77χρονος νεκρός.
77χρονος αυτόχειρας.
Όνομα. Δε βλέπω όνομα ρε παιδιά.
77χρονος συνταξιούχος φαρμακοποιός.
Πείτε μου ένα όνομα ρε παιδιά!
Δεν το ζητάω από περιέργεια. Θέλω να μάθω ποιος ήταν!
Αλλά δεν είναι το όνομα που κάνει τον άνθρωπο.
Είναι αυτό που ήταν, αυτό που έκανε τον άνθρωπο.
77χρονος νεκρός.
77χρονος αυτόχειρας.
77χρονος συνταξιούχος φαρμακοποιός.
Και για να σε δω να λες κάτι για το λαϊκισμό τώρα.
Να σε δω τώρα να μιλάς για «ευθύνη». Να σε δω τώρα για μιλάς για την «πατρίδα». Να σε δω τώρα να μιλάς για «σωτηρία».
Δεν παραθέτω ονόματα. Ούτε αριθμούς θα καταθέσω – Αφήνω να το κάνουν αυτό όσοι μετράν με αριθμούς τις ζωές μας.
Πολλοί είναι.
Άλλοι δεν άντεξαν, άλλοι βαρέθηκαν, άλλοι συνθλίφτηκαν.
Όλοι με οπλισμένο χέρι από ένα αόρατο -μας λέγαν- κακό που μέρα με τη μέρα παίρνει σάρκα και οστά.
Παπαδαριό σπεύδει να ευλογήσει το νοτισμένο από αίμα χώμα. Δε θα πάει στον Θεό. Δεν υπάρχει ένας Θεός γι’αυτόν. Το κατάλαβε, το έζησε στο πετσί του, μέχρι που οδηγήθηκε στο θάνατο.
Υπάρχουν πολλοί κρετίνοι θεοί: Τα χρέη, η φτώχεια, οι εκμεταλλευτές, οι «υπεύθυνοι Ευρωπαίοι», οι θιασώτες της Τάξης και της Ανάπτυξης, αυτοί που απαιτούν θυσίες, αυτοί που υπενθυμίζουν πως πρέπει να σφίγγεται το ζωνάρι, αυτοί που ζουν τα όνειρά τους πατώντας στους εφιάλτες των υπολοίπων, αυτοί που μοσχοπουλάνε αυτά τα όνειρα.
Μέχρι.
Μέχρι να δεις ότι τα όνειρα αυτά ήταν απλά σκατά.
Σκατά παρφουμαρισμένα με τα ακριβότερα και πιο ντελικάτα αρώματα. Σκουπίδια. Αλλά δεν ήθελε -είπε- να ψάχνει στα σκουπίδια.
Δεν υπάρχει αξιοπρέπεια, δεν υπάρχει ξένοιαστη ζωή, δεν υπάρχει δικαιωμένος μόχθος.
Όχι εδώ, όχι σε αυτή την παρωδία ζωής.
Ίσως να υπάρχει αλλού, αλλά τώρα είναι αργά για να αρχίσεις πάλι να ελπίζεις. Τώρα είναι αργά για να αρχίσεις πάλι να χτίζεις. Πολύ αργά είναι για να αρχίσεις πάλι να διεκδικείς.
Απαιτείς ,πια, την αξιοπρέπεια.
Λίγα μικρογραμμάρια πυρίτιδας φτάνουν.
Όχι, διάολε, δεν είναι λύση. Είναι όμως μια τελευταία κραυγή.
Τι κριτική να κάνει κανείς. Όλα εύκολα λέγονται.
Ας γράψει η ιστορία:
77χρονος νεκρός
77χρονος αυτόχειρας
77χρονος συνταξιούχος φαρμακοποιός
Σκοτώθηκε από χέρι κρατικό
Τελευταία επιθυμία του η αξιοπρέπεια
______________________________
ΥΓ1: Συλλυπητήρια στους ανθρώπους που τον αγαπούσαν. Συλλυπητήρια σε όλους όσους χάνουν καθημερινά αγαπημένους τους με αυτόν τον τρόπο.
ΥΓ2: Αν δεν είχε συμβεί στη μέση της Πλατείας Συντάγματος, ίσως να μην το είχαμε μάθει ποτέ. Αυτό θα πρέπει να μας ανησυχεί επίσης.
ΥΓ3: Ίσως μέσα από αυτή τη μαυρίλα να βγαίνει πιο δυνατό από ποτέ το μήνυμα πως υπάρχει φως, σε μια άλλη κοινωνία. Ας τη χτίσουμε.
ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ
4 Απριλίου, 2012 10:52 μμ
Reblogged this on ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ.
Πλάνητας
4 Απριλίου, 2012 10:56 μμ
Την ίδια ακριβώς απορία είχα, και ψάχνοντας στις μηχανές αναζήτησης έφτασα εδώ…
Πολύ καλό το κείμενό σου φίλε μου, υπογράφω κάθε λέξη.
Αν βρήκε κανείς το όνομα αυτού του ανθρώπου ας το γράψει.
anonymous
4 Απριλίου, 2012 11:04 μμ
Δημήτρης Χριστούλας
Αυτό είναι το όνομα…
ΤΕΟΨ
5 Απριλίου, 2012 1:32 πμ
Πράσινα δαχυλίδια φοράνε στο χέρι του κάθε ηγέτη.
Έμαθαν με τα χρόνια να τα φτιάχνουν και να τα φοράνε στα χέρια των ηγετών τους με την επισημότητα χιλιάδων ψήφων.
Κάθε δαχτυλίδι ίδιο στην όψη μα πιο δυσώδες, που κρίκος αλυσίδας γίνεται.
Με μαεστρία την μπλέκουνε στα πόδια μας, στο σώμα μας, παντού όπου βρούν για το καλό μας κι’ ασήκωτη φαντάζει. Πολλοί το βάρος δεν βαστούν και λυγίζουν.
Σ’ άλλους όμως όλο και πιο πολύ φωλιάζουν στο μυαλό ιδέες για το πώς θα την τσακίσουν.
Και τους θεότυφλους πλέον ήφαιστους που παριστάνουν το σωτήριο φως μας θα τσακίσουν ρίχνοντάς τους με πάταγο εκεί που θα αγαλλιάσει η ψυχή του καθενός μας.
laskaratos
5 Απριλίου, 2012 7:32 πμ
Νομίζω πως ξεπέφτετε σε ασύστολο λαϊκισμό.
Ακόμη και η αυτοκτονία εντάχθηκε στην κοινωνία του θεάματος.
Κάθε χρόνο αυτοκτονούν εκατοντάδες άνθρωποι στη χώρα μας, για πολύ σοβαρές αιτίες πολλοί από αυτούς, χωρίς να γίνονται ανάγνωσμα ή να συγκινούν την κοινή γνώμη.
Ποτέ δεν θα μάθουμε τους λόγους για τους οποίους αυτοκτόνησε ο φαρμακοποιός.
Η μείωση της σύνταξης δεν είναι προφανώς η αιτία. Το πολύ να ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι.
Η σχιζοφρενής ελληνική κοινωνία αποδίδει τιμές στον ΄σνθρωπο που αυτοκτόνησ και ταυτόχρονα ανήκει στην πλειοψηφία της σε μια κρατική Εκκλησία η οποία καταδικάζει αμετάκλητα αυτόν που αυτοκτονεί στις φωτιές της Κόλασης.
LAGARTSAS-A
5 Απριλίου, 2012 8:21 πμ
laskaratos εισαι λαθος.
Το τελευταιο καιρο εχουν αυτοκτονισει-δολοφονηθει κοντα δυο χιλιαδες συμπολιτων μας.
Ολες αυτές τις δολοφονιες τα ΜΜΕ και οι γκεμπελισκοι τους δεν τις κοινοποιουσαν με ανωθεν εντολες, για προφανεις λογους.
Η χθεσινη αυτοκτονια-δολοφονια παρουσιαζει μια ιδιαιτεροτητα που τρομαξε το καθεστως.
Υπαρχει σημειολογια και συμβολισμος στη χθεσινη του πραξη.
Ο ανθρωπος δεν ηταν ενας ανενεργος πολιτης. Παρα την ηλικια του συμμετειχε ενεργα στις κινητοποιησεις και δρασεις, δεν εβλεπε τι άλλο τροπο ειχε να αντιδρασει και ενηργησε με τον τροπο του.
Με την επιλογη της θεσης, αν διαβασει κανεις προσεχτικα το σημειωμα που αφησε αντιλαμβανεται το μηνυμα που ηθελε να περασει με το θανατο του.
Είναι βροντερη φωνη εναντια στην τυραννια που μας εχει κατσικωθει.
Θα ποσταρω και εδώ ένα σχολιο μου που εκανα σε άλλο μπλογκ.
Η σημασια της θυσιας-δολοφονιας, ο συμβολισμος και το μηνυμα
είναι:
Κι αν ημουν εγω ανημπορος το μπορειτε εσεις
Ξεσηκωθειτε, παρτε μαχαιρι, πετρα, μπομπα
Και αν ειν’ κανεις σας διχως χερια
Ναρθει να χτυπηθει με κουτουλιες
Ετσι που οι τυραννοι να υποστουν
Αυτό που τους πρεπει.
Φτανει ως εδώ
Ολοι στους δρομους της συγκρουσης και της ανατροπης
Το αυριο της ζωης δεν περιμενει.
Capybara
5 Απριλίου, 2012 8:38 πμ
Έχεις διάφορες εμμονές (σεβαστές κατά τα άλλα) που τις μετατρέπεις σε μέτρο κρίσης των άλλων. Προσωπικά, δε θα ζητούσα από κάποιον να αποκηρύξει την όποια θρησκευτική του πίστη για να τον πιστέψω ότι τα αισθήματά του για την αυτοκτονία είναι ειλικρινή. Νομίζω ότι έχουμε χορτάσει θρησκευτικούς & κοσμικούς ιεροεξεταστές.
laskaratos
5 Απριλίου, 2012 7:39 πμ
Με όλο το σεβασμό στον αυτόχειρα, κάθε αυτόχειρας είναι πολύ σεβαστός, νομίζω πως απλά η κοινωνία συγκινείται με ότι αφορά το μικρόκοσμό της.
Η μείωση των μισθών και των συντάξεων απειλεί πολλούς, άρα συγκινούνται πολλοί με την αυτοκτονία.
Αν ο αυτόχειρας ήταν ένας απεγνωσμένος μετανάστης οι κοινωνίες που ξεσηκώνονται μόνο για τα στρατόπεδα που θα ανοίξουν κοντά τους και δεν δίνουν δεκάρα για τα ξένα ανθρώπινα σκουπίδια, δεν θα έδιναν την παραμικρή σημασία.
Λιγότερη υποκρισία λοιπόν, η Ελλάδα διαθέτει μεγατόνους από το προϊόν αυτό, δεν χρειάζεται να την τροφοδοτούμε.
Υπάρχουν χιλιάδες απελπισμένοι στις φυλακές, στα νοσοκομεία, στα παγκάκια, στην ανεργία, στα ορφανοτροφεία. Ας αγωνιστεί η ελληνική κοινωνία για περισσότερη Δικαιοσύνη και ανθρωπιά, τα κροκοδείλια δάκρυα των πολλών δεν με πείθουν, ιδιαίτερα όταν για δεκαετίες με την ψήφο τους αναδείκνυαν τους χειρότερους πολιτικούς και τις αισχρότερες πρκτικές σε καθεστώς.
YA
5 Απριλίου, 2012 1:17 μμ
Άνθρωποι που προβληματίστηκαν και συγκινήθηκαν περισσότερο με αφορμή την αυτοκτονία παρά από την επίθεση που έχει εξαπολύσει κράτος και κεφάλαιο με τον «κεκαλυμμένο» φασισμό που ασκούν τα μνημόνια, η κρατική καταστολή και η εν γένει τρομοκρατική διακυβέρνηση των κατοίκων της χώρας, πέρα από αφελείς και αδαείς είναι και επικίνδυνοι. Κάποιοι από αυτούς αποτελούν μία καλή βάση που θα συναινέσει έστω σιωπηρά για εγκαθίδρυση ξεκάθαρα φασιστικών καθεστώτων από μία εξουσία που θα πατήσει πάνω στην συναισθηματική απόγνωση που ολοένα και εντείνεται, περισσότερο με τεχνητούς όρους. Κανονικά σε συνθήκες επαρκούς συνειδητοποίησης δεν θα απαιτούνταν καμία αυτοκτονία για αντίδραση και εξέγερση απέναντι στο καθεστώς.
Αυτό που προβληματίζει αλλά και απογοητεύει ακόμα περισσότερο από την ίδια την αυτοκτονία ως τρόπο αντίδρασης είναι ότι για κάποιους αυτό αποτελεί απαραίτητο γεγονός για την ενεργοποίηση των πολιτικών και κοινωνικών αντανακλαστικών τους.
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
5 Απριλίου, 2012 3:57 μμ
ΥΑ
Η πραγματικότητα,όμως, είναι πως οι ίδιοι άνθρωποι που προβληματίστηκαν με την αυτοκτονία είναι αυτοί που συνέρρεαν στις πλατείες και τις λαϊκές συνελεύσεις, που κατεβαίνουν πλέον στα συλλαλητήρια και στις πορείες (πώς διάολο έγιναν πιο μαζικά από ποτέ; ) ,που βιώνουν -στην τελική- στο πετσί τους τις βάρβαρες πολιτικές Συγκυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ για χάρη του Κεφαλαίου. Δεν έχουν όλοι ταξική συνείδηση, αλλά σίγουρα όλοι οδηγούνται εκεί από το ταξικό τους ένστικτο. Και το διακύβευμα στο σήμερα είναι να μετατραπεί αυτό το ένστικτο σε συνείδηση. Εκεί μπαίνει ο ρόλος της Αριστεράς, εκεί μπαίνει η χρησιμότητα και η επιτακτικότητα της παρέμβασης, της ζύμωσης, της μετατόπισης.
Με το να λέμε πως αυτές οι πλατιές λαϊκές μάζες είναι ανερμάτιστες πολιτικά το μόνο που καταφέρνουμε είναι να περιχαρακωνόμαστε έτι περισσότερο, να μην αποκτούμε γείωση με το πολιτικό υποκείμενο, να αφήνουμε -εντέλει- την ακροδεξιά,τη λαϊκή δεξιά και τους μετανοημένους πασόκους να παίζουν μπάλα σε ένα γήπεδο που θα έπρεπε να αλωνίζει η ριζοσπαστική κι επαναστατική Αριστερά, ειδικά στις σημερινές συνθήκες.
Φιλικά..
YA
6 Απριλίου, 2012 11:33 πμ
Μίλησα για ανθρώπους που περιμένουν ένα τραγικό γεγονός για να ξυπνήσουν τα αντανακλαστικά τους ενώ συμβαίνουν στους ίδιους και στους γύρω τους δεκάδες μικρότερης τραγικότητας γεγονότα που «μοιραία» κάποια στιγμή θα ενταθούν, αλλά παραμένουν σχεδόν απαθείς ή περιορίζονται στην κλάψα που όλοι φυσικά έχουμε λίγο ή πολύ.
Σεβαστή η προσπάθεια της Αριστεράς στην οποία όμως δεν τρέφω μεγάλη εκτίμηση ούτε για την ειλικρίνειά της, ούτε για την ανιδιοτελειά της, ούτε και για τα μέσα που χρησιμοποιεί για να πετύχει τους όποιους σκοπούς που διατείνεται πως έχει (αλλά επέτρεψε μου να αμφιβάλλω πως είναι πραγματικά αυτοί που λέει). Δεν ελπίζω εκ τούτου σε καμμία αριστερά.
Ταξική συνείδηση σίγουρα δεν έχουν ούτε καν οι περισσότεροι βιομηχανικοί εργάτες που εργάζονται στις χειρότερες συνθήκες με ψίχουλα στην πλειοψηφία τους, θα έχουν οι υπόλοιποι εκ των μέσων εργαζόμενων?Και επέτρεψέ μου να διαφωνήσω ακόμα και για το ταξικό ένστικτο εκτός και αν η υποταγή στην απάνθρωπη εκμετάλλευση για την αγωνιώδη ικανοποίηση του δήθεν προσωπικού συμφέροντος που συνεπάγεται σε αδιαφορία γενικά και απάθεια για τους γύρω, η αναζήτηση της εύκολης, χωρίς κόπο, διεξόδου, η αδυναμία βασικής αμφισβήτισης στο υπάρχον και η εν γένει ατομικιστική αντίληψη της ζωής ονοματίζονται έτσι. Τα παραπάνω αποτελούν στοιχεία που πηγάζουν από κώδικά αξιών που διαμορφώνεται πολύ πριν κατανοήσουμε όρους ταξικότητας και αποκτήσουμε πολιτική συνείδηση. Τα πράγματα πια έχουν γίνει νιανια για τον μέσο νου για να δικαιολογηθεί το οτιδήποτε σε ανθρώπους που συνεχίζουν το ίδιο βιολί με πριν. Η ανθρώπινη συνείδηση σε οδηγεί να επιλέξεις την βασική οδό που θα ακολουθήσεις στην κοινωνία των ανθρώπων και μετά η ταξική και πολιτική στο να επιλέξεις τα στενά και τον τελικό στόχο του προορισμού.Σε ανθρώπους που η βασική τους συνείδηση περιορίζεται στο τομάρι τους εγώ στέκομαι απέναντι χωρίς διάθεση ούτε προσέγγισης, πόσο μαλλον προσηλυτισμού και κατήχησης. Στις μέρες που θα έρθουν θα συγκρουστούν ανηλεώς δύο πόλοι που ακόμα και ο πιο αδαής θα έχει όλα τα νοητικά φόντα και την δυνατότητα της απόλυτα συνειδητής επιλογής.
athemita1
5 Απριλίου, 2012 8:48 πμ
Αλλος ένας φασίστας αγανακτισμένος με αιματοβαμμένη ονειροπόληση, που ζήτησε, σύμφωνα με το τελευταίο του σημείωμα, «στην πλατεία Συντάγματος να κρεμάσουν ανάποδα τους εθνικούς προδότες…».
Σκατά στον τάφο του!
Bobfisher
5 Απριλίου, 2012 8:56 πμ
Τι είπες ρε καραγκιόζη;
Capybara
5 Απριλίου, 2012 9:02 πμ
Είσαι ηλίθιος!
LAGARTSAS-A
5 Απριλίου, 2012 9:04 πμ
ουστ ρε. στη βρωμερη σου τρυπα κοπροσκυλο.
φασιστας ναζιστης εισαι, φασιστοπασοκοσκυλο. στοκος με περικεφαλαια.
ο αγανακτησμενος-δολοφονημενος για το κρεμασμα των φασιστων μιλησε και πηρες το μηνημα.
σκατα στο δικο σου ταφο, ανθρωπομορφο τερας, βοθρε.
ουστ ρε περασες και βρωμισες το σαιτ.
Το παιδί της πλατείας
5 Απριλίου, 2012 12:39 μμ
Ελπίζω να εισαι ένα κακόγουστο τρολ που μπήκε εδώ μέσα το τρολάρει με τους παραλληλογραφούς…αλλιώς κακό ψοφό κρέας
galex
6 Απριλίου, 2012 1:15 πμ
Σκατά στο δικό σου τάφο όταν έρθει η ώρα
Bobfisher
5 Απριλίου, 2012 8:54 πμ
Ποιά είναι η υποκρισία; Στο ότι (κατά τεκμήριο) άλλοι άνθρωποι είναι εκείνοι που πάνε στο σύνταγμα να αφήσουν λουλούδι και άλλοι εκείνοι που φωνάζουν «έξω οι ξένοι»; Η «ελληνική κοινωνία» αγωνίζεται και για περισσότερη δικαιοσύνη και για περισσότερη ανθρωπιά. Από τους ενταγμένους οπουδήποτε που τραβιούνται γι όσα συμβαίνουν, μέχρι την κυρά κατίνα που φτιάχνει ένα πιάτο φαί για τη γριά στο διπλανό διαμέρισμα και το μαγαζάτορα που δίνει συνέχεια βερεσέ, ο καθένας κάνει ότι μπορεί. Το ότι δε συμμετέχουν οι κρυφοφασίστες και οι βολεμένοι θα υπέθετε κανείς πως είναι αυτονόητο.
Τους λόγους για τους οποίους αυτοκτόνησε ο παππούς, τους γράφει στο σημείωμα. Αν εσένα σου φαίνεται «προφανές» ότι η ακραία φτώχεια οδηγεί δεν οδηγεί στην αυτοκτονία, να σε πληροφορήσω ότι είναι η νο1 αιτία αυτοκτονιών παγκοσμίως. Και όχι, δεν ήταν μια οποιαδήποτε αυτοκτονία. Ήταν μια πολιτική αυτοκτονία, σαν τους αυτοπυρπολισμούς των βουδιστών στο βιετνάμ κατά την αμερικανική κατοχή ή εκείνης που ξεκίνησε την εξέγερση στην Τυνησία. Και ανάλογα την αντιμετωπίζει η «ελληνική κοινωνία».
athemita1
5 Απριλίου, 2012 9:18 πμ
Σας καλώ να αναφωνήσομεν (τρις):
Ζήτω το Εθνος!
Ζήτω το Πένθος!
LAGARTSAS-A
5 Απριλίου, 2012 9:24 πμ
παρε δρομο στοκε
ουστ ρε
simon1roi
5 Απριλίου, 2012 11:27 πμ
Να πα’ να γαμηθείς, ημιμαθή πίθηκε, που μου θέλεις και καθαρεύουσα χωρίς να την κατέχεις (αναφωνήΣΩμεν), συμπλεγματικό κτήνος.
ksoano
5 Απριλίου, 2012 9:22 πμ
http://tvxs.gr/news/egrapsan-eipan/apantisi-enos-xaini-ston-jose-manouel-lamarque
athemita1
5 Απριλίου, 2012 9:23 πμ
Και, το σημαντικότερο: Προσέξτε, όταν κάνετε την επανάστασή σας και ανατρέψετε το καπιταλιστικό σύστημα, να μη σκίσετε κανένα Armani….
LAGARTSAS-A
5 Απριλίου, 2012 9:28 πμ
ουστ ηλιθιε
στο βοθρο σου με τους αλλους πιθηκους
καριων
5 Απριλίου, 2012 10:05 πμ
Να χεσω την ταξικη-πολιτικη-παραταξιακη οτι διαολο γαμημενη ιδεολογια που δεν σεβεται το πιο σημαντικο απ’ολα,την ανθρωπινη ζωη και κυριωσ την απωλεια αυτης.
Πρωτα ημαστε ανθρωποι (εννοια γενους) και μετα οτιδηποτε αλλο επιθετο (εννοια ειδους).
Λυπαμαι για λογαριασμο σου και ντρεπομαι.Σιχαινομαι ακομα και να σε βρισω.
Υ.Γ.Αν ο κυριος Δημητρης ή οποιοσδηποτε απο τους χιλιαδες αυτοχειρες εξαιτιας της κρισης ηταν γονιος σου ή παππους σου,τα ιδια πανιβλακωδη σχολια θα εκανες αραγε;
Raggedy Man
5 Απριλίου, 2012 9:37 πμ
Να με συγχωρήσουν προκαταβολικά οι συνομιλητές, αλλά θεωρώ την αυτοκτονία μια απόλυτα λάθος πράξη. Κατανοώ τους λόγους που μπορεί να οδηγήσουν σ’ αυτή, η απώλεια της αξιοπρέπειας είναι από τους πολύ σημαντικούς, παρόλα αυτά η παραίτηση από την ίδια τη ζωή σου, κατ’ εμέ, είναι περισσότερο μια άνευ όρων παράδοση στα όσα σου επεβλήθησαν. Το σοκ που προκάλεσε η εν λόγω «πολιτική» πράξη, δυστυχώς θα σβήσει όταν σβήσουν και οι τηλεοράσεις, έτσι γίνεται πάντα…
Όπως είπε κι ένας φίλος «η ζωή είναι το τελευταίο οδόφραγμα». Κρίμα να μας το πάρουνε, ακόμα πιο κρίμα να τους το παραδώσουμε.
ksoano
5 Απριλίου, 2012 10:23 πμ
προς athemita1
εσύ τώρα, ευρισκόμενος εδώ, τι παριστάνεις, ότι χτυπάς το σύστημα «από μέσα»;
spiral architect
5 Απριλίου, 2012 11:00 πμ
Προς διαχειριστές:
Στεγνό «σβου» στους μεταλλαγμένους ατενίστας.
metaparalogos
5 Απριλίου, 2012 11:23 πμ
Ρε μην ασχολείστε με τον Μπεγλίτη.
HeadWaiter
5 Απριλίου, 2012 11:24 πμ
Ο Δημήτρης Χριστούλας ενόχλησε γιατί πίεσε την σκανδάλη στην αυλή της Άρχουσας Τάξης και λέρωσε το κόκκινο χαλί.
Υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις όπως αυτή στην Ζάκυνθο
http://imerazante.gr/2012/03/19/44268
spiral architect
5 Απριλίου, 2012 12:02 μμ
Κατά καιρούς αυτοκτονούσαν διάφοροι και με διάφορους τρόπους.
Μέχρι πριν λίγα χρόνια αποδιδόντουσαν σε ερωτικές απογοητεύσεις.
Μέχρι πρόσφατα οι συρμοί του ΗΣΑΠ και του μετρό σταματούσαν σε κάποιο σταθμό γιατί μερικούς σταθμούς παρακάτω κάποιος είχε πέσει (ή είχε προσπαθήσει να πέσει) στις γραμμές με άγνωστα κίνητρα.
Έχουν αυτοκτονήσει πολλοί. Από τις λίγες κουβέντες των συγγενών ξεχωρίζει μια λέξη: ΧΡΕΗ.
Χτες ο παππούς ήταν πολύ συγκεκριμένος αλλά και ανήμπορος να πράξει κατιτίς το διαφορετικό. 😉 Έτσι έτρεψε το όπλο στον εαυτό του δίνοντας ένα έναυσμα.
Όποιος το βλέπει και δεν το καταλαβαίνει είναι συνυπεύθυνος.
Βρισκόμαστε σε πόλεμο εδώ και κάμποσα χρόνια … και ο νοών νοείτω
Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει! 😦
pasokoi kai neodhmokrates gamhmenoi
5 Απριλίου, 2012 11:53 πμ
μην τσιμπατε με τον athemita…..ειναι βαλτος…..καποιοι ελαχιστοι χαλαστηκαν που στην επιστολη του ειπε να κρεμασουν τους εθνικους προδοτες…. ειναι ελαχιστοι ομως.
το κρατος φοβαται τετοιους ανθρωπους ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΥΣ-ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ σαν τον 77χρονο που τον δολοφονησαν με τα μετρα τους……και με ενα πουστικο τροπο δηθεν εξεφραζαν μεν την συμπαθεια τους οι πολΙτικοι και οι συστημικοι δημοσιοκαφροι χτες αλλα αφηναν δε και υπονουμενα του στυλ οτι δε φταιε εμεις δεν ειναι πολιτκες οι αυθυνες της αυτοκτονιας του κτλ και μια χαρα συνταξη επαιρνε σα φαρμακοποιος ………ΝΔ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚ ΣΚΑΤΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΣΚΑΤΟΟΠΑΔΟΥΣ!
βεβαια τα καναλια χτες με το ζορι διαβασανε τη πρωτη παραγραφο απο το γραμμα που αφησε…..για τα καλασνικοφ και την εξεγρση που καλουσε τη νεολαια το καταπιαν….
YA
5 Απριλίου, 2012 12:46 μμ
Πραγματικός αριστερός (δηλ. Αντικαπιταλιστής και κατ’επέκταση διεθνιστής) και πατριώτης ειδικά με την εθνική έννοια είναι αντίφαση που μάλλον δεν είναι κατανοητή παρά σε λίγους. Διότι τα σύνορα ανέκαθεν αποτελούσαν εργαλείο του συστήματος συσσώρευσης πλούτου, και άνισης κατανομής, εκμετάλλευσης και διάθεσης του πλούτου αυτού από την πλευρά των εξουσιαστών με σκοπό το μέγιστο δυνατό κέρδος ανεξαρτήτως προέλευσης φυλής, γλώσσας, πολιτιστικών χαρακτηριστικών και γεωγραφικών συντεταγμένων.
bug
5 Απριλίου, 2012 1:23 μμ
77 χρονός νεκρός
Πόσοι πρέπει να μιλήσουν για αυτό ακόμα; Τα καθεστωτικά μέσα το αποσιωπούν, οι επαναστάτες το φωνάζουν και οι καναπεδάκηδες λένε γιατί δεν πήγε στη βουλή. Καφρίλες και αμπελοφιλοσοφίες.
Τώρα θα κάνουμε λίστα με τους αυτόχειρες και θα καταγγείλουμε το κράτος για τις δολοφονίες αυτές. Για ποιούς? Θα ξεχαστούν αν απλά ανάψουμε ένα κεράκι.
Θα το ξεχάσουμε, είμαστε προγραμματισμένοι να ξεχνάμε και αυτό το εκμεταλλεύονται.
Αυτοί οι θάνατοι δεν πρέπει να μνημονευτούν αλλά να δοξαστούν στο όνομα της διάλυσης του σάπιου συστήματος της ψευτοδημοκρατίας. Ξεκινώντας απο τους 300 της βουλής.
Ε, δεν είναι όλοι θα πουν το ίδιο σάπιοι… και τί έγινε; Όταν τα μνημόνια σε γαμάνε εσενα και αλλα 10 εκατομμυρια ανθρώπους παραιτήθηκε κανένας βουλευτής? Τη πάρτη τους κοιτάνε και εσύ φωνάζεις. Σταμάτα πια μη φωνάζεις. Σε κάθε δρόμο, σε κάθε γωνιά πήγαινε κατά πάνω τους, μην πεις κάτι, μην ουρλιάξεις τρελαμένος, κάντους να φοβηθούν, βάλτους να αυξήσουν τη φρουρά τους. Αλλά να ξέρεις τα γρανάζια του συστήματος δεν είναι μόνο οι 300. Πόση γνώση είσαι σίγουρος ότι μπορείς να αντέξεις? Πόση μπορείς να μεταφέρεις? Πόση μπορείς να μοιραστείς?
Η λύση είναι μία… Η ιστορία το έχει δείξει.
Πρέπει να δώσεις έναν αγώνα χαμένο. Αγωνίσου και πέθανε για να χάσεις. Μόνο τότε. Μόνο τότε θα κερδίσεις πραγματικά την ελευθερία σου.Ο κόσμος θα είναι ελαφρύτερος. Ο πόνος μεγαλύτερος αλλά όταν όλοι οι αγώνες σου θα ξεχαστούν, το αύριο θα το έχεις κάνει καλύτερα απο το τώρα
rocknrollfever
5 Απριλίου, 2012 2:30 μμ
@athemita Ποδάγρα στον εγκέφαλο έχεις…Τελλάς ή Πρέφα!
laskaratos
5 Απριλίου, 2012 2:31 μμ
Μια σειρά αυτοκτονιών απεγνωσμένων ανθρώπων στις φυλακές, και μάλιστα πολύ νέων ανθρώπων, δικαιολογημένα απελπισμένων, όχι επειδή μειώθηκε η σύνταξή τους, δεν προκάλεσαν καμμία απολύτως συγκίνηση στην ευρύτερη ελληνική κοινωνία, δεν έσπασαν το φράγμα της αυτολογοκρισίας και της σκληροκαρδίας της.
Όποιος έχει μελετήσει την “Κοινωνία του θεάματος” του Γκι Ντεμπόρ, αντιλαμβάνεται τα μεγέθη της υποκρισίας και της πολιτικής εκμετάλλευσης. Το να μιλάνε για κυβέρνηση Τσολάκογλου (έρχονται εκλογές, ας τη διώξει λοιπόν ο λαός που ψήφισε τους βουλευτές της και που τώρα θα ψηφίσει κάποιους ακόμη χειρότερους, Ελληναράδες και Χρυσαυγίτες, ο Τσολάκογλου πάντως δεν έκανε εκλογές) τα ακροδεξιά μπλογκς των πολιτικών επιγόνων του Τσολάκογλου, τάχα συγκλονισμένα κλπ δεν πρέπει να περνάει απαρατήρητο από τη σκεπτόμενη Αριστερά, που οφείλει να παρουσιάσει το θέμα της συγκεκριμένης αυτοκτονίας από μια σοβαρή σκοπιά και να μην πέσει στο φτηνό πειρασμό της υπερβολής και της νεκρεμπορίας. Ειδικά γνωστού όντος ότι η κομμουνιστική τουλάχιστον Αριστερά, όπου πήρε την εξουσία οδήγησε σε τραγωδίες και γνωστού όντος επίσης πως η πολυδιασπασμένη (προ της δικτατορίας του Τσολάκογλου μάλιστα) Αριστερά μας, που συμφύρεται με Καμμένους, με Δημαράδες, με σύμβουλους του ΓΑΠ, με Συνταγματολόγους (της μη ευθύνης υπουργών) του Αντρέα κλπ αν πάρει αύριο την εξουσία θα οδηγήσει σε μαζικές αυτοκτονίες στην πλατεία Συντάγματος, αφού δυστυχώς κανένα σχέδιο δεν έχει άλλο, ούτε δυνατότητα, εκτός κι αν έχει και μας τα κρατάει κρυφά.
Νομίζω πως προτιμήθηκε και εδώ η εύκολη μέθοδος της πολιτικής εκμετάλλευσης. Αν η νεοελληνική κοινωνία όμως δεν ενδοσκοπηθεί σοβαρά, δεν κάνει την αυτοκριτική της, και δεν στίψει το μυαλό της να βρει προοδευτικές, δίκαιες και παραγωγικές λύσεις, απλά θα συνεχίσει κάνοντας τα ίδια λάθη να βράζει στο ζουμί της, πολύ χειρότερα τώρα απο ότι πριν, για προφανείς λόγους.
Εκατοντάδες ανθρωπάκια στο παρελθόν που αυτοκτονούσαν για σοβαρές αιτίες, πετάχτηκαν στο λάκο χωρίς προσευχές από την Εκκλησία, που ακόμη και τώρα απαιτεί τρελλόχαρτο για να προσευχηθεί για τους δυστυχισμένους που αυτοκτονούν, χωρίς οι πιστοί της να εξεγείρονται. Ο Σαίξπηρ στον «Άμλετ» του βάζει στη θέση της αυτήν την Εκκλησία, που στην Ελλάδα κανείς δεν την καταδικάζει ούτε και τώρα, ούτε γι’αυτήν τη μέγιστη ατιμία της ντέλνει στην Κόλαση τους αυτόχειρες και είμαστε και υποχρεωμένοι να της πληρώνουμε ακόμη και τις ψευτοφιλανθρωπίες της. Κάποιος σχολιαστής χαρακτήρισε αυτήν την αυτονόητη επισήμανση, από εμένα, μιας κραυγαλέας γενικευμένης υποκρισίας, ως εμμονή μου. Η μοναδικη εμμονή που κάθε λογικός άνθρωπος έχει από μια κοινωνία του 21ου αιώνα, είναι να μην υποκρίνεται με τόσο χυδαία επιλεκτικό και μονομερή τρόπο την «αγανακτισμένη», αρνούμενη να δει και τις δικές της ευθύνες αρνουμενη ακόμη και να βρει λύσεις, αρκούμενη σε τυφλές κατάρες και βρισιές.
Πληροφοριακά:
http://www.sek-ist.gr/EA/Papers/764/10.htm
«Oχι άλλες “αυτοκτονίες” στις φυλακές
ΣYNENTEYΞH ME TH XPYΣA TZAΦETA
………Είναι αλήθεια ότι το τελευταίο δίμηνο έχουν σημειωθεί σε κρατητήρια και φυλακές επτά θάνατοι από τους οποίου οι περισσότεροι χαρακτηρίστηκαν ως αυτοκτονίες. Τα πιο πρόσφατα περιστατικά ήταν ο απαγχονισμός ενός 20χρονου Αλβανού στο Α.Τ. Ιλίου και ο θάνατος ενός 45χρονου στο Τμήμα Μεταγωγών Θεσσαλονίκης. Πριν από μερικές βδομάδες στο Α.Τ. Βόλου ένας νεαρός Αφγανός, ο Χασσάν Κ. ο οποίος είχε διωχθεί από το καθεστώς των Ταλιμπάν, αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει, όταν του ανακοινώθηκε ότι η αίτησή του για χορήγηση πολιτικού ασύλου απορρίφθηκε για δεύτερη φορά…….».
bug
5 Απριλίου, 2012 2:56 μμ
Μεγάλο θέμα η Εκκλησία, όποιος θα ήθελε μπορεί να διαβάσει του Sam Harris το «Επιστολή προς ένα χριστιανικό έθνος».
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
5 Απριλίου, 2012 3:47 μμ
Λασκαράτε,
σέβομαι αυτό που είσαι και γι’αυτό δε θέλω να ανοίξω έναν κύκλο αντιπαράθεσης ή εχθρότητας μαζί σου. Και λέω «εχθρότητας» και όχι «συζήτησης», γιατί σε όλα σου τα σχόλια μέχρι τώρα προτιμάς να με τσουβαλιάζεις μαζί με τους «λαϊκιστές» και τους «νεκροκάπηλους».
Δυστυχώς κάποιες εμμονές σου -οι ίδιες ίσως που σε κάνουν ενίοτε να ξεχωρίζεις με θετικό πρόσημο- είναι αυτές που στη συγκεκριμένη περίπτωση σε καθιστούν κοινωνικά τυφλό, αν όχι συστηματικά συμπλεγματικό.
Αυτό που έχουμε εδώ, σήμερα, είναι κάτι χειροπιαστό, είναι μια αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα: Η νέα συνθήκη κοινωνικής εξαθλίωσης που βιώνει η κοινωνία ωθεί πάρα πολλούς ανθρώπους στα όριά τους, ακόμα και στην αυτοκτονία, με πολύ μεγαλύτερη συχνότητα απ’ότι συνέβαινε ως τώρα.
Ο λαϊκισμός για μένα δεν έχει a priori κάποιο πρόσημο -θετικό ή αρνητικό. Αντιθέτως, ο αντιλαϊκισμός τον οποίον εσύ προβάλλεις θα μπορούσε κάλλιστα να μπει στην επιχειρηματική φαρέτρα των αστών, που αναμφίλεκτα επιθυμούν να υποσκελίσουν τέτοιες ενέργειες-τραγωδίες, καθώς γνωρίζουν πολύ καλά πως αυτές δύνανται να αποκτήσουν πολιτική χροιά και να οξύνουν τις έτσι κι αλλιώς υπάρχουσες εξεγερσιακές διαθέσεις της κοινωνίας (σε περίπτωση που ξεχνάς εύκολα, να σου υπενθυμίσω την 12η του Φλεβάρη).
Συμφωνώ με την αυτοκτονία; Όχι.
Θεωρώ την παραίτηση λύση; Όχι.
Σέβομαι την απόφαση κάποιου να τερματίσει τη ζωή του; Ναι.
Εκτιμώ την προσπάθειά του να μετατρέψει την αυτοκτονία του σε πολιτική πράξη; Ναι.
Συνέχισε να ασχολείσαι με τα προβλήματα της κοινωνίας και συνέχισε να προσπαθείς να τα αναδεικνύεις. Αλλά μη γίνεσαι εμπαθής με αυτούς που ασχολούνται με κάποια θέματα τα οποία εσύ θεωρείς πολύ «mainstream» (καλή ώρα σαν το σημερινό). Πίστεψέ με, ως κομμουνιστής ξέρω καλά πού βρίσκεται το πρόβλημα και ποια είναι η ρίζα (λύση) του. Ελπίζω ο αντικομμουνισμός σου να μην έχει φτάσει σε επίπεδα που δε σου επιτρέπουν να τη δεις κι εσύ…
galex
6 Απριλίου, 2012 1:20 πμ
+++++++++++++++ ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
CrippleHorse
5 Απριλίου, 2012 5:32 μμ
Αν κατάλαβα καλά, κατηγορείς για υποκρισία όσους είναι χριστιανοί και ταυτόχρονα δείχνουν να συγκινήθηκαν απ’την αυτοκτονία του ανθρώπου. Αυτό που βλέπεις σαν υποκρισία είναι κομμάτι του τρόπου που ερμηνεύουν άνθρωποι της εποχής μας τη θρησκευτική τους πίστη. Κι αν κάποιος πιστεύει στο Χριστό, πρέπει να πιστεύει στις διδαχές του Χριστιανισμόυ, άρα ότι η Π. Διαθήκη είναι θεόπνευστο έργο, άρα όσα λέει πρέπει να τα τηρούμε κατά γράμμα, άρα να λιθοβολούμε όποιον δουλεύει Κυριακή. Να τον πω σχιζοφρενή ή να χαρώ που τουλάχιστο δεν παίρνει τη θρησκεία του και τόσο σοβαρά; Να τον υποβάλλω σε τεστ αθεϊας για να δεχτώ ότι έχει ανθρωπιά; Σε κάθε περίπτωση, μια μονομανία τη δείχνει το να θεωρήσεις αυτό τόσο σημαντικό εδώ.
Κατά τ’άλλα, η μετατροπή της αυτοκτονίας σε θέαμα έγινε από ποιους; Απ’όσους το έκαναν θέμα; Ο ίδιος ο άνθρωπος δε φρόντισε να δώσει με την αυτοκτονία του ένα μύνημα; Δεν μπορούσε να αυτοκτονήσει σπίτι του, αν ήταν; Σημείωμα δεν έγραψε (όπου αυτός, παραπιπτόντως, τους χαρακτηρίζει Τσολάκογλου και δοσίλογους, όχι οι άλλοι που ασχολήθηκαν); Τόσο αυθαίρετο μοιάζει το συμπέρασμα ότι ήθελε να μας ταρακουνήσει, ή με το να θεωρείς επιλήψιμο το να κάνει κανείς θόρυβο για κάτι που μιλάει τόσο καθαρα από μόνο του, είναι σα να λες ότι τον σέβεσαι και ταυτόχρονα να ακυρώνεις την τελευταία του πράξη;
Επίσης με το να πάει ο Γλέζος να κατεβάσει τη ναζιστική σημαία απ’την ακρόπολη, δεν πήγε να εντάξει την αντίσταση στην κοινωνία του θεάματος;
Έχεις κάτι να πεις, αλλά υποψιάζομαι ότι θα μπορούσες να το πεις χωρίς να διαβάζεται τόσο αντεστραμμένο. Αυτό που βγάζουν τα σχόλιά σου είναι περισσότερο ότι θα ήθελες να μην κινητοποιηθεί κανείς πολιτικά με αφορμή αυτό το περιστατικό, παρά ότι θα ήθελες να μην είναι τόσο επιλεκτικοί και να νοιαστούν και για τις τις άλλες αυτοκτονίες. Κι από την αρχή τσουβάλιασες λέγοντας ότι «λαϊκίζουμε» (ποιοι, το μπλογκ σαν ένα σώμα που δεν είναι;), λες και δεν ασχολούμαστε ποτέ με ζητήματα σαν αυτά που αναφέρεις.
Αυτόματα εξάλλου βγάζεις και χριστιανό, τύπο που κάθε φορά πάει και ψηφίζει πασόκ-νδ, εθνικόφρονα, οπαδό της αριστεράς της «μη-πρότασης» κλπ κλπ όποιον θεωρεί ότι στο θέμα πρέπει να δοθεί τόση πολιτική σημασία όση του έδωσε ο νεκρός πρωταγωνιστής του. Και που ξέρεις ότι όσοι συγκινήθηκαν ή θύμωσαν ή μιλάνε γι’αυτό, είναι από αυτούς κι όχι από τους άλλους; Ή δεν υπάρχουν καν άλλοι;
Capybara
6 Απριλίου, 2012 12:25 πμ
Ώρες – ώρες σκέφτομαι ότι αυτός ο Κρίπλχορς είναι μέσα στο μυαλό μου…
DrAluca
6 Απριλίου, 2012 12:57 πμ
Να βγει ΑΜΕΣΩΣ εξω…..!!!!!!
Η να πληρωσει ενοικιο… 😛
Χαμογελατε…
simon1roi
5 Απριλίου, 2012 7:25 μμ
Λασκαράτε,
εσύ τουλάχιστον (ως άβαταρ) «έγραφες» τους «αφορισμούς» στις σόλες των υποδημάτων σου. 🙂
Το σχόλιό σου ωστόσο έχει αρκετούς. Και μια «προφητεία». Δεν πιστεύω να ζήλωσες τη «δόξα» του Ιερεμία, λέγοντας: «… η αριστερά μας… αν πάρει αύριο την εξουσία θα οδηγήσει σε μαζικές αυτοκτονίες στην πλατεία Συντάγματος, αφού δυστυχώς κανένα σχέδιο δεν έχει άλλο, ούτε δυνατότητα, εκτός κι αν έχει και μας τα κρατάει κρυφά»;
Περίμενα από ‘σένα (αν είσαι ο Λασκαράτος του «Ροϊδη Εμμονές») πιο εύστοχο σχόλιο.
ΥΓ 1. Εκτιμώ αφάνταστα και συμμερίζομαι την κριτική σου απέναντι στα θρησκευτικά παραμύθια και σε όσους τα διαιωνίζουν επί γης.
ΥΓ 2. Από πλευράς ουσίας δεν έχει καμιά διαφορά, αλλά: α) πολλοί άνθρωποι, που γνωρίζουν για τις αυτοκτονίες και τις άλλες σκληρές συνθήκες στις φυλακές διαμαρτυρήθηκαν και διαμαρτύρονται (θίγομαι προσωπικά ως νομικός, γι αυτό το λέω) και β) οι αυτοκτονίες των κρατουμένων δεν τρομάζουν τα περιστέρια στην πλατεία Συντάγματος. Το σύστημα έχει βάλει σ’ αυτές σιλανσιέ.
ΥΓ 3. Το άβαταρ μου σε χαιρετά!
spiral architect
5 Απριλίου, 2012 2:53 μμ
kartesios: ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ;
DrAluca
5 Απριλίου, 2012 3:16 μμ
Βλεποντας παντου κοσμο να λεει «τοσοι και τοσοι πεθαινουν καθημερινα…τωρα σας πηρε ο πονος?» εχω να πω οτι με ενοχλει…
Με ενοχλει γιατι θεωρουν ντε φακτο πως οσοι θιχθουν για ενα θεμα, σημαινει οτι γραφουν στα παλαιοτερα των υποδημματων τους ολα τα προηγουμενα (και μαλλον και ολα τα επομενα)
Να θυμισω λοιπον οτι το να εκριγνεισαι για ενα γεγονος, σημαινει οτι σε εχουν μπουχτισει ΟΛΑ τα προηγουμενα και τα θεωρεις το ιδιο Η ΚΑΙ περισσοτερο σημαντικα (για οσους θελουν συγκρισεις)
Ομως αντεδρασες στο ενα γεγονος. Οκ συμβαινει. Δεν χρειαζεται να ειμαστε με το επαναστατικομετρο ανα χειρας καθε δευτεερη μερα….θα πετσικαρει το οργανο και δεν θα μετραει καλα τα υποδεκαμετρα….
Απο την αλλη με ενοχλει ΑΚΟΜΑ πιο πολυ η παντιερα των νεκρων. Εαν θελουμε να εχουμε νεκρους ως παντιερα και τους συμπεριφερομαστε ως κινητηρα μιας επαναστασης, λυπαμει αλλα εγω απο αυτο θελω να μεινω απ εξω.
Νομιζ αοτι αγωνιζομασταν για να μην εχουμε τετοιους νεκρους….οχι για να τους κανουμε σημαια και να τους οικειοποιουμαστε…..δεν μας ανηκουν. Ανηκουν στον εαυτο τους και την οικογενεια τους.
Γραφω αυτο το σχολιο, οχι απευθυνομενος σε καποιον συγκεκριμενα, αλλα επειδη τις τελευταιες ωρες εχω λαβει και τις δυο ανωθεν αποψεις….
Καλη συνεχεια….
Χαμογελατε…
περαστικός
5 Απριλίου, 2012 3:19 μμ
Ο Δημήτρης Χριστούλας δεν είναι “άγνωστος” συνταξιούχος, όπως είναι ο “άγνωστος” στρατιώτης…
laskaratos
5 Απριλίου, 2012 6:20 μμ
To τι ήθελα να πω είναι σαφέστατο.
Νομίζω πως είναι φανερό ότι η κοινωνία έχει δυο μέτρα και σταθμά, αναλόγως αν αυτοκτονεί ένας 19χρονος Αφγανός φυλακισμένος χωρίς παρελθόν και μέλλον ή ένας συνταξιούχος φαρμακοποιός, που του μείωσαν τη σύνταξη όπως έκαναν και σε χιλιάδες άλλους.
Πάνω σε αυτές τις βάσεις δεν χτίζεται μια καλύτερη κοινωνία.
Μια διαφορετική Κόλαση, ναι.
Επιτρέψτε μου να λέω την πολύ μειοψηφική γνώμη μου, ενδεχομένως εσφαλμένη αλλά πάντα ειλικρινή, χωρίς να αποκαλούμαι αντικομμουνιστής από κάποιους ή να μου αποδίδονται εμμονές και προθέσεις που δεν έχω.
Αν κομμουνισμός (Σκληροπυρηνικέ φυσικέ) είναι τα καθεστώτα Πολ Ποτ, Β.Κορέας, Στάλιν, Χότζα, Τσαουσέσκου, Μπρέζνιεφ, Κάστρο κλπ ναι είμαι αντικομμουνιστής.
Η κοινωνία, αν βλέπει με συμπάθεια όσους αυτοκτονούν (και πολύ καλά κάνει), οφείλει να καταδικάσει την Εκκλησία που δαιμονοποιεί αυτόν που αυτοκτονεί και συντρίβει στην καταισχύνη τους συγγενείς του.
Προτιμά ομως να της επιτρέπει να ληστεύει και να είναι ακόμη και τώρα ζάπλουτη και αφορολόγητη.
Σε χιλιάδες ζητήματα έχει εθισθεί η κοινωνία μας να βολεύει τη συνείδησή της πατώντας σε δυο βάρκες, πιστεύοντας πως δεν θα πληρώσει κανένα τίμημα για την υποκρισία της που της έχει γίνει δεύτερη φύση, ξεπερνώντας σε μέγεθος ακόμη και τον τριτοκοσμικό ανορθολογισμό της και την κουτοπονηριά της.
Μια διαφορετική ματιά στα πράγματα, μέσα στη γενική σχεδόν ομοφωνία, ποτέ δεν βλάπτει.
CrippleHorse
5 Απριλίου, 2012 7:03 μμ
Αφου δεν απαντάς στα περισσότερα που θέτω, απλά αναφέρω ότι δε νομίζω ότι τέθηκε ή θα μπορούσε να τεθεί από κανέναν θέμα αν είναι ευπρόσδεκτη η διαφορετική άποψή σου.
laskaratos
7 Απριλίου, 2012 7:37 μμ
CrippleHorse,
με συγχωρείς,
πράγματι δεν απάντησα σε αυτά που λες, όχι από υπεκφυγή αλλά επειδή δεν τα είχα δει
1. Ναι, βρίσκω θετικό πως δεν παίρνουν τους Κανόνες της Εκκλησίας στα σοβαρά, θα ήταν τιμιότερο να μην παίρνουν και την ίδια.
2. Πράγματι ο νεκρός που είχε άποψη, επεδίωξε το θέαμα για πολιτικούς λόγους. Προσωπικά, εκτιμώ τον άνθρωπο, διαφωνώ ριζικά με τη μέθοδο, μου θυμίζει την αυτοπυρπόληση των βουδιστών καλόγερων κατά του πολέμου στο Βιετνάμ. Δεν σημαίνει ότι η κοινωνία υποχρεούται να ακολουθήσει το μονοπάτι που υπέδειξε, η κηδεία απέδειξε πως δεν το ακολούθησε. Δεν το λέω χαιρέκακα, λέω με θλίψη πως ένας άνθρωπος έφτασε σε αυτό το σημείο χωρίς όφελος για το κοινό καλό. Αυτό νομίζω εγώ. Γίνονται σεισμοί πολλών Ρίχτερ γύρω μας καθημερινά χωρίς η κοινωνία να ευαισθητοποιείται, αλλά αν μια κοινωνία είναι ηθικά παχύδερμη δεν θα ταρακουνηθεί από το μικροσεισμό αυτό.
3. Διαφωνώ με τον χαρακτηρισμό Τσολάκογλου για προφανείς λόγους.
4. Δεν θεωρώ την πράξη του Γλέζου ως ιδιαίτερο σημείο αναφοράς, όπως απέδειξε και η μετέπειτα πορεία του (συνεργασία με ΠΑΣΟΚ, συμμετοχή στην κηδεία Χότζα). Υπήρξαν απείρως αποτελεσματικότερες πράξεις Εθνικής Αντίστασης, λιγότερο θεαματικές, που θάφτηκαν στη λήθη.
5. Ομολογώ ότι μπορεί να απέτυχα να εκφράσω αυτό που ήθελα να πω.
6. Ως προς το λαϊκισμό τον χρέωνα στον αρθογράφο. Μπορεί να τον αδίκησα, αυτό πίστευα, αυτό έγραψα.
7. Υπάρχουν ασφαλώς και αυτοί που συγκινήθηκαν ειλικρινά. Δεν είναι η πλειοψηφία.
Αφετηρία του σχολίου μου υπήρξε πρόσκληση φιλικού ζεύγους καλοπερασάκηδων που κινούνται μεταξύ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, όχι των χειρότερων του είδους, να πάμε στο Σύνταγμα να διαμαρτυρηθούμε και μετά να βγούμε. Αισθάνθηκα πως ήταν πολλοί που το εισέπραξαν έτσι, κρίνοντας και από μηνύματα γνωστών και φίλων που μου μετέφεραν αντίστοιχες εκτιμήσεις.
Marxist Reloaded
5 Απριλίου, 2012 6:29 μμ
Η πατρίδα και τα σκατά έχουν ένα κοινό: το να τ’ αγγίζεις είναι θέμα ταμπού
katy
5 Απριλίου, 2012 6:53 μμ
Ψάχνοντας λίγο τη σημασία της λέξης «αυτοκτονία», στο Λεξικό της κοινής Νεοελληνικής διαβάζω:
α) σκοτώνω εκούσια τον εαυτό μου.
β) (μεταφορικά) χάνω, από δική μου υπαιτιότητα και λίγο πολύ συνειδητά, ένα σπουδαίο αγαθό, επιφέρω την οριστική καταστροφή της υλικής ή της ηθικής οντότητάς μου.
Ακολουθεί (πολύ) χαζή απορία, επίκαιρη λόγω Πάσχα.
Ο Χριστός αυτοκτόνησε;
(αφού, ως γνωστόν, οδηγήθηκε στο θάνατό του, με πλήρη συνείδηση και χωρίς να κάνει τίποτα για να τον αποφύγει).
zalkador
5 Απριλίου, 2012 7:10 μμ
Ήξερε όμως ότι θα αναστηθεί.. Όποτε ούτε καν θυσία δεν ήταν… 1979 χρόνια ζούμε ένα ψέμα.. τουλάχιστον..
ΤΕΟΨ
5 Απριλίου, 2012 7:08 μμ
Ναι η κοινωνία μας είναι υποκριτική. Πώς θα μπορούσε άραγε να μην ήταν. Ολάκερα χρόνια αλλοτρίωσης βαραίνουν στην πλάτη της. Και είναι ασήκωτη πανάθεμά τη. (Και η υποκρισία και η αλλοτρίωση). Τώρα που σαπίζει (η κοινωνία) θα ανανήψει ξαφνικά ή θα εντείνει την υποκρισία της;
Το ερώτημα είναι πώς αλλάζει.
Περιμένουμε από την υποκριτική κοινωνία πρώτα ν’ αλλάξει για να γευτεί την αγνότητα του αγώνα ή ο αγώνας από μόνος του παραπέμπει σ’ αυτή την αλλαγή της στάσης του καθένα απέναντι στη ζωή που έκανε μέχρι τώρα;
Ο γέρο φαρμακοποιός έκανε μια προσωπική επιλογή ή μια πολιτική πράξη;
Χωρίς να τον ξέρω, πέστε ότι ήταν ο χειρότερος των υποκριτών. Ποιό το προσωπικό όφελος από την πράξη του;
Ποιό το όφελος της κοινωνίας (γιατί δεν αυτοκτόνησε στο σπίτι του) απ’ αυτή και για ποιούς λόγους;
Ευτυχώς η ζωή δεν προχωράει σε πεντακάθαρες λεωφόρους αλλά σε βρόμικα μονοπάτια.
Η κοινωνική οικονομική κρίση έρχεται ως νέμεσις στις μέχρι τώρα προσωπικές επιλογές μας και αναγκάζει όλους μας να αναθεωρήσουμε αυτά που ως τώρα πιστεύαμε ως αξίες ζωής.
Oblivion
5 Απριλίου, 2012 7:22 μμ
O Λασκαράτος πολύ απλά θα μπορούσε να πει πως «και γιατί δεν αναφέρθηκε η αυτοκτονία (4/4/2012) του 38χρονου στην Κρήτη για ίδιους ακριβώς λόγους?». Χωρίς να είναι απαραίτητα κακό, το γεγονός ότι η αυτοκτονία του κ.Χριστούλα φέρει και τον συμβολισμό της (πλ.Συντάγματος, «κίνημα» κλπ) την καθιστά, αν μπορούμε να το θέσουμε έτσι, επιρρεπή και δεκτική στην ιδεολογικοποίηση ή «θεαματοποίηση».Συμφωνώντας μαζί του λοιπόν, πιστεύω πως αν αυτοκτονούσαν 10 (και όχι ένας) μετανάστες στο κέντρο της πλατείας Συντάγματος, το μόνο που θα γινόταν, είναι ίσως καμιά πορεία αναρχικών ή της ΚΕΡΦΑ.
Eddie
5 Απριλίου, 2012 7:50 μμ
Ο κύριος Δημήτρης Χ, του Μιλτιάδη Πασχαλίδη
4 Απρίλη 2012
Στο σχολείο μας έμαθαν ότι, για τους εκλιπόντες, δε λες ποτέ «Ο κύριος» ή «Η κυρία», αλλά αρχίζω να πιστεύω ότι στο σχολείο μάθαμε μόνο άχρηστα πράματα- άσε που σε λίγο δεν θα υπάρχουν καν σχολεία.
Τον κύριο Δημήτρη Χ. τον ήξερα από παιδί. Στην ίδια γειτονιά, στους Αμπελόκηπους, εγώ στην Αργολίδος, εκείνος στη Βελεστίνου.
Με την κόρη του ήμαστε συμμαθητές απ’ το Δημοτικό μέχρι τη Γ Λυκείου, φίλοι εγκάρδιοι, μεγαλώσαμε σαν αδέρφια, κολλητοί στη γειτονιά και στο σχολείο, παρέα στα πάρτι, σύντροφοι στις πορείες, μετά χαθήκαμε, εκτός από κάτι σποραδικά τηλέφωνα και καφέδες, αλλά πάντα με την επίγνωση ότι είμαστε παιδιά του ίδιου Θεού, σ’ ένα παρελθόν τόσο ακαθόριστα μακρινό που νομίζω ότι το έζησε άλλος.
Ο κύριος Δημήτρης Χ. είναι ο τελευταίος άνθρωπος που θα φανταζόμουν μ’ ένα όπλο στο χέρι.
Μειλίχιος, πράος, μ’ ένα αινιγματικό χαμόγελο στα χείλη, λες και ήξερε κάτι που εμείς αγνοούσαμε, μας αγαπούσε και μας καμάρωνε- δεν το λέω γιατί έφυγε, το λέω γιατί είναι η αλήθεια.
Ένας κοντός, μικροκαμωμένος ανθρωπάκος, λιπόσαρκος, μ’ ένα ανεπαίσθητο ψεύδισμα που τον έκανε ακόμα πιο συμπαθή, βαθιά καλλιεργημένος, βαθιά πολιτικοποιημένος, βαθιά τρυφερός- δεν μπορεί, κάπου πολύ βαθιά θα ‘χε κρυμμένα και τα κουσούρια του, αλλά εγώ δεν τα έβλεπα.
Με τον πατέρα μου ήταν συνάδελφοι, φαρμακοποιοί, είχαν πάντα έναν καλό λόγο ο ένας για τον άλλο- ο μπαμπάς μου δεν μπορεί να το χωνέψει.
Κανείς μας δεν μπορεί να το χωνέψει.
Ο κύριος Δημήτρης Χ. έγραψε στο τελευταίο του σημείωμα ότι «αν ένας Έλληνας έπαιρνε το καλάσνικοφ, ο δεύτερος θα ήμουν εγώ».
Ο κύριος Δημήτρης Χ. με καλάσνικοφ στο χέρι, είναι η απόλυτη ανορθογραφία.
Αν δεν είχε δώσει τέρμα στη ζωή του, στρέφοντας το όπλο στον εαυτό του στις 9 το πρωί στο Σύνταγμα, θα έλεγα ότι είναι μια απ’ τις πιο αστείες εικόνες που μπορώ να φανταστώ.
Κανείς δε γελάει.
Πως τα φέρνει η ζωή- αν υπάρχει Θεός, έχει πολύ κακό χιούμορ
Όταν έγραφα πριν δέκα μέρες για τα γερόντια που σαλτάρουν, δεν θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ ότι θα επιβεβαιωνόμουν τόσο σύντομα- και μάλιστα από έναν «δικό μου» προσφιλή ηλικιωμένο.
Έχω να πω πολλά.
Δεν θα τα πω.
Μόνο ένα ερώτημα απευθύνω προς όλους εκείνους που, αφού πρώτα έστειλαν τους γονείς, τους παππούδες και τις γιαγιάδες μας στο φόβο, στην εξαθλίωση και την απόγνωση, έχουν και το θράσος να δηλώνουν συγκλονισμένοι απ’ το συμβάν: Ρε κουφάλες, ο καθρέφτης σας, έχει αρχίσει να σας φτύνει ή ακόμα το σκέφτεται;
Eddie
5 Απριλίου, 2012 8:02 μμ
Η Έμμυ Χρίστουλα, κόρη του 77χρονου συνταξιούχου φαρμακοποιού, που έβαλε τέλος στη ζωή του στην πλατεία Συντάγματος την Τετάρτη το πρωί, είπε στο enikos.gr .
«Το ιδιόχειρο σημείωμα του πατέρα μου, δεν αφήνει κανένα περιθώριο για παρερμηνείες. Σε όλη τη ζωή υπήρξε ένας αριστερός αγωνιστής, ένας ανιδιοτελής οραματιστής.
Η συγκεκριμένη πράξη του τέλους, είναι μια συνειδητή π…ολιτική πράξη, απολύτως συνεπής με όσα πίστευε και έπραττε όσο ζούσε. Στην πατρίδα μας, στην Ελλάδα, σκοτώνουν τα αυτονόητα.
Για κάποιους, για «τα πεισματάρικα παιδιά της χίμαιρας», σε μια τέτοια κατάσταση, η αυτοκτονία μοιάζει αυτονόητη, όχι σα φυγή αλλά σαν κραυγή αφύπνισης.
Για το λόγο αυτό προσλαμβάνει ένα άλλο περιεχόμενο, αυτό το περιεχόμενο που τραγουδήσαμε παρέα για πρώτη φορά στη συναυλία του αγαπημένου μας Μίκη το 75, που τραγουδάγαμε πάντα στις δικές μας γιορτές και για τους δικούς μας νεκρούς. .. Κοιμήσου πατέρα, κι εγώ τραβάω στα αδέρφια μου και παίρνω τη φωνή σου.
Μόνο αυτό ονειρευόσουν για τους νέους και νομίζω τα κατάφερες. Στο σημείο που έφυγες υπάρχει το σημείωμα, ενός νέου «To όνομα του νεκρού σήμερα είναι Δημοκρατία… μα είμαστε 11 εκατομμύρια οι ζωντανοί και το όνομα μας είναι Αντίσταση».»
Dvořák
6 Απριλίου, 2012 12:23 πμ
Κοιτάχτε μπήκε στη φωτιά! είπε ένας από το πλήθος.
Γυρίσαμε τα μάτια γρήγορα. Ήταν
στ’ αλήθεια αυτός που απόστρεψε το πρόσωπο, όταν του
μιλήσαμε. Και τώρα καίγεται. Μα δε φωνάζει βοήθεια.
Διστάζω. Λέω να πάω εκεί. Να τον αγγίξω με το χέρι μου.
Είμαι από τη φύση μου φτιαγμένος να παραξενεύομαι.
Ποιος είναι τούτος που αναλίσκεται περήφανος;
Το σώμα του το ανθρώπινο δεν τον πονά;
Η χώρα εδώ είναι σκοτεινή. Και δύσκολη. Φοβάμαι.
Ξένη φωτιά μην την ανακατεύεις, μου είπαν.
Όμως εκείνος καίγονταν μονάχος. Καταμόναχος.
Κι όσο αφανίζονταν τόσο άστραφτε το πρόσωπο.
Γινόταν ήλιος.
Στην εποχή μας όπως και σε περασμένες εποχές
άλλοι είναι μέσα στη φωτιά κι άλλοι χειροκροτούνε.
Ο ποιητής μοιράζεται στα δυο.
CottoNi
6 Απριλίου, 2012 10:07 πμ
Σινόπουλος;
Dvořák
6 Απριλίου, 2012 3:04 μμ
Ναι
CottoNi
7 Απριλίου, 2012 10:24 πμ
Έχω να το διαβάσω από τα χρόνια του λυκείου, τότε που το διδασκόμασταν στα κείμενα νεοελληνικής λογοτεχνίας. Τότε μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση… Τώρα, μου φαίνεται πιο εντυπωσιακό που ένα τέτοιο ποίημα υπήρχε (δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμη) σε σχολικό βιβλίο!
Αθανασία
8 Απριλίου, 2012 10:59 πμ
Ο θεός «λένε», ξυπνάει με την Ανάσταση,
ο Άνθρωπος όμως,ξυπνάει με την Επ-ανάσταση.
Ανωνυμου ποιητή…
το διάβασα στο indy
pagal
6 Απριλίου, 2012 3:20 μμ
Τετραπέρατε !
Chandragupta
6 Απριλίου, 2012 4:31 πμ
http://www.turboimagehost.com/p/11461383/1984443.jpg.html
Bobfisher
6 Απριλίου, 2012 8:28 πμ
Laskaratos
Το να λες ότι η κοινωνία είναι υποκριτική είναι περίπου σαν να λες ότι η Γη γυρίζει. Όλες οι κοινωνίες υπήρξαν και είναι υποκριτικές στον ένα βαθμό ή τον άλλο, όπως υποκριτές είναι και οι άνθρωποι γενικότερα. Το ζήτημα είναι πως χαρακτηρίζεις εκείνες τις πράξεις και τις σκέψεις που υπονομεύουν τον παλιάτσο και όχι το να στέκεις αφ’ υψηλού και να κρίνεις την παράσταση.
Michael
6 Απριλίου, 2012 5:01 μμ
Αν αυτοκτονεί ο συνταξιούχος φαρμακοποιός, τι να κάνει ο 20χρονος άνεργος;
LAGARTSAS-A
6 Απριλίου, 2012 5:33 μμ
Το ειπε ο Δημητρης με τη θυσια του. Να παρει το καλασνικωφ και οι τυραννοι να υποστουν αυτο που τους πρεπει. Αλλως ο δρομος ειναι ανοιχτος στους σκουπιδοτοπους ή το θανατο απο πεινα. Το 50% αυξανομενο ειναι νεοι ανεργοι. Ο ανθος της κοινωνιας μας δυστυχως εχει ψοφησει πριν την ωρα του. Καιρος να αναστηθει, ερχεται και πασχα οπου σφαζουν τους αμνους. Ας μη γινει αμνος ο ιδιος στις σουβλες των αφεντικων.
Γέροντας Spin
6 Απριλίου, 2012 10:57 πμ
Ανακοίνωση – καταγγελία της Ένωσης Φωτορεπόρτερ Ελλάδας
Η Ένωση Φωτορεπόρτερ Ελλάδας καταγγέλλει τη νέα βάρβαρη και απρόκλητη επίθεση από τους άνδρες των ΜΑΤ ενάντια σε συναδέλφους που κάλυπταν τόσο τη χθεσινή συγκέντρωση στο Σύνταγμα, όσο και τη σημερινή με θύμα αυτή τη φορά και τον ίδιο τον Πρόεδρο της Ένωσής μας Μάριο Λώλο, που εισήχθηκε ήδη σε Νοσοκομείο «με κρανιοεγκεφαλική κάκωση από πλήξη με γκλομπ, (κάταγμα-εμπίεσμα κρανίου), το οποίο χρήζει χειρουργικής παρέμβασης»! Θυμίζουμε πως δεν είναι η πρώτη φορά που ο Πρόεδρος της ΕΦΕ στοχοποιείται και μάλιστα με τον ίδιο τρόπο, όταν στις 15-12-10 χτυπήθηκε πισώπλατα στο κεφάλι από άνδρα των ΜΑΤ, ενώ ασκούσε το λειτούργημά του, ενώ την επομένη η Ένωσή μας με ανακοίνωσή της είχε επιστήσει την προσοχή στους αρμόδιους Υπουργούς «να αναλάβουν και αυτοί τις ευθύνες τους, γιατί φοβόμαστε ότι στο τέλος θα θρηνήσουμε θύματα»!
Επισημαίνουμε το γεγονός ότι για πολλοστή φορά στοχοποιείται η ενημέρωση, παρά τις διαβεβαιώσεις του (τ.) αρμόδιου Υπουργού Προστασίας(;) του Πολίτη προς τους εκπροσώπους της ΕΦΕ στη συνάντησή μας τον περασμένο Ιούλιο, επ ευκαιρία αντίστοιχων γεγονότων, πως «η πολιτική και φυσική ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ. είναι προσηλωμένη στη προστασία των δημοκρατικών δικαιωμάτων και αντιμετωπίζει το λειτούργημα της ενημέρωσης των πολιτών με την ευαισθησία που του αρμόζει και θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια ώστε αυτό να ασκείται ελεύθερα και απρόσκοπτα»(!!), και σε πλήρη αντίθεση με αυτές.
Οι συστηματικές και επαναλαμβανόμενες επιθέσεις ενάντια στους λειτουργούς του τύπου, την ώρα της δουλειάς τους, που καταπατούν ακόμη και θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα, κάθε άλλο παρά τυχαίες μπορούν να θεωρηθούν, ακόμα και ο πλέον καλόπιστος θα μπορούσε να συμπεράνει πως ασκούνται συνειδητά από διάφορα κέντρα για τη φίμωση της ελευθεροτυπίας, και σε μια επίσης συνειδητή προσπάθεια να τρομοκρατηθούν οι λειτουργοί της.
Επί πλέον διαπιστώνουμε ότι δεν υπάρχει η παραμικρή εξέλιξη σε παρόμοιες βάναυσες επιθέσεις που έγιναν στο παρελθόν, όπως αυτή του συναδέλφου μας δημοσιογράφου Μανώλη Κυπραίου, ο οποίος υπέστη μόνιμη αναπηρία, αλλά επίσης και ότι μένουν αναπάντητες δεκάδες επώνυμες καταγγελίες συναδέλφων και Ενώσεων για την προκλητική και βίαιη συμπεριφορά των οργάνων της… τάξης (όπως αυτή σε βάρος της συναδέλφου Τατιανας Μπόλαρη) με τη συνήθη διαδικασία αρχειοθέτησης της οποιασδήποτε ΕΔΕ.
Μετά και από τα γεγονότα αυτά η Ένωσή μας θα συνταχθεί και με τις λοιπές Ενώσεις και τις Ομοσπονδίες του χώρου μας στην Ελλάδα και το εξωτερικό, στην προσπάθεια να διαφυλάξουμε την ελευθερία της ενημέρωσης και θα σταθεί με κάθε τρόπο απέναντι σε ενέργειες, οι οποίες υποσκάπτουν τα θεμέλια της δημοκρατίας και επιχειρούν να μας επιστρέψουν σε καταστάσεις και καθεστώτα, που έχει βαριά πληρώσει ο λαός μας και έχουν περάσει ανεπιστρεπτί για τη χώρα μας.
http://katalipsiesiea.blogspot.com/
pasokoi kai neodhmokrates gamhmenoi
6 Απριλίου, 2012 10:23 μμ
αυτο του σινοπουλου που διαβασα με εκανε να ανατριχιασω και να θαυμασω .// ΦΟΒΕΡΟ!
oldboy9
8 Απριλίου, 2012 10:57 πμ
Και του Δημήτρη το αίμα κυλάει, και εκδίκηση ζητάει…
Αθανασία
8 Απριλίου, 2012 11:33 πμ
εχει κυλησει πολύ αιμα…αλλα γιατί κανεις δεν εκδικείται;;;;