Το ποστ θα ενημερώνεται με τα νέα από τις συγκεντρώσεις στο κέντρο της Αθήνας.
Μπορείτε να αφήνετε στα σχόλια ό,τι είναι σχετικό με το θέμα.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων 🙂
=========
Τα Εργατικά Κέντρα Αττικής καλούν σε παναττική απεργιακή κινητοποίηση
και διάφοροι κλάδοι ανακοίνωσαν ότι θα συμμετάσχουν σε αυτήν.
Εργατοϋπαλληλικό της Αθήνας 24ωρη
Σε 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση προχωράει το εργατοϋπαλληλικό κέντρο Αθήνας (ΕΚΑ) στις 17 Ιανουαρίου. Όπως αναφέρει στη σχετική ανακοίνωσή του:
«Οι εργαζόμενοι της Αθήνας δέχονται ανηλεή επίθεση τόσο στο εισόδημα όσο και στις εργασιακές τους σχέσεις. Η προσπάθεια από την εργοδοσία ακύρωσης κάθε εργατικού δικαιώματος, υπαγορεύοντας στην Τρόικα και την Κυβέρνηση τις νομοθετικές ρυθμίσεις που χρειάζονται για να μας μετατρέψουν από εργαζόμενους σε δούλους, μας καθιστούν θηράματα στην ζούγκλα της κερδοφορίας τους. Αποτέλεσμα αυτής της νεοφιλελεύθερης πολιτικής είναι οι 2 στους 5 εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα να εκβιαστούν για την καταβολή του Δώρου των Χριστουγέννων. …
Το ΕΚΑ με απόφαση της Εκτελεστικής του Επιτροπής, σήμερα 29/12/2011. μετά από ομόφωνη εξουσιοδότηση του Δ.Σ για αγωνιστική κινητοποίηση στο δεύτερο 10ήμερο του Ιανουαρίου , σε συνεννόηση με τα άλλα Εργατικά Κέντρα της Περιφέρειας Αττικής με την κάλυψη της ΓΣΕΕ, προκηρύσσει 24ωρη Παναθηναϊκή απεργία στις 17/1/2012 και προγραμματίζει σειρά συνδικαλιστικών δράσεων ώστε να μαζικοποιήσει την απεργιακή κινητοποίηση.
Νοσοκομειακοί Γιατροί 24ωρη
Η Ομοσπονδία Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας ΟΕΝΓΕ κάλεσε τις Ενώσεις και τις γενικές συνελεύσεις των Νοσοκομείων να συμμετάσχουν στην 24ωρη παναττική απεργία που προκήρυξαν για την Τρίτη τα Εργατικά Κέντρα Αττικής, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τα προωθούμενα μέτρα της κυβέρνησης με αιχμή τα εργασιακά.
ΓΣΕΕ 24ωρη
Κάλεσμα για μαζική συμμετοχή στην παναττική απεργία που πραγματοποιούν τα Εργατικά Κέντρα Αττικής στις 17 Ιανουαρίου και στην απεργιακή συγκέντρωση των Συνδικάτων στις 11.00, στην Πλατεία Κλαυθμώνος, απευθύνει η ΓΣΕΕ
Όπως επισημαίνει η Συνομοσπονδία, η απεργία της 17ης Ιανουαρίου είναι ένα «ισχυρό μήνυμα προς την κυβέρνηση, την τρόικα και τους εργοδότες, που επεξεργάζονται νέα ακόμα πιο σκληρά αντεργατικά μέτρα, με παρεμβάσεις ή ακυρώσεις των ΣΣΕ».
ΟΜΕ-ΟΤΕ 24ωρη
Τη στήριξή της στην απεργιακή κινητοποίηση των Εργατικών Κέντρων Αττικής στις 17 Ιανουαρίου εκφράζει η ΟΜΕ-ΟΤΕ και καλεί τα σωματεία – μέλη της με αποφάσεις τους να συμμετέχουν δυναμικά τόσο στην απεργία όσο και στη συγκέντρωση των συνδικάτων στην πλατεία Κλαυθμώνος. Σε σχετική ανακοίνωσή της η ΟΜΕ-ΟΤΕ τονίζει ότι «κυβέρνηση και τρόικα συνεργάστηκαν συστηματικά και περιέκοψαν δραστικά μισθούς και συντάξεις. Υπονόμευσαν την κοινωνική ασφάλιση και την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Επέβαλλαν την χωρίς ιστορικό προηγούμενο φοροεπιδρομή σε βάρος των εργαζομένων. Διαλύουν κομμάτι -κομμάτι τις δημόσιες κοινωνικές υπηρεσίες και αφανίζουν τα δημόσια κοινωνικά αγαθά με τις προκλητικές και απανωτές αυξήσεις στο φως, στο νερό, στη μεταφορά. Οι απλήρωτοι εργαζόμενοι, οι απολυμένοι, οι άνεργοι πλημμυρίζουν τη χώρα. Η φτώχεια και η εξαθλίωση είναι στη πόρτα όλων μας. Η απόγνωση των νέων οδηγεί στο δρόμο της ξενιτιάς».
Υπάλληλοι Τραπεζών 24ωρη
Επίσης σε απεργία προχωρεί και η Ομοσπονδία Τραπεζοϋπαλληλικών Οργανώσεων Ελλάδας.
Σε ανακοίνωση της σημειώνει μεταξύ άλλων ότι οι «εργαζόμενοι στις Τράπεζες έχουν τους δικούς τους λόγους να αντιδράσουν μαζικά και αποφασιστικά στις κυβερνητικές και εργοδοτικές επιθέσεις και να υπερασπίσουν τα δικαιώματά τους, με τη συμμετοχή τους στην 24ωρη απεργία».
Καθηγητές 11:00 έως 14:00 & 14:00 έως 17:00
Η ΟΛΜΕ έχει προκηρύξει για την Τρίτη δύο παναττικές στάσεις εργασίας από τις 11.00 – 14.00 και από 14.00 – 17.00 και καλεί τα μέλη της στην συγκέντρωση της πλατείας Κλαυθμώνος.
Παράλληλα και η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος έχει προγραμματίσει για την Τρίτη δίωρη στάση εργασίας «προκειμένου να διευκολυνθεί η συμμετοχή των εκπαιδευτικών του Λεκανοπεδίου στα συλλαλητήρια που διοργανώνονται την ίδια ημέρα. Οι πρωτοβάθμιοι σύλλογοι μπορούν να κηρύξουν επιπλέον στάση εργασίας για τη διευκόλυνση των συναδέλφων».
======
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης -Απεργίες
ΠΟΕΣΥ, ΠΟΣΠΕΡΤ, ΠΟΕΠΤΥΜ: 48ωρη
Την απόφαση να απεργήσουν οι δημοσιογράφοι στις 17 και 18 Ιανουαρίου έλαβε το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Συντακτών (ΠΟΕΣΥ).
Η σχετική ανακοίνωση έχει ως εξής : «Με τέσσερις χιλιάδες χαμένες θέσεις μέχρι τώρα, με απολύσεις και «λουκέτα», στα έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ, με πρωτοφανές «τσεκούρεμα» στους μισθούς και τις συντάξεις, με την ολιγωρία στην υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και την παράλληλη πίεση στους μισθωτούς συναδέλφους για υπογραφή ατομικών συμβάσεων, με την ανασφάλεια των εργαζομένων στο ζενίθ και με όλα τα μέτρα σε βάρος των εργαζομένων που έχουν ληφθεί σύμφωνα με επιταγές της Τρόικας και έχουν εγκλωβίσει όχι μόνο το χώρο της Ενημέρωσης σε εργασιακό μεσαίωνα, αλλά το σύνολο των εργαζομένων και συνταξιούχων, συνθέτουν μια ζοφερή προοπτική για την επιβίωση του λαού μας αλλά και για τη λειτουργία της Δημοκρατίας και την κατοχύρωση της Ελευθεροτυπίας.
Μπροστά σ’ αυτή την τραγική κατάσταση η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Συντακτών (ΠΟΕΣΥ), η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Προσωπικού Επιχειρήσεων Ραδιοφωνίας-Τηλεόρασης (ΠΟΣΠΕΡΤ) και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Προσωπικού Τύπου και ΜΜΕ (ΠΟΕΠΤΥΜ) αποφάσισαν να κηρύξουν 48ωρη απεργία, σε όλα τα ιδιωτικά και δημόσια έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ, από την Τρίτη 06.00 της 17ης Ιανουαρίου μέχρις την Πέμπτη 06.00 της 19ης Ιανουαρίου, παράλληλα με την απεργιακή κινητοποίηση για τη 17η Ιανουαρίου που κήρυξαν τα Εργατικά Κέντρα της Aττικής.
========
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς – Συμμετοχή στην παναττική απεργία
Συμμετοχή των Εργαζομένων στα ΜΜΜ στην Παναττική απεργία της Τρίτης 17 Ιανουαρίου
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις των Εργαζομένων στα ΜΜΜ, λόγω της συμμετοχής τους στην Παναττική απεργία που προκήρυξε το ΕΚΑ, οι Αστικές Συγκοινωνίες την Τρίτη 17 Ιανουαρίου θα λειτουργήσουν ως εξής:
Λεωφορεία & Τρόλλεϋ: από 07:30 έως 22:00
Ηλεκτρικός σιδηρόδρομος: από 09:00 έως 21:00
Προαστιακός Σιδηρόδρομος: από 07:00 έως 22:00
Τραμ από 08:00 έως 22:00
Το Μετρό Θα παραμείνει εκτός λειτουργίας λόγω 24ωρης απεργίας
========
Σε συγκεντρώσεις στο κέντρο της Αθήνας καλούν:
ΠΑΜΕ: στις 11 στην Ομόνοια
Δικηγόροι – Πανελλαδική Αποχή
Σύμφωνα με την απόφαση που είχαν πάρει πριν λίγες ημέρες, απέχουν και σήμερα 17/1/2012 και θα συνέλθει η συντονιστική επιτροπή της Ολομέλειας των Προέδρων για να αποφασίσουν παράταση της αποχής ή μη.
«Έως την ερχόμενη Τρίτη 17 Ιανουαρίου θα συνεχίσουν την αποχή τους οι δικηγόροι όλης της χώρας, σύμφωνα με σημερινή ομόφωνη απόφαση των προέδρων της Ολομέλειας των Δικηγορικών Συλλόγων, η οποία συνήλθε στην Αθήνα.
Την ερχόμενη Τρίτη, θα συνέλθει η συντονιστική επιτροπή της Ολομέλειας των προέδρων για να επανεκτιμήσει την κατάσταση και να αποφασίσει για την παράταση ή μη της αποχής.
Οι δικηγόροι αντιδρούν στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης που αφορά την επιτάχυνση απονομής της Δικαιοσύνης, στο περαιτέρω «άνοιγμα» των δικηγορικών εταιρειών, στις νέες φορολογικές ρυθμίσεις, αλλά και στην αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών.»
Update: 13.20′
από radiobubblenews
Όσον αφορά τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες ενδεχομένως να προκύψουν προβλήματα από την συμμετοχή στην απεργία 5 ναυτεργατικών σωματείων. Της Πανελλήνιας Ένωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού, (ΠΕΜΕΝ), της Πανελλήνιας Ένωσης Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής Εμπορικού Ναυτικού «Ο Στέφενσων», της Πανελλήνιας Επαγγελματικής Ένωσης Μαγείρων Ναυτικού (ΠΕΕΜΑΓΕΝ), της Πανελλήνιας Ένωσης Πληρωμάτων Ρυμουλκών- Ναυαγοσωστικών και της Πανελλήνιας Ένωσης Συνταξιούχων ΝΑΤ , σε όλες τις κατηγορίες πλοίων.
Να σημειώσουμε ότι στην απεργία δεν συμμετέχει η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (Π.Ν.Ο.) Στην συνεδρίαση της 15μελούς Εκτελεστικής Επιτροπής 8 ψήφισαν κατά της απεργίας ενώ υπήρξαν και 2 λευκά.
Σε κάθε περίπτωση οι επιβάτες που θα ταξιδέψουν την Τρίτη, πρέπει πρώτα να επικοινωνήσουν είτε με το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά 210-4226000 και 210-4147800 ή με τις ναυτιλιακές εταιρείες και τα πρακτορεία.
=======
Συγκεντρώσεις:
Η κεντρική συγκέντρωση των απεργών θα πραγματοποιηθεί στις 11.00’ στην πλατεία Κλαυθμώνος, ενώ το ΠΑΜΕ καλεί σε συλλαλητήριο την ίδια ώρα στην Ομόνοια.
Update: 13.50′
Οι δικηγόροι απέχουν έως και 19 του μηνός με σημερινή απόφαση της Συντονιστικής Επιτροπής των Προεδρείων των Δικ. Συλλόγων.
φωτογραφίες από Προπύλαια, Κλαυθμώνος αλλά και από την πορεία προς το Σύνταγμα
http://lockerz.com/s/175262184
https://twitter.com/#!/Stavrula_/status/159202999825207296
https://twitter.com/#!/prezatv/status/159229193283043328
Update: 15.25′
αφέθηκε σε σχόλιο
Σύμφωνα με το Πρώτο θέμα:
Αστυνομικός της Αντιτρομοκρατικής, σύμφωνα με ενημέρωση της Αστυνομίας, είναι ο άνδρας που δέχθηκε επίθεση, το μεσημέρι της Τρίτης, στην πλατεία Συντάγματος, από ομάδα περίπου 30 κουκουλοφόρων. Μάλιστα, οι δράστες της επίθεσης κατάφεραν να του αποσπάσουν και το υπηρεσιακό του όπλο.
Το περιστατικό συνέβη στις 13:45, μετά την ολοκλήρωση της πορείας του Εργατικού Κέντρου Αθήνας προς τη Βουλή. Αυτόπτες μάρτυρες ανέφεραν ότι ο άνδρας, που φορούσε πολιτικά, δέχθηκε επίθεση από ομάδα κουκουλοφόρων, οι οποίοι φώναζαν ότι είναι αστυνομικός.
Στο σημείο έπευσαν δυνάμεις των ΜΑΤ, ενώ στον τραυματία παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και, στη συνέχεια, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, όντας σε σοβαρή κατάσταση.
Update 16.40′
Βίντεο-πλάνα μετά τον τραυματισμό του
===========
Πηγές: oasa.gr, apergia.gr, radiobubble.gr, Ναυτεμπορική
http://www.diamedia.gr/index.html
koula
17 Ιανουαρίου, 2012 1:41 μμ
στο τουίτερ μπορεί κάποιος να ακολουθήσει το #17jgr
(17 january gr = ετσι εχουν συστηματοποιησει τις απεργιες και άλλα γεγονοτα, ημερομηνια και χωρα)
http://lockerz.com/s/175262184
koula
17 Ιανουαρίου, 2012 1:43 μμ
αλλά και το #rbnews
https://twitter.com/#!/search?q=%23rbnews
https://twitter.com/#!/radiobubble/status/159214995199098880
koula
17 Ιανουαρίου, 2012 1:45 μμ
prin mia wra peripou
/large
koula
17 Ιανουαρίου, 2012 1:48 μμ
https://twitter.com/#!/prezatv/status/159229193283043328
koula
17 Ιανουαρίου, 2012 1:50 μμ
apo doleross
«Προς το υπ. Εργασίας πορεύονται οι συγκεντρωμένοι του ΠΑΜΕ. Αντιπροσωπεία των απεργών θα συναντηθεί με τον υπ. Εργασίας. »
https://twitter.com/#!/doleross/status/159221473188392960
simon
17 Ιανουαρίου, 2012 1:51 μμ
Οι δικηγόροι απέχουν έως και 19 του μηνός με σημερινή απόφαση της Συντονιστικής Επιτροπής των Προεδρείων των Δικ. Συλλόγων.
koula
17 Ιανουαρίου, 2012 1:53 μμ
🙂 μερσί!
koula
17 Ιανουαρίου, 2012 1:52 μμ
Sto Syntagma
koula
17 Ιανουαρίου, 2012 1:54 μμ
απο doleross 44′ prin
«Κλειστή η Β.Σοφίας στα «λουλουδάδικα» με 2 κλούβες κ διμοιρίες ΜΑΤ. Από Όθωνος κ Β.Γεωργίου οι απεργοί στην λ. Αμαλίας. #rbnews»
https://twitter.com/#!/doleross/status/159230815551766528
koula
17 Ιανουαρίου, 2012 1:55 μμ
Sth Βασ. Γεωργιου
Ioulianos
17 Ιανουαρίου, 2012 1:55 μμ
Όπως είδα στην απευθείας μετάδοση του ΣΚΑΙ, καμιά εικοσαριά καλόπαιδα διαδηλωτές κτύπησαν άσχημα…. διαδηλωτή.
DrAluca
17 Ιανουαρίου, 2012 1:57 μμ
«erg_deltio
20 διαδηλωτες κοπάνησαν κάποιον που θεωρήθηκε ασφαλήτης και είχε όπλο ή θήκη όπλου, είναι αιμόφυρτος στην κατω πλευρα στο Συνταγμα, ΜΑΤ εκει»
Αυτο ειναι απο αλιευμενο απο ιντερνετ.
Χαμογελατε…
DrAluca
17 Ιανουαρίου, 2012 1:57 μμ
«Παρέχονται οι πρώτες βοήθειες στον άντρα,ανέκτησε τις δυνάμεις του.Τα ΜΑΤ έχουν περικυκλώσει το σημείο.»
Χαμογελατε…
DrAluca
17 Ιανουαρίου, 2012 1:58 μμ
«Mοτοσυκλέτα του ΕΚΑΒ βρίσκεται στην πλατεία Συντάγματος και το πλήρωμα δίνει τις πρώτες βοήθειες στον πολίτη που ξυλοκοπήθηκε»
Συγνωμη για τα πολλαπλα σχολια, αλλα πανω που νομιζω οτι οκ ερχεται νεο.
Χαμογελατε…
Ioulianos
17 Ιανουαρίου, 2012 1:59 μμ
θεωρήθηκε ;;;;
DrAluca
17 Ιανουαρίου, 2012 2:01 μμ
Δεν μπορω να γνωριζω….
Μετεφερα αυτουσια την ενημερωση.
Δεν ξερω αν ισχυει το περι θηκης οπλου(η οπλο) και τα σχετικα.
Και εγω εν αναμονη ειμαι.
Παντως δεν θυμαμαι ΜΑΤ να επεμβαινουν οταν κοπανιομαστε μεταξυ μας…
Αλλα οπως ειπα, ακομα περιμενουμε.
Χαμογελατε…
DrAluca
17 Ιανουαρίου, 2012 2:09 μμ
«Η αστυνομία επιβεβαίωσε ότι ο αναίσθητος άντρας έφερε θήκη όπλου.Το όπλο δε βρέθηκε (σύμφωνα πάντα με την αστυνομία)»
Συνεχεια απο νετ….
Χαμογελατε…
Spin
17 Ιανουαρίου, 2012 2:13 μμ
Τα μανταλάκια ??που είναι τα μανταλάκια?? τώρα δικαιώνεται ο Κίμωνας 🙂
DrAluca
17 Ιανουαρίου, 2012 2:15 μμ
Κυριες και κυριοι….O Spin… 🙂 🙂 🙂 🙂
Μια δωδεκαδα μανταλακια εφτασεεεεεεεεεεεε
Λεφτερια στον κοινωνικο αγωνιστη Κιμωνα τον Γκαζιαρη,
Χαμογελατε…
Anakata-dyomenh
17 Ιανουαρίου, 2012 2:38 μμ
ε για να εχει θηκη οπλου… τι αλλο θα μπορουσε να είναι; αθώος διαδηλωτής που τον βαράνε τυχαία κάποια «καλοπαιδα»;
catalternative
17 Ιανουαρίου, 2012 2:00 μμ
@Ioulianos στο twitter κυκλοφορούν φήμες ότι μάλλον ήταν ασφαλίτης. Ας περιμένουμε λίγο 🙂
μανικακος
17 Ιανουαρίου, 2012 2:07 μμ
αμα βασταγανε σημαιες του ΠΑΜΕ θα τα ελεγες καλοπαιδα?
catalternative
17 Ιανουαρίου, 2012 2:07 μμ
Από τον doleross στο twitter
Ioulianos
17 Ιανουαρίου, 2012 2:08 μμ
O άντρας ο οποίος δέχθηκε επίθεση από κουκουλοφόρους και πολίτες βρισκόταν στο τέλος της πορείας.Αυτόπτες μάρτυρες είπαν ότι οπλοφορούσε
Απο τον ΣΚΑΙ.
loophole
17 Ιανουαρίου, 2012 3:05 μμ
κρητικός θα ήταν
koula
17 Ιανουαρίου, 2012 4:30 μμ
😀
πωωωω τι μου θυμισες!!
καποτε δεν ειχαν ανεβει με τα πλοια?? «καλεσμενοι του μαρκογιαννακη»?
και ειχε φαει και δακρυγονο ο γαπ στην προβλητα??
πσσσσσσ σα να εχει περασει μια εικοσαετια…
μανικακος
17 Ιανουαρίου, 2012 4:33 μμ
koula
17 Ιανουαρίου, 2012 4:40 μμ
@ χρήστης «μανικακος»,
me ftaneis sta oria tis wpress me ayta pou anartas…
DrAluca
17 Ιανουαρίου, 2012 4:40 μμ
Stadiala….
Με συγκινησες….
Χαμογελατε…
Α.Γ.ιος
18 Ιανουαρίου, 2012 12:30 πμ
Ναι, οι μ@λ@κες, δεν πήραν τα Καλάσνικωφ! :ΡΡ
koula
17 Ιανουαρίου, 2012 2:12 μμ
https://twitter.com/#!/doleross/status/159245114726809601
catalternative
17 Ιανουαρίου, 2012 2:15 μμ
Μην σπαμάρεις κοπελία, έχει ήδη ανέβει η πληροφορία 😛
koula
17 Ιανουαρίου, 2012 2:18 μμ
μπονζOU REς! 😛
ωραια! κανε παιχνιδι, εσυ που τα ξερεις και καλυτερα 🙂 🙂 νταξ? 🙂 🙂 🙂
catalternative
17 Ιανουαρίου, 2012 2:22 μμ
Bon jour!!! 🙂 🙂 🙂
koula
17 Ιανουαρίου, 2012 2:23 μμ
in plural, please…
bonjOUREs!
Ioulianos
17 Ιανουαρίου, 2012 2:15 μμ
Πάντως Παπαδημητρίου και Πορτοσάλτε αυτήν την στιγμή έχουν σπάσει την απεργία, έχουν βγάλει εκπομπή από την ιστοσελίδα και συζητάνε τα «εργασιακά» με καλεσμένη ιδιοκτήτρια ιδιωτικού δουλοπαροικου γραφείου, ανευρέσεως εργασίας.
Εάν ήταν ασφαλίτης μέσα στην πορεία, καλώς έπραξαν.
DrAluca
17 Ιανουαρίου, 2012 2:17 μμ
Οι Πορτο-δημητριου..(ενα προσωπο με δυο εκφανσεις) ευκαιρια ψαχνανε να σπασουν την απεργια….
Χαμογελάτε…
Spin
17 Ιανουαρίου, 2012 2:48 μμ
Ο Βαρδινογιάννης ήτανε αυτός με την κουμπούρα.
koula
17 Ιανουαρίου, 2012 2:53 μμ
αυτος που ειχε βγαλει και επιστολή? 😛
Spin
17 Ιανουαρίου, 2012 3:26 μμ
όχι αυτός ήταν ο άραβας ασφαλίτης 😛
catalternative
17 Ιανουαρίου, 2012 3:23 μμ
Σύμφωνα με το Πρώτο θέμα :
μανικακος
17 Ιανουαρίου, 2012 3:24 μμ
κριμα….μονο ενας ηταν;παλι κριμα….
μα να βαρανε τα «παιδια των εργατων;;;;»
catalternative
17 Ιανουαρίου, 2012 3:27 μμ
Καλή ερώτηση, δυο-δυο δεν πάνε οι ασφαλίτες συνήθως; Αυτός πως ήταν μόνος του;
μανικακος
17 Ιανουαρίου, 2012 3:33 μμ
αυτο το λενε για τα @ρχιδι@ αλλα ταιριαζει και εδω….. 😀
catalternative
17 Ιανουαρίου, 2012 3:35 μμ
Εγώ για τους Χιώτες το ξέρω 😛
DrAluca
17 Ιανουαρίου, 2012 3:46 μμ
Εκτος αν εισαι…μοναρχης…. 😈
Χαχαχα
Περαστικα στον λητη…να γινει καλα να εχει να μαζευει φαπες…..
Χαμογελατε…
Spin
17 Ιανουαρίου, 2012 3:28 μμ
ωραία δουλειά…ασφαλίτης μπάτσος με πολιτικά και όπλο μέσα σε διαδήλωση. Στα τσακίδια και καλή ανάρρωση…
Anakata-dyomenh
17 Ιανουαρίου, 2012 4:00 μμ
μη λες τέτοια… θα σε πουν καλόπαιδο… 😀
Ioulianos
17 Ιανουαρίου, 2012 4:11 μμ
Αν θες να συζητήσεις ή να μου προσάψεις κάτι γιατί δεν το κάνεις απευθείας;;
Σου αρέσει καλύτερα το πανηγύρι; Ή μήπως σε βολεύει το περιορισμένο πεδίο σχολιασμού γιατί έτσι αγνοείς τα υπόλοιπα;
Anakata-dyomenh
17 Ιανουαρίου, 2012 4:14 μμ
αυτό που ήθελα να πω το ειπα παραπανω ξεκάθαρα νομιζω… ο χαρακτηρισμός πριν μαθουμε τι γινεται ακριβώς μου φάνηκε σχεδον κακοπροαιρετος, αλλα τέσπα…
Ioulianos
17 Ιανουαρίου, 2012 4:28 μμ
Ωραία .
Μόνο που εγώ σχολίασα σε πραγματικό χρόνο μια και το έβλεπα απευθείας από το ΣΚΑΙ.
Μετέφερα μόνο την εικόνα με όντος κακεντρεχή σχολιασμό.
Μέσα όμως σε 7 λεπτά περνάω την επόμενη πληροφορία ξανά από τον ΣΚΑΙ που αυτή την φορά δεν ήταν σε μορφή εικόνας αλλά κειμένου.
Και επίσης έπειτα από δεκαπέντε λεπτά γράφω και την γνώμη μου.
Το πρώτο δικό σου σχόλιο που αναφέρεις τον χαρακτηρισμό μου έχει ώρα ανάρτησης στις 2 και 38. Είκοσι λεπτά μετά από το τελευταίο σχόλιο μου.
Ας πούμε ότι δεν είδες ως τότε τα σχόλια μου . Δεκτό.
Επανέρχεσαι όμως μετά από μια ώρα εξακολουθώντας έμμεσα να ειρωνεύεσαι απομονώνοντας περιπτωσιολογικά αυτό που σε βολεύει. Και σε βολεύει για γνωστούς λόγους.
Spin
17 Ιανουαρίου, 2012 4:34 μμ
ανακαταδυόμενη πες μας παιδί μου… έλα κοντά…είναι αλήθεια? είσαι προβοκάτορας αντικκομμουνίστρια? Πες μου την αλήθεια 😛 😛 😛 😛
Anakata-dyomenh
17 Ιανουαρίου, 2012 4:34 μμ
Ναι, κι εσύ σχολίασες κάτι με αυτόν τον τρόπο βλέποντας μια εικονα απο το σκαι χωρις να έχεις ολοκληρωμένη άποψη… φαντάζομαι για γνωστούς και βολικους λόγους οπως λες κι εσύ που ξέρεις και τους λόγους μου και τα πάνταολα… 😀 (παρεμπιπτόντως, τα πανηγύρια μου αρεσουν αν έχουν καλό κλαρίνο.)
Xanadu
17 Ιανουαρίου, 2012 5:40 μμ
ειδες τι παθαινεις για να βλεπεις και να αναπαραγεις ΣΚΑΙ;
αλλωστε ηταν παρα πολυ λογικο, που καθε εξυπνος ανθρωπος θα υπεθεται διαβαζοντας οτι το «θυμα» οπλοφορουσε: απλος διαδηλωτης ρε παιδια…. 😛
γιατι ειναι παρα πολυ συνηθισμενο να κυκλοφορεις με οπλο στις πορειες
Spin
17 Ιανουαρίου, 2012 4:26 μμ
ή σκυλί των αφεντικών 😛
Anakata-dyomenh
17 Ιανουαρίου, 2012 4:35 μμ
ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΑ ΣΠΙΝ, ναι ΕΙΜΑΙ ΔΑΚΤΥΛΟΣ!!!
koula
17 Ιανουαρίου, 2012 4:38 μμ
5 μη σου πω… 😛
Spin
17 Ιανουαρίου, 2012 4:43 μμ
τι να πω παιδί μου…καλύτερα να μου γινόσουν μπατσίνα…θα το άντεχα 😛 😛 😛
Anakata-dyomenh
17 Ιανουαρίου, 2012 4:46 μμ
δεν έχω το καταλληλο ύψος σπινάκο… την πάτησα κι έχασα το μεροκάματο!
koula
17 Ιανουαρίου, 2012 4:31 μμ
γιατι? τι του λειπει του σπιν, για να τον πουν καλοπαιδο?
😛
Spin
17 Ιανουαρίου, 2012 4:33 μμ
1 πλευρό 😛
koula
17 Ιανουαρίου, 2012 3:27 μμ
@ catalternative
είσαι θεά! 😀
dimi
17 Ιανουαρίου, 2012 4:33 μμ
εφαγε παρα πολυ ξυλο. εχασε τις αισθησεις του. ευτυχως καποιοι πιο ψυχραιμοι φωναζαν να σταματησει το ξυλο.
ε μην φτασουμε κ στο επιπεδο τους κ ολας
YA
17 Ιανουαρίου, 2012 5:43 μμ
Ακόμα και για αυτούς που τους λυπούνται τέτοιες ενέργειες αποτελούν ένα καλό μάθημα προς -τουλάχιστον- την αναθεώρηση των πρακτικών τους και μάλιστα με το αλλαζονικό θράσος να κουβαλούν και όπλο μόνοι μέσα σε πλήθος και μάλιστα τέτοιο.
dimi
17 Ιανουαρίου, 2012 5:51 μμ
δν καταλαβες. δν τον λυπηθηκα.
αλλο να τον χτυπας, ή καλυτερα , να του βγαζεις τα ρουχα να κυκλοφορει γυμνος, κ αλλο να θες να τον σκοτωσεις.
Xanadu
17 Ιανουαρίου, 2012 6:16 μμ
κιι με τετοιο κρυο θα τανε οτι πρεπει!
dimi
17 Ιανουαρίου, 2012 6:36 μμ
😀
DrAluca
17 Ιανουαρίου, 2012 8:01 μμ
Ελα αηδιες…..
Σε λιγο θα μας πειτε να τον πεταγανε γυμνο στο συντριβανι χειμωνιατικα……
😈
Χαμογελατε…
dimi
17 Ιανουαρίου, 2012 8:49 μμ
😆
catalternative
17 Ιανουαρίου, 2012 4:45 μμ
Βίντεο που δείχνει τον τραυματισμένου ασφαλίτη περικυκλωμένο από τα ΜΑΤ και την απομάκρυνση του κόσμου
μανικακος
17 Ιανουαρίου, 2012 4:46 μμ
ασε ρε κοπελιά…..το ειχαμε πριν συμβει….. 😀 😀 😀
catalternative
17 Ιανουαρίου, 2012 4:49 μμ
Γαμώτο με προλάβατε 😛
koula
17 Ιανουαρίου, 2012 4:51 μμ
ΣΟ! δείρ’την!
😛
catalternative
17 Ιανουαρίου, 2012 4:54 μμ
Κάνω δημόσιο καταγγελία ότι δέχομαι απειλές για την σωματική μου ακεραιότητα από τον χρήστη Koula!!! 😛
DrAluca
17 Ιανουαρίου, 2012 4:55 μμ
Στη σειρα μανδαμ….στη σειρα…
Προηγουμεθα…. 😛
Χαμογελατε…
catalternative
17 Ιανουαρίου, 2012 4:59 μμ
@DrAluca και σεις απειλείστε με ξύλο από τον χρήστη @koula δοκτορ;;; 😛
DrAluca
17 Ιανουαρίου, 2012 5:02 μμ
Και ουχι μονον ημεις αγαπητη…….
Ειναι μεγα το κακο….. 😛
Χαμογελατε…
Spin
17 Ιανουαρίου, 2012 4:53 μμ
μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται 😛
Oblivion
17 Ιανουαρίου, 2012 5:04 μμ
Κάποιοι μπούκαραν σε χρυσοχοείο στην Πανεπιστημίου και έκλεψαν λέει αρκετά.Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει αυτό, αλλά έτυχε να είμαι μπροστά από το χρυσοχοείο όταν αδίστακτοι οργισμένοι και καλοντυμένοι μικροαστοί φώναζαν στα ΜΑΤ απαιτώντας «να κάνουν την δουλεία τους καλύτερα και να συλλαμβάνουν και κανένα κουκουλοφόρο». Η πορεία είχε 10 χιλιάδες κόσμο ή πολλούς λέω? Καλά πάμε..
dimi
17 Ιανουαρίου, 2012 5:08 μμ
Ομπλιβιον, τοσους υπολογισα κ εγω.
Spin
17 Ιανουαρίου, 2012 5:10 μμ
Μην ανησυχείς , η ομάδα Ε ετοιμάζεται να πάρει δεξί χαφ που θα κάνει πάταγο.
Oblivion
17 Ιανουαρίου, 2012 5:38 μμ
Είδες διαστημόπλοια?Δεν έχω δει τίποτα μέχρι στιγμής.Ο Φουράκης και ο Πάλμος τι λένε?Ο χαρδαβέλας θα κάνει εκπομπή?Κάτι άκουσα για Ν-Εφραιλιμ.Ξέρεις τίποτα?:D
Spin
17 Ιανουαρίου, 2012 5:57 μμ
δεν μπορώ να πω πολλά…
catalternative
17 Ιανουαρίου, 2012 5:12 μμ
@oblivion @dimi 10000 μαζί με τους συγκεντρωμένους του ΠΑΜΕ συνολικά ή 10000 αυτοί που κατέληξαν σύνταγμα (επειδή είπαν ότι το ΠΑΜΕ πήγε πως υπουργείο εργασίας στην Πειραιώς);;; 🙂
dimi
17 Ιανουαρίου, 2012 5:19 μμ
8000 + 2000-3000 του παμε. αλλα την ωρα που περασα εγω απο ομονοια, ηταν σχετικα νωρις..
Oblivion
17 Ιανουαρίου, 2012 5:39 μμ
Βαριά βαριά 10k να λέμε, να αισθανόμαστε ωραία τουλάχιστον :s
YA
17 Ιανουαρίου, 2012 5:48 μμ
Υπολόγισα του παμε σε καμία 10 αριά χιλιάδες την ώρα της πορείας προς υπ. Εργασίας στις 12+ και το πολύ 4 χιλ. αυτοί που συμμετείχαν στην πορεία προς το σύνταγμα στις 13+.
admin
17 Ιανουαρίου, 2012 5:52 μμ
Φωτογραφίες από την απεργιακή συγκέντρωση 17 Γενάρη
http://syspeirosiaristeronmihanikon.blogspot.com/2012/01/17_17.html
zumurito
17 Ιανουαρίου, 2012 9:23 μμ
Ημουν μπροστα στο πεισμο στον ασφαλιτη (βασικα το ειδα μερικα δευτερολεπτα αφου εγινε)..Το ξυλο που εφαγε ηταν απεριγραπτο, αρχικα προφανως και χαρηκα, μετα αν μπορουσα θα ηθελα να συγκρατησω τους πιο θερμους(μερικοι απο τους οποιους ειναι μεσα σε κααααθε τι που περιλαμβανει ξυλο)..Προφανως δεν θα ηθελε κανενας μας εναν νεκρο μπατσο/ηρωα ετσι? Για αυτο λιγο προσοχη στην εκτονωση
*Γουσταρω ασφαλιτες με οπλο(μεχρι τωρα ηξερα μονο με χειροπεδες να δενει κλεφτες-μεταναστες σε κολωνα μεχρι να ερθει το περιπολικο) …..
*Οποιος ειδε το βιντεο απο μετα να προσεξει τις φατσες που γυρνανε γυρω γυρω..Ολα τρεντοπαιδα/χαφιεδοπαιδα..
*Η πορεια ηταν μια κηδεια με παλμο μηδεν.
YA
18 Ιανουαρίου, 2012 12:53 πμ
Καλά δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει ήρωας εύκολα ένας χαφιές εξ επαγγέλματος που εκτελεί καθήκοντα ίδια με αυτά ενός ρουφιανοχαφιέ επί στρατιωτικής χούντας.
kiratzos
18 Ιανουαρίου, 2012 3:27 μμ
Mην το λες..Στη συλλογικη θεωρηση δεν νομιζω οτι το επαγγελμα του ασφαλιτη η του αντιτρομοκρατη η δεν ξερω γω τι έχει τοσο αρνητικο προσημο..Μπορεις να το διαπιστωσεις και διαφορα σχολια σε βιντεακια στο γιοτουμπ..
Spin
18 Ιανουαρίου, 2012 3:36 μμ
ε νταξει τώρα δεν είναι και τόσο κακοί οι ασφαλίτες. δουλειά είναι και αυτή 😛
pasokoi kai neodhmokrates gamhmenoi
17 Ιανουαρίου, 2012 9:41 μμ
ειμαστε ευχαριστημενοι απο τους αγανακτισμενους Ελληνες σημερα????ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΑΠΕΡΓΙΑ????Ή ΜΑΛΑΚΙΑ????? ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΗΤΑΝ ΟΧΙ ΠΟΡΕΙΑ….10000 Κοσμος παλμος καθολου….οργη καθολου…
ελεος……απεργια και καλα και ολα κυλησαν οπως μια καθημερινη μερα στην πρωτευουσα….
Γρηγορα στο καναπε σας και για ψωνια τωρα που εχει εκπτωσεις…..
υγ. το μονο θετικο το ξυλο που εφαγε ο Λητης….το μονο κακο ειναι οτι οταν καποιος της τρωει πανε και τον βαρανε ολοι…..ετσι για να βαρανε….
DrAluca
17 Ιανουαρίου, 2012 10:03 μμ
Εχω μια απορια….
Ποιο ειναι το αποτελεσμα εκεινο μιας πορειας-απεργειας που μας ικανοποιει?
Πιστευουμε ακομα οτι οι αλλαγες και οι επαναστασεις γινονται με ραντεβου?
Και μαλιστα στο συνταγμα?
Χαμογελατε…
oldboy9
17 Ιανουαρίου, 2012 10:06 μμ
…στην Ομόνοια τότε! 🙂
DrAluca
17 Ιανουαρίου, 2012 10:09 μμ
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Ρισπεκτ!
χαχαχαχαχ
Χαμογελατε…
YA
18 Ιανουαρίου, 2012 12:44 πμ
Ένα πρώτο αποτέλεσμα – αν μπορείς να το πεις τέτοιο – εφόσον υπάρχει μαζικότητα και παλμός είναι καθαρά ψυχολογικό που μπορεί να μην μετουσιώνεται από μόνο του σε κάτι ουσιαστικό αλλά θέτει κάποιες βάσεις για έμπρακτη μαζική αμφισβήτηση.
Αν το δεις διλημματικά με απλοϊκό τρόπο τι είναι, εν δυνάμει, πιο αποτελεσματικό να κάθεσαι σπίτι σου «να κλαις» ή να βγείς στους δρόμους?Έστω και με ραντεβού σε μία πλατεία (κακή επιλογή) …
DrAluca
18 Ιανουαρίου, 2012 12:49 πμ
Δεν ειχαν παντως το επιθυμητο αποτελεσμα (ψυχολογικο) οι μεγαλες απεργειες, η οι μεγαλες ποριες.
Εκτος αν κανω τραγικο λαθος….
Και το θεμα με την πλατεια Συνταγματος δεν ειναι οτι ειναι μι ααπλη πλατεια…
Ειναι μι απλατεια στρατιγηκα λαθος για εμας.
Γι αυτο και σπανιοτατα την εχουμε «κρατησει».
Ειναι δηλαδη σαν ν απηγαινουμε επιτηδες να φαμε τα μουτρα μας….
Αρα μιλαμε για αντιστροφο ψυχολογικο αποτελεσμα……
Χαμογελατε…
demonio
18 Ιανουαρίου, 2012 1:02 πμ
εμενα παντως μου κανει εντυπωση που κανενας απ’οτι καταλαβαινω δεν βαζει αμεσο αιτημα να παγωσουν ολες οι οικονομικες κλπ δραστηριοτητες των hedge funds και λοιπων τετοιων οικων που ασχολουνται με τον διεθνη τζογο ανευ οριων και να κατασχεθει ολοκληρη η περιουσια τους τουλαχιστον πανευρωπαικα.
να εχουμε και χρονο να συζηταμε τον νεο τυπο κοινωνιας κλπ κλπ
DrAluca
18 Ιανουαρίου, 2012 1:06 πμ
Εμενα καθολου….
Ποιος θα «χασει» χρονο να εξηγησει γιατι ειναι σημαντικο κατι τετοιο?
Ενω το «εξω οι προδοτες»(η οπως αλλιως μεταφραζεται) ειναι απλο, ευκολο να το θυμασαι, και «πιανει»….
Ολους και ολα…..
😉
Χαμογελατε…
demonio
18 Ιανουαρίου, 2012 1:22 πμ
να πεις στην κουλα να το φτιαξει συνθημα, να το ενσωματωσει στα παιχνιδια που λανσαρει, να βρει εναν τροπο να το πακεταρει τελος παντων 🙂
DrAluca
18 Ιανουαρίου, 2012 1:31 πμ
ΚΟΥΛΑ ΑΚΟΥΣ????????????
😀 😀
Φερε και τον Κυριακο….
Χαμογελατε…
demonio
18 Ιανουαρίου, 2012 1:35 πμ
με εβγαλες ματ σε μια κινηση… παω για υπνο
DrAluca
18 Ιανουαρίου, 2012 1:41 πμ
ΜΑΤ?
ΝΤΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😈
Καληνυχτες demonio
Χαμογελατε…
pasokoi kai neodhmokrates gamhmenoi
17 Ιανουαρίου, 2012 10:20 μμ
οχι δεν γινονται με ραντεβου,αυτο ειναι το μονο σιγουρο. αλλα οταν γυρω μας υπαρχει τοση θλιψη τοση ανεργια και αβεβαιοτητα και οταν πλεον ειναι ολα τοσο φανερα για το τι εχει γινει στη χωρα προσωπικα απογοητευομαι οταν θα κατεβω σε πορεια δηθεν ΠΑΝΑΤΤΙΚΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ και η πολη, οι ανθρωποι της κανουν τις προγραματισμενες δουλειες τους και δεν αποφασιζουν να κατεβουν στο δρομο μαζικα ολοι μαζι…επισης απογοητευομαι οταν βλεπω στα γκαλοπ τα οποια οσο ψευτικα και να ειναι και φτιαχτα δεν εχουν πεσει εξω ποτε…..πχ δεν λεει εινα γκαλοπ οτι το ΚΚΕ ειναι στο 9% και στις εκλογες να πηρε 20 ή 3……απογοητευομαι οταν βλεπω τη Νεα δημοκρατια παλι πρωτη με 25 και 30 %……
οσο για το αποτελεσμα τις απεργιας που θα με ικανοποιουσε προσωπικα γιατι εμενα ρωτησες…ειναι αυτο το οποιο θα αναγκαζε πολλα παλιοτομαρα της χωρας αυτης να τρεχουν στα ιδιωτικα αεροπλανα τους για να σωθουν απο την οργη που θα εχει ξεχειλησει….
oldboy9
17 Ιανουαρίου, 2012 10:28 μμ
…το να τρέχουν να σωθούν με τ’ αεροπλάνα τους, δε λέω καλό θέαμα. Αλλά οι αντικαταστάτες τους ΠΑΝΤΑ είναι σε ετοιμότητα, άρα?
@εργος κ @νεργος
17 Ιανουαρίου, 2012 10:46 μμ
Οκ εγω κατεβηκα κατω, αλλα δεν παυω να εχω μια απορια, μια ειλικρινη απορια
Τι πολιτικο προταγμα εθετε η απεργια ?
και οποιος το γνωριζει μπορει να μου το υποδειξει να το δω και εγω γραμμενο ?
Αν (το προταγμα) ηταν , πχ να φυγουν οι υπαληλοι της Τροικα, μπορειτε να μου υποδειξετε ποιο ηταν το προηγουμενο βημα στη σκαλετα και ποιος ο επομενος κρικος της αλυσιδας ?
Γιατι δεν κατσαμε στο συνταγμα, η στην ομονοια, η στο υπουργειο εργασιας , η οπου στο μπουτσο θελουνε τα συνδικατα, μεχρι το βραδυ, η αυριο, η την δευτερα παρουσια, η οποτε τελος παντων ικανοποιηθουν τα ατομικα, τα κλαδικα και τα πολιτικα (ααααν εχουν τετοια) αιτηματα τους
Ποσες μερες θα μεινουν κλεισμενοι ακομα στο ALTER , στην ελευθεροτυπια , στη χαλυβουργια , στη ταδε φαμπρικα, στο δεινα μαγαζι, στη παρα περα επιχειρηση?
Αν εργαζομουνα και απεργουσα σημερα , γιατι να το εκανα διχως να το εχω συναποφασισει με τους υπολοιπους συναδελφους μου πρωτοβαθμια ???
επειδη μου το ζητησε η ΓΣΣΕ , το ΠΑΜΕ και ο Τσιπρας ???
Σε τι πολιτικη ενοτητα και συνενοηση θα εντασσομουνα και που να πηγαινα , στην ομονοια, στα προπυλαια, στη καλυθμωνος η επειδη δεν μπορουσα να αποφασισω ηταν καλυτερα να αραξω στα αυγα μου ?
Εντελει τι θα κερδιζα με μια ακομη απεργια εκτος απ το οτι θα γυριζα ελαφρυτερος στο σπιτι λογω απωλειας εμος ακομη μεροκαματου, απ την τσεπη ?
Μπορουμε αυτα να τα απαντησουμε με ειλικρινια πρωτα σε μας, μπας και βρουμε τον τροπο να τα κοινωνησουμε και στους αλλους ????
oldboy9
17 Ιανουαρίου, 2012 11:00 μμ
Μπορεί να ‘σαι Άνεργος, αλλά Άεργος αποκλείεται!
Oblivion
18 Ιανουαρίου, 2012 1:42 πμ
Τέτοια πανηγυράκια είναι για να αισθάνονται μερικοί ωραία.Θα ήταν κακό να «καταλάβουμε» την πλατεία σήμερα και να (ξανα)ξεκινήσουν τα καλοκαιρινά?Πάλι ο «κοσμάκις» θα κάνει κάποια στιγμή την αρχή και τότε τα κοράκια θα φροντίσουν να μην χάσουν την ευκαιρία.Υπάρχει πιο αξιολύπητη στάση από το να απαιτείς καλυτέρευση συνθηκών -με αριστερόστροφη ή μη κυβέρνηση?Όταν απαιτείς καλύτερες συνθήκες , αυτό δεν κρύβει την παραδοχή ότι έχουμε αποδεχτεί την κυριαρχία?Κατα τάλλα, μερικοί έχουν κάνει καραμέλα την λογική της ανάθεσης και το πόσο κακή είναι…
0:35…μας έγινε ακροδεξιός και ο τζιμακος…ή μπα?
Eddie
18 Ιανουαρίου, 2012 1:02 μμ
η «κυριαρχία» υπάρχει είτε την αποδέχεσαι, είτε όχι.
Είναι εκεί και σε γαμάει ανάποδα. Και όσο δεν υπάρχει -αυτή τη στιγμή- ένα ορατό αντίπαλο δέος που θα φέρει σε πέρας την επανάσταση, τόσο είμαστε υποχρεωμένοι να υπερασπιζόμαστε ακόμα και την πιο μικρή κατάκτηση. Χωρίς βέβαια να παραιτηθουμε από τον στρατηγικό στόχο της επανάστασης.
Δεν ξέρω αν προτείνεις κάτι άλλο συντρόφισσα…
simon
18 Ιανουαρίου, 2012 1:15 μμ
Πολύ σωστά Έντυ! Όπως λέεει κι ο Χρόνης Μίσιος «το σύστημα είναι δύσκολο να το γκρεμίσεις μονομιάς, αλλά μπορούμε να το σπάσουμε σε μικρότερα κομμάτια», πιο εύκολα αντιμετωπίσιμα.
DrAluca
18 Ιανουαρίου, 2012 3:27 μμ
Εγω συμφωνω παντως με τον Τζιμακο….
Με διημερες αντε τριημερες μαξιμουμ κινητοποιησεις, ΔΕΝ γινεται πραμμα….
Επαναλαμβανομενα ημερησια η διημερα πανυγηρια,μονο σπασιμο κανουν….σε εμας, οχι στο συστημα…..
Χαμογελατε…
Xanadu
18 Ιανουαρίου, 2012 12:22 μμ
αν δεν κανω λαθος η απεργια καλεστηκε ως αλληλεγγυη στους απεργους της Χαλυβουργιας…
αν αδυνατεις να αντιληφθεις τη σημασια μιας τετοιας απεργιας (που κατα τη γνωμη μου ειναι η υψηστη επι του πρακτεου μορφη αλληλεγγυυης σε ανθρωπους που απεργουν κοντα 80 μερες) τοτε μαλλον εχεις καποιο προβλημα…
νταξ μωρε…. και οι αγανακτισμενοι στο συνταγμα καλοι ειναι…
lazy boy
18 Ιανουαρίου, 2012 2:48 μμ
ρωτησα κατι απλο :
1)γιατι δεν κατσαμε στο συνταγμα, η στην ομονοια, η στο υπουργειο εργασιας , η οπου στο μπουτσο θελουνε τα συνδικατα, μεχρι το βραδυ, η αυριο, η την δευτερα παρουσια, η οποτε τελος παντων ικανοποιηθουν τα ατομικα, τα κλαδικα και τα πολιτικα (ααααν εχουν τετοια) αιτηματα τους
2) Ποσες μερες θα μεινουν κλεισμενοι ακομα στο ALTER , στην ελευθεροτυπια , στη χαλυβουργια , στη ταδε φαμπρικα, στο δεινα μαγαζι, στη παρα περα επιχειρηση?
3) Αν εργαζομουνα και απεργουσα σημερα , γιατι να το εκανα διχως να το εχω συναποφασισει με τους υπολοιπους συναδελφους μου πρωτοβαθμια ???
επειδη μου το ζητησε η ΓΣΣΕ , το ΠΑΜΕ και ο Τσιπρας , ο Τσοπανης μου κλπ ???
καταλαβαινεις τι σου λενε ????????????????????
Μπορεις να επιλεγεις οτι κανονες γουσταρεις στον διαλογο, αλλα καμμια φορα,εκτος της ποζεριας , φροντισε να απαντας και σ αυτα που ρωτανε,οποτε …. θα ηθελες να μου το δειξεις και μενα που το γραφει οτι «η απεργια καλειται ως αλληλεγγυη στους απεργους της Χαλυβουργιας…»,διοτι αν ειναι ετσι ,εσκισε η απεργια,διοτι 8-10000 αλληλεγγυοι δεν ειναι και λιγοι, αλλα αν εγινε για αλλους λογους (κατωτατους μισθους,συμβασεις,απολυσεις,να φυγει η Τροικα , παπαδημιε τον μπουλο κλπ ) ηταν για τον μπουτσο η απεργια, διοτι 8-10000 διαδηλωτες ηταν παρα πολυ λιγοι
Καταλαβες, πασιοναρια που απαξιωνεις ολο τον γκοσμο ?
Αντε περιμενε τωρα το επομενο καλεσμα της ΓΣΣΕ η του ΠΑΜΕ να δωσεις ενα ακομη λαμπρο ηρωικο παρον
Αντε γιατι εντελει στο μπεεεεεεεεεε, απαντανε πολλα προβατα
Xanadu
18 Ιανουαρίου, 2012 8:54 μμ
😥 😥 😥
Xanadu
18 Ιανουαρίου, 2012 8:59 μμ
επισης η κηρυξη της απεργιας δεν εγινε με πρωτοβουλια της ΓΣΣΕ, αλλα επειτα απο πιεσεις πρωτοβαθμιων σωματειων, φορεων και πολιτικων οργανωσεων πραγμα το οποιο ειναι εξαιρετικα θετικο με την εννοια οτι αν θελουν οι εργαζομενοι μπορουν
LAGARTSAS-A
18 Ιανουαρίου, 2012 3:35 μμ
Xanadu
λες:
\\αν δεν κανω λαθος η απεργια καλεστηκε ως αλληλεγγυη στους απεργους της Χαλυβουργιας…\\
Ε! να που με τη φλυαρια σου εκανες για άλλη μια φορα λαθος. 😉
Στη φουργια σου να την πεσεις στο alexantro την πατησες.
Δεν εκανες καν τον κοπο να δεις ποιος κηρυξε την απαργια και με ποιο σκεπτικο.
Η παναττικη απεργια καλεστηκε από το ΕΚΑ, γενικα για την δεινη υπαρχουσα κατασταση και ασφαλως θα συμπεριελαμβανε στο σκεπτικο της τους χαλυβουργους και ολους οσοι επι μερες και μηνες απεργουν.
Click to access DIAKHRYXH_170112.pdf
απαντησε αν θες στα ερωτηματα του alexantro και μην πεταγεσαι κάθε φορα σαν τη πορδουλα της γιαγιας μου να μας αρωματιζεις. 😉
Jaquou Utopie
18 Ιανουαρίου, 2012 3:45 μμ
Αυτά τα λάθος συμπεράσματα βγάζουν όσοι μάλλον δεν έχουν καμία επαφή με τους εργασιακούς χώρους και τα συνδικάτα, κάθε είδους συνδικάτα…
Η πρωτοβουλία ξεκίνησε ως μια προσπάθεια να βγει παναττική απεργία με αφορμή την απεργία της Χαλουβουργίας και ως ένδειξη αλληλεγγύης. Όπως πάντα βεβαια οι ανακοινώσεις όλων των εργατικών και πολιτικών συλλογικοτήτων που συμμετέχουν σε απεργίες έβαλαν ως επίκεντρο το κεντρικό πολιτικό/οικονομικό ζήτημα. Και καλά έκαναν.
Το γεγονός ότι εσείς δεν ξέρετε πως ξεκίνησε η πρωτοβουλία και δεν μπορείτε να αναγνωρίσετε πως αν δεν συνέβαιναν όσα συμβαίνουν σε εργασιακούς χώρους ανά την Αττική αυτή τη στιγμή ως τη ρίζα που οδήγησε στην κινητοποίηση, είναι δικό σας πρόβλημα. Η Ζαναντού έχει απόλυτο δίκιο στο πως ξεκίνησε όλο αυτό. Εκτός αν μπορείτε να μου βρείτε πότε άλλοτε το ΕΚΑ έχει καλέσει απεργία στο νομό Αττικής τα τελευταία χρόνια.
Ίσως πρέπει κάποιο να προσπαθήσουν λίγο περισσότερο να δουν όλα τα κομμάτια του παζλ, και να μην επικεντρώνουν μόνο σε αυτά που βολεύουν την επιχειρηματολογία τους. Δεν κάνει κακό.
Spin
18 Ιανουαρίου, 2012 4:26 μμ
μίλησε και η αριστερούλα 😛 😛 😛
lazy boy
18 Ιανουαρίου, 2012 4:29 μμ
εχεις δικιο
δεν εχω επαφή με τους εργασιακούς χώρους , αλλα δε φταιω εγω που με σουταρανε και δε δπουλευω ωστε να μου τη λες και απο πανω
παρ ολα αυτα αναγνωση γνωριζω
Jaquou Utopie
18 Ιανουαρίου, 2012 4:33 μμ
κι εγώ σ’ αγαπώ… αλλά δεν σε λυπάμαι.
lazy boy
18 Ιανουαρίου, 2012 5:45 μμ
γιατι σου εδωσα την εντυπωση πως με λυπαμαι εγω 😛
Be cool ρε φιλεναδα and make love not war 😆
lazy boy
18 Ιανουαρίου, 2012 5:58 μμ
νταξει ειναι λιγο Unesco, ΜΚΟ, λιγο Μπονο και καλη καρδια το προηγουμενο βιδεο, για αριστερουλες 😉
αλλα νταξει τσιμπα κι ενα αλλο πιοι cool
Jaquou Utopie
18 Ιανουαρίου, 2012 6:13 μμ
ας παίξουμε
LAGARTSAS-A
18 Ιανουαρίου, 2012 5:55 μμ
Jaquou utopie
Οι σχετικοι και οι ασχετοι . Μαλιστα.
Εμεις οι ασχετοι με τους εργασιακους χωρους, μαθαμε από τους σχετικους ότι το μερος καθοριζει το ολον και όχι το ολον το μερος (και δε μιλαω για ΤΑ επι μερους). 😉
Εκει που ξυναν τα αρχιδια τους οι ΕΚΑτζηδες ειπαν. Ρε κατι πρεπει να κανουμε για να σταθουμε αλληλεγγυοι με τους χαλυβουργους. Δε ριχνουμε μια απεργια ετσι πουμαστε στις γκαβλες μας. Και επειδη δε χαμπαριαζουν οι χανοι και ο κάθε εργαζομενος εχει το μπαιρακι του και όταν ακουει για εμπραχτη αλληλεγγυη βγαζει σπυρακια, βγαζουμε μια διακηρυξη για τα γενικα δεινα μπας και τσιμπισουν οι χανοι και απεργησουν και ετσι με ένα σμπαρο δυο τρυγονια.(δε λεω καπως ετσι σκεπτονται και ενεργουν τα συνδικαλοσκυλα, τα κομματοσκυλα και από διπλα οι αριστερουληδες και λοιποι)
Εσυ όμως ως δημοσιογραφουσα, γιατι δεν εκανες τον κοπο να ρωτησεις τους απεργους γιατι απεργουν και γιατι δεν αναρωτηθηκες γιατι τοσο μικρη συμμετοχη στην απεργια και τις διαδηλωσεις.
Μα είναι τοσο γαιδουρια αυτοι οι εργαζομενοι ώστε να μην κατανοουν ότι η αλληλεγγυη είναι το Α και το Ω;!
Ή μηπως η απεργια ειχε εκληφθει και ορθα με βαση τη διακηρυξη ότι ηταν μια από τα ιδια στα συνδικαλιστικα και κομματικα παιχνιδια;!
Τεσπα
Ομολογω χαχαχα ειμαι της ησσονος προσπαθειας. Τωρα όμως να! Με τη δικη σου προτροπη φιλω σταυρο χαχαχα θα προσπαθησω όχι λιγο μα τα μεγιστα να βλεπω όλα τα κομματια του παζλ. Ένα κομματακι μου ξεφυγε και μενα και να τι επαθα. 🙂
Ενας ταπηνος επικεντρωσιας της βολεψιακης επιχειρηματολογιας. 😉
Jaquou Utopie
18 Ιανουαρίου, 2012 6:14 μμ
Προφανώς όταν γράφω δεν με καταλαβαίνεις… δεν πειράζει. Αφού έτσι κι αλλιώς τα ξέρεις όλα.
LAGARTSAS-A
18 Ιανουαρίου, 2012 6:49 μμ
χαχαχαχαχα
ετσι ειναι
οι ανθρωποι εχουν χασει την επαφη τους και δεν κατανοει ο ενας τον αλλο
τα λογια λεξεις κενες
ο καθενας βοα σε ωτα μη ακουοντων
ειναι βλεπεις και οι ξεροληδες. εγω δηλαδη 😉
ο ξερολης ειναι σαν το κυκλο
ο κυκλος εκφραζει την πληροτητα
την πληροτητα του μηδενικου
τη μαυρη τρυπα που τα καταπινει ολα.
που παμε ωρε που παμε
μονοι να βολοδερνουμε στις θυελλες
lazy boy
18 Ιανουαρίου, 2012 7:31 μμ
αριστερουληδες 😉
ας μιλησουμε για ερωτα 😛
YA
18 Ιανουαρίου, 2012 5:51 μμ
Η αλήθεια είναι πως ως πρόταση έπεσε μετά από επίσκεψη των απεργών σε συνάντηση με το εργατικό κέντρο Ελευσίνας το οποίο μετά από πίεση των πρώτων ενέδωσε και κάλεσε σε απεργία. Έπειτα πιέστηκαν και κάποια άλλα ΕΚ τα οποία τελικά στήριξαν κηρυττοντας απεργία (πχ.ΕΚΑ). Το πρωτοβάθμιο σωματείο της Χαλυβουργίας άλλωστε δεν μπορεί να καλέσει σε απεργία κανέναν άλλον παρά μόνο τους εργαζομένους που ανήκουν σε αυτό. Στην περίπτωση αυτή το τυπικό μέρος της κήρυξης της απεργίας από τα ΕΚ δεν αλλάζει την ουσία που είναι ότι η πρωτογενής εστία της απεργίας ήταν οι απεργοί στην Χαλυβουργία.
Κατα τ’άλλα, η αλήθεια είναι οτι ακόμα και τα άμεσα εκλεγμένα από τους εργάτες σε βιομηχανίες πρωτοβάθμια σωματεία στους χώρους εργασίας τους, ως επι το πλείστον κατακλύζονται από μέλη του Πασοκ και της ΝΔ ακόμη και σήμερα.Για να μην πούμε για τα τοπικά Εργατικά Κέντρα και δευτεροβάθμια συνδικαλιστικά όργανα που μόνο αντι-διαδηλώσεις υπέρ των εργοδοτών δεν έχουν κάνει ακόμα.
Βέβαια αν πλησιάσεις και σε ατομικό επίπεδο μεγάλο μέρος εκ των εργατών σε έναν βιομηχανικό χώρο θα διακρίνεις περίπου την ίδια μικροαστική νοοτροπία που διακατέχει και την υπόλοιπη – μη χειρωνακτική – εργατική τάξη που μιμείται σε νοοτροπία και τρόπο ζωής την μεσαία.
Δυστυχώς η διαπίστωσή μου είναι πως η έννοια της αλληλεγγύης και του συλλογικού αγώνα ακόμα και στην -χειρωνακτική- εργατική τάξη που αποτελεί τον τελευταίο τροχό της αμάξης για το καπιταλιστικό σύστημα βρίσκεται σε φαντασιακό επίπεδο ακόμα. Ελπίζω πως γρήγορα αυτό θα αλλάξει αν και υπάρχει πιθανότητα να πάρει καμμία 10 ετία ακόμα, όσο δηλαδή πήρε από τον Α.Παπανδρέου να την αλλοτριώσει και να τη διασπάσει σε επίπεδο ολικής αδράνειας και δεκτικότητας.
Xanadu
18 Ιανουαρίου, 2012 9:06 μμ
αντιστροφη πραγματικοτητας
Xanadu
18 Ιανουαρίου, 2012 9:09 μμ
επισης θα ηθελα να σου απευθυνω και μια ερωτηση: η «καμπουρα» σου αντεχει ακομα;
😆
LAGARTSAS-A
18 Ιανουαρίου, 2012 9:30 μμ
χαχαχαχαχαχαχα
τι;! αν αντεχει; ειναι εκει στη θεση της, αλωβητη.
ασφαιρα τα πυρα. 🙂
αναγκαζομαι να την κουβαλαω. δε βαζετε και σεις ενα χερακι να την ισιωσω. 😉
Oblivion
18 Ιανουαρίου, 2012 4:36 μμ
Καλύτερη όμως είναι η αναρχική αφεντιά μας.Σκατά στους αγανακτισμένους, στους αριστερούς, στους αναρχικούς που δεν μας αρέσουν, στους μικροαστούς, στους …στους…στους…Μόνο οι εργάτες μετράνε, και ας είναι και εθνικιστές μερικοί (και όσοι το έπιασαν το έπιασαν).
Spin
18 Ιανουαρίου, 2012 4:41 μμ
μιλάς με γρίφους γέροντα 😛
Oblivion
18 Ιανουαρίου, 2012 6:20 μμ
Έλα τώρα spinαρε.Είμαι σίγουρος ότι κατάλαβες εσύ.
Xanadu
19 Ιανουαρίου, 2012 12:43 μμ
σε ποιους αναφερεσαι; και σε ποιο πλανητικο συστημα συμβαινει αυτο που περιγραφεις;
dimi
18 Ιανουαρίου, 2012 5:30 μμ
μα τι λες τωρα κ εσυ..
ουτε τα καλεσματα δν ειχαν χρονο να διαβασουν, ουτε τα πανω, που τα περισσοτερα ελεγαν για αλληλεγγυη στην χαλυβουργια..
katy
18 Ιανουαρίου, 2012 7:26 πμ
Χαζή απορία.
Μάθαμε τελικά, ποιό σωματείο/κόμμα την «είχε μεγαλύτερη» (την ουρά σε κόσμο);
simon
18 Ιανουαρίου, 2012 8:42 πμ
Τελικά, Katy μου, οι συνδικαλιστιτζήδες εκεί κατάντησαν τις απεργιακές κινητοποιήσεις. Μόνο και μόνο για να δουν ποιος την έχει «μεγαλύτερη»…
katy
18 Ιανουαρίου, 2012 8:46 πμ
Όχι και όλοι! Στο Δικό Μου Κόμμα (ΚΚΠΑ-Κυριών Κατεχόντων Πύργων εις Άλπεις), θέλουμε όσο το δυνατόν λιγότερο κόσμο! 🙂
simon
18 Ιανουαρίου, 2012 9:26 πμ
Στο δικό ΜΑΣ, ίσως θέλετε να πείτε, Κυρία! 🙂
koula
18 Ιανουαρίου, 2012 11:41 πμ
😆
katy
18 Ιανουαρίου, 2012 9:54 πμ
😆 😆 😆
Ioulianos
18 Ιανουαρίου, 2012 12:29 μμ
τα γραφεία της ΓΣΕΒΕΕ απέκλεισαν μέλη του ΠΑΜΕ λίγο πριν ξεκινήσει η συνάντηση των εργοδοτικών οργανώσεων και των εργατικών σωματείων. Οι δυο πλευρές θα πραγματοποιούσαν συνάντηση για τους κατώτατους μισθούς, τις συλλογικές συμβάσεις και τα επιδόματα.
Μέλη του ΠΑΜΕ εισέβαλαν στο χώρο που θα γινόταν η συνεδρίαση με στόχο να μην ξεκινήσει η συνάντηση, ενώ έχουν παραταχθεί και στην είσοδο του κτιρίου.
lazy boy
18 Ιανουαρίου, 2012 3:00 μμ
μπραβο στο ΠΑΜΕ που εκοψε ενα ακομη επαναστατοσημο
εχω την εντυπωση οτι λιγο πριν τη ληξη του ημιχρονου, προηγειτε καθαρα των ρεφορμιστων στο σκορ με 52-18 , αν κανω λαθος διορθωστε με
προσωπικα ομως δεν με ενδιαφερει αυτος ο «αγωνας»
αν ειναι να ελευθερωθω να το κανω εγω
αν ειναι να αναθεσω την ελευθερια μου στο ΠΑΜΕ ,τον Τσιπρα , στον Φουφουτο , μου αξιζει ο ΓΑΠ και μεγαλη η χαρι μου
προσανατολιζομαι και θα πασχιζω για την στιγμη που η ειδηση θα καταγραφει ως :
εργατες ,φοιτητες και πληθος κοσμου απέκλεισαν τα γραφεία της ΓΣΕΒΕΕ λίγο πριν ξεκινήσει η συνάντηση των εργοδοτικών οργανώσεων και των εργατικών σωματείων. Οι δυο πλευρές θα πραγματοποιούσαν συνάντηση για τους κατώτατους μισθούς, τις συλλογικές συμβάσεις και τα επιδόματα.
εργατες ,φοιτητες και πληθος κοσμου, εισέβαλαν στο χώρο που θα γινόταν η συνεδρίαση με στόχο να μην ξεκινήσει η συνάντηση, ενώ έχουν παραταχθεί και στην είσοδο του κτιρίου
αληθεια γιατι ρε κουκουεδες δεν βγαινετε ανοιχτα να καλεστε κοσμο σε τετοιες φασεις και να πορευθειτε μαζι του ?
γιατι το αναλαμβανει το μαγαζι ?
γιατι ρε κρεατα ????
skata stin ana8esi
skata stous swtires
Ioulianos
18 Ιανουαρίου, 2012 3:20 μμ
Ο καθένας μπορεί να ζει στα δικό του μονοσήμαντο σύμπαν. Στο οποίο μπορεί να συγκεντρώνει τόση γνώση όσο του αρκεί για να αγνοεί τα υπόλοιπα. Όμως με την γνώση του είναι ικανός να λοιδορεί με εντυπωσιοθηρικές αγορεύσεις προκειμένου να ικανοποιήσει την προαποφασισμένη γνώμη του.
Για σένα δεν έχει καμία σημασία που την ενέργεια αυτή την έκανε το ΠΑΜΕ.
Ακριβώς τα ίδια θα έγραφες εάν ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ η ΑΝΤΑΡΣΥΑ το ΜΛ ΚΚΕ ο Καζακης ,ο Θεοδωράκης ή ο Βαρουφάκης. Είναι μόνιμη αυτή η πρακτική σου.
Τώρα τι να σου πω…Ίσως η δράση της ΑΤΟΜΙΚΗΣ ευφυΐας σου να είναι πολύ ευρύτερη από εμάς τα .. κρεατα όπως λες.
lazy boy
18 Ιανουαρίου, 2012 5:36 μμ
Βρε ασε την ψυχαναλυση , δεν το εχεις
Ξεκωλα, καταλαβε το , δεν ειναι προσωπικο το ζητημα με σενα η με τον Ψ Παμιτη , συριζαιο , η ανταρσια
προκειται για αντιθεση απεναντι στην αναθεση και τη σωτηριολογια
θελω να μετεχω/ΟΥΜΕ στην συνθεση και στη δραση και οχι να μου λενε αλλοι τι να κανω η να υπαρχουν αλλοι που να δρουν στο ονομα μου
αυτο δεν ειναι παραξενια, γρουσουζια η εγωισμος, ειναι η επικληση του ελαχιστου δικαιωματος να ειμαι/ΑΣΤΕ παιχτης/ΕΣ και οχι χειροκροτητης οπαδος , να ειμαι/ΑΣΤΕ συμμετοχος και οχι προβατο
χεστηκα αν θα με σωσει το ΚΚΕ η Ανταρσυα η ο Συριζα , παλι δουλος θα ειμαι αν αναθεσω τη ζωη μου σε ειδικους
skata sto tafo tou makiavelli, δεν αγιαζει ο σκοπος τα μεσα ΡΕ ΣΩΤΗΡΙΟΛΟΓΟΙ ΣΤΑΛΙΝΟΧΡΙΑΣΤΟΠΛΗΚΤΟΙ,
Το αιτημα ΔΕΝ ειναι ας σωθω κι ας ειναι κι απ τους εξωγηινους, αυτο δεν εχει καμμια σχεση με την κινηματικη πραγματολογια, ηθικη και αισθητικη
Τοσο αντιδραστικοι εχετε κατανησει πια , τοση απεχθεια στο κοσμο, τοση ελλειψη εμπιστοσυνης στον ανθρωπο ?
Που ειναι ρε το καλεσμα στους εγρατες, τους εργαζομενους, τον λαο , δε ξερω εγω ποιο μορφωμα πιστευεις, που να καλει ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΗΣ ΓΣΕΒΕΕ
τι θελετε να σας πουμε ρε ?
ευχαριστουμε ΠΑΜΕ που απεκλεισες τη ΓΣΕΒΕΕ για παρτη μας
ρε αντε τραβατε να πνιγειτε παρεα με τους μπατσοκους και τις αλλες φασιστικες περικοκλαδες εθνοσωτηριας, οτι γινεται ερημην του κοσμου, η στο ονομα του κλοσμου , η κατ αυταναθεση απ τον κοσμο , ειναι καταδικασμενο να στραφει εναντια στον κοσμο
Ετσι εγινε παντα και η Ιστορια ειναι αμετακλειτα κατηγορηματικη σ αυτο
LAGARTSAS-A
18 Ιανουαρίου, 2012 8:22 μμ
σωστος!
άνποτε ειχαν/με διανοηθει να εμπιστευτουν/με και να ακουσουν/με τον εαυτο τους/μας, θα ειχαν/με καταληξει αν οχι στα ιδια σε παρομοια συμπερασματα.
γιαυτο ειναι που αργει να ξημερωσει, άνποτες ξημερωσει.
koula
18 Ιανουαρίου, 2012 3:49 μμ
καλη φαση!
😀
ΣΕΜΕΔέ ρε νιαμου!
W.T
19 Ιανουαρίου, 2012 12:03 πμ
Ερχεται ο αγανακτισμενος/επανασταταρας και σου αραδιαζει καμια δεκαρια τσιτατα για το ποσο σημασια εχει η ατομικοτητα και ποσο κακο ειναι να υποτασεται η ατομικοτητα στο συνολο,λεει και τις υπολοιπες παπαριες του,του τυπου «μακρια απο κομματα και οργανωσεις» και αλλα πολυχρωμα…
Σκεφτεσαι…δε μπορει καποια λυση-προταση θα εχει για το «τι πρεπει να κανουμε».
Τον ρωτας και οντως εχει.
Του λες οτι ειναι μια πολυ καλη προταση και οτι την αποδεχεσαι 100% και οτι θελεις να την προωθησετε απο κοινου.
Φυσικα και το αποδεχεται και αρχιζετε να σχεδιαζετε τις επομενες κινησεις σας για το μελλον…της επαναστασης.
Και πανω στις τρελες επαναστατοκαυλες…τον ρωτας:»Τωρα που ειμαστε δυο μαλλον εχουμε γινει οργανωση/κομμα,ε?
Μετα απο λιγα δευτερολεπτα συνειδητοποιει την μεγιστη προδοσια που διεπραξε και αποχωρει απο την οργανωση γιατι …τον καπελωνει και δεν γουσταρει να αναθετει την επανασταση σε αλλους!!
lazy boy
19 Ιανουαρίου, 2012 12:18 πμ
ρε ημιθεε ηρωα , σωτηρα μας, τραβα να ξεκαβλωσεις σε καναν αλλον
lazy boy
19 Ιανουαρίου, 2012 12:28 πμ
ουπς ξεχασα να βαλω προειδοποιηση
alarm
Προσοχη προσοχη , ακολουθει κακογουστη παρασταση, μονο για γερα στομαχια, του θιασου ΠΑΜΕ-ΚΚΕ, με διασημο κονφερανσιε, φλοουρ μανατζερ που οργανωνει την πλατεια , χειροκροτητες και οτι αλλο
Οσοι δεν αντεχουν τετοια συγκινηση, ας γυρισουν καναλι και ας χαζεψουν την 69η επαναληψη της Σεφερλιαδας … σιγουρα ειναι πιο λαιτ
W.T
19 Ιανουαρίου, 2012 9:31 πμ
Παντως πιο κακογουστη απο τις μουτζες,τις κρεμαλες,τα Γουδια,τους τσολιαδες και τους δαφνοστεφανομενους δεν ειναι…
katy
19 Ιανουαρίου, 2012 10:19 πμ
W.T.
“Όλοι αυτοί που δεν έχουν ταλέντο, τι θα γινόντουσαν χωρίς όλους αυτούς που δεν έχουν γούστο;” 😉
Gilbert Cesbron, 1913-1979, Γάλλος συγγραφέας.
koula
19 Ιανουαρίου, 2012 11:03 πμ
😆
καλημέρες, Πυργοδέσποινα!
katy
19 Ιανουαρίου, 2012 11:08 πμ
koulaκι, σ’ αγαπώ πολύ!
“Αν κάποιος μας αγαπάει, τον αγαπάμε κι εμείς επειδή έχουμε τα ίδια γούστα”.
Paul Lefevre Geraldy, 1885-1983, Γάλλος συγγραφέας.
😆
koula
19 Ιανουαρίου, 2012 11:13 πμ
«ou re!»
μανικακος, 14:15′, 10/10/2011
😆
μανικακος
19 Ιανουαρίου, 2012 11:23 πμ
πρεπει να ειναι πολυ πιο παλια η ατακα….
koula
19 Ιανουαρίου, 2012 11:28 πμ
pffff
katy
19 Ιανουαρίου, 2012 11:27 πμ
Παρακαλώ πολύ αποφασίστε και ενημερώστε με για την ακριβή ώρα και μέρα. Για να μπορώ να το χρησιμοποιώ και για να μη με αμφισβητούν μερικοί μερικοί (βλ. simon, spin)! 🙂
lazy boy
19 Ιανουαρίου, 2012 3:09 μμ
σιγουρα ετσι ειναι
αν και μεταξυ κακογουστιας δεν εχει νοημα η επιλογη της μικροτερης 😉
Ioulianos
19 Ιανουαρίου, 2012 11:57 πμ
lazy boy (Μια και έτσι σε «λένε» σήμερα)
Σχεδόν όλα σου τα σχόλια-κάτι που υποθέτω το κάνεις σε άλλους ιντερνετικούς τόπους- διέπονται από πρόδηλη χυδαιότητα , υποκρισία , πονηρία , μνησικακία, και με εμφανή διάθεση μέσα από δηλητηριώδης χαρακτηρισμούς να μειώσεις τον συνομιλητή σου. Δε λέω.. η συκοφαντία ασκεί ακατανίκητη έλξη. Αλήθεια από ανεπάρκεια αλλάζεις συνεχώς ονόματα; Από φθόνο για όλους περιφέρεσαι, πηδώντας ως μαϊμού, από σαιτ σε σαιτ ξερνώντας χολή;
Το σαθρό και ολίγιστο μέσα σου σε κάνει να απαξιώνεις τους πάντες και τα πάντα;
Πέρα από περιηγητής του ιντερνέτ και μονοσήμαντος ατομικός κριτής των «στραβοπατημάτων» των άλλων, πάντα με την μη συμμετοχή σου σε οργανώσεις (μπεεε) μετέρχεσαι άλλα μέσα; Ή είναι τα μόνα που διαθέτεις;
Ξέρεις -πέρα από τα αγκομαχητά σου -τι είναι το ποιο ανησυχητικό;
Δεν είναι οι «συγκρούσεις» του καθένα, είτε ΚΚΕ λέγετε είτε ΣΥΡΙΖΑ είτε ΑΝΤΑΡΣΥΑ (μπεεε). Μα η απουσία τους.
Μα τι λέω..…
Εσύ γνωρίζεις ποιες πολιτικές πράξης είναι και επαναστατικές και συνετές,
katy
19 Ιανουαρίου, 2012 12:23 μμ
Iouliane, νομίζω, δεν είναι πρόβλημα η απουσία συγκρούσεων μεταξύ ΚΚΕ – ΣΥΡΙΖΑ κ.ο.κ.
Ξέρετε ποιό είναι το (πραγματικό) πρόβλημα;
“Οι αυθεντικές τραγωδίες στη ζωή δεν είναι οι συγκρούσεις μεταξύ σωστού και λάθους, είναι οι συγκρούσεις μεταξύ δύο σωστών”.
Friedrich Hegel (1770-1831), Γερμανός φιλόσοφος.
lazy boy
19 Ιανουαρίου, 2012 3:12 μμ
πολυ κομπλεξικη απαντηση
σου θυμιζω μονο, οτι ειμαι ενα αβαταρ και δεν ξερεις τιποτα για μενα
xtremyst
19 Ιανουαρίου, 2012 12:14 μμ
@lazyboy
ελεος, οχι αλλη μιζερια…
lazy boy
19 Ιανουαρίου, 2012 3:15 μμ
πασοκος ?
xtremyst
19 Ιανουαρίου, 2012 8:24 μμ
μπραβο, αυτό ειναι…
katy
19 Ιανουαρίου, 2012 12:28 μμ
Ο αχόρταγος κάτι μου ‘φαγε. Μπορεί κάποιος να τον σταματήσει;
Σας μερσώ εκ των προτέρων!
pasokoi kai neodhmokrates gamhmenoi
19 Ιανουαρίου, 2012 5:45 μμ
αν και δε τους γουσταρω…….δε ξεχναω πχ την 20 Οκτωμβρη και τοσα αλλα…συγχαρητηρια για το κατσαδιασμα σε αυτα τα καθικια…..