Στο twitter πριν κάποιο καιρό είχα την ευκαιρία να γνωρίσω τον Μάριο Αθανασίου ( @mariostpauli ) . Νομίζω πως η περίπτωσή του μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση, ακριβώς επειδή δεν έμοιαζε σε τίποτα με τους υπόλοιπους «σελέμπριτιζ» που κυκλοφορούν στο μέσο. Για την ακρίβεια, αμφιβάλλω αν ο ίδιος ένιωσε ποτέ του «σελέμπριτι» και είμαι σίγουρος πως τώρα σίγουρα δε θέλει να αντιμετωπίζεται ως τέτοιος. Με τον καιρό, μου δόθηκε η ευκαιρία να κάνω αρκετές συζητήσεις μαζί του και να διαπιστώσω -με μεγάλη μου χαρά- πως είναι ένας άνθρωπος που ,γενικά, «την ψάχνει». Το ίδιο κάνει και σε σχέση με τα πολιτικο-κοινωνικά δρώμενα του σήμερα.
Γιατί όλη αυτή η εισαγωγή;
Γιατί, πολύ απλά, νομίζω πως ο Μάριος, όπως και πολύς ακόμα κόσμος, είναι ένας ακόμα που εν μέσω της Κρίσης και όλης αυτής της αντιλαϊκής λαίλαπας, συνειδητοποίησε ότι «κάτι δεν πάει καθόλου καλά με τον κόσμο, με το Σύστημα». Κι αυτό είναι, κατ’ εμέ, η αρχή για ένα ταξίδι αναζήτησης που θα σε φέρει μπροστά στο «τέρας» του Καπιταλισμού, μπροστά στην ανηθικότητα, τη βαρβαρότητα, την απανθρωπιά του ίδιου του ιμπεριαλιστικού καπιταλιστικού συστήματος.
Με χαρά μου λοιπόν δημοσιεύω κάποιες σκέψεις του ( όπως έχω κάνει και παλιότερα ) ,ακόμα κι αν δε συμφωνώ απόλυτα κι ακόμα κι αν εγώ προσωπικά έχω ήδη ταχθεί στο μετερίζι μου.
Μάριε, συνέχισε να «την ψάχνεις» 😉
______
Αουφβίντερζέν κυρία Μούσχουρη
Του Μάριου Αθανασίου
Πριν από λίγες μέρες η κ.Νανα εξέφρασε την άποψή της για την ελληνική πραγματικότητα.
Δεν με απασχολεί τόσο η δήλωσή της γιατί μάλλον δεν θα με ενδιέφερε ούτως η άλλως είτε ηταν θετική είτε αρνητική.
Εύλογες και δικαιολογημένες οι αντιδράσεις των ανθρώπων αλλά ολο αυτο το καιρό πολλοί άλλοι «ελληνες» και μάλιστα «ιθαγενείς» – οχι κάτοικοι γαλλιας- μας ξεφτιλίζουν ,μας υποτιμούν και μας απαξιώνουν με τα λόγια τους και τις πράξεις και οι αντιδράσεις μας είναι πολύ πιο ήπιες έως ανυπαρκτες. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς ο Πάγκαλος κυκλοφορεί ακόμα ανάμεσά μας!
Δεν με νοιάζει αν η άποψη κάποιου συμφωνεί ή όχι με τη δική μου αλλά σημασία έχει ο τρόπος και η στιγμή που επιλέγεις να πεις κάτι. Αυτή τη στιγμή οι έλληνες πληρώνουν το τίμημα για κατι που έκαναν μη γνωρίζοντας τις συνέπειές του και αυτό δεν εγινε, κ.Νανα , επειδή ήταν έλληνες . Αυτό θα γινόταν σε οποιοδήποτε λαό με ανύπαρκτους πολιτικούς γιατί απλά και μόνο θα κάλυπτε ‘ανάγκες ‘ και ‘επιθυμίες’ που το ιδιο καπιταλιστικό σύστημα έχει δημιουργήσει γι’αυτούς.
Αλλά ο λαός αυτός δεν πήρε τις μίζες απο τη siemens, δεν έπαιξε στο τζόγο τα λεφτά των ασφαλιστικών ταμείων, δεν έδωσε ψεύτικους ισολογισμούς στην ευρωπαϊκή ένωση, δεν έκανε μυστικές συμφωνίες με τους αμερικανους, δεν παραχώρησε τον ορυκτό πλούτο της χωράς ουτε έκανε δωρο τις ΔΕΚΟ. Παρόλα αυτά, αυτή τη στιγμή προσπαθεί να επιβιώσει μέρα με τη μέρα -το λεω σε περίπτωση που δεν το ξέρετε- , βλέπει τα νοσοκομεία του χωρίς φάρμακα, τα σχολεία του χωρίς βιβλία και τους συνανθρώπους του να ψάχνουν στα σκουπίδια. Δεν νομιζω οτι οι 2000 άνθρωποι που έχουν αυτοκτονήσει και το 20 % των ανέργων συμπολιτών μας κάνανε την ασύδοτη ζωή που περιγράψατε.
Επίσης ως διορατικός πολιτικός(??!) που ήσασταν, θα μπορούσατε να μας είχατε προειδοποιήσει, να ειχατε βγει και να τα πείτε τότε έξω από τα δόντια ή επίσης να μας λέγατε ότι οι ολυμπιακοί αγώνες θα μας βούλιαζαν ακόμα περισσότερο , αλλά νομίζω οτι τότε κουνάγατε το μπόι σας και κυκλοφορούσατε κι εσείς σαν «περήφανος έλληνας» στην Ευρώπη.
Για μας τους υπόλοιπους μην ανησυχείτε…
Πνευματικός άνθρωπος δεν ειναι ο καθένας που τραγουδάει , γράφει , υποκρίνεται,η έχει τη δυνατότητα να έχει βήμα και να μιλάει. Πνευματικός είναι αυτός που έχει διορατικότητα, ευαισθησία, μιλάει στην ψύχη μας οχι με λαϊκισμό και λέγοντας τα προφανή, αλλα με την Αλήθεια. Την αληθεια της αγάπης για τον συνανθρωπο του είτε είναι έλληνας είτε όχι. Καλή συνέχεια στην ευρωπαϊκή σας καριέρα.
Αουφβίντερζεεν.
____
ΥΓ1 : Εδώ το βίντεο με την απίστευτη «τρολιά» του σε πρωινάδικο σχετικά με την απεργία την Ελληνική Χαλυβουργία (και όχι «Χαλυβουργική» -είναι άλλη εταιρεία (συχνό λάθος βέβαια) ). Respect.
ΥΓ2: Πρόσφατα ανακάλυψα και τον Γιάννη Κότσιρα στο twitter ,και διαπίστωσα πως και αυτός αποτελεί παρόμοια περίπτωση. Ίσως να σκέφτεστε «μα γιατί κάνει ειδικές αναφορές σε αυτούς τους ανθρώπους; Υπάρχουν τόσοι άλλοι μη-επώνυμοι που τα λένε εξίσου καλά ή ακόμα καλύτερα» . Δίκιο έχετε. Απλά μ’αρέσει να σπάω κλισέ. Αυτοί οι άνθρωποι είναι πολύ άμεσοι, φιλικοί, πατούν στη Γη, νιώθουν τα προβλήματα της κοινωνίας και συμμετέχουν όσο και όπως μπορούν σε κοινωνικούς αγώνες. Και θεωρώ πως άπαξ και μπεις μέσα σε όλο αυτό το «σύστημα του θεάματος και της διασκέδασης» είναι πολύ δύσκολο να καταφέρεις κάτι τέτοιο. Γι’αυτό λοιπόν και τυγχάνουν της ιδιαίτερης προσοχής μου.
giorgalis
16 Δεκεμβρίου, 2011 5:51 μμ
Αυτό θεραπεύει τη γαστρεντερίτιδα: http://www.youtube.com/watch?v=GIcNBNXEkf0&feature=related
Νομίζω πως άκουσα και μια ξεκαρδιστική εν ψυχρώ εκτέλεση του «αγρίμια κι αγριμάκια μου» αλλά δεν τη βρίσκω στο διαδίκτυο οπότε πιθανότατα πρόκειται για τέρας της μεθυσμένης φαντασίας μου…
Μακάρι πράγματι να μην υπάρχει αυτή η «ερμηνεία», καλού κακού να είστε προετοιμασμένοι αν σας απειλήσουν γιατί μπορεί να μην μπλοφάρουν!!
mitera
16 Δεκεμβρίου, 2011 6:19 μμ
My dear Nana άκου πως τραγουδάνε το θάλασσα πλατιά για να μαθαίνεις
Narrator
17 Δεκεμβρίου, 2011 2:06 μμ
Καλά το «θάλασσα πλατιά» ακόμα και η Βουγιουκλάκη το έλεγε καλύτερα! 🙂
mitera
18 Δεκεμβρίου, 2011 12:09 μμ
Εγώ το λέω καλύτερα κι απ’τη Βουγιουγλάκη.Καλά, απο τη Μούσχουρη,δεν μπαίνει θέμα…
Θάαααλααασσα πλατιααά σ’αγαπωωωω γιατιιιι μου μοιαάζεις.ΕΕΕΕΕχω ενα καυμοοοοο 🙂
simon
16 Δεκεμβρίου, 2011 6:24 μμ
Ελάτε ρε! Η γυναίκα κάνει αυτό τον καιρό μια σειρά συναυλιών στη Γερμανία, οπότε εξηγούνται όλα. Ο μακαρίτης ο Πετρόπουλος αποκαλούσε αυτή και τον Γαβρά «φιλέλληνες» 🙂
mitera
16 Δεκεμβρίου, 2011 6:34 μμ
Τι να σου πώ..ούτε ο Λόρδος Μπάιρον τόσο πολύ φιλελληνισμό 🙂
Κάτσε να βάλω και μια αυθεντική Αρετούσα
Γιανκα
17 Δεκεμβρίου, 2011 11:03 πμ
αμα εχεις τοσες συναυλιες και χορηγους….
http://www.nanamouskouri.net/
oldboy9
18 Δεκεμβρίου, 2011 10:52 πμ
Η διορατικότητα του Ηλία…επαληθεύεται πλήρως ε @simon 🙂
spiral architect
16 Δεκεμβρίου, 2011 7:03 μμ
– Τι είναι αυτό που είναι κίτρινο, το τρώνε οι μαϊμούδες, φοράει γυαλιά, έχει μακριά μαλλιά και έγινε διάσημη τραγουδώντας Χατζηδάκη;
– Η μπα-νάνα Μούσχουρη.
Kapadoks
16 Δεκεμβρίου, 2011 8:21 μμ
Ένσταση : Οι μπανάνες είναι προς το «κυλιδρικό» , όχι προς το «σφαιροειδές» ….
Kapadoks
16 Δεκεμβρίου, 2011 8:31 μμ
Και γενικότερη ένσταση ως προς τον τίτλο .
Γιατί aufwieder-sehen ? Έχει κανείς διάθεση να ξαναδεί την «κυρία» ; Δυστυχώς τώρα
πιά ούτε να την ακούσοιυμε , μια και σε κάθε τραγούδι της θα παίζει φάλτσα υπόκρουση
η μικρόψυχη μιζέρια και ο γενιτσαρισμός των σχολίων της γι’ αυτά που ζούμε .
.Άλλωστε εκείνη ζεί στην Ελβετία (φυγόδικη από την Γαλλία για φορο-υποχρεώσεις της) και αραιά και πού πατάει στην Ελλάδα , μόνο για καμιά -πάντα αφορολόγητη – «αρπαχτή» με φιλανθρωπικά προσχήματα .
Adios Nana Muskuri ….
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
16 Δεκεμβρίου, 2011 9:36 μμ
Δεκτή η ένσταση – τα παράπονα στο συγγραφέα 😛 😉
Julien Febvre
17 Δεκεμβρίου, 2011 12:27 πμ
Είναι ανήθικο να πληρώνεις τα χρέη σου; Ναι λέει η κ. Μούσχουρη
Είναι ηθικός ο καπιταλισμός; Μάλλον όχι.
Και μια και μιλάμε για Γερμανία και ηθική, πιάσε λίγο από Νίτσε. Θα βοηθήσει.
Ο λαϊκισμός έχει και τα όριά του (αναφορικά με τις δηλώσεις της κ.Μούσχουρη).
DrAluca
17 Δεκεμβρίου, 2011 12:34 πμ
Κερασμα…
Χαμογελατε…
alexbiohazardous
17 Δεκεμβρίου, 2011 1:43 πμ
Συγγνώμη αλλά το άρθρο είναι ένα μάτσο αερολογίες.Κάθισα και διάβαζα τη συνέντευξη της Μούσχουρη στα γερμανικά και βλέπω ξανά να εκτυλίσσεται μπροστά μου το κλασσικό δημοσιογραφικό κόλπο που πιάνεις 5 λέξεις από την συνέντευξη και ανάγεις τα πάντα εκεί.
Δεχόμαστε επίθεση από τα κυρίαρχα μίντια για να επιβληθούν τα μέτρα που εγκρίνουν οι τοκογλύφοι;Ναι!Έχουμε την ελάχιστη κριτική σκέψη για να καταλαβαίνουμε τι λέει μια επιφανής Ελληνίδα μουσικός που ζεί στο εξωτερικό; Όοοοοχι!
Καληνύχτα
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
17 Δεκεμβρίου, 2011 8:19 πμ
«Έχουμε την ελάχιστη κριτική σκέψη για να καταλαβαίνουμε τι λέει μια επιφανής Ελληνίδα μουσικός»
Τη διάβασες έχοντας υπόψη σου μόνο το «επιφανής» και μάλλον αγνοείς τελικά το περιεχόμενο και όσων αστείων (και ψευδέστατων) ειπώθηκαν εκεί. Επίσης φαίνεται να αγνοείς το πλαίσιο: πού τα είπε, πότε τα είπε και γιατί τα είπε.
Υ.Γ. Δεν νιώθω εθνικά θιγμένος, κάτι ούτως ή άλλως βλακώδες. Αλλά προσβεβλημένος από την υποκρισία και το ψέμα άλλης μίας «επιφανούς» προσωπικότητας (τελικά η επιφάνεια σε κάποιους «επιφανείς», μάλλον καταδεικνύει την ελαφρότητα που τους εξασφαλίζει τη δυνατότητα να παραμένουν εκεί)
Α.Γ.ιος
17 Δεκεμβρίου, 2011 1:13 μμ
Ρε σύντεκνε, το να αφήνεις υπονοούμενο ότι οι Έλληνες είναι «ανέντιμοι» απέναντι στους «έντιμους Γερμανούς, δεν σου λέει πράμα;
Εμείς χρωστάμε;
ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΝΕ!!!
http://mydaimoncom.blogspot.com/2011/12/blog-post.html
DrAluca
17 Δεκεμβρίου, 2011 1:47 μμ
«Έχουμε την ελάχιστη κριτική σκέψη για να καταλαβαίνουμε τι λέει μια επιφανής Ελληνίδα μουσικός που ζεί στο εξωτερικό; Όοοοοχι! «
Ποιο ειναι ακριβως το γεγονος που θα πρεπει να δωσει βαρυτητα στις πιπες που ειπε η μανταμ Μουσχουρη?
Το οτι ειναι επιφανης? (μια επιφανια…..ΝΑ)
Το οτι ειναι Ελληνιδα?
Το οτι ζει στο εξωτερικο?
Το οτι ειναι μουσικος?
Δηλαδη ολο το μπουρδολογημα αιρεται αμεσα, απλα και μονο επειδη η πηγη του μπουρδολογηματος φερει τις ανωθεν ιδιοτητες?
Και εγω γιατι σκατα τοσα χρονια προσπαθω να εχω επιχειρηματα? Δεν πηγαινα να γινω επιφανης μουσικος Ελλην στο εξωτερικο να λεω οτι θελω?
Χαμογελατε…
Julien Febvre
17 Δεκεμβρίου, 2011 2:25 μμ
Ο συγκεκριμένος εμφανίζεται από blog σε blog και λέει πάνω κάτω τα ίδια. Αρχίζει να ποστάρει με προκλητικό τρόπο τη διαφωνία του και όταν βλέπει ότι δεν καταφέρνει να την περάσει αρχίζει να επιτίθεται προσωπικά στους αρθρογράφους ή σχολιαστές.
Έχει εμφανιστεί επανειλημμένως και σ’ εμάς
http://eagainst.com/articles/zeitgeist-%E2%80%9C%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CF%84%CE%AC%CE%BC%CE%B5-%CE%BC%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%AC%E2%80%9D/#comment-379648176
Julien Febvre
17 Δεκεμβρίου, 2011 2:27 μμ
κι εδώ http://eagainst.com/articles/zeitgeist-%E2%80%9C%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CF%84%CE%AC%CE%BC%CE%B5-%CE%BC%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%AC%E2%80%9D/#comment-379648178
Julien Febvre
17 Δεκεμβρίου, 2011 2:28 μμ
κι εδώ το αποκορύφωμα
http://eagainst.com/articles/31915/
Julien Febvre
17 Δεκεμβρίου, 2011 2:29 μμ
Βέβαια αν ζούσε στο εξωτερικό και τον αποκαλούσε κάποιος «τεμπέλη» και «ανεύθυνο» τότε θα άλλαζε άποψη. Αλλά τι να σου πουν τώρα και οι αερολόγοι…
Julien Febvre
17 Δεκεμβρίου, 2011 2:31 μμ
Το τρίτο σχόλιο, Asaya
DrAluca
17 Δεκεμβρίου, 2011 2:31 μμ
Μαλλον η Νανα ειναι…..
😛 😛
Χαμογελατε…
Αερολόγος
17 Δεκεμβρίου, 2011 2:43 μμ
«Στους υπόλοιπους: Πέραν της άσχετης και ακατάσχετης πολιτικής αερολογίας, καμιά άλλη βιώσιμη αντιπρόταση (όπως συνηθίζεται να ακούγετε τώρα τελευταίως) για την πραγματικότητα, υπάρχει; »
Χλεχλες μεγάλος,..
alexbiohazardous
17 Δεκεμβρίου, 2011 11:43 μμ
Την ερώτηση καταλάβατε γιατί τη έκανα;; Δεν δίνω βαρύτητα στις δηλώσεις Μούσχουρη απλώς στηλιτεύω το γεγονός ότι δεν υπάρχει καθαρή σκέψη και ότι ειπωθεί που είναι έστω και ελάχιστα εκτός από την κοσμοθεωρία μας το υποβαθμίζουμε!
Και τι πάθατε με τη λέξη »επιφανής»; Νομίζω ταιριάζει σε ότι έχει καταφέρει στον χώρο του πολιτισμού η Μούσχουρη.Γιατί συνδέετε αυτή τη λέξη με τις δηλώσεις τις;
Όσοι δεν έχετε διαβάσει τη συνέντευξη και δεν ξέρετε γερμανικά ψάξτε για ακριβή μετάφραση.
DrAluca
18 Δεκεμβρίου, 2011 12:46 πμ
Για να καταλαβεις που τα λες αυτα που λες… (στον βροντο)
Επειδη επαψα να εχω συνηδειτα τοτεμ χρονια τωρα, και προσπαθω οσα μου απρουσιαζονται να τα αποδομω οσο πιο συντομα γινεται, μπορεις τουλαχιστον (αν συνεχισουμε αυτην την ωραια κουβεντα) να μην μου φερεις (εμενα προσωπικα) επιχειρηματα για την (πασοκικη) επιφανια της (καθε) καλλιτεχνιδος?
Στο θεμα μας τωρα….
Δηλαδη την παρεξηγησαμε την Νανα? Και για πες…..που και πως ακριβως το παρεξηγησαμε το κοριτσι?
Αν ειναι να βγω να της ζητησω συγνωμη….
Χαμογελατε…
alexbiohazardous
18 Δεκεμβρίου, 2011 10:23 πμ
Δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να συνεχίσω την κουβέντα με τέτοια ερωτήματα που μου θέτεις.Θα συμφωνήσω όμως απόλυτα με την άποψη του narrator πιο κάτω.
Φιλικά
loophole
17 Δεκεμβρίου, 2011 2:06 πμ
1. Τι δουλειά έχει το όνομα του συγγραφέα στον τίτλο;
2. Μάριε, συνέχισε να “την ψάχνεις” 😉 (χωρίς σχόλιο)
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
17 Δεκεμβρίου, 2011 3:47 μμ
1. Προφανώς το έκανα για να «πουλήσει»…
2. Δεν καταλαβαίνω τη μομφή σου.
Narrator
17 Δεκεμβρίου, 2011 1:59 μμ
Το κείμενο δεν το έχω διαβάσει ακόμα, διάβασα την εισαγωγή.
Και κάτι δεν μου πάει καλά. Είχε ποτέ κανείς την εντύπωση ότι οι ηθοποιοί, οι τραγουδιστές, οι καλλιτέχνες, οι «σελέμπριτιζ» είναι κάτι διαφορετικό από τους υπόλοιπους ανθρώπους και πρέπει να γίνει ειδική αναφορά όταν εκφράζουν τις απόψεις τους;
Είναι όλοι μαζί ένα πράγμα και θεωρούμε ότι είναι και «εναντίον μας»;
Είναι όλοι πουλημένοι επειδή κατά καιρούς (κάποιοι) βγάζουν (πολλά) χρήματα;
Είναι όλοι χαζές ξανθιές στην τηλεόραση και σταρς τύπου «Σάκη»;
Γιατί θεωρείται δεδομένο ότι αν κερδίζεις αναλογικά πολλά χρήματα από αυτό που κάνεις, τότε πρέπει σίγουρα οι απόψεις σου να λιβανίζουν το σύστημα;
Να το ψάξουμε λίγο ακόμα…
Narrator
17 Δεκεμβρίου, 2011 2:05 μμ
Οκ, διάβασα και το τελευταίο υστερόγραφο. Πλήρης σύγχιση. Όντως να το ψάξουμε.
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
17 Δεκεμβρίου, 2011 3:49 μμ
Αναφέρομαι στα «σελέμπριτιζ» που έχουν κατακλύσει όλη την καθημερινότητάς μας μέσω της χαβούζας της υποκουλτούρας που προωθεί η τηλεόραση και το εύπεπτο θέαμα.
Κατανοητός τώρα;
Narrator
17 Δεκεμβρίου, 2011 8:49 μμ
και πάλι γενικεύεις, οπότε κατανοητός (από την αρχή) αλλά διαφωνώ. επίσης από πότε ο Αθανασίου ή ο Κότσιρας ή ο Λέκκας είναι σελέμπριτι υποκουλτούρας;
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
17 Δεκεμβρίου, 2011 8:55 μμ
Μα δεν είπα ότι είναι! Ακριβώς το αντίθετο λέω: ότι σε αντίθεση με τη χιονοστιβάδα υποκουλτούρας που επελαύνει στα κεντρικά media και τις χαζοχαρούμενες εκπομπές τους, αυτοί -αν και εμπορικοί (τλχ Αθανασίου κ Κότσιρας) – δείχνουν να έχουν μια στοιχειώδη κοινωνική ευαισθησία. Κοντολογίς, δε ζουν στην κοσμάρα τους.
Δε λέω ότι τέτοιοι καλλιτέχνες δεν υπάρχουν, απλά λέω ότι είναι λίγοι (ξαναλέω: εμπορικοί )
Narrator
17 Δεκεμβρίου, 2011 9:08 μμ
Εσύ δείχνεις να θεωρείς ότι Showbiz= υποκουλτούρα. Εγώ όχι, εγώ αυτό βρίσκω κλισέ. Ακριβώς επειδή δεν παρακολουθώ τον κόσμο μέσα από την τηλεόραση. Και προσωπικά δεν εντυπωσιάστηκα ούτε από τον Κότσιρα, ούτε από τον Αθανασίου, ούτε θεωρώ ότι πρέπει να τους πω μπράβο, ούτε να τους ενθαρρύνω να εκφράσουν άποψη περισσότερο ή λιγότερο από τον καθένα.
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
18 Δεκεμβρίου, 2011 1:52 πμ
Ε,εγώ που τόσα χρόνια δεν είχα την ευκαιρία να τους ξέρω και «εκτός τηλεόρασης» (από χωριό βλέπεις, όχι σαν εσάς τσι πρωτευουσιάνες 😛 ) έχω διαμορφώσει την άποψη που έχει και ο περισσότερος κόσμος, ότι δηλαδή showbiz είναι η Δημητρίου,Η Ζήνα,η Βίσση,η Βανδή, ο Βέρτης και ο Πλούταρχος. Και -μεταξύ μας- αυτοί είναι οι showbiz, γιατί αυτοί γεμίζουν κάνα μπουζούκι και πουλάνε καμιά κουτσομπολίστικη φυλλάδα.
Φυσικά ο original όρος showbiz δεν είναι αυτό που περιέγραψα παραπάνω, αλλά στο ελλάντα αυτή τη βλαχομπαρόκ εκδοχή της παρακολουθούμε στο 90%.
Αν θέλουμε πάντως να είμαστε ακριβείς ως προς τον όρο, ναι και οι πιο «ποιοτικοί» στη showbiz ανήκουν. Όχι όμως σε αυτή που προβάλλεται κατά κόρον…
ΥΓ: Προσωπικά θα γούσταρα να μην υπάρχει κανένας σε αυτή τη γ#$%λα τη σόουμπιζ. Γιατί αρνούμαι να δω την τέχνη ως «δουλειά». Ως μουσικός μιλάω…
Αερολόγος
17 Δεκεμβρίου, 2011 2:42 μμ
Και μάλιστα μιλάει και για πειθαρχία η κ.Μούσχουρη… ναι ρε είμαστε απείθαρχοι. Σας χαλάει. Ευρωπροβατάκια των σαλονιών και του yes sir. Θα μιλήσετε και για επανάσταση βουτιρομπεμπέδες.
iordanoglou
17 Δεκεμβρίου, 2011 9:16 μμ
Μια διευκρίνιση: Η έννοια υπο-κουλτούρα δεν είναι υποδηλώνει θέση σε κάποια αξιακη κλίμακα. Προέρχεται απο την γαλλικη έννοια subculture και δηλώνει διάκριση απο την γενικοτερη κουλτούρα, την συμβατικη θα λέγαμε. Στην ουσια ο όρος έχει το ακριβως αντιθετο περιεχόμενο απο αυτο που του προσδίδεται στην καθομιλουμένη, οι φορείς της υποκουλτούρας είναι εκείνοι που δεν υιοθετούν την κυρίαρχη κουλτούρα.
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
18 Δεκεμβρίου, 2011 1:56 πμ
Ναι,αλλά δεν ολοκλήρωσες την παράγραφο από τον Μπαμπινιώτη:
«Η γλώσσα όμως έχει τη δική της δυναμική και, όπως και πολλές άλλες, έτσι και αυτή η λέξη υποτάχθηκε στην ορμή της καθομιλουμένης, η οποία διαμόρφωσε και το σημερινό της νόημα»
Μια ολόκληρη δουλειά δεν μπορείς να κάνεις.
anton555
17 Δεκεμβρίου, 2011 9:25 μμ
Μετα την Ευγενια Μανωλιδου,αλλη μια επιφανης μουσικος γινεται μπροσταρισσα στον αγωνα εναντια στην επιθεση των απλυτων,αμουσων,αγραμματων και ασχημων ανθρωπων εναντια στην τεχνη,την καθαροτητα και την ομορφια.Συγκρουονται δυο κοσμοι κυριοι, και ευθυνη των ανθρωπων της τεχνης ειναι να γινει αναχωμα στους ακαλαισθητους «πτωχους»…
oldboy9
18 Δεκεμβρίου, 2011 10:57 πμ
Ρε Σκληροπυρηνικέ, αυτός ο Μάριος έχει avatar στο twitter το…πουλί?!
…λέω να «την ψάξω»!
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
18 Δεκεμβρίου, 2011 12:13 μμ
Ναι,για να δείξει ότι και καλά «έχουμε χούντα». Ειρωνικό είναι. (πριν είχε σημαία της St.Pauli )
Κίτρινος
18 Δεκεμβρίου, 2011 6:47 μμ
Εγώ δεν καταλαβαίνω όλη αυτήν την υστερία σας. Τί είπε η Μούσχουρη που δεν είναι σωστό; Αμφησβητεί κανείς ότι η φοροδιαφυγή προκάλεσε τεράστια προβλήματα; Ότι εξαιτίας μας καταστρέφεται η παγκόσμια οικονομία; Ότι η τεμπελιά μας και η ανευθηνότητά μας μας οδήγησε εδώ; Οτι αντί να καθήσουμε και να σοβαρευτούμε τρέχουμε στις πορείες, κλείνουμε δρόμους, εμποδίζουμε καταστήματα και την αγορά ολόκληρη να κινηθεί; Ότι την μοναδική πηγή εσόδων που έχουμε, τον τουρισμό, τον καταστρέφουμε με το να διώχνουμε τους επισκέπτες μας; Τί έγινε πέρυσι με τα ταξί; Ότι δεν παράγουμε τίποτα; Τί απ’ όλα αυτά είναι λάθος;;;
DrAluca
18 Δεκεμβρίου, 2011 6:53 μμ
Ολα…
Χαμογελατε…
Κίτρινος
18 Δεκεμβρίου, 2011 7:24 μμ
Και μπορείς να μου διευκρινήσεις γιατί είναι λάθος; Και αν όπως λες τίποτα από αυτά που λέει η Μούσχουρη είναι λάθος γιατί τότε είμαστε στον πάτο της ΕΕ; Αλλά τι να μου πεις εσύ αριστερός τσάμπα μάγκας είσαι, όπως και πολλοί άλλοι εδώ μέσα που διαβάζω τα σχόλιά σας. Γιατί σε καμία χώρα της ΕΕ το να μην τηρείς τους νόμους δεν είναι κατόρθωμα αλλά ντροπή; Γιατί φυσικά πουθενά η αριστερή καραμέλα δεν περνάει τόσο εύκολα όσο στην Ελλάδα. Ο σοβαρός κόσμος εργάζεται και προοδεύει. Εμείς…. αραλίκι, διαδηλώσεις και πάντα φταίνε οι άλλοι.
DrAluca
18 Δεκεμβρίου, 2011 7:29 μμ
Ναι…πιο αριστερο απο μενα δεν θα βρεις….
Βγαινω και σε μπεζ.
Ασε που παραβιαζω τους νομους ετσι για πλακα. Δεν εχω δουλεια, αλλα δεν πειραζει γιατι εχει εργοστασιο ο πατερας μου και βγαζω λεφτα επειδη εκμεταλευομαι λιγοτερο πλουσιους γερμανους.
Και κατεβαινω και σε πορειες και καιω μαγαζια μεροκαματιαρηδων , για να ειμαι βεβαιος οτι δεν θα παμε μπροστα…Θελω να δω την χωρα ν απατωνει..πω το λενε?
Αλλα ειμαι πολυ αριστερος….πιο αριστερος πεθαινεις…
Να σου πω.
Επειδη απ οτι βλεπω εχουμε διαφορετικες κοσμοθεωριες.
Εσυ αντι να εργαζεσαι αραζες?
Φοροδιεφυγες? Αν ναι ποσο? Τα επεστρεψες τα λεφτα?
Κατεβηκες σε καποια πορεια και εκλεισες τον δρομο? Αν ναι γιατι?
Αν δεν τα εκανες ολα αυτα….γιατι κοπτεσαι?
Χαμογελατε…
Κίτρινος
18 Δεκεμβρίου, 2011 7:39 μμ
«Αν δεν τα εκανες ολα αυτα….γιατι κοπτεσαι?»
Σοβαρά μιλάς ρε φίλε??? Πρώτον, τα λάθη που έκανα τα πληρώνω και δεν κατηγορώ άλλους γιαυτά. Αν έφταιξα μου αξίζει να πληρώσω.
Η ευθύνη είναι όλων. Ναι συμφωνώ μαζί τα φάγαμε. Εγώ έβλεπα δημοσίους υπαλλήλους να τεμπελιάζουν και αντί να τους καρφώσω να πάνε στο διάολο το βούλωνα. Άσε και σε ποιον να τους κάρφωνα? Όλοι λαδώνονται μια χαρά. Ναι φταίω κι εγώ. Τα λεφτά με τα οποία ζούσα άνετος ήταν λεφτά της ΕΕ. Ξόδεψα παραπάνω από αυτά που είχα όπως όλοι. Έβλεπα τους πολίτες να παρανομούν και να φοροδιαφεύγουν και δεν έκανα τίποτα γιαυτό. Μου αξίζει να πληρώσω όπως και όλοι. Και φυσικά δεν βλέπω πως το να διαλύονται μαγαζιά κάθε τρεις και λίγο είναι λύση για την οικονομία. Και τι κάνει το κράτος γιαυτό? Τα στραβά μάτια φυσικά. Στη Ρώμη απαγόρευσαν τις διαδηλώσεις για να μην ξανασυμβεί το ίδιο μετά τα μπάχαλα ορισμένων. Βλέπεις, εκεί τιρούν λιγάκι παραπάνω τους νόμους. Εμείς τι κάνουμε? Α ναι, εμείς μόνο είμαστε σωστοί. Διαδηλώνουμε, σπάμε, καίμε, πετάμε πέτρες στους αστυνομικούς και μετα…. ουάου… διαμαρτυρόμαστε για αστυνομική βία…. πωωωω!!! Τους κακούς τους αστυνομικούς που προστατεύουν δημόσια και ιδιωτική περιουσία που πληρώνουμε εμείς με τους φόρους μας… ααα, ξέχασα, δεν πληρώνει κανείς φόρο εδώ. Οπότε ας τα σπάσουμε! Τι λογική τρομερή! Τι διάθεση για πρόοδο?
Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο χαίρομαι που η ιδεολογική ηγεμονία της αριστεράς τελειώνει. Μπας και εφαρμοστεί κανένας νόμος επιτέλους.
DrAluca
18 Δεκεμβρίου, 2011 7:41 μμ
Νταξει,….μετριος εισαι…
Σε περιμενα πιο δυνατο.
Επαιξες πολυ γρηγορα το υπερατου σου.
Κριμα….και ειχα ορεξη.
Να περνας καλα…..και να σκεπαζεσαι.
Χαμογελατε…
Κίτρινος
18 Δεκεμβρίου, 2011 7:46 μμ
Α και πριν βγεις στον πόλεμο ενάντια στο κεφάλαιο μην ξεχάσεις να ζητήσεις 10 ευρώ από την μαμά
DrAluca
18 Δεκεμβρίου, 2011 7:50 μμ
20 απο τον μπαμπα….better deal… Μεγαλυτερο κερδος.
Και χαμηλοτερο επιτοκιο.
Ασε που δεν εχεις τις υπενθυμησεις για πουλοβερ και φρεσκια μολοτοφ.
Τεραστιο κερδος, με μονο μια μικρη αλλαγη στο πλανο σου….
Θες να συνεργαστουμε?
Εσυ θα δουλευεις και εγω θα παιρνω τα λεφτα σου.
Θα το ονομασουμε και οπως θες εσυ για να αισθανεσαι ομορφα.
ε?
Χαμογελατε…
Eddie
19 Δεκεμβρίου, 2011 12:47 πμ
H αλήθεια είναι ότι ήσουν λίγο ασαφής ιδεολογικά, μέχρι που είπες αυτό φασιστάκι «Στη Ρώμη απαγόρευσαν τις διαδηλώσεις» και «ιδεολογική ηγεμονία της αριστεράς».
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
18 Δεκεμβρίου, 2011 7:39 μμ
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
Εμείς οι έλληνες είμαστε αδιόρθωτοι και τεμπέληδες. Γι’αυτό άλλωστε και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε.
Και οι Πορτογάλοι.
Και οι Ισπανοί.
Και οι Ιταλοί.
Και οι Ιρλανδοί.
Και οι Ισλανδοί.
Και οι Βέλγοι.
Και οι Γάλλοι εντός ολίγου.
Άστα να πάνε, ένα μάτσο χάλια είμαστε εμείς οι ευρωπαίοι…
Μήπως να πάμε προς Αμερική πλευρά;
Αλλά ξέχασα… Κι εκεί το μεγαλύτερο εθνικό χρέος έχουν…
Πω πω, όλοι αποτυχημένοι είμαστε.
Κίτρινος
18 Δεκεμβρίου, 2011 7:44 μμ
Μα μιλάμε είσαι τελείως στόκος. Πραγματικά όμως.
Η υπόθεση της Πορτογαλίας και των άλλων χωρών ΔΕΝ έχει καμία σχέση με την Ελληνική περίπτωση. Η Ελληνική περίπτωση είναι ξεχωριστή, το έχει επιβαιβεώσει ολόκληρη η ΕΕ, επίσημα. Στόκε. Μάθε πρώτα πως δουλεύει η οικονομία και μετά μίλα μιας και με τσιτάτα του Μαρξ δεν μπορείς να πείσεις κανέναν εκτός από τον εαυτό σου.
Και μάντεψε… χρησιμοποιείς και ιντερνετ! Μόνο να ήξερες ότι ήταν ένα εργαλίο που φτιάχτηκε από ανθρώπους διαφορετικής ιδεολογίας από εσένα!!! Στις χώρες με τα καθεστώτα που σου αρέσουν όχι μόνο ιντερνετ δεν θα είχες αλλά στα χωράφια θα έσκαβες. Κατάλαβες τώρα στόκε? Κατάλαβες πως δουλεύει ο κόσμος? Με το κέρδος. Αυτό είναι κίνητρο για να πάμε μπροστά.
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
18 Δεκεμβρίου, 2011 7:50 μμ
Όχι,δεν κατάλαβα.
Είμαι στόκος.
Κι εσύ έξυπνος.
Φαίνεται άλλωστε.
no11888
18 Δεκεμβρίου, 2011 8:02 μμ
Το ΠΑΣΟΚ αφησε απληρωτα τα σουργελα που αλωνιζουν στο διαδικτυο και αυτα αρχισαν να δαγκωνουν.Ελα πιστο κομματοσκυλακι ηρεμισε, αργα η γρηγορα θα σας ταισουν παλι.
giorgalis
18 Δεκεμβρίου, 2011 8:26 μμ
Τυχοδιώκτης
19 Δεκεμβρίου, 2011 4:36 πμ
ε αφού το κέρδος είναι ο τρόπος να πάμε μπροστά τι διαμαρτύρεσαι για αυτούς που φάγαν τα λεφτά ή που φοροδιαφεύγουν; Και αυτοί για το κέρδος το κάνουν.
katy
19 Δεκεμβρίου, 2011 7:17 πμ
“Μη σπαταλάτε την περιφρόνησή σας. Υπάρχει μεγάλος αριθμός ανθρώπων που τη χρειάζεται”.
Francois-Rene de Chateaubriand (1768-1848), Γάλλος Ποιητής & Πολιτικός.