Πρωτοβουλία κατά του Ευρώ και της ΕΕ – Συνέντευξη

Posted on 20 Φεβρουαρίου, 2012 1:37 μμ από

37


Το Σάββατο 18/2 έλαβε χώρα στην Πάτρα εκδήλωση της  «Πρωτοβουλίας κατά του € και της ΕΕ». Αν και έχω αναρτήσει κι άλλα κείμενα από τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, ήταν η πρώτη φορά που παραβρέθηκα σε εκδήλωσή της και μπορώ να πω ότι η ποιότητα της συζήτησης ξεπέρασε κατά πολύ τις προσδοκίες μου.

Η πρωτοβουλία είναι αυτό ακριβώς που λέει: Μια θεματική που στόχο έχει να μιλήσει με συγκεκριμένα επιχειρήματα κατά της Ευρωζώνης (Ευρώ) και της ΕΕ, να δείξει πως ο «ευρωμονόδρομος» είναι απλά μια μυθολογία και να καταστήσει σαφές στον κόσμο πως η ταύτιση των συμφερόντων της αστικής τάξης με αυτά του λαού αποτελεί κοροϊδία εις βάρος του δεύτερου.

Αξίζει πραγματικά να διαβαστούν κάποια κείμενα της Πρωτοβουλίας, έτσι ώστε να γίνει αντιληπτή η ταυτότητά της και οι στόχοι της. Παραθέτω τους συνδέσμους για τρία κείμενα που ξεχώρισα εγώ και θεωρώ πως έχουν όλο το «ζουμί» για τη δράση και την επιχειρηματολογία της ( εδώ , εδώ και εδώ )

Μετά το τέλος της εκδήλωσης, δύο μέλη της πρωτοβουλίας μου έκαναν την τιμή να μου δώσουν μια «μίνι-συνέντευξη», απαντώντας σε ορισμένα βασικά αλλά και κρίσιμα ερωτήματα σε σχέση με την Πρωτοβουλία, την Αριστερά, τη συγκυρία.

 

Η συνέντευξη του Π.Μαυροειδή

 

Η συνέντευξη του Χρήστου Τουλιάτου

 

Από το φυλλάδιο που μοιράζει η Πρωτοβουλία (Κλικ στο permalink για να δείτε την εικόνα σε μεγάλο μέγεθος)

 

Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός

