UPDATE 27/1/12: Πλέον, στο τέλος της ανάρτησης έχουν τοποθετηθεί σύνδεσμοι-λινκ προς βίντεο ή σάιτ με ομιλίες σχετικά με τα νομοσχέδια για το διαδίκτυο και το πως θα διακινούνται-ανταλλάσσονται οι διάφορες πληροφορίες (SOPA/PIPA/ACTA)
UPDATE 6/2/2012: Νεότερο σχετικό ποστ – Τι είναι το ACTA και γιατί πρέπει να ανησυχούμε
[Αναδημοσίευση] [Μετάφραση]
από το BBC-News (Europe) «Thousands march in Poland over Acta internet treaty»
(σημ: ACTA = Anti Counterfeiting Trading Agreement, Σύμφωνο ενάντια στην ανταλλαγή πλαστών προϊόντων, δείτε και προηγούμενο ποστ)
Πορεία χιλιάδων ανθρώπων στην Πολωνία για το Σύμφωνο ACTA που αφορά στο διαδίκτυο

Η κυβέρνηση δηλώνει ότι οι διαμαρτυρόμενοι θα μπορέσουν να εκφράσουν την άποψή τους, πριν κυρωθεί το Σύμφωνο στην Πολωνία.
Περισσότεροι από 10.000 άνθρωποι βγήκαν στους δρόμους της Πολωνίας για να διαμαρτυρηθούν ενάντια στην υπογραφή ενός διεθνούς Συμφώνου, το οποίο σύμφωνα με ακτιβιστές ισοδυναμεί με λογοκρισία στο διαδίκτυο.
Ο Πρωθυπουργός Ντόναλντ Τάσκ δηλώνει ότι η κυβέρνησή του θα υπογράψει την Πέμπτη, το «Σύμφωνο Ενάντια στην Ανταλλαγή Πλαστών Προϊόντων». Το Σύμφωνο, γνωστό και σαν ACTA, στοχεύει στην καθιέρωση διεθνών προτύπων ώστε να επιβληθούν τα πνευματικά δικαιώματα ιδιοκτησίας.
Αλλά οι επικριτές λένε ότι μπορεί να περιορίσει την ελευθερία έκφρασης και κυβερνητικοί ιστότοποι έχουν χακαριστεί για λόγους διαμαρτυρίας (σ.μ.: χακάρισμα στο διαδίκτυο είναι η ηλεκτρονική παραβίαση και η ανάληψη ελέγχου μέρους ή και ολόκληρου του σάιτ) .
Αρκετές πορείες έλαβαν χώρα σε πόλεις σε όλη την Πολωνία την Τετάρτη, αναφέρει ο ανταποκριτής του BBC στη Βαρσοβία, Adam Easton. Πλήθη κυρίως νεαρών ατόμων κρατούσαν σημαίες με σλόγκαν όπως «όχι στη λογοκρισία» και «ελεύθερο διαδίκτυο».
Αφού συγκλήθηκε ένα ειδικό κυβερνητικό συμβούλιο για να συζητηθεί το θέμα, ο κ. Τασκ δήλωσε ότι η κυβέρνηση δε θα υπέκυπτε στους εκβιασμούς των αντιπάλων του Συμφώνου. Δήλωσε επίσης, ότι θα υπάρξει επαρκής χρόνος για δημόσια συζήτηση περί του Συμφώνου, πριν κυρωθεί από την Πολωνική βουλή.
Μέχρι στιγμής, το Σύμφωνο έχει υπογραφεί από τις εξής χώρες: ΗΠΑ, Αυστραλία, Καναδάς, Ιαπωνία, Μαρόκο, Νέα Ζηλανδία, Σινγκαπούρη και Νότιος Κορέα. Η Πολωνία αναμένεται να την υπογράψει στο Τόκυο την Πέμπτη.
Το Σύμφωνο ACTA έχει ομοιότητες με το αμερικανικό νομοσχέδιο για την «καταπολέμηση της διαδικτυακής πειρατείας» (SOPA-Stop Online Piracy Act), το οποίο οι νομοθέτες στις ΗΠΑ παραμέρισαν την περασμένη εβδομάδα, κατόπιν της διαμαρτυρίας από τη Wikipedia και το Google, που έκαναν μπλακ-άουτ (έθεσαν εκτός λειτουργίας) ή εν μέρει συσκότισαν τις ιστοσελίδες τους για μια ημέρα.
========= (τέλος μετάφρασης και άρθρου) =========
Το «La Quadrature du net» αναφέρει ότι σήμερα υπέγραψαν 22 μέλη της ΕΕ το Σύμφωνο ACTA στην Ιαπωνία.
Και παραπέμπει στη σελίδα του Υπουργείου Εξωτερικών της Ιαπωνίας http://www.mofa.go.jp/policy/economy/i_property/acta1201.html¨
Η ανακοίνωση εκεί αναφέρει τα εξής:
January 26, 2012
Signing Ceremony of the EU for the Anti-Counterfeiting Trade Agreement (ACTA)//Τελετή υπογραφής του Συμφώνου ACTA από την ΕΕ.
Η τελετή υπογραφής της ΕΕ και των κρατών-μελών της, για το Σύμφωνο «Ενάντια στην ανταλλαγή πλαστών προϊόντων» – ACTA, έλαβε χώρα στις 26 Ιανουαρίου στο Υπουργείο Εξωτερικών Υποθέσεων.
- (1) Αντιπρόσωποι από την ΕΕ και 22 κρατών-μελών της, παρίσταντο στην τελετή και υπέγραψαν το Σύμφωνο. Τα κράτη-μέλη που δεν υπέγραψαν το Σύμφωνο, αναμένεται να το πράξουν για την ολοκλήρωση των αντίστοιχων εσωτερικών διαδικασιών. (Σημείωση: 1)
(2) Ο κ. Νακάνο, Κοινοβουλευτικός Υφυπουργός Εξωτερικών Υποθέσεων και ο κ. Κιταγκάμι, Κοινοβουλευτικός Γραμματέας Οικονομικών, Εμπορίου και Βιομηχανίας, παρακολούθησαν την τελετή εκ μέρους της Ιαπωνίας – θεματοφύλακας του Συμφώνου. (Σημείωση: 2)
- (1) Στην αρχή της ομιλίας του, ο Κοινοβουλευτικός Υφυπουργός Νακάνο εξέφρασε το καλωσόρισμά του για την υπογραφή του Συμφώνου από την ΕΕ και τα κράτη-μέλη της και δήλωσε ότι ο ίδιος ήταν σίγουρος ότι αυτή η υπογραφή θα δημιουργούσε μια περαιτέρω ορμή προς ταχεία έναρξη της ισχύος και της επέκτασης της συμμετοχής στο Σύμφωνο και ότι η Ιαπωνία σκόπευε να συνεργαστεί με την ΕΕ και άλλους συμμετέχοντες στο ACTA, ώστε να προσεγγίσουν άλλες χώρες για αυτόν τον σκοπό.
- (2) Εκ μέρους της ΕΕ, η Εξοχότητά του, ο κ. Hans Dietmar Schweisgut, πρέσβης και επικεφαλής της Αντιπροσωπείας της ΕΕ στην Ιαπωνία, δήλωσε ότι το ACTA, μια πρωτοβουλία υπό την ηγεσία της Ιαπωνίας, στοχεύει να βελτιώσει τους μηχανισμούς επιβολής για να βοηθήσει τα μέλη του να καταπολεμήσουν την παραβίαση των IPR (IPR-Δικαιώματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας) πιο αποτελεσματικά. Αυτός είναι ένας σκοπός που η ΕΕ και τα κράτη-μέλη της μοιράζονται με τους εμπορικούς εταίρους τους.
Σημείωση 1: ΕΕ και τα Κράτη-Μέλη της που υπέγραψαν το Σύφωνο σε αυτήν την τελετή είναι:
η ΕΕ, Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Τσεχία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβενία, Ισπανία, Σουηδία και Ηνωμένο Βασίλειο)
Σημείωση 2:
Αυστραλία, Καναδάς, Ιαπωνία, Νότιος Κορέα, Μαρόκο, Νέα Ζηλανδία, Σινγκαπούρη και ΗΠΑ υπέγραψαν το Σύμφωνο ACTA την 1η Οκτωβρίου 2011)
Stop-the-Kraken Link: http://wp.me/p1pa1c-fFZ
koula, the trell…
EDIT (27/1/12): Άλλα χρήσιμα λινκ/βίντεο που άφησαν σχολιαστές στην παρούσα ή και σε άλλες σχετικές αναρτήσεις.
Κάποια έχουν ελληνικούς υπότιτλους (πατήστε το CC αν δεν εμφανιστούν αυτόματα με το που ξεκινήσει το βίντεο)
=========
=========
=========
- Clay Shirky: Defend our freedom to share (or why SOPA is a bad idea)
=========
- Larry Lessig: How creativity is being strangled by the law http://www.ted.com/talks/larry_lessig_says_the_law_is_strangling_creativity.html
spiral architect
26 Ιανουαρίου, 2012 3:01 μμ
Δείτε όμως πως το παρουσιάζουν τα συστημικά παπαγαλάκια:
Νέες ρυθμίσεις για τα προσωπικά δεδομένα στο Διαδίκτυο 😛
Και μια αφιέρωση στα παπαγαλάκια:
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
27 Ιανουαρίου, 2012 1:24 πμ
Μαλάκα μου, διαβάζεις αυτά που γράφει το Αλαφουζοσάιτ και νομίζεις ότι πρόκειται για έναν άλλο σύμφωνο, ένα άλλο διαδίκτυο,έναν άλλο κόσμο!
Μιλάμε οι τύποι το παρουσιάζουν σαν τη Σωτηρία του Πλανήτη από το Θηρίο!
Ρέστα. Δίνουνε ρέστα.
Ο Αιρετικός
30 Ιανουαρίου, 2012 12:04 μμ
Τα παπαγαλάκια του Αλαφούζου παρουσιάζουν το μαύρο άσπρο όπως πάντα.
Αθανασία
26 Ιανουαρίου, 2012 3:02 μμ
@koula; εισαι σημαντικό άβαταρ, φτάνει η μετριοφροσύνη 😛
koula's ασήμαντο άβαταρ
26 Ιανουαρίου, 2012 3:15 μμ
ου ρε! 😛
πα’ να τ’αλλαξω.. με πρηξατε..
oldboy9
27 Ιανουαρίου, 2012 10:45 πμ
❗
DrAluca
26 Ιανουαρίου, 2012 3:15 μμ
ACTA

Χαμογελατε…
koula
26 Ιανουαρίου, 2012 3:17 μμ
😆
DrAluca
26 Ιανουαρίου, 2012 3:29 μμ
Πιθανεστερη εικονα που θα βρσκουμε ψαχνοντας στο νετ, εαν περασει το ACTA.

(Ηδη την βρισκουμε στο YouTube)
Χαμογελατε…
mitera
26 Ιανουαρίου, 2012 3:44 μμ
Τελευταία τη βγάζει πολύ συχνά..και ζητάει και επαλήθευση στοιχείων.
Επίσης ο γιος μου έλεγε ότι στο φεις μπουκ του λένε οτι τα στοιχεία του δεν φαίνονται ειλικρινή και να βάλει καινούργια.
Εν κατακλείδι, προς χάριν πνευματικών δικαιωμάτων κλπ κλπ το φακέλωμα έχει πάει σύννεφο. 😉
koula
26 Ιανουαρίου, 2012 6:21 μμ
λογικα πολλοι Κυπριοι θα εχουν «θεμα»
θα φαινονται μουφολογαριασμοι..
θυμηθηκα τον Μητσικωστα που εκανε τον παρουσιαστη ειδησεων ονόματι Κίκος Κίκου 😀 αλλα δε βρισκω το βιδεο
mitera
26 Ιανουαρίου, 2012 3:20 μμ
Παρατηρώ οτι η Γερμανία δεν υπέγραψε.
Εκεί μάλλον είναι «καλά» παιδιά και δεν διαδίδουν επαναστατικές ιδέες μέσω ίντερνετ.
Xanadu
26 Ιανουαρίου, 2012 3:23 μμ
😆
koula
26 Ιανουαρίου, 2012 3:26 μμ
«Τα κράτη-μέλη που δεν υπέγραψαν το Σύμφωνο, αναμένεται να το πράξουν για την ολοκλήρωση των αντίστοιχων εσωτερικών διαδικασιών.»
🙂
ισως φανουν πιο … τυχεροι στην επομενη φουρνια.. 😛
mitera
26 Ιανουαρίου, 2012 3:38 μμ
θα πάρει χρόνο δηλ.
Προλαβαίνουμε να πατήσουμε σβήσιμο για κανα μήνα που έλεγε και κάποιος φίλος εδώ παραδίπλα.
Να τους βάλουμε μέσα μερικά δις.να δούμε θα τους αρέσει; Γιατί με τις πορείες δεν βλέπω να γίνεται δουλειά. 😉
Spin
26 Ιανουαρίου, 2012 3:41 μμ
πως δεν γίνεται δουλειά. αν απεργήσεις δεν πληρώνεσαι. flexible? security? ε? ε? 😛
mitera
26 Ιανουαρίου, 2012 3:52 μμ
Ναι, πές μας και φιλελεύθερους τώρα!! 😛
Spin
26 Ιανουαρίου, 2012 4:06 μμ
γιατί δεν είμεθα όλοι φίλοι της ελευθερίας??? 😛
Alexis
27 Ιανουαρίου, 2012 5:55 πμ
Vevaia sth Germania exei arxisei na anevainei kai to pirate party edw kai kapoia xronia kai isws na exei kapoia sxesh me ayto pou les. ap’oti akousa stis topikes tou berolinou phre ena katholou eukatafronhto 7%
Spin
26 Ιανουαρίου, 2012 3:34 μμ
Εταιρείες και παπάρια μάντολες. ας γυρίσουμε στην εποχή που ανταλάσαμε κασέτες 😛
koula
26 Ιανουαρίου, 2012 3:46 μμ
μιλας με γριφους… γέροντα!
😛
Spin
26 Ιανουαρίου, 2012 4:08 μμ
τι γρίφους μωρέ. θέλω να γυρίσουμε στην εποχή όπου υπήρχε ελιτισμός. λίγοι και καλοί 😛
Γιαννκα
26 Ιανουαρίου, 2012 4:33 μμ
τι λιγοι και καλοι ρε spin ? ;)….εκει στο πασοκ πολλοι εισασταν απο παλια…τωρα εχετε μεινει τρεις κι ο κουκος 🙂 δεν πατε καλυτερα για την ελιτ του μελλοντος? θα εισαστε πολυ-πολυ ελιτ 🙂
Spin
26 Ιανουαρίου, 2012 4:36 μμ
KILLER ELITE 😛
koula
26 Ιανουαρίου, 2012 4:36 μμ
σιγα… γεμισαμε ψιχουλα… 😛
Γιαννκα
26 Ιανουαρίου, 2012 4:40 μμ
koyla μην βαλεις σκουπα …θα τα μαζεψω με το σκουπακι 😉
μανικακος
26 Ιανουαρίου, 2012 4:40 μμ
τρεις κι ο σπίνος ειναι το σωστο…. 😀
Γιαννκα
26 Ιανουαρίου, 2012 4:41 μμ
χαχαχαχαχαχα…
καριων
27 Ιανουαρίου, 2012 11:20 πμ
Αν δεν ειναι σε Μεταλλου epitaxial δεν σηκωνομαι καν απο το κρεβαττι.
koula
26 Ιανουαρίου, 2012 7:05 μμ
από τον σχολιασμό σε προηγούμενο σχετικό ποστ
koula
26 Ιανουαρίου, 2012 7:07 μμ
αυτό εδώ έχει και ελληνικούς υπότιτλους (πατήστε [cc] αν δεν εμφανίζονται αυτόματα)
maskarat
26 Ιανουαρίου, 2012 7:10 μμ
😉
koula
26 Ιανουαρίου, 2012 7:13 μμ
😀
καλησπέρες!
koula
26 Ιανουαρίου, 2012 7:16 μμ
ρε συ, maskarat, ξερεις τι ειναι generic drugs?
ειναι χημικες ουσιες στις οποιες βασιζονται άλλα (σημαντικα) φάρμακα? σαν πρωτες υλες δηλαδη?
koula
26 Ιανουαρίου, 2012 7:18 μμ
(δεν προλαβαινω να ψαξω βασικα.. 😛 και ειπα μηπως ξερεις )
maskarat
26 Ιανουαρίου, 2012 7:28 μμ
χωρίς να το έχω γκουγκλάρει, έχω την εντύπωση ότι είναι τα λεγόμενα «γενόσημα» φάρμακα.
Και μάλλον αποτελούν αντιγραφές (ίδιες ουσίες, συνταγή, δράση) των πατενταρισμένων φαρμάκων.
Έχω ακούσει συζητήσεις για τη σκοπιμότητα της ύπαρξης πατεντών στα φάρμακα, όταν πχ πεθαίνουν άνθρωποι στον τρίτο κόσμο επειδή δεν έχουν πρόσβαση σε καινούργιας γενιάς φάρμακα τα οποία είτε λόγω κόστους δεν μπορούν να αποκτήσουν, είτε επειδή απλά οι εταιρίες δεν κυκλοφορούν το συγκεκριμένο φάρμακο σε ένα μέρος του κόσμου.
Υ.Γ. Τώρα ως προς το επιχείρημα ότι η πατέντα στο φάρμακο χρηματοδοτεί την έρευνα, θα μπορούσαμε νομίζω σαν κοινωνίες αντί να χρηματοδοτούμε στρατούς να χρηματοδοτούμε ερευνητικά κέντρα (καλά λέω και καμιά μλκία που και που:)
koula
26 Ιανουαρίου, 2012 7:41 μμ
ναι ναι! 🙂
(καλα και σε μας αρεσει να ακουμε και καμια μλκια που και που… και να τις κανουμε και share 🙂 )
demonio
26 Ιανουαρίου, 2012 9:31 μμ
Ενα φαρμακο συνηθως εχει μια δραστικη ουσια και αλλες που βοηθουν στην συσκευασια (να το κανεις χαπι πχ) κλπ. Για να βρεθουν οι δραστικες ουσιες απαιτειται μακροχρονια ερευνα και μετα απαιτουνται μια σειρα κλινικες μελετες κλπ κλπ. Ολ’αυτα διαρκουν περιπου 12 με 15 χρονια μεχρι να βγει ενα φαρμακο στην αγορα. Οι εταιρειες ξεκινουν τις αιτησεις για πατεντα σε πολυ αρχικο σταδιο. Η πατεντα διαρκει 20 χρονια (+ 5 για τις δραστικες ουσιες). Οι αιτησεις για πατεντες δημοσιευονται περιπου 1,5 χρονο μετα την καταθεση τους. Απο την στιγμη που δημοσιευονται γινεται γνωστη η δραστικη ουσια. Αρα ο οποιοσδηποτε μπορει να αντιγραψει αυτην την ουσια, να την αλλαξει λιγο στα μη σημαντικα της κομματια (ωστε να αποφυγει την πατεντα) και με πολυ μικροτερο κοστος (και χωρις κοστος ερευνας) να την παραγαγει. Αυτες οι αντιγραφες ειναι τα generic drugs. Εχουν ακριβως την ιδια λειτουργια και ειναι πολυ πολυ φτηνοτερα.
Ελπιζω να σε κατατοπισα λιγο…αν θες κι αλλη πληροφορια πες, μπορει να ξερω να σου απαντησω 🙂
catalternative
27 Ιανουαρίου, 2012 10:04 πμ
@demonio Αυτό που είχα ακούσει για τα γενόσημα ότι είναι αντίγραφα «πρωτοτύπων» πατενταρισμένων φαρμάκων, δηλαδή διατηρούν την φαρμακοδυναμικές και φαρμακοδυναμικές ιδιότητες, αλλά μπορούν να δημιουργηθούν μετά την λήξη της πατέντας, το οποίο επιβεβαιώνεται και από το wikipedia.
Ο μόνος τρόπος να «σπάσεις» την πατέντα και να φτιάξεις ένα γενόσημο πριν την λήξη της είναι σε μια χώρα να πεθαίνει το 10% του πληθυσμού από μια ασθένεια, οπότε δικαιούται η χώρα να φτιάξει γενόσημα φάρμακα για να καταπολεμήσει την ασθένεια. (Αυτό το είχα ακούσει στο ραδιόφωνο, αλλά δεν βρίσκω πηγή να το επιβεβαιώσω αυτή την στιγμή).
,
demonio
27 Ιανουαρίου, 2012 10:51 πμ
Οι πατεντες πανω στις φαρμακοδυναμικες ουσιες συνηθως δεν αφορουν μια ουσια αλλα ενα συνολο ουσιων (γνωστα ως Markush formula) που καλυπτουν συχνα χιλιαδες χημικες ενωσεις, που δεν ειναι ομως ολες χρησιμες ως τετοιες (ή χρησιμες για την καταπολεμιση της ιδιας ασθενειας). Τα μορια αυτα ειναι συνηθως πολυ μεγαλα, εχουν μια ριζα και πολλους υποκαταστατες. Οταν αργοτερα καταλαβουν οι ερευνητες ποιες ουσιες ακριβως μπορουν να χρησιμοποιησουν και αφου κανουν τις κλινικες ερευνες και την υπολοιπη χαρτουρα για να παρουν εγκριση (οπου πλεον αναφερονται σε μεμονωμενες ουσιες), εκεινοι που φτιαχνουν τα γενοσημα απλα αλλαζουν τον υποκαταστατη και για να εγκριθουν τα φαρμακα τους δεν χρειαζεται να επαναλαβουν τις (περισσοτερες) κλινικες μελετες. Οι πατεντες πολυ συχνα δεν μπορουν να καλυψουν ολα τα υποκαταστατα την στιγμη που κατατιθονται. Αρα ειναι σχετικα ευκολο να παρακαμψουν τις πατεντες.
Μετα την ληξη της πατεντας (20 χρονια μετα την ημερομηνια αιτησης) ετσι κι αλλιως οποιος θελει φτιαχνει την ουσια ελευθερα.
Αν θελεις μπορω αργοτερα να ψαξω να σου βρω βιβλιογραφια.
catalternative
27 Ιανουαρίου, 2012 11:22 πμ
Αν ισχύει αυτό που λες τι νόημα έχει να πατεντάρεις κάποιο φάρμακο; Με την έννοια ότι οι πατέντες είναι ο κλασσικός τρόπος για μονοπώλιο. Μάλλον χάνω κάτι 😕
Αυτό πάντως που αναφέρεις να αλλάζουν κάποιον υποκαταστάτη, και όχι κάποια δραστική ουσία, είναι κλασσικός τρόπος για να ξανα-πατεντάρουν ένα φάρμακο και να συνεχίσουν το μονοπώλιο.
demonio
27 Ιανουαρίου, 2012 9:12 μμ
catalternative
η πατεντα σου δινει το δικαιωμα να σταματησεις αλλους απο το να παραγουνε ενα προιον, δεν σου δινει κατ’αναγκην το δικαιωμα να το παραξεις εσυ. Και καλυπτει μοναχα τις ουσιες που αναγραφει και τα «ισοδυναμα» τους. Με τα γενοσημα η ιστορια παιζει στο πως προσδιοριζεις τα «ισοδυναμα». Βασικα ειναι θεμα εθνικων δικαστηριων και δεν υπαρχει εννιαια ερμηνεια doctrine of equivalents) και οι δικαστες στις περισσοτερες χωρες της ΕΕ που ακοθνε αυτες τις υποθεσεις ειναι δικαστες του αστικου δικαιου και οχι τεχνικα καταρτισμενοι. Το αποτελεσμα ειναι πως στις χωρες που εχουν ισχυρη βιομηχανια γενοσημων (πχ Ισπανια) το ευρος της πατεντας (scope of protection) ερμηνευεται στενα και αρα τις παρακαμπτεις σχετικα ευκολα και στις χωρες που εχουν τις αλλες φαρμακοβιομηχανιες τις ερμηνευουν ευρεως.
Μην ξεχνας επισης πως οι πατεντες ισχυουν μοναχα στις χωρες οπου πληρωνει ο κατοχος. Μπορει λοιπον να πληρωνει μοναχα για την Γερμανια, οποτε στην Ισπανια το κοπιαρεις ελευθερα… Καπως ετσι γινεται το παιχνιδι χοντρα χοντρα.
Ολ’αυτα μπορει ν’αλλαξουν πολυ συντομα γιατι ειναι στα σκαρια εννιαια πατεντα για ολη την ΕΕ (community patent). Αν περασει αυτο, θα υπαρχουν και εξειδικευμενα δικαστηρια και τοτε το παιχνιδι θα αλλαξει πολυ.
catalternative
27 Ιανουαρίου, 2012 11:18 μμ
@demonio Αυτό που λες τώρα έχει μεγαλύτερο νόημα και δεν έρχεται σε αντίθεση με αυτό που λέω εγώ, αλλά ούτε με αυτό που λες εσύ. Αντίθετα τα συμπληρώνει και τα ολοκληρώνει 🙂 Σε ευχαριστώ 🙂
μανικακος
27 Ιανουαρίου, 2012 11:20 μμ
μπα?πως και ξεγλυστρησες απο την wp? 😀
catalternative
28 Ιανουαρίου, 2012 1:31 πμ
@manikakos χιχι μάλλον άρχισε να με συμπαθάει πάλι 😀
koula
27 Ιανουαρίου, 2012 10:39 πμ
καλημέρες catalternative και demonio! 🙂
ναι, κατατοπίστηκα αρκετά! ευχαριστώ σας!
(τι καλά, που κάποιοι … γκουχ… κάποτε διάβαζαν τα μαθήματά τους και τώρα έχοντας κ πρόσβαση στο διαδίκτυο ψάχνουν κ βρίσκουν κι άλλα… :P)
maskarat
26 Ιανουαρίου, 2012 7:21 μμ
Δύο εξαιρετικές ομιλίες από TED
Η πρώτη ολόφρεσκη και με θέμα (τί άλλο) τα sopa/pipa:
Clay Shirky: Defend our freedom to share (or why SOPA is a bad idea)
Η δεύτερη λίγο πιο παλιά αλλά με εξαιρετικό ιστορικό / νομικό background, για το πως οι συνθήκες και η τεχνολογία αλλάζουν παρασέρνοντας μαζί τους οπισθοδρομικούς νόμους και αντιλήψεις:
Larry Lessig: How creativity is being strangled by the law
Η δεύτερη υπάρχει και με ελληνικούς υπότιτλους στο site TEDTalks
«Ο Λάρυ Λέσιγκ λέει ότι ο νόμος καταπνίγει τη δημιουργικότητα»
koula
26 Ιανουαρίου, 2012 7:39 μμ
😀 😀
ωραίος ο τυπος! θενκσ!!
maskarat
26 Ιανουαρίου, 2012 8:01 μμ
TEST!
katy
27 Ιανουαρίου, 2012 7:48 πμ
“Μ’ αρέσει να κάνω πράγματα που οι λογοκριτές δεν θα περάσουν”.
Marilyn Monroe (1926-1962), Αμερικανίδα ηθοποιός.
koula
27 Ιανουαρίου, 2012 11:58 πμ
http://www.digitallife.gr/acta-signed-by-eu-and-greece-88914/
oldboy9
27 Ιανουαρίου, 2012 12:02 μμ
…οι «παράνομοι» θα βρουν τρόπους, να ξεπεράσουν και αυτό το σκόπελο 🙂
Πειρατές-Ενωμένοι-Ποτέ-Νικημένοι 😉
xtremyst
27 Ιανουαρίου, 2012 12:21 μμ
Ίσως θα πρέπει πλέον να πάρουν θέση και οι καλλιτέχνες σε ολα αυτά… Αναφέρομαι ειδικά στο χώρο της μουσικής… Υπάρχουν συγκροτήματα που εφτιαξαν δικές τους εταιρίες και πουλάνε τους δίσκους τους με πολύ μικρότερο αντίτιμο ή αφήνουν την τιμή στην κρίση του ακροατή… υπάρχουν μπάντες που ενθαρύνουν την ελεύθερη διακίνηση της μουσικής τους γιατι τους αρκούν τα χρηματα που βγαζουν απο συναυλίες… εναλλακτικές υπάρχουν, το θεμα είναι ποιοί εχουν πρόθεση να τις εφαρμόσουν και ποιοί είναι βολεμένοι στην κατασταση που επικρατεί σήμερα…
οι προθέσεις των δισκογραφικών, των μανατζαραίων, των καθε λογής μεσαζόντων και των πολιτικών που υπερασπίζονται τη βιομηχανία του θεάματος είναι γνωστές…. βέβαια το αν θα πετύχουν κάτι είναι άλλο θέμα.. και αυτό γιατι οι μεχρι τωρα προσπάθειές τους εχουν αποτύχει οικτρά…
Απο τη μία εχεις τον προκλητικότατο παραλογισμό των νομοσχεδίων τους που προβλέπουν ακόμη και εξοντωτικές ποινές για τους «εγκληματίες» που τόλμησαν να κατεβάσουν μερικά mp3 και απο την άλλη την αδυναμία να περιορίσουν τις δυνατότητες των χρηστών οι οποίοι εχει αποδειχτει οτι είναι πάντα ενα βήμα πιο μπροστά…
Θυμάστε το Napster, το θόρυβο που προκάλεσε το κλείσιμο του; τι αποτέλεσμα είχε; σταμάτησε ο ελεύθερος διαμοιρασμός αρχείων; Βγηκε το kazaa, το limewire, το emule και λίγο μετα τα torrents…
Η ιστοία έχει δείξει πως ολα «σπάνε» και ολα αντιγράφονται… αυτό δύσκολα θα αλλάξει…
oldboy9
27 Ιανουαρίου, 2012 12:27 μμ
«Θυμάστε το Napster, το θόρυβο που προκάλεσε το κλείσιμο του; τι αποτέλεσμα είχε; σταμάτησε ο ελεύθερος διαμοιρασμός αρχείων; Βγηκε το kazaa, το limewire, το emule και λίγο μετα τα torrents…»
——————————————————————————
Με το: Πειρατές-Ενωμένοι-Ποτέ-Νικημένοι, αυτό ακριβώς θέλω να υπερτονίσω, αφού ενεργούν ερήμην μας, το ίδιο θα κάνουμε κι εμείς…
xtremyst
27 Ιανουαρίου, 2012 12:43 μμ
και μην ξεχνάμε…
«Δε χρειαζόμαστε μεσάζοντες στα όνειρά μας
Μπορούμε και χωρίς τη βοήθεια των «γυρτών» της μουσικής βιομηχανίας.
Μπορούμε και χωρίς προστάτες της «πνευματικής μας ιδιοκτησίας».
Αντέχουμε και χωρίς τα βαμπίρια της διαφήμισης
Υπάρχουμε και χωρίς κριτικές και αφιερώματα
Οι στίχοι και οι μουσικές μας ταξιδεύουν κι ας μη μάς παίζει το ράδιο και η τηλεόραση.
Ανησυχούμε χωρίς να μας το επιβάλλουν οι επαγγελματίες της πολιτικής.
Έχουμε γνώση των καιρών.
Παλεύουμε για την αυτονομία μας.
Έχουμε το θάρρος και το θράσος να μποϋκοτάρουμε την «εξασφάλιση» μας και τους προφήτες της.
Διατηρούμε την επικινδυνότητα ως βασικό συστατικό.
Κάνουμε εξέγερση και το γλεντάμε.
Κι όλα αυτά κι άλλα πολλά χωρίς «πλάτες», «άκρες», «καβάτζες», «μεσσίες», «νταβατζήδες», χωρίς ξεφτίλα, αλλά με τα πιο όμορφα να μας περιμένουν λίγο πιο πέρα.»
http://www.lowbap.com/gr/nosponsors.asp
Ηλεκτρονικο τσιγαρο
27 Ιανουαρίου, 2012 12:29 μμ
Ωραίο το άρθρο αλλά τα σχόλια κατά τη διάρκεια άλλαξαν λίγο το όλο θέμα 😛
koula
27 Ιανουαρίου, 2012 1:16 μμ
😀 και μεις στην προσπαθεια να το κοψουμε ειμαστε… 😛 το «οφ-τοπικ».. αλλά όλο «ανάβει» η κουβέντα 😀
dimi
27 Ιανουαρίου, 2012 4:28 μμ
ασχετο,αλλα πολυ σημαντικο.
μεταφερω απο indy:
8/3/2007
Ομόφωνη αθώωση για τους συντρόφους/συναγωνιστές στο κακουργιοδικείο Χαλκίδας, για τα γεγονότα της 8ης Μάρτη 2007 (ημέρα ψήφισης του ν/π της Γιαννάκου) 7-0
Αυτή τη στιγμή το δικαστήριο (μόνο οι τακτικοί δικαστές) συσκέπτεται για ν’ αποφανθεί επί του αιτήματος του Βασίλη Στεργίου να αποζημιωθεί για την εξάμηνη προφυλάκισή του.
Xanadu
27 Ιανουαρίου, 2012 4:35 μμ
pαλι με προλαβες…….
dimi
27 Ιανουαρίου, 2012 4:39 μμ
θα σου εστελνα ξανα ascii καρδουλα , αλλα την προηγουμενη φορα με χλευασες..
παρε ενα ★ λοιπον 😛
Xanadu
27 Ιανουαρίου, 2012 4:51 μμ
😈
Koka
27 Ιανουαρίου, 2012 7:27 μμ
Η Avaaz συγκεντρώνει διαδικτυακές υπογραφές στην παρακάτω διεύθυνση:
https://secure.avaaz.org/en/eu_save_the_internet_spread/
koula
28 Ιανουαρίου, 2012 10:31 πμ
@ all
ξέρετε αν υπάρχει πουθενά καμιά ελληνική μετάφραση του κειμένου του ACTA ? (για να μη μένουμε στις ερμηνείες, να έχουμε δει ακριβώς τι λέει μέσα)
αν όχι, να το προχωρήσουμε το θέμα…
koula
28 Ιανουαρίου, 2012 10:42 πμ
λογικα αυτο ειναι το κειμενο (οπως εχει διαμορφωθει δηλαδη)
demonio
28 Ιανουαρίου, 2012 12:21 μμ
Για ριξε εδω μια ματια, δεν ξερω αν ειναι αυτο
http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lng1=en,el&lang=&lng2=bg,cs,da,de,el,en,es,et,fi,fr,hu,it,lt,lv,mt,nl,pl,pt,ro,sk,sl,sv,&val=577911:cs&page=&hwords=null
koula
29 Ιανουαρίου, 2012 12:52 μμ
demonio, θενξ για το λινκ! 🙂
apfff
μέχρι στιγμής διάβασα το μισό κείμενο…
στο La quadrate du net,
http://www.laquadrature.net/en/ACTA
εχουν ανεβασει ενα που λεει οτι ειναι το τελικο κειμενο (Μάιος 2011)
να δουμε αν ειναι το ιδιο…
koula
6 Φεβρουαρίου, 2012 3:48 μμ
Σχετικό ποστ
«τι είναι το ACTA και γιατί πρέπει να ανησυχούμε» http://wp.me/p1pa1c-fRJ