Αναδημοσιεύει απο το blog του Kartesios συμμεριζόμενος την οργή του ο DrAluca.
Δε γράφω δυο μέρες τώρα, γιατί είπα ότι θα μου περάσει, ότι θα ηρεμήσω λίγο, ότι δε θα βρίσω. Ήλπιζα ότι αν ξεκινήσω να γράφω δε θα βουρκώσω, δε θα κλαίω σα μαλάκας. Αλλά τελικά δε γίνεται.
Δε γίνεται, επειδή δε μου το είπαν, αλλά το έζησα. Να με κοιτάει στα μάτια και να μου λέει καθαρά «θα πουλήσω το νεφρό μου ρε φιλαράκι, αλλά θα τη σώσω». Να μου το λέει θυμωμένος και αποφασισμένος. Να ξέρω ότι το εννοεί.
Αυτός άνεργος. Απολυμένος. Εκείνη, η γυναίκα του, νοσηλεύτρια των 700 ευρώ. Να της έχουν βρει καρκίνο στο μαστό.
Κανείς από τους δύο να μην έχει πατήσει τα 40. Στα δημόσια νοσοκομεία που το έψαξαν τους έλεγαν κάτι για σειρά στο χειρουργείο και ελλείψεις στο προσωπικό. Στα ιδιωτικά, ακατέβατα 3.000 ευρώ αμοιβή ο γιατρός.
Το ταμείο του Δημοσίου, δεν καλύπτει ούτε τον υπέρηχο μαστού. Από την τσέπη τους κι αυτά τα 15 ευρώ. Στο σπίτι 3 παιδιά. Να μη μάθουν τίποτα. Κι αυτός αποφασισμένος. «Να πουλήσω το νεφρό μου ρε φιλαράκι. Σε κάποιον να το πουλήσω».
Και να μην έχω 3.000 ευρώ να του τα δώσω κι όποτε μπορέσει να μου τα γυρίσει. Ούτε να ξέρω κανέναν να έχει. Αυτοί είναι οι γνωστοί μου, τι να κάνουμε τώρα; Δεν έχει κανείς τους τόσα.
Γι’ αυτό δε γουστάρω να γράψω. Επειδή, στ’ αρχίδια μου όλα. Και όλοι. Κοπρόσκυλα. Τσογλάνια. Και οι αριστεροί και οι δεξιοί. Που με καλούν να τους ψηφίσω. Τα τρία μου θα πάρουν.
Το ιερό δικαίωμα της ψήφου ας το εξασκήσουν όσοι πιστεύουν ότι η ψήφος είναι πιο ιερή από την ανθρώπινη ζωή και την αξιοπρέπεια. Εγώ δεν την έχω για πιο ιερή. Κι επειδή κανείς τους δεν την υπερασπίστηκε όπως έπρεπε, να πάνε να πηδηχτούν όλοι μαζί παρέα.
Παπάρια αγώνα έδωσαν μέσα στη Βουλή τα κόμματα της Αριστεράς. Όλα πέρασαν. Και τα μνημόνια και τα μέτρα και οι συμβάσεις και τα μεσοπρόθεσμα. Κι ούτε κατάφεραν τα δύο κόμματα της Αριστεράς να πουν μια καλημέρα μεταξύ τους.
Τριάντα βουλευτές έχουν σήμερα. Και τι έγινε άμα γίνουν 50 ή 60; Οι άλλοι 240 θα συνεχίσουν να ψηφίζουν μέτρα. Τι μέτρα; Αυτά που περνάνε κρυφά τις νύχτες ανεβάζοντας τη συμμετοχή των καρδιοπαθών στα φάρμακα, από το 10% στο 25%.
Πολλοί Ιατρικοί Σύλλογοι ήδη ουρλιάζουν ότι μικροσυνταξιούχοι, άνεργοι, απολυμένοι καρδιοπαθείς υποθεραπεύονται με κίνδυνο της ζωής τους, επειδή αποφασίζουν μόνοι τους να μειώσουν τις δόσεις των φαρμάκων τους για να κάνουν οικονομία.
Κόβουν το χάπι στη μέση, για να φτάσει το κουτί για διπλάσιες μέρες. Αυτές είναι οι σαλονάτες μάχες της Βουλής. Λόγια, λόγια, λόγια κι όλα περνάνε. Σαν οδοστρωτήρας. Νεκροί που δεν καταγράφονται πουθενά.
Και σου λέει «παρακαλείστε να διαμαρτύρεστε ησύχως». Όχι ρε μπαγλαμά. Δεν έχει ησύχως, γιατί εσύ τσεπώνεις και 3 και 13 και 30 χιλιάρικα από το γαμωβουλευτιλίκι σου κι ο άλλος πουλάει το νεφρό του για να σώσει τη γυναίκα του.
Γιατί να σε ψηφίσω μωρή γλάστρα; Για να κάνεις το άλλοθι στη δημοκρατία τους; Όλοι αθώοι. Παραγράφονται τα αδικήματα με μια μονοκονδυλιά. Κι ο άλλος χάνει τη γυναίκα του. Βρε άντε στο διάολο που θα συνδιαλλαγώ μαζί σας. Στον κώλο σας να τη βάλετε την κάλπη και τ’ αποτελέσματά της. Μπινέδες.
Και ναι ρε, βρίζω την Αριστερά γιατί από την Αριστερά περίμενα να μπει μπροστά και να βγει στους δρόμους. Ούτε από τα δεξιά φασισταριά, ούτε από τα πράσινα λαμόγια περίμενα τίποτα. Δε με απογοήτευσαν αυτοί. Απέναντί μου ήταν. Ε, τώρα πήγα απέναντι και στις κοκότες του πολιτικού πολιτισμού. Ριζοσπαστική Αριστερά και αρχίδια. Άντε ρε ρόμπες. Και τρόμπες.
———————————————————
«Και ένα σχόλιο απο εμένα…….
Όσο δεν θα παίρνουμε σαφής θέσεις για να μην χαθούν πολιτικές επιρροές, άνθρωποι θα συνεχίζουν να πεθαίνουν και να δυστύχουν για αιτίες που θα έπρεπε να εχουν απαλειφεί….
Χαμογελάτε…»
Shortlink: http://wp.me/p1pa1c-gwm
ΑΛΕΞΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
15 Μαρτίου, 2012 11:34 μμ
ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΖΟΥΝ ΑΙΩΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΝΟΜΟΤΑΓΕΙΣ ΛΩΒΟΤΟΜΗΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ .Η ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΘΑ ΡΘΕΙ ΜΕ ΑΓΡΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΝΟΜΙΜΕΣ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΟΥΣ .ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΣΦΑΓΗ. Η ΟΥΤΟΠΙΑ ΤΗΣ ΙΣΛΑΝΔΙΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΡΕΝΑΡΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΗΔΗ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΓΔΑΡΕΙ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΙΜΟΡΡΑΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΝΕΡΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΒΡΑΖΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΖΗΤΑΕΙ ΠΛΕΟΝ ΟΧΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΛΛΑ ΕΚΔΙΚΗΣΗ !!!
ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΦΟΒΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ.
ΑΔΟΥΛΩΤΕΣ ΨΥΧΕΣ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ .
DrAluca
15 Μαρτίου, 2012 11:51 μμ
Καλο θα ειναι παντως μεσα στο αισθημα εκδικησης που εχουμε ολοι σχεδον ,να θυμομαστε οτι χωρις αιτημα δικαιοσυνης κανουμε απλα εναν κυκλο.
Αναν κυκλο που δεν παραγει τιποτα αλλο εκτος απο τον εαυτο του….
Χαμογελατε…
yorgose
16 Μαρτίου, 2012 12:13 πμ
Η δική σου θέση πάντως είναι σαφής. Δε πας να ψηφίσεις οπότε με την αποχή σου ενισχύεις το κατεστημένο…..
DrAluca
16 Μαρτίου, 2012 12:37 πμ
Περι αποχης (ειδικα σε μια κατ επιφαση δημοκρατια) εχει γραψει ενα ωραιο κειμενο ο Πεχλιβανης…..
Χαμογελατε…
Λοταρ Ματεους
16 Μαρτίου, 2012 12:48 πμ
Και η δική μου θέση είναι σαφής. Δεν πάω να ψηφίσω. Αποδοκιμάζω το κατεστημένο την ίδια ώρα ώρα που ενδυναμώνω δομές βάσης, αλληλεγγύης και αυτοοργάνωσης που ελπίζω και ευελπιστώ να το γκρεμίσουνε.
Η ψήφος δεν αποτελεί (τη μόνη) υπέυθυνη πράξη που μπορεί να κάνει κάποιος πολίτης ούτε τη μοναδική δυνατότητα που έχει για να θέσει τα θεμέλεια της ανατροπής για ότι τον καταδυναστεύει.
Υ.Γ: Αν υπάρχει η δυνατότητα να δείξουμε και έμπρακτα την αληλεγγύη μας στους ανθρώπους καλό θα ήταν να δημοσιευτεί και να κοινοποιηθεί ευρύτατα.
DrAluca
16 Μαρτίου, 2012 1:22 πμ
Αυτη ειναι μια πολυ καλη μεθοδος….(νεες δομες βασης σε χωρους εργασιας (αλλα και οχι μονο)) 🙂
Το κειμενο το αντεγραψα ατοφιο απο τον Καρτεσιο….αν δω οτι υπαρχει δημοσιοποιησημη καποια πληροφορια…θα την προσθεσω στο αρθρο…
Να σαι καλα.
Χαμογελατε…
Πεχλιβάνης
16 Μαρτίου, 2012 8:10 πμ
Έτσι ακριβώς! Η αποχή (ή η συμμετοχή για όσους την πιστεύουν) δεν αρκεί. Πρέπει να γίνονται και άλλα πράγματα παράλληλα.
DrAluca
16 Μαρτίου, 2012 1:45 μμ
Αυτα που ηξερες να τα ξεχασεις…..
Στο τελευταιο σου σχολιο στο αρθρο σου που παρεθεσα, υποσχεσαι εμεσα νεο κειμενο,.,,,,
Μπρος…δουλεια…. 😀
Χαμογελατε…
Zof
16 Μαρτίου, 2012 12:53 πμ
Δεν γουστάρεις να γράψεις αλλα τελικά έγραψες. Αυτά που έγραψες πέστα και στο φιλαράκι σου και περιμένω να μοιραστείς μαζί μας τις αντιδράσεις του. Να προτείνω να συνεισφέρουμε όλοι απο 10 ευρω να μαζευτούν τα 3 4 5 χιλιάρικα που χρειάζονται; Τόσα blogs υπάρχουν που διατυμπανίζουν την αυτοοργάνωση και υπερασπίζονται τον αδύναμο. Ας οργανωθούνε να φτιάξουν ένα λογαριασμό να βαζει κάθε αναγνωστης απο 1 ευρώ. Κάτι θα μαζευτεί πιστεύω. Με μία διαφορά. Θα χρειαστεί να μάθουμε το όνομα του γιατρού που θα πάρει τα 3 χιλιάρικα. Δεν γίνεται να πεθαίνει ο διπλανός μας και να κράζουμε τα κόμματα. Τα κόμματα έχουν αποδείξει οτί ο σκοπός τους έιναι η επιβίωσή τους μόνο. Ο αριστερός, το δεξιο φασισταριο, το πράσινο λαμόγιο κλπ κλπ ειναι μέσα στον καθένα μας άσχετα από το τι δηλώνουμε. Τους στέλνουμε στον διάολο με πράξεις και όχι με κατάρες στο blog μας.
DrAluca
16 Μαρτίου, 2012 1:24 πμ
Ακομα ομως και η εκτονωση της οργης σε ενα κειμενο ειναι κατι….
Να βγει απο μεσα αυτο που σε τρωει, και να μην χωρτασει τρωγοντας σε….
Χαμογελατε…
Η Καμαριέρα του Στρός Καν
16 Μαρτίου, 2012 5:45 μμ
Περιμενω να δω εαν εχεις αφησει κανενα σχολιο αναπαντητο απο σενα…το scroll down συνεχιζεται… 😛
DrAluca
16 Μαρτίου, 2012 6:24 μμ
Βρηκες καποιο ? 😛
Χαμογελατε…
messed up
17 Μαρτίου, 2012 12:04 μμ
Εδώ, συμφωνώ, μπορούμε να το κάνουμε; κι εμείς άνεργοι και άφραγκοι είμαστε, αλλά – προς το παρόν τουλάχιστον – είμαστε στα πόδια μας και υγιείς. Κι εφόσον ξερετε ότι είναι μια πραγματική ιστορία, δεν μπορούμε να μαζέψουμε λεφτά να δώσουμε στον άνθρωπο; 1, 2, 10, 50 ευρώ, όσα μπορεί ο καθένας.
Ε;; Ε;;;;
DrAluca
17 Μαρτίου, 2012 12:11 μμ
Ειναι λιγο χαος τα σχολια….
Αλλα αν ψαξεις λιγο ψηλα, εχει αφησει ο spiral architec ενα λινκ. Ειναι μια απαντηση του συγγραφεα για το θεμα.
Οπως ξανα ειπα, αν υπαρχξει καποιο στοιχειο για βοηθηεια, (αν δηλαδη ζητησουν βοηθεια τα παιδια με καποιο τροπο δημοσια) θα ενημερωσω και το αρθρο αλλ ακαι τα σχολια.
Να σαι καλα…
Χαμογελατε…
Βασίλης
16 Μαρτίου, 2012 2:59 πμ
Συμφωνά απόλυτα με το φίλο yorgose, στη συγκεκριμένη συγκυρία αποχή από την ψήφο ισοδυναμεί με ενίσχυση του κατεστημένου. Κατανοώ απόλυτα την άρνηση νομιμοποίησης μιας κατ’επίφαση δημοκρατίας, αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με χούντα. Και οι χούντες πρέπει να πολεμώνται με όλα τα μέσα που μπορεί να επιστρατεύσει κάποιος, είτε εξωσυστημικά είτε συστημικά. Έχω να προσθέσω για όποιον συμμερίζεται τα επιχειρήματα που εκφράζει το κείμενο του Πεχλιβάνη, link του οποίου δίνεται στα σχόλια, πως δε μπορώ να κατανοήσω πως τα σχόλια είτε κάποιου «Μάνου» είτε οποιουδήποτε πρέπει να προσμετρώνται ως παράγοντας τέτοιων αποφάσεων. Το μόνο κριτήριο το οποίο οφειλω να έχω είναι ο σκοπός τον οποίο προσπαθώ να επιτύχω με την πράξη μου. Στην παρούσα συγκυρία η ψήφος όλων μας αποτελεί κάτι που δεν είχε αποτελέσει ξανά ποτέ στο παρελθόν: όπλο εναντίον τους, αντί για όπλο εναντίον μας. Εποχή από εποχή, συγκυρία από συγκυρία είναι τελείως διαφορετικές. Στις αυτές, με την ίδια λογική που πάρα πολύς κόσμος έχει αλλάξει άρδην πεποιθήσεις θα πρέπει και όσοι αρνούνταν ιδεολογικά το να ψηφίσουν να επανεξετάσουν κατά το πόσο τα επιχειρήματά τους είναι επίκαιρα
αριστερός
16 Μαρτίου, 2012 7:25 πμ
Αναρωτιέμαι αν το κείμενο γράφτηκε περισσότερο για να καταγγείλει την τραγική κατάσταση του συστήματος υγείας που πλέον πετά ανθρώπους στο δρόμο να πεθάνουν ή γράφτηκε για να βγάλει ο Draluca και ο συγγραφέας τα απωθημένα τους προς την αριστερά εν γένει.
Επειδή λοιπόν ακόμη και γι αυτό «φταίει» η αριστερά κατά το draluca ευαγγέλιο, για πρώτη φορά θα ήθελα να μπορώ να μιλήσω εκ μέρους της και να πω:
Άμα θέλετε ψηφίστε την άμα πάλι δεν θέλετε μην την ψηφίζετε. Τυπάκια όμως που δεν έχουν προσφέρει την παραμικρή υπηρεσία σε αυτήν, τυπάκια που έτσι κι αλλιώς είναι στημένα απέναντί της, τυπάκια που μετακυλούν ευθύνες του συστήματος πάνω της με το «έτσι γουστάρω», τα έχουμε για τ’ αρχίδια μας, αν τα’χουμε και για εκεί.
Στ’ αρχίδια μας κι αν ψηφίσετε κι αν δεν ψηφίσετε. Κομπλεξάρες θα είστε και στην μία και στην άλλη περίπτωση.
βοθρατζης
16 Μαρτίου, 2012 8:59 πμ
@αριστερός
Τυπάκια όμως που δεν έχουν προσφέρει την παραμικρή υπηρεσία σε αυτήν, τυπάκια που έτσι κι αλλιώς είναι στημένα απέναντί της, τυπάκια που μετακυλούν ευθύνες του συστήματος πάνω της με το “έτσι γουστάρω”, τα έχουμε για τ’ αρχίδια μας, αν τα’χουμε και για εκεί
___________________
κακογαμηθηκες ε ?
τι αλλα νεα ?
DrAluca
16 Μαρτίου, 2012 1:07 μμ
Δεν μας χεζεις ρε Νταραλα?
Ξεκωλα λιγο το μυαλουδακι σου απο την αριστερα σου.
Αντε μπραβο.
Χαμογελατε…
αριστερός
16 Μαρτίου, 2012 2:14 μμ
Το δικό μου μυαλουδάκι να ξεκολλήσει;
Για κοίτα λίγο τα χάλια σου dr: Σ’ ένα κείμενο 580 λέξεων, οι 212 οι λέξεις είναι για το γεγονός και οι…368 οι λέξεις για τα μπινελίκια στην αριστερά.
Ποιανού το μυαλουδάκι είναι κολλημένο στην μαλακία που τον δέρνει είναι δύσκολο να κρυφτεί…
DrAluca
16 Μαρτίου, 2012 2:17 μμ
Ρε χαντακομενε!!!!!!!
Δεν το εγραψα εγω το κειμενο.
Ποσο στοκος εισαι γαμωτο????
Αντε κουνα την κουτρα σου να κανει καναν ηχο…
Χαμογελατε…
αριστερός
16 Μαρτίου, 2012 2:18 μμ
Α…εσύ λοιπόν εισαι για την αντιγραφή. Έτσι πες μου…
DrAluca
16 Μαρτίου, 2012 2:22 μμ
Ποιο μαλακας εξαυλωνεσαι….
Οταν μαθεις να διαβαζεις τα ξαναλεμε….Μεχρι τοτε ο παραλληλογραφος φταιει γι αολα, επεσε το καστρο του αναρχισμου και της μαυρης μουργας απο τον Σταλιν, μονο εσυ ξερεις και οι αλλοι ειναι μαλακες….
Αντε αγορινα μου να κοιταχτεις….θα σε βοηθησει πολυ… Στο υποσχομαι.
Χαμογελατε…
Γέροντας Παϊσιοc
16 Μαρτίου, 2012 3:39 μμ
Η αριστερά σε λίγο καιρό θα είναι στα έδρανα μαζί με χρυσαυγίτες . Καλό βόλι…
Xanadu
16 Μαρτίου, 2012 5:52 μμ
«υπάκια όμως που δεν έχουν προσφέρει την παραμικρή υπηρεσία σε αυτήν, »
σιγα ρε μαλακα, προσεξε μη σκονταψεις στα αρχιδια σου….
τι ειναι η αριστερα για να προσφερουμε υπηρεσιες σε αυτην; καποιου ειδους αφεντικο; καποιου ειδους θεοτητα στην οποια οφειλουμε ανθρωποθυσιες κτλ;
ε ρε, με αυτη την δουλοπρεπη νοοτροπια δεν μπορουμε να παμε πουθενα
Η Καμαριέρα του Στρός Καν
16 Μαρτίου, 2012 5:56 μμ
Ελα τωρα κι εσυ αλλου το πηγαινε ο ανθρωπος…
salamandras
16 Μαρτίου, 2012 6:11 μμ
“τυπάκια όμως που δεν έχουν προσφέρει την παραμικρή υπηρεσία σε αυτήν, ”
Να προσφερεις υπηρεσεις στην αριστερα και στο τελος να σε προδοσουν και να σε σφαξουν οπως εγινε στη ρωσια,ουκρανια,ουγγαρια,σερβια,ισπανια,κουβα,ελλαδα.Αυτοι που προδοσαν την επανασταση που πουλησαν το προλεταριάτο και εξοντώσανε ολοκληρο το επαναστατικο κίνημα να το βουλόσουν φιλε αριστεριτζη μου.
αριστερός
16 Μαρτίου, 2012 7:21 μμ
Xanadu αν κατορθώσεις να κλέψεις κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή το βραβείο βλακείας μέσα από τα χέρια της lascapigliata θα σε παραδεχθώ δημοσίως.
Είσαι κοντά πάντως, προσπάθησέ το.
DrAluca
16 Μαρτίου, 2012 7:27 μμ
Μην ανησυχεις…..κανεις δεν απειλει τα πρωτια σου….
Κοιμησου ησυχος… (εσυ την ξεκινησες την βλακεια αλλα δεν θα σε αφησω ΠΑΛΙ να πετας την μπαλα στην εξεδρα…)
Χαμογελατε…
αριστερός
16 Μαρτίου, 2012 7:38 μμ
Πως πετάω την μπάλα στην εξέδρα ρε ζωντόβολο; Σου είπα από την αρχή: Το κείμενο που έβαλες χρησιμοποιεί μία τραγική ιστορία κατά το 1/3 για να μπινελικώσει την αριστερά κατά τα υπόλοιπα 2/3!
Διαφωνείς; Δεν διαφωνείς, απλά μου λες «Δεν το έγραψα εγώ»!!
Ε, χάρηκα πολύ. Εσύ το αναπαράγεις όμως και είναι κατανοητό το γιατί.
Υγ: Εκτός κι αν περίμενες απάντηση σε αυτά που είπε η xanadu!
DrAluca
16 Μαρτίου, 2012 7:43 μμ
Οχι βλακουλη…..δεν ειπες αυτο…
«ή γράφτηκε για να βγάλει ο Draluca και ο συγγραφέας τα απωθημένα τους προς την αριστερά εν γένει.»
«Επειδή λοιπόν ακόμη και γι αυτό “φταίει” η αριστερά κατά το draluca ευαγγέλιο, για πρώτη φορά θα ήθελα να μπορώ να μιλήσω εκ μέρους της και να πω:»
«Στ’ αρχίδια μας κι αν ψηφίσετε κι αν δεν ψηφίσετε. Κομπλεξάρες θα είστε και στην μία και στην άλλη περίπτωση.»
Αυτο ειπες χαζουκο….
Εγω απο την ΠΡΩΤΗ κιολας προταση που εγραψα, δηλωσα και την αναδημοσιεση… ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ αυτης…
Χαμογελατε…
lascapigliata
16 Μαρτίου, 2012 10:50 μμ
Εδώ ο κόσμος χάνεται, ο αριστερός το χτενίζει σαν του τζιμπρίλ σισσέ…
Η πολιτική του σκέψη είναι μην του θίξουν τον Ολυμπιακό.
Το βραβείο βλακείας είναι το βραβείο αντιαριστερισμού; Ε τότε γαμιέται η αριστέρα από πίσω και από μπρος. Xanadu σε έφαγα!
Xanadu
16 Μαρτίου, 2012 11:23 μμ
αυτο θα το κρινει η Ιστορια….
εχασα τη μαχη αλλα οχι και τον πολεμο!
αριστερός
17 Μαρτίου, 2012 12:12 πμ
Κορίτσια ο ανταγωνισμός είναι σκληρός, πέφτουν κορμιά σ’ αυτή την μάχη.
Μην τα παρατάς έτσι εύκολα xanadu. Μπορείς, πιστεύω σ’ εσένα, μην της χαρίζεις μια νίκη που μπορείς, το αισθάνομαι…μπορείς να την πάρεις!
lascapigliata
17 Μαρτίου, 2012 11:27 πμ
Η αριστερά είναι μεγάλο κοντοπούτανο.
Narrator
17 Μαρτίου, 2012 11:29 πμ
μη βρίζετε την Αλέκα ρε…
DrAluca
17 Μαρτίου, 2012 11:29 πμ
Πουλακια…… Ωραιο αυτο το παιχνιδι που εθεσε ο αριστερος, αλλα δεν βλεπω λογο να συνεχιστει.
Ειλικρινα.
Χαμογελατε…
CrippleHorse
17 Μαρτίου, 2012 3:25 πμ
Ανάμεσα στους υποψήφιους για το «βραβείο» είχες δύο γυναίκες, εκ των οποίων μία δε συμμετείχε καν στη συζήτηση. Άραγε δε βρήκες πιο βλάκα στη συζήτηση με τα μέτρα που προφανώς βάζεις στη βλακεία, ή είσαι απλά σεξιστής;
ஜிட்டு கிருஷ்ணமூர்த்தி
17 Μαρτίου, 2012 3:30 πμ
βασικα ειναι αγαμητος, αλλα δε πειραζει κανεις δεν ειναι τελειος
αριστερός
17 Μαρτίου, 2012 8:57 πμ
αααχαχαχαχαχα…ρε έχετε πολύ πλάκα…νομίζω ότι δεν θα σας αποχωριστώ ποτέ!
Όχι CrippleHorse, απλά είμαι σεξιστής. Βασικά παιδόφιλος είμαι, αυτή είναι η κεντρική μου ιδιότητα, αλλά στον ελεύθερο χρόνο μου γίνομαι σεξιστής. Ο λόγος; Μα τον λέει ο τρολαριέντε από κάτω: Είμαι αγάμητος! Θα τις εκδικηθώ όμως: Θα μοιράζω βραβεία ηλιθιότητας στο ίντερνετ μέχρι να με προσέξουν…
Υγ: Ψιτ τρολαριέντε, ελπίζω να μη σε διακόπτω από καμιά ερωτική πανδαισία γιατί εσύ δεν έχεις και ώρες ρε παιδί μου μ’ αυτή την αχαλίνωτη σεξουαλικότητα, αλλά θα ήθελα να σου πω το εξής: Αν το καινούριο σου ψευδώνυμο παραπέμπει σε καμιά Συρία, ξανασκέψου το, γιατί στο πλευρό της επανάστασης πολεμά η Γαλλική λεγεώνα των ξένων…άτυπα. Επειδή λοιπόν έχουμε πολύ πρόσφατη και την Λιβύη, εξέτασε λίγο πιο προσεκτικά τα πράγματα πριν πάρεις θέση. Γιατί εκτός από τις εξεγέρσεις υπάρχει και η γεωπολιτική.
ஜிட்டு கிருஷ்ணமூர்த்தி
17 Μαρτίου, 2012 11:07 πμ
αγραμματε αριστεροηλιθιε,δωσε βαση για να μαθαινεις
1)γκουγκλαρεις το αγνωστο ονομα και σου βγαζει 3.990 λινκ
2) πατας αυτο στη Wikipedia και βγαζει http://ta.wikipedia.org/wiki/%E0%AE%9C%E0%AE%BF%E0%AE%9F%E0%AF%8D%E0%AE%9F%E0%AF%81_%E0%AE%95%E0%AE%BF%E0%AE%B0%E0%AF%81%E0%AE%B7%E0%AF%8D%E0%AE%A3%E0%AE%AE%E0%AF%82%E0%AE%B0%E0%AF%8D%E0%AE%A4%E0%AF%8D%E0%AE%A4%E0%AE%BF
3) βλεπεις παλι αυτη τη περιεργη γραφη και την φωτο ενος ανθρωπου,τι κανεις ?
4) πας στην αριστερη στηλη και πατας τη γλωσσα που ξερεις,δυστυχως δεν εχει αρκουδιαρικα ,εχει ομως αγγλικα,γερμανικα,σανσκριτικα,ταμιλ,μαγυαρικα,ρωσικα κλπ
5) πατας λοιπον εκει που λεει English και σου βγαζει αυτη τη σελιδα http://en.wikipedia.org/wiki/Jiddu_Krishnamurti ,αν πατησεις Italiano σου βγαζει αυτο http://it.wikipedia.org/wiki/Jiddu_Krishnamurti , η esperanto ετουτο http://eo.wikipedia.org/wiki/Jidu_Kri%C5%9Dnamurti, ε βρισκεις και κανα γλωσσομαθη αριστερο καγκουρα και σου εξηγει οτι δεν ειναι συριακα και οτι δεν ειναι συριος ο ஜிட்டு கிருஷ்ணமூர்த்தி,φυσικα εσυ μην τον πιστεψεις γιατι μπορει να ειναι πραχτορας
παρεπιμπτοντως και επ ευκαιρια
ΣΚΑΤΑ ΣΤΟΝ ΑΣΑΝΤ , ΣΤΗΝ ΛΕΓΕΩΝΑ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΡΟΥΛΗΔΕΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΦΑΣΙΣΤΕΣ
αριστερός
17 Μαρτίου, 2012 11:47 πμ
Όση ώρα στέκομαι με αμφιβολία -να πατήσω να μην πατήσω- πάνω από το link που έβαλες, θα σου γράψω το εξής: Πιστεύεις ποτέ ότι θα έμπαινα στον κόπο να κάνω όλα αυτά τα πράγματα μονο και μόνο για να δω γιατί έβαλες αυτό το ψευδώνυμο??
Τελικά είσαι πολύ αισιόδοξος τύπος…
CrippleHorse
17 Μαρτίου, 2012 3:41 πμ
Κι όμως, αυτό είναι το κλου. Και γιατί η αριστερά είναι οι ηγεσίες (και δύο κομμάτων συγκεκριμένα) πίσω από τις οποίες πρέπει να τρέξει ο κόσμος της αριστεράς, να υποστηρίξει γραμμή την οποία δε συνδιαμόρφωσε καν (η υπηρεσία) κι όχι τα αριστερά κόμματα κινηματικά όργανα, επαναστατικοί φορείς ή κάτι που υπάρχει τέλος πάντων για να προσφέρει «υπηρεσία» στον κόσμο της αριστεράς και στην εργατική τάξη; Γιατί η αριστερά δεν είναι ο κόσμος, ούτε η εργατική τάξη, αλλά κάτι σαν αφεντικό στο μυαλό του τύπου που μιλάει για υπηρεσία.
Το κείμενο, όσο κι αν είναι ανακριβές στον τρόπο που μεταφράζει την οργή σε πολιτική θέση ή συνδέει την απογοήτευση με τα δύο κόμματα της κοινοβουλευτικής αριστεράς και τη γενικότερη πρόθεσή του να μην ψηφίσει (αν αυτοί οι δύο είναι το πρόβλημά του, μπορεί να ψηφίσει άλλο αριστερό κόμμα), εκφράζει απογοήτευση προς μια αριστερά από την οποία κάτι περίμενε και δεν το είδε ποτέ να έρχεται. Ο «αριστερός» προσπαθεί που προσπαθεί να λειτουργήσει σα μαγαζάτορας, αντί όμως να δει απογοητευμένο πελάτη στο κείμενο, βλέπει ανταγωνιστικό μαγαζάτορα. Στις πόσες αποτυχίες να ερμηνεύσεις την πραγματικότητα είναι καλύτερα να το αφήσεις;
Η Καμαριέρα του Στρός Καν
16 Μαρτίου, 2012 6:18 μμ
Βασικα ισως δεν εχεις παρει πρεφα οτι υπαρχει πολυς κοσμος που θεωρει την κοινοβουλευτικη αριστερα (ειδικα το κκε, δεν το συζηταω) συνενοχους για την κατασταση…οποτε τα βελη δε θα πεσουν εναντιον των ενοχων μονο αλλα και των συνεργων…λογικο δεν ειναι…? Που το βλεπεις το απωθημενο…?
αριστερός
16 Μαρτίου, 2012 7:49 μμ
Ε καλά, κάποιο απωθημένο βλέπω, βλέποντας ένα τέτοιο κείμενο. Εσένα δεν σου έκανε εντύπωση ότι από την όλη ιστορία βγαίνει ουσιαστικά μοναδικός κατηγορούμενος η αριστερά, γιατί…»από αυτούς περίμενε»;
Τι περίμενε δηλαδή; Να σώσουν την κοπέλα; Ή να βγει στο δρόμο να συγκρουστεί με τους μπάτσους για να την…»τιμήσει»;; Απωθημένα βγάζει καθαρά και είναι και κρίμα δηλαδή γιατί ένας νέος άνθρωπος χάνεται από την πολιτική αυτών των αλητών, αλλά τα κόμπλεξ…κόμπλεξ.
giorgalis
16 Μαρτίου, 2012 8:16 μμ
Εχω συγγενή φασίστα (πιο φασίστας ΔΕΝ γίνεται) ο οποίος μέσα σε 2 χρόνια έχει πάθει απίστευτη καταστροφή από την τύχη αλλά και από την κατάσταση που έχουν φέρει τη χώρα (έχασε από καρκίνο τη γυναίκα του, το ένα του παιδί είναι σε τελικό στάδιο, το άλλο έφυγε μετανάστης, ο ίδιος μπαινοβγαίνει στα νοσοκομεία, ο ένας φίλος που είχε σκοτώθηκε)
Λοιπόν το άθλιο αυτό ανθρωπάκι το συνάντησα (σε νοσοκομείο φυσικά) και βεβαίως δεν του έφταιγε η κατάντια του συστήματος υγείας ούτε η ανεργία ούτε η σύνταξη του που εξατμίζεται ούτε ούτε ούτε – τού έφταιγαν οι φουκαριάρηδες «μπαγκλαντεσιανοι» που «ρήμαξαν τη χώρα ΜΑΣ» (το επώνυμο του είναι περισσότερο άσχετο με την Ελλάδα κι από του καρατζαφύρερ – ο γιες…)
Όσο δεν έχει πρόβλημα ο καλός μου συγγενής, άλλο τόσο δεν έχει κόλλημα κι ο ήρωας της ιστορίας μας.
DrAluca
17 Μαρτίου, 2012 1:05 πμ
Δηλαδη οι μπακλαντεσιανοι του παραδειγματος σου ειναι η αριστερα του κειμενου?
Μηπως οι μπαγκλαντεσιανοι ζηταν ε και την ψηφο μας?
Καταλαβαινω την αναλογια αλλα δεν μου φαινεται να στεκει…
Χαμογελατε…
CrippleHorse
17 Μαρτίου, 2012 3:48 πμ
Ο συγγενής σου περίμενε να υπερασπιστούν οι μπαγκλαντεσιανοί τα δικαιώματά του και τον απογοήτευσαν, ή το κείμενο που σχολιάζουμε είναι κάποιο μανδραβελίκι τύπου «η αριστερά ρήμαξε τη χώρα»; Γιατί αλλιώς φοβάμαι ότι δεν πιάνω τη σύνδεση και τα περί κολλήματος.
giorgalis
17 Μαρτίου, 2012 6:29 πμ
όσο φταίνε οι «μπαγκλαντεσιανοί» άλλο τόσο φταίει η αριστερά με τους «30 βουλευτές» για τους νόμους τις «αθωώσεις» κτλ…
DrAluca
17 Μαρτίου, 2012 11:23 πμ
Δεν απαντας ομως ουτε σε αυτο που σε ρωτησα εγω, αλλα ουτε και σε αυτο που ρωταει ο Cripple….
Εχουν καποια μορφη εξουσιας στα χερια τους οι μπλαγκλαντεσιανοι? Καποια δομη οργανωσης προς την κοινωνια?
Χαμογελατε…
αριστερός
17 Μαρτίου, 2012 9:03 πμ
Ματαιότης georgali δεν πρόκειται να σε καταλάβουν.
Είναι η λεγόμενη «άρνηση»:
ஜிட்டு கிருஷ்ணமூர்த்தி
17 Μαρτίου, 2012 11:22 πμ
κι ομως φταινε ΠΑΡΑΠΑΝΩ
θες μηπως να μας θυμισεις εσυ η οποιος αλλος ποτε, (ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ) ο προεδρος αλεξης και η γραμματεας αλεκα,καταλαβαν οτι το μνημονιο ηταν κατι παραπανω απο μια συνηθη εκτροπη του καπιταλιστικου συστηματος και απο μια συμπιεση μισθων και συνταξεων ποος τα κατω
ποτε δλδ κανουν την πρωτη αναφορα στην εκποιηση της χωρας μεσω των διμερων συμφωνιων κυβερνησης-τροικα
οτι υπαρχει στο σημερινο 2ο,3ο (σε ποιο βρισκομαστε αληθεια) μνημονιο , ειναι αντιγραφη του 1ου ,το οποιο οι ρουληδες του πεους δεν μπηκαν καν στη διαδικασια να διαβασουν ΠΟΤΕ
αν θυμασαι ΟΤΙ ενημερωση πηραμε ,ηταν απο αστους ανεξαρτητους οικονομολογους, κατι δεξια συνταγματογκαβλα απολιθωματα κανα βαρεμενο σαν τον καζακη κλπ κλπ
η αριστερα δεν ειχε παρει ΜΥΡΟΥΔΙΑ,οπως παντα εβλεπε μονο μισθους και συνταξεις,περαν βεβαια του οτι κι αυτα που εβλεπε απλως τα εβλεπε και ολους εμας που μας εθιγαν και μας διελυσαν μας αντιμετωπιζει σαν πελατες εκλογικου εμπορικου
θα παρουν ομως τα αρχιδια μου ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ και ειδικοτερα ο δευτερος
giorgalis
17 Μαρτίου, 2012 11:32 πμ
dr
νομίζω πως για κάποιους οι «μπαγκλαντεσιανοί» έχουν εξουσία που τους την έχει παραχωρήσει ο σατανάς οι εξωγήινοι κοκ…
αν αυτοί είναι θολωμένοι εξίσου είναι και αυτοί που νομίζουν πως η αριστερά κυβερνά.
DrAluca
17 Μαρτίου, 2012 11:38 πμ
Δεν ειπε κανεις οτι η αριστερα κυβερνα….
Οπως επισης δεν θελω να πιστεψω οτι εξισωνεις τους ηληθιους που πιστευουν οτι οι μπαγκλαντεσιανοι εχουν εξουσια, με οσους ασκουν κριτηκη στην αριστερα.
Η οποια μπορει να μην κυβερνα, αλλα μια χαρα εξοουσια εχει πανω στα κομματια της κοινωνιας που ελεγχει. Η που τελος παντων την στηριζουν.
Και αυτη η εξουσια ειναι ξεκαθαρη απο την στιγμη που τους ζηταει ψηφο για να τους(μας) βοηθησει, και οσοι πιστευουν(με) στην προταση αυτη (αναγνοριζοντας την εξουσια και την δυναμικη να το πραξει), την ψηφιζουν(με). Ειναι πολυ απλο πιστευω.
Εαν παντως η κοινοβουλευτικη αριστερα εχει την σταση αυτη που βλεπω εδω μεσα, προς οποιον απογοητευμενο, ανθρωπο με αποθυμενα, η καποιον πιθανο αριστερο, η εστω ψηφοφορο (βλεποντας τον οπως ειπε ο Cripple ως πιθανο αντιμαγαζατορα), τοτε απο ποιους διαολο ζηταει στηριξη?
Θα θελα και σε αυτο μια απαντηση….(αν και δεν προβλεπεται οπως δειχνουν τα πραμματα) γιατι η πιο πιθανη απαντηση που εγω βρισκω ειναι αυτοι που ασκουν την λιγοτερη κριτηκη……
Χαμογελατε…
giorgalis
17 Μαρτίου, 2012 11:47 πμ
@γιασουχίρο χομεηνί
απ όσο ξέρω από το δημόσιο λόγο και τις αναλύσεις του ΚΚΕ πάντα προέκυπτε πως θα μας οδηγήσουν σε αυτό το σημείο, ενώ από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Λαφαζάνης από την προ ΔΝΤ εποχή περιέγραφε στη βουλή με μεγάλη ακρίβεια αυτά που τώρα συμβαίνουν.
το θέμα είναι από ποιά μμε περιμένουμε να προβληθούν αυτά που λέει η αριστερά, επίσης κι αν τα λέει τι αλλάζει;
σκέψου πως το «έξω από το ευρώ – έξω από την ΕΕ» πολλοί θεωρούν πως είναι θέση του Καζάκη… τώρα πως διάολο εγώ το θυμάμαι εδώ και δεκαετίες να είναι αίτημα του ΚΚΕ…
για το άλλο που λες αυτό που νιώθω είναι πως τα αρχίδια τα παίρνουμε εμείς.
DrAluca
17 Μαρτίου, 2012 12:03 μμ
Εγω γιατι θυμαμαι την ΑΛεκα συγκεκριμενα να επιμενει οτι η μονη λυση ειναι να μεινουμε στην ΕΕ?
Η δεν ειχε πει αυτο?
Χαμογελατε…
giorgalis
17 Μαρτίου, 2012 11:55 πμ
δρ
ok, ο άνθρωπος βρίσκεται σε αδιέξοδο, δεν είναι ο μόνος (κάτι ξέρουμε κι εμείς) και πάνω στο σοκ του τα χώνει στην αριστερά, θα το σκεφτεί πιο ψύχραιμα μετά.
τώρα δεν πιστεύεις στ αλήθεια πως κάποιοι εδω μέσα είμαστε εκπρόσωποι της κοιν.αριστεράς… 🙂
DrAluca
17 Μαρτίου, 2012 11:58 πμ
Συνεχιζω να μην παιρνω απαντησεις ομως…..Και ομολογω οτι καπο καποιους σχολιαστες το περιμενα.
Απο καποιους αλλους οχι.
Δεν βλεπω κανεναν αλλον παρα μονο εκπροσωπους των ατομων που εκφραζουν τα αβαταρς. Ομως οταν θιγεται καποιος τοσο πολυ οταν γινεται κριτικη στην αριστερα, ειναι ευλογο να υποθεσει οτι θα τοποθετηθει και εφραζοντας την….. 🙂
Χαμογελατε…
ஜிட்டு கிருஷ்ணமூர்த்தி
17 Μαρτίου, 2012 11:57 πμ
κι ομως αν το ψαξεις θα δεις οτι περα απο φιλολογιες και γενικολογα σχηματα «εοκ και νατο το ιδιο συνδικατο» ,»λαικη εξουσια», «λαικη οικογενεια» ,»οξω απ το γιουρο ναι μεν αλλα» κλπ κλπ , μπηκαν στην ουσια γυρω στο καλοκαιρι (μαη-ιουνη) του 2011
απλως δεν το ειχαν διαβασει, ηταν και πολλες σελιδες, εφταιγαν και τα αγγλικα,ειχαν και αλλες δουλειες να κανουν ,ε δεν προκαμαν οι ανθρωποι
αριστερός
17 Μαρτίου, 2012 12:08 μμ
Βρε που το είχε πει αυτό η Αλέκα ρε dr, έτσι για χάρη στο ζητώ.
Σου δίνω όσο χρόνο θέλεις για να το βρεις, γιατί πολύ απλά ξέρω τι εννοείς, αλλά λες μαλακία (και ψέματα φυσικά).
DrAluca
17 Μαρτίου, 2012 12:14 μμ
«Η δεν ειχε πει αυτο?»
Σωστα….γιατι οταν εκφραζω απορια, ειναι σαφες οτι λεω μαλακια και ψεματα φυσικα.
Καθε αραδα που γραφεις σπας και νεο ρεκορ βλακειας.
Συνεχισε ετσι…..
Χαμογελατε…
giorgalis
17 Μαρτίου, 2012 12:17 μμ
@γιασουχίρο
δεν υπάρχει αμφιβολία πως τα θέματα του μνημονίου ΟΠΩΣ τα συζητάμε σήμερα δεν τα έθεσε πρώτη η αριστερά, άρα παίζει να μην έδωσαν την πρέπουσα σημασία, από την άλλη έχεις πιο εύκολη πρόσβαση σε ραδιο-τηλεοράσεις να μιλήσεις πολιτικά αν σε λένε χ παρά αν ανήκεις στο κοινοβουλευτικό ΚΚΕ… επίσης είναι γνωστό πως το ΚΚΕ ανάμεσα σε άλλα έχει και ΧΟΝΤΡΟ επικοινωνιακό πρόβλημα, ενω για τη βαβυλωνία του ΣΥΡΙΖΑ τι να πεις πέρα από το μεγάλο πολιτικό αδιέξοδο στο οποίο έχει βρεθεί (και παρακαλά να καταρρεύσει το Ευρώ για να απεγκλωβιστεί από την ευρωλιγούρικη θέση του που πείθει όλο και λιγότερο κόσμο)
παραυτα, μαζί με αυτή την αριστερά θα πάμε μπροστά, μαζί και με ότι άλλο προκύψει.
Η Καμαριέρα του Στρός Καν
16 Μαρτίου, 2012 11:20 μμ
Απο το κειμενο η (κοινοβουλευτικη?) αριστερα βγαινει ως μοναδικος κατηγορουμενος για συνενοχη στο εγκλημα…οι υπολοιποι βγαινουν ενοχοι. Η οργή ειναι επειδη ο συνένοχος φαινοταν στην αρχη πως εχει αλλοθι κι επειδη ο συγγραφεας τον «πιστεψε» αισθανεται προδομενος. Εαν ημασταν σε δικαστηριο η καθε κατηγορια θα επαιρνε την ποινη που της αναλογουσε. Στις εκλογες ομως δυστυχως η «ποινη» ειναι η ιδια για ολους που εχεις παψει να εμπιστευεσαι: το να μη δωσεις μια ολοκληρη ψηφο. Δε μπορεις να μη δωσεις καθολου ψηφο στο πασοκ πχ και να αφαιρεσεις τα 2/3 της ψηφου στο συριζα επειδη ουτε αυτο εμπιστευεσαι αλλα δεν ειναι και πασοκ….οποτε ας του δωσεις ενα ξεροκομματο…δεν ξερω εαν με συμβολικο τροπο εστω εγινα κατανοητη.
Δεν ξερω τι προσδοκιες ειχε, δεν ειμαι στο μυαλο του αλλα προφανως και ο ιδιος λεει πως κατι περιμενε…ε, προφανως δε γουσταρει να περιμενει αλλο…αυτο δε σημαινει οτι ειναι απενεχοποιημενοι αυτοι που θελουν ομως….
αριστερός
17 Μαρτίου, 2012 12:19 πμ
Μάλιστα…δηλαδή τώρα αν π.χ. έκανε την ίδια εισαγωγή κι από κάτω συνέχιζε με κάποια μπινελίκια στους αναρχικούς που αντί να κάνουν τίποτε της προκοπής ψάχνουν να βρουν κανένα μπάτσο να του την πέσουν, θα συνέβαιναν 2 πράγματα:
1. Θα ήτανμια εξίσου φυσιολογική συνέχεια από κάποιον απογοητευμένο αναρχικό
και
2. Ο Draluca θα το αναδημοσίευε σε όλα τα μπλογκ
Είναι κι αυτό μια άποψη.
DrAluca
17 Μαρτίου, 2012 1:11 πμ
1 Ναι
2 Ναι
Φχαρηστημενος?
Χαμογελατε…
μανικακος
17 Μαρτίου, 2012 1:34 πμ
πες και για την Μαρφιν ρε Δρ…. μη χαλας το πανηγυρι ετσι….
DrAluca
17 Μαρτίου, 2012 1:36 πμ
Ε η Μαρφιν ειναι «must». Ειναι το νεο trent που παει με ολα….αρκει να υπαρχει ψειγμα αναρχισμου….η οποιαδηποτε υποψια αυτοοργανωσης,…..
Ειπα να μην την αναφερω και μας πουν και γραφικους….
Χαμογελατε…
CrippleHorse
17 Μαρτίου, 2012 3:45 πμ
Το ότι βλέπεις τις όποιες αδυναμίες του αναρχικού χώρου σαν κάτι σχετικό με το θέμα με κάνει να υποψιάζομαι ότι θα πέσεις απ’τα σύννεφα αν ακούσεις ότι υπάρχει κόσμος που προτιμά να πάρει τα τρία του παλεύοντας για αυτοργάνωση παρά να μαλακίζεται ανάμεσα στην «έξοδο απ’την κρίση με λαϊκή εξουσία» και την «τριετή αναστολή του χρέους».
Κάτα τ’άλλα το πας λάου λάου στο ότι είμαστε (ή έστω ο draluca) «αντιαριστεροί»; Πες το απότομα να βγάλει πιο πολύ γέλιο.
αριστερός
17 Μαρτίου, 2012 9:07 πμ
Φυσικά, όπως και υπάρχει κόσμος που προτιμά να κολυμπά στην μιζέρια κάποιων καρεκλοκένταυρων, παρά να μαλακίζεται στο παρκάκι στην Ναυαρίνου με το μπάτσο απέναντι.
Γούστα είναι αυτά.
Όμως επί του προκειμένου, όση σχέση έχει η αριστερά, άλλη τόση έχει και η αναρχία. Οπότε «ναι είναι σχετικό με το θέμα», αυτή είναι η απάντηση που ψάχνεις φαντάζομαι.
CrippleHorse
17 Μαρτίου, 2012 3:43 πμ
Κάτι περίμενε και δεν ήρθε ποτέ, ή τη μισούσε από την αρχή του χρόνου και είχε απωθημένα να τη βρίσει; Αποφάσισε επιτέλους.
skatiblaxos
16 Μαρτίου, 2012 10:42 πμ
@αριστερους και @γιοργκοσεδες η μεταφυσικη του μαρξισμου σε ολο της το μεγαλειο… Η αριστερα δεν ειναι το ζητουμενο… ο ανθρωπος ειναι… οταν σας αποεγκλωβισει το μυαλο καμια ενδοσυστυμικη αριστερη χυλοπιτα τα ξαναλεμε…
οι παπαγαλιες ειναι πιο ευκολες απο το να οργιζεσαι και να εξεγειρεσαι, σε γλιτωνουν κι απο κανα χαπι ρε αδερφε μακροπροθεσμα…
Ametanoitos
16 Μαρτίου, 2012 11:34 πμ
Αφού είναι όλα σταρχίδια σου, τότε τι θέλεις? Τα ταξινόμησες όλα μια χαρά στο κάτω το κεφάλι, μπράβο. Το τελικό στάδιο της αλλοτρίωσης, η κατάθλιψη, η πλήρης απογοήτευση και άρνηση συμμετοχής σε μια κατάσταση που θες δεν θες είσαι μέρος της. Μα, ακριβώς αυτό δεν θέλουνε κι αυτοί? Εξαιρετικά αφιερωμένο απο τη Συρία για να καταλάβετε οτι αυτό που ζούμε στην Ελλάδα δεν είναι το χειρότερο.
http://english.the-syrian.com/2011/12/29/tournesols-al-rastan/
DrAluca
16 Μαρτίου, 2012 1:09 μμ
Συγκρινεις τα χειροτερα?
Για να καταλαβω πως λειτουργει….
Οσο δηλαδη υπαρχει Γκουανταναμο, να μην μιλανε οσοι ειναι στις φυλακες (τροφιμοι και εργαζομενοι), γιατι υπαρχουν και χειροτερα….
Χαμογελατε…
oldboy9
16 Μαρτίου, 2012 1:25 μμ
Κι εμένα 3.000 γιούρα με ζήτησαν για να (ξανα)κάνω εγχείρηση στην μέση (δισκοκήλη) 😦 😦 😦
Αλλά, δεν κατηγόρησα ποτέ μου την Αριστερά, μόνο την δεξιά…
Βέβαια δεν είναι τόσο τραγικό όσο ο καρκίνος στο μαστό. Εύχομαι τα καλύτερα για την κοπελιά, όλα τ’ άλλα είναι μαλακίες σε τελική ανάλυση…
DrAluca
16 Μαρτίου, 2012 1:27 μμ
Εσενα σε συγχωρουμε που δεν κατηγορησες την αριστερα η οποια ειναι γνωστο οτι μονο εκεινη φταιει… 😛
Αλλα τελικα τι εκανες με την εγχειρηση? (και γιατι επρεπε να την ξανακανεις επεμβαση?)
Χαμογελατε…
oldboy9
16 Μαρτίου, 2012 1:30 μμ
Χμμμ καλύτερα να σου στείλω Π.Μ. με την πρώτη ευκαιρία, οκ 😉
DrAluca
16 Μαρτίου, 2012 1:37 μμ
Αν δεν εχεις το μεηλ μου πες μου να σου στειλω να το φακελωσεις 🙂 🙂
Χαμογελατε…
καριων
16 Μαρτίου, 2012 2:02 μμ
@ΠΑΛΑΙΟΠΑΙΔΟ9
Φθηνα στην τιμολογησαν τη κηλη.Εμενα μου ειχαν πει 3000 προ τετραετιας για ενα λιπωμα που στο κατω-κατω δεν ηταν σοβαρο, δεν πονουσε καν,απλα ηταν αντιαισθητικουλι.
oldboy9
16 Μαρτίου, 2012 2:16 μμ
…καριων ναι αλλά έχω 3 δισκοκήλες, 9.000 το σύνολο χέσε μέσα δλδ!
καριων
16 Μαρτίου, 2012 2:19 μμ
Προσπαθησες για ντηλ τυπου πιτσαριας,στις τρεις η μια δωρο;
🙂
Αντε περαστικα και σορρυ για το κρυο χιουμορ μου.
oldboy9
16 Μαρτίου, 2012 2:27 μμ
Μια χαρά είναι το χιούμορ σου, χαχαχχαχα θα το δοκιμάσω στις 3 η 1 δώρο καλοοοοοοο 😉
Ametanoitos
16 Μαρτίου, 2012 1:27 μμ
Αυτό κατάλαβες?
Συγκρίνω την ανικανότητα (αν δεν είναι ανικανότητα η εκτίμηση οτι τα πράγματα θα αλλάξουν με σποραδικές απεργίες και με τις εκλογές τότε τι είναι?) με τη μαχητικότητα ανθρώπων που αντιμετωπίζουν το θάνατο κάθε φορά που κατεβαίνουν στο δρόμο. Αλλά αν κανείς έχει ανάγκη το μαρτύριο για να δικαιολογεί τη μιζέρια του, τότε ποτέ δεν θα μπορέσει να βγεί από το σκοτάδι.
Χαμογελάμε…
DrAluca
16 Μαρτίου, 2012 1:32 μμ
Συνεχιζεις ομως να συγκρινεις μια πληρως εμπολεμη κατασταση (αυτη με τα οπλα) με μια ΜΗ εμπολεμη κατασταση,(παραμονο θεωρητικα) για να βγαλεις τι συμπερασμα?
Και ποιος εχει αναγκη ποιο μαρτυριο να δικαιολογησει ποια μιζερια του?
Επειδη ο κοσμος ολος δεν αντιδραει «οπως πρεπει» ειναι μιζερος, απροσαρμωστος, στ αρχιδια του ολα, και γω δεν ξερω τι?
Χαμογελατε…
Ametanoitos
16 Μαρτίου, 2012 2:02 μμ
Η κατάσταση στη Συρία δεν είναι «πλήρως εμπόλεμη κατάσταση». Άοπλοι διαδηλωτές και άμαχοι εκτελούνται καθημερινά εδώ και ένα χρόνο από ένοπλα τμήματα της ασφάλειας και το στρατό. Το μόνο ένοπλο κομμάτι της αντίστασης αφορά λιποτάκτες του Συριακού στρατού σχετικά πρόσφατα προσχώρησαν στους διαδηλωτές. Αν έχεις χρόνο δες αυτό:
Όσο για τη «μιζέρια», από τον Ιούλιο και μετά η αντίσταση στην Ελλάδα έχει ξεφουσκώσει και όλες οι προφητείες οτι «θα γίνει χαμός» μάλλον ευσεβείς προσδοκίες ήταν. Αυτές τις μέρες πέφτει η μια υπογραφή μετά την άλλη σε κατάπτυστες συμφωνίες, οι εξελίξεις πλέον καθορίζονται χωρίς προσχήματα από τις Βρυξέλλες και τη Τροϊκα, και δεν υπήρξε ούτε μια διαδήλωση για τα μάτια του κόσμου.
Η χτεσινή συγκέντρωση των ανέργων ήταν δεν ήταν 2,000 άτομα, που είναι το υπόλοιπο 1,000,000? Τι περιμένουμε δηλαδή? Να αρχίσουν να μας πυροβολούν και εμάς?
DrAluca
16 Μαρτίου, 2012 2:05 μμ
Η «εμπολεμη κατασταση» ΔΕΝ ειναι πολεμος.
Και επειδη γνωριζω τι γινεται στην Συρια, γι αυτο ακριβως χρησιμοποιησα τον ορο αυτο.
Ευχαριστω παντως για το βιντεο….Αυτο δεν το ειχα δει…
Οσο για την μιζερια……εγω ξερω οτι για καποιους ειμαι προβοκατορας, για αλλους ειμαι πρακτορας παρακρατικος, και για αλλους ειμαι στοχος εκπαιδευσης ριψης χημικων…..
Χαμογελατε…
Oblivion
16 Μαρτίου, 2012 2:03 μμ
Όποιος κατηγορεί την Αριστερά σήμερα τρέφει αυταπάτες για την Αριστερά.
Ο Zof πρότεινε κάτι πάρα πολύ σωστό. Καμιά πρωτοβουλία?
Γέροντας Spin
16 Μαρτίου, 2012 3:46 μμ
Διαφωνώ. Η αριστερά θα μπορούσε να παίξει πιο σημαντικό ρόλο . Όποιος διαφωνεί ας σκεφτεί το εξής… Σύνολο κοινωνίας -σύνολο χουντοβασιλικών/δεξιών -σύνολο πασόκων( βάλε και κουβελη μέσα) -ΚΚΕ/ΣΥΡΡΙΖΑ/ΑΝΤΑΡΣΥΑ/ΚΛΠ = … Μου μένουν τρεις τελίτσες και δεν ξέρω τι να της κάνω 🙂
spiral architect
16 Μαρτίου, 2012 2:24 μμ
«Homo sum, humani nihil a me alienum puto»
(«Άνθρωπος είμαι, και τίποτα το ανθρώπινο δεν μου είναι ξένο»).
Τερέντιος – Λατίνος ποιητής (Publius Terentius Afer , 195/185–159 π.Χ.) καθώς και η αγαπημένη φράση του Καρλ Μαρξ
Κώστας
16 Μαρτίου, 2012 3:42 μμ
Kαλά βρε παιδιά και σε αυτό θα μιλήσουμε για την αριστερά.ΑΝ ΠΙΣΤΕΎΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΟΡΓΆΝΩΣΗ,πρέπει να μάθουμε πραγματικά στοιχεία και να φτιαχτεί λογαριασμός για να τους βοηθήσουμε και να το πούμε και σε κάποια ραδιόφωνα…
ΔΝΤ
16 Μαρτίου, 2012 3:51 μμ
[..]
Παπάρια αγώνα έδωσαν μέσα στη Βουλή τα κόμματα της Αριστεράς. Όλα πέρασαν. Και τα μνημόνια και τα μέτρα και οι συμβάσεις και τα μεσοπρόθεσμα. Κι ούτε κατάφεραν τα δύο κόμματα της Αριστεράς να πουν μια καλημέρα μεταξύ τους.
Τριάντα βουλευτές έχουν σήμερα. Και τι έγινε άμα γίνουν 50 ή 60; Οι άλλοι 240 θα συνεχίσουν να ψηφίζουν μέτρα. Τι μέτρα; Αυτά που περνάνε κρυφά τις νύχτες ανεβάζοντας τη συμμετοχή των καρδιοπαθών στα φάρμακα, από το 10% στο 25%.
[..]
Μα και αριστερα θελει τα μετρα. Απλα δεν σας το λεει γιατι ειστε τοσο χαζοι που νομιζετε οτι ‘αγωνιζεται’ για τον ‘λαο’. Το ΚΚΕ δηλαδη με τις 2-3 επιχειρησεις και ενα τερασιο portfolio μετοχων, αγωνιζεται για τον ‘λαο’. Ο Συριζα δηλαδη με τους ραδιοσταθμους του αγωνιζεται για τον ‘λαο’. Ο Κουβελης αρνηται το Μνημονιο και καταδικαζει τους Γερμανους αριστερους που το αρνουνται και αυτοι, και ανηκει στην Αριστερα!
Ειστε τελικα οι Αριστεροι εντελως μουρλοι. Δεν πειραζει, γελαμε με τα χαλια σας. Ειστε πιο γελειοι απο τους ΠΑΣΟΚους…..
Γέροντας Spin
16 Μαρτίου, 2012 3:54 μμ
Η αριστερά είναι ο Κουβέλης? Ή ο Τσίπρας? χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαα θα γελάω μέχρι την ανάσταση χαχαχαχαχαχαχαχαααχαχαχαχαχααααχαχαχ . Να σαι καλά ρε Τόμσεν.
giorgalis
16 Μαρτίου, 2012 5:34 μμ
είσαι ο ένας ο μοναδικός ο ήλιος ο ζεστός
(και το κείμενο της πλάκας)
Η Καμαριέρα του Στρός Καν
16 Μαρτίου, 2012 5:54 μμ
Τελικα γιατι τοσος ντορος για το κειμενο…? Η ιστορια παντως που αφηγειται ειναι συγκλονιστικη…
spiral architect
16 Μαρτίου, 2012 6:18 μμ
kartesios.com/?p=78691
μανικακος
16 Μαρτίου, 2012 7:27 μμ
Υψώνουμε τις γροθιές και τραγουδάμε για την επανάσταση
Μου μου Λου
Έχω μερικά μήλα (τιμημένη αγροτιά)
Μου μου Λου
Έχεις κι εσύ(διότι αυτό είναι ο απώτερος στόχος της επανάστασης η ίση ανακατανομή του πλούτου)
Μου μου Λου
Ας μείνουμε μαζί(ενωμένοι στον αγώνα ενάντια στον ιμπεριαλισμό και την πλουτοκρατία)
Το υπόλοιπο δικό σας…
αφιερωμενο στο reunion της χρονιάς…….
http://www.cretalive.gr/new/80329/greece/Apisteuto_KKE_%28m-l%29_kai_M-L_KKE_tha_kateboun_mazi_stis_ekloges
passenger
16 Μαρτίου, 2012 7:38 μμ
νομίζω ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι αρκετή η λεκτική συμπαράσταση. Πρέπει να γίνει μία δράση ΆΜΕΣΑ ώστε να βοηθήσουμε τον άνθρωπο με όσα χρήματα μπορεί ο καθένας. π.χ. 100 άτομα x 10ευρώ = 1000 ευρώ
Μπορεί να μην λυθεί το πρόβλημα 100% αλλά πιστεύω ότι θα είναι αρκετά σημαντική η βοήθεια που θα συγκεντρωθεί.
Παρακαλώ σκεφτείτε το.
DrAluca
16 Μαρτίου, 2012 7:50 μμ
Οπως ειπα και πιο πανω (μια και δεν γνωριζω τον συγγραφεα προσωπικα) εαν θελησει η κοπελα να δημοσιευσει καποια στοιχεια, και πεσουν στην αντιληψη μου θα ενημερωσω….
Ειναι ομως αρκετα δυσκολο αυτο να γινει δημοσια για αρκετους λογους.
Βεβαια λιγο πιο πανω ο συγγραφεας λεει οτι υπηρξε ηδη βοηθεια….Αλλα εδω ειμαστε.
Ομως το σημαντικο ειναι να εξαπλωθει και ενα δυκτιο, και περαν την υποθεσης….Ολοι μας εχουμε καποιο γνωστο σε αναγκη….Και κανενας δεν ειναι λιγοτερο σημαντικος…
Παντως σε ευχαριστω και εγω για την προταση…
Χαμογελατε…
passenger
16 Μαρτίου, 2012 8:06 μμ
Συμφωνώ μαζί σου 100% στο ότι κανένας συνάνθρωπος δεν είναι λιγότερο σημαντικός, και δυστυχώς όσο περνάει ο καιρός αυξάνεται ο αριθμός γνωστών που δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν οικονομικά σε τόσο βασικές ανάγκες όπως η ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
Απλά από χθες που διάβασα το κείμενο του Καρτέσιου, σκέφτομαι ότι πρέπει να βοηθήσουμε αυτό τον άνθρωπο, γι αυτό και σχολίασα προηγουμένως.
Πραγματικά DrAluca είσαι fast-track όσον αφορά τις απαντήσεις!
υ.γ.εάν μάθεις κάτι παραπάνω ενημέρωσε μας. Ευχαριστώ
DrAluca
16 Μαρτίου, 2012 8:10 μμ
Απλα ετυχε και ειμαι «απο πανω» απο το κειμενο αυτη την ωρα…
Μολις εχω καποια πληροφορια σχετικα, θα ενημερωσω… 🙂
Για την ωρα σου αντιγραφω το λινκ που εφερε ο spiral που ειναι η απαντηση του συγγραφεα…
kartesios.com/?p=78691
Χαμογελατε…
messed up
17 Μαρτίου, 2012 1:00 μμ
Δεν λειτουργεί αυτό το λινκ… αλλά θα παρακολουθώ για ενημερώσεις 😉
🙂
DrAluca
17 Μαρτίου, 2012 1:03 μμ
Δυστυχως το ενεργο λινκ δεν λειτουργει…
Αλλα αν αντιγραψεις την διευθυνση τοτε ανοιγει… 😉
Χαμογελατε…
messed up
17 Μαρτίου, 2012 1:32 μμ
Επιτέλους, η τεχνολογικά ανάπηρη το είδε! 😀 Τσοκ μερσί! 😉
DrAluca
17 Μαρτίου, 2012 1:39 μμ
Μας την εσκασε το λινκ….
Πηγε να μας αποπροσανατολισει…
ΠΟΙΟΥΣ? Εμας….τις λαικες μαζες…… 😛
Χαμογελατε…
messed up
17 Μαρτίου, 2012 10:39 μμ
βάλαμε μυαλό, καλε, δεν αποπροσανατολιζόμαστε πια τόσο εύκολα!
😉
Mitsaras
16 Μαρτίου, 2012 7:50 μμ
Σύμφωνα με δελτίο Τύπου της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Εργατοϋπαλλήλων Εμφιαλωμένων Ποτών (ΠΟΕΕΠ) η απεργία έληξε σήμερα μετά από συμφωνία της διοίκησης του Σωματείου Εργατοϋπαλλήλων στην Κόκα Κόλα 3 Ε με την εταιρία. Η συνάντηση έγινε σε ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης και η συμφωνία επικυρώθηκε παμψηφεί το μεσημέρι από τη γενική συνέλευση του Σωματείου στο χώρο του εργοστασίου.
Το Δελτίο Τύπου της ΠΟΕΕΠ αναφέρει:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, 15/3/2012
Ένας μεγάλος εργατικός αγώνας με μπροστάρη την ΠΟΕΕΠ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ μετά από 43 μέρες σκληρών απεργιακών κινητοποιήσεων. Σήμερα Πέμπτη 15 Μάρτη 2012 μεταξύ της ΠΟΕΕΠ και των στελεχών της 3 Ε ΣΥΜΦΩΝΗΘΗΚΑΝ:
-Η άμεση παύση των εισαγωγών προϊόντων του Ομίλου 3 Ε από την Βουλγαρία
-Επαναλειτουργία της επιχείρησης στην Θεσσαλονίκη με ΟΛΟΥΣ τους εργαζόμενους
-Η εταιρεία δεσμεύεται να μην κάνει χρήση της νέας νομοθεσίας για τη μείωση των μισθών των εργαζομένων και για την υπογραφή των συλλογικών συμβάσεων.
-Για κάθε ζήτημα που θα αφορά άμεσα ή έμμεσα τους εργαζόμενους θα προηγείται καλόπιστος διάλογος μεταξύ σωματείου και εταιρείας. Ευχαριστούμε όλους όσοι συνέβαλλαν στη δικαίωση του αγώνα μας και στη διασφάλιση των θέσεων εργασίας και της ανάπτυξης του τόπου μας.
Η ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑΚΉ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΕΞΕΔΩΣΕ ΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ
Σήμερα Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012, εμείς οι απεργοί της Κόκα Κόλα συγκεντρωθήκαμε στο χώρο του εργοστασίου και αφού ακούσαμε τη Διοίκησή μας και την Ομοσπονδία μας για τα σημεία συμφωνίας με την εταιρεία (παύση εισαγωγών προϊόντων από την Βουλγαρία, επαναλειτουργία της επιχείρησης με ΟΛΟΥΣ τους εργαζόμενους, καμία χρήση της νέας νομοθεσίας για μείωση των μισθών και για την υπογραφή συλλογικών συμβάσεων) αποφασίσαμε τη λήξη της απεργίας. Δηλώνουμε ότι κάθε επίθεση της εργοδοσίας εναντίον συναδέλφων μας στο εργοστάσιο θα μας βρει και πάλι ενωμένους και αλληλέγγυους στον αγώνα. Ευχαριστούμε όλους όσους μας συμπαραστάθηκαν, τους συναδέλφους μας από τον κλάδο των Εμφιαλωμένων Ποτών, όλους τους εργαζόμενους και τα συνδικάτα της Θεσσαλονίκης και την ευρύτερη τοπική κοινωνία. ΔΙΝΟΥΜΕ ΕΝΤΟΛΗ Στη διοίκησή μας να δώσει αυτό το ψήφισμα στους Αρμόδιους Φορείς, τα Συνδικάτα, τα Μ.Μ.Ε. και κάθε άλλο αρμόδιο. Με εντολή των Απεργών.
Για την Διοίκηση
Ο πρόεδρος ο γεν. γραμματέας”
Υπενθυμίζουμε ότι είναι η δεύτερη νίκη μετά την ΑΓΝΟ στην Αθήνα το Φθινόπωρο.
Άντε και στα των χαλυβουργών σας!
Άντε και στις εξουσίες μας!
DrAluca
16 Μαρτίου, 2012 7:53 μμ
Πολλα μπραβο στους εργαζομενους.
Ειναι ενα πολυ σημαντικο μυνημα και πολυ ηχηρο…
Μια ερωτηση μονο….
Τι σχεση εχει με το παρον κειμενο…?
Χαμογελατε…
Mitsaras
16 Μαρτίου, 2012 7:56 μμ
Όση σχέση έχουν τα αποθυμένα του συγγραφέα με την κατάσταση στη Εθνικό Σύστημα Υγείας.
DrAluca
16 Μαρτίου, 2012 8:00 μμ
Να θυμηθω τοτε να συγχαρω την ηγεσια του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ που βαλανε πλατη και δεν ειναι χειροτερη η κατασταση στο Ε.Σ.Υ.
Και να θυμηθω να μην τολμαω να μιλησω για την αριστερα (ουτε εγω αλλα ουτε και ο συγγραφεας) οταν οι φασιστες θα συνομιλους με αυτες τις ηγεσιες ΕΝΤΟΣ Βουλης, οπως κανουν ηδη εντως των δημοτικων συμβουλιων…
Χαμογελατε…
Mitsaras
16 Μαρτίου, 2012 8:09 μμ
Τη ΧΑ πιο πιθανόν είναι να την βάλουν στη Βουλή όσοι καταριούνται την μοίρα τους σαν μαυροφορεμένες για την κακή Αριστερά που μας έτυχε παρά το ΚΚΕ ή (άντε να το πω) ο ΣΥΡΙΖΑ.
DrAluca
16 Μαρτίου, 2012 8:17 μμ
Εγω ξερω οτι οι εκπροσωποι και οι ηγεσιες των κοινοβουλευτικων αριστερων κομματων συνδιαλεγονται μαζι τους….
Σε δημοτικα συμβουλια, τηλεπαραθυρα, στη Βουλη σε λιγο….
Αλλα θα μου πεις….
Και τι να κανουν και αυτοι? Αφου νομιμοποιηθηκε ως κομμα η δολοφονικη οργανωση, να μην ανταλαξουμε καμια αποψη στα δημοτικα συμβουλια?
Χαμογελατε…
Mitsaras
16 Μαρτίου, 2012 8:23 μμ
Δηλαδη προτείνεις να τους αφήσουμε στο Δημοτικό Συμβούλιο της Αθήνας να αλωνίζουν μαζί με ΠΑΣΟΚ – ΝΔ – ΛΑΟΣ. Το θεωρείς λύση αυτό?
Εγώ πάντος ακόμα θυμάμαι τον συγχωρεμένο τον Τζέκη (πρώην βουλευτή του ΚΚΕ) να πιάνεται στα χέρια με τα αφεντικά στη Μηχανιώνα υπερασπίζοντας τους Αιγύπτιους Αλιεργάτες, χωρίς η βουλευτική του ιδιότητα να λειτουργεί αποτρεπτικά.
DrAluca
17 Μαρτίου, 2012 1:06 πμ
Δεν εχω καποια λυση να προτεινω στην αριστερα…..δεν ειναι αυτος ο ρολος μου αλλωστε….Σιγουρα ομως λυση δεν ειναι ησυνηπαρξη στα σαλονια της τοποικης εξουσιας…
Και ας μην πιασουμε ποιος πιαστηκαι που κα ιποτε στα χερια με ποιον….
Δεν υπαρχει λογος…
Χαμογελατε…
giorgalis
16 Μαρτίου, 2012 7:56 μμ
πως θα μπορούσε να έχει βρε dr;
σχέση με το κείμενο θα είχε ένα σχόλιο για τις μούντζες των αγανακτισμένων πχ…
DrAluca
16 Μαρτίου, 2012 8:04 μμ
Για καποιο λογο ειναι αρκετοι αυτοι που παρα την οποια επιθεση στην αριστερα κανει ο συγγραφεας, ειδαν μια αλλη ουσια πισω απο αυτο.
Και αυτη η ουσια ειναι η οριακη κατασταση που εχει ερθει μια οικογενεια (και χιλιαδες ακομα που δεν εχουν βγει στην επιφανεια.
Περιεργο οντως….
Χαμογελατε…
Mitsaras
16 Μαρτίου, 2012 8:12 μμ
Σωστά εμείς ζούμε σε άλλο πλανήτη. Μυρίζει ελιτισμό το σχόλιό σου φίλε μου.
DrAluca
16 Μαρτίου, 2012 8:15 μμ
Δεν ξερω….
Παω να γινω προβοκατορας σε καποια πορεια για την ωρα…
Η πρακτορας του παρακρατους….
Χαμογελατε…
Mitsaras
16 Μαρτίου, 2012 8:16 μμ
Κι όπως σου είπε ο «αριστερός» από πάνω, η εντελώς ξεκρέμαστη κατακλείδα δείχνει πως ο συγγραφέας δεν είχε σκοπό να καταδείξει το δράμα στο οποίο έχει περιέλθει μία οικογένεια (το οποίο δράμα μπορεί κάποιος να το δει και στα σαβουροΜΜΕ αν δεν το βιώνει ήδη) αλλά κάνοντας επίκληση στο συναίσθημα, να βγάλει τελικά τα εσώψυχά του. Δεν μιλάμε για κριτική σε πολιτικές θέσεις ή σε τακτική στο κίνημα από κάποιον μάλιστα που το ζει σε όλη του την έκταση από τα μέσα (το κίνημα) αλλά για κλάψα, πολύ κλάψα.
Mitsaras
16 Μαρτίου, 2012 8:19 μμ
…ή χορευτής παραδοσιακών χορών μιας και το γυρνάς στο καλαματιανό.
Η Καμαριέρα του Στρός Καν
16 Μαρτίου, 2012 11:36 μμ
Ρε μητσαρα…απο ποτε η οργη εκφραζεται με ανεπτυγμενη επιχειρηματολογια και μεστο πολιτικο λογο σαν ξυνο debate στους δεκτες του channel 4…? Το θεμα ειναι κατα ποσο ισχυει και για ποσο κοσμο μαλιστα η ελλειψη εμπιστοσυνης προς την κοινοβουλευτικη αριστερα…
Η Καμαριέρα του Στρός Καν
16 Μαρτίου, 2012 11:38 μμ
Εδω φαγατε πετριδια…εκει κολλας…? λολ
μανικακος
16 Μαρτίου, 2012 8:31 μμ
καλα,μη και θιχτει η κοινοβουλευτικη αριστερα….. χαμος……
«απωθημένα» ο συγγραφεας,γιατι απογοητευτηκε απο την αριστερα…….
οτι να ναι….
giorgalis
16 Μαρτίου, 2012 8:36 μμ
αυτά που λέει για την αριστερά πάντως τα ακούω συχνά από λούμπεν μικροαστούς που ξαφνικά ένιωσαν πως ο κόσμος είναι άδικος και από «λαϊκούς» ακροδεξιούς, όποιος έχει άλλο «προφίλ» να προτείνει ας το πει
μανικακος
16 Μαρτίου, 2012 8:39 μμ
καλα και εγω ακουω την εξοδο απο την ευρωπη απο ακροδεξιους…. ετσι θα κανουμε κουβεντα?
giorgalis
16 Μαρτίου, 2012 8:47 μμ
δε νομίζω πως ανήκει στους ακροδεξιούς
μανικακος
16 Μαρτίου, 2012 8:52 μμ
δεν ειπα οτι ανηκει….. αλλα δεν πιστευω οτι οποιος εχει εναν λογο εναντιων της αριστερας ειναι «λουμπεν μικροαστος» ή «λαικος ακροδεξιος»…..
για να σε προλαβω,θεωρω πως υπαρχουν και δυσαρεστημενοι αριστεροι που ναι,τα χωνουν σε οποια αριστερα βλεπουν…..
giorgalis
16 Μαρτίου, 2012 9:02 μμ
κάθεται να γράψει για να τα χώσει στην αριστερά χωρίς να προβάλει ένα επιχείρημα για την ανεπάρκεια της αλλά αντίθετα μένει στην επιφάνεια κλαίγοντας…
ο «λόγος» του δεν είναι παρά κλάψα και οργή, ας τα έλεγε προφορικά…
μανικακος
16 Μαρτίου, 2012 9:52 μμ
μα κι εγω οργη ελαβα απο το κείμενο,όχι πολιτικη θεση….
DrAluca
17 Μαρτίου, 2012 1:15 πμ
Θα σε παραπεμψω μονο στην ΠΡΩΤΗ μου προταση που εγραψα……
Δεν εγινε αναδημοσιευση για την πολιτικη θεση…
Αλλα για την οργη και για (προφανως) την ανθρωπινη ιστορια
Και για να τελειωνουμε…οποιος θελει βλεπει την ιστορια.
Οποιος του ξινιζει ας παει να το ριξει σε οποιο κομμα θελει (μιας και τοσο πολυ την πηρε ο πονος την αριστερα). Αφου ουτως η αλλως η αριστερα γραφει στα παπακια της ολους εμας που απεχουμε….γιατι γκρινιαζει?
Χαμογελατε…
Oblivion
16 Μαρτίου, 2012 11:40 μμ
ναριτης ε?
Mitsaras
16 Μαρτίου, 2012 8:44 μμ
Ευτυχώς που υπάρχει και η Αναρχία με τις αμέτρητες επιτυχίες της στο εργατικό κίνημα και με τους βαθιούς δεσμούς της με την εργατική τάξη.
Αριστερά είναι μόνο η κοινοβουλευτική?
μανικακος
16 Μαρτίου, 2012 8:45 μμ
αμ πες το ετσι….
DrAluca
17 Μαρτίου, 2012 1:18 πμ
Ε πες οτι παλι στο Αριστερα Vs Αναρχια παει το πραμμα…..
Οτι ναναι γαμωτο…οτι ναναι…
Χαμογελατε…
Oblivion
16 Μαρτίου, 2012 9:54 μμ
Κάτω τα χέρια σας από την αριστερά (και τον περήφανο «Αριστερό») άθλιοι προβοκάτορες του Χάους και οπορτούνια του Κερ(ατα). Η θέση της αριστεράς είναι στο κοινοβούλιο, στο πραγματικό πεδίο της μάχης για την προάσπιση των συμφερόντων της εργατικής τάξης.
@Spin
Τα πραγματικά ποσοστά της Αριστεράς είναι λίγο κάτω από το 15% του πραγματικού εκλογικού σώματος. Σόρυ, αλλά για κάποιο περίεργο λόγο δεν μπορώ να θεωρήσω την κοινωνική μετατόπιση που παρήγαγε η κρίση και ο εθνικιστικός αριστερός λαϊκισμός ως ουσιαστική. Τον «αγανακτησμένο» που στέλνει μνμ στον Χαζτηνικολάου λέγοντας «εγώ είμαι καπιταλιστής (sic) και θα ψηφίσω Τσίπρα» δεν τον θεωρώ κάτι περισσότερο από έναν μελλοντικό πασόκο που σε 50 χρόνια από τώρα θα πετάει αβγά στον μελλοντικό Νταλάρα στα μέσα της μελλοντικής κρίσης.
Spin
17 Μαρτίου, 2012 3:40 μμ
αν ισχύει απόλυτα αυτό που λες Oblivion, δεν βλέπω πως θα μπορούσαν να ανατραπούν οι ισορροπίες.καλύτερα να μεταναστεύσουμε 😛
Grigoris Serbis
17 Μαρτίου, 2012 1:07 πμ
σημασία έχει και από πια σκοπιά κανεις κριτική στα κομματα της αριστερας. πολλες φορες με φίλους και συντρόφους αγανακτουμε και βριζουμε την κοντοφθαλμη και σεχταριστική αριστερα, αλλα και την άλλη την ευρωπαϊκή που τρεις λαλουν και δυο χορεύουν, αλλα για εμας κατα καποιο τροπο είναι η ιστορια μας, οι συντροφοι μας οι συναγωνιστες μας. τα κομματα ειναι αληθεια ότι κρατανε τον κοσμο πίσω. η κλειστη δομή, οι καθετες εξουσιαστικές σχέσεις κλπ πνιγουν πολλες φορες ότι δημιουργικό παει να βγει προς τα έξω. σημερα φαινεται ότι ακυρωνουν την βαθυτατη αναγκη εναλλακτικης διακυβερνησης. αυτό είναι λογικό να γεμιζει πολύ κόσμο με οργή. εμενα προσωπικά με εξοργιζει. ωστόσο όταν γίνουν εκλογες θα ψηφισω δεν γινεται διαφορετικά. είναι πολιτική βλακεία το ακυρο και η αποχή και νομίζω οτι είναι ξεκαθαρο αυτό. φυσικα είναι καλό να ενισχύουμε ότι ξεπηδαει από τη βαση και επιχειρει ακηδεμόνευτα να παρεμβει στην κοινωνική ζωή αλλά πρεπει να θυμομαστε ότι η ζωή δεν είναι ασπρο μαυρο και δεν θα πρεπει φανατικά και ακριτα να τασσόμαστε υπερ οποιασδηποτε πρωτοπορειας και να απαξιώνουμε πλήρως το χ ή ψ κόμμα. το νεό θα γονιμοποιηθεί με το παλιό. πολλοί από εμάς παταμε σε δυο βαρκες δίνουμε και παίρνουμε και από τις δυο.
Narrator
17 Μαρτίου, 2012 11:10 πμ
Κάποιος που δεν παρακολουθεί τακτικά το σχολιασμό του blog δεν θα το έχει καταλάβει, αλλά εγώ οφείλω να παρατηρήσω το εξής:
ΡΕΜΑΛΙΑ! Σαν τα μούτρα σας τον κάνατε τον αριστερό. Κάποτε ερχόταν εδώ να κάνει σοβαρή πολιτική συζήτηση. Τώρα πια έχει πέσει στο επιπεδό σας- ειρωνίες, τρολιές, υπονοούμενα, εξυπνακισμοί, «ποιος την έχει μεγαλύτερη». Είσαστε κακή επιρροή, θα σας κόψω.
ஜிட்டு கிருஷ்ணமூர்த்தி
17 Μαρτίου, 2012 11:25 πμ
ολοι μαζι τα φαγανε
αριστερός
17 Μαρτίου, 2012 11:39 πμ
Ποιός την έχει μεγαλύτερη;
Α όχι, narrator, ποτέ δεν έβαλα τέτοιο ζήτημα! Εγώ είμαι απλός αγάμητος, τα είπαμε αυτά, μην ψάχνεις πλευρές που δεν υπάρχουν.
Κατά τα άλλα σωστά τα λες. Εκείνο που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί κάποιοι σπάζονται από αυτή την προσαρμογή του επιπέδου στις απαιτήσεις της κοινότητας!
Κανονικά το αντίθετο δεν θα έπρεπε να γίνεται;
Δεν θα έπρεπε να δέχομαι συγχαρητήρια από παντού;
Narrator
17 Μαρτίου, 2012 11:42 πμ
ρώτα τους… εγώ μια παρατήρηση έκανα. όπως μάλλον ξέρεις I don’t give a pig’s shit για την συζήτησή σας 🙂
αριστερός
17 Μαρτίου, 2012 11:48 πμ
Α sorry, νόμιζα ότι είσαι κι εσύ στην κοινότητα…
Narrator
17 Μαρτίου, 2012 11:49 πμ
Θα σου πάρει καμιά δεκαετία ακόμα, αλλά που θα πάει κάποια στιγμή θα καταλάβεις ότι δεν είμαστε «ένα»…
αριστερός
17 Μαρτίου, 2012 12:01 μμ
Έλα ρε, γιατί το λες; Γενικά εμείς οι αριστεροί μπορεί να καθυστερούμε λίγο, αλλά όταν αποφασίσουμε κάτι το κάνουμε. Να, δες κι εδώ: tvxs.gr/node/88191
Το ΚΚΕ(μ-λ) έκανε κοινό σχήμα με το Μ-ΛΚΚΕ! Έπρεπε να το είχαν κάνει από το 1990-95, το έκαναν τώρα, αλλά ήταν αποφασιστικά!
Οπότε μη φοβάσαι: Αν σας έχω παρεξηγήσει θα αποκατασταθείτε κάποτε.
Αν πάλι δεν σας έχω παρεξηγήσει, θα πρέπει εσείς να με αποκαταστήσετε και μάλιστα άμεσα, γιατί δεν είστε και παλαιοκομμουνιστές… 🙂
Narrator
17 Μαρτίου, 2012 12:07 μμ
δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με αριστεροσύνη αυτή η εμμονή.
καταλαβαίνεις βέβαια ότι το κοινό σχήμα ΚΚΕ(μ-λ) Μ-Λ ΚΚΕ με ενδιαφέρει λιγότερο από το πως αναπαράγεται η αμοιβάδα, οπότε δεν θα πατήσω το λινκ.
υπόσχομαι ότι θα σε αποκαταστήσω μόλις έρθει στα χέρια μου η πρώτη επιταγή του Σόρος, αρκεί το νούμερο να είναι εξαψήφιο.
ஜிட்டு கிருஷ்ணமூர்த்தி
17 Μαρτίου, 2012 12:03 μμ
ναι αλλα η λεγεωνα των ξενων πολεμαει εναντια στη λαικη εξουσια της συριας και τη νομικμη κυβερνηση του λαου
αριστερός
17 Μαρτίου, 2012 12:05 μμ
Τρολαριέντε έχε χάρη που είμαι σεξιστής…
lascapigliata
17 Μαρτίου, 2012 12:09 μμ
Αχαχαχαχα…θεϊκό πραγματικά. Ασθένεια συνενώσεων των αιρέσεων της αριστεράς. Πού οδηγούμεθα; Μπορεί να σκεφτούν να κάνουν και κοινό αντιμνημονιακό μέτωπο!!
αριστερός
17 Μαρτίου, 2012 12:10 μμ
Βλέπεις; Αυτή είναι η διαφορά μας: Εσύ για να κινηθείς γρήγορα χρειάζεσαι το λαδάκι σου. Εμείς πάλι πάμε πιο αργά, αλλά αλάδωτοι.
Narrator
17 Μαρτίου, 2012 12:13 μμ
να κινηθώ; προς τα που;
αχαχαχαχα, άσε μας κουκλίτσα μου!
αριστερός
17 Μαρτίου, 2012 12:15 μμ
αμάν, τι προσβολή ήταν αυτή narrator! Με ξέκανες την κακομοίρα!!
Που είναι αλήθεια ο αξιωματικός υπηρεσίας σεξισμού να επέμβει;;
Narrator
17 Μαρτίου, 2012 12:18 μμ
κάνεις το βασικό λάθος να υποθέτεις ότι η συζήτηση που έχετε ανοίξει με ενδιαφέρει στο ελάχιστο…
ஜிட்டு கிருஷ்ணமூர்த்தி
17 Μαρτίου, 2012 12:26 μμ
τι σε ενδιαφερει ομως ?
πες μου εμενα που σ αγαπαω 🙄
Narrator
17 Μαρτίου, 2012 12:28 μμ
εσύ που όλο με αποπαίρνεις, τρελλό αγόρι! 😳
μανικακος
17 Μαρτίου, 2012 12:34 μμ
πολποτπολποτπολποτπολτμααααοοοοποτμαοποτμπεεεεπολποτ
Spin
17 Μαρτίου, 2012 3:42 μμ
ΔΩΣΕ ΛΙΓΟ ΕΝΤΑΣΗ 🙂 🙂 🙂
μανικακος
17 Μαρτίου, 2012 3:44 μμ
ΠΟΛΠΟΤΠΟΛΠΟΤΠΟΛΠΟΤΜΑΑΑΑΑΟΟΟΟΟΠΟΤΜΠΕΕΕΕΕΠΟΛΠΟΤ
ΗΠΣΤΓ
18 Μαρτίου, 2012 1:59 μμ
Ωραίος Δρα … καλά ξηγήθηκες