπεδο και αντικείμενο της κουβέντας…
Λέω δλδ πως το ΚΚ ακόμα να πάρει το μήνυμα των αλλαγών που γίνονται στη συνείδηση του κόσμου, κομιουνικεησον μπρέηκνταουν…
xtremyst
11 Μαΐου, 2012 6:56 μμ
spiral architect
12 Μαΐου, 2012 7:57 πμ
Το IQ του όχλου, ισούται με το IQ του πιο ηλίθιου που είναι μέσα σ’ αυτόν, διαιρεμένο δια του πλήθους του.
Terry Pratchett, 1948-, Βρετανός συγγραφέας φανταστικών ιστοριών
katy
12 Μαΐου, 2012 10:43 πμ
spiral, τί θα γίνει με ‘σένα; Τη δουλειά μου θέλεις να μου πάρεις; 😀
spiral architect
12 Μαΐου, 2012 10:53 πμ
Πυργοδέσποινα, ευγενέστατα σου παραχωρώ τη θέση μου!
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
14 Μαΐου, 2012 10:33 πμ
Respect στον Πράτσετ (και όχι μόνο γι’ αυτήν την ατάκα)
anton555
11 Μαΐου, 2012 9:27 μμ
anton555
11 Μαΐου, 2012 9:55 μμ
Ολη την αληθεια για τη ΧΑ,την καταλαβαινει κανεις,απο τη χτεσινη συνεντευξη τους στον Εισαγγελατο.Και ετσι και γιουβετσι.Σας θελουμε στη Βουλη,αλλα με το ποσοστο που προβλεπεται..Σας ρωταμε απαλα,απαλα για τη σχεση σας με το ναζισμο,ειμαστε αιχμηροι,αλλα ειμαστε και δημοκρατες και σεβομαστε…
ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ
11 Μαΐου, 2012 10:43 μμ
Reblogged this on ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ.
Γιανκα
11 Μαΐου, 2012 10:44 μμ
κανω κι εγω μια προταση…
σκηνες απο το παρελθον σε πραγματικο ιστορικο χρονο ,που δεν διαφερουν απο το σημερα. http://vimeo.com/29133473
giorgalis
11 Μαΐου, 2012 10:56 μμ
θύμα παιδεραστίας από στέλεχος της χρυσής αυγής καταγγέλει
http://www.koutipandoras.gr/?p=20154
giorgalis
11 Μαΐου, 2012 11:05 μμ
http://www.koutipandoras.gr/?p=20154
giorgalis
11 Μαΐου, 2012 11:06 μμ
http://www.ramnousia.com/2012/05/blog-post_8172.html#.T61w67n6pUj
ξέσβουρος
11 Μαΐου, 2012 11:12 μμ
πρέπει να τους τελειώσουμε τους ΧΑυγίτες
είναι εγκληματίες.
ας πάνε στη Νέα Δημοκρατία να ενισχύσουν και άλλο τη μεγάλη καραδεξιά (κατ’ ευφημισμό κεντρώα) παράταξη που ετοιμάζουν.
εκεί πάντοντε ανήκαν άλλωστε, εκεί θα συναναστρέφονται και τον κ. Πλακιωτάκη, βουλευτή Λασιθίου και κουμπάρο του βιαστή Χρυσαυγίτη της Ιεράπετρας Πετράκη.
Γιανκα
11 Μαΐου, 2012 11:14 μμ
αρρωστησα…………..
Alex
12 Μαΐου, 2012 1:38 πμ
H X.A. είναι επικίνδυνη στους δρόμους γιατί κάνει πεσίματα.
Αλλά πολιτικά, δεν είναι. Δεν μπορούν να αρθρώσουν λόγο. Οι περισσότεροι είναι αγράμματοι, λαικής καταβολής-χειρόνακτοι εργάτες με πολύ χαμηλή παιδεία και μόρφωση.
Ακούστε τους πως μιλάν ελληνικά και τη επιχειρηματολογία έχουν. Δεν μπορούν να σταθούν σε διάλογο. Δεν μπορούν να αρθρώσουν λόγο. Και είναι λογικό, γιατί δεν γίνεται στις μέρες μας, σκεπτόμενος άνθρωπος να πρεσβεύει το ναζισμό. Αν κάποιος το κάνει, ή έχει δόλο ή είναι τούβλο.
Οπότε υποχρεωτικά θα ξεφουσκώσει και θα σταθεροποιηθεί κάπου…
βέβαια, πρέπει να έχουμε και το νου μας, γιατί στους δρόμους μπορεί να γίνουν επικίνδυνοι, να χτυπήσουν κόσμο ή να κάνουν πισώπλατο πέσιμο, όπως και στον μπογδάνο.
Spin
12 Μαΐου, 2012 2:12 πμ
γιατί έχουμε πολλούς πολιτικούς που μπορούν να αρθρώσουν λόγο?
Pap
13 Μαΐου, 2012 2:18 πμ
Ε λοιπόν διαβαζα τα σχόλια, χρυσή αυγή και όλα τα σχετικα, και ξαφνικά βλέπω την αρχηγική αφεντομουτσουνάρα τού μεγαλύτερου αντιφά, του Σπιν-Στάλιν να ξεπροβάλλει. Χαχαχα! Και γαμώ τα συναισθήματα ένιωσα. Δεν έχει κανένα νόημα το σχόλιό μου και είναι και βλακώδες, αλλά ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας.
Spin
13 Μαΐου, 2012 2:32 πμ
θέλουμε οργάνωση και πειθαρχεία σύντρολε. αν τα αποκτήσουμε αυτά, η μαρμελάδα σπινστάλιν θα σαρώσει 😛
xtremyst
12 Μαΐου, 2012 10:48 πμ
πολύ φοβάμαι οτι τους υποτιμάς… μια χαρά (που λέει ο λόγος) καταγγελία εβγαλαν κατα των απεργών χαλυβουργών στο Βόλο (στο 2ο εργοστάσιο που ήταν και τρομερά κρισιμο για τη συνέχεια του αγώνα) ενω στο εργοστάσιο στην Αθήνα εστησαν μια χαρα τη διχαστική τους προβοκάτσια… Η ΧΑ σαν άλλος συνεχιστής του Λάος ερχεται να παίξει το λαγό σε κάποια θέματα (μεταναστευτικό, δημοκρατικά δικαιώματα κ.α). Θα είναι πρώτοι στον αντικομμουνισμό και τις αντιαριστερές υστεριες, πρώτοι και στην κατασυκοφάντηση των εργατικών και νεολαιίστικων κανόνων…
adespoti
12 Μαΐου, 2012 5:11 μμ
συμφωνω απολυτα. ας μην τους υποτιμαμε. ειναι διαβασμενοι για τις θεσεις που υπερασπιζονται, ειναι ετοιμολογοι και μπορουν να πειθουν αλλους να ακολουθησουν. γιαυτο και ειναι επικινδυνοι.
tomoly
12 Μαΐου, 2012 2:59 πμ
Φίλος του βουλευτή της Χρυσής Αυγής, Κασιδιάρη, ο Lemmy των Μotorhead (!!!)- photo
http://gkdata.gr/?p=17118
katy
12 Μαΐου, 2012 10:41 πμ
Ιουλιανέ, ωραίο κείμενο, αν και λιγάκι μεγάλο… 🙂
«…Την ταξική πάλη να την αναγάγει σε κανόνα κοινωνικής έντασης και ταυτόχρονα να την μετάφραση σε βιώσιμη πολιτική δράση με στόχο την εξουσία.…»
α) Δυστυχώς :(, δεν βλέπω από τη μεριά του ΚΚΕ, κάποια προσπάθεια, για να πάρει την εξουσία.
β) Μια μικρή διορθωσούλα… «μεταφράσει».
γ) Καλώς μας όρισες ξανά!
Ioulianos
12 Μαΐου, 2012 10:56 πμ
Δεν αμελώ την παράδοση που ο ίδιος έχω δημιουργήσει. Πάντα δεν έχω κάποια λαθάκια;:)
Ας εξομολογηθώ
Η τελευταία φράση απευθύνετε κυρίως στο ΚΚΕ.
Σε ευχαριστώ για το καλωσόρισμα.
spiral architect
12 Μαΐου, 2012 11:11 πμ
… κατά πως δείχνουν τα πράματα, στο ΚΚΕ τώρα λειτουργούν νέες διεργασίες.
Η «σφαλιάρα» ακούστηκε δυνατά και πολλοί πήραν μπροστά.
Ίδωμεν! 🙄
Κώστας
13 Μαΐου, 2012 10:25 μμ
Είσαι πολύ αισιόδοξος άνθρωπος spiral architect
spiral architect
14 Μαΐου, 2012 9:38 πμ
Aν δεν είμαστε και λιγουλάκι απ’ αυτό θα είχαμε αυτοκτονήσει! 😆
Mind the Gap
13 Μαΐου, 2012 8:59 πμ
Ιουλιανέ μου έφτιαξες τον Μάη !
Πάρα πολύ σωστός.
Ioulianos
13 Μαΐου, 2012 1:50 μμ
Mind the Gap
Το έγραψα και γιατί κανείς από τα ΜΜΕ δεν ασχολήθηκε με τον Καμμενο όσο αφορά την στάση του στο κακό θέατρο που παίζεται με αφορμή τις διερευνητικές εντολές.
Είμαι σίγουρος ότι σήμερα θα μπει στο κάδρο.
Ioulianos
13 Μαΐου, 2012 5:07 μμ
Μετά τον «αριστερό» ζηλωτή και χειροκροτητή Κουβελη να σου στο προσκήνιο και το ακροδεξιό μόρφωμα του Καμμένου : «Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες ο πρόεδρος των «Ανεξάρτητων Ελλήνων» κ. Π. Καμμένος θα προτείνει στη συνάντηση που θα έχει το απόγευμα της Κυριακής στις 19:30 με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Κ. Παπούλια, σχετικά με τον σχηματισμό κυβέρνησης, για πρωθυπουργό τον αντιπρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας κ. Δ. Αβραμόπουλο.»
Μορφοποιούνται οι εφεδρείες «αριστερές» και «δεξιές»
Ioulianos
14 Μαΐου, 2012 12:32 μμ
Ο φασισμός δεν είναι μόνο μια ανερχόμενη πραγματικότητα που εκφράζεται από μερικούς χαπακομένους με ορμόνες μπρατσαράδες.
Είναι και μια εμπεδωμένη κατάσταση μια και με παρόμοια επίθετα μπορούν να χαρακτηριστούν οι ενέργειες των τελευταίων δυο χρόνων με βάση τις πολιτικές πρακτικές που ακολούθησε μέσα στο κοινοβούλιο το αστικό πολιτικό σύστημα.
Έτσι δεν πρέπει να μας προκαλέσει καμία εντύπωση το παρακάτω δημοσίευμα:
«Το Σύνταγμα στο άρθρο 37 προβλέπει την απόλυτη πλειοψηφία, την αρχή της δεδηλωμένης δηλαδή που καθιερώθηκε επί Τρικούπη. Έτσι και μόνο έτσι γίνεται κυβέρνηση. Αν δεν ίσχυε αυτό άλλωστε δεν θα μαγειρεύονταν τόσοι εκλογικοί νόμοι με πριμ, προκειμένου να εξασφαλιστεί η απόλυτη πλειοψηφία εδρών. Η αρχή της δεδηλωμένης και η πλειοψηφία των 151 εδρών, είναι κάτι που μαθαίνει ο μαθητής της δευτέρας Λυκείου.
Το Συνταγματικό Πραξικόπημα που βρίσκεται σε εξέλιξη, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη Δημοκρατία αλλά και την δικαιολογημένη κοινωνική αντίδραση, θα θέσει απέναντι στο άρθρο 37, το άρθρο 84.Το άρθρο εκείνο δηλαδή που προβλέπει τι γίνεται σε περίπτωση πρόταση μομφής σε κυβέρνηση. Όταν ήδη υπάρχει αλλά για κάποιο λόγο αμφισβητηθεί. Σύμφωνα με το 84, αν υπάρξει πρόταση μομφής, ή η ίδια η κυβέρνηση ζητήσει ψήφο εμπιστοσύνης, τότε μπορεί να την πάρει με 120 ψήφους και 60 απουσίες. Αυτό είναι σαφώς διαφορετικό από την επιβεβαίωση εντολής στη Βουλή με 151 ψήφους κατά την ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας.
Οι ανάγκες λοιπόν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ (περιγράφονται πλήρως στη σελίδα 12 του HOT DOC που κυκλοφορεί με το απόρρητο σχέδιό τους) θα βάλει στο μίξερ τα άρθρα του Συντάγματος για να επιφέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Τα τηλεπαράθυρα θα γεμίσουν αναλυτές και Συνταγματολόγους, που στην χειρότερη των περιπτώσεων θα δημιουργήσουν μια εικόνα αμφισβήτησης όσων λέει το άρθρο 37 για να φανεί δικαιολογημένη και μία άλλη «ερμηνεία».»
Ολόκληρο εδώ: http://www.koutipandoras.gr/?p=20228
Xanadu
14 Μαΐου, 2012 12:49 μμ
εγω νομιζω οτι οι φασιστες θα εξαφανιστουν ετσι…. ξαφνικα… απο μονοι τους…
για αυτο ποτε δεν ασχολουμαστε μαζι τους ή με το συνολικοτερο εκφασισμο της κοινωνιας και της διαχυσης του στον κυριαρχο πολιτικο λογο, (αλλωστε πραγματικοι φασιστες ειναι οσοι δε μας ψηφιζουνε ή διαφωνουν μαζι μας) οπως αλλωστε ποτε δεν ασχολουμαστε και με την καταστολη…
για αυτο ποτε δεν ασχολουμαστε με τα τεκταινομενα ή με την προπαγανδα και τα πογκρομ εναντιον των μεταναστων ή τις επιθεσεις που δεχονται χωροι και ανθρωποι του αντιφασισμου
αλλα φυσικα ασχολουμαστε με οτιδηποτε θεωρουμε ανταγωνιστικο κινημα και το τοποθετουμε και την ταμπελα του «φασιστικου» ετσι ωστε να ανταποκρινομαστε στην ιστορικη μας συνεχεια
Nikolas
7 Αυγούστου, 2012 2:20 πμ
Με αφορμή το τελευταίο πογκρόμ που βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη κατα των μεταναστών στη χώρα μας,είπα να γράψω μια δυο κουβέντες καταχρώμενος με σεβασμό το χώρο.Και θα αρχίσω κάπως »αντισυμβατικά» και παράλογα δυο στοιχεία που ενέχει στο λόγο της και η χ.α. το πρώτο βέβαια κυρίως στη φαντασία της όσον αφορά στην ρητορική της,αλλά αρκετά δυστυχώς στην πρακτική.Πρώτον,αν η Αριστερά δεν διέθετε(που ευτυχώς φυσικά το διαθέτει)το στοιχείο της κοινωνικής ευασθησίας και αλληλεγγύης(ενιαία και ολοκληρωμένη πρόταση αφομοίωσης και ένταξης των μεταναστών μπορεί να μην έχει αλλα αυτό είναι άλλο θέμα)μπορεί να εμφάνιζε δυο χαρακτηριστικά μετά απο αυτήν την εξέλιξη.Αυτό της »ανακούφισης»(γιατί από δω και πέρα το βάρος την συζήτησης θα »πέσει» κυρίως στα οικονομικά θέματα που ήδη απασχολούν βέβαια κατά 80% τις συζητήσεις όλων,ενώ και τα εκλογικά της ποσοστά λόγω ακριβώς της κοινωνικής δυσμένειας από τα μέτρα τροικας-κυβέρνησης,θα ανεβούν σταδιακά)αλλά και αυτό της ανησυχίας παράλληλα λόγω του οτι ακριβώς αυτό το πογκρομ δείχνει οτι το σύστημα είναι αποφασισμένο όπως δεν δίστασε να εκμεταλλευτεί με πλείστους όσους τρόπους αλλά και για διαφορετικού είδους λόγους τους μετανάστες και να τους ρίξει τώρα στον Καιάδα για να εκτονώσει τη λαικη δυσαρέσκεια από τα μέτρα,το μόνο σίγουρο είναι οτι σύντομα θα στραφεί και κατά των αμφισβητιών λόγω και έργω της εξουσίας του και στην Ελλαδα.Αντί ανακούφισης λοιπόν αντίδραση απεναντι στο πογκρόμ έστω και αν αυτή χαρακτηρίζεται »προκλητική» απο κάποια μμε και αντί ανησυχίας,επαγρύπνηση και αισιοδοξία.Γιατί μπορεί η Αριστερα στο σύνολό της να ηττήθηκε ακόμα μια φορα με την στάση αλλα και την μεταχείριση του κράτους προς τους μετανάστες αλλα το παιχνίδι θα μεταφερθεί σύντομα στους δρόμους.Οι εφεδρείες του συστήματος που αναφέρονται στο κείμενο του Ιουλιανού ετοιμάζονται ήδη να παίξουν το αντίστοιχο πολιτικό παιχνίδι τους με το μόρφωμα του Καμμένου να μου θυμίζει κάπως τον αντιστασιακό ΕΔΕΣ που δημιουργήθηκε απλά ως ανάχωμα στην ορμή του τότε ΕΑΜ-ΕΛΑΣ.Οσο για την χ.α μην έχοντας πλέον το »χαρτί» του μεταναστευτικού θα δείξει σύντομα τα δόντια της σε συλλογικό επίπεδο και η αντιμνημονιακή ρητορεία της θα καταρρεύσει σαν χάρτινος πύργος μπροστά στο κίνδυνο της χώρας όχι απο την δραχμή αλλά απο την Αριστερά όπως θα τον ονομάσει την μόνη δυναμη πραγματικής ανατροπής βέβαια.Η τελευταία όμως οφείλει να αναλέβει τις ιστορικές της ευθύνες και με βάση την εμπειρία της αλλά και την ορμή της που θα βασιστεί ξανά στον απλό,δοκιμαζόμενο άνθρωπο και να καταφέρει,πρώτον να πείσει αλλα και να αποβάλλει τον φόβο που δημιούργησαν κάποια άλλα μοντέλα,αποτυχημένα ή μη στην εφαρμογή τους,αλλα και να περιορίσει την αγωνία απο μια ενδεχόμενη μαζική επίθεση απο τους κεφαλαιοκράτες της Ε.Ε δημιουργώντας κατά το δυνατόν ρήγματα στο εσωτερικό της αλλά και εκμεταλλευόμενη την διεθνή συγκυρία,ιδίως στο Νότο.
»Να δω τον κόσμο ανάποδα τον αδελφό μου ξένο
και τον οχτρό μου,αδέλφι μου αδικοσκοτωμένο.»
Αφιερώνω τους γνωστούς στίχους του Βάρναλη σε όλους τους μετανάστες που υπέφεραν και υποφέρουν αυτή τη στιγμή,γνωρίζοντας οτι βέβαια δεν επαρκεί,αλλά ελπίζω σύντομα ο γερο-καπιταλισμός να μας αφήσει χρόνους και να ξημερώσουν νέες ημέρες ειρήνης και συναδέλφωσης για όλη την φτωχή ανθρωπότητα.