E-mails αναγνωστών

Posted on 21 Ιανουαρίου, 2012 2:58 πμ από

43


Κατά καιρούς φτάνουν στο προσωπικό μου mail διάφορα περίεργα μηνύματα, τα περισσότερα από τα οποία αναλίσκονται σε ερωτήσεις περί διαφόρων θεωριών συνωμοσίας και αστικών μύθων που έχουν αναπτυχθεί για το μπλογκ του Παραλληλογράφου και τους ίδιους τους αρθρογράφους του.

Σε μια παγκόσμια ,συντονισμένη προσπάθεια αποτίναξης κάθε ρετσινιάς από το όνομα του Παραλληλογράφου, παραθέτω ορισμένα από τα πιο αντιπροσωπευτικά, συνοδευόμενα από τις απαντήσεις μου οι οποίες αποτελούν και την Απόλυτη και Αδιαπραγμάτευτη Αλήθεια.

____________________——————————_____________________

1.

Αγαπητέ Σκληρο-Πυρηνικέ,

με λένε Λίζα και είμαι 15 χρονών. Διάβασα ένα άρθρο του Μανικάκου και από τότε θέλω σαν τρελή να πάρω σκύλο. Η μαμά μου όμως δε θέλει ούτε να ακούει για σκυλιά! Λέει πως όλοι οι σκύλοι της Γης ανήκουν σε μια φράξια ανταρτών που μόνο σκοπό έχουν την ποδηγέτηση των δικαιωμάτων των γατών! Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, μου απαγόρεψε να διαβάζω οτιδήποτε άλλο εκτός από Νarrator! Είμαι σε απόγνωση! Μισώ τις γάτες,αλλά απ’το ολότελα καλή κι η Παναγαταγιώτενα! Τι να κάνω;;

 

Αγαπητή Λίζα,

Οι γάτες είναι συμπαθή και αλανιάρικα τετράποδα, οπότε καλό είναι να πάψεις να τις μισείς. Από την άλλη, και οι μούργοι οι σκύλοι καλοί είναι, αλλά σκέψου πως ο σκύλος δεν πρόκειται να πηγαίνει να κάνει κακά του στην άμμο, ούτε βρίσκει κανένα ενδιαφέρον στο να παίζει με τις κουρτίνες και την κουβαρίστρα όλη μέρα, επομένως χρειάζεται έξτρα φροντίδα και κόπο (βόλτα για το ψιλό του,βόλτα για το χοντρό του,βόλτα για τα αέριά του όταν πίνει γάλα κοκ). Τον Μανικάκο γενικά μην τον ακούς γιατί ο σκύλος του είναι εκ γενετής αλήτης και ανεξάρτητος, οπότε όλα τα παραπάνω τα κάνει μόνος του και γραμμένο τον έχει.

 

2.

Σκληροπυρηνικέ,

άκουσα πως το μπλογκ χρηματοδοτείται από τον Σόρος. Είναι αλήθεια; 

 

Όχι. Μόνο από εγχώρια κεφάλαια δεχόμαστε. Στην τελική, είμαστε όλοι έλληνες.

 

3.

Φυσικέ,

με λένε Στάθη και είμαι ΑΕΚ. Μπορείς να ανεβάσεις κάνα άρθρο να προμοτάρεις την ομάδα μπας και την αγοράσει κανένας;

 

Στάθη, κατ’αρχάς περαστικά σου. Έπειτα, αυτή η ομάδα δεν προμοτάρεται ούτε από λοβοτομημένο Βενιζελόφιλο, πόσο μάλλον από μένα. Αν κάνω ένα ποστ για την Ελπίς Χορτερού, βολεύεσαι;

 

4.

Σκληροπυρηνοτέτοιε,

δε θέλω να σου αποκαλύψω το όνομά μου γιατί το θέμα μου είναι πολύ προσωπικό. Πριν δυο χρόνια είχα βγει για ποτό με ένα παιδί που μου είχε αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις. Στο δεύτερο ραντεβού μου ζήτησε να μου κάνει ρούφηγμα στον καρπό.Δεν είπα τίποτα γιατί το θεώρησα φυσιολογικό. Στο τρίτο ραντεβού ζήτησε να πιει λίγο από το αίμα μου για να «αφομοιώσει» ,λέει, την ύπαρξή μου. Φυσικά και αρνήθηκα.  Λίγες μέρες μετά από αυτό εμφανίστηκε στο ίντερνετ ένας τύπος με το όνομα DrAluca ,που του έμοιαζε εκπληκτικά, ιδιαίτερα στην ορθογραφία! Λες να πρόκειται για το ίδιο άτομο;

Άγνωστη Χ+Ψ+Ω

 

Αγαπητή Τριτοβάθμια Άγνωστη,

κατ’αρχάς είναι κρίμα να γράφεις όλο το δύσκολο κομμάτι του nickname μου και να τα παρατάς στο εύκολο. Έπειτα, μου ζητάς να δώσω λύση σε ένα πρόβλημα με τρεις αγνώστους, ενώ εσύ μου δίνεις μόνο ένα στοιχείο. Αυτό είναι μαθηματικά αδύνατο. Πάντως έχουμε κι εμείς έναν τέτοιον στο μπλογκ, αλλά είναι καλό παιδί. Να σκεφτείς, όλη τη μέρα μας λέει να χαμογελάμε. Επίσης, ο δικός μας είναι υπόδειγμα ορθογραφίας, οπότε μάλλον άλλον θα είχες γνωρίσει εσύ. Καλή τύχη με τα βαμπίρ σου εύχομαι.

 

5.

Φυσικέ,

είναι μία στο twitter που δεν με κάνει follow με τίποτα, τι να κάνω;

 

Δεν ξέρω, κι εγώ την koula την ψήνω κάνα μήνα αλλά ακόμα τίποτα.Συνέχισε να προσπαθείς μέχρι να διαγράψει το λογαριασμό της.

 

6.

ksereis pou mporw na dw apo konta ton Spin??? plz  pes mouuuu!

 

Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω. Ούτε εγώ τον έχω δει άλλωστε. Κάτι φήμες που άκουσα λένε πως ο τελευταίος άνθρωπος που τον κοίταξε κατάματα βρίσκεται τώρα σε μια πιρόγα καταμεσής του ινδικού και προσπαθεί να βρει την Ειρήνη μέσα του. Άλλες φήμες λένε πως για να τον δεις πρέπει να προμηθευτείς τα ειδικά γυαλιά για την έκλειψη του ηλίου (ΠΡΟΣΟΧΗ! το αυτοσχέδιο μουντζουρωμένο τζάμι δεν αρκεί για να προστατεύσει από την τύφλωση!). Πρόσφατα άκουσα πως κανείς δεν καταφέρνει να τον προσεγγίσει σε ακτίνα 20 μέτρων, καθώς έχει προσλάβει μία άρτια εκπαιδευμένη φρουρό για την προστασία του. Οι ίδιες φήμες την θέλουν να είναι και η προσωπική του ξεματιάστρα. Αλλά γενικά δεν πιστεύω τις φήμες.

 

7.

ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟ ΑΝΑΡΧΟΚΟΥΜΟΥΝΙ ΑΜΑ ΣΕ ΒΡΩ ΘΑ ΣΕ ΒΑΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΠΙΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΑΡΤΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΧΩΡΑ ΣΟΥ ΡΕ.  ΑΙΜΑ ΤΙΜΗ ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ!!

 

Των 0.5 είναι προφανώς λίγο. Ίσως να δοκίμαζες των 1.5 . Σε μένα κάνει καλή δουλειά.

 

8.

Τι του κάνατε ρε του Ζάφοντα και έχει χαθεί; Μήπως έκανε κάνα πραξικόπημα η Ζακού και του πήρε την προεδρία; 

 

Μπα, δε χρειάζεται. Δικό της είναι το μαγαζί, όποτε θέλει μας κλείνει. Όσο για τον Ζάφοντ, περνάει μια φάση ενδοσκόπησης μετά τη διαφωνία που είχαν τα κεφάλια του μεταξύ τους. Σύντομα θα επανέλθει, μην ανησυχείς.

 

9.

Φυσικέ, ποια είναι η γνώμη σου για το ΠΑΣΟΚ; Θα πάρει πάνω από 20% στις εκλογές;

 

Με Spin πρόεδρο χτυπάει μέχρι και αυτοδυναμία.

 

10.

Θεωρείς ότι το στοματικό σεξ καταστρέφει τον έρωτα;

 

Ναι, αλλά χωρίς το «στοματικό».

 

__________________________________________________

 

Περισσότερα mail σε επόμενη στιγμή τρέλας και Απόλυτης Αλήθειας.

Μέχρι τότε, συνεχίστε να μας Απολυτο-λατρεύετε.

tasos the tromb   🙂  🙂

Absolut trombolink : http://wp.me/p1pa1c-fxq

 

Posted in: Χιουμορ