Διασκέδασα απίστευτα βλέποντας το «The Artist», το χαμόγελο δεν έφυγε στιγμή από τα χείλη μου, αλλά όλο αυτό το hype που το περιβάλλει από τις αρχές Σεπτεμβρίου μέχρι και το κόκκινο χαλί απόψε το βράδυ με έχει κουράσει. Σίγουρα δεν είναι η καλύτερη ταινία της χρονιάς και όχι μόνο ανάμεσα στις υποψήφιες. Γιατί όμως θεωρείται σχεδόν δεδομένο ότι θα φύγει σήμερα μεγάλος νικητής; Μια ενδιαφέρουσα ιστορική αναδρομή από το LA Weekly, μεταφράζει η Narrator
To να πούμε ότι μόνο ο Harvey Weinstein θα μπορούσε να τσιμπήσει το Όσκαρ καλύτερης ταινίας για ένα βωβό φιλμ, όπως αναμένεται να κάνει την Κυριακή για το «The Artist» είναι κάτι παραπάνω από μια σκέψη για την αναδυόμενη δύναμη πειθούς του μεγιστάνα στα μέλη της Ακαδημίας – είναι πράγματι αλήθεια. Καμία βωβή ταινία δεν έχει λάβει την κορυφαία διάκριση μετά την πρώτη απονομή τον Μάιο του 1929 στην οποία τιμήθηκαν ταινίες που είχαν προβληθεί από την 1η Αυγούστου 1927 μέχρι και την 31η Ιουλίου 1928. Σε εκείνη την πρώτη τελετή δεν υπήρχε το βραβείο «Καλύτερης Ταινίας» όπως ονομάζεται σήμερα. Ο William Wellman κέρδισε το βραβείο «Καλύτερης Παραγωγής» (best production) για το πολεμικό δράμα «Wings» και ο F.W. Murnau το βραβείο «Καλύτερο Καλλιτεχνικό Επίτευγμα» (best unique and artistic picture) για το «Sunrise» ένα βραβείο που θεσπίστηκε από το ιδρυτικό σώμα της Ακαδημίας για να τιμήσει ιδιαίτερα την δημιουργική καινοτομία. Αυτό το “η τέχνη πάνω από το εμπόρευμα” βραβείο καταργήθηκε αμέσως μετά.
Θέτοντας στην άκρη το ταλέντο του Weinstein, το «The Artist» δεν θα είχε εξάψει τόσο την φαντασία της βιομηχανίας του κινηματογράφου αν δεν μιλούσε ταυτόχρονα για το άγχος “της ημέρας”. Παρ’ όλη την ελαφρότητα που τα περιβάλει, τα Όσκαρ είναι ένας πολύτιμος δείκτης για το πώς αισθάνεται το Χόλυγουντ για τον εαυτό του κάθε δεδομένη στιγμή. Φέτος το «The Artist» δεν είναι η καλύτερη ταινία στην κατηγορία του, αλλά είναι η καλύτερη αντανάκλαση για τη στιγμή που βρίσκεται η βιομηχανία (αντιμετωπίζει μια τεράστια τεχνολογική αλλαγή) αλλά και για τους λόγους που δημιουργήθηκε η Ακαδημία εξ’ αρχής (για να βοηθήσει την ισχυρή ελίτ του κλάδου να επιβιώσει μιας τεράστιας τεχνολογικής αλλαγής). Το «The Artist» λοιπόν δεν είναι ένα οποιοδήποτε βωβό φιλμ· είναι ένα βωβό φιλμ που μετατρέπει μια πραγματική κρίση που περνάει το Χόλυγουντ σε παραμύθι, ολοκληρωμένο με ένα happy end που παρουσιάζει τη βιομηχανία να αναδύεται από την κρίση ακόμα πιο ισχυρή. Είναι το παραμύθι που το Χόλυγουντ χρειάζεται να ακούσει απεγνωσμένα.
Το «The Artist» ξεκινά την ιστορία το 1927, τη χρονιά που το αφεντικό της MGM Louis B. Mayer σκέφτηκε τη δημιουργία της Ακαδημίας και έριξε την ιδέα στην ελίτ της βιομηχανίας ότι η δύναμη των αριθμών θα μπορούσε να βοηθήσει το Χόλυγουντ να επιβιώσει από δυο σημαντικές αντιξοότητες: το ζόρισμα από την ηθική αστυνόμευση που αυξανόταν σε ένταση καθώς αυξανόταν και το κουτσομπολιό για τους σταρ στα μέσα ενημέρωσης· και την ραγδαία μετάβαση στις ομιλούσες ταινίες. Ταυτόχρονα οι διευθυντές των στούντιο έπαιρναν τα μέτρα τους ενάντια σε ένα πρόσφατο κύμα συνδικαλισμού, και η επιθυμία του Mayer να εδραιώσει την δύναμη στην κορυφή του κλάδου θα πρέπει να διαβαστεί ως μια κίνηση να προστατέψει τα συμφέροντά του απωθώντας περαιτέρω την οργάνωση σε συνδικάτα. Τα βραβεία ήρθαν αργότερα, σαν μια κίνηση δημοσίων σχέσεων, σε μια προσπάθεια τα προϊόντα της βιομηχανίας, που ορισμένοι τα απέρριπταν ως εκφυλισμένη μανία, να αναβαπτισθούν ως μια μορφή τέχνης που άξιζε αγιοποίηση και συντήρηση.
Τα επόμενα χρόνια τα κεφάλια των στούντιο όπως ο Mayer (ο ρόλος του John Goodman στο «The Artist») εκμεταλλεύτηκαν τις αλλαγές στην τεχνολογία και την εδραιωμένη δύναμή τους για να κόψουν μισθούς, να επαναδιαπραγματευτούν συμβόλαια και να εξαλείψουν τα γρανάζια που ‘έτριζαν’. Όπως δραματοποιείται και στο «The Artist», οι καλοταϊσμένοι παλιοί παίκτες εξοστρακίστηκαν και τη θέση τους πήρε φρέσκο αίμα. Ένα τυπικό συμβόλαιο ηθοποιού στις αρχές των ομιλούντων περιελάμβανε τη φράση “όπως εγκρίθηκε από την Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών” η οποία έδινε στον παραγωγό το δικαίωμα να ηχογραφεί και να αναπαράγει τη φωνή του ηθοποιού στο άπειρο και δεν απαιτούνταν εξτρά πληρωμή για δοκιμές ήχου και επανηχογραφήσεις. Αυτοί ήταν κάποιοι από τους τρόπους για να “προστατεύονταν τα αφεντικά ενάντια σε επαναστάτες τεχνικούς και να κρατιέται το ταλέντο ‘στη θέση του’” όπως γράφει το επίτιμο μέλος της Ακαδημίας Anthony Holden στο βιβλίο Behind the Oscar: A Secret History of the Academy Awards.
Στο «The Artist» δραματοποιούνται αυτά τα γεγονότα με ένα τρόπο που στο τέλος χαρωπά προσυπογράφεται η υποταγμένη σχέση του ταλέντου στον παραγωγό/στούντιο. Όταν ο χαρακτήρας του Goodman απολύει τον Valentin, ο ηθοποιός δεσμεύεται προκλητικά να τα καταφέρει μόνος του. “Θα κάνω μια σπουδαία ταινία”, λέει “και δεν σε χρειάζομαι γι’ αυτό”. Στην υπόλοιπη αφήγηση αποδεικνύεται πόσο λάθος κάνει. Αν ο Valentin θέλει να κάνει ταινία που να ενδιαφέρει τον οποιονδήποτε χρειάζεται το στούντιο. Το ότι πρέπει να δεχτούμε την αναγέννηση της καριέρας του στο τέλος της ταινίας, ως ένα αστέρι του σινεμά και του χορού αλα Fred Astaire -που τον έχει προσλάβει ο ίδιος παραγωγός που τον θεωρούσε τελειωμένο- ως ένα happy end και όχι ως ταπείνωση είναι μια μπερδεμένη τροπή των γεγονότων, εφόσον καλούμαστε να συμπάσχουμε με τις δυσκολίες του ως ανεξάρτητου καλλιτέχνη. Το «The Artist» λοιπόν είναι μια ταινία στην οποία ένας εικονοκλάστης πιάνει πάτο όταν παραμένει πιστός στον εαυτό του και το όραμά του και μαθαίνει φτάνοντας κοντά στο θάνατο πως πρέπει να ασπαστεί την συμμόρφωση.
Στις ίδιες γραμμές αναμφίβολα κινούνταν και η πραγματικότητα τότε. Έως το 1930, τη χρονιά που δόθηκαν τα δεύτερα Όσκαρ (και τη χρονιά που στο «The Artist» αποτυγχάνει η ταινία του Valentin), η Ακαδημία χορηγούσε σεμινάρια κατάρτισης “σχολεία ήχου”, σχεδιασμένα να μυήσουν μεγάλους αριθμούς τεχνικών στη νέα τεχνολογία, αυξάνοντας την ταχύτητα της μετάβασης και μειώνοντας τις πιθανότητες ένα στούντιο να έχει σημαντικό τεχνολογικό (άρα και εμπορικό) προβάδισμα έναντι άλλου. Η μετάβαση στο νέο έγινε ολοκληρωτική, κι όποιος δεν ακολούθησε δεν επιβίωσε. Το «The Artist» δραματοποιεί το τραύμα του να ξεπεραστείς τεχνολογικά με τον αρχικά απρόθυμο Valentin να προσαρμόζεται στο νέο αφού πρώτα εξορκίζει το βωβό παρελθόν του πριν του επιτραπεί να μεταπηδήσει στο γεμάτο χορό και τραγούδι μέλλον.
Όπως και στο «Singing In the Rain» μια ταινία με την οποία συχνά συγκρίνεται, το «The Artist» είναι ένα παράδειγμα του είδους της μυθικής ιστορίας που το Χόλυγουντ λέει για τον εαυτό του προκειμένου να προωθήσει την δική του επιβίωση σε δύσκολους καιρούς. Όταν προβλήθηκε το «Singing in the Rain» το 1952 τα στούντιο πάλευαν να προσαρμοστούν σε μια δικαστική απόφαση του 1948 που τους επέβαλε να παραιτηθούν από δικαιώματα ιδιοκτησίας και διαχείρισης των κινηματογραφικών αιθουσών και βέβαια το αυξανόμενο θέλγητρο της τηλεόρασης. Το « Τhe Artist» προβάλλεται σε μια παρόμοια περίοδο μετάβασης, καθώς το σελουλόυντ αντικαθίσταται από την ψηφιακή τεχνολογία και η προσέλευση στις αίθουσες απειλείται από τις συνήθειες μιας νέας γενιάς που μεγαλώνει σε ένα κόσμο on-demand. Αν τα Όσκαρ είναι πραγματικά ο τρόπος που το Χόλυγουντ μας λέει τι αισθάνεται για τον εαυτό του, τότε η κυριαρχία του «The Artist» αντικατοπτρίζει την παρανοϊκή αβεβαιότητα της σύγχρονης κινηματογραφικής βιομηχανίας που προχωρά σε ένα άστατο μέλλον και στρέφεται στο παρελθόν για σιγουριά.
shortlink http://wp.me/p1pa1c-gdL
ανωνυμη
26 Φεβρουαρίου, 2012 5:01 μμ
!!!
Narrator
26 Φεβρουαρίου, 2012 5:18 μμ
Κι επειδή ανεξαρτήτως «πολιτικής» όταν σβήνουν τα φώτα είμαστε αθώοι και γεμάτοι προσδοκίες δείτε αυτό το βιντεάκι με όλες τις ταινίες που βραβεύτηκαν από το 1928 έως σήμερα.
http://dai.ly/yqDuQR
ஜிட்டு கிருஷ்ணமூர்த்தி
26 Φεβρουαρίου, 2012 6:05 μμ
δεν μου ανοιγει το λινκ, γατακι
ισως ομως να ανοιγει στον αλλον
οπως και να ναναι
αν ειναι να βαλεις ενα λινκ βαλτο να ανοιγει ετσι που ανοιγει σε ολους, ειδαλλως αν αφησεις τη τυχη να διαλεξει ποιοανου το λινκ θα ανοιξει και ποιου οχι,παρε το δρομο, σιγουρα θα επιλεξεις σωστα στις διασταυρωσεις
Αθανασία
26 Φεβρουαρίου, 2012 6:10 μμ
σε μενα μια χαρά ανοιγει 🙂
Narrator
26 Φεβρουαρίου, 2012 6:14 μμ
katy
26 Φεβρουαρίου, 2012 5:43 μμ
“Η Disney κάνει την καλύτερη διανομή ρόλων. Αν δεν τους αρέσει ένας ηθοποιός, απλώς τον σκίζουν”.
Άλφρεντ Χίτσκοκ (1899-1980), Βρετανός σκηνοθέτης.
spiral architect
26 Φεβρουαρίου, 2012 6:32 μμ
🙂 🙂 🙂 !!!
ஜிட்டு கிருஷ்ணமூர்த்தி
26 Φεβρουαρίου, 2012 6:51 μμ
αυτο δεν ειναι χολλυγουντ
ειναι τεχνη
Αθανασία
26 Φεβρουαρίου, 2012 6:56 μμ
οπως και αυτό:
simon
27 Φεβρουαρίου, 2012 7:57 πμ
Συμφωνώ, Αρούν Αλ Ρασίντ! 😀
Όπως κι αυτό είναι τέχνη! Και σίγουρα αυτός είναι ΗΘΟΠΟΙΟΣ!
Αθανασία
28 Φεβρουαρίου, 2012 2:40 μμ
Προσυπογράφω !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Narrator
26 Φεβρουαρίου, 2012 8:02 μμ
Kαλή η κουλτούρα δεν λέω, αλλά εγώ βλέπω κινηματογράφο για κάτι τέτοια
ஜிட்டு கிருஷ்ணமூர்த்தி
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:15 μμ
και εγω που σ ειχα για σκληρη και νομιζα σου αρεσαν οι μορτες
ρε συ αυτος ειναι αγριοφλωρος
Narrator
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:18 μμ
για άντρες μιλάμε τώρα ή για κινηματογράφο;
μην τα μπερδεύουμε.
ஜிட்டு கிருஷ்ணமூர்த்தி
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:28 μμ
κατσε να βρω video να σου βαλω τον αγαπημενο μου
ஜிட்டு கிருஷ்ணமூர்த்தி
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:37 μμ
δεν ειναι σινεμα ειναι ποιηση, δεν ειναι σκηνοθετης αλλα λυρικος ποιητης,δεν ειναι ηθοποιος αλλα τραγωδος
Αθανασία
26 Φεβρουαρίου, 2012 8:14 μμ
Εγω πάλι έχω τρέλα με τα animation
Αθανασία
26 Φεβρουαρίου, 2012 8:23 μμ
σαν και τούτο: http://www.youtube.com/watch?v=RCQxl4Ae84w&feature=related
mygreekjournal
27 Φεβρουαρίου, 2012 8:16 πμ
μη ξεχνάμε απο που ξεκίνησε η αμερική και που έφτασε. κάθε χώρα χωρίς προηούμενη ιστορική παράδοση θα έψαχνε να φτιάξει μία και η συγκεκριμένη χώρα είναι ιδανική σε κάτι τέτοια. έτσι θεοποίησε τα oscar για να μπορέσει να κρατηθεί από κάπου. είναι δεδομένο δε πως όπου υπάρχει αναδρομή στο παρελθόν θεωρείται ιστορική ταινία τι και αν αυτη μπορεί να αφορά μόνο 50-100 χρόνια πριν.
simon
27 Φεβρουαρίου, 2012 8:56 πμ
Τελικά η Ναρ είχε (και πως όχι!) δίκαιο! Να τα βραβεία:
http://www.enikos.gr/lifestyle/18102,Oi_nikhtes_twn_Oskar.html
Narrator
27 Φεβρουαρίου, 2012 1:14 μμ
Simon,
δεν ήταν μόνο τα βραβεία. Όλη η τελετή είχε μια εσάνς «αγάπη και νοσταλγία» για τον κινηματογράφο πολύ ύποπτη.
katy
27 Φεβρουαρίου, 2012 9:52 πμ
“Ποιός στην ευχή θα ‘θελε να ακούσει ηθοποιούς να μιλούν;”
Harry Warner (1881-1958) Αμερικανός παραγωγός κινηματογράφου.
(Το είπε το 1927, σχετικά με την προοπτική του ομιλούντος κινηματογράφου).
simon
27 Φεβρουαρίου, 2012 10:11 πμ
Διορατικότητα του …θανάτου Χαχαχαχαχαχαχα!!!!
Και το σόλοικο είναι πως αυτός ο πούστης έβγαλε δις από τον ομιλούντα…
katy
27 Φεβρουαρίου, 2012 10:26 πμ
Διορατικότητα δε λες τίποτα, καλέ μου simon. 😆 😆
Έλα να σου αφιερώσω κι ένα από ΤΟΝ ΗΘΟΠΟΙΟ (όπως προείπες).
“Kάποτε υπήρχαν ηθοποιοί που προσπαθούσαν να γίνουν σταρ. Tώρα, υπάρχουν σταρ που προσπαθούν να γίνουν ηθοποιοί”.
Laurence Olivier (1907-1989), Βρετανός ΗΘΟΠΟΙΟΣ.
simon
27 Φεβρουαρίου, 2012 10:41 πμ
Τον S i r Laurence Olivier, my Lady!!! Μην αυτοϋπονομευόμαστε εμείς οι αριστοκράτες 😀 😀 😀
Σοβαρά: τι να προσθέσει το Sir σ’ αυτό το θηρίο της υποκριτικής;
katy
27 Φεβρουαρίου, 2012 10:53 πμ
Δεν παίζεσαι με τίποτα, παιδάκι μου! 😆
Y.Γ. πολύ σοβαρό: Την ‘αυτοϋπονόμευση’ την είπες γι’ αστείο; Για έλα στο υπόγειο……
simon
27 Φεβρουαρίου, 2012 11:07 πμ
Μετά χαράς, Μαντάμ!!! Χρόνια περίμενα αυτήν την …πρόσκληση 😀 😀 😀
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 12:39 μμ
Παιδια επειδή ειχα μια τρομερή φαγουρα ,τελικα τι εγινε; γινήκανε τα οσκαρς ; ενταξει; Ποιος το σηκωσε;
Narrator
27 Φεβρουαρίου, 2012 1:09 μμ
σε αυτό το δωμάτιο έχουμε ρίξει φαγουρόσκονη, καλύτερα να βγεις έξω.
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 1:16 μμ
Οτι πείς εσυ Νοστραδαμέιτορ. Η συζήτηση δεν είναι και το δυνατο σου σημείο ουτως ή άλλως
DrAluca
27 Φεβρουαρίου, 2012 1:36 μμ
Κατι ελεγες για εμπαθειες προψε…..
Σου πεσανε κανα δυο κιλακια απο δαυτην…. Προσεχε μην γλυστρισεις. Κριμα ειναι να χτυπησει τετοιο κεφαλι….. Δεν νομιζεις?
Χαμογελατε…
μανικακος
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:41 μμ
Χιπη,επειδη και γω ειχα μια φαγουρα,τελικα τι έγινε,ηρθες να μας τα πρίξεις?
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 1:45 μμ
Οτι πείς κι εσυ ρε μαστορα. Αμα ειναι να καθόμαστε να λεμε τα προφανη και στο τελος να ακουσουμε και κανα σαλτα γαμησου αστο να παει αστο .
Narrator
27 Φεβρουαρίου, 2012 1:47 μμ
το προφανές είναι ότι αν δεν σε ενδιαφέρει το θέμα, απλά το προσπερνάς.
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 1:58 μμ
Απο που προκύπτει αυτό; Γιατι έχεις ανοιχτα σχόλια απο κάτω; Για να σου λένε «μπράβο ρε συ, πολύ καλό!!!» Ορίστε λοιπόν :Μπράβο!!
DrAluca
27 Φεβρουαρίου, 2012 2:01 μμ
Απο που προκυπτει το οτι «αν δεν σε ενδιαφερει κατι, το προσπερνας»?
Απο των ων ουκ ανεφ?????
Μηπως?
Δεν νομιζω να σε υποχρεωνει κανεις να πεις την αποψη σου παντου και παντα. Αμα ειναι κανεις με πιστολι διπλα σου, πες το να τον διοξουμε.
Ξουτ, ξουτ, κακε πιστολα.
Χαμογελατε…
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 2:22 μμ
DrAluca αν και βαριέμαι να την λέω για την ορθογραφία, αυτό το «Απο των ων ουκ ανεφ?» βγάζει μάτι. Γράψε κάτι πιο απλο αμα δεν ξέρεις πως γραφεται.
Στον μπλογκ αυτο γραφεις πολυ περισσότερα απο μένα και πολλές φορες πιστευω οτι αυτα που γραφεις ειναι είτε περιττα είτε εσωτερικα αστεία . Αρα αυτην την ειρωνεία με τον πιστόλι κρατα την για τον εαυτο σου. Πραγματικά το θέμα δεν μ ενδιαφερει παρότι γενικώς μ αρέσει το σινεμα. Αλλα το ζητούμενο δεν είναι κατα πόσο ενδιαφέρει εμενα αλλα αν γενικώς το θέμα αυτο ( το οποίο έχει να κάνει με τα ΟΣΚΑΡΣ!!!!!!!!!) κολλάει γενικως στην ελληνική πραγματικότητα. Και στην τελικη δεν έχω καταλαβει που ακριβως θιχτήκατε παλληκαρια;; Αυτο που είπα ειναι απλο: » Ποιος τα γαμεί τα Οσκαρς» . Εχει κάποιος καμιά αντίρρηση μ αυτο;;;
DrAluca
27 Φεβρουαρίου, 2012 2:37 μμ
Mορτη……απο ολη μου την χαλια ορθογαφια….εδω επεσες εξω….
Επισης να σου θυμισω οτι ουτε σφυγμομετρητης της κοινης γνωμης ειναι το προσωπικο σου κριτηριο σημαντικοτητας, ουτε και ενδιαφερει κανεναν αλλον εκτος απο εσενα.
Αμα δεν τα γαμεις τα Οσκαρ, «γιατι σκουζεις γλυκια μου»?
Σου πηραν το αγαλματακι απο τα χερια? Σου εφαγε γκομενα ο Μπραντ Πιτ?
Αμα εχεις σημαντικοτερα πραμματα να ασχοληθεις, για δεν πα να ασχοληθεις και χαλας την ζαχαρενια σου?
Αλλα δυστυχως το ιντερνετ ειναι γεματο attention whores. Και ειστε και ανθεκτικο παρασιτο…..αλλα τι να κανουμε…. Η ανεξοδη «φιλοσοφια» ειναι ανικητη….
Χαμογελατε…
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 2:41 μμ
Φίλε με όλο το σεβασμό . Είσαι Μαλάκας
P.S. Ανεφ δεν υπάρχει πουθενα στην ελληνική
DrAluca
27 Φεβρουαρίου, 2012 2:43 μμ
Φιλε με ολο τον σεβασμο. Δεν εισαι φιλος.
Ειμαι δυσλεκτικος.
Καλα κουλουμα…..
Χαμογελατε…
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 2:47 μμ
Δεν είσαι δυσλεκτικός , εισαι ψεύτης.
DrAluca
27 Φεβρουαρίου, 2012 2:50 μμ
Ναι μαμα….ψευτης ειμαι…
Να παω να παιξω τωρα?
(κανεις και διαγνωσεις εξ αποστασεως?…για δες η επιστημη…)
Χαμογελατε…
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 2:59 μμ
Nαι παιδί μου πήγαινε να τον παίξεις. Έχει την αντζελίνα ψολί στο foxfire
Narrator
27 Φεβρουαρίου, 2012 2:09 μμ
Αν δεν κάνω λάθος το σχόλιό σου ήταν μια ερώτηση. Συνήθως δεν ρωτάμε πράγματα που δεν μας ενδιαφέρουν. Αν έχεις άποψη για το άρθρο ευχαρίστως να την ακούσουμε. Αλλά έχει υπόψη σου ότι δεν ρωτάμε τους αναγνώστες τι θέματα θα ανεβάσουμε, ούτε μας πολυνοιάζει αν κάποιους δεν τους ενδιαφέρουν τα θέματα που διαλέγουμε. Έχει τόσο μεγάλη θεματολογία ο //γραφος που μπορεί να βρεις κάτι στα γούστα σου παραπέρα, μην χάνεις άλλο τον καιρό σου εδώ.
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 2:33 μμ
@Narrator Το σχόλιό μου ηταν μια ( προφανώς) ειρωνική ερώτηση. Και η απάντησή σου ηταν ομοίως επιθετικη και επειδή απο οτι εχω καταλάβει την χάνεις την ψυχραιμια σου συχνα πυκνα , δεν έχω καμια διαθεση για ιντερνετικα μπινελικια. Η ερωτηση μου είναι απλή και την εγραψα παραπάνω. Αμα θέλεις να συζητησουμε συζητάμε γιαυτο, εαν όχι δεν χρειάζεται να βριστούμε και κυρίως δε νομίζω οτι χρειάζεσαι υπερασπιστες.Μια χαρα απαντας και μονη σου
Dvořák
27 Φεβρουαρίου, 2012 2:44 μμ
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 2:49 μμ
Ξέχασες το μίζερος «Dvorak».
Dvořák
27 Φεβρουαρίου, 2012 2:51 μμ
Δεν θα τα χαλάσουμε, σου επιτρέπω να αυτοπροσδιοριστείς
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 2:55 μμ
Σου κάνει αυτό;
Narrator
27 Φεβρουαρίου, 2012 3:30 μμ
@ Die Hippie Die
Στην ερώτηση που έκανες είχε απαντήσει ο Simon πιο πάνω με ένα λινκ.
Επειδή δεν είμαι χριστιανή, σου απάντησα με το ίδιο ύφος που ρώτησες.
Αν ήθελα να σε βρίσω, θα το είχα κάνει και μόνη μου.
Αν δεν σου αρέσει το παιχνίδι, μην παίζεις.
Το καταλάβαμε ότι δεν σε ενδιαφέρουν τα Όσκαρ, τίποτα άλλο έχεις να πεις;
Αν όχι, κάνε μας μια μήνυση και τράβα παραπέρα.
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 4:01 μμ
@ Narrator To ερώτημα μου έχει να κάνει με τα ο-ΣΚΑΡΣ , οχι με το μπλογκ ΣΑΣ. Αν δεν θέλετε αλλα παιδάκια στο παιχνίδι σας , κάντε φόρουμ όχι μπλόγκ. Μπλογκ με ανοιχτο σχολιασμό σημαίνει ανταλλαγη αποψεων ( και συνήθως με κάποιες αποψεις που δεν γουστάρουμε). Αν σε κάθε κριτική , την οποία μου φαίνεται οτι κάνεις οτι ΔΕΝ καταλαβαίνεις , απαντας(ατε) με το «αμα δεν σ αρεσει φυγε» νομίζω οτι απλα καταντάς γραφική και όχι ξεκάθαρη. Στο προκείμενο: Τα Οσκαρς δεν είναι τα μεσσηνιακά καλλιστεία, ειναι η κορυφαία Θεαματική γιορτη του χρηματοπιστωτικού συστήματος. Αν σ΄ενα βαθμό εσυ τους προσδίδεις κάποια αξία ( εστω και μεσω μια μετριοπαθούς κριτικής ψευδοψυχαναλυτικού τύπου, λες και το Χολλυγουντ ειναι ενιαίο και αδιαίρετο) , εγω σου λέω οτι ειναι μια σαπίλα με νεκροζώντανες φιγουρες φουσκωμένες με σιλικόνη. Και εκει ειναι που διαφωνουμε, οχι στο ποοι είναι οι κανονες λειτουργίας του Ιστολογιου σας
Narrator
27 Φεβρουαρίου, 2012 4:19 μμ
Επιτέλους μετά από 3+ ώρες μας είπες την άποψή σου. Την καταγράφουμε. Ευχαριστούμε.
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 4:24 μμ
Εσυ επι 3 ώρες κάνεις οτι δεν καταλαβαίνεις αλλα στο πα και λίγο πιο πανω. Ο διάλογος δεν είναι το φόρτε σου.
iordanoglou
27 Φεβρουαρίου, 2012 4:25 μμ
Βασικα σου λεει οτι ακυρωνεις τον γενικοτερο χαρακτηρα του μπλογκ με τετοια αρθρα κι εσυ απλως καταγράφεις;
DrAluca
27 Φεβρουαρίου, 2012 4:44 μμ
Δεν θυμαμαι να εχει καποιο συγκεκριμενο χαρακτηρα το μπλογκ.
Χαμογελατε…
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 4:48 μμ
@Draluca Τα ΟΣΚΑΡΣ δεν είναι πολιτισμός είναι θέαμα. το καταλαβαίνεις αυτο;; Ή τουλάχιστον συμφωνείς ή διαφωνείς; Κι άλλο συγκεκριμένος κι άλλο γενικότερος
DrAluca
27 Φεβρουαρίου, 2012 4:54 μμ
Ελπζιζω να σε καλυψα.
Αμα θες να βρεις κινηματικο εργαλειο η απολυτη ταυτιση φτιαξε ενα.
Μεχρι τοτε συνεχιζεις να εισαι απλ αattention whore. Και καρφωνεσαι ασχημα
Χαμογελατε…
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:01 μμ
Δεν χρειάζεται να καρφώνομαι όταν μπορεις να καρφώσεις την IP μου. Παρ’ολα αυτα DrAluca συμφωνεις με αυτο που είπα παραπάνω ναι ή ου; Οσο για το πουτανα της προσοχής είναι ενδεικτικό της ηλικίας σου. Συνεχίζω ακαθεκτος. Τι είναι για σένα τα ΟΣΚΑΡΣ
DrAluca
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:10 μμ
Α δεν εισαι μονο attention, αλλα και ip whore….
Good for you mate.
Get over it.
Για μενα τα ΟΣΚΑΡ ειναι χρυσιζοντα αγαλματιδια ενος ορθιου καραφλου ανθρωπου σε μαυρη βαση.
Αλλα αυτο ειναι προσωπικη αποψη….δεν θελω να βγει παραεξω….
Χαμογελατε…
Narrator
27 Φεβρουαρίου, 2012 4:45 μμ
Μαζεύτε υπογραφές να με διώξετε Iordanoglou αν δεν σας αρέσουν τα άρθρα μου.
iordanoglou
27 Φεβρουαρίου, 2012 4:53 μμ
δεν ειπα αυτο, γιατι δεν μπαινεις σε μια διαδικασια διαλογου ειναι τι θεμα μου. ολοι μπορει κατι να μαθουμε ετσι, συνθετικα
Narrator
27 Φεβρουαρίου, 2012 4:57 μμ
δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μπω σε διάλογο για τις προβολές, φαντασιώσεις και ονειρώξεις που κάνετε και έχετε για τον χαρακτήρα του μπλογκ 5-6 εδώ μέσα. έτσι κι αλλιώς τα ξέρετε όλα, δεν χρειάζεται να μάθετε κάτι.
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:04 μμ
Χέσε το μπλόγκ επιτέλους, Τι σημαίνουν για σενα τα ΟΣΚΑΡΣ. Πως αλλιως μπορουμε να εκφρασουμε εδω την απορία μας
DrAluca
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:07 μμ
Δεν ειναι θεμα αποριας…..αλλα επιθεσης. Καπιτο Λουιτζι?
Χαμογελατε…
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:26 μμ
Να σου πω ρε DrAluca. Εντάξει εγω είμαι πουτανα της προσοχής ( γραφτο στα ελληνικα δεν υπάρχει προβλημα), αλλα πες μου:Eγω εχω εκφρασει μια αποψη παραπάνω » τα οσκαρς ειναι μπλαμπλα κλπ κλπ….» Γιατι περιμένεις να ΜΗΝ επιτεθώ ( σιγα την επιθεση αλλα ας δεχτω αυτο που λες) ή να χλευάσω ή να κριτικάρω, ενα άρθρο σαν το παραπάνω; Είναι τόσο ακραίο αυτο; Δεν γουστάρω τα οσκαρς , το χολλυγουντ,το σταρ συστεμ γενικώς ολο αυτο το συνάφι σιλικονης και λιποαναρρόφησης.Εσυ το γουστάρεις και θίχτηκες με το » ειχα μια φαγουρα για τα Οσκαρ» ; Ελπίζω η απαντηση σου ( αν υπαρξει) να μην περιέχει εικονιτσα με εξυπνακιστικο περιέχομενο
DrAluca
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:36 μμ
From Die Hippie Die: «Υποβλήθηκε 27/02/2012, 12:39 μμ
Παιδια επειδή ειχα μια τρομερή φαγουρα ,τελικα τι εγινε; γινήκανε τα οσκαρς ; ενταξει; Ποιος το σηκωσε;»
«Υποβλήθηκε 26/02/2012, 2:50 μμ
Μπραβο Σπιν. Καθόλου εμπαθές»
Δεν βρηκα εικονα με εξυπνακιστικο περιεχομενο….μονο κειμενο.
Τα Οσκαρ ως θεσμο με αφηνουν παγερα αδιαφορο, και θεωρητικα αντιθετο. Η σταση σου ομως…..με βρισκει απολυτα καθετο.
Αν δεν εχεις να σου στειλω ενα μπουκαλακι ξυδι.
Χαμογελατε…
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:42 μμ
draluca είναι το ιδιο η προσωπικη επιθεση στην τυπισσα απο τους σχολιαστες με το χλευαζω την ενασχόληση με τα γαμημενα τα οσκαρς;;;
DrAluca
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:45 μμ
Μαλλον δεν εμαθες να διαβαζεις, η ξεχνας ευκολα…
Δεν σε υποχρεωσε κανεις να το διαβασεις η να ασχοληθεις. Ουτε καν να σχολιασεις. Σου εγινε προτροπη εξ αρχης να το αφησεις να παει το παλιαμπελο, αφου δεν σε ενδιαφερει, ακομα κι αν μπηκες με το πληκτρολογιο γεματο χολη.
Συνεχιζεις ομως να ασχολεισαι και αλλαζεις θεμα απλα και μονο για να μην φανεις τελειως μαλακας.
Κουραζεις…..και δεν ειναι καλο αυτο.
Χαμογελατε…
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:00 μμ
Μα δν μου ειναι αδιαφορο. Εκφράζει μια αποψη την οποία δεν γουσταρω αρα την κριτικαρω , την χλευάζω , την τρολλαρω οτι θελεις πεστο.Ανοιχτο γαμημενο σχολιασμο έχετε , τι σκατα δεν καταλαβαίνεις ;
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 4:56 μμ
Πραγματικά έχεις μεγάλο ζητημα με το διάλογο. Λίγο έχει σημασία το ποιος γραφει το άρθρο όσο το τι λεει. Και σ αυτο αρνείσαι πεισματικά να εκφέρεις άποψη.
Narrator
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:01 μμ
Και για να τελειώνουμε: την άποψή μου για το πως λειτουργεί η Ακαδημία, τι είναι θέαμα και τι όχι, την εξέφρασα με το άρθρο που επέλεξα να ανεβάσω. Αυτό ήταν το θέμα μας εδώ και δεν είδα κανένα να το συζητάει. Επίσης έχω το δικαίωμα να επιλέγω τους συνομιλητές μου, είτε σας αρέσει είτε όχι.
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:09 μμ
Αρα τα Οσκαρς είναι «…ένας πολύτιμος δείκτης για το πώς αισθάνεται το Χόλυγουντ για τον εαυτό του κάθε δεδομένη στιγμή»; Και το αρθρο δε νομίζω οτι μιλάει για το τι είναι Θεαμα και τι όχι, μιλάει για τα οσκαρς
loophole
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:11 μμ
Ελα χίπη παραδέξου το, δεν μπήκες εδώ μέσα για διάλογο.
iordanoglou
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:14 μμ
καλα, κι εγω που μπηκα με αποκαλεσαν φαντασιοπληκτο, με ονειρωξεις και ξερόλα, δε βαριέσαι…
loophole
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:15 μμ
ε καλά, κι εσύ δεν είσαι τίποτα απ’ αυτά;
iordanoglou
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:20 μμ
Ονειρωξεις στην ηλικια μου; Αφου την παιζω ξυπνιος συνειδητα, μεγαλη προσοχη στο συνειδητα, εκει την πατατε ολοι. Κατα τ’αλλα, το οτι ειμαι τιτανας της διανοησης και της γνωσης ειναι γεγονος αδιαμφησβητητο, μονο απο φθόνο μπορει καποιος να με αποκαλεσει ξερόλα. Τι λες;
loophole
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:26 μμ
Ζούμε σ’ έναν cosmos γεμάτο φθόνο αγαπητέ, τι να πω.
Jaquou Utopie
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:25 μμ
E, εντάξει, αφού έχεις καταφέρει να προσδιορίσεις τον χαρακτήρα του μπλογκ λίγο ξερόλας θα είσαι… δεν είν’ κακό! 😛
Ενώ εμείς που το τρέχουμε τόσο καιρό προσπαθούμε να το περιγράψουμε και άκρη δεν έχουμε βγάλει, στραβάδια σε λέω!
iordanoglou
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:27 μμ
Καλως το μαναρι μου
Jaquou Utopie
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:28 μμ
γεια σου!
iordanoglou
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:33 μμ
Πως πάει; Καλα; Το αρθρο της συντροφισσας σου αρεσει;
Jaquou Utopie
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:35 μμ
Έβαλα και like, δεν είδες;
υ.γ.
μη τη λες συντρόφισσα, δεν αυτοπροσδιορίζεται έτσι και ενοχλείται…
iordanoglou
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:39 μμ
Ανακαλώ. Γιατι σου αρεσε;
Jaquou Utopie
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:15 μμ
Γιατί δομημένα παρουσιάζει τις λεπτές αποχρώσεις μιας μετάβασης που δεν είχα προηγουμένως αντιληφθεί.
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:26 μμ
Αν εννοείς την τεχνολογική μετάβαση που υποννοεί το άρθρο «Το « Τhe Artist» προβάλλεται σε μια παρόμοια περίοδο μετάβασης, καθώς το σελουλόυντ αντικαθίσταται από την ψηφιακή τεχνολογία και η προσέλευση στις αίθουσες απειλείται από τις συνήθειες μιας νέας γενιάς που μεγαλώνει σε ένα κόσμο on-demand. Αν τα Όσκαρ είναι πραγματικά ο τρόπος που το Χόλυγουντ μας λέει τι αισθάνεται για τον εαυτό του, τότε η κυριαρχία του «The Artist» αντικατοπτρίζει την παρανοϊκή αβεβαιότητα της σύγχρονης κινηματογραφικής βιομηχανίας που προχωρά σε ένα άστατο μέλλον και στρέφεται στο παρελθόν για σιγουριά.» εγω αντίθετα πιστεύω οτι σ αυτο ακριβως το σημείο κανει τεραστιο λογικό αλμα το άρθρο. Αν και ματαξαναεπαναλαμβάνω γιατι θα πρέπει να μας ενδιαφέρει πως σκεφτονται στην επιτροπη σαπίλας που ονομαζεται ,δικαιωματικα, Ακαδημία
Jaquou Utopie
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:33 μμ
Δεν διάβασες το άρθρο, σου προτείνω να το ξαναδιαβάσεις:
και επίσης:
Αν κάποιος θέλει να διακρίνει τις εξελισσόμενες σχέσεις, μπορεί, ακόμα κι αν κάποιος δεν του μιλάει με όρους επαναστατικοί υποκειμένου. Μπορεί δε καλύτερα αν δεν είναι εμπαθής και δεν ψάχνει να βρει τους απολογητές του Χόλυγουντ για να τους κάνει ντα.
iordanoglou
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:42 μμ
αυτα δεν συνιστουν μεταβαση, αλλα παγιωμενες πρακτικες. η τωρινη μεταβαση ποια ειναι;
Jaquou Utopie
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:47 μμ
Ας πούμε η εισβολή του διαδικτύου στο οικονομικό παιχνίδι;
Συνιστούν μετάβαση για την εποχή στην οποία συνέβησαν. Η λέξη «παγιωμένος» που χρησιμοποιείς δείχνει εξέλιξη.
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:48 μμ
Δεν κόβεις του εξυπνακισμούς Ζακού;; Το διαβασα μια χαρα το αρθρο ΟΛΟ. Δεν έχω καμια εμπάθεια με ανθρωπους που δεν γνωρίζω. Εγω κατάλαβα οτι εσυ εννοούσες μετάβαση αυτο που σου γραψα και νομίζω οτι ειναι τελείως λάθος σαν αναλυση. Αλλα θα σας πω και κάτι άλλο. Αμα πας σε κανα πρεζοποδοσφαιρικό σάιτ θα δεις διάφορες αναλύσεις οι οποίες μπορει να είναι σωστές . Να αναλύουν τακτικες ενός αγώνα κλπ κλπ. Το να ασχολείσαι όμως με αναλύσεις ποδοσφαιρικων αγώνων το θεωρώ σαπίλα. Είμαι σαφής τωρα ;
DrAluca
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:50 μμ
Ε να πας εκει στο μποδοσφαιρικο-τετοιο να τους το πεις.
Κριμα δεν ειναι να μην μαθουν την αποψαρα σου?
Ατουτ αλεεεεεεεεεεερ!!!!!!!!!!!!!
Χαμογελατε…
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:34 μμ
Κατα την αποψη μου πιστεύω οτι οι συνδεσμοι σε ενα μπλογκ υποδεικνύουν τον γενικότερο χαρακτηρα ενός ιστολογίου. Αυτο δεν σημαίνει οτι το μπογκ έχει συγκεκριμενο χαρακτηρα . Συμφωνουμε σ αυτο;
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:08 μμ
Αλλη μια ερώτηση η οποία απ’ οτι φαίνεται δεν θα παρει απαντηση
DrAluca
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:10 μμ
And not a single fuck was given that day…
Χαμογελατε…
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:19 μμ
Σόρρυ δεν είσαι μαλάκας, είσαι αρρωστος Γιατρε
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:14 μμ
Το σωστο ειναι » Πεθανε Χιπι Πεθανε» , το να με λες χίπι είναι μ΄’αλλον προσβλητικό αρα κι εσυ δεν εγραψες το παραπανω υποθετω για νουθεσια. Συνεχίζω : Για σενα τι εκφράζουν τα Οσκαρς;
loophole
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:18 μμ
και τα όσκαρ και εσύ για μένα εκφράζετε κάτι σχεδόν αποκρουστικό, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν μπήκα για να κάνω διάλογο
ஜிட்டு கிருஷ்ணமூர்த்தி
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:26 μμ
μηπως γινεσαι υπερβολικος με το «τα όσκαρ και εσύ για μένα εκφράζετε κάτι σχεδόν αποκρουστικό» ?
loophole
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:28 μμ
ε μπορεί, αλλά ήθελα κάτι βαρύ γιατί βιάζομαι να φύγω.
Επίσης γενικά βλέπω τσάμπιονς λίγκ και μ’ αρέσει πολύ, και είμαι και χίπης… και δε βρίσκω τα παπούτσια μου
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:29 μμ
Αποκρουστικο;;;;Εισαι χίπις ;;
DrAluca
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:30 μμ
Are you some kind of a detective or something?
A fortune-teller maybe….?
Χαμογελατε…
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:38 μμ
Δεν έχεις απαντησει ουτε σε ενα ερωτημα που σου χω κανει, λέγε χαζομαριτσες λοιπόν
DrAluca
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:40 μμ
Οποιος θελει να δει απαντησεις βλεπει.
Την καλησπερα μου…
Χαμογελατε…
lascapigliata
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:29 μμ
Πού είναι η φωτιά;
Jaquou Utopie
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:31 μμ
εδώ, ένας που θέλει να σκοτώσει τους χίπιδες δεν αφήνει την πυροσβεστική να πλησιάσει…
lascapigliata
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:30 μμ
Day it loud: I am a hippie and i am proud!
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:36 μμ
Die Hippie Die. Επεισόδιο απο το αγαπημενο μας Southpark.
μανικακος
27 Φεβρουαρίου, 2012 5:51 μμ
Κλαστατρολ των 1000mgr…..
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:02 μμ
Εγω είμαι το τρολ υποθετω μανικακο; μπραβο και σε εσενα λοιπον. Εσενα σ αρεσε το αρθρο;
μανικακος
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:04 μμ
δε το διαβασα… αλλη ερωτηση-απορια-σκοτινο σημειο?
ஜிட்டு கிருஷ்ணமூர்த்தி
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:11 μμ
σκοτινο γραφεται με (ει) δλδ … σκωττεινο
αντε με ολα τα αγραμματα τρολλ
μανικακος
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:14 μμ
κι ο Κρισναμουρτι γραφεται με 2 தி ρε κόπανε…..
ஜிட்டு கிருஷ்ணமூர்த்தி
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:16 μμ
ωχ ναι
σορυ 😀
μανικακος
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:21 μμ
😀 😀 😀
ஜிட்டு கிருஷ்ணமூர்த்தி
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:10 μμ
νταξει τωρα
το αρθρο αναλυει γιατι μια ταινια, που δεν ειναι η καλυτερη της χρονιας ουτε η καλυτερη μεταξυ των υποψηφιων, θα εφευγε (που ετσι εγινε) με ενα καρο φορωμενο βραβεια
αυτο ειναι ενδιαφερον
τωρα αν το αρθρο της LA Weekly, ειναι επαρκες η οχι, ειναι αλλη ιστορια
κατα τη γνωμη ειναι επιφανειακο και οι LA Weeklys ειναι μυριουδιαδες απο σινεμα,αλλα στη τελικη και ποιος ενδιαφερεται για αυτο …
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:18 μμ
Πιστεύεις πραγματικα ρε φίλε οτι υπαρχει αυτο που λέμε το καλύτερο της χρονιάς;; Σε οτιδήποτε;;
ஜிட்டு கிருஷ்ணமூர்த்தி
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:23 μμ
νταξει,δεν ειναι και πολυ δοκιμο αλλα γενικα υπαρχει
σιγουρα υπαρχει ως κριτηριο στην «οικονομια»
λες το καλυτερο αμαξι της χρονιας και εννοεις αυτο που εβγαλε τα πιο πολλα γκαφρα
στο σινεμα ειναι καπως πιο συνθετα τα πραμματα
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:29 μμ
Στο σινεμα ναι είναι πιο περίπλοκα τα πραγματα , στο Χολλυγουντ όμως όχι. Αν πουλάς εισαι ο καλύτερος. Τελος;
Narrator
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:31 μμ
τι τέλος; μυρωδιά
http://boxofficemojo.com/
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:37 μμ
Μάλλον εσύ δεν πηρες μυρωδιά απο αυτο που είπα. Και αν κρινω κι απο τα κινηματογραφικα σου γουστα μαλλον ασχετη και με το σινεμα
Narrator
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:38 μμ
για το βιντεάκι με τον Cage λες;
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:59 μμ
όχι δεν το λέω γιαυτο και ξέρεις κατι σε αδικησα : Υπάρχουν κι αλλοι εδω μέσα πολυ χειρότεροι απο σενα. Αμα κανεις κλικ στο ονομα σου πας στο μπλογκ σου, οπου λες τις 20 καλύτερες ταινίες για φετος. Αυτα υποθετω οτι ειναι τα γουστα σου
Narrator
27 Φεβρουαρίου, 2012 7:01 μμ
είναι αλήθεια ότι ο Μπέλα Ταρ μου πέφτει βαρύς…
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 7:02 μμ
Κρίμα γιατι είναι μάλλον ο καλύτερος που θα λεγες κι εσύ…
Narrator
27 Φεβρουαρίου, 2012 7:04 μμ
που να σου πω τι έπαθα με τον Σοκούροφ.
δεν μου λες; τις έχεις δει και τις 20;
DrAluca
27 Φεβρουαρίου, 2012 7:12 μμ
Ακομα αναλυει τις πολιτικες προεκτασεις του «Η Αλικη στο ναυτικο» μετ αθα χοληθει με το παλιοΧολυγουντ….
Χαμογελατε…
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 7:11 μμ
οχι βεβαια ! Απο αυτες που εχω δεί στη λιστα σου μόνο το drive το θεωρω καλή ταινία και παλι οχι η καλυτερη του Νορβηγου
Narrator
27 Φεβρουαρίου, 2012 7:13 μμ
αχ είπες Νορβηγός και θυμήθηκα και τον Δανό ψυχάκια τώρα!!
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 7:26 μμ
Αν εννοείς τον Λαρς φον τριερ δεν είναι ψυχακιας. Είναι ενας ανισος σκηνοθέτης
ஜிட்டு கிருஷ்ணமூர்த்தி
27 Φεβρουαρίου, 2012 7:30 μμ
δεν ειναι ουτε ψυχακιας, ουτε ανισος σκηνοθέτης, ειναι εντελως gtp
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:04 μμ
Τότε γιατι ειμαι τρολ ρε μανικακο;
μανικακος
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:06 μμ
και γω τρολ ειμαι,γιατι αρπαζεσαι?
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:16 μμ
Θιγόμενος είσαι εσυ και εδω μεσα απο οτι φαινεται λιγοι εχουν τα κοχόνες ( μαλακισμένη εκφραση αλλα θα την χρησιμοποιήσω ) να υπερασπιστουν ή και να εκφερουν την αποψη τους…
DrAluca
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:17 μμ
Το ζητημα ειναι που εχεις τα κονοχες ( μαλακισμένη εκφραση αλλα θα την χρησιμοποιήσω ).
Εκει που πρεπει η αναμεσα στα αφτια?
And that’s all folks. !!!!!!!!!!!
Χαμογεαλατε…
μανικακος
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:19 μμ
αποψη σε τι ακριβως θες ρε μάστορα?στο οτι εχεις φαγουρα?
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:34 μμ
Ειχαμε μια φαγουρα για τα οσκαρς αυτο ειναι το ζητημα που έχω θέσει ρε Μανικακε. Και εδω και ποσες ωρες δεν παίρνουν παρα ελάχιστοι μια θέση γιαυτο . Εγω την είπα την αποψη μου και εχω τον αλλονα απο πανω να μου ζαλιζει τα αρχιδια γιατι το κανω λεει για να αποσπασω την προσοχη. Αναρωτιέμαι υπαρχει σημείο επαφης;;;;
μανικακος
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:37 μμ
και λιγα σου λεει….
αν δεν εχεις τροπους,μην τους απαιτεις απο τους αλλους…
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:51 μμ
Ε γαμησε μας κιεσυ…
katy
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:26 μμ
Bollywood το κάνατε εδώ μέσα! 😆
Και το γυαλί παραμένει στη θέση του!
DrAluca
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:32 μμ
Δεν ειναι απαραιτητα κακο αυτο αγαπητη Πυργοδεσποινα 😀 😀
Χαμογελατε…
Jaquou Utopie
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:43 μμ
Εγώ βαρέθηκα λίγο, αυτός ο Ντάι Χίπης θέλει με το ζόρι να τον κάνουμε παρέα και με καταπιέζει… πάω να φάω παγωτό.
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:52 μμ
Τα κορίτσια του Παραλληλογραφου εχουν μια τάση προς το μπλαζε υφακι ή μου φαίνεται;;;
μανικακος
27 Φεβρουαρίου, 2012 6:55 μμ
δε το εχουν με ολους…. με κατι σχολιαστες μονο που εχουν υφακι αναμεσα σε μπλαζε και δυσκοίλιο…..
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 7:01 μμ
Αρα Μανικακε πανω απο όλα το υφος ετσι;;;
ஜிட்டு கிருஷ்ணமூர்த்தி
27 Φεβρουαρίου, 2012 7:17 μμ
παντως εδω που τα λεμε,η αρχικη τοποθετηση του Die Hippie Die, δεν δικαιολογουσε ολη αυτη την «αναστατωση»
δλδ τι ειπε ο ανθρωπος ?
Ποιος τα γαμεί τα Οσκαρς”
Αν αφησουμε στη μπαντα τους καθωσπρεπσμους αυτο το «Ποιος τα γαμεί τα Οσκαρς” , το εχουν πει ολοι οι εμπλεκομενοι και μη στην υποθεση των Οσκαρ
Εδω δεν εχει παρει οσκαρ ο ορσον Γουελς και τη χρονια της «αποκαλυψης τωρα», το ειχε σηκωσει το Κραμερ αναντιον κραμερ
ε λοιπον στα σοβαρα τωρα , ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΓΑΜΑΕΙ ΤΑ ΟΣΚΑΡ ?
giorgalis
27 Φεβρουαρίου, 2012 7:23 μμ
Γ Τ Π τα όσκαρ
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 7:29 μμ
Ε πεστα αν και δεν καταλαβαίνω πως διαβαζεται το ονομα σου…
ஜிட்டு கிருஷ்ணமூர்த்தி
27 Φεβρουαρίου, 2012 7:34 μμ
καλα ρε κανεις δεν διαβαζει ταμιλ !!!!!!??????
http://ta.wikipedia.org/wiki/%E0%AE%9C%E0%AE%BF%E0%AE%9F%E0%AF%8D%E0%AE%9F%E0%AF%81_%E0%AE%95%E0%AE%BF%E0%AE%B0%E0%AF%81%E0%AE%B7%E0%AF%8D%E0%AE%A3%E0%AE%AE%E0%AF%82%E0%AE%B0%E0%AF%8D%E0%AE%A4%E0%AF%8D%E0%AE%A4%E0%AE%BF
Die Hippie Die
27 Φεβρουαρίου, 2012 7:42 μμ
Παρότι Χίπις δεν ε’ισαι εμπορος και σφετεριστης
anton555
27 Φεβρουαρίου, 2012 7:41 μμ
oldboy99
28 Φεβρουαρίου, 2012 10:48 πμ
Άιντε-άιντε τι έγινε εδώ ρε παίδες?
Χθες είδα τη συγκεκριμένη ταινία τεσπα, διαβάζω και επιστρέφω δριμύτερος και περισσότερο κατατοπισμένος το ελπίζω δλδ!
Spin
28 Φεβρουαρίου, 2012 11:35 πμ
God damn,άπλετος ελεύθερος χρόνος 😉
oldboy99
28 Φεβρουαρίου, 2012 11:54 πμ
Λοιπόν, μιας και είναι «φρέσκια» η μνήμη μου για την συγκεκριμένη ταινία, την οποία είδα και σε 720 HD παρόλο που ήταν ασπρόμαυρη!
Η γνώμη μου είναι ότι δικαίως ήταν στις υποψήφιες για το…»πολύτιμο»! Αλλά όχι και να το κατακτήσει. Είδα πολλές ταινίες του 2011, αναφέρω κάποιες που ήταν καλύτερες από την νικήτρια!: «The beginners», «We Need To Talk About Kevin», «Drive», «Το Δέρμα Που Κατοικώ» και πολλές ακόμα. Διασκέδασα αρκετά βλέποντάς την, αν τώρα προσπαθήσω να εμβαθύνω το «διασκέδασα» με όρους…πολιτικούς! Το κάνω λοιπόν, και προσοχή, φυλαχτείτε ε 😀
Ξεκινάμε με το 1927 (αρχή της ταινίας) και επίσης 10 χρονάκια μετά τη Μεγάλη-Οχτωβριανή-Επανάσταση! Έως το 1932 (χρονικό τέλος της ταινίας) τέσσερα χρονάκια πριν το… Σύντομο Καλοκαίρι της Αναρχίας!
Ντάξ, αυτή η νοσταλγία για τις «παλιές καλές εποχές», πρώτος κάνει λόγο ο Ονορέ-ντε-Μπαλζάκ για την…φεουδαρχία όμως!
Το ξεκάθαρο μήνυμα που περνά ο ηλίθιος δουλικός-σοφέρ, να τον απολύει το αφεντικό κι αυτός να λέει, όχι -θα δουλέψω δίχως χρήματα! Όταν όμως έτρωγε με χρυσά κουτάλια ο σταρ, ο σοφέρ ήταν απ’ έξω φυσικά, χώρια που είναι 100 ετών και ακόμα εργάζεται…ο αχρείος! Πράγμα που παραπέμπει ευθέως, μπορεί και πλαγίως στο: Η Κρυφή Γοητεία της Μπουρζουαζίας του Μπουνιουέλ, ένα πράμα 😉
Καμιά εντύπωση για την ανόητη-ψευτουπερηφάνια, και αχαλίνωτη-εγωπάθεια του πρωταγωνιστή. Ενώ με «άγγιξε» η τρυφερή και γοητευτική συμπρωταγωνίστρια, σε ρόλο…μετανοούσα-Αριστερά! -:P
Να προσθέσω ότι το «The Artist» το’χε στην λίστα του και ο Ταραντίνο!
Επίσης το σύντομο πέρασμα του Μάλκομ-μακ-Ντάουελ, δίνει πόντους στην ταινία, ε να μην τιμήσω κι εγώ το αβατάριο μου!
Να’ σαι καλά Narrator που μας ταξιδεύεις στον θαυμαστό κόσμο του Χόλιγουντ, και πάντα Παρασκηνιακά ε 🙂 😉
Καταγγέλλω και τον συμπρωταγωνιστή…σκύλο, αυτός κι αν δεν ήταν δουλικότατος. Ο μόνος σκύλος που αξίζει τελικά είναι ο Κοπριτάκος 😛 😛
Ρε μπας και να γίνω κριτικός κινηματογράφου…ΜΠΑΜ! Δεν είναι πυροβολισμός αλλά ο ήχος από το τρακάρισμα της πρωταγωνίστριας στην προσπάθεια να σώσει τον ξοφλημένο ΣΤΑΡ της! Την έκανα τώρα 😉
oldboy99
28 Φεβρουαρίου, 2012 11:56 πμ
γαμώτο σχεδόν 1 ώρα μου πήρε! Συν ένας καφές και 3-4 στριφτά 🙂
Narrator
28 Φεβρουαρίου, 2012 12:10 μμ
όπως ίσως ξέρεις, το We Need To Talk About Kevin, δεν μου άρεσε σχεδόν καθόλου 😉
oldboy99
28 Φεβρουαρίου, 2012 12:17 μμ
…ναι καλά σε πίστεψα 😉
Ταινιάρα ε, από τις κορυφαίες του 2011!
Narrator
28 Φεβρουαρίου, 2012 12:21 μμ
Αφού έκανα ειδική ανάλυση γιατί δεν μου άρεσε, την οποία υποτίθεται ότι έχεις διαβάσει κιόλας 🙂
oldboy99
28 Φεβρουαρίου, 2012 12:29 μμ
…ίσως να με στεναχώρησε το ότι -ευτυχώς δεν είμαι μάνα! 🙂 😉
ΕΣΥ με προκαλείς ε 😀