Το κείμενο ανήκει σε φίλο του μπλογκ, που θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του και ανέβηκε με τη βοήθεια του Iguana
Με το ξεκίνημα της χρονιάς ο Παραλληλογράφος εξασφάλισε και σας παρουσιάζει μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες στην σύντομη ιστορία του: την αποκλειστική συνέντευξη με τον διάσημο Γάλλο ψυχίατρο και ψυχαναλυτή δόκτωρα Jean-Marie Jam’enfou. Ο δρ. Ζαμ’ενφού, γνωστός τόσο για το κλινικό όσο και για το ακαδημαϊκό του έργο, είναι σήμερα ομότιμος καθηγητής ψυχαναλυτικής θεωρίας στο Πανεπιστήμιο Παρί Κατόρζ (Paris XIV) και επισκέπτης καθηγητής στο πανεπιστημιακό ινστιτούτο του Τρολλεβόργου (Trolleborg) της Σουηδίας. Διατέλεσε επί σειρά ετών διευθυντής της λακανικής Σχολής του Φροϋδικού Αιτίου (École de la Cause Freudienne) και είναι γνωστός στο ευρύ κοινό από το πολύπλευρη συγγραφική του δραστηριότητα. Στην παρούσα συνέντευξη ο δρ. Ζαμ’ενφού καταθέτει τη δική του νηφάλια και πάντα επιστημονικά τεκμηριωμένη άποψη για τις διαμάχες που ταλανίζουν το κίνημά μας.
Π: Κύριε καθηγητά ξεκινώντας θα θέλαμε να σας ρωτήσουμε πώς γίνεται να γνωρίζετε όλες αυτές τις λεπτομέρειες για το κίνημα στην Ελλάδα.
Ζ: Θα σας εξηγήσω. Δεν είναι μόνο το γεγονός ότι η Ελλάδα αυτή τη στιγμή βρίσκεται σταθερά στο επίκεντρο ενός παγκόσμιου ενδιαφέροντος και μιας παγκόσμιας ανησυχίας, θα έλεγα, λόγω αυτής της οικονομικής κρίσης που κανείς δεν ξέρει ακόμα που θα οδηγήσει. Είναι και το γεγονός – και αυτό είναι κάτι που αποκαλύπτω για πρώτη φορά δημόσια – ότι έχω και εγώ, όπως και ο Πρόεδρός μας Νικολά Σαρκοζί, μία γιαγιά από τη Θεσσαλονίκη. Οι ελληνικές ρίζες μου είναι λοιπόν που με κάνουν να παρακολουθώ τόσο συστηματικά την ελληνική επικαιρότητα και να μπορώ να σχηματίζω άποψη έχοντας πλήρη θα έλεγα πληροφόρηση.
Π: Οπότε θα έχετε πληροφορηθεί για το κίνημα των Αγανακτισμένων, τις Γενικές Απεργίες, την κατάρρευση της κυβέρνησης του Γιώργου Παπανδρέου, την ανάδειξη στην Πρωθυπουργία του Λουκά Παπαδήμου …
Ζ: Όλα αυτά τα γνωρίζω και τα παρακολουθώ αλλά το στοιχείο στο οποίο θέλω να επικεντρώσω, γιατί νομίζω ότι συγκεντρώνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον από ψυχαναλυτικής πλευράς, είναι αυτή η διαμάχη στους κόλπους του ίδιου του κινήματος και στον οξύ τρόπο με τον οποίο εκφράστηκε στη διαδήλωση της 20ης Οκτωβρίου. Νομίζω ότι εδώ εκδηλώνεται ένα σύμπτωμα, κάτι βαθύ που ανάγεται στην πρώιμη παιδική ηλικία των υποκειμένων, που πρέπει να αντιμετωπιστεί πριν η παθογένεια αυτή εξαπλωθεί και προκαλέσει περισσότερα προβλήματα.
Π: Κύριε καθηγητά εννοείτε δηλαδή ότι το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας χρειάζεται ψυχανάλυση;;; Θα σας κατηγορήσουν ότι συκοφαντείτε και αποπροσανατολίζετε …
Ζ: Κοιτάξτε δεν λέω αυτό. Ας φύγουμε λίγο αγαπητέ μου από το πεδίο του Φαντασιακού (Imaginaire) και ας περάσουμε στο πεδίο του Συμβολικού (Symbolique). Το Κομμουνιστικό Κόμμα, όπως και κάθε υποκείμενο, συγκροτεί την ταυτότητά του απέξω, από μία εικόνα στην οποία αντικατοπτρίζεται. Η εικόνα που σχηματίζει το υποκείμενο για τον εαυτό του είναι αδρανής και άκαμπτη και πρέπει να περάσει στο χώρο του λόγου, να συμβολοποιηθεί, να διατυπωθεί με λέξεις για να μπορεί να αναλυθεί και να εξελιχθεί.
Ας αρχίσουμε από τα βασικά. Είναι σαφές ότι το ΚΚΕ στο πλαίσιο του κινήματος είναι η Πατρική Φιγούρα . Είναι αυστηρό και σοβαρό. Εργάζεται στην παραγωγή. Έχει μουστάκι. Ξυπνάει νωρίς και επιπλέον σε επιπλήττει αν και εσύ δεν ξυπνάς νωρίς. Καταλαμβάνει όλο τον χώρο. Και πάνω απ’ όλα είναι αυτό που θέτει τον Κανόνα στην Επιθυμία. Αυτό ακριβώς προσπάθησε να κάνει και το πρωινό της 20ης Οκτωβρίου. Η αναρχία εκδήλωσε σε ένα πρώτο επίπεδο την επιθυμία να κινηθεί προς το κτίριο του Κοινοβουλίου και να (τις) παίξει με τους μπάτσους και έγινε ότι έγινε.
Π: Αν το ΚΚΕ είναι η Πατρική Φιγούρα, η αναρχία τι είναι;
Ζ: Μα φυσικά το παιδί! Ατίθασο και άμυαλο, επικαλείται την επιθυμία να πάει στη Βουλή να βρει τους μπάτσους για να επιτεθεί στην πραγματικότητα στον Οιδιπόδειο Ανταγωνιστή. Κομβικός εδώ είναι ο ρόλος της μητέρας.
Π: Μπορούμε δηλαδή να εντοπίσουμε και Μητρική Φιγούρα στο κίνημα;
Ζ: Η απάντηση είναι ναι, μπορούμε να την εντοπίσουμε στο πρόσωπο της υπόλοιπης αριστεράς και βασικά του ΣΥΡΙΖΑ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Αξίζει εδώ να τονίσουμε το ρόλο της Μητρικής Φιγούρας: αν ο Πατέρας είναι αυτός που θέτει τον Κανόνα στην Επιθυμία, η Μητέρα συμβολίζει την αγάπη χωρίς προϋποθέσεις. Δυστυχώς η αριστερά δεν ανταποκρίθηκε σωστά στον ρόλο της. Αντί να βγάζει ανακοινώσεις και να καταδικάζει το παιδί, όφειλε να το περιβάλει με αγάπη.
Στη σχέση μητέρας (υπόλοιπη πλην ΚΚΕ αριστερά) – παιδιού (αναρχία) αξίζει να σταθούμε λίγο περισσότερο, γιατί είναι καθοριστική για την ερμηνεία μας. Το παιδί ήδη από την πιο πρώιμη φάση της ανάπτυξής του προσκολλάται στη μητέρα, γρήγορα όμως διαπιστώνει ότι η μητέρα αποτελεί υποκείμενο ανεξάρτητων επιθυμιών. Τότε το παιδί επιδιώκει να κατακτήσει ολοκληρωτικά την προσοχή της, να παραστήσει την ίδια την επιθυμία στη μητρική φαντασίωση. Ότι και να κάνει όμως πάντα διαπιστώνει ότι υπάρχει κάτι που εξακολουθεί να κινητοποιεί την μητρική επιθυμία, κάτι που ξεπερνάει το παιδί και το κατέχει κάποιος άλλος, ο Οιδιπόδειος Ανταγωνιστής (το ΚΚΕ). Αυτό το «κάτι» είναι που ο Jacques Lacan ονόμασε Φαλλό (Phallus). Στην περίπτωσή μας ο Φαλλός είναι ο κόσμος, οι μάζες. Η μητέρα στρέφεται προς τον πατέρα αναζητώντας τον Φαλλό, προς μεγάλη απογοήτευση του παιδιού που συγκρίνοντας τον φαλλό του με τον Φαλλό του πατέρα αρχίζει να αναπτύσσει τον Φόβο του Ευνουχισμού (Peur de la Castration).
Π: Και που οδηγεί ο φόβος του ευνουχισμού την αναρχία κύριε καθηγητά;
Ζ: Μα που αλλού, στην εξέγερση ενάντια στην Πατρική Φιγούρα! Αυτός είναι και ο λόγος που επιτέθηκε με τέτοια λύσσα ενάντια στον Πατέρα την 20η Οκτωβρίου. Όσοι δεν διαθέτουν τα αναλυτικά εργαλεία της ψυχανάλυσης αδυνατούν να ερμηνεύσουν αυτή τη συμπεριφορά και αναρωτούνται: μα καλά αν δεν ήταν εκεί το ΚΚΕ η αναρχία τι θα έκανε, θα έμπαινε στη Βουλή; Την προηγούμενη μέρα δηλαδή που δεν ήταν γιατί δεν μπήκε κλπ. Στην πραγματικότητα το παιδί δεν θέλει να φτάσει στη Βουλή, θέλει να απομακρύνει τον Οιδιπόδειο Ανταγωνιστή και να παραμείνει μόνο του με τη Μητέρα του όπως ήταν μια μέρα πριν, στις 19 του Οκτώβρη.
Όπως συνηθίζω να λέω και στις παραδόσεις μου στο Πανεπιστήμιο του Trolleborg, πρόκειται για κλασσική περίπτωση Μετάθεσης (Déplacement). Μια επιθυμία που για κάποιο λόγο είναι απαγορευμένη από το Υπερεγώ –και τέτοια είναι κατ’ εξοχήν η αιμομικτική επιθυμία προς τη Μητέρα- για να περάσει από τον έλεγχο της εσωτερικής λογοκρισίας υπόκειται στη διαδικασία της μετάθεσης, το φορτίο αυτής της απαγορευμένης επιθυμίας μετατίθεται σε κάτι άλλο που σε μια πρώτη ανάγνωση είναι ψυχικά αδιάφορο. Έτσι και η επιθυμία προσκόλλησης στη Μητέρα μετατίθεται σε επιθυμία επίθεσης στο Κοινοβούλιο.
Π: Εντάξει λοιπόν, ας υποθέσουμε ότι είναι έτσι. Τότε ποια μπορούμε να πούμε ότι είναι η λύση στο πρόβλημα;
Ζ: Μα ο πολιτισμός αγαπητέ μου! Ο οποίος μπορεί κατά τον Sigmund Freud να αποτελεί πηγή δυστυχίας (Das Unbehagen in der Kultur) αλλά ταυτόχρονα αποτελεί και τη διέξοδο στα προβλήματα που ταλανίζουν το παιδί. Το ταμπού της αιμομιξίας, η παραίτηση δηλαδή του παιδιού από τα αιμομικτικά αντικείμενα μπορεί να έχει το τίμημα του Συμβολικού Ευνουχισμού (Castration Symbolique) σύμφωνα με τον Jacques Lacan, αλλά αποτελεί ταυτόχρονα και μία συνθήκη sine qua non στη συγκρότηση της ανθρώπινης υποκειμενικότητας.
Με πιο απλά λόγια το παιδί οφείλει να αποδεχτεί τον Κανόνα στην Επιθυμία και όσο και να αγαπάει τη Μητέρα, να αποδεχτεί ότι αυτή σεξουαλικά ανήκει στον Πατέρα και να στρέψει αλλού το σεξουαλικό του ενδιαφέρον. Στην αντίθετη περίπτωση το τίμημα είναι φοβερό: το παιδί δεν κατορθώνει ποτέ να ξεκολλήσει από τη μητέρα και να ταυτιστεί με τον πατέρα και η συνεπαγόμενη καθήλωση (fixation) στο φαλλικό στάδιο (stade phallique) οδηγεί σε υστερική δομή προσωπικότητας (structure hystérique de la personnalité). Και δυστυχώς ήδη διαφαίνεται η υστερική δομή στη συμπεριφορά του παιδιού ώρες ώρες.
Π: Μπορεί η δομή της προσωπικότητας της αναρχίας να είναι υστερική αλλά δεν είναι αλήθεια ότι και ο αυταρχικός πατέρας (το ΚΚΕ) έχει πολλές φορές μέχρι σήμερα κακοποιήσει τόσο τη μητέρα όσο και το παιδί;
Ζ: Ναι ναι αγαπητέ μου, δυστυχώς είναι ακριβώς έτσι, και οι συνέπειες στον ευαίσθητο ψυχισμό του παιδιού είναι οφθαλμοφανείς …
Π: Κύριε καθηγητά, σας ευχαριστούμε πολύ για τη συνέντευξη που μας παραχωρήσατε
Ζ: Και εγώ σας ευχαριστώ που μου δώσατε τη δυνατότητα να απευθυνθώ στο εκλεκτό κοινό του Παραλληλογράφου και πρέπει να σας πω ότι παρακολουθώ το πολύ ενδιαφέρον μπλογκ σας από το μακρινό Trolleborg, όσο το επιτρέπουν βεβαίως οι ακαδημαϊκές μου υποχρεώσεις αλλά και η ενασχόληση με τους ασθενείς μου.
Shortlink:http://wp.me/p1pa1c-ffe
Spin
3 Ιανουαρίου, 2012 6:38 μμ
ρε κόψτε ρε τα ναρκτωτικά και ξεκολλάτε με την οικογένεια 😛 😛 😛
Capybara
3 Ιανουαρίου, 2012 6:40 μμ
Έλα τώρα, που και που λίγα ναρκωτικά δεν πειράζουν 🙂
Spin
3 Ιανουαρίου, 2012 6:41 μμ
σαν την οικογένεια δηλαδή και αυτά ε? με μέτρο 😛
Spin
3 Ιανουαρίου, 2012 6:43 μμ
Εδώ που τα λέμε αυτό το σφυροδρέπανο είναι λίγο φαλλοκρατικό 😀 😀 😀
loophole
3 Ιανουαρίου, 2012 6:46 μμ
Εξαιρετικός ο κύριος καθηγητής!
ccaptain
3 Ιανουαρίου, 2012 6:47 μμ
Τι λέει το Νούμερο είναι για ψυχίατρο !!!
iguana
3 Ιανουαρίου, 2012 6:49 μμ
ειναι ωραια μια φρεσκια επιστημονικη ματια!
lascapigliata
3 Ιανουαρίου, 2012 7:09 μμ
+10000 Τέλειο !!
BandieraRossa
3 Ιανουαρίου, 2012 7:14 μμ
Χαχαχαχαχαχ! Ρε τον τρελογιατρό!
giorgalis
3 Ιανουαρίου, 2012 7:15 μμ
Υποβλητικός ο κος καθηγητής, ειδικά στο σημείο που λέει πως ο κόσμος είναι γτπ!
Μπράβο για τη συνέντευξη (interviewque)
loophole
3 Ιανουαρίου, 2012 7:20 μμ
Παρερμηνεύετε τα λόγια του νομίζω, λέει πως ο κόσμος είναι ο π… φαλλός.
giorgalis
3 Ιανουαρίου, 2012 7:36 μμ
ήταν μια γκεμπελικού τύπου απόπειρα μηδενιστικής προπαγάνδας από μέρους μου, το παραδέχομαι 😦
dimi
3 Ιανουαρίου, 2012 7:20 μμ
ο.τι να ναι.
ουτε καν αστειο δν ειναι.
Spin
3 Ιανουαρίου, 2012 7:40 μμ
έλα τώρα μη παιδιαρίζεις 😛
dimi
3 Ιανουαρίου, 2012 10:23 μμ
ελα!! ασε με λιιιιιγο !! 😀
omadeon
3 Ιανουαρίου, 2012 7:24 μμ
Το σφυροδρέπανο είναι πρωτίστως ΞΕΚΑΘΑΡΟ σύμβολο ευνουχισμού.
Το σφυρί (πέος) κόβεται από το δρεπάνι.
Η κρυμμένη (όχι τόσο κρυμμένη) ΣΩΣΤΗ φαντασίωση είναι ο ευνουχισμός του Αρχέγονου Πατριάρχη, εκείνου… που ταυτίζεται με τον καπιταλισμό ΚΑΙ με την (πατρική) εξουσία.
(Η Αφροδίτη γεννήθηκε από αυτό τον ευνουχισμό στη μυθολογία, άλλωστε).
Για την ΗΛΙΘΙΑ σύγκρουση της 20ης Οκτώβρη, ισχύουν όμως όσα λέει ο καθηγητής (είχα πει κι εγώ κάτι πολύ ατελή παρόμοια… ερασιτεχνικά, κάποτε σε σχόλιο, στο blog σας).
Είναι ηλίθια σύγκρουση για πολλούς λόγους, αλλά το σημαντικό σημείο ψυχαναλυτικού ενδιαφέροντος είναι η μετατροπή του σφυροδρέπανου από συμβολικό ευνουχισμό σε φαλλικό σύμβολο (θεμελιώδης σταλινική διαστροφή, που ευνουχίζει… τους πάντες!)
🙂
Το λάθος των δογματικών Φροϋδικών είναι η ιδέα ότι «ο φόνος του αρχέγονου πατριάρχη δημιούργησε τις ενοχές στους απογόνους του οι οποίες με τη σειρά τους θεμελίωσαν τον πολιτισμό.
Δηλαδή… όχι ακριβώς λάθος, αλλά… (η αντίστροφη φαντασίωση της αναρχίας) είναι ίσως πιο σημαντική είναι η αποδοχή της αρχέγονης πατροκτονίας και η επιστροφή στη μητριαρχία / αναρχία και Φύση, κλπ. κλπ. – μια χρήσιμη φαντασίωση αλλά… με μέτρο κι αυτή χαχαχα.
Στη μουσική trance η φυλή μαζεύεται και χορεύει με έντονο ρυθμό για να υλοποιήσει μια φαντασίωση επανάληψης του πρωταρχικού ευνουχισμού ή φόνου του πατέρα-αφέντη και να επανέλθει ΧΩΡΙΣ ενοχή στο δημιουργικό αναρχικό χάος της συμπαντικής μήτρας / χώρου / ελευθερίας.
Τραβάει βέβαια σαν μαγνήτης άτομα που παίρνουν ναρκωτικά, διότι… αυτοί οι ΗΛΙΘΙΟΙ (που πολλοί δεν χορεύουν καλά -χεχε)… δρουν σαν σφήκες που έρχονται να φάνε το (συλλογικό) μέλι της έκστασης που δημιουργεί το πλήθος (μελίσσι ενέργειας) κ.ο.κ.
omadeon
3 Ιανουαρίου, 2012 7:38 μμ
Υ.Γ. Για τον αρχέγονο φόνο του πατέρα-βασιλιά και την εκστατική γιορτή της φυλής συνιστάται «White Godess» -Robert Graves. Κάπου έχει μάλλον λάθος κι ο Λακάν αλλά ΔΕΝ ξέρω ΠΟΥ.
Με πολύ ατελείς γνώσεις του θα πω μαλακίες…. αλλά το ΝΟΙΩΘΩ ότι έχει λάθος, δεν μπορεί.
Herr K.
3 Ιανουαρίου, 2012 7:43 μμ
Από παιδί και από τρολλ μαθαινεις την αληθεια
risinggalaxy
3 Ιανουαρίου, 2012 8:14 μμ
η τρολιά θέλει φαντασία και από αυτό δυστυχώς το αριστεροτρόλ δεν φαίνεται να έχει αλλιώς δεν θα καταφεύγε σε ανάλυση επιπέδου κομισσάριου πριν το ’60. Όσο για τον Λακάν γνωστός αντιδραστικός. Σε περίπτωση που και οι στυτικές δυσλειτουργίες συνεχιστούν προτείνω να πάει λίγες μέρες διακοπές.
ρε γαμώτο λίγο χιούμορ να γελάσει το χειλάκι μας, και στη τρολιά καθοδήγηση?
loophole
3 Ιανουαρίου, 2012 9:24 μμ
Εγώ πάντως πέρασα υπέροχα! (τα υπόλοιπα που λες δεν τα πολυκαταλαβαίνω, ξανακοίτα τα λίγο)
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
4 Ιανουαρίου, 2012 12:13 πμ
Καλέ, για να βρούμε εμείς οι Αριστεροί το χιούμορ πρέπει πρώτα να το χάσετε εσείς.
Και δεδομένου ότι εγώ μια χαρά γέλασα με το σχόλιο σου ,μάλλον μια χαρά το έχετε ακόμα το χούμορ.
Να’σαι καλά!
kixwtis
3 Ιανουαρίου, 2012 8:20 μμ
Ένας εγκέφαλος η 20η
Ο μετωπιαίος λοβός στα λουλουδάδικα
Η υπόφυση στο Μ. Βρετανία
Julien Febvre
3 Ιανουαρίου, 2012 8:37 μμ
Ο αναρχισμός δεν είναι αριστερά
kixwtis
3 Ιανουαρίου, 2012 8:59 μμ
δεν είναι όμως και σύστημα
γι αυτό το λένε αναρχία
antifwn-x
4 Ιανουαρίου, 2012 1:00 πμ
Θέλει να είναι η υπέρβαση της, το θέμα είναι αν μπορεί, εκτός αυτού είναι κοινή η αφετηρία καλώς η κακώς
Capybara
4 Ιανουαρίου, 2012 11:33 πμ
Επομένως τί είναι; κέντρο ή δεξιά;
Jean Jacques Παντόφλας
4 Ιανουαρίου, 2012 12:06 μμ
Αυτό που είναι…
iguana
4 Ιανουαρίου, 2012 12:18 μμ
Ενα αυτοαναφορικο ιδεολογικο συστημα με θρησκευτικές αναφορες?
antifwn-x
4 Ιανουαρίου, 2012 2:35 μμ
Φάουλ iguana, το χοντραίνεις ρε…. 😉
Xanadu
4 Ιανουαρίου, 2012 2:57 μμ
μη τσιμπας ρε, λειτουργει στα πλαισια της ψυχοθεραπειας που του συνεστησε ο κομματικος του οδηγητης για να συνελθει απο το σοκ της 20ης Οκτωβρη…
ξερεις τοτε που βγηκε σχεδον ολη η αριστερα και εγλειφε το κκε; και τα απλα προβατα στην πλειοψηφια τους κανανε τουμπεκιν ψιλοκομμενο στις αυθαιρετες αποφασεις-ανακοινωσεις των ηγεσιών τους; και ενω διαφωνουσανε με το γλειψιμο και τα οσα πρετεντερικα γραφανε στις ανακοινωσεις τους(για τις οποιες ουδεποτε ερωτηθηκαν τα μελη), και επειδη ταυτοχρονα δεν μπορουσανε να μιλησουνε εναντια στο κομματακι τους γιατι θα επεφτε παντοφλα, προτιμησανε να διαγραψουμε δια παντος απο το λεξιλογιο τη λεξη «παρρησια» και με εξαιρετικο μενος υπερασπιζονταν το γλειψιμο και τα καφριλικια;
και επειδη αισθανεται ασχημα το παλικαρι μας, με το οτι εκανε την παπια, προσπαθει να εξομαλυνει τις τυψεις του (ετσι ωστε να νιωσει καλυτερα με τον εαυτο του, και να επιβεβαιωσει οτι το κομματακι του δεν τον προδωσε, οτι η ηγεσια κατω απο την οποια βρισκεται δεν τον γραφει στα αρχιδια της επειδη κατα βαθος τον υποτιμα ως οντοτητα και θεωρει οτι χρειαζεται καθοδηγηση και βγαινει και μιλαει εξ ονοματος του)
κλασικη συμπεριφορα: υπαρχει κατι που με κανει να αισθανομαι ασχημα για τον εαυτο μου, οπότε προσπαθω να το απαξιωσω και να το αποδομησω ετσι ωστε να αισθανθω καλυτερα
ασε που πρεπει να ξεπερασει το σοκ, της καταρρευσης του «οραματος» για το «ολοι μαζι» και την «ενωμενη αριστερα» μετα την «περιφρουρηση» της ναου της αστικης δημοκρατιας απο το κκε
για αυτο μην τσιμπας, ασε το παιδακι να παιξει
αλλα πρεπει να εχει παθει μεγαλο σοκ, γιατι φαινεται να εχει φαει τρελο κολλημα
οπως βλεπεις τοσος καιρος εχει περασει και μονο αυτος ασχολειται με το θεμα και προσπαθει να δημιουργησει κατασταση ετσι ωστε να προκαλεσει αντιδρασεις αναρχικων και κκεδων για να εχει την ευκαιρια να ξανα-ανοιξει τον οχετο του και να γραψει οσα «κραταει μεσα του» (κλαψ)
ειναι πασιφανες οτι εκανε την αναρτηση για να προκαλεσει και να μπορεσει να ξανα-βρισει κυριως τους αναρχικους με τους οποιους αποτι φαινεται εχει φαει γερο κολλημα
υστερια, υστεριαααα, υστεριαααααααααα
Xanadu
4 Ιανουαρίου, 2012 3:09 μμ
«διαγραψουνε»
antifwn-x
4 Ιανουαρίου, 2012 3:54 μμ
καλά ρε είπαμε να μην το χοντραίνει ο iguana αλλά και εσύ δεν πας πίσω… στην ψυχολογική προσέγγιση 😛
Xanadu
4 Ιανουαρίου, 2012 4:01 μμ
αν εχεις διαφορετικη αναλυση ευχαριστως να την ακουσω….
νομιζω οτι ειναι πασιφανης ο στοχος του κειμενου, και ακομα πιο προφανης ο λογος δημοσιευσης του…
ατιμα κομπλεξακια
Jaquou Utopie
4 Ιανουαρίου, 2012 4:03 μμ
Για πες μας ω φωτισμένη πρωτοπορία; Ποιες είναι οι προθέσεις που κρύβονται πίσω από τη δημοσίευση;
antifwn-x
4 Ιανουαρίου, 2012 4:06 μμ
Τα πράγματα είναι απλά αν θέλουμε να μιλάμε με ψυχαναλυτικούς όρους θα κάνω και εγώ μια προσπάθεια…..
Οι αναρχικοί δεν καταφέρνουν να περάσουν το οιδιπόδειο έστω, η αριστερά όμως είναι αυτή που δεν έχει καταφέρει να περάσει το σοκ του αποχωρισμού απο την προστατευτική μητρική φιγούρα του αστισμού.
Δεν έχει καταφέρει να αποδομήσει πλήρως τον λόγο του και ως εκ τούτου είναι σε μια κατάσταση συγκρουσιακής συγκινησιακής φοβίας με το φαντασιακό του λόγου του που τον φέρει και τον αναπαράγει εξ ου και η τάση της προς τι γραφειοκρατικές δομές. Μόνο μέσω αυτών μπορεί να λειτουργήσει, μεταθέτοντας και οριοθετώντας τα προτάγματα της σε μια εκ του ασφαλούς συγκρουσιακής κατάστασης που δεν απειλεί το τραύμα της έλλειψης προστατευτικής φιγούρας και τον πηγαίο υπαρξιακό της φόβο του αποχωρισμού…..
antifwn-x
4 Ιανουαρίου, 2012 4:13 μμ
Ζαναντού μην αρπάζεσαι ρε, Ζακού και εσένα δεν σε βλέπω να πας πίσω… Τι έγινε ρε παιδιά παίζει κάνα έπαθλο και πρέπει να ανταγωνιζόμαστε; Να μου το πείτε άμα είναι έτσι γιατί εγώ βαριέμαι, λόγω χαμηλής ανταγωνιστικότητας βγαίνω πάντα χαμένος 😀
Jaquou Utopie
4 Ιανουαρίου, 2012 4:19 μμ
Δεν αρπάζομαι καλέ, απλά ελέγχω μέχρι ποιου σημείου ανέχεται κάποιος να του απευθύνεσαι με υποτιμητικό τόνο… Το πείραμα θα γίνει paper κάποια στιγμή και θα κάνω ακαδημαϊκή καριέρα.
Xanadu
4 Ιανουαρίου, 2012 4:19 μμ
δεν ξερω βρε αρχηγε, περιμενα να ερθεις εσυ να μας καθοδηγησεις στο σωστο δρομο… (αλλα δημιουργουσα κατασταση και κλιμα μεχρι να εμφανιστεις εσυ, που εισαι ο σταρ της βραδιας)
antifwn-x
4 Ιανουαρίου, 2012 4:32 μμ
ποια βραδιά ποιος αρχηγός ποιο πείραμα και ποιο paper κάπου σας έχασα πάω να μαζέψω χόρτα!
antifwn-x
4 Ιανουαρίου, 2012 4:41 μμ
και έτσι άδοξα τέλειωσε η καριέρα μου στην ψυχανάλυση…. Είναι το γαμωσύστημα αν σε έχει κατατάξει στους προλετάριους δεν μπορείς να ξεφύγεις με τίποτις παρά μόνο στο μικροαστικό «φαντασιακό» Φτύστε στο κόρφο σας όπως έλεγε και η Θειά μου η Μαγδάλο γιατί το κακό σε βρίσκει εκεί που δεν το περιμένεις……
Θεια Μαγδάλω
4 Ιανουαρίου, 2012 6:03 μμ
αντιφωνάκο έλα να φας 😛
antifwn-x
4 Ιανουαρίου, 2012 7:56 μμ
έρχομαι έρχομαι θειά φέρνω και χόρτα…..
lascapigliata
5 Ιανουαρίου, 2012 5:38 μμ
Αντιφωνάκο, εμένα μου αρέσει η ανάλυση σου…
antifwn-x
5 Ιανουαρίου, 2012 7:24 μμ
Ευχαριστώ πολύ….. πληρωμές κάθε 15, αλλά τώρα με την κρίση θα σας καθυστερήσουμε λίγο κανα δυο τρεις κ βλέπουμε μήνες 😉
Oblivion
4 Ιανουαρίου, 2012 12:20 μμ
Το κέντρο δεν είναι τίποτα βασικά. Ο εκλογικός μηχανισμός που λέγεται Πασόκ αυτοχαρακτηριζόταν «κεντροαριστερά».Το ίδιο και ο άλλος εκλογικός μηχανισμός -με περισσότερο βέβαια ιδεολογικό περιεχόμενο, όπως η ακροδεξιά, φιλοφασισμός κλπ- η ΝΔ, ως «κεντροδεξιά».Δεξιά θα χαρακτήριζα τα ρεύματα που τα χαρακτηρίζει η καθαρή αποδοχή -και όχι μόνο την αναγνώριση- της ταξικής κυριαρχίας από όλους και την κινητοποίηση των μαζών όχι για να επιδιώξουν καλύτερους όρους διαβίωσης, αλλά για να υπακούσουν (που έλεγε και ο αγαπητός σε εμένα χορκχάιμερ).Ξέρω βέβαια πως αυτό που παρουσιάζω ως δεξιά είναι στην ουσία φασισμός, αλλά δεν θα αποκαλέσω τον ψηφοφόρο της ΝΔ «δεξιό».Αυτός είναι μαλάκας με περικεφαλαία από αυτές που έχουν χέτη αλόγου.
Αυτό που διαφοροποιεί την αριστερά και τον ελευθεριακό χώρο είναι ότι με την «έφοδο στας δομάς και στους θεσμούς» της πρώτης και την αναγκαίο περιορισμό του λόγου κυρίως στα πλαίσια της real politik, το όραμά της διασώθηκε και διασώζεται στον δεύτερο.
Την καλημέρα μου.
Capybara
4 Ιανουαρίου, 2012 7:30 μμ
Ο άξονας αριστερά – δεξιά είναι συμβατικός. Οι αναρχικοί προφανώς, δεν αποδέχονται τον ίδιο τον άξονα και γι΄αυτό δεν αυτοτοποθετούνται εντός του. Αυτό είναι απόλυτα θεμιτό. Αυτό που δε συμφωνώ είναι το γεγονός ότι θίγονται όταν κάποιος που τον αποδέχεται (με όλη την κατανόηση της συμβατικότητάς του) τους τοποθετεί εντός του.
Αν κάποιος θεωρεί ότι ο άξονας αριστερά – δεξιά έχει χρησιμότητα για να καταλαβαινόμαστε, δεν μπορεί παρά να τοποθετεί την αναρχία στην αριστερά και μάλιστα στο πιο αριστερό άκρο της. Αλλιώς αν πει ότι δεν είναι ούτε αριστερά ούτε δεξιά ούτε κέντρο, μπορεί μόνο να τη θεωρήσει εκτός πολιτικής (ή ακόμα και ότι κινείται στη σφαίρα του ποινικού δικαίου).
Από αυτήν την άποψη νομίζω ότι έχω το δικαίωμα να θεωρώ ότι η αναρχία μου τη βγαίνει από τ΄αριστερά (πολύ περισσότερο θεωρώντας την κατάταξη αυτή εντελώς συμβατική και μην ταυτίζοντας την αριστερά με το «απόλυτο καλό» έτσι ώστε να με πειράζει να υπάρχουν πολιτικοί χώροι αριστερότερα από τον δικό μου), όπως επίσης και ότι η αναρχία έχει το δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζεται όπως επιθυμεί.
demonio
3 Ιανουαρίου, 2012 8:45 μμ
μμ τα παιδια μονο αρσενικα φαινεται να ειναι στον κοσμο του Ζαμανφου! Και η μονη μη καταραμενη μοιρα γι’αυτο η ταυτιση με τον πατερα (Ζαμανφου φυσικα φυσικα).
τι κλειστοφοβικος κοσμος ειναι τουτος ρε παιδι μου… στον κοσμο των δαιμονιων και λοιπων πνευματων (συμπεριλαμβανομενων των τρολληδων απο αλλο κατα πως φαινεται Τρολλενμποργκ, εκεινο που’χει και πυργους) διασκεδαζουμε και λιγο, πανω απο τις κατσαρολες με τους αχνους και τις σαλτσες που πεταγονται προς ολες τις κατευθυνσεις…
αναρχοαρχισατανιστής
3 Ιανουαρίου, 2012 8:49 μμ
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1366074
ισως να μην υπήρξαν οι κατάλληλες πλανητικές συνθήκες προκειμένου να επιτευχθεί η συγκέντρωση αρκετού αιθερικού εκτοπλάσματος ώστε να υποβοηθήσει την σύγκρουση ο σκοτεινός άρχοντας
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
3 Ιανουαρίου, 2012 8:54 μμ
Πολύ τρόλης αυτός ο Ζαμενφού πάντως! 😛 😛
Like 😉
Mitsaras
3 Ιανουαρίου, 2012 9:10 μμ
Κι επειδή μετά την κάθε ανάλυση πρέπει να ακολουθεί και κάποιο συμπέρασμα στην προκειμένη περίπτωση συμπυκνώνεται στο εξής:
Δεν πρέπει ποτέ να γ@μ@ς χωρίς προφυλακτικό γιατί κατά πάσα πιθανότητα, μετά από κανά χρόνο θα χτυπήσει την πόρτα η δύσμοιρη μάνα εκλιπαρώντας να αναγνωρίσεις το νώθο σου.
Jaquou Utopie
3 Ιανουαρίου, 2012 9:14 μμ
Και μετά ήρθε ο φεμινισμός, οι εκτρώσεις, η σπερματέγχυση και η εξωσωματική γονιμοποίηση 😛
Mitsaras
3 Ιανουαρίου, 2012 9:14 μμ
Αλήθεια? 😦
Jaquou Utopie
3 Ιανουαρίου, 2012 9:19 μμ
Και δεν είπα ακόμα τίποτα για τα εξελιγμένα sex toys… αλλά τι να πω, θα εμφανιστεί ο Χούφτεν και μετά πάει κι ο Φρόυντ κι ο Λακάν και ο κομμουνισμός και η αναρχία…
Back Door Man
3 Ιανουαρίου, 2012 9:38 μμ
H Πατρική Φιγούρα είναι αυστηρή και έχει μουστάκι; Xμμμμ… Κάπως έτσι δηλαδή;
loophole
3 Ιανουαρίου, 2012 9:52 μμ
ο Αναστόπουλος;
giorgalis
3 Ιανουαρίου, 2012 10:02 μμ
όχι ρε άσχετε..
Back Door Man
3 Ιανουαρίου, 2012 10:35 μμ
Όχι, ο Borat…
Narrator
3 Ιανουαρίου, 2012 10:41 μμ
ο Μποράτ το ξέρει;
ίδιοι είναι πανάθεμά τους!
omadeon
3 Ιανουαρίου, 2012 9:47 μμ
Μα καλά… αμφιβάλλει κανείς ότι το σφυροδρέπανο απεικονίζει ευνουχισμό?
θα μας τρελλάνετε?
pasokoi kai neodhmokrates gamhmenoi
3 Ιανουαρίου, 2012 10:15 μμ
μια ωραια διαλυμενη οικογενεια…….γαμω τη μανα μου και το πατερα μου λοιπον…..
υγ ρε τι μαλακιες ειναι αυτα, θα μας τρελανει ο ψυχολογος….!!!
omadeon
3 Ιανουαρίου, 2012 11:01 μμ
Ααα κατάλααβααα…
Στα τραίνα κι εσύ,
για το Τρολλεμβούργο.
Γιατί δεν το γράφετε σωστά ρε παιδιά?
ΟΡΙΣΤΕ: Τρολλεμμμμμμμβούργο.
Πόσες φορές θα το πούμε ότι έχει μ μπρος από το βήτα? τσκ, τσκ, τσκ….
Julien Febvre
3 Ιανουαρίου, 2012 11:16 μμ
Hold your breath
http://eagainst.com/articles/a-few-clarifications-for-the-2010/
koula
4 Ιανουαρίου, 2012 12:45 πμ
καλό το Trolleborg
αλλά εχω βαρεθει…
ίσως χρειάζεται και μια επιστημονική ματιά… με το μικροσκόπιο κάποια στιγμή.
oldboy9
4 Ιανουαρίου, 2012 2:14 πμ
Εγώ πάντως δεν σχολιάζω ανώνυμους φίλους του μπλοκ!
Χώρια που κανείς δεν μπορεί να αποφύγει εντελώς…τα οιδιπόδεια 😉
…κάπου πάει ο νους μου με τον φίλο, η καλύτερα φίλη!? Αλλά μέχρι εκεί 🙂
katy
4 Ιανουαρίου, 2012 7:27 πμ
“Μην ξεχάσετε την ημέρα της μητέρας. Ή, όπως τη λένε στο Χόλυγουντ, την ημέρα της τρίτης γυναίκας του μπαμπά”.
Jay Leno (γεν. 1950), Αμερικανός Κωμικός.
Jaquou Utopie
4 Ιανουαρίου, 2012 12:16 μμ
Βλέπω ότι αν αγγίξεις την ιερή αγελάδα της αναρχίας χάνεται το χιούμορ των αναρχικών ανά την υφήλιο…
Εν τω μεταξύ το κείμενο «σκίζει» ευγενικά όλα τα ρεύματα του κινήματος… αλλά μάλλον μαζί με το χιούμορ χάνεται και η διακριτική ικανότητα.
Oblivion
4 Ιανουαρίου, 2012 12:24 μμ
Το κίνημα της Ντόρας το άφησε απέξω όμως.Τυχαίο?:P
Jaquou Utopie
4 Ιανουαρίου, 2012 12:26 μμ
Ναι… διακρίνω μια ξεκάθαρη εμπάθεια εκ μέρους του καθηγητή σε ότι αυτοπροσδιορίζεται ως προοδευτικό…
Διανοούμενοι και δη καθηγητές πανεπιστημίου… ξεπουλημένα τομάρια, τι να πεις;
😛
Xanadu
4 Ιανουαρίου, 2012 2:21 μμ
θα επανορθωσουμε με ενταντικα μαθηματα στο ΝΑΡ και μετα στο φροντιστηριο του Στεφανου Μανου για να μαθουμε «χρηση της ορολογιας και επιχειρηματων καπιταλιστων απο «αριστερους» με 10 απλα βηματα»
και φυσικα για εξορθολογισμο του χιουμορ, στο επιπεδο του Δαλιανιδη
loophole
4 Ιανουαρίου, 2012 2:42 μμ
γαμώτο, κι είχα μια ελπίδα.. επόμενος
Xanadu
4 Ιανουαρίου, 2012 3:00 μμ
😦 😦 😦
Capybara
4 Ιανουαρίου, 2012 7:46 μμ
Αυτά που λες για την υπόλοιπη αριστερά, βγαίνουν κι από το κείμενο, αφού η Μητέρα ακόμα κι αν την κακοποιεί, μας λέει ότι ανήκει σεξουαλικά στον Πατέρα 😉
chris mallias
4 Ιανουαρίου, 2012 1:18 μμ
μαλιστα.το αιτημα για πραγματικη δημοκρατια-αναρχια θα εκληφθει ως παλιμπαιδισμος.(αιτημα πραγματικης δημοκρατιας-αναρχιας βεβαια παντου.και εντος και εκτος «οικογενειων»).μονο που δεν ειναι παλιμπαιδισμος αλλα ωριμοτητα.ωριμοτητα απεναντι στην κατανοηση της πατριαρχιας,η και της μητριαρχιας,ως συγκεντρωτισμου εξουσιων. και ωριμη κατανοηση οτι η διαφθορα αλλα και η επιβολη,η αδικια,ο ολοκληρωτισμος και η εκμεταλλευση,ο πολεμος σε τελικη αναλυση και η καταργηση της ζωης προκυπτει απο αυτην ακριβως την αρχη του συγκεντρωτισμου καθε μορφης εξουσιας στα χερια καποιων,ειτε «μπαμπαδων»,ειτε «μαμαδων».και αυτο δεν ειναι μια αιολη σκεψη.αυτο ειναι η κατανοηση ολης της ιστοριας των κοινωνιων των ανθρωπων.
αυτη η ωριμοτητα ψυχιατρε ειναι αυτη που λεει αναρχια-πραγματικη δημοκρατια παντου.και εντος,και εκτος και επι τα αυτα καθε ειδους «οικογενειας».και επισης ψυχιατρε η καθε «οικογενεια» καλα ειναι να καταλαβει αν θελει να εχει ευθυνη των πραξεων της οτι ακομη και τα «παιδια»-καθε ειδους «παιδια» ειναι(και θα πρεπει να ειναι αν θελουμε να ειμαστε δικαιοι ειτε ως «γονεις»,ειτε ως ανθρωποι απλα) αυθυπαρκτες-αυτονομες-ανεξαρτητες οντοτητες.οντοτητες με ισχυ γνωμης και πραξης.τα παιδια δεν υπαρχουνε για να δρουμε για ενα αοριστο «καλο τους».τα παιδια υπαρχουνε για να τα σεβομαστε.οπως και καθε ανθρωπινη οντοτητα.και οχι μονο ανθρωπινη.
Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΜΠΑΜΠΑΔΩΝ-ΜΑΜΑΔΩΝ ΕΙΤΕ ΚΑΛΩΝ-ΕΙΤΕ ΚΑΚΩΝ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ-ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.
ΔΕΝ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΚΑΛΟΥΣ «ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ» ΚΑΙ «ΜΑΜΑΔΕΣ».ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΨΑΧΝΟΥΜΕ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΨΑΧΝΟΥΜΕ.ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΨΑΧΝΟΥΜΕ.
Oblivion
4 Ιανουαρίου, 2012 1:34 μμ
Χαλαρά ρε συ.Το κείμενο ήταν απολαυστικότατο, και προφανώς δεν έχει αξιώσεις σοβαρής ανάλυσης.
Υ.Γ- Είμαι και εγώ υπέρ του «τα παιδιά να είναι παιδιά όλης της κοινωνίας» που έλεγε και ο σύντροφος Ερρίκο στο «Προς μια ελεύθερη κοινωνία», αλλά αυτό μου φαίνεται δυσκολότερο από την πραγμάτωση του κομμουνισμού.Think about it.Θεσμος οικογένειας…το λίκνο του πολιτισμού για τον σίγκμουντ…:P (τους αποκαλώ με τα μικρά τους για να αισθάνομαι ότι τους ξέρω προσωπικά:P)
mitera
4 Ιανουαρίου, 2012 1:47 μμ
Τι επιστήμονας!!Τι εμβάθυνση!Τι λόγος!Τι!Τι!Τι! 😀
kixwtis
4 Ιανουαρίου, 2012 1:51 μμ
ΑΝΤΑΡΣΥΑ η μητριά
μάλιστα
βασικά στις 20 η ΑΝΤΑΡΣΥΑ
είχε μία στάση μετανοημένου παιδιού
που επιστρέφει στο μπαμπά του (το ΚΚΕ)
το ΝΑΡίτες ΝΑΡίτες μεταλλαγμένοι κνίτες
κολλούσε γάντι εκείνη τη μέρα
mitera
4 Ιανουαρίου, 2012 2:02 μμ
Ενώ όλη η υπόλοιπη «οικογένεια» ήταν μεσ’την καλή χαρά εκείνη τη μέρα..
Oblivion
4 Ιανουαρίου, 2012 2:07 μμ
Ψυχαναλυτική ερμηνεία -που θα έστεκε καλύτερα εδώ- σηκώνει αυτό που λες. Από το σύνθημα των Κνιτών «χωρίς ΕΑΑΚ δεν γίνονται γκουλάγκ», και το «για κόμμα πήγαιναν και κάνανε παρέα» (το ΝΑΡ και καλά) μέχρι τις «αμείλικτες κριτικές» του ΝΑΡ και του Ανταρσύα στον «(αν)υπαρκτο σοσιαλισμό»(sic) και τον παράλληλο εκθειασμό του ίδιου του ΚΚΕ από αρκετά μεμονωμένα στελέχη του ΝΑΡ/Ανταρσύα (προσωπική εμπειρία), σηκώνει πολύ θεραπεία!
Eddie
6 Ιανουαρίου, 2012 7:47 πμ
και τι προτείνεις συντρόφισσα;
Eddie
6 Ιανουαρίου, 2012 7:46 πμ
υπερβολές…
chris mallias
4 Ιανουαρίου, 2012 1:55 μμ
ο μπαμπας παπαρηγα και η μαμα τσιπρας…….αυτη και αν δε θα ητανε οικογενεια απο τις λιγες…….αντε βγαλε ακρη 😀
chris mallias
4 Ιανουαρίου, 2012 3:10 μμ
kixwtis
5 Ιανουαρίου, 2012 4:12 πμ
chris mallias
στο 1:16 στο βίντεο
δεν είναι προφανές ότι έρχεται από το ΠΑΜΕ το πρώτο καπνογόνo
καθώς ήδη κάτι καπνίζει εκεί γύρω
πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί απλά και να το στείλανε πίσω
αν έχεις λοιπόν κάποιο άλλο βίντεο
με το ίδιο γεγονός
καλό θα ήταν να το κάνεις link
Mitsaras
4 Ιανουαρίου, 2012 3:18 μμ
Αν και το ΚΚΕ κατέχει ηγεμονική θέση στην «ψυχανάλυση», τσίμπα ένα like κι από εμένα Iguana μόνο και μόνο επειδή γουστάρω να βλέπω τις ανάρχες να βγάζουν όλο το politically correct του χώρου τους με αφορμή μία… τρολιά. Χαράμι πήγε τόσος ιδρώτας στα blogs, στο facebook και στο tweeter να πείσουν τους άλλους πως ισχύει το αντίθετο. Τόσο εύκολο, σαν να κλέβεις γλυφιτζούρι από πεντάχρονο.
Xanadu
4 Ιανουαρίου, 2012 4:02 μμ
αποκαλυφθηκαμε! βγαλαμε επιτελους την κουκουλα μας! 😆 😆
Mitsaras
4 Ιανουαρίου, 2012 4:10 μμ
Μόνο γι’ αυτό πρέπει να μου στήσουνε ανδριάντα στον Περισσό 😆 😆 😆
Xanadu
4 Ιανουαρίου, 2012 4:30 μμ
Eddie
6 Ιανουαρίου, 2012 7:49 πμ
εφόσον κατέχει ηγεμονική θέση στο πολιτικό χάρτη της αριστεράς, λογικό είναι να κατέχει ηγεμονική θέση και στην τρολοψυχανάλυση 😉
BandieraRossa
4 Ιανουαρίου, 2012 7:56 μμ
«ασε που πρεπει να ξεπερασει το σοκ, της καταρρευσης του “οραματος” για το “ολοι μαζι” και την “ενωμενη αριστερα” μετα την “περιφρουρηση” της ναου της αστικης δημοκρατιας απο το κκε».
Έλα ρε τώρα, σοβαρή κοπέλα είσαι. Είναι δυνατόν να πιστεύεις ότι έκαναν περιφρούρηση της βουλής;
iguana
4 Ιανουαρίου, 2012 8:22 μμ
Παντως οι αντιδράσεις όλων των πολιτικών χώρων στα γραφόμενα του αξιοτιμου ιατρού μάλλον τον δικαιώνουν 😀
DrAluca
4 Ιανουαρίου, 2012 11:04 μμ
Αντεδρασν ολοι οι πολιτικοι χωροι και εβγαλες συμπερασμα ρε?
Παλιοσαυρα!!!!!!!!!!!!!
😛 😛
Χαμογελατε…
kixwtis
5 Ιανουαρίου, 2012 3:49 πμ
lol
Sinéad
4 Ιανουαρίου, 2012 9:37 μμ
Δεν με ενδιαφέρει τι θα πουν πολλοί αλλά η αναρχία δεν έχει καμία σχέση με τον κομμουνισμό!Δεν είναι καν αριστερά!
Επίσης πιστεύω πως η αναρχία δεν είναι ούτε κατά διάνοια το απερίσκεπτο και ανώριμο παιδί…ανωριμότητα και απερισκεψία έχουμε χορτάσει εδω και χρόνια απο τον κομμουνισμό του οποίου οι εκφραστές είναι αντιδραστικοί απλά για να είναι!
Γνώμη μου!
chris mallias
4 Ιανουαρίου, 2012 11:09 μμ
Sinéad η αναρχια ειναι η ακρατικη και αταξικη κοινωνια και αυτο επιδιωκει.τα κομμουνιστικα κομματα αυτο το ονομαζουνε κομμουνισμο(την ακρατικη-αταξικη κοινωνια δηλαδη).πες ποτε τα κομμουνιστικα κομματα του πλανητη πρεσεφεραν στην κοινωνια την αταξικοτητα και την ακρατικοτητα.ΠΟΤΕ’.
αρα η αναρχια ειναι μια χαρα αριστερα.και η αναρχια ειναι η προσπαθεια για πραγματικο κομμουνισμο(παντοτε με την εννοια της αταξικης και ακρατικης κοινωνιας).ειναι και περαν των αλλων πραγματικα δημοκρατικη
αυτο που δεν ειναι αριστερα ειναι τα κομμουνιστικα κομματα.ολα ειναι κρατικοκαπιταλιστικα και στις περισσοτερες περιπτωσεις ουτε καν δημοκρατικα.απολυταρχικα ειναι.
BandieraRossa
5 Ιανουαρίου, 2012 12:49 πμ
Και πως να προσφέρουν τα ΚΚ κομμουνισμό εδώ και τώρα; Δεν είναι θέμα βούλησης. Υπάρχουν κι οι εχθροί οι οποίοι είναι εφτάψυχοι. Τι να κάνουμε, να αγνοήσουμε τους εχθρούς και να αποφασίσουμε ότι έχουμε ακρατική και αταξική κοινωνία; Κατεβείτε από το συννεφάκι λίγο.
risinggalaxy
5 Ιανουαρίου, 2012 1:36 πμ
εσείς είστε με την κά-γκε-μπε ή με την όπλα?
BandieraRossa
5 Ιανουαρίου, 2012 1:49 πμ
Προτιμώ Staat Sichercheit.
risinggalaxy
4 Ιανουαρίου, 2012 11:56 μμ
εγώ είμαι λεβαδειακός αλλά πάλι ο ΟΦΗ θα το πάρει το πρωτάθλημα
Capybara
5 Ιανουαρίου, 2012 4:41 μμ
Ρε Ράιζινγκ, αυτό το «εγώ είμαι λεβαδειακός» το βλέπω τόση ώρα και δεν μπορώ να αποφύγω τον πειρασμό να αναφωνήσω «γεια σας -γεια σας – γ#@ώ τη Λιβαδειά σας»
😛 😀
risinggalaxy
5 Ιανουαρίου, 2012 12:02 πμ
Επίσης δεν μου αρέσουν τα φασολάκια . με τάιζε η μάνα μου με το ζόρι και αποφάσισα να εξεγερθώ με καθυστέρηση . μεγάλα θέματα και δυσεπίλυτα. ακόμα να βγάλω άκρη.. τσαφ
risinggalaxy
5 Ιανουαρίου, 2012 1:47 πμ
αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία,αναρχία
Sinéad
5 Ιανουαρίου, 2012 2:32 πμ
chris mallias Μίλησα έχοντας συνδιάσει τον κομμουνισμό με την αριστερά μιας και απο τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου αυτά τα δυο παρουσιάζονται μαζί!Βγάζοντας την αναρχία απο «τα χωράφια» του κομμουνισμού θέλησα να δείξω το πόσο ανώτερη είναι!Και όλα αυτα λόγω της απολυταρχικότητας του κομμουνισμού!
antifwn-x
5 Ιανουαρίου, 2012 3:37 πμ
«Ένας Σοσιαλιστής δεν είναι απαραίτητο να είναι Αναρχικός Άλλα ένας Αναρχικός πρέπει να είναι πρώτα Σοσιαλιστής» Μπακούνιν.
Σημ: ή κάπως έτσι παράθεση από μνήμης…
kixwtis
5 Ιανουαρίου, 2012 4:00 πμ
Πάντως στη βάση των προθέσεων είναι λίγο προφανές το τί συμβαίνει εδώ
ΚΚΕ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ κλπ
έκαναν τη μαλακία τους
και τώρα θέλουν να το ρίξουν στο χούμορ
Capybara
5 Ιανουαρίου, 2012 8:23 πμ
Ενώ οι αναρχικοί, που τα έκαναν όλα σωστά, δεν το καταλαβαίνουν αυτό το χιούμορ…
antifwn-x
5 Ιανουαρίου, 2012 9:35 πμ
Εμένα Capybara η αντιστοιχία μου θυμίζει το γνωστό περί σάτιρας. Το αν η Σάτιρα πρέπει να στοχεύει μόνο τους δυνατότερους τότε πραγματικά έτσι έχει νόημα, ή και τους αδύναμους αλλά με υπαρκτό τον κίνδυνο της γελοιοποίησης….
Μην θεωρηθεί ότι φωτογραφίζω το κείμενο, δεν γελοιοποιείται απλά γέρνει προς την μία πλευρά πατόκορφα, και αυτό όπως και να το κάνεις είναι κάτι παραπάνω απο εμφανές.
demonio
5 Ιανουαρίου, 2012 10:15 πμ
αντιφων-χ θεωρεις τους αναρχικους αδυναμους;
εγω ως αδυναμο θα θεωρουσα καποιον που δεν μπορει να αμυνθει εξαιτιας της αντικειμενικης του καταστασης. Αρα η αναρχια μαλλον δεν πεφτει σε αυτην την κατηγορια.
antifwn-x
7 Ιανουαρίου, 2012 5:14 πμ
@demonio
Καταρχήν ναι θεωρώ ότι είναι η αδύναμη πλευρά και στην συγκεκριμένη περίπτωση αλλά και γενικότερα. Να υπενθυμίσω ότι δεν απολαμβάνουν την υποστήριξη κομματικού μηχανισμού ούτε αποτελούν τμήμα του «επίσημου» πολιτικού συστήματος, ενώ συγκεντρώνουν την κριτική και το μένος πολύ συχνά όχι μόνο των κατασταλτικών μηχανισμών αλλά και όλων των επίσημων πολιτικών δυνάμεων, μικρών η μεγάλων. Μεγάλο μέρος της κοινωνίας δε, αδιαφορεί αν δεν τους εχθρεύεται κιόλας όχι για κάναν άλλο λόγο αλλά γιατί με την παρουσία και την δράση τους υπογραμμίζουν τα όρια τις αδυναμίες και τις ευθύνες σε τελική ανάλυση της ίδιας της κοινωνίας. Μιας και ο α/α χώρος δεν έχει την πρακτική ούτε να χαϊδεύει τα αυτιά των νοικοκυραίων, μοιράζοντας αφειδώς «πολιτικά» άλλοθι ούτε να μασάει τα λόγια του…
Να υπενθυμίσω τις διώξεις και την καταστολή που δέχεται αυτός ο χώρος διαχρονικά, όχι μόνο τώρα, υπενθυμίζοντας επίσης τους αναρχικούς που έχουν περάσει και θα συνεχίσουν να περνάνε απο κρατητήρια και φυλακές μιας και αυτός ο χώρος είναι στοχευμένος απο μηχανισμούς μη εξαιρετέας και της δικαιοσύνης φυσικά.
Πρόσεξε, δεν χρησιμοποιώ τον όρο για να χαρακτηρίσω τους ίδιους όσον αφορά την δράση τους, δεν είναι καθόλου αδύναμοι, ίσα ίσα το αντίθετο, είναι παράγωγο εξάλλου των καταστάσεων που έχουν να αντιμετωπίσουν…
Αυτό δεν σημαίνει ότι θεωρώ ότι είναι στο απυρόβλητο της κριτικής, και ούτε φυσικά αυτές οι καταστάσεις τους παρέχουν κάποιο άλλοθι. Άλλο πράγμα όμως η κριτική και άλλο η ισοπέδωση…
Capybara
5 Ιανουαρίου, 2012 11:31 πμ
Δεν ισχυρίζομαι ότι το κείμενο κρατά ίσες αποστάσεις ούτε ότι πρέπει να αρέσει σε όλους, αλλά οι αντιδράσεις μερικών – μερικών και οι «ερμηνείες των κινήτρων» του είναι παραπάνω από υπερβολικές.
Δεν αντιλαμβάνομαι την αντιστοιχία με τη σάτιρα προς τους αδύναμους ή προς τους ισχυρούς, καθώς πρόκειται για σάτιρα των αντιθέσεων στους κόλπους του λαού οι οποίες, όπως μας διδάσκει ο πρόεδρος Μάο, είναι μη ανταγωνιστικές. 😉
Το παρακάτω μπλογκ
http://sfyrodrepano.blogspot.com/
είναι ώρες ώρες αφόρητα ΚΝίτικο, το χώρο που ανήκω (εξωκοινοβουλευτική αριστερά) τον κοροϊδεύει με εξίσου ΚΝίτικο τρόπο, αλλά δεν μπορώ να μην παραδεχτώ ότι είναι αστείο και ότι ο τύπος έχει πολύ ευρηματικό χιούμορ.
Θα ‘θελα να δω και κανέναν αναρχικό να γελάει με τα χάλια του χώρου του, όπως πολλοί άλλοι χώροι το κάνουν με τα δικά τους και να μην τυφλώνεται από την αίσθηση ότι έχει τεράστια ηθική υπεροχή απέναντι σε όλους εμάς τους υπόλοιπους. Πρέπει, νομίζω, και ο χώρος αυτός να απομαγεύσει κάποια πράγματα και να μπορεί να γελά μαζί τους (ακόμα κι αν το χιούμορ το κάνουν άλλοι).
Narrator
5 Ιανουαρίου, 2012 11:53 πμ
«Θα ‘θελα να δω και κανέναν αναρχικό να γελάει με τα χάλια του χώρου του…Πρέπει, νομίζω, και ο χώρος αυτός να απομαγεύσει κάποια πράγματα και να μπορεί να γελά μαζί τους (ακόμα κι αν το χιούμορ το κάνουν άλλοι).»
Υπομονή, η 21η Δεκεμβρίου 2012 είναι κοντά!
kixwtis
5 Ιανουαρίου, 2012 12:42 μμ
Η αυτοκριτική είναι μια λέξη που τη βρίσκεις
μόνο στο λεξικό του αναρχικού κινήματος από τα κινήματα
Narrator
5 Ιανουαρίου, 2012 2:11 μμ
@ Κιχώτης
το θέμα καλέ μου δεν είναι που την βρίσκω σαν λέξη, αλλά σαν πράξη.
Xanadu
5 Ιανουαρίου, 2012 2:32 μμ
γιατι ρε Narrator εχει συμμετασχει σε πολλες συλλογικοτητες και συνελευσεις αναρχικων και το λες αυτο; δηλαδη προκυπτει απο την τεραστια εμπειρια σου; ή απο το οτι δεν βγαινουν ανακοινωσεις του τυπου «καθε Δευτερα 6-7 το απογευμα μπορειτε να περασετε απο τις ακολουθες τοποθεσιες και να ριχνετε κλωτσια στον κωλο των αναρχικων»;
Narrator
5 Ιανουαρίου, 2012 2:41 μμ
άντε να σου απαντήσω σοβαρά:
Ξέρω τι άποψη έχεις για μένα, αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι έχεις και δίκιο σε αυτή την άποψη.Προκύπτει λοιπόν από την συναναστροφή μου μαζί τους στα μπλόγκια και ενίοτε στον «έξω κόσμο». Δεν ξέρω αν είναι τεράστια, εμπειρία είναι πάντως, συγγνώμη κιόλας ε;
Εγώ προσωπικά δεν έχω καμία καούρα να ρίξω καμία κλωτσιά στον κώλο κανενός. Εξάλλου για αυτο-κριτική μιλάμε.
Xanadu
5 Ιανουαρίου, 2012 3:06 μμ
καταρχην απο τη στιγμη που οπως λες δεν εχεις συμμετασχει σε διαδικασιες μαλλον δεν εισαι σε θεση να γνωριζεις καποια πραγματα
η συναντροφη σου μαζι τους στο μπλογκ του παραλληλογραφου δεν αποτελει τεκμηριο
κατα δευτερον, την αυτοκριτικη θα την κανεις ειτε μονος σου αν το θεμα αφορα κατι που εκανες ατομικα, ειτε στις διαδικασιες της συλλογικοτητας σου αν το θεμα αφορα κατι που εγινε συλλογικα (και οχι σε αναρτησεις και σχολια στα μπλογκς ή σε συζητησεις στον καφε που θα βγεις με ενα φιλο)
σου ακουγεται παραλογο αυτο;
καποιες φορες βγαινει και αναλογη πολιτικη τοποθετηση, οταν φυσικα ειναι τετοια η συνθηκη, δηλαδη οταν εχει γινει κατι δημοσια για το οποιο θεωρεις ή νιωθεις την αναγκη να τοποθετηθεις μετεπειτα (παλι)δημοσια
δηλαδη εσυ πως φανταζεσαι την αυτοκριτικη; και αυτοκριτικη πανω σε τι; και για ποιο λογο να ενημερωθει για αυτην μια συγκεκριμενη ομηγυρη; ειναι σα ναζητας καποιον κομματικο-βουλευτικο-εκπροσωπο να λογοδοτησει για τη συμπεριφορα του… ενω οι αναρχικοι δεν εκπροσωπουν κανεναν παρα μονο τον εαυτο τους, ουτε εχουν αναλαβει να φερουν εις περας καποιο πολιτικο εργο
αυτο που θελω να πω (ξανα και ξανα μεχρι να γινει κατανοητο) ειναι οτι οι αναρχικοι δεν εχουν αναλαβει καποιο ρολο υπερασπισης της κοινωνιας
αν θεωρεις οτι δεν ειπωνονται πραγματα που θα πρεπει να ειπωθουν μπορεις να το κανεις και μονη σου, οι αναρχικοι δεν εχουν αναλαβει καποιο τετοιο ρολο
επισης αν θεωρεις οτι θα πρεπει να γινουν καποια πραγματα τα οποια δεν γινονται, συγκεντρωσου με ανθρωπους που μοιραζονται τις ιδιες σκεψεις και καντα… οι αναρχικοι δεν ειναι αρμοδιοι για να υλοποιησουν με πραξεις αυτα τα οποια φανταζεσαι και οραματιζεσαι εσυ…. εσυ και μονο εσυ εισαι αρμοδια και υπευθυνη
Narrator
5 Ιανουαρίου, 2012 3:16 μμ
Yawwwwwwn
θα το κρατήσω να το διαβάσω όταν με πιάνουν οι αυπνίες. Κακώς σου απάντησα σοβαρά λοιπόν.
Από όλα αυτά κρατάω το «και οχι σε αναρτησεις και σχολια στα μπλογκς» και σε προτρέπω να το ακολουθήσεις ως συμβουλή ζωής.
Αυτοκριτική καμιά φορά είναι και να βγάζεις το σκασμό (πόσο μάλλον σε μια τρολιά). Μιλώ γενικά και όχι για εσένα προσωπικά – μην αρχίσεις τα «δεν μ’αγαπάτε, δεν με θέλετε, εγώ τη γνώμη μου λέω». Επίσης αυτό το «εκπροσωπούν τον εαυτό τους» είναι πιο θολό κι από τα νερά του Σαρωνικού. Ευτυχώς που οι αναρχικοί δεν έχουν αναλάβει ρόλο υπερασπιστή της κοινωνίας, γιατί δεν με ρώτησαν κιόλας αν θέλω να με υπερασπιστούν. Όταν το καταλάβουν και οι ίδιοι αυτό που λες θα τα πάμε πολύ καλύτερα. Για τις προσωπικές μου συναναστροφές δεν θα σου δώσω λόγο 🙂
Xanadu
5 Ιανουαρίου, 2012 3:21 μμ
ενταξει καταλαβα, εκτος απο αγραμματη εισαι και παντελως ηλιθια…
εχεις ομως μια φοβερη αναγκη να νιωθεις οτι επιτιθεσαι, μαλλον γιατι ετσι νιωθεις οτι υπαρχεις
iguana
5 Ιανουαρίου, 2012 3:26 μμ
τι ήθελες να σου απαντήσει που την άρχισες στο κύρηγμα σαν ΚΝΙΤΙΣΣΑ του ’70; η μήπως νομίζεις οτι αρκει να αυτοπροσδιορίζεσαι ως αναρχικός για να αποφύγεις τέτοιες κακοτοπιές
Narrator
5 Ιανουαρίου, 2012 3:30 μμ
Άρχισες πάλι;
κοίτα κοπελιά για να το ξεκαθαρίσουμε μια και καλή. Το ότι τον 1 (ή περισσότερο ή λιγότερο) χρόνο που γνωριζόμαστε διαδικτυακώς δεν έχεις καταφέρει να με κάνεις να σε πάρω σοβαρά είναι δικό σου πρόβλημα να το λύσεις όχι δικό μου. Εγώ όπως αντιλαμβάνεσαι δεν χρειάζομαι την επιβεβαίωσή σου…
Xanadu
5 Ιανουαρίου, 2012 3:35 μμ
παιδια να ρωτησω κατι; σε ποιο σημειο κλαιμε; επισης αν μπορειτε δωστε μου το τηλεφωνο του ψυχιατρου σας ετσι ωστε να λυσω το κομπλεξ (που ειναι αναμενομενο οτι θα μου δημιουργηθει) απο τις δηλωσεις της Narrator…. της οποια αλλωστε τα λεγομενα εχουν και ιδιαιτερη βαρυτητα ως τοσο τεραστια προσωπικοτητα
ΥΓ ιγκουανα καλε μου οφειλω να ζητησω συγγνωμη που το κηρυγμα μου δεν ηταν αρκετα καλο, πες μου μονο ποτε μπορω να παρω μαθηματα απο σενα που εισαι ο καλυτερος σε αυτο
ααα και φυσικα μην ξεχναμε και τα μαθηματα χιουμορ που εχω ζητησει απο χθες, βλεπεις δεν εβλεπα αρκετες ωρες «εμεις και εμεις» οταν ημουνα μικρη 😥
Narrator
5 Ιανουαρίου, 2012 3:38 μμ
δεν ξέρω το ακριβές βάρος των δηλώσεών μου, πάντως κληρονομικό χάρισμα έχω σίγουρα. άρχισες πάλι την κλάψα.
τι ρωτάς τα παιδιά; με εμένα δεν μίλαγες τόση ώρα;
Xanadu
5 Ιανουαρίου, 2012 3:42 μμ
και την συνεχιζω για δες 😦 😦 😦
σε λιγο θα φωναξω και τη μαμακα μου να σε μαλωσει
θα της πω να με παιζουν τα παιδακια της πιο cool και in παρεας του διαδικτυου (αυτης του παραλληλογραφου φυσικα) γιατι αλλιως νιωθω τοσο μονηηηηηηηηη 😦
Jaquou Utopie
5 Ιανουαρίου, 2012 3:47 μμ
έλα, μην κλαίς…
να, πάρε τη μπάρμπι μου να παίξεις κι εσύ…
Narrator
5 Ιανουαρίου, 2012 3:49 μμ
Xanadu
5 Ιανουαρίου, 2012 3:53 μμ
ευχαριστω ρε κοριτσια… ειστε τοσο καλες…… 😀
kixwtis
5 Ιανουαρίου, 2012 5:01 μμ
@ Narrator
δική σου εκτίμηση ότι το αναρχικό κίνημα άλλα λέει και άλλα κάνει
Narrator
5 Ιανουαρίου, 2012 5:02 μμ
καμία εκτίμηση φίλτατε Κιχώτη, σχολίασα ΑΚΡΙΒΩΣ ότι έγραψες…
Capybara
5 Ιανουαρίου, 2012 5:05 μμ
@Κιχώτης
Και στο λεξικό του κομμουνισμού υπάρχει η λέξη αυτοκριτική, περισσότερο απ’ ότι σ’αυτό της αναρχίας. Πολλές φορές μάλιστα ήταν υποχρεωτικό να την κάνεις.
Όταν λέω υποχρεωτικό δεν φαντάζεσαι πόσο…
kixwtis
5 Ιανουαρίου, 2012 6:16 μμ
@Narrator
θα κάνουμε φαύλους κύκλους;
το σχόλιο σου σε αυτό που έγραψα
είναι μία προσωπική σου εκτίμηση
αυτό ήταν το δικό μου σχόλιο
Narrator
5 Ιανουαρίου, 2012 8:07 μμ
@Κιχώτης
όχι να μην κάνουμε, εσύ μίλησες για λεξικά και εκεί θα βρεις λέξεις!
simon
5 Ιανουαρίου, 2012 12:06 μμ
«Θα ‘θελα να δω και κανέναν αναρχικό να γελάει με τα χάλια του χώρου του…»
Έλα ρε Κάπυ! Αφού ξέρεις ότι, το χιούμορ για το χώρο τους,τους αρέσει μόνο αν συνοδεύεται από πουρέ γλυκοπατάτας και τίποτ’ άλλο…
Και δεν τον φτιάχνουν πολλοί 🙂 🙂
koula
5 Ιανουαρίου, 2012 12:19 μμ
οκ, αλλά να μην ξεχναμε οτι το χιουμορ το «χανουν» και άλλοι… όχι μόνο οι αναρχικοι
kixwtis
5 Ιανουαρίου, 2012 12:49 μμ
μίλησε κι ο ειδικός του χιούμορ
γι αυτό συμμαζευτείτε
koula
5 Ιανουαρίου, 2012 12:57 μμ
kixwtis, δε χρειαζεται να μου αποδεικνυεις συνεχεια ποσο πολυ εισαι.
μην κουραζεσαι δηλαδη, μια χαρα μνημη εχω.
kixwtis
5 Ιανουαρίου, 2012 1:02 μμ
απλά ήθελα να δω
πόσο λειτουργεί το mode
που έλεγες τις προάλλες
απάντησες όμως
επομένως θέλει λίγο fix
ξέρεις εσύ…
kixwtis
5 Ιανουαρίου, 2012 1:06 μμ
κι εγώ έχω μνήμη koula
συγχωρώ
αλλά δεν ξεχνώ
koula
5 Ιανουαρίου, 2012 1:18 μμ
χααχαχαχχαχαχα
σταδιαλα! μ’εκανες και γελασα! θενξ!
kixwtis
5 Ιανουαρίου, 2012 1:19 μμ
το ξέρω ότι έχω χιούμορ
😛
όπως κι εσύ βέβαια
όπως ανέφερα
😉
simon
6 Ιανουαρίου, 2012 6:37 μμ
Κουλίτσα, αν εννοείς εμένα (που δεν το πιστεύω) έχω τόσο πολύ, που και να χάσω λίγο δεν φαίνεται 🙂
Για τους «άλλους» το ξέρω.
Xanadu
5 Ιανουαρίου, 2012 1:22 μμ
μεγαλο κομπλεξ ρε φιλε….
αλλοι ειναι αυτοι που θεωρουν οτι εχουν ηθικη υπεροχη και μαλιστα απεναντι σε ολους τους ανθρωπους
δεν καταλαβαινω γιατι ο ελευθεριακος χωρος θα πρεπει να ειναι υπολογος για το οτι προχωραει στην πραξη αντι η δραση του να παραμενει στις ανακοινωσεις κομματικων γραφειων…. αν εσυ αισθανεσαι ασχημα για αυτο, και ανεπαρκης ειναι δικο σου θεμα να λυσεις
και ειναι απαραδεκτο να καταλογιζεις ηθικισμο σε ενα χωρο (οπου καθε κομματικο μελος αδυνατει να καταλαβει οτι δρει αυτονομα και οχι βαση γραμμης, για αυτο και δε γινεται ο καθε ενας απο εμας να ειναι υπολογος να το τι κανει ή τι δεν κανει ο ενας και ο αλλος, παρα μονο για τις δικες μας πραξεις ο καθενας) που προχωραει (στο βαθμο που μπορει φυσικα) στην πραξη και προσπαθει να κανει διαχυση συγκεκριμενου οραματος με τα μεσα προπαγανδας που διαθετει
μαλλον υποκριτες ειναι αυτοι που πολλα λενε στα λογια αλλα απο πραξεις μηδεν
επισης δεν καταλαβαινω γιατι θα πρεπει καποιος να αισθανεται υπολογος ή ηθικολογος χριστιανος, επειδη επιλεγει να συγκρουστει κατα μετωπο με το κυριαρχο υπαρχον
και οχι αυτος, που μιλαει μιλαει μιλαει αλλα επι της ουσιας η μονη συγκρουση που αναγνωριζει ειναι η καλπη
τεσπα, εχουμε διαφορετικο οραμα διαφορετικες αναγκες και επιθυμιες και προσωπικα δεν αισθανομαι υπολογη για αυτο
εγω δεν ονειρευομαι καλο μισθο και ενα καλο κρατος προνοιας, αλλα μια αλλη κοινωνια
δε γουσταρω νταβατζη στη ζωη μου, και μου φαινεται αδιανοητο το οτι εισπραττω ειρωνεια για αυτο το πραγμα
αυτο που αντιλαμβανομαι ειναι οτι καποιοι ειναι εξουσιολαγνοι, και αυτο που θελουν ειναι να δινουν εντολες στους υπολοιπους ανθρωπους για το πως θα ορισουν τη ζωη τους και πως θα λειτουργει η κοινωνια
δηλαδη θελουν να γινουν εξουσια στη θεση της εξουσιας (αλλα «ανθρωπινη εξουσια»)
ε εμενα κατι τετοιο με βρισκει παντελως αντιθετη, και μαλιστα κατι τετοιο το πολεμαω
απο κει και περα δεν θα κατσω να δωσω περαιτερω εξηγησεις γιατι θεωρω οτι δεν υπαρχει το «εμεις», και φυσικα δεν θα κατσω να απολογηθω για το οτι ουτε πουτανα θελω να ειμαι αλλα ουτε και νταβατζης
αν καποιοι δεχονται αυτους τους ρολους, τι να πω; προβλημα τους
Capybara
5 Ιανουαρίου, 2012 4:02 μμ
Δεν με κατάλαβες μου φαίνεται. Δε λέω ό,τι λέω επειδή θέλω να φύγετε όλοι από τους αναρχικούς και να έρθετε στην αριστερά βλέποντας το φως. Ο καθένας έχει κάνει τις επιλογές του και γι’ αυτό είναι εκεί που είναι. Αν πειστεί από την αντίθετη άποψη και από τα πράγματα μπορεί να αλλάξει και γνώμη. Αλλά δεν είναι το θέμα μου αυτό. Ο καθένας εκεί που είναι οφείλει να έχει και απαιτήσεις από το χώρο του.
Γιατί δεν δικαιούσαι να κάνεις κριτικη στις αναρχικές συλλογικότητες ενώ δικαιούσαι να κάνεις στο ΚΚΕ; Η λογική ότι στον αναρχικό χώρο είναι άτομα-μονάδες και δεν θες να τους καθοδηγήσεις, να τους εξουσιάσεις, δεν πείθει και πολύ καθώς και το ΚΚΕ, τα μου-λου, ο ΣΥΡΙΖΑ κ.λπ. κι αυτοί από άτομα αποτελούνται, που έχουν επιλέξει συνειδητά να είναι εκεί που είναι, (δεν είναι -νομίζω- υποχρεωτικό να γραφτεί κανείς σε κάποιο κόμμα/οργάνωση). Αυτούς γιατί να τους καθοδηγήσεις; επειδή δεν ξέρουν ότι είναι ανελεύθεροι και υπακούουν τυφλά σε γραμμές; Πολύ πατερναλιστικό μου φαίνεται αυτό…
Τώρα αν σ’ αρέσει να είναι συντροφοί σου αυτοί που κάψανε έναν φτωχό άνθρωπο στη λαϊκή της Καλλιδρομίου και δεν αισθάνεσαι την ανάγκη να διαχωριστείς, είναι δικαίωμά σου, όπως κι εμένα δικαίωμά μου να κρίνω τη στάση σου αυτή. Το ότι τα συζητάτε αυτά στις συνελεύσεις σας καλό είναι, αλλά άμα δεν τα λέτε και παραέξω, να το βράσω, σε τί διαφέρει αυτό από τον δημοκρατικό συγκεντρωτισμό; (Αν δεν υπάρχει το «εμείς» κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να προβληματιστείς).
Για την ηθικολογία, μπορεί να κάνω λάθος, αλλά αυτήν την εικόνα μου δίνει ο α/α χώρος. Άτομα που χαράζουν μοναχικούς δρόμους στη ζωή τους με επιλογές ανάμεσα στο καλό και την αμαρτία με σκοπό να μείνουν αμόλυντοι από αυτήν.
Η περιγραφή που κάνεις για το τί είναι και τί επιδιώκει η αριστερά είναι πολύ επιδερμική (αυτή η ρητορική με την κάλπη και τα ψηφαλάκια θυμίζει -με το συμπάθειο κιόλας- απολίτικους μπαρμπάδες στα καφενεία που ξιφουλκούν κατά του λαϊκισμού) και μοιάζει με αντίστοιχες αριστερές κριτικές στον αναρχισμό και χωράει μεγάλη συζήτηση που δεν είναι της ώρας.
Ειλικρινά πάντως, δεν καταλαβαίνω γιατί οργίζεσαι τόσο, κουβέντα κάνουμε, ο καθένας ξεκινώντας από τις δικές του καταβολές και προσωπικά είμαι καλοπροαίρετος (αν και ομολογώ ότι πολλές φορές στο παρελθόν ήμουν υπερβολικός και κριτίκαρα πράγματα, που δεν ήταν δα και τόσο τρομερά). Αν από αυτούς που θέλουν να αλλάξουν την κοινωνία μπορούν να συζητάνε μόνο κλειστές κοινότητες συμφωνούντων μεταξύ τους τότε τίποτα απ’ αυτά που λέμε δεν έχει την παραμικρή πιθανότητα να αγγίξει το σύνολο της κοινωνίας…
Xanadu
5 Ιανουαρίου, 2012 4:12 μμ
ΟΚ
αριστεροποδαρη τρολλογρια με κλειστη τριπλα
5 Ιανουαρίου, 2012 4:20 μμ
εισαι ανενημερωτος και γινεσαι αδικος
7 συλλογικοτητες
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1293496
επισης αυτο
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1302105
και αλλα κι αλλα ….
Capybara
5 Ιανουαρίου, 2012 4:59 μμ
Τα γνωρίζω και πιστεύω πως κάνανε πολύ καλά.
Τώρα όταν απέναντι είναι ο Μεγάλος Σατανάς (ΚΚΕ)…
kixwtis
5 Ιανουαρίου, 2012 5:09 μμ
Capy σε αυτό περί αμόλυντου θα συμφωνήσω
Πόσο αμόλυντο είναι να πετάς μία πέτρα
ή να σπας ένα ATM;
Capybara
5 Ιανουαρίου, 2012 5:12 μμ
@Κιχώτη, εξαρτάται από τον ηθικό κώδικα αναφοράς 😉
kixwtis
5 Ιανουαρίου, 2012 6:19 μμ
@ Capybara
να το γράψω τότε και αλλιώς με το γνωστό:
«η επανάσταση είναι σίγουρα το πιο εξουσιαστικό πράγμα που υπάρχει»
Ενγκελς
αριστεροποδαρη τρολλογρια με κλειστη τριπλα
5 Ιανουαρίου, 2012 3:50 μμ
Νταξει μη λεμε και οτι θελουμε
Την ηλιθιοτητα και την απουσια της αισθησης ελαφροτητας του Ειναι θα την συναντησεις παντου, αλλα αν θες να βρεις κατι που να ξεχειλιζει απο σοβαροφανεια αναζητησε το σε κεινους τους χωρους που θεωρουν οτι πραγματοποιουν την Θεια Αποστολη της υλοποιησης του Ιστορικου Προτσες της καταχτησης του αταξικου κουμμουνιστικου παραδεισου
Μη μου ζητησεις παραδειγματα,απλως κοιταξε γυρω σου ποσο σοβαρα περνουν το «ιστορικο» τους Lolllllllll ρολο καποιοι/ες
αριστεροποδαρη τρολλογρια με κλειστη τριπλα
5 Ιανουαρίου, 2012 4:25 μμ
δλδ στα παπαρια μου
αν θες παραδειγματα να δωσω και παραδειγματα αποδω μεσα, να τα κανω ουλα πουτανα λεμε
😆 😆 😆 😆
αριστεροποδαρη τρολλογρια με κλειστη τριπλα
5 Ιανουαρίου, 2012 4:27 μμ
ειναι ενα σχολιο μου που » περιμένει έγκριση»
ποση ωρα θελει ρε αριστερουληδες να συνελεθει η ομαδα λογοκρισιας, εεεεεεεε ??????
Narrator
5 Ιανουαρίου, 2012 4:30 μμ
σιγά ασυγκράτητε και ανυπόμονε εσύ. δεν καθόμαστε πάνω από το dashboard πότε θα ποστάρεις…
koula
5 Ιανουαρίου, 2012 4:39 μμ
@ τρολλογρια
αμα ξαναγκρινιαξεις για σχολιο που πηγε στα σπαμ ενω εχεις ξεσκιστει να αλλαζεις νικ και ενω εχεις βαλει και δυο λινκ να «βρισκονται»
θα σε παρει και θα σε σηκωσει 🙂
Capybara
5 Ιανουαρίου, 2012 4:31 μμ
Έχουμε εδώ μέσα άβαταρ με ιστορικό ρόλο;
koula
5 Ιανουαρίου, 2012 4:37 μμ
@capy
«Έχουμε εδώ μέσα άβαταρ με ιστορικό ρόλο;»
εχουμε μερικα…
ο giorgalis ας πουμε.. 😛
αριστεροποδαρη τρολλογρια με κλειστη τριπλα
5 Ιανουαρίου, 2012 4:39 μμ
νταξει ρε γατακι, δε σ ειπαμε και Αλιλούγεβα …. κουλαρε
Capybara
5 Ιανουαρίου, 2012 4:43 μμ
Τί ‘ναι αυτά τα πράμματα κύριε ταξίαρχε; Άβαταρ να ντουφεκάει άβαταρ;
αριστεροποδαρη τρολλογρια με κλειστη τριπλα
5 Ιανουαρίου, 2012 4:44 μμ
koulitsa
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcShDUbEmaJWzs7KAIfzSVW8JzjYTt90ErgiAd4gMLA6Fb9UU9_Abg
koula
5 Ιανουαρίου, 2012 4:59 μμ
@ τρολλitsa
den kanw plaka
iguana
5 Ιανουαρίου, 2012 9:35 πμ
Σωστα, ειναι φως φανάρι, απορω που δεν το βλέπουμε όλο μας 😛
kixwtis
5 Ιανουαρίου, 2012 12:45 μμ
όλοι το βλέπουμε
απλά κάνουμε λίγο το μαλάκα
(εμού συμπεραλαμβανομένου)
risinggalaxy
5 Ιανουαρίου, 2012 4:14 πμ
εμένα πάντως ο καπνιστός σολωμός μου αρέσει καλύτερα από τον σε νερό.
Spin
5 Ιανουαρίου, 2012 1:22 μμ
Ρε ξεκολλάτε ρε με την παραμύθα και τις ιδεολογίες να ούμ. Μόνο Θρύλος. Τπτ άλλο 😛 😛 😛
Spin
5 Ιανουαρίου, 2012 1:44 μμ
άντε για να γουστάρουμε 😉
http://www.youtube.com/watch?v=NoBFhdeR9PE
Xanadu
5 Ιανουαρίου, 2012 1:28 μμ
ακριβως αυτο…
ενιαιο κινημα (τα περι αυτονομιας ειναι λογια του αερα τα οποια ευαγγελιζομαστε για να δημιουργησουμε το καταλληλο προφιλ του επαναστατημενου παιδιου), με ακριβως τις ιδιες αποψεις, τις ιδιες δρασεις, την ιδια θεματολογια, τις ιδιες πρακτικες
και να συμπληρωσω οτι γνωριζουν και παρα πολυ καλα το τροπο ληψης των αποφασεων και παραγωγης πολιτικου λογου (που δε λειτουργει ποτε συλλογικα αλλα ως αποτελεσμα διαβουλευσεων συγκεκριμενων ηγετισκων)
Spin
5 Ιανουαρίου, 2012 1:28 μμ
Μα και η αριστερά είναι μία ενιαία αδιαρετη και παντοτινά αέναη όπου όλοι συμφωνούν μεταξύ τους και κάθε βράδυ πάνε για τσίπουρα παρέα.( μετά το 5*5)
Κατά τα άλλα το παιδί μπορεί να αρχίσει να ακούει Doors μιας και πλησιάζουμε στο τέλοc 🙂
Xanadu
5 Ιανουαρίου, 2012 1:33 μμ
καποιος κανει οτι δεν καταλαβαινει, αλλα ονοματα δε λεμε υποληψεις δε θιγουμε
να σου πω ρε Σπινακο, εισαι ερωτευμενος;
Spin
5 Ιανουαρίου, 2012 2:07 μμ
Καλά την κομματοκεντρική αντίληψη της αριστεράς δεν έχω καμία διάθεση, ούτε λόγο να υπερασπιστώ. Αυτη η αδυναμία της αριστεράς όμως δεν καθαγιάζει όλους τους υπόλοιπους.
Spin
5 Ιανουαρίου, 2012 2:12 μμ
@vlimbro πάει.
Xanadu
5 Ιανουαρίου, 2012 2:26 μμ
τι θες να κανουμε ρε Σπιν για πες….. να παμε για αυτομαστιγωμα; μηπως οι 3 διαδοχικες συνελευσεις απολογισμου μιας πορειας δεν ειναι αρκετες; και στην τελικη ποιος ακριβως ειναι ο ρολος που θελεις να παιξουμε στα πλαισια της αναθεσης που φανταζεσαι οτι εχει γινει στον ελευθεριακο χωρο;
παμε παλι απο την αρχη, μπορει ορισμενα ριζοσπατικα κομματια να φαντασιωνονται εξουσιες και αναθεσεις αλλα υπαρχουν και καποια αλλα που δεν αναλαμβανουν το ρολο του μεσσια
προσωπικα οτι γραφω αντιπροσωπευει μονο εμενα και δε μιλαω ως εκπροσωπος καποιου…
απλα λογω της εμπειριας συμμετοχης μου σε 5 πραγματα, ειμαι σε θεση να μπορω να περιγραψω καποια χαρακτηριστικα τα οποια προφανως και με βρισκουν συμφωνη για να συμμετεχω σε αυτα τα 5 πραγματα
πρωτον οι συλλογικοτητες του Α/Α χωρου ειναι αυτονομες και λειτουργουν σε πλαισιο αυτονομιας, για αυτο και ο καθενας ειναι υπολογος για τις δικες του πραξεις και της συλλογικοτητας του (εκτος φυσικα και αν διαχωρισει τη θεση του γιατι διαφωνει σε καποια πραγματα ή ενεργειες) και μονο για αυτες
δευτερον, εσυ ζητας τα ρεστα, θεωρεις οτι υπαρχουν ανεπαρκειες
αλλα ως τι μιλας; αν μιλας ως μελος συλλογικοτητας μπορεις να θεσεις τα προβληματα στη συλλογικοτητα σου, σε περιπτωση που δεν εισαι ευχαριστημενος με τη λειτουργια αυτης
αν μαλιστα εχεις τοσο μεγαλες διαφωνιες μπορεις και να αποχωρησεις απο τη συλλογικοτητα στην οποια συμμετεχεις
αν μιλας ως ασχετος, σορυ αλλα τα γραφομενα σου (οπως και πολλων αλλωνων) βρωμανε απο πανω μεχρι κατω λογικη της αναθεσης…
«ο Α/Α δεν κανει το ενα δεν κανει το αλλο ή κανει λαθος το ενα κανει λαθος το αλλο»
δεν εχω καταλαβει , εχει αναλαβει εργολαβια ο Α/Α χωρος να υλοποιησει καποια επανασταση; ή να υποκαταστησει την κοινωνια; ή να δρασει εκ μερους καποιων αλλων στη θεση τους; απο ποτε; και γιατι;
υπαρχουν καποιοι ανθρωποι που μοιραζονται καποια κοινα ονειρα και στα πλαισια αυτων εχουν αποφασισει να συζητουν και να συναποφασιζουν την παραγωγη καποιου πολιτικου λογου ή καποιων δρασεων τα οποια κινουνται προς την υλοποιηση των οραματων τους
και φυσικα προσπαθουν για τη διαχυση του λογου τους
αυτο ειναι ολο, απο κει και περα δεν μπορω να καταλαβω γιατι υφιστανται «απαιτησεις»
αν εσυ θεωρεις οτι θα πρεπει να γινει κατι το οποιο δε γινεται, βγες και καντο
αν θεωρεις οτι δεν ειπωνονται καποια πραγματα που θα επρεπε να ειπωθουν τοτε βγες και πεστα
δεν καταλαβαινω γιατι θεωρουν πολλοι οτι οι αναρχικοι εχουν αναλαβει το ρολο του εκφραστη της κοινωνιας (καταρχην αυτο ειναι αναθεση και ιεραρχια και τουλαχιστον προσωπικα δεν θελω να εχω καμια σχεση με τετοιες λογικες)
ή των υλοποιητων των οραματων αυτης
αν θεωρεις οτι υπαρχουν προβληματα στον τροπο λειτουργιας καποιων συλλογικοτητων τοτε μπορεις να πας στη συνελευση τους και να τους τα πεις, αν και δε νομιζω οτι εχεις αυτο το δικαιωμα αν δεν συμμετεχεις στις διαδικασιες αυτων
Spin
5 Ιανουαρίου, 2012 4:27 μμ
?? σε μένα μιλάς?? συγνώμη αλλά δεν καταλαβαίνω τι λες, αν απαντάς σε μένα.
Eddie
6 Ιανουαρίου, 2012 8:16 πμ
δηλαδή απαγορεύεται να κρίνει κάποιος μη αναρχικός τους αναρχικούς, τις ιδέες και τις πράξεις τους; Τη στιγμή μάλιστα που έχουν έναν (κακό,ως επι το πλείστον) λόγο να πουν για όλα τα άλλα κομμάτια του κινήματος (καλή ώρα για το ΚΚΕ, την ΑΝΤΑΡΣΥΑ κλπ κλπ), αλλά (ακόμα χειρότερα) και απέναντι σε πρόσωπα (καλή ώρα στο παρόν ποστ);
Σόρρυ αλλά καποιοι κατηγορούν τους κνίτες, ενώ φερνουν πολύ σε «κνίτες» με αναρχικό μανδύα μου φαίνεται. (Και το ΚΚΕ λέει έλα στο κόμμα και πες τα, όσο είσαι εκτός και κάνεις κριτική, είσαι …ύποπτος, τουλάχιστον).
kixwtis
5 Ιανουαρίου, 2012 1:35 μμ
όταν έρθει η ώρα των εκλογών να δω πόσο αγαπημένοι θα είστε…
στο δρόμο καλά τα πάτε
κάτι σχετικό μιας και το αναφέρεις
kixwtis
5 Ιανουαρίου, 2012 1:37 μμ
(απάντηση στον VLImBRO )
fifth_wave
5 Ιανουαρίου, 2012 3:03 μμ
με όλους αυτούς τους τους ψυχολόγους και τις απόψεις τους είναι ν’ απορεί κανείς ποιοί τελικά είναι οι φυσιολογικοί…
εμείς θα μου πείτε…
κι έχετε δίκιο
χαχαχαχα
lascapigliata
5 Ιανουαρίου, 2012 6:30 μμ
Η έλλειψη αυτοσαρκασμού, πρέπει να είναι ο θάνατος της νοημοσύνης.
Δηλαδή πρέπει να έχεις σπουδάσει Φρόυντ, για να δεις την εμμονή του αναρχικού χώρου, με την σύγκρουση με τον πατέρα;
Από την άλλη ο πατερναλισμός έχει ήδη ταυτιστεί με το ΚΚΕ, οπότε δεν χρειάζεται να σχολιάσουμε κάτι επ’ αυτού. Τουλάχιστον η Μάνα δεν είναι Παρθένα, αλλιώς θα πέφταμε στο ναζισμό.
Συμφωνώ με chris mallias, σκοπός μας πρέπει να είναι ο απογαλακτισμός.
kixwtis
5 Ιανουαρίου, 2012 7:24 μμ
έλλειψη αυτοσαρκασμού (?)
αν postαρα το παρακάτω:
σε έναν κνίτη και δε γελούσε
δε θα τον κατηγορούσα για έλλειψη αυτοσαρκασμού
lascapigliata
5 Ιανουαρίου, 2012 8:23 μμ
Αλλά γιατί θα τον κατηγορούσες;
kixwtis
5 Ιανουαρίου, 2012 9:58 μμ
μα τρολάρεις τώρα;
ο αυτοσαρκασμός
λέγεται αυτοσαρκασμός επειδή γεννιέται από σένα
αυτό δε συνεπάγεται αυτόματα
ότι αν έχεις ικανότητα να αυτοσαρκάζεσαι
ότι θα δέχεσαι κάθε είδους σαρκασμό
αν κάτι δεν ταιριάζει στην αισθητική σου
μπορεί πολύ απλά να το απορρίπτεις
είτε αφορά εσένα είτε όχι
αυτό δε σε χαρακτηρίζει αυτόματα
ελλειματικό αυτοσαρκασμού
με πόσους άλλους τρόπους να το εξηγήσω;
😦
giorgalis
5 Ιανουαρίου, 2012 10:05 μμ
kihote, μεταξύ μας παίζει να το έχεις και wallpaper ε;
τσίμπα ένα που πραγματικά αξίζει 😉
http://www.masausturesimleri.info/vladstudio_kihot-wallpapers.html
kixwtis
5 Ιανουαρίου, 2012 10:15 μμ
αταχτούλη εσύ
αριστεροποδαρη τρολλογρια με κλειστη τριπλα
5 Ιανουαρίου, 2012 10:35 μμ
ρε VLImBRO τι κοπηκε ?
ποιοι ειναι αυτοι που αναφερες ?
αριστεροποδαρη τρολλογρια με κλειστη τριπλα
5 Ιανουαρίου, 2012 10:37 μμ
ουπς τι εγινε ο VLImBRO ??????????????????????
oldboy99
5 Ιανουαρίου, 2012 10:48 μμ
The communication is breakdown!
antifwn-x
5 Ιανουαρίου, 2012 11:24 μμ
Γιατί έφαγε πόρτα ο Βλήμα, τι έγινε ρε παιδιά τώρα;
antifwn-x
6 Ιανουαρίου, 2012 2:56 πμ
Τελικά μάλλον και κάποιος άλλος δεν έχει χιούμορ έτσι iguana ή κάνω λάθος…..
αριστεροποδαρη τρολλογρια με κλειστη τριπλα
6 Ιανουαρίου, 2012 3:05 μμ
Θεωρω απαραιτητο να ξεκινησω εξηγωντας πως, συμπαθω αρκετους γραφιαδες και διαχειριστες/ιστριες του μπλογκ οπως και χρηστες του, ανεξαρτητως θεσεων και ιδεολογικων προελευσεων
Το σαιτ που στησατε, ειναι πραγματι παρα πολυ καλο και στο επιπεδο των δημοσιευσεων ενημερωσης /αναλυσης, αλλα και του διαλογου
Φυσικα ειναι δικο σας (με τα καλα και τα στραβα του) και οτι θελετε το κανετε
Δεν σας ξερω , δεν με ξερετε
Θα σας κανω ομως μια επενθυμιση … οχι συμβουλη ,ουτε οδηγια … μια επενθυμιση μονο
Οταν γινοταν κατι αναλογο (μπαναρισμα/διαγραφη κλπ) στο κουλουγλουσαιτ, Ολοι διαμαρτυροσ(μ)ασταν, ζητωντας εξηγησεις ,τι πως και γιατι
Τωρα κατι παιχτηκε εδω με τον «Βλημα»,θεωρειτε επαρκεις τις εξηγησεις του τυπου The communication is breakdown, η «δεν τον γουσταρω τον Βλημα» κλπ κλπ, η ειναι απλως σχολια ?
Αυτα τα ολιγα 😦
αριστεροποδαρη τρολλογρια με κλειστη τριπλα
6 Ιανουαρίου, 2012 3:11 μμ
και κατι ακομα νοστιμο …. 😉 🙂 😛 😆
Jaquou Utopie
6 Ιανουαρίου, 2012 3:18 μμ
Εγώ πάντως δεν έχω αλήθεια να σου δώσω κάποια άλλη εξήγηση. Απλά δεν τον γουστάρω. Αυτό ισχύει βέβαια για πολλά σχόλια πολλών κατά καιρούς, απλά το Βλήμα επιδεικνύει μια ιδιαίτερη εμμονή που με κάνει να μην τη παλεύω μαζί του και μιας και με έφερε ο δρόμος να παρακολουθώ τα περισσότερα σχόλια του μπλόγκ διατηρώ την ψυχραιμία μου και την ηρεμία μου και απλά προς το παρόν τον σβήνω από τα ποστ μου. Έτσι κι αλλιώς το Βλήμα ξέρει τι προηγούμενα έχει και με ποιον. Μ΄εμένα λοιπόν δεν έχει κανένα προηγούμενο αλλά επειδή ξέρει ότι δεν συνηθίζω να σβήνω σχόλια στα ποστ μου βρήκε την ευκαιρία να παίξει. Ε, δεν θέλω ρε παιδί μου. Είναι τόσο απλό.
Δικαίωμα στην κούραση.
antifwn-x
6 Ιανουαρίου, 2012 8:02 μμ
Ζακού δεν είναι τόσο απλό Δεν καταλαβαίνω γιατί αν υποθέσουμε ότι πρέπει να σβήνονται κάποια σχόλια σβήνονται όλα ανεξαιρέτως απο τον χρήστη που χαρακτηρίζουμε σαν φλειμερ ακόμα και αυτά που δεν δικαιολογούνται με τίποτα σαν τέτοια Αυτή η απλή απορία δείχνει και ένα πρακτικό τρόπο αντιμετώπισης.
Απο εκεί και πέρα υπάρχει και μια άλλη ανάγνωση για μένα αυτή που έχει να κάνει με το τι θεωρείται λογοκρισία η όχι, καθώς και με τα όρια που έχει ο καθένας μας σε αυτήν. Που ξεκινάει και που σταματά το δικαίωμα του διαχειριστή να επεμβαίνει, όπως και για ποιο ακριβώς λόγο θα το κάνει στην περίπτωση που επέμβει. Για την απρόσκοπτη ας πούμε λειτουργία του μπλοκ ναι, αλλά σε ποια πλαίσια αυτή οριοθετείται. Είναι μεγάλη κουβέντα και δεν είναι της παρούσης μιας και απαιτεί ψυχραιμία και καθαρό μυαλό…
Narrator
7 Ιανουαρίου, 2012 3:12 μμ
Ακόμα τρίβουν στο Βιλαμπάχο;
Stalin
10 Ιανουαρίου, 2012 3:39 μμ
Ευγε!!!!
Stalin
10 Ιανουαρίου, 2012 3:40 μμ
Ευγε λέμε!!!
Stalin
10 Ιανουαρίου, 2012 3:42 μμ
μπραβο τεκνα μου
i.moglis
12 Ιανουαρίου, 2012 1:30 μμ
Πρέπει να πω σε όλους σας, ότι με κάνει φοβερά χαρούμενο το γεγονός ότι ξαναβρήκα σχολιασμούς επιπέδου indymedia 2002-3 !!!
Δεν το λέω για πλάκα, συνεχίστε ακάθεκτοι.